Ik verwacht er ook niet veel van. Wie gaat er immers in de vakantieperiode zo'n aankondiging doen? Of het moet juist gekozen zijn omdat het komkommertijd is en de media er dan dus weer meer aandacht aan kunnen besteden.
Nee, ik ook niet. Als er wat bekend wordt gemaakt, dan zal het tijdens de keynote speech van Iwata op de TGS zijn. Mogelijk zal de persconferentie in Duitsland een aantal dingen uit de speech van Iwata herhalen. Wat ik overigens wel verwacht is dat er in Duitsland een demonstratie van hoe Nintendo WiFi Connect op de DS werkt wordt gegeven. Aangezien de eerste online spellen al in november uitkomen lijkt het me daar wel tijd voor.Xrenity schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:00:
Wow inderdaad
Ik verwacht overigens niet dat er veel bekend zal worden gemaakt op de GC 2005, maar dat we weer even zoet worden gehouden
Daarom lijkt de Tokyo Game Show een betere keus om dingen aan te kondigen. Daar is altijd wel veel media aandacht voor. De GameCube werd in augustus 2000(ik herinner me dat het tijdens Sail was) voor het eerst getoond op Spaceworld, dus zo vreemd zou het voor Nintendo niet zijn om in augustus in Japan een nieuwe console te tonen.Oscar Mopperkont schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:21:
Ik verwacht er ook niet veel van. Wie gaat er immers in de vakantieperiode zo'n aankondiging doen? Of het moet juist gekozen zijn omdat het komkommertijd is en de media er dan dus weer meer aandacht aan kunnen besteden.
[ Voor 33% gewijzigd door MetroidPrime op 04-08-2005 13:47 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Als het een simpel maar briljant concept is wil niet dat kapitaal krachtige bedrijven als Sony en MS een klein jaar de tijd hebben om met iets soortgelijks te komen. In die periode kunnen ze heel ver komen met een verglijkbaar iets en dan is Nintendo het concurrentievoordeel al kwijt voordat ze er iets aan hebben gehad. Ook zal het wel zo zijn dat games ervoor geschreven moeten worden dus ook daarvoor is tijd nodig. Hoe langer Nintendo wacht hoe minder tijd de concurrentie heeft om bij de Revo release een andtwoord te hebben.Oscar Mopperkont schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 17:24:
Toch vind ik het raar dat Nintendo zo lang wacht met de controller. Als het echt zo revolutionair is dat je er meer consoles mee kan verkopen dan kunnen Sony en MS toch beslissen om die controller ook aan te bieden. Misschien niet zo handig, maar het kan wel.
Overigens hoop ik wel dat zo'n controller betaalbaar is. Want Nintendo is nummer 1 als het gaat om spellen die je met zijn 4-en "thuis" kunt doen. En dan moet een controller echt niet duurder zijn dan 30,- (en imitatie de helft), want dan zou ik persoonlijk niet snel 4 controllers hebben.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Het is een zogenaamde "open frame" monitor bedoeld voor inbouw. Je moet dus zelf een behuizing maken. Het chassis wordt middels een metalen frame aan de beeldbuis bevestigd. Op een vlakke ondergrond kun de monitor zowel in vertikale als horizontale stand gebruiken.Sagat schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 00:04:
[...]
Heel stoerIk heb zelf ff weer mijn dc versie van ikaruga afgestoft en ff gespeeld (in de standaard mode, durf mijn tv-tje niet te kantelen
) Het lijkt me tof om dit spel, en ook oudere shooters als 1942 in deze stand te spelen. Ik vind de prijs niet eens zo heel erg hoog voor een scherm van die grootte.
Laatste vraagje, hoe kantel je em? Gewoon met bruut geweld of is hier nog een slim meganisme voor? En blijft het ook makkelijk staan?
De XSelect D4 heeft 5 inputs:Hmm ik zat de foto's is te bekijken, maar ik zag maar 1 scart aansluiting op de pic van je (oneerbiedig samengevat) scart selector , of ben ik gewoon heel erg blind? Ik zie zeker wel 5 selectie options, maar geen poorten....hey zelfs met 5 kom je er nog een te kort, of swap je gewoon je cube/SF wanneer je het nodig vind?
- 3x component video in (Y/Pb/Pr) hierop zitten PS2/GC
- 1x VGA (RGB) in, hierop zit de Dreamcast en PC (moet ik dus handmatig wisselen)
- 1x (Japanse) SCART (RGB), hierop zitten Saturn/NeoGeo/SuperFamicom (moet ik dus handmatig wisselen)
outputs:
1 x component video (Y/Pb/Pr) out
1 x VGA out (RGB)
Bij RGB in krijg je zowel RGB en Y/Pb/Pr out. Bij Y/Pb/Pr in krijg je ook RGB en Y/Pb/Pr out. Elke input is dus altijd "pass-through" en "transcoded".
Qua switchbox-functies is het trouwens een actief geschakeld (met afstandbediening!) met een minimum aan signaaldemping. Het is dus geen (goedkope) mechanische switch.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Verwijderd
weet iemand of The Legend of Zelda Collectors edition nog nieuw te koop is?
zo ja waar? of zijn ze alleen nog maar op marktplaats en ebay te koop?
het gaat mij om OoT. is deze dan ook goed? http://www.videogamesplus...info.php?products_id=9671
het gaat mij om OoT. is deze dan ook goed? http://www.videogamesplus...info.php?products_id=9671
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 16:26 ]
The Legend of Zelda Collector's Edition is nooit te koop geweest. Je kon hem gratis krijgen bij bepaalde acties van Nintendo een jaar of twee terug.Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 15:47:
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Zo weer terug van 2 weken vakantie maar zo te zien niet al te veel gemist.
Heb toenet alweer even cube.ign.com afgespeurd en wat screens gezien van Geist en wat fimpjes maar dat was het ook wel.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Als je een N64 hebt zou ik rond gaan speuren voor de N64 versie van het spel. De gamecube gaat niet 100% om met oudere spellen.... ik vind wel dat dat af doet aan de speelbaarheid van dit spel. Het geluid klopt niet helemaal en grafisch gaat het allemaal net wat trager... al is het verschil over het algemeen niet zo heel erg groot.Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 15:47:
Just as Good
Verwijderd
die bonusdisc zat bij collectors ediotion van zelda the wind waker..
zelda the wind waker + bonusdisc zie ik regelmatig op marktplaats voor <30 euro langskomen
zelda the wind waker + bonusdisc zie ik regelmatig op marktplaats voor <30 euro langskomen
Je haalt de Limited Edition van The Wind Waker door elkaar met de Zelda Collector's Edition. De Collector's Edition is de disc met Legend of Zelda 1, Adventure of Link, Ocarina of Time en Majora's Mask.Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 17:44:
die bonusdisc zat bij collectors ediotion van zelda the wind waker..
