It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
De GameCube en Revolution hardware is compatible met elkaar, dus in theorie zou je een spel voor de GameCube kunnen uitbrengen die extra mogelijkheden biedt op de Revolution. Twee versies uitbrengen is dan een beetje overbodig.Hoedje schreef op zondag 18 december 2005 @ 12:19:
Verder was ik nog een beetje aan het dagdromen, Nintendo had eigenlijk Zelda al af, tenminste dat zeiden ze. Hij zou voor de kerst worden vrijgegeven. Maar om bepaalde redenen is het spel uit gesteld, en niet zo'n klein beetje ook. Dus wat nou als ze hetzelfde spel ook als launchgame willen gebruiken voor de revolution. Ze maken gewoon twee versies, één voor de gamecube en één voor de revolution (verbeterde graphics, maar vooral gebruik van de nieuwe controller), dan is iedereen blij (of toch niet?).
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Kururin Squash!
Direct maar besteld (voor teveel geld omdat er gelijk een FreeLoader bij aangeschaft moest worden
Als het net zo verslavend is als de voorgaande versies, dan beloofd dit weer een knap staaltje development te zijn van Nintendo / Eighting.
Nog maar een screeny:

Dit is toch echt wel weer een voorbeeld waarom ik zweer bij Nintendo. Het gaat niet zo zeer om de Graphics, als je maar iets vernieuwends met een lekkere gameplay op de markt kan zetten. Super verslavend gewoon!
20*350ZO45°
Kan wel lekker aanvoelen maar de stick op de cube controller werkt gewoon digitaal met GBA player games hoor..de game heeft echt niet plotseling mogelijkheden voor analoge inputIk kwam als Kuru Kuru Kururin & Kururin Paradise freak op de GBA (inmiddels omgeruild voor een GB-player op de Cube, want die controls gaan wat lekkerder op een analoge cube controller)
Anoniem: 115248
Volgens mij heb ik in één van de vorige topics weleens gelezen dat dit één van de japanse spellen is die je (europese) memorycard formateert als je wilt saven. Het was al een tijdje geleden, ik weet niet meer 100% zeker of het exact dit spel was. Maar iemand zal het zometeen wel bevestigen of niet. Pas in ieder geval op dus, zou ik zeggen. Voordat je al je andere saves kwijt bent.Richard schreef op zondag 18 december 2005 @ 14:07:
Direct maar besteld (voor teveel geld omdat er gelijk een FreeLoader bij aangeschaft moest worden
Op de GBA is dit inderdaad een heel goed spel.
Vind het heel fijn dat je mij er even op attendeerd, echter had ik dit soort warnings al gelezen voor Japanse games. Ik was al van plan een extra memkaart aan te schaffen, maar ik geloof dat juist deze Kururin Squash! geen problemen ondervind als je een "eurpees geformatteerde" kaart gebruikt.Anoniem: 115248 schreef op zondag 18 december 2005 @ 18:20:
[...]
Volgens mij heb ik in één van de vorige topics weleens gelezen dat dit één van de japanse spellen is die je (europese) memorycard formateert als je wilt saven. Het was al een tijdje geleden, ik weet niet meer 100% zeker of het exact dit spel was. Maar iemand zal het zometeen wel bevestigen of niet. Pas in ieder geval op dus, zou ik zeggen. Voordat je al je andere saves kwijt bent.Misschien ergens een goedkope memorycard halen speciaal voor dit spel?
"Kururin Paradise" oftwel de 2e versie op de GBA (alleen uitgebracht in JAP) is nog vetter, dan kan je met je R-toets je Helirin sneller laten draaien, en dan heb je al een stuk betere controle over het ding. Is wel weer zwaar klote als je dan terug gaat naar deel 1 waar dat niet opzit, en dan gaat je Helirin toeterenOp de GBA is dit inderdaad een heel goed spel.Superverslavend! Op het eerste gezicht lijkt het veel simpeler dan het eigenlijk is... pas na de eerste paar levels begint het spel je echt tot waanzin te drijven met alle belachelijk kleine openingen en kronkelige gangetjes waar je doorheen moet sturen.
Nog een quote van een ander topic betreffende de memcard:
Ik hoef me dus voor Kururin Squash geen zorgen te maken lijkt het.En dat bedoelde ik dus te zeggen Sommige japanse spellen saven prima op een eur/us geformatteerde memcard (zoals kururin squash), maar andere spellen niet en formatteren zonder het te vragen je memcard (zoals dus Donkey Konga).
