Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 56 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.967 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
MetroidPrime schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 00:17:
@Captain N is dit een beetje wat je in gedachten had?
[afbeelding]

Het programmatje detecteert alleen nog de eerste 10(van de momenteel 171) items in de sterrencatalogus en ik verwacht er de komende week niet meer mee verder te kunnen, dus het duurt nog even voordat ik iets heb wat de moeite waard is om gereleased te worden.
Leuk icoontje! :D En ik zat zelf te denken aan zoiets dergelijks als MSN geeft als je mail krijgt, of Norton, die geeft ook wel eens van die kleine popupjes daar. Of zo'n alert berichtje wat je met net send kan versturen. Of voor mijn part een email of zelfs SMS :P In ieder geval iets dat even je aandacht trekt zodat je iets hebt van "he, er is iets nieuws in de catalogus". Want als ik het goed begrijp moet je zoals nu nog steeds constant gaan kijken via dat icoontje of er iets nieuws bij staat. En het handige eraan zou nou juist zijn dat je niet meer zelf in de gaten hoeft te houden of er wat nieuws is. Wat je nu hebt is trouwens ook wel handig, zodat je in een klap kan zien wat er nieuw is. Maar ik mis dus nog iets dat even je aandacht trekt zodat je ook echt naar dit lijstje gaat kijken ;)

Mag ik trouwens vragen hoe je die regeltjes tekst die het object beschrijven als aparte objecten uit die HTML file kan krijgen?

[ Voor 8% gewijzigd door Captain N op 29-07-2005 09:40 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo Quarterly Profits Down 80%
1UP is reporting that Nintendo had a 78.5% reduction in operating profits for the quarter. 'Speculation from the news service on the reason for the drop makes perfect sense - the GameCube doesn't have enough exclusives, first-party and third-party, and sales of GBA SP and GameCube have been declining.' Time to release more Pokemon games, stat!"

http://games.slashdot.org...tml?tid=234&tid=98&tid=10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Hm nou ze zullen vast niet meteen failliet gaan, maar wel jammer als het zo is.
De Cube e.d. verdienen veel meer aandacht idd.
Ik heb hem al even maar ga het steeds meer een prachtding vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:38:
MP2E heb ik nooit uitgespeeld omdat op een zeker punt (vrij ver in het spel) er geen nuttige hints kwamen en ik na 5 uur doelloos rondlopen gewoon gestopt ben. Als ik naar het "Hint" gebied liep kwam ik bij een deur die alleen opengaat met een wapen die ik nog niet heb en ook nergens kan vinden. (Kan me nu echt niet meer herinneren welke dat was) Ik had er gewoon geen zin meer in en dat heb ik nooit gehad met Metroid Prime. Zo zie je trouwens ook weer hoe verschrikkelijk lineair MP eigenlijk is. :)
Kwestie van alles opschrijven ;). Doe ik tenminste wel. Als ik een kamer binnenloop, ff opschrijven wat ik allemaal nog niet kan doen. Ik ben denk ik nog niet zo ver als jij was ;). MP is in ieder geval minder lineair dan het gros van de games, bijna alle games zijn lineair denk ik. Dus MP / MP2 denk ik vallen niet onder echt lineaire games.

Het was voor mij ook weer ff geleden, aangezien ik sinds februari World of Warcraft gespeeld heb. Heb nu een pauze ingelast, en ben blij dat ik alles heb opgeschreven, en ik vink gewoon af waneer ik hetgeen heb gedaan / gepakt ;). Tot nu toe vermaak ik me, Metroid is ook mijn favoriete Nintendo franchise (ja, beter dan Zelda ;)), maar dat wil niet zeggen dat ik alles klakkeloos goed vind .... dat is meer fan-gedrag ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik weet wel welke upgrade ik nodig heb..ik kan hem gewoon niet vinden.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:45:
1UP is reporting that Nintendo had a 78.5% reduction in operating profits for the quarter. 'Speculation from the news service on the reason for the drop makes perfect sense - the GameCube doesn't have enough exclusives, first-party and third-party, and sales of GBA SP and GameCube have been declining.' Time to release more Pokemon games, stat!"

En tóch maakten ze als enige van "de 3" winst.
Toch? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:01:
[...]

minder winst betekend niet geen winst!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm heb me nu al 2 keer geprobeerd te registreren op die nintendo site voor dat vip systeem, maar ik krijg iedere keer geen activatie mail :? duurde dat bij jullie ook zo lang (bebeurt meestal toch direct?!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:45:

In dezelfde periode hebben Sony en Microsoft enorme verliezen geleden op hun gamesdivisies(zie IGN), dus op zich is dit niet zo heel erg. Zoiets lijkt mij vrij normaal in het jaar voordat een nieuwe console geïntroduceerd wordt.
Captain N schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:38:
[...]
Mag ik trouwens vragen hoe je die regeltjes tekst die het object beschrijven als aparte objecten uit die HTML file kan krijgen?
Het trekt momenteel ook je aandacht, doordat het icoontje in een 1-up mushroom veranderd als er een update is en er wordt het star man muziekje uit Super Mario Bros. 1 gespeeld. De items worden uit de catalogus gehaald door middel van reguliere expressies. Het icoonjte moet nog geanimeerd worden als er een update is geweest en ik moet nog een manier zoeken om de volledige sterrencatalogus op te halen. Verder draait het wel al goed.

[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 29-07-2005 13:30 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:01:
Nee, dat is een hardnekkig misverstand, dat blijft bestaan omdat iedereen het maar blijft herhalen. Sony maakt ook winst op de PS2 divisie en zelfs Microsoft gaat nu dacht ik winst maken op de Xbox (meen ik laatst gelezen te hebben). Dat MS het nog niet zo goed deed is te verklaren omdat ze laat zijn toegetreden en een nieuwe speler waren. Sony daarentegen is al bijna 10 jaar marktleider en het zou natuurlijk van de zotte zijn als ze dan geen winst weten te maken. En dat is dus ook niet zo, Sony verdiend goed aan het PS project (het enige wat misschien wel zo is dat er kwartalen zijn waarop ze verlies draaien, maar dat wordt zeker wel gecompenseerd door de andere kwartalen) en dat is waarschijnlijk ook de reden dat MS de markt heeft betreden. Want als een gerenomeerd bedrijf als Sony al niet in staat zou zijn om met 70% marktaandeel geen winst te maken, dan zou MS natuurlijk wel gek zijn om op zo'n markt te gaan opereren.

[ Voor 9% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 29-07-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:23:
[...]

Nee, dat is een hardnekkig misverstand, dat blijft bestaan omdat iedereen het maar blijft herhalen. Sony maakt ook winst op de PS2 divisie en zelfs Microsoft gaat nu dacht ik winst maken op de Xbox (meen ik laatst gelezen te hebben). Dat MS het nog niet zo goed deed is te verklaren omdat ze laat zijn toegetreden en een nieuwe speler waren. Sony daarentegen is al bijna 10 jaar marktleider en het zou natuurlijk van de zotte zijn als ze dan geen winst weten te maken. En dat is dus ook niet zo, Sony verdiend goed aan het PS project (het enige wat misschien wel zo is dat er kwartalen zijn waarop ze verlies draaien, maar dat wordt zeker wel gecompenseerd door de andere kwartalen) en dat is waarschijnlijk ook de reden dat MS de markt heeft betreden. Want als een gerenomeerd bedrijf als Sony al niet in staat zou zijn om met 70% marktaandeel geen winst te maken, dan zou MS natuurlijk wel gek zijn om op zo'n markt te gaan opereren.
Waar haalt iedereen toch vandaan dat Sony winst maakt? Sony behaalt enorme verliezen en de gamesdivisie draagt daar ook een steentje aan bij. Sony heeft vorig kwartaal op de gamesdivisie een verlies gemaakt van $52.5 miljoen, dat is bijna een verdubbeling van het verlies dat Sony in hetzelfde kwartaal vorig jaar behaalde. Het gaat financieel erg slecht met Sony en in september worden er plannen gepresenteerd om het bedrijf weer winstgevend te maken.

