Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 58 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.332 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:34:
Mariokart op de snes blijft toch het allerbeste :)
*geeft b3n666 een hand :D

Eindelijk iemand die het begrijpt.

Ik speel nu heel veel super circuit, die is ook wel erg goed eigenlijk. Ik vind het leuk zoals ze de rode en blauwe schilden hebben "opgelost" in dat deel. Als je perfect rijdt op topsnelheid dan kunnen ze je niet raken. Dat levert dus af en toe superspannende achtervolgingen op als iemand een blauw schild op je afvuurt. :) Een heel lap rijden met een schild op je hielen. Perongeluk met 1 wiel door het gras en je wordt gelijk al geraakt, maar als je perfect blijft racen kun je in principe gewoon finishen. Erg elegante oplossing! Leuke banen verder ook, je kan merken dat ze hebben geprobeerd Super Mario Kart SNES te verbeteren... maar dat is ze imo toch nét niet gelukt. :p
MK64 is dus echt de slechtste. Giga lange, saaie banen. Erg on-MK-achtig.
Daar sluit ik me ook bij aan. Ik vind het hele spel heel kaal en doods aanvoelen. Er zijn wel een paar goede banen, maar de meeste tamelijk saai. Dat wario stadium is inderdaad wel leuk met afsnijden... maar als je gewoon de hele baan volgt is hij echt veel te lang. De banen van SMK hebben echt de perfecte lengte... tussen de 15 en 30 seconden per lap. Perfect! Of wat te denken van die baan waar je af en toe gewoon stil moet staan omdat er een trein oversteekt. |:( Stilstaan! In een racespel! What were they thinking?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-04 12:03

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik heb nooit gezegd dat ik SMK niet de beste vond hoor? :)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik vind SMK de slechtste, daarna Double Dash. MK64 was dé shit voor mij, zal wel komen omdat ik ermee op gegroeid ben en omdat SMK te moeilijk vond en MKDD gewoon stom vond :P

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:50
SMK op de SNES is voor mij niet dè Mariokart, maar zelfs dé Console game die er is. Het spel is af en toe frustrerend, (vooral als je Double Dash gewend bent) het valsspelen van de computer is echt erg namelijk. Maar de computer heeft hierdoor ook haar zwaktes. Juist dat hoge 'arcade gehalte' zoals ik het maar even noem trekt me enorm.

Ik ben sowieso wel fan van de Snes en de Nes.
TheEvilCuber schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 22:03:
Ik vind SMK de slechtste, daarna Double Dash. MK64 was dé shit voor mij, zal wel komen omdat ik ermee op gegroeid ben en omdat SMK te moeilijk vond[ en MKDD gewoon stom vond :P
Dat is waarschijnlijk wel zo. Ik ben opgegroeid in het 8/16 bits tijdperk. En Mariokart Double Dash was wel erg makkelijk inderdaad. Ik ben geen gamer, maar ik had binnen notime alles geunlocked. 150CC Special Cup van de Snes breek ik nog steeds regelmatig mijn nek over.

[ Voor 44% gewijzigd door HCMarX op 21-10-2005 22:17 ]

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 21:28:
Ik heb nooit gezegd dat ik SMK niet de beste vond hoor? :)
Je hebt ook nog nooit gezegd dat dat wel zo is. ;)
En meestal heb je het over MK:DD en hoe tof dat allemaal is dus ik dacht...
SMK op de SNES is voor mij niet dè Mariokart, maar zelfs dé Console game die er is.
Agrees. Als ik maar één spel mee mocht nemen naar een onbewoond eiland... :p Ik denk dat SMK de enige is die me echt nooit zou vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 21-04 22:03
Geinig dat SMK toch weer de kop op steekt, een HGGERT zonder SMK is geen echt HGGERT topic :] Ik ben laatst ook weer aan het karten geslagen en mij (en anderen) is opgevallen hoe groot het verschil tussen de NTSC en PAL versie is, niet alleen in snelheid (PAL vele malen sneller), of in tijden (NTSC tijden zijn een stuk sneller), maar vooral in aggresiviteit van de cpu. 150CC bij de NTSC versie hoef je bijvoorbeeld geen turbostart te hebben omdat de rest ook nauwelijks wegkomt, plus ze zijn veel makker en lang niet zo snel (makkelijk achter je te laten). Bij de PAL versie is een turbo-start, zeker bij de kut banen wel wenselijk, omdat zij gewoon wegschieten en als idioten in de weg hangen.

Om van de SpecialCup maar niet te spreken, kom elke keer weer dicht bij het SNES-raamgooi complex als KoopaBeach2 weer niet leukt (achterlijke baan). NTSC versie is dan een stuk makkelijker, misschien wel leuker, om te spelen.

En tsja 2player GrandPrix blijft de mutts nutts. 15 jaar verder(?) en we praten en spelen het nog.

Natuurlijk is het niet allemaal koek en ei, VanillaLake1 is ronduit bagger, KoopaBeach2...*ugh* en BowserCastle2 met 4 twomps op een smal gedeelte waar je dus niet omheen kan (slechts 2 twomps in 2p mode), dus ook toen hadden ze er wel een handje van.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Anoniem: 115248 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 22:45:
[...]
Je hebt ook nog nooit gezegd dat dat wel zo is. ;)
En meestal heb je het over MK:DD en hoe tof dat allemaal is dus ik dacht...
[...]
Hmm..tja..alhoewel ik SMK kapotgespeeld heb, speel ik het nu gewoon niet echt meer. MKDD ook niet meer trouwens. Ben bezig met Tales of Symphonia (bijna uit) en heb nog 4 DS games gekocht vorige maand en nog 7 andere GC games vorige maand. :P Voor na het werk he :)

[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 22-10-2005 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Wallace & Gromit in Project Zoo even opgepikt vandaag. Wel een geinig spelletje. :) En Wallace & Gromit zijn sowieso geniaal. De nieuwe bioscoopfilm van ze is ook weer fantastisch! :D

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Ik ben het wel eens over MK op de SNES, maar het is wel zo dat hier de 'drawing distance' vaak nogal beperkend werkt. Maar als je de banen al 15 jaar speelt dan zal dat wel geen probleem zijn :)

Ligt het trouwens aan mij, is is mariokart maar 40% fullscreen?
Ik weet dat er altijd een hele grote map op het beeld zat.

Een soort DS , maar dan met beide schermen op 1 televisie.
Kan iemand dit bevestigen?

Btw mariokart op de n64 was mss niet de beste MK game, maar zeker de beste racegfame op de N64, we hebben hem echt maanden gespeeld in 4 player mode :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

Ik heb nou eindelijk een gamecube gekocht, maar wat me zo ongeloofelijk tegenvalt is de hoeveelheid herrie die er uit komt, echt de hele tijd een gezoem. Licht dat aan mijn gamecube, of heeft iedereen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-04 18:39
Je hebt het over licht gezoem, dat is gewoon de ventilator. Zelf heb ik er nooit echt last van gehad, ten eerste maakt ie niet zo veel geluid en ten tweede wordt het overstemd door het geluid van het spel.
Dus niks om je druk over te maken hoort er gewoon bij.

Veel plezier met je GC wel een beetje laat maar nu zijn ten minste veel spellen goedkoop.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Faust schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:50:
...
Btw mariokart op de n64 was mss niet de beste MK game, maar zeker de beste racegfame op de N64, we hebben hem echt maanden gespeeld in 4 player mode :P
Grrrrr, Diddy Kong Racing was het beste race-spel op de 64!! :P Even dat je het weet :Y) Nja, tis allemaal heel persoonlijk natuurlijk :)

MKDD is een van mijn favoriete cube-spellen btw ;) Echt koel :) En SMK is een van mijn favoriete SNES spelletjes :D MK spellen roeleren \o/

[ Voor 16% gewijzigd door Okyah op 22-10-2005 17:45 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127386

NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:44:

Enigste stomme baan bij mk64 is rainbow road, voor de rest vind ik de meeste leuker dan bij DD.
K vind wel dat wario het leukste lvel heeft zowel bij 64 als DD. Wat ik ook nog miste in DD waren die grote jumps, ik ging dan met mun vriend gamen, en wij allebei dan bliksem bewaren om dan in het laatse rondje iemand van zo'n grote jump te knallenm, dat was echt cool :)
rainbow is vet afsnijden man! geweldig. en die haaien die het je dan alsnog lastig maken.heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ikzelf vind MKDD wel een topspel. MK64 was wel geinig, maar toen ik het laatst weer even speelde viel mij het pas goed op hoe laag de framerate is en dat MKDD dus gewoon superlekker draait op de GC. Ik heb geen snes gehad, maar speelde wel eens bij een vriend van mij en SMK heeft oen nie echt veel indruk achter gelaten, er waren voor de snes wel leukere racegames te krijgen, rock&roll racing en neen ander kartspel.

Grootste nadeel van MKDD vind ik overigens het beperkte aantal banen. Van mij had er zeker een dubbel aantal banen in mogen zitten en ik had het ook wel leuk gevonden als je met zijn 4-en rijdt dat je dan ook gewoon een cup kunt spelen, dus dat er nog 4 computer tegenstanders zijn. De cube trekt dat kennelijk niet, maar dat mogen ze dan doen bij de nieuwe MK voor de Revolution (neem aan dat die er wel komt ) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

victenn schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:02:
Je hebt het over licht gezoem, dat is gewoon de ventilator. Zelf heb ik er nooit echt last van gehad, ten eerste maakt ie niet zo veel geluid en ten tweede wordt het overstemd door het geluid van het spel.
Dus niks om je druk over te maken hoort er gewoon bij.

Veel plezier met je GC wel een beetje laat maar nu zijn ten minste veel spellen goedkoop.
Het is inderdaad de ventilator, maar ik vindt het echt wel iets te hard hoor. Mja, ik zal de tv wel wat harder zetten dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Misschien is er wat mis met je ventilator? Want gC is dacht ik stilste van de 3 systemen, en ik heb mij er nog nooit aan gestoord, terwijl ik er echt wel op let. Dus of je bent extreem veeleisend of je hebt een defecte ventilator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:44:
Misschien is er wat mis met je ventilator? Want gC is dacht ik stilste van de 3 systemen, en ik heb mij er nog nooit aan gestoord, terwijl ik er echt wel op let. Dus of je bent extreem veeleisend of je hebt een defecte ventilator.
Ik denk toch wel dat er iets mis is, ik zal er is de stofzuiger op zetten, misschien zit er gewoon te veel stof in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Grootste nadeel van MKDD vind ik overigens het beperkte aantal banen. Van mij had er zeker een dubbel aantal banen in mogen zitten en ik had het ook wel leuk gevonden als je met zijn 4-en rijdt dat je dan ook gewoon een cup kunt spelen, dus dat er nog 4 computer tegenstanders zijn. De cube trekt dat kennelijk niet, maar dat mogen ze dan doen bij de nieuwe MK voor de Revolution (neem aan dat die er wel komt ) .
Ja van die banen vond ik bij DD ook jammer mochten er idd wel 32 zijn, ook lag het tempo veels te laag, en zijn de computers te slecht. Net als bij 64 kun je bij dd niet meer met computers spelen, als je met zijn drieen of meer speelt, erg jammer. Vraag me wel af hoe de revo besturing gaat werken, bananen weggooien met je controller :)

[ Voor 7% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 22-10-2005 18:26 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ook lag het tempo veels te laag,
Dat hangt meer van de rijder af :P Ik zou zeggen zoek eens wat MKDD filmpjes van top spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
* Dutchie! heeft vandaag een extra set Bongo's erbij :Y) en kan nu met 2man trommelen :p idd 10euro, eplaza of BS

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchie! op 22-10-2005 20:13 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Yo.

