Ik hoop voor Nintendo dat ze de Revolution beter beveiligen dan de Xbox360, modchip voor de Xbox360 aangekondigd. Dit is echt weer absurd snel gekraakt.
Tja..DVD..het medium staat in ieder geval niet in de weg. Met de GC was het nog duur om een DVD fikker e.d. in het begin te gebruiken
Plus het feit dat ini-DVD's minder goed verkrijgbaar zijn. GC duurde trouwens wel het allerlangst van alle consoles.. (Een SNES bv. had geen beveiliging en een copy box had je zo) Het knapste staaltje werk was denk ik wel de DC.. draagde ook een beetje bij aan zijn dood.
[ Voor 58% gewijzigd door Max|Burn op 06-01-2006 18:40 ]
Wat is er knap aan het staaltje werk van de DC dan?
Ik denk trouwens dat tegenwoordig met DVD-branders en mod-chips de piracy wel een stuk groter is. Vroeger ten tijde van de SNES en de N64 waren er wel zat copy-boxen, maar die waren ook altijd schreeuwend duur, waardoor haast niemand er eentje had. Voor de NES zijn er naar mijn weten zelfs niet echt commercieel populaire copyboxen uitgebracht. Er bestaan er wel een paar, maar daar valt vrijwel geen informatie over te vinden, laat staan dat je ze ziet liggen op de rommelmarkt.
Ik denk trouwens dat tegenwoordig met DVD-branders en mod-chips de piracy wel een stuk groter is. Vroeger ten tijde van de SNES en de N64 waren er wel zat copy-boxen, maar die waren ook altijd schreeuwend duur, waardoor haast niemand er eentje had. Voor de NES zijn er naar mijn weten zelfs niet echt commercieel populaire copyboxen uitgebracht. Er bestaan er wel een paar, maar daar valt vrijwel geen informatie over te vinden, laat staan dat je ze ziet liggen op de rommelmarkt.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Reverse-engineering (met hulp van een of andere developer GD)
Tja wat is schreeuwend duur..5 games en je had het er wel uit.
Tja wat is schreeuwend duur..5 games en je had het er wel uit.
[ Voor 36% gewijzigd door Max|Burn op 06-01-2006 18:47 ]
Ik kan me herinneren dat bijvoorbeeld de Doctor V64 zo'n 1000 gulden kostte. Tegenwoordig zit in iedere computer al standaard een DVD-brander ingebouwd. Lijkt me toch iets toegankelijker. Geen van mijn vriendjes had vroeger een copybox, nu is het zoeken naar iemand die z'n Xbox of PS2 niet gechipt heeft. Misschien heb ik tegenwoordig wel de verkeerde vrienden
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik heb ooit iets van 750 gulden betaald voor de copybox. Dat was duur, maar de games waren ook niet goedkoop. Heb het hele zwikkie verkocht, omdat het mijn speeplezier teveel vergalde. Om die reden zal ik ook geen modchip in mijn cube/revo laten plaatsen. Het werkt gewoon alleen maar averechts omdat je te veel spellen hebt
Sja.. erm.. DKC - 189 gulden.
Dan noem ik wel een der extremen..maar ja..
Verwijderd
Hee wijze mensen is animal crossing wat?
Heeft nu in korte tijd zijn gc game collectie verdrie dubbelt!
Heeft nu in korte tijd zijn gc game collectie verdrie dubbelt!
Ik zeg toch ook niet dat je het er niet uit haalde? Maar dat een stuk duurder is dan wat lege DVD's halen en die in je DVD-brander gooien die je toch al in je PC had zitten. Ik heb het idee dat op de NES, SNES en N64 veel minder gecopied werd, en dat het daaraan ligt. Als iemand een andere verklaring heeft hoor ik die natuurlijk graag.
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Daar moest ik dan ook wel weken, zoniet maanden, voor sparen van mijn karige zakgeld.MaxBurn schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:05:
Sja.. erm.. DKC - 189 gulden.
1000 gulden leek echt onbereikbaar in die tijd. Bovendien had ik toen nog nooit van een copybox gehoord en zou ik geen idee gehad hebben waar je zo'n ding moest kopen.
Hangt er vanaf. Heb je ook een Nintendo DS? (Of ben je van plan er één te halen). Koop dan Animal Crossing: Wild World daarvoor (verschijnt in maart). Die is beter en je kunt er mee online.Hee wijze mensen is animal crossing wat?
Maar als je totaal geen belangstelling hebt voor de DS kan ik Animal Crossing op de gamecube zeker aanraden! Heel erg leuk spel, heeft me bijna een vol kalenderjaar weten te boeien. Ik neem aan dat je al wel wat recensies hebt gelezen zodat je ongeveer weet wat je te wachten staat? Het is echt een uniek spel, nergens mee te vergelijken.
Verwijderd
Ik heb op ign gekeken. En ik was er al van overtuigt dat het een uniek spel is, maar vroeg het me af of het een must have is.
Is dit spel trouwens ook leuk als je de enige bent in de buurt die het heeft?
Verwijderd
Ja. Het is wel leuker als je nog meer mensen kent die het spelen, maar het hoeft niet. Mijn broer had het spel ook, en elk weekend gingen we dan op bezoek in elkaars dorpjes, idiote brieven versturen naar de bewoners, elkaars fruit jatten... noem maar op. Dat heeft de levensduur van het spel wel enorm verlengd voor mij.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:59:
Ook in je eentje zal het je zeker wel een paar maanden weten te boeien denk ik. Via het internet kun je ook nog steeds voorwerpen ruilen (met codes), zodat je toch je collecties compleet kunt maken en alle soorten fruit krijgen en dergelijke. Daarnaast zijn alle door de computer bestuurde bewoners ook gewoon erg grappig. Als je gecharmeerd bent van dat soort dingen raak je daar niet zo snel op uitgekeken. En dan zijn er ook nog alle NES-spelletjes die je kunt verzamelen.
Het is misschien wel mijn favoriete spel op de Gamecube. Voor mij persoonlijk dus zeker een musthave.
Verwijderd
Hm... volgens Nintendo heeft NGC-magazine dat hele Zelda-artikel uit hun duim gezogen.
Ze ontkennen niks, maar ze hebben ook nooit gezegd dat Zelda gebruik zou kunnen maken van de Revolution controller.
Wie is er betrouwbaarder? Eurogamer of NGC-magazine?

