Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 58 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.537 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Hoedje schreef op zondag 18 december 2005 @ 12:19:
Verder was ik nog een beetje aan het dagdromen, Nintendo had eigenlijk Zelda al af, tenminste dat zeiden ze. Hij zou voor de kerst worden vrijgegeven. Maar om bepaalde redenen is het spel uit gesteld, en niet zo'n klein beetje ook. Dus wat nou als ze hetzelfde spel ook als launchgame willen gebruiken voor de revolution. Ze maken gewoon twee versies, één voor de gamecube en één voor de revolution (verbeterde graphics, maar vooral gebruik van de nieuwe controller), dan is iedereen blij (of toch niet?).
Misschien dat ze één (cube) versie maken die gebruik kan maken van functionaliteit van de revolution?

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
Hoedje schreef op zondag 18 december 2005 @ 12:19:
Verder was ik nog een beetje aan het dagdromen, Nintendo had eigenlijk Zelda al af, tenminste dat zeiden ze. Hij zou voor de kerst worden vrijgegeven. Maar om bepaalde redenen is het spel uit gesteld, en niet zo'n klein beetje ook. Dus wat nou als ze hetzelfde spel ook als launchgame willen gebruiken voor de revolution. Ze maken gewoon twee versies, één voor de gamecube en één voor de revolution (verbeterde graphics, maar vooral gebruik van de nieuwe controller), dan is iedereen blij (of toch niet?).
De GameCube en Revolution hardware is compatible met elkaar, dus in theorie zou je een spel voor de GameCube kunnen uitbrengen die extra mogelijkheden biedt op de Revolution. Twee versies uitbrengen is dan een beetje overbodig.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:27

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik kwam als Kuru Kuru Kururin & Kururin Paradise freak op de GBA (inmiddels omgeruild voor een GB-player op de Cube, want die controls gaan wat lekkerder op een analoge cube controller) vandaag deze tegen op een review page (Ik schaam me een beetje want dat ding is al meer dan een jaar oud ;) ):

Afbeeldingslocatie: http://img2.kult-mag.com/photos/00/00/50/93/ME0000509356_2.jpg
Kururin Squash!

Direct maar besteld (voor teveel geld omdat er gelijk een FreeLoader bij aangeschaft moest worden :( )

Als het net zo verslavend is als de voorgaande versies, dan beloofd dit weer een knap staaltje development te zijn van Nintendo / Eighting.

Nog maar een screeny:

Afbeeldingslocatie: http://images.p-nintendo.com/jeux/ngc/kururinsquash/images/08.jpg

Dit is toch echt wel weer een voorbeeld waarom ik zweer bij Nintendo. Het gaat niet zo zeer om de Graphics, als je maar iets vernieuwends met een lekkere gameplay op de markt kan zetten. Super verslavend gewoon!

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik kwam als Kuru Kuru Kururin & Kururin Paradise freak op de GBA (inmiddels omgeruild voor een GB-player op de Cube, want die controls gaan wat lekkerder op een analoge cube controller)
Kan wel lekker aanvoelen maar de stick op de cube controller werkt gewoon digitaal met GBA player games hoor..de game heeft echt niet plotseling mogelijkheden voor analoge input :P

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Richard schreef op zondag 18 december 2005 @ 14:07:
Direct maar besteld (voor teveel geld omdat er gelijk een FreeLoader bij aangeschaft moest worden :(
Volgens mij heb ik in één van de vorige topics weleens gelezen dat dit één van de japanse spellen is die je (europese) memorycard formateert als je wilt saven. Het was al een tijdje geleden, ik weet niet meer 100% zeker of het exact dit spel was. Maar iemand zal het zometeen wel bevestigen of niet. Pas in ieder geval op dus, zou ik zeggen. Voordat je al je andere saves kwijt bent. :( Misschien ergens een goedkope memorycard halen speciaal voor dit spel?

Op de GBA is dit inderdaad een heel goed spel. :) Superverslavend! Op het eerste gezicht lijkt het veel simpeler dan het eigenlijk is... pas na de eerste paar levels begint het spel je echt tot waanzin te drijven met alle belachelijk kleine openingen en kronkelige gangetjes waar je doorheen moet sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Anoniem: 115248 schreef op zondag 18 december 2005 @ 18:20:
[...]

Volgens mij heb ik in één van de vorige topics weleens gelezen dat dit één van de japanse spellen is die je (europese) memorycard formateert als je wilt saven. Het was al een tijdje geleden, ik weet niet meer 100% zeker of het exact dit spel was. Maar iemand zal het zometeen wel bevestigen of niet. Pas in ieder geval op dus, zou ik zeggen. Voordat je al je andere saves kwijt bent. :( Misschien ergens een goedkope memorycard halen speciaal voor dit spel?
Vind het heel fijn dat je mij er even op attendeerd, echter had ik dit soort warnings al gelezen voor Japanse games. Ik was al van plan een extra memkaart aan te schaffen, maar ik geloof dat juist deze Kururin Squash! geen problemen ondervind als je een "eurpees geformatteerde" kaart gebruikt.
Op de GBA is dit inderdaad een heel goed spel. :) Superverslavend! Op het eerste gezicht lijkt het veel simpeler dan het eigenlijk is... pas na de eerste paar levels begint het spel je echt tot waanzin te drijven met alle belachelijk kleine openingen en kronkelige gangetjes waar je doorheen moet sturen.
"Kururin Paradise" oftwel de 2e versie op de GBA (alleen uitgebracht in JAP) is nog vetter, dan kan je met je R-toets je Helirin sneller laten draaien, en dan heb je al een stuk betere controle over het ding. Is wel weer zwaar klote als je dan terug gaat naar deel 1 waar dat niet opzit, en dan gaat je Helirin toeteren :P

Nog een quote van een ander topic betreffende de memcard:
En dat bedoelde ik dus te zeggen Sommige japanse spellen saven prima op een eur/us geformatteerde memcard (zoals kururin squash), maar andere spellen niet en formatteren zonder het te vragen je memcard (zoals dus Donkey Konga).
Ik hoef me dus voor Kururin Squash geen zorgen te maken lijkt het.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Richard schreef op zondag 18 december 2005 @ 18:46:
"Kururin Paradise" oftwel de 2e versie op de GBA (alleen uitgebracht in JAP) is nog vetter,
Dat is degene die ik heb. 8)
dan kan je met je R-toets je Helirin sneller laten draaien, en dan heb je al een stuk betere controle over het ding.
Het is vooral fijn als je ergens achterin een level vast zit. Door in fast forward te spelen kun je dan heel snel bij dat lastige punt komen. ;) Het is wel noodzakelijk dat je een level goed kent voordat je er zo snel doorheen kunt razen. Maar een grote kick als het je lukt.
Ik hoef me dus voor Kururin Squash geen zorgen te maken lijkt het.
Okee, dan zit je sowieso wel goed lijkt het. :) Hou ons op de hoogte hoe het speelt. Eigenlijk wil ik die GC-versie ook nog wel een keer bestellen, maar ik ben bang dat het zo is als bij 2D platformgames die wel uit polygonen zijn opgebouwd. Ik mis dan toch die "pixelperfect" controls.