ALs de cube nieuw is, dan maakt de stofzuiger niet veel uit.

Ik kan je met zekerheid zeggen dat de gamecube _geen_ lawaai maakt, een xbox of ps2 met netwerkadaptor (dan gaat ie nog wat harder) maakt meer lawaai. De enigste die (nog) minder lawaai maakt dan de gamecube is de PStwo, maar die is ook pas later uitgekomen.

Misschien is het een defect, maar het kan ook 'tussen je oren zitten' :P
een cure kan in dat geval even naar een xbox of oude ps2 luisteren zijn, dan zul je meteen versteld staan hoe stil de cube is :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Aap schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:13:
* Faust heeft vandaag een extra set Bongo's erbij :Y) en kan nu met 2man trommelen :p idd 10euro, eplaza of BS
geen dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
eej maxburn, als de cube online was zou ik je nu uitdagen, zul je eens zien wat snelheid is :p

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Je kan online met MKDD hoor ;) Heb het overigens al maanden niet gespeeld.

[ Voor 43% gewijzigd door Max|Burn op 22-10-2005 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Faust schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:25:
Yo.

ALs de cube nieuw is, dan maakt de stofzuiger niet veel uit.

Ik kan je met zekerheid zeggen dat de gamecube _geen_ lawaai maakt, een xbox of ps2 met netwerkadaptor (dan gaat ie nog wat harder) maakt meer lawaai. De enigste die (nog) minder lawaai maakt dan de gamecube is de PStwo, maar die is ook pas later uitgekomen.

Misschien is het een defect, maar het kan ook 'tussen je oren zitten' :P
een cure kan in dat geval even naar een xbox of oude ps2 luisteren zijn, dan zul je meteen versteld staan hoe stil de cube is :Y)
Nee hij is gebruikt geweest. Iig het is de linker fan, als ik daar mijn hand tegen aan houd, dan is die een STUK stiller, dan heb je een klein gezoem. Maar het is dus overduidelijk een kapotte fan. Weet iemand hoe je zo'n ding open krijgt, bouw ik er wel een andere in, lijkt mij een standaard 8mm fan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:11

Richard

Kuru Kuru Kururin

Anoniem: 60403 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:04:
[...]

Nee hij is gebruikt geweest. Iig het is de linker fan, als ik daar mijn hand tegen aan houd, dan is die een STUK stiller, dan heb je een klein gezoem. Maar het is dus overduidelijk een kapotte fan. Weet iemand hoe je zo'n ding open krijgt, bouw ik er wel een andere in, lijkt mij een standaard 8mm fan?
Met de Nintendo's GameCube nudies moet je wel kunnen zien hoe je 'm vervangt. Verder heb je als gereedschap wel een Gamebit/Security Bit nodig van 4,5mm:

Afbeeldingslocatie: http://images.channeladvisor.com/Sell/SSProfiles/30060410/Images/GAMBITS.JPG

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aristagon schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 01:19:
Geinig dat SMK toch weer de kop op steekt, een HGGERT zonder SMK is geen echt HGGERT topic :] Ik ben laatst ook weer aan het karten geslagen en mij (en anderen) is opgevallen hoe groot het verschil tussen de NTSC en PAL versie is, niet alleen in snelheid (PAL vele malen sneller), of in tijden (NTSC tijden zijn een stuk sneller),
Is dat niet een beetje tegenstrijdig? :? Pal sneller, maar snellere tijden met NTSC?
Ik heb hier de europese en de japanse versie liggen, en heb zelf altijd het idee dat de japanse ietwat sneller loopt, maar heb het nog nooit echt opgemeten. Kan ook best dat ik me vergis. Ik vind de japanse versie in ieder geval prettiger spelen (misschien dat ik hem daardoor ook als sneller ervaar). Ik kan m'n vinger er niet echt op leggen, maar het is net alsof de controls nog net iets beter staan afgesteld.

Een ander groot voordeel van de NTSC versie is dat niet iedereen er uitziet alsof ze een thwomp op hun hoofd hebben gehad. ;) Als je niet beter weet gaat het wel, maar als je de japanse versie eenmaal een tijdje gespeeld hebt valt het echt gigantisch op hoe erg het beeld is samengeperst bij de PAL versie.
maar vooral in aggresiviteit van de cpu. 150CC bij de NTSC versie hoef je bijvoorbeeld geen turbostart te hebben omdat de rest ook nauwelijks wegkomt, plus ze zijn veel makker en lang niet zo snel (makkelijk achter je te laten). Bij de PAL versie is een turbo-start, zeker bij de kut banen wel wenselijk, omdat zij gewoon wegschieten en als idioten in de weg hangen.
Lol, dat is me dus nog nooit opgevallen. Speel de laatste tijd dan ook vooral time trial. Maar dat moet ik toch eens gaan vergelijken. :p
Natuurlijk is het niet allemaal koek en ei, VanillaLake1 is ronduit bagger, KoopaBeach2...*ugh* en BowserCastle2 met 4 twomps op een smal gedeelte waar je dus niet omheen kan (slechts 2 twomps in 2p mode), dus ook toen hadden ze er wel een handje van.
VanillaLake bagger? Waarom dat? Ik ben er gek op. :p Het is de enige baan waar ik ooit weleens 2 rondjes voorsprong heb gehad op m'n medespeler. ;) Echt grappig zo'n superkorte baan. De CPU kan er ook absoluut niet mee overweg. Er zitten minstens 10 plekken op die baan waar je een banaan kan neerleggen met 100% zekerheid dat de eerstvolgende er recht op in zal rijden. Altijd lachen Niet mijn favoriet misschien, maar ronduit bagger vind ik hem zeker niet.

Koopa Beach 2 heb ik ook niet echt problemen mee. Wat vind je daar zo afschuwelijk aan dan?

En Bowser Castle... ik neem aan dat je 3 ipv 2 bedoelt? Dat is de enige baan in het spel waar ik echt een hekel aan heb. Een paar overduidelijke designfoutjes zijn daar in geslopen. Die 4 thwomps op een rij inderdaad (die regelmatig allevier tegelijk op de grond staan zodat je er absoluut niet langs kan (en de CPU wel! Dat is nog het ergste, die gaan er dwars doorheen). En er zitten ook 2 sprongetjes vlak achter elkaar waar je op 150CC constant over het middenstuk heen vliegt en in de lava valt. :( Moet je dus af gaan remmen om de sprong fatsoenlijk te halen. Erg jammer.

Wat ik wel een grote verbetering vind in MK:DD en 64 is dat je voorwerpen nog even achter je aan kunt slepen zolang je de knop niet loslaat. Dat mis ik echt als ik nu terug ga om de snes versie te spelen.
Captain N schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 14:51:
Wallace & Gromit in Project Zoo even opgepikt vandaag. Wel een geinig spelletje. :) En Wallace & Gromit zijn sowieso geniaal. De nieuwe bioscoopfilm van ze is ook weer fantastisch! :D
Gewoon een degelijke platformer neem ik aan? Opzich ben ik ook wel fan van Wallace & Gromit, maar komt de humor uit de filmpjes dan ook wel over in het spel? Ik heb in een overenthousiaste bui weleens een spongebob-spelletje voor de GBA gekocht, maar daar viel weinig te lachen. :( (terwijl ik de tekenfilm wel erg leuk vind).

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 22-10-2005 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik kan m'n vinger er niet echt op leggen, maar het is net alsof de controls nog net iets beter staan afgesteld.
PAL 60hz is hetzelfde..speel je gewoon PAL en je bent 60hz gewend dan voel je direct dat de controls voor geen meter werken op 50hz.
En er zitten ook 2 sprongetjes vlak achter elkaar waar je op 150CC constant over het middenstuk heen vliegt en in de lava valt. :( Moet je dus af gaan remmen om de sprong fatsoenlijk te halen. Erg jammer.
Ja...hahaha..die is echt superirritant.
rainbow is vet afsnijden man! geweldig. en die haaien die het je dan alsnog lastig maken.heerlijk
Ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan afsnijden. Dan ben je juist NIET aan het doen wat je hoor te doen. Racen. Rainbow road mk64..ja leuk je kan bij de eerste daling linksaf 40% afsnijden.,..en dan ? Beetje zweven :Z

[ Voor 62% gewijzigd door Max|Burn op 22-10-2005 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:41:
[...]
PAL 60hz is hetzelfde..speel je gewoon PAL en je bent 60hz gewend dan voel je direct dat de controls voor geen meter werken op 50hz.
Bij SMK? Daar kun je toch niet kiezen of je hem op 50 of 60Hz wilt spelen? Ik nam altijd aan dat alle PAL snes games op 50Hz zouden draaien...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Anoniem: 115248 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:48:
[...]

Bij SMK? Daar kun je toch niet kiezen of je hem op 50 of 60Hz wilt spelen? Ik nam altijd aan dat alle PAL snes games op 50Hz zouden draaien...?
misschien had hij zo'n mod:
Vroeger stonden in de PU (toen ik het nog las) van die advertenties.
Je spellen spelen 17,5%sneller, en geen zwarte balken meer!!

