Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 59 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.256 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Bij mij ook..kwam vorige week veel verder. Heb alleen geen tijd meer gehad :)
Screw-attack is wel lachen, als je goed time kom je echt mega ver, maar wel erg nep hoor :D Ik weet het, het is fictie..maar dit gaat t.o.v. de andere moves wel erg ver :D

[ Voor 53% gewijzigd door Max|Burn op 14-01-2006 11:07 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Afbeeldingslocatie: http://revolutionmedia.ign.com/revolution/image/article/680/680846/first-glimpse-revolutions-virtual-console--20060111050237898-000.jpg

http://revolution.ign.com/articles/680/680846p1.html

NES Games

* Balloon Fight
* Baseball
* Donkey Kong
* Donkey Kong Jr.
* Dr. Mario
* Duck Hunt
* Excitebike
* Hogan's Alley
* Ice Climber
* Ice Hockey
* Kid Icarus
* Kirby
* Kung Fu
* Mario Bros.
* Mario Open Golf
* Metroid
* Pinball
* Pro Wrestling
* Punch Out
* RC Pro AM
* Soccer
* Super Mario Bros.
* Super Mario Bros. 2
* Super Mario Bros. 3
* Tennis
* Tetris
* Urban Champion
* Volleyball
* Wario's Woods
* Yoshi's Cookies
* Zelda
* Zelda (Adventure of Link)

S-NES Games

* Battle Clash
* Donkey Kong Country
* Donkey Kong Country 2
* Earthbound
* F-Zero
* Illusion of Gaia
* Killer Instinct
* Kirby's Avalanche
* Kirby Dream Course
* Kirby Super Star
* Kirby 3
* Pilot Wings
* Sim City
* Star Fox
* Stunt Race FX
* Super Mario Kart
* Super Mario RPG
* Super Mario World
* Super Metroid
* Super Play Action Football
* Super Scope 6
* Super Soccer
* Super Tennis
* Tetris Attack
* Tetris 2
* Uniracers
* Vegas Stakes
* Wario's Woods
* Yoshi's Hunting
* Yoshi's Island
* Zelda

N64 Games

* 1080
* Blast Corps
* Bomberman 64
* Cruisin' USA
* Goldeneye
* Mario Golf 64
* Mario Party 3
* Mario Tennis 64
* Ogre Battle 64
* Paper Mario
* Pilot Wings 64
* Pokemon Snap
* Sin & Punishment
* Star Fox 64
* Super Mario 64
* Wave Race
* Yoshi's Story
* Zelda

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
/me Hoedje waarschuwt rajackar Kuch, kuch, je bent de derde al :z

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm zoals ik al zei heb ik nu een tv met RGB mogenlijkheden en wil ik die wel benutten. Maar ik laat m'n geluid niet via de tv lopen maar via de dvd speler > surround set (dus gele plug > scart > tv en rode + witte plug > dvd speler > surround set).

Als ik nu naar het plaatje van een Nintendo RGB kabel kijk zie ik dat het gewoon een vast scartuiteinde heeft en ik dus m'n geluid via de TV ga krijgen.

Hoe hebben jullie dat opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik maak zelf geen gebruik van de Nintendo scartkabel, ik werk nog met het verlooppugje. Maar bij mij zitten er op mijn Sony TV achterop twee tulpuitgangen voor het geluid. Dus dat geluid heb ik weer doorgelust naar mijn versterker. Als je dat niet hebt, maar nog wel een vrije scartaansluiting dan kun je op die vrije scartaansluiting ook een verloopstekker plaatsen met geluid-uit erop en dat doorlussen naar je versterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zitten wel oudio uitgangen op, maar helaas aan de voorkant en dat vind ik geen gezicht! ik zal eens kijken of er van die verloopjes zijn ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 11:06:
Bij mij ook..kwam vorige week veel verder. Heb alleen geen tijd meer gehad :)
Screw-attack is wel lachen, als je goed time kom je echt mega ver,
Ik was helemaal verslaafd aan de Screw-attack. Jammer dat je hem pas zo laat in het spel krijgt. :D
Er was daar ook ergens zo'n hele grote open ruimte (diep ravijn, paar richeltjes en daar moest je in het begin heel voorzichtig overheen navigeren). Echt zalig om daar lekker overheen te kunnen vliegen. Voelde me oppermachtig in de laatste fase van het spel. :)

Sinds gisteren heb ik ook Kururin Squash in huis. (Play-Asia had er ook nog een doosje snoepjes bij gedaan! _/-\o_ En natuurlijk de $5 kortingscoupon. Leuke winkel!)
Een spel om heel vrolijk van te worden. Die muziek alleen al, echte old-school game-muziek zoals ik dacht dat ze niet meer gemaakt werden.

Het speelt gewoonweg zalig met de controlstick! Hoe heb ik me ooit op de GBA kunnen redden vraag ik me nu af? Dit is zo perfect. Super-nauwkeurig sturen, en ook dat je nu constant je snelheid kunt aanpassen door de controlstick ver of minder ver opzij te duwen. Een spel als dit heeft zulke nauwkeurigheid gewoon nodig. Ik doe ook helemaal niet voorzichtig meer, gewoon de hele tijd B ingedrukt houden (= dubbele snelheid) en lekker door de levels heen raggen. Dankzij de controlstick lukt bijna alles me (okee, ik denk dat het later nog wel moeilijker zal worden. ;)).

Het spel zelf is nog net zo verslavend als altijd. De drang om alle muntjes op te rapen is enorm groot. En als dat eenmaal gelukt is dan moet natuurlijk ook het volgende level even bekeken worden. ;) Op die manier ben ik gisteren echt belachelijk laat gaan slapen... was totaal de tijd vergeten.

Ik heb totnutoe 2 van de nieuwe voertuigen mogen meemaken. Die met de bokshandschoenen is te gek. Al meteen toen ik m'n eerste vijand een knal gaf voelde het goed. Vanzelfsprekend. Past perfect binnen de formule. Het levert hele leuke gevechten op als je telkens goed moet timen wanneer je de juiste richting op zult slaan. Ook al vrij snel kwam ik vijanden tegen (die visjes) die bewust proberen om in mijn "dode hoek" te komen zal ik maar zeggen. Echt lachen.

Maar dat voertuig dat kon duiken vond ik dan weer niks aan. Voegt imo weinig toe aan het spel, en de levels die je ermee moet doen vond ik een beetje verwarrend. Dan weer obstakels boven water, dan weer onder water. Maakt het alleen maar nodeloos ingewikkeld. Gelukkig heb ik nog niet echt vast gezeten in zo'n level. Niet lang genoeg om me te gaan ergeren in ieder geval.

