Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 59 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.258 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Eye
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 09:21

Eagle Eye

Proud to be a Bricklayer

Nou de winnaar is bekend.. ik heb alle namen op een blaadje gezet van mensen die interesse hadden, en toen mijn zusje laten kiezen..
En het is geworden...(tromgeroffel)

fuzzyeyebrows1

je Email adres staat er nog bij dus dat maakt het voor mij wat gemakkelijker..

Have phun met de punten

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 19:06:
ok, ik heb nu een rgb kabel gekocht met aansluiting voor gamecube / ps2 en xbox.

Als ik nu mijn ps2 en gamecube aansluit daarop, dan geeft de gamecube geen geluid als de ps2 in standby modes staat. is dit normaal? want als ik de stekker van de ps2 eruit doe heeft de gamecube wel geluid
Dat is de meest crappy kabel die je had kunnen kopen.... Het is een zogenaamde spider kabel, daar kan je meerdere consoles op aansluiten echter is deze volledig onafgeschermd. Je krijgt dus interferentie van de andere consoles zoals je zelf al beschrijft, zelfs als de andere consoles uitstaan (ja, zelfs als je de stroom er vanaf haalt). Doe jezelf een plezier en breng deze kabel terug en koop een originele Nintendo RGB kabel of ten minste een goede imitatie (hoewel die lastig te vinden zijn....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op maandag 30 januari 2006 @ 16:56:
[...]

Er is een officiele van Nintendo, deze verkopen ze vaak bij de mediamarkt en bij de FRS.

Ze zijn geloof ik in de aanbieding (omdat de cube eruit is/gaat) voor 10 euro in veel winkels. (als frs)
Wat? goede tip zal er eens in het weekend naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alles afgezocht naar een RGB kabel voor de gamecube (nintendo eigen merk dan), maar heb hem nergen kunnen vinden. Ik heb hem dan ook maar via nedgame.com besteld. Daar wisten ze me trouwens ook te vertellen dat deze kabel 2 mtr lang is. kost je €22,50 inclusief verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:59

-d-

bol.com heeft 'm voor €14.99 - levertijd 3-4 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

rofl @ X360 in Japan.. forecast na een user survey onder 350 jappen.

Most anticipated:
With PS3 and Revolution ranking so highly, it should come as no surprise that both next generation systems are eagerly anticipated. PS3 was selected as most anticipated next generation system by 56.9% of retailers, 53.7% of developers and 46.3% of gamers. Revolution came in at, respectively, 43.9% and 41.4% amongst developers and retailers, but just narrowly missed the PS3 amongst gamers, 45.8% of whom selected it as their most anticipated system. Xbox 360 got the leftovers, to the tune of just 1.7% of retailers, 2.4% of developers and 7.9% of gamers.
Ik vind het trouwens wel heel maf dat er, terwijl de PS3 en Rev onder gamers nagenoeg gelijk scoorden, maar 11,5% aangaf een Rev. "hot" te vinden.
More telling in this last category, since they're the ones doing the buying, are the opinions of gamers. PS3 looks to be the hottest item for 2006, scoring 40.3% of the gamer vote. It was followed by DS at 32.6%, PS2 at 11.8% and Revolution at 11.5%. Xbox 360 came in at just 2.5%, but was far above PSP's 0.3%.
Beetje tegenstrijdig.

[ Voor 31% gewijzigd door Max|Burn op 02-02-2006 10:06 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Weet iemand een mirror waar je niet voor hoeft te registreren van het nieuwe Zelda filmpje?

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 02-02-2006 11:54 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Heb ik iets gemist? :P

* Captain N gaat even op zoek :)

edit: Echter tot op heden zonder resultaat. Hoe 'nieuw' is dat nieuwe filmpje? :+

[ Voor 21% gewijzigd door Captain N op 02-02-2006 12:17 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 12:12:
[...]

Heb ik iets gemist? :P

* Captain N gaat even op zoek :)
Ik heb het over dit filmpje. Je moet je alleen registeren voor de high-res versie en juist van die versie zoek ik een mirror.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik krijg wel het idee dat de bron niet echt van goede kwaliteit was dus of die high quality nu zo high quality is.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Net afgeprijst bij Play-Asia: Viewtiful Joe Battle Carnival voor € 14,50 inclusief verzending naar Nederland. Heb ik tenminste m'n verzameling "Joe"-spellen voor de Cube compleet :7

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
netjes, heb em ook maar besteld, dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Voor de mensen die hoesjes zoeken: cdrwinkel.com heeft 8 cm hoesjes tegenwoordig :) Ga ze bij mijn volgende bestelling meebestellen, zodat ik mijn kapotte hoesje kan vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
ari3 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:39:
Net afgeprijst bij Play-Asia: Viewtiful Joe Battle Carnival voor € 14,50 inclusief verzending naar Nederland. Heb ik tenminste m'n verzameling "Joe"-spellen voor de Cube compleet :7
Nog een laatste (offtopic) poging: ik heb wat vragen betreffende Japan, en ik geloof dat jij daar wel wat vanaf weet. Zou ik je kunnen mailen? Zo ja, wat is je mail-adres? Of mij even een mailtje sturen op dinozaurplanet at hotmail punt com kan ook :) Dank alvast! :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een manier om de Gamecube op een tft-monitor aan te sluiten, en dan het liefst met een chique mechanisme zodat je makkelijk kunt verwisselen tussen pc en Cube. Bestaat zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaringen met Marvel: Nemesis? Reviews zijn nl. heel verschillend.

