Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 56 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.769 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:08

Maximus

There is no substitute

In Luigi's Mansion zitten daar veel dialogen in mbt uitleg in game wat ik moet vatten om de game te spelen? Ik kan namelijk voor 15 euro de JAP import krijgen. Maar goed als er veel tekst is wat ik moet weten dan moet ik wel de PAL hebben...

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Maximus schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 11:16:
In Luigi's Mansion zitten daar veel dialogen in mbt uitleg in game wat ik moet vatten om de game te spelen? Ik kan namelijk voor 15 euro de JAP import krijgen. Maar goed als er veel tekst is wat ik moet weten dan moet ik wel de PAL hebben...
Ik hem daarvoor niet een JAP versie voorhalen. Hier en daar in de winkel ligt hij eral voor minder dan 30euro en op martkplaats. kun je al een PAL versie scoren voor 10euro :)

Het is enigsins een adventure... en zitten wat leesstukjes bij. Of het er veel zijn weet ik niet want ik heb de game niet uitgespeeld :p

Heeft er iemand nog wat nieuws gehoord m.b.t. de Revo? het is de 24ste.. ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:39
Ik heb de JAP versie van Luigi gehad en het is wel aardig makkelijk om er door heen te komen.
Ik herinner me alleen dat het begin moeilijk was omdat je bepaalde keuzes moest maken :)

Zelf mario besturen:
Mario virtual reality :>

En sommige gasten doen heel veel moeite om een controller na te maken:
Download pdf

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Elroy schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 12:41:
Ik heb de JAP versie van Luigi gehad en het is wel aardig makkelijk om er door heen te komen.
Ik herinner me alleen dat het begin moeilijk was omdat je bepaalde keuzes moest maken :)

Zelf mario besturen:
Mario virtual reality :>

Download pdf
Ik heb zelf een guide die de menu's vertaalt enzo maar verder is het gewoon recht aan en makkelijk?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Elroy schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 12:41:
Download pdf
Zo'n scroll wieltje zou wel handig zijn. Ik vraag me alleen wel af hoe je een joystickje omhoog kunt trekken? :P Gaat lastig met alleen je duim, lijkt me.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:17

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo... Ik heb net ein-de-lijk de eindbaas van Paper Mario 2 afgemaakt. Eindelijk uitgespeeld. Ik was daar ooit gestopt vanwege het gebrek aan mega shrooms en de unskippable cutscene waar ik dan weer doorheen zou moeten. Ik keek er van de week naar en ik dacht, f*ck it, ook maar eens afmaken. Dus, ik heb mega shrooms gehaald (hele pokkedungeon weer door...) en ben toen nog maar eens die baas gaan proberen. Zo lastig was ze niet :P

Weer een game die van mijn moet-ik-nog-es-uitspelen lijstje mag :)

[ Voor 4% gewijzigd door Willybubba op 24-08-2005 21:16 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Ik heb gister Donkey Konga ontdekt :)

Is toch wel echt een leuke game, met meer mensen zeker, maar ook in je eentje met twee flinke pinten bier achter de kiezen is het lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

donkey konga wat moet ik me daar precies bij voorstellen ? :P volgens mij een erg erg erg melig spel. Maar wat moet je doen behalve op die bongo's rammen ?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 13:31
Maximus schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:48:
donkey konga wat moet ik me daar precies bij voorstellen ? :P volgens mij een erg erg erg melig spel. Maar wat moet je doen behalve op die bongo's rammen ?
Gecontroleerd op je bongo's rammen :). En klappen.

Het ziet er ongeloofelijk dwaas uit, je krijgt zere handen van 't klappen (klappen = bananen pakken = punten = belangrijk, dus je klapt je wezenloos), maar oh zo leuk.

De kunst van het spelletje is om combo's aan elkaar te rijgen, die kan je doen door op het juiste moment te springen, klappen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62837

Maximus schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:48:
Behalve op die bongo's te rammen moet je ook klappen ;)
Ik heb het zelf ook.
Iedereen die het met me speelde vond het erg tof, en wilde speciaal voor dit spel een Cube aanschaffen.
Niet dat die dozen zo duur zijn nog tegenwoordig, maar t zegt toch wel iets over de funfactor van deze game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

rajackar schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 09:53:
Ik ken het gevoel. Ik heb ook steeds weer zin om het te gaan spelen maar realiseer me dan dat ik alles al gezien heb. Misschien dat ik binnenkort toch maar weer helemaal overnieuw begin.
Zucht... ik heb het nu ook uitgespeeld. Jammer hoor. Mijn eerste impuls was inderdaad om gelijk weer overnieuw te beginnen. :p Maar toen ik dan eenmaal weer rondliep in dat eerste level was het toch wel heel erg bekend allemaal. Ik kan het beter een paar weken laten rusten.
Ik ben wel benieuwd of het de 2e keer misschien iets duidelijker wordt omdat je nu weet dat...
spoiler:
Garcian eigenlijk Emir is, en dus in feite de slechterik van het spel.
Als ik het allemaal goed begrepen heb...:
-Zijn Harman en de eindbaas van level 1 dus eigenlijk een soort goden? Of misschien is de één God en de ander de duivel.
-Die soul shells die je de hele tijd verzameld zijn dus eigenlijk de kogels waar je vroeger mensen mee hebt vermoord.
-Iwazaru (sp?) was dus stiekem ook een Heaven Smile? Dat snapte ik niet echt.
-En het was ook tamelijk bizar toen Garcian zichzelf (?) dood schoot. Die gast met 3 ogen was hij toch zelf? Want toen hij die laatste soulshell vond begon hij te bloeden op de plaats van het 3e oog.

Je kreeg in het laatste level vooral veel uitleg over de politieke verhaallijnen van het spel... wat opzich ook wel interessant is. Maar de Killer 7 zelf vind ik toch eigenlijk boeiender. ;)

Wat ik nu in ieder geval nog wil hebben zijn die Killer 7 comic die in amerika bij het spel werd weggeven. Misschien dat dat nog wat meer duidelijkheid biedt. En ik wil ook proberen een exemplaar van de soundtrack te scoren. :) Heel veel coole muziekjes in het spel vond ik!

