sjees.. bart smit doet er nu al een dag over om m'n betaling te checken ofzo ...(acceptgiro!) zo is het kerstmis eer ik die game hier heb
Ik heb net mijn 'ijzeren klompen' bemachtigt. En waar ik het een maand of negen geleden al gekocht heb ben ik nu echt verslaafd. Het begin vind ik (nog steeds) een beetje wennen (of gewoon wat laf), maar eenmaal in de 'quest' is het een van de betere spellen die ik ken.Anoniem: 115248 schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 18:57:
[...]
Gefeliciteerd! Voor 90 euro is dat inderdaad een mooie deal.Ga je vast en zeker een hoop plezier aan beleven. Ik wou dat ik The Wind Waker nog nooit had gespeeld.
Wel jammer dat je voor al die side-questjes en 'spelletjes' geen log hebt, want ik heb geen zin om het allemaal op te schrijven (waar / wat / hoe) maarja moet ik maar minder lui zijn.
Kut man
.
Die hokkie tokkie controller is een piranha [xtreme] kreng en die heeft gekke neigingen. In het mario kart menu had ik hem eens in controller poort 1 gestopt en toen ik in het menu naar beneden wilde gaan, bleef hij maar naar beneden gaan, net alsof het grijze pookje links boven vast bleef zitten (terwijl hij dus in het midden bleef staan, maar de actie naar beneden wijzen werd steeds herhaald). Net als de A knop, die moet je echt hard indrukken en die kan je nog een slag verder indrukken als de originele knop, soms lijkt die ff weg te vallen (zelf gezien in de single race, bij je snelheidsmeter rechtonderin, het gas valt eraf dan zeg maar).
Die kerel is niet te bereiken en de handleiding zit er niet bij. Maar in het midden zitten 3 knoppen met slow, clear en turbo, kunnen die er wat mee te maken hebben. Die jongen is niet te bereiken (voice mail ingesproken), dus da's flink bagger, een nieuwe kost toch weer 30 euro oid
Die hokkie tokkie controller is een piranha [xtreme] kreng en die heeft gekke neigingen. In het mario kart menu had ik hem eens in controller poort 1 gestopt en toen ik in het menu naar beneden wilde gaan, bleef hij maar naar beneden gaan, net alsof het grijze pookje links boven vast bleef zitten (terwijl hij dus in het midden bleef staan, maar de actie naar beneden wijzen werd steeds herhaald). Net als de A knop, die moet je echt hard indrukken en die kan je nog een slag verder indrukken als de originele knop, soms lijkt die ff weg te vallen (zelf gezien in de single race, bij je snelheidsmeter rechtonderin, het gas valt eraf dan zeg maar).
Die kerel is niet te bereiken en de handleiding zit er niet bij. Maar in het midden zitten 3 knoppen met slow, clear en turbo, kunnen die er wat mee te maken hebben. Die jongen is niet te bereiken (voice mail ingesproken), dus da's flink bagger, een nieuwe kost toch weer 30 euro oid

Hokkie tokkie controllers zijn over het algemeen vrij bagger ja. Een aantal dingen die je even kunt proberen:
* Haal de controller even uit de controllerpoort, en blaas beide contacten even goed schoon. Stof wil er nog wel eens voor zorgen dat het joystickje dat soort rare dingen uit haalt.
* Hetgene dat een turbo knop doet is waneer je een knop ingedrukt hij je cube laat denken dat je hem supersnel achter elkaar indrukt. Dus zorg dat die knop uit staat.
* Haal de controller even uit de controllerpoort, en blaas beide contacten even goed schoon. Stof wil er nog wel eens voor zorgen dat het joystickje dat soort rare dingen uit haalt.
* Hetgene dat een turbo knop doet is waneer je een knop ingedrukt hij je cube laat denken dat je hem supersnel achter elkaar indrukt. Dus zorg dat die knop uit staat.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Bij welke shop heb jij het spel dan gekocht?rajackar schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 16:54:
Gisteren toch maar een orginele Killer7 gekocht. Moest wel weer overnieuw beginnen want hij snapt de saves van de gedownloade versie nietLeuke bonus is dat ik er een Killer 7 T-shirt bij kreeg
Het blijft wel een enorm heerschend spel.
Ik wil ook Killer 7 binnenkort kopen en zo`n shirt lijkt me dan ook wel gaaf
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Anoniem: 63813
probeer idd effe contacten schoon te maken en hem opnieuw er in te doen. dan gamecube aanzetten en zorgen dat alle knoppen in neutrale stand staan (bij n64 iig had je nog wel eens dat als je de anologe stick bij aanzetten niet neutraal had staan, dat ie de hele tijd afweek).Waypoint schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 21:18:
Kut man.
en die controllers zijn niet zo super duur nieuw.. 12 euro op bartsmit.com, desondanks had je natuurlijk gewoon een werkende moeten krijgen van die gast!
edit: ik zie dat je de controller in hebt gedaan toen de cube al aan was.. dat kan je dus beter niet doen, aangezien hij de knoppen soort van kalibreert bij het aan gaan (dus als je het later erin plugt kan je idd de symptonen krijgen die jij beschrijft..) effe cube uit zetten en op nieuw aanzetten met controller erin zoals ik al eerder beschreef zou dat moeten oplossen.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 23-07-2005 22:44 ]
okee bedankt allemaal
Dat je de controller er niet in moet doen als hij aanstaat wist ik eigelijk niet, ik zou er in het vervolg op letten
. De persoon in kwestie wilde ook wel gewoon geld terug geven, hij wilde gewoon eerlijk wat verkopen, sprak hem net. Dus dat zit wel goed. En klopt ja hij zei dat ook al, dat is beter dan die 30 euro voor een echte (2e is toch alleen voor multiplay).
Zal als ik weg ben eens contacten schoonblazen blazen
Dat je de controller er niet in moet doen als hij aanstaat wist ik eigelijk niet, ik zou er in het vervolg op letten
Zal als ik weg ben eens contacten schoonblazen blazen
zijn die piranja's beetje lekker in de hand (vergelijkbaar met originele controller?) of is het allemaal krakend enzo ?... ik zit namelijk nog steeds te twijfelen voor m'n 2e controller: een originele (dure) nintendo , of een 2e (goedkope) hokkie tokkie..
Vroeger bij m'n consoles bleef ik altijd weg van die 3th party dingen omdat die toch niet zo lekker in de hand lagen.. maar nu twijfel ik toch wel aangezien er een flink prijsverschil in zit!
Vroeger bij m'n consoles bleef ik altijd weg van die 3th party dingen omdat die toch niet zo lekker in de hand lagen.. maar nu twijfel ik toch wel aangezien er een flink prijsverschil in zit!
Hokkie Tokkie is een Hongaars bedrijf dat schoenveters en Gamecube accessoires maakt.
Hehe, nee... met hokkie tokkie controllers bedoelen we "nep" controllers, 3rd party controllers, of hoe je het ook wilt noemen. Niet de officiële controllers van Nintendo zelf dus.
Hehe, nee... met hokkie tokkie controllers bedoelen we "nep" controllers, 3rd party controllers, of hoe je het ook wilt noemen. Niet de officiële controllers van Nintendo zelf dus.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
hokkie tokkie© verzamelnaam voor budget spul
ook wel bekend als El Cheapo©
grrr @ captain N
grrr @ captain N
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 24-07-2005 00:08 ]
Koop echte controllers
ook als het een 2e is. Want als jij aan het multiplayen bent en jij wint steeds met je echte controller en je "maat" verliest met een El Cheapo controller, vind hij het niet leuk... zeker niet, als hij opeens wint als je van controller verwisseld heb, dan blijf je gezeur houden
Als je tijdens het spelen een afwijking hebt kun je altijd gewoon even je controller resetten. Moet je 3knoppen ingedrukt houden voor 3seconden en dan zou het weer goed moeten zijn. Iets van, Y X en start knop ofzo. Weet het niet precies maar dat is vast wel te vinden op het internet
.
Als je tijdens het spelen een afwijking hebt kun je altijd gewoon even je controller resetten. Moet je 3knoppen ingedrukt houden voor 3seconden en dan zou het weer goed moeten zijn. Iets van, Y X en start knop ofzo. Weet het niet precies maar dat is vast wel te vinden op het internet
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
http://forums.gaming-age.com/showthread.php?t=56345
Lijkt me geen geloofwaardig verhaal, aangezien de Cube controller o.a. juist geprezen werd om de verschillende vormen van de knoppen...

