Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 57 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.903 views sinds 30-01-2008

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 13:34
Op het eerste gezicht lijkt het niet gephotoshopped, maar iemand zou een gephotoshopped plaatje kunnen projecteren op een scherm en daar een foto van kunnen nemen. Het feit dat er een "review" knop onder het plaatje van het spel staat, het controller icoontje verdacht veel op een Xbox controller lijkt, GumShoe verkeerd geschreven is en de onderste rij icoontjes niet allemaal in dezelfde stijl zijn gemaakt doet mij vermoeden dat het nep is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Anoniem: 25534

MetroidPrime schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:13:
[...]

Op het eerste gezicht lijkt het niet gephotoshopped, maar iemand zou een gephotoshopped plaatje kunnen projecteren op een scherm en daar een foto van kunnen nemen. Het feit dat er een "review" knop onder het plaatje van het spel staat, het controller icoontje verdacht veel op een Xbox controller lijkt, GumShoe verkeerd geschreven is en de onderste rij icoontjes niet allemaal in dezelfde stijl zijn gemaakt doet mij vermoeden dat het nep is.
Ik denk dat je niet zo snel je conclusie moet trekken.

Ik vind de foto een beetje wazig, maar zal waarschijnlijk met een gsm zijn gefotografeerd. Maar ik vind dit plaatje er zeker niet nep uitzien. Sterker nog, ik geloof heilig dat dit echt is.

Vergeet ook niet dat Nintendo's nieuwe console, voornamelijk zwart is.. waardoor die nieuwe controller waarschijnlijk ook zwart zal zijn.. waardoor je al weer snel de link legt naar een microsoft gamepad.

Nee jongens.. ik voel het aan me water.. De geheimen achter de Revo, worden langzaam onthuld :)

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:37

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

[...]
Waarom zou GumShu verkeerd geschreven zijn? Wie legt er de link naar het spel GumShoe?

En de knoppen "review" en "discuss" lijken juist hints naar de Nintendo Connection oid. Een community waarin dus veel meer gedaan kan worden dan alleen maar online games spelen.

Ik zeg nu niet dat ik een "holy believer" ben, maar ik vind je argumenten een beetje slapjes, zeg dan maar gewoon dat je sceptisch bent en niet teleurgesteld wilt worden ;)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Ik wil feiten zien :+ dus ik heb geen idee of het echt is. Wel hoop ik idd dat er weer een gun komt en veel games erbij. :D

edit:

op FRS.nl de 3halen2betalen zegmaar,
- Timesplitters 3 future perfect (30euro)
- Billy hatch and the giant egg (30euro)
- Zwarte gamecube controller (30euro)
totaal 64euro, incl. thuis laten bezorgen :)

[ Voor 48% gewijzigd door Dutchie! op 14-09-2005 20:45 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-06 15:17
Twee Dee schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:31:
[...]

Waarom zou GumShu verkeerd geschreven zijn? Wie legt er de link naar het spel GumShoe?
Gumshoe ging over een agent in een slecht humeur. GumShu volgens de tekst ook :).

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Aap schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:33:
- Billy hatch and the giant egg (30euro)
Blaatschaap11 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 18:36:
Vandaag bij de mediamarkt:

Zoocube - 5 euro
NFL 2003 - 4 euro
Billy Hatcher - 8 euro
Ouch ;)

Anoniem: 115248

[...]
Misschien wordt GumShu de japanse naam? :p
(GumShoe is nooit in japan verschenen).

Maar ik ben het eigenlijk wel met je eens. Het ziet er best wel nep uit. Ik kan ook gewoon niet geloven dat Nintendo serieus dat logo met die twee discjes wil blijven gebruiken. :p

• Actreon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-10-2024
Even een snel vraagje tussendoor: kunnen jullie wel op de website van Warppipe komen? Het lijkt alsof het down is.

http://forums.warppipe.com/viewforum.php?f=23 (is goed gespeld ;))

• Dutchie!
:( en bedankt !

:p eigenlijk is het 20euro per stuk. En krijg het thuis bezorgt, wat mij geen reistijd kost, geen benzine, geen wachtrij... maar had het idd liever zoals jij gedaan hoor ;)

• MetroidPrime
Anoniem: 25534 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:26:
[...]

Ik denk dat je niet zo snel je conclusie moet trekken.
Ik zou heel graag willen dat het echt is, maar vanwege die paar genoemde punten vrees ik dat het niet zo zal zijn.
Actreon schreef op woensdag 14 september 2005 @ 22:00:
Even een snel vraagje tussendoor: kunnen jullie wel op de website van Warppipe komen? Het lijkt alsof het down is.

http://forums.warppipe.com/viewforum.php?f=23 (is goed gespeld ;))
Zowel WarpPipe als de Ahh-Choo en Demasked websites zijn al een paar dagen down. Ik heb er verder niets over gelezen, dus ik zou ook niet kunnen zeggen wat er mis is.

EDIT: Die Revolution foto blijkt afkomstig te zijn van een blog waar een aantal eerdere leugens over de Revolution vandaan zijn gekomen. Het plaatje is dus vrijwel zeker nep.

[ Voor 11% gewijzigd door MetroidPrime op 15-09-2005 00:45 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Syndicaat892
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-01 19:45
Heeft er iemand in de omgeving Rotterdam nog interesse om een drie halen twee betalen te delen met mij?Wil FIFA2006 in de pre-order halen, maar budget dwingt mij om geen extra games aan te schaffen...

