Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 57 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.764 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
rajackar schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:55:
[...]

Ik denk dat hij net zoals matt alleen controller demo's te spelen zal krijgen. Aangezien er naar het schijnt nog geen final specs zijn en Nintendo er niet van houdt beelden te laten zien die niet van de echte hardware komen zal het nog wel even duren voor we ingame beelden gaan zien. Ik denk op zijn vroegst februari eigenlijk.
Ik hoop dat jij het lekker mis hebt en ik niet >:) :p maar waarschijnlijk heb jij gelijk. :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Heb zojuist Fifa 2006 gespeeld en het moet zeggen dat het spel er beter uitziet, hoewel de bal wat beter zichtbaar had mogen zijn, en dat het wat realistischer speelt. Scoren vind ik nog moeilijk, maar dat zal allemaal wel komen. Het commentaar is ook beter, veel meer spelers worden nu bij naam genoemd. Maar er is toch 1 behoorlijk groot minpunt. Hij beeld hapert best wel vaak. Bij 2005 maakte het dan uit of je hem op 50 of 60Hz zette, op 50Hz haperde hij niet, maar bij 2005 hapert hij hij op beide modus. Ben ik de enige die dat opmerkt? Want in de reviews zijn de cijfers erg goed voor het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 12:37

rajackar

Blood Minister

LOL

Net een stukje over de xbox360 op jeugjournaal. Eerst wordt even fijntjes opgemerkt dat ie te duur is, vervolgens dat ie nauwelijks vernieuwend is en als laatste laten ze zien dat ie vast gelopen is :z

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

rajackar schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:57:
LOL

Net een stukje over de xbox360 op jeugjournaal. Eerst wordt even fijntjes opgemerkt dat ie te duur is, vervolgens dat ie nauwelijks vernieuwend is en als laatste laten ze zien dat ie vast gelopen is :z
Lol dat heb ik niet gezien. :P lekkere reclame. ;)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:24

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

There's no such thing as bad publicity
8)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

LOL

Nintendo doet vreugde dans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-05 07:59
LOL

Zoiets staat ook in Het Parool vandaag. De Xbox 360 zou meer een opgevoerde Xbox zijn dan een next-gen machine en hij was te duur. Ik vraag me dan af wat ze over de Revolution te zeggen zouden hebben.

Overigens lijkt de X360 me verder een zeer mooie console.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MetroidPrime schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:23:
Zoiets staat ook in Het Parool vandaag. De Xbox 360 zou meer een opgevoerde Xbox zijn dan een next-gen machine en hij was te duur. Ik vraag me dan af wat ze over de Revolution te zeggen zouden hebben.
En de Sony topman had het toch ook al de Xbox 1.5 genoemd? Ik vind het een beetje flauw allemaal, want veel meer dan opvoeren zit er voor MS ook niet in. De Xbox had al Live, dus dat konden ze niet nieuw toevoegen, voor de rest valt er niet zoveel te bedenken. Denk dat ze alles hebben gedaan dat ze konden doen. Ze hebben er nu standaard al een compleet mediacenter van gemaakt en voor de rest alles verbeterd. Het enige wat ze nog hadden kunnen doen is een Blu-Ray speler zoals Sony doet of net als Nintendo een revolutionaire controller. Maar dat vind ik zelf een beetje azijnpissen. Ben inderdaad benieuwd wat het Parool dan van de Revolution gaat vinden, want die is weer niet zoveel opgevoerd als de Xdoos.

Ik denk zelf dat alledrie de nieuwe consoles gewoon vette consoles zijn die het predikaat next-gen zeker verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Dan vraag ik me toch af wat ze over de ps3 gaan zeggen. Dat is ook een opgevoerde ps2 alleen dan nog veel duurder dan de xbox360.

Vind het trouwens wel idioot dat een neutraal programma als het jeugdjournaal gaat zeggen dat een product slecht is, te duur etc. Volgens mij is dat niet aan hun om te beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Als de revo controller idd zo makkelijk is te implementeren zie ik het ook gebeuren dat er games komen waarin je beide manieren kunt gebruiken.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:47
Ik zou het trouwens wel grappig vinden als Nintendo weer eens wat agressieve reclamecampagnes zou lanceren op het moment dat de Xbox 360 gelanceerd wordt. Tijdens de november-/decembermaanden voordat de N64 gereleased werd stonden er namelijk pagina's grote ads van Nintendo's met teksten als iets in de trand van:
Sint, als je nog tegen een goedkope aanbieding van een 32-bitter aanloopt, laat hem dan maar staan.
Kerstman, u hoeft geen 32-bitter bij me onder de boom te zetten, ik wacht wel op een echte 64 bit console.

Zoiets was het in ieder geval. Aardig aanvallende strategie was het en uiterst vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

BarôZZa schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:40:
Ik zou het trouwens wel grappig vinden als Nintendo weer eens wat agressieve reclamecampagnes zou lanceren op het moment dat de Xbox 360 gelanceerd wordt. Tijdens de november-/decembermaanden voordat de N64 gereleased werd stonden er namelijk pagina's grote ads van Nintendo's met teksten als iets in de trand van:
Sint, als je nog tegen een goedkope aanbieding van een 32-bitter aanloopt, laat hem dan maar staan.
Kerstman, u hoeft geen 32-bitter bij me onder de boom te zetten, ik wacht wel op een echte 64 bit console.