Lijkt me geen geloofwaardig verhaal, aangezien de Cube controller o.a. juist geprezen werd om de verschillende vormen van de knoppen...

[ Voor 18% gewijzigd door Captain N op 24-07-2005 00:44 ]
Mijn foto's op Flickr.
ik heb 2 gewone controllers,1 big ben met dikke handgrepen (m'n vrienden vinden die wel fijn ik heb zelf niet zo'n grote handen) en frontjes
en nog een big ben die bijna hetzelfde als een gewone in de hand ligt....
EGM heeft Miyamoto geïnterviewd en hij heeft weer iets belangrijks te zeggen over de backwards-compatibility van de Revolution:
Miyamoto heeft ook het gerucht dat de controller zo radicaal anders is dat "normale" spellen er niet mee speelbaar zijn uit de wereld geholpen:EGM: Speaking of the virtual console, might older offline multiplayer games, like Mario Party, be altered so you could play them online with the Revolution?
SM: We know that we will offer the past games for sure. But we are discussing the possibility of having older games like Mario party playable online. So if our discussion goes well, and if the technical aspects of Revolution also go well, that's possible.
Er staan nog wel meer interessante dingen in het interview, zoals dat Miyamoto verwacht dat de Revolution grafisch mee kan komen met de concurrentie. De Revolution zal compatible zijn met USB-ethernet adapters, zodat je geen WiFi thuis hoeft te hebben om online te gaan en er komt mogelijk een Luigi's Mansion 2.EGM: You've said the Revolution controller will be unique - do you worry about it alienating developers? Say Splinter Cell comes out for all the next-gen systems; might the Revolution controller be so different that it'd be tough to map the controls onto?
SM: Well, of course, the idea is that the Revolution will sell and sell and sell so it becomes the standard in the industry. (Smiles) However, at least for the launch period...we designed the controller so it can play any of the different conventional styles. After all, we are talking about it playing games from our past machines (ie the virtual console). So don't worry.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Volgens mij wordt Shiggy-san een dagje ouder...hij zei in datzelfde interview:
Nu hou ik heel veel van Nintendo, Zelda EN de Cube....maar volgens mij gaat zit wel erg ver...EGM: Some people are saying Nintendo has given up trying to lead technologically and is focused on innovation.
SM: I don't think the Revolution's (graphics) will be inferior in any fashion to Xbox 360 or PS3. Even if you look at Zelda on GameCube - I don't think that looks inferior to what the competition is touting as "next generation" visuals.

It's always DNS...
Koop gewoon hokkie tokkie controllers bijd e Bart Smit. Die dingen kosten maar 10,- en je hebt natuurlijk gewoon garantie (die twee jaar zou moeten zijn, maar waarschijnlijk lukt het je maar om 1 jaar te claimen) dus je weet in ieder geval dat ze het 1 jaar doen. Verder willen mijn huisgenoten niet eens met mijn originele controller spelen omdat ze de hokkie tokkie fijner in de hand vinden liggen (hij is groter en de originele is toch meer voor kleine handen gemaakt dan voor handen van mensen van groter dan 1.90, ik ben zelf 1.71 vandaar dat mijn kleine handen de originele wel fijn vinden) Dat de hokkie tokkie minder precies zou zijn heb ik nog nooit wat van gemerkt. Verder zal het bij de meeste mensen zo zijn dat de hokkie tokkie weinig gebruikt worden en de mensen die hem gebruiken zijn denk ik toch niet ervaren gamers die zouden kunnen merken dat hij minder precies is. Ik en mijn huisgenoten gamen nu ongeveer een half jaar en we zijn niet in staat om verschil te ontdekken, dus je moet volgens mij echt een expert gamer zijn wil je dat verschil kunnen ontdekken, als het er al is en geen placebo is. Mocht je hokkie tokkie toch na 1 jaar en 1 dag kapot zijn gegaan da kun je voor 10,- gewoon weer een nieuwe kopen (misschien liggen tegen die tijd de originele ook wel voor 10,- in de winke) en dan kun je weer minimaal 1 jaar vooruit en je bent nog steeds goedkoper uit dan dat je 1 originele had gekocht. En over 2 jaar heb je waarschijnlijk een Rev staan, dus dan maakt die controller voor je GC ook weinig meer uit. 
(misschien had ik enters moeten gebruiken in mijn verhaal
)
Ik heb ne dat interview gelezen en ik vind ht toch jammer dat er niet wordt ingezet op HDTV. Hij heeft misschien gelijk dat zelfs over een paar jaar veel mensen geen HDTV hebben, maar in bv de VS is het percentage volgens mij al best hoog. Een systeem gaat toch zo'n 5 jaar mee, en die hele periode wil je consoles verkopen. Ik denk dat als mensen net een HDTV hebben gekocht dat ze het echt wel "gaaf" vinden om van die resolutie ook echt gebruik te maken en wat leent zich daar nu beter voor dan een console? Dat de Rev misschien wat minder krachtig is, daar kan Nintendo denk ik nog wel mee wegkomen, maar dat HDTV verhaal gaat ze denk ik meer klanten kosten.
(misschien had ik enters moeten gebruiken in mijn verhaal
Ik heb ne dat interview gelezen en ik vind ht toch jammer dat er niet wordt ingezet op HDTV. Hij heeft misschien gelijk dat zelfs over een paar jaar veel mensen geen HDTV hebben, maar in bv de VS is het percentage volgens mij al best hoog. Een systeem gaat toch zo'n 5 jaar mee, en die hele periode wil je consoles verkopen. Ik denk dat als mensen net een HDTV hebben gekocht dat ze het echt wel "gaaf" vinden om van die resolutie ook echt gebruik te maken en wat leent zich daar nu beter voor dan een console? Dat de Rev misschien wat minder krachtig is, daar kan Nintendo denk ik nog wel mee wegkomen, maar dat HDTV verhaal gaat ze denk ik meer klanten kosten.
[ Voor 21% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 24-07-2005 10:52 ]
ze zeggen eigenlijk weinig in dat intervieuw.. ze lullen overal goed omheen "ja misschien.. waarschijnlijk.. indirecte antwoorden"... het lijkt er toch wel zeker op dat er geen HDTV komt.. wat echt eeuwig zonde is.. het beeld is zo veel scherper en mooier ..
en dat van die dvd speler klinkt echt als onzin.. als ze gewoon dvd formaat discs gebuiken (was toch het geval?) dan kost het echt 2 cent om in de fabriek ook dvd ondersteuning erin te proppen..
damn.. m'n bart smit stuff is nog steeds niet verzonden
en dat van die dvd speler klinkt echt als onzin.. als ze gewoon dvd formaat discs gebuiken (was toch het geval?) dan kost het echt 2 cent om in de fabriek ook dvd ondersteuning erin te proppen..
damn.. m'n bart smit stuff is nog steeds niet verzonden
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 24-07-2005 11:25 ]
Future zone II in Rotterdam.Twee Dee schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 22:25:
[...]
Bij welke shop heb jij het spel dan gekocht?
Ik wil ook Killer 7 binnenkort kopen en zo`n shirt lijkt me dan ook wel gaaf
Zitten in de koopgoot in het stuk dat onder de V&D door loopt oid.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Kijk, dat is lekker dichtbij, daar kom ik toch langs vandaag.rajackar schreef op zondag 24 juli 2005 @ 11:31:
[...]
Future zone II in Rotterdam.
Zitten in de koopgoot in het stuk dat onder de V&D door loopt oid.
Moet wel even kijken of de prijs "concurrerend" is vergeleken met play.com
Dat is het vervelende aan Nintendo. Als je zo'n show van Reggie ziet brengt 'ie de meest grote troep alsof het iets is waar iedereen al jaren op zit te wachten. Iets wat ZO fantastisch is, dat je het wel MOET hebben. Maar als je dan even goed luistert naar waar 'ie het nou eigenlijk over heeft, dan slaat het echt nergens op. Neem nou bijvoorbeeld de enorm gave line-up voor de Gamecube waar 'ie het over heeft... Mario Baseball, Mario Party 7, nog een hele rij en Zelda. Alsof het the best lineup ever is presenteert 'ie het. Terwijl alleen Zelda echt boeiend is, en misschien nog Advance Wars en Geist. Dat vind ik echt superirritant. Zeg dan gewoon we hebben een kutlineup.... maar ja, dat kan je ook weer niet doen
Mijn foto's op Flickr.
54 pleuro dacht ik.Twee Dee schreef op zondag 24 juli 2005 @ 11:47:
[...]
Kijk, dat is lekker dichtbij, daar kom ik toch langs vandaag.
Moet wel even kijken of de prijs "concurrerend" is vergeleken met play.com
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Heb je toevallig een foto van het T-shirt?
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 115248
Intrigerende hint. Met interface bedoelt ie toch de controller neem ik aan? Wat voor soort controller zou dan goed geschikt zijn voor een spel als pikmin?the interface we're creating for the Revolution is well suited for Pikmin - I think it would be a good match. Not much I can say other than that.
Honderden kleine poppetjes die je allemaal tegelijk wilt besturen... hm...
tja.. een touchpad waar mee je makkelijk ala red alert zo'n hele groep poppetjes kan selecteren ofzo ?
(nogal matig te doen met standaard control pads )
Misschien krijg je er wel een TV bij waarvan het scherm een touch screen is
Mijn foto's op Flickr.
nintendo kennende zal het wel zo'n anticlimax zijn.. een gamecube controller met een extra scrollwheel erop ofzo.. zie daar.. de revolutie