Leef elke dag of het je laatste is, ooit krijg je gelijk!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:27

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik zal het GCTopic logo wat oppoetsen. Er zijn toch wat foutjes ingekomen in een of andere versie.

Wat is er trouwens met "Gamecube en Revolution" gebeurt in het logo? Zit giga artifacting boven ( ??? )

[ Voor 36% gewijzigd door Max|Burn op 15-09-2005 09:18 ]

ma ma ma ma ma macron one

Anoniem: 17526

Ik ben nogal sceptisch m.b.t. "Revolution logs", maar deze url spreekt me toch wel aan:
http://onlynintendorevolution.blogspot.com

En wtf is dat plaatje bij het eerste bericht?

Mij benieuwen of die gast gelijk heeft... nog maar 1 dag! :7

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-06 20:15

rajackar

Blood Minister

Zou wel erg tof zijn als Hideo Kojima er idd bij gaat zijn om iets aan te kondigen. Maar volgens mij is het een publiek geheim dat HK iets gaat doen met de revo want daar is al zo veel over geschreven dat ik de gok ook wel aan zou durven om dat als "nieuws" te melden ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Ik geloof dat die speech van Iwata morgenochtend 4:00 uur Nederlandse tijd begint. Ben nu wel erg nieuwsgierig geworden naar de revolutie van Nintendo! _/-\o_

Anoniem: 17526 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 09:18:
Ik ben nogal sceptisch m.b.t. "Revolution logs", maar deze url spreekt me toch wel aan:
http://onlynintendorevolution.blogspot.com

En wtf is dat plaatje bij het eerste bericht?

Mij benieuwen of die gast gelijk heeft... nog maar 1 dag! :7
Ha, die gast kan ik me nog wel herinneren met zijn gebrekkige engels. Dat was dezelfde die tijdens de afgelopen e3 de hele tijd bleef volhouden dat er halverwege de tweede dag nog een hele grote aankondiging van Nintendo zou komen. Hij had toen ook al allerlei fantastische theorieën over wat de revolution in zou houden... allemaal nooit uitgekomen natuurlijk. :p

Anoniem: 154961

Ik ben ook wel heel nieuwsgierig geworden over de Nintendo RevolutiOn

Las net dit bericht http://nintendo-revolution-nside.blogspot.com/

met dit plaatje Afbeeldingslocatie: http://img271.imageshack.us/img271/1197/globalplayerakaonv11ie.jpg

lijkt mij ook wel wat, alhoewel ik me nog niet in de huiskamer zie zitten met zo'n ding op mijn hoofd.

Ik hoop dat we na het weekend alles te weten zijn gekomen...........................

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Die gast van die blog is echt niet goed wijs zeg. Hij is zeker dat interview met de maker van dat On filmpje vergeten te lezen
En een blik op dat lijstje met "launch titles" wat er onder staat lijkt me bewijs genoeg dat het allemaal fake is.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:04

S2S

Anoniem: 154961 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 09:47:
Ik ben ook wel heel nieuwsgierig geworden over de Nintendo RevolutiOn

Las net dit bericht http://nintendo-revolution-nside.blogspot.com/

met dit plaatje [afbeelding]

lijkt mij ook wel wat, alhoewel ik me nog niet in de huiskamer zie zitten met zo'n ding op mijn hoofd.

Ik hoop dat we na het weekend alles te weten zijn gekomen...........................
Nintendo kennende..

Ik gok toch op touchscreen, ook al houden ze vol dat het niet zo is.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Tja het ziet er allemaal wel erg gelikt uit.. zou het toch echt zijn? Wat ik me afvraag is, als het allemaal nep is, waarom zou diegene zoveel onzin verzinnen om alleen maar de Revo op te hemelen.

Moet eerlijk zijn dat ik wel steeds meer benieuwd ben naar de Revo en wat er nou allemaal waar van is, maar van alleen speculeren wordt ik toch ook niet echt warm... Maarja je hebt ze wel erbij he... die in hun eigen fantasie wereld leven.. en iedereen daarbij willen betrekken. :)

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik denk vooral dat de tijd nog niet rijp is om een console uit te brengen die alleen met headset te spelen is. Lijkt me ook meteen het einde van lekker met vrienden in de kamer multiplayeren.
Misschien dat het als extra te krijgen is voor een paar spellen, zoals nu de bongos ;)
Ik denk dat één van de onderdelen te maken heeft met het precies genereren van bewegingen in de controller maar dat zal denk ik niet het enige zijn.

* rajackar is iig heel erg benieuwd :)

Launch titles

Zelda - a link to a link
(...)
super super mario brothers
(...)
In the blues
exerosicey (!?)
in the heat of the moment
(...)
Sonic a new begining (sic!)
Lol! :p
Op de 1 of andere manier zie ik dat allemaal toch niet echt verschijnen.
Wat ik me afvraag is, als het allemaal nep is, waarom zou diegene zoveel onzin verzinnen
Aandacht trekken.
En het werkt, want we zitten er nu toch over te praten. ;)

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Hier nog 2 plaatjes Afbeeldingslocatie: http://www.kasuto.net/genken/revolutionadnew.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.kasuto.net/genken/revolutionadnew2.jpg met een mooi revo controller, maar op zich wel leuk idee, met trackball en verwisselbare knoppen.