Edit:
Ik heb het citaat gevonden waar ik aan zat te denken:
Schweino schreef op zondag 27 februari 2005 @ 19:33:
En dat bedoelde ik dus te zeggen Sommige japanse spellen saven prima op een eur/us geformatteerde memcard (zoals kururin squash), maar andere spellen niet en formatteren zonder het te vragen je memcard (zoals dus Donkey Konga).
Ik zag de woorden "formatteren" en "kururin squash" in één zin staan, en heb het blijkbaar precies verkeerd om onthouden. :p

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 18-12-2005 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Anoniem: 115248 schreef op zondag 18 december 2005 @ 19:35:
[...]

Dat is degene die ik heb. 8)

[...]

Het is vooral fijn als je ergens achterin een level vast zit. Door in fast forward te spelen kun je dan heel snel bij dat lastige punt komen. ;) Het is wel noodzakelijk dat je een level goed kent voordat je er zo snel doorheen kunt razen. Maar een grote kick als het je lukt.

[...]

Okee, dan zit je sowieso wel goed lijkt het. :) Hou ons op de hoogte hoe het speelt. Eigenlijk wil ik die GC-versie ook nog wel een keer bestellen, maar ik ben bang dat het zo is als bij 2D platformgames die wel uit polygonen zijn opgebouwd. Ik mis dan toch die "pixelperfect" controls.

Edit:
Ik heb het citaat gevonden waar ik aan zat te denken:

[...]

Ik zag de woorden "formatteren" en "kururin squash" in één zin staan, en heb het blijkbaar precies verkeerd om onthouden. :p
Da's dezelfde quote als die ik al gepost had ;) Maaruh, ik ga jullie zeker op de hoogte houden. Ik heb 'm besteld bij Play-Asia. Niet de goedkoopste, maar daar kon ik dan weer tegen een packaged-price gelijk een freeloader bijkopen, Verder nog een paar Hori Screenprotectors mee laten komen voor mijn DS. Iemand die ervaring heeft met Play-Asia en weet hoelang dit gaat duren (ik dacht dat Play-Asia altijd zeer snel en goed was). Hopelijk is de belastingdienst (douane) een beetje coullant met deze kerstdrukte. Heb voor de zekerheid maar voor de goedkoopste verzendoptie gekozen omdat ik daar qua douane toch wel het beste mee uit de verf komt. EMS ofzo is not_done.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Richard schreef op zondag 18 december 2005 @ 19:57:
Da's dezelfde quote als die ik al gepost had ;)
Oeps! :X

Nu voel ik me wel een beetje dom ja. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Test driving Nintendo's Revolution
By mid-way, though, I was better able to move and aim – and enjoyed the game far more than I did with the GameCube controller.
Ik vraag me af of je een betere accuracy hebt als je een 107 cm plasma hebt ipv een 51 cm tv?

[ Voor 18% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 18-12-2005 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

Calvin&Hobbes schreef op zondag 18 december 2005 @ 23:15:
Test driving Nintendo's Revolution

[...]

Ik vraag me af of je een betere accuracy hebt als je een 107 cm plasma hebt ipv een 51 cm tv?
Mits je even ver weg zit van je TV lijkt me dat wel ja. Als je twee keer zo ver weg gaat zitten, bij die eerste, dan zal het denk ik bar weinig uit maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-06 10:41

Collaborator

You! Cake or Death?

De grootte van de tv heeft er niks mee te maken, je richt namelijk niet op je TV maar op de 2 ontvangers.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op zondag 18 december 2005 @ 23:30:
De grootte van de tv heeft er niks mee te maken, je richt namelijk niet op je TV maar op de 2 ontvangers.
Eén ontvanger toch maar?

Ik wil daar eigenlijk ook weleens plaatjes van zien. Hopelijk verzinnen ze iets om hem goed stevig te maken. Zuignapjes. ;) Of gewoon een beetje verzwaard.

De ontvanger van de Super Scope (snes) verschoof bij mij altijd om de één of andere reden. Misschien omdat er een vrij stug snoer aan zat, of omdat hij op de tv stond die ik telkens aan en uit moest zetten (toen nog geen afstandsbediening). Ik moest de hele zooi in ieder geval regelmatig opnieuw instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Eén ontvanger toch maar?
Weet niemand..de enige ontwerpen zijn fan concepts e.d. Dan nog, al is het 1 brede balk, dan kan het alsnog 10000000000 sensors bevatten :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

MaxBurn schreef op maandag 19 december 2005 @ 08:14:
[...]
Weet niemand..de enige ontwerpen zijn fan concepts e.d. Dan nog, al is het 1 brede balk, dan kan het alsnog 10000000000 sensors bevatten :))
Volgends mij waren het er echt 2, zo kan je beter de diepte meten lijkt me. 2 antennes is ook verteld bij de TGS.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

TheEvilCuber schreef op maandag 19 december 2005 @ 09:07:
[...]
Volgends mij waren het er echt 2, zo kan je beter de diepte meten lijkt me. 2 antennes is ook verteld bij de TGS.
Dat is ook wat ik destijds zei..ik bedoel alleen..1 balk zou mooier staan. Met dus aan iedere kant een ontvanger. (volgens mij zie je zoiets in het rev filmpje ook al was het een mockup?..of heb ik het ergens anders gezien...) Probleem is alleen dan kleine TV's...dus het zullen idd wel 2 losse worden :) Ik bedoel alleen te zeggen dat 1 blok niet betekend 1 ontvanger :)

[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 19-12-2005 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-06 16:39
TheEvilCuber schreef op maandag 19 december 2005 @ 09:07:
[...]