BronBut that's not the case, Nintendo told Eurogamer: "The article in the January edition of NGC Magazine is pure speculation.
"Nintendo have made no new announcements regarding The Legend of Zelda: Twilight Princess. We can however confirm that the game is still in development and that it will launch on Nintendo GameCube in 2006."
Wil ik nog wel een keer kopen.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 20:38:
[...]
Cool, my quest for a 15E 2ndhand animal crossing incl mem card begins!
De goedkoopste prijs nieuw is denk ik: 44,95 bij de dixons.
15/20 euro bij bartsmit.com Heb em paar maanden geleden daar gehaald. Helaas is dat nu niet meer (uit assortiment op site)nFo schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 21:09:
[...]
Wil ik nog wel een keer kopen.
De goedkoopste prijs nieuw is denk ik: 44,95 bij de dixons.
This space is occupied
Zag het spel ook niet meer in de winkel.TheEvilCuber schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 21:34:
[...]
15/20 euro bij bartsmit.com Heb em paar maanden geleden daar gehaald. Helaas is dat nu niet meer (uit assortiment op site)
Ga binnenkort is kijken bij intertoys.
http://www.budgetgaming.n...Animal+Crossing_NGC.html#
Mediamarkt en Intertoys voor: 29,95 / Maar of dat nog up to date is ?
[ Voor 20% gewijzigd door nFo op 06-01-2006 21:52 ]
Verwijderd
Goed lezenVerwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 20:23:
Hm... volgens Nintendo heeft NGC-magazine dat hele Zelda-artikel uit hun duim gezogen.Ze ontkennen niks, maar ze hebben ook nooit gezegd dat Zelda gebruik zou kunnen maken van de Revolution controller.
[...]
Bron
Dan had je een koopje. Mijne kostte 1100 pietermannen.Captain N schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 18:55:
Ik kan me herinneren dat bijvoorbeeld de Doctor V64 zo'n 1000 gulden kostte. Tegenwoordig zit in iedere computer al standaard een DVD-brander ingebouwd. Lijkt me toch iets toegankelijker. Geen van mijn vriendjes had vroeger een copybox, nu is het zoeken naar iemand die z'n Xbox of PS2 niet gechipt heeft. Misschien heb ik tegenwoordig wel de verkeerde vrienden
In het SNES tijdperk hadden we (ik en mijn maten) bijna allemaal een copybox.
Averechts? Ik heb nu zo'n 40 GC spellen en heb eens berekend dat alles bij elkaar 2000 euro is... Dat is eigenlijk nog meer een doorn in het oog. Heel veel spellen voor relatief weinig geld, of 40 spellen voor aardig wat euroknaken... Volgende keer weet ik het wel. Voor mezelf vind ik het eigenlijk wel weer even terecht als ik de next gen ga piraten... Heb Nintendo nu weer 2 generaties gesponserd, nu mogen ze mij wel weer eens sponseren...Pewwy schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:05:
Ik heb ooit iets van 750 gulden betaald voor de copybox. Dat was duur, maar de games waren ook niet goedkoop. Heb het hele zwikkie verkocht, omdat het mijn speeplezier teveel vergalde. Om die reden zal ik ook geen modchip in mijn cube/revo laten plaatsen. Het werkt gewoon alleen maar averechts omdat je te veel spellen hebt
En daar ben ik er 1 vanEr zijn ook mensen die het he-le-maal niks en verschrikkelijk saai vinden
[ Voor 107% gewijzigd door GZ op 07-01-2006 00:58 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Vermaak me sinds een aantal maanden ook kostelijk met de GC...
Zit nu voor een eental games te dubben om een GBA aan te schaffen voor de link up mogelijkheid met
een aantal games. (primair Zelda WW aangezien ik daar nu erg ver in ben)
Maar ik vraag me af: Hoe werkt die link cable precies? Steek je dat ding in de cartridge slot van de GBA? en zo ja, werkt dat dan ook met de GBA SP en via het GBA slot van de de DS?
Zit nu voor een eental games te dubben om een GBA aan te schaffen voor de link up mogelijkheid met
een aantal games. (primair Zelda WW aangezien ik daar nu erg ver in ben)
Maar ik vraag me af: Hoe werkt die link cable precies? Steek je dat ding in de cartridge slot van de GBA? en zo ja, werkt dat dan ook met de GBA SP en via het GBA slot van de de DS?
De DS werkt niet met de GC. Er zit toch een poortje op de GBA ?
Zelfde poort als voor de GBA-GBA link. Er zijn maar 2 games waar de GBA-GC link echt nuttig is. (Final Fantasy Crystal Chronicles en Zelda: Four Swords, maar bij beide heb je dan meteen meerdere GBA's nodig wil het leuk worden)) Om daar nu een GBA voor te kopen..
Tja ik heb er meer dan 50 en betaal graag. Die paar goede developers die nog over zijn..en dan niet betalen..dan hebben we straks echt alleen nog maar EA. Overigens heb ik voor bijna geeneen game 50 euro betaald dus games x 50 is niet echt een goede rekensom.Averechts? Ik heb nu zo'n 40 GC spellen en heb eens berekend dat alles bij elkaar 2000 euro is...
[ Voor 109% gewijzigd door Max|Burn op 07-01-2006 11:23 ]
Hij stond tot vorige week bij game.net voor 10 pond, helaas greep ik er net naast. Hopen dat hij daar ooit terugkomt.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 20:38:
[...]
Cool, my quest for a 15E 2ndhand animal crossing incl mem card begins!
Ah ok, thanks, had nog nooit een advance of sp in m'n handen gehad, vandaar....MaxBurn schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 11:19:
De DS werkt niet met de GC. Er zit toch een poortje op de GBA ?Zelfde poort als voor de GBA-GBA link. Er zijn maar 2 games waar de GBA-GC link echt nuttig is. (Final Fantasy Crystal Chronicles en Zelda: Four Swords, maar bij beide heb je dan meteen meerdere GBA's nodig wil het leuk worden)) Om daar nu een GBA voor te kopen..
Tussen de games die ik heb zijn de games die er gebruik van maken Zelda Windwaker,Metroid Prime en Animal Crossing, Wario Ware, Roque Squadron III en Mario Golf in ieder geval.. Is het bij al deze games een nutteloze toevoeging??
En ik heb ook een keer een Ms Pacman kloon ergens gespeeld waar je op een extra advance mee kon spelen in MP mode... Was ook cool.
