Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 59 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.254 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net even een filmpje gedownload van de revolution, promotiefilmpje van 12 mb waar allemaal japannes thuis op de bank zitten met hun controller in hun hand. Schitterend filmpje.

geeft meteen een andere dimensie aan ' virtual sex with Jenna Jameson..' , maar ik denk
niet dat the Big N daar een versie van uit zal brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 23:59:
heb net even een filmpje gedownload van de revolution, promotiefilmpje van 12 mb waar allemaal japannes thuis op de bank zitten met hun controller in hun hand. Schitterend filmpje.

geeft meteen een andere dimensie aan ' virtual sex with Jenna Jameson..' , maar ik denk
niet dat the Big N daar een versie van uit zal brengen :)
als het met de doelgroep te maken heeft dan moet je eerder denken aan 'virtual sex sex with children' :P

Homebrew op de revo zou helemaal cool zijn, stel dat die AB met gestures zou werken, dat je in de lucht een 5 tekent, en dat ie dan naar 5 zapt :)

Come on, wat zijn jullie ideeen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Je kan niet je tv kanalen schakelen via je revolution hoor. Een AB communiceert wat dat betreft met de TV niet met een console..
Won't happen. Sowieso..homebrew..lekker boeie.. :) Ik heb zo'n ding voor de games.

[ Voor 26% gewijzigd door Max|Burn op 03-01-2006 10:06 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Oscar Mopperkont schreef op maandag 02 januari 2006 @ 23:53:
Voor velen al bekend, maar toch nog maar even een officiele bevestiging:
[...]

bron:www.gameqube.nl
Da's mooi.

Michel Ancel (King Kong, BG&E) meldde namelijk dat hij Revolution pas in 2007 in Europa verwachtte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Nintendo blijft wel bezig :D
Maar als je denkt daarmee alles te weten over de Revolution, vergis je je lelijk. 2006 wordt een heel bijzonder jaar...
Ik ben toch wel benieuwd, ze kunnen nu niet aankomen met een microfoontje oid.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hoezo niet? Het is maar net wat je er zelf van verwacht he. ;)

Gewoon niet te grote verwachtingen hebben dan kan het nooit tegenvallen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik denk toch dat ze iets met de weergave gaan doen. Daarom is HDTV ook niet belangrijk denk ik.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Mij leek shrek superslam me wel leuk. Dus ik afgelopen weer naar de winkel. "volledig nederlandse versie". Plop in mn GC... lädt (laden) Ik denk dat ik niet bepaald nederlands :P Ga ik net nog even langs de mediamarkt met mn geld wat ik al terug had gekregen van de andere winkel.... Ook even kopen.

..... lädt

Ik denk dat er wat mis is met de zending spellen naar nederland :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op zondag 01 januari 2006 @ 19:07:
Alleen is dit al eerder gepost en hoort dit niet in het GC/Rev topic. Het is al eerder gepost in het DS topic.
Je wilt zeggen dat we van het succes van de DS vs PSP, niks kunnen afleiden voor Rev. vs PS3/X360 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Klopt. De GBA was immens succesvol en toch werd Nintendo hard naar de derde plek gegooit als console boer. Wacht gewoon lekker af.

[ Voor 120% gewijzigd door Max|Burn op 04-01-2006 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Hoezo derde plek als console boer? Als je alle verkochte consoles van deze generatie bekijkt (dus including DS en GBA en GBA SP) staan ze zelfs op 1 geloof ik.

Heb het laatst nog ergens gelezen... Ik ga ff op zoek :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

console boer
Een GBA, DS etc is geen console.

Ik zie niet in waarom het succes van de DS wat zegt over het succes van de Rev. zijn twee verschillende markten. Ja de Rev. zou hetzelfde kunnen doen zoals de DS nu doet, maar of dat zo is..who knows..de markt is niet hetzelfde.

[ Voor 117% gewijzigd door Max|Burn op 04-01-2006 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

GBA, DS etc is wel degelijk een console. Een HANDHELD console, maar toch.

Evengoed ben ik het met je eens dat je niet aan de DS kan zien hoe de Rev het gaat doen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Naja je hebt feitelijk wel gelijk maar in de normale straattaal (:D) splits je het naar console en handheld markt. Niet "video game console" markt en "handheld game console" markt :P

[ Voor 16% gewijzigd door Max|Burn op 04-01-2006 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 07:18:
Klopt. De GBA was immens succesvol en toch werd Nintendo hard naar de derde plek gegooit als console boer. Wacht gewoon lekker af.
Whaha, shit,
je bent te eerlijk om hier te posten _/-\o_ _/-\o_

Maarja, maakt het uit?
Ik heb bij een vriend soms plezier met zijn gamegear+shinobi, dat ding was helemaal geen succes.

Het ding hoeft geen 100 miljoen verkocht te hebben om een leuke spelervaring te bieden, dat is mijn mening dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Zolang Nintendo winstgevend blijft, consoles blijft bouwen en games blijft maken mogen ze van mij nummer 3 zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:56:
Zolang Nintendo winstgevend blijft, consoles blijft bouwen en games blijft maken mogen ze van mij nummer 3 zijn :)
Mja, ik zie zelf liever dat ze in een ander platform opgenomen worden,

bijvoorbeeld resident evil 4, een prachtspel, maar het kon kwa succes pas echt schijnen toen het naar een andere console gebracht werd. (zie alleen al verkoopcijfers van die game tijdens de 1e dag in japan, meer in 1 dag dan in 1 jaar gamecube).

