Ja klopt maar ik ben lui en als ik er meer tegelijk kan doen, is het des te beter
Heb je de game uberhaubt wel eens gespeeld? Ik vind het namelijk een van de beste games voor de Cube. Het heeft wel wat fouten maar is feitelijk gewoon een best degelijke GTA kloon met biljante Simpsons humor.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:16:
no problemo! als je ooit eens Simpsons: Hit & run langs ziet komen ergens voor een tientje ofzo.. mag je het hier wel melden ! (ik wil het wel hebben omdat de simpsons wel lol zijn.. maar er niet teveel voor geven omdat het natuurlijk kwa gameplay niet buitengewoon goed is oid).
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Daar ben ik het mee eens, behalve dan het "een van de beste games" gedeelte. Het is een toffe game iig wel. GTA, alleen dan met de Simpsons. Ideaal 
En over Killer7: het herladen kan je ook upgraden, zodat dat veel sneller gaat. Best lekker als je vijanden in 1x dood hebt ipv 15x schieten. En zoals gezegd, sommige vijanden krijg je niet dood met de andere Smith's.
En over Killer7: het herladen kan je ook upgraden, zodat dat veel sneller gaat. Best lekker als je vijanden in 1x dood hebt ipv 15x schieten. En zoals gezegd, sommige vijanden krijg je niet dood met de andere Smith's.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Bestaan er wel zwarte memorycards van 1019 blocks? Ik heb ze alleen nog maar in lichtgrijs gezien.Syntagma schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:58:
Heb trouwens zelf ook maar even een verzoekje op Marktplaats gezet
Ja, maar niet van Nintendo zelf geloof ik. Maar voor mij geen officiële memory cards. Ik heb al jaren een 1019 kaart, die het uitstekend doet. Heb daarnaast nog een paar "nep" memory cards, en nog nooit problemen gehad. Maar deze discussie hebben we eigenlijk al wel eens gehad, hehe...
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
De MaxDrive is zwart. Kun je meteen aansluiten op je pc en er kunnen ook nog andere dingen mee gedaan wordenVerwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 17:24:
[...]
Bestaan er wel zwarte memorycards van 1019 blocks? Ik heb ze alleen nog maar in lichtgrijs gezien.

Verwijderd
hmm ik zal er dan toch eens over nadenkenDeddiekoel schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:24:
[...]
Heb je de game uberhaubt wel eens gespeeld? Ik vind het namelijk een van de beste games voor de Cube. Het heeft wel wat fouten maar is feitelijk gewoon een best degelijke GTA kloon met biljante Simpsons humor.
M'n harry potter van 5 euro inmiddels op marktplaats gezet voor 12,50 .. kan ik nog beetje de schade beperken
Mja ik ben net even in de Mediamarkt geweest en die hadden hem alleen in doorzichtig paarsVerwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 17:24:
[...]
Bestaan er wel zwarte memorycards van 1019 blocks? Ik heb ze alleen nog maar in lichtgrijs gezien.
CrapEn over Killer7: het herladen kan je ook upgraden, zodat dat veel sneller gaat. Best lekker als je vijanden in 1x dood hebt ipv 15x schieten. En zoals gezegd, sommige vijanden krijg je niet dood met de andere Smith's.
Ik zal em dan toch maar eens gaan upgraden.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik kwam er pas na een level of 3 a 4 achter dat je uberhaupt kan upgraden
Dan wordt het ineens een stuk makkelijker
Mijn foto's op Flickr.
LOL dat had ik ook ja. En dat probleem van het herladen met mask wordt nog wel minder naar mate het spel vordertCaptain N schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 20:32:
Ik kwam er pas na een level of 3 a 4 achter dat je uberhaupt kan upgradenDan wordt het ineens een stuk makkelijker
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Even een vraagje; ik heb vorige week een 2ehands gamecube gekocht, maar het valt mij op dat hij best veel geluid maakt. De fan valt wel mee, maar bij het lezen van een cd geeft hij een "hoge pieptoon". Oude cd spelers hebben dat ook nog wel eens. Niet echt een duidelijke beschrijving, maar iemand die het ooit gehoord heeft weet denk ik wel wat ik bedoel.
Mijn vraag is eigenlijk of het normaal is, en zoniet wat ik er aan kan doen. Blazen helpt niet
Mijn vraag is eigenlijk of het normaal is, en zoniet wat ik er aan kan doen. Blazen helpt niet
Flickr PSN ID= cheironnl
Piepje hoor ik ook weleens, niet zo vaak.
Bij mij maakt ie wel veel herrie tijdens het laden (klepje dat heen en weer schuift ofzo).
Heb je dat ook? Schijnt normaal te zijn maar zal wel verschillen per kubus.
Bij mij maakt ie wel veel herrie tijdens het laden (klepje dat heen en weer schuift ofzo).
Heb je dat ook? Schijnt normaal te zijn maar zal wel verschillen per kubus.
Verwijderd
dat je de fan hoort klopt.. en dat geschuif van het cd-tje hoor je ook wel (schijfje harder/zachter gaan), maar gepiep heb ik nog nooit gehad geloof ik..
anyway.. vandaag dus ook mario party 4 binnen van D3ft0n3 harstikke netjes
anyway.. vandaag dus ook mario party 4 binnen van D3ft0n3 harstikke netjes
Verwijderd
offtopic:
Het eerste plaatje lijkt op een Link die Solid Snake style langs de bewakers kruipt

Hoe zouden ze hem noemen? Solid Link? Of Liquid Link?
Het eerste plaatje lijkt op een Link die Solid Snake style langs de bewakers kruipt
Hoe zouden ze hem noemen? Solid Link? Of Liquid Link?
Gadverdamme, gisteren had ik dikke problemen met mijn Cube.
Hij was al 2 keer vastgelopen bij Timesplitters FP. Later op de avond deed ik ISS2 erin, en na het opstarten kreeg ik dat hij gewoon uit ging en weer aan, soms helemaal niet meer aan! Toen keek ik bij de contacten, deed er wat speeksel op en deed het toen weer. Toen heeftie het wel een tijdje volgehouden, maar na 10 minuten hield hij het weer voor gezien.
Weet iemand wat dit is? Slechte contacten, vuile lens ofzo?