Ik kan trouwens nergens uitleg over het plot vinden op IGN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:50
Is er iemand die dit spel heeft en /of weet waar het eventueel te koop zou zijn?

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92587

Blaatschaap11 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 22:46:
Is er iemand die dit spel heeft en /of weet waar het eventueel te koop zou zijn?
http://www.digifan.nl/web/index.php?page=detail&id=21

Misschien hier eens proberen? Staat wel langere levertijd dan 5 dagen, maar je zou ze even kunnen e-mailen.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 92587 op 24-08-2005 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Laatst online: 19:50
In ieder geval bedankt, prijs valt ook nog wel mee voor spel wat je hier weinig ziet.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:02

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

LiToKi schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 22:13:
[...]

Gecontroleerd op je bongo's rammen :). En klappen.

Het ziet er ongeloofelijk dwaas uit, je krijgt zere handen van 't klappen (klappen = bananen pakken = punten = belangrijk, dus je klapt je wezenloos), maar oh zo leuk.

De kunst van het spelletje is om combo's aan elkaar te rijgen, die kan je doen door op het juiste moment te springen, klappen e.d.
Psst, jij beschrijft hier Donkey Kong: Jungle Beat en niet Donkey Konga ;)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

• LiToKi
  • Laatst online: 13:31
Twee Dee schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 00:45:
[...]

Psst, jij beschrijft hier Donkey Kong: Jungle Beat en niet Donkey Konga ;)
oeps :). ik haal die altijd door elkaar :/

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

[...]
spoiler:
Garcian eigenlijk Emir is, en dus in feite de slechterik van het spel.
Als ik het allemaal goed begrepen heb...:
-Zijn Harman en de eindbaas van level 1 dus eigenlijk een soort goden? Of misschien is de één God en de ander de duivel.
-Die soul shells die je de hele tijd verzameld zijn dus eigenlijk de kogels waar je vroeger mensen mee hebt vermoord.
-Iwazaru (sp?) was dus stiekem ook een Heaven Smile? Dat snapte ik niet echt.
-En het was ook tamelijk bizar toen Garcian zichzelf (?) dood schoot. Die gast met 3 ogen was hij toch zelf? Want toen hij die laatste soulshell vond begon hij te bloeden op de plaats van het 3e oog.

Je kreeg in het laatste level vooral veel uitleg over de politieke verhaallijnen van het spel... wat opzich ook wel interessant is. Maar de Killer 7 zelf vind ik toch eigenlijk boeiender. ;)

Wat ik nu in ieder geval nog wil hebben zijn die Killer 7 comic die in amerika bij het spel werd weggeven. Misschien dat dat nog wat meer duidelijkheid biedt. En ik wil ook proberen een exemplaar van de soundtrack te scoren. :) Heel veel coole muziekjes in het spel vond ik!

Ik kan trouwens nergens uitleg over het plot vinden op IGN?
spoiler:
Iwazaru was eigenlijk Kun Lan als je goed keek in de kelder, en dus tevens de vader van Emir. Het doodschieten van Emir was een manier om te laten zien dat het goede in hem stierf (Garcian) en dat het slechte (Emir) overbleef.

Je kunt op Gamefaqs wel een grappige plotsynopsis vinden, alhoewel die ERG vergezocht is af en toe. Ook op de IGN boards staan wel wat plotdiscussies maar ik denk toch dat niemand dit zeker zal weten.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-05 07:59
Ik heb gisteravond het level Alter Ego uitgespeeld in Killer7:
spoiler:
Wel jammer dat het eindbaas gevecht gescript is zodanig dat je nooit kunt verliezen, maar dat had ik pas door toen Mask verloor van Handsome Purple. De aftiteling van "Killer7 Online" is ook wel grappig. Vanavond maar eens kijken of ik het spel helemaal kan uitspelen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Captain N
En ik ben aangekomen in Torvus in Metroid Prime 2, die ik eindelijk ben gaan spelen :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Captain N schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 10:02:
En ik ben aangekomen in Torvus in Metroid Prime 2, die ik eindelijk ben gaan spelen :)
Ik ben nog met deel 1 bezig :P
Net de Gravity Suit gepakt.

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Dat zijn er ook nog 2 die ik nog moet afmaken... Eerst maar eens Metrouid Prime zelf (de eindbaas) verslaan... dat gevecht duurt zo lang he... Misschien vanavond ff. Dan MP2, waar ik nog steeds "vastzit" bij de spider boss. Op de een of andere manier boeit MP2 me wat minder, het spel begint heel sterk (sterker dan 1 imo) maar zwakt dan gigantisch af.

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Pff, ik moet ToS ook nog steeds uitspelen. :X

Daat heb ik ook al een hele tijd niks meer mee gedaan. De laatste tijd zit ik eigenlijk nog maar amper achter de cube. De laatste keer was met RE4. Die had ik zo uitgespeeld. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Van ToS wil ik nog graag een paar optionele quests doen, zoals de Devil's Arms/Abyssion en de Underworld. gelukkig heb ik nog een save waarmee dat kan.

• Syntagma
Yay! Er wordt net een pakketje bezorgd met.. de Engelstalige versie van Beyond Good & Evil :D
Dank u Ubisoft! \o/

Wel geinig, ik had nog nooit een electronische handtekening op zo'n schermpje gemaakt :P

@Mockingbird: heb je uiteindelijk nog je Simpsonnetjes gekocht?

[ Voor 16% gewijzigd door Syntagma op 25-08-2005 16:39 ]

• dialMforMike
  • Laatst online: 13-05 11:38
Willybubba schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 10:48:
Op de een of andere manier boeit MP2 me wat minder, het spel begint heel sterk (sterker dan 1 imo) maar zwakt dan gigantisch af.
Ik had bij MP een moeilijk begin kwa motivatie, spel leek me ondanks de reviews en lovende kritieken toch niet echt interessant, toen ik er uiteindelijk toch goed mee verder ging ben ik er wel van gaan houden. MP heb ik in één ruk uitgespeeld en ben na de eerste keer gelijk begonnen aan een tweede run. MP2 leek me dan ook een geweldig vervolg en ik kon niet wachten om het te spelen, maar nu ik er zo'n 4/5 uur in zit trekt het ook mij totaal niet. Misschien nog eens mee verder gaan.

