Oscar Mopperkont schreef op maandag 06 februari 2006 @ 16:38:
[...]
Kirby inderdaad, dat zag ik toen ook. Ze vonden het wel leuk, maar ze vonden niet dat er nog een spel met die feature moest komen. De feature was niet goed genoeg om er een heel genre mee te starten. Is op zich wel in te komen. Denk dat als je het dan weer gebruikt dat je het dan alleen in sommige levels zou moeten doen.
Kan me voorstellen dat het bij de Revolution ook wel gaat gebeuren. In het begin is het zoeken naar wat leuk is, maar als er iets leuks gevonden wordt dan betekent het nog niet dat je nog meer van die spellen wilt.
Daarom is het gewoon een extra feature, niet iets wat noodzakelijk gebruikt moet worden. Soms is het gewoon niet te gebruiken, zoals een stuur van een auto besturen met de pennetje op de DS.
De gameplay moet zich er niet op focussen, althans, niet alle mogelijkheden zoeken om dat voor elkaar te krijgen, als het niet werkt, dan werkt 't niet, maar kun je nog wel een goeie console game maken. Gaat misschien ook niet werken bij alle gametypes en zo.
Bij de PS2 is dat cameraatje toch ook niet bij alle games te gebruiken.
Ik vond die kritiek op die Kirby game dan ook niet terecht. Die techniek kan nog vele games voortbrengen, de level design, daar moet je aan sleutelen, of manier waarop het gebeurt .... ik bedoel, er zijn wel meer games, waar bij je eigenlijk hetzelfde blijft doen, in andere omgevingen. Nu vond ik die Kirby game toch niet zo leuk, maar dat heeft weinig hiermee te maken. Yoshi T&G vond ik echter meesterlijk!