Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 57 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.840 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Is het na het spelen van Timesplitters 3 (die ik erg leuk vond), de moeite waard om deel 2 nog te halen? Of is dat niet echt aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Een deel van de maps in TS3 zitten ook in 2 (dat vond ik HET zwakke punt van 3..vrij weinig (nieuwe) maps...) dus ik denk dat het niet zo heel erg de moeite is. TS2 is zeker tof dus voor de single player kan je hem sowieso wel aanschaffen..zo duur is dat niet meer denk ik.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:55
MetroidPrime schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:43:Pikmin 1 en 2 zijn vooral anders. Ik heb zelf alleen 2 gespeeld, maar 1 heeft geloof ik een enorme tijdsdruk, terwijl 2 je meer tijd geeft om bijvoorbeeld de omgeving te verkennen. Ook kun je in deel 2 kerkers in waar je geen nieuwe Pikmin kunt kweken, wat soms enorm irritant kan zijn.
Oh, vond dat juist tof, geen nieuwe pikmin, moet je 't echt doen met dat wat je hebt :). Ook is het heerlijk van die dungeons dat je helemaal geen tijdsdruk hebt. Alleen vind ik ze grafisch een beetje achterblijven met boven de grond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

Ik geloof dat dit dan de "final" lijst wordt:

-Animal Crossing
-Eternal Darkness: Sanity's Requiem
-Donkey Kong: Jungle Beat
-Geist
-Killer 7
-The Legend of Zelda: Four Swords Adventures
*The Legend of Zelda: The Twilight Princess*
-The Legend of Zelda: The Wind Waker
-Metroid Prime
-Metroid Prime 2: Echoes
-Paper Mario 2: The Thousend Year Door
-Pikmin 2
*Prince of Persia: 3*
-Prince of Persia: The Sands of Time
-Prince of Persia: Warrior Within
-Resident Evil 4
-Super Mario Sunshine
-Viewtifull joe
-Viewtifull joe 2

Hmm, 19 titels, das best veel eigenlijk. Ik ben in ieder geval blij dat ik ze niet allemaal nieuw heb gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Anoniem: 60403 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:06:

-Animal Crossing
-Eternal Darkness: Sanity's Requiem
-Donkey Kong: Jungle Beat
-Geist
-Killer 7
-The Legend of Zelda: Four Swords Adventures
*The Legend of Zelda: The Twilight Princess*
-The Legend of Zelda: The Wind Waker
-Metroid Prime
-Metroid Prime 2: Echoes
-Paper Mario 2: The Thousend Year Door
-Pikmin 2
*Prince of Persia: 3*
-Prince of Persia: The Sands of Time
-Prince of Persia: Warrior Within
-Resident Evil 4
-Super Mario Sunshine
-Viewtiful joe
-Viewtiful joe 2

Hmm, 19 titels, das best veel eigenlijk. Ik ben in ieder geval blij dat ik ze niet allemaal nieuw heb gekocht ;)
Jep, zitten de meeste tussen die ik ook heb gekozen om te verzamelen. Vergeet Resident Evil 1 en 0 niet trouwens..

[ Voor 4% gewijzigd door Syntagma op 06-09-2005 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-04 20:51

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Anoniem: 60403 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:06:

lijst

Waarom is Fzero GX eruit gegaan dan :?

Die wordt hier toch door velen gezien als een van de betere games op de GC.
Heel veel te ontdekken en veel speelplezier als je echt goed wil racen !!!

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Copycat schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:23:
Waarom is Fzero GX eruit gegaan dan :?

Die wordt hier toch door velen gezien als een van de betere games op de GC.
Heel veel te ontdekken en veel speelplezier als je echt goed wil racen !!!
Ik wilde net hetzelfde zeggen. :D
F-Zero is echt onmisbaar! Gooi dan Viewtiful Joe 2 eruit, en zet F-Zero GX op die plaats in je lijst. ;)

Niet dat Viewtiful Joe 2 een slecht spel is, maar het is eigenlijk precies hetzelfde als deel 1. Zelfde engine, zelfde graphics, alleen nieuwe levels. Absoluut nog wel het spelen waard hoor, maar... de verrassing is er dan toch een beetje van af. De enige nieuwe toevoeging is een 2e speelbaar personage, maar die is zo waardeloos dat je 99% van de tijd toch gewoon met Joe speelt.

F-Zero GX daarentegen is een fenomenaal spel. Misschien wel de beste racegame allertijden, en in ieder geval is het de snelste die je ooit gespeeld hebt. :p Heel veel banen, en heel veel verschillende auto's om te unlocken. Een leuke (wel erg moeilijke) story mode die je ongemerkt ook de fijne kneepjes van het spel bij brengt. Alle 40 wagens hebben een eigen eindfilmpje als je het spel ermee uitspeelt... enzovoorts. Echt genoeg te doen om maandenlang mee zoet te zijn. En de time trial blijft natuurlijk helemaal tot in het oneindige speelbaar. Ik blijf me er ook (nog steeds) over verbazen hoeveel diepgang er in zit. Ik heb hem vlak na de release gekocht, en ik ontdek nu nog steeds af en toe nieuwe trucjes en technieken.

Als de revolution eenmaal uit is zullen mensen wel lijstjes gaan maken met de beste cube-spellen... bij mij komt F-Zero dan waarschijnlijk op de eerste plaats. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

Ik zit er aan te denken om een nieuw spel te kopen.
Zal ik F-Zero doen? :)

:P Ja; ik meen het ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 115073 op 06-09-2005 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:28

nFo

Je kan sinds kort ook games huren via: www.skiq.nl
Ziet er goed uit, wat denken jullie er van ? :)
De FAQ staat hier: http://www.skiq.nl/?p=faq

Afbeeldingslocatie: http://www.primera.nl/display_pic.php?id=10017834

En waar kun je een Paarse Gameboy Player krijgen.
Want ze zijn allemaal zwart. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen idee eigenlijk, doe ik F-Zero er ook bij, heb ik er mooi 20 :). Nou hopen dat er geen goede spellen meer uitkomen voor de cube :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hé Aap, is het anders misschien een idee (ja ik ben wel een beetje laat ;)), om Killer7 nu nog even in de topicstart te zetten als 'game of the topic'...? Dat vond ik zelf toch best een aardige traditie, die sinds een topic of 2 geruisloos verdwenen is.