Storymode boeit me niet zo eigenlijk, dus daar zal ik het spel niet op afrekenen. Mario Party vind ik bijvoorbeeld ook een schitterende game reeks, maar de story mode is niet om over naar huis te schrijven.

Ik begrijp wel dat je de storymode van dit spel wel moet spelen voor unlocks?

Anyway, hoe is de multiplayer van dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig wanneer Dragonball Z: Budokai 3 uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 10:11:
Heeft iemand ervaringen met Marvel: Nemesis? Reviews zijn nl. heel verschillend.
De reviews zijn juist heel erg hetzelfde, het spel is verschrikkelijk slecht. Een draak van een spel.

Bekende Sites/Bladen:

IGN: 4,8/10 (betrouwbaar)
Gamespot: 6,3/10 (En GS zit doorgaans toch al gauw behoorlijk hoog, GS is alleen niet echt goed qua reviews maar wel bekend, dus staat hij er bij :))
EGM: 5,33/10 (hele goede reviewers)

[ Voor 31% gewijzigd door Max|Burn op 05-02-2006 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op zondag 05 februari 2006 @ 11:39:
[...]
De reviews zijn juist heel erg hetzelfde, het spel is verschrikkelijk slecht. Een draak van een spel.

Bekende Sites/Bladen:

IGN: 4,8/10 (betrouwbaar)
Gamespot: 6,3/10 (En GS zit doorgaans toch al gauw behoorlijk hoog, GS is alleen niet echt goed qua reviews maar wel bekend, dus staat hij er bij :))
EGM: 5,33/10 (hele goede reviewers)
Ok, ik had erbij moeten zeggen dat ik o.a. de player reviews op gamespot ernaast had gelegd, en die waren op zich vrij redelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De reviews die ik gelezen heb melden vooral dat elke fighter nagenoeg dezelfde moves heeft en hetzelfde aanvoelt. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie de reacties hieronder

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2006 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ehm, staat er hier ergens "Marktplaats" oid? Dit is een discussie forum, geen verkoop site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok :)

animal crossing bleek iig geen game voor mij te zijn. Je moet er stiekem zoveel tijd in steken. Zowiezo dat begin in die trein pfffffff en dan ook nog horen dat je meteen een hypotheek hebt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Je moet er stiekem zoveel tijd in steken.
Juist niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Nintendo legt patenten vast

Durf ik net nog te roepen dat er geen nieuws is op zondag, en dan komt er ineens nieuws uit de lucht vallen. Nintendo heeft patenten vastgelegd voor de Nintendo Revolution. Details inside!

Nintendo of America heeft een patent vastgelegd bij een of ander Amerikaans Patenenbureau. Het gaat hier over een technologie die stemmen van mensen kan herkennen tijdens een potje online multiplayer. Neem als voorbeeld dat jij verliest en keihard: 'Shit' schreeuwt. Dan zal het desbetreffende woord in beeld verschijnen in een groot formaat en in een felle opvallende kleur (je schreeuwt het immers). Als je meer iemand bent die graag heel zachtjes praat, zodat bijna niemand je verstaat, zal de tekst in het beeld heel klein zijn.

Er is ook nog een ander patent vastgelegd door Nintendo of America, die een beetje aansluit op het eerder genoemde patent. Het gaat hier over het geluid, we nemen aan dat hiermee de stem wordt bedoeld. Als je hard praat heb je meestal een groter bereik en dit zal dus misschien ook in bepaalde games gaan voorkomen. Je kan beide patenten hier en hier lezen.

Deze patenten zijn uiteraard bedoeld voor Nintendo's nieuwste console, de Revolution. Of het hier nou gaat om één bepaald spel of een standaard technologie is niet bekend. We'll keep you posted.

Bron: United States Patent & Trademark Office
mijn bron

Ben benieuwd of je er echt wat mee kunt en waar de microfoon dan geplaatst gaat worden. Misschien zit dat ook wel in die twee ontvangertjes die je bij de tv moet zetten. Echt kapot ben ik er niet van en ik hoop niet dat dit "het echte" revolutionaire is dat nog bekend gemaakt ging worden.
Maar elke extra optie is natuurlijk welkom, je bent als ontwikkelaar immers niet verplicht elke optie van een console ook daadwerkelijk te gebruiken. Iets wat overigens bij de DS nogal eens vergeten wordt bij het becommentarieren van spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Op zich erg realistisch :D Online FPS, schreeuw je naar een teammate KIJK UIT!...hoort ie je niet omdat ie een kilometer verderop staat...hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Oscar Mopperkont schreef op maandag 06 februari 2006 @ 12:34:
[...]

mijn bron

Ben benieuwd of je er echt wat mee kunt en waar de microfoon dan geplaatst gaat worden. Misschien zit dat ook wel in die twee ontvangertjes die je bij de tv moet zetten. Echt kapot ben ik er niet van en ik hoop niet dat dit "het echte" revolutionaire is dat nog bekend gemaakt ging worden.
Misschien is het beter om niet meer teveel te verwachten van de nog geheime feature, je merkt nu al de mensen nog iets groters verwachten dan die remote/controller. Dan gaan eventuele leuke extra dingen vanzelf tegenvallen.
Maar elke extra optie is natuurlijk welkom, je bent als ontwikkelaar immers niet verplicht elke optie van een console ook daadwerkelijk te gebruiken.
Iets wat overigens bij de DS nogal eens vergeten wordt bij het becommentarieren van spellen.
Ik vind het altijd zo'n onzin als goede DS games een slechter cijfer krijgen omdat ze niet van alle (of ook maar een) functie gebruik maken. Dat het 2e scherm gebruikt word is natuurlijk logisch (kan in elk genre) maar touch of microfoon werken nou eenmaal niet in alle spellen.