ToS ook zo'n spel, begin een beetje flauwtjes en de RPG trekjes (nooit een RPG gespeeld) vielen me niet mee, maar uiteindelijk 2/3 dagen echt bijna constant zitten spelen tot ik een vijand tegenkwam die ik niet zo makkelijk aankon. Ik moet eigenlijk een beetje gaan levelen denk ik, maar opnieuw geen motivatie en dus het spel maanden niet meer aangeraakt.

Zonde hoe je soms aardig wat geld uitgeeft een spellen en er dan nauwelijks meer aandacht aan besteed. Maar ik denk ik deze 2 games uiteindelijk wel weer op pak en uitspeel.

You look like I need a drink.

Willybubba schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 09:09:
spoiler:
Iwazaru was eigenlijk Kun Lan als je goed keek in de kelder, en dus tevens de vader van Emir. Het doodschieten van Emir was een manier om te laten zien dat het goede in hem stierf (Garcian) en dat het slechte (Emir) overbleef.
spoiler:
Dat had ik dus echt nog niet in de gaten. Er was ook een keer zo'n scene dat iemand van het dak afviel die ook zo'n bal in z'n mond had met een tuigje om, precies zoals Iwazaru. Ik dacht dat Iwazaru dan ook wel gewoon een behulpzame geest zou zijn. De volgende keer ga ik beter opletten en kijken of ik er ook Kun Lan in kan zien. Dat over het doodschieten van Emir klinkt wel erg logisch.
Je kunt op Gamefaqs wel een grappige plotsynopsis vinden, alhoewel die ERG vergezocht is af en toe. Ook op de IGN boards staan wel wat plotdiscussies maar ik denk toch dat niemand dit zeker zal weten.
Ja, die op gamefaqs heb ik gisteravond ook (gedeeltelijk) zitten lezen. Het is erg interessant, maar af en toe vond ik het inderdaad wel vergezocht. En je kunt je afvragen of hij het überhaupt altijd wel bij het juiste eind heeft, soms had ik echt het idee dat hij in een totaal verkeerde richting zat te denken. Maar sommige van zijn theoriën zijn wel erg boeiend.
spoiler:
Vooral als hij het heeft over de verschillende realiteiten waar het spel zich in afspeelt. Dat je soms gedwongen wordt om als een bepaalde persoonlijkheid aan een cutscene te beginnen, en dat dat komt omdat degene die je dan tegenkomt Smith alleen kende in die hoedanigheid. Hij is voor iedereen iemand anders als het ware. (In hoeverre bestaat hij dan "echt"? Erg interessante vragen. Misschien is hij alleen maar een herinnering of een waanidee).

Ik heb in ieder geval nog nooit eerder gehad dat ik zolang bleef nadenken over een spel nadat ik het al had uitgespeeld. :)

Metroid Prime 2 heb ik echt veel meer plezier aan beleefd dan MP1. :p Maar dat komt denk ik ook omdat ik MP1 eerst had gespeeld en eigenlijk iets té moeilijk vond. Door alle opgedane ervaring was MP2 voor mij een stuk leuker. Minder frustratie, meer genieten. (hoewel ik nog steeds vind dat bepaalde reguliere vijanden teveel moeite kosten om te verslaan. Vooral door het constante respawnen. 20x achter elkaar exact hetzelfde gevecht als je een gebied onderzoekt wordt echt vervelend). Ik moet eigenlijk MP1 nog eens een keer replayen, kijken of ik die dan ook leuker zal vinden.

• Vanitas
Dat die vijanden steeds respawnen hoort bij Metroid. En anders zou het ook maar saai worden imo. Wat moet je dan doen. Enkel over die platformpjes jumpen is ook saai.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Vanitas schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:32:
Dat die vijanden steeds respawnen hoort bij Metroid. En anders zou het ook maar saai worden imo. Wat moet je dan doen. Enkel over die platformpjes jumpen is ook saai.
Het respawnen op zich heb ik niet zo'n problemen mee. Maar het is meer dat sommige vijanden in MP2 nogal bewerkelijk zijn om te verslaan. Van het type dat je alleen kunt raken als ze hun bek open hebben, of diegene die pas doodgaan als je 20 missiles op hun rug hebt afgevoerd. De eerste keer is leuk, een spannend gevecht. Maar als je dan even later weer terugkomt in dezelfde kamer, en dezelfde 3 monsters zitten weer op je te wachten, en het duurt weer 10 minuten om ze te verslaan... ik werd er soms een beetje gek van. :p

• Captain N
Gewoon als een gek naar de deur rennen is daarom vaak de beste strategie ;) Dat houdt het ook nog spannend :D Ik ben tot heden nog niet zo'n fan van Dark Aether. Dingen die je weer niet op Aether maar alleen op Dark Aether kunt doen. En andersom. Dat werkt af en toe wat verwarrend. Maar verder is het weer een toppertje :)

Mijn foto's op Flickr.

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 06:56

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik loop er ook altijd gewoon voorbij.

ma ma ma ma ma macron one

Captain N schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 20:37:
Gewoon als een gek naar de deur rennen is daarom vaak de beste strategie ;)
MaxBurn schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 21:19:
Ik loop er ook altijd gewoon voorbij.
Watjes! ;)

Ik verlaat een kamer altijd pas als alle vijanden dood zijn. 8)

En Dark Aether... tsja... ik vind dit soort puzzels altijd leuker als ze er een tijdreis-constructie van maken. Dat je in het verleden iets doet waardoor de toekomst verandert. Dat is altijd net iets logischer en beter te bevatten (vind ik).

edit:
Sony's strategie voor de kerstdagen dit jaar (geen prijsverlaging), zoals vandaag stond te lezen op de tweakers nieuws-pagina:
Dit jaar hoopt Sony met het uitbrengen van speciale games de aandacht van de consument af te leiden van de andere consoles. De computerspellen zijn erop gericht om de interesse te wekken van de mensen die zich niet direct als gamers zien. Op de agenda staan onder andere de muziekquiz 'Buzz' en het fitness-spel 'Kinetic'.
Waar heb ik dat eerder gehoord? :o

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 25-08-2005 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Ff tussendoor hè, die kleurtjes op de zijkant van de hoezen hè, geven die het genre ofzo aan? Ik zie nl allemaal blauwe en groene driehoekjes, als ik ze op een kant zet... wel jammer vind ik maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Heeft te maken met waar het spel vandaan komt geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:48

RayNbow

Kirika <3

Het is voor de taal van de handleiding

Alle Nintendospellen zijn blauw, nederlandse handleidingen.
Spellen met groen hebben een engelse handleiding.
Spellen met oranje hebben een nederlandse + andere taal handleiding.