Anoniem: 117133
Dat was inderdaad voor mij ook de meest opvallende uitspraak, naast al die vage marketing-praatjes!Anoniem: 115248 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 12:09:
[...]
Intrigerende hint. Met interface bedoelt ie toch de controller neem ik aan? Wat voor soort controller zou dan goed geschikt zijn voor een spel als pikmin?![]()
Honderden kleine poppetjes die je allemaal tegelijk wilt besturen... hm...
Dit duidt mogelijk op een soort van "selecteer-functie" op de controller zoals een pc-muis.
Niks geen c-stick meer om te richten of te selecteren, gewoon aanwijzen op je scherm met je controller.
Anoniem: 105012
Ik hoop dat er wel een touch screen op de controller zit, maar als dat het enige is, dan is het voor mij geen revolution. Maar aan de andere kant twijfel ik ook, want 3 Augustus ben ik jarig(zet dat maar in je agenda
) en dan krijg ik hopelijk een DS. En dan kan ik via de Revolution online, aangezien ik geen Wifi-router thuis heb. Ik heb nog zo'n "ouderwetse" router met draden. En nou las ik net dat je je Revolution zo kan verbinden met internet, dus dat is wel mooi. En dat is een goeie reden om de Revo te kopen, naast de topspellen en de revolutie in de controller.
offtopic:
Lang zeg, 2 weken op vakantie. Mis je gelijk een half topic. Geen zin om het na te lezen, maar stel nou dat daar iets belangrijks in staat
Lang zeg, 2 weken op vakantie. Mis je gelijk een half topic. Geen zin om het na te lezen, maar stel nou dat daar iets belangrijks in staat
ik denk dat je aan de linkerkant ipv een analoge stick een duim tochpad krijgt.. met zo'n dingetje als je voor de ds ook hebt.. maar dat verklaart nog steeds niet hoe ze alle oude spellen ook ermee kunnen spelen (allemaal andere controllers )
Ik ben zo enorm benieuwd naar wat de Revo nu echt gaat brengen. Je hoort veel geluiden dat Nintendo te laat met nieuws komt. Maar alle marketing acties die ze nu overslaan kunnen ze wellicht net zo opsparen tot vlak voor de release. Mooie is dan ook dat je niet een jaar lang zit te wachten (als Japanner iig). Ik denk dat tijdens de Xbox360 launch er iets gaat gebeuren (kan alleen de launch van de nieuwe Zelda zijn) en anders rond de PS3 launch, maar dat zou betekenen dat ze weer de laatste zijn...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Anoniem: 115248
Tsja ik kan naar aanleiding van die Pikmin-hint ook niks anders verzinnen dan toch iets van een touchscreen afgeleid. (Het lijkt zo vanzelfsprekend). Maar ze hebben toch ook een keer nadrukkelijk gezegd dat het revolutionaire niet een touchscreen was.
Het zal toch wel iets anders zijn. Toen we nog helemaal niks wisten van de DS zat iedereen ook te speculeren, maar ik heb in die tijd niemand horen roepen dat het een touchscreen zou worden. Je zit toch automatisch te denken aan dingen die al bestaan of in het verlengde daarvan liggen. Het is zo lastig om een beetje verder te denken en iets te verzinnen wat nog nooit eerder is gedaan met spelcomputers.
De gyroscoop-theorie heb ik toch ook nog steeds niet losgelaten.
Ik heb geen idee hoe goed en gevoelig een gyroscoop precies werkt. Maar misschien wel zo gevoelig dat je hem echt als een soort muis kan gebruiken, alleen dan in de lucht. Je ziet een cursor op het scherm, en door die controller een stukje omhoog te bewegen gaat de cursor ook omhoog etc. Op die manier zou je ook heel intuïtief (snelle draaibeweging met je hand) een groepje pikmin kunnen selecteren, terwijl je ondertussen ook gewoon de knoppen kunt blijven gebruiken om Olimar te besturen.
Het zal toch wel iets anders zijn. Toen we nog helemaal niks wisten van de DS zat iedereen ook te speculeren, maar ik heb in die tijd niemand horen roepen dat het een touchscreen zou worden. Je zit toch automatisch te denken aan dingen die al bestaan of in het verlengde daarvan liggen. Het is zo lastig om een beetje verder te denken en iets te verzinnen wat nog nooit eerder is gedaan met spelcomputers.
De gyroscoop-theorie heb ik toch ook nog steeds niet losgelaten.
Dat er een (haptic) touchscreen op zit is volgens mij wel vrijwel zeker. Alleen dat zou volgens Nintendo niet het revolutionaire zijn. Het revolutionaire verwacht ik in de manier dat het online-deel en de controller samen werken en dat je de controller mogelijk kan gebruiken zonder dat er een console in de buurt is.Anoniem: 115248 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 14:58:
Tsja ik kan naar aanleiding van die Pikmin-hint ook niks anders verzinnen dan toch iets van een touchscreen afgeleid. (Het lijkt zo vanzelfsprekend). Maar ze hebben toch ook een keer nadrukkelijk gezegd dat het revolutionaire niet een touchscreen was.
Gyroscoop technologie is ook niet nieuw meer. Er wordt al iets vergelijkbaars gebruikt op de GBA en er komt eind dit jaar een PS2-controller uit die ook een vergelijkbare techniek gebruikt. Het eerste (en waarschijnlijk enige) spel dat er gebruik van gaat maken is Resident Evil 4 voor de PS2.De gyroscoop-theorie heb ik toch ook nog steeds niet losgelaten.Ik heb geen idee hoe goed en gevoelig een gyroscoop precies werkt. Maar misschien wel zo gevoelig dat je hem echt als een soort muis kan gebruiken, alleen dan in de lucht. Je ziet een cursor op het scherm, en door die controller een stukje omhoog te bewegen gaat de cursor ook omhoog etc. Op die manier zou je ook heel intuïtief (snelle draaibeweging met je hand) een groepje pikmin kunnen selecteren, terwijl je ondertussen ook gewoon de knoppen kunt blijven gebruiken om Olimar te besturen.
Ik hoop overigens dat je eventueel de DS als controller kunt gebruiken voor NES-/SNES-spellen op de Revolution.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Anoniem: 86133
gyro technologie zou de bom zijn. Sta ik eindelijk is niet voor lul als ik m'n controller meebeweeg met de kant dat mijn poppetje opgaat op het scherm.
En dan kan me neefje eindelijk ook een keer winnen met Mario Kart, want die denkt dat de gewone controller een echt stuur is
Tsja, ik zie toch wel playability problemen met een touchscreen. Het belangrijkste nadeel van touchscreen met een duimstuuring is dat je geen gevoel hebt met het indrukken. Dit is al geprobeerd met Super Mario 64 DS en het werkt niet. Je voelt niet of de (gestimuleerde analoge) stick gecentreerd is of buiten zijn bereik geduwd is. Het werkt gewoon niet.
Hetzelfde geldt ook voor gyro-besturing. Het stimuleren van een stuurwiel bijvoorbeeld werkt erg slecht met een gyroscoop omdat je geen referentiepunt hebt. Terwijl je aan het spelen bent voel je niet of het stuur gecentreerd is of hoever je gedraaid bent t.o.v. de maximale draai. Je kunt immers verder draaien dan wat maximaal geregistreerd kan worden omdat de controller in het luchtledige beweegt. Ook hier is dus geen voelbare begrenzing omdat er geen voelbare referentie is.
Wat er eigenlijk moet komen is een touchscreen met voelbare terugkoppeling. Een scherm met voelbare terugkoppeling bestaat al in de vorm van een electronische braille-lezer (zie foto). Het zijn kleine pennetje die omhoogschieten gebaseerd op het symbool wat gelezen wordt. Stel dat je dit concept uitbreid met pennetje die ook kunnen registeren dat ze ingedrukt worden... Je hebt dan een touchscreen waarvan je de knoppen kunt voelen. Wellicht is zelfs analoog te meten hoever de pennetjes worden ingedrukt... Gewoon maar een idee... Hoewel, jullie zijn getuige dat ik het als eerste bedacht heb. Alle rechten bij voorbaat gereserveerd
Hetzelfde geldt ook voor gyro-besturing. Het stimuleren van een stuurwiel bijvoorbeeld werkt erg slecht met een gyroscoop omdat je geen referentiepunt hebt. Terwijl je aan het spelen bent voel je niet of het stuur gecentreerd is of hoever je gedraaid bent t.o.v. de maximale draai. Je kunt immers verder draaien dan wat maximaal geregistreerd kan worden omdat de controller in het luchtledige beweegt. Ook hier is dus geen voelbare begrenzing omdat er geen voelbare referentie is.
Wat er eigenlijk moet komen is een touchscreen met voelbare terugkoppeling. Een scherm met voelbare terugkoppeling bestaat al in de vorm van een electronische braille-lezer (zie foto). Het zijn kleine pennetje die omhoogschieten gebaseerd op het symbool wat gelezen wordt. Stel dat je dit concept uitbreid met pennetje die ook kunnen registeren dat ze ingedrukt worden... Je hebt dan een touchscreen waarvan je de knoppen kunt voelen. Wellicht is zelfs analoog te meten hoever de pennetjes worden ingedrukt... Gewoon maar een idee... Hoewel, jullie zijn getuige dat ik het als eerste bedacht heb. Alle rechten bij voorbaat gereserveerd