Bronnen: CNN Money en IGN

Microsoft maakt overigens ook nog steeds geen winst op de Xbox, maar daar heb ik geen cijfers van.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendoh.com/prateeko/ign/gamingdivisions_files/image004.gif

Vond ik wel een mooi overzichtje ;)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MetroidPrime schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:48:
Waar haalt iedereen toch vandaan dat Sony winst maakt? Sony behaalt enorme verliezen en de gamesdivisie draagt daar ook een steentje aan bij. Sony heeft vorig kwartaal op de gamesdivisie een verlies gemaakt van $52.5 miljoen, dat is bijna een verdubbeling van het verlies dat Sony in hetzelfde kwartaal vorig jaar behaalde. Het gaat financieel erg slecht met Sony en in september worden er plannen gepresenteerd om het bedrijf weer winstgevend te maken.

Bronnen: CNN Money en IGN
Zie overzicht van Elroy ;) Maar het is ook een kwestie van gezond boeren verstand. Waarom zou Sony als ze niet in staat zijn winst te maken bij 70% marktaandeel een PS3 ontwikkelen en vervolgens ook nog eens met een PSP komen? En waarom zou MS er dan zo op gebrand zijn om die markt ook te betreden? Zowel Sony als MS zijn echt hele grote gerespecteerde bedrijven, die zijn echt niet gek. Dus waarom zetten ze dan zo groots in op die markt?
Sowieso moet je ernaar kijken of Sony winst maakt over de gehele PS2 periode. De laatste verliezen in de "games"divisie worden met name veroorzaakt door de ontwikkeling van de PS3 en de aanloopverliezen bij de PSP. Dat neemt niet weg dat ze met de PS2 een winstgevend product in handen hebben.

Overigens zie ik in het CNN bericht niet staan dat de gamesdivisie van Sony een zorgenkindje zou zijn. Voorts staat er dit in het bericht van IGN:
However, the group also saw a 5.9 billion yen ($52.7 million) operating loss -- attributed to marketing and research -- compared to last year's 2.9 billion yen.
Die verliezen zijn dus hoogst waarschijnlijk te wijten aan, zoals ik al zei, de introductie van de PSP en de ontwikkeling van de PSP en de PS3. Ik blijf er dus bij dat de PS2 een winstgevend project is voor Sony en dat ze zo zwaar inzetten op de PSP en PS3, omdat ze weten dat ze winst kunnen maken op de gamesmarkt.
Microsoft maakt overigens ook nog steeds geen winst op de Xbox, maar daar heb ik geen cijfers van.
Ik denk dat ik bij het bericht heb gedacht aan Q4 van MS, dat ze daar voor het eerst winst maakten.

[ Voor 25% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 29-07-2005 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Op zich hoeft de PS2 niet perse winstgevend te zijn. Het genereert namelijk wel een enorme cashflow en daar kun je als bedrijf redelijk op teren. Op de hardware draaien ze dikke verliezen maar ze hebben wel een marktaandeel van 70%. Daarnaast hebben ze een briljante 3rd party support. Dus zullen een heleboel mensen met een PS2 (meer dan 50 miljoen, toch) sowieso een PS3 gaan overwegen. Deze keer zullen ze zich echter niet zo snel laten verleiden tot een prijzen oorlog. Ze hebben ook al aangegeven dat de PS3 duur gaat worden. Ik neem dan ook aan dat ze niet nog een generatie verlies zullen gaan draaien op de hardware. Dat MS dat waarschijnlijk wel gaat doen is niet verwonderlijk. MS heeft genoeg geld ervoor en zij moeten wel. Nintendo zal zoals gebruikelijk goedkope hardware realiseren en deze nog met winst verkopen (of minimaal kiet spelen).
Punt is dat Sony zijn doel heeft bereikt met de huidige strategie. Het heeft ze veel geld gekost maar ze staan nu wel ijzersterk in de markt. Dat gaan ze deze generatie gebruiken om te cashen, mocht dit niet lukken kunnen ze altijd de prijs nog omlaag gooien Remember de PS2 lanceerde met een prijs van 1100 nederlandse florijnen ofwel 500 euro, pas toen Nintendo met de goedkope Gamecube kwam ging die prijs omlaag (een jaar later dus).

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Ik zou graag nog een vraagje stellen veroorzaakt door mijn gebrek aan handleiding bij Rogue Leader:
Het halen van medaillesis een soort target in het spel, en aan het eind van een levelkrijg je een overzicht van welke medaille je behaald hebt. Vreemd genoeg staat mijn "targetting computer"ding altijd op 0%, waardoor ik nog geen medaille heb gehaad. Nu gebruik ik hem wel (rode scherm met een ruitje in het midden), en ik raak er heel wat mee.

Iemand een idee van wat ik fout doe, en hoe ik toch wat procentjes kan krijgen?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Als ik me goed herinner moet je die targetting computer juist niet gebruiken ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Captain N schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 16:14:
Als ik me goed herinner moet je die targetting computer juist niet gebruiken ;)
Je doelt op de "use the force luke" uitspraak zeker :)

Als iemand iets specifiekere hulp heeft houd ik mij aanbevolen ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik bedoel hoe meer je die targeting computer gebruikt, hoe later dat percentage wordt. Dacht ik hoor. Is alweer een tijdje geleden ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Captain N schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 16:45:
Ik bedoel hoe meer je die targeting computer gebruikt, hoe later dat percentage wordt. Dacht ik hoor. Is alweer een tijdje geleden ;)
:D ah zo. Ga ik eens proberen!

(verklaart wel hoe het komt dat het slechter wordt naarmate ik het meer probeer)

[ Voor 14% gewijzigd door cheiron op 29-07-2005 16:49 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 16:49:
[...]

:D ah zo. Ga ik eens proberen!

(verklaart wel hoe het komt dat het slechter wordt naarmate ik het meer probeer)
moet ik anders eens een kopietje van de handleiding voor je maken?
ik ben te stom om m'n hp scanner fatsoenlijk werkend te krijgen.. maar kopietjes in een evelop kan ik zo doen hoor..

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 12-09 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Even een reactie op een paar posts:

Het verhaal dat Sony verlies maakt verbaasde me ook altijd wel, maar de uitspraak die volgens mij meestal gedaan word is 'ze (ook ms) maken verlies op de hardware'. Ik weet niet of dit nog actueel is, immers de productie processen worden steeds meer gefinetuned and de chips e.d. worden ook goedkoper nadat ze ouder worden, maar het is een feit dat cube hardware niet met verlies werd verkocht en de andere 2 dus wel.
Verder is de gaming business te vergelijk met printers, basis apparaat (relatief) goedkoop en daarna geld binnenharken op toners/games. :)

Wat betreft de pu, op de een of andere manier vind ik het op tv toch leuker dan in magazine vorm, hoewel ik misschien 5 of 6 pu's in al die jaren heb gekocht.
Ik was zelf jarenlang fan van C+VG en de bladen die daaruit afsplitsten (mean machines, nms, ssm)
en hoog spel vond ik ook leuk omdat het echt op nederland was gericht (wel meestal heeel veel gelu err tekst en weinig screenshots). Maar nu internet opgekomen is (gamerankings! _/-\o_ ) en omdat ik sowieso minder game dan vroeger koop ik momenteel eigenlijk geen games magazines meer.
Edge is, zoals al eerder genoemd, gewoon te serieus, egm heb ik ook een paar keer gekocht maar heeft me nooit echt kunnen overtuigen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik ben trouwens ook benieuwd wat de grote 3 uitgeven om hun exclusives te krijgen. Ik meen dat Nintendo vooral aan support doet en meeontwikkelt. Maar ook zij zullen heus wel eens een zak geld wegzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een goede RPG op de cube, nu ben ik er onderhand wel achter dat Tales of Symphonia en Baten Kaitos zo een beetje dé RPG's van het moment zijn, maar ja welke moet ik nemen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar hou je van: card battles of van "echte" battles. Hou je van card battles, ga dan voor Baten Kaitos, hou je daar niet van, ga dan voor Tales of Symphonia... En natuurlijk het verschil in graphics. Houd je van tekenfilm graphics, dan kan je voor Tales kiezen, hou je er niet van dan kan je voor Batne Kaitos kiezen. Maar zo belangrijk zo de graphics niet... Maar wat je het beste kan doen is gewoon een aantal reviews lezen, en filmpjes kijken. Je bepaalt uiteindelijk zelf welke game je kiest ;) ....