Dit zijn ze in Nederland, oranje staat voor eigentaal + vreemde taal. In Frankrijk is er ook een rode voor frans only, en in duitsland een paarse voor duits only. De handleidingen dan.

Zo ben ik er al een tijdje van overtuigd.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Nou die lelijke kleurtjes hadden ze beter weg kunnen laten wat mij betreft, ik doe het hoesje wel open of kijk wel op de achterkant als ik wil weten in wat voor taal de handleiding is :P

[ Voor 22% gewijzigd door Waypoint op 26-08-2005 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
De Amerikaanse en Japanse doosjes hebben het niet. Dus als je het HEEL storend vind... :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Ik heb er nu ook 1 met een roze driehoekje: de UK versie van BG&E :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Gisteravond Killer7 uitgespeeld. _/-\o_ Nu maar een plot-synopsis FAQ gaan doorlezen om er achter te komen waar het einde over ging.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17526

16 september is 't dan zover (volgens Spong):
SPOnG can finally confirm the date by which the world will be relieved of the constant burden of wondering about what Nintendo’s Revolution controller actually is.

You’ll be pleased to know that a full explanation of Revolution will be made by Nintendo president Satoru Iwata during his Tokyo Game Show keynote address. This news represents completely finalised Nintendo plans – Iwata will fully outline The Secret on 16th September 2005.

Nintendo is assembling key media to attend this year’s show, due to take place between 16th – 18th September 2005. Iwata will make his presentation of current activities at Nintendo. He will outline current projects and will then - unveil the Revolution in all its glory.

The Revolution presentation will include an explicit outline of the hardware and its controller and input mechanic, as well as illustrate exactly how it will work. It will go on to show games running on the system and how they make use of the technology.

Mario 128, or ‘New Mario’ as it is dubbed internally at Nintendo, is expected to be the star of the show.

SPOnG has a record of perfectly outlining what Iwata’s keynote addresses will entail. And we can tell you with 100% certainty that in the next three and a bit weeks, we’ll all be looking at Nintendo Revolution controller hardware and accompanying games. Exciting times indeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
De gekleurde driehoekjes hebben volgens mij meer met de regio waar ze vandaan komen te maken dan met de taal van de handleiding. Ik heb namelijk een Australisch spel, en die heeft een bruine driehoek, terwijl de UK spellen een groene hebben. De boekjes zijn beide Engels, dus zouden de kleuren van de driehoekjes identiek moeten zijn, en dat zijn ze dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Schweino schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:07:
.. terwijl de UK spellen een groene hebben.
Ik heb toch echt de UK versie van BG&E met een roze hoekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

Anoniem: 17526 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:40:
16 september is 't dan zover (volgens Spong):

[...]
Ik moet zeggen dat ik de kans ontzettend groot acht dat hij de waarheid spreekt. Kijk maar naar Matt van ign, en zelfs die osoko tanaka beweert dat het rond die datum (16,17,18) zal plaatsvinden. Compleet andere bronnen, maar wel allemaal zelfde datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Rond die datum zullen de non-disclosure agreements aflopen en mogen de mensen die dat ondertekend hebben daar iets over vertellen. Wel knap dat nog niemand die een NDA getekend heeft ook maar iets gelekt heeft. Dat zal dus betekenen dat Nintendo een zeer streng NDA-beleid heeft :o. Ik ben eens benieuwd naar wat die revolutie wel mag zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nintendo laat ook alleen echt goed betrouwbare bronnen dingen weten :).. Als je veel partijen een NDA laat tekenen en inzage geeft lekt er altijd wel wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Ze hebben het deze keer inderdaad goed geregeld, alhoewel ik me afvraag of ze het enit iets eerder konden uitbrengen. Nu zijn veel mensen al meer met de X360 bezig, dan dat ze überhaupt weten wat de Revolution nu eigenlijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Syntagma schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:40:
[...]

Voor eens en voor altijd dan maar: Die hoekjes hebben te maken met de ta(a)l(en) waarin de handleiding is bijgevoegd >:)
Groen is Engels, blauw is Nederlands en verder zal het me een worst wezen :P Roze driehoekjes heb ik niet in mijn (toch redelijk uitgebreide) collectie. Ik denk dat de kleurcode wel voor elke regio anders is.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 26-08-2005 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

En nog een:
I have just spoken to the author of the article and I can tell yout that this information is undoubtedly accurate. As far as I could tell from our conversation, he is a reliable journalist with excellent contacts in the industry. He couldn´t name his source, naturally. But his contact is a highly placed employee at Nintendo of Europe. He also confirmed that Nintendo is selecting key media to invite to Tokyo for the event.

Now, you may wonder if he actually knows about the controller features as well. He does not. At least, he is not interested in talking about that. And I understand that. I´m sure we all agree: revealing the controller features prematurely could hurt Nintendo - revealing the date when Nintendo plans to reveal them does not. I´m just glad that, finally, the age of all the fakers like Seriousgamer is over. Finally we get some reliable information and can look forward to a definite date.
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
MAar nintendo heeft toch helemaal geen stand op de TGS, alleen Iwata heeft een halfuurtje spreektijd, en in een halfuur kun je toch neit de hele revolution uit de doeken doen of wel?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 13:17

RSP

Waarom zou Nintendo geen stands hebben op de TGS? ze hebben geen Spaceworld dit jaar dus ik neem aan dat ze gewoon meedoen aan TGS. en 'n half uur is weinig idd maar ik neem aan dat als Iwata nog even wil doorgaan over hoe cool Revolution is, de pers niet weg zal lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RSP schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 23:20:
Waarom zou Nintendo geen stands hebben op de TGS? ze hebben geen Spaceworld dit jaar dus ik neem aan dat ze gewoon meedoen aan TGS. en 'n half uur is weinig idd maar ik neem aan dat als Iwata nog even wil doorgaan over hoe cool Revolution is, de pers niet weg zal lopen ;)
Een half uur lijkt mij juist prima. ;)
Niet dat eeuwige gezeur over verkoopcijfers en hoeveel winst nintendo wel niet maakt. Niet nog een keer uitleggen hoe wi-fi connection werkt. Niet weer eerst vertellen hoe klein de game boy micro is etc... Gewoon direct to the point komen en alles uit de doeken doen. (Zo zal het wel niet gaan, maar een mens mag altijd hoop hebben. :p)

Verder niet echt een verrassing dit. Nadat ze niks op de e3 bekend hebben gemaakt, en er geen spaceworld is aangekondigd... bleef er ook weinig anders over als de TGS om de revolution te onthullen?