Echt een aanrader voor wie nog een leuk en import-vriendelijk Japan's spel wil hebben. :) En wat mij betreft ook gewoon het beste Kururin-spel dat ooit gemaakt is.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2006 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 20:09:
[...]

Ik was helemaal verslaafd aan de Screw-attack. Jammer dat je hem pas zo laat in het spel krijgt. :D
Er was daar ook ergens zo'n hele grote open ruimte (diep ravijn, paar richeltjes en daar moest je in het begin heel voorzichtig overheen navigeren). Echt zalig om daar lekker overheen te kunnen vliegen. Voelde me oppermachtig in de laatste fase van het spel. :)
Precies :D

Ravijn? Boeie! *swish* *swish* *swish* *swish* *swish* en eroverheen :P

Maar dat is gewoon wat ik zo cool (en uiteindelijk ook jammer) vind aan de MP games... Je begint met je ene energy tankje, beetje zielig want je zou naar zoveel plaatsen kunnen ALS je de powerups maar hebt, maar nee, die heb je niet... En naarmate je meer krijgt wordt de gamewereld eigenlijk gewoon saaier want je bent er al geweest of hebt het al gezien of de brute machinerieen die nog zo mooi stonden te draaien voordat je de correcte powerup had die doen het niet meer want je hebt ze gesloopt (I'm looking at you, Gyro Chamber!). Eigenlijk dus zonde, want doordat je zoveel coole dingen doet om powerups te krijgen gaat de mooiheid van de wereld er af. Zeg maar.

Volgens mij heb ik mijn bedoeling totaal niet duidelijk uitgelegd maar nou en :P

spoiler:
Ondertussen in het bezit van de light suit, alle powerbombs en 14 energy tanks en 205 missiles. Quadraxis vond ik echt een enorm coole bossfight. Niet moelijk maar ik vond het gewoon cool dat je zoveel van je abilities moets gebruiken om hem "op de knieen" te krijgen enzo. Ik ga nu alleen nog ff zoeken naar de 9 keys en de Charge Combo van de Annihilator Beam. Daarna maar eens gaan kijken of deze eindbaas me WEL lukt (want ik heb die van MP1 nog steeds niet dood, duurt me te lang :X )

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:01
Willybubba schreef op zondag 15 januari 2006 @ 12:41:
[...]
(want ik heb die van MP1 nog steeds niet dood, duurt me te lang :X )
Dat is wel heel slecht hoor :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Mja gewoon, twee keer geprobeerd met een jaar ofzo tussentijd... Maar net wat ik zeg, het duurt me te lang. En daarvoor zit nog die klotekamer met de respawning Metroids enzo.

Maar, als ik MP2 uitkrijg ga ik 1 ook nog ff afmaken :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

WillyBubba:
spoiler:
Ondertussen in het bezit van de light suit, alle powerbombs en 14 energy tanks en 205 missiles. Quadraxis vond ik echt een enorm coole bossfight. Niet moelijk maar ik vond het gewoon cool dat je zoveel van je abilities moets gebruiken om hem "op de knieen" te krijgen enzo. Ik ga nu alleen nog ff zoeken naar de 9 keys en de Charge Combo van de Annihilator Beam. Daarna maar eens gaan kijken of deze eindbaas me WEL lukt (want ik heb die van MP1 nog steeds niet dood, duurt me te lang :X )

Reply/update op me eigen vooruitgang:
spoiler:
Ik heb nu 10 powerbomb(of was het 9?), annihilator beam, 235 missiles, alle charge combo's, lightsuit, 13 energy tanks (of 14?..13 blokjes = 13 tanks of 14?) Ik heb 7 sky temple keys, weet er 1 te vinden maar weet niet hoe ik er kom(mega irritant) en nog 1 die ik echt mis. light/dark energy gaan tot 250 charge. Het zoeken is nu wel even saai..je moet er net op stuiten zeg maar..die laatste 2. Ik zit op 94% en door het dikke aantal missiles zullen de endbosses wel niet zo moeilijk worden gok ik. Ik heb echt 40% van de game in 5-10 uur gehaald. Best sick. Jammer dat ik toen zo vast zat..de eerste 50% had ik ook in een uur of 12, daarna ubervast omdat ik iets gewoon niet zag...Ik moet zeggen dat het hele key-zoeken me sowieso niet zo bevalt in MP2E.

[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 15-01-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op zondag 15 januari 2006 @ 12:41:
[...]
Maar dat is gewoon wat ik zo cool (en uiteindelijk ook jammer) vind aan de MP games... Je begint met je ene energy tankje, beetje zielig want je zou naar zoveel plaatsen kunnen ALS je de powerups maar hebt, maar nee, die heb je niet... En naarmate je meer krijgt wordt de gamewereld eigenlijk gewoon saaier want je bent er al geweest of hebt het al gezien
Hm, dat is eigenlijk juist precies wat ik leuk aan de serie vind. :p
Tegen het einde van elke Metroid voel je je echt helemaal thuis in die wereld en ken je echt alle hoekjes en gaten. In veel ander spellen wordt voor elke powerup speciaal een nieuw level ontworpen waar je er optimaal gebruik van kunt maken. Maar ik vind het juist wel stoer dat het nieuwe mogelijkheden opent op locaties waar je al 1000x geweest bent. Dat geeft veel meer het gevoel dat jij zelf beter/krachtiger bent geworden in plaats van dat je gewoon opschuift in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Kwam dit artikel op Ownage.nl tegen.
Daarin wordt beweerd dat Nintendo inderdaad een nieuwe techniek gebruikt in zijn hardware, misschien toch NURBS?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Deddiekoel schreef op zondag 15 januari 2006 @ 15:25:
Kwam dit artikel op Ownage.nl tegen.
Daarin wordt beweerd dat Nintendo inderdaad een nieuwe techniek gebruikt in zijn hardware, misschien toch NURBS?
Leuk nieuws! Ik ben benieuwd, http://www.dicesummit.org/, is van 8-11 februari. Dus dan mogen we meer nieuws verwachten. Hopen dat Reggie nu ook echt iets gaat zeggen en niet veel praat zonder iets los te laten over de revolution.

