Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 59 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.257 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Bbfreak schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:59:
Ik kom vooral op consoles uit met +/- 12 spellen. Veel te veel eigenlijk.
Dat wordt wachten op de ideale aanbieding daarom stelde ik de vraag maar.
Als ik ergens die RGB kabel kan krijgen en daar is de kwaliteit ook goed van op LCD, wie kan dat bevestigen?, dan koop ik die gewoon!
De RGB kabel geeft prima beeld. Ik heb mijn gamecube ook op een LCD tv draaien met RGB en ik denk niet dat je er met component nog heel veel meer uit zou halen. Dit wordt ook gezegd op het forum van gamer.nl waar ze het allemaal getest hebben. De prijs van de component kabel rechtvaardigt de aankoop niet tegenover een RGB kabel.

Wel moet ik zeggen dat de beeldkwaliteit mooier is op een gewone CRT televisie, maar dat zal wel met de resolutie en het uitrekken daarvan te maken hebben.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 10:53:
oh my god...dat ene is helemaal irritant.. :) rondlinken. (Gepost door Skizzle Rifflebop ?)
Wat zullen ze gelachen hebben toen ze zich de reacties voorstelden. Precies bijhouden wie er het langste door blijft klikken voor ie het doorheeft. :p

Maar verder vind ik dat de nintendo-kanalen van IGN totnutoe nog bijzonder weinig gepresteerd hebben in 2006. Er werken een stuk of 4 mensen (matt, craig, mark en anoop ofzoiets?), sommigen volgens mij zelfs fulltime... je zou toch minstens iedere dag wat updates verwachten. Al was het maar af en toe een mailbag ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Die lui zien natuurlijk nu alleen maar nieuwe Revo dingen die ze door de stricte NDA van Nintendo niet mogen delen..

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:01
Ik denk eerlijk gezegd dat er gewoon niks is om te melden.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bbfreak schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:03:
Ten eerste wilde ik even zeggen dat ik het een erg gezellig topic vind om te volgen :)

Nu mijn vraag:
Ik zit erover te denken om tot de Revolution een GC te kopen om een jaar mee te gamen.
Gewoon de top spellen en voor de multi-player. Ik zit een beetje rond te surfen.
Kom ik tegen dat Nintendo component uit de GC gehaald heeft. Kan ik inkomen.
Nu heb ik alleen net een LCD-tv gekocht en wil eigenlijk weten of het dan wel aan te raden is.
Moet ik een nieuwe kopen met misschien een goede RGB kabel of zoeken naar een oude met component?
Ik heb verschillende topics door gebladerd maar vind de reacties allemaal te verschillend.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

@MaxBurn:
Ik wil ook wel een RGB kabel kopen hoor geen probleem.
Ik wil alleen geen rare kleuren en lijnen.
Ik heb een 3 jaar oude USA GC en een component kabel. Beeld is subliem op mijn plasma. Resident Evil 4 roels fet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 23:07:
[...]
Ik heb een 3 jaar oude USA GC en een component kabel. Beeld is subliem op mijn plasma. Resident Evil 4 roels fet :)
Zijn vraag was niet of jij een GC met component uitgang had..wat heeft hij hier nou aan? Hij vraagt of RGB ook goed genoeg is. Dat component de beste optie is weet hij ook wel.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ben net met Paper Mario TTYD begonnen. (heb hem al maanden, expres nog nooit opgestart) Dit is nu al een van de weinige games van de huidige generatie die me het "SNES-gevoel" geeft. (zoals bv. SMW, SMK, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 14:15
MaxBurn schreef op zondag 22 januari 2006 @ 14:22:
Ben net met Paper Mario TTYD begonnen. (heb hem al maanden, expres nog nooit opgestart) Dit is nu al een van de weinige games van de huidige generatie die me het "SNES-gevoel" geeft. (zoals bv. SMW, SMK, etc)
Een van de beste games op de GC als je 't mij vraagt :). Erg onderhoudend, niet erg moeilijk (behalve the Pit of 100 trials), maar heel erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op zondag 22 januari 2006 @ 14:22:
(heb hem al maanden, expres nog nooit opgestart)
Ik bewonder je zelfbeheersing. Had je niet elke dag het gevoel dat de hoes je uitnodigend lag aan te staren? :p

Dat spel was echt fantastisch. :) Lekker lang ook! Inderdaad niet supermoeilijk, maar ik was er voor mijn gevoel toch zeker meer dan voldoende uren aan kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

PP: TTYD is een van mijnfavorieten deze generatie. Met name Chapter 3 vond ik geniaal, the great Gonzalez :D