Ps4/switch gamer

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat kon bij de oude Atari ook allebei al.. niks revolutionairs aan dus helaas.
Met die grote blauwe a5 controllers

EDIT: Kids Controllers heetten die geloof ik.

EDIT 2:

Trackball:
http://www.backntime.net/...Control/2600_trakball.jpg

Kids Controller:
http://www.backntime.net/...600/Control/2600_kids.jpg
(met verwisselbare voorplaten)

[ Voor 63% gewijzigd door Ken. op 15-09-2005 13:09 ]

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:50:
Hier nog 2 plaatjes [afbeelding] [afbeelding] met een mooi revo controller, maar op zich wel leuk idee, met trackball en verwisselbare knoppen.
Zeer waarschijnlijk is het een fake.

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat lijkt me nogal wiedes ja ;)
Dus laat dat 'zeer waarschijnlijk is het' gedeelte maar weg.

• NinTeNdO_FrEaK
Waarschijnlijk wel ja, maar op zich zou ik het wel een mooi controller vinden.

Ps4/switch gamer

Als dat dus echt de controller gaat worden ben ik zeer teleurgesteld.. :Z "als" zeg ik erbij.

Het stukje over Directional Force Feedback, lijkt me wel erg interessant. Indien dit echt goed is uitgevoerd, en de joystick dus spontaan uit je handen springt.. maar ik betwijfel dat, en zie het eerder als een soort rumble feature.. waar niemand wat aan heeft, en wat alleen irritant trilt.

Het concept voor de verschillende knoppen kan ik niet helemaal plaatsen, waarom zou jij die willen wijzigen?

Tevens had ik eigenlijk verwacht dat er een kleine schermpje in de joystick zou zitten, zodat die extra gameboy connectie komt te vervallen.. en je dus kleine dingen als een inventory of een map, op je controller krijgt te zien.

Maar zoals ik al zei.. speculaties...

ohja.. en vergeet ik bijna nog die trackball... die dingen vind ik waardeloos.. je komt altijd met je velletje ertussen te zitten!! :P

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 25534 op 15-09-2005 13:18 ]

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:04

S2S

NEPPER DAN NEP.

Sinds wanneer heeft drukwerk last van jaggies :'(

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-06 14:38

disjfa

be

Anoniem: 25534 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 13:16:
Het concept voor de verschillende knoppen kan ik niet helemaal plaatsen, waarom zou jij die willen wijzigen?
Omdat het ene spel al met 1 knop te doen is en het andere met 6. Dan is dat juist een mooie uitbreiding. Als ik met de 4 knoppen op de huidige GC een vechtspel moet spelen klik ik bijna altijd fout. Kan ik dan de layout van de playstation erop krijgen gaan dat soort spellen veel gemakkelijker mijn collectie in.

Op zich is het wel een leuk idee. Maar ik wacht wel tot de presentatie :)
Tevens had ik eigenlijk verwacht dat er een kleine schermpje in de joystick zou zitten, zodat die extra gameboy connectie komt te vervallen.. en je dus kleine dingen als een inventory of een map, op je controller krijgt te zien.
Marketingtechnisch niet al te slim en echt revolutionair is dat ook niet hé. Aangezien de dreamcast dit al had ;)

[ Voor 23% gewijzigd door disjfa op 15-09-2005 13:42 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Dat jullie nog serieus op die plaatjes in gaan }:O

De nep-heid straalt er aan alle kanten vanaf.

je moet toch wat doen, als je aan het werk bent.... :P

hoezo trouwens nep. Diegene die dit gemaakt heeft, heeft de tijd ervoor genomen, of dit nou nintendo zelf was, of een faker maakt niet echt uit.

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 25534 op 15-09-2005 14:08 ]

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Anoniem: 25534 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 14:07:
je moet toch wat doen, als je aan het werk bent.... :P

hoezo trouwens nep. Diegene die dit gemaakt heeft, heeft de tijd ervoor genomen, of dit nou nintendo zelf was, of een faker maakt niet echt uit.
Tja, ik moet ook wat tijdens het kopiëren van DB's ;)

Maar over die plaatjes. het idee op zich lijkt me niet iets waarmee nintendo gaat komen en al helemaal niet iets waarvan 3rd parties uitspraken doen als "nintendo is waking up".
Daarnaast vind ik het taalgebruik in de tekstjes nogal kinderachtig en helemaal niet duiden op professioneel pers drukwerk.

Anoniem: 117133

Denk bovendien aan de uitspraak van Miyamoto dat juist een spel als Pikmin geschikt is voor de nieuwe controller........

Met al deze fake-plaatjes en concepten vraag ik me trouwens het volgende af:
Is het ooit voorgekomen dat een over-enthousiaste fan vantevoren een controller of console "goed heeft gegokt"? Volgens mij niet namelijk, zelfs bij de DS zat iedereen fout.

• MetroidPrime
Anoniem: 117133 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 14:23:
Denk bovendien aan de uitspraak van Miyamoto dat juist een spel als Pikmin geschikt is voor de nieuwe controller........

