Nee, ik zie geen link. Je vergelijkt twee verschillende markten. Een normaal automerk zoals volkswagen (#1 2005) is ook niet per se een briljante fabrikant van top of the line auto's. (Ferrari, Porsche, Aston Martin, etc)
Verder zie je het me ook nergens hebben over de gezondheid van Nintendo wat betreft winst/verlies. Ik heb het over marktaandeel en met videogame consoles is Nintendo gewoon de kleinste.
- derde plek in europa/amerika, ja. Maar in totaal 21 miljoen xboxen vs 19 miljoen gamecuben..... n1 2 miljoen meer met 3 MILJARD verlies, goed hoor M$ -
Uhm..je gaat wel even heel erg voorbij aan iets cruciaals. MS begon vanaf niets en pakt bij de eerste poging al een groter marktaandeel dan Nintendo heeft. Ondanks de verliezen niet echt beroerd.
Ik ben zelf heel erg het van het eerst bewijzen, dan roepen. Nintendo heeft erg veel verkloot en ik denk dat ze zeker goed gokken met de Revolution, maar doe alsjeblieft niet alsof je een of andere goddelijke marktanalist bent. Je weet niet wat er gaat gebeuren. De PSP is ook nog niet verloren..een prijsverlaging en 1 of 2 goede RPG's kan zeker in Japan in no time de PSP alsnog gelijk trekken bijvoorbeeld.
Daarom: Wacht gewoon af.
[
Voor 91% gewijzigd door
Max|Burn op 04-01-2006 21:14
]