Edit: Nee Max, nog steeds MP2 niet gespeeld... Vanavond maar weer ff... ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Willybubba op 23-01-2006 10:44 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Waah, Viewtiful Joe 2 op de kop getikt bij de Makro, slechts € 8,50 ex btw :) Weer een spel van mijn wishlist af 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Muthafuckah! Goedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Pewwy schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:37:
Waah, Viewtiful Joe 2 op de kop getikt bij de Makro, slechts € 8,50 ex btw :) Weer een spel van mijn wishlist af 8)
neem er de volgende keer even 5mee ofzo ;) had je hier wel kwijt gekund :P

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Aap schreef op maandag 23 januari 2006 @ 17:44:
[...]

neem er de volgende keer even 5mee ofzo ;) had je hier wel kwijt gekund :P
Als ze er meer hadden gehad had ik dat nog wel gedaan. Wel lag Fight Night 2 er nog, samen met NFL nogwat, Ty the Tasmanian Tiger 2, NBA nogwat (redelijk nieuw) PN07 ofzo, Dead to Rights en nog een paar games die ik niet meer weet. Overigens ook voor de X-Box en PS2 lagen er veel van 5-15 Euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

OK, eindelijk weer aan MP2 tegekomen, en nog verder ook :P

94%, alle beam combo's, 14 energy tanks, 225 missiles, 250 light / dark beam ammo, 9 temple keys...

spoiler:
en Emperor Ing heeft m'n ass net gerapet. Ik kom zo in de knoop met de controls bij hem... Al die tentakels boven me, eugh. Maar goed, heb net 1 poging gewaagd, ergens deze week krijg ik em wel plat..

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

spoiler:
Nu vond ik dat de besturing van MP2E daar wel wat tekort schoot. Recht omhoog kijken gaat b.v. erg ruk. Ik vond dat het irritantste stuk. Light beam werkte iig prima.

Lees dit als je nog een tip wilt voor meneer Ing....
spoiler:
Tentakels blies ik vaak in 1 maal weg met powerbomb, als hij zo wild rondrost ermee. Vooral als hij NET de tentakels weer spawned gaat dat prima. Dan gaat hij er mee op de grond kloppen ofzo..powerbomb: alles weg..en knallen maar weer. Gebruikte het verder toch niet veel bij Emperor Ing..

[ Voor 57% gewijzigd door Max|Burn op 24-01-2006 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
MaxBurn schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 08:21:
spoiler:
Nu vond ik dat de besturing van MP2E daar wel wat tekort schoot. Recht omhoog kijken gaat b.v. erg ruk. Ik vond dat het irritantste stuk. Light beam werkte iig prima.
Is idd ook super slecht gedaan. Hebben ze Prime 100% en Echoes voor 99% perfect rond de besturing gebouwd, gooien ze ineens zoiets er doorheen. Wat een misser!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

D³ schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 17:41:
[...]
Is idd ook super slecht gedaan. Hebben ze Prime 100% en Echoes voor 99% perfect rond de besturing gebouwd, gooien ze ineens zoiets er doorheen. Wat een misser!
spoiler:
Locken ging echt voor geen moer maar normaal aimen ook niet omdat de hoek gewoon ruk was, schoot je raak dan registreerde het niet als een hit meestal omdat je de "zone" niet geraakt had zeg maar..
Kan verder aan mij liggen maar echt normaal uitwijken ging ook niet bij het beginstuk. Tenzij je misschien een of andere ritme doorhebt maar puur op kijken en bewegen kan je die "ene" move geeneens ontwijken. Springen als de tentacles laag zitten ging nog maar als ze hoog langskwamen...bukken..in MP?!?!

[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 24-01-2006 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Morphball maken..?

(Gokje hoor, ik moet het nog steeds voor de tweede keer proberen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Tja..da gaat zo traag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Dit een leuk bericht (http://www.gameqube.nl/article.php?id=14480):
GameCube
Harvest Moon: Magical Melody
(Marvelous/Rising Star Games/Nintendo) - lente
The Chronicles of Narnia: The Lion, The Witch and The Wardrobe (Disney/Buena Vista Games) - april
ChibiRobo! (voorlopige titel) - 26 mei
Super Monkey Ball Adventure (SEGA) - 2 juni
De nieuwe releases voor de Gamecube t/m 2e kwartaal 2006...

[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 24-01-2006 20:21 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De GC is allang in zijn EOL periode dus dat weten wij ook wel Hoedje..
Vorig jaar was het weinig anders. Die lijstjes zeggen alleen niet zo heel veel. Er komt altijd veel meer uit dan er op release lijsten word gemeld. Er komen bijvoorbeeld in een half jaar tijd wel meer DS games uit dan de 20 op die lijst hoor :)

[ Voor 52% gewijzigd door Max|Burn op 24-01-2006 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand mario party 7 al gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is Zelda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Volgens de laatste berichten zal die pas rond november uitkomen, rond de lancering van de Revolution.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 00:11:
[...]