Het is volledig onduidelijk. Inderdaad op de TGS waren het twee dingen die naast TV gezet moesten worden. Later echter is er bij IGN duidelijk geworden dat het één ding is wat je midden op de TV zet. Ik denk dus dat of IGN, een foutje heeft gemaakt, of logischer, dat zij meer weten dan ons...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

rofl ik zie net een persbericht (alweer oud , 30-11, maar goed....) van Nintendo Press:
"NINTENDO'S NEW SUPER MARIO STRIKERS KICKS SOME SERIOUS GRASS"

... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoedje schreef op maandag 19 december 2005 @ 09:40:
Later echter is er bij IGN duidelijk geworden dat het één ding is wat je midden op de TV zet. Ik denk dus dat of IGN, een foutje heeft gemaakt, of logischer, dat zij meer weten dan ons...
Eén balkje lijkt me wel beter. Dan kan er ook minder mis gaan, je hoeft minder af te stellen, minder snoertjes over je tv heen, noem maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik zat net te denken.. Zelda: TP moet wel huge zijn want wat moet ik anders tot de Rev. release doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Heel veel DS games doen :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

hey.. even vraagje.. wat zijn nu echt een paar leuke multiplayer games? (al dan niet met drank op :p)

heb nu
-mario party 4 (wel lollig.. maar eigenlijk te traag.. en erg kiddy ..)
-ssbm (wel leuk.. maar lastig voor mensen die het niet kennen en niet zo'n hoge replay/ lol waarde als ssb 1 op de n64)

krijg
-mario kart (lijkt me wel leuk.. tis racen, maar ook hiervan lijkt de replay waarde me beperkt).

zit te denken:
-simpsons hit 'n run (zoek ik zowiezo al..maar is 2ehands fucking moeilijk te vinden)

Verder nog mensen met tips? het moet wel beetje goedkoop zijn (dus 2ehands.. 10-20 euro)

eisen (voor zover ze er zijn :p)
-replay waarde
-goedkoop
- meer dan 2 spelers is een pre!
-moet wel beetje lol zijn (konden avonden dubbel liggen om super smash brothers op de n64.. gewoon omdat het soms droog was .. dit was helemaal afwezig in ssbm :( .. is lastig te definieren!)

Mocht er iemand overgens nog een gba link kabel / 56 blocks mem kaart zoeken.. die heb ik liggen en wil ik vanaf (voor goedkoop :p)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 19-12-2005 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Goedkoop doe je gewoon door ze tweedehands te kopen:

Echte aanrader voor multiplayer is Super Monkeyball 2, alleen zijn de graphics niet supergoed, het is al een wat ouder spel. Maar wel afwisselend en heel leuk! Heel mooi en heel goed speelbaar is Mario Kart, het is enorm arcade, dus de mensen die het niet zo goed kunnen, komen goed terug omdat ze betere items krijgen. Replaywaarde is groot hoor... je hebt veel kart en het blijft leuk om je tong uit te steken met King Boo als je voor ligt :D. Voetballen vind ik ook altijd wel leuk, zo heb je Fifa (2005, kun je voor een schijntje kopen, 2003 is makkelijker). Ik ga binnenkort hopelijk Mario Smash Football krijgen, dat schijnt een hele leuke multiplayer game te zijn, met wat meer lol.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813 schreef op maandag 19 december 2005 @ 22:51:
-moet wel beetje lol zijn (konden avonden dubbel liggen om super smash brothers op de n64.. gewoon omdat het soms droog was .. dit was helemaal afwezig in ssbm :( .. is lastig te definieren!)
Wario Ware Mega Minigame Party Mania of hoe dat spel op de cube ook precies heet. Absoluut één van de grappigste nintendo-franchises. Katten aaien, vlees snijden, wc's doortrekken, 3 seconden f-zero spelen, neuspeuteren... de onzin volgt elkaar in hoog tempo op.

Bovendien heb ik begrepen dat je in de gamecube versie je tegenspelers ook extra kunt lastig vallen, door met je personage voor het speelveld te gaan staan zodat hij niks ziet etc.

Replay-waarde kun je over discussiëren. In ieder geval niet tot in het oneindige. In het begin is het ook het leukste als je alle minigames nog niet kent. Telkens die verrassing is een groot deel van de fun. Als je ze alle 200 een keer voorbij hebt zien komen wordt het wel minder. Maar zelfs dan nog duurt het toch wel een poos voordat je het zat begint te worden. Verder is het volgens mij al vanaf het begin voor 30 euro te koop, en sommige minigames kunnen zelfs met 16 personen gespeeld worden. Ik ken het alleen van de GBA en de DS, maar daar is het briljant. De cube-versie is volgens mij een port van de GBA-versie die is aangepast voor multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

-ssbm (wel leuk.. maar lastig voor mensen die het niet kennen en niet zo'n hoge replay/ lol waarde als ssb 1 op de n64)
Mijn ervaring is juist dat iedereen het meteen wel een beetje kan? Zorg gewoon dat je grote levels pak zoals het hele grote Zelda level (naam even kwijt)
-mario kart (lijkt me wel leuk.. tis racen, maar ook hiervan lijkt de replay waarde me beperkt).
Die is juist erg hoog (Multiplayer he) Het voelt wel anders dan andere mariokarts, misschien wat te gelikt.

Goed tot Must Have:
- Timesplitters 2/3 zijn erg tof in my opinion..maar dat zijn dus shooters. Koop dan meteen 3. 3 kost niet zo heel veel meer denk ik (max 30)
- Super Monkey Ball 1 & 2
- Wario ware (net een GBA spel maar wel briljant leuk en 4-16 spelers)

Afhankelijk van wat je leuk vind:
- F-ZeroGX (niet echt een makkelijke instapper)
- Donkey Konga
- 1080 Avalanche
- Waverace bluestorm
- Mario Golf ( geen ervaring mee..geen idee of het wat is)

Trouwens..lees gewoon de topicstart ? :D
Je vraagt specifiek om 4 player en helaas maken third party's vaak 2-player games. 2-player is er zat van. Het meeste zijn dus inderdaad Nintendo games.

[ Voor 79% gewijzigd door Max|Burn op 20-12-2005 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoEnaTiQ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-04 21:11

LoEnaTiQ

Who? What? Where?