Bovendien verdient Killer7 het wel om nog even een keertje in de spotlight gezet te worden. :D Allicht zijn er dan toch nog 1 of 2 mensen die het spel gaan halen.
Anoniem: 115073 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 18:15:
Ik zit er aan te denken om een nieuw spel te kopen.
Zal ik F-Zero doen? :)

:P Ja; ik meen het ;)
Is dat een retorische vraag? ;)
Natuurlijk moet je F-Zero doen! Gelijk morgen al, elke dag dat je het niet kan spelen is een gemiste kans. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
^^ Ik wil het zeker wel in de SP zetten, Killer7 :) alleen kan ik 0,0 photoshoppen ;( dus als iemand een plaatje kan maken (liefst zelfde styl als de vorige, van Resident Evil4, met dat "Game of the topic" logo zou erg gaaf zijn ! zet het ergens neer en ik zet het in de SP :)

Aangezien iedereen door het dolle heen is over F-zero zal ik hem ook maar eens gaan moeten zoeken om te kopen :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
Aap schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:54:
^^ Ik wil het zeker wel in de SP zetten, Killer7 :) alleen kan ik 0,0 photoshoppen ;( dus als iemand een plaatje kan maken (liefst zelfde styl als de vorige, van Resident Evil4, met dat "Game of the topic" logo zou erg gaaf zijn ! zet het ergens neer en ik zet het in de SP :)

Aangezien iedereen door het dolle heen is over F-zero zal ik hem ook maar eens gaan moeten zoeken om te kopen :p
Ik wil het wel doen, alleen is de PC waar ik dat logo op heb staan momenteel kapot. Hopelijk heb ik hem morgen gerepareerd. Zoek maar een plaatje waar je dat logo op wil hebben en dan zorg ik er verder wel voor.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hmm..alles tegelijk kopen heeft zo wel zijn nadelen..je gaat niet helemaal vol een game spelen en uitspelen, alles unlocken..je speelt van alles wat -> de lol is er sneller af. Ook.heb je niet dat je bij elk aangekocht spel weer een lekker gevoel krijgt van "leuk een nieuwe game!" Ik zou zelf de slecht verkrijgbare meuk wel meteen kopen en de rest stapsgewijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Ik kan van iemand Burnout 2 kopen, maar hij vraagt er 20 euro voor. Is dat terecht? Kvind het vrij duur, maar weet niet hoe zeldzaam ie is.. op Marktplaats staat ie iig niet nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

20 eu? Nou ik den kdat je er wel veel plezier aan zult vinden.. aangezien deel 3 en 4 niet op de GC komt... die zijn wel berter... maar 2 was zeker een supergevoel met rijden die deel 3 niet heeft!
(vanaf deel 3 van burnout maakt EA de spellen...)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb je Killer 7 eigenlijk zelf ook gespeeld Aap? Anders kan ik me voorstellen dat je niet echt zin hebt om op jacht te gaan naar een plaatje. :p

Ik vind dat de meeste screenshots het spel totaal niet goed weergeven. Op 1 of andere manier ziet het er in screenshots altijd heel lelijk uit, terwijl diezelfde scenes tijdens het spel vaak prachtig zijn.

(Lelijk) plaatje van susie.Vooral omdat ik vaak om haar moest lachen. ;) Als je met haar praat besef je vaak weer even wat een krankzinnig spel dit toch eigenlijk is.

Artwork van Harman Smith. Dit ziet er gewoon netjes uit. En dit is toch min of meer de hoofdrolspeler/belangrijkste figuur in het spel. Als je het onderste afwijkende vakje gewoon zwart maakt ben je ook meteen het IGN logo kwijt. :D

Verrassend mooie screenshot van iwazaru. Toch eigenlijk wel één van de meest karakteristieke figuren in het spel.

Maar goed, het zijn maar suggesties. :) Het is niet mijn topic. Gewoon een plaatje van de hoes kan natuurlijk ook. Ik weet eigenlijk niet meer zo goed hoe de plaatjes bij RE4 en TS3 er in de voorgaande delen uitzagen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Over Killer7 gesproken, ben ik de enige die de stem van Harman Smith herkende? Zijn stem werd ingesproken door Dwight Schultz, beter bekend als Captain H.M "Howling Mad" Murdock uit de serie The A-Team(en later bekend van zijn regelmatige gastrol in Star Trek).

Ik ga denk ik maar voor een Iwazaru plaatje, als daar tenminste ook wat artwork van te vinden is. Dat geeft meteen aan wat je van het spel kunt verwachten.

[ Voor 29% gewijzigd door MetroidPrime op 07-09-2005 01:07 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Heb het spel idd nog niet gespeeld :p het ziet er gewoon apart uit. Omdat het een echte single player game is en ik nog veel single player games heb liggen die ik moet uitspelen mag Killer7 van mij wachten :) wanneer hij goedkoper word zal ik hem zeker halen, just tot see what the fuzz is all about (zoiets :p ).

Ik kan wel een plaatje zoeken maar totaal niet weten hoe belangrijk het voor het spel is, straks zoek ik een mooie spoiler uit :X Wel vind ik het plaatje, "Artwork van Harman Smith" wel aanspreken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

ReCreator schreef op woensdag 07 september 2005 @ 00:24:
20 eu? Nou ik den kdat je er wel veel plezier aan zult vinden.. aangezien deel 3 en 4 niet op de GC komt... die zijn wel berter... maar 2 was zeker een supergevoel met rijden die deel 3 niet heeft!
Correctie ;)

EA geeft uit, Criterion developed.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Willybubba schreef op woensdag 07 september 2005 @ 08:07:
[...]

Correctie ;)

EA geeft uit, Criterion developed.
Sorry,

Jah klopt... Maar EA heeft wel een hand gehad in de ontwikkeling.. is te merken ook.. de graphics zijn beter.. hij is nog snel, maar de besturing is iets aangepast zodat ie net neit zo zo lekker rijd als burnout 2... maar nog steeds heerlijk :)
Bij Burnout 3 heb je trouwens geen handrem... die bij deel 2 voor het goede gevoel zorgde :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Uhm..Criterion heeft altijd al (voor zijn tijd) grafisch goede games gemaakt. BO3 was alleen beter omdat we alweer een jaartje of 2-3 verder waren. EA hebben ze echt niet nodig gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:39

rajackar

Blood Minister

Ik ben ook nog steeds op zoek naar een orgineel van BO2. De "versie" die ik nu heb loopt steeds vast en dit spel is zijn eld dubbel en dwars waard.