Verwijderd
collecters ediotion.. limitited edition .. er is maar 1 speciale editie van zelda the wind waker.. die bedoelde ik 
maar je hebt gelijk.
maar je hebt gelijk.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 18:06 ]
Verwijderd
zelda the windwaker heb ik al dus om er nou nog 1 te kopen....
maar als er iemand is die de bonus disk of de collectors edition heeft en die wil verkopen. laat het me weten
maar als er iemand is die de bonus disk of de collectors edition heeft en die wil verkopen. laat het me weten
Verwijderd
ja dus? dan koop je toch gewoon zelda + bonusdisc voor 25 euro ofzo 2ehands en verkoop je de windwaker disk weer voor 15-20 euro.. je bent nederlander of niet 
denk niet dat je snel iemand vind die die bonusdisc los wegdoet

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 19:12 ]
Verwijderd
waarom nietVerwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 19:09:
Verwijderd
omdat je vaker zult zien dat mensen het hele setje weg doen: windwaker+bonusdisc.
ik heb het iig nog nooit zien langs komen (setjes wel geregeld).
ik heb het iig nog nooit zien langs komen (setjes wel geregeld).
Omdat die bonusdisc onderdeel is van een set van twee discs. Maar welke van de twee zoek je nu eigenlijk? Die met Ocarina of Time en Master Quest of de andere met Zelda 1, 2, Ocarina of Time en Majora's Mask? Die laatste kun je wel los vinden.
Verwijderd
het liefst Ocarina of Time en Majora's MaskMetroidPrime schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 19:17:
[...]
Omdat die bonusdisc onderdeel is van een set van twee discs. Maar welke van de twee zoek je nu eigenlijk? Die met Ocarina of Time en Master Quest of de andere met Zelda 1, 2, Ocarina of Time en Majora's Mask? Die laatste kun je wel los vinden.
Verwijderd
dan moet je dus de bonusdisc van zelda the wind waker hebben.
en die andere disc staan ze ook op, maar dan zitten er nog wat andere games bij (zelda 1 2 en wat demos enzo).
1e nog nooit los gezien, alleen icm zelda tww
2e is 2ehands vaak te koop voor imo te hoge prijzen
en die andere disc staan ze ook op, maar dan zitten er nog wat andere games bij (zelda 1 2 en wat demos enzo).
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 19:35 ]
Nee, dan moet hij juist de andere hebben. Ik heb ze zelf allebei en die bij The Wind Waker heeft geen Majora's Mask.Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 19:34:
dan moet je dus de bonusdisc van zelda the wind waker hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 06-08-2005 19:39 ]
Verwijderd
op zich hoef MM niet het gaat vooral om OoT.
Wat is een redelijke prijs voor de collectors edition?
Wat is een redelijke prijs voor de collectors edition?
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 19:54 ]
Dan kun je nog steeds beter voor de Collector's Edition gaan. Er staan 4 spellen op(in plaats van 2 versies van hetzelfde spel) en hij is wel los verkrijgbaar.Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 19:53:
op zich hoef MM niet het gaat vooral om OoT.
Verwijderd
ik heb net iemand gevonden op marktplaats die mario kart dd+ zelda collectors edition wegdoed voor 30 euro ofzo.
goede deal?
goede deal?
Ja hoor
Als alles in goede staat is, zeker niet verkeerd. Nieuw kost het je zo al 60 euro (er van uitgaande dat je mkdd voor 30 scoor en de collectors edition ook)
Het was ooit 1 setje, MKDD + ZeldaCE. bij de gamecube. (Waarschijnlijk heb je dus GEEN apart hoesje voor ZeldaCE)
Het was ooit 1 setje, MKDD + ZeldaCE. bij de gamecube. (Waarschijnlijk heb je dus GEEN apart hoesje voor ZeldaCE)
[ Voor 27% gewijzigd door Max|Burn op 06-08-2005 20:00 ]
Verwijderd
ik krijg net een mailtje van die gast (kan iemand het voor mij ontcijferen
):
ik weet niet er is nog niet voor geboden maar mensen die graag willen hebbne
gevne 20 ps ik weet niet of dat geboden kan worden maar wil je een foto zien
van ze is 15 ps dat is 30 samen te duur
als je ze nu neemt voor 30 dan kan er niet hoger voor gebodne worden maar ze
doen het allebei nog perfect dat is 2 euro verzendkosten dat delen we dus al
je nu wilt dan is het 31 euro het akn dta ik hoger krijg kna ook niet de gok
is aan jou
foto vragen?
ik weet niet er is nog niet voor geboden maar mensen die graag willen hebbne
gevne 20 ps ik weet niet of dat geboden kan worden maar wil je een foto zien
van ze is 15 ps dat is 30 samen te duur
als je ze nu neemt voor 30 dan kan er niet hoger voor gebodne worden maar ze
doen het allebei nog perfect dat is 2 euro verzendkosten dat delen we dus al
je nu wilt dan is het 31 euro het akn dta ik hoger krijg kna ook niet de gok
is aan jou
foto vragen?
Verwijderd
er is nog niet geboden (op marktplaats?), mensen die hem graag willen geven zo 20 euro, maar hij weet niet of dit ook geboden gaat worden. Hij wil 15 e p/s als je ze allebei voor 30 euro van hem koopt dan kan er door anderen niet meer geboden worden (dus zeker aan jou verkocht).
Wil je nog een foto zien?
De verzendkosten zijn 2 euro , die delen we dus 31 euro totaal.
NTI allochtoons voor nederlanders ... met m'n eigen instructeur
30 euro lijkt me een redelijke prijs (15 euro voor mariokart dd is erg netjes, als je dat spel natuurlijk wilt hebben en 15 euro voor die collertors edition is laag ivm wat ik tot nu toe heb gezien).
30 euro lijkt me een redelijke prijs (15 euro voor mariokart dd is erg netjes, als je dat spel natuurlijk wilt hebben en 15 euro voor die collertors edition is laag ivm wat ik tot nu toe heb gezien).
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 21:01 ]
Verwijderd
MetroidPrime schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 01:27:
[...]
EDIT2: Het is in ieder geval officiëel dat Nintendo de dag na de TGS speech een persconferentie in Duitsland geeft met als titel "Expand the definition of Gaming". Met die titel zou het alleen ook over Elektroplankton en Nintendogs kunnen gaan, maar daar zou je weer geen uur voor nodig hebben.

De speech van Iwata tijdens TGS 2005 is op 16 September, niet Augustus. Dat Nintendo gebeuren in Leipzig, Duitsland is 17 Augustus. Verder heb ik gehoord dat de Duitse Nintendo team het gewoon over Nintendogs ezovoorts gaan hebben. Geen Miyamoto en geen Iwata.
Nu hoop ik toch wel dat we wel iets krijgen over de Revolution.
Oh, ik zat te slapen. Ik dacht echt dat er augustus stond.Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 22:02:
[...]
De speech van Iwata tijdens TGS 2005 is op 16 September, niet Augustus. Dat Nintendo gebeuren in Leipzig, Duitsland is 17 Augustus. Verder heb ik gehoord dat de Duitse Nintendo team het gewoon over Nintendogs ezovoorts gaan hebben. Geen Miyamoto en geen Iwata.
Nu hoop ik toch wel dat we wel iets krijgen over de Revolution.Het liefst z.s.m. natuurlijk (17 Augustus dus).