Update: 9:30 AM — 10:15 AM D.I.C.E. Summit - Regie Fils-Aime, "Expanding the Market for Interactive Entertainment" - Grand Ballroom

Als ik de titel lees, dan bekruipt me het gevoel, dat het zo'n speech wordt met hoe de markt veranderd en dat Nintendo iedereen wil aanspreken, ook de niet-gamers. Maar goed, zolang hij iets loslaat over de Revolution is het goed :+

[ Voor 28% gewijzigd door Hoedje op 15-01-2006 15:52 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Zat me net te bedenken dat het wel nice zou zijn als Nintendo ubisoft koopt :P Ach..dromen..EA bezit nu al een portie Ubisoft dus..dat zal ooit wel naar de kloten gaan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens is het vrijwel zeker dat Reggie iets zal onthullen van de Revolution. Het zal niet iets groots zijn maar gewoon een leuk iets. Pas op de E3 kunnen we echt alle onthullingen verwachten.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Overigens is het vrijwel zeker dat Reggie iets zal onthullen van de Revolution.
En dat weet je omdat? Volgens mij kan je zoiets helemaal niet zeggen/weten tenzij het officieel bevestigd is. Je hoort bij elk event weer de meest fantastische uitspraken van gebruikers op dit forum waarbij het verbazend vaak "Zeker" is dat het gezegd gaat worden...en er is eigenlijk nooit wat van waar. Snap echt niet waarom mensen van alles roepen, veel beter om gewoon je :X te houden :D

[ Voor 10% gewijzigd door Max|Burn op 15-01-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Omdat nintendo gezegd heeft in januari/februari iets groots bekend te gaan maken. En dit lijkt DE gelegenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gister Rogue Squadron 2 Roge Leader binnnen gehad van Dimensionplus ( tweedehands ). Zeer leuk spel :) en dat voor 15 euro B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik kan me zo'n statement helemaal niet herinneren ? Ze hebben alleen gezegd voor het eind van 2005 meer informatie te geven, waarschijnlijk de echte naam van de Revolution, dat is geeneens gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Inderdaad, er was nog een geheim, naast de controller. Dat zou voor de E3 bekend worden gemaakt, daarnaast heeft Nintendo aangegeven in de maanden naar de E3 toe dat er steeds een stukje van de sluier zal worden opgelicht. Tot slot hebben we een blog, die misschien door de makers van de insert_name fps van Ubisoft onderhouden wordt, waar pas meer op gepubliceerd wordt als hun NDA dat toe laat. Dat is dus in februari... hmm...
MaxBurn schreef op zondag 15 januari 2006 @ 17:19:
Ze hebben alleen gezegd voor het eind van 2005 meer informatie te geven, waarschijnlijk de echte naam van de Revolution, dat is geeneens gebeurd.
Dat stond ineens op het forum hiero, maar waar dat gezegd zou zijn is mij niet duidelijk :?

Heerlijk reality en geruchten zijn niet meer te onderscheiden, GO Nintendo, marketing machine :7

[ Voor 47% gewijzigd door Hoedje op 15-01-2006 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik heb eindelijk al die poep sky temple keys :) Zit op 97%. Klopt wel, mis denk ik 1 energy tank en 2 missile expansions (heb nu 240 missiles)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 17:17:
Heb gister Rogue Squadron 2 Roge Leader binnnen gehad van Dimensionplus ( tweedehands ). Zeer leuk spel :) en dat voor 15 euro B)
Als je er klaar mee bent. koop ik em weer voor je over voor 10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 14:12:
[...]

Hm, dat is eigenlijk juist precies wat ik leuk aan de serie vind. :p
Tegen het einde van elke Metroid voel je je echt helemaal thuis in die wereld en ken je echt alle hoekjes en gaten. In veel ander spellen wordt voor elke powerup speciaal een nieuw level ontworpen waar je er optimaal gebruik van kunt maken. Maar ik vind het juist wel stoer dat het nieuwe mogelijkheden opent op locaties waar je al 1000x geweest bent. Dat geeft veel meer het gevoel dat jij zelf beter/krachtiger bent geworden in plaats van dat je gewoon opschuift in het spel.
Jamaar zoiets bedoelde ik ook, ik zei al dat ik het niet goed uitlegde :P

@ Max: Ik ga niet voor de 100%, ik weet niet meer goed waar ik nog missiles zou moeten zoeken en ik heb geen zin om NOG een keer die hele map af te gaan. Hoewel, dikke kans dat ik er nog genoeg tegenkom tijdens mijn quest naar de Temple Keys. MP2 is wel veeeeeel meer fetchquest dan MP1.

spoiler:
Heb je die ene energy tank al die je krijgt door in die lichtstraal te stappen? Die kreeg ik per ongeluk omdat ik de straal in strafede :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb ook begrepen dat er in deze maanden nog een geheim van de Revo bekend worden. DICE lijkt mij dus ook de beste gelegenheid. Op de E3 komt alles op tafel en ik denk eigenlijk ook dat de Revo dan gelanceerd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

spoiler:
Heb je die ene energy tank al die je krijgt door in die lichtstraal te stappen? Die kreeg ik per ongeluk omdat ik de straal in strafede :P
Ja, alleen ik werd erin geschoten, rofl. Heb MP2E trouwens uitgespeeld. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 16-01-2006 05:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Deddiekoel schreef op maandag 16 januari 2006 @ 01:59:
Ik heb ook begrepen dat er in deze maanden nog een geheim van de Revo bekend worden. DICE lijkt mij dus ook de beste gelegenheid. Op de E3 komt alles op tafel en ik denk eigenlijk ook dat de Revo dan gelanceerd gaat worden.
Denk je echt dat de Revo tijdens of vlak na de E³ gelaunched wordt?

Kans lijkt mij echt mega klein, volgens mij is er naast Nintendo helemaal niemand bezig met devven voor de Revo. Hebben al die 3rd parties niet pas sinds een aantal weken een beta devkit of iets dergelijks?

Ik ben niet helemaal meer bij tegenwoordig, dus misschien heb ik iets gemist.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
GZ schreef op maandag 16 januari 2006 @ 06:16:
[...]

Kans lijkt mij echt mega klein, volgens mij is er naast Nintendo helemaal niemand bezig met devven voor de Revo. Hebben al die 3rd parties niet pas sinds een aantal weken een beta devkit of iets dergelijks?

Ik denk dat er meer bedrijven aan het devven zijn dan je denkt. Als het goed is is devven voor de Revo identiek als devven voor de Cube. Ze moeten alleen iets hebben om de controller de simuleren. Aangezien die al in September onthult is kan dat dus best.
Ik geef toe, het is wishfull thinking, maar het kan wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Inderdaad Nintendo heeft al aagegeven dat het ontwikkelen heel veel op dat voor de Gamecube zal gaan lijken.

Veel bedrijven hebben allang devkits alleen nog niet de final. Ik denk dat er al genoeg bedrijven zijn die bezig zijn. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Erg offtopic maar ik zag ineens een marketing brul op een site..ridge racer 360..
Ga met meer dan 240 km/h door haarspeldbochten terwijl je geniet van haarscherpe graphics en een schitterend geluid.
Ja tuurlijk..240km/u door een haardspeldbocht :P
ps: waarom werken offtopic tags niet met quote tags..? :)

[ Voor 16% gewijzigd door Max|Burn op 16-01-2006 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:43

aapelite

Do the kirby!