20*350ZO45°
Dat is degene die ik heb.Richard schreef op zondag 18 december 2005 @ 18:46:
"Kururin Paradise" oftwel de 2e versie op de GBA (alleen uitgebracht in JAP) is nog vetter,
Het is vooral fijn als je ergens achterin een level vast zit. Door in fast forward te spelen kun je dan heel snel bij dat lastige punt komen.dan kan je met je R-toets je Helirin sneller laten draaien, en dan heb je al een stuk betere controle over het ding.
Okee, dan zit je sowieso wel goed lijkt het.Ik hoef me dus voor Kururin Squash geen zorgen te maken lijkt het.
Edit:
Ik heb het citaat gevonden waar ik aan zat te denken:
Ik zag de woorden "formatteren" en "kururin squash" in één zin staan, en heb het blijkbaar precies verkeerd om onthouden.Schweino schreef op zondag 27 februari 2005 @ 19:33:
En dat bedoelde ik dus te zeggen Sommige japanse spellen saven prima op een eur/us geformatteerde memcard (zoals kururin squash), maar andere spellen niet en formatteren zonder het te vragen je memcard (zoals dus Donkey Konga).
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 18-12-2005 19:44 ]
Da's dezelfde quote als die ik al gepost hadAnoniem: 115248 schreef op zondag 18 december 2005 @ 19:35:
[...]
Dat is degene die ik heb.
[...]
Het is vooral fijn als je ergens achterin een level vast zit. Door in fast forward te spelen kun je dan heel snel bij dat lastige punt komen.Het is wel noodzakelijk dat je een level goed kent voordat je er zo snel doorheen kunt razen. Maar een grote kick als het je lukt.
[...]
Okee, dan zit je sowieso wel goed lijkt het.Hou ons op de hoogte hoe het speelt. Eigenlijk wil ik die GC-versie ook nog wel een keer bestellen, maar ik ben bang dat het zo is als bij 2D platformgames die wel uit polygonen zijn opgebouwd. Ik mis dan toch die "pixelperfect" controls.
Edit:
Ik heb het citaat gevonden waar ik aan zat te denken:
[...]
Ik zag de woorden "formatteren" en "kururin squash" in één zin staan, en heb het blijkbaar precies verkeerd om onthouden.
20*350ZO45°
Ik vraag me af of je een betere accuracy hebt als je een 107 cm plasma hebt ipv een 51 cm tv?By mid-way, though, I was better able to move and aim – and enjoyed the game far more than I did with the GameCube controller.
[ Voor 18% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 18-12-2005 23:16 ]
Anoniem: 60403
Mits je even ver weg zit van je TV lijkt me dat wel ja. Als je twee keer zo ver weg gaat zitten, bij die eerste, dan zal het denk ik bar weinig uit maken.Calvin&Hobbes schreef op zondag 18 december 2005 @ 23:15:
Test driving Nintendo's Revolution
[...]
Ik vraag me af of je een betere accuracy hebt als je een 107 cm plasma hebt ipv een 51 cm tv?
This space is occupied
Eén ontvanger toch maar?TheEvilCuber schreef op zondag 18 december 2005 @ 23:30:
De grootte van de tv heeft er niks mee te maken, je richt namelijk niet op je TV maar op de 2 ontvangers.
Ik wil daar eigenlijk ook weleens plaatjes van zien. Hopelijk verzinnen ze iets om hem goed stevig te maken. Zuignapjes.
De ontvanger van de Super Scope (snes) verschoof bij mij altijd om de één of andere reden. Misschien omdat er een vrij stug snoer aan zat, of omdat hij op de tv stond die ik telkens aan en uit moest zetten (toen nog geen afstandsbediening). Ik moest de hele zooi in ieder geval regelmatig opnieuw instellen.
Weet niemand..de enige ontwerpen zijn fan concepts e.d. Dan nog, al is het 1 brede balk, dan kan het alsnog 10000000000 sensors bevattenEén ontvanger toch maar?
Volgends mij waren het er echt 2, zo kan je beter de diepte meten lijkt me. 2 antennes is ook verteld bij de TGS.MaxBurn schreef op maandag 19 december 2005 @ 08:14:
[...]
Weet niemand..de enige ontwerpen zijn fan concepts e.d. Dan nog, al is het 1 brede balk, dan kan het alsnog 10000000000 sensors bevatten)
This space is occupied
Dat is ook wat ik destijds zei..ik bedoel alleen..1 balk zou mooier staan. Met dus aan iedere kant een ontvanger. (volgens mij zie je zoiets in het rev filmpje ook al was het een mockup?..of heb ik het ergens anders gezien...) Probleem is alleen dan kleine TV's...dus het zullen idd wel 2 losse wordenTheEvilCuber schreef op maandag 19 december 2005 @ 09:07:
[...]
Volgends mij waren het er echt 2, zo kan je beter de diepte meten lijkt me. 2 antennes is ook verteld bij de TGS.