Pacman Vs.Deegeeooh schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 12:37:
En ik heb ook een keer een Ms Pacman kloon ergens gespeeld waar je op een extra advance mee kon spelen in MP mode... Was ook cool.
En ja, in bijna alle spellen is het niet echt de moeite waard om een GBA voor aan te schaffen. Final Fantasy Crystal Chronicles maakt er ook nog wel leuk gebruik van trouwens.
Mijn foto's op Flickr.
Ja klopt, die is wel grappig. (Pacman Vs. idd) Verder unlock je vaak alleen een minigame of artwork waarna je de hele GBA geeneens meer nodig hebt. Redelijk nutteloos dus. Met Zelda TWW heb je er iets meer aan maar nog steeds niet zo heel veel. (Tingle) In Animal Crossing kan je op een eiland komen..zeker een leuk extra'tje maar nogmaals..om daar een GBA voor te kopen..Deegeeooh schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 12:37:
[...]
[ Voor 13% gewijzigd door Max|Burn op 07-01-2006 12:52 ]
PacMan VS is trouwens wel echt een party-game aanrader.
heeft met 4 man al voor heel veel hilariteit gezorgd!
Het spel is helaas niet los te koop maar zal denk ik wel via ebay oid te krijgen zijn.
heeft met 4 man al voor heel veel hilariteit gezorgd!
Het spel is helaas niet los te koop maar zal denk ik wel via ebay oid te krijgen zijn.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ridge racer kost 15 euro bij de bart smit. daar zit pacman uiteraard bij
This space is occupied
nah..ik vind MP2E echt veel onlogischer dan MP1 hoor. Weer 3-4 uur rondgedoold voor niets.
Was er 1 deur met een of andere luminoth barrier..kon ik niet doorheen..Niks nieuws gescanned, etc. Niet met luminoth gepraat niks. Na 3-4 uur INEENS een of andere hint..GA HIERHEEN. Ik weer naar die deur..luminoth barrier ineens weg(en echt..heb NIETS gescanned of whatever)..HEB IK DAAR 3-4 uur voor moeten dolen? Voor een random hint FFS?
Was er 1 deur met een of andere luminoth barrier..kon ik niet doorheen..Niks nieuws gescanned, etc. Niet met luminoth gepraat niks. Na 3-4 uur INEENS een of andere hint..GA HIERHEEN. Ik weer naar die deur..luminoth barrier ineens weg(en echt..heb NIETS gescanned of whatever)..HEB IK DAAR 3-4 uur voor moeten dolen? Voor een random hint FFS?
Mensen, hoezit het met de meeting
?
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Geen idee
Ik zal eens kijken of ik eens wat kan regelen aan ruimte...
[ Voor 72% gewijzigd door Max|Burn op 07-01-2006 19:18 ]
Het National Geographic Kids Magazine heeft met de revolution gespeeld, als we Gamecube.nl mogen geloven, http://www.gameqube.nl/article.php?id=14248. Het klinkt logisch om "scoops" aan niet gamebladen door te spelen. Maar ook dit blad geeft aan dat de nieuwe Zelda met de revolution controller speelbaar zal zijn. Sterker nog, ze zeggen dat nog meer "oude" games met de controller speelbaar zullen zijn!
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Dat heeft nintendo zelf toch allang gezegd? dat GC games ook met de revo controller te spelen zouden zijn?
Wanneer dan? Nintendo heeft alleen gezegd dat de classic shell voor GC spellen zou kunnen worden gebruikt.Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 18:44:
Dat heeft nintendo zelf toch allang gezegd? dat GC games ook met de revo controller te spelen zouden zijn?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Zoektocht naar 15E animal crossing mss geslaagd. Heb iig al betaald. nu maar kijken of ie binnen komt morgen.
45 euro heb ik f-zero, mball2, en scaliber 2 binnen.
Mball2...tjah is mss wel leuk als je met meerdere mensen speelt.
Scaliber enigzins wel verslavend (all die wapens enzo proberen te krijgen), maar ik zal nooit goed worden in vecht games denk ik. (Dat hele parreer systeem is volgens mij voor mij iets te hoog gegrepen, en al die moves...)
F-zero. Superspel, maar ook niet al te makkelijk... moeilijk, doe een uur om een story chapter te halen. En dan is er nog hard (wat dus super moeilijk betekent, maar het scheelt als je een uur hebt gespeeld ken je dat kleine baantje ook wel dat de hard versie af en toe ook lukt.
animal crossing erg benieuwd naar. En Starwars, dat word het spel waar ik lekker mee kan spelen (variabele moeilijkheids graad hoop ik)
Metroid prime heb ik opgegeven. Superspel, maar zit nu al 6uur vast (verdeeld over wat dagen) Iemand kopen? 11 euro inclusief.
45 euro heb ik f-zero, mball2, en scaliber 2 binnen.
Mball2...tjah is mss wel leuk als je met meerdere mensen speelt.
Scaliber enigzins wel verslavend (all die wapens enzo proberen te krijgen), maar ik zal nooit goed worden in vecht games denk ik. (Dat hele parreer systeem is volgens mij voor mij iets te hoog gegrepen, en al die moves...)
F-zero. Superspel, maar ook niet al te makkelijk... moeilijk, doe een uur om een story chapter te halen. En dan is er nog hard (wat dus super moeilijk betekent, maar het scheelt als je een uur hebt gespeeld ken je dat kleine baantje ook wel dat de hard versie af en toe ook lukt.
animal crossing erg benieuwd naar. En Starwars, dat word het spel waar ik lekker mee kan spelen (variabele moeilijkheids graad hoop ik)
Metroid prime heb ik opgegeven. Superspel, maar zit nu al 6uur vast (verdeeld over wat dagen) Iemand kopen? 11 euro inclusief.
Thats not the spirit!..ik heb met MP2E behoorlijk vast gezeten maar uiteindelijk kom je er welMetroid prime heb ik opgegeven. Superspel, maar zit nu al 6uur vast (verdeeld over wat dagen) Iemand kopen? 11 euro inclusief.
spoiler:
hier vragen stelt kunnen we vast helpen..
Deze dus
Verwijderd
En als je hard hebt gehaald komt very hard ook nog.Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 20:24:
Maar dat is meestal maar een klein schepje bovenop hard. Als ik eenmaal goed genoeg was om hard te halen, lukte very hard me meestal in 2 of 3 pogingen. Behalve mission 1, die is echt sadistisch moeilijk op very hard.