Ik begin me trouwens toch aardig te irriteren aan het gebrek aan informatie. Sowieso is het wel duidelijk dat behalve nintendo en 2nd party's er 0 third parties bezig zijn met game ontwikkeling...dat stond toch centraal..nintendo?..de games?..hallooo...
Verwijderd
Bij de DS was er eerst ook niks in ontwikkeling door 3th party. Misschien dat ze net als met de DS even kijken of het hele idee aanslaat en vervolgens met ze alle opeens wel voor de revo gaan ontwikkelen. Ik kan me voorstellen dat een 3th party ontwikkelaar nog niks ontwikkeld als ze net zoveel weten over de revo als ons.
Verwijderd
tja maar de ds heeft wel een beetje een marksegment voor zich alleen (psp is hier nog nieteens uit?) .. dus die kan rustig op gang komen.. ik mag toch hopen dat de revo niet de 1e x maanden met alleen paar nintende spelletjes moet rond komen

Verwijderd
ik krijg hem voor 25 euro omdat er een klein krasje op mkdd zitVerwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 20:54:
er is nog niet geboden (op marktplaats?), mensen die hem graag willen geven zo 20 euro, maar hij weet niet of dit ook geboden gaat worden. Hij wil 15 e p/s als je ze allebei voor 30 euro van hem koopt dan kan er door anderen niet meer geboden worden (dus zeker aan jou verkocht).
Iets met een kras zou ik niet kopenVerwijderd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 12:05:
[...]
ik krijg hem voor 25 euro omdat er een klein krasje op mkdd zit(hij doed ut nog wel volgens die gast)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
het gaat mij toch om de zelda.Aap schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 13:19:
[...]
Iets met een kras zou ik niet kopenhij kan het nog wel doen... maar weet jij waar hij gaat vastlopen ! Ik zou even goed nadenken of je het wel wil overnemen... ik zou het niet doen
^^ ok, nevermind dan 
Vanmiddag even een poosje Resident Evil 4 gespeeld.
wow man ! wat een game ! Graphics vind ik hem echt goed !! en de sfeer, geweldig. Kom je in dat dorpje meteen overal mensen om je heen, er word echt een goede sfeer neergezet. Ik vind het geweldig
Ow ja, de graphics zijn echt geweldig
Vanmiddag even een poosje Resident Evil 4 gespeeld.
Ow ja, de graphics zijn echt geweldig
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
K ga misschien Fifa Street kopen, wat vinden jullie van dat spel?
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Verwijderd
Ik zit er ook over te denken die te kopen, maar wil nog ff reacties horen.
Ik heb em al paar x op de xbox gespeeld bij een kameraad dat vond ik wel leuk. Dus reacties please
Ik heb em al paar x op de xbox gespeeld bij een kameraad dat vond ik wel leuk. Dus reacties please
Is het ook een leuk spel om single-player te spelen? K heb namelijk wel een broertje maar die houdt totaal niet van voetbal
. En die ene keer dat ik met vrienden achter de gamecube ga hangen wordt er toch alleen maar Monkey ball gespeeld
.
[ Voor 32% gewijzigd door Sport_Life op 07-08-2005 17:48 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Verwijderd
Ik denk dat FIFA STREET vooral voor de multiplayer geschikt is. Net zoals elke FIFA gaat het verveleen na een tijdje...
Misschien is _DAT_ wel de revolutie! Wel een console, maar geen games!MaxBurn schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 09:00:
Ik begin me trouwens toch aardig te irriteren aan het gebrek aan informatie. Sowieso is het wel duidelijk dat behalve nintendo en 2nd party's er 0 third parties bezig zijn met game ontwikkeling...dat stond toch centraal..nintendo?..de games?..hallooo...
You look like I need a drink.
Verwijderd
Dat kan een paar dingen betekenen...MaxBurn schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 09:00:
-Heel weinig games bij de launch en ook in de eerste paar maanden nog bijna niks.
-Heel veel first party games. Als ze de DS-lijn (simpele kleinere spelletjes) doortrekken moet dat kunnen.
-Of de revolution komt pas veel later uit dan dat we nu allemaal denken.
Maar dat mysterieuze gedoe slaat inderdaad nergens op. Als die controller echt zo briljant is maken de andere consoles er toch wel net zo eentje. Heeft Nintendo misschien een paar maanden voorsprong, en daarna casht sony alsnog in op hun revolutie.
Zo revolutionair zal het volgens mij geeneens zijn. touch sensitive knoppen, touchscreen en gyro's (verzin ik nu)...nou..leuk..maar een revolutie.....
Verwijderd
Het lijkt er idd meer op dat het een evolutie word (revolutie zou meer iets als dat nintendoON zijn). Opzich niet erg, als ze er hetzelfde mee doen kwa games als op de DS vind ik het niet erg.
Verwijderd
tja dat heet marketing.. een echte revolutie hoe wou je dat doen? je krijgt bij elke gamecube gratis 3 fanatieke communisten*?MaxBurn schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 10:54:
Zo revolutionair zal het volgens mij geeneens zijn. touch sensitive knoppen, touchscreen en gyro's (verzin ik nu)...nou..leuk..maar een revolutie.....

maja.. als ze genoeg van dat soort innovaties introduceren, mogen ze het vanmij uit marketing oogpunt best gerechtvaardigd revolutie noemen (die 3 dingen die jij zegt.. oude games downloaden.. toch allemaal "nieuwe" dingen op console gebied)
*accesoires als fakkels en hooivorken niet inbegrepen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2005 11:13 ]
Het lijkt mij gewoon fifa 2005, maar dan met muurtjes en minder poppetjes. Denk dat het multiplayer wel leuk is, maar niet de moeite waard als je Fifa 2005 of CL 2004/2005 al hebt. Misschien dat ik hem nog wel in de budget uitvoering koop. Ik heb alleen zo'n hekel aan die kleine goals. Daar kun je gewoon geen mooi doelpunt in maken. De mooie doelpunten die je maakt zul je ook 3x in een wedstrijd maken waarschijnlijk.Sport_Life schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 17:39:
K ga misschien Fifa Street kopen, wat vinden jullie van dat spel?
Volgens mij waren de reviews wel positief over het spel, alleen had de singleplayer weinig uitdaging en werd het uiteindelijk wel allemaal veel van hetzelfde.
uhm...
Die dingen op zich zijn ook niet revolutionair, maar samen wordt het spelen van games iig anders, zeker met haptic feedback (het 'voelen' van de game).MaxBurn schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 10:54:
Nee, revolutionair wordt het idd niet, maar er gaat wel wat veranderen ivm de huidige consoles.
Verwijderd
lens replace unit is los te verkrijgen bij divineo voor 25 dollar geloof ik, is qua maat ongeveer de helft van je hele cube en zit alleen vast aan de rest met een paar schroefjes, 1 connector en 1 kabeltje.