Hij was al 2 keer vastgelopen bij Timesplitters FP. Later op de avond deed ik ISS2 erin, en na het opstarten kreeg ik dat hij gewoon uit ging en weer aan, soms helemaal niet meer aan! Toen keek ik bij de contacten, deed er wat speeksel op en deed het toen weer. Toen heeftie het wel een tijdje volgehouden, maar na 10 minuten hield hij het weer voor gezien.
@ Zelda scans: Hebbe!!!!!!!11
[ Voor 35% gewijzigd door Syntagma op 27-07-2005 13:15 ]
Misschien moet je andere DVD's gebruiken of een andere fikker? Als je gebruik maakt van originele DVD's en ze zijn schoon, dan zou ik je cube voor garantie aanbieden.Booth schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:14:
Gadverdamme, gisteren had ik dikke problemen met mijn Cube.
Piepje is normaal, de gamecube leest en decrypt dan de barcode op het schijfje om te kijken of het wel een origineel spel is. Doet elke cube, luister maar eens goed bij het opstarten van een spel.Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:47:
dat je de fan hoort klopt.. en dat geschuif van het cd-tje hoor je ook wel (schijfje harder/zachter gaan), maar gepiep heb ik nog nooit gehad geloof ik..
[ Voor 9% gewijzigd door Schweino op 27-07-2005 13:23 ]
Als iemand nog tegen een zwarte mem.card van 1019 blocks aanloopt.. let me know
Zoals ik al eerder zei, de Max Drive memorycards zijn zwart en ze hebben een usb aansluiting. De pro versie is helemaal aardig want dan krijg je er een dvd bij waarmee je programma's kunt draaien vanaf de memcardSyntagma schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:40:
Als iemand nog tegen een zwarte mem.card van 1019 blocks aanloopt.. let me know
Moet je even op de site van codejunkies kijken wat hij kost.
http://uk.codejunkies.com...oduct.asp?c=GB&cr=GBP&cs=£&r=1&l=1&ProdID=297
En volgens mij is zo'n AR kaart ook een 1019 memcard, maar dat weet ik niet zeker.
[ Voor 16% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 27-07-2005 13:47 ]
Ik weet niet hoe ik fik, dus ja ik heb origineleOscar Mopperkont schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:22:
[...]
Misschien moet je andere DVD's gebruiken of een andere fikker? Als je gebruik maakt van originele DVD's en ze zijn schoon, dan zou ik je cube voor garantie aanbieden.
Hoelang geldt de garantie?
Ok, die kost omgerekend 28 euro. Dat is nog te doen. Ik kan alleen niet zien wat de verzendkosten zijn. Maar eerst eens kijken of dit niet tweedehands is te krijgen. Ze zeggen trouwens dat het de grootste kaart is die bestaat, maar is het niet hetzelfde als een 1019 blocks dan?Oscar Mopperkont schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:42:
[...]
Zoals ik al eerder zei, de Max Drive memorycards zijn zwart en ze hebben een usb aansluiting. De pro versie is helemaal aardig want dan krijg je er een dvd bij waarmee je programma's kunt draaien vanaf de memcard
Moet je even op de site van codejunkies kijken wat hij kost.
Oh hier hebben ze hem ook:
http://www.game247.nl/scripts/prodview.asp?idproduct=14273
Maar geen plaatje dus ik kan niet zien of ie zwart is
[ Voor 11% gewijzigd door Syntagma op 27-07-2005 13:49 ]
Je zou eens kunnen vragen of je hem bij videogamesplus ook in het zwart kunt krijgen:
http://www.videogamesplus...th=21_69&products_id=8897
Die is veel te duurOscar Mopperkont schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:51:
Je zou eens kunnen vragen of je hem bij videogamesplus ook in het zwart kunt krijgen:
Nee die Max Drive lijkt me wel wat, voor 28 euries.
Ik ga ff op onderzoek, dankiewel!
Dat is een originele voor 30 euro! Het zijn canadese dollars, dus misschien had je verkeerd omgerekend. Je kunt de site ook op euro's zetten
[ Voor 62% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 27-07-2005 13:56 ]
Dan is het al voorbij
[ Voor 40% gewijzigd door Booth op 27-07-2005 13:58 ]
Oh, my badOscar Mopperkont schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:56:
Dat is een originele voor 30 euro! Het zijn canadese dollars, dus misschien had je verkeerd omgerekend. Je kunt de site ook op euro's zetten
Maar is 128 MB nu hetzelfde als 1019 blocks? Aangezien die Max Drive beweert ruim 2000 blocks te hebben..
Volgens mij is 64MB 1019blocks (pin me er niet op vast!) en dan zou 128mb dus inderdaad 2000 blocks moeten zijn (vraag me af waar je zoveel blocks voor nodig hebt, maar dat terzijde).
@Booth: Ik zou natuurlijk eerst de lens schoonmaken. En anders zou je nog je laser kunnen tweaken. Dat doen veel mensen om gebrande dvd's te lezen, maar ik denk dat als je leesproblemen krijgt met originele dat dat misschien ook wel helpt.
@Booth: Ik zou natuurlijk eerst de lens schoonmaken. En anders zou je nog je laser kunnen tweaken. Dat doen veel mensen om gebrande dvd's te lezen, maar ik denk dat als je leesproblemen krijgt met originele dat dat misschien ook wel helpt.
Nee 2000 is wel een beetje erg veel he 
Maar ik loop nu te klooien met een 59 blocks ding die elke keer vol is.
Bovendien, als die Max Drive even duur is als een 1019 ding, waarom zou je dan niet meer waar voor je geld nemen
Ook al is het geen officiele Nintendo stuff.
Hmm..
Maar ik loop nu te klooien met een 59 blocks ding die elke keer vol is.
Bovendien, als die Max Drive even duur is als een 1019 ding, waarom zou je dan niet meer waar voor je geld nemen
Hmm..
Ik heb deze:

Maar dan zonder verpakking en gebruikt en een ander logo erop (Interact, want ik heb em uit USA, in de EU heet 'ie Datel). Is dus een zwarte 1000+ blocks memcard en ik wil em best kwijt. mail me maar op schweino[-at-]schweino[-punt-]com

Maar dan zonder verpakking en gebruikt en een ander logo erop (Interact, want ik heb em uit USA, in de EU heet 'ie Datel). Is dus een zwarte 1000+ blocks memcard en ik wil em best kwijt. mail me maar op schweino[-at-]schweino[-punt-]com
[ Voor 5% gewijzigd door Schweino op 27-07-2005 14:22 ]
Hmm ik kon net weer gewoon spelen
Najah het zal wel dan.
