Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 56 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.906 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Is er ook een mogelijkheid dat je gamecube op een accu of 12 volt het doet eigelijk? Je ziet wel eens die xboxen e.d ingebouwd bij pimp my ride en ook heel af en toe een gamecube, dus het moet wel kunnen, maar dat zal wel duur wezen of niet? Gaan met de camper weg en die heeft dus 12 volt :).

In de SP mist deeltje 55 Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 55 trouwens ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Waypoint op 21-07-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

Waypoint schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:52:
Is er ook een mogelijkheid dat je gamecube op een accu of 12 volt het doet eigelijk? Je ziet wel eens die xboxen e.d ingebouwd bij pimp my ride en ook heel af en toe een gamecube, dus het moet wel kunnen, maar dat zal wel duur wezen of niet? Gaan met de camper weg en die heeft dus 12 volt :)
daarvoor heb je van die 12 v > 220v converters voor in auto's enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

Elroy schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:22:
Resident Evil 5 Filmpje

Ziet er echt goed uit, nu maar hopen dat ie op de revolution komt ;)
holy sh*t! Ongeacht ie op welk console komt, hij komt in mijn huis!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:40
Syntagma schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:29:
Is er een mirror van? Ik kan die link hier niet zien door filter :P
offtopic:
Als je eens je firewall uitzet ipv verwachten dat het hele internet aan jouw firewall wordt aangepast ;)

Je valt ons nu de hele tijd lastig met een probleem waar alleen jij last van hebt namelijk....

[ Voor 18% gewijzigd door Schweino op 21-07-2005 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-06 16:15
rajackar schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:28:
[...]

Thats it!
De ps3 komt er zeker als dit niet op de revo gaat komen.
De PS3 komt er hier toch wel vanwege de backwards compatibility met de PS1 en de PS2. Ik heb hier nog wat PS1 demo's liggen(heb nooit een PS gehad), er zijn nog een aantal PS2 spellen die ik wil spelen(MGS3 Subsistance, Shadow of the Colossus, ICO), de PS3 kreeg al MGS4 en nu ook RE5 (en je bent verzekert van multiplatform titels) en de PS3 kan Blu-ray films afspelen(zelfs vanaf een BD-R of BD-RW schijfje!).

De Revolution komt er bij mij zeker ook en daar verwacht ik ook de meeste spellen op te kunnen spellen, maar als de release dates ver genoeg uit elkaar liggen, zal ik de PS3 als eerste kopen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Whoei ik ga vanavond naar een broertje van een maat van mij en die heeft een gamecube met Zelda enzo :*) . Dus ik ga ff de taste van de cube uitproberen. Mocht ik het supervet vinden, dan ga ik direct morgenavond in de auto op weg naar een 2e hands cube om die te kopen :D .

Heb er al vet zin aan, mijn cube ontmaagding wordt dat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Waypoint schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:52:
Is er ook een mogelijkheid dat je gamecube op een accu of 12 volt het doet eigelijk? Je ziet wel eens die xboxen e.d ingebouwd bij pimp my ride en ook heel af en toe een gamecube, dus het moet wel kunnen, maar dat zal wel duur wezen of niet? Gaan met de camper weg en die heeft dus 12 volt :).

In de SP mist deeltje 55 Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 55 trouwens ;)
Thnx & Aangepast. Ik zie dat veel plaatjes (bijna alles :p ) op de server staan van yamauchi. Zou hij mij even kunnen mailen op yohannisisgek AT yahoo DOT co DOT uk ? Ik wil o.a. Killer 7 verzetten naar huidige toppers e.d. anagezien deze niet meer in de maak is :) en nog wat kleine details maar dan moet ik plaatjes gaan uploaden :) .

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Schweino schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 17:00:
[...]

offtopic:
Als je eens je firewall uitzet ipv verwachten dat het hele internet aan jouw firewall wordt aangepast ;)

Je valt ons nu de hele tijd lastig met een probleem waar alleen jij last van hebt namelijk....
Rustig maar hoor, ik zat op mn stage dus ik kan niet het hele netwerk daar aanpassen :)
Ze blokkeren bepaalde sites, ook voor games.
Maar nu ben ik thuis dus ik kijk hier wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Syntagma schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 18:11:
[...]

Rustig maar hoor, ik zat op mn stage dus ik kan niet het hele netwerk daar aanpassen :)
Ze blokkeren bepaalde sites, ook voor games.
Maar nu ben ik thuis dus ik kijk hier wel.
offtopic:
Ik maak me niet druk hoor... Maare, tip: installeer RealVNC thuis, activeer de webserver op poort 80, en surf lekker vanaf je stage op je thuisPC :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Syntagma schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:07:
Geef mij nog maar wat aanraders :P
Heb je F-Zero GX al eens overwogen? Je moet wel van racegames houden, want het is niet echt een toegankelijk spel. Maar als je er eenmaal een tijdje op geoefend hebt... _/-\o_ Beste racer die ooit gemaakt is.
Kleine tip, in de SP staan goede games en haal vooral niet te snel games achter elkaar want dan speel je ze (vaak) maar even en dan gelijk de volgende game zonder dat je games gaat uitspelen...
Lol! Dat is de beste tip die ik hier ooit ben tegengekomen. ;) Maar erg moeilijk om je er ook echt aan te houden.
Resident Evil 5 Filmpje
Ziet er echt goed uit, nu maar hopen dat ie op de revolution komt
Tsja. Leuk gemaakt. Maar dit zegt natuurlijk weer helemaal niks. :p Leuke filmpjes kan iedereen maken tegenwoordig, ik ben benieuwder hoe het er ingame uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

@ Syntagma: Als je Eternal Darkness nog niet hebt opgepikt: DOEN
Het spel is zo strak!
De gfx en het plot zijn erg cool, alsmede de sanity effects.
Speel het vooral in de nacht, draagt bij aan de sfeer!

IMO zou er een remake voor de Rev kunnen komen met een aantal tweaks en nog mooire gfx, maar dat zal er helaas niet inzitten denk ik.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Nou het cubben was wel leuk :) .

Maar aan de andere kant viel het ook wel tegen. Zo dacht ik dat MGS een compleet nieuw spel was, maar het is dus een remake (wat ik nu ook op internet lees). Aangezien ik hem al op de psx heb gespeeld, is dus al een domper(tje). Verder was mario kart tof, maar dat is pas echt leuk met iemand anders. Nu is dat dus afwachten of mijn vriendin dat leuk vindt, want mijn ma of pa vinden dat dus echt niks:P. Ik vond het straven (of hoe je dat ook schrijft, van links naar rechts lopen zonder daarheen te kijken) wel enorm kut in james bond nightfire gaan btw! Bij MoH op de psx ging dat veel beter bij mij, dus of het nou gewoon aan de controller, het spel of de cube controller ligt?

Zelda had hij uitgeleend, dus die kon ik niet zien. MP zag er wel tof uit, maar ik vraag mij of het ook echt lang leuk blijft, heb even een stukje van het begin gespeeld. SSX is wel leuk voor tussendoor, maar niet echt een musthave vind ik. Resident Evil 4 ook, niet echt een spel waarvan ik zeg, die MOET ik hebben :). Medal of honor oid, kan ik ook op de pc spelen en is daardoor ook niet echt (voor mij dan) een musthave.

Echte platforms games zoals die oude mario games heb je die niet meer? Zoals je op de gameboy vroeger deed :D ?