De verkoopcijfers van Killer7 zijn om te huilen volgens matt. Dat is eigenlijk wel enorm jammer. Zo zal capcom zich wel 100 keer bedenken voor ze weer zo'n gewaagd project op poten zetten. Ik hoopte eigenlijk dat er meer idioten waren die hem direct zouden aanschaffen voor het volle bedrag om capcom te laten zien dat we dit waarderen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
ReCreator schreef op woensdag 07 september 2005 @ 00:24:
Ok dan koop ik hem wel. Heb toch ook wel zin in een leuke racer op de Cube, want SRS valt me tegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik heb nog 2 BO2's (totaal 3) liggen maar aangezien die voor meer dan 40 euro gekocht zijn (exacte prijs kan ik nog wel opzoeken) wil ik ze ook niet kwijt voor minder dan 40 euro. Dan houd ik ze liever ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Max|Burn op 07-09-2005 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

rajackar schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:25:
De verkoopcijfers van Killer7 zijn om te huilen volgens matt. Dat is eigenlijk wel enorm jammer.
Dit is ook wel een game die volgens mij behoorlijk scoorde in het downloadcircuit .. :) Nou zal dat niet zo'n mega impact hebben maar toch iets,..mensen wisten niet wat het was dus gaan het eerst "proberen" ,,,bij het proberen is K7 per ongeluk uitgespeeld en dan..tja :)

Of het goed gemarket is..geen idee, de Nintendo marketing is in nederland al vele jaren zwaar onder de maat..of dit nu ook zo was in de VS/Canada weet ik niet.
Matt responds: You, sir, are correct. Killer 7 was a big, fat bomb, unfortunately. The game has sold very poorly. I'm too lazy to look up exact figures, but yes, they are excruciatingly flimsy to say the least. Hold onto the game. Maybe it'll be a collector's item one day.
:'( :'( :'(

[ Voor 39% gewijzigd door Max|Burn op 07-09-2005 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Er zijn weer items aan de sterrencatalogus toegevoegd. Dit keer is het weer niets bijzonders. Voor 1500 sterren kun je kaarten krijgen voor de nieuwe Pokémon film en voor 2500 sterren kun de nieuwe Pokémon film op DVD krijgen.

:O

Over dat Killer7 plaatje, het kan misschien een hele tijd duren voordat mijn PC gerepareerd is, dus ik kan niet garanderen dat ik op korte termijn de seal op een plaatje kan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 13:49
Even een vraagje voor de mensen die de Ngamer thuis ontvangen (abo's). Wanneer hoort het blad van de maand September in huis te liggen (die met de Nintendogs op de cover)? Ik heb namelijk niets ontvangen nog en ik hoor ook helemaal niets van HUB uitgevers. Telefonisch tussen 10 en 12 uur maar bereikbaar en per email ontvang ik ook niets terug. Maar ik heb dus wel €60 betaald voor 6 nrs, waarvan ik er nu sowieso nog maar 2 van heb.
Maar goed, wie heeft het wel in de bus ontvangen? Of komt het blad pas medio September uit en staat op www.ngamer.nl maar een voorbeeld van een cover??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Bellsofwar schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:22:
Even een vraagje voor de mensen die de Ngamer thuis ontvangen (abo's). Wanneer hoort het blad van de maand September in huis te liggen (die met de Nintendogs op de cover)? Ik heb namelijk niets ontvangen nog en ik hoor ook helemaal niets van HUB uitgevers. Telefonisch tussen 10 en 12 uur maar bereikbaar en per email ontvang ik ook niets terug. Maar ik heb dus wel €60 betaald voor 6 nrs, waarvan ik er nu sowieso nog maar 2 van heb.
Maar goed, wie heeft het wel in de bus ontvangen? Of komt het blad pas medio September uit en staat op www.ngamer.nl maar een voorbeeld van een cover??
Ik ben geena abonnee, maar het nieuwste nummer hoort geloof ik wel per 1 september in de winkel te liggen. Geen enkele winkel bij mij in de buurt heeft het nieuwste nummer, alleen het vorige nummer met Twilight Princess op de voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Ik kan waarscheinlijk de cube van een maat zijn vriend overkopen met 5 games en 2 controllers + memcard voor 75 euri :) weet alleen niet welke games het zijn mjah dat hoor ik vandaag nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:15

Ankh

|true

Bellsofwar schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:22:
als je nou eens op de website kijkt

dan kom ik toch echt dit tegen:
[N]Gamer #4/2005 verschijnt op 8 september. Klik hieronder op "meer..." om de volledige inhoudsopgave te kunnen zien.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 13:49
ok sorry mensen....dan ben ik bij deze officieel scheel :(....beschouw voorgaande posts dan maar als ongelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:15

Ankh

|true

Bellsofwar schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:21:
ok sorry mensen....dan ben ik bij deze officieel scheel :(....beschouw voorgaande posts dan maar als ongelezen...
hihi maakt niet uit ;)

maar ik ben vandaag weer ff langs gegaan bij de FRS in alkmaar (de laat) en ze hebben nog 2 Cube's (zelda windwaker pakket) voor 75 euro staan :) dus sla uw slag :D

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Bellsofwar schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:21:
Maakt niet uit :) Ik krijg hem morgen dankzij de sterrencatalogus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MaxBurn schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 22:09:
Hmm..alles tegelijk kopen heeft zo wel zijn nadelen..je gaat niet helemaal vol een game spelen en uitspelen, alles unlocken..je speelt van alles wat -> de lol is er sneller af. Ook.heb je niet dat je bij elk aangekocht spel weer een lekker gevoel krijgt van "leuk een nieuwe game!" Ik zou zelf de slecht verkrijgbare meuk wel meteen kopen en de rest stapsgewijs..
Eens. Je laat een spel gewoon sneller liggen en je doet minder moeite omje erin te verdiepen als je veel tegelijk tot je beschikking hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 13:55

Smoonshine

Feyenoord!!