Zoiets was het in ieder geval. Aardig aanvallende strategie was het en uiterst vermakelijk.
hehe evil nintendo, toen voor de n64 gekozen en geen spijt van gekregen. (ben 2 jaar zoet geweest met 3 games(lukt me nu trouwens echt niet meer))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Mja, maar als ze dat filmpje van die controller nou eens rond de release van de Xbox 360 zouden uitzenden op wat tv-zenders. Ik weet zeker dat er aardig wat mensen zijn die zouden wachten tot ze de Revolution in hun handjes zouden hebben gehad. Nu weten eigenlijk alleen nog maar de 'geeks' wat van de Revolution af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:17

Willybubba

Nut up or shut up.

OMG PuDy :P

Je icon :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
BarôZZa schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:58:
Mja, maar als ze dat filmpje van die controller nou eens rond de release van de Xbox 360 zouden uitzenden op wat tv-zenders. Ik weet zeker dat er aardig wat mensen zijn die zouden wachten tot ze de Revolution in hun handjes zouden hebben gehad. Nu weten eigenlijk alleen nog maar de 'geeks' wat van de Revolution af.
Volgens mij doet Nintendo dat nu ook al. Het moet je toch wel opgevallen zijn dat er vandaag bijna net zoveel DS nieuws als X360 nieuws is. Ze kondigen de details van Nintendo WiFi Connection en een aantal nieuwe (online) spellen voor de DS aan op dezelfde dag dat X05 begint. Microsoft wilde tijdens de Tokyo Game Show de X360 aan het Japanse publiek tonen, maar toen ging ook alle aandacht naar Nintendo vanwege de controller die onthuld werd. Het zou me niets verbazen als we eind november weer ineens een hoop nieuws van Nintendo krijgen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

Even om een verglijking te maken van de Rev met de X360 en de PS3, zij het dat de Rev geen HD-resoluties ondersteund:
Er van uitgaande dat er altijd op dezelfde framerate(60 hopelijk) wordt gerendered maakt het niet uit of er Interlaced of Progressief wordt afgebeeld, wel voor de bandbreedte natuurlijk, maar niet voor de reken kracht:

480: 640x480 = 307.200 pixels
720: 1280x720 = 921.600 pixels
1080: 1920x1080 = 2.073.600 pixels

Zoals je ziet staat de verhouding 480:720 gelijk aan 1:3, en 480:1080 aan 1:7
Er vanuitgaande dat de meeste spellen in de toekomst (voor ps3/x360) minstens ook ondersteuning zullen krijgen voor 1080i, kun je stellen dat de Revolution met grofweg een 7x langzamere CPU/GPU dezelfde graphics kan produceren (wel op een lagere resolutie natuurlijk). En aangezien nog niet eens 1% van de nederlanders een tv heeft die HD-resoluties ondersteund, lijkt me DAT argument om een next-gen console te kopen zoiezo al van de baan.

Blijft er voor mij in ieder geval geld over om met de volgende generatie Wél een goede HDTV(die er nu gewoon niet zijn (iig niet onder de 5.000 euro ofzo) te kopen, met hoogstwaarschijnlijk dan wel (als dat nu niet zo is) met ondersteuning van Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Leuk kip ei verhaal. Dat resolutie verhaal alleen slaat nergens op. Je kunt niet zeggen de scherm resolutie is 7x kleiner, dus kun je met een 7x zo langzamere cpu en gpu aan de slag. Op 1080p passen net zoveel polygonen op als 480i, hoe ga je dat weerleggen? :P

Trouwens, ik hoop dus wel dat ze minstens 720p gaan ondersteunen. Straks wordt het juist een argument om niet voor een Nintendo te kiezen terwijl hij het waarschijnlijk gewoon intern aan kan (red.: het gaat eigenlijk om de fillrate en shader-performance). Ik wil best wel 10 euro meer betalen voor een hdmi aansluiting. Maar laat het HDTV ondersteunen!

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 06:56

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het verhaal klopt inderdaad maar voor een deel. Qua polygonen etc maakt het 0,0 uit.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 22:59

Defspace

Administrator

Arx schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:49:
Trouwens, ik hoop dus wel dat ze minstens 720p gaan ondersteunen. Straks wordt het juist een argument om niet voor een Nintendo te kiezen terwijl hij het waarschijnlijk gewoon intern aan kan (red.: het gaat eigenlijk om de fillrate en shader-performance). Ik wil best wel 10 euro meer betalen voor een hdmi aansluiting. Maar laat het HDTV ondersteunen!
Shit zeg.. Heb jij een eigen eindredacteur die je postings edit en plaatst ;)

Maareh. Ik kan me wel vinden in het kip en ei verhaal.
Sony is van plan de PS3 voor 10 jaar op de markt te zetten (gaat ze niet lukken...) maar Nintendo heeft dat nergens geroepen. Het zou dus best kunnen dat nintendo over 5 jaar de rev2 uitbrengt die wel over hdtv beschikt en ze een op dat moment veel volwassenere markt betreden ipv nu te investeren in een techniek die nog bijna niet in de huiskamer te vinden is (op een x aantal in amerika na.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Bij polygonen etc maakt het wel uit. Als je een hogere resolutie gebruikt zal je veel meer polygonen per object moeten hebben om het er niet hoekig uit te laten zien. Textures moeten ook groter worden om nog steeds scherp te blijven. Simpelweg het totaal aantal pixels door elkaar delen is natuurlijk wel weer onzin. Daarnaast is brute rekenkwacht natuurlijk ook belangrijk voor bijvoorbeeld de AI van de spellen.