Alhoewel nog nooit gespeeld lijken mij dit dan de games die tof zijn, maar ik vraag mij af of ik daar de aanschaf van een cube voor over heb.
* Lougi Mansion
* The Legend of Zelda: The Wind Waker
* 1 v/d mario games
* Rayman 3: Hoodlum Havoc
* Beyond Good & Evil

Is het waar dat de revolution pas in 2008/2009 uitkomt? Dit las ik ergens @ got in de oudere topics, maar de revolution zal toch wel ergens volgend jaar uitkomen? Als ik dan nu een cube koop, is het ook snel gedaan met de nieuwe spellen die dan nog zullen uitkomen :/

*Waypoint vindt het erg moeilijk om de knoop door te hakken over het wel of niet kopen van een cube :/ *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Haal een cube man, niet miemelen :)
Die dingen kosten niks meer (69 euro nieuw zelfs bij nedgame) en de spellen zijn briljant. De 3rd party titels zou ik overslaan, gewoon echte Nintendo titels erbij nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-06 20:01
Piggy Rob the 3rd has been born! _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door D3ft0n3 op 22-07-2005 00:19 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

Waypoint schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:08:
Is het waar dat de revolution pas in 2008/2009 uitkomt? Dit las ik ergens @ got in de oudere topics, maar de revolution zal toch wel ergens volgend jaar uitkomen? Als ik dan nu een cube koop, is het ook snel gedaan met de nieuwe spellen die dan nog zullen uitkomen :/
eind 2006 in de Nederlandse schapjes.

en over de cube, als je 't moeilijk vindt om 99,- uit te geven voor 'n machine met tig gave games waar je ook nog eens 'n game bij krijgt bij aankoop dan kan je 't beter niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Haha maar jullie zijn cube/ nintendo gek, ik heb nog niet het nintendo gevoel :P .

Bovendien is 80 euro voor mij geen schijntje. Okee het is niet super veel geld, maar toch, wel een bijna maandloon. Dus ik had eigelijk gehoopt op een paar overtuigende antwoorden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Klinkt eigenlijk fout in dit topic, maar ik zou hem nog NIET kopen. Kan duidelijk opmaken in je vorige post dat je gewoon nog niet warm bent gelopen voor de cube. Download meer filmpjes, revieuws lezen, screens bekijken en dan word je van zelf gek en haal je zo'n ding.

Zorg dat je zelf wel echt wil !! anders speel je 3x en gaat hij de kast in. Ken meer mensen die iets kopen terwijl ze het eigenlijk, diep van binnen, niet willen en dat merk je ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Probeer Time Splitters 2 of 3 even als je geinteresseerd bent in een shooter. Bedenk ook dat het natuurlijk heel anders werkt dan op de PC, dus het vergt wat oefening. Leuk voor in de multiplayer, net als Super Monkey Ball (2), Super Smash Brothers Melee, Mario Tennis, Mario Party 4/5/6, Winning Eleven: FE6 (Jap voetbal game). Ook fighters zijn er genoeg, zoals Naruto 1/2/3 (Jap), Viewtiful Joe 1/2(Double Dragon achtig) en Soul Calibur II. Adventures als Zelda the Wind Waker, Zelda Four Swords, Beyond Good & Evil, Eternall Darkness. De hele Resident Evil reeks en dan vooral 0,1,en 4.Race games zoals F-Zero GX, Burnout 1/2 en natuurlijk Mario Kart Double Dash. RPG's als Skies of Arcadia, Tales of Symphonia, Phantasy Star Online, Baten Kaitos, en Paper Mario 2. Platformers als Mario Sunshine, Prince of Persia: SoT/WW, Donkey Kong: Jungle Beat, maar ook cheap-ass games als Wallace & Grommit. Anyways... er is genoeg leuks :)

Verder vraag ik me af wat je nou precies zoekt. Je wilt games waar je heel lang mee bezig bent, maar kan eigenlijk alleen multiplayeren met je vriendin als ze het uberhaupt al leuk vindt. Maar games waar je het langste mee doet zijn toch meestal multiplayer games. Wat ook wel grappig is, is dat de games waarvan jij zegt dat je ze nou niet echt MOET hebben games zijn die naar mijn en vele anderen hun mening behoren tot de beste games ooit. Metroid Prime, Resident Evil 4. Ook al had de Cube maar 2 games en waren het deze, dan nog moet je een Gamecube kopen! :D

Probeer anders een tweedehandsje op de kop te tikken. Voor 40 euro moet dat wel lukken. Ook games staan er genoeg op marktplaats.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waypoint schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:08:
Maar aan de andere kant viel het ook wel tegen. Zo dacht ik dat MGS een compleet nieuw spel was, maar het is dus een remake (wat ik nu ook op internet lees). Aangezien ik hem al op de psx heb gespeeld, is dus al een domper(tje).
Tsja... daar valt niet zoveel tegenin te brengen. Het is inderdaad niets meer of minder dan een remake.
Verder was mario kart tof, maar dat is pas echt leuk met iemand anders. Nu is dat dus afwachten of mijn vriendin dat leuk vindt, want mijn ma of pa vinden dat dus echt niks:P.
Mwah... ik speel het ook bijna altijd alleen. Niet de grand prix mode, maar wel de time trial. Gaat nooit vervelen (als je daarvan houdt). Maar met 2 spelers wordt het inderdaad wel véél leuker.
Zelda had hij uitgeleend, dus die kon ik niet zien.
Zonde! Dat spel is echt een topper!
MP zag er wel tof uit, maar ik vraag mij of het ook echt lang leuk blijft, heb even een stukje van het begin gespeeld.
Ja het begin, ik vond het zelf wel enorm sfeervol. Heb wel een tijdje door dat moeras heen gelopen en gekeken hoe de regendruppels op m'n vizier terecht kwamen enzo. Echt dat gevoel van op een verlaten planeet zijn terecht gekomen. Ja ik heb er wel van genoten. Maar het is wel een heel verstild begin eigenlijk.

Als je het spel even snel speelt om te kijken of het wat het is kan het misschien wel een beetje saai overkomen. Een stukje verderop in het spel worden de vijanden al sterker en kom je de eerste puzzels tegen. Het blijft niet de hele tijd zo leeg met alleen een paar kleine beestjes als vijanden in ieder geval. :)

(Of speel anders eerst Metroid Prime 2, die gooit je gelijk middenin de actie. :p)
Resident Evil 4 ook, niet echt een spel waarvan ik zeg, die MOET ik hebben :).
Hm dat is vreemd. Op de meeste mensen had het spel juist wel precies dat effect. :p Iedereen hier in dit forum die het zag moest het meteen hebben.
Echte platforms games zoals die oude mario games heb je die niet meer? Zoals je op de gameboy vroeger deed :D ?
Nee, zulke spellen die je vanaf opzij ziet die worden (helaas) niet meer gemaakt tegenwoordig. Donkey Kong Jungle Beat komt het dichtste in de buurt, maar dat speelt heel erg anders met de bongos. Alle andere platform-games zijn 3D geworden.

Je kunt ook een gameboy-player bij de cube kopen, dan kun je de nieuwste gameboy-spellen op je tv spelen (daar komen nog wel maandelijks platformgames zoals vroeger voor uit). Maar het is misschien een beetje onlogisch om een gamecube te kopen voor de gameboy-spellen. ;)
* Lougi Mansion
Niet echt een topper. Binnen een paar uur heb je het uitgespeeld. En zelfs in zo'n korte tijd begon het me op het laatst een beetje te vervelen omdat je steeds hetzelfde doet.
* The Legend of Zelda: The Wind Waker
Verplichte aanschaf! Fantastisch spel.
* 1 v/d mario games
Er zijn niet zoveel 'echte' Mario-games voor de gamecube hoor. Maar één (3D) platformspel. Die is wel best goed. En één turnbased rpg met mario in de hoofdrol, die is helemaal meesterlijk.
* Rayman 3: Hoodlum Havoc
nooit gespeeld.
* Beyond Good & Evil
Goed spel, maar volgens mij ook voor de pc verkrijgbaar. ;)
Als ik dan nu een cube koop, is het ook snel gedaan met de nieuwe spellen die dan nog zullen uitkomen :/
Tsja... maar ik dacht dat je dat al doorhad? Je zei dat je hem goedkoop wilde hebben voor erbij. Erg veel nieuwe spellen zullen er niet meer voor uitkomen. Als je hem nu nog koopt is dat echt voor de back catalogue.
Ik zou zeggen denk er nog eens goed over na. Je moet hem eigenlijk pas kopen als er ook een spel voor je is waar je het gevoel hebt dat je het echt moet hebben. Zo te horen heb je zo'n spel nog niet echt gevonden.