Syntagma schreef op woensdag 07 september 2005 @ 00:19:
Ik kan van iemand Burnout 2 kopen, maar hij vraagt er 20 euro voor. Is dat terecht? Kvind het vrij duur, maar weet niet hoe zeldzaam ie is.. op Marktplaats staat ie iig niet nu.
Ik heb er 16 euro voor betaald via eBay. Daar kwamen nog wat verzendkosten bij, dus ongeveer 18 euro in totaal. 20 euro is wel een redelijke prijs voor echt wel een tof spel. Vind het persoonlijk een stuk leuker dan NFSU2. En grafisch ook nog eens een paar klassen beter.
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:17:
[...]

Eens. Je laat een spel gewoon sneller liggen en je doet minder moeite omje erin te verdiepen als je veel tegelijk tot je beschikking hebt.
Dat hoeft niet per se. Ik heb zelf Beyond Good & Evil en XIII gekocht in de 3 voor 2 actie bij FRS. Die blijven gewoon liggen, totdat ik Resident Evil 4 en Zelda: TWW uitgespeeld heb. Straks in de aanloop naar de Revo krijg je toch nog een periode dat er bijna niets uitkomt. Dan heb je mooi de tijd om die spellen die je altijd nog uit moest spelen te gaan spelen.

[ Voor 37% gewijzigd door Smoonshine op 07-09-2005 18:09 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

.

[ Voor 99% gewijzigd door Max|Burn op 07-09-2005 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik van al die spellen nog is reviews gelezen en dit is er overgebleven. De bovenste moet ik iig hebben, en de onderste zijn wel allemaal goede spellen, maar als er goede vervolgen op de Rev. komen dan kan ik die misschien nemen. In ieder geval, als iemand een verzameling heeft met een meuk spellen hieruit, en die doet ze ooit nog is weg, dan kunnen we misschien een mooi dealtje sluiten?
De score's er achter zijn "IGN review; Gemiddeld Pers"

*The Legend of Zelda: The Twilight Princess *.* ; *.*
-The Legend of Zelda: The Wind Waker 9.6 ; 9.6
-Metroid Prime 9.8 ; 9.4
-Metroid Prime 2: Echoes 9.5 ; 9.0
-Resident Evil 4 9.8 ; 9.6
-Super Mario Sunshine 9.4 ; 9.0

-Animal Crossing 9.1 ; 8.6
-Eternal Darkness: Sanity's Requiem 9.6 ; 8.9
-F-Zero: GX 9.3 ; 8.6
-Killer 7 8.1 ; 7.4
-Mario Kart: Double Dash!! 7.9 ; 9.0
-Pikmin 2 9.3 ; 9.1
*Prince of Persia: 3 *.* ; *.*
-Prince of Persia: The Sands of Time 9.6 ; 9.1
-Super Smash Bros. Melee 9.6 ; 9.1

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 60403 op 07-09-2005 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Had de afbeelding toch weggehaald omdat hij beter in het DS topic past :)
en die doet ze ooit nog is weg
Tuurlijk niet ;)

Op KI7 en Eternal Darkness hoef je geen vervolg te verwachten. De prince of persia games hebben allemaal hun eigen verhaal dus alleen pop spelen op de rev. is een wat vage redenering.

[ Voor 74% gewijzigd door Max|Burn op 07-09-2005 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Ok, net weer Burnout2 gespeeld maar het is echt niet te doen. Ik haal de 8burnouts niet eens. Voordat ik er nog maar in de buurt komt, komt er onverwachts een auto van (links of rechts) bij een kruispunt... wat je niet kan overzien... of er rijden 2dikke bussen bij elkaar en een derde er achter... onmogelijk. Hoe kun je nu ooit boven de 300 uitkomen :? er is altijd wel iets wat je niet kan zien/inschatten en dan ben je de sjaak. Of ik rijd op een verkeerde map. Er zijn wel maps die ik goed kan uitrijden zonder kapot te gaan maar daarbij kan ik dan weer niet genoeg burnouten.

Geef mij de map en de auto :p dan weet ik waar het mogelijk is :) Ik heb nu het meeste gereden op palm beach ofzo... iedergeval zo'n soort San Francisco stad :p

[ Voor 19% gewijzigd door Dutchie! op 07-09-2005 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zat net even op google te zoeken naar een mooi plaatje van Iwazaru. En het enige wat ik tegen kwam waren heel veel afbeeldingen van die 3 beroemde aapjes... horen zien en zwijgen zegmaar. Iwazaru is dus blijkbaar diegene die z'n handen voor z'n mond houdt. :) Vond het wel grappig. En het is ook vast en zeker geen toeval dat capcom precies dat personage in dit spel naar die aap vernoemd heeft...?

Maar artwork van iwazaru kan ik nergens vinden. :( Enkel screenshots. Volgens mij is er alleen van de speelbare personages artwork gemaakt.

En aangezien artwork toch wat netter staat dan een rafelige screenshot...

Artwork van Harman Smith. Netjes gecropt en met het Killer7 logo erop.

Zo te horen zit het er voorlopig niet in dat MP die PC gefixd gaat krijgen. En we zitten nu tenminste nog een soort aan het begin van het topic. ;) Om bij page 30 nog de topicstart te gaan wijzigen is een beetje onzin. Misschien kunnen we vanaf het volgende topic dan het echte "Official GoT seal of quality" logo weer gaan gebruiken. :p

Volgens mij is die Burnout2 uitdaging trouwens niet echt geldig meer hoor. ;) Zoals ik het me herinner was z'n eerste record ergens rond de 250 burnouts, en hij had toen een exemplaar van spiderman2 beloofd aan de eerste die dat record zou breken... en vervolgens deed hij dat zelf.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 07-09-2005 23:39 ]

Anoniem: 34027

Heb post verwijderd want volgens mij is het illegaal om naar mp3tjes te linken
Sorry

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 34027 op 08-09-2005 10:31 ]