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Anoniem: 86074
We kunnen speculeren tot we een ons wegen .... ik zit nog gewoon in de afwacht modus .... ik hoop echt dat ze niet onder gaan doen voor PS3 en Xbox 360 .... en hoop dat het eindelijk weer eens over games kan gaan. Een Xbox zal niet meer in mijn huis komen, als het dan 'moet' een PS3 .... het gros van de Xbox games trekt me echt niet .... en het zal mij niet om een multimedia set gaan uiteindelijk.
Ikzelf heb Metroid 2 weer eens opgepikt. Baten Kaitos werd me ff te moeilijk. Het is nogwel het begin, en dan al te moeilijk
. Stukje in de mansion, meer dan 2 soldaten gevechten en ik lig .... zal wel aan mij liggen .... misschien moet ik perse levelen? Geen idee, maar in mijn eentje wordt ik echt opgegeten door 2 soldaten
.
Maar Metroid verveelt niet hoor. Eindelijk een echte boss fight, en een goeie ook. 3 gigantische wormen
. 6 Keer over gedaan, dat wil zeggen dat de boss fight op zich goed is. Nu maar rondlopen, want het is ff geleden, geen idee wat ik nu moet doen namelijk .... ik heb op zich alles opgeschreven .... ik denk dat ik een protal moet zoeken ....
Ikzelf heb Metroid 2 weer eens opgepikt. Baten Kaitos werd me ff te moeilijk. Het is nogwel het begin, en dan al te moeilijk
Maar Metroid verveelt niet hoor. Eindelijk een echte boss fight, en een goeie ook. 3 gigantische wormen
Nee hoor je bent niet de eerste...ari3 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 16:53:
[afbeelding]
Een maand of twee geleden werd er al gespeculeerd aan de hand van een nieuwsbericht dat er een bedrijf bekend had gemaakt een touch screen met "tactile feedback" te ontwikkelen.
Ik geloof dat Nintendo banden heeft met dit bedrijf of een aandeel erin bezit.
Geen zin om op te zoeken, maar je bent zeker niet de eerste met dit idee
Hmm, ik heb nu NBA Street 2 al een tijdje, bevalt me prima.
Maar sindskort hoor ik helemaal geen commentator meer. Ik heb al gekeken bij de geluidsopties, maar daar kan het ook niet aan liggen. Hebben meer mensen dit probleem gehad?
Mijn volgende aankoop wordt trouwens Timesplitters 3; Future Perfect. Bij FRS is hij €29,99. Hebben mensen nog belangrijke meningen over dit spel?
Mijn volgende aankoop wordt trouwens Timesplitters 3; Future Perfect. Bij FRS is hij €29,99. Hebben mensen nog belangrijke meningen over dit spel?
Hier, stond laatst op de frontpage van tweakersTwee Dee schreef op zondag 24 juli 2005 @ 18:16:
[...]
Nee hoor je bent niet de eerste...
Een maand of twee geleden werd er al gespeculeerd aan de hand van een nieuwsbericht dat er een bedrijf bekend had gemaakt een touch screen met "tactile feedback" te ontwikkelen.
Ik geloof dat Nintendo banden heeft met dit bedrijf of een aandeel erin bezit.
Geen zin om op te zoeken, maar je bent zeker niet de eerste met dit idee
Hmm, Killer7 begint me nu toch erg te grijpen, goeie game als je even doorzet vind ik
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
http://www.play.com/play2...e=title&r=GC&title=108390
Dit is een logische actie zeg
Dus die mensen van play.com zullen wel gedacht hebben:"Weet je wat, we mikken op de doelgroep blond en hopen dan dat er veel van verkocht worden." Hoe kun je nou een game die 16 euro is, een actie geven dat als je er 2 koopt dat je er dan 33 euro voor betaalt. Goh, dat is voordelig zeg...
Dit is een logische actie zeg