Stel je voor dat nog meer mensen konden genieten van mario en metroid enzo, dat is toch heel erg mooi?
Mij gaat het om de games, maar ik vind het jammer dat om alle tppers te moeten kunnen spelen, je 3 consoles moet kopen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Volgens mij heeft RE4 nog steeds meer verkocht op de gamecube hoor.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Stel je voor dat nog meer mensen konden genieten van mario en metroid enzo, dat is toch heel erg mooi?
Dan kopen ze maar een GC / Rev. Alleen die XB en PS2 controllers al.. :|
RE4 heeft met de PS2 gewoon een grotere user-base maar als je het over schijnen hebt dan denk ik dat deze op de GC toch echt blinkte :)

[ Voor 28% gewijzigd door Max|Burn op 04-01-2006 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:18
Nadat ik bij een vriend Smash Football had gespeeld heb ik dus een witte Kubus er bij gekocht. Echt een mooi spel om met zijn vieren te spelen. We spelen met één ausputzer, twee kilometer vreters en een spits :)

Naast Smash Football ook Soul Calibur op de kop getikt. Snap nu wel waarom het spel zulke vette cijfers krijgt. Gelukkig heb ik ook mijn held Yoshimitsu kunnen unlocken. (als ik dan eens tekken speelde dan speelde ik hem hem) Wel aardig dat er ook een storymode in zit.

Niet echt mijn type spel, maar wel leuk vermaak voor af en toe.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:10

nFo

Ik heb is gister: Harvest Moon A Wonderful Life gekocht voor 12 euro bij bartsmit.
Maar ik vind er tot nu toe er geen drol aan. :O
Ik snap niet waarom dit spel een: 8,1 scoort gemiddeld :?
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/582288.asp
Maar goed, voor 12 euri mag ik niet zeuren.

Hoedje: Bij Memory kun je: 47 Blocks invullen.

[ Voor 10% gewijzigd door nFo op 04-01-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Harvest Moon is wel even doorbijten ja, maar toch zeker wel interresant. (Als je verder kom heb je een vrouw, koters, etc) Overigens is HM al een tijdje 9,95 bij Intertoys. (meld het toch weer even mocht iemand hem willen halen)

[ Voor 31% gewijzigd door Max|Burn op 04-01-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 08:41

Multensor

wtf

Daar heb ik ehm gisteren dus ook gehaald. 10 euro maar tot nu toe idd geen drol aan :).
Achja kijk wel ff aan en anders toch weer mooi gamcube hoesje erbij :x

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:02:
[...]
bijvoorbeeld resident evil 4, een prachtspel, maar het kon kwa succes pas echt schijnen toen het naar een andere console gebracht werd. (zie alleen al verkoopcijfers van die game tijdens de 1e dag in japan, meer in 1 dag dan in 1 jaar gamecube).
Dat is pure onzin. De verkoopcijfers van de PS2 versie blijven ver achter op wat er verwacht werd, terwijl Capcom zelfs verwachtte dat de PS2 versie minder goed zou verkopen dan de Gamecube versie. In Japan werd de PS2 versie in de eerste week 234917 verkocht, terwijl de Gamecube versie al na een maand of twee al over de twee miljoen verkochte exemplaren heen was gegaan. In de VS werden er in de eerste maand zelfs maar 65428 exemplaren van de PS2 versie verkocht. Dat is bij lange na niet beter dan de Gamecube versie, dus waar baseer jij je opmerking eigenlijk op?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Misschien was het Killer7, was wel zoiets met een van de twee games.

[ Voor 47% gewijzigd door Max|Burn op 04-01-2006 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:07:
Misschien was het Killer7, was wel zoiets met een van de twee games.
Killer 7 is ook op de Gamecube beter verkocht voor zover ik weet, alhoewel het spel slecht werd verkocht op beide consoles. Er zijn op beide consoles samen in totaal maar iets van 200000 units verkocht wereldwijd.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:06:
[...]

Dat is pure onzin. De verkoopcijfers van de PS2 versie blijven ver achter op wat er verwacht werd, terwijl Capcom zelfs verwachtte dat de PS2 versie minder goed zou verkopen dan de Gamecube versie. In Japan werd de PS2 versie in de eerste week 234917 verkocht, terwijl de Gamecube versie al na een maand of twee al over de twee miljoen verkochte exemplaren heen was gegaan. In de VS werden er in de eerste maand zelfs maar 65428 exemplaren van de PS2 versie verkocht. Dat is bij lange na niet beter dan de Gamecube versie, dus waar baseer jij je opmerking eigenlijk op?
op de media create website. er stond dat ie op de openingsdag van de ps2 al meer had verkocht dan er in totaal in japan op de GC.

check het maar na.