MaxBurn schreef op maandag 16 januari 2006 @ 10:58:
Erg offtopic maar ik zag ineens een marketing brul op een site..ridge racer 360..

[...]
Ja tuurlijk..240km/u door een haardspeldbocht :P
offtopic:
ps: waarom werken offtopic tags niet met quote tags..? :)
offtopic:
Werkt wel dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Yay yay yay :P

gister eindelijk de derde cup in F-zero GX gehaald (op de makkelijkste stand)
die laatste baan is echt verschrikkelijk irritant met die jump waarbij je naar links moet, ik miste hem steeds op een haartje :( Verder ga ik het nieteens proberen (lukt toch nooit) maar toch even blij :P

F-Zero X was een van mn favo n64 spellen dus toch jammer dat ik niet zoveel plezier heb aan de cube versie (oa door de muziek, maar vooral de moeilijkheidsgraad)

Ik moet metroid prime 2 ook maar eens uit gaan spelen, moest ergens een key zoeken waar ik totaal geen zin in had. maar aangezien ik hem daarvoor prachtig vond (heb prime 1 op hard uitgespeeld en veel keer op normal voor de fun)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ja maar niet allesomvattend. (offtopic tag - quote tag - quote tag - offtopic tag) Maar ok, dit werkt ook.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die monkeyball 2 leuk vind? waarom? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 15:23:
Monkey Ball 2 _o_

Dat spel zoek ik echt nogsteeds voor een normale prijs. Heerlijk spel, doet het altijd goed op feestjes :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De reviewers zullen je dat vast kunnen vertellen..
http://www.gamerankings.c...0.asp?q=monkey%20ball%202

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 15:23:
Harder lachen dan met monkey ball 2 op een feestje kan niet, zoveel humor, hehe. Wij gaan altijd schansspringen met zijn 4en tegelijk, elkaar een beetje in de haren zitten in de lucht en na de landing hehe.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hier krijg je toch ook wel een harde paal van. Alhoewel speculatie en info van 1 persoon. Hij word als behoorlijk betrouwbaar gezien. (Big Tac)

Vraag van een user:
Thanks for all the Info and welcome back Big Tac. The news has been so ultra-dry without you.

1 Do you know what the Free radical project will be like
2 Do you think(own opinion) the revo's graphics are comparable to the competition
3 What games should we anticipate for launch
4 Does the shell look even more comfy than the cube controller
5 Can you if u know give us clues about the 3rd revolutionary feature
Antwoord:
1) Yes, but I can't go into details. But the action and gameplay is insane. I think it will be best on Revolution.
2) Yes. From what I saw Ubi's titles look better then all of the games out now for the 360. I think it will compete but maybe for the short run.
3) What games are you referring to? Are you talking about Ubi's titles or titles from everyone.
4) I held the classic shell in my hand and it's more comfortable then the cube's controller. But remember when I held it the classic shell didn't have the freehand control in it.
5) I don't know what the next Revolutionary feature is.
Komt er op neer dat, als het waar is, de Rev er op standaard tV's er in ieder geval gelijk/beter uitziet dan de eerste generatie 360 games. Over 2 jaar is dat dus wel anders maar, als de Rev. games er dan dus uitzien als de topgames nu..no problem for me.

[ Voor 12% gewijzigd door Max|Burn op 16-01-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

De strijd wordt volgens mij toch in de eerste periode beslist denk ik. Dus als de Rev inderdaad de eerste periode mee kan komen op een normale TV dan hoeft Nintendo op dat gebied de strijd iig iet te verliezen. Verder denk ik dat als het verschil nu minimaal is dat het verschil ook nooit echt groot kan worden, ook bij de Revolution zullen de games grafisch mooier worden naarmate de tijd vordert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:08
Is monkeyball (1 en of 2) echt zo'n hit met zijn vieren.

Wij spelen altijd Mario Party 5 (dat spelletje met die gekleurde tegels die je krijg als je een spelletje wint (Othello)), Mariokart DD of Super mario Smash Football.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Blaatschaap11 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 17:14:
Is monkeyball (1 en of 2) echt zo'n hit met zijn vieren.

Wij spelen altijd Mario Party 5 (dat spelletje met die gekleurde tegels die je krijg als je een spelletje wint (Othello)), Mariokart DD of Super mario Smash Football.
Dan is vooral 2 zeker een aanrader! Die past echt perfect in het rijtje thuis.

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 16-01-2006 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
GZ schreef op maandag 16 januari 2006 @ 06:16:
[...]

Capcom Minoru Nakai bevestigd hier bezig te zijn aan een Rev game. En dan heeft hij het niet over Res. Evil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Vette poep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Voordat de Revolution in eenieders huiskamer staat zal er nog wel een half jaar minstens voorbij gaan, dus wat te doen tot die tijd? Hebben mensen hier naast Zelda nog andere games die je wilt kopen? Ikzelf verheug me op Yoot Saito's Odama, een game van de maker van het bizarre Sea-man. Het is een soort RTS-pinball game waarin je met een odama (soort grote ronde steen) en een leger moet zorgen dat je de poort aan de andere kant van het slagveld doorkomt. Daarbij kun je een microfoon gebruiken om orders te geven aan je leger. Ik las hier zelfs dat een tweede spelers mbv de bongo's het leger wakker kan schudden :D Ik had dat nog niet eerder gelezen, dus ik weet niet wat er waar van is, maar het zou wel grappig zijn :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Ik ga me voornamelijk richten op de spellen die ik nog moet uitspelen. Paper Mario 2 staat momenteel boven aan de lijst, gevolgd door Majora's Mask en nog een hele waslijst aan spellen. Er zijn nog wel een paar spellen die ik misschien wel wil kopen, maar oude spellen uitspelen gaat voor.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Dat is idd waar. Ik vind het ook wel lekker, zo'n tijdje niks echt nieuws. Heb nog een paar Cube games, en nog stapels spellen voor de oudere consoles die ik nog niet uitgespeeld of zelfs nog nooit gedaan heb :P Dus daar heb ik nu een beetje tijd voor (als ik verder niks te doen had doen :( ).