Volgens de laatste berichten zal die pas rond november uitkomen, rond de lancering van de Revolution.
Err.. heb ik iets gemist? Heeft iemand een link voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Waar heb jij de laatste paar maanden gezeten? :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harvest Moon: Magical Melody
Hier twijfel ik over. Ik ben indertijd heel enthousiast aan A Wonderful Life begonnen, vond het een fantastisch spel... de eerste twee jaren. Daarna begon het me steeds meer op te vallen dat alle dagen eigenlijk precies hetzelfde zijn. De dorpsbewoners hebben ook bijna geen dialoog. Het is niet erg stimulerend om een vriendschap met die gasten op te bouwen als ze elke dag exact dezelfde 3 zinnetjes voor je hebben. Wat dat betreft zou Natsume een hoop van Animal Crossing kunnen leren.

Maar goed, ik ben op een gegeven moment dus gewoon opgehouden met Wonderful Life. Harvest Moon was blijkbaar niks voor mij. Maar die Magical Melody filmpjes zien er nu wel ineens weer heel erg charmant uit. ;)
ChibiRobo! (voorlopige titel) - 26 mei
Meer hoefde ik eigenlijk niet te weten. :)
Super Monkey Ball Adventure (SEGA) - 2 juni
Hier wist ik nog niks vanaf. Super Monkey Ball 3? Of een spinoff?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 01:15:
[...]
Hier wist ik nog niks vanaf. Super Monkey Ball 3? Of een spinoff?
Spinoff. En komt mogenlijk niet op de gc.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 01:00:
[...]

Err.. heb ik iets gemist? Heeft iemand een link voor mij?
Het spel gaat gebruik maken van de Revolution controller en wordt daarom waarschijnlijk rond dezelfde tijd als de Revolution gelanceerd.
disjfa schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 01:18:
[...]

Spinoff. En komt mogenlijk niet op de gc.
Euh? Zie vorige pagina, hij is net voor de GC aangekondigd.

[ Voor 26% gewijzigd door MetroidPrime op 25-01-2006 02:02 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

MetroidPrime schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 00:11:
[...]

Volgens de laatste berichten geruchten zal die pas rond november uitkomen, rond de lancering van de Revolution.
...toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Volgens mij word Monkey Ball (3) een launchgame voor de Rev. De game was er anders allang en dik geweest. Kan me nog herrinren dan hij gepland stond voor 2004-begin 2005 ofzo.

Iedergeval poos geleden ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 02:01:
[...]

Het spel gaat gebruik maken van de Revolution controller en wordt daarom waarschijnlijk rond dezelfde tijd als de Revolution gelanceerd.
Dit zijn speculaties, geen officiele berichten. Ik heb niks gemist dus.

http://cube.ign.com/objects/572/572738.html

Release Date:
US: April 15, 2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Van IGN moet je ook niet uitgaan hoor.

Vooralsnog is er nog steeds geen officieële releasedate gegeven door Nintendo dus.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Een berg nieuwe Odama screenshots! Ik krijg er steeds meer zin in :)

http://www.jeux-france.co...ma-revient-en-images.html

Verder nog een quote uit een interview met Yoshiyuki Oyama in Nintendo Power:
Babelfish schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:38
In an interview granted to the magazine Nintendo Power, Yoshiyuki Oyama, designer of the characters of The Legend of Zelda: The Wind Waker and creator of the monsters in The Legend of Zelda: Twilight Princess revealed some interesting information concerning new Zelda. On the one hand, Yoshiyuki Oyama indicated that Ganondorf will be back in The Legend of Zelda: Twilight Princess and it are regarded as a ' nemesis'. ' You will learn some more on Ganon as you never had it espéré'. Yoshiyuki Oyama also announces that the enemies and boss of the play will be much more provocative than before, since in the past, it found them a little too easy. If The Legend of Zelda: Will Twilight Princess be the best play of the series? Without deciding too much, Yoshiyuki Oyama answered that it prepared much, much things which one could not imagine and which one will not be disappointed. The Legend of Zelda: Twilight Princess is awaited on GameCube in the current of the year.
(Franse) bron.