Op een totaal andere boeg... Ik ben benieuwd of er nu wel of niet dit jaar nog een Spaceworld door Nintendo wordt georganiseerd.
Ik volg het hele "console-gebeuren" pas sinds de E3 vorig jaar, dus ik heb van de vorige Spaceworld ook verder zelf niks meegemaakt. De Revolution komt bij toch wel 100% zeker in huis, maar ik zou wel graag een toffe show willen zien om het *popel* gevoel wat aan te sterken
Dus, mocht iemand vandaag of morgen nog met Reggie Of Shiggy aan de lijn hangen: Vraag even naar Spaceworld! Oh, en vraag ook meteen om specs v/d Revolution en informatie over de Revolution "input devices"
Alvast bedankt!
Ik volg het hele "console-gebeuren" pas sinds de E3 vorig jaar, dus ik heb van de vorige Spaceworld ook verder zelf niks meegemaakt. De Revolution komt bij toch wel 100% zeker in huis, maar ik zou wel graag een toffe show willen zien om het *popel* gevoel wat aan te sterken
Dus, mocht iemand vandaag of morgen nog met Reggie Of Shiggy aan de lijn hangen: Vraag even naar Spaceworld! Oh, en vraag ook meteen om specs v/d Revolution en informatie over de Revolution "input devices"
Alvast bedankt!
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Spaceworld is meestal in augustus of september. Als Spaceworld dit jaar georganiseerd gaat worden, hadden we er denk ik al wel van gehoord. Nintendo houdt komende maandag in Japan een persconferentie om onder andere een aantal nieuwe DS-titels aan te kondigen, dus misschien dat we dan horen wanneer er meer van de Rev onthuld gaat worden.Twee Dee schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:40:
Op een totaal andere boeg... Ik ben benieuwd of er nu wel of niet dit jaar nog een Spaceworld door Nintendo wordt georganiseerd.
Alvast bedankt!
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Vet, gewoon een zwarte 1019 kaart voor 25 euri!
Hebbe hebbe
Hebbe hebbe
Ik heb net Zelda: Four Swords Adventures besteld bij www.play.com voor ongeveer 26 euro.
Moet toch m'n Zelda collectie compleet hebben, he?
Iwata gaat de keynote speech van de Tokyo Game Show geven dit jaar.
Ik hoop dat er dan meer info over de Revolution zal worden vrijgegeven.
EDIT: Dat is redelijk vaag. Ik had een link naar IGN gekopiëerd en dan komt er een link te staan naar een GoT-topic die ik niet onlangs bezocht heb?
Ik hoop dat er dan meer info over de Revolution zal worden vrijgegeven.
EDIT: Dat is redelijk vaag. Ik had een link naar IGN gekopiëerd en dan komt er een link te staan naar een GoT-topic die ik niet onlangs bezocht heb?
[ Voor 46% gewijzigd door MetroidPrime op 27-07-2005 19:46 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Erm..goedkope Aldi/Lidl/Bouwmarkt aanbiedingen ? 
Ik denk dat je deze link bedoeld?
Nintendo and Microsoft Headline TGS
Ik denk dat je deze link bedoeld?
Nintendo and Microsoft Headline TGS
[ Voor 57% gewijzigd door Max|Burn op 27-07-2005 19:38 ]
@Syntagma: Wat dacht je van een rondje speelgoedwinkels aflopen? Waarschijnljk hebben ze in elke winkel wel een grote zwarte memory card liggen. Of kijk eens naar de gebruikelijke webshops die in de OP staan. Want no offence, maar zelf even kijken ipv een paar pagina's volzetten met vragen waar iedereen z'n memory card vandaan heeft is geen slecht idee. Bovendien zijn er ook al wel een paar gegeven die aan je eisen voldoen, niet?
Mijn foto's op Flickr.
Heu? Als ik die zoek is ie nog gewoon 39,99?Whut?! schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:36:
Ik heb net Zelda: Four Swords Adventures besteld bij www.play.com voor ongeveer 26 euro.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Nou rustig maar hoor, ik heb er al 1 gekocht bij de FRSCaptain N schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:37:
@Syntagma: Wat dacht je van een rondje speelgoedwinkels aflopen? Waarschijnljk hebben ze in elke winkel wel een grote zwarte memory card liggen. Of kijk eens naar de gebruikelijke webshops die in de OP staan. Want no offence, maar zelf even kijken ipv een paar pagina's volzetten met vragen waar iedereen z'n memory card vandaan heeft is geen slecht idee. Bovendien zijn er ook al wel een paar gegeven die aan je eisen voldoen, niet?
Een zwarte van 1019 blocks. Bovendien heb ik niet een paar pagina's vol gezet met vragen waar iedereen ze vandaan heeft, maar het is al goed.
Net besteld bij Play-Asia voor € 12 incl. verzendkosten: Super Mario Sunshine. Het is de Koreaanse versie met NTSC-J (Japanse) regiocode, maar met Engelse schermteksten. Goede deal lijkt me...
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
dank voor de tip, heb em ook net besteld :-)
hhmm.. vraagje:
Ik heb Rogue Squadron 2 gekocht, geweldig spel, maar enige nadeel voor mij: ik heb hem 2e hands gekocht, en daar zat geen boekje bij. Dus als iemand mij kan vertellen hoe ik de targetting computer vast in beeld kan krijgen zonder de X-knop ingedrukt te hoeven houden zou ik wel happy zijn
Ik heb Rogue Squadron 2 gekocht, geweldig spel, maar enige nadeel voor mij: ik heb hem 2e hands gekocht, en daar zat geen boekje bij. Dus als iemand mij kan vertellen hoe ik de targetting computer vast in beeld kan krijgen zonder de X-knop ingedrukt te hoeven houden zou ik wel happy zijn
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
dat kan je pas na een upgrade geloof ik .. dus moet je nog effe zoeken 
overgens.. net m'n cube opgehaald.. en op m'n dvd speler/surround set aan gesloten.. en hij doet gewoon DPL2
dat klinkt stukken beter dan mono
overgens.. net m'n cube opgehaald.. en op m'n dvd speler/surround set aan gesloten.. en hij doet gewoon DPL2
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 21:07 ]
Haha, gisteren was 'ie 18 pondWillybubba schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:45:Heu? Als ik die zoek is ie nog gewoon 39,99?