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Heb belachelijk veel cube en ds games nog te spelen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
MaxBurn schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 08:50:
Heb belachelijk veel cube en ds games nog te apelen.. :)
Dat wordt WEER een edit, MaxBurn ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

yeye..alleen er staat geen wijzigingsmelding bij..rara hoe kan dat :D

[ Voor 101% gewijzigd door Max|Burn op 17-01-2006 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Kom je goed weg. :+

Voor degenen die nog wat vertier zoeken op hun kubusje is Hikaru no Go ook een aanrader, als je van boardgames houdt dan. Ik neem aan dat iedereen wel een beetje een idee heeft wat Go is. Dit spel is dus precies dat spel, alleen dan op je Gamecube, hier en daar wat anime plaatjes, en een leuk muziekje op de achtergrond. En een tutorial voor degenen die nog nooit ge-Go't hebben, helaas wel in het Japans :P Maar ook nuttig als je geen Japans kunt. Je krijgt steeds een situatie waarin je moet verdedigen of aanvallen (dat is aan de situatie ook wel af te leiden). Als je een steen op de foute plek neer legt, krijg je te zien wat de tegenpartij in die situatie kan doen. Als je hem op de goede neerlegt zie je ook wat daar de gevolgen van zijn. Op die manier leer je het ook wel, zonder dat je de Japanse tekst hoeft te begrijpen. :) Dus mocht er iemand geïnteresseerd zijn om Go te leren of te spelen, zorg dat je Hikaru no Go in huis haalt :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:01
Ik kwam net dit plaatje tegen:
Afbeeldingslocatie: http://imgsoft.exlibris.ch/ad/Bilder/40782.jpg

Duidelijk nep, maar toch ziet ie er wel vet uit. :P
Ik vraag met enkel af hoe ze bij "Reins of Sorrow" komen...?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ben sins 2weken bezig met AC. Was er bijna geen jaar meer in m'n dorpje geweest en dat kon ik merken ook. Overal en overal plukjes onkruid. Eerst liet ik het al groeien in een bepaald stukje, maar met de sneeuw, vond ik het niet meer mooi. Ik ben begonnen met het wieden ervan. Nou, elke dag wat plantjes eruit getrokken (waar ik echt een poos bezig ben geweest) was mijn dorpje weer mooi schoon.

Rosie klaagde dat ik haar 12 months niet had gesproken en was best wel pist op mij. Murphy, is nog steeds wel m'n best vriend in AC. Altijd leuke opmerking en leuke buurman aangezien hij vrij dicht bij mij woont.

Na weer enkele dagen wat bij de stadfontijn te zijn geweest kom ik tot de ontdekking dat ik nog steeds niet de burgemeester ben tegen gekomen ik zou bijna zeggen dat hij het dorpje verlaten heeft. Hopelijk kom ik hem weer snel tegen want ik wil wel weer een opdracht of kadotje krijgen.

Gisteravond kwam ik een
spoiler:
spook tegen. Ik moest weer 5 spookjes vangen voor hem, wat ik niet erg vond. Na een kleine zoektocht (dan kom je erachter dat je dorpje toch nog vrij groot is) alles gevonden en ingeleverd. Als beloning bied hij me aan: " verwijder de onkruidplantjes" NEEEE !!! ben ik net dagen mee bezig geweest en nu had het gekund met 1 druk op de knop. Daar baalde ik wel een beetje van :p . Ook kwam ik een vliegende ballon tegen met een kado eraan. Hoe krijg je die naar bene? met me hengel en schepnet lukte dit niet ;( Iemand een oplossing?

AC blijft een leuk spelletje. Jammer dat sommige dingen saai worden (brieven schrijven naar het museum bijvoorbeeld). Eens kijken of ik binnenkort naar een anderdorpje kan gaan op m'n 2e memorycard.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Aap schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:03:

spoiler:
Ook kwam ik een vliegende ballon tegen met een kado eraan. Hoe krijg je die naar bene? met me hengel en schepnet lukte dit niet ;( Iemand een oplossing?
.
spoiler:
Gewoon achteraan blijven lopen. na een tijdje blijft ie in een boom hangen en kun je hem eruit schudden.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Vanitas schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:43:
Ik kwam net dit plaatje tegen:
[afbeelding]

Ach dat is gewoon een photoshop inderdaad.

Destijds toen er nog geen naam was voor de game maakten ze allerlei boxarts en bedachten ze namen enz. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

spoiler:
Ook kwam ik een vliegende ballon tegen met een kado eraan. Hoe krijg je die naar bene? met me hengel en schepnet lukte dit niet ;( Iemand een oplossing?
spoiler:
Of neerschieten met een katapult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:21:
[...]
spoiler:
Of neerschieten met een katapult.
Die zit niet in de Gamecube versie.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ah sorry GC topic..verwarrend :) Vergeet soms in welk topic ik hang. Dan is het gewoon ballon volgen ja.

@WillyBubba:
Ga me nu niet vertellen dat je ook de schijt hebt gekregen in de MP2E eindbaas. :D 2 MP games helemaal uitgespeeld op endboss na ? :D (Je bent namelijk erg stil en als je MP2E had uitspeelt had je het wel gezegd hehehe) Ik vond die in MP2E niet onderdoen voor die uit 1 qua moeilijkheidsgraad.

[ Voor 89% gewijzigd door Max|Burn op 17-01-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

m'n ballon vloog uit het beeld ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

spoiler:
Meer bomen aan de rand planten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

MaxBurn schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 16:24:
spoiler:
Meer bomen aan de rand planten :D
Hehe dat is wel een optie. Wat ik wel jammer vind is dat je geen thuis hekjes kan neetzetten. Ben nu maar met signborden een muur aan het maken om m'n plantjes te beschermen voor mezelf :p dan ren ik er niet per ongelijk over heen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:43:
Lol @ Reins of Sorrow. Ik denk dat ze Reign of Sorrow bedoelen? Als je mensen voor de gek wilt houden controleer dan in ieder geval de spelling even. ;)

Ik heb trouwens Kururin Squash al uitgespeeld. Dat was wel sneller dan ik had gedacht. Maar goed, ik ga het gewoon nog een keer doen en dan echt in alle levels 100% halen. :p Bovendien is de time trial mode er ook nog.

Van al die andere voertuigen vind ik de bokshandschoenen toch het beste. Die achtbaanritten met de vlammenwerper waren ook wel grappig, maar voor de rest vond ik het allemaal "wel aardig", maar niet echt een nuttige toevoeging. Ik zou liever gezien hebben dat ze nog wat meer levels voor de bokshandschoen hadden verzonnen. Dat waren echt 4 hele leuke leveltjes.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2006 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

MaxBurn schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 16:09:
Ah sorry GC topic..verwarrend :) Vergeet soms in welk topic ik hang. Dan is het gewoon ballon volgen ja.

@WillyBubba:
Ga me nu niet vertellen dat je ook de schijt hebt gekregen in de MP2E eindbaas. :D 2 MP games helemaal uitgespeeld op endboss na ? :D (Je bent namelijk erg stil en als je MP2E had uitspeelt had je het wel gezegd hehehe) Ik vond die in MP2E niet onderdoen voor die uit 1 qua moeilijkheidsgraad.
Nee hoor, gewoon al vanaf zaterdagavond geen tijd meer gehad om te MP2-en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Satoru Iwata spreekt

De president van Nintendo, Satoru Iwata, heeft zich opnieuw uitgelaten over de Nintendo Revolution. Hij vertelt onder andere over wanneer hij de Revolution wilt lanceren.