Wat ik me trouwens afvraag over de 360 is: als dat ding gebruik maakt van een gewone DVD speler, zal dat dan niet de bottleneck worden, waardoor laadtijden voor de vette graphics etc enorm lang zullen zijn?
Defspace schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:18:
[...]
Sony is van plan de PS3 voor 10 jaar op de markt te zetten (gaat ze niet lukken...)
Uhhh er worden nog steeds PSOne's en games ervoor verkocht ...

[ Voor 18% gewijzigd door BarôZZa op 06-10-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 22:59

Defspace

Administrator

BarôZZa schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:20:
Uhhh er worden nog steeds PSOne's en games ervoor verkocht ...
Dat ze worden verkocht is wat anders dan dat er nog geen PS2 zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Ze zeggen toch niet dat er geen PS4 eerder dan 10 jaar na de release zou uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Die redacteur is mijn denkbeeldig vriendje Fred. :Y)

Er zal nooit een Playstation 4 (vier) komen, feit. En misschien is dit ook wel de laatste Playstation, dat denk ik. Niet dat hierna geen spelcomputer meer komt van Sony, maar het getal 4 staat in Japan gelijk aan de dood. Meeste bedrijven kiezen er dan ook voor om hun product te presenteren alsof het de vijfde generatie product is! 8)7 En de Playstation dan gelijk Playstation 5 te noemen zal ook niet iedereen begrip voor krijgen (de Europeanen en Amerikanen) of hem dan opeens Playstion 360 te noemen zal ook echt niemand trekken. Ik daarom dat we hierna PlayServer (ivm dat Cell gedoe) krijgen.

Anyway, volop kansen voor Ninty en MS na deze generatie. Misschien dat dat de reden is waarom ze PS3 zo lang mogelijk op de markt willen houden. :/

Edit: De reden dat 4 gelijk aan dood is, komt door de Japanse uitspraak van beide woorden. Bijna hetzelfde.

[ Voor 7% gewijzigd door Arx op 06-10-2005 16:07 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:03

RayNbow

Kirika <3

Arx schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 16:06:
Edit: De reden dat 4 gelijk aan dood is, komt door de Japanse uitspraak van beide woorden. Bijna hetzelfde.
Is het niet precies hetzelfde?
四 (し, shi) = 4
死 (し, shi) = death

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 13-05 21:22
Over dood gesproken.. Ik heb vanochtend de stad afgestruind naar Mortal Kombat Deception voor de cube.. Maar ik begin zo onderhand het vermoeden te krijgen dat die helemaal niet in Europa is uitgebracht, kan dat kloppen?

Zag daarna nog Super Monkey Ball voor 9 euro bij de V&D, dacht die maar mee te nemen, was de dvd gebroken.. en een andere hadden ze natuurlijk niet.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Sterrencatalogus update: het Mario Kart Pack, een zilveren GBASP, verschillende Nintendogs Nintendo DS draagtassen en beschermtassen, Metroid Prime 2 Echoes, een Nintendogs mousepad en Nintendogs T-shirts in vershillende maten zijn aan de catalogus toegevoegd.

Weer zit er (voor mij) niets bijzonders bij.

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 07-10-2005 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Ik wil vanmiddag een nieuw gamecube spel gaan halen. Graag wil ik een toffe RPG zoals Final Fantasy op de playstation aanschaffen, kan iemand mij een tip geven welke titels op de GameCube te krijgen zijn onder het kopje:

Mooie, goede, uitgebreide, sterk verhaal bevattende RPG

Ik ben benieuwd waar ik vanmiddag mee thuis kom :P Resident evil heeft me ook altijd erg aangetrokken, alleen als leek weet ik niet goed welke ik moet kiezen voor de gamecube :P

Edit: Final Fantasy Chrystal Chronicles valt voor mij af, die haalde het niet bij de sfeer + gameplay van de playstation FF's :)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 08-10-2005 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Baten Kaitos heb ik zelf niet maar daar hoor ik erg goede verhalen over. Zeker 1 van de beste RPG's op de Cube samen met Tales of Symphonia.

Die 2 zijn erg goede RPG's. En je hebt natuurlijk ook nog Paper Mario 2 he. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik denk dat Gulpen Revenge's verhaal toch wel enigzins hout snijdt. Hoewel het polygonen aantal wellicht hetzelfde blijft heb je toch wel steeds meer kracht nodig om hogere resoluties te draaien. Volgens mij komt dit met name door de grootte van het plaatje dat geproduceerd moet worden. Kijk naar de PC GPU's van een paar jaar terug. Resoluties tot 1024x768 ging allemaal nog wel ok zonder een te grote hit op de performance. Maar daarna ging het drastisch omlaag, helemaal als je 60 fps continu wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

schnumi schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 10:55:
Baten Kaitos heb ik zelf niet maar daar hoor ik erg goede verhalen over. Zeker 1 van de beste RPG's op de Cube samen met Tales of Symphonia.