[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 19-12-2005 09:43 ]
Het is volledig onduidelijk. Inderdaad op de TGS waren het twee dingen die naast TV gezet moesten worden. Later echter is er bij IGN duidelijk geworden dat het één ding is wat je midden op de TV zet. Ik denk dus dat of IGN, een foutje heeft gemaakt, of logischer, dat zij meer weten dan ons...TheEvilCuber schreef op maandag 19 december 2005 @ 09:07:
[...]
Volgends mij waren het er echt 2, zo kan je beter de diepte meten lijkt me. 2 antennes is ook verteld bij de TGS.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
"NINTENDO'S NEW SUPER MARIO STRIKERS KICKS SOME SERIOUS GRASS"
...
Eén balkje lijkt me wel beter. Dan kan er ook minder mis gaan, je hoeft minder af te stellen, minder snoertjes over je tv heen, noem maar op.Hoedje schreef op maandag 19 december 2005 @ 09:40:
Later echter is er bij IGN duidelijk geworden dat het één ding is wat je midden op de TV zet. Ik denk dus dat of IGN, een foutje heeft gemaakt, of logischer, dat zij meer weten dan ons...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Anoniem: 63813
heb nu
-mario party 4 (wel lollig.. maar eigenlijk te traag.. en erg kiddy ..)
-ssbm (wel leuk.. maar lastig voor mensen die het niet kennen en niet zo'n hoge replay/ lol waarde als ssb 1 op de n64)
krijg
-mario kart (lijkt me wel leuk.. tis racen, maar ook hiervan lijkt de replay waarde me beperkt).
zit te denken:
-simpsons hit 'n run (zoek ik zowiezo al..maar is 2ehands fucking moeilijk te vinden)
Verder nog mensen met tips? het moet wel beetje goedkoop zijn (dus 2ehands.. 10-20 euro)
eisen (voor zover ze er zijn
-replay waarde
-goedkoop
- meer dan 2 spelers is een pre!
-moet wel beetje lol zijn (konden avonden dubbel liggen om super smash brothers op de n64.. gewoon omdat het soms droog was .. dit was helemaal afwezig in ssbm
Mocht er iemand overgens nog een gba link kabel / 56 blocks mem kaart zoeken.. die heb ik liggen en wil ik vanaf (voor goedkoop
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 19-12-2005 22:53 ]
Echte aanrader voor multiplayer is Super Monkeyball 2, alleen zijn de graphics niet supergoed, het is al een wat ouder spel. Maar wel afwisselend en heel leuk! Heel mooi en heel goed speelbaar is Mario Kart, het is enorm arcade, dus de mensen die het niet zo goed kunnen, komen goed terug omdat ze betere items krijgen. Replaywaarde is groot hoor... je hebt veel kart en het blijft leuk om je tong uit te steken met King Boo als je voor ligt
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Wario Ware Mega Minigame Party Mania of hoe dat spel op de cube ook precies heet. Absoluut één van de grappigste nintendo-franchises. Katten aaien, vlees snijden, wc's doortrekken, 3 seconden f-zero spelen, neuspeuteren... de onzin volgt elkaar in hoog tempo op.Anoniem: 63813 schreef op maandag 19 december 2005 @ 22:51:
-moet wel beetje lol zijn (konden avonden dubbel liggen om super smash brothers op de n64.. gewoon omdat het soms droog was .. dit was helemaal afwezig in ssbm.. is lastig te definieren!)
Bovendien heb ik begrepen dat je in de gamecube versie je tegenspelers ook extra kunt lastig vallen, door met je personage voor het speelveld te gaan staan zodat hij niks ziet etc.
Replay-waarde kun je over discussiëren. In ieder geval niet tot in het oneindige. In het begin is het ook het leukste als je alle minigames nog niet kent. Telkens die verrassing is een groot deel van de fun. Als je ze alle 200 een keer voorbij hebt zien komen wordt het wel minder. Maar zelfs dan nog duurt het toch wel een poos voordat je het zat begint te worden. Verder is het volgens mij al vanaf het begin voor 30 euro te koop, en sommige minigames kunnen zelfs met 16 personen gespeeld worden. Ik ken het alleen van de GBA en de DS, maar daar is het briljant. De cube-versie is volgens mij een port van de GBA-versie die is aangepast voor multiplayer.
Mijn ervaring is juist dat iedereen het meteen wel een beetje kan? Zorg gewoon dat je grote levels pak zoals het hele grote Zelda level (naam even kwijt)-ssbm (wel leuk.. maar lastig voor mensen die het niet kennen en niet zo'n hoge replay/ lol waarde als ssb 1 op de n64)
Die is juist erg hoog (Multiplayer he) Het voelt wel anders dan andere mariokarts, misschien wat te gelikt.-mario kart (lijkt me wel leuk.. tis racen, maar ook hiervan lijkt de replay waarde me beperkt).