Klinkt goed, vooral moeilijkere boss-fights :)

[ Voor 86% gewijzigd door Captain N op 25-01-2006 13:41 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De endbosses zouden veel zwaarder worden ja; Nice :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik zit me wel af te vragen of ik zit te wachten op moeilijkere "gewone" vijanden. Ik vind het lastig om te zeggen wat nu goed is om in ruimtes te stoppen waar je vaak langskomt. Geen vijanden en het wordt nogal saai. Maar als je er sterke vijanden in stopt die je steeds wanneer je er langs komt weer moet doodmaken, dan wordt het weer irritant. Lastig... :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Des te moeilijker des te beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Vind ik niet, net als bij MP2, ik irriteerde me op een gegeven moment gewoon DOOD aan die respawnende enemies waar ik ook nog es lang mee bezig was om ze dood te krijgen terwijl negeren lang niet altijd ging. Dat hebben ze bij 1 IMO beter gedaan. Lastige bossfights mag van mij wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:52

RayNbow

Kirika <3

Geen idee of dit nieuw is, maar ik kwam net dit tegen...
Afbeeldingslocatie: http://elektron.ewi.tudelft.nl/~vliege60/ZeldaRev.JPG

^_^

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Zeer vet, enkel jammer dat het nooit zal uitkomen. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Vanitas op 25-01-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

LOL... Zou een coole preorderbonus zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Heb een nieuwe versie gemaakt van een filmpje wat ik jaren terug heb opgenomen, het Metroid Prime gevecht met minimum items (99 energy en 5 rockets). De vorige was namelijk nogal brak, van het TV scherm opgenomen met een webcam, geen geluid, slechte kwaliteit, lage framerate. Dit keer de originele resolutie + framerate (60FPS :9) en met geluid (al is dat niet van geweldige kwaliteit) en ipv op Normal mode nu Hard mode. Alleen phase 1 want a) phase 2 is nogal saai om te kijken b) de file was al zo groot c) ik..eh...ging dood :P Viel me op hoe makkelijk het me eigenlijk af ging terwijl ik het gevecht al heel lang niet heb gedaan. Omega Pirate op Hard/minimum is een stuk moeilijker, ugh.

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mpvidss.jpg
Samus: "I've come to kick your ass, bitch."

Prime Phase 1 Hard mode met minimum items
248MB 14m38s
656x448 @ 60FPS

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
D³ schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 20:51:
Heb een nieuwe versie gemaakt van een filmpje wat ik jaren terug heb opgenomen, het Metroid Prime gevecht met minimum items (99 energy en 5 rockets). De vorige was namelijk nogal brak, van het TV scherm opgenomen met een webcam, geen geluid, slechte kwaliteit, lage framerate. Dit keer de originele resolutie + framerate (60FPS :9) en met geluid (al is dat niet van geweldige kwaliteit) en ipv op Normal mode nu Hard mode. Alleen phase 1 want a) phase 2 is nogal saai om te kijken b) de file was al zo groot c) ik..eh...ging dood :P Viel me op hoe makkelijk het me eigenlijk af ging terwijl ik het gevecht al heel lang niet heb gedaan. Omega Pirate op Hard/minimum is een stuk moeilijker, ugh.

[afbeelding]
Samus: "I've come to kick your ass, bitch."

Prime Phase 1 Hard mode met minimum items
248MB 14m38s
656x448 @ 60FPS
Patser! ;)

Wat me opvalt is dat je niet eens zo enorm veel indrukwekkende dingen doet. Je weet gewoon precies wat je moet doen als dat beest iets doet. Koel hoor.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Deddiekoel schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:16:
Wat me opvalt is dat je niet eens zo enorm veel indrukwekkende dingen doet. Je weet gewoon precies wat je moet doen als dat beest iets doet. Koel hoor.
I make it look easy ;) Nee het is idd gewoon weten wat je moet doen, vandaar dat het meteen weer goed ging zonder oefening waarschijnlijk.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hoe vaak heb je em eigenlijk al verslagen dan?

(mij lukt 1 keer geeneens, lol... maar ik heb het geduld dan ook niet om het WEER te gaan proberen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Het eerste deel is simpel als je de verschillende aanvallen uit je hoofd kent. En die ken je snel genoeg, want het zijn er niet zoveel. De tweede fase vond ik een stuk lastiger, en daarom laadde ik bij de eerste fase mijn energie altijd helemaal op door power-ups te verzamelen :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Had ik dit filmpje al gepost? Nieuwe glitch die ze ontdekt hebben, vond hem wel lachen. Onduidelijk of het nuttig is voor sequence breaking. Als je het gebruikt kun je cutscenes triggeren, ook al ben je heel ergens anders, kun je hier zien, wazig :) MP heeft het er zo te zien erg zwaar mee :P
Willybubba schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 22:04:
Hoe vaak heb je em eigenlijk al verslagen dan?