Die 2 zijn erg goede RPG's. En je hebt natuurlijk ook nog Paper Mario 2 he. :)
Okidoki, ik zie wel dat Tales of Symphonia maar 3 blocks gebruikt, is dat niet erg weinig voor een uitgebreide RPG? Ik heb helaas geen vrij internet hier op mn werk dus kan ff geen reviews opzoeken, zou je misschien heel kort over beide games kunnen zeggen hoe en wat enzo? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Waarom zou dat weinig zijn. Je houd alleen maar stats bij. De games die 50 blocks gebruiken voor misschien een paar stats veldjes..die zijn pas echt slecht geprogrammeert :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 51661 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 10:53:
Resident evil heeft me ook altijd erg aangetrokken, alleen als leek weet ik niet goed welke ik moet kiezen voor de gamecube :P
Resident Evil 4 is het beste deel in de serie tot nu toe. Je zou ook bij de remake van Resident Evil 1 kunnen beginnen, alleen zijn de controls daarvan wat lastiger. Bij RE1 ligt de nadruk meer op de horror elementen, terwijl de nadruk bij RE4 op de actie elementen ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

Deddiekoel schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 11:06:
Ik denk dat Gulpen Revenge's verhaal toch wel enigzins hout snijdt. Hoewel het polygonen aantal wellicht hetzelfde blijft heb je toch wel steeds meer kracht nodig om hogere resoluties te draaien. Volgens mij komt dit met name door de grootte van het plaatje dat geproduceerd moet worden. Kijk naar de PC GPU's van een paar jaar terug. Resoluties tot 1024x768 ging allemaal nog wel ok zonder een te grote hit op de performance. Maar daarna ging het drastisch omlaag, helemaal als je 60 fps continu wilt hebben.
Het hangt eigenlijk heel erg van de engine van het spel zelf af. Neem nou bijvoorbeeld Half-Life 2, dat spel maakt bij mij helemaal niks uit of ik de resolutie op 640x480 zet of op 1280x1024, de framerate blijft het zelfde op een paar fps na. Neem je een spel als F.E.A.R. dat is een compleet ander verhaal, als je daar je resolutie verhoogt gaat je framerate kwadratisch naar beneden :+
Als je bijvoorbeeld physics aan een spel toevoegd maakt het helemaal niks uit voor de framerate, maar voeg je dynamische schaduwen toe, dan heeft dat een hele grote invloed op de framerate (bij andere resoluties).
edit:typo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Toch hoop ik nog steeds dat Nintendo in ieder geval de mogelijkheid openlaar voor ontwikkelaars om zelf te beslissen of ze HDTV willen gebruiken. Wordt het spel te complex dan kunnen ze dan altijd nog kiezen voor een lagere resolutie. Niet veel mensen hebben misschien een volwaardige HDTV, maar de LCD's gaan als warme broodjes over de toonbank en die hebben vrijwel allemaal een resolutie van 1376x768 of 1280x720. De 720p resolutie zou dus echt niet mistaan op die tv's.

Verder zie je ook hier op GoT dat veel mensen voor hun toekomstige 360 al een LCD willen aanschaffen, zodat ze kunnen genieten van de hogere resolutie. Veel mensen die al een LCD hebben zullen het denk ik ook niet erg vinden als ze eindelijk eens optimaal gebruik kunnen maken van de hoge resolutie van hun tv (ik weet dat 1376 een hele dwarse resolutie is als je kijkt naar HDTV). En ik denk dat veel van de early adapters van de next-gen consoles ook early adapters zullen zijn op gebied van tv's. In die doelgroep speelt het we of niet ondersteunen van HDTV dus wel degelijk een rol. En een goed begin is het halve werk! Dus marktaandeel bij early adapters lijkt mij wel degelijk van belang, want je krijgt een sneeuwbaleffect, niet alleen kopen mensen vaak wat hun vrienden ook hebben, maar als je meteen veel marktaandeel hebt worden er ook spellen voor je console gemaakt en spellen verkopen weer consoles etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 08-04 15:53
Metal Gear Solid - The Twin Snakes | 10€

Afbeeldingslocatie: http://images-eu.amazon.com/images/P/B0001EQAD6.08.LZZZZZZZ.jpg

Resident Evil 2 | 22€

Afbeeldingslocatie: http://www.mobygames.com/images/covers/small/1105107047-00.jpg

Gistermiddag gekocht, en MGS heb ik vanmorgen alweer uitgespeeld :D
Het blijft gewoon een super spel. Het doet me qua spelervaring echt aan RE4 denken. Of eigenlijk precies andersom. Binnenkort MGS 2 maar es kopen voor de XB, best jammer dat die er niet is voor de GC.

Ik was trouwens ook wel blij met RE2, die kan je echt amper nog vinden. Nu moet ik enkel RE3 nog, en dan heb ik alles :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Vanitas schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:18:
Ik was trouwens ook wel blij met RE2, die kan je echt amper nog vinden. Nu moet ik enkel RE3 nog, en dan heb ik alles :D
Hehe, toevallig. Ik heb 2 weken geleden ofzo RE2 gekocht, en moet ook alleen RE3 nog. Ik had hem overigens voor 17,50 :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

WAAAAAAAAR?!

RE2 dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik had 'm bij Backgames gekocht. 2e hands games winkeltje in Leiden. Hij was dus ook 2e hands ;) Ik was er laatst nog, maar momenteel hebben ze er iig geen.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-05 14:37

Collaborator

You! Cake or Death?

Mediamarkt heeft er ook stapels van liggen voor 15 euro p/stuk.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Nog een een tripje naar de Mediamarkt dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

TheEvilCuber schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 20:29:
Mediamarkt heeft er ook stapels van liggen voor 15 euro p/stuk.
RE2 en 3 bedoel je? Welke MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

RE 0. 1, 2. 3, CV
Media Markt Amsterdam
Ik heb ze er allemaal vandaan, wel al een tijd geleden though.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Mocht iemand actuele informatie hebben over het aanbod van RE2 en 3's daar, dan hoor ik het graag! :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Ik heb het idee dat mijn cube steeds meer lawaai begint te maken. Moeilijk om zoiets echt met zekerheid te zeggen, het is een geleidelijk proces neem ik aan. Maar als ik terugdenk aan toen ik hem net had... toen viel het me nog echt op hoe stil dat apparaat was. Nu maakt hij ongeveer net zoveel geluid als de PStwo.