De grote man van Nintendo, president Satoru Iwata, heeft opnieuw wat dingen gezegd over de de Nintendo Revolution. Zo wil hij dit jaar zeker niet voorbij laten gaan zonder dat de Revolution is uitgekomen. Hij zegt dat de Revolution in Amerika hoe dan ook vóór Thanksgiving zal uitkomen (Thanksgiving valt in november van dit jaar). De beste man zegt ook dat hij genoeg consoles in voorraad wil hebben rond die tijd, zodat er geen tekorten ontstaan.

Iwata wilt op de E3 van dit jaar iedereen versteld doen staan van Nintendo's nieuwste console, de Revo zal namelijk op de E3 van dit jaar te zien zijn in zijn uiteindelijke staat. Satoru Iwata wilt dus geen afgeraffelde console aan het publiek tonen, maar een console die al bijna af is. Hij heeft niks gezegd over een launch in Europa, maar volgens NoE zal de Revolution ook dit jaar in ons continent uitkomen. We zullen dus nog even geduld moeten hebben tot we de Revolution eindelijk in huis kunnen halen.

Bron: Gamefront
mijn bron: http://www.gameqube.nl/article.php?id=14386
Echt veel nieuws is het niet, maar hij komt dus waarsch voor 23 november 2006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

In de US ja.
* Max|Burn hoopt dat voor 23 November betekend September :D Dan is December 2006 in de EU ook wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Dat de Revolution in 2006 uitkomt is nu wel duidelijk, ze kunnen er nu echt niet meer onderuit. Daarnaast zijn er inmiddels zoveel developers enthousiast over, of zeggen zelfs al dat ze gaan ontwikkelen, dat het qua games ook wel goed moet komen. Ik denk dat het succes van de DS daar ook wel mee te maken zal hebben. Toch heb ik twee vraagjes, die misschien niet helemaal in dit topic passen, maar toch wel belangrijk zijn en misschien wel invloed hebben op de Revolution:

1) Er zou een redesign komen van de Nintendo DS, het apparaat zou mooier worden en waarschijnlijk wat dunner. De geruchten waren dat de gerestylde DS al maandag zou uitkomen, ik heb er nu echter niets meer over gehoord.
2) Wat mij opvalt is dat Sony zo stil is... is dit stilte voor de storm, of is er echt iets mis daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hoedje schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:04:
1) Er zou een redesign komen van de Nintendo DS, het apparaat zou mooier worden en waarschijnlijk wat dunner. De geruchten waren dat de gerestylde DS al maandag zou uitkomen, ik heb er nu echter niets meer over gehoord.
Bleek niet meer dan gerucht te zijn. Er komt zeker een nieuw ontwerp, maar niet nu meteen dus. Kan me haast niet voorstellen dat ze nu al met nieuw ontwerp zouden komen daar de DS het heel goed doet. Misschien komt het nieuwe ontwerp als de PSP het ineens beter gaat doen of vlak voor het nieuwe feestdagenseizoen om dan voor een extra boost te zorgen.
2) Wat mij opvalt is dat Sony zo stil is... is dit stilte voor de storm, of is er echt iets mis daar?
Misschien hebben ze wat problemen, maar denk eerder dat ze een beetje een hype proberen te creeeren. Ik verwacht niet dat er iets mis is bij Sony, daarvoor staat er teveel op het spel. Sony zorgt er wel voor dat alles goedkomt. In marketing zijn ze bij de PS1 en PS2 echt meesterlijk geweest, dus ik verwacht dat dit gewoon bij de strategie hoort.

Wat me vanmiddag trouwens opviel in de FRS is dat de PSP heel prominent aanwezig is met behoorlijk veel games en dat de DS ergens weggemoffeld staat met maar een paar spellen. Zou Sony beter contact hebben met de retailers ofzo? Want Nintendo is eigenlijk nooit echt heel prominent aanwezig in winkels. Op zijn hoogst zijn ze net zo prominent aanwezig als de rest, maar meestal is het minder. Hopelijk doet Nintendo daar ook wat aan met de Revolution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:11:
[...]
Wat me vanmiddag trouwens opviel in de FRS is dat de PSP heel prominent aanwezig is met behoorlijk veel games en dat de DS ergens weggemoffeld staat met maar een paar spellen. Zou Sony beter contact hebben met de retailers ofzo? Want Nintendo is eigenlijk nooit echt heel prominent aanwezig in winkels. Op zijn hoogst zijn ze net zo prominent aanwezig als de rest, maar meestal is het minder. Hopelijk doet Nintendo daar ook wat aan met de Revolution.
Dat weet ik wel zeker. Nintendo is in Europa en misschien ook wel Amerika toch wel behoorlijk achteruitgegaan sinds de N64. De schapruimte is sterk afgenomen en ook met de verkopen gaat het niet al te best. Nu wil ik niet zeggen dat de PSP zo goed verkoopt in Europa, maar toch... Maar dat die relatie tussen winkeliers (ketens) en Nintendo niet al te best is zie je ook in de prijzen voor DS games, Nintendo wil ze graag goedkoper verkopen, maar de winkeliers werken daar gewoon stug niet aan mee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hoedje schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:04:
Lik-Sang, de bron van het gerucht, had uit betrouwbare bron vernomen dat Nintendo een nieuwe versie van een bestaande handheld zou aankondigen. Een paar dagen voordat Lik-Sang met dit bericht kwam was er al een nieuwe versie van de GBA aangekondigd(GBA/DVD-speler combo). Daar zijn ze waarschijnlijk mee in de war geweest.

Er komt wel een nieuwe versie van een DS, maar ik zou de aankondiging daar van niet eerder dan de E3 verwachten. Het is nog veel te vroeg in de cyclus om nu al een nieuwe versie aan te kondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Eerlijk gezegd valt het me op dat de shelf space van DS games vaak/altijd groter is dan van de PSP. De cube space lijkt gek genoeg ook te stabilliseren en soms zelfs te groeien, doorgaans ten koste van zowel Xbox en PS2. (waar je dus weinig van ziet..aangezien het om kleineverschillen gaat)

De DS prijzen: Ik walg op de winkeliers. Bijna allemaal verkopen ze flink over de adviesprijs. Als Nintendo zou je haast moeten zeggen..of we gooien zelf de prijzen omhoog, of jullie houden de adviesprijs aan. Zo makkelijk gaat het natuurlijk niet maar ja...