Goed tot Must Have:
- Timesplitters 2/3 zijn erg tof in my opinion..maar dat zijn dus shooters. Koop dan meteen 3. 3 kost niet zo heel veel meer denk ik (max 30)
- Super Monkey Ball 1 & 2
- Wario ware (net een GBA spel maar wel briljant leuk en 4-16 spelers)
Afhankelijk van wat je leuk vind:
- F-ZeroGX (niet echt een makkelijke instapper)
- Donkey Konga
- 1080 Avalanche
- Waverace bluestorm
- Mario Golf ( geen ervaring mee..geen idee of het wat is)
Trouwens..lees gewoon de topicstart ?
Je vraagt specifiek om 4 player en helaas maken third party's vaak 2-player games. 2-player is er zat van. Het meeste zijn dus inderdaad Nintendo games.
[ Voor 79% gewijzigd door Max|Burn op 20-12-2005 09:04 ]
| My SpiderWeb |
Bron.With Nintendo’s unveiling of the Revolution controller it’s clear that it’s trying to grow the market with a very different approach to yours. Why do you think Sony doesn’t see market size as a problem?
Maybe it’s because their dream’s not big enough. I want an Xbox next to every TV! I don’t think we’re big enough, I don’t think we’re done and I think the one thing that’s a problem about Sony’s approach is that it can be alienating. You know, I have a fair bit of disposable income but I’m not a guy that’s going to go and buy two 1080p TV sets to enjoy a game. I’m not a guy who’s sensitive enough to know what 120 frames per second means to me – I’m perfectly satisfied with the 24fps I get at the movie theatre. So I kind of look at that and I wonder if it doesn’t alienate people a little bit. I mean as a technologist it’s an interesting dream: “Hey, wouldn’t it be cool if we had TV wrapped around our entire offices and everything was 360 degrees and everything was stereoscopic and everything was mastered at a resolution that was four times what the human cortex can actually interpret!” It’s an exciting notion because then you could do so much more. But that’s a $50,000 environment at scale and a $5 million environment today. So I worry it could alienate people from the category. You know, gee, I was worried about pushing hi-def. But there’s nobody I’ve spoken to who says it isn’t coming. So whether it takes off in ’07, say it kicks off in ’08, wouldn’t it be nice if PDZ and PGR3 and Call Of Duty 2 looked great on that TV that you just bought, rather than you saying now I have to go and buy a new racing game and a new fighting game that looks great at hi-def? But we were actually a little nervous about putting as much emphasis as we did on hi-def, because we didn’t want to alienate consumers into thinking: ‘I can’t buy that because I don’t own a hi-def’. So I look at this dual 1080p, 120fps thing and I say, wow, that’s some heavy science.
Looking at the Revolution, with its controller and game download service, how important is technology like that for growing the market, or is there still room for growth with conventional games?
I think there’s still quite a ways – there’s a business model problem in this industry which is kind of the elephant in the corner and that’s the price of games. But the price-of-games conversation that most people are having at the moment is that the price of games is going to go up this generation. And you look at it and, boy, there’s a huge rental and recycle market for games, partly because games are really expensive. And what we haven’t done in the gaming industry is that we haven’t brought advertising, sponsorship and product placement to bear in a way that could broaden the audience. Now, I don’t think anyone in the world – except maybe people who work in advertising – would stand up and say: “I love advertising, I want more of it!” But the flipside of it is that I like the price of the internet, I like the price of TV which comes as a result of advertising. I like the fact I can buy your magazine on the store shelf and it doesn’t cost me $27. Advertising allows us to hit economies of scale and allows us to have wider reach. If Edge didn’t have advertising, how much more would it cost and how many fewer subscribers would it have? And yet that’s what we’re doing in the games industry – explicitly. We’re saying we’re doing without ads, we’re doing it without the help of partners who want to reach that audience. So I think there are a lot of people who are richly interested in gaming and would be very dedicated to it, but they turn away because of cost. So there’s a model there, where console manufacturers can take the steps with the hardware to reach a wider audience, so that publishers can reach greater scale and you can soften the price impact. And then you do things like online distribution, then you can bring the cost of games down and we can reach an wider audience and there’s a business model there that hasn’t been fully addressed.
Ik vind het maar een tegenstrijdig verhaal. Hij loopt te schreeuwen dat geavanceerde technologie wel leuk is, maar dat het mensen afschrikt en ze beter kunnen zorgen dat iedereen gaat gamen, de doelgroep vergroten. Was dat niet Nintendo's motto?