Nu alleen nog hopen dat het echt waar is dat ze alles (inclusief controller) gaan onthullen. Daar heb ik toch nog een beetje een hard hoofd in. Ik denk eerder dat we alleen de specs krijgen en een paar filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 23:11:
MAar nintendo heeft toch helemaal geen stand op de TGS, alleen Iwata heeft een halfuurtje spreektijd, en in een halfuur kun je toch neit de hele revolution uit de doeken doen of wel?
Iwata heeft van 11:00 tot 11:50 lokale tijd, dat is bijna een uur. Dat is ruim genoeg om de Revolution te onthullen, voor de DS onthulling op E3 2004 was maar 15-20 minuten nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

ze houden het iig erg lang stil.. als het niet nintendo was zou ik denken dat de revolution gebundeld uitgebracht word met duke nukem forever :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 63813 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 23:56:
ze houden het iig erg lang stil.. als het niet nintendo was zou ik denken dat de revolution gebundeld uitgebracht word met duke nukem forever :P
Duh. 3DRealms had de lancering van de GameCube gemist(DNF was bedoeld om naast de PC-versie als GC-launchtitel uit te komen) en toen hebben ze besloten de lancering van de volgende generatie af te wachten. ;)

Een shooter waarvan de ontwikkelaars niet weten welke engine ze gaan gebruiken terwijl het spel al een paar jaar in ontwikkeling is geweest belooft weinig goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Syntagma schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:40:
[...]

Da's de nichtenversie, is extra makkelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik denk dat diegene die door Nintendo betrouwbaar geacht werden om de Revo te zien allereerst zodanig onder de indruk waren en daarnaast ook zo vereerd dat zij hem al mochten zien, dat ze hun mond ook echt hebben gehouden. Als het echt een revolutie is dan kan ik me voorstellen dat genieten van het feit dat zij het al WEL weten en dat ze het Ninty ook gunnen om zelf het wereldkundig te maken! Dit hoop ik tenminste :)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Een vraagje : Weet iemand waar je een component kabel kan halen voor de Gamecube. Ik heb al bij lik-sang gekeken maar daar vind ik hem vrij prijzig. (~28.41 EUR) i.t.t de component kabel voor de playstation 2 die is maar (~5.69 EUR).
Ik weet dat die van de Gamecube origineel is en die van playstation third-party maar ik vind het nogal een groot verschil.

Ik ben van plan om mijn gamecube aante sluiten op mijn Dell 24 inch tft scherm. Deze beschikt over Dvi, Vga, component, composiet, s-video ingangen.
Bij lik-sang hebben ze ook een digitale kabel http://www.lik-sang.com/i...egory=76&products_id=777&

Je moet dan alleen nog een omvormer naar dvi hebben. Zou dit betere kwaliteit opleveren als een component kabel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Check sowieso even of je GC wel een uitgang er voor heeft.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Digitaal is beter dan analoog, dus zou je die laatste kabel aanraden als je de GV via DVI wil aansluiten. Er zijn namelijk minder conversiestappen nodig en dus heb je theoretisch beter (puurder) signaal. Of je het verschil met het blote ook kan zien is een tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 14:29

Sagat

Is pappa x2!

Adventures of a f-zero n00b part 2

Na eerste even alle banen van de saphire cup even ge-timetrialed te hebben begon ik met goede hoop. Immers in tegenstelling tot de laatste keer, vloog ik geen een keer de baan af, en verbrak ik op meerdere banen mijn beste tijd. De voiture waar ik mee reed was 'fire stingray' in mooi ferrari geel.
Dus volgoede moed begon ik.....tactiek was de eerste makkelijke banen vol het metertje op top speed i.p.v. accelaratie zetten.
Baan 1.....korte baan waarbij de (enigez *zucht*) nare bocht me erg veel vertraging opleverde, wat uiteindelijk een mooie 24e plaats opleverde 8)7 :(.......weg goed gevoel, en alle goede hoop.

Twiijfel twijfel......opnieuw beginnen......toch maar voor meer accelaratie kiezen.......mja, ik vind het juist tof dat je met f-zero geen minimale plaats moet halen zoals dat met Mariokart wel moet, zo onzinnig dat je afgaat met een 5e plek terwijl je daarvoor alle races gewonnen hebt, maar ik dwaal af.
Ok doorgaan dus....