"terwijl de Gamecube versie al na een maand of twee al over de twee miljoen verkochte exemplaren heen was gegaan."

ik vraag me eerder af waar jij je mening op baseerd aangezien het spel helemaal geen 2 miljoen maal verkocht is in japan. of wil je zeggen dat 1 op de 2 gamecube eigenaren het heeft ofzo? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:19:
ik vraag me eerder af waar jij je mening op baseerd aangezien het spel helemaal geen 2 miljoen maal verkocht is in japan. of wil je zeggen dat 1 op de 2 gamecube eigenaren het heeft ofzo? :Z
Ehm? Er zijn meer dan 20 miljoen Gamecubes wereldwijd verkocht. Heb je een link naar dat artikel van Media Create waar dat in staat? Die twee miljoen(wereldwijd) komen trouwens van Capcom zelf en de officiële verkoopcijfers van de PS2 staan op verschillende websites. De PS2 versie heeft wereldwijd de twee miljoen nog lang niet gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Japan werd de PS2 versie in de eerste week 234917 verkocht, terwijl de Gamecube versie al na een maand of twee al over de twee miljoen verkochte exemplaren heen was gegaan.
oh mijn excuses, ik zie dat je de japanse PS2 lanceerdag van de game resident evil4 vergeleken hebt met de totale gamecube verkopen ervan over de hele wereld.

My mistake..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
MetroidPrime schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:06:
[...]

Metroid, no offense, maar waar haal je die cijfers vandaan? Ik vind echt heel iets anders. Volgens de bronnen die ik heb gevonden, heeft RE4 voor NGC over de hele wereld in de eerste maand van de launch maar 300,000 exemplaren verkocht. Over het eerste half jaar zijn er 500,000 exemplaren verkocht. Bron.

Alle (!) RE games voor de gamecube halen wellicht de 2 miljoen.

Excuus dit is alleen Amerika, toch ben ik wel benieuwd waar je die cijfers kan vinden!

[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 04-01-2006 14:51 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:35:
[...]

oh mijn excuses, ik zie dat je de japanse PS2 lanceerdag van de game resident evil4 vergeleken hebt met de totale gamecube verkopen ervan over de hele wereld.

My mistake..
Ik heb even verder gezocht, ik kan voor de GC voor Japan alleen vinden dat de GC versie in de eerste week rond de 190000 keer verkocht is. De PS2 versie staat momenteel op de 300000. Het zou dus inderdaad best kunnen dat de PS2 versie in de eerste week in Japan alleen beter verkocht dan de GC versie tot dan toe, maar het verschil is niet echt schokkend groot. In de VS is de PS2 versie zelfs geflopt volgens NPD verkoopcijfers. In Japan is het spel dus inderdaad misschien beter verkocht op de PS2, maar wereldwijd is het spel veel beter verkocht op de Gamecube. Je kunt niet echt spreken van "het kon kwa succes pas echt schijnen toen het naar een andere console gebracht werd".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
RE4 sales:

Japan: GC ~230K (jan 05 - dec 05) vs PS2 ~350K (dec 05)
USA: GC ~600K(jan 05 - nov 05) vs PS2 ~190K (oct 05 + nov 05)

Europa weet ik niet.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 07:18:
OMG:
DS vs PSP
Rev vs PS3/X360
Innovatie vs Power

zie je de link?

- derde plek in europa/amerika, ja. Maar in totaal 21 miljoen xboxen vs 19 miljoen gamecuben..... n1 2 miljoen meer met 3 MILJARD verlies, goed hoor M$ -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nee, ik zie geen link. Je vergelijkt twee verschillende markten. Een normaal automerk zoals volkswagen (#1 2005) is ook niet per se een briljante fabrikant van top of the line auto's. (Ferrari, Porsche, Aston Martin, etc)

Verder zie je het me ook nergens hebben over de gezondheid van Nintendo wat betreft winst/verlies. Ik heb het over marktaandeel en met videogame consoles is Nintendo gewoon de kleinste.
- derde plek in europa/amerika, ja. Maar in totaal 21 miljoen xboxen vs 19 miljoen gamecuben..... n1 2 miljoen meer met 3 MILJARD verlies, goed hoor M$ -
Uhm..je gaat wel even heel erg voorbij aan iets cruciaals. MS begon vanaf niets en pakt bij de eerste poging al een groter marktaandeel dan Nintendo heeft. Ondanks de verliezen niet echt beroerd.

Ik ben zelf heel erg het van het eerst bewijzen, dan roepen. Nintendo heeft erg veel verkloot en ik denk dat ze zeker goed gokken met de Revolution, maar doe alsjeblieft niet alsof je een of andere goddelijke marktanalist bent. Je weet niet wat er gaat gebeuren. De PSP is ook nog niet verloren..een prijsverlaging en 1 of 2 goede RPG's kan zeker in Japan in no time de PSP alsnog gelijk trekken bijvoorbeeld.

Daarom: Wacht gewoon af.