(mij lukt 1 keer geeneens, lol... maar ik heb het geduld dan ook niet om het WEER te gaan proberen :P )
Geen idee, aardig wat want ik vind het een leuke fight, anders dan bijv. frikkin Emperor Ing ;)

Heb trouwens in al die oude saves van MP inverted aim aanstaan, terwijl ik nu alles weer normaal speel...en ik ben daarvoor al meerdere malen geswitched 8)7

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Is dat filmpje aan te raden om te kijken als je MP2 nog niet hebt uitgespeeld? Zie namelijk MP2 in de URL staan ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Ik zie het ja, maar het is allebei deel 1 :)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Het is een MP1 filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister mario party gekocht 7 gekocht :)
en het is weer supervet, nieuwe minigames,mic games .. echt super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Heeft iemand ervaring met de component kabel voor de GC?

Heb een Samsung LCD LE26R41 gekocht, maar de RGB ingang is echt slecht, GC ziet
er echt uit via de RGB kabel... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De GC heeft de beste RGB kabel van de laatste generatie hoor ik regelmatig. Weet je wel zeker dat je een RGB kabel gebruikt (de standaard kabel is geen RGB) en een RGB ingang? Veel TV's, zelfs LCD's soms.. hebben 1 non-RGB en 1 RGB ingang.

[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 26-01-2006 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
MaxBurn schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:09:
De GC heeft de beste RGB kabel van de laatste generatie hoor ik regelmatig. Weet je wel zeker dat je een RGB kabel gebruikt (de standaard kabel is geen RGB) en een RGB ingang? Veel TV's, zelfs LCD's soms.. hebben 1 non-RGB en 1 RGB ingang.
Ja, ik gebruik Nintendo RGB kabel via RGB scart poort.... Deze poort op de Samsung is jammer genoeg alleen van zeer matige kwaliteit :r
Op mijn Sony CRT WEGA leverde het een prachtig beeld op, vandaar dat ik hier dus ook zo van baal.

Dus zit een beetje te dubben... of goed alternatief (component via xbox360 is erg mooi) dus de component kabel, of toch maar de Samsung ruilen voor iets met een betere RGB scart... (mensen met suggesties hier voor een LCD)

hier bijvoorbeeld een kabel van een US seller (zijn die dingen hier niet ergens te krijgen?

Heeft er hier iemand ervaring met deze kabel, werkt het uberhaupt op een PAL GC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe lang is de RGB kabel van nintendo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

als je een gc hebt met component uitgang hebt zou ik component nemen ja. Je hoort wel vaker dat RGB op LCD's ruk is en component prima.

Volgens mij kan je die in de link gewoon kopen ja. Component = component lijkt me. Dat doosje is trouwens in het japans dus blijkbaar werkt het in de US ook :P

edit:
Mega negatieve mening over de Revolution van en 3d realms ventje:
http://revolution.ign.com/articles/683/683176p1.html

Bron: http://dukenukem.typepad.com/game_matters/ (werd niet vermeld in het IGN artikel?)

Persoonlijk denk ik dat hj er niet verder naast kan zitten maar goed. Sowieso kan de X360 nooit gelijk aan de PS3 komen tenzij ze het voor elkaar krijgen hun imago in Azie op te krikken. Kleine kans als je het mij vraagt.
Verder hecht ik sowieso niet veel waarde aan een bedrijf dat vaporware ontwikkelt :P

In zijn replies hamert hij vooral op het slechte management en marketing van Nintendo en DAAR moet ik het wel mee eens zijn.

edit2:
Valt me trouwens op dat wel erg veel mensen heel positief over de Revolution zijn in de fora/blogs en dergelijke. Dat was een maand of 6 geleden wel heel anders.

edit3 of 4: Die discussie in de blog is trouwens van een lekker hoog niveau. fijn om te lezen :)

[ Voor 119% gewijzigd door Max|Burn op 26-01-2006 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
MaxBurn schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:20:
als je een gc hebt met component uitgang hebt zou ik component nemen ja. Je hoort wel vaker dat RGB op LCD's ruk is en component prima.

Volgens mij kan je die in de link gewoon kopen ja. Component = component lijkt me. Dat doosje is trouwens in het japans dus blijkbaar werkt het in de US ook :P
component = component ja. Maar was er ook niet iets dat GC PAL geen progressive scan aankonden oid, alleen op NTSC?

Trouwens opvallend dat component via de digital A/V aansluiting loopt, terwijl het een analoog signaal is? Je hebt nl ook nog een digital cable (JAP spec. aansluiting)

Lik Sang en Play Asia hebben hem ook... denk ik maar eens bestellen en kijken wat het resultaat is...