Baan 2 zag er toch wel erg recht uit. ok gewoon het meterje zo laten en gaan.
EN yes, deze keer gewoon dik eerste :)
Baan 3 leverde ook geen problemen op, en ook daar weer eerste geworden.
Baan 4, the long tunnel.....op zich niet vreselijk moeilijk, maar het einde van de tunnel is een mooi van de baan afschiet gebied (f-zero spelers weten wat ik bedoel) en die pilaren! ik wist zeker dat ik ze ging raken, dus het metertje iets meer naar accelaratie.
En ik raakte ze........ pittige race, maar met het nodige boosten (was bij baan 2 en 3 amper nodig) uiteindelijk toch ook weer nipt eerste geworden.
Ok, inmiddels eerste in de ranglijst, nr 2 ver achter me. Maar dan Serial gaps...........
Baan 5
de meter op rond de 25-30% accelaratie gezet en wederom gaan. Ronde 1 en 2 in de midden moot...voorsprong was niet dusdanig dat ik dat zou halen dus toch meer aanzetten en stressen dat ik niet van de baan afflikkerde, wat toch weer bijna gebeurde....
Maar niet helemaal :P met een fijne 2e plek de race uitgereden zonder continues 8).
Wat betekent.......dat ik de 2e novice cup heb, yay.
Totaal 414 punten terwijl nr 2 slechts 337 had, hmmm heet vast novice voor een reden.
Ook nog ergens geheel per ongeluk een kill gemaakt, ik druk in druk verkeer wel is op de x knop, maar had nooit het idee dat het veel uitmaakte, wel dus.
Dank voor uw aandacht en tot de volgende cup.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Metal schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:08:
Een vraagje : Weet iemand waar je een component kabel kan halen voor de Gamecube. Ik heb al bij lik-sang gekeken maar daar vind ik hem vrij prijzig. (~28.41 EUR) i.t.t de component kabel voor de playstation 2 die is maar (~5.69 EUR).
Ik weet dat die van de Gamecube origineel is en die van playstation third-party maar ik vind het nogal een groot verschil.
De Nintendo kabels hebben een propiëtaire digitaal->analoog conversie chip ingebouwd. Vandaar de hogere prijs. Vandaar ook dat er geen third party component kabels zijn voor de GameCube. Die €6 component kabels zijn trouwens troep.
Bij lik-sang hebben ze ook een digitale kabel http://www.lik-sang.com/i...egory=76&products_id=777&
Die kabel geeft geen digitaal signaal. Erg slecht van Lik-Sang dat ze dit foutief vermelden. Het is een D-video kabel. De 'D' staat niet voor Digitaal, maar voor Definition. Het is een Japanse analoge aansluiting voor HDTV. Het signaal is gewoon een analoog component signaal met als extraatje dat de TV automatisch kan schakelen tussen 4:3 en 16:9 beeldverhoudingen. In jouw geval kun je het beste een componentkabel (met 3 tulp stekker) kopen en die direct in je Dell scherm prikken.

De reactie van Lik-Sang klanten op die pagina zijn echt bull-shit. Stuk voor stuk foutieve suggesties. Het is geen DFP en het is geen DVI kabel.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Nog even over die Revolution unveiling:

Ik hoop dat Iwata's speech zo gaat:

Iwata komt weer binnenlopen met een Revolution in zijn hand , ditmaal het uiteindelijke uiterlijk en zet hem neer op de stand, pakt Mario Revolution demo uit ze binnenzak en de controller en gaat doodleuk een kwartiertje Mario revolution spelen :D
Ondertussen verteld hij nog even over Revolution en showed uitgebreid de extra's , nog even een Metroid prime 3 disc in de Revolution stoppen en een nieuwe trailer laten zien van het spel, en van een aantal third party games: Sonic , Need for speed... enz.
Vervolgens laat hij nog wat DS+GBA+NGC software zien, nog wat extra Twilight princess beelden.
Hij praat nog wat verder over de mogelijke prijs release date en specificaties om vervolgens te eindigen met een potje online Smashbros met Miyamoto. Die via chat verteld dat dit alles volgend jaar E3 speelbaar is voor de pers en publiek. En de Revolution niet lang daarna word gelanceerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFC-Neo
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Dat zou erg leuk zijn vigo, we kunnen altijd hopen.
Dat online super smash brother lijkt me echt een tof idee.
Maar nu zie je Iwata tegen reggie spelen. En deze keer wint reggie en dan zegt hij who is your daddy now. (e3 2005) Volgensmij weet niet meer tegen wie hij het zei precies.
Maar zou lionhead nou dingen gaan ontwikkelen voor nintendo behalve de ds.
Want Peter Molyneux was positief over de revo en heeft hem al gezien. En zijn games zijn altijd wel bijzonder.

realityalways start as a dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Er kan natuurlijk ook een ingame Twilight Princess demo getoond worden als voorbeeld van de backwards compatibility en hoe goed de nieuwe controller daarvoor geschikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 18:27

S2S

Ik hoop dat Iwata's speech zo gaat:

Iwata pakt de Revolution uit zijn zak.

Iwata zegt: Revolution makes you say WOW

Iwata loopt weer weg

:)

Laten we nou niet gaan speculeren, want dan hebben we weer een teleurstelling te verwerken straks. Ik ken die aankondigingen nu wel een keer.

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Welke aankondigingen ? Die waarin Nintendo van tevoren aangaf (E3) dat er niet tot nauwelijks info over de Revolution zou komen. Vervolgens werd iedereen gek omdat er geen Revolution info kwam.

Ik was ook wel wat teleurgesteld met de E3 maar wist aan de andere kant ook dat Nintendo al gemeld had dat er weinig zou komen. Dit keer heeft Nintendo nog helemaal niet aangegeven wat er komt dus ik wacht rustig af.

[ Voor 37% gewijzigd door Max|Burn op 27-08-2005 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
MaxBurn schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:15:
Check sowieso even of je GC wel een uitgang er voor heeft.. ;)
Ik heb de gamecube gekocht op de dag dat die uitkwam in nederland, dus dat zit wel goed ;)
ari3 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:35:
[...]
De Nintendo kabels hebben een propiëtaire digitaal->analoog conversie chip ingebouwd. Vandaar de hogere prijs. Vandaar ook dat er geen third party component kabels zijn voor de GameCube. Die €6 component kabels zijn trouwens troep.

[...]
Die kabel geeft geen digitaal signaal. Erg slecht van Lik-Sang dat ze dit foutief vermelden. Het is een D-video kabel. De 'D' staat niet voor Digitaal, maar voor Definition. Het is een Japanse analoge aansluiting voor HDTV. Het signaal is gewoon een analoog component signaal met als extraatje dat de TV automatisch kan schakelen tussen 4:3 en 16:9 beeldverhoudingen. In jouw geval kun je het beste een componentkabel (met 3 tulp stekker) kopen en die direct in je Dell scherm prikken.