Of heb je weleens gedacht aan een 2e hands super nintendo ergens opduiken? (nog goedkoper). Je hebt het over "die oude mario games zoals je op de gameboy vroeger deed?"... ik ga er dan vanuit dat je nog nooit een super nintendo hebt gehad? Daar zijn de echt de allerbeste mariogames voor te krijgen (echt waar, die oude gameboy-mario's zijn leuk, maar slappe aftreksels van the real thing), en ook nog héél veel andere toppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Captain N schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 01:34:
Probeer Time Splitters 2 of 3 even als je geinteresseerd bent in een shooter. Bedenk ook dat het natuurlijk heel anders werkt dan op de PC, dus het vergt wat oefening. Leuk voor in de multiplayer, net als Super Monkey Ball (2), Super Smash Brothers Melee, Mario Tennis, Mario Party 4/5/6, Winning Eleven: FE6 (Jap voetbal game). Ook fighters zijn er genoeg, zoals Naruto 1/2/3 (Jap), Viewtiful Joe 1/2(Double Dragon achtig) en Soul Calibur II. Adventures als Zelda the Wind Waker, Zelda Four Swords, Beyond Good & Evil, Eternall Darkness. De hele Resident Evil reeks en dan vooral 0,1,en 4.Race games zoals F-Zero GX, Burnout 1/2 en natuurlijk Mario Kart Double Dash. RPG's als Skies of Arcadia, Tales of Symphonia, Phantasy Star Online, Baten Kaitos, en Paper Mario 2. Platformers als Mario Sunshine, Prince of Persia: SoT/WW, Donkey Kong: Jungle Beat, maar ook cheap-ass games als Wallace & Grommit. Anyways... er is genoeg leuks :)

Verder vraag ik me af wat je nou precies zoekt. Je wilt games waar je heel lang mee bezig bent, maar kan eigenlijk alleen multiplayeren met je vriendin als ze het uberhaupt al leuk vindt. Maar games waar je het langste mee doet zijn toch meestal multiplayer games. Wat ook wel grappig is, is dat de games waarvan jij zegt dat je ze nou niet echt MOET hebben games zijn die naar mijn en vele anderen hun mening behoren tot de beste games ooit. Metroid Prime, Resident Evil 4. Ook al had de Cube maar 2 games en waren het deze, dan nog moet je een Gamecube kopen! :D

Probeer anders een tweedehandsje op de kop te tikken. Voor 40 euro moet dat wel lukken. Ook games staan er genoeg op marktplaats.
Dat was ik zowiezo al van plan. Voor 100 euro een 2e hands met wat spellen, memorycard e.d :) :). Verder weet ik dat voor sommige mensen bepaalde titels must haves zijn, terwijl ik dat niet vind. Ik ben ook lid van de PU (al vanaf het prille begin zo'n beetje) en weet dus ook wel wat voor games wel of niet door andere aangeprezen worden. Verder lees ik ook wel reviews op websites enzo hoor :) . Ik zal toch meer voor het singleplayer gedeelte MOETEN gaan eigelijk, omdat ik geen echte cube vrienden heb. 'Gewone' vrienden vinden het vast ook wel eens leuk om te multiplayen en mijn vriendin misschien ook wel eens, maar vast niet elke week.
Aap schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 01:25:
Klinkt eigenlijk fout in dit topic, maar ik zou hem nog NIET kopen. Kan duidelijk opmaken in je vorige post dat je gewoon nog niet warm bent gelopen voor de cube. Download meer filmpjes, revieuws lezen, screens bekijken en dan word je van zelf gek en haal je zo'n ding.

Zorg dat je zelf wel echt wil !! anders speel je 3x en gaat hij de kast in. Ken meer mensen die iets kopen terwijl ze het eigenlijk, diep van binnen, niet willen en dat merk je ook.
Ja okee, daarom vraag ik het ook aan jullie. Jullie zijn de cube kenners bij uitstek _/-\o_

Het blijft natuurlijk altijd een gok, je weet het pas zeker als je hem een poosje hebt. Toen ik mijn psx pas net had, vond ik ook maar 5 spellen leuk. Nu speel ik er bijna nooit meer op, maar ik heb 30 spellen ofzo ervoor en ik heb mij er prima mee vermaakt :). Toch wil ik dit keer voor de typische nintendo games gaan, gewoon omdat het mij op de 1 of andere manier zo onwijs aanspreekt. Het is een gevoel en ik hoop dat ik het bij het goede eind heb :)

Thanx voor de antwoorden, ik hoop dat jullie niet gek van mij worden, maar volgens mij is o.a voor dit soort vragen dit topic toch? B)
Anoniem: 115248 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 01:39:
[...]

Ja het begin, ik vond het zelf wel enorm sfeervol. Heb wel een tijdje door dat moeras heen gelopen en gekeken hoe de regendruppels op m'n vizier terecht kwamen enzo. Echt dat gevoel van op een verlaten planeet zijn terecht gekomen. Ja ik heb er wel van genoten. Maar het is wel een heel verstild begin eigenlijk.

Als je het spel even snel speelt om te kijken of het wat het is kan het misschien wel een beetje saai overkomen. Een stukje verderop in het spel worden de vijanden al sterker en kom je de eerste puzzels tegen. Het blijft niet de hele tijd zo leeg met alleen een paar kleine beestjes als vijanden in ieder geval. :)

(Of speel anders eerst Metroid Prime 2, die gooit je gelijk middenin de actie. :p)

[...]
Ja daar heb ik ook al eens aan gedacht. Bij sommige spellen moet je er gewoon ff inkomen hè.
Hm dat is vreemd. Op de meeste mensen had het spel juist wel precies dat effect. :p Iedereen hier in dit forum die het zag moest het meteen hebben.
haha okee, misschien heb ik het toch nèt iets te snel gespeeld :P
[...]

Nee, zulke spellen die je vanaf opzij ziet die worden (helaas) niet meer gemaakt tegenwoordig. Donkey Kong Jungle Beat komt het dichtste in de buurt, maar dat speelt heel erg anders met de bongos. Alle andere platform-games zijn 3D geworden.

Je kunt ook een gameboy-player bij de cube kopen, dan kun je de nieuwste gameboy-spellen op je tv spelen (daar komen nog wel maandelijks platformgames zoals vroeger voor uit). Maar het is misschien een beetje onlogisch om een gamecube te kopen voor de gameboy-spellen. ;)
idd. dat vind ik wel een beetje onlogisch wat dat betreft zou ik dan nog beter dat aller laatste kunnen doen (die super nintendo kopen)
[...]

Niet echt een topper. Binnen een paar uur heb je het uitgespeeld. En zelfs in zo'n korte tijd begon het me op het laatst een beetje te vervelen omdat je steeds hetzelfde doet.
Okee, jammer het klonk mij echt in de oren als een vet spel nl!
[...]

Verplichte aanschaf! Fantastisch spel.

[...]
Ik hoop het :)
Goed spel, maar volgens mij ook voor de pc verkrijgbaar. ;)
Klopt, daar kwam ik ook vandaag achter ;) :X
[...]