Maar goed, toen ik net begon met F-Zero GX stuiterde ik alleen maar gefrustreerd van de ene naar de andere railing, en uiteindelijk heb ik alle cups en alle story modes op very hard toch gehaald. Het is dus gewoon mogelijk. En dat geeft dan wel een veel beter gevoel dan bij een ander spel waar je probleemloos doorheen speelt.
Stuur me je rekeningnummer en ik maak ASAP 11 euro overVerwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 20:24:
Ik ben er achter dat bepaalde missies op 50hz gewoon makkelijker zijn..echt domBehalve mission 1, die is echt sadistisch moeilijk op very hard.
Ik wil MGS graag voor de GC. Kan hem alleen nergens vinden in een (normale) winkel in zwolle. kan hem wel voor 15 euro 2e hands kopen(excl dacht ik). Maar is dat wel een normale prijs, volgens mij is dat nog aardig duur toch? Voor 20euro moet die nog wel te krijgen zijn toch?
In zwolle hebben we hem nergens en nergens kan je hem bestellen
In zwolle hebben we hem nergens en nergens kan je hem bestellen

Mwoah denk dat dat best een redelijke prijs is hoor.
Nedgame.nl verkoopt hem ook daar kost hij 29,99 euro dus.
Nedgame.nl verkoopt hem ook daar kost hij 29,99 euro dus.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Je had al eens eerder gezegd dat mensen die F-Zero op 50Hz speelden het toch eigenlijk niet echt speelden.MaxBurn schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:30:
[...]
Ik ben er achter dat bepaalde missies op 50hz gewoon makkelijker zijn..echt dom(of had ik dat al eens gezegd?) Die run door dat ontploffende fabriekje is echt madness op VH / 60hz.
Volgens mij heb ik al die story mode missions nog op 50Hz gedaan. Toen had ik nog een heeeeeeele oude televisie die gewoon geen 60Hz aankon.
Tegenwoordig staat hij eigenlijk standaard op 60... grotere kick.
Verwijderd
Heeft er iemand een bron om te onderbouwen dat 60hz sneller zou zijn dan 50hz. tegenwoordig heeft elke console toch een hardware klok?Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 17:36:
[...]
Je had al eens eerder gezegd dat mensen die F-Zero op 50Hz speelden het toch eigenlijk niet echt speelden.
Volgens mij heb ik al die story mode missions nog op 50Hz gedaan. Toen had ik nog een heeeeeeele oude televisie die gewoon geen 60Hz aankon.
Tegenwoordig staat hij eigenlijk standaard op 60... grotere kick.Maar voor sommige van die story mode missions is 50Hz nog wel toegestaan wat mij betreft. Die ontploffende fabriek op 60... ik moet er even niet aan denken.
edit: en wat gebeurt er dan met het geluid?, wordt dat sneller afgespeeld?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2006 18:26 ]
Geluid heeft weinig met de frequentie van het beeld te maken 
O.a. victenn heeft wel eens laten zien hoeveel het scheelt d.m.v. een rekensommetje en metingen.
Tuurlijk...de tijdklok van een racer loopt bv. wel hetzelfde, naar verhouding althans. maar op 50hz is 1 minuut op de klok in het spel niet 1 minuut in het echt
Kwam er op neer dat op 60hz 50 seconden speeltijd gelijk stond aan op 60 seconden in 50hz. Het scheelde dus idd 1/6. De gameklok liep uiteraard wel in beide gevallen gelijk.
Dus:
1 minuut en 10 seconden in het echt: 1 minuut op 50hz in-game
1 minuut in het echt: 1 minuut op 60hz in-game.
Zoiets.
O.a. victenn heeft wel eens laten zien hoeveel het scheelt d.m.v. een rekensommetje en metingen.
Tuurlijk...de tijdklok van een racer loopt bv. wel hetzelfde, naar verhouding althans. maar op 50hz is 1 minuut op de klok in het spel niet 1 minuut in het echt
Dus:
Zoiets.
[ Voor 34% gewijzigd door Max|Burn op 09-01-2006 18:45 ]
Welk deel kun je beter kopen: Viewtiful Joe 1 of 2 ? 
Of alle twee
Of alle twee
[ Voor 15% gewijzigd door nFo op 09-01-2006 20:00 ]
Beide?
Geen idee eigenlijk. Vaak is een eerste deel het best maar dat is vooral omdat het dan nog nieuw is. Ik heb 2 nog niet.
Leuke documantere van Nintendo. Duurd 1uur lang, kwam hem tegen op Insigamer.nl
Zeker wel het kijken waard
http://video.google.com/v...66789001698114&q=nintendo
Zeker wel het kijken waard
http://video.google.com/v...66789001698114&q=nintendo
Ah ok, dat wist ik niet... die wil ik wel voor die prijsTheEvilCuber schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 15:24:
Ridge racer kost 15 euro bij de bart smit. daar zit pacman uiteraard bij
Via de site is hij niet meer te krijgen, heb je die in de winkel gezien?
Wel daar Jungle Beat + bongo's gekocht voor EUR 29,95 en Harvest Moon voor EUR 12,
ook geen slechte deals !
Verwijderd
www.google.nl en dan die game plus ign intypen.nFo schreef op maandag 09 januari 2006 @ 19:59:
Of alle twee
kom je er vanzelf achter.
Verwijderd
hehe, ok ik zal zodra ik klaar ben met mijn nieuwe aanwinsten ff een klein vraagje stellen over metroid.MaxBurn schreef op zondag 08 januari 2006 @ 20:30:
[...]
Thats not the spirit!..ik heb met MP2E behoorlijk vast gezeten maar uiteindelijk kom je er welAls je gewoon met spoiler tags:
spoiler:hier vragen stelt kunnen we vast helpen..Deze dus
Verwijderd
Ja maar is dat wel waar, ik bedoel. Als ik de Hz van mijn monitor omhoog doe, dan gaat de tijd echt niet sneller hoorMaxBurn schreef op maandag 09 januari 2006 @ 18:40:
Tuurlijk...de tijdklok van een racer loopt bv. wel hetzelfde, naar verhouding althans. maar op 50hz is 1 minuut op de klok in het spel niet 1 minuut in het echtKwam er op neer dat op 60hz 50 seconden speeltijd gelijk stond aan op 60 seconden in 50hz. Het scheelde dus idd 1/6. De gameklok liep uiteraard wel in beide gevallen gelijk.