Dus die mensen van play.com zullen wel gedacht hebben:"Weet je wat, we mikken op de doelgroep blond en hopen dan dat er veel van verkocht worden." Hoe kun je nou een game die 16 euro is, een actie geven dat als je er 2 koopt dat je er dan 33 euro voor betaalt. Goh, dat is voordelig zeg...

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 24-07-2005 21:20 ]
Er zijn ook nog andere games binnen die actie die wel duurder zijn en zo haal je alsnog je voordeel eruit...Anoniem: 105012 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 21:17:
http://www.play.com/play2...e=title&r=GC&title=108390
Dit is een logische actie zeg![]()
![]()
![]()
Dus die mensen van play.com zullen wel gedacht hebben:"Weet je wat, we mikken op de doelgroep blond en hopen dan dat er veel van verkocht worden." Hoe kun je nou een game die 16 euro is, een actie geven dat als je er 2 koopt dat je er dan 33 euro voor betaalt. Goh, dat is voordelig zeg...![]()
![]()
Ignorance Is Bliss
Dat snap ik niet wat je bedoelt. Dus je kan Ghost Recon 1 kopen voor 16 euro en een flink duurdere game en dat is samen 33 euro?D3ft0n3 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 21:33:
[...]
Er zijn ook nog andere games binnen die actie die wel duurder zijn en zo haal je alsnog je voordeel eruit...
Edit: Laat maar, nou snap ik de actie
De open control simulator beta is vrijgegeven. Hiermee zou het dus in principe mogelijk kunnen zijn om elke game online te spelen die er is
Net goed zitten lezen, en het blijkt dat het alleen voor NTSC werkt, bah...
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 24-07-2005 22:39 ]
Is het een beetje de moeite om alle treasure charts en treasures te proberen te behalen, of is dat gewoon te tijdrovend.
Want met de Symphony of Gales (of hoe het ook heet) gaat het wel wat sneller, maar dat varen kan wel lang duren.
Bij de windwaker
(dus)
Want met de Symphony of Gales (of hoe het ook heet) gaat het wel wat sneller, maar dat varen kan wel lang duren.
Bij de windwaker
Zo, na ruim 60 uur speelplezier Baten Kaitos uitgespeeld.
Ik heb naar mijn idee best aan één stuk doorgespeeld dus niet echt tijd besteed aan sidequests ofzo; dat komt nog wel een keer.
Wat een geweldig spel zeg
Zeker een van mijn meest favoriete RPG's allertijden.
Heerlijke niet te serieuze sprookjesachtige, soms zelfs mythische sfeer
Op naar Baten Kaitos DS
Ik heb naar mijn idee best aan één stuk doorgespeeld dus niet echt tijd besteed aan sidequests ofzo; dat komt nog wel een keer.
Wat een geweldig spel zeg
Heerlijke niet te serieuze sprookjesachtige, soms zelfs mythische sfeer
Op naar Baten Kaitos DS
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Duurt lang hoor, als je echt tijd over hebt kan jehet doen, maar ik kan me goed voorstellen dat dat behoorlijk saai gaat worden...Blaatschaap11 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 23:03:
Is het een beetje de moeite om alle treasure charts en treasures te proberen te behalen, of is dat gewoon te tijdrovend.
Bij de windwaker(dus)
Hou nou eens op met Baten Kaitos te promotenEcco schreef op zondag 24 juli 2005 @ 23:08:
Wat een geweldig spel zegZeker een van mijn meest favoriete RPG's allertijden.
Heerlijke niet te serieuze sprookjesachtige, soms zelfs mythische sfeer![]()
Op naar Baten Kaitos DS![]()
![]()
Nou wil ik em ook... Damn you
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dat dacht ik al, bij Super Mario Sunshine ben ik ook gestrand op 21 Blauwe munten ofzo.Anoniem: 105012 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 23:18:
[...]
Duurt lang hoor, als je echt tijd over hebt kan jehet doen, maar ik kan me goed voorstellen dat dat behoorlijk saai gaat worden...
Over een paar dagen (loon) ga ik ook Baten Kaitos halen aangezien ik hier alleen positieve dingen er over lees
Ben ook wel weer eens toe aan een goede RPG, wordt dan mijn eerste 'Kaart-RPG'. Ik verwacht er in ieder geval veel van 
Net weer een stuk Killer 7 gespeeld... damn dat spel wordt echt met het level aparter.
Ik heb nog nooit bij een spel zoveel WTF momenten gehad.
Filmpjes vind ik erg koel gedaan trouwens (zaten wel opvallend veel in dit level).
Topspel
Net weer een stuk Killer 7 gespeeld... damn dat spel wordt echt met het level aparter.
spoiler:
Net geprobeerd Ulmeyda te verslaan, ik verwacht eigenlijk dat ik achter m langs moet rennen en zn afro moet vernietigen. Dit probeerde ik ook maar ik rende er tegenaan
Heb nu geen zin meer om dat hele stuk opnieuw te doen dus dat komt morgen wel 