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Anoniem: 60403 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 21:39:
Ik van al die spellen nog is reviews gelezen en dit is er overgebleven. De bovenste moet ik iig hebben, en de onderste zijn wel allemaal goede spellen, maar als er goede vervolgen op de Rev. komen dan kan ik die misschien nemen. In ieder geval, als iemand een verzameling heeft met een meuk spellen hieruit, en die doet ze ooit nog is weg, dan kunnen we misschien een mooi dealtje sluiten?
De score's er achter zijn "IGN review; Gemiddeld Pers"

*The Legend of Zelda: The Twilight Princess *.* ; *.*
-The Legend of Zelda: The Wind Waker 9.6 ; 9.6
-Metroid Prime 9.8 ; 9.4
-Metroid Prime 2: Echoes 9.5 ; 9.0
-Resident Evil 4 9.8 ; 9.6
-Super Mario Sunshine 9.4 ; 9.0

-Animal Crossing 9.1 ; 8.6
-Eternal Darkness: Sanity's Requiem 9.6 ; 8.9
-F-Zero: GX 9.3 ; 8.6
-Killer 7 8.1 ; 7.4
-Mario Kart: Double Dash!! 7.9 ; 9.0
-Pikmin 2 9.3 ; 9.1
*Prince of Persia: 3 *.* ; *.*
-Prince of Persia: The Sands of Time 9.6 ; 9.1
-Super Smash Bros. Melee 9.6 ; 9.1
Ik weet niet of de Revolution ook de Freeloader zal ondersteunen, maar misschien is het een idee om eind dit jaar dan ook MegaMan X Collection te importeren. Dit zijn alle MMX spellen van 1 tot en met 6, maar zal waarschijnlijk, net als de MMC alleen in de US en Japan uitgebracht worden.

Het zijn dan wel geen "128bits" titels, maar voor ouwe Nintendo gamer als ik kan ik dit natuurlijk niet aan mij voorbij laten gaan :) (MMX1-3 zijn oude SNES titels en 4-6 zijn voor de PSX uitgebracht).

Ik weet tevens niet of je ook van hardcore shooters houdt, maar Ikaruga is ook erg tof. Wel knettermoeilijk op de Easy setting, maar ok. Deze was voor mij nogal moeilijk te vinden dus ik heb zelf de JAP versie liggen. Oh ja, en vergeet Kinnikuman 2: Legend vs Generation niet :P

[ Voor 10% gewijzigd door GZ op 08-09-2005 02:48 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Willybubba
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Anoniem: 115248 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:37:
Ik zat net even op google te zoeken naar een mooi plaatje van Iwazaru. En het enige wat ik tegen kwam waren heel veel afbeeldingen van die 3 beroemde aapjes... horen zien en zwijgen zegmaar. Iwazaru is dus blijkbaar diegene die z'n handen voor z'n mond houdt. :) Vond het wel grappig. En het is ook vast en zeker geen toeval dat capcom precies dat personage in dit spel naar die aap vernoemd heeft...?
Moet je eens kijken waar de vrouw van Iwazaru en dat mannetje die bij een Soul Shell op de muur zit (Kikazaru en Mizaru) naar leiden, dat zijn die andere 2 aapjes :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-06 11:11
WAUW! Ik heb Soul Calibur nou al een paar dagen binnen, en ik vind het echt een fantastisch spel. Jammer dat ik hem nooit eerder gekocht heb, ookal stond hij wel op mijn lijstje met must-haves. Echt een aanrader _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Willybubba schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:40:
Moet je eens kijken waar de vrouw van Iwazaru en dat mannetje die bij een Soul Shell op de muur zit (Kikazaru en Mizaru) naar leiden, dat zijn die andere 2 aapjes :P
:)
Grappig! Daar had ik echt geen idee van.
Zo te horen hebben ze weinig aan het toeval over gelaten bij het ontwikkelen van Killer 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

September 8, 2005 - Tonight at THQ's year-end press event, IGNcube caught up with company president Brian Farrell and quizzed him on Revolution plans. Farrell did confirm that THQ is developing "games for Revolution." Providing more details than that, Farrell indicated wide support for all the next-generation consoles including Revolution, saying, "THQ's plan is to serve gamers no matter what platform they are on." Backing that up, he also firmly stated, "We are commited to Nintendo's [Revolution]."

However, when asked about what plans Nintendo has laid out for THQ, Brian was hush-hush on the matter. But he claims that based on his discussions with the hardware giant, he feels that "Nintendo is waking up."

Finally, when confronted with the question of whether or not THQ was in possession of development hardware, Mr. Farrell declined to provide specifics due to non-disclosure agreements (NDAs). All he would say was that "We're seeing more from Nintendo now [for Revolution] than we have an any other Nintendo platform."

THQ, joins the ranks of Square Enix, Konami, Bandai, and a few other publishers that have pledged support for the Revolution, which, as a reminder, is not the finalized name. Read our Revolution FAQ now for a full list of known details.
http://cube.ign.com/articles/649/649292p1.html

Dit soort berichten stemmen mij dan weer behoorlijk postief.

[ Voor 4% gewijzigd door rajackar op 09-09-2005 08:57 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hmm dat soort berichten zijn inderdaad niet verkeerd... Het maakt het ook wel weer spannend.. als THQ ook al zo enthousiast is... :)

of zouden ze enthousiast moeten spelen? Lijkt me niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 08-04 15:53
Het klinkt iig goed. Maar ja, aan enkel klinken hebben we niks.

Ik wacht geduldig af. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
rajackar schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 08:56:
[...]

Ik wilde het ook posten, alleen je was me voor. Matt heeft op het IGN forum(Revolution General Board) een topic geopend met als titel: "You Guys Excited for TGS Yet?". Ik heb geen IGNsider meer, dus ik kan het bericht niet meer lezen. Ik ben wel nieuwsgierig naar wat Matt in dat topic te vertellen heeft.