Ben dan ook bang dat dit element in reviews (en bij xbox fanboys) vaak weer terug zal komen in argumenten waarom de revo / game zal sucken volgends hun. (en dat vind ik persoonlijk onzin)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Het leuke is wel dat dit ook weer ons dichterbij "echte" virtual reality brengt. Het lijkt mij dus zeker een mooie aanvulling op de controller. Maar ik kan me niet voorstellen dat dit het echte (tweede)revolutionaire is.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

TheEvilCuber schreef op maandag 06 februari 2006 @ 12:41:
Ik vind het altijd zo'n onzin als goede DS games een slechter cijfer krijgen omdat ze niet van alle (of ook maar een) functie gebruik maken. Dat het 2e scherm gebruikt word is natuurlijk logisch (kan in elk genre) maar touch of microfoon werken nou eenmaal niet in alle spellen.

Ben dan ook bang dat dit element in reviews (en bij xbox fanboys) vaak weer terug zal komen in argumenten waarom de revo / game zal sucken volgends hun. (en dat vind ik persoonlijk onzin)
Precies, daar ben ik het dus helemaal mee eens. Volgens mij werd dat ook als een van de minpunten van de DS gezien. Omdat het apparaatje een paar leuke extra functies heeft, kunnen reviewers nogal eens negatief gaan doen als ze niet gebruikt worden en kijken ze minder naar het spel.

[ Voor 5% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 06-02-2006 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Laatst online: 28-08 16:49
Woei! e-bay veiling van Metroid Prime 2 gewonnen. Voor maar 21 eurootjes in totaal vanuit de UK. Kan niet wachten tot ie op de mat valt.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op maandag 06 februari 2006 @ 12:45:
[...]Precies, daar ben ik het dus helemaal mee eens. Volgens mij werd dat ook als een van de minpunten van de DS gezien. Omdat het apparaatje een paar leuke extra functies heeft, kunnen reviewers nogal eens negatief gaan doen als ze niet gebruikt worden en kijken ze minder naar het spel.
Het gekke is, dat soms ook games weer mindere reviews krijgen, omdat er weer dezelfde feuture wordt gebruikt als in .... dat zag ik bij gamekings .... Yoshi T&G gameplay zat ook in .... ehhh ..... ben ff de naam kwijt, dat kleine roze wezentje .... maar het is en blijft een feature, die gebruikt kan worden. Maar de Dual Screen alleen is al genoeg voor extra goeie gameplay (maakt sommige game iig speelbaarder).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2006 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 15:11:
[...]

Het gekke is, dat soms ook games weer mindere reviews krijgen, omdat er weer dezelfde feuture wordt gebruikt als in .... dat zag ik bij gamekings .... Yoshi T&G gameplay zat ook in .... ehhh ..... ben ff de naam kwijt, dat kleine roze wezentje .... maar het is en blijft een feature, die gebruikt kan worden. Maar de Dual Screen alleen is al genoeg voor extra goeie gameplay (maakt sommige game iig speelbaarder).
That would be kirby?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de ganse thread nog niet gelezen, maar gingen er deze maand niet wat extra gegevens bekend gemaakt worden van de Revo? Tijdens een persconf ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Jep 9 februari tijdens D.I.C.E. gaat Reggi een keynote houden, dus hoopt iedereen dat er weer wat info vrijkomt over de revolution. Toch komt er pas tijdens eind maart echt (veel) meer informatie vrij. Dan wordt waarschijnlijk bekend gemaakt wat het tweede revolutionaire is aan de revolution en bijv. ook de spellen die je kunt downloaden voor de virtual console.

EDIT:
MetroidPrime schreef op zondag 29 januari 2006 @ 18:40:
[...]En het nieuwste nummer van Nintendo Power heeft mensen opgeroepen om op 9 februari Nintendo.com in de gaten te houden ivm de speech.
&
Update: 9:30 AM — 10:15 AM D.I.C.E. Summit - Regie Fils-Aime, "Expanding the Market for Interactive Entertainment" - Grand Ballroom
Het tijdsverschil is 9 uur met Nevada, dus als ik het goed heb, dan begint de speech om 18:30 NL tijd.

[ Voor 43% gewijzigd door Hoedje op 06-02-2006 16:30 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Sterren catalogus update!

EDIT:
  • 5000 sterren - Paper Mario T-shirt in S, M en L met sleutelhanger
  • 3500 sterren - Mario Controller
  • 2000 sterren - Pac Pix Stylus
  • 5000 sterren - Nintendo T-shirt met sleutelhanger in maat S, M en L
  • 4000 - Nintendo DS draagtas
  • 2500 - DVD Super Mario Bros.

