[PS2] 4 player party games?

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36844

Topicstarter
Ik heb net een PS2 en nu ook 4 controllers, maar ik heb nog maar een spel gevonden dat leuk is en 4 players tegelijkertijd ondersteunt. Dat is Mashed.
Zijn er mensen die nog andere leuke 4p games kennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-07 14:33
[google=Playstation 2 Party Games]

Je komt waarschijnlijk al snel terecht bij spellen zoals Singstar enzo, veel meer zou ik zelf ook niet kunnen verzinnen die op de Playstation 2 echt bedoelt zijn voor 4 players. Misschien is een Eyetoy een idee :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Denk weinig idd. PS2 is ook niet echt als 4 player console ontworpen (daarom heb je ook een multitap nodig wil je alsnog met 4 players spelen).

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hmm, jammer
Ik heb een Eyetoy.

Zijn er voetbal spelletjes die 4p ondersteunen ofzow?
Singstar, dansspelletjes etc heb ik geen behoefte aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Zowel Pro Evolution Soccer als Fifa ondersteunen de multitap.

Topicstarter
bedankt, en zijn er ook FPS games die de multitap ondersteunen?

edit:
Ah Unreal ondersteunt 4 players :)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 36844 op 11-08-2005 00:45 ]

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Tekken Tag Tournament kun je met z'n vieren spelen, 2*2 spelers in tag-teams. Het is wel een oudere tekken, maar stukken leuker dan 4 (en als party-game behoorlijk leuk omdat het ook lekker snel gaat en er nog een soort van taktiek inzit). Graphics zijn niet meer helemaal je-dat (was een launchgame) maar intussen wel platinum dus lekker goedkoop :)

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-06 09:28
Tekken Tag snel? :?
Vond het altijd zo traag als wat persoonlijk. ^^;
Dead or alive 2 heeft dezelfde tag mode (buiten het feit dat als 1 verslagen is je nog kan verderspelen) en is stukken sneller.

Als voetbalspel is pro evo de betere, maar misschien net dat iets minder toegankelijk voor een snel potje.

Verder kan ik persoonlijk nog NBA street vol whatever aanraden, deed me echt terugdenken aan NBA jam van vroeger, gewoon simpel basketten en belachelijke dunks maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

mwah, tekken tag is redelijk snel vergeleken met 4 en traag vergeleken 5 maar die zijn beiden niet four-player :P en inderdaad, NBA street is echt geweldig, verder kan ik alleen aan de eye-toy denken maar die is niet multitap :/
Pagina: 1