Bomberman Generation is ook een hele leuke multiplayer game. Daar kun je met vrienden ook erg leuke game avonden mee houden. Spreek hier uit ervaring :) ...

| My SpiderWeb |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Wat quotes uit een interview met die kale kerel van Microsoft (even z'n naam kwijt :) )
With Nintendo’s unveiling of the Revolution controller it’s clear that it’s trying to grow the market with a very different approach to yours. Why do you think Sony doesn’t see market size as a problem?
Maybe it’s because their dream’s not big enough. I want an Xbox next to every TV! I don’t think we’re big enough, I don’t think we’re done and I think the one thing that’s a problem about Sony’s approach is that it can be alienating. You know, I have a fair bit of disposable income but I’m not a guy that’s going to go and buy two 1080p TV sets to enjoy a game. I’m not a guy who’s sensitive enough to know what 120 frames per second means to me – I’m perfectly satisfied with the 24fps I get at the movie theatre. So I kind of look at that and I wonder if it doesn’t alienate people a little bit. I mean as a technologist it’s an interesting dream: “Hey, wouldn’t it be cool if we had TV wrapped around our entire offices and everything was 360 degrees and everything was stereoscopic and everything was mastered at a resolution that was four times what the human cortex can actually interpret!” It’s an exciting notion because then you could do so much more. But that’s a $50,000 environment at scale and a $5 million environment today. So I worry it could alienate people from the category. You know, gee, I was worried about pushing hi-def. But there’s nobody I’ve spoken to who says it isn’t coming. So whether it takes off in ’07, say it kicks off in ’08, wouldn’t it be nice if PDZ and PGR3 and Call Of Duty 2 looked great on that TV that you just bought, rather than you saying now I have to go and buy a new racing game and a new fighting game that looks great at hi-def? But we were actually a little nervous about putting as much emphasis as we did on hi-def, because we didn’t want to alienate consumers into thinking: ‘I can’t buy that because I don’t own a hi-def’. So I look at this dual 1080p, 120fps thing and I say, wow, that’s some heavy science.

Looking at the Revolution, with its controller and game download service, how important is technology like that for growing the market, or is there still room for growth with conventional games?
I think there’s still quite a ways – there’s a business model problem in this industry which is kind of the elephant in the corner and that’s the price of games. But the price-of-games conversation that most people are having at the moment is that the price of games is going to go up this generation. And you look at it and, boy, there’s a huge rental and recycle market for games, partly because games are really expensive. And what we haven’t done in the gaming industry is that we haven’t brought advertising, sponsorship and product placement to bear in a way that could broaden the audience. Now, I don’t think anyone in the world – except maybe people who work in advertising – would stand up and say: “I love advertising, I want more of it!” But the flipside of it is that I like the price of the internet, I like the price of TV which comes as a result of advertising. I like the fact I can buy your magazine on the store shelf and it doesn’t cost me $27. Advertising allows us to hit economies of scale and allows us to have wider reach. If Edge didn’t have advertising, how much more would it cost and how many fewer subscribers would it have? And yet that’s what we’re doing in the games industry – explicitly. We’re saying we’re doing without ads, we’re doing it without the help of partners who want to reach that audience. So I think there are a lot of people who are richly interested in gaming and would be very dedicated to it, but they turn away because of cost. So there’s a model there, where console manufacturers can take the steps with the hardware to reach a wider audience, so that publishers can reach greater scale and you can soften the price impact. And then you do things like online distribution, then you can bring the cost of games down and we can reach an wider audience and there’s a business model there that hasn’t been fully addressed.
Bron.

Ik vind het maar een tegenstrijdig verhaal. Hij loopt te schreeuwen dat geavanceerde technologie wel leuk is, maar dat het mensen afschrikt en ze beter kunnen zorgen dat iedereen gaat gamen, de doelgroep vergroten. Was dat niet Nintendo's motto? :P Ook uit 'ie nogal wat kritiek op de prijzen van games, die zijn volgens hem veel te duur. Wel grappig dat juist hij dat zegt, met games van 70 euro in de schappen.

[ Voor 7% gewijzigd door Captain N op 20-12-2005 11:25 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
LoEnaTiQ schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:59:
Bomberman Generation is ook een hele leuke multiplayer game. Daar kun je met vrienden ook erg leuke game avonden mee houden. Spreek hier uit ervaring :) ...
Het is zo jammer dat je hem bijna nergens meer kan krijgen :( misschien binnenkort ebay maar eens proberen voor deze game. Tis zeker wel leuk namelijk :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
De nieuwe weekaanbieding van Play-Asia is Harvest Moon voor €15 inclusief verzendkosten. Zelf meteen maar even bestelt. Leuk spel voor die prijs.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Harvest Moon is al een hele tijd (paar maanden) 9 euro 99 bij Intertoys.
http://www.intertoys.nl/g...aginasGroot/pagina187.jpg

Sorry for busting your mood ;)

[ Voor 55% gewijzigd door Max|Burn op 20-12-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mwah, dat is de trieste PAL-versie. Slecht gelokaliseert, met een doosje wat kids in de winkel al afgeragt hebben en een disc die door de verkoopmiep al bekrast is. Of nog erger, je krijgt een inruil-exemplaar. Heb ik liever een factory-sealed nieuwe Japanse uitgave voor €5 meer.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ari3 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:30:
Mwah, dat is de trieste PAL-versie. Slecht gelokaliseert, met een doosje wat kids in de winkel al afgeragt hebben en een disc die door de verkoopmiep al bekrast is. Of nog erger, je krijgt een inruil-exemplaar. Heb ik liever een factory-sealed nieuwe Japanse uitgave voor €5 meer.
Dat is echt een onzinpost ;) Alles is gewoon sealed. Is dat niet zo dan ben je toch wel capabel genoeg om even de disc te controleren? Doorgaans kan je ook gewoon om een sealed doosje vragen. De mijne was iig sealed. Me japans is wat matig dus ik heb hem toch liever in het engels .. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Max|Burn op 20-12-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
offtopic:
ari3, heb jij MSN / een e-mail adres?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het is natuurlijk niet het origineel maar toch; Nice.
Afbeeldingslocatie: http://gearmedia.ign.com/gear/image/article/677/677770/messiah-generation-nex-20051220054918078.jpg
http://gear.ign.com/articles/677/677770p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-06 19:35

On_E

Housemusic

Hier mensen ervaring met de nieuwe Fire Emblem ?

Heb tactical-RPGs altijd leuk gevonden, dus het zal vast wel goed zitten, maarre, wat vinden jullie ervan ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:16

Ken.