[ Voor 142% gewijzigd door MetroidPrime op 07-02-2006 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 15:11:
Kirby inderdaad, dat zag ik toen ook. Ze vonden het wel leuk, maar ze vonden niet dat er nog een spel met die feature moest komen. De feature was niet goed genoeg om er een heel genre mee te starten. Is op zich wel in te komen. Denk dat als je het dan weer gebruikt dat je het dan alleen in sommige levels zou moeten doen.

Kan me voorstellen dat het bij de Revolution ook wel gaat gebeuren. In het begin is het zoeken naar wat leuk is, maar als er iets leuks gevonden wordt dan betekent het nog niet dat je nog meer van die spellen wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ze proberen echt sterren eruit te trekken. Vroeger waren die T-shirts helemaal geen 5000 sterren volgens mij. (5000 sterren = 50-60 euro, aangezien je er ook full priced games mee kan scoren.) Zo'n T-shirtje kost een paar euro man ..

[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 06-02-2006 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Shirt EN sleutelhanger, hé!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
MaxBurn schreef op maandag 06 februari 2006 @ 16:39:
Ze proberen echt sterren eruit te trekken. Vroeger waren die T-shirts helemaal geen 5000 sterren volgens mij. (5000 sterren = 50-60 euro, aangezien je er ook full priced games mee kan scoren.) Zo'n T-shirtje kost een paar euro man ..
Het is dan wel een echt Nintendo t-shirt he :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op maandag 06 februari 2006 @ 16:38:
[...]

Kirby inderdaad, dat zag ik toen ook. Ze vonden het wel leuk, maar ze vonden niet dat er nog een spel met die feature moest komen. De feature was niet goed genoeg om er een heel genre mee te starten. Is op zich wel in te komen. Denk dat als je het dan weer gebruikt dat je het dan alleen in sommige levels zou moeten doen.

Kan me voorstellen dat het bij de Revolution ook wel gaat gebeuren. In het begin is het zoeken naar wat leuk is, maar als er iets leuks gevonden wordt dan betekent het nog niet dat je nog meer van die spellen wilt.
Daarom is het gewoon een extra feature, niet iets wat noodzakelijk gebruikt moet worden. Soms is het gewoon niet te gebruiken, zoals een stuur van een auto besturen met de pennetje op de DS.

De gameplay moet zich er niet op focussen, althans, niet alle mogelijkheden zoeken om dat voor elkaar te krijgen, als het niet werkt, dan werkt 't niet, maar kun je nog wel een goeie console game maken. Gaat misschien ook niet werken bij alle gametypes en zo.

Bij de PS2 is dat cameraatje toch ook niet bij alle games te gebruiken.

Ik vond die kritiek op die Kirby game dan ook niet terecht. Die techniek kan nog vele games voortbrengen, de level design, daar moet je aan sleutelen, of manier waarop het gebeurt .... ik bedoel, er zijn wel meer games, waar bij je eigenlijk hetzelfde blijft doen, in andere omgevingen. Nu vond ik die Kirby game toch niet zo leuk, maar dat heeft weinig hiermee te maken. Yoshi T&G vond ik echter meesterlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet ook niet teveel willen van die sterren denk ik. Alles wat gratis is is meegenomen niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik wil er anders een revolution voor bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 12:56:
Je moet ook niet teveel willen van die sterren denk ik. Alles wat gratis is is meegenomen niet?
T-shirts kosten tot kort geleden 1500-2000 sterren, dan is 5000 erg veel. Vooral als je weet dat een GC spel 4500 sterren kost in diezelfde catalogus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ik baal dat ik het gemist heb. Had wel weer een Nintendo Controller willen hebben :) Van controllers kun je nooit genoeg hebben :D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Canis Lupus

Vosbot

Aap schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 14:10:
Ik baal dat ik het gemist heb. Had wel weer een Nintendo Controller willen hebben :) Van controllers kun je nooit genoeg hebben :D
Nou ja, bij vier houdt het wel op toch? ;)
(ik bestel zo ff een Arcadium Controller - lekker goedkoop - Iemand ervaring mee? Is alleen als extra 4e controller, zodat mensen niet zelf één hoeven mee te nemen)

[ Voor 8% gewijzigd door Canis Lupus op 07-02-2006 14:18 ]

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Na een avond zal ie wel kapot zijn...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Canis Lupus schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 14:17:
(ik bestel zo ff een Arcadium Controller - lekker goedkoop - Iemand ervaring mee? Is alleen als extra 4e controller, zodat mensen niet zelf één hoeven mee te nemen)
Ik ken die specifieke controller niet, maar heb hier zelf 3 piranha controllers van 10,- liggen en die doen het na ruim een jaar nog steeds prima :) En er is een half jaar lang heel intensief mee gespeeld.

Third party controllers kunnen dus wel degelijk degelijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10000 18 over!

Mario Kart: Double Dash!! Platinum Pak
Een Nintendo GameCube plus controller en het geweldige Mario Kart: Double Dash!!

10000 3 over!

Pokémon Colosseum Pak
Het Pokémon Colosseum Pak bestaat uit een zwarte Nintendo GameCube en de Pokémon Colosseum game.

4500 46 over!

Metroid Prime 2 Echoes
Stap opnieuw in de schoenen van de zwoele premiejaagster Samus Aran in dit intense vervolg op het legendarische Metroid Prime. De prachtige graphics en de ongeëvenaarde actie van de vorige titel keren terug in een spannend nieuw avontuur voor één speler, waarin Samus schitterende, maar ook angstaanjagende werelden van licht en duisternis doorkruist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Canis Lupus schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 14:17:
[...]