Baten Kaitos is het eerste card-battle spel dat me echt aan staat (ik ben er normaal zwaar tegen, heb ook een vrij extreme afschuw van pokémon enzo), dus ook als je eigenlijk niet voor de card-battles bent kun je het nog overwegen (en anders probeer je hem eerst en breng je hem terug naar de bart smit om hem te ruilen voor ToS
)
Baten Kaitos is het eerste card-battle spel dat me echt aan staat (ik ben er normaal zwaar tegen, heb ook een vrij extreme afschuw van pokémon enzo), dus ook als je eigenlijk niet voor de card-battles bent kun je het nog overwegen (en anders probeer je hem eerst en breng je hem terug naar de bart smit om hem te ruilen voor ToS
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 08:59:
Als die controller echt zo briljant is maken de andere consoles er toch wel net zo eentje. Heeft Nintendo misschien een paar maanden voorsprong, en daarna casht sony alsnog in op hun revolutie.
Dat verwachten ze dus ook. Het gaat erom dat ze dit als eerst introduceren en de vruchten ervan plukken. Want Nintendo had een keer iets veel te vroeg laten zien enzo en toen was het zo dat de concurrent het eerder op de markt introduceerde dan Nintendo zelf! Ik weet alleen niet precies wat het was (analoge stick, rumble, whatever).EGM: You've said the Revolution controller will be unique - do you worry about it alienating developers? Say Splinter Cell comes out for all the next-gen systems; might the Revolution controller be so different that it'd be tough to map the controls onto?
Iwata: Well, of course, the idea is that the Revolution will sell and sell and sell so it becomes the standard in the industry. (Smiles) However, at least for the launch period...we designed the controller so it can play any of the different conventional styles. After all, we are talking about it playing games from our past machines (ie the virtual console). So don't worry.
Dat was analoog, ps kreeg pas na de n64 ook een joypayd met 2 analoge stickies (ik moet toegeven, dat verdubbellen was wel weer een goeie zet van sony) volgens mij bij het spel 'ape escape'Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:52:
[...]
[...]
Dat verwachten ze dus ook. Het gaat erom dat ze dit als eerst introduceren en de vruchten ervan plukken. Want Nintendo had een keer iets veel te vroeg laten zien enzo en toen was het zo dat de concurrent het eerder op de markt introduceerde dan Nintendo zelf! Ik weet alleen niet precies wat het was (analoge stick, rumble, whatever).
10 second ninja DONE
Nintendo is de eerste geweest met analoog, rumble, etc
PSX jatte het idd rond de ape escape tijd. Alhoewel de PSX sticks robuuster zijn vind ik ze wel veel minder fijn qua sturen/nauwkeurigheid.
Voor mensen die nog geen F-zeroGX hebben..ik heb net een filmpje in mekaar gedraaid van een timetrial van me..vrij brute run
Post hem wel een keer..als je dat zie MOET je hem kopen
Voor mensen die nog geen F-zeroGX hebben..ik heb net een filmpje in mekaar gedraaid van een timetrial van me..vrij brute run
[ Voor 34% gewijzigd door Max|Burn op 08-08-2005 19:59 ]
Verwijderd
Maar dat is dus mijn punt... als het echt een goed idee is dan wordt het toch wel gejat (een mens begint zich onderhand wel af te vragen wat eigenlijk het nut van een patent nog is.Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:52:
Dat verwachten ze dus ook. Het gaat erom dat ze dit als eerst introduceren en de vruchten ervan plukken. Want Nintendo had een keer iets veel te vroeg laten zien enzo en toen was het zo dat de concurrent het eerder op de markt introduceerde dan Nintendo zelf! Ik weet alleen niet precies wat het was (analoge stick, rumble, whatever).
Het zou pas een voordeel voor Nintendo zijn als ze echt de enige waren met zo'n unieke controller... maar dat is een utopie. Ik denk dat ze er meer baat bij zouden hebben als ze nu al begonnen iedereen lekker te maken voor hun geweldige nieuwe console, laten zien wat voor spellen er op uit komen enzovoorts. De hype begint nu langzaam op gang te komen (heb al her en der in kranten kleine artikeltjes zien staan over de aankomende consoles... maar dat gaat altijd over de xbox360 en de PS3. Soms wordt de Revolution nog even terloops genoemd in de laatste regel, of ergens tussen haakjes ofzo) maar Nintendo wordt op dit moment grotendeels genegeerd en volgens mij niet echt serieus genomen.
@Maxburn: kom maar op met dat filmpje.
Verwijderd
Maar als nintendo het zo lang mogelijk geheim houd duurt het ook weer langer voordat de concurrentie het kan stelen. Het maken van een controller zal ook wel een paar maanden in beslag nemen (er even vanuitgaand dat de revo controller niet zo heel simpel te copieren is) en aangezien sony en ms zelf niet zo heelveel games maken zal het gebruik van de controller wel vooral afhankelijk worden van 3th party devver en voordat die een game af hebben die er goed gebruik van maken ben je ook 12 a 18 maanden veder dus het zou dan best tussen de 18 en 24 maanden kunnen duren voordat de concurrentie ook iets heeft aan die controller en dan heeft nintendo hun grote slag al geslagen natuurlijk.
Verwijderd
Ik help het ze hopen.Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 21:45:
dus het zou dan best tussen de 18 en 24 maanden kunnen duren voordat de concurrentie ook iets heeft aan die controller en dan heeft nintendo hun grote slag al geslagen natuurlijk.
Maar zoals het er nu naar uitziet gaat Nintendo straks als laatste op de markt komen met hun Revolution. Ze vragen mensen dan dus eigenlijk om te wachten op iets waar ze nog niks vanaf weten. "Geloof ons maar, het gaat echt geweldig worden." Het lijkt mij gewoon niet zo handig allemaal. Straks hebben een heleboel mensen al een PS3 of een Xbox360 als de Revolution uitkomt, en als Sony/Microsoft dan bekend maken dat zij ook zo'n vernieuwende controller gaan uitbrengen, dan wachten die daar gewoon op.
Nintendo heeft het idee van analoge sticks niet bedacht en heeft er daarom ook geen patent op kunnen nemen. De Atari 5200 en de Vectrex uit 1982 hadden al een analoge stick. Als Nintendo op tijd een patent indient kan geen van de concurrenten het idee kopieëren.Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 21:40:
[...]
Maar dat is dus mijn punt... als het echt een goed idee is dan wordt het toch wel gejat (een mens begint zich onderhand wel af te vragen wat eigenlijk het nut van een patent nog is.Ik neem aan dat Nintendo ook wel een patent aangevraagd zal hebben op analoge controlsticks? Heeft ze weinig goed gedaan dunkt me). Ik geloof niet dat het een heel groot voordeel voor Nintendo is als ze als eerste op de markt komen met een nieuw soort joystick. Waarschijnlijk kondigt Sony dan een week later al aan dat zij ook zo'n joystick uit gaan brengen, en vervolgens wacht iedereen daar gewoon op.
Het is alleen maar uitstel van executie.
Ik ben eerlijk gezegd meer nieuwsgierig naar wat er buiten de controller om komt. Onze ogen zouden games op een nieuwe manier te zien krijgen volgens Miyamoto, maar de Revolution heeft volgens hem geen stereoscopisch 3D of iets dergelijks.