@ 191: 2,5 mtr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is lang genoeg !, dan ga ik er een bestellen, wilde het alleen even zeker weten voor de zekerheid. Nogal lullig als je een kabel koopt en dan is hij te kort. Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
RE4: Ashley die een suplex uitvoert :)

Heb van Meta Ridley ook maar even een nieuw filmpje gemaakt. In minder dan twee minuutjes klaar, wat een watje zeg :P
Heb geen Hard/minimum savefile van voor het gevecht, dus het is een 100% Normal, maar wel zo gespeeld dat het met minimum items ook was gelukt (60 health en 3 rockets gebruikt).

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hoe/waar kun je zien of je GC component heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Achterop je Cube kijken of er ook een poort opzit met de woorden: "digital blablabla".

Als je Cube achterop 2 poorten heeft heb je sowieso een digitale aansluiting. Heb je er maar 1 dan heb je alleen analoog.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Component is toch een analoge aansluiting? Vreemd eigenlijk dat die poort dan digital blablabla heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
OK, had net pas door dat deel 58 gesloten was....

De PAL Gamecube ondersteund wel degelijk een component kabel (indien de gamecube over de "digital AV out" poort beschikt). Ook pal spellen kun je er prima mee afspelen, echter niet in 480p. NTSC spellen kunnen wel weer in 480p afgespeeld worden. Niet allemaal, maar de meeste wel. Het werkt hetzelfde als een Pal spel op 60Hz laten draaien, bij het opstarten de "B" knop ingedrukt houden op de controller en gaan met die banaan.

Overigens kan je met behulp van een Qoob (sx of pro) chip wel weer 480p forceren bij Pal spellen. Ook dit werkt weer niet bij alle spellen.

@Oscar: Jup, component signaal is analoog, en toch wordt het via de digital AV out uitgestuurd bij de Cube. Raar maar waar.

Ook een vreemde zaak is dat de digital AV out alleen maar videosignaal doorgeeft. Je zal dus naast de componentkabel op de digital av out ook een standaard composiet kabel op de analoge poort moeten aansluiten om geluid te krijgen uit je Cube. Uiteraard sluit je daarvan dan weer alleen de audio tulpen aan, die (gele) videotulp laat je vrolijk bungelen.

[ Voor 48% gewijzigd door Schweino op 27-01-2006 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Revolution komt nu ook in de online shops te staan. Heeft natuurlijk weinig nieuwswaarde, maar vond het toch wel geinig:
De Hema’s van Amerika en Azië lopen ons flink te fokken. Wal-Mart heeft een plaats ingeruimd voor de Nintendo Revolution. Nu ja, voor een vooraankondiging dat er een eventuele datum voor de reservering aan komt. Misschien hè? Dus of u, Mariokarter iedere dag even opnieuw wil komen kijken of u misschien over zes maanden alvast een doosje voor eind 2006 kunt reserveren. Opdat u er in 2007 een heeft. Ook het immer betrouwbare Lik-Sang doet lekker mee met treiteren . Helaas zijn de PS3 joypads momenteel niet verkijgbaar.
Bron: Gamert.nl

[ Voor 13% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 27-01-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Voor de Nintendo nerds en die tevens muziek liefhebbers zijn.
Mario tune op een 11(!) snarige bas gitaar:

http://ia300212.us.archiv...io/jeanbaudin_mario11.mov

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, is dit echt Perrin Kaplan? (uit IGN's Nintendo Minute)
Matt, you and I've danced this dance for a long time, with you asking questions and me only answering a few of them! Well, I do love to torture you, so... information about upcoming products never arrives fast enough for anyone with a good appetite, and this is no different. However, as history has shown, Nintendo doesn't tend to invite people to the table until the meal is ready to serve. Now, we don't want you to be absolutely starving by the time you sit down, so we will have a few enticing bits now and then.

Remember, you're special to us and when we're ready to reveal what's so unique and innovative about Revolution, you'll be amongst the first on the planet to get your hands on it so you can tell your readers what emotion you experienced playing it. Until that important and energizing day, please continue to get plenty of exercise and sleep, and eat a balanced diet!

Viva la Revolution!