Oooh jah, en vergeet Paper Mario 2 niet, ook een goeie RPG hoor. Moet je niet onderschatten door het Mario embleem...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Dat bedenk ik me nu pas dat het Mario "embleem" pas in de laatste generatie een negatieve klank heeft gekregen. Vroegah was het juist omgekeerd. Als Nintendo een erg goed spel dacht te hebben dan durfden ze het aan om er het Mario embleem op te plakken. Nu is het meer ondersom. We hebben een concept en om het meer te verkopen misbruiken we het Mario embleem. Neemt niet weg dat de games op zich nog steeds erg goed zijn, maar het Mario embleem is zijn oude glans wel kwijt...

Ik vind eigenlijk dat ze ipv van overal expliciet Mario op te plakken er "Nintendo" van hadden moeten maken. Dus "Nintendo Tennis", "Nintendo Golf" etc, en de Mario naam bewaren voor zaken als "Paper Mario" en (toch wel) Mario Kart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 19:30:
[...]

moet ik anders eens een kopietje van de handleiding voor je maken?
ik ben te stom om m'n hp scanner fatsoenlijk werkend te krijgen.. maar kopietjes in een evelop kan ik zo doen hoor..
Dat zou wel geweldig zijn!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 14:47:
Dat bedenk ik me nu pas dat het Mario "embleem" pas in de laatste generatie een negatieve klank heeft gekregen. Vroegah was het juist omgekeerd. Als Nintendo een erg goed spel dacht te hebben dan durfden ze het aan om er het Mario embleem op te plakken. Nu is het meer ondersom. We hebben een concept en om het meer te verkopen misbruiken we het Mario embleem. Neemt niet weg dat de games op zich nog steeds erg goed zijn, maar het Mario embleem is zijn oude glans wel kwijt...

Ik vind eigenlijk dat ze ipv van overal expliciet Mario op te plakken er "Nintendo" van hadden moeten maken. Dus "Nintendo Tennis", "Nintendo Golf" etc, en de Mario naam bewaren voor zaken als "Paper Mario" en (toch wel) Mario Kart.
Misschien heb je gelijk .... maar gezeik was er toch wel gekomen van de 'GTA-als-het-maar-geweldadig-is-kan-ik-lekker-stoer-doen-naar-vrienden-generatie' .... we zitten namelijk ook in een tijd dat veel mensen verwend zijn, .... scheelt een hoop. BIj mij persoonlijk heeft Mario nog steeds een positieve klank eerlijk gezegd, want het staat eigenlijk altijd gelijk aan kwaliteit. Ik denk dat het gros van de zeikerds het 1) nog nooit gespeeld hebben 2) nog leuke zouden vinden ook (maar niet toegeven) ALS ze het zouden spelen ;).

Ikzelf ben niet zo'n simulatie-freak, dus hoe arcaderiger het is .... hoe beter ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ach, die generatie is er nu, maar daar doe je niks aan. Tenminste ik niet, want ik hoor daarbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
Voor de mensen die ingescande handleidingen zoeken:
http://www.gamemanuals.net/search

@cheiron Even zoeken op Rogue leader en je hebt m :)

[ Voor 5% gewijzigd door D3ft0n3 op 30-07-2005 17:12 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een vraagje:
Ik heb laatst voor een zacht prijsje Ikaruga op de kop weten te tikken. Nu is dit spel zoals zoveel ouderwetse japanse arcade shooters oorspronkelijk ontworpen om in een soort portret formaat (TATE) gespeeld te worden. Het spel biedt dan ook de mogelijkheid om het beeld fullscreen, 90 graden gedraaid, in te stellen zodat je geen zwarte banden meer hebt aan de zijkanten van het scherm. Om te spelen zou je dan je TV eveneens 90 graden moeten draaien.
Deze grap wordt in de handleiding van het spel uitdrukkelijk afgeraden voor huis tuin en keuken tv's. Ik kon het natuurlijk niet laten en heb het toch geprobeerd en er was in principe niets aan de hand. Ik heb een vrij kleine TV en hij staat gedraaid goed stabiel. Nadat ik hem weer terug had gedraaid was er wel enig kleurverschil merkbaar. Ik heb mijn TV toen een tijdje uit gelaten en daarna deed alles het weer naar behoren.
Ik vraag me nu alleen af of het langdurig op z'n kant zetten van mijn televisie permanente schade kan veroorzaken. Iemand hier ervaring mee? Zijn er nog frequente TV-kantelaars/Ikaruga fans in het topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik vraag me nu alleen af of het langdurig op z'n kant zetten van mijn televisie permanente schade kan veroorzaken.
Er wordt in de handleiding zelfs voor gewaarschuwd, wat denk je zelf.. ;) ? Het is ZEER slecht voor je TV. Je beeldbuis gaat eraan.

[ Voor 10% gewijzigd door Max|Burn op 31-07-2005 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:14

TdV

misschien kan je op je zij gaan liggen als je ikuraga speelt ipv de tv te kantelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:55

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Zo, vannacht even Baten Kaitos uitgespeeld!

Ook al had ik op een gegeven moment alles wel zo`n beetje gezien, toch bleef het spel boeien. Zo af en toe duren de teksten een beetje lang en er had wel wat meer gevarieerd kunnen worden met de muziek in de steden, maar dat is dan ook alles wat ik te klagen heb.

Bij Baten Kaitos ben je veel minder lang bezig met reizen dan bijv. ToS, iets wat ik heel erg kan waarderen. Ook de gevechten blijven goed: mooie animaties en als je tegen "zwakke" monsters aan het vechten bent dan is het interessant om bijvoorbeeld combo's uit te proberen voor nieuwe items.

De personages
spoiler:
(op Lyude en Mizuti na)
vond ik leuk uitgewerkt en de verschillen in de wapens die de personages hebben maken het interessant om af en toe af te wisselen om te genieten van de mooie effecten in battles.

Mijn eindoordeel over dit spel: 9/10!

Om toch maar de vergelijking te maken: In mijn ogen is Baten Kaitos leuker dan ToS, dit komt met name omdat in Baten Kaitos het tempo er op termijn toch beter in zit dan in ToS en het card battle systeem erg goed werkt.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

MaxBurn schreef op zondag 31 juli 2005 @ 07:48:
[...]
Er wordt in de handleiding zelfs voor gewaarschuwd, wat denk je zelf.. ;) ? Het is ZEER slecht voor je TV. Je beeldbuis gaat eraan.
Toch vraag ik me af hoe het dan zit arcade kasten, deze schermen worden speciaal gebouwd om gekanteld te staan?
En ik heb dacht ik ook wel iets gelezen op zo'n 'bouw je eigen mame kast' site waarbij je relatief eenvoudig je scherm kon kantelen. Ik kan me niet voor stellen dat deze schermen allemaal overlijden op de korte termijn........
Weet je de technische rede van het 'eraan gaan van de beeldbuis'?