Kan het aan stof liggen? En zoja, kan het dan kwaad om gewoon de stofzuiger er een keer op te zetten? :p Beetje bizar misschien, maar ja... als er echt stof in zit opgehoopt gaat het dan wel weg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Niet echt een antwoord op je vraag, maar bij het zien van je ondertitel drong er weer een gevoel van woede in me op. De haat jegens Toad is nooit verdwenen, zeker niet na zijn verschijning in Mario Kart 64, met dat irritante stemmetje. "the princess is in another castle" moet wel een van de meest frustrerende zinnen zijn uit het land der videogames. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Captain N op 08-10-2005 23:21 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Was dat niet met Mario64 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik vond dat gegil zo vreselijk als Toad crasht... in Mario Kart dus ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Captain N schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 23:21:
"the princess is in another castle" moet wel een van de meest frustrerende zinnen zijn uit het land der videogames. :)
Ik vond het juist een enorme opluchting dat zinnetje. De man in de speelgoedwinkel had gezegd (toen mijn bezorgde moeder vroeg of ik niet snel uitgekeken zou zijn op die dure spelcomputer) dat het wekenlang zou duren voordat ik super mario bros überhaupt had uitgespeeld.
En het spel ging over een draak die de prinses ontvoerd had. Dus toen ik al na twee dagen tegenover een draak stond in level 1-4 was dat wel een beetje een teleurstelling. :p (Ook voor mijn ouders die zaten mee te kijken). Maar toen kwam dus gelukkig dat zinnetje en bleek dat ik nog lang niet klaar was met het spel. :)
Ik vond dat gegil zo vreselijk als Toad crasht... in Mario Kart dus
Dat was inderdaad afgrijselijk! Wat een vreselijke stemacteur die dat heeft ingesproken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Die gil duurde eeuwen ja :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 03-04 23:48
Wat betreft RE2 en RE3, ze zijn bij play.com gewoon nieuw te bestellen voor 22 euro inclusief verzendkosten.
Vanitas schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:18:
Het doet me qua spelervaring echt aan RE4 denken. Of eigenlijk precies andersom.
Hmm, klinkt goed, misschien ook maar eens proberen dan. RE4 vond ik echt top namelijk.

[ Voor 58% gewijzigd door Schweino op 09-10-2005 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Helaas is Play creditcard only. ;(

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
TheEvilCuber schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 20:39:
[...]

RE 0. 1, 2. 3, CV
Media Markt Amsterdam
Ik heb ze er allemaal vandaan, wel al een tijd geleden though.
Hmm, daar maar es kijken dan. Tenminste bij de verstiging in Zwolle, Amsterdam is zover weg :P En anders vraag ik gewoon of ze het ff willen laten opsturen, dat werkt beter. :)

Hoelang deden jullie eigenlijk over MGS ?? Ik heb het in nog net geen 9 uur gedaan. Maar ik heb em al vaak genoeg op de PC uitgespeeld, dus dat lijkt me niet echt een eerlijke aanduiding.

[ Voor 19% gewijzigd door Vanitas op 09-10-2005 17:20 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De eerste keer dat ik mgs op de psx deed was t al niet meer dan 10-11 uur. Of normal of hard..dat weet ik niet meer (hard was nog niet unlocked standaard of wel..? i forgot)

[ Voor 42% gewijzigd door Max|Burn op 09-10-2005 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 07:18

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Captain N schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 17:11:
Helaas is Play creditcard only. ;(
You've got mail. :*)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 14:16

Richard

Kuru Kuru Kururin

Hoe zit het nu met verloopstukje/nippeltjes om andere controllers aan te sluiten op de GC? PSX/PS2 controllers aan de GC zijn bekende oplossingen voor. Het zou toch ook mogelijk moeten zijn om N64 controllers aan de Gamecube te krijgen met een verloopje? De knoppen zijn immers hetzelfde.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Waarom zou je dat willen? Ik zou het eerder andersom willen :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 14:16

Richard

Kuru Kuru Kururin

Captain N schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:23:
Waarom zou je dat willen? Ik zou het eerder andersom willen :P
Ik heb 3x N64 controllers en slechts 1 GC controller. Ik vind het echt zonde om 3x GC controllers bij te kopen (alhoewel die tutteltjes/friemeltjes/nippeltjes ook niet goedkoop zijn).

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Richard schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:11:
Hoe zit het nu met verloopstukje/nippeltjes om andere controllers aan te sluiten op de GC? PSX/PS2 controllers aan de GC zijn bekende oplossingen voor. Het zou toch ook mogelijk moeten zijn om N64 controllers aan de Gamecube te krijgen met een verloopje? De knoppen zijn immers hetzelfde.
De N64 controller heeft geen analoge triggers en ook geen tweede analoge stick. Het aansluiten van de controller zelf zou geen probleem zijn, maar verwacht niet dat je er zomaar alle spellen mee kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Ok mensen, ik ben benieuwd hoe jullie gamen. Aangezien ik dit niet echt snel in een poll kwijt kan (poll word erg groot) Hou ik gewoon een lijstje aan. Hopelijk vullen jullie het lijstje ook in. Ben erg benieuwd !

TV soort 16:9 of 4:3 & CRT / TFT / Plasma / LCD / Beamer / ....
Grootte ervan (opgemeten in CM diagonaal).
Afstand waarop je van je tv zit.
Kabel Standaard / Nintendo's RGB / Ander merk RGB / Composiet / ...
Overig Dingen je erbij wilt vermelden.