Tsja... maar ik dacht dat je dat al doorhad? Je zei dat je hem goedkoop wilde hebben voor erbij. Erg veel nieuwe spellen zullen er niet meer voor uitkomen. Als je hem nu nog koopt is dat echt voor de back catalogue.
Ik zou zeggen denk er nog eens goed over na. Je moet hem eigenlijk pas kopen als er ook een spel voor je is waar je het gevoel hebt dat je het echt moet hebben. Zo te horen heb je zo'n spel nog niet echt gevonden.

Of heb je weleens gedacht aan een 2e hands super nintendo ergens opduiken? (nog goedkoper). Je hebt het over "die oude mario games zoals je op de gameboy vroeger deed?"... ik ga er dan vanuit dat je nog nooit een super nintendo hebt gehad? Daar zijn de echt de allerbeste mariogames voor te krijgen (echt waar, die oude gameboy-mario's zijn leuk, maar slappe aftreksels van the real thing), en ook nog héél veel andere toppers.
Ik heb er wel over nagedacht, maar niet echt serieus overwogen, misschien moet ik dat maar eens doen. Ik heb de aller eerste gameboy met van die mario games erbij en die zijn dus echt geweldig :) . Maar toch, op de cube heb je ook titels als burn out en het lijkt mij ook wel eens heerlijk op de bank te gamen, ipv achter je bureaustoel (eigelijk nog een argument) :) .

Super bedankt voor je uitgebreidde antwoord btw _/-\o_

[ Voor 34% gewijzigd door Waypoint op 22-07-2005 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de aller eerste gameboy met van die mario games erbij en die zijn dus echt geweldig :) .
Ja, Super Mario Land 1, 2 en 3... alledrie leuke spellen hoor. Maar op de super nintendo heb je Super Mario World 1 en 2, en Super Mario Allstars (een compilatie met nog eens drie ouderwetse mario-avonturen)... en die zijn allemaal veeeeel beter dan de gameboy-spellen. :p
Maar toch, op de cube heb je ook titels als burn out en het lijkt mij ook wel eens heerlijk op de bank te gamen, ipv achter je bureaustoel (eigelijk nog een argument) :) .
Ja, het is absoluut niet te vergelijken met de huidige consoles natuurlijk. :) Allemaal veel simpeler en eenvoudiger.
Maar door die opmerking van je dat je zo van de gameboy-mario's had genoten. Ik dacht misschien zijn dat voor jou die "typische nintendo games" waar je het over had, en in dat geval ben je veel beter af met een SNES.

Als je gewoon van de huidige generatie spellen houdt, dan vind je de SNES waarschijnlijk alleen maar frustrerend en ouderwets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 08:14

Willybubba

Nut up or shut up.

Kijk ook zeker eens naar Paper Mario 2, ook een van mijn current-gen favorieten. Echt zo'n leuk spel :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Anoniem: 115248 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 01:39:
Nou vergeet niet dat er nog een nieuwe Zelda _/-\o_ aankomt en nog veel meer (potentieel) goede toppers:
-From Russia With Love (based on the classic James Bond movie starring Sean Connery)
-The Chronicles of Narnia: The Lion, The Witch and The Wardrobe (film lijkt me erg leuk, beetje LOTR achtig en ik heb ook de boeken gelezen. Maar filmgame kan natuurlijk simpel cashen worden, geldt ook voor King Kong)
-Shadow the Hedgehog (Sonic game op de Cube)
-Call of Duty 2 (op de pc ongetwijfeld beter maar op de Cube werkt ie tenminste meteen :))
-Geist (In mijn ogen al een must-have 3D shooter)
-Fire Emblem-path of radiance (Lijkt een mooie RPG te gaan worden)
-Spartan Total Warrior (Voor liefhebbers van Total War op de pc)
-MegaMan X Collection (Voor de nostalgie en de nieuwe liefhebber)
-Viewtiful Joe VFX Battle (Beat'em up game met Joe in de hoofdrol)
-Jacked (Motorrace knokspel, had je vroeger niet zoiets op de pc?)

En natuurlijk nog een nieuwe Kirby, een nieuwe Prince of Persia, een nieuwe Need for Speed en nog veel meer. Dus ik denk dat je je in de tijd tot de Revo niet hoeft te vervelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Maar toch, op de cube heb je ook titels als burn out en het lijkt mij ook wel eens heerlijk op de bank te gamen, ipv achter je bureaustoel (eigelijk nog een argument)
Dat gamed ook heerlijk :) zeker als je een lekkere stoel/bank hebt, voeten op tafeltje ;) dikke TV erbij en met goed geluid... kun je heerlijk gamen :) het is totaal anders dan de PC vind ik. Ik speel dan ook veel op de PC (voornamelijk shooters en RTS) en de cube vaak bijna voor de rest.

En ik vind het heerlijk om te racen op de console, stom dat ik eigenlijk nog geen PS2 aangezien die ook erg veel race games heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Weet niet of deze al langsgekomen zijn:

Zelda screen shots

Edit: zie dat er en berg nieuwe pics bij zijn gekomen; gewoon stuk naar beneden scrollen.

[ Voor 30% gewijzigd door Icelus op 22-07-2005 10:06 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Goodness!

* Syntagma pakt spaarpot er vast bij.

Heeft Link er nou 1 zwanger gemaakt? ;)

[ Voor 73% gewijzigd door Syntagma op 22-07-2005 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Aap schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 09:27:
[...]
Dat gamed ook heerlijk :) zeker als je een lekkere stoel/bank hebt, voeten op tafeltje ;) dikke TV erbij en met goed geluid... kun je heerlijk gamen :) het is totaal anders dan de PC vind ik. Ik speel dan ook veel op de PC (voornamelijk shooters en RTS) en de cube vaak bijna voor de rest.

En ik vind het heerlijk om te racen op de console, stom dat ik eigenlijk nog geen PS2 aangezien die ook erg veel race games heeft.
Ik speel ook nog op PC, maar ga dat toch steeds minder doen .... helaas spelen sommige games lekkerder op PC (Splinter Cell), maar ik denk niet dat ik meer zo snel ga opgraden, als je een console voor nog geeneens het geld van een videokaart koopt.

Ik ben ook uitgekeken op shooters, Quake IV wil ik nog spelen, maar dan kap ik er een beetje mee denk ik. Ik denk dat ik ipv upgraden voor UT2k7, het spel maar voor PS3 koop of zo, want ik denk dat ik ipv duur upgraden naast een revo gewoon een PS3 neerzet.

World of Warcraft speelt goed op PC, en verder speel ik er weinig op .... enige games waar ik op wacht is Myst V en Quake IV. Iedere avond UT2k4 spelen ben ik ook wel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan iemand me vertellen of wat ik eerder vroeg kan? Anoniem: 63813 in "Het Grote Gamecube en Revolution Topic D..."
voor als ik er namelijk een extra kabetlje ofzo voor moet kopen.. en dat doe ik dan liever gelijk maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14
Er staat op je Home Cinema dat je 2x audio in hebt, dus je kan er je gamecube op aansluiten.
Let er wel op dat je decoder geen dolby pro logic 1/2 (DPL2) ondersteund, dus je kan niet echt gebruik maken van de surround mogelijkheden die de gamecube bied.
Je kan het aansluiten met de standaard composite kabel (rood/wit, geel is voor video) die bij de cube meegeleverd is. Als je je cube verbonden hebt met een scartkabel, dan zal je de audio via audio-out van je tv moeten laten gaan (als die erop zit).

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Syntagma schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 09:21:
Nou vergeet niet dat er nog een nieuwe Zelda _/-\o_ aankomt
Die was ik ook niet vergeten. :D Eén van de weinige toekomstige cube-spellen waar ik nog echt zin in heb.