Verwijderd
net even ge rogue squadronned.. zeker wel een leuke game brengt een beetje het freespace II gevoel terug (masterlijke 3d space shooter.. als ze daar nou eens een goede opvolger voor op de gamecube ofzo zouden maken
) ... nog geen upgrades tegen gekomen.. komen die random gewoon te voorschijn? of is het per level ofzo?
en even mario party 4 bekeken.. sjees wat scroll je langzaam door die menu's (niet best voor als ik ongeduldig ben). Nog niet met paar maten gespeeld (nog pas 1 controller) en het gaat er om dat het dan leuk is
en even mario party 4 bekeken.. sjees wat scroll je langzaam door die menu's (niet best voor als ik ongeduldig ben). Nog niet met paar maten gespeeld (nog pas 1 controller) en het gaat er om dat het dan leuk is
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 23:50 ]
Die updates zitten verborgen in de levels. Je moet bijvoorbeeld in één level door een hele krappe doorgang vliegen om de upgrade te krijgen. Als je niet op zoek bent naar de upgrade kom je in dat level ook helemaal niet in de buurt van de upgrade.Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:42:
net even ge rogue squadronned.. zeker wel een leuke game brengt een beetje het freespace II gevoel terug (masterlijke 3d space shooter.. als ze daar nou eens een goede opvolger voor op de gamecube ofzo zouden maken) ... nog geen upgrades tegen gekomen.. komen die random gewoon te voorschijn? of is het per level ofzo?
Ik ben overigens bezig met een nieuw programmatje om de sterrencatalogus te controleren op updates. Dit haalt een lijst van items uit de pagina en controleert of er nieuwe items tussenzitten, waardoor het beter werkt dan mijn vorige programma daar voor.
Cool! Wat helemaal top zou zijn is als het een klein progje is wat in je tray kan draaien, om de 5 minuten ofzo ff de catalogus ververst... en indien er iets nieuws bij is gekomen een message geeft. Maar misschien is dat wat teveel van het goede
Mijn foto's op Flickr.
Hmm, dat is eigenlijk wel een goed idee. Ik had al wat problemen met het ontwerpen van een interface, maar op deze manier zou dat geen probleem zijn. Ik ga gelijk even kijken in hoeverre het op korte termijn haalbaar is.Captain N schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 00:24:
Cool! Wat helemaal top zou zijn is als het een klein progje is wat in je tray kan draaien, om de 5 minuten ofzo ff de catalogus ververst... en indien er iets nieuws bij is gekomen een message geeft. Maar misschien is dat wat teveel van het goede
EDIT: Inmiddels heb ik al een system tray icoontje staan!
[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 28-07-2005 02:41 ]
Goed bezig!
Ik kan niet wachten om zo'n dingetje te kunnen draaien
Ik kan niet wachten om zo'n dingetje te kunnen draaien
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
hoe zit dat eigenlijk met dat sterrensysteem? ik heb geloof ik ooit zo'n vip code gehad bij iets.. , maar lang niet bij alle games.. kan ik die dan gewoon op een andere code registereren ofzo? en kan je er uberhaupt iets leuks mee verdienen? (ik zie nu alleen achtergronden/screensavers/crappy posters/t-shirt dingen .. niets leuks? geen demo's ofzo?)
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 09:24 ]
Verwijderd
Ik heb het hier in een ouder deel al wel eens over gehad, maar nou ik en m'n vriend met gamecube laatst weer in de gameshop stonden, werd het probleem/de tekortkoming weer bevestigd:
Er zijn echt te weinig fatsoenlijke, serieuze multiplayer games voor de gamecube. We zijn Mariokart, Smash bros melee, Mario Party, enz vanwege de overheersende blijheid een beetje zat.
Op de gamecube lijkt elke topgame zich voornamelijk te concentreren op singleplayer. De enige uitvlucht zijn de talloze sportgames, waar we beide niet warm of koud van kunnen worden.
Iemand nog creatieve inzichten voor een serieuze multiplayer game voor 30 euro max
Er zijn echt te weinig fatsoenlijke, serieuze multiplayer games voor de gamecube. We zijn Mariokart, Smash bros melee, Mario Party, enz vanwege de overheersende blijheid een beetje zat.
Op de gamecube lijkt elke topgame zich voornamelijk te concentreren op singleplayer. De enige uitvlucht zijn de talloze sportgames, waar we beide niet warm of koud van kunnen worden.
Iemand nog creatieve inzichten voor een serieuze multiplayer game voor 30 euro max
Verwijderd
vip codes zitten alleen bij nintendo's eigen spellen.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:20:
hoe zit dat eigenlijk met dat sterrensysteem? ik heb geloof ik ooit zo'n vip code gehad bij iets.. , maar lang niet bij alle games..
Ja, soms is er een moment dat ze opeens een paar leuke dingen (hele spellen, hebbedingetjes, en zelfs consoles (gamecubes of gameboys)) in de catalogus gooien. Die zijn dan ook altijd weer binnen een halve dag weg.en kan je er uberhaupt iets leuks mee verdienen? (ik zie nu alleen achtergronden/screensavers/crappy posters/t-shirt dingen .. niets leuks? geen demo's ofzo?)
Verwijderd
multiplayer als in 4 mensen? of is 2 ook goed? ..
Er zijn idd weinig multieplayer games ... er zijn geloof ik ook wel james bond games ofzo.. met multipayer actie (weet niet of het leuk is.. maar het is weer eens wat anders dan mario).. en je hebt natuurlijk andere racegames (hoewel dat vaak 1 pot nat is )
Er zijn idd weinig multieplayer games ... er zijn geloof ik ook wel james bond games ofzo.. met multipayer actie (weet niet of het leuk is.. maar het is weer eens wat anders dan mario).. en je hebt natuurlijk andere racegames (hoewel dat vaak 1 pot nat is )
Verwijderd
hmm okay.. ik kan me alleen niet herrineren dat ik ooit een aparte vip code heb gezienVerwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:29:
[...]
vip codes zitten alleen bij nintendo's eigen spellen.
[...]