De reactie van Lik-Sang klanten op die pagina zijn echt bull-shit. Stuk voor stuk foutieve suggesties. Het is geen DFP en het is geen DVI kabel.
Bedankt voor je reactie. :) Alleen zal ik volgens mij geen 480p kunnen gebruiken aangezien dit maar in een paar spellen verwerkt zit dacht ik. Ach, alles beter dan die crappy composiet aansluiting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dat ik hier nog geen mensen over Battalion wars hoor! Dit spel word echt geweldig hoor, een soort van tegenhanger van de GBA serie (Advance wars) maar dan realtime. Hier een paar nieuwe screens (niet al te hoge kwaliteit) :

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/645/645941/battalion-wars-20050826072551304.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/645/645941/battalion-wars-20050826072601162.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/645/645941/battalion-wars-20050826072552882.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/645/645941/battalion-wars-20050826072602647.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/645/645941/battalion-wars-20050826072617193.jpg

Je kunt dus ook in voertuigen rijden, in helicopters vliegen of straaljagers enz dat zit er allemaal in! 8) De game komt 19 september in de US uit. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 10:25:
Dat ik hier nog geen mensen over Battalion wars hoor! Dit spel word echt geweldig hoor, een soort van tegenhanger van de GBA serie (Advance wars) maar dan realtime.
Mwah, in de paar previews die ik totnutoe heb gelezen waren ze telkens nog niet enthousiast.
Ze klaagden dat het toch nog niet echt lekker speelt. Wel een leuk idee, maar een slechte uitvoering.
Het kan natuurlijk dat het spel sinds die tijd flink is verbeterd. :) Ik hoop het!

Ook ben ik een beetje bang dat de strategie een beetje verloren zal gaan door al die realtime actie.

Al met al ben ik redelijk geïnteresseerd, maar wacht ik toch de reviews en de reacties op GoT nog af voordat ik tot aanschaf over ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Als ik die screens zie doet het me een beetje denken aan de BattleZone remake op de PC.
Daar kon je zelf een eenheid besturen maar kon je ook nog commando's geven etc. Vond ik wel een leuke game.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 115248 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 10:39:
[...]

Mwah, in de paar previews die ik totnutoe heb gelezen waren ze telkens nog niet enthousiast.
Ze klaagden dat het toch nog niet echt lekker speelt. Wel een leuk idee, maar een slechte uitvoering.
Het kan natuurlijk dat het spel sinds die tijd flink is verbeterd. :) Ik hoop het!

Ook ben ik een beetje bang dat de strategie een beetje verloren zal gaan door al die realtime actie.

Al met al ben ik redelijk geïnteresseerd, maar wacht ik toch de reviews en de reacties op GoT nog af voordat ik tot aanschaf over ga.
De laatste previews zijn redelijk positief omdat de besturing nu meer op die van Pikmin lijkt.

Ik denk dat dit spel waarschijnlijk beter tot zijn recht zou komen als er een online multiplayer mode in zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Yep maarja dan maar wachten op een revolution sequel he. :)

Voorlopig denk ik dat dit wel eens een hele goede game kan gaan worden. Vooral de cartoonachtige sfeer staat mij wel aan. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 12-05 14:37

Collaborator

You! Cake or Death?

Battalion Wars lijkt mij ook een heerlijk spel, Battlefield nintendo style. een goede mix van actie en strategie.

Wat is eigenlijk de releasedate?
Release Data
Battalion Wars Nintendo 09/19/05 NA
Famicom Wars Nintendo Q3 2005 JP
Battalion Wars Nintendo 12/09/05 EU

[ Voor 35% gewijzigd door Collaborator op 28-08-2005 14:09 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

F0:

Eindelijk met story mode save jody gehaald op very hard..rara hoe...had hem maar even op 50hz gezet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Bedoel je niet 60?? Dan zou je toch juist soepeler beeld moeten krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Vanitas schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 15:59:
Bedoel je niet 60?? Dan zou je toch juist soepeler beeld moeten krijgen?
Een spel geschreven voor 60 Hz draait langzamer op 50 Hz, dus je hebt iets meer tijd om te kunnen reageren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ah zo. Das wel een beetje stom.Maar ok.

Maar maakt dat echt zoveel verschil dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 14:29

Sagat

Is pappa x2!

MaxBurn schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 14:56:
F0:

Eindelijk met story mode save jody gehaald op very hard..rara hoe...had hem maar even op 50hz gezet....
Cheater! :P
Echter mannen spellen op 60hz.
(nadat ze eerst 1 jaar over de novice mode doen *kuch* als ik het al haal in die tijd *kuch*)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Vanitas schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 16:15:
Ah zo. Das wel een beetje stom.Maar ok.

Maar maakt dat echt zoveel verschil dan?
60 Hz, 60 frames = 1 seconde
50 Hz, dezelfde 60 frames = 1,2 seconde (dat is 20% meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Metal schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:59:

Bedankt voor je reactie. :) Alleen zal ik volgens mij geen 480p kunnen gebruiken aangezien dit maar in een paar spellen verwerkt zit dacht ik.
In de US spellen zit het in meer spellen wel verwerkt dan niet: http://www.hdtvarcade.com/gamecubelist.htm

Als je een qoob chip in je gamecube gooit kan je overigens 480p forceren bij alle spellen, werkt zelfs bij de meeste PAL spellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Batallion Wars op 12/9 al?? Of bedoelen ze 9 december?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 12-05 14:37

Collaborator

You! Cake or Death?

Willybubba schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 18:36:
Batallion Wars op 12/9 al?? Of bedoelen ze 9 december?
9 / 12 in europa, 9 December dus.
Amerikanen moet alles weer anders doen he :O

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 16:51

Smoonshine

Feyenoord!!

Klopt het dat Batallion Wars geen multiplayer zal hebben? Dat zou echt zonde zijn. Dit lijkt me nu echt zo'n spel dat je leuk tegen of met elkaar kunt doen. Maar wat ik er zo van zie lijkt het me sowieso wel een erg leuk spel. Het ziet er leuk uit en het idee van het spel klinkt me ook erg goed in de oren.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

(nadat ze eerst 1 jaar over de novice mode doen *kuch* als ik het al haal in die tijd *kuch*)
en dat zeg je tegen iemand die na 3 dagen alles op master uit had ;)

Het viel me trouwens op dat de story mode challenge met de f-zero championship ook VEEL makkelijker is op 50hz.

[ Voor 26% gewijzigd door Max|Burn op 28-08-2005 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sagat schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 16:29:
Cheater! :P
Echter mannen spellen op 60hz.
Hm...
Tenzij ze in het begin nog moesten spelen op hun oude televisie die geen 60Hz kon weergeven... dat is een goed excuus. :p
en dat zeg je tegen iemand die na 3 dagen alles op master uit had
Ja maar jij bent de uitzondering die de regel bevestigd. ;)
In eerste instantie dacht ik dat het gewoonweg onmogelijk was om de Master stand überhaupt te unlocken. Mijn eerste weken met F0 leken meer op de ervaringen die Sagat op de vorige pagina schreef. Voor Serial Gaps vond ik doodeng.