Met al deze fake-plaatjes en concepten vraag ik me trouwens het volgende af:
Is het ooit voorgekomen dat een over-enthousiaste fan vantevoren een controller of console "goed heeft gegokt"? Volgens mij niet namelijk, zelfs bij de DS zat iedereen fout.
Volgens mij is zoiets nog nooit eerder gebeurd. De SNES en N64 controllers waren soms al bekend lang voordat de console uitkwam. De N64 controller werd meer dan een jaar voor de release al getoond. De GameCube controller werd iets meer dan een jaar voor de Japanse release voor het eerst getoond en een half jaar later werd de final versie getoond. Nintendo is nooit zo geheimzinnig over de controller geweest, dus fans hebben nooit eerder erover hoeven gokken.

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja doordat mensen zoveel gaan denken over de Revolution dan krijg je automatisch zeer teleurgestelde mensen.

Ik zou al tevreden zijn met een gewone controller maarja. :P

Overigens goed nieuws! We hebben weer iets om naar uit te kijken op GC gebied. Want Battalion Wars heeft zojuist een 8,8 gescoort op IGN. 8)

Batallion Wars review IGN

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik wist geeneens dat ie dr al was maar de prutsers bij FRS hebben me de PS2 versie geleverd van Killer 7.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:04
Heren, een vraagje over Prince of Persia : Warrior Within, want ik zit klem.
Er zijn twee dingen. 1 is een vraag omdat ik iets gemist heb (mensen die tegen je praten als je gamed waardoor je een cutscene mist..), en 1 vraag omdat er in het spel iets niet klopt.

Vraag 1, de belangrijkste: Op een gegeven moment kom ik in een grote ruimte waar, als ik binnen kom, ik een stuk over "de dahaka" moet zien. Ik zie hier niks. Geen scene, gewoon de ruimte in en slingeren. Dit is denk ik ook het probleem, want het einde van die ruimte moet zitten in een punt waar ik een muur inga die de Dahaka kapot heeft gemaakt. Je raad het al, mijn muur is nog heel. Hoe kan dit?!?!

Vraag 2: Ik miste een cutscene, en heb daarna gesaved an afgesloten. Toen ik weer opstartte leek de Prins wel Raziel (uit hoe-heet-die-game-ook-al-weer). Kan iemand mij vertellen wat er met hem gebeurd is, en waarom zijn energie nu steeds afneemt?

Ik zou jullie zeer erkentelijk zijn

Flickr PSN ID= cheironnl

• Dutchie!
schnumi schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:56:
Tsja doordat mensen zoveel gaan denken over de Revolution dan krijg je automatisch zeer teleurgestelde mensen.

Ik zou al tevreden zijn met een gewone controller maarja. :P

Overigens goed nieuws! We hebben weer iets om naar uit te kijken op GC gebied. Want Battalion Wars heeft zojuist een 8,8 gescoort op IGN. 8)

Batallion Wars review IGN
Kheb stuk gelezen van de revieuw en filmpje(s) gekeken en het ziet er echt gaaf uit !! :) vooral de aktie die erin zit. (Filmpje gezien met die bruggen). Misschien deze game dan toch ook maar aanschaffen als hij komt :p

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hij komt 19 december hier uit in de EU. :)

En voor de importers onder ons: 19 september (aanstaande maandag) dan komt hij al in de VS uit. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik moet zeggen dat die controller met verwisselbare buttons me toch het meest aannemelijk lijkt wat ik toe nu toe heb gezien, naast die controller die je gesplitst was over twee handen.

Misschien wordt de controller wel een bouwpakket....

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Anoniem: 93354

Mag toch hopen van niet. Raak je alleen maar kwijt en meer kans dat er iets kapot gaat.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:05
Ik geloof persoonlijk toch echt in het gyroscoop idee. Dus dat de control als het ware gaat trekken naar bepaalde kanten. Dat is dus eigenlijk het idee van de powerball. Dat is echt revolutionair en het trekt je echt het spel in. Verder heb ik ook nog steeds die plaatjes in m'n hoofd zitten van die vierde dimensie enz. Maar ja, na het weekend zullen we het allemaal weten...

Ik kan me niet voorstellen dat er een touchscreen oid op komt. Hooguit een soort touchpad ofzo, maar geen LCD...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Zolang de controller maar niet onbetaalbaar wordt vind ik alles best. Het moet wel leuk blijven om 3 extra controllers aan te schaffen zodat je af en toe met zijn 4-en kunt gamen.

[ Voor 3% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 15-09-2005 23:01 ]

Hoedje schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:51:
Maar ja, na het weekend zullen we het allemaal weten...
Ik dacht dat ik iemand hier had zien zeggen, dat morgen om 04:00 NL tijd, het bekend wordt gemaakt?

• Hoedje
Ja ik doelde op de totale TGS, die duurt namelijk het hele weekend. Maar ik heb net ff de sites lopen checken. Je hebt gelijk. Er is inderdaad om 11:00 lokale tijd een persconferentie van Nintendo. Voor zover ik kan zien is dat de enige persconferentie van Nintendo op de TGS... Het is daar nu 6:50 volgens de wereldklokkensite. Dus de persconferentie begint om 4:00 NL tijd.