En zouden alle fantieke ikaruga/arcade shooter fans dan tft schermen hebben waarbij het geen probleem is? :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 01:08:
FF een vraagje:
Iemand hier ervaring mee? Zijn er nog frequente TV-kantelaars/Ikaruga fans in het topic?
Ik heb een arcade monitor die inderdaad kantelbaar is. Consumenten televisies zijn hier veelal niet op gemaakt. Er zijn twee redenen om een TV niet te kantelen. (1) structureel is de behuizing niet gemaakt om 90 graden gedraaid te staan en (2) de warmte afvoer is anders wanneer je de TV kantelt. Hierdoor komt er bijvoorbeeld een warme luchtstroom langs componenten die normaal niet warm worden. Hierdoor kan het toestel kapot gaan.

Een arcade monitor zit om bovengenoemde redenen dan ook in een open frame waardoor de warmte goed weg kan. Ook zijn bij veel arcade monitoren de fly-back transformator voorzien van een ventilator. Consumenten TVs hebben geen ventilator maar gewoon ventilatie sleuven aan de bovenkant en zijkant van de behuizing.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Heeft het ook niet met het magnetisch veld te maken? Een tv is gemaakt en afgesteld om horizontaal te staan. Dus je zult hem op zijn minst opnieuw moeten calibreren als je hem permanent op zijn kant zult zetten.

En nog een ander vraagje. Bestaan er voor de GC eigenlijk ook nog leuke 2d sidescrolling platformers? Zoals Super Mario World voor de SNES..

[ Voor 26% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 31-07-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 16:48:
Tja, ach, die generatie is er nu, maar daar doe je niks aan. Tenminste ik niet, want ik hoor daarbij :P
Op zich niet erg (atlhans, men denk wel erg makkelijk over geweld ed, maar ja ;)) .... en iedereen moet ook gamen wat ze leuk vinden, het punt is meer dat men zo lekker afkrakend doen tegen mensen die andere games leuk vinden. Ikzelf heb echt een schurfthekel aan simulatiegames, maar dat wil niet zeggen dat ik die mensen hun games niet gun. Sterker nog, ik kan er eigenlijk geen echt mening over hebben, want ik heb al die games niet gespeeld, het is alleen niet mijn ding (pretpaken bouwen etc ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op zondag 31 juli 2005 @ 19:56:
Heeft het ook niet met het magnetisch veld te maken? Een tv is gemaakt en afgesteld om horizontaal te staan. Dus je zult hem op zijn minst opnieuw moeten calibreren als je hem permanent op zijn kant zult zetten.

En nog een ander vraagje. Bestaan er voor de GC eigenlijk ook nog leuke 2d sidescrolling platformers? Zoals Super Mario World voor de SNES..
Viewtiful Joe? Donkey Kong: Jungle Beat? Wario World?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 20:52:
Viewtiful Joe? Donkey Kong: Jungle Beat? Wario World?
Viewtiful Joe is toch meer een actie/vechtspel achtige game?
DKJB heb ik al en Wario World lijkt op screens van ign meer een 3d game te zijn zoals Super Mario Sunshine dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op zondag 31 juli 2005 @ 21:18:
[...]

Viewtiful Joe is toch meer een actie/vechtspel achtige game?
DKJB heb ik al en Wario World lijkt op screens van ign meer een 3d game te zijn zoals Super Mario Sunshine dat is.
Wario World is geen game a la Sunshine, het is echt een 2D/3D sidescroller ;). Hij's best leuk, niet super (Wario Land 4 was echt super bijvoorbeeld), maar zeker vermakelijk!

VJ is inderdaad meer actie gericht, maar zitten ook leuke puzzels in, en is een 2D sidescroller ;).

Daarnaast heb je altijd nog een GBA-player ;).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2005 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Dan probeer ik binnenkort ook maar eens Wario World en VJ (het is overigens niet voor mij, maa voor mijn vriendin en die houdt wat minder van actie/vechten vandaar) en ik zag ook de Sonic Mega Collection, dus misschien dat ze die ook nog leuk vind. Nu nog hopen dat ik er ook nog daadwerkelijk aan kan komen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die ook ja, die wil ik zelf ook nog een keer op de kop tikken ;). Wario World zal wel moeten lukken voor 15 euro of zo!

Ikzelf was gister jarig ..... heb naast God of War en Metroid: Zero Mission ..... ook mario Tennis en Mario Party 6 gekregen ..... was best leuk ;). Mario Tennis is echt supergoed!!! Je kunt zeggen wat je wilt, maar die sport games zijn niet slecht ..... sterker nog, is best goed over nagedacht. En je kunt Power attacks uitzetten als je niet van Arcade onderdelen houdt (ik wel dus), maar ALS je die weghaalt, blijft er volgens mij wel gewoon een goeie tennis game over. Ik ben dus wel beniwuwd naar Mario Soccer (Striker) & Baseball. Kom maar op met die handel (en nee, ik erger me niet aan de MArio Franchise, die staat namelijk voor hoge kwaliteit ;)).

Mario party was gewoon weer ouderwets goed .... weer 80 nieuwe minigames, leuke borden, en daar gaat het om, mij wel dan. Leukste 4 player franchise die ik ken, Cube is wel het beste als het om multiplayer games met 4 mensen in 1 huiskamer gaat (op 1 TV dan :)). Ik ken zelf geen games op de PS2 en Xbox die diezelfde magie hebben, laat staan dat ze er uberhaupt zijn .... niets ten nadele van die systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Mario Party heb ik laatst ik laatst voor het eerst gespeeld. En ik vond er echt niks aan. Er zat totaal geen vaart in. Geef mij maar Wario Ware.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Megaman Anniversary Collection (een nieuw deel is aangekondigd als ik me niet vergis). Helaas hier nooit uitgekomen, wel in de US. Verder is PC Genjin een sidescroller. Maar wel een supermoeilijke, dus of het wat voor je vriendin is... Japan only trouwens, maar dat moet verder geen probleem zijn in een platformer.

[ Voor 8% gewijzigd door Captain N op 31-07-2005 22:57 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

2d sidescrollers? Leuke?
Viewtiful Joe :)

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:55:
Mario Party heb ik laatst ik laatst voor het eerst gespeeld. En ik vond er echt niks aan. Er zat totaal geen vaart in. Geef mij maar Wario Ware.
Single player bedoel je? Heb ik volgens mij niet langer dan 15 minuten geprobeerd per MP versie .... is geen drol aan ..... Mario Party is ALLEEN leuk in Multi Player.

Wario Ware is weer niet mijn ding, weet niet waarom, trekt me niet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Van het weekend, eventjes Dragon Laird 3D gespeeld op een backup ;) kan iedereen vertellen dat je hard van deze game moet weglopen want het is echt slecht uitgewerkt. Blijf hier vandaan en spaar je geld voor wat leuks :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 20:47:
[...]