Dan deden ze je output ntsc-en?

anyway. MK 16 bit is toch wel cool. Net nog even de emulator opgestart (snes=op zolder) en het blijft leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Anoniem: 115248 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:53:
Gewoon een degelijke platformer neem ik aan? Opzich ben ik ook wel fan van Wallace & Gromit, maar komt de humor uit de filmpjes dan ook wel over in het spel? Ik heb in een overenthousiaste bui weleens een spongebob-spelletje voor de GBA gekocht, maar daar viel weinig te lachen. :( (terwijl ik de tekenfilm wel erg leuk vind).
Ja, hij is best goed. Doet me een beetje denken aan Banjo-Kazooie. Okay, niet ZO goed, maar het idee is er een beetje. Het enige dat een beetje karig is is de camera, zoals in zoveel spellen. Maar er is mee te leven :) Ook zitten er ook wel aardig wat grapjes in verwerkt volgens mij, en ook krijg je wat filmpjes :) Als ik er wat verder in ben zal ik wel wat meer info geven.
MaxBurn schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:41:
Ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan afsnijden. Dan ben je juist NIET aan het doen wat je hoor te doen. Racen. Rainbow road mk64..ja leuk je kan bij de eerste daling linksaf 40% afsnijden.,..en dan ? Beetje zweven :Z
Tja, smaken verschillen. Er zijn ook zat mensen die er geen hol aan vinden om een level in MK:DD te rijden met 1000 mini-turbo's. Ik vind eindeloos het hele parcours afrijden in de hoop dat je die ene bocht de volgende keer net iets scherper maakt op een gegeven moment goed saai worden. Het proberen om idioot moeilijke shortcuts te halen in alle rondjes vind ik een stuk spannender. Probeer maar eens 25 seconden te halen in Yoshi's Valley, of spring maar eens in ieder rondje over de muur in Luigi's Raceway. Dat vergt heel wat oefening.

Ik vind het trouwens vergelijkbaar met de eindeloze hoeveelheid dingen die je kunt doen in Goldeneye met een Action Replay of Gameshark. Fantastisch vind ik dat. Dingen vinden en uitproberen die eigenlijk niet zo bedoeld zijn. Of die ooit zo bedoeld waren, maar er weer uit zijn gehaald. Glitches vinden zoals dat je in een lege ruimte staat door de toren op het dak van het kasteel in Mario 64 in te rennen. In Goldeneye naar een eilandje over het water gaan waar nog een machine gun geïnstalleerd staat, of rondkijken in Citadel. Rond lopen in een Beta-level in Zelda: The Wind Waker. Stop 'n Swap items te pakken krijgen in Banjo-Kazooie. Dat soort dingen ontdekken, verkennen, en proberen doet mij dan weer meer dan proberen in een rondje net nog even een extra mini-turbo eruit te proberen te persen.

[ Voor 53% gewijzigd door Captain N op 23-10-2005 01:26 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Anoniem: 115248 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:53:
[...]

Is dat niet een beetje tegenstrijdig? :? Pal sneller, maar snellere tijden met NTSC?
Oh zo zal dat absoluut wel klinken, ik vind het zelf ook nog steeds vreemd, maar het is gewoon zo dat ik (en, weer, anderen) de snelheid bij de PAL als veel hoger ervaren, echter haal je betere tijden bij de Amerikaanse versie. Zo haal ik met Toad (niet de beste voor tijden, but who cares) vrij eenvoudig een 54" of 55" op de USA versie zet, maar dan kan je bijna wel vergeten bij de PAL versie. Dan heb je echt 6/7 turbo's nodig (wat dus onmogelijk is), ben al blij als ik rond de minuut rijd op mijn PAL versie. Het probleem met de snelheid die hoger lijkt (is...) is dat sommige tracks als Donut Plains3 (eerste SpecialCup baan) heel moeilijk is om goed te houden op hoge snelheid, gewoon weg te smal, bij de USA versie ligt de "flow" echter een stuk beter dus is die ook wat leuker om te doen (NTSC).
Ik heb hier de europese en de japanse versie liggen, en heb zelf altijd het idee dat de japanse ietwat sneller loopt, maar heb het nog nooit echt opgemeten. Kan ook best dat ik me vergis. Ik vind de japanse versie in ieder geval prettiger spelen (misschien dat ik hem daardoor ook als sneller ervaar). Ik kan m'n vinger er niet echt op leggen, maar het is net alsof de controls nog net iets beter staan afgesteld.
Jap versie nooit gespeeld, ik zou zeggen kijken of je de PAL versie kan krijgen (als je die niet al hebt) en testen maar. Misschien zit er nog een leuke replay value voor je in met de PAL versie.
VanillaLake bagger? Waarom dat? Ik ben er gek op. :p Het is de enige baan waar ik ooit weleens 2 rondjes voorsprong heb gehad op m'n medespeler. ;) Echt grappig zo'n superkorte baan. De CPU kan er ook absoluut niet mee overweg. Er zitten minstens 10 plekken op die baan waar je een banaan kan neerleggen met 100% zekerheid dat de eerstvolgende er recht op in zal rijden. Altijd lachen Niet mijn favoriet misschien, maar ronduit bagger vind ik hem zeker niet.
Verschil van... rij-ervaring? =) VanillaLake1 heeft absoluut niets voor mij, onmogelijk om turbo bochten te maken en ik zit echt altijd achter die ijsvierkantjes vast, voor mij één van de banen die niks met racen te maken heeft, maar alleen met "voorwerpen mazzel". Ken zelf niemand die deze baan ook maar enigzins aardig vind. Nou misschien nu jou dan =)
Koopa Beach 2 heb ik ook niet echt problemen mee. Wat vind je daar zo afschuwelijk aan dan?
Zelfde als hierboven. Als je niet een fatsoenlijk voorwerp heb zit je alleen maar tegen de cpu's aan te bonken omdat je gewoon nauwelijks snelheid kan maken.
En Bowser Castle... ik neem aan dat je 3 ipv 2 bedoelt?
Bedacht me vandaag dat ik idd een foutje had gemaakt, 3 is het ja -_o
Dat is de enige baan in het spel waar ik echt een hekel aan heb. Een paar overduidelijke designfoutjes zijn daar in geslopen. Die 4 thwomps op een rij inderdaad (die regelmatig allevier tegelijk op de grond staan zodat je er absoluut niet langs kan (en de CPU wel! Dat is nog het ergste, die gaan er dwars doorheen). En er zitten ook 2 sprongetjes vlak achter elkaar waar je op 150CC constant over het middenstuk heen vliegt en in de lava valt. :( Moet je dus af gaan remmen om de sprong fatsoenlijk te halen. Erg jammer.
Kijk, zo zie ik het dus ook helemaal, maar dat zelfde gevoel heb ik dus ook bij die 2 banen die hierboven zijn genoemd. Trouwens ipv remmen moet je gewoon met L of R over die schotsen springen, doe dit bij alle jumps die in het spel zitten (die gele balkjes dus), scheelt gewoon tijd en je neemt meer snelheid mee. Vooral op BowserCastle1 kan die tientallen seconden schelen op 5 laps.

Vandaag weer met iemand SpecialCup gedaan (2player is wel leuk om te doen itt 1p, voor mij dan) en het is toch wel een geweldige Cup die alles heeft. K.U.T. banen als DP3 en KP2 en geweldige tracks als GV3 en RR. Wat een gevoel als je op volle snelheid een fatsoenlijk turbo-bocht maakt, op een van die 2 betere banen, en die snelheid naar de volgende bocht meeneemt. Of als je turbo-bocht eigenlijk mislukt en je met kunst en vliegwerk (letterlijk) de kart nog net over het ravijn weet te krijgen. Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
OMG! Het was al weer een behoorlijke tijd geleden dat ik hoorde van de ontdekking van het Citadel level in Goldeneye, maar het was toen alleen mogelijk er een beetje rond te kijken. Ik lees nu dat inmiddels het mogelijk is om er ook in te multi playeren. Argh! Ik word gek! :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aristagon schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 01:33:
Zo haal ik met Toad (niet de beste voor tijden, but who cares) vrij eenvoudig een 54" of 55" op de USA versie zet, maar dan kan je bijna wel vergeten bij de PAL versie. Dan heb je echt 6/7 turbo's nodig (wat dus onmogelijk is), ben al blij als ik rond de minuut rijd op mijn PAL versie.
Over welke baan gaat dit? Ik ben nu wel benieuwd wat voor tijd ik daar zou halen. :)
Jap versie nooit gespeeld, ik zou zeggen kijken of je de PAL versie kan krijgen (als je die niet al hebt) en testen maar. Misschien zit er nog een leuke replay value voor je in met de PAL versie.
Nee nee, ik heb de PAL versie allang. "Vroeger" helemaal grijs gespeeld, en sinds ik een jaar of 2 geleden weer een snes heb gekocht ben ik opnieuw verslaafd geraakt. De japanse versie is er pas een paar maanden terug bij gekomen, en die speel ik nu meestal. Ik vraag me nu wel af of er verschil zal zitten (qua snelheid en rijplezier) tussen de JAP en de USA versie...
Verschil van... rij-ervaring? =)
Nou, zo goed ben ik er ook weer niet in. :p Op m'n japanse exemplaar is 150cc special cup me nog steeds niet gelukt.
VanillaLake1 heeft absoluut niets voor mij, onmogelijk om turbo bochten te maken en ik zit echt altijd achter die ijsvierkantjes vast,
Tijdens het 1e lap (als je een turbostart had) goed opletten en heel precies er doorheen rijden. Daarna wordt het al een stuk makkelijker omdat de CPU alle lastige blokjes kapot heeft gereden. :p
Als je er toch tegen eentje dreigt aan te rijden ook proberen om op het laatste moment een klein sprongetje te maken. Als je dat goed timed kun je bijna zonder snelheidsverlies doorrijden.
Zelfde als hierboven. Als je niet een fatsoenlijk voorwerp heb zit je alleen maar tegen de cpu's aan te bonken omdat je gewoon nauwelijks snelheid kan maken.
Dat snap ik echt niet, dat er voor ons zoveel verschil tussen zit. Op 150 CC vind ik donut plains 3 echt verschrikkelijk. Misschien wel de moeilijkste baan in het spel. Maar als ik hem dan eindelijk gehaald heb kan ik voor mijn gevoel even lekker ontspannen op koopa beach 2. :p Wegschieten met een turbostart, en als je daarna geen gekke dingen doet heb je van niemand last.