Uit je lijstje is Fire Emblem de enige die ik echt met interesse volg. Dat kan inderdaad een mooi spel worden. Verder verheug ik me op Chibi Robo en eventueel de nieuwe Kirby.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat een heleboel spellen die je noemde ook gewoon niet echt mijn smaak zijn. James Bond, WWII shooters, first person shooters (geist)... zijn allemaal genres die me niet aanspreken. Als je daar wel van houdt is de toekomst inderdaad wel iets rooskleuriger. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Anoniem: 63813 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:04:
kan iemand me vertellen of wat ik eerder vroeg kan? Anoniem: 63813 in "Het Grote Gamecube en Revolution Topic D..."
voor als ik er namelijk een extra kabetlje ofzo voor moet kopen.. en dat doe ik dan liever gelijk maar :)
Jup, dat kan, regel een RGB kabel met tulpuitgangen in de stekker, of soldeer zelf 2 tulpstekkers aan de audio pinnen van je scart kabel. Prop deze tulpen in de audio ingangen van je Finlux setje (zitten er op zag ik op de site), en voila, je hebt geluid via de stereo. Maar je kan geen surround geluid krijgen, want je set ondersteund geen Dolby Pro Logic (II), dus veel nut heeft het niet......

Piccie van kabel die ik bedoel:
Afbeeldingslocatie: http://www.whitedog.co.uk/catalog/images/DSC00191.JPG

/edit

Meh, Elroy was me voor.... Er wordt veel te snel gepost op dit forum ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Schweino op 22-07-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

das ruk.. alleen stereo :( .. Maar als ik dvd speel kan ik wel met een knopje " prologic II" uit prologic II standen kiezen (dpl2: off, dpl2: pro logic, dpl2: music, dpl2: movie, etc). Daar heb ik dus ook niets aan?
En hij ondersteund wel dolby digital.. maar daar heb ik dus ook niets aan? :'(

en anders maar zo'n kabeltje halen voor simpel stereo ;( .. en opzoek naar een ander setje (deze klonk wel goed met dvd's .. en hij was gratis :'(

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 22-07-2005 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-06 16:01

TdV

Als je dan wel dpl2 hebt moet je movie kiezen; ik ben zelf overigens van de rgb kabel af en ik speel met component vanwege mijn nieuwe lcd-tv. Wie heeft er nog meer een lcd en wat vind je mooier, rgb of component? Bij mij is rgb wat te contrastrijk waardoor details wegvallen, component heeft veel mooiere kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Aan Dolby Digital heb je idd niks. Maar als je je kunt kiezen voor DPL2, staat neem ik aan voor dolby pro logic II, dan ondersteund zo'n set dat toch ook bij een analoog signaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus als ik dan zo'n RGB kabel koop, en deze op de 2 geluids-in poorten op m'n dvd speler zet en deze op DPL2: movie zet, dan zou ik surround sound moeten krijgen?
En wat is qua kwaliteit aan te raden? een RGB kabel kopen zoals schweino zegt of die composite kabel te gebruiken zoals elroy zegt (dus 2 naar m'n dvd speler voor audio en 1 naar m'n tv voor video).
Ik dacht altijd dat RGB mooiere beeldkwaliteit gaf, nu zeg jij weer dat in jou geval je liever composite (dus die 3 kabeltjes?) gebruikt. (of heeft dat speciaal met die LCD te maken en kan ik voor een beeldbuis tv beter RGB gebruiken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

RGB is altijd beter dan composite. Ik gebruik zelf component (dat zijn ook 3 tulpjes maar een heel ander signaal)

[ Voor 3% gewijzigd door TdV op 22-07-2005 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ah okay..verkeerd gelezen!
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:43:
Aan Dolby Digital heb je idd niks. Maar als je je kunt kiezen voor DPL2, staat neem ik aan voor dolby pro logic II, dan ondersteund zo'n set dat toch ook bij een analoog signaal?
tja.. ik kan nergens vinden dat dat ding een DPL2 decoder heeft, maar er zit wel zo'n optie op .. ik zal zo maar even ergens de gebruiksaanwijzing zoeken.. en ik probeer het gewoon uit met zo'n RGB kabel, ik ga er zowiezo op beeldkwaliteit vooruit en stereo uit mijn surround boxen is nog altijd beter dan stereo uit m'n middeleeuwse tv :+

edit: volgens kieskeurig.nl heeft hij wel een DPL decoder :?
Home cinema functies
Decoder Dolby Digital, Dolby ProLogic, DTS Digital Surround
naja.. ik zie het wel

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 22-07-2005 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Je gaat er niet altijd op vooruit met beeldkwaliteit! Die kabel die Schweino laat zien is geen originele kabel. Ik heb zelf zo'n kabel van de MM gehad en de beeldkwaliteit ging juist erg achteruit omdat ik ineens heel veel ruis kreeg (dat wil overigens niet zeggen dat jij daar ook last van zult hebben). Dat heb ik niet met de composiet kabel. Dus ik blijf bij composiet, totdat ik net zoals anderen hier, de mazzel heb om tegen een originele RGB kabel aan te lopen voor €5,-

[ Voor 9% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 22-07-2005 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus er zit ook nog flink verschil in kwaliteit van RGB kabels? sjees :p makkelijker wordt het er niet op.. anders doe ik het wel gewoon met die plugjes aan het einde van de originele kabel hoor.. wordt me nu te ingewikkeld :p ( 2 audio -> dvd + 1 video -> tv)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 22-07-2005 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

4 de gc is alleen de originele goed. die andere zijn wack als fuck. vraag me niet hoe je aan dolby sound moet komen dat is een heel gedoe.
daar is de ps 2 wel mooi in met hun optische uitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Dolby (Pro logic) Surround zit gewoon in het analoge signaal ingebakken. Het voordeel van de PS2 en Xbox is inderdaad dat die Dolby Digital kennen en dus ook een digitale uitgang hebben. Volgens mij hoor je niet zo veel verschil tussen DPL2 en DD (het gaat immers meer om het effect), maar ik had het wel rlx gevonden als de GC gewoon DD had. Het aansluiten is makkelijk en je weet zeker dat je geen last hebt van ruis ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ach.. op m'n dvd setje zit geen optische ingang.. dus dat vind ik niet zo'n ramp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dubbelpost

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 22-07-2005 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128210

Anders ga je naar de winkel om Mario Sunshine + memory card to kopen en eindig je met 2 ps2 games lol :D.

Ik heb gekozen voor Transformers (30e) en Kingdom Hearts (20e). Volgende week ga ik zeker een gamecube game kopen lol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

you suck! :D

* Anoniem: 63813 is bezig mariokart en rouge squadron 2 voor vriendelijk 2e hands prijsje.. :) gamecube stuff is echt goedkoop 2ehands :*)

kan alleen nergens een goedkope originele 2ehands controller vinden.. :(

[ Voor 113% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 22-07-2005 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik moet zeggen dat ik ook aan het twijfelen ben of ik misschien toch een PS3 naast mijn Revo ga zetten. Maar vooralsnog gaat de Revo er zeker komen!

Ik denk nog steeds (en hoop inmiddels ook dat het echt zo is) dat de Nintendo echt wat koele trucjes heeft bedacht voor de Revo. Ik heb dit al vaker geroepen maar de Cube voelde voor mij heel sterk aan als een proefplatform en console waar ze een aantal zaken op hebben uigeprobeert maar dat de Revo de echte opvolger van de N64 gaat worden in termen van vernieuwing. Ik denk dan ook dat de vernieuwingen al sinds de N64 (en wellicht al daarvoor) al op de ontwerptafel liggen. IBM en ATi zijn hiervan al langer op hoogte en hebben met de Cube hardware ook al laten zien wat er kan. De reden dat ales geheim wordt gehouden is dan ook dat anders grootkapitalisten als MS en Sony de concepten kunnen nabootsen binnen een korte tijd. Ik blijf vertrouwen houden maar hoop wel dat ze ECHT wat cools hebben. Revo komt er misschien toch wel vanwege de N64 classics en voor mijn Cube games. Maar een PS3 sluit ik niet meer uit (dan maar wat langere laadtijden...)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92587

Anoniem: 63813 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:06:
you suck! :D

* Anoniem: 92587 is bezig mariokart en rouge squadron 2 voor vriendelijk 2e hands prijsje.. :) gamecube stuff is echt goedkoop 2ehands :*)

rogue squadron 2: geef er niet teveel voor :) 15 euro nieuw bij bart smit
http://www.bartsmit.com/winkel/main_popup.phtml?submenuid=1&tabbladid=1&subcategoryid=&page=1&productid=40535&fromsplash=1

Mario kart kost nieuw ook € 30 bij sommige winkels, hoewel veel mensen hem ook voor die prijs op MP aanbieden.