Ik heb nog nooit bij een spel zoveel WTF momenten gehad.
spoiler:
die klaarkom scene inderdaad 
Filmpjes vind ik erg koel gedaan trouwens (zaten wel opvallend veel in dit level).
Topspel
Ignorance Is Bliss
by DefectDS?
het ziet er te mooi uit om waar te zijn
.. en dat is het
het ziet er te mooi uit om waar te zijn
[ Voor 10% gewijzigd door Collaborator op 25-07-2005 02:19 ]
This space is occupied
Als je wat tips hebt voor die guards .... graag .... is in het begin, weet ik .... maar toch.Ecco schreef op zondag 24 juli 2005 @ 23:08:
Wat een geweldig spel zegZeker een van mijn meest favoriete RPG's allertijden.
Heerlijke niet te serieuze sprookjesachtige, soms zelfs mythische sfeer![]()
Op naar Baten Kaitos DS![]()
![]()
Trouwens, als die screens waar zijn .... leuke prijzen
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 25-07-2005 08:49 ]
Ik heb hem ook en het is erg leuk, vooral met z'n tweeen in coop. Ik heb hem onlangs een hele dag gespeeld met een vriend en we waren aan het eind van de dag bijna bij de eindbaasBooth schreef op zondag 24 juli 2005 @ 18:33:
haha.. 5 dollar voor een snes game.. dat zal wel weer 5 euro worden.. valt me toch flink tegen
verder ziet het er wel erg netjes uit

verder ziet het er wel erg netjes uit
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 25-07-2005 09:03 ]
Gisteren Killer7 uitgespeeld.
Sinds tijden niet zo'n lekkere game gespeeld die me zo kon blijven boeien. Uiteindelijk vind ik de argumenten dat de gameplay slecht of ondergeschikt zou zijn eigenlijk enorm loos.
Het is "anders" maar als je er eenmaal aan gewend bent vind ik het eigenlijk heerlijk spelen. En het past gewoon op een hele goeie manier bij het spel.
het verhaal is ook erg lekker.
Helaas nog geen foto van het T-shirt kunnen maken/vinden. Het is iig een grijs shirt met silhouetten van de personages erop. Niet supermooi maar wel leuk.
Sinds tijden niet zo'n lekkere game gespeeld die me zo kon blijven boeien. Uiteindelijk vind ik de argumenten dat de gameplay slecht of ondergeschikt zou zijn eigenlijk enorm loos.
Het is "anders" maar als je er eenmaal aan gewend bent vind ik het eigenlijk heerlijk spelen. En het past gewoon op een hele goeie manier bij het spel.
het verhaal is ook erg lekker.
Helaas nog geen foto van het T-shirt kunnen maken/vinden. Het is iig een grijs shirt met silhouetten van de personages erop. Niet supermooi maar wel leuk.
vanmorgen belletje van meneer smit.. spelletjes onderweg
wooi
En weet iemand of mario party 4 iets leuks is voor gezelschap? of verveelt het echt snel? .. kan er 1tje krijgen voor 10-15 euro .. is dat het waard (nieuw voor 26 euro te krijgen geloof ik).
En weet iemand of mario party 4 iets leuks is voor gezelschap? of verveelt het echt snel? .. kan er 1tje krijgen voor 10-15 euro .. is dat het waard (nieuw voor 26 euro te krijgen geloof ik).
[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 25-07-2005 09:10 ]
Die vraag over Zelda, dat had ik dus ook 
Ik heb destijds Zelda TWW aan de kant gelegd omdat ik het zat werd om alle treasures enzo te gaan zoeken, terwijl ik niet eens alle kaarten had. Dus ik heb hem nooit uitgespeeld, moest nog wel een aardig stukje volgens mij.
Best stom, ik ga hem er maar weer eens induwen
Heb trouwens Beyond Good & Evil teruggestuurd naar Ubisoft met een briefje. Ben benieuwd of ik de Engelstalige versie krijg.
Resident Evil 1 even een heel klein stukje gespeeld, maar is wel totaal anders dan RE4 zeg!
Ziet er mooi uit, maar besturing is even wennen. En 10 kogels voor 1 zombie? Pff..
Zal vandaag of morgen wel Eternal Darkness in de bus krijgen
Ook nog even wat winkels langs geweest. Ik zag James Bond Nightfire voor 18 euro bij de Mediamarkt bij de Amsterdam Arena, maar dat is me nog iets te duur. Viewtiful Joe 1 is nergens te vinden, alleen deel 2, maar die is ook veel te duur.
Morgen maar eens bij de Mediamarkt in Utrecht langsgaan en bv. Bart Smit (voor Rogue Squadron 2).
Wishlist Gamecube:
-Killer7
-James Bond Nightfire
-Beyond Good & Evil
-Viewtiful Joe
-Viewtiful Joe 2
-Star Wars Rogue Squadron 2
-Metroid Prime 2
-F-Zero GX
-Eternal Darkness
-Resident Evil 1
-Resident Evil Zero
-Vexx (of gelijksoortige platformer)
Ik heb destijds Zelda TWW aan de kant gelegd omdat ik het zat werd om alle treasures enzo te gaan zoeken, terwijl ik niet eens alle kaarten had. Dus ik heb hem nooit uitgespeeld, moest nog wel een aardig stukje volgens mij.
Best stom, ik ga hem er maar weer eens induwen
Heb trouwens Beyond Good & Evil teruggestuurd naar Ubisoft met een briefje. Ben benieuwd of ik de Engelstalige versie krijg.
Resident Evil 1 even een heel klein stukje gespeeld, maar is wel totaal anders dan RE4 zeg!
Ziet er mooi uit, maar besturing is even wennen. En 10 kogels voor 1 zombie? Pff..
Zal vandaag of morgen wel Eternal Darkness in de bus krijgen
Ook nog even wat winkels langs geweest. Ik zag James Bond Nightfire voor 18 euro bij de Mediamarkt bij de Amsterdam Arena, maar dat is me nog iets te duur. Viewtiful Joe 1 is nergens te vinden, alleen deel 2, maar die is ook veel te duur.
Morgen maar eens bij de Mediamarkt in Utrecht langsgaan en bv. Bart Smit (voor Rogue Squadron 2).
Wishlist Gamecube:
-Killer7
-James Bond Nightfire
-Beyond Good & Evil
-Viewtiful Joe
-Viewtiful Joe 2
-Star Wars Rogue Squadron 2
-Metroid Prime 2
-F-Zero GX
-Eternal Darkness
-Resident Evil 1
-Resident Evil Zero
-Vexx (of gelijksoortige platformer)
[ Voor 10% gewijzigd door Syntagma op 25-07-2005 11:28 ]
james bond nightfire.. die staat ook redelijk veel op marktplaats... kan je daar denk ik wel voor 10tje ofzo scoren
Ja klopt, volgens mij is Beyond Good & Evil het enige spel dat ik nieuw gekocht heb
Rest allemaal via Marktplaats, werkt (meestal) prima
Dus wie weet haal ik daar nog wel meer vandaan binnenkort.
Rest allemaal via Marktplaats, werkt (meestal) prima
Dus wie weet haal ik daar nog wel meer vandaan binnenkort.
Persoonlijk vind ik 4 het leukste maar dat kan ook komen omdat ik die als eerste kende.Anoniem: 63813 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 09:09:
vanmorgen belletje van meneer smit.. spelletjes onderwegwooi
Ik vind het item systeem en het mini/mega systeem veel leuker dan in 5 en 6.
Wat mij betreft dikke aanrader en al helemaal voor die prijs.
Dikke fun en het leukste met z'n vieren!
Anoniem: 119903
Als ik die nieuwe zelda koop moet je dan ook zelda the wind waker gespeeld hebben voor het verhaal? (schaam me nog nooit gedaan)