Speel op altijd (tenzij ik niet kan) 1avond per week marioparty zo'n beetje. Dat is een game die niet goed is voor je controller :p dan heb ik nog een x aantal neefjes en nichtjes die altijd willen monkey ballen en die vrijhard op de pookjes duwen. Ze zijn nog vrij jong ;) en dan speel ik zelf nog op de gamecube. Ik heb nu ook 4controllers maar wil er toch nog meer hebben. Gewoon als eentje erg lam word of kapot gaat.

edit: mensen de sterrencatalogus is weer geudpate :) (zo post boven mij) nu ook weer (berg) tshirts, dvdtje, opbergtasje ds). Geen controllers ;( :p

[ Voor 8% gewijzigd door Dutchie! op 07-02-2006 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Even de volledige lijst van wat er net toegevoegd is aan de sterrencatalogus:
  • 10000 - Mario Kart: Double Dash!! Platinum Pak
  • 10000 - PokΘmon Colosseum Pak
  • 4500 - Metroid Prime 2 Echoes
  • 4000 - T-Shirt "Nintendo" (Maat M)
  • 4000 - T-Shirt "Nintendo" (Maat L)
  • 4000 - T- Shirt "Mario Power" Maat L
  • 4000 - T- Shirt "Mario Power" Maat S
  • 4000 - T-Shirt "Nintendo" (Maat S)
  • 4000 - T- Shirt "Mario Power" Maat M
  • 4000 - Nintendo DS draagtas
  • 2500 - DVD Super Mario Bros.
De T-shirts zijn weer terug, alleen kosten ze nu nog maar 4000 punten? Dan is iedereen die ze gisteren besteld heeft flink genaaid. :X

Nintendo heeft zeker nog een stapel items waar ze vanaf moeten.

EDIT: Of de sterrencatalogus is heel snel leeggehaald, of Nintendo heeft alles weer verwijderd.

[ Voor 29% gewijzigd door MetroidPrime op 07-02-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:27
Of misschien willen ze de punten uit je persen, omdat ze over een paar dagen bekend maken dat het downloadsysteem op de revo met dezelfde sterren werkt :P

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
D3ft0n3 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:17:
Of misschien willen ze de punten uit je persen, omdat ze over een paar dagen bekend maken dat het downloadsysteem op de revo met dezelfde sterren werkt :P
Dat zou dan onmiddelijk een flop zijn, tenzij je tegen betaling punten kunt kopen. Als dat niet zo zou zijn, dan zou je hooguit maar een klein aantal spellen per persoon kunnen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:27
MetroidPrime schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:22:
[...]

Dat zou dan onmiddelijk een flop zijn, tenzij je tegen betaling punten kunt kopen. Als dat niet zo zou zijn, dan zou je hooguit maar een klein aantal spellen per persoon kunnen verkopen.
True, dan zou je inderdaad sterren moeten kunnen kopen. Opzich is het wel mogelijk. Een cube is op t moment bijvoorbeeld 10000 sterren, dit staat gelijk aan €100. Bij een spel krijg je 250 sterren dit is €2,50, lijkt me wel een redelijke prijs voor een NES/Snes spel. Krijg je dus bij een nieuw spel een gratis NES game :P

edit:
En het zou wel leuk zijn om zoiets een tijd van tevoren bekend te maken. Men kan dan nu al sparen voor iets voor de revo, neemt wel iets weg van het 'het-duurt-nog-zo-lang-gevoel'.

[ Voor 14% gewijzigd door D3ft0n3 op 07-02-2006 15:34 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dat waar is van MP2 Echoes @ 4500 sterren...
Ik heb er 4360 :'(

Nintendo straft ons importeurs hard :+

Edit: Alweer helemaal leeggekaapt terwijl ik op school zat :(

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of het al gepost is, zo ja sorry:
Dinsdag 7 februari 2006 | Jason Jones heeft in een interview met het blad Electronic Gaming Monthly aangegeven zeer geïnteresseerd te zijn in de mogelijkheden van de Nintendo Revolution. Jason Jones is één van de oprichters van Bungie en de projectleider van Halo: Combat Evolved en Halo 2.

In het interview met het Amerikaanse blad praat Jones over de ideeën die hij heeft uitgewerkt voor enkele first person shooters op de Nintendo Revolution. De publicatie van het interview liep echter vertraging op omdat Microsoft het artikel liever niet gepubliceerd wilde zien. -
Bron: Insidegamer

Klinkt heel mooi :D Alleen ik denk dat Microsoft dat wel zal tegenhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nu heb ik alleen gehoord dat de oorspronkelijke bron wel heel onbetrouwbaar is. Het bronartikel bevatte bv. helemaal gen quotes, op zich vreemd.

En wat bedoel je wat MS wel zal tegenhouden? Er word nergens gezegd dat er ook maar iets voor de Rev. gedaan zal worden. (Logisch aangezien Bungie van MS is)

[ Voor 36% gewijzigd door Max|Burn op 07-02-2006 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 14:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
lol, onzinnig zwakke onderbouwing als je het mij vraagt, maar toch geinig. En nog net onder mijn andere liefde TF2, such a cruel cruel world =)

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Wired heeft een nieuw woordenboek nodig, ze kennen de definitie van vaporware niet.