[ Voor 91% gewijzigd door Max|Burn op 04-01-2006 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik vind dat de het verliespost van 3 Miljard wel wat zegt. Namelijk dat MS in feite oneerlijk concurreert. Ze hebben hun machine zwaar onder kostprijs verkocht en hebben zo de markt gepakt. Misschien nu leuk voor ons maar ze kunnen wel Sony en Nintendo uit de markt drukken met hun diepe zakken en wat hebben we dan? Juist wederom een monopolie en dan gaat MS echt niet onder kostprijs verkopen...
Ik wil niet pretenderen dat ik wel een marktanalyticus ben, maar de aanpak van MS kan gewoon echt niet. Ik ben niet geheel objectief maar als Nintendo met een slimmer product (ok, zij hebben meer ervaring) een scherpere (maar nog wel winstgevende) prijs weet neer te zetten is het voor mij wrang dat een grootmacht als MS gewoon hun prijs kan halveren. Had MS dat niet kunnen doen dan zou het er denk ik wel anders uit hebben gezien, ook voor Sony trouwens. Want Sony heeft misschien wel het meest te leiden gehad onder de prijsoorlog. Mooie bijkomstigheid is dat ze er met de X360 nog een schep bovenop doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Dit is wel een heel opmerkelijk bericht. Nintendo heeft interesse getoond in een 3D-bril van eMagin. Ik denk niet dat eMagin hiermee naar buiten zou kunnen komen als ze een deal hadden met Nintendo, maar het geeft wel aan wat Nintendo misschien wil met de Revolution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 22:57
MetroidPrime schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 00:08:
Dit is wel een heel opmerkelijk bericht. Nintendo heeft interesse getoond in een 3D-bril van eMagin. Ik denk niet dat eMagin hiermee naar buiten zou kunnen komen als ze een deal hadden met Nintendo, maar het geeft wel aan wat Nintendo misschien wil met de Revolution.
:D http://www.p-nintendo.com/news/N-1064064200.html

filmpje:
http://twocells.net/media/4color/acww_HMD.mpg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Laat Nintendo hier wat hints vallen of proberen ze iedereen op een dwaalspoor te zetten? ;)

[ Voor 12% gewijzigd door MetroidPrime op 05-01-2006 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik hoop toch echt van niet. Zou ook niet tsrokenmet de filmpjes die ze al hebben laten zien en dan zou het ook nergens op slaan dat je 8 controllers kunt aansluiten, als je maar 1 bril hebt. Wil je dan met meer mensen gamen moet je niet alleen een controller pp aanschaffen maar ook nog zo'n bril....

Of het zou een hybride systeem moeten worden, waarbij je zowel op bril als tv kunt spelen. Ik zit er iig niet ech op te wachten. Bij de pc is dat soort dingen ook nooit populair geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 22:05:
Ik vind dat de het verliespost van 3 Miljard wel wat zegt. Namelijk dat MS in feite oneerlijk concurreert. Ze hebben hun machine zwaar onder kostprijs verkocht en hebben zo de markt gepakt. Misschien nu leuk voor ons maar ze kunnen wel Sony en Nintendo uit de markt drukken met hun diepe zakken en wat hebben we dan? Juist wederom een monopolie en dan gaat MS echt niet onder kostprijs verkopen...
Ik wil niet pretenderen dat ik wel een marktanalyticus ben, maar de aanpak van MS kan gewoon echt niet. Ik ben niet geheel objectief maar als Nintendo met een slimmer product (ok, zij hebben meer ervaring) een scherpere (maar nog wel winstgevende) prijs weet neer te zetten is het voor mij wrang dat een grootmacht als MS gewoon hun prijs kan halveren. Had MS dat niet kunnen doen dan zou het er denk ik wel anders uit hebben gezien, ook voor Sony trouwens. Want Sony heeft misschien wel het meest te leiden gehad onder de prijsoorlog. Mooie bijkomstigheid is dat ze er met de X360 nog een schep bovenop doen!
Dat is zowieso het gevolg van monopoly positie's. Vond ik overigens met de GBA ook al, eerlijk gezegd, ik ben niet alleen negatief tov MS wat dit betreft. Die games zijn naar mijn idee veel te duur voor de redelijk achterhaalde technologie, zeker wat betreft de oudere games zoals Mario die ze opniew uitbrengen. Je gaat mij niet vertellen dat de ontwikkeling van zo'n spel net zo veel tijd inneemt als die van een 3D game, dat kan gewoon niet. En die cartridges zullen wel duur zijn en zo, maar ik vind 30 euro voor die krengen veel meer acceptabel als start prijs, en die prijzen zakken ook nooit.

Daarom snap ik ook die console oorlog niet vanuit de gamer's standpunt .... goh, dan ' wint' zijn console, mag 'ie mooit meer gaan betalen per spel en console, want .... er is toch geen andere optie. Daarom hoop ik nog steeds dat ze alle drie zullen blijven. Uiteindelijk is de consument dan beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik snap ook niet dat mensen denken dat dit voor de Rev. is. Nintendo vind het interresante brilletjes, thats all. Misschien een keer als add-on zoals bongo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Toch is het iig wel een leuk gerucht. In het verleden heeft Nintendo ook al in games behoorlijke hints gegeven. Denk aan een N64 in de huiskamer van Wrinkly Kong in Donkey Kong Country 3. Het design was toen nog niet eens bekend bij het publiek, en de meesten hadden het niet eens in de gaten totdat de N64 naar buiten gebracht werd.

Lang leve de geruchten :D

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Captain N schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:03:Denk aan een N64 in de huiskamer van Wrinkly Kong in Donkey Kong Country 3. Het design was toen nog niet eens bekend bij het publiek, en de meesten hadden het niet eens in de gaten totdat de N64 naar buiten gebracht werd.
Don't want to bust your balls, maareh, de N64 kwam 2 maanden voor DKC3 uit. Hoe het ding er uit zag was allang bekend. sterker nog, de eerste beelden van de N64, de console zelf dus, waren al een jaar daarvoor vrijgegeven. (November 1995, DKC3 kwam uit in November 1996.)