\m/.([oO]).\m/

ERG ok idd, alleen ook erg jammer van die controllers.
Beetje nutteloos ook aangezien een beetje Nintendude al zijn consoles nog heeft, maar alle spellen is verloren bij het uitlenen en verhuizen gedurende de afgelopen decennia. (zoals ik dus.. :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Ik hoop dat je bij de revolution een soort van cardreader bij krijgt, waarbij je games van je NES / SNES / N64 kan instoppen. Deze worden dan kopieerd naar de Rev. en zo kan je de game spelen (en dus zelfs je oude saves games, topscores behouden). Zo kan je toch de spellen spelen, zonder alles opnieuw te moeten kopen. De games worden gewoon opgeslagen op de 512mb flash. Zodat je meerdere games er tergelijk kan opzetten e.d.

Ik hoop echt dat ze met zoiets komen. hoef je niet alles te downloaden en wat je niet kan downloaden, kun je dan toch spelen. Als je de game hebt liggen thuis.

Maar ja, eigenlijk denk ik dat dit er niet in zal zitten ;(

edit: ja ik heb daar ook wel 50euro voor over :D , wie nou niet ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Dutchie! op 21-12-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dat zou heel vet zijn :D Daar zou ik wel 50 euro extra voor over hebben. (optioneel)

[ Voor 56% gewijzigd door Max|Burn op 21-12-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Toch weten jullie gelukkig ook dat dat niet gaat gebeuren. Toch denk ik dat Big N tegen een vriendelijke prijs de oude games ter beschikking gaat stellen. Het zal niet te laag zijn (lees: gratis, dan schaadt het de verkoop van "gewone" spellen), maar ik denk max. 10 euro per spel. Downloaden is op zich helemaal geen probleem, zolang ze het maar goedkoop houden.

De saves etc. is een probleem, maar ja... dan maar nog een keer (uit)spelen.

Overigens is dat één van de punten waar ik me absoluut geen zorgen over maak. De eerste screens zijn al uitgelekt in september. De patenten op het virtual console systeem zijn al meerdere jaren oud. Dus ze zijn al lange tijd bezig met het systeem om de games online beschikbaar te maken. Dat zal wel goed gaan werken, en aangezien ze er al zolang mee bezig zijn en de aanpassingen per spel zo klein zijn, zullen er waarschijnlijk bij de launch al ongelofelijk veel spellen beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

2 euro 50 zie ik als een absoluut maximum. Het kost ze namelijk geen hol om die zooi te sharen (games van luttele kb's vaak) Meer en ik zou dan net zo goed de boel origineel kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

MaxBurn schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:36:
2 euro 50 zie ik als een absoluut maximum. Het kost ze namelijk geen hol om die zooi te sharen (games van luttele kb's vaak) Meer en ik zou dan net zo goed de boel origineel kunnen kopen.
Eens! Ik heb van al mijn consoles de games die ik toch wel wil hebben. Een heel erg schaarse zou ik dan wel voor een paar euro willen downloaden, maar echt niet meer. Het gaat meer om het gemak dat ik mijn "oude" console niet uit de kast hoef te halen, en het gewoon op de Rev. werkt. Liefst zou ik inderdaad ook iets zien dat je je oude cartridges over kunt zetten naar de Rev, echter is dat veel te gevoelig voor illegale kopiën.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Nadeel van de online service is natuurlijk, dat ze maar een bekerkt aantal online zullen zetten. Veel 2rd en 3rd games zal je dan ook niet aantreffen.... en dan heb je ook nog eens PAL, USA en JAP games, van ALLES he... NES, SNES, N64 dat is dus een super klus, wil je zoiets online zetten en dat zal nintendo dan ook niet doen denk ik. Met een cardreader zegmaar, heb je dit probleem niet, alleen is het idd gevoelig voor illiegale kopien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Nouja een superklus.... Denk dat dat wel meevalt. Kijk naar de verzamelingen die al op internet beschikbaar zijn. Daar download je binnen no-time meer dan duizend snes spellen. Denk dat Nintendo wel wat weet te regelen met de meeste ontwikkelaars die toentertijd spellen voor de Snes hebben gemaakt (wie dat zijn zullen ze vast nog wel weten) om de spellen te krijgen en ze te mogen distribueren. Nu krijgen die gasten 0 inkomsten meer van die spellen en als Nintendo die spellen een tweede leven kan geven dan doen ze vast wel mee lijkt mij.

Vraag me trouwens af of ze alles wel willen aanbieden. Het lijkt mij een kleine moeite om nagenoeg alles (misschien zijn sommige ontwikkelaars failliet ofzo, waardoor die spellen misschien moeilijk te krijgen zijn omdat onbekend is wie de rechten heeft) te krijgen. Alleen wil je het ook? Dan zien de mensen door de bomen het bos niet meer. Anderzijds, dat probleem heb je bij muziek ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Aap schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:46:
Nadeel van de online service is natuurlijk, dat ze maar een bekerkt aantal online zullen zetten. Veel 2rd en 3rd games zal je dan ook niet aantreffen.... en dan heb je ook nog eens PAL, USA en JAP games, van ALLES he... NES, SNES, N64 dat is dus een super klus, wil je zoiets online zetten en dat zal nintendo dan ook niet doen denk ik. Met een cardreader zegmaar, heb je dit probleem niet, alleen is het idd gevoelig voor illiegale kopien.
Helemaal waar. Maar Nintendo wil ook geld verdienen, iedereen begrijpt hier natuurlijk ook wel dat het marketingtechnisch niet echt handig is om twee dezelfde producten te verkopen. Dan heb je twee keer kosten, terwijl je maar één keer geld kan verdienen. Dan is een online model natuurlijk veel interessanter dan een card reader. Al is het maar omdat je met het eerste de hele markt kan bedienen (en geld krijgt per spel) en je met het tweede maar een heel klein gedeelte van de markt kan bedienen (en ze maar één keer geld krijgen en misschien wel geld mislopen door kopieen).

Daarnaast vraag ik me af of het technisch wel mogelijk is, naast dat je een soort uberblok krijgt met 3 verschillende aansluitingen, waar techniek in moet zitten om het over te zetten, wellicht te converteren en ook nog eens een soort van DRM toe te voegen. Nope, that's not gonna happen.

offtopic:
Aap, al iemand gevonden die de nieuwe TS wil maken?

[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 21-12-2005 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:21

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Waarschijnlijk zal je die sterren die je krijgt bij nieuwe spellen zullen gebruiken om oudere spellen te kunnen downloaden.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Johnny schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:15:
Waarschijnlijk zal je die sterren die je krijgt bij nieuwe spellen zullen gebruiken om oudere spellen te kunnen downloaden.
Heb je hier een bron van? of vermoed je dat :)

@hoedje, nee... wil jij het doen? van mij mag het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Aap schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:46:
Hoe kom je daar bij? Ik kan ook in 5 minuten 1000 NES, 1000 SNES, 1000 Genesis en 100 N64 games online zetten hoor ;) Neemt geen drol aan ruimte in.