Een groot verschil bij Nintendo is juist de prijsstelling, het lijkt er alleen op dat Nederland vrij uniek is in het prijzen opdrijven.. Een hoop landen houden wel de normale prijzen aan. Overigens voel ik inspiratie voor een brief dus ik ga NoNL (:P) maar eens mailen.

[ Voor 22% gewijzigd door Max|Burn op 18-01-2006 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:26:
De DS prijzen: Ik walg op de winkeliers. Bijna allemaal verkopen ze flink over de adviesprijs. Als Nintendo zou je haast moeten zeggen..of we gooien zelf de prijzen omhoog, of jullie houden de adviesprijs aan. Zo makkelijk gaat het natuurlijk niet maar ja...
Het gaat nog steeds om een advies prijs, als er zoveel vraag naar nintendo ds is. Dan is het logisch dat de prijs omhoog gaat. Ik vind dit ook jammer maar ik denk niet dat Nintendo er veel tegen kan doen behalve de winkelier geen nintendo spullen meer laten verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Je ziet mij nergens zeggen dat een winkelier niet van de adviesprijs mag afwijken. Het is alleen ten eerste redelijk ongewoon dat winkels boven de adviesprijs verkopen. Hiernaast lijkt het mij dat ze gewoon meer winst maken op DS games (per game iig) dan PSP games. 45 euro is nog steeds goedkoper dan een PSP game, alleen is dit dus wel boven de adviesprijs. "Ze kopen het toch wel" .. PSP games worden ook niet boven de adviesprijs verkocht. (Dan zou je namelijk van 49,95-59,95 naar 55-65 euro gaan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik heb het hier nog niet gepost zien worden, maar de producer van Resident Evil DS blijkt een nieuwe Resident Evil te willen ontwikkelen die gebruik maakt van alle features van de Revolution. Hij wil alleen eerst met een ander spel de features van de Revolution uitproberen voordat hij hiermee aan de slag gaat.

Hopelijk komt Capcom eerst met een Resident Evil 2 remake voor de Rev, met een aan de Revolution aangepaste RE4 camera/control-scheme en compleet vernieuwde graphics. Dat zou pas een mooi experiment zijn. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

:r remakes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Vet idee metroidPrime!
Ik kan al die remakes prima hebben hehehe. Ik kan ook niet wachten tot RE:DS uit is.
Maar ja ik ben dan ook een enorme RE idioot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Hier nog zon RE idioot ;)
Van mij mogen ze ook wel RE2 remaken, al hoewel ik liever 3 zou spelen :P

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:24:
[...]

Lik-Sang, de bron van het gerucht, had uit betrouwbare bron vernomen dat Nintendo een nieuwe versie van een bestaande handheld zou aankondigen. Een paar dagen voordat Lik-Sang met dit bericht kwam was er al een nieuwe versie van de GBA aangekondigd(GBA/DVD-speler combo). Daar zijn ze waarschijnlijk mee in de war geweest.

Er komt wel een nieuwe versie van een DS, maar ik zou de aankondiging daar van niet eerder dan de E3 verwachten. Het is nog veel te vroeg in de cyclus om nu al een nieuwe versie aan te kondigen.
Ik zou een wat stevigere handheld wel wat vinden. Dik plastic en staal :)

(herrinert zich zo'n oude Nintendo "ds" met donkey kong een prinses en wat kettingen)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Als je daarmee een Game & Watch bedoelt moet ik je uit je jeugdherinneringen-droom helpen, want die waren toch echt niet zo stevig hoor :) Tegenwoordig (ok, spreken we wel over 20 jaar later natuurlijk) missen er vaak batterijklepjes, zijn de serialnummers aan de achterkant verdwenen, en zit de lak (op degenen die zo'n laagje hadden zoals de platinum Cube tegenwoordig heeft) boordevol krassen. Daarnaast gaan die LCD-schermpjes soms 'bloeden' (is daar een normaal nederlands woord voor?). Dus helaas was dat ook niet allemaal pracht en praal op dat gebied. Toch zijn het een van de tofste Nintendo's die er zijn :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

rajackar schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 10:04:
Vet idee metroidPrime!
Ik kan al die remakes prima hebben hehehe. Ik kan ook niet wachten tot RE:DS uit is.
Maar ja ik ben dan ook een enorme RE idioot ;)
TheEvilCuber schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 10:06:
Hier nog zon RE idioot ;)
Van mij mogen ze ook wel RE2 remaken, al hoewel ik liever 3 zou spelen :P
Hier geen RE idoot :D heb mijn eerste Resident Evil dan ook gespeeld op de cube en natuurlijk wel midden in de nacht op m'n donkere kamer maar daar word je dan echt niet vrolijk van :D :D hoor je die klok tikken, knal je op een zombie bam bam bam *ammo op. Fock ! Je gaat bijna schreeuwen omdat je wilt omdraaien en dat niet lukt en overal tegen opknalt en die k*t zombies die dan achter ja aankomen.

Ik vond het focking scary. Dat speel ik dus niet meer he :D hoe leuk het ook kan zijn ;) ik kan behoorlijk goed ingames gaan namelijk en dan word het voormij allemaal vrij echt op dat moment...

Ik wil het liefst zoiets spelen met een dikke minigun en als een gek knallen. Meer zoiets als Serieus Sam ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Reggie interview:
http://news.com.com/Ninte...-6028279.html?tag=st.prev

Wel een beetje een onwetende interviewer maar ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MaxBurn schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:54:
Reggie interview:
http://news.com.com/Ninte...-6028279.html?tag=st.prev

Wel een beetje een onwetende interviewer maar ja..
Leuk om te lezen:
Fils-Aime: It allows you to manipulate not only a puck or a football, but also to manipulate the player in a way that's never been done before. So if I'm developing a football game, I can move across the field, focus against a particular receiver with pinpoint accuracy and throw the ball right to that receiver much as a real-life quarterback does.