Ja, soms is er een moment dat ze opeens een paar leuke dingen (hele spellen, hebbedingetjes, en zelfs consoles (gamecubes of gameboys)) in de catalogus gooien. Die zijn dan ook altijd weer binnen een halve dag weg.Dus je moet vaak kijken of er zo'n update is geweest, en er snel bij zijn met bestellen. Daarom is metroidprime dus ook bezig met zo'n programmatje, dat hij automatisch een waarschuwing krijgt als er nieuwe dingen aan de catalogus zijn toegevoegd.
edit: mkay.. in 3 van de 4 nintendo spellen zat zo'n aparte coupon.. maar in mario sunshine niet
Kan ik die punten ook krijgen met een andere code ofzo? uit het boekje bijv?
edit2:
fijn.. registreer ik me op die nintendo site.. krijg ik geen registratie mailtje

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 09:42 ]
Verwijderd
2 is prima, meer altijd beter (al komt 't niet vaak voor dat we met meer dan 2 zijn). we hebben nu MOHAA: Front. gekocht, maar shoot 'm up met zo'n kassie is niet echt relaxed als je 't mij vraagt. We zaten ook nog te twijfelen voor die james bond game, omdat je daar een wat gevarieerder (ook coop-iets) multiplayer gebeuren hebt.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:30:
Ik ben persoonlijk wel voor een nieuwe racegame, maar die moet dan echt wel wat heel anders te bieden hebben dan mario kart. Welke dat zou moeten zijn, weet ik echt niet. Waarom is burnout 3 nou ook alweer niet op de gamecube

Kijk anders gewoon ff op een paar reviwe sites. Daar kun je gewoon een genre kiezen, bv:
http://cube.ign.com/revie...raint.grid.sortorder=desc
Gauntlet Dark Legacy en Mystic Heroes zijn op zich in multiplayer de moeite ook nog wel waard.. Wreckless is misschien ook wel leuk voor iemand anders, maar niet voor mij persoonlijk
Verwijderd
Dat heb ik zeker wel gedaan. Op die manier ben ik op de volgende titels uitgekomen, die of te duur zijn, of moeilijk verkrijgbaar:Oscar Mopperkont schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:47:
Kijk anders gewoon ff op een paar reviwe sites. Daar kun je gewoon een genre kiezen, bv:
- Pikmin 2
- Super Monkey Ball 2
- James Bond 007: Everything or Nothing
- Alien Hominid
Deze games krijgen niet bepaald goede reviews. Alleen mystic heroes misschien.Sh0ckTr00per schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:57:
Gauntlet Dark Legacy en Mystic Heroes zijn op zich in multiplayer de moeite ook nog wel waard.. Wreckless is misschien ook wel leuk voor iemand anders, maar niet voor mij persoonlijk
Oh, wist niet dat Nintendo ook Bomberman en Soul Calibur heeft gemaakt....Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:29:
[...]
vip codes zitten alleen bij nintendo's eigen spellen.
http://www.nintendo-europ...ort=0&howMany=50&x=68&y=3
Kom er trouwens achter dat ik met mijn Power Unlimited VIG pas (kuch) een gratis controller had kunnen krijgen bij die memory card die ik gisteren gekocht heb.. (zo'n hokkie tokkie weet je wel), dus toch ff bellen of ik hem niet alsnog kan krijgen
* Schweino snapt nog steeds niet dat mensen een Power Unlimited kunnen lezen....
Verwijderd
nog een vraagje over die sterren punten: Krijg je dus alleen punten voor games met zo'n vip code? Of kan je ook punten krijgen voor het registreren van andere nintendo games? en gba games? en n64 games?
En wat kan je doen als je een game hebt die wel in de VIP lijst staat, maar waar geen code bij zat? of als je de code van bijv. je gamecube kwijt bent? kan je dan dmv het serienummer ofzo een nieuwe VIP code aan vrage ofzo?
En wat kan je doen als je een game hebt die wel in de VIP lijst staat, maar waar geen code bij zat? of als je de code van bijv. je gamecube kwijt bent? kan je dan dmv het serienummer ofzo een nieuwe VIP code aan vrage ofzo?
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 10:53 ]
Verwijderd
/me leest heel vaak en graag de Power UnlimitedSchweino schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:44:
* Schweino snapt nog steeds niet dat mensen een Power Unlimited kunnen lezen....
Ja Schweino, ik ben eigenlijk wat te oud voor het taalgebruik e.d. in de PU, maar ik vind het nog steeds wel een handig blaadje om op de hoogte te blijven van alle systemen. Voor de PC only heb ik de PC Zone. Maakt het ook uit verder
De PU is goed man.Schweino schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:44:
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Je krijgt inderdaad alleen punten voor spellen en systemen (of accesoires) waar een VIP code bijzit. Dit kunnen zowel Gamecube, GBA en DS zaken zijn op dit moment. Als het spel wel in de lijst staat maar je hebt er geen vip code bijgekregen kan je Nintendo Benelux bellen (030-6097100) en dan zullen ze je vertellen dat je de aankoopbon van het product naar hen op moet sturen. Vervolgens krijg je dan je punten (of ze sturen het op, of ze zetten het erbij in je profiel).Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:46:
nog een vraagje over die sterren punten: Krijg je dus alleen punten voor games met zo'n vip code? Of kan je ook punten krijgen voor het registreren van andere nintendo games? en gba games? en n64 games?
Ik heb de PU in de eerste 2 jaargangen gehad, daarna was ik de "gamekings" stijl van het blad aardig beu. Daarna nooit meer aangeraakt, misschien zijn ze wat volwassener geworden, ik weet het niet. Maar ik ben misschien ook van een niet-standaard gamer leeftijd (bouwjaar 1975 *kuch*). Mijn voorkeur gaat meer uit naar een blad als Edge.
[ Voor 21% gewijzigd door Schweino op 28-07-2005 11:30 ]
Edge vind ik echt een shit blad. Die gasten kraken echt elk spel af. Maar misschien is dat ook wel veranderd. Aangezien het al een hele tijd geleden was dat ik daar een stuk uit heb gelezen.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
De gamecube is eigenlijk toch wel de multiplayer console (voor op de bankVerwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:28:
Ik heb het hier in een ouder deel al wel eens over gehad, maar nou ik en m'n vriend met gamecube laatst weer in de gameshop stonden, werd het probleem/de tekortkoming weer bevestigd:
Er zijn er veel multipayer gamesVerwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:30:
Leuke multiplayer games:
• Timesplitters 2
• Timesplitters 3
• Medal of honor: Alliad Assault
• Medal of honor: Passific Assault
• Medal of honor:
• Medal of honor: Europian Assault
• Ghost Recon
• Ghost Recon 2
• Rainbow Six
• Nummer 13 ( XIII )
• James Bond 007
• Pikmin 2
• Super Smach Brothers Melee
• Mario Kart
• Need for speed, Hot pursuit 2
• Need for speed, Underground
• Nede for speed. Underground 2
• F-Zero
• Burnout 2
• Kirby Airride
• Super monkey ball
• Super monkey ball 2
• Alle mario party's
En nog meer
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ja, gisteren nog even met een vriend Timesplitters 3 in deathmatch gedaan, wat is dat toch een mooi spel! Heel veel geinige karakters, wapens, veel levels, en zelfs een level-editor. Mooie graphics en zelfs de muziek is goed.