Love,
Jedi Master Perrin

P.S. I can't wait for E3!
Of is dit weer IGN-humor? Het klinkt op de één of andere manier niet echt als een officiele nintendo-statement. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Viva la Revolution!
Wel een erg gave slogan! :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

rofl ook, uberslet paris met een DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
Lijkt me toch niet dat ze zo'n brief "faken", ook al is het als humour bedoelt. Moet wel zeggen dat ik een beetje moe wordt van de "can't wait for E3!" kreten, van wie dan ook. Nou snap ik ook dat we deze keer echt wat gaan zien, maar het lijkt net alsof ze het hele jaar lang wachten op één show. Zo voelt het wel tenminste, wordt er een beetje gek van.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Geloof mij maar dat we in februari meer info krijgen... heeft iemand nog de link naar de blog van de ontwikkelaars van de ubisoft FPS?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Is dat deze misschien? dat zijn ook devs (zeggen ze)

http://revolutiondevelopment.blogspot.com/

Denk dat we 9 februari wel wat nieuwe info krijgen, dan heeft reggie een speech op D.I.C.E. ofzoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is al flinke tijd geleden gezegd dat ze misschien eind januari en in ieder geval begin februari meer informatie zouden geven...

edit: Dus zou idd heel goed kunnen..

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2006 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ahahahaa..man..heb in tijden niet zo gelachen als met de raven in Paper Mario 2 (Twilight Town)

[ Voor 198% gewijzigd door Max|Burn op 29-01-2006 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
fuzzyeyebrows1 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 15:19:

Denk dat we 9 februari wel wat nieuwe info krijgen, dan heeft reggie een speech op D.I.C.E. ofzoiets
En het nieuwste nummer van Nintendo Power heeft mensen opgeroepen om op 9 februari Nintendo.com in de gaten te houden ivm de speech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Eye
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 09:21

Eagle Eye

Proud to be a Bricklayer

iemand misschien interesse in 500 NintendoVIP punten van een nintendo DS?

Zou ze zelf wel willen activeren maar je kan blijkbaar maar 2x hetzelfde product activeren, en dit wordt m'n 3e DS die ik zou activeren..

Iedereen die interesse heb mag reageren, ik loot er zelf wel iemand uit

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
fuzzyeyebrows1 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 15:19:

Ik vond dit inderdaad redelijk betrouwbaar. Maar ik wil ook alles geloven, de Nintendo ON vond ik ook cool :D. Maar als dit een hoax is dan vind ik hem nog beter dan de ON.

Btw, even terugkomen op het stukje van Kaplan en ook in de blog hierboven. Ik krijg het idee als ik dat lees dat de andere revolution echt iets heel groots is, nog groter dan de controller. Het is namelijk heel apart dat ze beiden het de revolution noemen. Maar goed waarschijnlijk zie ik hier ook weer teveel :Y) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Eagle Eye schreef op zondag 29 januari 2006 @ 19:25:
Zou ze zelf wel willen activeren maar je kan blijkbaar maar 2x hetzelfde product activeren.
Volgens mij maar 1 keer, alleen telt een losse DS niet hetzelfde als een DS bundel bijvoorbeeld. Kan dat? Ik wil je VIP code in ieder geval wel proberen :) (meestal lukt het niet, heb ook een DS, maar wil het wel even proberen)

[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 29-01-2006 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Hoedje schreef op zondag 29 januari 2006 @ 19:30:
[...]

Ik vond dit inderdaad redelijk betrouwbaar. Maar ik wil ook alles geloven, de Nintendo ON vond ik ook cool :D. Maar als dit een hoax is dan vind ik hem nog beter dan de ON.
Geloof die blogs nou maar niet :)
Heb zelf nog een weekje ofzo zo'n log gehad :') Mensen gingen me echt geloven. Toen bekend gemaakt dat het fake was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Zou ze zelf wel willen activeren maar je kan blijkbaar maar 2x hetzelfde product activeren, en dit wordt m'n 3e DS die ik zou activeren..

Ikkuh (A) welters_tom[at]hotmail[dot]com

[ Voor 3% gewijzigd door fuzzyeyebrows1 op 29-01-2006 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Eye
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 09:21

Eagle Eye

Proud to be a Bricklayer

MaxBurn schreef op zondag 29 januari 2006 @ 19:42:
[...]
Volgens mij maar 1 keer, alleen telt een losse DS niet hetzelfde als een DS bundel bijvoorbeeld. Kan dat? Ik wil je VIP code in ieder geval wel proberen :) (meestal lukt het niet, heb ook een DS, maar wil het wel even proberen)
Heb zelf al 2 maal een Bundel met nintendogs geactiveerd maar de 3e bundel met mario kart is nu niet meer te registreren...Heb erover gemailed met de leiding van NintendoVIP maar het mocht niet baten...soort van beveiliging is het :'(

b.t.w. Laat emailadressen nog maar even achterwegen...tis niet de bedoeling dat iedereen je mail kan lezen....tegen de tijd komt dat nog wel