Hm vreemd..ik weet dat mijn atari (ok geen 5200) absoluut geen analoog kon..en rumble pack dan?....is ook overgenomen...
Maar goed de 5200...dat was toch een trackball he.. ;d
[ Voor 20% gewijzigd door Max|Burn op 08-08-2005 22:23 ]
Verwijderd
Okee, daar had ik nog niet aan gedacht. Goed punt... maar mijn volgende vraag is dan waarom Nintendo probleemloos een analoge stick op hun controllers mocht bouwen? Had Atari dan bijvoorbeeld geen patent?MetroidPrime schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 22:16:
Nintendo heeft het idee van analoge sticks niet bedacht en heeft er daarom ook geen patent op kunnen nemen. De Atari 5200 en de Vectrex uit 1982 hadden al een analoge stick.
O mijn god, dan is het helemaal belachelijk al die geheimzinnigheid.Als Nintendo op tijd een patent indient kan geen van de concurrenten het idee kopieëren.

Als miyamoto nou gewoon morgen even langs het patentenburo fietst, dan kunnen ze overmorgen breed uitpakken en al hun plannen onthullen.
Dat lijkt me meer een vreemde vertaling uit het japans ofzo. Misschien zei hij wel gewoon dat de beelden mooier zouden zijn dan we nu gewend zijn op de gamecube.Ik ben eerlijk gezegd meer nieuwsgierig naar wat er buiten de controller om komt. Onze ogen zouden games op een nieuwe manier te zien krijgen volgens Miyamoto, maar de Revolution heeft volgens hem geen stereoscopisch 3D of iets dergelijks.
Dat denk ik vooral omdat er volgens mij niet zoveel méér mogelijk is op een gewoon tweedimensionaal tv-scherm.

@ MaxBurn: Komop met je filmpje dan
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Die Yoshi heb ik ook.
Alleen volgens mij een goedkope imitatie, want hij rijdt echt voor geen meter. En de afstandsbedienig ziet er ook anders uit. Maar de Yoshi zelf is natuurlijk superstoer.
Volgens Wikipedia had de 5200 een non-selfcentering analoge stick en was het ook de meest gehate Atari controller. Vandaar dat de andere Atari computers geen analoge stick meer hadden.MaxBurn schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 22:21:
Hm vreemd..ik weet dat mijn atari (ok geen 5200) absoluut geen analoog kon..en rumble pack dan?....is ook overgenomen...
Het rumble-pack is nooit gekopieërd, Nintendo heeft daar ook een patent op. Sony heeft een andere techniek gebruikt voor Dualshock, waar ook al een patent op bleek te zitten. Sony heeft daar onlangs nog een rechtzaak over verloren. Microsoft schijnt dezelfde techniek als Sony te gebruiken in de controllers.
Verwijderd
Ik snap niet waarom ze zo lang gaan wachten. De revo word een stuk goedkoper dan de ps3 als de revo er dan net wat eerder is zo dat voor een behoorlijke verkoop boost kunnen zorgen, en met de DS hebben we ookal gezien dat je er veel voordeel uit kan halen.Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 22:07:
[...]
Ik help het ze hopen.![]()
Maar zoals het er nu naar uitziet gaat Nintendo straks als laatste op de markt komen met hun Revolution. Ze vragen mensen dan dus eigenlijk om te wachten op iets waar ze nog niks vanaf weten. "Geloof ons maar, het gaat echt geweldig worden." Het lijkt mij gewoon niet zo handig allemaal. Straks hebben een heleboel mensen al een PS3 of een Xbox360 als de Revolution uitkomt, en als Sony/Microsoft dan bekend maken dat zij ook zo'n vernieuwende controller gaan uitbrengen, dan wachten die daar gewoon op.
Verwijderd
dat patent over de dual shock bleek een broodje aap verhaal te wezenMetroidPrime schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 22:38:
[...]
Volgens Wikipedia had de 5200 een non-selfcentering analoge stick en was het ook de meest gehate Atari controller. Vandaar dat de andere Atari computers geen analoge stick meer hadden.
Het rumble-pack is nooit gekopieërd, Nintendo heeft daar ook een patent op. Sony heeft een andere techniek gebruikt voor Dualshock, waar ook al een patent op bleek te zitten. Sony heeft daar onlangs nog een rechtzaak over verloren. Microsoft schijnt dezelfde techniek als Sony te gebruiken in de controllers.
Dat filmpje is nu 175mB en op de een of andere manier als ik het naar xvid/divx encode, met welke compressie voor geluid ook..hapert me geluid..moet het morgen ofzo even door een ander laten doen. (Dat probleem heb ik al eeuwen..ook na formatteren en herinstalleren enz) Het is een baanrecord van iets van 2 minuut 11 op lateral shift, 2 minuut 9 moet ik zeker nog wel redden maar ja..schoonheidsfoutjes. Verder vraag ik me af of ik het best een mix van gamecam (cockpit en behindview), coursecam, machine cam kan doen of dat ik het hele filmpje in behindview en cockpitview blijf... Sommige coursecam shots zijn echt wreed mooi 
Me filmpje is trouwens nog vet sloom vergeleken met de wereldrecords, alleen die hebben dan ook veel betere ships unlocked...een geschikte racer voor lateral shift heb ik nog niet
Maar goed...ik snijd ook niet af enzo, in die wereldrecords doen ze dat wel
Ik heb trouwens wel de fat shark maar daar kan ik echt niet mee overweg
(hoop records worden daarmee neergezet) De Fat Shark breekt bij mij gewoon uit en glijd de baan af..hij rijd gewoon zoooo anders
Me filmpje is trouwens nog vet sloom vergeleken met de wereldrecords, alleen die hebben dan ook veel betere ships unlocked...een geschikte racer voor lateral shift heb ik nog niet
[ Voor 84% gewijzigd door Max|Burn op 09-08-2005 08:37 ]
hoezo? het patent van de dual shock rumble ligt bij Immersion en zowel sony als microsoft hebben er een licentie op moeten nemen naar aanleiding van een rechtzaak. Hier staat in ieder geval wie er een licentie hebben op de immersion technologie (sony staat er trouwens niet bij/ nog niet bij?): http://www.immersion.com/..._pc/platforms/console.php Nintendo heeft als enige de rumble pack bedacht als add-on om zo dat patent te omzeilen.Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 00:42:
[...]
dat patent over de dual shock bleek een broodje aap verhaal te wezen
Hier nog een bron: http://www.joystiq.com/entry/1234000920037859/
[ Voor 11% gewijzigd door TdV op 09-08-2005 09:12 ]
Tja bij de GC is het ingebouwd en toch betaald Nintendo geen licentiekosten..nice
Verwijderd
Uit nieuwsgierigheid: welke wagen gebruik je dan?MaxBurn schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 07:09:
Ik heb trouwens wel de fat shark maar daar kan ik echt niet mee overweg(hoop records worden daarmee neergezet) De Fat Shark breekt bij mij gewoon uit en glijd de baan af..hij rijd gewoon zoooo anders
Ik heb net ook voor het eerst een keer time trial geprobeerd op lateral shift (op die baan nog nooit eerder gedaan). En let wel, dit was de eerste keer in ongeveer 4 maanden dat ik het spel speelde. Met de Fat Shark, en na een stuk of 10 pogingen lukte het me om de hele race uit te rijden zonder van de baan af te vallen: 2minuut19 en zoveel miliseconden. Met wat meer oefening moet het me wel lukken om een véél snellere tijd neer te zetten (als ik niet meer de hele tijd overal tegenop knal).