Op zich niet erg (atlhans, men denk wel erg makkelijk over geweld ed, maar ja ;)) .... en iedereen moet ook gamen wat ze leuk vinden, het punt is meer dat men zo lekker afkrakend doen tegen mensen die andere games leuk vinden. Ikzelf heb echt een schurfthekel aan simulatiegames, maar dat wil niet zeggen dat ik die mensen hun games niet gun. Sterker nog, ik kan er eigenlijk geen echt mening over hebben, want ik heb al die games niet gespeeld, het is alleen niet mijn ding (pretpaken bouwen etc ;)).
Maar ik ben ook zo niet O-) Nou ja, een beetje dan, maar niet ten opzichte van Nintendo, daar hou ik van, en ook niet ten opzichte van "kiddy"(<-leuk woord :)), want dat vind ik juist leuk... Maar meer ten opzichte al die nerds die Halo 2 aanbidden :P. Tja, het leven is hard. En simulatie gamen roeleren hard, vooral pretparken bouwen :P :+ B) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Mensen weer een vraagje. Ben steeds een beetje aan het rondkijken naar een nieuwe TV en wilde eerst een breedbeeld (16:9) zodat ik "mooi" kan Gamecuben & Xboxen N64-en , NESsen en filmpjes kijken. Wel doe ik regelmatig ook gamen met 3andere vrienden waardoor je dus altijd splitsscreen krijgt en wat dus waarschijnlijk prettiger zou kijken op een 4:3 televisie.

Nu weet ik niet meer zogoed wat nu verstandiger is. Als ik zwarte balken op mijn tv krijg, tijdens een dvdtje, ok, kan ik wel mee leven. TV kijken zelf doe ik er niet op, maar dus wel gamen. Kun je nu dan, zowel single als multiplayer beter gamen op een 4:3 of een 16:9 ?

Wie schept mij een beeldje duidelijkheid?

edit: een 72cm 4:3 is "veel groter " dan een 72cm breedbeeld zegmaar ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Dutchie! op 01-08-2005 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt mij dat een 16:9 tv gewoon roeleert. Toch? Volgens mij gamet dat gewoon een stuk lekkerder, en vooral in multiplayer lijkt het mij relaxed, maar dit moeten de kenners eigenlijk beantwoorden. Mijn tv is namelijk te slecht voor worden, mijn pc monitor(17 inch) is zelfs nog groter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 21:51:
Het lijkt mij dat een 16:9 tv gewoon roeleert. Toch? Volgens mij gamet dat gewoon een stuk lekkerder, en vooral in multiplayer lijkt het mij relaxed, maar dit moeten de kenners eigenlijk beantwoorden. Mijn tv is namelijk te slecht voor worden, mijn pc monitor(17 inch) is zelfs nog groter :P
De gamecube heeft ERG weinig widescreen spellen (Soul Calibour 2, F-Zero GX zijn volgends mij de enige multiplayer spellen die het hebben)
Single player zijn er ook maar een paar leuke widescreen games (Starfox -niet al te goed, Eternal Darkness -topper! en Beyond Good & Evil -niet anamorph :()

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De kaskrakers zijn 16:9 (Bij xbox helemaal) + de volgende generatie zal bijna volledig 16:9 zijn...rara wat moet je doen .. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Max|Burn op 01-08-2005 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 22:22:
De kaskrakers zijn 16:9 (Bij xbox helemaal) + de volgende generatie zal bijna volledig 16:9 zijn...rara wat moet je doen .. :)
offtopic:
Een 4:3 televisie kopen :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Een aardige 4:3 TV is eurotje of 500. (leuk model dan). Een als het HDTV over 2-3jaar goed te betalen is en de next-gen consoles maken er daadwerkelijk gebruik van, met een wereld van verschil, dan ga ik toch wel om een HDTV dan... dus ja :)

Blijft moeilijk dit :/

edit: dan is een breedbeeld eigenlijk te duur, maar als de huidige games gewoon fijner spelen op een 16:9 dan twijfel ik en haal ik misschien toch maar een breedbeeld :) ...

[ Voor 25% gewijzigd door Dutchie! op 01-08-2005 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Aap schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 23:43:
Een aardige 4:3 TV is eurotje of 500. (leuk model dan). Een als het HDTV over 2-3jaar goed te betalen is en de next-gen consoles maken er daadwerkelijk gebruik van, met een wereld van verschil, dan ga ik toch wel om een HDTV dan... dus ja :)

Blijft moeilijk dit :/

edit: dan is een breedbeeld eigenlijk te duur, maar als de huidige games gewoon fijner spelen op een 16:9 dan twijfel ik en haal ik misschien toch maar een breedbeeld :) ...
Alle games zijn op een breedbeeld tv net zo fijn als op een 4:3 tv. Je hebt bij de meeste breedbeeld tv speciale opties voor de weergave van 4:3 beelden. Je kunt bijvoorbeeld zwarte balken aan de zijkanten hebben om een spel weer in 4:3 te spelen. Op een 16:9 tv kun je een 4:3 spel dus spelen zoals je dat zelf wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Hrmm zoals sommige wellicht kunnen herinneren wel ik al 'een tijdje' |:( mega man anniversary collection kopen.
Nu weet ik dat oscar m. nogal lyrish was over videogames plus, maar zijn er ook mensen die iets kunnen vertellen over dvdsoon en vooral dvdboxoffice.....de laatste doet gratis wereldwijde verzending. En ik blijf toch een nederlandert he. :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 02-08-2005 01:04 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 12-09 09:13
Alien Hominid is erg leuk, beetje Metal Slug achtig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 08:59:
[...]

Alien Hominid is erg leuk, beetje Metal Slug achtig..
Ik dacht ook onmiddelijk aan deze titel toen ik 2d hoorde, echter volgens mij is het toch meer arcade shooter dan platformer. Lijkt me niet echt gf friendly :)
(duh je zegt dit ook als door em met MS te vergelijken, die door zijn moeilijkheidsgraad onder dezelfde noemer valt, tenzij het vriendinnetje natuurlijk een 733t grrrrl gamert is natuurlijk :P )
Ari3 schreef
Ik heb een arcade monitor die inderdaad kantelbaar is.
Sweet! Heb je iets meer info over waar je deze gekocht hebt, en wat info als, grootte, prijs en natuurlijk mate van tevredenheid?
offtopic:
Gebruik je deze ook voor emu&retro?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:49

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

TheEvilCuber schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 22:16:
[...]
Single player zijn er ook maar een paar leuke widescreen games (Starfox -niet al te goed, Eternal Darkness -topper! en Beyond Good & Evil -niet anamorph :()
Wat dacht je van MP2:E? Heeft ook een 16:9 stand.

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalNerd
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-05 14:48

MetalNerd

Wake up and smell the ashes...

Sagat schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 01:04:
Hrmm zoals sommige wellicht kunnen herinneren wel ik al 'een tijdje' |:( mega man anniversary collection kopen.
Nu weet ik dat oscar m. nogal lyrish was over videogames plus, maar zijn er ook mensen die iets kunnen vertellen over dvdsoon en vooral dvdboxoffice.....de laatste doet gratis wereldwijde verzending. En ik blijf toch een nederlandert he. :Y)
Ik heb meerdere malen games besteld bij dvdboxoffice. Mijn bevindingen:
- goedkoop
- betrouwbaar
- niet altijd even snel (heb een keer een bestelling gecancelled omdat het niet op voorraad was en veeel te lang duurde), meestal in totaal 1,5 week van bestellen tot ontvangen

Ik vind het wel een aanrader!

nieuwste aanwinsten: Western Digital 2500JB, Samsung SyncMaster 930BF, SonyEricsson W800i, Nintendo DS, Leadtek A6600 GT AGP, NEC 3520 DVD-RW DL 16x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 08:53:
[...]

Single player bedoel je? Heb ik volgens mij niet langer dan 15 minuten geprobeerd per MP versie .... is geen drol aan ..... Mario Party is ALLEEN leuk in Multi Player.

Wario Ware is weer niet mijn ding, weet niet waarom, trekt me niet ;).
Nee, gewoon multi-player. Foy, wat een zuig spel. Dat gewandel over dat bord duurt veels te lang. En die spellen zijn ook zo afgelopen, wat opzich niet erg is, maar dan moet het bord gedeelte VEEL sneller gaan.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

iNSaNe-oNe schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:07:
[...]