Supergeinig!
Supergeinig!
[ Voor 10% gewijzigd door Syntagma op 28-07-2005 11:46 ]
Idd, heb em nu een paar dagen en bevalt me prima
Verwijderd
Zie mijn commentaar in je quoteAap schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:38:
[...]
De gamecube is eigenlijk toch wel de multiplayer console (voor op de bank). Niet voor online multiplayen
[...]
Er zijn er veel multipayer games....
Leuke multiplayer games:
• Timesplitters 2 - FPS
• Timesplitters 3 - FPS
• Medal of honor: Alliad Assault - FPS
• Medal of honor: Passific Assault - FPS
• Medal of honor: - FPS
• Medal of honor: Europian Assault - FPS
• Ghost Recon - FPS
• Ghost Recon 2 - geen multiplayer
• Rainbow Six - FPS
• Nummer 13 ( XIII ) - FPS
• James Bond 007 - FPS (en zie dat ik everything zeker overwogen heb, misschien alsnog kopen)
• Pikmin 2 - te duur
• Super Smach Brothers Melee - zie hierboven
• Mario Kart - idem
• Need for speed, Hot pursuit 2 - minder dan mario kart (kun je op de GC eigenlijk wel hot persuit mode in multiplayer doen??)
• Need for speed, Underground - al te veel op de pc gespeeld en ik weet niet of multiplayer leuk is op GC
• Need for speed. Underground 2 - idem
• F-Zero - lijkt veel op mario kart?
• Burnout 2 - dit is misschien nog wel een goede optie
• Kirby Airride - kan 't nog blijer/simpeler
• Super monkey ball - dit is zeker een goede, alleen wat oud
• Super monkey ball 2 - zoals hierboven en gaan we ook nog kopen (alleen wel weer wat blij)
• Alle mario party's - deel 5 hebben we al kapot gespeeld
En nog meerer zijn zat Multiplayer games... en nu heb ik eigenlijk nog niet eens de sportgames e.d. genoemd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 11:59 ]
Verwijderd
Ik zette er niet voor niets een vraagteken bij. Heeft deze futuristische racegame een goed uitgewerkte multiplayer component?
Verwijderd
F-Zero lijkt in de verste verte niet op Mario Kart, F-Zero is gewoon anders, je kan de twee niet eens met elkaar vergelijken... En multiplayer is goed uitgewerkt ja...
By the way? Je zocht toch een game van 30 euro? Waarom dan geen SSB:M, die is player's choice, en dus 30 euro...
By the way? Je zocht toch een game van 30 euro? Waarom dan geen SSB:M, die is player's choice, en dus 30 euro...
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 12:17 ]
Ging mij ook even om te laten zien dat namelijk wel veel multiplayer games warenVerwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:49:
[...]
Zie mijn commentaar in je quoteDat FPS (First Person Shooter), bedoel ik mee dat we MOHAA: Frontline dus hebben gekocht en niet zo'n zin in nog meer FPS-spellen hebben.
Ik zelf vond NFS:HP2 een goede game. Wel jammer dat je idd niet kan persuiten maar wel gewoon lekker racen e.d. F-zero is aardig moeilijk vind, heb het alleen nog maar mutiplayer gespeeld en de single schijnt helemaal moeilijk te zijn, maar als je het eenmaal beheerds... schijnt het super goed te zijn
Wat is er mis met SMB:M & Mariokart ? beide kun je al vinden voor 30euro, nieuw
Spuit 11 zie ik nu

M.a.w. wat voor iets zoek je nu echt
Verwijderd
en als je de aankoopbon niet meer hebt (in mijn geval m'n gamecube)? kunnen ze dan nog iets voor je betekenen (toch 400 puntenSchweino schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:28:
[...]
Je krijgt inderdaad alleen punten voor spellen en systemen (of accesoires) waar een VIP code bijzit. Dit kunnen zowel Gamecube, GBA en DS zaken zijn op dit moment. Als het spel wel in de lijst staat maar je hebt er geen vip code bijgekregen kan je Nintendo Benelux bellen (030-6097100) en dan zullen ze je vertellen dat je de aankoopbon van het product naar hen op moet sturen. Vervolgens krijg je dan je punten (of ze sturen het op, of ze zetten het erbij in je profiel).
mocht hier iemand The simpsons: Hit&run kwijt willen, ben ik wel geinteresseerd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 13:08 ]
Edge vind ik echt veel te serieus, soms heb ik echt zin om ze een bitchslap te geven en "dude, its a fuckin gameSchweino schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:28:
[...]
Ik heb de PU in de eerste 2 jaargangen gehad, daarna was ik de "gamekings" stijl van het blad aardig beu. Daarna nooit meer aangeraakt, misschien zijn ze wat volwassener geworden, ik weet het niet. Maar ik ben misschien ook van een niet-standaard gamer leeftijd (bouwjaar 1975 *kuch*). Mijn voorkeur gaat meer uit naar een blad als Edge.

Dat het dan ook nog Amsterdammers zijn maakt het alleen maar leuker
/me TheEvilCuber gaat vanavond maar even de nieuw PU + E3 dvd halen, ik zal wel weer doodgaan van het lachen al denk ik niet dat ze "een dag in het leven van skate" zullen overtreffen
This space is occupied
Verwijderd
We hebben SMB:M allang (zoals ik paar posts hierboven al zeg) en Mariokart dus ook. We willen gewoon multiplayer, iets serieuzers en iets nieuws/wat anders. Nog voor de duidelijkheid, we hebben nu:Aap schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:32:
[...]
Ging mij ook even om te laten zien dat namelijk wel veel multiplayer games waren. Maar je wilt dus geen FPS ? omdat je MOHAA:F heb gespeeld.... probeer dan echt eens TS2 of 3
zit echt verschil in, het is natuurlijk wel beide een FPS...