Ik herinner me trouwens nog van vroeger dat als je een veertje had, er een plek was waar je in het middelste stuk kon springen, en dan de halve baan afsnijden (er zit ergens in het middenstuk een springplank om er weer uit te komen). Ik kom nu alleen niet meer achter de goede plek om er in te springen. Meestal verdwaal ik. ;)
Trouwens ipv remmen moet je gewoon met L of R over die schotsen springen,
Geniaal! Ga ik zo gelijk proberen! :D
doe dit bij alle jumps die in het spel zitten (die gele balkjes dus), scheelt gewoon tijd en je neemt meer snelheid mee. Vooral op BowserCastle1 kan die tientallen seconden schelen op 5 laps.
Echt? Ik heb nooit het gevoel gehad dat ik snelheid verloor door die gele springplankjes. Ga ik toch eens testen.
Vandaag weer met iemand SpecialCup gedaan (2player is wel leuk om te doen itt 1p, voor mij dan) en het is toch wel een geweldige Cup die alles heeft.
Op 100cc is het wel goed te doen, maar op 150cc zijn de cpu's me een beetje te agressief. Volgens mij veel erger dan bij de andere cups op 150cc. Ze doen echt hun best om mij constant opzij te beuken en er worden verschrikkelijk veel paddestoelen gestrooid door de prinses (die altijd achter me rijdt als ik met toad speel. Tamelijk irritant, maar het is beter dan met Koopa te rijden en constant Luigi op je hielen te hebben die bijna doorlopend onkwetsbaar is).
Vroeger stonden in de PU (toen ik het nog las) van die advertenties.
Je spellen spelen 17,5%sneller, en geen zwarte balken meer!!
Die advertenties herinner ik me ook nog wel ja. Maar ik heb het toen nooit aangedurfd om mijn snes open te laten schroeven.
Ook zitten er ook wel aardig wat grapjes in verwerkt volgens mij, en ook krijg je wat filmpjes Als ik er wat verder in ben zal ik wel wat meer info geven.
Heb je er al een keer hardop om moeten lachen? :D Dat is altijd wel een teken dat het goed zit.
Maar goed, ik hoor het dan nog wel. Ik hoop op goed nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Nog wat meningen over de revolution controller van mensen uit de buisness:
Kouichi Suda (president of Grass Hopper Interactive, the studio behind Killer 7): "In truth, I have yet to get my hands on Revolution," Suda admits, but adds that he expects to get some hands on time shortly. Once he saw the controller at the product announcement, he felt that there was no choice but to make games for it. "I've already finalized a plan. Now, all that remains is to make it." Judging by Suda's comments, we can probably add Grass Hopper to the list of Revolution developers.
w00t!
Toshihiro Nagoshi (Sega -- producer of F-Zero GX/AX and Super Monkey Ball): "I was surprised when I saw it, I was surprised when I touched it, and when I played the sample games, I was even more surprised!" Nagoshi states. "I doubt that there's a creator who doesn't get tickled after getting their hands on this. It combines all the elements required to let you enjoy games while feeling that you've become the character." Continuing, Nagoshi states that he expects the controller to open up new paths for all genres.
Yasuhiro Wada (Marvelous Interactive -- father of Harvest Moon): Wada was at first taken back by the controller. He found it to be small and nicely designed, but as a controller, it crossed the bounds of his understanding. Once he got his hands on it, he suddenly got the idea and felt that it would work. This is similar to how he felt with the DS -- the feeling of various ideas appearing one after the other. "As a creator, this is the ultimate toy," he states with a laugh, but also adds caution, saying, "A number of basic ideas come forth, but placing those properly into a game and making players have fun is difficult." Wada seems to love the controller, though, as he adds, "Isn't this the thing that will cause a revolution to the game industry, which has slowly lost its way?"
Hiroshi Tanibuchi (Konami -- Powerful Pro series producer): Tanibuch states that he was surprised when he first saw the controller, adding "In truth -- and this is just between us -- I was able to get my hands on the controller. The on-screen characters move in accordance with the controller's movements -- it's such a fresh feeling. Although you probably won't understand until you've tried it yourself." On the topic of Japan's favorite baseball series, he suggests good things for a possible GameCube version: "If we were to make it, we'd want to make a special Power Pro for the Revolution."
De rest staat hier : http://www.gameqube.nl/article.php?id=12996

Ik ben blij dat vrijwel iedereen die sceptisch was toen ze het hoorde en zagen na het spelen er op terug kwamen :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Toch wel interessant:
Zelda III voor de NES

Stel je voor, je woont in Amerika en op de vlooienmarkt vind je voor $20 dollar een cartridge getiteld 'The Legend of Zelda III, the Triforce Saga (beta 0.6.24)'.

Natuurlijk kijk je de verkoper even vreemd aan en ga je ervan uit dat hij je in de maling probeert te nemen.

De koper van de game Richard, probeerde in eerste instantie de game te verkopen via eBay. Zelf had hij de game nog niet uitgeprobeerd wegens tijdgebrek en het ontbreken van een NES. Nadat de veiling weg is gehaald en Richard door verschillende gamers erop is gewezen wat voor iets unieks hij in handen had, heeft hij alle zeilen bijgezet om alsnog een NES console te bemachtigen.

En wat blijkt? het is een werkende beta van Zelda III.

Richard bekijkt nu wat hij gaat doen met de cartridge. Verschillende gamers hebben al geopperd om de game te rippen en online beschikbaar te maken.
Afbeeldingslocatie: http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1130061551.4674.JPG&w=199

http://games.fok.nl/news.php?newsid=7081

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-04 10:07

Spypiet

Lit

Dat zal wel weer nep zijn :z

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Oh, lol... ik postte het ook een uurtje terug ofzo in het Retro games topic. Daar verder gaan? :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158218

Ten eerste zal ik mezelf even voorstellen. Ik ben Linda, ookwel Ainsprid.

Laatst heb ik SSX On Tour op de Playstation 2 uitgeprobeerd (waarom hebben ze nou geen Gamecube uit te proberen bij de Intertoys? :? ).
Ook stond ie al bij de Gamecube-afdeling. Is iemand van plan hem te kopen?
Ik denk dat ik hem vraag voor Sinterklaas, 60 euro is me net effe iets te duur. :P

Weet iemand hier al iets meer over SSX On Tour? Ik heb bijvoorbeeld gehoord dat Zoe, mijn favoriete character uit SSX3, niet beschikbaar is in de normale modus, alleen in Quick Play, zoiets.

Iemand wat meer duidelijkheid te bieden? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Anoniem: 158218 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 18:18:
Laatst heb ik SSX On Tour op de Playstation 2 uitgeprobeerd (waarom hebben ze nou geen Gamecube uit te proberen bij de Intertoys? :? ).
Tsja wie gaat er dan ook naar een winkel om een spelletje te halen :P Maar ik heb m op mn GC :) En ik moet zeggen dat hij vet is. Maar de extra content is alleen leuk om de leukheid voor het spel (mario, luigi enzo)

Als ik nog een keer zou denken zou ik denk ik eerder denken hem voor de ps2 te halen aangezien de besturing daarbij beter is :) En verder speel je de tour als jezelf ;) Dat heeft dus niets met die andere chars te maken. Als je Zoe wilt maak je die zelf maar :P Zit er verder wel in.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

SSX On Tour wordt officieel uitgebracht op 27-10-2005 zover ik kan zien. Volgende week Donderdag/Vrijdag dus. Als je niet te huiverig bent voor online bestellen kan je hem voor 49,- incl verzendkosten bestellen bij gcshop.nl of voor 47,99 bij play.com (iets langere levertijd).

edit: besturing op de PS2 beter? Thats a first :P

[ Voor 9% gewijzigd door Max|Burn op 23-10-2005 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

@MaxBurn... 20-10 :P Ik heb m dan ook op die datum gehaald :P

Als je ssx 3 hebt gespeeld weet je dat je echt veel knoppen nodig hebt :P En de 4 punts toetsen werken net wat beter op de ps2 imho.

[ Voor 53% gewijzigd door disjfa op 23-10-2005 18:35 ]

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158218

SSX On Tour was toch 18 oktober? Anyway... ik heb SSX3 dus ook, en dat bevalt me wel met al die knopjes.

Muziek ook trouwens, is ook te beluisteren vanaf die site van EA Sports Big. Muziekstijl wel heel anders, maar wel heel goed.

Ik heb ook gehoord dat je heel veel kleding hebt met SSX On Tour! Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117133

Anoniem: 158218 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 18:18:......

Is iemand van plan hem te kopen?
Ik denk dat ik hem vraag voor Sinterklaas, 60 euro is me net effe iets te duur. :P

Weet iemand hier al iets meer over SSX On Tour? Ik heb bijvoorbeeld gehoord dat Zoe, mijn favoriete character uit SSX3, niet beschikbaar is in de normale modus, alleen in Quick Play, zoiets.

Iemand wat meer duidelijkheid te bieden? :>
Ik heb expres alle nieuwtjes en filmpjes zo min mogelijk gevolgd, zodat de fun straks extra groot wordt. Wie er wel of niet in zit is voor mij dus ook een verrassing.
Bij SSX3 dacht ik in het begin ook van "wat hebben ze nou dan weer allemaal overhoop gegooid!". Maar dat kwam allemaal wel goed :)
Alhoewel ik dit keer wel mijn twijfels heb over de muziek, zeker toen ik hoorde dat RadioBig eruit gegooid is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Die nieuwe Wallace & Gromit zou toch eerst ook voor de Cube uit komen? Ik zie dat 'ie nu alleen nog maar voor de PS2 en Xbox uit komt... :(

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Anoniem: 115248 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 10:31:
[...]

Over welke baan gaat dit? Ik ben nu wel benieuwd wat voor tijd ik daar zou halen. :)
Sorry, vergeten om te zeggen dat ik het hier over MarioCircuit1 heb =)
Echt? Ik heb nooit het gevoel gehad dat ik snelheid verloor door die gele springplankjes. Ga ik toch eens testen.
Ik ook niet, totdat ik erover heen begon te springen, vooral bij BC1 scheelt het veel, omdat je er in totaal 6 achter elkaar tegen komt. Maar ook in MP als het met iemand anders nogal close-racing is, kan je hier je winst pakken. Ervan uitgaand dat hij het "truckje" niet kent natuurlijk -_o Bij BC1 en GV1 moet je het wel redelijk timen anders lig je er snel in (lava danwel het grote zwarte niks).
Op 100cc is het wel goed te doen, maar op 150cc zijn de cpu's me een beetje te agressief. Volgens mij veel erger dan bij de andere cups op 150cc. Ze doen echt hun best om mij constant opzij te beuken en er worden verschrikkelijk veel paddestoelen gestrooid door de prinses (die altijd achter me rijdt als ik met toad speel. Tamelijk irritant, maar het is beter dan met Koopa te rijden en constant Luigi op je hielen te hebben die bijna doorlopend onkwetsbaar is).
Ja die cheating scumbags van de CPUnits kan idd heel irritant doorwerken, maar het is uiteindelijk wel datgene wat het spel zo houdbaar maakt. Kwa snelheid/racen is de CPU meestal snel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom zat er gisteren al een review van Battalion Wars in gamekings? :? Dat spel komt toch pas in december uit of zit ik er nou helemaal naast? Ze waren opzich niet heel erg enthousiast. De meningen liepen uiteen van "niet mijn ding" tot "leuker dan ik had verwacht." Maar niemand die het echt helemaal te gek vond.
Maar ik vond het er wel erg leuk uitzien. :) Puur afgaande op de filmpjes. In tegenstelling tot Skate was ik juist bang dat het een beetje een te realistische oorlogssimulatie zou worden (de voertuigen zien er soms best wel normaal uit... niet die schattige tankjes uit Advance Wars). Maar het is gelukkig nog heel erg vrolijk en videogame-achtig. Nintendo-style. 8)