Wat dacht je van MP2:E? Heeft ook een 16:9 stand.
Wie wat waar hoe? ik weet namelijk dat je hem kan stretchen, maar ik was er nooit echt helemaal uit of dit nou voor breedbeeld zorgde of niet :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 12:45:
[...]Nee, gewoon multi-player. Foy, wat een zuig spel. Dat gewandel over dat bord duurt veels te lang. En die spellen zijn ook zo afgelopen, wat opzich niet erg is, maar dan moet het bord gedeelte VEEL sneller gaan.
Het is gewoon ganzenborden .... ach, je houdt ervan, of niet ..... ik wel ;). Dat lopen over het bord hoort er nu eenmaal bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
TheEvilCuber schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 12:49:
[...]

Wie wat waar hoe? ik weet namelijk dat je hem kan stretchen, maar ik was er nooit echt helemaal uit of dit nou voor breedbeeld zorgde of niet :)
Klopt, is geen breedbeeld, wordt gewoon gestretched.

zaterdag nog effe een 2e cube gehaald bij Nedgame, voordat ze de digitale videopoort eruit slopen. Heb nu een geile zilveren dus :p

[ Voor 20% gewijzigd door Schweino op 02-08-2005 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Bij Timesplitters: Future Perfect ben ik bezig met een league en ik kom niet verder dan: On the take; Virtual Brutality. Ik was bij het stukje "destroy the inner core", en kreeg de melding dat dat moest via "internal plasma explosions". Ik ging dus naar die grote apekop, ging eronder staan en gooide de plasma granaten in die kop van onderen, maar dat hielp niet :( . Hoe moet het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aap schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 21:41:
Mensen weer een vraagje. Ben steeds een beetje aan het rondkijken naar een nieuwe TV en wilde eerst een breedbeeld (16:9) zodat ik "mooi" kan Gamecuben & Xboxen N64-en , NESsen en filmpjes kijken. Wel doe ik regelmatig ook gamen met 3andere vrienden waardoor je dus altijd splitsscreen krijgt en wat dus waarschijnlijk prettiger zou kijken op een 4:3 televisie.

Nu weet ik niet meer zogoed wat nu verstandiger is. Als ik zwarte balken op mijn tv krijg, tijdens een dvdtje, ok, kan ik wel mee leven. TV kijken zelf doe ik er niet op, maar dus wel gamen. Kun je nu dan, zowel single als multiplayer beter gamen op een 4:3 of een 16:9 ?

Wie schept mij een beeldje duidelijkheid?

edit: een 72cm 4:3 is "veel groter " dan een 72cm breedbeeld zegmaar ;)
hehe.. ik zat over hetzelvde na te denken.. maar er is best weinig goede vergelijking te vinden tussen "ouderwetse" tv's (zelfs breedbeeld).
Ik zoek dus ook iets als:
-GEEN plasma/tft/etc spul
-breedbeeld
-vlakke beeldbuis
-min 2x scart (min1x met RGB ondersteuning )
-teletekst (duh :+ )
-voor fijne prijs ( <500 euro)...
-goede kwaliteit; dus geen hoog gepiep, gekke vervormingen, matige kleurweergave, traag zappen etc.

D'r zijn best wat tv's in dat segment, maar ik weet ook heel goed dat er een hoop bagger tv's zijn die ontiegelijk lelijk beeld weergeven :r .. en tja.. alle tv's worden natuurlijk verkocht als "geweldige kwaliteit".. "de beste voor z'n prijs".. etc etc en om nou te zeggen dat je wijzer wordt van
"ervaringen" op kieskeurig.nl of de gemiddelde mediamarkt miep..

mocht iemand iets weten ;) :P

om even op jou vraag over 4:3 en breedbeeld terug te komen: ik ga wel voor breedbeeld omdat ik toch regelmatig dvd's kijk (breedbeeld) , steeds meer uitzendingen breedbeeld zijn en alles wat 4:3 is je ook netjes kunt weergeven (dan wel gestreched bij een goede tv, danwel met 2 zwarte balken aan de zijkant zoals het hoort :))
Verder vind ik een 4:3 tv al snel "te groot" eruit zien..

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 13:04:
[...]

Het is gewoon ganzenborden .... ach, je houdt ervan, of niet ..... ik wel ;). Dat lopen over het bord hoort er nu eenmaal bij.
Ja dat snap ik. Maar bij ganzenborden gaat het om het over het bord lopen. In MP gaat het om de mini games. En die komen te weinig(/het duurt te lang voordat je kan spelen) aan bod, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Dat vind ik ook jammer aan MP. Ik heb het dan nog nooit met 4 man gedaan, maar ik denk ook niet dat ik 4 mensen zo gek krijg om het te gaan doen en er even de tijd voor te nemen. Je doet te vaak niks tijdens het spel.

Verder moet ik zeggen dat Fifa in multiplayer erg leuk is. Ik weet dat hier veel EA "haters"zitten, maar het is gewoon het enige realistische voetbalspel op de GC en het is een beproefd concept. En ook in multiplayer met 4 man is het dus erg leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t, zit ik net lekker te gamen, ineens read disc error. Hmm kan gebeuren. Even resetten en nog een keer proberen. Na 5 minuten zelfde verhaal. Dan maar even een ander spel testen: kapt er ook mee na een paar minuten. Conclusie: cube gaar.

Iemand dit wel eens gehad en bruikbare tips? Uiteraard al flink in dat ding geblazen om lens schoon te maken, maar dat mocht niet baten. Anders zit er niets anders op dan Nintendo te bellen ben ik bang, zal wel wat gaan kosten, aangezien ik hem alweer ongeveer 2 jaar heb en de garantie wel verlopen zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen idee.. misschien even met een nat doekje de binnenkant (waar je dvd-tje dus ligt) schoonmaken? de stofzuiger even op de ventilatie (fan wel stilhouden voordat je hem naar z'n grootje draait :p) gaatjes zetten ?
en ach.. wat kost een nieuwe gamecube nou? 2ehands kan je d'r zo 1 scoren voor 40 euro oid ;) heb je d'r vaak nog een extra controller/memcard bij ook :p

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

DRE bij originele spellen? Dan zou ik idd eerst de lens schoonmaken en als dat niet helpt de laser tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:02:
geen idee.. misschien even met een nat doekje de binnenkant (waar je dvd-tje dus ligt) schoonmaken? de stofzuiger even op de ventilatie (fan wel stilhouden voordat je hem naar z'n grootje draait :p) gaatjes zetten ?
en ach.. wat kost een nieuwe gamecube nou? 2ehands kan je d'r zo 1 scoren voor 40 euro oid ;) heb je d'r vaak nog een extra controller/memcard bij ook :p
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:02:
DRE bij originele spellen? Dan zou ik idd eerst de lens schoonmaken en als dat niet helpt de laser tweaken.
Uiteraard originele spelen, anders zou ik de vraag hier niet durven stellen. Ik ga even boenen op de lens en de binnenkant, maar laser tweaker? is daar ergens een howto voor?

Zelf zoeken levert ook wat op: hier een uitleghttp://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/138930, ben alleen bang dat ik meer sloop dan goed doe :)

En 2e hands is zeker een optie, maar niet iedereen heeft geldboompjes staan, probeer hem liever eerst zelf te maken. Denk dat 2e hands niet veel scheelt met laten repareren door nintendo idd.