Dus:
Zoiets.
maar wat je daar beweert is dus dat alles (dus ook) het geluid van 1 minuut 10, op 60Hz, in 1 minuut wordt gepropt. Plus dat ik zelf totaal 0,0 verchil merk in de snelheid van spellen, maar wel rustiger beeld, iets meer vulling/vollere kleuren heb met 60 Hz.
Iemand MegaMan X Collection al besteld? Hij is uit vanaf 10 januari. Het is een collection die ik maar al te graag wil hebben maar denk niet dat deze naar europa komt en ik heb mn freeloader de deur uit gedaan. Pfff.... moeilijk moeilijk....
Zat op de GC Gamestats te kijken en zag
een paar niet EU releases die me toch wel erg de moeite waard lijken:
Karaoke revolution party (US)
Jikkyo baseball 11 en 12 (alleen JAP jammer genoeg
)
en Chibi Robo (JAP/US)
I
een paar niet EU releases die me toch wel erg de moeite waard lijken:
Karaoke revolution party (US)
Jikkyo baseball 11 en 12 (alleen JAP jammer genoeg

en Chibi Robo (JAP/US)
I
Verwijderd
1 is beter.nFo schreef op maandag 09 januari 2006 @ 19:59:
Eigenlijk lijken ze heel erg op elkaar, maar toch heb ik veel meer plezier beleefd aan deel 1. Ik kan niet echt aanduiden waarom. De eerste heb ik een keer of 5 uitgespeeld. Deeltje twee heb ik één keer gehaald en toen had ik het wel weer gezien.
Gewoon viewtiful joe 1 kopen.Of alle twee
Deel 2 kan later altijd nog.
Ook qua verhaal sluiten ze heel nauw op elkaar aan. Deel 2 begint gewoon midden in het verhaal, precies waar deel 1 ophield. Het lijkt me een hele vreemde gewaarwording om ze andersom te spelen.
op 50hz loopt het spel gewoon 1/6 langzamer. Ga nou niet over PC's praten, we hebben het over consolesJa maar is dat wel waar, ik bedoel. Als ik de Hz van mijn monitor omhoog doe, dan gaat de tijd echt niet sneller hoor
Op 50hz draait het in o.a. F-zero en MKDD echt langzamer..ik kan geeneens normaal gamen op 50hz..knal overal tegenaan door het verschil in timing. Miniturbo's in MKDD verneuk ik massaal op 50hz terwijl het op 60hz feilloos gaat.Plus dat ik zelf totaal 0,0 verchil merk in de snelheid van spellen, maar wel rustiger beeld, iets meer vulling/vollere kleuren heb met 60 Hz.
[ Voor 51% gewijzigd door Max|Burn op 10-01-2006 08:37 ]
Beste bewijs zit ook in MKDD zelf.MaxBurn schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 08:30:
[...]
op 50hz loopt het spel gewoon 1/6 langzamer. Ga nou niet over PC's praten, we hebben het over consoles
[...]
Op 50hz draait het in o.a. F-zero en MKDD echt langzamer..ik kan geeneens normaal gamen op 50hz..knal overal tegenaan door het verschil in timing. Miniturbo's in MKDD verneuk ik massaal op 50hz terwijl het op 60hz feilloos gaat.
LAN play werkt namelijk niet tussen 50 en 60 hz versies.
Je moet beide op dezelfde beeldfrequentie zitten. En dat lijkt me niet voor niet s;)
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Op xbox live kan je met Burnout 3 ook niet online tegen elkaar met 50 hz tegen 60 hz.
This space is occupied
Bedankt, dan gaan we op zoek naar deel 1.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 01:34:
[...]
1 is beter.
Eigenlijk lijken ze heel erg op elkaar, maar toch heb ik veel meer plezier beleefd aan deel 1. Ik kan niet echt aanduiden waarom. De eerste heb ik een keer of 5 uitgespeeld. Deeltje twee heb ik één keer gehaald en toen had ik het wel weer gezien.
[...]
Gewoon viewtiful joe 1 kopen.
Deel 2 kan later altijd nog.
Ook qua verhaal sluiten ze heel nauw op elkaar aan. Deel 2 begint gewoon midden in het verhaal, precies waar deel 1 ophield. Het lijkt me een hele vreemde gewaarwording om ze andersom te spelen.
Animal Crossing komt binnenkort, ik was wel vergeten om te vragen of er: 250 koffiepunten bij zitten.
Die Shadow bitch in Paper Mario 2 is nu ook eindelijk dood, zal een keer tijd worden.
He,he een jaar later.
En komt er een deel 3 ? , want ik vind paper mario toch wel een van de leukste mario spellen.
Naast super mario world voor de snes/gba.
[ Voor 8% gewijzigd door nFo op 10-01-2006 16:56 ]
Verwijderd
DS, GBA/Gameboyplayer kopen.nFo schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 16:53:
En komt er een deel 3 ? , want ik vind paper mario toch wel een van de leukste mario spellen.
Naast super mario world voor de snes/gba.
Eventueel kun je ook nog proberen om Mario RPG voor de snes ergens vandaan te halen, maar dan zul je wel diep in de buidel moeten tasten. Enkel in Japan en US verschenen, en zéér gewild.
Kan iemand mij vertellen waarom een component kabel voor de Gamecube 43 euro moet zijn en voor de PS2 15? Ik wil op mijn LCD-TV Zelda spelen in 480p, niet alleen voor die p, maar omdat de normale A/V kabel veel te onscherp beeld geeft en lag.
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Ik dacht me van Mario Kart 64 te kunnen herinneren dat NTSC tijden altijd sneller waren dan PAL tijden vanwege de hogere snelheid? Maar dan zou daarin de klok dus zich niet aanpassen aan het aantal Hz?MaxBurn schreef op maandag 09 januari 2006 @ 18:40:
Tuurlijk...de tijdklok van een racer loopt bv. wel hetzelfde, naar verhouding althans. maar op 50hz is 1 minuut op de klok in het spel niet 1 minuut in het echtKwam er op neer dat op 60hz 50 seconden speeltijd gelijk stond aan op 60 seconden in 50hz. Het scheelde dus idd 1/6. De gameklok liep uiteraard wel in beide gevallen gelijk.