En nu ik de staff ghost heb unlockt snap ik ook waarom je zo graag onder de 2minuut9 wil duiken.
Na een paar weken alleen maar op de PS2 gespeeld te hebben lag de gamecube controller ook gelijk weer heel vertrouwd in m'n handen. Echt een heel verschil hoe goed dat ding aanvoelt. Die grote schouderknoppen ook... zalig! De analoge knoppen op de PS2, daar voel je nauwelijks van dat ze analoog zijn. Het spel reageert wel als je er harder op drukt, maar je voelt ze niet daadwerkelijker dieper ingedrukt worden (heel verwarrend soms, in racespellen val ik soms ineens stil omdat ik in m'n concentratie vergeet de knop hard genoeg ingedrukt te houden)... de analoge schouderknoppen van de cube laten tenminste zien hoe het echt hoort.
Alleen die ribbels op de controlstick... dat heeft sony toch wel fijner opgelost met gewoon een stroef anti-slip laagje.
Punt is met de Hyper Speeder zit ik constant op max speed (voor de hyperspeeder althans) Je kan over de 3000km/u met de fat shark maar ik breek dan echt weg in de bocht. Vanavond probeer ik het wel even..die 2"11 was namelijk na een half jaar geen F-Zero GX gespeeld te hebben
Dus ik kan inderdaad ook veel beter...met een andere racer althans..de hyperspeeder kan gewoon niet veel harder. Ik kan redelijk rijden met de fat shark maar hij stuurt zoveel slechter dat ik het gewoon niet leuk vind
Ik wist trouwens niet dat de staff ghost onder de 2"09 rijd
Als ik snake kan het nog veel harder maar ja..dat is lame..en snaken gaat niet zo lekker op lateral shift
Ik wist trouwens niet dat de staff ghost onder de 2"09 rijd
[ Voor 31% gewijzigd door Max|Burn op 09-08-2005 09:51 ]
Als het een broodje aap verhaal is, waarom heeft Sony er dan een rechtszaak over verloren?Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 00:42:
[...]
dat patent over de dual shock bleek een broodje aap verhaal te wezen
BBC NEWS : Sony faces $90.7m patent damages
Idd zoals al eerder gezegt heeft Nintendo dus zelf toen het Rumble Pack bedacht en aangezien zij die techniek nog steeds gebruiken in hun controllers hoeven ze geen licentie erop te nemen.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik denk dat rond de Xbox 360 launch Nintendo van zich zal later horen en zien. Misschien slaan ze de Xbox over en komen ze uit de kast als de PS3 voor de deur staat. Ik verwacht wel dat ze niet lang meer alles zo geheim houden als nu. Ik denk dat ze dan ook eerst gameplay beelden zullen laten zien waardoor de controller geheim blijft.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ik denk dat immersion en Nintendo vriendjes zijn en dat straks blijkt dat die gasten hebben meegeholpen aan de nieuwe controllerschnumi schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 12:21:
Idd zoals al eerder gezegt heeft Nintendo dus zelf toen het Rumble Pack bedacht en aangezien zij die techniek nog steeds gebruiken in hun controllers hoeven ze geen licentie erop te nemen.
Ik denk dat we bij die speeches in augustus/september iig nieuwe informatie krijgen (en dan denk ik toch in Japan vooral) en mocht alles dan nog niet onthuld zijn, dan zal dat iig gebeuren rond de X360 launch gok ik.
En misschien is het wel weer iets waar geen patent op te nemen valt, maar gewoon iets is dat al bestaat, maar nog niet op deze manier gebruikt is.
Overigens nog wel leuk quoteje:
Dus de controller is (zoals bekend) geen obstakel voor 3rd party developers, en Nintendo hoopt wel degelijk nummer 1 te worden (ok, logisch).EGM: You've said the Revolution controller will be unique-do you worry about it alientating developers? Say Splinter Cell comes out for all the next-gen systems; might the Revolution controller be so different that it'd be tough to map controls onto?
Iwata: Well, of course, the idea is that the Revolution will sell and sell and sell so it becomes the standard in the industry. [Smiles] However, at least for the launch period... we designed the controller so it can play any of the different conventional styles. After all, we are talking about it [playing games from our past machines via the virtual console.] So don't worry about that.
Dan lijkt het me toch dat er iets van een touch screen achtige interface komt met haptic feedback...
Iemand anders viel op dat hij zet 'at least for the launch period', en die speculeert nu dat de controller geupdate kan worden. Lijkt me stug, maar who knows.
Of het wordt iets dat je zelf bepaalt welke control scheme je neemt, of de game devs bepalen dat.
[ Voor 45% gewijzigd door Xrenity op 09-08-2005 13:16 ]
Nou...fuck it hoor. Heb net echt me best gedaan..die fat shark ligt me gewoon niet. Je kan gewoon niet normaal sturen.
edit: nah onder de 2"20 kom ik niet met die fat shark..ga zo instabiel door de ruime bochten dat ik niet goed oplaad e.d.
edit: nah onder de 2"20 kom ik niet met die fat shark..ga zo instabiel door de ruime bochten dat ik niet goed oplaad e.d.
[ Voor 35% gewijzigd door Max|Burn op 09-08-2005 21:14 ]
Verwijderd
Hmm ik denk Resident Evil 4 maar aan te gaan schaffen. 1 Vraag wat voor een shooter is het kun je gewoon iedereen neerknallen die je tegenkomt of is het meer het praat en alles gezeik...? Het is namelijk wel leuk als iedereen kan neerschieten met zijn voordelen en nadelen..
Niet over nadenken--> KOPEN!
Het is een ZONDE als je hem niet aanschaft, fantastich spel, UNIEK!!
Het is een ZONDE als je hem niet aanschaft, fantastich spel, UNIEK!!
en nog even over die patenten enzo. Die hebben idd over het algemeen niet zoveel zin.
Zowel nintendo, sony en helemaal MS proberen op alles een patentje te plakken.
Meestel met weinig resultaat. Zo heeft nintendo de 'vierpuntstoets' bedacht en patent daarop. Het resultaat zag je bij de 1ste sega's. Die hadden geen echt vierpuntstoets' maar een ronde 'vierpuntstoets'.
Sony heeft zijn eigen variant erop, met de losse driehoekjes.
Zowel nintendo, sony en helemaal MS proberen op alles een patentje te plakken.
Meestel met weinig resultaat. Zo heeft nintendo de 'vierpuntstoets' bedacht en patent daarop. Het resultaat zag je bij de 1ste sega's. Die hadden geen echt vierpuntstoets' maar een ronde 'vierpuntstoets'.
Sony heeft zijn eigen variant erop, met de losse driehoekjes.