That level of immersion really has never been done before. We know it's exciting because we have partners like EA and Ubisoft and Activision and THQ excited about developing for the Revolution.
Dat klinkt erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik zou het wel cool vinden als er (demo versies van) GameCube games op een soort van bundle disc bij de Revo zitten die je dan met de Revo controller kunt spelen. Ik denk dan aan Zelda of RE4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Deddiekoel schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 20:14:
Ik zou het wel cool vinden als er (demo versies van) GameCube games op een soort van bundle disc bij de Revo zitten die je dan met de Revo controller kunt spelen. Ik denk dan aan Zelda of RE4.
De verwachting is dat je gewoon demo's van nieuwe spellen kunt downloaden via de virtual console!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hoedje schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 20:23:
[...]
De verwachting is dat je gewoon demo's van nieuwe spellen kunt downloaden via de virtual console!
Eh..virtual console is voor NES, SNES en N64 en heeft dus ook absoluut niets met demo's van nieuwe games te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik bedoel dan ook gewoon bij de release in de box. Dus wat referentie materiaal met hoe het was en hoe het nu kan met de Revo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 20:39:
[...]
Eh..virtual console is voor NES, SNES en N64 en heeft dus ook absoluut niets met demo's van nieuwe games te maken.
Inderdaad, maar Iwata heeft wel gezegd dat Nintendo ook nieuwe spellen en mogelijk ook demo's gaat aanbieden via WFC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Lol dat word dus enorm gekloot met data als je een nieuwe demo wilt downloaden, heb je een paar nes/snes/n64 games zit je geheugen al zodanig vol dat de demo er niet bij past :S ipv dat ze nou gewoon een paar gig nemen/namen, zo duur is dat niet en ook niet zoveel ruimte of geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

..daarom kan je het geheugen uitbreiden met SD kaarten. Die zijn goedkoop, en er is goed aan te komen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik vraag me af of een demo download optie door Nintendo zelf gedraaid gaat worden. Een beetje demo is al gauw 200mB+ en servers daarvoor hosten is juist niet goedkoop. Past niet echt in de visie van BigN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

MaxBurn schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 08:05:
Ik vraag me af of een demo download optie door Nintendo zelf gedraaid gaat worden. Een beetje demo is al gauw 200mB+ en servers daarvoor hosten is juist niet goedkoop. Past niet echt in de visie van BigN.
Misschien een torrent achtig systeem? Zou toch wel werken, iedereen shared, iedereen speed (terwijl je lekker mario revo zit te spelen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
TheEvilCuber schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 09:14:
[...]
Misschien een torrent achtig systeem? Zou toch wel werken, iedereen shared, iedereen speed (terwijl je lekker mario revo zit te spelen.
Dat zou idd wel heel erg slim zijn. Als een demo dan populair is dan is de bandbreedte meteen supergoed. Het zou me niets verbazen als Nintendo zoiets doet. Misschien dat het gevaar dat je dan dingen ook op je PC zou kunnen streamen is dan denk niet aan de orde want je kunt je SD ook op je PC uitlezen. Daarnaast zouden oude demos ook beschikbaar blijven zonder dat Nintendo het fysieke bestand hoeft te hosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dan moet het wel automagisch uitgaan zodra je zelf actief online bezig bent. (game, services, etc) Anders heb je dikke lag in je games enzo hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

MaxBurn schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 09:40:
Dan moet het wel automagisch uitgaan zodra je zelf actief online bezig bent. (game, services, etc) Anders heb je dikke lag in je games enzo hahaha.
Achja, max snelheid meten (upload) daar 80% van nemen tijdens menu / dashboard en 10/20% tijdens games. Zou moeten werken toch?
(uiteraard ook door de gebruiker in te stellen voor de controle freaks :>)

[ Voor 12% gewijzigd door Collaborator op 20-01-2006 09:44 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf?
IGN humor?

Revolution in practice

Miyamoto's droom over een gigantische neushaar

Het wordt echt tijd voor wat concrete informatie. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

oh my god...dat ene is helemaal irritant.. :) rondlinken. (Gepost door Skizzle Rifflebop ?)

[ Voor 23% gewijzigd door Max|Burn op 20-01-2006 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Laatst online: 18-07 10:58
Ten eerste wilde ik even zeggen dat ik het een erg gezellig topic vind om te volgen :)

Nu mijn vraag:
Ik zit erover te denken om tot de Revolution een GC te kopen om een jaar mee te gamen.
Gewoon de top spellen en voor de multi-player. Ik zit een beetje rond te surfen.
Kom ik tegen dat Nintendo component uit de GC gehaald heeft. Kan ik inkomen.
Nu heb ik alleen net een LCD-tv gekocht en wil eigenlijk weten of het dan wel aan te raden is.
Moet ik een nieuwe kopen met misschien een goede RGB kabel of zoeken naar een oude met component?
Ik heb verschillende topics door gebladerd maar vind de reacties allemaal te verschillend.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

@MaxBurn:
Ik wil ook wel een RGB kabel kopen hoor geen probleem.
Ik wil alleen geen rare kleuren en lijnen.

[ Voor 8% gewijzigd door Bbfreak op 20-01-2006 13:06 ]

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Component is op zich wel fijn ja. Volgens mij zijn ze nog steeds wel te krijgen (ook nieuw) Alleen moet je dan inderdaad wel eerst kijken dan kopen. Vraag me af of, in het geval van de GC, de officiele RGB kabel niet genoeg is.

[ Voor 22% gewijzigd door Max|Burn op 20-01-2006 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Bbfreak schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:03:
Ten eerste wilde ik even zeggen dat ik het een erg gezellig topic vind om te volgen :)

Nu mijn vraag:
Ik zit erover te denken om tot de Revolution een GC te kopen om een jaar mee te gamen.
Gewoon de top spellen en voor de multi-player. Ik zit een beetje rond te surfen.
Kom ik tegen dat Nintendo component uit de GC gehaald heeft. Kan ik inkomen.
Nu heb ik alleen net een LCD-tv gekocht en wil eigenlijk weten of het dan wel aan te raden is.
Moet ik een nieuwe kopen met misschien een goede RGB kabel of zoeken naar een oude met component?
Ik heb verschillende topics door gebladerd maar vind de reacties allemaal te verschillend.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

@MaxBurn:
Ik wil ook wel een RGB kabel kopen hoor geen probleem.
Ik wil alleen geen rare kleuren en lijnen.
Ik zou als ik jouw was sowieso tweedehands kopen. Gewoon zorgen dat het in de buurt is, zodat je hem evt. kunt ophalen. Als je kijkt naar de prijzen op marktplaats en speurders dan kun je gewoon voor een prikkie een zeer complete Gamecube aanschaffen en die trekt dat jaartje echt wel...
MaxBurn schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:24:
Een tweedehands kan nog steeds die poort missen he...
Daarom zet ik er ook bij dat ie em het beste kan ophalen, kan die dat meteen nakijken :P

[ Voor 10% gewijzigd door Hoedje op 20-01-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Een tweedehands kan nog steeds die poort missen he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Laatst online: 18-07 10:58
Ik kom vooral op consoles uit met +/- 12 spellen. Veel te veel eigenlijk.
Dat wordt wachten op de ideale aanbieding daarom stelde ik de vraag maar.
Als ik ergens die RGB kabel kan krijgen en daar is de kwaliteit ook goed van op LCD, wie kan dat bevestigen?, dan koop ik die gewoon!

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

lol vrijdagmiddag humor op ign :P

This space is occupied

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.