Overigens net vergeten: dank voor jullie reacties voor zover.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe.. ik heb ook zeker geen geldboompje laten staan, maar ik bedoelde het ook meer dat je hem waarschijnlijk niet bij nintendo hoeft te laten repararen (qua geld).
en dat laser tweaken weet ik niet precies wat dat is.. ik heb het wel eens langs zien komen in bijv. ombouw advertenties zo van: chip erin en we doen ook aan laser tweaking.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

ik zit nu ff in een internet cafe op vakantie in duitsland en we hadden mijn gamecube mee genomen (zie elders in topic) en met zelda ben ik al meer dan 20 uur denk ik wel zoet geweest tot nu toe en volgens mij heb ik nog wel ff _/-\o_ ..... Harvester moon is zoals ik al dacht niks aan, dus als iemand die nog wil kopen ;) (moet er wel bijzeggen dat ik pas over 2 weken weer thuis ben/mail lees dus...)

Maar goed, de cube bevalt goed, jammer alleen dat de games hier net zo duur zijn als in NL, dus ik ga thuis maar eens goed shoppen bij frs, marktplaats etc... mediamarkt is voor de cube bijna nooit de goedkoopste volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he.. mailt er net iemand voor simpsons hit and run voor 15 euro aan mij te verkopen.. mail ik terug.. heeft ie em aan een ander verkocht .. naja.. leven is hard :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 17:55:
[...]

Verder vind ik een 4:3 tv al snel "te groot" eruit zien..
Het ziet er ook groot uit :o daarom ging ik twijfelen ;) een 72cm 4:3 lijkt duidelijk groter dan een 82cm breedbeeld 8)7 ik ga denk ik ook maar voor "een" breedbeeld...
Waypoint schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 21:22:
ik zit nu ff in een internet cafe op vakantie in duitsland en we hadden mijn gamecube mee genomen (zie elders in topic) en met zelda ben ik al meer dan 20 uur denk ik wel zoet geweest tot nu toe en volgens mij heb ik nog wel ff _/-\o_ ..... Harvester moon is zoals ik al dacht niks aan, dus als iemand die nog wil kopen ;) (moet er wel bijzeggen dat ik pas over 2 weken weer thuis ben/mail lees dus...)

Maar goed, de cube bevalt goed, jammer alleen dat de games hier net zo duur zijn als in NL, dus ik ga thuis maar eens goed shoppen bij frs, marktplaats etc... mediamarkt is voor de cube bijna nooit de goedkoopste volgens mij :)
Ik heb wel intresse in je harvest moon, mits het wel de echte is en geen Player Choise geval :p je hebt geen msn/mail in je profiel dus mail mij dan maar. 12345678 AT xs4all . nl

edit: heb hem net nieuw bestelt op bol.com voor 15euro :p

[ Voor 63% gewijzigd door Dutchie! op 03-08-2005 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is er trouwens zo erg aan players choice? het is toch hetzelvde spel? alleen kostte het origineel "meer"...
Ik snap het verschil niet helemaal.. net alsof ik meer zou betalen als iemand een game aan mij wil verkopen en zegt: "ja toen ik em kocht kostte ie me wel 200 euro!"

en als je een goede breedbeeld vind.. meldt het hier dan effe :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hoesje is niet mooi en de status is lager :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien een winkel die Star Wars Rogue Squadron 2 of 3 op voorraad heeft?

Bij heel veel sites zijn ze niet leverbaar ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 23:13:
wat is er trouwens zo erg aan players choice? het is toch hetzelvde spel? alleen kostte het origineel "meer"...
Ik snap het verschil niet helemaal.. net alsof ik meer zou betalen als iemand een game aan mij wil verkopen en zegt: "ja toen ik em kocht kostte ie me wel 200 euro!"

en als je een goede breedbeeld vind.. meldt het hier dan effe :*)
Eigenlijk is het hetzelfde :p alleen ik vind het niet mooi die doosjes :) geld ook voor pcgames (budgetuitvoeringen) of, PS2 Xbox games. Ik wil gewoon het "echte" hebben. Staat ook mooierder in de collectie vind ik persoonlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou helaas, na schoonmaakwerk en wat stofzuigen nog steeds hetzelfde, hij kapt er na 5-15 minuten mee :(

Nintendo gebeld, 2 jaar garantie. Wat denk je? mei 2003 gekocht, dus mooi geen garantie. Even kijken voor een tweedehandsje maar.

Edit: nintendo nog eens gebeld, wist eerste keer aankoopdatum niet uit mijn hoofd. Man dacht in tweede instantie dat het de laserunit was, die kost na garantie € 53.55 exclusief het terugzenden van de cube. Ik ga maar eens even iemand vragen die wat handiger is en anders alvast naar 2e hands kijken.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ondanks dat je jezelf dan niet vertrouwd kun je het tweaken denk ik ook nog wel proberen, ik vraag me af of het zal helpen, maar als je niks doet weet je zeker dat hij kapot is. Misschien ken je iemand in je omgeving die een beetje handig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:45:
Ondanks dat je jezelf dan niet vertrouwd kun je het tweaken denk ik ook nog wel proberen, ik vraag me af of het zal helpen, maar als je niks doet weet je zeker dat hij kapot is. Misschien ken je iemand in je omgeving die een beetje handig is?
Ja ga ik eens proberen, bedankt voor het verwijzen naar deze tweak. Ik vraag het me ook wel af of het werkt, want 2 jaar lang geen problemen gehad met welk schijfje dan ook, lijkt me niet dat die ohm waardes nu ineens heel anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Lijkt mij eerlijk gezegd ook niet. Maar je hebt denk ik niks te verliezen en je kunt de tweak weer ongedaan maken. En voorlopig heb ik ook nog niemand met een beter reparatie idee zien komen. Dus misschien kun je nog even afwachten en als er echt niemand met een beter idee is het dan doen. Je weet nooit hoe een koe een haas vangt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 23:59:
Weet iemand misschien een winkel die Star Wars Rogue Squadron 2 of 3 op voorraad heeft?

Bij heel veel sites zijn ze niet leverbaar ;(
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laatst bij bart smit gekocht voor 15e.. maar daar was ie een dag later ook uit de schappen !
ik zou zeggen: kijk op budgetgaming.nl of op marktplaats.nl ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Weet iemand waar ik super monkey ball 2 kan kopen, voor max 30 euro? Nedgame kan hem niet meer leveren en bij de weinige plekken waar hij wel nog te koop is, kost hij 60 euro.
(ook 2e hands vind ik geen probleem, misschien iemand van jullie?) BVD

edit:
Ik heb geen creditcard, ik zou hem met veel moeite van mijn ouders kunnen lenen, maar dat is dus als een soort last resort...

[ Voor 24% gewijzigd door StarTAC op 03-08-2005 14:02 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

StarTAC schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 13:45:
edit:
Ik heb geen creditcard, ik zou hem met veel moeite van mijn ouders kunnen lenen, maar dat is dus als een soort last resort...
Hoezo veel moeite..je dokt je pa 27 euro en hij gebruikt zn cc met jou erbij op play.com ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:20:
[...]
Hoezo veel moeite..je dokt je pa 27 euro en hij gebruikt zn cc met jou erbij op play.com ..
Niet iedereen is altijd even happig op het gebruik van creditcards via internet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Klopt het dat Killer 7 moeilijk te krijgen is? Ik ben nog geen enkele winkel tegengekomen die het spel heeft.

Het gerucht gaat trouwens nu dat de Revolution controller voor het eerst te zien zal zijn tijdens de keynote speech van Iwata op de TGS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Toch vind ik het raar dat Nintendo zo lang wacht met de controller. Als het echt zo revolutionair is dat je er meer consoles mee kan verkopen dan kunnen Sony en MS toch beslissen om die controller ook aan te bieden. Misschien niet zo handig, maar het kan wel.