Dus:
Zoiets.
edit: Ik herinner me het inderdaad goed. Tenzij de 50Hz-ers op MarioKart64.com allemaal stukken slechter zijn dan hun 60Hz collega's. Maar dat lijkt me niet
[ Voor 10% gewijzigd door Captain N op 10-01-2006 20:01 ]
Mijn foto's op Flickr.
Is simpel..In MKDD loopt de gameclock trager op 50hz EN het spel trager. Per saldo blijft de score gelijk. Feitelijk zou je hetzelfde rijden met het verschil dat je uiteraard MEER tijd heb om zo goed mogelijk de bocht te bekijken e.d.
In MK64 loopt de gameclock even hard als 60hz (dus 1 minuut = 1 minuut) terwijl de game zelf wel trager loopt op 50hz.
Dus nogmaals, in theorie is 50hz even eerlijk als 60hz in MKDD. Echter door het trager lopen van de game heb je gewoon meer tijd om te reageren e.d.
In MK64 loopt de gameclock even hard als 60hz (dus 1 minuut = 1 minuut) terwijl de game zelf wel trager loopt op 50hz.
Dus nogmaals, in theorie is 50hz even eerlijk als 60hz in MKDD. Echter door het trager lopen van de game heb je gewoon meer tijd om te reageren e.d.
[ Voor 255% gewijzigd door Max|Burn op 10-01-2006 20:28 ]
Deze discussie is al eerder geweest en toen hebben we het gemeten..maakte precies 1/6de uit. Je kan het wel "denken" maar de feiten liggen anders
[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 10-01-2006 21:47 ]
Klopt wel, want op 50 Hz kom ik verder in F-Zero GX dan op 60 Hz.
[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 10-01-2006 21:33 ]
Ik heb hem besteld ja, maar ik weet niet of die binnen is, aangezien ik niet thuis ben.Sur_G schreef op maandag 09 januari 2006 @ 22:40:
Iemand MegaMan X Collection al besteld? Hij is uit vanaf 10 januari. Het is een collection die ik maar al te graag wil hebben maar denk niet dat deze naar europa komt en ik heb mn freeloader de deur uit gedaan. Pfff.... moeilijk moeilijk....
Gamespot zegt:
The Good: Seven games featured, including the previously unreleased Mega Man Battle and Chase; excellent emulations of each and every game; unlockable artwork.
The Bad: Some of the later-era Mega Man X games aren't all that good; not all that much unlockable content compared to the last mega man collection.
7.2
En IGN zegt:
6.0 Presentation
The rather straightforward menu screens are easy to navigate and get the job done, but aren't nearly as flashy or interactive as the previous set.
6.0 Graphics
A mix of games from various points in the last 13 years have been emulated nicely with very little slowdown to worry about. Expect noticeable interlacing, though (especially on HDTVs).
6.5 Sound
It would have been nice to get an audio option beyond your basic stereo, but there are some classic tracks in here and the remixed tunes are quite nice.
7.5 Gameplay
Old-school action / platforming with a nice array of bosses, enemies, and upgradeable abilities. Not bad at all.
8.0 Lasting Appeal
Six full Mega Man X games and a nice little racing bonus equal hours of retro fun that's worth a couple of playthroughs.
7.0
Decent OVERALL
(out of 10 / not an average)
Maar ja, het is MEGAMAN. Kopen dus.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Nintendo gaat volgens NGC rond de E3 bekendmaken dat Twilight Princess gebruik zal maken van de Revolution controller. De reden dat Nintendo nu zegt dat het speculatie van de kant NGC is is dat het eigenlijk pas tijdens de E3 bekend had mogen worden.
Nintendo heeft ook nog onlangs een enquete gehouden over de backwards compatibility van de Revolution en daarin werden de volgende titels als mogelijke "launchtitels" genoemd:
Bron
Nintendo heeft ook nog onlangs een enquete gehouden over de backwards compatibility van de Revolution en daarin werden de volgende titels als mogelijke "launchtitels" genoemd:
NES
| SNES
| N64
|
Bron
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Leuke info, maar waarom staat goldeneye vet en schuin?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Omdat Goldeneye op de lijst staat. Dit lijkt te bevestigen wat de meeste mensen al vermoeden. Natuurlijk zal Microsoft/Rare royalties krijgen naar aanleiding van de verkoop van het spel(net zoals bij de Donkey Kong Country spellen), maar de rechten van het spel liggen waarschijnlijk nog steeds bij Nintendo.Hoedje schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:06:
Leuke info, maar waarom staat goldeneye vet en schuin?
Is dat wel zo..? Lijkt me sterk..alles is ontwikkelt toen Nintendo eigenaar was en het IP ligt bij Nintendo, wat betreft DKC dan he. Ze krijgen wel doekoe omdat rare de GBA ports gewoon zelf doet en ze voor die ports dus wel recht hebben op $. Ik denk niet dat ze voor de SNES, N64 en GC releases ook maar iets ontvangen nu.Natuurlijk zal Microsoft/Rare royalties krijgen naar aanleiding van de verkoop van het spel(net zoals bij de Donkey Kong Country spellen)
[ Voor 29% gewijzigd door Max|Burn op 12-01-2006 08:41 ]
Ik weet dat Microsoft/Rare geld krijgt voor de GBA versies van DKC, maar die zijn dan ook door Rare zelf gepoort.MaxBurn schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:59:
[...]
Is dat wel zo..? Lijkt me sterk..alles is ontwikkelt toen Nintendo eigenaar was en het IP ligt bij Nintendo, wat betreft DKC dan he.
Ik zie pas dat er dus al op de NES een Mario (Open) Golf was...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Nu ik bulk in nintendo-sterren vraag ik me af of er nog iets interessants komt in de sterrencatalogus. Want een paar ringtones word ik ook niet vrolijk van, iemand info?
Verwijderd
zo.. heb nu een nieuwe tv met RGB mogenlijkheden.. iemand nog een tip waar ik goedkoop een échte RGB kabel kan scoren?
iets van 1x in de 2maanden word hij bijgevuld met leuke dingetjes, gbasp, controllers, muziekcd, gba-game, enz... vaak wel veel punten voor nodig... 10.000voor een gba:sp dacht ik.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 21:54:
Nu ik bulk in nintendo-sterren vraag ik me af of er nog iets interessants komt in de sterrencatalogus. Want een paar ringtones word ik ook niet vrolijk van, iemand info?