En voor de liefhebbers, ik zag vanochtend op budgetgaming.nl dat animal crossing ook nog maar 15 is bij Bart smit: http://www.bartsmit.com/w...ductid=72360&fromsplash=1

Aanbiedingen bij bart smit zijn online meestal snel uitverkocht en zijn tevens ook geldig bij eplaza.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 92587 op 22-07-2005 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rogue squadron bij de bart smit is wel interessant echter:
Om uw bestelling te kunnen bezorgen is Bart Smit helaas genoodzaakt een minimum orderbedrag van Euro 17,95 te hanteren. Wij raden u aan nog iets bij te bestellen, zodat uw orderbedrag op minimaal Euro 17,95 komt en uw bestelling door kan gaan.
gelden die prijzen ook gewoon in de normale winkels?

En voor mariokart ging ik zeker opzoek voor 15-20 euro.. dat lijkt me meer dan zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Yes Resident Evil 1 en Eternal Darkness komen mijn kant op (Marktplaats) :)

Nu nog

James Bond Nightfire
Viewtiful Joe
Viewtiful Joe 2
Star Wars Rogue Squadron 2
Beyond Good & Evil
Metroid Prime 2
Vexx
F-Zero GX
Resident Evil Zero

8)7

Dat Budgetgaming is wel een leuke site, maar de prijzen kloppen niet echt.
Ik heb bv. Resident Evil Zero voor 4,99 gezien bij de FRS en Viewtiful Joe voor 9,99, maar op Budgetgaming zijn ze veel duurder.
Nightfire bv. is weer wel goedkoop, evenals Beyond Good & Evil.

[ Voor 36% gewijzigd door Syntagma op 22-07-2005 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:21:

gelden die prijzen ook gewoon in de normale winkels?
Over het algemeen wel, alleen zijn oudere titels niet zo vaak op voorraad in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja.. maar RE 0 is niet leverbaar bij de FRS
Anoniem: 92587 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:25:
[...]

Over het algemeen wel, alleen zijn oudere titels niet zo vaak op voorraad in de winkels.
dan fiets ik zo gewoon effe langs een Bart smitje ofzo :)

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 22-07-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Dat is waar :)
Maar ik koop eigenlijk alles tweedehands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Syntagma schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:21:

Dat Budgetgaming is wel een leuke site, maar de prijzen kloppen niet echt.
Ik heb bv. Resident Evil Zero voor 4,99 gezien bij de FRS en Viewtiful Joe voor 9,99, maar op Budgetgaming zijn ze veel duurder.
Nightfire bv. is weer wel goedkoop, evenals Beyond Good & Evil.
Daar (FRS) is een boel gedoe over, maar zo goed als alle goedkope titels bij de FRS (online) zijn niet meer leverbaar en worden ook nooit meer leverbaar voor die prijs. In de winkels liggen ze ook zelden en dan meestal toch tegen hogere prijzen. Dat is ook de reden waarom de prijzen van FRS games niet op die site gezet worden als de game niet meer leverbaar is.

Verder is de site handig om even gauw te kijken of de game die je wilt bestellen wellicht ergens goedkoper is, sowieso zijn games in het buitenland vaak goedkoper. Ik zou het niet als uitgangspunt nemen dat de game het goedkoopst is waar budgetgaming.nl het aangeeft, maar het is toch makkelijk. Er staat (of stond in ieder geval) ook nog ergens een prijsvergelijker in de openingspost van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja.. ik heb net gekeken op marktplaats/speurders.. maar sommige mensen vragen echt gekke prijzen voor games (rond nieuwprijs of zelfs daarboven :X).
Als je iets leuks ziet langskomen 2e hands wat je zelf niet zoekt, maar je wel intersssant lijkt voor anderen.. aarzel dan niet om het te melden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Als er nog iemand in tilburg resident evil 4 pal voor 15€ (2e hands) wil hebben heb ik wel een tip voor hem/haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Ja sommigen vragen echt teveel. Maar anderen juist te weinig (5 euro bv :))
Ik bied nooit maar stuur altijd een mail en meestal heb ik in 1x wel de game te pakken voor een bedrag rond de 10 of 15 euro. Alleen als een spel nog nieuw is, bv RE4, dan betaal ik 35 euro (poosje terug).

[ Voor 3% gewijzigd door Syntagma op 22-07-2005 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62837

Donkey Konga + Bongo setje gisteren aangeschaft.
Echt geniaal, funfactor 10 in MP modus. _/-\o_
Mario Party 5 ook aangeschaft om tegen m'n zusje te doen in de auto, als we naar Spanje gaan.
Zeker leuke partygame hoor, ook al snap ik dat als je deel 4 hebt, 5 zeker niet aan zult schaffen.
Weetniet of de microfoon bij deel 6 zo'n ubertoevoeging is eerlijk gezegd.

Ik wil ook nog Paper Mario en Animal Crossing, maar 60 euro vind ik telkens weer toch een grote smak geld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

mario party 4, 5 en 6 in the house _/-\o_

iedere maandag houden wij een mario party dus dan wil je wel eens nieuwe minigames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62837 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:36:

Ik wil ook nog Paper Mario en Animal Crossing, maar 60 euro vind ik telkens weer toch een grote smak geld :/
Kijk even een paar posts van me hierboven voor animal crossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Syntagma schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:21:
Nu nog

James Bond Nightfire
Viewtiful Joe
Viewtiful Joe 2
Star Wars Rogue Squadron 2
Beyond Good & Evil
Metroid Prime 2
Vexx
F-Zero GX
Resident Evil Zero

8)
hey die zocht ik dus ook ;) .. bij de bart smit blijkbaar voor 15 e, maar je kunt pas bestellen vanaf 17,95 (hoezo lomp :p). Ik weet niet of je hem daar ook voor 15e wilt halen en of je ergens in de buurt van utrecht woont ofzo (of anders via post oid). Dan kunnen we er misschien 2 bestellen oid (ik heb geen zin om nog een prul van 3 euro er bij te moeten kopen voor meneer smit :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Dat is wel een goed idee. Dan doe ik er meteen Beyond Good & Evil (15 euri) bij denk ik..
Ff kijken, moet je dan in de winkel halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:53
Vanochtend Mario Kart DD en BG&E gehaald. Geweldig allemaal. Na 2 dagen nog helemaal happy met mn cube :)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Syntagma schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:27:Ff kijken, moet je dan in de winkel halen?
Kom je wel eens buiten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Syntagma schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:27:
Dat is wel een goed idee. Dan doe ik er meteen Beyond Good & Evil (15 euri) bij denk ik..
Ff kijken, moet je dan in de winkel halen?
Nee het is gewoon via internet bestellen, maar meneer smit heeft het zo gemaakt dat je pas kunt bestellen vanaf 17,95 (kortom: als ik een game wil kopen van 15 euro moet ik er eerst een prul bij kopen van ten minste 2,95 8)7 ).
Als we samen bestellen zitten we boven de 17,95 (wat voor jou eigenlijk niet uit maakt als je toch al 2 games koopt..) en je hebt natuurlijk maar 1x verzendkosten :P