[ Voor 22% gewijzigd door Max|Burn op 05-01-2006 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 15:01
MaxBurn schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:42:
[...]
Ik snap ook niet dat mensen denken dat dit voor de Rev. is. Nintendo vind het interresante brilletjes, thats all. Misschien een keer als add-on zoals bongo's.
Dat denk ik ook. Het lijkt me leuk om het een keer te proberen, maar om er dagelijks gebruik van te maken, nee. Dat zeker niet.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
MaxBurn schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:23:
Don't want to bust your balls, maareh, de N64 kwam 2 maanden voor DKC3 uit. Hoe het ding er uit zag was allang bekend. sterker nog, de eerste beelden van de N64, de console zelf dus, waren al een jaar daarvoor vrijgegeven. (November 1995, DKC3 kwam uit in November 1996.)
Excuse moi. Toen ik het filmpje zag van AC dacht ik meteen aan die N64 in DKC3 (die ik toen nog niet had). Vond ergens in een artikel het sterke verhaal eromheen. En zo was er weer een vals gerucht in omloop :D

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game vraagje

ik wil een soort van space shooter (zoiets als die starfox of starwars)

Maar ik zie dat er heel veel starwars vliegspellen zijn. Welke is de beste?
Of is starfox toch leuker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Starfox Assault is de minste van de starfox games...geen slechte game maar ook niet echt goed.
Je hebt natuurlijk Ikaruga, wat een port is van een Dreamcast/Arcade game. Best korte space shooter en ook echt de moeilijkste shooter ooit..

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/914452.asp Over een dik aantal reviews scoort Ikaruga 86%.

Naast dit en de door jou genoemde is er weinig in dat genre.

[ Voor 76% gewijzigd door Max|Burn op 05-01-2006 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En van al die starwars vlieggames?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over starfx gesproken, een vriend zei me dat ik snes spellen op mijn gba kan spelen... dus ook in mijn gba player op de GC?
want dat betekend fullscreen star fox 1994 O+ O+ O+

plz bevestiging hiervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Waarschijnlijk Star Wars Rogue Leader: Rogue Squadron 2.

offtopic:
GBA..
edit:
Kan niet, er is een emulator, of meerdere, maar een hoop games lopen voor geen moer. De GBA is gewoon niet krachtig genoeg. Een SuperFX game zoals Starfox kan je helemaal vergeten. Wil je toch emuleren dan kan je net zo goed of tv out van pc naar tv doen met een goede controller of met een dreamcast, xbox, etc.. (of een NES kopen..)

[ Voor 102% gewijzigd door Max|Burn op 05-01-2006 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.pocketsnes.net/ < hier staat anders dat het wel kan, het werkt althans,
maar nu de vraag dus, werken die flash cartridges die je in de gba kan stoppen+emu ook in je gamecube?

Ik wil het best wel testen, moet ik alleen even in zo'n flash cartridge investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Als ik me niet vergis werkt Snes9x onder GC Linux. Voor meer info, zie Google, want ik geloof dat dat hier niet wordt gewaardeerd.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:08:
Als ik me niet vergis werkt Snes9x onder GC Linux. Voor meer info, zie Google, want ik geloof dat dat hier niet wordt gewaardeerd.
nee, backups maken van gba spellen zeker wel eh?

Maar thanks. Er zal wel geen topic bestaan over GC linux. Dat vind ik wel jammer want in het PS2 topic hebben ze het over hd loaders en memorycard exploits, en het xbox media center vereist een modchip en ga zo maar door maar mss is het toch iets te offtopic, mijn excuses.

naja, fuck die snes emu to GC, als we dalijk op de revo starfox kunnen downloaden!!! O+

Damn, ze moeten die shit uitbrengen en snel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:24:
Waarschijnlijk Star Wars Rogue Leader: Rogue Squadron 2.
bedankt. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:56:
http://www.pocketsnes.net/ < hier staat anders dat het wel kan, het werkt althans.
Lees me post nog eens. Ik zei dat het werkt, brak. De laatste update aan die emu was overigens op 16 Februari. Slecht 1 of 2 games draaien vloeiend. Er is geen geluid.

[ Voor 21% gewijzigd door Max|Burn op 05-01-2006 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net drie spellen gekocht...

Nou ja heb betaald... en nu maar zien of ik ze krijg

Soulcaliber 2.
Smonkbal 2
en F-zero

45euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wario ware gekocht tijdje terug... is trouwens vet lollig :) echt aanrader voor leuke multiplayer game met bier erbij :Y)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Wel naar gelinked denk ik, via via, i.v.m. de Rev support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Heeft iemand toevallig een component-video kabel te koop voor de Gamecube? Of ergens weet waar ze nog op voorraad zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 15:10

nFo

Staat inmiddels ook op: cubezone en gameqube. :)
Zitten weer een aantal nieuwe plaatjes bij.

http://www.gameqube.nl/article.php?id=14198

[ Voor 7% gewijzigd door nFo op 05-01-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ze in ieder geval nog niet eerder gezien. :D

Waar het 'm in zit kan ik niet echt zeggen, maar ik vind dat het spel er hier stukken beter uitziet dan in alle voorgaande screenshots. :) Van de filmpjes was ik altijd al onder de indruk, maar op stilstaande plaatjes zag het er (vond ik) af en toe knap waardeloos en ongeïnspireerd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 09:26:
[...]