Dat denk ik niet. Elke Zelda staat redelijk op zichzelf. Maar TWW moet je zowizo spelen
[ Voor 24% gewijzigd door Syntagma op 25-07-2005 10:30 ]
Heb je al gelevelled in de "kerk"? Je gaat niet automatisch een level omhoog als je genoeg experience hebt, hiervoor moet je zelf via zo`n groene bloem naar de kerk gaan en "bidden" bij de priester.Anoniem: 86074 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 08:47:
[...]
Als je wat tips hebt voor die guards .... graag .... is in het begin, weet ik .... maar toch.
Het draait bij mij voornamelijk om de minigames, wij spelen het vaak ook zonder de -mens-erger-je-niet- elementen, dus gewoon het bord rondhuppelen op zoek naar de ster. Het is wel het leukste 4-player spel wat ik ken in ieder geval. De meeste mini-games zijn wel erg tof, we zijn alleen niet echt weg van de minigames die op geluk gebasseerd zijn, meer echt iets doen.rajackar schreef op maandag 25 juli 2005 @ 10:11:
[...]
Persoonlijk vind ik 4 het leukste maar dat kan ook komen omdat ik die als eerste kende.
Ik vind het item systeem en het mini/mega systeem veel leuker dan in 5 en 6.
Wat mij betreft dikke aanrader en al helemaal voor die prijs.
Dikke fun en het leukste met z'n vieren!
Ohhh .....Twee Dee schreef op maandag 25 juli 2005 @ 10:42:
[...]
Heb je al gelevelled in de "kerk"? Je gaat niet automatisch een level omhoog als je genoeg experience hebt, hiervoor moet je zelf via zo`n groene bloem naar de kerk gaan en "bidden" bij de priester.
http://www.play.com/play2...e=title&r=GC&title=123923Syntagma schreef op maandag 25 juli 2005 @ 09:12:
Viewtiful Joe 1 is nergens te vinden, alleen deel 2, maar die is ook veel te duur.
Minder dan 15 euro
Deel 1 dus, he.
[ Voor 6% gewijzigd door Whut?! op 25-07-2005 11:08 ]
Thanks, ik zal eens kijken.
Kan hier helaas niet want die site wordt geblockt
Ik wacht ook met smart op de eerste persoon die zijn Killer7 aanbiedt op marktplaats
Kan hier helaas niet want die site wordt geblockt
Ik wacht ook met smart op de eerste persoon die zijn Killer7 aanbiedt op marktplaats
Willybubba schreef op zondag 24 juli 2005 @ 23:30:
[...]
Hou nou eens op met Baten Kaitos te promoten
Nou wil ik em ook... Damn you
Ik heb wel wat all-round tips die voor mij prima werkten.Anoniem: 86074 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 10:57:
[...]
Ohhh .....Niet dus ..... oh oh
. Ik krijg dan hopelijk combo's waardoor in 3 kaarten achter elkaar kan gebruiken, anders kom ik echt niet langs die gasten. In mijn 1tje tegen 2 soldaten .... erg moeilijk .... 1 gevecht lukt op zich, 2 misschien, maar daarna begin ik met 20 health ....
Meestal maakt 1 of 2 leveltjes omhoog best verschil, en probeer anders ook wat betere magnus' te scoren van vijanden. Ook altijd even kijken of de verhouding aanval/verdedigings magnus' wel een beetje goed zit. Een paar keer zonder verdediging zitten is imo minder erg dan zonder aanval zitten.
Verder heb ik zelf gezorgt dat ik alle vijanden die ik tegen kwam minstens één keer heb afgemaakt. Dan blijft je experience altijd ruimschoots op peil om alle vijanden en eindbazen af te maken.
Als je een gevecht gewonnen hebt en je moet kiezen tussen een nieuwe aanval-, verdedigings- of goede heal-magnus of een foto, nooit voor de foto's gaan. Geld is zo verdiend in het spel, en wat doe je er uiteindelijk mee? Sparen voor dezelfde magnus die je net hebt laten liggen.
Net wat betere magnus' in je deck gestopt en je hebt wat zwakkere magnus' over? Gooi ze niet weg en verkoop ze niet. Straks ga je class-up en heb je ineens weer een hoop ruimte in je deck over.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
dus... 4 gewoon kopen?Anoniem: 86074 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 10:55:
[...]
Het draait bij mij voornamelijk om de minigames, wij spelen het vaak ook zonder de -mens-erger-je-niet- elementen, dus gewoon het bord rondhuppelen op zoek naar de ster. Het is wel het leukste 4-player spel wat ik ken in ieder geval. De meeste mini-games zijn wel erg tof, we zijn alleen niet echt weg van de minigames die op geluk gebasseerd zijn, meer echt iets doen.
offtopic:
Je mag deel 4 wel van mij kopen voor 10 incl.
Ik heb deel 5 ook en heb aan 1 mario party wel genoeg
Je mag deel 4 wel van mij kopen voor 10 incl.
Ik heb deel 5 ook en heb aan 1 mario party wel genoeg
Hoe ver ben ik met Killer7 als ik nu
spoiler:
moet verslaan? Wil het spel eigenlijk eerst uitgespeeld hebben voordat ik Baten Kaitos ga halen, anders laat ik K7 denk ik links liggen (ik probeer 1 spel tegelijk te spelen altijd).
Ulmeyda
Ignorance Is Bliss
d3ft0n3, dan neem ik hem wel van jou over
als je hem nog kwijt wilt, m'n mail staat in m'n profiel
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 25-07-2005 14:11 ]
BronUpdated - Nintendo of America has stated RE5 may be announced for the Revolution when the system's details are revealed later this year and Capcom has confirmed the game will come to other systems (N Rev, PC, etc). Good news indeed! < Thanks to JeuxPo for the information >
Dit kan twee dingen betekenen: Nintendo weet allang al dat RE5 op de Revolution uitkomt en wil voorkomen dat er massaal de andere consoles gereserveerd worden vanwege de aankondiging van Capcom of Nintendo probeert Capcom over te halen om het spel toch op de Revolution uit te brengen.
Zeker goed nieuws.MetroidPrime schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:53:
[...]
Bron
Dit kan twee dingen betekenen: Nintendo weet allang al dat RE5 op de Revolution uitkomt en wil voorkomen dat er massaal de andere consoles gereserveerd worden vanwege de aankondiging van Capcom of Nintendo probeert Capcom over te halen om het spel toch op de Revolution uit te brengen.
Hopelijk komt hij ook echt uit op de Revo.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Stoer! Net als dat Sega compatibility nieuws... Eindelijk weer iets waar ik vrolijk van wordt wat Nintendo betreft 
Now playing: Killer 7 - Gateman Music, damn dat is echt een geniaal deuntje... voor de K7-ers: het deuntje als je richting een bossfight loopt
Now playing: Killer 7 - Gateman Music, damn dat is echt een geniaal deuntje... voor de K7-ers: het deuntje als je richting een bossfight loopt
Maar als je met z'n 2en die levels allemaal haalt, krijg je dan ook gewoon de behaalde poppetjes voor in multiplayer? Oftewel, alles wat je met singeplayer haalt, kun je dat ook met coöp mode halen?Syntagma schreef op maandag 25 juli 2005 @ 09:02:
[...]
Ik heb hem ook en het is erg leuk, vooral met z'n tweeen in coop. Ik heb hem onlangs een hele dag gespeeld met een vriend en we waren aan het eind van de dag bijna bij de eindbaasDus nog net niet uitgespeeld. Zit veel humor in en is wel een degelijke shooter. Maar niet super bijzonder ofzo. Wel leuke bossfights.
Dat durf ik niet te zeggen! 
Zelf uitvogelen dan maar, haha.
Zelf uitvogelen dan maar, haha.
Net Sunset afgerond, deel 2 dus. Killer 7 blijft me verbazen... Ik gebruik tot nog toe het vaakste Con SMith, met z'n dubbele automatische geweren is die mijn favoriet.
Hehe, grappig. Dat is juist een van de Smith's die ik het minste gebruik. Ik neem meestal Dan, Coyote, of Mask. Af en toe de chick als er wat te sniperen valt.
Mijn foto's op Flickr.
Ik heb ook het meeste met dan en coyote gespeeld. Tegen het einde kwam ik erachter dat con ook erg goed wordt als je wat in zijn attack power en waver investeert.
Mask gebruik ik echt NOOIT, die is zooooo traag. Con, Coyote of Dan. In die volgorde. En Kaede als er langeafstandswerk is idd.
Anoniem: 43074
Misschien een domme vraag, maar ik kan nergens op play.com vinden wat de verzendkosten zijn,
zonder eerst iets te gaan bestellen. Weet iemand wat de verzendkosten zijn?
Anoniem: 43074 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:44:
Misschien een domme vraag, maar ik kan nergens op play.com vinden wat de verzendkosten zijn,
FREE DELIVERY ON EVERYTHING
Anoniem: 92587
Zit bij play altijd bij de prijs inbegrepen, wat er staat is wat je betaald.Anoniem: 43074 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:44:
edit: net te laat
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 92587 op 26-07-2005 10:46 ]
Geinig, ik zit net op Kelkoo te kijken wat Killer 7 kost.
Bij EU-Jungle issie het goedkoopst met 46,35 incl. verzend (Kelkoo neemt play.com e.d. niet mee. Bij Play issie volgens mij 39 euro).
Dus ik ga kijken op die site (nog nooit gehoord van EU-Jungle), maar ze moeten wel wat aan hun Nederlands doen
Home = Huin
Shopping Cart = Het winkelen kar
Bij EU-Jungle issie het goedkoopst met 46,35 incl. verzend (Kelkoo neemt play.com e.d. niet mee. Bij Play issie volgens mij 39 euro).
Dus ik ga kijken op die site (nog nooit gehoord van EU-Jungle), maar ze moeten wel wat aan hun Nederlands doen
Home = Huin
Shopping Cart = Het winkelen kar
[ Voor 16% gewijzigd door Syntagma op 26-07-2005 11:31 ]
Later zal je wel MOETEN als je wat sterkere vijanden tegenkomtWillybubba schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 09:19:
Mask gebruik ik echt NOOIT, die is zooooo traag. Con, Coyote of Dan. In die volgorde. En Kaede als er langeafstandswerk is idd.
Mijn foto's op Flickr.
Hmm Rogue Squadron 2 staat niet meer op de Bartsmit website. Hebben ze hem dan helemaal niet meer? (Heb geen zin om voor niets naar de winkel te gaan.)
ik heb hem net binnenSyntagma schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:39:
Hmm Rogue Squadron 2 staat niet meer op de Bartsmit website. Hebben ze hem dan helemaal niet meer? (Heb geen zin om voor niets naar de winkel te gaan.)
ik zie hem inderdaad niet meer op bartsmit.nl staan