[ Voor 11% gewijzigd door MetroidPrime op 09-09-2005 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:43
Vandaag bij de mediamarkt:

Zoocube - 5 euro
NFL 2003 - 4 euro
Billy Hatcher - 8 euro

Voor zo weinig geld (en 4 player geschikt, wat helemaal belangrijk is hier) heb ik ze alle drie maar meegenomen. Voor dat geld kan ik me er geen buil aan vallen.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 08-04 15:53
lol, dat is wel heel goedkoop. :D

Hadden ze nog meer games in de aanbieding?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Laatst online: 00:43
Eigenlijk niet, alleen mission impossible voor 12 euro geloof ik.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Aap schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:13:
Geef mij de map en de auto :p dan weet ik waar het mogelijk is :) Ik heb nu het meeste gereden op palm beach ofzo... iedergeval zo'n soort San Francisco stad :p
Op Palm Beach kwam ik ook niet hoger dan 40 oid. Big Surf Shores is een stuk makkelijker, weinig verkeer en de boost meter is makkelijk te vullen.

Heb een sessie opgenomen, kwam tot de 65 en toen maakte ik wat foutjes waardoor ik net 1cm tekort kwam om de boost meter te vullen. Ach ja anders zou het filmpje ook zo lang zijn geworden he ;)

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/bo2_screen.jpg
58MB - 09m07s - XviD
Xvid decoder mocht je die nog niet hebben.
(Sorry voor het brakke geluid, een NTSC bron geeft blijkbaar wat problemen)

En dit dan zo'n 5,5x zo lang doen en je zit aan mijn record, eitje.

Spider-Man heb ik volgens mij geeneens meer :P
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/cheer.gif GZ Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/cheer.gif

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Vet, die ga ik bekijken. Weet ik meteen of ik Burnout 2 voor die 20 euro ga doen (weet het al wel vrij zeker maja) ;)

[edit]
Lol dat is toch ook niet normaal, of komen alle tegenliggers altijd op dezelfde plek dat je zo goed weet hoe je moet rijden? Ik ken het spel niet echt goed, wat is een Burnout eigenlijk in dit geval?

[ Voor 49% gewijzigd door Syntagma op 09-09-2005 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Ben nu aan het downloaden ik heb ook nog niet alle auto's dus daar ligt het ook misschien aan. Verder speel ik het op 60Hz. Heb jij dat ook gedaan ? of 50Hz schijnt te schelen namelijk. :)

[ Voor 62% gewijzigd door Dutchie! op 09-09-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

rajackar schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 08:56:
[...]

Dat gevoel heb ik ook hoor. De gasten van Lionhead enz zeggen hetzelfde en dat terwijl vroeger echt alleen maar japanse developers een devkit kregen voor de launch.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• MetroidPrime
schnumi schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 20:05:
[...]
Dat gevoel heb ik ook hoor. De gasten van Lionhead enz zeggen hetzelfde en dat terwijl vroeger echt alleen maar japanse developers een devkit kregen voor de launch.
Ik lees net dat EA zegt dat ze nog helemaal niets weten over de Revolution. Een topman van EA heeft op een congres gezegd dat ze nog niet eens het kleinste beetje informatie van Nintendo hebben ontvangen. Da's toch wel vreemd, Nintendo laat alles wel aan de kleinere westerse third-parties zien, maar de grootste weet van niets.

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Misschien houden ze de info voor EA nog even achter omdat ze toch wel weten dat EA een groot deel van hun spellen voor de Rev zal uitbrengen en misschien hebben ze er ervaring mee dat EA snel informatie lekt?

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 09:44:
Misschien houden ze de info voor EA nog even achter omdat ze toch wel weten dat EA een groot deel van hun spellen voor de Rev zal uitbrengen en misschien hebben ze er ervaring mee dat EA snel informatie lekt?
Misschien is het ook wel, omdat EA toch geen gebruik gaat maken van de speciale functies van de REV. Was de Devkit voor de REV niet ongeveer hetzelfde als voor de Cube? EA kan zijn spelletjes dus net zo goed op een cube devkit maken.

uhm...

• Robin
  • Niet online
EA maakt nauwelijks platformspecifieke games, al helemaal niet voor de GameCube. EA staat er om bekend dat ze games maken die geport worden naar diverse platformen, vandaar dat Nintendo vermoedelijk geen details aan het bedrijf heeft losgelaten.EA mag dan wel de grootste zijn, maar vernieuwend zijn ze niet, en daar is Nintendo nou naar op zoek ;).

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Syntagma schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 19:24:
Lol dat is toch ook niet normaal, of komen alle tegenliggers altijd op dezelfde plek dat je zo goed weet hoe je moet rijden? Ik ken het spel niet echt goed, wat is een Burnout eigenlijk in dit geval?
Meeste verkeer is hetzelfde met wat kleine variaties.

Een Burnout in dit geval is het opvullen van je boost meter dmv bepaalde acties (driften, jumpen, tegen verkeer in rijden etc.) tijdens het boosten, en voordat de boost meter leeg is van je vorige Burnout (de boost meter loopt langzaam leeg omdat je boost 'verbruikt'). Als je dit steeds lukt kun je de Burnouts aan elkaar rijgen (Burnout x1, Burnout x2 etc) en zo constant boosten.

Zo zie je op het eind (als ie Burnout! ipv Burnout x66 zegt) dat ik net niet genoeg boost punten heb gesprokkeld om de boost meter weer volledig op te vullen en dus wordt mn Burnout chain verbroken en begin je weer bij Burnout x1. Bijkomende hindernis is dat je niet ziet hoeveel van de boost meter je hebt opgevuld tijdens het boosten, je ziet hem alleen leeglopen. Is een beetje op intuïtie en een beetje hopen dat je genoeg hebt :P
Aap schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 19:52:
Ben nu aan het downloaden ik heb ook nog niet alle auto's dus daar ligt het ook misschien aan. Verder speel ik het op 60Hz. Heb jij dat ook gedaan ? of 50Hz schijnt te schelen namelijk. :)
Heb een US versie dus 60Hz. Denk dat 50 wellicht iets makkelijker is omdat het langzamer gaat?

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Net ff Crash Nitro Kart gespeeld, maar wat valt die tegen zeg. Hij krijt op IGN bijna hetzelfde cijfer als MKDD, maar dat slaat echt nergens op. Het spel gaat vrij traag en hapert ook nog eens af en toe...