Maar in ieder geval, het komt voorlopig nog niet uit in Nederland... toch?
Aristagon schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 01:51:
Sorry, vergeten om te zeggen dat ik het hier over MarioCircuit1 heb =)
Okee. :) Vanavond even kijken wat mijn records daar zijn. :p
Bij BC1 en GV1 moet je het wel redelijk timen anders lig je er snel in (lava danwel het grote zwarte niks).
Lol, inderdaad. Het is me al wel gelukt bij Bowser Castle 3, werkt goed! Maar het is wel even wennen om het onder de knie te krijgen. Ik kom toch nog erg vaak in de lava terecht. Volgens mij kan het ook alleen maar op 150cc, anders heb je nooit genoeg snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-04 15:33

TdV

Anoniem: 115248 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:57:
Waarom zat er gisteren al een review van Battalion Wars in gamekings? :? Dat spel komt toch pas in december uit of zit ik er nou helemaal naast?
19 september in de VS.
reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik heb hem en het is een hele leuke game hoor! De eerste missies zijn misschien makkelijk maar daarna word het toch een stuk pittiger. Alleen jammer dat er geen multiplayer mode inzit maarja dat word dan maar bewaart voor de Revolution sequel. ;)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:43:
Ik heb hem en het is een hele leuke game hoor!
Je hebt hem?! De nederlandse versie of geïmporteerd? Dit wordt toch wel heel verwarrend. Nintendo.nl heeft het ook over december, paar speelgoedwinkels gekeken... nergens te vinden. Bol.com heeft hem ook nog niet in hun bestellijst staan... maar ondertussen heeft schnumi hem al wel en gamekings zendt een review uit, wat ze volgens mij alleen maar doen bij spellen die al uit zijn (of bijna), anders zeggen ze er altijd nadrukkelijk bij dat het een preview is.
De eerste missies zijn misschien makkelijk maar daarna word het toch een stuk pittiger. Alleen jammer dat er geen multiplayer mode inzit maarja dat word dan maar bewaart voor de Revolution sequel. ;)
Ik word steeds benieuwder. :)
Ja, ik weet dat hij daar al uit is maar ik heb geen zin om hem met de freeloader te spelen. Ik wil de PAL-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik heb dus de VS versie he om vergissingen te voorkomen. :)

En het is gewoon een hele leuk game. De voortuigen besturen echt heel leuk en gewoon zeer strak. De buggy lijkt heel erg op de warthog van Halo bijv. :)

En er zitten ook leuke filmpjes tussendoor etc. :) Vliegtuigen, tanks, buggy's enz. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik heb sinds kort een HDD recorder en ben dus volledig aan het opnemen geslagen. Een van de geprogrammeerde progjes is gamekings. Eigenlijk nooit eerder gezien maar ik vind het echt een leuke programma. Ok, ik ben het lang niet altijd eens, maar die gasten hebben blijkbaar allemaal hun voorkeuren die je even moet leren kennen. Maar de show zelf vind ik wel geestig.

Heb vant weekend PoP: WW uitgespeeld en ik moet toch zeggen dat het eerste deel van de game (1/3 deel) saai is vergeleken met de rest. Verhaal is sterk en ik vind de PoP games echt zo enorm goed uitgewerkt! Ik kan niet wachten op deel drie. Ben nu bezig met het alternatieve einde...
PoP is wat Tombraider had kunnen zijn, ik hoop dat er nog vele delen komen na The Two Thrones.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

hehe gamekings is wel grappig ja. Al moet je totaal niet serieus nemen wat ze zeggen want het zijn allemaal stuk voor stuk fanboys :P maar ze zijn wel grappig meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Spong zegt: Wereldwijde release in Juni 2006
Nintendo will ship the Revolution console in June of 2006, it was revealed to SPOnG overnight, with technology and manufacturing partners letting slip Nintendo’s plans for a shock global launch.

It was thought that Nintendo would keep with tradition and deliver a staggered home console launch, with the US following Japan, and Europe keeping up the rear, as it were. This will not be the case. Rising to the challenge set by Microsoft’s Xbox 360, all territories will see launch within a month. A global roll-out with Japan, the US and Europe seeing hardware in the same day is thought highly unlikely.

“As of early October this year, we had agreed with all key partners that a global ship date of June 2006 was achievable,” said one of SPOnG 's several sources associated with the Revolution manufacturing process. “Nintendo will get the launch in Japan and America and Europe as close as possible. It will be like the Xbox 360 launch, only tighter.”

“Everyone at Nintendo in all territories is now focusing on a global launch in June of next year,” another highly-placed source told us yesterday afternoon, under terms of anonymity. “The European launch might slip into July, but that’s it. Everyone at Nintendo has been briefed for this date and the official release schedule everyone is working to shows Revolution down for June 2006; this is simply a matter of fact.”

A mid-2006 release had been hinted at as early as May this year, when memory supplier MoSys inadvertantly revealed the launch window of the Nintendo's next generation system. However, this is the first time other sources have corroborated the faux pas.
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:42

Willybubba

Nut up or shut up.

Heb vant weekend PoP: WW uitgespeeld en ik moet toch zeggen dat het eerste deel van de game (1/3 deel) saai is vergeleken met de rest. Verhaal is sterk en ik vind de PoP games echt zo enorm goed uitgewerkt! Ik kan niet wachten op deel drie. Ben nu bezig met het alternatieve einde...
PoP is wat Tombraider had kunnen zijn, ik hoop dat er nog vele delen komen na The Two Thrones.
Hmm. Misschien dan toch maar eens opnieuw beginnen / doorgamen want ik kom er op een of andere manier niet door. Ik vond de sfeer van SoT zoveel beter gewoon...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik weet niet waar je bent maar:
spoiler:
Nadat je met de empress of time hebt gevochten wordt het allemaal een stuk interessanter! Verhaal wordt beter en ook het vechten wordt hebbelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Vond dit ook wel een interessant artikel op insidegamer:
Jim Merrick van Nintendo opent de aanval op Microsoft

Jim Merrick, de man achter de marketing van Nintendo of Europe (NOE), suggereert dat Microsoft niet helemaal de waarheid spreekt. Microsoft zou namelijk een grotere doelgroep willen aanspreken door onder andere non-gamers te trekken. Merrick zegt hier niets van terug te zien. Volgens de Nintendo-topman maakt Microsoft nog steeds dezelfde spellen die dezelfde doelgroep aanspreken. Merrick zegt dat Nintendo liever 'een stap' terug wil gaan. Naar de oorsprong van het gamen om een nieuwe doelgroep aan te spreken die makkelijk kan instappen. Een normaal mens kan tegenwoordig niet 'zomaar' meer beginnen met gamen, aldus Merrick.

Daarnaast is hij van mening dat slechts een paar mensen de beschikking hebben over High Definition Television (HDTV), dat word ondersteund door onder andere de Xbox 360. Hierdoor heeft men bij Nintendo ook niet echt een reden om deze techniek te ondersteunen.

Jim Merrick gaf ook nog enkele opvallende details en cijfertjes vrij. Zo zijn er in de eerste acht dagen in Duitsland 50,000 exemplaren van Nintendogs verkocht op de Nintendo Dual Screen (DS). De jongste Nintendo DS spelers zijn volgens Jim Merrick rond de vier en vijf jaar oud. Merrick zegt dat Nintendo de jongere doelgroep niet wil laten vallen, maar ook een oudere doelgroep wil gaan aanspreken, zoals men nu met het spel Brain Training doet in Japan. Het blijkt namelijk dat veel van de spelers van dit spel rond de 35 jaar oud zijn.

Over de Revolution, de nieuwste spelcomputer van Nintendo, wist de medewerker bij Nintendo te zeggen dat hij hoopt dat het apparaat minder zal gaan kosten dan de Xbox 360 van Microsoft, onder de 400 euro om precies te zijn. Nintendo wil ook een online-service tot stand brengen getiteld Nintendo WiFi, wat op 25 november zal lanceren voor de Nintendo DS. Men wil met haar online-service, die ook van toepassing zal zijn op de Revolution, niet zoals Microsoft eerst een service gaan opzetten en pas later echte waarde aan deze service toevoegen. Daarnaast wil Nintendo de consument aan zo min mogelijk kosten binden, daarom zal Nintendo WiFi gratis zijn.

De prijs van de Nintendo GameCube zal in de kerstperiode niet dalen. Tot nu toe zijn er in Duitsland 800,000 GameCube-systemen verkocht. Over de Xbox in de kerstperiode zegt Merrick dat Nintendo zich hier niet echt grote zorgen over maakt.

Nintendo sprak altijd bij de lancering van een nieuwe spelcomputer eerst haar eigen fans aan en daarna pas de 'normale' gamer. Met de Revolution is Nintendo vastberaden dit principe om te gooien, aldus Merrick. Merrick hoopt dan ook dat Nintendo rond 2007 wereldwijde marktleider wordt in de videogame-industrie.
Dat vind ik nu niet echt positieve uitspraken.... Ik blijf erbij dat een next-gen console HDTV moet hebben, daar steeds meer mensen tv's hebben die het ondersteunen. En hij hoopt dat de prijs onder d €400,- zal liggen. Kennelijk heeft hij er zelfs al geen vertrouwen meer in dat hij goedkoper wordt dan de 360, daar je die al vanaf €299,- hebt. Hopelijk zit hij er helemaal naast, maar zo'n marketing man weet meer dan wij en die kletst denk ik niet uit zijn nek :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:01:
[...]
Dat vind ik nu niet echt positieve uitspraken.... Ik blijf erbij dat een next-gen console HDTV moet hebben, daar steeds meer mensen tv's hebben die het ondersteunen.
De eerst komende paar jaar zullen alleen de rijke mensen en de mensen die zonodig een xbox hebben een hdtv kopen. Om het nu volledig te ondersteunen is zonde voor je processorkracht en performance van je spel.

Daarnaast willen ze oudere gamers aanspreken met hun spellen. Die zie ik zeker niet snel een hdtv kopen. Imho is dat hdtv echt overhyped en over marketed.

Ik blijft bij een eeuwenoud standpunt dat ik liever leuke spellen heb dan grafische kracht.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
En EDGE over Revolution:
In this issue Edge has a detailed write up of the Revolution controller at TGS. They where one of the few people in the world to get there hands on the controller before TGS

Here are some extracts that I thought you might me interested in reading

“Unthreatening and uncomplicated, it begs to be picked up. And when it is its almost impossible to put down.”