* Dutchie! trapt af..... Dit is ingevuld wanneer ik alleen game. Als ik met meerdere mensen is game, is de afstand duidelijk groter :)

TV soort 4:3 & CRT.
Grootte ervan 65cm.
Afstand Meestal op zo'n 1,5meter.
Kabel Standaard (moet nog steeds om de Nintendo RGB kabel)
Overig Beeld is niet mooi scherp, ligt aan mijn oude tv :) beeld op de tv van mijn ouders is wel mooi en waarschijnlijk nog mooierder met de RGB

[ Voor 6% gewijzigd door Dutchie! op 10-10-2005 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Ik heb een standaart crt met standaart kabel en standaart grote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-05 20:57
daat heeft ie vast veel aan :P naja hier mijn "specs?"
  • TV soort ??breedbeeld?? & Plasma.
  • Grote ervan 50inch 127/137cm :9~ :9~ (me ouders hebben nieuwe tv gekocht :P).
  • Afstand Meestal op zo'n 2,5meter.
  • Kabel Standaard (moet ook nog steeds om de Nintendo RGB kabel kopen maar zijn zo duur :()
  • Overig eigenlijk niks boeiends te melden alleen dat ik neit kan w88 op de revo maar dat heeft hier niks me temaken :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

TV soort 16:9 CRT.
Grootte ervan 72 CM (effectief iets minder, 68 ofzo)
Afstand waarop je van je tv zit. (1 meter ofzo? ligt eraan, bij metroid zit ik er bovenop
Kabel Nintendo's RGB, zonder dit kan ik echt niet meer op mijn TV
Overig 5.1 setje, maar die gebruikt de gamecube niet (ook niet aangesloten)
Overig16:9 en 5.1 komt niet echt tot zijn recht met de gamecube :'(, jammer want op de xbox geniet ik heerlijk van alle 16:9 en surround in games als Halo 2.

[ Voor 15% gewijzigd door Collaborator op 10-10-2005 19:46 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Volgens mij is het de tnet policy dat opsomtopics niet echt de bedoeling zijn... ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 10-10-2005 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
cuberob schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 18:17:
daat heeft ie vast veel aan :P naja hier mijn "specs?"
Ja :p ik ben benieuwd hoe ver nou iemand van zijn tv zit en wat zijn grote is :) Ik zelf zit er namelijk altijd vrij dicht op, terwijl als ik een film kijk en vaak juist verder vanaf zit.

Ook speelt de grootte een rol :) Ja, ook ik weet dat je geen opsomtopic mag maken maar dit valt nog best mee O-) daarom heb ik er een mooi lijstje van gemaakt zodat het nog enigszins overzichtelijk is. En morgen rond deze tijd, leest niemand mijn post nog dus is het opsomgedeelte alvast weer over :p of al eerder zelfs

edit: sorry :>

[ Voor 30% gewijzigd door Dutchie! op 10-10-2005 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:24

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

offtopic:
Sorry hoor, maar na tig keer "grote" te zien moet ik toch even correctief optreden: Het juiste woord is grootte...

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Met Tales of Symphonia zit er trouwens een deuntje bij Ossa Trail die echt gigantisch lijkt op een deuntje uit FF7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-05 10:27

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

# TV soort - 4:3 TFT en CRT
# Grootte ervan - TFT is 19" en CRT weet ik niet
# Afstand Meestal op zo'n 2,25meter.
# Kabel Standaard (wat ik erbij kreeg)
# Overig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Doet ik ook maar mee

TV soort: 4:3 CRT
Grootte ervan: 72cm (volgens specs) 68cm opgemeten
Afstand:zo'n 1.5 a 2 meter
Kabel: Standaard (Nintendo RGB koop ik pas als hij <€10 kost)
Overig: Aangesloten op DD set (Marantz sr-590 met Canton boxen ondersteunt wel DPL maar geen DPL2) --> vind het toch wel jammer dat er geen DD op de Cube zit....
Verder zijn EA spellen niet geheel beeldvullend itt Nintendo spellen en ook de scherpte bij EA spellen is helaas niet optimaal.

[ Voor 9% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 10-10-2005 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 06:56

TdV

TV soort: 16:9 LCD
Grootte ervan: 68cm
Afstand: 2.5 tot 3 meter schat ik
Kabel: Component (niet composite dus)
Overig: Aangesloten op Harman/Kardon - Tannoy set; ondersteund dolby prologic II

Ik snap al die mensen niet die nog steeds de standaard (composite) kabel gebruiken; dan geef je echt niets om kwaliteit; voor rond de 20€ vind je de rgb kabel al maar ik vind hem 40€ ook waard met een fatsoenlijke tv. Ook is DPLII erg goed ook al is echt DD beter.
De beeldvulling is niet bij iedere titel altijd even goed valt me op; EA en ubisoft titels vullen niet het hele scherm maar hebben vaak zwarte balken (te weinig overscan). Nintendo 1st party titels zijn meestal top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:56
TV soort 4:3 & CRT.
Grootte ervan 55cm.
Afstand Meestal op zo'n 1,5 a 2 meter.
Kabel Met tulpstekkers op mijn 5.1 receiver (hoe noem je zo'n ding) beeld naar tv, geluid door 5.1 geregeld
OverigIk ben geen audiofiel, maar geluid doet het goed via mijn 5.1 set. Beter dan standaard philips TV geluid in ieder geval[/small]