Nadeel van dit alles, dat er gewoon niet vaak ge-update word en hij is altijd binnen 1dag weer leeg. Er was iemand die er een progje voor had om te chekken of hij weer aangevuld was...
Verwijderd
Mmm die games die waarschijnlijk te downloaden zijn op de Rev, zijn toch niet allemaal 1st party spellen (ben niet zo thuis in, wat wel en niet van N zelf is
)? Ik hoop namelijk ook wel dat Castlevania (NES/SNES) uit komt op de rev
...
Dat was ik.Aap schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 22:11:
[...]
iets van 1x in de 2maanden word hij bijgevuld met leuke dingetjes, gbasp, controllers, muziekcd, gba-game, enz... vaak wel veel punten voor nodig... 10.000voor een gba:sp dacht ik.
Nadeel van dit alles, dat er gewoon niet vaak ge-update word en hij is altijd binnen 1dag weer leeg. Er was iemand die er een progje voor had om te chekken of hij weer aangevuld was...
Dat zei ik toch ?....zware dag gehad hehehe?MetroidPrime schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 19:49:
[...]
Ik weet dat Microsoft/Rare geld krijgt voor de GBA versies van DKC, maar die zijn dan ook door Rare zelf gepoort.
Heb zelf een klein perl scriptje gemaakt die er schaamteloos een RSS feed van maaktAap schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 22:11:
[...]
iets van 1x in de 2maanden word hij bijgevuld met leuke dingetjes, gbasp, controllers, muziekcd, gba-game, enz... vaak wel veel punten voor nodig... 10.000voor een gba:sp dacht ik.
Als er iets nieuws is wordt je dus zowieso automatich gewaarschuwd. Lang leve RSS \o/
Als iemand er behoefte aan heeft wil ik hem wel posten.
[ Voor 7% gewijzigd door Ecco op 12-01-2006 10:23 ]
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
yes pleaseEcco schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 10:21:
[...]
Heb zelf een klein perl scriptje gemaakt die er schaamteloos een RSS feed van maakt
Als er iets nieuws is wordt je dus zowieso automatich gewaarschuwd. Lang leve RSS \o/
Als iemand er behoefte aan heeft wil ik hem wel posten.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Geen doorontwikkeling van flipper dus. Wat wel fijn isRevolution Report: Is Hollywood based off Flipper, a current or upcoming PC architecture, or built from the ground up?
Swinimer: Hollywood is a specific design and is in no way reflective of PC technology. Even when the Flipper chips came out, people were asking that question: "Is this a spin-off of something done on the PC?", and the answer is no. It is designed the same as the Flipper was -- from the ground up for a specific console. Totally different sort of architecture from what you might find on the PC. Certainly, there are some underlying values—you know, how you get graphics on the screen—that's there. It's not, for example, like we took a PC design and said 'oh, you know what? If we tweak this and test this, it will work in a console.' [That's] not the case.
[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 12-01-2006 11:17 ]
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Hadden we, laatst niet een bericht gehad dat alles al klaar was en dan de Rev. (feitelijk) al geproduceerd kon worden? zoals ik het nu lees, kan het nog niet omdat ATI nog niet helemaal klaar met de chip is...MaxBurn schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 11:13:
[...]
Geen doorontwikkeling van flipper dus. Wat wel fijn isBelooft meer power en mooie effectjes
Ben nog steeds benieuwd wat we te zien ga krijgen. Verwacht geen superdeluxe highres games, maar ach... het hoeft ook niet
Als ik het goed begreep zijn ze toch wel klaar hoor
Kleine aanpassingen of een last minute tovoeging van iets meer geheugen ofzo kan altijd maar dat design is allang af lijkt me.
Ik denk nog steeds dat vergelijkbare graphics als de X360 ZONDER High Def echt wel te halen is. Vergelijkbaar als in marginaal minder. Mensen vergeten sowieso dat consoles veel efficienter zijn als het op hardware / games aankomt. (Probeer RE4 eens te draaien op een pc met vergelijkbare specs als de GC?
)
Ik denk nog steeds dat vergelijkbare graphics als de X360 ZONDER High Def echt wel te halen is. Vergelijkbaar als in marginaal minder. Mensen vergeten sowieso dat consoles veel efficienter zijn als het op hardware / games aankomt. (Probeer RE4 eens te draaien op een pc met vergelijkbare specs als de GC?
[ Voor 49% gewijzigd door Max|Burn op 12-01-2006 11:26 ]
Verwijderd
Sinds kort heb ik het vervolg op Timesplitters 2 in huis. Mijn eerste indruk is dat de story mode een stuk interessanter gemaakt is. Bovendien is TS3 wat "meer mature" geworden, heb ik de indruk: bloedvlekken op muren en nogal wat gevloek. Ik snap nu waarom er 18+ op de doos staat.
Na wat challenges gespeeld te hebben ben ik reuze enthousiast geworden over de theorie van Nintendo's nieuwe controller! Want richten met je C-stick in het spel zelf gaat nog wel, maar bij die schietoefeningen van de challenges is het gewoonweg een hel! (bovendien krijg ik er kramp van in mijn rechterduim)
Na wat challenges gespeeld te hebben ben ik reuze enthousiast geworden over de theorie van Nintendo's nieuwe controller! Want richten met je C-stick in het spel zelf gaat nog wel, maar bij die schietoefeningen van de challenges is het gewoonweg een hel! (bovendien krijg ik er kramp van in mijn rechterduim)
Verwijderd
@mBurn Goldeneye is zeker vet.
Ben genept met starwars rogue squadron 2. nog steeds niks binnen.
on a brighter note. animal crossing is binnen, maar daar doe ik voorlopig nog even niks mee. Daar neem ik straks ff de tijd voor
Ben genept met starwars rogue squadron 2. nog steeds niks binnen.
on a brighter note. animal crossing is binnen, maar daar doe ik voorlopig nog even niks mee. Daar neem ik straks ff de tijd voor
Heb zelf 3maanden (ongeveer) gewcht tot ik mijn Timesplitters3 binnen kreeg van de FRS. Kreeg ik dus niet binnen en daarna konden ze hem niet meer leveren (wel netjes geld terug gehad). Een maat heeft hem gelukkig ook voor de cube en hij is idd beter en vind hem grafisch weer iets beter dan deel2.Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:21:
Sinds kort heb ik het vervolg op Timesplitters 2 in huis. Mijn eerste indruk is dat de story mode een stuk interessanter gemaakt is. Bovendien is TS3 wat "meer mature" geworden, heb ik de indruk: bloedvlekken op muren en nogal wat gevloek. Ik snap nu waarom er 18+ op de doos staat.