Absolute afrader dus!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Even ter info, zowel Tony Hawk Underground 2 als Harvest Moon: A Wonderful Life zijn beide 9,99 bij Intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
GolbeZeromus schreef op donderdag 08 september 2005 @ 02:46:
Ik weet niet of de Revolution ook de Freeloader zal ondersteunen, maar misschien is het een idee om eind dit jaar dan ook MegaMan X Collection te importeren. Dit zijn alle MMX spellen van 1 tot en met 6, maar zal waarschijnlijk, net als de MMC alleen in de US en Japan uitgebracht worden.
Goed punt! Ik heb redelijk wat import games die ik nu via de Freeloader speel. Ik weet niet hoe de backwards compatiblity is geregeld in de Revo maar het lijkt me sterk dat de Freeloader nog zal werken! Als het wel zo is dan is het petje af voor Datel en ook voor Nintendo want dan is de Revo wel echt backwards compatible!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
MetroidPrime schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:57:
[...]

Ik wilde het ook posten, alleen je was me voor. Matt heeft op het IGN forum(Revolution General Board) een topic geopend met als titel: "You Guys Excited for TGS Yet?". Ik heb geen IGNsider meer, dus ik kan het bericht niet meer lezen. Ik ben wel nieuwsgierig naar wat Matt in dat topic te vertellen heeft.
Afbeeldingslocatie: http://img75.imageshack.us/img75/2489/matt7xy.jpg
Trouwens, lees dit.

[ Voor 10% gewijzigd door Xrenity op 11-09-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Bedankt, dat zegt mij voldoende. Ik ben benieuwd over er van de week nog wat zal "uitlekken". Dinsdag is de 20ste verjaardag van Mario, dus ik verwacht dat er op die dag al wat info vrij zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117133

MetroidPrime schreef op zondag 11 september 2005 @ 17:21:
[...]

Bedankt, dat zegt mij voldoende. Ik ben benieuwd over er van de week nog wat zal "uitlekken". Dinsdag is de 20ste verjaardag van Mario, dus ik verwacht dat er op die dag al wat info vrij zal komen.
De aankondiging van Mario's Party nummer 8 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117133 schreef op zondag 11 september 2005 @ 17:59:
[...]

De aankondiging van Mario's Party nummer 8 :P
Ik denk meer dit:

"This is levolusion; you will say wooow... ! Levolusion!"
"And here, tle gameboy miclo ! Wooow!"

"Mole info sloon !"

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Zoals ik wel weer gewend ben van de FRS..tot nu toe kunnen ze geen van de 6 bestelde games leveren..prutsers. Als ze dit keer weer eenzijdig cancelen dan bel ik ze op of schrijf een klachtenbrief.

edit:
Aangezien er al weer dik een dag niet gepost is hier...

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/mcf/GCTopic/bring10.jpg :D

[ Voor 42% gewijzigd door Max|Burn op 13-09-2005 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Q: When will Nintendo reveal more about Revolution?

A: At the Tokyo Game Show 2005. Nintendo president Satoru Iwata will talk about Revolution in his keynote speech. Nintendo fans must not miss this event for it is here that Iwata is expected to unveil the Revolution's mysterious controller. The keynote will take place in mid-September and IGN will be on hand with details and photos.
Van: http://cube.ign.com/articles/522/522559p3.html

Betrouwbaardere bron dan de gemiddelde blogger :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

MaxBurn schreef op maandag 12 september 2005 @ 06:53:

edit:
Aangezien er al weer dik een dag niet gepost is hier...

[afbeelding] :D
Als dat een ad is voor de Revo... _/-\o_ gaan ze nu al een betere en serieuse kant op dan ooit!

De nieuwe slogan rechtsonderin zou hem ook wel kunnen worden! Leuke post in ieder geval :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 25534 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:40:
[...]

Als dat een ad is voor de Revo... _/-\o_ gaan ze nu al een betere en serieuse kant op dan ooit!

De nieuwe slogan rechtsonderin zou hem ook wel kunnen worden! Leuke post in ieder geval :+
Het is door een fan gemaakt en op de forums van het Advanced Media Network gepost. In datzelfde topic zou er overigens binnen een paar uur Revolution nieuws gepost worden. Sinds vandaag de 20ste verjaardag van Mario is, vermoed ik dat het over Mario 128 zal gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 13-09-2005 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Toch lekker dat de 'hype' voor de TGS zo wordt opgebouwd. Was bijna vergeten dat het al bijna zover is. Hoop nu wel dat er echt wat wordt laten zien. Hoop eigenlijk dat Iwata een kontverhaal heeft, weg wil lopen en a la Columbo 'one more thing' heeft en de Revo controller uit zijn zak tovert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Hoelaat is die speech eigenlijk? In NL tijd?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Deddiekoel schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:15:
Toch lekker dat de 'hype' voor de TGS zo wordt opgebouwd. Was bijna vergeten dat het al bijna zover is. Hoop nu wel dat er echt wat wordt laten zien. Hoop eigenlijk dat Iwata een kontverhaal heeft, weg wil lopen en a la Columbo 'one more thing' heeft en de Revo controller uit zijn zak tovert!
Het wordt allemaal spannend gemaakt zeg :) ben echt benieuwd. Kheb hier alle huidige consoles staan maar als dé3 alle teglijk met een nieuwe console komen weet ik wel dat ik voor nintendo ga! Khoop zo dat t echt nintendo blijft en niet mee gaat in de pimp mij pimp gevoelens :r . Ik wil princesjes redden in een paddowereld met gepimpte vlindertjes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smoonshine schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:54:
Hoelaat is die speech eigenlijk? In NL tijd?
En waar? Kan ik het misschien via een stream volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 115073 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:37:
[...]

Er is geen stream, maar als er daadwerkelijk wat onthuld wordt, dan zal IGN achteraf de speech integraal online zetten.

EDIT: De meest onbetrouwbare gaming-nieuwsbron op de planeet(beter bekend als Spong) heeft "onthuld" dat we vrijdag de controller en een nieuwe Mario te zien zullen krijgen.