“There’s a soft rubbery finish on the pad and buttons surface, meaning although the handset looks hard, sharp-edged and slippery, the sensation of holding it is effortless”

“This controller makes you fell like a magician, becoming so settled in your hand there might as well be nothing there”

“The controller makes it instantly apparent how much of a cheap fudge the 3D controls of the last two generations has been”

“There’s no immediate reason to believe that playing with Revolution will need to be any more playing with a mouse: rest your arm on your knee of sofa (couch) arm, and direct the action with gentle tilts and turns”
“Returning to TGS’s showflow after playing the demos is a faintly surreal process. Suddenly, the 360 looks incredibly old-fashioned. Picking up a DualShock for a quick play of Rogue Galaxy seems preposterous”.
Dan nog een klein interviewtje met Iwata door Nikkon:
- Revolution komt niet uit voor April 2006.
- Iwata wilt zo snel mogelijk in alle gebieden de Revolution uitbrengen (maar dat spreekt voor zich).
- Revolution krijgt een bijna wereldwijde release, dus niet zoals bij de DS waar het maanden later in Europa uitkwam.
- Iwata zal de Gamecube moeten beschouwen als een mislukking tenzij het op het laatste moment veel meer units zal verkopen.
- En hij zegt ook dat als er iemand een betere president van Nintendo kan zijn, dan laat Iwata het overnemen maar hij denkt dat hij de beste is voor de baan.
Allemaal goed nieuws :) Goed dat hij toegeeft dat de cube niet echt een geweldig succes was. Geeft iig goede hoop voor Revolution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-03 09:28
HDtv is idd een beetje overhyped.
Ikzelf ga ook met de hype mee eigenlijk ;)

Op school hebben we een mooie 42" plasma (1280x1024 reso) staan waar we altijd aan het eind van de middag smash bros op spelen (don't ask why or how ;) ) en ik moet toch zeggen dat ik het beeld er heel goed uiziet :) HD materie is leuk maar na een tijdje spelen ga je toch voor het spel en interesseert het niet echt meer hoe het eruit ziet.

Ik weet wel dat HD materiaal er mooier uitziet, maar het verschil zal niet echt super groot zijn.
Ik ga zelf btw ook over een paar maanden een hdtv kopen, ondanks dat de revolution het ondersteund of niet ;)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

WTF doet een 42" Plasma op een school? 8)7

Dáár gaan m'n belastingcenten dus aan op :+

Overigens ben ik wel van mening dat HDTV toch wel the way to go is/wordt. Nu een nieuwe TV kopen zonder HDTV ondersteuning (en dat hoeft dan niet eens 1080i te zijn) is niet echt slim.

edit:
Interviewtje met Iwata is interessant, Edge stemt hoopvol hoewel het niet alles zegt; hun mening is alles behalve die van het grote publiek.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 25-10-2005 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Misschien als lichtkrant hebben wij ook op school, alleen kunnen wij er geen games op spelen.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

En nog aparter:

42" breedbeeld (neem ik maar aan.. anders heb je zo’n enorm vierkant ;)) met een resolutie van 1280x1024 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
.KeN. schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:50:
En nog aparter:

42" breedbeeld (neem ik maar aan.. anders heb je zo’n enorm vierkant ;)) met een resolutie van 1280x1024 ??
Nu je het zegt, het is wel een beetje apart.
Iig we kunnen de pc aansluiten en hem fullscreen op 1280x1024 zetten, maar misschien resized hij hem wel. Ik kijk morgen anders wel effe wat voor een tv het is :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

1280x1024 (SXGA) komt dacht ik wel voor bij plasma's. Tis idd wel een beetje raar, maar bijvoorbeeld deze van Samsung zit op 1024x768 (XGA), dit is eigenlijk de meest gebruikte resolutie voor high-end plasma's tegenwoordig.
Breedbeeld reso's (1366x768, 16:9) komen ook wel voor en zijn een stuk logischer, maar vreemd genoeg zie je ze minder dan standaard resoluties en zijn ze ook meteen een stuk duurder. 1280x720 (16:9), een standaard HDTV reso, zie je eigenlijk niet. Je hebt wel WXGA, op 1280x768 ( ~16:10) maar deze zijn ook weer heel duur.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 26-10-2005 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

“Returning to TGS’s showflow after playing the demos is a faintly surreal process. Suddenly, the 360 looks incredibly old-fashioned. Picking up a DualShock for a quick play of Rogue Galaxy seems preposterous”.
Dit lijkt me wel een beetje overdreven (die demo's waren volgens IGN echt héél erg primitief), maar het is wel erg leuk om te lezen. :p

En als ik dat stuk mag geloven zit het met de ergonomie/vermoeid raken van je armen ook wel goed. Mooi nieuws! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xrenity schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:22:
Dan nog een klein interviewtje met Iwata door Nikkon:

[...]

Allemaal goed nieuws :) Goed dat hij toegeeft dat de cube niet echt een geweldig succes was. Geeft iig goede hoop voor Revolution.
Ehm, ik dacht te hebben gelezen dat hij zei dat de Revolution zou mislukken als hij niet meer units dan de Gamecube zou verkopen.

Edit:
Nintendo prez targets simultaneous worldwide release sometime after April 2006; says Rev will be "complete failure" if it doesn't outsell the GameCube.

TOKYO--Nintendo president Satoru Iwata revealed that the company is aiming for a simultaneous worldwide release of its next-generation gaming console, the Revolution. Iwata also confirmed that the system will be coming out after March in 2006.

Talking about the Revolution in an interview with Nikkei Business, Iwata stated, "I can only say that it's coming out during 2006, but it will be after the current fiscal year. We hope to make it a simultaneous worldwide release as much as it's possible."

Since the current fiscal year for Nintendo ends on March 31, 2006, it means the Revolution, as predicted by analysts, will likely be released somewhere between April 1 and December 31, 2006.

When asked by Nikkei Business if he has any specific sales figure targeted for the Revolution, Iwata stated that he hopes the console will sell at least more than the GameCube, which has shipped 18.76 million units as of June.

"It [the Revolution] would be a complete failure if we didn't sell more units than the Nintendo GameCube," said Iwata.

The system's controller, which was revealed in September, was the focus of much of the console's buzz. Surprisingly, Iwata revealed to Nikkei that Nintendo's former president, Hiroshi Yamauchi, was not involved in any way with the creation of the Revolution's controller.

Iwata told Nikkei Business that the Revolution's controller uses several different types of technology, though he did not go into specifics. However, he did note that the controller can be used with any kind of monitor, even digital projectors.
Gamespot

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 60403 op 26-10-2005 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Anoniem: 60403 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:22:
Ehm, ik dacht te hebben gelezen dat hij zei dat de Revolution zou mislukken als hij niet meer units dan de Gamecube zou verkopen.
Gamespot
Gamespot heeft het geheel wat beter vertaald inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Deddiekoel schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 19:50:
Ik ben nu bij The Empress .... moet nog ff oefenen daar, maar kom d'r wel uit. Prince of Persia vind ikzelf ook net wat strakker dan de Tombraider serie .... veel beter idd .... maar ik hou ik meer van actie games met zwaardgevechten, dan met guns (3rd person dan) .... en de platforming is echt super uitgewerkt. Ik moet zeggen, dat als de controls beter waren geweest, TR6 best aardig was, had echt veel potentie iig.

PoP is ook een van mijn favoriete console 3rd party series. Als de gameplay en verhaal het ervoor leent, mogen ze idd best meer delen maken. Two Thrones lijkt me iig erg strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Van insidegamers.nl:
Donderdag 27 oktober 2005 | Enkele Japanse ontwikkelaars hebben in de laatste editie van het vooraanstaande Japanse magazine Famitsu commentaar gegeven op de nieuwste spelcomputer van Nintendo, de Nintendo Revolution.

Q Entertainment
Tetsuya Mizuguchi gaf aan graag een spel te willen maken waarin muziek correspondeert met de unieke functies van de Revolution-controller. Tetsuya Mizuguchi en zijn team zijn verantwoordelijk voor onder andere Meteos en Lumines.

Level 5
Akihiro Hino van Level 5, de ontwikkelaar achter Dragon Quest VIII, hoopt dat je niet te moe word van het lange spelen met de Revolution-controller. Hino ziet echter wel enorm veel potentie in de controller en de mogelijkheden om compleet nieuwe spellen te ontwikkelen.

Konami
Konami medewerker Hiroshi Tanibuchi, die verantwoordelijk was voor onder andere Powerfull Pro Baseball, wil graag een actiespel ontwikkelen voor de Revolution waarbij beide handen nodig zijn. Misschien dat hij gebruik wil maken tussen de connectie van de Revolution en de Nintendo DS.

Square Enix
Yoshinori Kitasw, de man achter Final Fantasy VII en Chrono Trigger, kijkt uit naar de simpele controle die de Revolution-controller bied. Volgens Kitasw is de controller zelfs praktischer dan een muis en toetsenbord. Omdat de Revolution-controller makkelijk en handig te bedienen is zullen niet alleen de spellen veranderen, maar ook de lifestyle van de spelers.

Game Republic
Yoshiki Okamoto van Game Republic heeft een aantal ideeën voor spellen op de Nintendo Revolution. Hij zit te denken aan een actiespel of een horrorspel. In dat laatste geval wil Okamoto dat het spel zo eng is dat je de controller laat vallen in schrikmomenten (Okamoto heeft voordat hij bij Game Republic ging werken gewerkt bij Capcom aan de Resident Evil-serie.). Okamoto heeft bij Game Republic gewerkt aan onder andere Genji en heeft nu Every Party voor de Xbox 360 in ontwikkeling.

From Software
From Software wil graag een spel maken voor de Nintendo Revolution dat vanuit het 'ik' perspectief moet worden gespeeld. Hiervoor zullen ze wel de analoge stick gebruiken, aldus de woordvoerder van From Software, het bedrijf dat we kennen achter onder andere Tenchu.

Gaia
Kouji Okada, bekend van onder andere Shin Megami Tensei, neemt aan dat er compleet nieuwe spellen zullen ontstaan op de Nintendo Revolution. Okada heeft aangegeven zelf ook zijn steentje bij te dragen. - Lauran Beers

Bron: Famitsu
Een simpele copy & paste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Deddiekoel schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 19:50:
Ik niet, dan krijg je allemaal weer van die uitgemolken games waar geen zak aan is. Als ze geen nieuwe toevoegingen hebben, dan moeten ze ook geen nieuwe delen uitbrengen imo.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Vanitas schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:28:
[...]Ik niet, dan krijg je allemaal weer van die uitgemolken games waar geen zak aan is. Als ze geen nieuwe toevoegingen hebben, dan moeten ze ook geen nieuwe delen uitbrengen imo.
Jij gaat wel anders lullen als de next-gen PoP aangekondigd wordt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

disjfa schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:15:
[...]