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 15-09-2005 23:52 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Over 3uur en 9minuten word de persconferentie gehouden !!! :o of heb ik dat mis :+

edit: @hieronder omdat ik in verwarring werd gebracht of het nu (voor ons dan) van donderdag op vrijdag was.. of juist van vrijdag op zaterdag. En het is dus van donderdag naar vrijdag :D vandaar. Ben niet de snuggerste he :p

[ Voor 61% gewijzigd door Dutchie! op 16-09-2005 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-06 14:38

disjfa

be

Aap schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 00:51:
Over 3uur en 9minuten word de persconferentie gehouden !!! :o of heb ik dat mis :+
2 post boven je word dat nog vertelt. Dus waarom zou je dat mis hebben :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Luiwammes hier :P.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1126843943.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1126843944.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1126843945.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1126843946.jpg

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3143782

http://cube.ign.com/articles/651/651275p1.html

Et voilá :Y).

[ Voor 72% gewijzigd door Robin op 16-09-2005 06:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

omg eerste indruk.. teleurstelling! Nog een afstandbediening erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik weet nog niet wat ik er van moet denken.. ;)

Dat het een supermanier is van spelbesturing ben ik wel zeker van, aan de andere kant neem ik aan dat er wel een expansion is voor reguliere games.

edit:

Hm ik bedenk me net dat je in de meeste games niet meer dan 4 knoppen gebruikt. 2 shoulder buttons (die zitten op die expansion) en A + B bijvoorbeeld. Zou ook prima moeten gaan dus.
# Praise for Revolution controller from Hideo Kojima and Square Enix.
:D

[ Voor 106% gewijzigd door Max|Burn op 16-09-2005 07:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Bekijk het filmpje om een idee te krijgen hoe ze het willen...

http://www.dagbladet.no/kultur/2005/09/16/443527.html

Ziet er best kick-ass uit.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Echt een kick-ass controller, en voor normale spellen zoals fifa kun je nog altijd de cube controlller gebruiken.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:03

Smoonshine

Feyenoord!!

Toen ik eerst de plaatjes zag, dacht ik WTF?? Maar nu ik het verhaaltje van IGN erbij heb gelezen moet ik zeggen dat het me wel enorm aanspreekt. Nintendo doet echt compleet wat anders! Als ze de support voor de REV goed weten te regelen gaat dit echt een topper worden. Op de PS3 en Xbox 360 krijg je gewoon meer van hetzelfde, maar dan met mooiere plaatjes. Dit wordt echt een nieuwe beleving.

Op die manier kun je ook makkelijk een Xbox en een Revolution bij elkaar gebruiken. Overigens, zou het voor 3rd party developers niet mogelijk zijn om gebruik te maken van de Gamecube controllers of komt er evt. een extensie nog bij? Alleen een Nintendo systeem hoeven kopen zou natuurlijk wel het mooiste zijn :D

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

GolbeZeromus schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 07:15:
Bekijk het filmpje om een idee te krijgen hoe ze het willen...

http://www.dagbladet.no/kultur/2005/09/16/443527.html

Ziet er best kick-ass uit.
Of een direct-feed :)
http://cubemovies.ign.com...ntrailer_091605_qtlow.mov

Superconcept. Het enige is dat ik denk dat ik in bepaalde type games nooit meer de precisie zal hebben die ik vroeger wel kon hebben. Denk aan MKDD met 5 miniturbo's in een bocht ;)

Jammer om te zien dat mensen op de frontpage al massaal de controller afkraken.

[ Voor 28% gewijzigd door Max|Burn op 16-09-2005 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

Nintendo heeft het woord inovatief een nieuwe slechte betekennis gegeven. Geweldig dat de controller bijzonder is, maar jongens wtf je moet hem met een hand vast houden? Denk je dat de 3th party producer er op zitten te wachten om games te maken die met bewegingen (ala eyetoy) te maken hebben?

RIP nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Op het eerste gezicht (bij het zien van de plaatjes) dacht ik wtf, maar het filmpje doet het em, als spelen zo word: :9 _/-\o_
Elk spel word dan zoals Donkey Konga beweging = besturing

En ze kunnen niet meer zeuren dat gamen slecht voor je is :)

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 16-09-2005 07:39 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
TheEvilCuber schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 07:38:
Op het eerste gezicht (bij het zien van de plaatjes) dacht ik wtf, maar het filmpje doet het em, als spelen zo word: :9 _/-\o_
Elk spel word dan zoals Donkey Konga beweging = besturing

En ze kunnen niet meer zeuren dat gamen slecht voor je is :)
idd! En met de uitbreiding lijkt me 3rd party ook niet zo'n probleem. Ik verwacht dat die bewegingen nog vrij simpel in te voeren zijn :)

Nintendo _O_

[ Voor 3% gewijzigd door Xrenity op 16-09-2005 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn.. ik weet het even niet meer... dubbele gevoelens.

Het concept en het nieuwe idee vind ik geweldig eruit zien. Alleen als ik zo die filmpjes bekijk.. zie ik iedereen met "rare" bewegingen zijn/haar spel spelen. SoulCaliber, d.m.v. je joystick als zwaard te gebruiken, maar dan soort van real-time is geweldig, maar wil je dit ook echt wel constant. Aan de andere kant verwacht ik dat er ook gewoon een "normale" controller komt.

Maar revolutionair gezien is het wel TOP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/651/651224/revolution-controller-the-possibilities-20050915064635339.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/651/651224/revolution-controller-the-possibilities-20050915064636449.jpg

Zo werkt het dus ingame :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Actreon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-10-2024
Zo ik was gewoon vlak voordat de persconferentie begon in slaap gevallen.
Word ik weer wakker 6 uur 's morgens, zie ik HET!.