Het is geen shooter. Het is een third-person horror action-adventure. Verder moet je maar één ding over het spel weten en dat is dat het een verplichte aanschaf zou moeten zijn voor alle GameCube bezitters. Verder kun je op verschillende sites reviews lezen die precies aangeven hoe het spel precies speelt.Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 21:28:
Hmm ik denk Resident Evil 4 maar aan te gaan schaffen. 1 Vraag wat voor een shooter is het kun je gewoon iedereen neerknallen die je tegenkomt of is het meer het praat en alles gezeik...? Het is namelijk wel leuk als iedereen kan neerschieten met zijn voordelen en nadelen..
Verwijderd
Ik weet het niet hoor. Ik had al verhalen over dat ding gelezen voordat ik hem unlockt had, dat hij zo moeilijk bestuurbaar zou zijn etc. Dus toen ik hem eenmaal had was ik echt voorbereid op een onmogelijk apparaat... maar ik vind het eigenlijk nog wel meevallen. Ja hij is een beetje gevoelig, maar als je niet al te wilde bewegingen maakt en af en toe de L en R knoppen gebruikt toch wel goed onder controle te houden.Nou...fuck it hoor. Heb net echt me best gedaan..die fat shark ligt me gewoon niet. Je kan gewoon niet normaal sturen.
Ik vind de Black Bull en de Dark Schneider eerlijk gezegd irritanter om te besturen.
Geen idee wat je dan verkeerd doet in die ruime bochten dan... ik krijg hem daar meestal zonder problemen doorheen. Misschien is je controlstick een beetje gaar? Juist de hele scherpe bochten heb ik moeite mee. En als je eenmaal de railing hebt geraakt heeft de Fat Shark nogal de neiging om een beetje te gaan stuiteren tussen de 2 railings... dan gaat het mis.
Dat lateral shift is verder wel een leuke baan.
Alleen nu kan ik het dus niet meer laten om dat trucje bij elke verspringing uit te proberen.
Nou, er zijn een stuk of 3 personages in het spel die je niet hoeft te vermoorden... en ongeveer 20.000 (+/-Hmm ik denk Resident Evil 4 maar aan te gaan schaffen. 1 Vraag wat voor een shooter is het kun je gewoon iedereen neerknallen die je tegenkomt of is het meer het praat en alles gezeik...? Het is namelijk wel leuk als iedereen kan neerschieten met zijn voordelen en nadelen..
Klopt, kan ik ook, raak ook weinig muurtjes, maar ik kan minder strak rijden en laad dus veel minder op = minder boost. Bovendien, als je iets raak ben je superveel van je energy kwijt.maar als je niet al te wilde bewegingen maakt en af en toe de L en R knoppen gebruikt toch wel goed onder controle te houden.
Dat wist ik alBeetje experimenteren en ik ben er achter gekomen dat je een speedboost krijgt als je een klein stukje door de lucht zweeft
Valt wel mee, gewoon even R drukken en rustig sturen.Dus recht op de afgrond afrijden, en vlak na het allerlaatste moment hard opzij sturen.
[ Voor 39% gewijzigd door Max|Burn op 10-08-2005 09:02 ]
Voor mockingbird:
Simpsons Hit & Run te ruil
Simpsons Hit & Run te koop
Simpsons Hit & Run te ruil
Simpsons Hit & Run te koop
[ Voor 34% gewijzigd door Syntagma op 10-08-2005 09:57 ]
En nog 2:
Simpsonnetjes!
Nog meer Simpsons!
Simpsonnetjes!
Nog meer Simpsons!
[ Voor 35% gewijzigd door Syntagma op 10-08-2005 10:07 ]
Verwijderd
die jeroen had ik al gezien.. maar 30 euro doe ik niet aan omdat ie nieuw maar 26 euro kost
ik zal eens kijken of die andere nog wat omlaag wil
wel erg bedankt
.. zo zie je maar.. paar dagen niet gekeken en het staat er gelijk vol mee

wel erg bedankt
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 10:13 ]
Alstu. Ja sommige mensen vragen echt nog debiele bedragen 
Succes ermee. Ik ben ook nog bezig met mijn uitbreiding. Heb overigens BG&E naar Ubi gestuurd maar nog geen reactie gehad. Hoop wel dat ze wat terugsturen anders ben ik het spel kwijt.
Succes ermee. Ik ben ook nog bezig met mijn uitbreiding. Heb overigens BG&E naar Ubi gestuurd maar nog geen reactie gehad. Hoop wel dat ze wat terugsturen anders ben ik het spel kwijt.
Verwijderd
Maar hij gaat zoooo snel!MaxBurn schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 09:01:
Klopt, kan ik ook, raak ook weinig muurtjes, maar ik kan minder strak rijden en laad dus veel minder op = minder boost. Bovendien, als je iets raak ben je superveel van je energy kwijt.
Het is echt verslavend!Dat wist ik alDoe ik ook. Kwam er vrij snel zelf achter.
Ik heb het idee dat de boost minder krachtig wordt als je met de schouderknoppen opzij stuurt. Misschien verbeeld ik het me wel, maar toch. Het is moeilijker om met de controlstick bij te sturen, maar als het perfect lukt heb ik het idee dat ik er bijna net zo'n snelheidsspurt krijg als van een gewone boost.Valt wel mee, gewoon even R drukken en rustig sturen.
Verwijderd
sterrencatalogus update!
10000 9 over!
Game Boy Advance SP
Zilverkleurige versie
10000 9 over!
Mario Kart: Double Dash!! Platinum Pak
Een Nintendo GameCube plus controller en het geweldige Mario Kart: Double Dash!!
4500 25 over!
Metroid Prime
Ontdek Tallon IV door de ogen van Samus Aran in deze klassieker voor de Nintendo GameCube.
4200 25 over!
Kingdom Hearts: Chain of Memories
Deze Game Boy Advance titel combineert gelikte filmpjes met een vernuftig vechtsysteem op basis van speelkaarten. Vele geliefde personages uit het universum van Walt Disney maken hun opwachting, zoals Goofy, Donald Duck, Pinocchio - maar ook de griezelige Jack Skellington!
10000 9 over!
Game Boy Advance SP
Zilverkleurige versie
10000 9 over!
Mario Kart: Double Dash!! Platinum Pak
Een Nintendo GameCube plus controller en het geweldige Mario Kart: Double Dash!!
4500 25 over!
Metroid Prime
Ontdek Tallon IV door de ogen van Samus Aran in deze klassieker voor de Nintendo GameCube.
4200 25 over!
Kingdom Hearts: Chain of Memories
Deze Game Boy Advance titel combineert gelikte filmpjes met een vernuftig vechtsysteem op basis van speelkaarten. Vele geliefde personages uit het universum van Walt Disney maken hun opwachting, zoals Goofy, Donald Duck, Pinocchio - maar ook de griezelige Jack Skellington!
Verwijderd
jezus.. zoveel punten nodig ?
ik heb er nog minder dan 2000 .. hoe de fuck kom je aan zoveel punten?!?