Overigens hoop ik wel dat zo'n controller betaalbaar is. Want Nintendo is nummer 1 als het gaat om spellen die je met zijn 4-en "thuis" kunt doen. En dan moet een controller echt niet duurder zijn dan 30,- (en imitatie de helft), want dan zou ik persoonlijk niet snel 4 controllers hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:36:
[...]

Niet iedereen is altijd even happig op het gebruik van creditcards via internet ;).
Dat snap dat ik echt helemaal niet.
Ik bestel al sinds jaar en dag met CC online.
Niks mis mee.. en als het fout gaat is het ook ok:

Laatst is het nog fout gegaan.
Op eBay een limited edition Buffy boxset gekocht, maar de verkoper liet opeens niets meer van zich horen. Hop, complaint en binnen 10 dagen had ik mijn geld weer terug.
Bij de meeste CC-maatschappijen ben je daar gelukkig gewoon voor verzekerd.
Ik zie het probleem dus niet.
MetroidPrime schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 16:28:
Klopt het dat Killer 7 moeilijk te krijgen is? Ik ben nog geen enkele winkel tegengekomen die het spel heeft.

Het gerucht gaat trouwens nu dat de Revolution controller voor het eerst te zien zal zijn tijdens de keynote speech van Iwata op de TGS.
In elke winkel die ik de afgelopen tijd ben geweest (en dat zijn er nogal wat) heb ik ’m gezien.
Ik sta elke keer bijna op het punt ’m te kopen, maar ik weet het toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
@MetroidPrime killer 7 is gewoon te krijgen hoor, k zag hem vanmiddag nog bij de FRS.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Sagat schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:08:
Sweet! Heb je iets meer info over waar je deze gekocht hebt, en wat info als, grootte, prijs en natuurlijk mate van tevredenheid?
Ik heb een Hantarex Polostar. Het is een 25inch 4:3 buis en heeft een horizontale scanrate van 15-25-31-35-38kHz. Een multisync monitor dus. Hierdoor kun je klassieke arcade resoluties (15/25kHz), TV-resolutie (15kHz) en VGA/EDTV-resolutie (31/35/38kHz) weergeven. De monitor heeft zowel een VGA ingang als een JAMMA RGB ingang. Ongeveer 2 jaar geleden gekocht bij de officiële importeur Auvio. Kostte zo'n 500 euro, maar dan heb je ook industriële kwaliteit.
offtopic:
Gebruik je deze ook voor emu&retro?
Voornamelijk echte console hardware, mijn MAME kast is nog in aanbouw. Mijn PS2, Dreamcast, Gamecube, Saturn, NeoGeo en Super Famicom zijn aangesloten op de monitor middels een transcoder/receiver (XSelect-D4). Deze receiver kan zowel zowel in TV-resolutie weergeven (zonder upscan! _/-\o_ ) als in progressive scan (480p) voor spellen die het ondersteunen. De XSelect-D4 ondersteunt ook HDTV (720p/1080i) maar dan kan de Polostar niet weergeven.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

ari3 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 23:14:
[...]
Ik heb een Hantarex Polostar. Het is een 25inch 4:3 buis en heeft een horizontale scanrate van 15-25-31-35-38kHz. Een multisync monitor dus. Hierdoor kun je klassieke arcade resoluties (15/25kHz), TV-resolutie (15kHz) en VGA/EDTV-resolutie (31/35/38kHz) weergeven. De monitor heeft zowel een VGA ingang als een JAMMA RGB ingang. Ongeveer 2 jaar geleden gekocht bij de officiële importeur Auvio. Kostte zo'n 500 euro, maar dan heb je ook industriële kwaliteit.
Heel stoer :) Ik heb zelf ff weer mijn dc versie van ikaruga afgestoft en ff gespeeld (in de standaard mode, durf mijn tv-tje niet te kantelen :P ) Het lijkt me tof om dit spel, en ook oudere shooters als 1942 in deze stand te spelen. Ik vind de prijs niet eens zo heel erg hoog voor een scherm van die grootte.
Laatste vraagje, hoe kantel je em? Gewoon met bruut geweld of is hier nog een slim meganisme voor? En blijft het ook makkelijk staan?
BTW voor de mensen die ook Ikaruga nog willen maar em nog niet hebben kunnen vinden , hij is nu bij nedgame te krijgen voor 30 eurie. Niet dirt cheap, maar zeker niet heel erg duur.
Nu alleen nog radiant silvergun pal voor die prijs B)
Voornamelijk echte console hardware, mijn MAME kast is nog in aanbouw. Mijn PS2, Dreamcast, Gamecube, Saturn, NeoGeo en Super Famicom zijn aangesloten op de monitor middels een transcoder/receiver (XSelect-D4). Deze receiver kan zowel zowel in TV-resolutie weergeven (zonder upscan! _/-\o_ ) als in progressive scan (480p) voor spellen die het ondersteunen. De XSelect-D4 ondersteunt ook HDTV (720p/1080i) maar dan kan de Polostar niet weergeven.
Hmm ik zat de foto's is te bekijken, maar ik zag maar 1 scart aansluiting op de pic van je (oneerbiedig samengevat) scart selector , of ben ik gewoon heel erg blind? Ik zie zeker wel 5 selectie options, maar geen poorten....hey zelfs met 5 kom je er nog een te kort, of swap je gewoon je cube/SF wanneer je het nodig vind?
Btw nette verzameling consoles! Ik ben helemaal niet jaloers ofso hoor :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Oh en ik heb EINDELIJK mega man aniversary collection besteld YAY. Het is toch dvdboxoffice gewornden. Nou afwachten of ik bij de gelukkigen hoor die over 1.5 week de postbode op visite krijgt of dat ik ook fijn maaaaanden mag gaan wachten.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
DVDboxoffice is volgens mij nog wel snel. Dus dat zal wel meevallen. Zo slecht als DVDsoon zal het iig wel niet worden. :P

edit:
quote: Topic_Start
Preorders: 5-8 dagen, anders zeer wisselend (week tot meerdere maanden!)
Hmmm, hopelijk heb je mazzel.

[ Voor 37% gewijzigd door Vanitas op 04-08-2005 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 22:51:
@MetroidPrime killer 7 is gewoon te krijgen hoor, k zag hem vanmiddag nog bij de FRS.
Dan ligt het aan de stad waar ik in woon, Capcom spellen zijn hier vrijwel nooit in de winkels terug te vinden tenzij ze door een ander bedrijf zijn gedistribueerd zoals bijvoorbeeld Resident Evil 4. Volgende week kom ik weer in Amsterdam dus ik zal het spel dan wel proberen te kopen.

Officiëel Revolution nieuws!

Metroid Prime 3 zal het laatste Metroid Prime spel worden, de Metroids en het Phazon zullen er weer in voorkomen, het spel zal weer first-person zijn, grafisch veel mooier dan voorgaande delen en zal gebruikmaken van een aantal van de nieuwe mogelijkheden van de Revolution, waaronder de controller. Vooral dat laatste intrigeert me, de Revolution heeft dus meer nieuwe features te bieden dan alleen een nieuwe controller en online gameplay.

Bron

EDIT: [url=1234000963052989]Revolution persconferentie in Duitsland de dag na de TGS keynote speech van Iwata?[/url]

EDIT2: Het is in ieder geval officiëel dat Nintendo de dag na de TGS speech een persconferentie in Duitsland geeft met als titel "Expand the definition of Gaming". Met die titel zou het alleen ook over Elektroplankton en Nintendogs kunnen gaan, maar daar zou je weer geen uur voor nodig hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door MetroidPrime op 04-08-2005 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Wow inderdaad :)
Ik verwacht overigens niet dat er veel bekend zal worden gemaakt op de GC 2005, maar dat we weer even zoet worden gehouden :)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.