WOOOOOOW :D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Het is wel anders... Ik denk dat wanneer je hele grote handen hebt deze controller een probleem gaat vormen. Je daat dan met je duim over de afstandsbediening heen. Het gebrek aan meer knoppen lijkt mij ook maar niets. Heel veel spellen gebruiken er echt wel meer dan 4 zoals bijvoorbeeld mijn favo spel SSB(M). Verder snap ik die dpad niet helemaal. Ik gebruik die dpad echt nooit. Vind een joystickje 10x beter. Zijn er mensen die de dpad echt gebruiken om te lopen?

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:37

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

PuDy schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 07:33:
Nintendo heeft het woord inovatief een nieuwe slechte betekennis gegeven. Geweldig dat de controller bijzonder is, maar jongens wtf je moet hem met een hand vast houden? Denk je dat de 3th party producer er op zitten te wachten om games te maken die met bewegingen (ala eyetoy) te maken hebben?

RIP nintendo.
:D Rip teh d00med roflcopter :D

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aakab
  • Laatst online: 04-06 11:13
Heheheh tering het lijkt me echt vet :) Idd op het eerste gezicht lijkt het echt vrij nep...maar dat filmpje dat doet het hem gewoon...

alleen tja we kennen nintendo..en hoe vaak zie je een commercial...zo een apparaat moet je echt ondersteunen met marketing anderskomt het niet van de grond af..maar hij is vet ik ben overtuigd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:09
Deze controller, 4x en dan Mario Party anyone?

Het lijkt me wel dat er ook nog spellen komen met de ondersteuning voorbijvoorbeeld de Wavebird of de originele GC controller.

Ik ben nu wel heel erg benieuwd naar de spellen, ik hoop alleen dat ze het niet proberen te forceren zoals bij Mario 64 voor de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

lemming_nl schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 07:47:
Het is wel anders... Ik denk dat wanneer je hele grote handen hebt deze controller een probleem gaat vormen. Je daat dan met je duim over de afstandsbediening heen. Het gebrek aan meer knoppen lijkt mij ook maar niets. Heel veel spellen gebruiken er echt wel meer dan 4 zoals bijvoorbeeld mijn favo spel SSB(M). Verder snap ik die dpad niet helemaal. Ik gebruik die dpad echt nooit. Vind een joystickje 10x beter. Zijn er mensen die de dpad echt gebruiken om te lopen?
Oude spellen moesten toch ook te spelen zijn. Kantel het ding en je hebt ongverr de originele NES controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 17-06 17:11

TdV

Ik ben behoorlijk verrast; in positieve zin welteverstaan; ik zie mezelf al helemaal zelda spelen met deze controller. Dat bewegingen met het dirigeerstokje uit windwaker bijvoorbeeld kun je dus emuleren met je conroller; misschien zelfs je pijl en boog of hookshot richten; WOW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mmm... toch wel enigszins verbaasd over de controller. Jammer dat ze geen Mario demo lieten zien om e.e.a. te demonstreren. Maar goed, Nintendo slaat nu wel een geheel nieuwe weg in. Reken er maar op dat de controllers van de PS4 en Xbox 3 ook soortgelijke functionaliteiten zal bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hoe werkt het systeem trouwens? Ik las op IGN dat er een antenne bij je tv geplaatst moet worden. Is het dan een combinatie van antenne en gyro waarmee bepaald wordt hoe je beweegt? Of is het hele gyro idee eruit en is het alleen een lange antenne die het doet?

Verder was er een tijdje terug toch ook al een ontwerp uitgelekt dat hier op leek? Ook met twee losse delen, alleen kon je die nog op een andere manier samenvoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 16:00
RevolutionController.mov

sorry, teveel dataverkeer reeds :(

[ Voor 28% gewijzigd door jaapstobbe op 16-09-2005 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Euh.

Ik moet thuis die filmpjes nog maar ff bekijken, ik heb nu iets van..

HEU?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Mijn huisgenoot had eerst iets van WTF, en toen zag hij filmpje en toen was het VET! Nintendo zal dus veel tv reclame moeten maken om het idee uit te leggen. Ikzelf ben nog wat sceptisch omdat ik ook op de bank wil hangen en Fifa wil kunnen spelen. Anderzijds is het wel heel gaaf om met zijn 4-en dan MK te doen (als het lekker werkt), want iedereen zit altijd mee te sturen met het hele lichaamm ook al helpt het geen drol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
"Honestly, at first look, I laughed. Out loud. I didn't get it at all. But as soon as you understand what the wand does in relation to the television -- how it can detect not only where it is being held, but how close to the television you are, things start to fall into place. Nintendo wanted to change the way to interact with games -- that was their biggest goal"
Dit is eigenlijk ook mijn mening. Maar nadat ik las dat zelfs mensen van EA overtuigt zijn van het concept... dan zie je dat Nintendo toch ook onder de third party spelletjesmakers steun heeft. Dat is toch wel heel belangrijk, want het poorten van games zal zo'n beetje onmogelijk worden. Dit is echt super, de mogelijkheden zijn oneindig...