[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 21-12-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Ja, misschien is het idd wel makkelijk te doen... ik had het verkeerd bekeken B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

van mij mogen nes spellen 2.50 kosten, snes 5 euro, n64 7,50
Mitsa goed gepoort met multiplayer natuurlijk

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 00:21
Weer iets nieuws, voor de prijs van een Freeloader is er nu een chip die je gamecube regiovrij maakt! Geen geswap dus meer.

zie http://www.eurasia.nu/shop/product_info.php?products_id=300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Dat doen alle modchips toch?

Trouwens wel handig dat deze zonder draadjes te solderen is te installeren en dat ie erg goedkoop is :)

[ Voor 5% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 21-12-2005 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 00:21
Klopt ja, maar dit is weer een totaal ander type chip. Geen vervangende bios oid, deze chip onderschept de drivecode van de GC en geeft vervolgens een gewijzigde regiocode door, zodat alles boot (en je de originele bios gewoon behoudt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Tja nu is dit weer een beetje tegen de tnet policy denk ik.. :) De chip doet wel iets meer dan regio vrij maken. (Of is alsnog een bios mod nodig?)

[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 21-12-2005 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Aap schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:23:
@hoedje, nee... wil jij het doen? van mij mag het.
Ja ik wil het doen, maar ik heb pas van het weekend tijd. Dus dan moet iedereen wel even geduld hebben. Het is niet zo erg als we iets over de 1000 posts heen gaan.

Suggesties voor TS graag mailen naar rogierpieters (add) hotmail.com.
MaxBurn schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:25:
[...]
Hoe kom je daar bij? Ik kan ook in 5 minuten 1000 NES, 1000 SNES, 1000 Genesis en 100 N64 games online zetten hoor ;) Neemt geen drol aan ruimte in.
Haha dat is idd wel heel simpel :D .

Serieus, Nintendo zal toestemming moeten hebben van 2nd and 3rd party ontwikkelaars. Ze moeten testen of het wel werkt op de revolution, sommige spellen misschien een beetje aanpassen. Ze moeten productpagina's maken. Daarnaast moeten ze ook nog is de infrastructuur opzetten. Niet dat dat allemaal zo moeilijk is, maar het moet wel gebeuren en daar staat een prijs tegenover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Me punt was dat Nintendo sowieso heel makkelijk zijn eigen catalogus erop kan gooien en dat is HEEL VEEL. Als bv. een Konami een deal sluit met Nintendo is de hele library van Konami ook in luttele minuten toe te voegen. etc..
Ze moeten productpagina's maken.
Dat kan makkelijk dynamisch hoor.. We zitten niet in 1990 ofzo met websites van handige harry de pc fixert :)

[ Voor 28% gewijzigd door Max|Burn op 21-12-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MaxBurn schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:03:
Dat kan makkelijk dynamisch hoor.. We zitten niet in 1990 ofzo met websites van handige harry de pc fixert :)
Ik bedoel dus een verhaaltje over het spel, screenshots etc. Ik vraag me af hoeveel van dat soort oude "content" al gedigitaliseerd is/was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Hoedje schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:53:
[...]

Ja ik wil het doen, maar ik heb pas van het weekend tijd. Dus dan moet iedereen wel even geduld hebben. Het is niet zo erg als we iets over de 1000 posts heen gaan.

Suggesties voor TS graag mailen naar rogierpieters (add) hotmail.com.
Gewoon nieuw topic openen (tegen die tijd) en later gewoon aanpassen :) kunnen we gewoon lekker verder blijven posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

met een goed CMS / database moet dat heel makkelijk te doen zijn, spel_id spel_naam spel _achtgrond spel_screen1 e.d e.d

Als je alles dan even test zou je zo een berg van honderde/duizende kunnen invullen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Euh..even wat anders..ik heb al wat vaker zo'n ballonetje opgelaten:

Meeting anyone? Er is hier vast wel iemand met een ubergroot huis .. :P
Moet minimaal 2 maanden tussen de melding en de happening zitten want veel mensen, zoals ik, moeten dat echt maanden van tevoren al weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 18:27

rajackar

Blood Minister

Ja leuk!
Alleen kan ik geen ruimte bieden helaas

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Dr is al eens een een console party geweest in Amsterdam, was erg gezellig moet ik zeggen. Ook leuk Metroid Prime uitspelen op een beamer en daarna anime kijken en FFX marathon uitspelen.

Goed idee

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

I'm in.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Iemand die een beetje centraal woont zou handig zijn denk ik. Misschien in de komende topicstart een oproep aan mensen die ruimte kunnen bieden/organiseren/ideetjes hebben/etc ? Ga er sowieso van uit dat het organiseren niet echt vlot gaat ;)..We zijn zo een half jaar verder.

[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 22-12-2005 11:58 ]

• Hoedje
MaxBurn schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:58:
Iemand die een beetje centraal woont zou handig zijn denk ik. Misschien in de komende topicstart een oproep aan mensen die ruimte kunnen bieden/organiseren/ideetjes hebben/etc ? Ga er sowieso van uit dat het organiseren niet echt vlot gaat ;)..We zijn zo een half jaar verder.
Ik ga proberen vanavond om 20:00 precies (ik hoop dat ik dan terug ben), het nieuwe topic te openen. Dat zal ik dan over het weekend updaten. Als jij nou de derde post neemt, dan kun je daarin de meeting bijhouden. Wie is in, waar, wanneer etc.

• Dutchie!
Had, Elroy niet een website met cubeparty ofzo? ik heb daar nual 2x heen gewild, maar elke keer kwam het er niet van :(

edit: Elroy, zat hier ook eerst, vrij veel ;) en er kwamen alleen mensen van GoT zegmaar. Ook uit dit topic, alleen is dit begonnen bij deeltje 30ofzo met cube party :) poosje terug dus al...

[ Voor 46% gewijzigd door Dutchie! op 22-12-2005 15:00 ]

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Tja ik wil sowieso een wat meer GC topic gericht groepje.

• Dutchie!
De nieuwste uitgave van NGC Magazine weet ons vandaag exclusief te melden dat de aankomende GameCube game The Legend of Zelda: Twilight Princess gebruik zal kunnen maken van de unieke controller van de Revolution, wanneer de game in deze console geplaatst wordt. Dit zou de belangrijkste feature zijn die Miyamoto en Aonuma nog aan de game toe wilden voegen toen tot uitstel naar volgend jaar besloten werd.