Dat is zowieso het gevolg van monopoly positie's. Vond ik overigens met de GBA ook al, eerlijk gezegd, ik ben niet alleen negatief tov MS wat dit betreft. Die games zijn naar mijn idee veel te duur voor de redelijk achterhaalde technologie, zeker wat betreft de oudere games zoals Mario die ze opniew uitbrengen. Je gaat mij niet vertellen dat de ontwikkeling van zo'n spel net zo veel tijd inneemt als die van een 3D game, dat kan gewoon niet. En die cartridges zullen wel duur zijn en zo, maar ik vind 30 euro voor die krengen veel meer acceptabel als start prijs, en die prijzen zakken ook nooit.

Daarom snap ik ook die console oorlog niet vanuit de gamer's standpunt .... goh, dan ' wint' zijn console, mag 'ie mooit meer gaan betalen per spel en console, want .... er is toch geen andere optie. Daarom hoop ik nog steeds dat ze alle drie zullen blijven. Uiteindelijk is de consument dan beter uit.
Je hebt een goed punt. Nintendo heeft ook misbruik gemaakt van haar monopolie door de prijzen van de Gameboy. Maar zoals je al zegt, bevestigt dit mijn punt. Het liefst zie ik SEGA terug keren en Sony en met name MS verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

OMFG..advertentie van marktplaats;
heb een viertal spellen liggen die ik wil verkopen. Het betreft Metroit Prime, Super Mario Sunshine, Super Smash Brothers Melee en The Legend of Zelda The Wind Waker. Voor alle spellen vraag ik 20€, behalve voor Zelda. Zoals je op het plaatje kan zien is dit een unieke, waarvan er maar slechts 100 uitgebracht zijn. Ik heb nummer 97 en heb er heel veel plezier aan beleefd. Bij deze uitvoering zit nog een extra disc, waar nog 2 oude Zelda spellen op staan. De Legendarische Ocarina's of Time en Majora's Mask, deze waren uitgebracht op de Nintendo 64 en die kun je nu dus op je Gamecube spelen. Voor dit spel vraag ik 50€. Je kan me altijd bellen op 0630581669 of mailen naar: heeren_52@hotmail.com of kevin-heeren@wanadoo.nl
Afbeeldingslocatie: http://img272.imageshack.us/img272/3931/naamloos0kx.jpg

Da's dus gewoon de score van de PU ...97% van de 100 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

ROFL te erg gewoon, laten we hopen dat hij probeert te scammen. Anders heb ik verschrikkelijk medelijden met hem :P

Nintendo mag trouwens absoluut niet zon stickerachtige opdruk printen op Twilight Princess! :(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

OMG
Ik zou het gewoon als oplichting melden..

[ Voor 88% gewijzigd door Max|Burn op 06-01-2006 06:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hey ik heb ook nummer 97 :)

Gaaf spel trouwens hoor... Waarom ben ik bijna op het einde gestopt :(
Ik ga em binnenkort maar weer eens doen...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals je op het plaatje kan zien is dit een unieke, waarvan er maar slechts 100 uitgebracht zijn. Ik heb nummer 97 en heb er heel veel plezier aan beleefd.
Haha! :D
Dat is wel één van de grappigste dingen die ik deze week heb gezien.
TheEvilCuber schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 01:27:
ROFL te erg gewoon, laten we hopen dat hij probeert te scammen. Anders heb ik verschrikkelijk medelijden met hem :P
Nou ja, als ik van hem hoor dat er maar én slechts 100 zijn uitgebracht schat ik hem verder niet al te hoog in. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 09:49 . Reden: laat maar. 1 smiley en men hele post was weg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Die andere verassing van Nintendo he... Zou dat onderhand niet eens een logoverandering moeten zijn?

Niet dat wij daar veel aan hebben, maar ze gebruiken dat logo naar mijn weten al sinds ze bestaan. Misschien is dat de "Revolution"?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

1. Playstation3 - 47,8 %
2. Revolution - 24,5 %
3. Xbox 360 - 15,5 %
4. Nintendo DS - 5,2 %
5. PSP - 3,2 %
Waar kijken de japanner naar uit. Mag ik even zeggen dat ik hieruit opmaak dat de Rev. nog best wel om de #1 plek of een hele sterke #2 kan strijden? (In Japan dan he) Er is namelijk NIETS van bekend behalve de controller. Dan is 24,5% erg knap.

[ Voor 5% gewijzigd door Max|Burn op 06-01-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

GZ schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:16:
Die andere verassing van Nintendo he... Zou dat onderhand niet eens een logoverandering moeten zijn?

Niet dat wij daar veel aan hebben, maar ze gebruiken dat logo naar mijn weten al sinds ze bestaan. Misschien is dat de "Revolution"?
Nee is nergens voor nodig. Iedereen kent het logo zou het niet logisch vinden, bovendien is er niks mis mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:22:
[...]
Waar kijken de japanner naar uit. Mag ik even zeggen dat ik hieruit opmaak dat de Rev. nog best wel om de #1 plek of een hele sterke #2 kan strijden? (In Japan dan he)
Nee 3e zullen ze sowieso niet worden in Japan. ;)
Er is namelijk NIETS van bekend behalve de controller. Dan is 24,5% erg knap.
Ik weet niet hoe groot de retro-hype momenteel in Japan is? Misschien speelt het hele "virtual console" verhaal ook mee. Maar inderdaad is het lang geen slecht percentage. :) Hopelijk is dit het begin van een kleine comeback voor Nintendo? :D Succes in Japan betekent natuurlijk ook veel ondersteuning van de Japanse spellenmakers, dat zou niet verkeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Vooral de EU is echt diep gezakt qua Nintendo aanhang. NL,UK,DE zijn lang echt DE Nintendo gebieden geweest.