Nu heb ik zelf TS3 maar voor de Xbox bestelt. Was maar 8euro bij play.com
@kolokwint die challenges zijn idd een drama met de cube controller, vooral die ene waarbij allemaal van die borden tevoorschijn komen uit het water enzo terwijl jij in een bootje vaart.
Multiplayer rulez en co-op ook ik heb co-op gespeeld met zusje van me beste vriend, terwijl die nog nooit een shooter had gespeeld
Multiplayer rulez en co-op ook ik heb co-op gespeeld met zusje van me beste vriend, terwijl die nog nooit een shooter had gespeeld
Ps4/switch gamer
Lees even dit bericht op gamer.nl Over kleine (nieuwe) dingen van de Revolution. Gedeelte van het nieuws bericht was ookal gepost voor MetriodPrime met de lijst met spellen. Gelukkig zijn de screens, onwerptype want ze zien er niet uit
wat je wel kan zien, dat er dus met "sterpunten" misschien word gewerkt. Ook word er een soort suggestie gegeven over de prijzen, maar als ik die dan zie van de N64 ... word ik daar niet blij van.
Ik hoop wel dat de downloads van de Revo met sterren te betalen zijn. Heb ik niet voor niets meer dan 11000 van die units gespaard...
Edit: Had eerst Cube ipv Revo staan
Edit: Had eerst Cube ipv Revo staan
[ Voor 15% gewijzigd door Deddiekoel op 14-01-2006 11:30 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 13:19:
@kolokwint die challenges zijn idd een drama met de cube controller, vooral die ene waarbij allemaal van die borden tevoorschijn komen uit het water enzo terwijl jij in een bootje vaart.
Volgens mij is het niet de bedoeling dat je GameCube spellen kan gaan downloaden op de Revolution, je moet ze gewoon vanaf de disc draaien.Deddiekoel schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:20:
Ik hoop wel dat de downloads van de Cube met sterren te betalen zijn. Heb ik niet voor niets meer dan 11000 van die units gespaard...
De Revolution heeft standaard maar 512 MB aan opslagruimte, een GameCube disc kan 2 GB bevatten.
Dat je sterren kan gebruiken om voor games te betalen, daar durf ik wel om te wedden, er bestaat namelijk geen betrouwbaar betaalsysteem om het op een andere manier te doen, daarnaast is het goedkoper voor Nintendo om hun oude troep in ruil voor een paar punten weg te geven dan hardware (je kan sterren ook inruilen voor waardeloze troep zoals screensavers en ringtones, maar veel mensen doen dat niet en wachten tot er een stuk hardware wordt weggegeven).
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
GameCube is dan ook de enige die vanaf disc gedraait zal moet worden, de andere roms kosten kwa ruimte drie keer niks.Johnny schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:56:
[...]
Volgens mij is het niet de bedoeling dat je GameCube spellen kan gaan downloaden op de Revolution, je moet ze gewoon vanaf de disc draaien.
De Revolution heeft standaard maar 512 MB aan opslagruimte, een GameCube disc kan 2 GB bevatten.
Dat je misschien sterren ook kan gebruiken daarvoor lijkt me wel aannemelijk maar je kunt ook vast met geld betalen. Waarom is er geen betrouwbaar betaalsysteem? Vele duizenden online shops vinden het blijkbaar betrouwbaar genoeg?Dat je sterren kan gebruiken om voor games te betalen, daar durf ik wel om te wedden, er bestaat namelijk geen betrouwbaar betaalsysteem om het op een andere manier te doen, daarnaast is het goedkoper voor Nintendo om hun oude troep in ruil voor een paar punten weg te geven dan hardware (je kan sterren ook inruilen voor waardeloze troep zoals screensavers en ringtones, maar veel mensen doen dat niet en wachten tot er een stuk hardware wordt weggegeven).
Bij co-op was idd jammer dat sommige stukken werden weggelaten. Bij dit spel zie je duidelijk de beperkingen van de cube(controller) ik kan niet wachten om met de revo-controller aan de slag te gaan.
ps kolokwint voeg je me ff toe me email is tha_devil_rulez_on_sc AT HOTMEEL DOT com
ps kolokwint voeg je me ff toe me email is tha_devil_rulez_on_sc AT HOTMEEL DOT com
Ps4/switch gamer
Het zal vast wel eens ergens hebben gestaan hier, maar is er een manier om een leeg doosje voor een GC spel te bemachtigen
Uiteraard heb ik het over een legale manier
Heb net een spel voor mijn zoontje over de post gekregen, maar het doosje is volledig getrashed in de post
Verwijderd
even m'n vraag herhalen.. aangezien ie net op de vorige pagina stondVerwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 22:07:
zo.. heb nu een nieuwe tv met RGB mogenlijkheden.. iemand nog een tip waar ik goedkoop een échte RGB kabel kan scoren?
10 euro, Savegames Amsterdam-Noord. (en bij enkele free record shops zoals kalverstraat)
This space is occupied
Zover ik weet kun je niet aan (lege) GC doosjes komen. Je kan de disk wel gewoon in een DVD doosje doen. Ikzelf (en nog aantal van hier) zouden het idd fijn vinden als je ze gewoon kon kopen in de winkel. Ik heb er ook een paar die beschadigt zijn maar ja...Pewwy schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 17:57:
Het zal vast wel eens ergens hebben gestaan hier, maar is er een manier om een leeg doosje voor een GC spel te bemachtigenUiteraard heb ik het over een legale manier
Heb net een spel voor mijn zoontje over de post gekregen, maar het doosje is volledig getrashed in de post
Ow, bij play.com Lord of the ring: Third Age, 10euro. Gelijk maar even besteld
Zo, MP2 Echoes schiet nu aardig op 
13 van de 14 energy tanks, Screw Attack binnen, 8 power bombs enzo... Het eind zal wel in zicht zijn nu... Mag ook wel es na bijna 22 uur
(Heb hem wel tijden laten liggen enzo, vandaar)
13 van de 14 energy tanks, Screw Attack binnen, 8 power bombs enzo... Het eind zal wel in zicht zijn nu... Mag ook wel es na bijna 22 uur
(Heb hem wel tijden laten liggen enzo, vandaar)
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dit topic is gesloten.