Waarschijnlijk betekent dit dat een hoop handelingen, zoals het zwaardvechten, pijl en boog schieten, en boemerang werpen, met de unieke motion sensing technologie van de Revolution controller bediend kunnen worden. De game blijft officieel wel een GameCube game, dus daar kun je deze nieuwe Zelda nog steeds op spelen.
Bron: gamer.nl

Wie had dit nou niet gedacht....

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Zoals ik al zei... Gewoon kiezen welke control scheme je wilt :)

Anoniem: 93354

Als ze dan ook meteen de gfx net even wat mooier zouden maken dan zou het helemaal geweldig zijn.

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Gek ik had daar nog niet eens gaan gedacht, weet niet waarom niet :P

Dat zou toch eigenlijk ook betekenen dat de revo kort daarna komt, anders lijkt die compatibaliteit vrij nutteloos (en erg laat)

Wel leuk dat je alvast een spel hebt voor de revo die de features goed ondersteund.

iemand trouwens al gedacht aan Starfox revo? rondvliegen met die besturing lijkt het me echt _/-\o_
En ik zit ook wel te denken aan Luigi's Mansion 2 als launchgame, het soort gameplay lijkt me perfect voor de controller.

[ Voor 100% gewijzigd door Collaborator op 22-12-2005 16:33 ]

This space is occupied

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
Aap schreef op donderdag 22 december 2005 @ 16:02:
[...]
Bron: gamer.nl

Wie had dit nou niet gedacht....
Ik hoop dat dit ook mogelijk is met oudere spellen door middel van (downloadbare)patches. Resident Evil 4 spelen met de nieuwe controller zou fantastisch zijn. _/-\o_

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Tja, alleen krijg je dan, ondanks de super gameplay, een soort Mario Sunshine herhaling qua graphics. (Mits ze daar niets aan doen) Hoge resolutie textures kan zo'n game een compleet ander gezicht geven, zie de diverse doom 1 projects :)

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Het is opzich een idee van controll-mapping lijkt me wel te doen (wel iets moeilijker in 3D maar het zou moeten kunnen).
Zou het niet geniaal zijn als ze alle controlls van cube games mappen naar revo controlls (monkey ball ahoy!)

[ Voor 5% gewijzigd door Collaborator op 22-12-2005 16:49 ]

This space is occupied

• Dutchie!
Mooie tijden breken in 2006 aan 8) \o/

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:26

Smoonshine

Feyenoord!!

Zou dat dan ook niet kunnen betekenen dat de Rev niet vlak na Zelda op de markt gaat komen, eventueel verpakt samen met Zelda? Dan hebben ze meteen een kneiter van een Launch Pack, met een goed spel en een mooie showcase voor de controller!

uhm...

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De Rev uitbrengen voor de E3..i dont think so ...dan stellen ze eerder Zelda verder uit :'(

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nope. Zelda komt net voor de E3 uit en de Revolution 1 maand na de E3.

Let maar op.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dat Zelda net voor de E3 uitkomt weet ik ook wel ...tenzij hij dus uitgesteld word i.v.m. de Rev. :)
Tot nu toe wijst alles naar November 2006 voor de Rev...bah :S

MaxBurn schreef op donderdag 22 december 2005 @ 21:05:
Dat Zelda net voor de E3 uitkomt weet ik ook wel ...tenzij hij dus uitgesteld word i.v.m. de Rev. :)
Tot nu toe wijst alles naar November 2006 voor de Rev...bah :S
Ja, en dan moet Zelda dus haast ook wel uitgesteld worden. Anders heeft iedereen hem toch al lang en breed uitgespeeld (inclusief alle heart-containers, side-quests en de moeilijkere 2nd quest ;)) voordat de Revolution uitkomt. Dan stop je hem er nog één een kwartiertje in om te kijken hoe de nieuwe controls geïmplementeerd zijn, en daarna ga je snel verder met de revolution launch-titles. Het zou dan wel heel nutteloos zijn allemaal.

/me Bereid zich alvast voor op nog een paar maanden uitstel voor twilight princess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Nintendo had toch zelf aangegeven dat ze vlak voor de E3 (alles) bekend zouden maken van de Revolution? ik had dat laatst ergens gelezen, dus lijkt mij erg onlogisch dat Nintendo het opeens zou vervroegen dat niet... ik zie nog wel dat zelda vertraagt word...

Ach, als de Rev. idd in november komt... so be it. Ik sta nog helemaal niet te springen om een next gen console eigenlijk :) er zijn misschien wel wat weinig games voor de GC maar heb sins kort een Xbox en zitten ook leuke games op... en eigenlijk moet ik dan ook nog een PS2 halen voor enkele games die ik wil spelen... en daarna komen ze maar met een nieuwe next gen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

iets van 2 dagen voor de E3 ja.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Gister Sonic Heroes by Bart Smit gehaald, 15 Euro .... niet verkeerd voor dat geld. Is best een aardige game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14
Aap schreef op donderdag 22 december 2005 @ 14:16:
Had, Elroy niet een website met cubeparty ofzo? ik heb daar nual 2x heen gewild, maar elke keer kwam het er niet van :(

edit: Elroy, zat hier ook eerst, vrij veel ;) en er kwamen alleen mensen van GoT zegmaar. Ook uit dit topic, alleen is dit begonnen bij deeltje 30ofzo met cube party :) poosje terug dus al...
De website is nog steeds online: http://cubeparty.cheatcn.info
De website is wel een beetje outdated qua source code, maar ach het werkt nog steeds ;)
Overigens is de site opgezet in oktober 2002 (~ NGC topic deeltje 13) en zijn er 4 party's geweest.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Jongens iemand anders mag em openen. Ik heb al sinds gisteravond geprobeerd om een goed topic te maken. Maar ik krijg het niet voor elkaar om de tabellen goed te krijgen. Het gaat of helemaal door elkaar of in het minst erge geval krijg ik het niet voor elkaar om de celranden onzichtbaar te maken. Het vreemde is dat zelfs als ik het 1 op 1 kopieer, er iets anders verschijnt.