Maar ik weet niet of je dat wat lijkt? (want voor jou maakt het weinig uit aangezien je dan toch al voor 30 euro bestelt..die 2 games).
net buiten geweest om tot de conclusie te komen dat de locale B. Smit geen rogue squadron heeft :(
maar de bakker wel lekkere broodjes :9

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 22-07-2005 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Vraagje over Rogue Squadron: Stel dat de prijzen van deel 1-3 hetzelfde zijn, welke is dan aan te raden om te halen? Ik zou zeggen dat deel 3 het best zou moeten zijn, maar lees wat negatieve verhalen over het hele "loop"verhaal. Iemand ervaring?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Zijn er trouwens nog zaken die de originele RGB kabel voor €5,- aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cheiron schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:48:
Vraagje over Rogue Squadron: Stel dat de prijzen van deel 1-3 hetzelfde zijn, welke is dan aan te raden om te halen? Ik zou zeggen dat deel 3 het best zou moeten zijn, maar lees wat negatieve verhalen over het hele "loop"verhaal. Iemand ervaring?
deel 1 is voor de n64, deel 2 en 3 weet ik het verschil niet precies tussen, maar deel 3 heeft loop missies en lopen is voor mietjes :+
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:50:
Zijn er trouwens nog zaken die de originele RGB kabel voor €5,- aanbieden?
de originele, heeft die ook zo'n audio afsplitsing? of is dat gewoon een gamecube -> scart kabel?

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 22-07-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weer dubbelpost :X

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 22-07-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Anoniem: 63813 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:51:
[...]

deel 1 is voor de n64, deel 2 en 3 weet ik het verschil niet precies tussen, maar deel 3 heeft loop missies en lopen is voor mietjes :+
Doh over deel 1.. Denk dat ik mn zinnen dan maar op deel 2 zet.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 63813 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:51:
de originele, heeft die ook zo'n audio afsplitsing? of is dat gewoon een gamecube -> scart kabel?
De originele heeft die afsplitsing niet. Maar hij schijnt een tijdje bijna niks gekost te hebben op Schiphol en bij de V&D in Apeldoorn. Twee plekken waar ik niet zo vaak kom ;) Dus ik vroeg mij af of er misschien meer winkels waren die dat ding voor bijna niks wegdoen. Want ik zou Fifa best eens met scherp beeld willen spelen. Op de een of andere manier heeft dat spel als enige spel vrij onscherp beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm.. weet je misschien welke kabel wel zo'n afsplitsing heeft en ook de kwaliteit van de originele kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Niet iedereen heeft die ruis-problemen, anders zouden ze natuurlijk nooit zo'n kabel kunnen verkopen. Volgens mij had Schweino geen enkel probleem met zijn kabel. Ik weet dus niet hoe het kan dat het bij mij fout gaat met een niet-originele. Misschien omdat er veel kabels achter mijn tv langslopen. Er staat veel dat de boel kan storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mochten hier trouwens nog harry potter fans rondhuppelen :+
http://www.bartsmit.com/w...yid=&submenuid=44&page=2#
steen der wijzen.. 5 euro bij bart smit.

ik denk dat ik bij bart smit gewoon rogue squadron 2 + harry snotter voor 5 euro koop.. dan zit ik boven die 17,95..

die harry potter verkoop ik dan wel weer of ruil ik weer voor een game die ik wel leuk vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Anoniem: 63813 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:06:
Ik zou ook geen 2e hands controller kopen :/ dit vind ik iets waar je niet op moet bezuinigen. Kans is redelijk groot dat je toch (vrij snel) dan met een brakke controller zit en daar wil niemand meer mee spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mjah.. liever een 2e hands originele controller dan een nieuwe hokkie tokkie controller denk ik zo.

edit: rogue squadron (15 euro) + harry snotter (5 euro 8)7 ) besteld.. harry gaat volgende week weer weg via marktplaats .. eens zien of iemand er een 10tje voor geeft :+

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 22-07-2005 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb hier nu een half jaar lang al een brakke hokkie tokkie controller liggen waar een huisgenoot dagelijks meerdere uren mee gespeeld heeft en hij werkt gewoon nog prima. Hij ziet er niet meer zo nieuw uit, maar die jongen heeft echt een hele gare motoriek dus wat dat betreft ben ik onder de indruk van die brakke hokkie tokkie controller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Voor de geïnteresseerde, ik heb m'n Zelda wallpaper af :)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/wallpaper/Zelda_klein.jpg

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:49
Mooi, maar ik heb even testgedraaid. En dat triforce teken irriteert me op de een of andere manier. Dus helaas gebruik ik hem niet.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92587 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:42:
[...]

Kijk even een paar posts van me hierboven voor animal crossing...
Ja, reserveren helaas, maar toch bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Blaatschaap11 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 21:39:
Mooi, maar ik heb even testgedraaid. En dat triforce teken irriteert me op de een of andere manier. Dus helaas gebruik ik hem niet.
Ik heb ook nog een alternatieve versie voor je, met de revolution+zelda ;)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/wallpaper/r5.jpg

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Na alle discussies en voor en tegens te hebben afgewogen, heb ik vanavond een cube 2e hands gekocht. Met een 256 blocks memo card , 2 controllers ( 1 hokkie tokkie), mario kart, The Legend of Zelda: The Wind Waker en Harvest Moon (zat erbij, dus als iemand die nog wil ovekopen, zondag ga ik weg dus je hebt nog 1 dag om te beslissen :P ). Alles voor 90 euro, vond ik geen slechte deal.

Alleen nog maar mario kart met vriendin gespeeld en ze vindt het leuk :*) . Alleen win ik telkens met gemak, zonder het ook maar ooit gespeeld te hebben :P .

Dus iedereen bedankt voor je mening en advies (zowel voor en tegen) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Anoniem: 63813 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:38:
[...]

Nee het is gewoon via internet bestellen, maar meneer smit heeft het zo gemaakt dat je pas kunt bestellen vanaf 17,95 (kortom: als ik een game wil kopen van 15 euro moet ik er eerst een prul bij kopen van ten minste 2,95 8)7 ).
Als we samen bestellen zitten we boven de 17,95 (wat voor jou eigenlijk niet uit maakt als je toch al 2 games koopt..) en je hebt natuurlijk maar 1x verzendkosten :P

Maar ik weet niet of je dat wat lijkt? (want voor jou maakt het weinig uit aangezien je dan toch al voor 30 euro bestelt..die 2 games).
Maakt mij niet uit hoor, ik wil best samenwerken :)
Maar welke Bart ben jij geweest? Want ik zou dan op Hoog Catherijne kijken in Utrecht denk ik.
Of via de site bestellen natuurlijk.

En ja, ik kom buiten Scheten Bob :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62837 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 21:54:
[...]

Ja, reserveren helaas, maar toch bedankt! :)
Dat was vanmiddag nog niet, ik heb hem namelijk al succesvol besteld, werd later op de dag teruggebeld ter controle en bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 62837 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:36:
Ik heb AC voor € 25 gekocht @ e-plaza (Amsterdam, tijdje geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Waypoint schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 23:37:
Na alle discussies en voor en tegens te hebben afgewogen, heb ik vanavond een cube 2e hands gekocht. Met een 256 blocks memo card , 2 controllers ( 1 hokkie tokkie), mario kart, The Legend of Zelda: The Wind Waker en Harvest Moon (zat erbij, dus als iemand die nog wil ovekopen, zondag ga ik weg dus je hebt nog 1 dag om te beslissen :P ). Alles voor 90 euro, vond ik geen slechte deal.

Alleen nog maar mario kart met vriendin gespeeld en ze vindt het leuk :*) . Alleen win ik telkens met gemak, zonder het ook maar ooit gespeeld te hebben :P .