Ik koop gewoon 3 revolutions om Nintendo te supporten :P
Naja ok..neh..maar als de Nintendo DS een goede restyle krijgt koop ik die er gewoon bij.

Als de Rev. bv. 200 euro is met 1 game dan is het zowat de moeite waard om 2 verschillende packs te halen :D (2 rev's, 2 games, 2 controllers = 400 euro) Overdreven maar wel lache..meteen 6 controllers erbij en lekker met 8 man gamen :D

[ Voor 54% gewijzigd door Max|Burn op 06-01-2006 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 15:01
Waypoint schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 01:23:
OMFG..advertentie van marktplaats;

[...]

[afbeelding]

Da's dus gewoon de score van de PU ...97% van de 100 8)7
O... M... F... G... xD

Dat is wel heel ernstig. Hoe die gast er ook opkomt. Hahaha.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
GZ schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:16:

Nee, asjeblieft niet! Dat zou bekant heiligschennis zijn :(
Twee van de mooiste logo's die er bestaan, die van Nintendo en Sega :P

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nintendo logo mag van mij echt nooit veranderen. Konami heeft zijn logo veranderd en dat is echt pure heiligschennis :( Ik mis dat logo.

Oud:
Afbeeldingslocatie: http://www.stageselect.com/images/articles/konami/konami-logo.jpg

De nieuwe logo's:
http://www.konami.co.jp/press/2003/02/006/006e-3.gif

[ Voor 39% gewijzigd door Max|Burn op 06-01-2006 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
MaxBurn schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 12:14:
Nintendo logo mag van mij echt nooit veranderen. Konami heeft zijn logo veranderd en dat is echt pure heiligschennis :( Ik mis dat logo.

Oud:
[afbeelding]

De nieuwe logo's:
Daarvóór hadden ze een ander logo (o.a. op MSX gebruikt):
Afbeeldingslocatie: http://www.fanzinedigital.com/imagenes/videojuegos/img_logo-konami.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 11:04:
Als de Rev. bv. 200 euro is met 1 game dan is het zowat de moeite waard om 2 verschillende packs te halen :D (2 rev's, 2 games, 2 controllers = 400 euro) Overdreven maar wel lache..meteen 6 controllers erbij en lekker met 8 man gamen :D
Lol, wel lichtelijk overdreven ja. ;)
Van die andere 200 euro koop ik dan liever nog 3 andere games erbij. :9

Vraag me wel af of er standaard 2 controllers bij zullen zitten. In dat filmpje zag je mensen af en toe met zo'n freehand-controller in elke hand. Als dat regelmatig nodig is bij spellen zou ik het wel zo netjes vinden om er gelijk al 2 in de doos te stoppen. Maar Nintendo denkt natuurlijk ook: "Waarom gratis weggeven? Die dingen verkopen toch wel." :( (Net als met de memorycards bijvoorbeeld. Hoevaak zal het gebeurd zijn dat onwetende kopers er thuis pas achter kwamen dat ze hun spellen niet konden opslaan zonder memorycard?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Icelus schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 12:23:
[...]
Daarvóór hadden ze een ander logo (o.a. op MSX gebruikt)[/url]]
Ken dat logo eigenlijk helemaal niet. Heb trouwens een beter plaatje gevonden. Dit is meer zoals ik het me (bij de meeste games) herinner qua layout Onderstaande zou volgens een site ook op de MSX voorkomen...
Afbeeldingslocatie: http://www.pennskog.com/niclas/msx/KonamiLogo.gif

[ Voor 47% gewijzigd door Max|Burn op 06-01-2006 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
MaxBurn schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 12:32:
[...]
Ken dat logo eigenlijk helemaal niet. Heb trouwens een beter plaatje gevonden. Dit is meer zoals ik het me (bij de meeste games) herinner qua layout Onderstaande zou volgens een site ook op de MSX voorkomen...
[afbeelding]
Geen idee hoeveel kracht een doperwt heeft... Het nieuwere logo is ook op de MSX gebruikt:
Afbeeldingslocatie: http://www.nicoladagostino.net/iconografia/articoli/konamipenguin.jpg
Ken dat logo eigenlijk helemaal niet. Heb trouwens een beter plaatje gevonden.
Oudere logo:
Afbeeldingslocatie: http://www.700km.com.br/mundobizarro/msxdata.11.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Icelus op 06-01-2006 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Grappig..denk niet dat ik het logo kende. Heb sowieso nooit met MSX gegamed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
MaxBurn schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 12:14:

Oud:
[afbeelding]

De nieuwe logo's:
Het Nintendo logo is tijdloos, maar dit Konami logo niet (komt vooral die glans).
Afbeeldingslocatie: http://www.pennskog.com/niclas/msx/KonamiLogo.gif is wel ok :)

[ Voor 8% gewijzigd door Xrenity op 06-01-2006 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Uit de SNES tijd.. heerlijk die intro altijd :)
Turtles enzo.