Mijn topic(start) is op mijn verzoek weer gesloten: Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 59.
MaxBurn schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:10:
Ik wou net zeggen wat is er met de tabellen gebeurd?! Gewoon copy/pasten en het is goed hoor.. en dan rustig aanpassen.
Dat snap ik zelf dus ook niet. Als ik er zelf mee ga klooien snap ik dat het fout kan gaan :P. Maar zelfs als ik ze 1 op 1 kopieer van Aap gaat het niet goed. Wel balen, ik wilde het graag wat opschonen, een hele hoop info is verlopen:

• Goedkope games, als prijsvergelijker is budgetgaming.nl waarschijnlijk beter geschikt
• Van de packs zijn de meeste niet meer verkijgbaar, zeker het Fifa 2004 (!) en NFS underground pack zijn uitgestorven. Ik had die willen vervangen door het Resident Evil 4 en Mario Smash Football Pack
• De games lijsten wilde ik ook graag bijwerken. Huidige toppers is niet echt meer up-to-date. Het lijkt me nu dat games als Batillion Wars, Fire Emblem en Mario Smash Football daar beter thuishoren.
• Van de verwachte games, zijn eigenlijk alleen Kirby (is overigens ook al lang niets over bekend geworden) en Zelda niet uitgekomen. Daar kan iig nog Mario Party 7 bij.
• Het Revo gedeelte... etc.

Dat is allemaal jammer, maar /me Hoedje is nu vooral gefrustreerd dat het niet lukte :(
Aap schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:27:
Ok, als er zo tegen een uurtje of 6 geen nieuwe aanmelding is voor de startpost maak ik de nieuwe aan.
Lijkt me een goed plan.

[ Voor 70% gewijzigd door Hoedje op 23-12-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Ok, als er zo tegen een uurtje of 6 geen nieuwe aanmelding is voor de startpost maak ik de nieuwe aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik ben er al achter; Dit is een bug in GoT :) Ik heb net een copy/paste gedaan en topic weergeven gedaan..ook zwarte randen. (vage meuk) Doe je dus "view" dan is de daar weergegeven code dus niet hetzelfde als de daadwerkelijke code.

Dit gebeurde voorheen trouwens niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 23-12-2005 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
@hoedje, maak jij maar (weer) gewoon nieuw topic aan :) ik zou anders ook mijn SP copy&pasten en hetzelfde probleem hebben. En dan heb ik weer problemen met het updaten van de SP omdat ik niks van de tabellen weet e.d. :X dus, maak maar weer een nieuwe aan en het aanpassen komt later wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Ik heb laatst een cube gekocht en metroid prime.

Mijn eerste indruk. Wat een irritante view je ziet niet wat er boven en onder je gebeurt.
2. wat een grote werelden, hier moet je echt heel veel tijd in gaan steken wil je dit ooit uitspelen.
3. Is dit nu een van de beste games op de gc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja zeker 1 van de beste games van de Cube, zoniet de gehele PS2/Xbox/GC generatie. :)

Die 1st person view wen je vanzelf aan. En het werkt zo veel beter omdat het geen schietgame is maar een FPA. First Person Adventure.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 09:54
Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 15:27:
Ik heb laatst een cube gekocht en metroid prime.

Mijn eerste indruk. Wat een irritante view je ziet niet wat er boven en onder je gebeurt.
2. wat een grote werelden, hier moet je echt heel veel tijd in gaan steken wil je dit ooit uitspelen.
3. Is dit nu een van de beste games op de gc?
1) Maakt niet uit, het is even wennen als je van de PC afkomt (zoals ik toen ik m'n cube kocht), maar het is een stuk tragere game dan een PC-shooter, rustig om je heen kijken.
2) Na 20 uur had ik 'm uitgespeeld, valt wel mee dus.
3) Ja. Je hebt erg gevoel dat je ergens je best voor hebt moeten doen en er wat moois voor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

hmm. ik zal em wat meer tijd gunnen het spel.

Heb net een raketwerper gekregen. (daar was ik al 40 minuten mee bezig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

het hoort ook dat je er zolang mee bezig bent
Ik vind het zelf bijna iets van een MMORPG hebben met al het exploren, upgraden en de uitdaging

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67933

Zo, vandaag Paper Mario 2 en Tales of Symphonia gekocht, kan niet wachten op kerst, vooral Tales lijkt me leuk. Lang geleden dat ik voor het laatst rpgs heb gespeeld. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MaxBurn schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 15:00:
Ik ben er al achter; Dit is een bug in GoT :) Ik heb net een copy/paste gedaan en topic weergeven gedaan..ook zwarte randen. (vage meuk) Doe je dus "view" dan is de daar weergegeven code dus niet hetzelfde als de daadwerkelijke code.

Dit gebeurde voorheen trouwens niet.
Hmm, ik weet niet of ik hier nu blij mee ben. Het lag dus niet aan mij, maar ik ben nu voor niets een hele avond en ochtend bezig geweest ermee 8)7
Aap schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 15:10:
@hoedje, maak jij maar (weer) gewoon nieuw topic aan :) ik zou anders ook mijn SP copy&pasten en hetzelfde probleem hebben. En dan heb ik weer problemen met het updaten van de SP omdat ik niks van de tabellen weet e.d. :X dus, maak maar weer een nieuwe aan en het aanpassen komt later wel :)
Ik ben nog een beetje gefrustreerd, maar alleen wat copy-pasten, heb ik geen probleem mee. Op termijn pas ik dan wel wat dingetjes aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 09-06 15:57

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ff een vraagje; ik heb SSB:M weer opgepakt en die eerste 30(?) challenges (oid) uitgespeeld, hoe zorg ik dat ik de volgende challenges kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dan mis je er vast eentje? Volgens mij maakte het op zich niet uit hoe snel je iets haalde, als je het maar haalde. Dan kom er vanzelf meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 09-06 15:57

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ja hmm, zal de lijst ff nagaan dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Anoniem: 67933 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 16:38:
Zo, vandaag Paper Mario 2 en Tales of Symphonia gekocht, kan niet wachten op kerst, vooral Tales lijkt me leuk. Lang geleden dat ik voor het laatst rpgs heb gespeeld. :Y)
Waar en wat heb je ervoor betaald ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67933

Anoniem: 104593 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 18:43:
[...]

Waar en wat heb je ervoor betaald ?
De bedoeling was om TOS en PM2 beide bij Mediamarkt Amsterdam te halen voor 30 euro per stuk. Helaas was PM2 uitverkocht, daar heb ik 60 euro voor betaald. Maarja, dan moet ik maar proberen PM2 binnen 2 weken uit te spelen en in te ruilen he. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:49

Fuelke

Forza Ferrari

Dan toch maar verder in Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 59

Dat kleine foutje in de TS valt best mee ;)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.