Vaporware is software/hardware die te vroeg is aangekondigd waardoor het erg vaak en erg lang wordt uitgesteld en meestal het daglicht nooit te zien krijgt. Mocht de vaporware wel het daglicht zien, dan is het meestal een enorme teleurstelling.

Zelda is maar één enkele keer uitgesteld en het spel zal vrijwel zeker het daglicht zien en het is Zelda dus de kans op een teleurstelling is klein. In het ergste geval zal Zelda eind dit jaar gelanceerd worden en dus zou er 2,5 jaar tussen aankondiging en lancering zitten, iets wat niet zo vreemd is voor een game. Super Mario 128 zou een veel beter voorbeeld van vaporware zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Vaporware is ook soft/hardware wat nooit bestaan heeft ;)
Duke Nukem Forever is een goed voorbeeld als de jarenlange #1 van Vaporware.

[ Voor 31% gewijzigd door Max|Burn op 08-02-2006 06:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Duke Nukem wordt gewoon een launchgame voor de Revo ;-)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 14:15
Zelda TTP 1 van de meest verwachte games!

http://mostwanted.gamespy.com/2006/02.html

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Overigens, voor de meneer die de xbox 360 layout van Fok! games niks vond.
Games.fok.nl :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Toen ik de coole layout aan het bekijken was, viel mijn oog op: http://games.fok.nl/news.php?newsid=8975. Lekker dan :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
EGM: Speaking of Zelda, best-case scenario, it's a few months away from the Revolution launch, worst case scenario is it's coming out at the same time. Is there ever a point where you believe that it would be better to switch it over to Revolution? Or does it not matter, since the Revolution will be backward compatible with Cube games?

Reggie: Exactly. I think that our senior management has made it very clear that bringing Zelda: Twilight Princess out on GameCube is important, that we want to satisfy the GameCube fan base and have it be on that system. You've said the obvious, which is that [because] Revolution's backward compatible, it will almost effectively be a launch title for Revolution. The trick will be what makes it special to play on Revolution, and to the extent that we could create something like that, boy, wouldn't that be fantastic? Certainly one of the things that I would love to see is something that makes Zelda, when it's played on Revolution, do something magical. And I think that any Nintendo fan would love to see that.
Bron
Dat is de eerste keer dat iemand van Nintendo iets heeft gezegd over de mogelijke Revolution features in Twilight Princess. Dit kan ook gezien worden als een hint dat Twilight Princess pas naast de Revolution gelanceerd zal worden.
MaxBurn schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 06:31:
Vaporware is ook soft/hardware wat nooit bestaan heeft ;)
Duke Nukem Forever is een goed voorbeeld als de jarenlange #1 van Vaporware.
Inderdaad, maar dat is eigenlijk ook software die te vroeg is aangekondigd. ;)
Captain N schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 09:33:
Toen ik de coole layout aan het bekijken was, viel mijn oog op: http://games.fok.nl/news.php?newsid=8975. Lekker dan :P
Het zat er al een tijdje aan te komen. Zonder HD kun je nu ook al lang niet alle features van de 360 gebruiken. Het laden van een 360 spel duurt ook minder lang als je een HD hebt. Het was dus een kwestie van tijd voordat er spellen kwamen waarvoor de HD verplicht was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Als Nintendo dan een Rev. uitbrengt zonder controllers, memorycard en zonder interne flashcard voor 50 euro dan kunnen ze helemaal zeggen dat ze de goedkoopste zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Zouden ze misschien ook op de markt komen met zendertjes die je om je polsen en enkels kunt binden? In een controller zit niet alleen een zendertje, maar ook nog andere onzin. Misschien is het zender gedeelte niet zo heel duur en in dat geval zou je goedkoop pols en enkelzendertjes kunnen maken. Vechtspelletjes worden dan ineens een stuk interessanter lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 14:48:
Zouden ze misschien ook op de markt komen met zendertjes die je om je polsen en enkels kunt binden? In een controller zit niet alleen een zendertje, maar ook nog andere onzin. Misschien is het zender gedeelte niet zo heel duur en in dat geval zou je goedkoop pols en enkelzendertjes kunnen maken. Vechtspelletjes worden dan ineens een stuk interessanter lijkt mij.
Haha, ik zie het al voor me:

M.: "Hoedje kom je eten"
H.: "Ja mam lekker, maar doe rustig aan ik moet eerst even me revolution-virtual-reality-sensor-pak uitdoen"
M.:"Kom je nou?"
:+

Even serieus, ik denk dat dat erg overkoepelt met de revolution controller, het lijkt me dus niet dat dat het is. Het lijkt me zelfs dat het niet zit in de aansturing van de console. Zoals velen al hebben gezegd, krijg je anders veelteveel een DS idee.

Ik denk eerder dat het iets heeft te maken met de weergave.

/me Hoedje droomt s'nachts nog steeds over de NintendoON 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 08-02-2006 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hoedje schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 15:01:
Even serieus, ik denk dat dat erg overkoepelt met de revolution controller, het lijkt me dus niet dat dat het is. Het lijkt me zelfs dat het niet zit in de aansturing van de console. Zoals velen al hebben gezegd, krijg je anders veelteveel een DS idee.
Ik doelde er niet op dat dat het revolutionaire zou zijn, maar ik kan me voorstellen dat er een keer zoiets op de markt komt. Hij kan dacht ik 8 controllers tegelijk aan, dus het moet geen probleem opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hoedje droomt s'nachts nog steeds over de NintendoON
* Max|Burn mot geen helm op zijn harses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:25
http://ga-forum.com/revback.html
Er zijn foto's van een boek wat door nintendo is uitgegeven verschenen op internet.
Dit boek is waarschijnlijk uitgegeven aan aandeelhouders, en bevat allerlei feitjes over de ontwikkeling van o.a. de nintendo rev.