Ik zelf vond NFS:HP2 een goede game. Wel jammer dat je idd niet kan persuiten maar wel gewoon lekker racen e.d. F-zero is aardig moeilijk vind, heb het alleen nog maar mutiplayer gespeeld en de single schijnt helemaal moeilijk te zijn, maar als je het eenmaal beheerds... schijnt het super goed te zijnEn met mariokart mag je het niet vergelijken
Wat is er mis met SMB:M & Mariokart ? beide kun je al vinden voor 30euro, nieuw
Spuit 11 zie ik nu![]()
M.a.w. wat voor iets zoek je nu echtwat eigenlijk zoek je wel een FPS toch ? (james bond? ) ik volg je niet helemaal meer
- Mario Kart
- Super Smash Bros Melee
- Mario Party 5
- Batman: Vengeance (geen multiplayer
- MOH: Frontline
Maar er zijn dus nog wel wat leuke multiplayer spellen zo te zien. Ik ben erg voor Super Monkey Ball 2 of Pikmin 2 (jammer genoeg nog 60 euro??) nu, maar we zien nog wel.
@Loctus-of0Borg, ok nu is het stuk duidelijker
Ik zou gaan voor, Rainbow six dan. Kun je leuk Co-op spelen en is serieus. Ook Nummer13 is wel strak. Verder zou ik pikmin 2 laten liggen omdat ik hoorde dat de multiplayer tegen viel van een maat van mij, maar dat was zijn mening. Zelf nog niet gespeeld
En natuurlijk kijk eens naar Timesplitters 2 en/of 3.
* Dutchie! Heeft ook altijd lol met de PU/gamekings/DVD's van hun
Het blad lees ik alleen omdat ik het leuk vind maar neem alles met een dikke korrel zout
.
Btw de nieuwe dvd moet ik nog even bestellen... vond het tripje naar Tjernobiel wel lache
zie je JJ staan naast een lada in Rusland.. "kijk een stevige ijzeren machine" JJ legt hand op de auto "Piep Piep Piep" vet autoalarm af 
edit: gezichtjes weggehaald, iets te veel
* Dutchie! Heeft ook altijd lol met de PU/gamekings/DVD's van hun
Btw de nieuwe dvd moet ik nog even bestellen... vond het tripje naar Tjernobiel wel lache
edit: gezichtjes weggehaald, iets te veel

[ Voor 7% gewijzigd door Dutchie! op 28-07-2005 14:41 ]
Verwijderd
Ok, Rainbow Six 3 lees ik niet veel positiefs over, ook al wordt cooperative mode vaak als een dikke pro gezien. Hier lees ik dat multiplayer zelfs slecht is uitgewerkt in dit spel: http://www.cube-europe.com/review.php?rid=167&page=2Aap schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 14:36:
@Loctus-of0Borg, ok nu is het stuk duidelijkerIk zou gaan voor, Rainbow six dan
kun je leuk Co-op spelen en is serieus
ook Nummer13 is wel strak. Verder zou ik pikmin 2 laten liggen omdat ik hoorde dat de multiplayer tegen viel van een maat van mij, maar dat was zijn mening. Zelf nog niet gespeeld
En natuurlijk kijk eens naar Timesplitters 2 en/of 3
![]()
/me Heeft ook altijd lol met de PU/gamekings/DVD's van hunHet blad lees ik alleen omdat ik het leuk vind
maar neem alles met een dikke korrel zout
.
Btw de nieuwe dvd moet ik nog even bestellenvond het tripje naar Tjernobiel wel lache
zie je JJ staan naast een lada in Rusland.. "kijk een stevige ijzeren machine" JJ legt hand op de auto "Piep Piep Piep" vet autoalarm af
Pikmin 2 is sowieso te duur, dus die valt af. Timesplitter is misschien ook wel een goeie ja!
Whahahah verhaal over Tjernobiel. Ik was 2 weken terug nog in St. Petersburg op vakantie en je wil niet weten op wat voor stukken schroot ze daar een autoalarm zetten
Verwijderd
*stands corrected.Schweino schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:22:
[...]
Oh, wist niet dat Nintendo ook Bomberman en Soul Calibur heeft gemaakt....
http://www.nintendo-europ...ort=0&howMany=50&x=68&y=3

Weet ook niet waar ik dat gehoord heb dan, dacht echt dat ze het alleen bij hun eigen spellen deden.
Die Wario Ware party game schijnt erg leuk te zijn met meerdere spelers. Als het net zo leuk is als op de GBA en de DS geloof ik dat ook wel.
De sfeer is eerder krankzinnig dan blij, maar het is waarschijnlijk niet echt het serieuze spel waar je naar op zoek bent...
Verwijderd
Vraagjes over Baten Kaitos:
Is het verhaal goed, of is het zo'n bagger verhaal? Ik heb net een beetje het filmpje gekeken op Nintendo.nl, en ik vond het er wel vet uitzien. Vind jullie, degene die hem bezitten, dat de sfeer een beetje goed is, of niet. En speel je eingelijk met 1 karakter of met meerdere(a la Tales of Symphonia)? In het filmpje zag ik er steeds eentje.
BVD
Is het verhaal goed, of is het zo'n bagger verhaal? Ik heb net een beetje het filmpje gekeken op Nintendo.nl, en ik vond het er wel vet uitzien. Vind jullie, degene die hem bezitten, dat de sfeer een beetje goed is, of niet. En speel je eingelijk met 1 karakter of met meerdere(a la Tales of Symphonia)? In het filmpje zag ik er steeds eentje.
BVD
Moet geloof ik uitgegeven zijn door NintendoVerwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:40:
[...]
*stands corrected.
Weet ook niet waar ik dat gehoord heb dan, dacht echt dat ze het alleen bij hun eigen spellen deden.
Die Wario Ware party game schijnt erg leuk te zijn met meerdere spelers. Als het net zo leuk is als op de GBA en de DS geloof ik dat ook wel.
De sfeer is eerder krankzinnig dan blij, maar het is waarschijnlijk niet echt het serieuze spel waar je naar op zoek bent...
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Niet zo zwammen heCopycat schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:14:
[...]
Moet geloof ik uitgegeven zijn door NintendoIn dat geval klopt het bij SC2 Bomberman zou ik zo niet weten.