[ Voor 7% gewijzigd door Captain N op 20-12-2005 11:25 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Het is zo jammer dat je hem bijna nergens meer kan krijgenLoEnaTiQ schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:59:
Bomberman Generation is ook een hele leuke multiplayer game. Daar kun je met vrienden ook erg leuke game avonden mee houden. Spreek hier uit ervaring...
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
http://www.intertoys.nl/g...aginasGroot/pagina187.jpg
Sorry for busting your mood
[ Voor 55% gewijzigd door Max|Burn op 20-12-2005 13:25 ]
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Dat is echt een onzinpostari3 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:30:
Mwah, dat is de trieste PAL-versie. Slecht gelokaliseert, met een doosje wat kids in de winkel al afgeragt hebben en een disc die door de verkoopmiep al bekrast is. Of nog erger, je krijgt een inruil-exemplaar. Heb ik liever een factory-sealed nieuwe Japanse uitgave voor €5 meer.
[ Voor 31% gewijzigd door Max|Burn op 20-12-2005 13:47 ]
ari3, heb jij MSN / een e-mail adres?
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

http://gear.ign.com/articles/677/677770p1.html
Heb tactical-RPGs altijd leuk gevonden, dus het zal vast wel goed zitten, maarre, wat vinden jullie ervan ?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
ERG ok idd, alleen ook erg jammer van die controllers.MaxBurn schreef op woensdag 21 december 2005 @ 08:40:
Het is natuurlijk niet het origineel maar toch; Nice.
[afbeelding]
http://gear.ign.com/articles/677/677770p1.html
Beetje nutteloos ook aangezien een beetje Nintendude al zijn consoles nog heeft, maar alle spellen is verloren bij het uitlenen en verhuizen gedurende de afgelopen decennia. (zoals ik dus..
Ik hoop echt dat ze met zoiets komen. hoef je niet alles te downloaden en wat je niet kan downloaden, kun je dan toch spelen. Als je de game hebt liggen thuis.
Maar ja, eigenlijk denk ik dat dit er niet in zal zitten
edit: ja ik heb daar ook wel 50euro voor over
[ Voor 11% gewijzigd door Dutchie! op 21-12-2005 15:12 ]
[ Voor 56% gewijzigd door Max|Burn op 21-12-2005 15:10 ]
De saves etc. is een probleem, maar ja... dan maar nog een keer (uit)spelen.
Overigens is dat één van de punten waar ik me absoluut geen zorgen over maak. De eerste screens zijn al uitgelekt in september. De patenten op het virtual console systeem zijn al meerdere jaren oud. Dus ze zijn al lange tijd bezig met het systeem om de games online beschikbaar te maken. Dat zal wel goed gaan werken, en aangezien ze er al zolang mee bezig zijn en de aanpassingen per spel zo klein zijn, zullen er waarschijnlijk bij de launch al ongelofelijk veel spellen beschikbaar zijn.
Eens! Ik heb van al mijn consoles de games die ik toch wel wil hebben. Een heel erg schaarse zou ik dan wel voor een paar euro willen downloaden, maar echt niet meer. Het gaat meer om het gemak dat ik mijn "oude" console niet uit de kast hoef te halen, en het gewoon op de Rev. werkt. Liefst zou ik inderdaad ook iets zien dat je je oude cartridges over kunt zetten naar de Rev, echter is dat veel te gevoelig voor illegale kopiën.MaxBurn schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:36:
2 euro 50 zie ik als een absoluut maximum. Het kost ze namelijk geen hol om die zooi te sharen (games van luttele kb's vaak) Meer en ik zou dan net zo goed de boel origineel kunnen kopen.
20*350ZO45°
Vraag me trouwens af of ze alles wel willen aanbieden. Het lijkt mij een kleine moeite om nagenoeg alles (misschien zijn sommige ontwikkelaars failliet ofzo, waardoor die spellen misschien moeilijk te krijgen zijn omdat onbekend is wie de rechten heeft) te krijgen. Alleen wil je het ook? Dan zien de mensen door de bomen het bos niet meer. Anderzijds, dat probleem heb je bij muziek ook niet.
Helemaal waar. Maar Nintendo wil ook geld verdienen, iedereen begrijpt hier natuurlijk ook wel dat het marketingtechnisch niet echt handig is om twee dezelfde producten te verkopen. Dan heb je twee keer kosten, terwijl je maar één keer geld kan verdienen. Dan is een online model natuurlijk veel interessanter dan een card reader. Al is het maar omdat je met het eerste de hele markt kan bedienen (en geld krijgt per spel) en je met het tweede maar een heel klein gedeelte van de markt kan bedienen (en ze maar één keer geld krijgen en misschien wel geld mislopen door kopieen).Aap schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:46:
Nadeel van de online service is natuurlijk, dat ze maar een bekerkt aantal online zullen zetten. Veel 2rd en 3rd games zal je dan ook niet aantreffen.... en dan heb je ook nog eens PAL, USA en JAP games, van ALLES he... NES, SNES, N64 dat is dus een super klus, wil je zoiets online zetten en dat zal nintendo dan ook niet doen denk ik. Met een cardreader zegmaar, heb je dit probleem niet, alleen is het idd gevoelig voor illiegale kopien.