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.jp/srqjx458/nintendo/P1000686.JPG

[ Voor 3% gewijzigd door Zeus op 09-02-2006 11:32 ]

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het is een bladzijde uit hun jaarverslag (dus idd een boek voor aandeelhouders ;)). Het is tegenwoordig een trend om dat steeds meer een plaatjesboek te maken, dan alleen maar een paar blz. met cijfers, organisatiestructuur etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 14:48:
Dat lijkt mij dan weer helemaal niks. Ten eerste is niet iederen games zó lichamelijk bedreven dan hij/zij allerlei moeilijke trappen en moves kan doen, daarnaast lijkt het me erg vermoeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

-Sander schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 11:54:
Dat lijkt mij dan weer helemaal niks. Ten eerste is niet iederen games zó lichamelijk bedreven dan hij/zij allerlei moeilijke trappen en moves kan doen, daarnaast lijkt het me erg vermoeiend.
Niet iedereen zou het ook hoeven te kopen of te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik zeg het nog maar even een keertje, we moeten allemaal Nintendo.com in de gaten houden...
Reggie spreekt om 18:30 (NL Tijd) in Las Vegas. Dus we zullen zien wat daar uitkomt.

Btw, ik ben wel benieuwd of iemand nog een stream heeft, of een website waar ze iig z'n presentatie enigzins zullen volgen...

UPDATE: http://revolution.ign.com/articles/686/686871p1.html leuk artikel over de revolution "puzzel". Het geeft verder aan dat IGN ook komt met een verslag van D.I.C.E.

[ Voor 23% gewijzigd door Hoedje op 09-02-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik denk dat er voor Revo wel games zullen komen waarvoor je meerdere controller tegelijk moet gebruiken. Zag je ook al in die video ten tijde van de aankondiging, zal je een knakker drummen met 2 controllers. Zo'n pak zou dus best kunnen ;)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Any news yet? Heeft Reggie iets gelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ik zie alleen dat de hele Nintendo.com site raar doet :? zowel in IE als met Mozilla. Iemand anders hier ook last van? zoniet dan ligt het aan mijn pc :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Er is iig wel nieuws over de DS --> http://biz.yahoo.com/prnews/060209/lath100.html?.v=34

& ook op de officiele Nintendo site --> http://www.nintendo.com/n...XZkWAyKhjvN1fGCroGM&page=

Helaas dus niets over de revolution ;(

[ Voor 51% gewijzigd door Hoedje op 09-02-2006 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dit is het GC/Rev topic Hoedje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MaxBurn schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 07:37:
Dit is het GC/Rev topic Hoedje...
offtopic:
En wat voegt die reactie toe...

Het ging erom dat er tijdens D.I.C.E. informatie zou komen over de revolution, dat is dus niet gebeurd, en daarom post ik deze nieuwsberichten. Het lijkt me dan ook volkomen logisch om even inhoudelijk te posten wat er wel is gezegd!

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Er zou helemaal geen informatie over de revolution gemeld worden. Dat iedereen dat bij elke happening weer roept is gewoon onzin. Nintendo heeft gezegd E3, dus het word E3. Hooguit eind Maart geven ze alvast wat meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Dit is best wel handig:
http://www.cheapassgamer.com/forums/showthread.php?t=79849
Werkt dit ook bij een DS :? ik weet niet of de DS een linkpoortje heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Aap schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 14:59:
Dit is best wel handig:
http://www.cheapassgamer.com/forums/showthread.php?t=79849
Werkt dit ook bij een DS :? ik weet niet of de DS een linkpoortje heeft....
De DS heeft geen linkpoort. Mischien kan het bij de DS-Lite werken aangezien deze een GB-Micro linkpoort heeft, maar deze poort is mogelijk alleen voor de accu-lader bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
"It's a challenge," he admitted. The booths are laid out and designed now, although he didn't give specifics. But they are prepared to give playable demos of Nintendo's next-generation console, the Revolution. The innovative controllers will be secrued against theft, and the monitor-mounted technology that lets gamers point at images onscreen will be shielded so that attendees won't accidentally set off events on their neighbors' screens. I think it's safe to say that they've also thought of how to control the enormous lines of eager gamers, too.
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3147861

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik heb Viewtiful Joe vandaag wederom goedkoop zien liggen in Zoetermeer :) Bij de gamewinkel in de passage voor slecht € 9,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nog om even aan te tonen dat, in ieder geval voor Nederland, het gemis aan HDTV met de Rev. voor de meesten geen reet uitmaakt.