[ Voor 14% gewijzigd door Collaborator op 06-01-2006 13:16 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

TheEvilCuber schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:16:
Uit de SNES tijd.. heerlijk die intro altijd :)
Turtles enzo.
Castlevania!!

Konami logo + leuk riedeltje... (toonladder omhoog en omlaag) daarna meteen de orgel sound van castlevania! :P

Super...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Castlevania IV :9~

edit:
Damn ReCreator

[ Voor 40% gewijzigd door Max|Burn op 06-01-2006 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ReCreator schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:24:
[...]

Castlevania!!

Konami logo + leuk riedeltje... (toonladder omhoog en omlaag) daarna meteen de orgel sound van castlevania! :P

Super...
:X Heb nog nooit die oude gespeeld eigenlijk, alleen Aria of Sorrow op de GBA (heerlijk spel)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:56:
http://www.pocketsnes.net/ < hier staat anders dat het wel kan, het werkt althans,
maar nu de vraag dus, werken die flash cartridges die je in de gba kan stoppen+emu ook in je gamecube?

Ik wil het best wel testen, moet ik alleen even in zo'n flash cartridge investeren.
Als de vraag is of ze in be GB player werken...ja. De EZ-Flash werkt in ieder geval, de rest zal het ook wel doen. Voor zover ik weet is er nooit een beveiliging ingebouwd, en bij mij werkt het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

MaxBurn schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:24:
Castlevania IV :9~

edit:
Damn ReCreator
Hehe, grappig dat we allebei hetzelfde denken :P
Konami was toen ook gewoon 1 van de bekendste spellenmakers... net als Capcom
(riedeltje :P... en dan kan ik zeggen: boven, boven, onder, onder, links, rechts, links, rechts, B, A, B, A, Start)...

Echt super tijden.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Was te verwachten, echter is dit niet vergelijkbaar. Dit ding is niet meer dan een NES pistooltje.. Registreert bv. geen diepte. Knappe ontwikkelaar die in deze tijd het NES niveau weet te bereiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Het is gewoon een lightgun met een ingebouwde controller. Het idee van het in twee stukken delen van de controller is waarschijnlijk wel gejat, maar dit is niet echt iets om over wakker te liggen. De meeste nieuwe TV's zijn niet compatible meer met lightguns en het aantal lightgun spellen dat tegenwoordig op de PS2 wordt uitgebracht is volgens mij ook erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Tja, hoe je dit ding moet gebruiken weet ik niet... want vooral die linker is erg raar. Hoe kan je niet fatsoenlijk de pijltjes gebruiken :? ik snap het niet zo....

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Op LCD's enzo werkt dit doorgaans niet nee. Zo te zien is het niet fijn te besturen, die linkerkant..sowieso gaat het indrukken van die pijltjes klote denk ik maar even snel iets indrukken (Vinger snel van analog stick af, knopje indrukken en weer analog stick besturen) zal helemaal ruk gaan.

[ Voor 76% gewijzigd door Max|Burn op 06-01-2006 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Herinner met dat oude oude logo van Konami nog goed. Drijvende kracht achter de MSX kun je wel zeggen, meer dan de helft van de MSX games die ik heb gespeeld was van Konami. En ze doen het nog steeds goed bij me met MGS3 als 1 van de beste games ooit :Y) Drie hoeraatjes voor Konami!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Waarschijnlijk al bekend: Konami is Japans voor "kleine golven".
Het is mede hierom jammer dat de golfjes uit het logo zijn verdwenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Icelus schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 17:52:
Waarschijnlijk al bekend: Konami is Japans voor "kleine golven".
Het is mede hierom jammer dat de golfjes uit het logo zijn verdwenen...
Geinig om te weten :)
Ineens zie je dan ook de link met tsunami :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

The name "Konami" is a conjunction of the names Kagemasa Kozuki, Yoshinobu Nakama, Hiro Matsuda, and Shokichi Ishihara, who were partners acquired by Kozuki and the original founders of Konami Industry Co., Ltd in 1973. Konami also means "Small waves."
Nu we toch bezig zijn..
Nintendo started as a small Japanese business by Fusajiro Yamauchi near the end of 1889 as Nintendo Koppai. The name, "Nintendo" roughly translates as "leave luck to heaven" or "in heaven's hands". Based in Kyoto, Japan, the business produced and marketed a playing card game called Hanafuda. The cards, which were all handmade, soon began to gain popularity and Yamauchi had to hire assistants to mass produce cards to keep up with the high demand.

[ Voor 63% gewijzigd door Max|Burn op 06-01-2006 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Xrenity schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 17:56:
[...]

Geinig om te weten :)
Ineens zie je dan ook de link met tsunami :)
Nami betekent inderdaad golf; tsunami betekent letterlijk vloedgolf.

Overigens is Konami ook een lettercombinatie van de achternamen van de oprichters.

Iets te laat ;)

Veel namen van Japanse bedrijven zijn afkortingen of combinaties van woorden.
Sony: The name "Sony" was chosen for the brand as a mix of the Latin word sonus, which is the root of sonic and sound, the English word "sunny", and from the word Sonny-boys which is Japanese slang for "whiz kids".

[ Voor 34% gewijzigd door Icelus op 06-01-2006 18:04 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.