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Grootte ervan: 72cm
Kabel: RGB
Overig: Aangesloten op Sony versterker; ondersteunt dolby prologic II

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik snap al die mensen niet die nog steeds de standaard (composite) kabel gebruiken; dan geef je echt niets om kwaliteit;
Het ding is amper te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

MaxBurn schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 05:52:
[...]
Nedgame.com heeft ze op voorraad voor 19,99 nieuw. Hier nog wat winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

MaxBurn schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 05:52:
[...]
Amsterdam noord (savegames), 9.95, stuk of 20
:)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

En dat is een originele Nintendo RGB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
TV soort: 16:9 CRT
Grootte ervan: 82cm
Kabel: RGB
Overig: Aangesloten op Yamaha DD/DTS versterker; ondersteunt helaas geen DPL2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Grootte ervan: 70cm
Afstand: 3 meter
Kabel: Component
Overig: Aangesloten op Pioneer 915 7.1 DD/DTS/DPL2 versterker icm Sony Pascal speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

TheEvilCuber schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:15:
[...]

We wonen natuurlijk ook allemaal in Amsterdam Noord... 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

MaxBurn schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:35:
[...]
We wonen natuurlijk ook allemaal in Amsterdam Noord... 8)7 :P
Is er dan meer buiten Amsterdam??

/me bibbert..

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
TheEvilCuber schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:05:
[...]

/me bibbert..
Ja, Zeeland 8) :> onze MM (middelburg) verkoopt helaas geen RGB kabels, athans kheb ze nog niet gezien, ook hadden ze nog niet echte leuke aanbiedingen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
TheEvilCuber schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:05:
[...]

/me bibbert..
Waar dacht je waar je games vandaan komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Bij SaveGames :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Afbeeldingslocatie: http://img66.imageshack.us/img66/6723/dd8il.jpg

Een witte cube!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Lijkt meer op lichtgrijs, anders zou je de witte lettertjes op de controller niet zo goed zien ;) .

Jammer dat ze de controller niet meer in de stijl van de Revolution controller hebben gemaakt, met doorzichtige knopjes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Lijkt wel heeel erg op de platinum versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Volgens mij is het de bedoeling dat ie "gebroken" wit is en niet dat het een lichte versie van de platinum moet zijn. Overigens vind ik hem mooier dan de platinum! Als ik vorig jaar een witte had kunnen kopen had ik dat zeker gedaan.

[ Voor 37% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 12-10-2005 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:50
TheEvilCuber schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:15:
[...]

Heb ik de mijne ook vandaan. Maar ik vind het verschil toch minimaal hoor...

Oh, en:

TV soort : 4:3 ouwe phillips CRT. Hij heeft een tijd op mn lcd aangesloten gestaan, maar nu mn gamesroom is ingericht is hij verhuist. En deze bak geeft echt haarscherp beeld.

Grootte ervan (opgemeten in CM diagonaal): geen enkel idee. Hij is zo breed als een 23 inch breedbeeld, alleen dan een stukkie hoger ;)

Afstand waarop je van je tv zit. ongeveer 2 meter. Een beetje laag gezien ik momenteel nog alleen zitzakken heb in de gamesroom. Bankje moet nog gekocht worden...

Kabel Standaard / Nintendo's RGB / Ander merk RGB / Composiet / : RGB van Nintendo via een scartsplitter gedeeld met een N64 en een dvdspeler

Overig Dingen je erbij wilt vermelden: Niets ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Bij mij is het verschil echt best groot (originele Ninty RGB kabel). Heb je hem wel in een RGB ingang? Een RGB kabel in een niet-RGB ingang haalt namelijk nog niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 21:21
De witte GC is fantastisch en zou een mooie vervanging kunnen zijn voor mijn huidige zwarte. Helaas hebben alleen die nieuwe modellen die digital av port niet meer anders had ik hem direct gehaald :(

Grootte ervan: 26inch (66cm?)
Afstand: 2 meter
Kabel: Component
Overig: Aangesloten op een Logitech Z680

Fototje kan er natuurlijk ook direct bij :p

Afbeeldingslocatie: http://caffa.remialleenopdewereld.nl/foto/MijnPlek02.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Koffiezuiper op 12-10-2005 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
cheiron schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:26:
[...]

Heb ik de mijne ook vandaan. Maar ik vind het verschil toch minimaal hoor...

Oh, en:

TV soort : 4:3 ouwe phillips CRT. Hij heeft een tijd op mn lcd aangesloten gestaan, maar nu mn gamesroom is ingericht is hij verhuist. En deze bak geeft echt haarscherp beeld.

Grootte ervan (opgemeten in CM diagonaal): geen enkel idee. Hij is zo breed als een 23 inch breedbeeld, alleen dan een stukkie hoger ;)

Afstand waarop je van je tv zit. ongeveer 2 meter. Een beetje laag gezien ik momenteel nog alleen zitzakken heb in de gamesroom. Bankje moet nog gekocht worden...

Kabel Standaard / Nintendo's RGB / Ander merk RGB / Composiet / : RGB van Nintendo via een scartsplitter gedeeld met een N64 en een dvdspeler

Overig Dingen je erbij wilt vermelden: Niets ;)
Post eens pics van je gamesroom dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Gaat deze nu ieder deel gepost worden? Dit is toch al oud nieuws?
Maare, heeft iemand em al gezien om te pre-orderen, hij zou volgende maand uit moeten komen.
Koffiezuiper schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:00:
Helaas hebben alleen die nieuwe modellen die digital av port niet meer anders had ik hem direct gehaald :(
Weet je dat zeker, volgens mij hebben alleen de nieuwe NTSC modellen geen digital AV out meer, ik heb vorige maand nog een nieuwe platinum cube gekocht bij Nedgame en die had 'em namelijk nog wel....