Ik moest overigens meteen aan dit plaatje denken:
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/522/522559/igncubes-nintendo-revolution-faq-20050131050033523-000.jpg

A. Knap van Nintendo dat ze dit zo goed binnenkamers hebben weten te houden
B. Als ze het al zo lang wisten, dan moet het ook wel goed gaan met de game ontwikkeling...

[ Voor 23% gewijzigd door Hoedje op 16-09-2005 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
NINTENDO == GAMEPLAY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Mijn eerste reactie op de nieuwe controler was: "Is dit het?????" Wat een teleurstelling.

Maar na het filmpje, denk ik. WOW.... Dit is in Gamingland, inderdaad revolutionair. Eindelijk actie.

Niet meer zo'n leipe controler, maar een revolutionaire besturing. Dit openend, nieuwe mogelijkheden, voor spelbesturing.

Dat zware ding van voren lijkt mij iets, als het duckshoot pistool of niet? Ik neem aan, dat de controler gewoon op radio frequentie werkt?

FF de consequentie op noemen.

Mensen, dit betekend: NIEUWE games. Nieuwe in de zin van NIEUW. Xbox 360 en PS3 krijgen dus oude spellen met nieuwe graphics. Revolution krijgt nieuwe spellen, die voor heen niet mogelijk waren!! _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door RareGast op 16-09-2005 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Bij nader inzien... bijvoorbeeld een FPS, kun je dus ineens WEL vloeiend aimen op een console. Ik raak enthousiaster. Het concept is best goed, eigenlijk :)

Ik ben benieuwd naar de filmpjes... kan ze alleen hier niet bekijken :(

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

PuDy schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 07:33:

RIP nintendo.
Kijk even verder voor je blaat. Er zijn diverse extentions. Sowieso is de standaard extention een analog stick met 2 trigger buttons. Hiernaast is het helemaal niet gezegd dat standaard controllers niet werken. De nog altijd perfecte cube controller werkt er ook op.

[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 16-09-2005 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

De controller zou gebouwd zijn om dit concept en pikmin zou er perfect bij passen.

Pikmin hier mee spelen zie ik nog niet helemaal zitten.
Pikmin aanwijzen en pakken (door a te drukken) gooien met gyro controlls >:) !!

En mario met gyro.. Flud besturen met motion gyro :X?

Ik heb er zin in, ik zit nu per genre een beetje te denken wat de mogelijkheden zijn

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 16-09-2005 09:21 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16963

Bij het plaatje had iedereen op mijn werk iets van :?

Na het filmpje was het :9

Denk dat dit wel een hele leuke manier van spelen wordt. De PS3 en de xbox360 zijn toch meer van hetzelfde. Denk zoiezo dat jappanners hier helemaal warm voor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
gezond en in vorm blijven door elke dag een uur te gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Zoals de meeste was ik op het eerste gezicht een beetje beduusd, maar ik begin nu het potentieel te zien!
Wat Nintendo wel heel goed heeft gedaan vind ik is die uitbreiding mogelijkheid. Daarmee maken ze de overgang makkelijker maar bieden ze ook NOG MEER mogelijkheden.

Wat ik ook heel cool vind is dat hiermee het FPS en RTS genre eindelijk fatsoenlijk naar de console kunnen worden gebracht. Dit zal heel wat 3rd party support met zich meebrengen.

Ben grootste zorg is de nauwkeurigheid, maar Nintendo kennende zal dat wel snor zitten!

Begin steeds enthousiaster te worden. EINDELIJK EEN MEGATON ;-)

Vind wit ook coole kleur (jammer dat iPod & X360 die ook al heeft) helemaal hoe ze de controller uit de 'melk' lieten komen.

Edit: Wat ik ook erg cool vind is dat dit design eigenlijk de belangrijkste geruchten verenigd

[ Voor 8% gewijzigd door Deddiekoel op 16-09-2005 09:40 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
TheEvilCuber schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 09:20:
Ik heb er zin in, ik zit nu per genre een beetje te denken wat de mogelijkheden zijn
Daar hebben mensen al over gedacht http://cube.ign.com/articles/651/651224p1.html :P.
RareGast schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 09:16:
Mensen, dit betekend: NIEUWE games. Nieuwe in de zin van NIEUW. Xbox 360 en PS3 krijgen dus oude spellen met nieuwe graphics. Revolution krijgt nieuwe spellen, die voor heen niet mogelijk waren!! _/-\o_
So true!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Certainly, the Revolution controller is a piece of hardware that, if successful will grow the range of software available and require creativity on the part of developers. As Iwata said in his Game Developers Conference keynote in March this year, it's now clear that the Revolution really is "a place where the best ideas — not the biggest budgets — will win". And with the rising costs of developing next-gen games such a pressing concern for the Japanese industry, new avenues offered by a control system that looks clean, reliable and - most importantly - easy to use could be a real boon. And while it can also potentially tap into a wide base of users (perhaps contrary to this report posted to Bloomberg just hours ago), the new controller also happens to make the Xbox 360 pad and the 'boomerang' DualShock3 look outdated before they've even gone on sale. _/-\o_
www.edge-online.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Waarom nou een afstandsbediening:
"Firstly, we face the reality that within one family there are people willing to pick up a game controller, and those who would never touch one," he said. "Anyone will pick up a TV remote control, but not necessarily a game controller. Why is this?"