[ Voor 17% gewijzigd door Eagle Eye op 29-01-2006 20:44 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik heb ook interesse in die sterretjes :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Die beveiliging is er volgens mij altijd al geweest of hij is er al vrij lang. Heb alleen nooit geweten wat nou de regels zijn. Tweemaal een cube registreren is me nooit gelukt, tweemaal 1 game ook niet (2 maal SSBM wou absoluut niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Ik wil ook wel sterretjes.
Ik heb btw al 3 x een gba sp kunnen reggen, en 2 x een gamecube hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dan heb jij wel genoeg sterretjes :P Nee even zonder dollen, dat zei ik dus, er is absoluut geen patroon te zien in wat wel en niet mag/kan. Zo lijkt soms een GC bundel + losse GC te werken maar 2 losse GC niet..anderen zeggen echter weer dat dat prima bij ze ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

MaxBurn schreef op zondag 29 januari 2006 @ 18:33:
ahahahaa..man..heb in tijden niet zo gelachen als met de raven in Paper Mario 2 (Twilight Town)
Oeh, die waren cool ja. Vond het op zich wel het meest irri chapter (de hele tijd backtracken enzo) maar nog steeds erg goed.

Trouwens, ik vind het echt cool wat Nintendo nu doet met het opvoeren van de hype enzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Opvoeren van de hype? Me fokkin bloeddruk zal je bedoelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 09:50

Ik heb ook wel interesse, dit omdat ik een amerikaanse DS heb en dus sowieso geen sterren daarvoor heb ontvangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

5de frame :D
Afbeeldingslocatie: http://revolutionmedia.ign.com/revolution/image/article/684/684177/revtoons-volume-14-20060127030013541.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een korte vraag,

Ik had ergens een tijdje geleden gelezen dat je het beeld scherper kon krijgen als je een speciale kabel koopt, maar hoe heet deze kabel?

Er word gepraat over een rgb of advanced scart kabel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Een RGB kabel, dat is genieten van beeld zoals het bedoeld is :)

Voor de xbox heet dat een Advanced Scart kabel ja, (ik denk omdat dat makkelijker is voor de klanten en omdat er ook een optische uitgang op zit)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op maandag 30 januari 2006 @ 16:45:
Een RGB kabel, dat is genieten van beeld zoals het bedoeld is :)

Voor de xbox heet dat een Advanced Scart kabel ja, (ik denk omdat dat makkelijker is voor de klanten en omdat er ook een optische uitgang op zit)
ok,

en moet ik dan ook speciale rgb kabels kopen, want als ik op google intyp rgb kabel dan krijg ik voor gamecube en ps2 verschillende.

Dus het is niet zo dat ik ieder willig keurige kabel bij media markt kan halen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 16:51:
[...]

ok,

en moet ik dan ook speciale rgb kabels kopen, want als ik op google intyp rgb kabel dan krijg ik voor gamecube en ps2 verschillende.

Dus het is niet zo dat ik ieder willig keurige kabel bij media markt kan halen ;(
Er is een officiele van Nintendo, deze verkopen ze vaak bij de mediamarkt en bij de FRS.

Ze zijn geloof ik in de aanbieding (omdat de cube eruit is/gaat) voor 10 euro in veel winkels. (als frs)

[ Voor 4% gewijzigd door Collaborator op 30-01-2006 16:57 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De kabels zijn technisch gelijk maar de PS2, Xbox en GC hebben verschillende aansluitingen. Heb je 3 consoles dan moet je dus 3 verschillende RGB kabels kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

TheEvilCuber schreef op maandag 30 januari 2006 @ 16:56:
Ze zijn geloof ik in de aanbieding (omdat de cube eruit is/gaat) voor 10 euro in veel winkels. (als frs)
Ik kijk regelmatig als ik in een winkel GC toebehoren zie liggen, maar heb hem in Groningen nog nooit voor 10,- zien liggen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Laatst online: 20:08
Ik ga eens proberen mijn tweede kubus te registreren dan. Moet ook nog twee spellen registreren.

Edit: Mijn tweede kubus wordt gewoon geaccepteerd.

[ Voor 25% gewijzigd door HCMarX op 30-01-2006 19:01 ]

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ik heb nu een rgb kabel gekocht met aansluiting voor gamecube / ps2 en xbox.

Als ik nu mijn ps2 en gamecube aansluit daarop, dan geeft de gamecube geen geluid als de ps2 in standby modes staat. is dit normaal? want als ik de stekker van de ps2 eruit doe heeft de gamecube wel geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en als ik mijn ps2 aandoe, dan gaat gaat mijn gamecube ook een beetje aan, zwak oranje lampje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 13-09 13:08
Klinkt een beetje alsof je een splitter hebt gekocht of iets dergelijks?

You look like I need a drink.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.