[ Voor 39% gewijzigd door Schweino op 12-10-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Schweino schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:12:
[...]

Gaat deze nu ieder deel gepost worden? Dit is toch al oud nieuws?
Maare, heeft iemand em al gezien om te pre-orderen, hij zou volgende maand uit moeten komen.

[...]

Weet je dat zeker, volgens mij hebben alleen de nieuwe NTSC modellen geen digital AV out meer, ik heb vorige maand nog een nieuwe platinum cube gekocht bij Nedgame en die had 'em namelijk nog wel....
Ik ging er eigenlijk vanuit dat het precies hetzelfde verhaal was hier. Ik zal eens een nieuwe cube uit de doos trekken zodra die weer binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-04 17:14

JC

- minimalistic -

@Koffiezuiper: Nice setup :*)
Is dat die nieuwe Samsung die je hebt staan? Hoe bevalt ie met games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 12-05 12:37

rajackar

Blood Minister

Koffiezuiper schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:18:
[...]

Ik ging er eigenlijk vanuit dat het precies hetzelfde verhaal was hier. Ik zal eens een nieuwe cube uit de doos trekken zodra die weer binnenkomt.
De RE4 limited edition had hem ook gewoon nog. Da's ook nog niet zo heel lang geleden.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
JC schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:21:
@Koffiezuiper: Nice setup :*)
Is dat die nieuwe Samsung die je hebt staan? Hoe bevalt ie met games?
Thanks, het is niet een van de nieuwste eigenlijk maar persoonlijk wel een van de betere betaalbare tvtjes op dit moment (mijn mening in ieder geval). Het is de Samsung Le26r41b, alle aansluitingen zitten erop en de specs zijn dik in orde. Gamen op het schermpje is fantastisch :) Pc, Ps2 of GC hebben allemaal een goede beeld kwaliteit mits je de juiste kabels gebruikt natuurlijk.

Wel moet ik daarbij vermelden dat je wel de juiste afstand moet bewaren anders ga je al snel zien dat het beeld gewoon opgerekt is (minimaal 1,5 a 2 meter) vandaar dat ik ook de 26 inch heb gehaald. En helaas heb je met de europese gc/games geen progressive anders had het er nog wel fijner uitgezien.

Mijn xbox heb ik nog niet met de juiste kabels aangesloten en via scart ach het is te doen maar de kleuren komen dan gewoonweg niet goed over. Component haal ik later wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wat is er mis met scart? RGB over scart is in principe beter dan component, niks mis mee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
De kleurweergave klopte voor geen meter bij mij in ieder geval. In bijvoorbeeld windwaker waren de kleuren totaal niet meer zo vol/kleurrijk zoals ik dat normaal gewend was. Ik ben van mening dat je met een lcd echt beter een component kabel ertussen kan hangen dan een scart kabel en dat baseer ik gewoon op mijn eigen ervaring. En het had niets te maken met de kleurinstellingen want die stonden goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

TV soort: jaar kriek samsung tv 4:3 (mét teletext 8) :*) )
Grootte ervan: (geloof) 38cm
Afstand: 1,5-3 (hangt er vanaf.. op grond of op bed)
Kabel: standaard
Overig: Aangesloten op Finlux HCS3015 5.1 DD/DTS/DPL2 dvd speler icm bijhorende speakers (5.1 setje.. momenteel de 2 achterste niet aangesloten ivm luiheid :p)

Tv is duidelijk niet geweldig, maar heb hem al sinds ik een klein jochie was en heeft dus beetje emotionele waarde ;) .. ook heb ik wel eens een grote 4:3 tv gekocht paar jaar terug ter vervanging.. maar die vond ik toch minder fijn beeld geven en te groot ivm dit oude beestje :Y)
wat ik er iig nog een keer bij wil is zo'n faboy zitzak en m'n achterste 2 boxjes aangesloten.. maar dat komt wel als ik op kamers zit ofzo!

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 12-10-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Koffiezuiper schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 20:40:
De kleurweergave klopte voor geen meter bij mij in ieder geval. In bijvoorbeeld windwaker waren de kleuren totaal niet meer zo vol/kleurrijk zoals ik dat normaal gewend was. Ik ben van mening dat je met een lcd echt beter een component kabel ertussen kan hangen dan een scart kabel en dat baseer ik gewoon op mijn eigen ervaring. En het had niets te maken met de kleurinstellingen want die stonden goed :)
Ik heb exact dezelfde ervaring; ik draai dus ook component. Ik heb het getest door de component en de rgb tegelijk aan te sluiten en dan PIP aanzetten op mijn tv zodat beide beelden naast elkaar te zien zijn; ik zal eens kijken of ik dat op een foto kan laten zien.

ff geprobeerd een foto te make maar het komt niet echt over. Wel valt het me nu op dat rgb wat scherper en harder is en component is iets zachter en daardoor aangenamer. Het beeld is met rgb vaak iets te helder bij rgb waardoor er nuances verloren gaan.

[ Voor 15% gewijzigd door TdV op 12-10-2005 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Hier een vergelijking van mijn kant. Boven is component en onder is scart. Scart is voor mij persoonlijk niet om aan te zien en een spel zoals RE4 is gewoonweg te donker om te spelen dan.

http://caffa.remialleenopdewereld.nl/files/vergelijking.jpg
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.