Ook gefeliciteerd met die story mode maxburn... geeft toch altijd een goed gevoel als je echt alles gecleared hebt. :)

Ik ga het trouwens maar opgeven om jouw tijd op Lateral Shift nog te verbeteren.
Zo stilletjes aan begin ik die baan nu toch een klein beetje zat te worden. :p
Bovendien vertrek ik morgen voor een paar dagen naar duitsland, en raak ik er dus ook helemaal "uit" als ik het een paar dagen niet speel.

Ik zou zeggen; tijd voor een andere baan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Smoonshine schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 18:55:
Klopt het dat Batallion Wars geen multiplayer zal hebben? Dat zou echt zonde zijn. Dit lijkt me nu echt zo'n spel dat je leuk tegen of met elkaar kunt doen. Maar wat ik er zo van zie lijkt het me sowieso wel een erg leuk spel. Het ziet er leuk uit en het idee van het spel klinkt me ook erg goed in de oren.
Dach dat dat inderdaad het geval was. Maar dat kwam meer doordat Kuju vond dat ze het niet goed konden krijgen in de korte tijd die ze nog hadden. :)

Daarom moet er ook een revolution sequel komen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ook gefeliciteerd met die story mode maxburn... geeft toch altijd een goed gevoel als je echt alles gecleared hebt. :)
Heb hem nooit veel gedaan..mis F-zero championship op zowel hard als v-hard nog en 1 of 2 v-hards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Net weer effe een potje Fight Night Round 2 gespeeld. Erg leuk spel, het is echt leuk om te doen, je slagen precies timen en dan als de tegenstander even niet oplet, een flinke Haymaker uit te delen. Zelf ben ik nog niet vaak KO geslagen, ik ben wel 1 keer vernederd door een TKO omdat ik te geblesseerd was |:( O-) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passie-m
  • Laatst online: 21:00
op welke datum komen ze ongeveer naar buiten met de revo controler..?
is dat al bekent... zag een paar post terug op de TGS.. maar wanneer is dit precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Passie-m schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 15:45:
op welke datum komen ze ongeveer naar buiten met de revo controler..?
is dat al bekent... zag een paar post terug op de TGS.. maar wanneer is dit precies?
Het is nog niet bekend. Matt van IGN, die wel vaker dit soort dingen van te voren te horen krijgt, wist te vermelden dat het op zeer korte termijn is. Hij verwacht dat het ergens tussen nu en de TGS speech van Iwata, op 16 september, zal zijn. De soeech zal ergens rond 11 uur lokale tijd gegeven worden, dus als er nieuwe info zal zijn, zal die ergens midden in de nacht op verschillende gamessites worden gezet en kun je die s'ochtends op de 16de al overal vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 29-08-2005 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Ik heb een probleem :p

Vandaag weer eens Burnout2 uit de kast getrokken om een nieuwe poging te doen naar het recor, burnouts maken. :p Maaaar nu haal ik maar max. 3 burnouts :o !!!!111 das kut, idd

Hoe maken jullie meer burnouts ? speciale auto ? speciale track ? wat voor moves gebruiken jullie ? Ik loop nu steeds te slippen en op de andere weghelft te rijden om mijn burnout te blijven houden.. maar dat is niet te doen. Dan is het onmogelijk om er bijv. 10x te halen. Heb al verschillende banen geprobeerd en toch steeds zijn er van die auto's waar je dan tegen opbotst :( Begint nu wel een beetje te frustreren.... Hoe doen jullie dit ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
De meter vul je het snelst door zoveel mogelijk te slippen in de bocht. Daarnaast kan je ook rakelings langs andere auto's rijden en zoveel mogelijk airtime proberen te halen, maar dat lukt je maar op sommige banen. Het slipwerk levert het meeste op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Tegen het verkeer in rijden levert het meeste op :) Ik rijd gewoon continu tegen het verkeer in..als je het goed doet kan je de hele race burnouten :) (gecombineerd met langs auto's rijden e.d.)

[ Voor 63% gewijzigd door Max|Burn op 29-08-2005 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Ok, dan ben ik dus wel op de goede manier bezig, alleen is het ontzettend moeilijk :o we proberen het vanavond nog weer een keer :)

EDIT: woooot vanavond van 3 naar max. 7Burnouts gegaan 8) ik kom er wel :P

[ Voor 23% gewijzigd door Dutchie! op 29-08-2005 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
7 Burnouts op rij? Nog maar 346 extra tot je aan mn record zit, moet kunnen :Y)

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/bo2_chain353.jpg

Tip: R-knop vastplakken om een zere rechterhand te voorkomen :P

Net weer ff gedaan trouwens na meer dan een jaar niet spelen, knal er zo bijna 70 opeenvolgende Burnouts uit :D Blijft leuk.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 12:37

rajackar

Blood Minister

D³ schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 01:02:
7 Burnouts op rij? Nog maar 346 extra tot je aan mn record zit, moet kunnen :Y)

[afbeelding]

Tip: R-knop vastplakken om een zere rechterhand te voorkomen :P

Net weer ff gedaan trouwens na meer dan een jaar niet spelen, knal er zo bijna 70 opeenvolgende Burnouts uit :D Blijft leuk.
Tering :D

Ik dans al trots door de kamer bij 3 8)7

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFC-Neo
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Hi
Net gelezen dat nintendo 2,2 million aandelen terugkoopt.
Misschien omdat de onthulling van de revolution eraan komt iemand.

bron http://www.gamespot.com/news/2005/08/26/news_6132040.html

realityalways start as a dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Damn ...meer dan 13 miljard dollar aan totale shares ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Max|Burn op 30-08-2005 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Ziet dat Burnout 2 er nog een beetje uit of is het achterhaald? Leek me altijd wel leuk namelijk, maar nog nooit gekocht ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ziet er goed uit maar is minder dan bv. burnout 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Ja maar waarom die er niet is op de Cube is me een raadsel :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.