Waypoint schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:08:
Maar aan de andere kant viel het ook wel tegen. Zo dacht ik dat MGS een compleet nieuw spel was, maar het is dus een remake (wat ik nu ook op internet lees). Aangezien ik hem al op de psx heb gespeeld, is dus al een domper(tje).
Tsja... daar valt niet zoveel tegenin te brengen. Het is inderdaad niets meer of minder dan een remake.
Verder was mario kart tof, maar dat is pas echt leuk met iemand anders. Nu is dat dus afwachten of mijn vriendin dat leuk vindt, want mijn ma of pa vinden dat dus echt niks:P.
Mwah... ik speel het ook bijna altijd alleen. Niet de grand prix mode, maar wel de time trial. Gaat nooit vervelen (als je daarvan houdt). Maar met 2 spelers wordt het inderdaad wel véél leuker.
Zelda had hij uitgeleend, dus die kon ik niet zien.
Zonde! Dat spel is echt een topper!
MP zag er wel tof uit, maar ik vraag mij of het ook echt lang leuk blijft, heb even een stukje van het begin gespeeld.
Ja het begin, ik vond het zelf wel enorm sfeervol. Heb wel een tijdje door dat moeras heen gelopen en gekeken hoe de regendruppels op m'n vizier terecht kwamen enzo. Echt dat gevoel van op een verlaten planeet zijn terecht gekomen. Ja ik heb er wel van genoten. Maar het is wel een heel verstild begin eigenlijk.
Als je het spel even snel speelt om te kijken of het wat het is kan het misschien wel een beetje saai overkomen. Een stukje verderop in het spel worden de vijanden al sterker en kom je de eerste puzzels tegen. Het blijft niet de hele tijd zo leeg met alleen een paar kleine beestjes als vijanden in ieder geval.
(Of speel anders eerst Metroid Prime 2, die gooit je gelijk middenin de actie.

)
Resident Evil 4 ook, niet echt een spel waarvan ik zeg, die MOET ik hebben

.
Hm dat is vreemd. Op de meeste mensen had het spel juist wel precies dat effect.

Iedereen hier in dit forum die het zag moest het meteen hebben.
Echte platforms games zoals die oude mario games heb je die niet meer? Zoals je op de gameboy vroeger deed

?
Nee, zulke spellen die je vanaf opzij ziet die worden (helaas) niet meer gemaakt tegenwoordig. Donkey Kong Jungle Beat komt het dichtste in de buurt, maar dat speelt heel erg anders met de bongos. Alle andere platform-games zijn 3D geworden.
Je kunt ook een gameboy-player bij de cube kopen, dan kun je de nieuwste gameboy-spellen op je tv spelen (daar komen nog wel maandelijks platformgames zoals vroeger voor uit). Maar het is misschien een beetje onlogisch om een gamecube te kopen voor de gameboy-spellen.

* Lougi Mansion
Niet echt een topper. Binnen een paar uur heb je het uitgespeeld. En zelfs in zo'n korte tijd begon het me op het laatst een beetje te vervelen omdat je steeds hetzelfde doet.
* The Legend of Zelda: The Wind Waker
Verplichte aanschaf! Fantastisch spel.
* 1 v/d mario games
Er zijn niet zoveel 'echte' Mario-games voor de gamecube hoor. Maar één (3D) platformspel. Die is wel best goed. En één turnbased rpg met mario in de hoofdrol, die is helemaal meesterlijk.
* Rayman 3: Hoodlum Havoc
nooit gespeeld.
* Beyond Good & Evil
Goed spel, maar volgens mij ook voor de pc verkrijgbaar.

Als ik dan nu een cube koop, is het ook snel gedaan met de nieuwe spellen die dan nog zullen uitkomen

Tsja... maar ik dacht dat je dat al doorhad? Je zei dat je hem goedkoop wilde hebben voor erbij. Erg veel nieuwe spellen zullen er niet meer voor uitkomen. Als je hem nu nog koopt is dat echt voor de back catalogue.
Ik zou zeggen denk er nog eens goed over na. Je moet hem eigenlijk pas kopen als er ook een spel voor je is waar je het gevoel hebt dat je het echt
moet hebben. Zo te horen heb je zo'n spel nog niet echt gevonden.
Of heb je weleens gedacht aan een 2e hands super nintendo ergens opduiken? (nog goedkoper). Je hebt het over "die oude mario games zoals je op de gameboy vroeger deed?"... ik ga er dan vanuit dat je nog nooit een super nintendo hebt gehad? Daar zijn de echt de allerbeste mariogames voor te krijgen (echt waar, die oude gameboy-mario's zijn leuk, maar slappe aftreksels van the real thing), en ook nog héél veel andere toppers.