Volgens mij is de boost harder maar korter. De fat shark gaat zeker sneller maar momenteel gaat het nog verloren aan minder energy opladen door moeilijker sturen enz. Eerste ronde gaat altijd strak bij me en is gewoon echt goed snel..zodra ik rond de 2000km/u zit wordt het een kreng...maar als het perfect lukt heb ik het idee dat ik er bijna net zo'n snelheidsspurt krijg als van een gewone boost
[ Voor 43% gewijzigd door Max|Burn op 10-08-2005 12:52 ]
Mijn programma om de sterrencatalogus in de gaten te houden werkt dus:

Alleen jammer dat er niets bijzonders bij staat dit keer.

Alleen jammer dat er niets bijzonders bij staat dit keer.
Verwijderd
Maar helaas staat er dus niks boeiends in, op MP na, die moet ik weer krijgen. Ik was de cd kwijt 
Koop ik hem wel een andere keer in de winkel

Koop ik hem wel een andere keer in de winkel
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 13:33 ]
Killer 7 is hier echt nergens te vinden. Ik heb het nu bij meerdere winkels gevraagd, maar ze hebben de GameCube versie zelfs nergens in de computer staan! De PS2 versie is daar tegenover weer wel overal te vinden.
So yeah, Killer7...
Gisteren Cloudman uitgespeeld en begonnen aan Encounter (ja, eerst nog ff op vakantie geweest) en ondertussen heb ik inderdaad de waarde van MASK de Smith door.
Gisteren Cloudman uitgespeeld en begonnen aan Encounter (ja, eerst nog ff op vakantie geweest) en ondertussen heb ik inderdaad de waarde van MASK de Smith door.
spoiler:
Goed Geupgrade enzo kan je eigenlijk niet zonder hem als je tegen de Giant Smiles moet. Maar nog steeds speel ik het meest met Con.
Cloudman had briljante stukjes film tussendoor trouwens, met name die laatste, als zijn hoofd eraf knalt en die auto die zo cool van kleur verandert..
En ofcourse een bruut WTF-moment als je door het gebouw van First Life heenloopt, de deur neemt en het hele gedoe een kartonnen bord blijkt te zijn met daarachter een bestelbus
Cloudman had briljante stukjes film tussendoor trouwens, met name die laatste, als zijn hoofd eraf knalt en die auto die zo cool van kleur verandert..
En ofcourse een bruut WTF-moment als je door het gebouw van First Life heenloopt, de deur neemt en het hele gedoe een kartonnen bord blijkt te zijn met daarachter een bestelbus
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Heerschend stuk is dat ja. Maar er komt nog zo veel meerWillybubba schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 19:49:
So yeah, Killer7...
Gisteren Cloudman uitgespeeld en begonnen aan Encounter (ja, eerst nog ff op vakantie geweest) en ondertussen heb ik inderdaad de waarde van MASK de Smith door.spoiler:Goed Geupgrade enzo kan je eigenlijk niet zonder hem als je tegen de Giant Smiles moet. Maar nog steeds speel ik het meest met Con.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Euhjm, waar kun je die online kopen? Is dat ook bekend?
* iNSaNe-oNe interesse heeft.
... en oranje! :P
ik denk dat je ze wel kunt vinden op www.lik-sang.com
Surrounded, beter dan 2"17 heb ik nog niet gered met de fat shark.. (en had echt weinig fouten nu)
Me snelste ronde ermee is nog altijd 3-4 sec. langzamer dan met de hyper speeder. (x2 rondes = 6 seconden..klopt wel aardig met me 2"11 record)
edit: 2"16...
edit2: 2"12 ..begint e rop te lijken..maar ik gebruik nu allemaal technieken die ik niet gebruikte met de hyperspeeder...zo maar weer ff hyperspeederen
edit 3: holy crap ik had nu een halve baan met constant meer dan 2400km/u ..en toen vloog ik er af...maar heb het vrij stabiel onder controle.
edit4: in zekere zin heb ik al een tijd gehaald van 2'07 als je me splits enz gemiddeld pak
...
edit5: Dit kan nog veel beter..ik was bezig met een rondje van 37 sec. alleen ik vloog er aaf
..wel een nieuw record gehaald. 2'09"777, speed 2343
edit: 2"16...
edit2: 2"12 ..begint e rop te lijken..maar ik gebruik nu allemaal technieken die ik niet gebruikte met de hyperspeeder...zo maar weer ff hyperspeederen
edit 3: holy crap ik had nu een halve baan met constant meer dan 2400km/u ..en toen vloog ik er af...maar heb het vrij stabiel onder controle.
edit4: in zekere zin heb ik al een tijd gehaald van 2'07 als je me splits enz gemiddeld pak
edit5: Dit kan nog veel beter..ik was bezig met een rondje van 37 sec. alleen ik vloog er aaf
[ Voor 87% gewijzigd door Max|Burn op 10-08-2005 22:43 ]
Hmm ik heb nog bijna 8000 punten en had wel graag Kingdom Hearts gehaald. Aan de punten komen is het probleem niet, maar hoe kom ik er weer af als na twee uur alles al weer weg is

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Is een bongo het nou echt waard om te kopen, of is het meer iets dat je éénmalig speelt en dan in de kast zet...dus af te raden? Donkey Konga achtige spellen lijken mij leuk voor even, daarna niet meer. Maar Jungle Beat lijkt mij wel ok. Maar de prijs in zn totaal, is dat aantrekkelijk genoeg om die bongo's incl spel aan te schaffen?
Verwijderd
Ik persoonlijk vind DK:JB een vand e beste spellen ooit maar goed
. Ik vind het de aanschaf wel waard, zoveel duurder wordt het er niet door als je goed rondzoekt
Een van de redenen dat ik een cube heb 
Regelmatig zelfs console middagen met een heel assortiment nintendo consoles. Heerlijk om met een pilsje erbij een rondje te karten, een pot mario party te spelen of andere 4 player spellen.
Regelmatig zelfs console middagen met een heel assortiment nintendo consoles. Heerlijk om met een pilsje erbij een rondje te karten, een pot mario party te spelen of andere 4 player spellen.
Verwijderd
f^cking hell.MaxBurn schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:33:
edit5: Dit kan nog veel beter..ik was bezig met een rondje van 37 sec. alleen ik vloog er aaf..wel een nieuw record gehaald. 2'09"777, speed 2343
Het leek me wel grappig om te kijken of ik jouw record kon breken op die baan, en dan jij de mijne enzovoorts... maar hier is gewoon niet tegenop te racen.
Mijn record is nu 2'14'nogwat met de Fat Shark.
Doe jij nog steeds al die trucjes (stukjes van de baan afvliegen voor boosts) in de 2e en 3e lap? Onder het boosten door? Dat krijg ik echt nog niet voor elkaar. Tijdens de eerste lap probeer ik het overal, maar bij de 2e en 3e is het gewoon raggen en proberen continu te boosten.
De hyperspeeder vind ik trouwens een rotwagen. Ik weet dat het een favoriet is bij veel mensen, maar ik kan er slecht mee overweg om één of andere reden. Heel veel andere die ik goed vind besturen halen gewoon bij lange na niet diezelfde snelheden, dat is wel jammer.
Dit topic is gesloten.