Daarnaast vraag ik me af of het technisch wel mogelijk is, naast dat je een soort uberblok krijgt met 3 verschillende aansluitingen, waar techniek in moet zitten om het over te zetten, wellicht te converteren en ook nog eens een soort van DRM toe te voegen. Nope, that's not gonna happen.
Aap, al iemand gevonden die de nieuwe TS wil maken?
[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 21-12-2005 15:58 ]
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Heb je hier een bron van? of vermoed je datJohnny schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:15:
Waarschijnlijk zal je die sterren die je krijgt bij nieuwe spellen zullen gebruiken om oudere spellen te kunnen downloaden.
@hoedje, nee... wil jij het doen? van mij mag het.
Hoe kom je daar bij? Ik kan ook in 5 minuten 1000 NES, 1000 SNES, 1000 Genesis en 100 N64 games online zetten hoorAap schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:46:
Nadeel van de online service is natuurlijk, dat ze maar een bekerkt aantal online zullen zetten. Veel 2rd en 3rd games zal je dan ook niet aantreffen.... en dan heb je ook nog eens PAL, USA en JAP games, van ALLES he... NES, SNES, N64 dat is dus een super klus, wil je zoiets online zetten en dat zal nintendo dan ook niet doen denk ik. Met een cardreader zegmaar, heb je dit probleem niet, alleen is het idd gevoelig voor illiegale kopien.
[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 21-12-2005 16:25 ]
Mitsa goed gepoort met multiplayer natuurlijk
This space is occupied
zie http://www.eurasia.nu/shop/product_info.php?products_id=300
Trouwens wel handig dat deze zonder draadjes te solderen is te installeren en dat ie erg goedkoop is
[ Voor 5% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 21-12-2005 17:17 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 21-12-2005 17:47 ]
Ja ik wil het doen, maar ik heb pas van het weekend tijd. Dus dan moet iedereen wel even geduld hebben. Het is niet zo erg als we iets over de 1000 posts heen gaan.Aap schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:23:
@hoedje, nee... wil jij het doen? van mij mag het.
Suggesties voor TS graag mailen naar rogierpieters (add) hotmail.com.
Haha dat is idd wel heel simpelMaxBurn schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:25:
[...]
Hoe kom je daar bij? Ik kan ook in 5 minuten 1000 NES, 1000 SNES, 1000 Genesis en 100 N64 games online zetten hoorNeemt geen drol aan ruimte in.
Serieus, Nintendo zal toestemming moeten hebben van 2nd and 3rd party ontwikkelaars. Ze moeten testen of het wel werkt op de revolution, sommige spellen misschien een beetje aanpassen. Ze moeten productpagina's maken. Daarnaast moeten ze ook nog is de infrastructuur opzetten. Niet dat dat allemaal zo moeilijk is, maar het moet wel gebeuren en daar staat een prijs tegenover.
Dat kan makkelijk dynamisch hoor.. We zitten niet in 1990 ofzo met websites van handige harry de pc fixertZe moeten productpagina's maken.
[ Voor 28% gewijzigd door Max|Burn op 21-12-2005 18:04 ]
Ik bedoel dus een verhaaltje over het spel, screenshots etc. Ik vraag me af hoeveel van dat soort oude "content" al gedigitaliseerd is/was.MaxBurn schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:03:
Dat kan makkelijk dynamisch hoor.. We zitten niet in 1990 ofzo met websites van handige harry de pc fixert
Gewoon nieuw topic openen (tegen die tijd) en later gewoon aanpassenHoedje schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:53:
[...]
Ja ik wil het doen, maar ik heb pas van het weekend tijd. Dus dan moet iedereen wel even geduld hebben. Het is niet zo erg als we iets over de 1000 posts heen gaan.
Suggesties voor TS graag mailen naar rogierpieters (add) hotmail.com.
Als je alles dan even test zou je zo een berg van honderde/duizende kunnen invullen.
This space is occupied
Meeting anyone? Er is hier vast wel iemand met een ubergroot huis ..