"We thought it was the requirement of moving right and left fingers separately and nimbly that was creating a psychological barrier," Iwata continued. "To expand the gaming population, it was needed for us to design a pad so that any family member would see it on the living room table, think that this was something relevant to them and pick it up."

"For the controller to be placed on the table at all, we had to make it compact - I believe that this will be possible for this controller. Also, just like a TV remote control, it can be manipulated with one hand."
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=11573

Briljant. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Damn, nu ben ik echt enthousiast. gaat me weer geld kosten dammit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ze zeiden ook een tijd geleden

"when you see it, you'll want to pick it up"

En dat is precies wat je altijd doet met een afstandsbediening.

[ Voor 7% gewijzigd door Collaborator op 16-09-2005 09:49 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Is er geen filmpje van die persconferentie zelf of kijk ik daar overheen?

[ Voor 71% gewijzigd door Syntagma op 16-09-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Niet een controller die iemand van te voren had bedacht :) Zoals velen was ook mijn eerste indruk: huh? Maar na het zien van het filmpje lijken de mogelijkheden eindeloos. Iemand enig idee wat dat stukje aan de voorkant van de controller is? Het lijkt zo'n add-on stukje, zoals aan de achterkant. Hij ziet er ook echt mooi uit btw. De eerste console die ik wel in m'n huiskamer wil hebben staan omdat 'ie zo mooi is :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Captain N schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:13:
Iemand enig idee wat dat stukje aan de voorkant van de controller is? Het lijkt zo'n add-on stukje, zoals aan de achterkant.
Dat lijkt mij het "ding" om op je beeldscherm te richten bij schietspelletjes, alla, Duckhunt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Eigenlijk is dat hele ding niet veel meer dan een geavanceerde lightgun he :D

Maar wel echt een revolutie wat mij betreft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

RareGast schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:15:
[...]
Dat lijkt mij het "ding" om op je beeldscherm te richten bij schietspelletjes, alla, Duckhunt etc.
Dat zou het idd wel eens kunnen zijn. Alle oude spellen moesten er immers op te spelen zijn :)

Verder wordt die techniek in speelhallen ook nog steeds toegepast. Dus bij nieuwe spellen kan het idd ook nog gebruikt worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:45
http://www.gamer.nl/nieuws/27779

Ben nou wel erg enthousiast, vraag me af hoe het gaat spelen en wat je er allemaal mee kunt. Hoop dat het beter wordt gebruikt als de pen op de ds, daar zijn nog niet echt veel briljante games voor uit, eigenlijk geen :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 08-04 15:53
Nou ik weet niet wat ik ervan moet denken. Het kan heel leuk worden. Maar willen developers dit wel? Het is echt een HELE andere richting op dan de huidige controllers. Ik vind het er iig leuk uitzien. Maar daar heb je niks aan als er geen leuke games voor worden gemaakt.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Vanitas schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:52:
Nou ik weet niet wat ik ervan moet denken. Het kan heel leuk worden. Maar willen developers dit wel? Het is echt een HELE andere richting op dan de huidige controllers. Ik vind het er iig leuk uitzien. Maar daar heb je niks aan als er geen leuke games voor worden gemaakt.
Iwata also presented a select number of Japanese developers to discuss their feelings related to the controller - most notably Konami's Hideo Kojima, creator of the Metal Gear series, who told the audience that his initial reaction to the controller was simply to exclaim, "You've done it!"

"Even though it was a surprise to me at first, I quickly understood how it should be used," he commented. "This is exactly what I was looking for."
Ja, dus... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik gelof dat ook EA heeft gezegd erg enthousiast te zijn. Als ze dat doorzetten komt het met de third parties ook wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 08-04 15:53
Maar dat is er maar 1.
Willybubba schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:58:
Ik gelof dat ook EA heeft gezegd erg enthousiast te zijn. Als ze dat doorzetten komt het met de third parties ook wel goed :)
2 :+

Nah enniwee. Ik moet het nog zien. Het idee vind ik wel heel leuk.

[ Voor 53% gewijzigd door Vanitas op 16-09-2005 11:09 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

WTF ?!! :D

Ik moet even een paar uur rustig worden, dan kom ik wel weer met een normale reactie :D

..!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Hij is terug :D ;)

Nintendo gaat duidelijk weer een nieuwe dimensie geven aan gamen !! wow ! eindelijk :D als het erg precies is, zoals ze zeggen... men... word dat even stoer dan :D waarschijnlijk kun je dan perfect FPS-en en dat is toch wel het grootste probleem op een console... omdat zoveel mensen dat willen spelen maar al snel afhaken omdat het niet lekker speelt. Dit word misschien wel beter dan een muis !!!

Ook de expansion vind ik geniaal. :) verschillende soorten controllers aansluiten en gamen maar... We gaan nu echt veel games krijgen :D zelfs weer games met alleen NES besturing is mogelijk... dat zou wel erg gaaf zijn !

Enigste wat jammer was, dat ze niks lieten zien van de nieuwe Mario. Maar dat komt wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ben onder de indruk. :)

Lijkt mij heel vet om lightsaber gevechten mee te houden. :)

I love Nintendo. :)

[ Voor 3% gewijzigd door magnifor op 16-09-2005 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik las op Gameqube dat je dus je cube controller ook kunt aansluiten op de rev controller. Dan wordt je cube controller dus draadloos met een draadje :+
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.