De eerst komende paar jaar zullen alleen de rijke mensen en de mensen die zonodig een xbox hebben een hdtv kopen.
Rijke mensen :?

Ik heb zelf een 32 inch LCDHDTV (1269,-). De eerste 26inch LCDHDtv's kosten nu zo'n 699. Tegen de tijd dat de Rev uit is zal dat ongetwijfeld 499,- zijn voor 26 inch, en zo'n 800,- voor een 32 inch LCD HDTV. Dat lijkt me toch niet alleen voor de rijken weggelegd?

De Rev/360/PS3 zullen toch wel zo'n 4-5 jaar mee moeten gaan voordat hun opvolger er is. Ik las laatste een stuk over de prijzen van LCD's, en er wordt wel verwacht dat deze over 1 a 1/2 jaar echte mainstream prijzen hebben. Dan heeft de Rev. nog 3 1/2 jaar te gaan.

HDTV is zeker geen hype, wie dat zegt heeft denk ik nog nooit HDTV gezien!

Jammer dat mijn NES nog geen HDTV ondersteund :)

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 27-10-2005 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Ik kan me ergens herinneren dat Mr. nintendo (Iwata) zoiets zei, dat de Revo ook maar bedoeld is voor een levensduur van ongeveer 3 jaar. Daarom de de Revo, ook geen "grafisch" hoogstandje hoeft te worden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Anoniem: 86074 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:12:
[...]

Jij gaat wel anders lullen als de next-gen PoP aangekondigd wordt ;).
Nou als ze enkel betere graphics hebben dan kan dat spel me gestolen worden. PoP WW vond ik stinken, je kan er echt geen zak van zien. En de over het algemeen donkerdere sfeer als in SoT vond ik ook shit. En dan de zogenaamde betere combat. Dat werkte ook totaal niet. Als je een muur raakte sprong die idioot weer, waardoor ik 9 van de 10x dood viel. In SoT was de combat simpel, maar je moest wel goed opletten wat je deed.

Ik vond SoT echt een goed spel, echt 20x beter dan WW.

WW heb ik enkel op de PC gespeeld (niet uitgespeeld) dus misschien dat het op de GC beter speelt. Maar SoT heb ik ook op de PC gedaan, en dat speelde soepel.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:22:
Ik kan me ergens herinneren dat Mr. nintendo (Iwata) zoiets zei, dat de Revo ook maar bedoeld is voor een levensduur van ongeveer 3 jaar. Daarom de de Revo, ook geen "grafisch" hoogstandje hoeft te worden. 8)
Bron? Ik me echt totaal niet voorstellen dat hij dat heeft gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik heb zelf een 32 inch LCDHDTV (1269,-). De eerste 26inch LCDHDtv's kosten nu zo'n 699. Tegen de tijd dat de Rev uit is zal dat ongetwijfeld 499,- zijn voor 26 inch, en zo'n 800,- voor een 32 inch LCD HDTV. Dat lijkt me toch niet alleen voor de rijken weggelegd?
Nee, maar is wel geldverspilling voor mensen die een goed werkende tv hebben. Niet iedereen heeft zomaar 500-1000 euro liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MaxBurn schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:40:
Nee, maar is wel geldverspilling voor mensen die een goed werkende tv hebben. Niet iedereen heeft zomaar 500-1000 euro liggen.
Early adopters van spelcomputers vaak wel. Een tv gaat misschien zo'n 6-8 jaar mee en LCD tv's verkopen nu al een behoorlijke tijd als een tierelier. Op het moment dat "het grote publiek" aan de next-gen gaat zal een behoorlijk grote groep mensen inmiddels overgestapt zijn op de inmiddels zeer betaalbare HDTV's.

[ Voor 4% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 27-10-2005 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:53:
[...]

Early adapters van spelcomputers vaak wel. Een tv gaat misschien zo'n 6-8 jaar mee en LCD tv's verkopen nu al een behoorlijke tijd als een tierelier. Op het moment dat "het grote publiek" aan de next-gen gaat zal een behoorlijk grote groep mensen inmiddels overgestapt zijn op de inmiddels zeer betaalbare HDTV's.
Maar dan blijft het toch nog verspilling als je al een goed werkende tv hebt? In mijn ogen is het dan ook een hele hoop marketing geblaat.
(net als trouwens de geliefde term "early adopters" ;) )

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 117133 op 27-10-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik zeg ook iedereen meteen een HDTV moet kopen. Ik constateer alleen dat steeds meer mensen gewild of niet gewild een HDTV (ready) tv zullen hebben. Tv's hebben gewoon niet het eeuwige leven en veel mensen vinden een plat scherm een stuk mooier dan een bakbeest.

En "early adopters" ;) is misschien een populaire marketing term, maar ik denk serieus dat de eerste lichting mensen die een next-gen console aanschaffen dat dat vaker ook de mensen geweest zullen zijn die al eerder een hdtv hadden staan.

[ Voor 3% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 27-10-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Een tv gaat misschien zo'n 6-8 jaar mee en LCD tv's verkopen nu al een behoorlijke tijd als een tierelier.
Vreemd, ik zie nog steeds om de zoveel tijd wel weer een bericht staan dat dit helemaal niet zo hard gaat. (Nee even geen bronnen) Ik ken ook niemand met een LCD op me vader na. (Toevallig gewonnen in de postcodeloterij..anders had hij pas over 5-10 jaar weer een TV gekocht.)

[ Voor 27% gewijzigd door Max|Burn op 27-10-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

MaxBurn schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:37:
[...]
Vreemd, ik zie nog steeds om de zoveel tijd wel weer een bericht staan dat dit helemaal niet zo hard gaat. (Nee even geen bronnen)
Ach. Aan de ene kant is het handig dat er zat mensen zijn die makkelijk 1000+ uit kunnen geven aan een tv. Dan worden ze goedkoop en kan de rest ze ook kopen. Maar als dat gebeurt dan is het niet erg natuurlijk. De grote vraag is en blijft hoe lang dat zal duren.

of ik moet natuurlijk spontaan rijk worden :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Ik ken ook nog niet veel mensen met een LCD / Plasma / HD Ready TV. Maar moet ook zeggen, dat niet de echte "early adopters" zijn. Op enkele dingen na, maar niet met zoiets.

En zelf koop ik er nu toch geen, omdat ik geen geld heb :p maar anders zou ik het nog niet doen, omdat de HD ready TV gewoon nog full HDTV is. Ik wacht gewoon tot er schermen komen, op 1080i (zoiets ?) en dan betaalbaar.

De hele markt is opgebouw om zoveel mogelijk geld te verdien met het express uitmelken van producten en nu ga ik proberen er niet aan mee te doen :) (enkele voorbeeld, de 2x cdrom brander. 4x scdrom brander enz enz of... 14" monitor, 15"monitor, 17"monitor en nu ook weer met de HD ready TV).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Vanitas schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:52:
[...]

Nou als ze enkel betere graphics hebben dan kan dat spel me gestolen worden. PoP WW vond ik stinken, je kan er echt geen zak van zien. En de over het algemeen donkerdere sfeer als in SoT vond ik ook shit. En dan de zogenaamde betere combat. Dat werkte ook totaal niet. Als je een muur raakte sprong die idioot weer, waardoor ik 9 van de 10x dood viel. In SoT was de combat simpel, maar je moest wel goed opletten wat je deed.

Ik vond SoT echt een goed spel, echt 20x beter dan WW.

WW heb ik enkel op de PC gespeeld (niet uitgespeeld) dus misschien dat het op de GC beter speelt. Maar SoT heb ik ook op de PC gedaan, en dat speelde soepel.
Ik moet ook toegeven dat toen ik WW net had ik er vrij snel op was uitgekeken. Het ergerde me simpelweg, terwijl ik SoT geweldig vond. Maar ik heb het dus een tijdje terug weer opgepakt (Killer& irriteerde me nog meer) en sindsdien ben ik echt helemaal om. Tot aan de empress is het allemaal meer van hetzelfde. Maar vanaf dat punt wordt het verhaal beter en komt de combat beter tot zijn recht. Dus ik weet niet waar je bent maar wellicht loont het de moeite om eens door te spelen.
Ik ben het wel met de eens dat games te donker zijn. Overdag is het lastig spelen met al die donkere ruimtes, daarentegen is de sfeer 's-avonds wel erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Ik wacht ook nog met het aanschaffen van een lcd-tv. Heb nog een goed werkende 55cm staan die pas 5 jaar oud is. Ook vind ik dat de ontwikkeling van lcd-tvs op dit moment nog te snel gaat en ook de prijzen zakken nog snel. Als mijn huidge tv kuren begint te vertonen dan stap ik wel over op lcd.

Maar ik ben wel vaker zuinig heb ook nog steeds mijn nokia 3310 en zolang die werkt koop ik geen nieuwe.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

En niet te vergeten wat ook een voordeel is met wachten tot aanschaf is: ontwikkeling van de LCD televisies staat nog steeds in de puper schoenen (ik bedoel: contrast waarden van 1:1.000.000 zijn mogelijk met deze techniek), elke nieuwe generatie LCD televisie is gewoon weer een stuk beter dan z'n voorganger.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
wel grappig in de meeste next gen topics lijkt het aandachtspunt niet meer bij de console te liggen, maar bij de hdtv's

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Laatst online: 20:50
Arx schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 19:28:
En niet te vergeten wat ook een voordeel is met wachten tot aanschaf is: ontwikkeling van de LCD televisies staat nog steeds in de puper schoenen (ik bedoel: contrast waarden van 1:1.000.000 zijn mogelijk met deze techniek), elke nieuwe generatie LCD televisie is gewoon weer een stuk beter dan z'n voorganger.
Voor het zelfde geld waar je nu een hd(ready)tv voor koopt heb je over een maand iets wat betere specificaties heeft en goedkoper is. Dit is natuurlijk met alles zo, maar op dit moment gaan de ontwikkelingen m.b.t HD(ready)tvs nog wat te hard om al over te stappen als je het mij vraagt.

En HD(Ready)TV is geen native HDTV, dus ik gebruik liever nog mijn (pas) 18 maanden oude 55cm Philips TV de komende jaren.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Voor de geinteresseerde, ik weer eens een nieuwe Zelda wallpaper gemaakt :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/wallpaper/ZeldaNew1280z.jpg

Opmerkingen voor verbetering zijn altijd welkom :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Blaatschaap11 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:00:
[...]
En HD(Ready)TV is geen native HDTV, dus ik gebruik liever nog mijn (pas) 18 maanden oude 55cm Philips TV de komende jaren.
Onzin. HD Ready tv's kunnen full blown HD laten zien. Het enige is dat je daarvoor
(voor TV) nog een adapter/Box nodig hebt omdat de analoge kabel tv het niet kan uitzenden. Echter Bluray/HDTV/Consoles kan je gewoon echt HD laten spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 28-10-2005 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:29
Blaatschaap11 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:00:
[...]