Baten kaitos: Publisher Namco Europe
SRS: Street Racing Syndicate: Publisher Namco Europe
Resident Evil 4: Publisher Capcom Europe
etc
Het is alleen bij de spellen die door Nintendo zelf zijn gedistribueerd, daarom staan spellen zoals Resident Evil 4, Soul Calibur II en Final Fantasy wel op die lijst en Metal Gear Solid: Twin Snakes(gedistribueerd door Konami) bijvoorbeeld niet. Als je bijvoorbeeld achter op de verpakking van Resident Evil 4 en Soul Calibur II kijkt zie je dat de spellen zijn gedistribueerd door Nintendo of Europe.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:40:
[...]
*stands corrected.
Dat sterrencatalogus programmatje heb ik inmiddels al draaien. Het is nog niet af, maar kan al wel melding geven van een update in de sterrencatalogus. Het is de bedoeling dat als er een update is dat het icoontje gaat bewegen(en eventueel een muziekje/geluidje afspeelt die je met 1 klik kan uitzetten). Er wordt een lijst met alle sterrencatalogus items opgeslagen, zodat je geen onnodige meldingen krijgt. Bovendien kun je door met de rechtermuisknop op het icoontje te klikken een lijst met alle nieuwe items in de catalogus krijgen, zodat je niet naar de site van Nintendo hoeft te surfen als er niets bijzonders in de catalogus staat.
Verwijderd
netjes hoor!
hoewel ik nog lang niet genoeg punten heb voor iets leuks vrees ik.. alles bij elkaar 1400 punten.. als ze m'n gamecube zonder aankoopsbewijs/bon nog kunnen doen dan 1800 .. dat is dan denk ik net een groot stikkervel ofzo
hoewel ik nog lang niet genoeg punten heb voor iets leuks vrees ik.. alles bij elkaar 1400 punten.. als ze m'n gamecube zonder aankoopsbewijs/bon nog kunnen doen dan 1800 .. dat is dan denk ik net een groot stikkervel ofzo
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 19:45 ]
Ik vind het zelf een van de beste spellen van de cube. Een van de beste RPG's die ik ooit gespeeld heb zelfs. De sfeer in het hele spel is erg sprookjesachtig, heel uniek. Het verhaal doet je een aantal keer flink verbazen en zit erg goed in elkaar. Je speelt met meerdere figuren, maar hoogstens 3 in een party.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:13:
Vraagjes over Baten Kaitos:
BVD
Als je ToS leuk vond kun je dit spel imho niet laten liggen
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
@Captain N is dit een beetje wat je in gedachten had?

Het programmatje detecteert alleen nog de eerste 10(van de momenteel 171) items in de sterrencatalogus en ik verwacht er de komende week niet meer mee verder te kunnen, dus het duurt nog even voordat ik iets heb wat de moeite waard is om gereleased te worden.
Ik twijfel momenteel nog een beetje om Killer 7 te kopen. Aan de ene kant lijkt het me een leuk spel, maar aan de andere kant kan ik me voorstellen dat het gebrek aan bewegingsvrijheid kan irriteren. Merk je in het spel wat van de beperkte vrijheid of valt dat mee?

Het programmatje detecteert alleen nog de eerste 10(van de momenteel 171) items in de sterrencatalogus en ik verwacht er de komende week niet meer mee verder te kunnen, dus het duurt nog even voordat ik iets heb wat de moeite waard is om gereleased te worden.
Ik twijfel momenteel nog een beetje om Killer 7 te kopen. Aan de ene kant lijkt het me een leuk spel, maar aan de andere kant kan ik me voorstellen dat het gebrek aan bewegingsvrijheid kan irriteren. Merk je in het spel wat van de beperkte vrijheid of valt dat mee?
Dat valt hartstikke mee, je kunt gewoon vrij in de levels rondlopen zoals je dat bij ieder ander spel zou kunnen. Alleen ipv te blijven haken achter hoekjes en andere nutteloze onzin loop je nu op een vaste railMetroidPrime schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 00:17:
@Captain N is dit een beetje wat je in gedachten had?
[afbeelding]
Het programmatje detecteert alleen nog de eerste 10(van de momenteel 171) items in de sterrencatalogus en ik verwacht er de komende week niet meer me verder te kunnen, dus het duurt nog even voordat ik iets heb wat de moeite waard is om gereleased te worden.
Ignorance Is Bliss
Verwijderd
Nou die kritieken op Metroid Prime 2 zijn echt HEEL erg onterecht
. De boss fights zijn echt gewoon veel moeilijker (de echt boss fights dan). Voor de rest zijn sommige ' normale' vijanden ook moeilijk .... wat goed is btw
.
Ik kwam er wel een beetje laat achter dat je die 'vaste plekken' met light in een dark area gebied kon versterken met de light beam .... sommige vijanden zijn dan zo verleden tijd. Ff goed timen, als ze op je afspringen
.
Die 3 wormen heb ik inmiddels, na 5 keer of zo .... nu zit ik tegen een guardian te vechten. Aardig moeilijk, ben al 7 keer afgegaan of zo. Denk dat ik nu wel weet hoe ik het aan moet pakken, zodat ik denk ik eindelijk superball heb
.
Ik kwam er wel een beetje laat achter dat je die 'vaste plekken' met light in een dark area gebied kon versterken met de light beam .... sommige vijanden zijn dan zo verleden tijd. Ff goed timen, als ze op je afspringen
Die 3 wormen heb ik inmiddels, na 5 keer of zo .... nu zit ik tegen een guardian te vechten. Aardig moeilijk, ben al 7 keer afgegaan of zo. Denk dat ik nu wel weet hoe ik het aan moet pakken, zodat ik denk ik eindelijk superball heb
MP2E heb ik nooit uitgespeeld omdat op een zeker punt (vrij ver in het spel) er geen nuttige hints kwamen en ik na 5 uur doelloos rondlopen gewoon gestopt ben. Als ik naar het "Hint" gebied liep kwam ik bij een deur die alleen opengaat met een wapen die ik nog niet heb en ook nergens kan vinden. (Kan me nu echt niet meer herinneren welke dat was) Ik had er gewoon geen zin meer in en dat heb ik nooit gehad met Metroid Prime. Zo zie je trouwens ook weer hoe verschrikkelijk lineair MP eigenlijk is.
[ Voor 10% gewijzigd door Max|Burn op 29-07-2005 09:38 ]
Dit topic is gesloten.