op marktplaats.nl zag ik er ook nog 1tje staan voor 10 euro.. misschien daar even kijken?
Geen id of het wat is, maar misschien is het wat.Aangeboden: 11 gamecube spellen voor 85 euro
Prijs: € 85,00
Beschrijving: Medal of honot frontline € 5
tony hawks pro skater 3 € 10
f-zero gx € 10
burnout € 5
v-rally 3 € 5
resident evil € 10
resident evil zero € 10
fifa 2004 € 10
starwars ro que squadron 2 € 10
Rocky € 10
splintercell €10
alles bij elkaar voor maar 85 euries
je mag zelfs met euries betalen.. scheelt weer in de euro's

ook net geld over gemaakt voor mario party 4.. dus als ik morgen m'n cube op haal kan ik even vooruit
[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 26-07-2005 14:08 ]
Dankje voor de tip! Ik heb gelijk gemaild voor F-Zero GX, Rogue 2 en RE Zero.
Ben benieuwd.
Ben benieuwd.
no problemo! als je ooit eens Simpsons: Hit & run langs ziet komen ergens voor een tientje ofzo.. mag je het hier wel melden ! (ik wil het wel hebben omdat de simpsons wel lol zijn.. maar er niet teveel voor geven omdat het natuurlijk kwa gameplay niet buitengewoon goed is oid).
Jamaar hij reload al na 1 schotCaptain N schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:19:
[...]
Later zal je wel MOETEN als je wat sterkere vijanden tegenkomtEn je kunt Mask ook gewoon upgraden, waardoor íe stukken sneller gaat.

@ Mockingbird:
Die is nu ook Player's Choice dus wellicht niet zo duur meer?
[ Voor 17% gewijzigd door Syntagma op 26-07-2005 14:33 ]
RE4 nog nooit gespeeld? Wed maar dat dat cube-geval heel wat aankan.ShadyNetworker schreef op zondag 24 juli 2005 @ 05:43:
Volgens mij wordt Shiggy-san een dagje ouder...hij zei in datzelfde interview:
[...]
Nu hou ik heel veel van Nintendo, Zelda EN de Cube....maar volgens mij gaat zit wel erg ver...
Just as Good
ik zag hem idd bij budgetgaming.nl voor 26 euro als laagste staan.. maar dat vind ik toch een beetje te duur. Vooral omdat het vooral om "de simpsons humor" gaat.. en de gameplay zelf weinig bijzonders biedt.Syntagma schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:33:
@ Mockingbird:
En 2e hands komt ie niet zo vaak langs (1x voor 30 euro gezien

iznogood schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:34:
[...]
RE4 nog nooit gespeeld? Wed maar dat dat cube-geval heel wat aankan.
Heb trouwens zelf ook maar even een verzoekje op Marktplaats gezet
Ik vind trouwens dat de time-trial uit MKDD gehaald moet worden. Het is veel te verslavend! Zeker als je huisgenoten het ook doen en het record keer op keer wat scherper wordt gesteld. Het is allemaal te frustrerend! Als ik het een half uur gedaan heb dan merk ik echt dat het zoveel concentratie kost dat je echt moe er van wordt en je merkt ook dat je gewoon gaat trillen
Maar goed, heb mijn (huis)record weer in handen dus kan voorlopig weer even rustig achteroverleunen.

Maar goed, heb mijn (huis)record weer in handen dus kan voorlopig weer even rustig achteroverleunen.
lol gezellig studenten(?)huis heb je daar danOscar Mopperkont schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:04:
Ik vind trouwens dat de time-trial uit MKDD gehaald moet worden. Het is veel te verslavend! Zeker als je huisgenoten het ook doen en het record keer op keer wat scherper wordt gesteld. Het is allemaal te frustrerend! Als ik het een half uur gedaan heb dan merk ik echt dat het zoveel concentratie kost dat je echt moe er van wordt en je merkt ook dat je gewoon gaat trillen![]()
ik zag em al jaSyntagma schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:58:
[...]
![]()
Heb trouwens zelf ook maar even een verzoekje op Marktplaats gezet
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 26-07-2005 15:28 ]
Dit topic is gesloten.