Huidige situatie NL:
"Tv In Nederland 2005, Ontwikkelingen In Tv Bezit En Tv Gebruik, Establishment Survey" van kijkonderzoek.nl en Intomart
Op welk type scherm kijkt Nederland;

Beeldbuis: 89,9%
Plasma beeldscherm: 2,5%
LCD beeldscherm: 3,3%

Projector: 0,2%
En van die 2 zijn ze niet eens allemaal HDTV-compliant. Alhoewel projectors de resolutie wel uit kunnen spugen kan je dat niet echt HDTV noemen vind ik ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Max|Burn op 11-02-2006 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:51

TdV

Het zou alleen interessanter zijnn om te zien welk percentage van de gamers een hdtv scherm heeft; ik heb zowel een 720p lcd als een 720p projector bijv. Ook zie je veel xbox360 spelers die hun console via de vga kabel op een grote monitor aansluiten om zo toch op hoge resoluties te gamen.

Overigens is een goed signaal op 576p (pal progressive net als de ntsc gamecube met progressive scan spellen) prima te interpoleren dus ik zal er niet echt wakker van liggen als er echt geen hd resoluties uit de revo komen. Je verliest dan iets aan scherpte dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Als je een onderzoek zou doen kom je erachter dat nog geeneens 5% van de mensen over de hele wereld een HDTV bezit.

Misschien dat dat oploopt tot 15% ofzo in 2009/2010 maar dat is het dan ook wel. Kijk dat veel mensen hier nou zo'n ding hebben maar de normale mens houd het vaak gewoon nog bij een ouderwetse tv en scheelt het verder niks.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

TdV schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 08:47:
Het zou alleen interessanter zijn om te zien welk percentage van de gamers een hdtv scherm heeft;
Ongetwijfeld iets hoger (meer dan 7-8% verwacht ik echter niet) net zoals bij film/tv freaks. Dan nog, Nintendo mikt ook op een bredere doelgroep dus op zich zitten ze dan wel goed :) Bedoel je trouwens niet 480P/60hz :) De GC doet geen 576P zover ik weet. De Rev. doet in ieder geval 480P/60hz, misschien nog wel 576P.

Ik heb een prima, 1,5 jaar oude, breedbeeld. Ik neem de komende paar jaar echt geen HDTV, ook al heb ik zat geld. Zonde van het geld om nu een nieuwe TV te kopen.

[ Voor 37% gewijzigd door Max|Burn op 11-02-2006 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar die HDTV's komen vanzelf wel bij iedereen te staan hoor. Er worden nu al bijna geen normale tv's meer gemaakt, en als je naar de elektro winkel gaat zie je bijna alleen nog maar LCD TV's staan. Het is dat er nog geen TV uitzendingen in HDTV worden uitgezonden in Nederland, anders weet ik zeker dat het percentage veel hoger had gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die de eerdere annual reports willen lezen:
http://www.nintendo.com/corp/annual_report.jsp

die van 2006 zal er binnekort ook wel op komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 21:51

TdV

MaxBurn schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 09:37:
[...]
Ongetwijfeld iets hoger (meer dan 7-8% verwacht ik echter niet) net zoals bij film/tv freaks. Dan nog, Nintendo mikt ook op een bredere doelgroep dus op zich zitten ze dan wel goed :) Bedoel je trouwens niet 480P/60hz :) De GC doet geen 576P zover ik weet. De Rev. doet in ieder geval 480P/60hz, misschien nog wel 576P.

Ik heb een prima, 1,5 jaar oude, breedbeeld. Ik neem de komende paar jaar echt geen HDTV, ook al heb ik zat geld. Zonde van het geld om nu een nieuwe TV te kopen.
Ik bedoelde inderdaad ntsc progressive (480p) ipv pal progressive (576p).

Ik ben het overigens niet met je eens dat het zonde is om een nieuwe tv te kopen; het verschil is aanzienlijk. Vooral hd content van de xbox360 en mce pc's is geweldig. Ook dvd en divx wordt upconverted naar 720p door mijn dvd speler en dat ziet er uitstekend uit, veel beter dan op mijn panasonic breedbeeld. Ook de cube spellen zien er goed uit op de lcd maar goed; ieder zijn ding natuurlijk, voor alleen tv hoeft het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

----------------- +
95,9

Maar wat gebruikt de resterende 4,1% dan voor type TV? Projectie TV? Vreemde cijfers.

[ Voor 11% gewijzigd door SD5k op 11-02-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 15:56:
----------------- +
95,9

Maar wat gebruikt de resterende 4,1% dan voor type TV? Projectie TV? Vreemde cijfers.
Geen TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

TdV schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 14:01:
[...]
Ik ben het overigens niet met je eens dat het zonde is om een nieuwe tv te kopen; het verschil is aanzienlijk. Vooral hd content van de xbox360 en mce pc's is geweldig.
Ik zei toch niet dat het geen vooruitgang is? Een hoop mensen leggen tegenwoordig hun prioriteiten heel erg scheef..wel zeiken dat alles zo duur word en in de schulden zitten maar tegelijkertijd 2 breedbeeld TV''s in huis hebben en als hoofd-TV een nieuwe LCD TV.. Ik heb het daar over als ik zeg dat het gewoon onzinnig is na 1-2 jaar een TV te vervangen.
Ook dvd en divx wordt upconverted naar 720p door mijn dvd speler en dat ziet er uitstekend uit,
Upconverted? :D..Je bron word echt niet ineens beter. Klinkt meer alsof je LCD gewoon beter is dan je vorige TV maar zoiets als een DiVX gaat er (met de gangbare settings) echt niet op vooruit. Same goes for de GC spellen.

[ Voor 26% gewijzigd door Max|Burn op 11-02-2006 17:08 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.