Moet minimaal 2 maanden tussen de melding en de happening zitten want veel mensen, zoals ik, moeten dat echt maanden van tevoren al weten
Alleen kan ik geen ruimte bieden helaas
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Goed idee
This space is occupied
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 22-12-2005 11:58 ]
Ik ga proberen vanavond om 20:00 precies (ik hoop dat ik dan terug ben), het nieuwe topic te openen. Dat zal ik dan over het weekend updaten. Als jij nou de derde post neemt, dan kun je daarin de meeting bijhouden. Wie is in, waar, wanneer etc.MaxBurn schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:58:
Iemand die een beetje centraal woont zou handig zijn denk ik. Misschien in de komende topicstart een oproep aan mensen die ruimte kunnen bieden/organiseren/ideetjes hebben/etc ? Ga er sowieso van uit dat het organiseren niet echt vlot gaat..We zijn zo een half jaar verder.
edit: Elroy, zat hier ook eerst, vrij veel
[ Voor 46% gewijzigd door Dutchie! op 22-12-2005 15:00 ]
Bron: gamer.nlDe nieuwste uitgave van NGC Magazine weet ons vandaag exclusief te melden dat de aankomende GameCube game The Legend of Zelda: Twilight Princess gebruik zal kunnen maken van de unieke controller van de Revolution, wanneer de game in deze console geplaatst wordt. Dit zou de belangrijkste feature zijn die Miyamoto en Aonuma nog aan de game toe wilden voegen toen tot uitstel naar volgend jaar besloten werd.
Waarschijnlijk betekent dit dat een hoop handelingen, zoals het zwaardvechten, pijl en boog schieten, en boemerang werpen, met de unieke motion sensing technologie van de Revolution controller bediend kunnen worden. De game blijft officieel wel een GameCube game, dus daar kun je deze nieuwe Zelda nog steeds op spelen.
Wie had dit nou niet gedacht....
Anoniem: 93354
Dat zou toch eigenlijk ook betekenen dat de revo kort daarna komt, anders lijkt die compatibaliteit vrij nutteloos (en erg laat)
Wel leuk dat je alvast een spel hebt voor de revo die de features goed ondersteund.
iemand trouwens al gedacht aan Starfox revo? rondvliegen met die besturing lijkt het me echt
En ik zit ook wel te denken aan Luigi's Mansion 2 als launchgame, het soort gameplay lijkt me perfect voor de controller.
[ Voor 100% gewijzigd door Collaborator op 22-12-2005 16:33 ]
This space is occupied
Ik hoop dat dit ook mogelijk is met oudere spellen door middel van (downloadbare)patches. Resident Evil 4 spelen met de nieuwe controller zou fantastisch zijn.Aap schreef op donderdag 22 december 2005 @ 16:02:
[...]
Bron: gamer.nl
Wie had dit nou niet gedacht....
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Zou het niet geniaal zijn als ze alle controlls van cube games mappen naar revo controlls (monkey ball ahoy!)
[ Voor 5% gewijzigd door Collaborator op 22-12-2005 16:49 ]
This space is occupied
uhm...
Let maar op.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Tot nu toe wijst alles naar November 2006 voor de Rev...bah
Ja, en dan moet Zelda dus haast ook wel uitgesteld worden. Anders heeft iedereen hem toch al lang en breed uitgespeeld (inclusief alle heart-containers, side-quests en de moeilijkere 2nd questMaxBurn schreef op donderdag 22 december 2005 @ 21:05:
Dat Zelda net voor de E3 uitkomt weet ik ook wel ...tenzij hij dus uitgesteld word i.v.m. de Rev.
Tot nu toe wijst alles naar November 2006 voor de Rev...bah
/me Bereid zich alvast voor op nog een paar maanden uitstel voor twilight princess
Ach, als de Rev. idd in november komt... so be it. Ik sta nog helemaal niet te springen om een next gen console eigenlijk
Anoniem: 86074
De website is nog steeds online: http://cubeparty.cheatcn.infoAap schreef op donderdag 22 december 2005 @ 14:16:
Had, Elroy niet een website met cubeparty ofzo? ik heb daar nual 2x heen gewild, maar elke keer kwam het er niet van
edit: Elroy, zat hier ook eerst, vrij veelen er kwamen alleen mensen van GoT zegmaar. Ook uit dit topic, alleen is dit begonnen bij deeltje 30ofzo met cube party
poosje terug dus al...
De website is wel een beetje outdated qua source code, maar ach het werkt nog steeds
Overigens is de site opgezet in oktober 2002 (~ NGC topic deeltje 13) en zijn er 4 party's geweest.
Mijn topic(start) is op mijn verzoek weer gesloten: Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 59.
Dat snap ik zelf dus ook niet. Als ik er zelf mee ga klooien snap ik dat het fout kan gaanMaxBurn schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:10:
Ik wou net zeggen wat is er met de tabellen gebeurd?! Gewoon copy/pasten en het is goed hoor.. en dan rustig aanpassen.