Voor het zelfde geld waar je nu een hd(ready)tv voor koopt heb je over een maand iets wat betere specificaties heeft en goedkoper is. Dit is natuurlijk met alles zo, maar op dit moment gaan de ontwikkelingen m.b.t HD(ready)tvs nog wat te hard om al over te stappen als je het mij vraagt.

Een HD Ready toestel is wel degelijk een "native" HDTV! Om het HD Ready logo te mogen gebruiken moet een TV minimaal een native resolutie van 720p hebben, zowel 720p en 1080i input moeten kunnen accepteren in zowel 50 als 60 Hz en over minimaal één composiet ingang en een DVI of HDMI ingang beschikken.

Ik wacht zelf liever tot er daadwerkelijk TV-programma's in HDTV formaat worden uitgezonden voordat ik een HDTV koop. De meeste Amerikaanse en Engelse series worden tegenwoordig in 720p of hoger opgenomen, maar de meeste Nederlandse zenders zenden nog niet eens in breedbeeld uit!

Ik heb Geist nu een week en ik snap de grote variatie in review scores wel. In principe is het een vrij goed spel, alleen zijn de engine en de AI bagger. Nauwkeurig richten is vrijwel onmogelijk, je schiet altijd net iets te ver door. Sommige vijanden beginnen op je te schieten zonder dat ze daar enige aanleiding voor hebben en andere vijanden kun je met gemak van afstandje neerschieten zonder dat ze op je reageren, zelfs niet nadat je ze een keer geraakt hebt! Een vijandelijke soldaat twee keer in zijn voet raken is genoeg om hem te doden, hetzelfde geldt als je diezelfde soldaat volop in zijn borstkast raakt. Hopelijk gebruikt n-Space de volgende keer dat ze een shooter ontwikkelen de engine van een ander, want het onderliggende idee en de puzzels zijn weer wel vrij goed. Het feit dat n-Space de laatste vier jaar alleen maar Mary-Kate & Ashley Olsen spellen heeft uitgebracht verklaart natuurlijk een hoop.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 13:33

rajackar

Blood Minister

Ik sluit me daarbij volledig aan. Geist heeft heel veel potentie maar de uitvoering is beneden peil. Ik vond het bang maken van mensen erg leuk gedaan maar tegelijk was het jammer dat het alleen op de vooraf bepaalde manieren kan.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 10:42

Willybubba

Nut up or shut up.

Wel jammer idd... Geist was voor mij erg veelbelovend. Maar goed, er is nog zat wat ik nog moet oppakken zoals Jungle Beat en baten Kaitos, vooral die laatste heb ik erg veel interesse in. En, ik ga dus dankzij de lovende woorden hier toch eens kijken of ik PoP:WW nu ineens wel beter vind.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren SSX4 binnen gekregen en ik heb er nu al wat uurtjes opzitten.
Kort samengevat valt het me allemaal nogal tegen......
In plaats van de bekende characters speel je nu met een zelf samengesteld poppetje die je naar de top moet leiden. Leuk, maar de enige tekst die jouw ventje kent is "oow" (als je ergens tegenaan knalt). Verder is hij doodstil..............gezellig zeg!
Ook de frisse en geordende omgevingen uit SSX3 zijn ingeruild voor donkere ellenlange alles-in-een-parcours. De altijd grappige en gezellige DJ heeft zijn ontslag gekregen en bovendien hebben de slimmeriken de Y en de Z knop verwisseld waardoor het haast onmogelijk is om bepaalde trucs te "tweaken".
Ook zijn ze er in geslaagd om het spel er grafisch slechter uit te laten zien dan 2 jaar terug 8)7
De in veel reviews gevierde presentatie is meer een kwestie van smaak. Persoonlijk houd ik niet zo van dat quasi-artistiek gedoe, maar het is wel te pruimen.

Natuurlijk zijn er ook wel positieve veranderingen (het ranking-systeem werkt erg verslavend) maar al met al blijf ik het jammer vinden dat EA-Big dit als opvolger van SSX3 heeft neergezet. Ik hoop dat het allemaal nog wat beter wordt naarmate je verder en dieper in het spel zit. Ik raad iedereen die een nieuwe SSX3 verwacht dan ook aan om dit spel eerst even uit te proberen voordat je hem koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Grrrrr, ik bestel net de PoP:TTT op Play.com (48 euro) en lees daar de beschrijving. Wat blijkt is dat het verhaal verder gaat vanaf het alternatieve einde van PoP:WW!
En daar baal ik van omdat door een of andere vage reden ik niet meer alle health upgrades kan halen om zo dit einde te kunnen spelen! Dus ik moet of alles nog een keer doen (zit ik wel over te denken, maar dan op easy) of het maar slikken. Is er toevallig iemand hier die een link heeft naar dit alternatieve eindfilmpje van PoP:WW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 117133 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:22:
Gisteren SSX4 binnen gekregen en ik heb er nu al wat uurtjes opzitten.
Kort samengevat valt het me allemaal nogal tegen......
In plaats van de bekende characters speel je nu met een zelf samengesteld poppetje die je naar de top moet leiden. Leuk, maar de enige tekst die jouw ventje kent is "oow" (als je ergens tegenaan knalt). Verder is hij doodstil..............gezellig zeg!
Ook de frisse en geordende omgevingen uit SSX3 zijn ingeruild voor donkere ellenlange alles-in-een-parcours. De altijd grappige en gezellige DJ heeft zijn ontslag gekregen en bovendien hebben de slimmeriken de Y en de Z knop verwisseld waardoor het haast onmogelijk is om bepaalde trucs te "tweaken".
Ook zijn ze er in geslaagd om het spel er grafisch slechter uit te laten zien dan 2 jaar terug 8)7
De in veel reviews gevierde presentatie is meer een kwestie van smaak. Persoonlijk houd ik niet zo van dat quasi-artistiek gedoe, maar het is wel te pruimen.

Natuurlijk zijn er ook wel positieve veranderingen (het ranking-systeem werkt erg verslavend) maar al met al blijf ik het jammer vinden dat EA-Big dit als opvolger van SSX3 heeft neergezet. Ik hoop dat het allemaal nog wat beter wordt naarmate je verder en dieper in het spel zit. Ik raad iedereen die een nieuwe SSX3 verwacht dan ook aan om dit spel eerst even uit te proberen voordat je hem koopt.
Kijk leuk dat je dit zegt.

Ik had ongeveer dezelfde gedachten. Grafisch is het erg weinig vooruitgegaan (bijna stil blijven staan). De game draait nu niet meer strak 60fps bijv. Ook zijn de hele grote afdalingen weg en zijn de stage's korter.

Wel leuk dat je ook kunt skieën maar ik vind het een erg kleine verbetering tegenover deel 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nintendo Minute: Vol. 19
This week's question: Why would Nintendo choose to launch Revolution after Xbox 360 and PlayStation 3, especially since Satoru Iwata himself has suggested on several occasions that one of the primary reasons GameCube was outsold by PS2 was because of Sony's early lead?

Perrin Kaplan, vice president, marketing and corporate affairs, Nintendo of America: Our strategy is to provide unique and innovative experiences to consumers first and foremost -- especially you, our core game players. That's a pure innovation and quality commitment and is what we believe we've stood for over all these years.

If that timing means we can be within a similar time frame to the other competitors that would be nice. But we won't compromise on quality. I think most consumers agree this makes the best sense not only for business but for the long term satisfaction of those who've remained loyal and have enjoyed playing our products for years.

In terms of launch dates, I think it will become clear as we enter 2006 when Revolution and PS3 will launch. So, to assume one is before or after another may not make sense.

Mr. Iwata's previous comments about the PS2 lead over other systems were truer during the current generation of hardware than they will be of the next. Why? The Nintendo Revolution will be an entirely different experience than the other two systems. On purpose. In the few bites of information we've already shared -- from virtual console capabilities to the amazing controller -- we're into providing experiences no one has ever had before, and in gaming, specifically. Just read some of the write-ups on the controller from those few who've demoed it and you can see for yourself how innovative and exciting it is.

Sony and Microsoft are still very focused on being the central hub for the high-end multimedia user.

When Revolution launches next year, we know you'll be very thankful that we devoted every second of time spent making sure it's perfect.
IGN

Edge 156:
“Unthreatening and uncomplicated, it begs to be picked up. And when it is its almost impossible to put down.”

“There’s a soft rubbery finish on the pad and buttons surface, meaning although the handset looks hard, sharp-edged and slippery, the sensation of holding it is effortless”

“This controller makes you fell like a magician, becoming so settled in your hand there might as well be nothing there”

“The controller makes it instantly apparent how much of a cheap fudge the 3D controls of the last two generations has been”

“There’s no immediate reason to believe that playing with Revolution will need to be any more playing with a mouse: rest your arm on your knee of sofa (couch) arm, and direct the action with gentle tilts and turns”

“Returning to TGS’s showflow after playing the demos is a faintly surreal process. Suddenly, the 360 looks incredibly old-fashioned. Picking up a DualShock for a quick play of Rogue Galaxy seems preposterous”
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Weer een ballenantwoord van Kaplan. Elk antwoord op elke vraag is hetzelfde van die doos. PR slet. Dan Reggie..die geeft iig toe waar de zwaktes zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Als Nintendo na de PS3 uitkomt maken ze het zichzelf wel erg moeilijk. Als je als derde uitkomt met iets dat er grafisch het minst goed uitziet dan wordt het simpelweg erg lastig. Ik weet niet wat ze van plan zijn qua demo-pods maar buiten Japan verwacht ik niet veel. En zonder de hands-on ervaring zullen mensen alleen minder mooie plaatjes zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:17:
Als Nintendo na de PS3 uitkomt maken ze het zichzelf wel erg moeilijk. Als je als derde uitkomt met iets dat er grafisch het minst goed uitziet dan wordt het simpelweg erg lastig. Ik weet niet wat ze van plan zijn qua demo-pods maar buiten Japan verwacht ik niet veel. En zonder de hands-on ervaring zullen mensen alleen minder mooie plaatjes zien...
Je moet er rekening mee houden dat de PS3 misschien eerder uit komt in Japan dan de Revolution. Maar Nintendo probeert overal teglijk de console uit te brengen, en het zou mij niet verbazen als de PS3 pas een jaar later in europa uit komt.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.