Dus iedereen bedankt voor je mening en advies (zowel voor en tegen) _/-\o_
Gefeliciteerd met je aankoop :) Als je wilt weten welke games je hierna moet kopen horen we het wel hier ;) Ik wil Harvest Moon best kopen trouwens van je, maar ik ben bang dat je daar niet veel meer voor kunt krijgen. Bij de Intertoys ligt 'ie nieuw voor 15 euro in de schappen. Voor 10 euro incl. verzendkosten wil ik je er wel vanaf helpen, of gewoon 10 euro als je hem komt brengen of in de buurt woont :+

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-06 16:15
We hebben weer wat positief Revolution nieuws: de Revolution zal waarschijnlijk niet alleen backwards compatible zijn met Nintendo-consoles, maar ook met SEGA-consoles.

Atari heeft trouwens ook al aangegeven interesse te hebben om oude Atari spellen opnieuw uit te brengen via de Revolution virtual-console.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Mogen ze ook wel meteen support gaan leveren voor c64, Amiga, Atari, MSX enz.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 08:14

Willybubba

Nut up or shut up.

Gisteren Killer 7 gekregen. VAAG. Ik vond de bediening eerst wel kut tot je doorkrijgt wat voor game het is (of door denkt te hebben ;) ) maar het is wel HEEL japans hoor... En toch vind ik het wel cool. Ben alleen nog niet heel ver ofzo, nog nieteens voorbij missie 1, maar ach :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Syntagma schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 23:45:
[...]

Maakt mij niet uit hoor, ik wil best samenwerken :)
Maar welke Bart ben jij geweest? Want ik zou dan op Hoog Catherijne kijken in Utrecht denk ik.
Of via de site bestellen natuurlijk.

En ja, ik kom buiten Scheten Bob :z
ik was te ongeduldig en heb het immidels al gekocht (icm met harry snotter voor 5 euro, welke ik wel weer voor een tientje verkoop op marktplaats.nl :p).

Dus met beetje geluk is ie maandag binnen :*)

nu nog mariokart, marioparty en een controller

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 23-07-2005 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 09:04:
Mogen ze ook wel meteen support gaan leveren voor c64, Amiga, Atari, MSX enz.... ;)
Dat zou ik erg leuk vinden :p vooral de C64 :D Verder ben ik ook wel blij dat SEGA "grote" intresse heeft in de Revolution. Geeft weer iets positiefs aan de Revolution aangezien je laatst zovaak dingen hoort die minder leuk zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mjah.. tis een leuke extra.. maar ik denk dat je snel op zulke spellen uitgekeken zal zijn (vroegah was alles beter, maar als je het nu speelt verveelt het je echt snel :X).
Als ik kon kiezen tussen dat en HD-tv wist ik het wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Captain N schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 00:11:
[...]

Gefeliciteerd met je aankoop :) Als je wilt weten welke games je hierna moet kopen horen we het wel hier ;) Ik wil Harvest Moon best kopen trouwens van je, maar ik ben bang dat je daar niet veel meer voor kunt krijgen. Bij de Intertoys ligt 'ie nieuw voor 15 euro in de schappen. Voor 10 euro incl. verzendkosten wil ik je er wel vanaf helpen, of gewoon 10 euro als je hem komt brengen of in de buurt woont :+
Ik wil hem zelf eerst eens proberen, maar ik denk niet dat ik het wat vindt :P. Ben met 3 weken weer, dus als je hem dan nog niet zelf hebt gekocht hoor ik het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Willybubba schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 10:27:
Gisteren Killer 7 gekregen. VAAG. Ik vond de bediening eerst wel kut tot je doorkrijgt wat voor game het is (of door denkt te hebben ;) ) maar het is wel HEEL japans hoor... En toch vind ik het wel cool. Ben alleen nog niet heel ver ofzo, nog nieteens voorbij missie 1, maar ach :)
Hoe verder je komt, hoe vager en leuker het wordt. "WTF!?!"-momenten genoeg :P De besturing is in het begin inderdaad even wennen, maar went snel. En het speelt prima als je er eenmaal aan gewend bent.

Een van die "WTF?!?"-momenten:
spoiler:
In Harman's Room zit altijd een jong meisje, die vage dude, en Harman. Niks aan 't handje. Tot ik op een gegeven moment weer zo'n Harman's Room binnen stapte... die chick is aan het klaar komen op de schoot van de in een rolstoel zittende, bejaarde en comateuze Harman. En Garcia (die ben jij op dat moment) staat er op de achtergrond een beetje bij te kijken. Na dit festijn vraagt ze nog aan Garcia of hij ook wil. :P Like... WTF?! :P

[ Voor 31% gewijzigd door Captain N op 23-07-2005 11:40 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coolcool, ik zal binnenkort hier in Breda dan maar eens een E-plaza of Bart Smit opzoeken.
Hopenlijk hebben ze nog een exemplaar liggen van Animal Crossing want op de website istie er vanaf gehaald.
Bedankt voor de tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Zo, heb Resident Evil 1 binnen, Eternal Darkness is onderweg en daarnet even Beyond Good & Evil gehaald voor 15 euro bij de FRS :)

[Edit]
NEEEEEEEEEEE Beyond Good & Evil is in het Nederlands :(
Is er niet een manier om toch op Engels te zetten? Achterop de hoes staat namelijk 'engels optioneel', maar ik kan alleen kiezen uit Nederlands en Frans.

Ow ik lees net in een oud topic dat je hem kan ruilen bij Ubisoft.
Kan dat nog steeds?
Ik vraag het iig wel, Nederlands is leuk maar ik wil liever Engels.

[ Voor 68% gewijzigd door Syntagma op 23-07-2005 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06 22:00

rajackar

Blood Minister

Gisteren toch maar een orginele Killer7 gekocht. Moest wel weer overnieuw beginnen want hij snapt de saves van de gedownloade versie niet ;) Leuke bonus is dat ik er een Killer 7 T-shirt bij kreeg :)
Het blijft wel een enorm heerschend spel.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

[b][message=23837688,noline][Edit]
Is er niet een manier om toch op Engels te zetten? Achterop de hoes staat namelijk 'engels optioneel', maar ik kan alleen kiezen uit Nederlands en Frans.

Kan dat nog steeds?
Ik heb hem omgeruild bij Ubisoft, ging allemaal heel makkelijk.
Gewoon het spel opsturen + brief met je verzoek en duidelijk shcrijven voor welk systeem je hem wilt hebben.

Ik kan me alleen het adres niet meer herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Syntagma schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 15:53:
Zo, heb Resident Evil 1 binnen, Eternal Darkness is onderweg en daarnet even Beyond Good & Evil gehaald voor 15 euro bij de FRS :)

[Edit]

Kan dat nog steeds?
Het heeft wel goede Nederlandse voice acting hoor. Zo ongeveer het enige spel waarin ik me niet irriteer aan Nederlandse stemmen.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waypoint schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 23:37:
Na alle discussies en voor en tegens te hebben afgewogen, heb ik vanavond een cube 2e hands gekocht. Met een 256 blocks memo card , 2 controllers ( 1 hokkie tokkie), mario kart, The Legend of Zelda: The Wind Waker en Harvest Moon
Gefeliciteerd! Voor 90 euro is dat inderdaad een mooie deal. :) Ga je vast en zeker een hoop plezier aan beleven. Ik wou dat ik The Wind Waker nog nooit had gespeeld. :p
Ik wil hem zelf eerst eens proberen, maar ik denk niet dat ik het wat vindt .
Pas wel op, in het begin vond ik dat spel echt heel erg leuk. Het is fascinerend om voor het eerst je zelf geplante tomaten te plukken. Maar na een tijdje begint het echt te vervelen. Jaar in jaar uit doe je steeds dezelfde dingen, en er zijn veel te weinig special events om de sleur een beetje te doorbreken. Maar het is dus lastig om in het begin al in te schatten hoe saai het later nog gaat worden.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.