• Goedkope games, als prijsvergelijker is budgetgaming.nl waarschijnlijk beter geschikt
• Van de packs zijn de meeste niet meer verkijgbaar, zeker het Fifa 2004 (!) en NFS underground pack zijn uitgestorven. Ik had die willen vervangen door het Resident Evil 4 en Mario Smash Football Pack
• De games lijsten wilde ik ook graag bijwerken. Huidige toppers is niet echt meer up-to-date. Het lijkt me nu dat games als Batillion Wars, Fire Emblem en Mario Smash Football daar beter thuishoren.
• Van de verwachte games, zijn eigenlijk alleen Kirby (is overigens ook al lang niets over bekend geworden) en Zelda niet uitgekomen. Daar kan iig nog Mario Party 7 bij.
• Het Revo gedeelte... etc.
Dat is allemaal jammer, maar /me Hoedje is nu vooral gefrustreerd dat het niet lukte
Lijkt me een goed plan.Aap schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:27:
Ok, als er zo tegen een uurtje of 6 geen nieuwe aanmelding is voor de startpost maak ik de nieuwe aan.
[ Voor 70% gewijzigd door Hoedje op 23-12-2005 14:40 ]
Dit gebeurde voorheen trouwens niet.
[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 23-12-2005 15:00 ]

Anoniem: 155599
Mijn eerste indruk. Wat een irritante view je ziet niet wat er boven en onder je gebeurt.
2. wat een grote werelden, hier moet je echt heel veel tijd in gaan steken wil je dit ooit uitspelen.
3. Is dit nu een van de beste games op de gc?
Die 1st person view wen je vanzelf aan. En het werkt zo veel beter omdat het geen schietgame is maar een FPA. First Person Adventure.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
1) Maakt niet uit, het is even wennen als je van de PC afkomt (zoals ik toen ik m'n cube kocht), maar het is een stuk tragere game dan een PC-shooter, rustig om je heen kijken.Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 15:27:
Ik heb laatst een cube gekocht en metroid prime.
Mijn eerste indruk. Wat een irritante view je ziet niet wat er boven en onder je gebeurt.
2. wat een grote werelden, hier moet je echt heel veel tijd in gaan steken wil je dit ooit uitspelen.
3. Is dit nu een van de beste games op de gc?
2) Na 20 uur had ik 'm uitgespeeld, valt wel mee dus.
3) Ja. Je hebt erg gevoel dat je ergens je best voor hebt moeten doen en er wat moois voor krijgt.
Anoniem: 155599
Heb net een raketwerper gekregen. (daar was ik al 40 minuten mee bezig)
Ik vind het zelf bijna iets van een MMORPG hebben met al het exploren, upgraden en de uitdaging
This space is occupied
Anoniem: 67933
Hmm, ik weet niet of ik hier nu blij mee ben. Het lag dus niet aan mij, maar ik ben nu voor niets een hele avond en ochtend bezig geweest ermeeMaxBurn schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 15:00:
Ik ben er al achter; Dit is een bug in GoTIk heb net een copy/paste gedaan en topic weergeven gedaan..ook zwarte randen. (vage meuk) Doe je dus "view" dan is de daar weergegeven code dus niet hetzelfde als de daadwerkelijke code.
Dit gebeurde voorheen trouwens niet.

Ik ben nog een beetje gefrustreerd, maar alleen wat copy-pasten, heb ik geen probleem mee. Op termijn pas ik dan wel wat dingetjes aan.Aap schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 15:10:
@hoedje, maak jij maar (weer) gewoon nieuw topic aanik zou anders ook mijn SP copy&pasten en hetzelfde probleem hebben. En dan heb ik weer problemen met het updaten van de SP omdat ik niks van de tabellen weet e.d.
dus, maak maar weer een nieuwe aan en het aanpassen komt later wel
Anoniem: 104593
Waar en wat heb je ervoor betaald ?Anoniem: 67933 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 16:38:
Zo, vandaag Paper Mario 2 en Tales of Symphonia gekocht, kan niet wachten op kerst, vooral Tales lijkt me leuk. Lang geleden dat ik voor het laatst rpgs heb gespeeld.
Anoniem: 67933
De bedoeling was om TOS en PM2 beide bij Mediamarkt Amsterdam te halen voor 30 euro per stuk. Helaas was PM2 uitverkocht, daar heb ik 60 euro voor betaald. Maarja, dan moet ik maar proberen PM2 binnen 2 weken uit te spelen en in te ruilen he.Anoniem: 104593 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 18:43:
[...]
Waar en wat heb je ervoor betaald ?
Dat kleine foutje in de TS valt best mee
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.