[ Voor 37% gewijzigd door MetroidPrime op 13-09-2005 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:37:
[...]

hier misschien:

http://www.gamespot.com/2005/tgs/

• neggix
  • Laatst online: 05-06 22:33
Weet iemand waar je nog een losse gc zonder iets erbij kan bestellen.. controller mag wel, maar geen spellen ofzo.. en geen Bol prijzen :o

Mario Kart FC 1590-4774-1019

• Blamm
  • Laatst online: 06-06 09:17

Blamm

Niet meer Smart

In de startpost staat Nedgame genoemd: http://www.nedgame.nl/
69 euro daar kaal (zonder games). Je moet hem wel zelf ophalen daar of 2 games meebestellen

• neggix
  • Laatst online: 05-06 22:33
Razorfist schreef op woensdag 14 september 2005 @ 01:02:
In de startpost staat Nedgame genoemd: http://www.nedgame.nl/
69 euro daar kaal (zonder games). Je moet hem wel zelf ophalen daar of 2 games meebestellen
Ja, had ik al gekeken, maar is uitverkocht... ook al gebeld en ze hebben em niet los meer...

Mario Kart FC 1590-4774-1019

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Zoals ik verwacht had, die advanced media network site ofzo heeft 0,0 info over de rev :)

[ Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 14-09-2005 06:03 ]

Q: Will the Revolution controller come up?

A: Yes.

Q: Will details about the controller be made known?

A: The chances are very good.

Q: Will new Revolution games be announced?

A: Currently unknown, but we don't believe so.

Q: Will video of Revolution games be released to the public?

A: Probably not.
Bron: IGN

Dat lijkt mij een slechte combinatie... wel de controller laten zien en geen revolution spellen. Ik hoop dat ze toch wel iets van een demo ofzo bij zich hebben om de controller te kunnen demonstreren. Anders komt het volgens mij helemaal niet over. Als hij gewoon alleen dat apparaat laat zien zal ik wel teleurgesteld zijn. :p

• LiToKi
Anoniem: 115248 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 10:10:
[...]

Dat lijkt mij een slechte combinatie... wel de controller laten zien en geen revolution spellen. Ik hoop dat ze toch wel iets van een demo ofzo bij zich hebben om de controller te kunnen demonstreren. Anders komt het volgens mij helemaal niet over. Als hij gewoon alleen dat apparaat laat zien zal ik wel teleurgesteld zijn. :p
Beetje jammer ja, als er echt geen games gedemonstreerd worden. Dan kunnen ze wat mij betreft die controller niet laten zien. Stel je voor dat ze de Bongos lieten zien vorig jaar zonder donkey konga of jungle beat erbij te laten zien, dan heb je toch ook zoiets van "wtf?".

• MetroidPrime
Anoniem: 115248 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 10:10:
[...]

Dan zou Iwata bijna een uur lang alleen maar de controller laten zien? Andere bronnen beweren dat er meer dan alleen de controller te zien zal zijn. Ik verwacht dat Iwata op zijn minst een aantal tech-demos laat zien. Misschien laat hij zelfs zien hoe je Twilight Princess met de nieuwe controller kunt spelen. Ook verwacht ik dat hij Nintendo WiFi Connection gaat demonstreren.

• Deddiekoel
Ik denk ook dat als de controller geshowed zal gaan worden dat er ook wel iets van een demo moet zitten. Wellicht geen echte games maar op zijn minst tech-demos. Spelen van bestaande games uit alle generaties lijkt me dan ook wel waarschijnlijk.

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Er staat volgens mij alleen dat er geen videos van games vrij gegeven worden. Dat wil IMHO niet zeggen dat Iwata of iemand anders geen spel zal demo-spelen met de nieuwe controller.
Volgens mij was er een tijdje geleden juist gezegd dat de demo met mario 128 zou zijn. Maar ik weet niet meer waar ik dat gelezen heb of hoe betrouwbaar die bron was.

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik dacht al, wat wordt er tegenwoordig weinig gepost over Gamecube's. Zat steeds m'n topic list te refreshen, maar er was inmiddels allang een nieuw topic. D'oh!

Anyways, net even Resident Evil 2 gescored voor 17,50 :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:50
Afbeeldingslocatie: http://i16.photobucket.com/albums/b29/penic99/Rev_R.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.screenplayquiz.com/test/Rev_Rbright.jpg

Afbeeldingslocatie: http://homepage.mac.com/moesyzslak/Rev/rev_r1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://homepage.mac.com/moesyzslak/Rev/rev_r2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rarevids.com/pictures/nes/Gumshoe.jpg

• Captain N
Een nieuwe gun, dat zou fantastisch zijn. Laat die revolutie maar zitten, geef mij een gun voor m'n Nintendo Revolution, en ik ben blij :D

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

OHHHHH SHIIIT !!!
Dat zou echt geweldig zijn :D

Ik kan me nog herinneren dat ik hierover nog een voorspelling heb gedaan in een ouder deel van deze thread B)

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Maar waar zijn die foto's van? Neem aan een presentatie ergens? Maar waar? En is dat ding wat je onder in beeld ziet (waar software onder staat) mischien de nieuwe controller? Lijkt dat een beetje op de Megadrive controller B)

[ Voor 9% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 14-09-2005 18:43 ]

• Passie-m
  • Laatst online: 22:42
ja idd.. en waarom die pijlen op de controler?...

maar waar komen die foto's vandaan? jammer dat er geen ingame beelden zijn oid

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

En dat onderste plaatje lijkt verdacht veel op NES graphics!!1

:+

[ Voor 6% gewijzigd door Whut?! op 14-09-2005 18:52 ]

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Passie-m schreef op woensdag 14 september 2005 @ 18:45:
ja idd.. en waarom die pijlen op de controler?...
Gyro ? :)

Overigens staat die screen op 19-8-2005, niet echt recent he...

[ Voor 19% gewijzigd door Max|Burn op 14-09-2005 19:24 ]

• Captain N
Nee, maar... dus? :P Ik snap je punt niet helemaal...

Mijn foto's op Flickr.

• Xrenity
MaxBurn schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:22:
[...]
Gyro ? :)

Overigens staat die screen op 19-8-2005, niet echt recent he...
19 augustus... Echt lang geleden is het niet :) Overigens zegt iemand op de Gaming-Age Forums het volgende:
The controller is definitely being revealed this week. A lucky few are playing it tomorrow morning. Just STFU and believe. AND GET READY. As for what it is? That's a different story....
En ja, die dude is betrouwbaar. Hij zit als het goed is bij iwata in het hotel :)

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Of je wacht rustig af zoals ik ;)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.