Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 56 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.966 views sinds 30-01-2008

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Blaatschaap11 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:38:
Een van de redenen dat ik een cube heb :)

Regelmatig zelfs console middagen met een heel assortiment nintendo consoles. Heerlijk om met een pilsje erbij een rondje te karten, een pot mario party te spelen of andere 4 player spellen.
Elke vrijdagavond (meestal dan he) doe ik dit :) samen met 3andere vrienden \o/

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

naja 37 sec..me snelste is 39,7 met Hyperspeeder en dit ging veel sneller, misschien was het 38 ;)..maar goed..uiteindelijk is dat baanrecord gereden met een 41 en 42 sec lap dus dat viel best tegen.... Ik ga van de week weer met de hyperspeeder...volgens mij gaat dat gewoon sneller..

[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 11-08-2005 06:46 ]

ma ma ma ma ma macron one

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:14

TdV

Aap schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 01:32:
[...]

Elke vrijdagavond (meestal dan he) doe ik dit :) samen met 3andere vrienden \o/
Haha, ik elke maandagavond; cube bezitters zijn erg party-minded denk ik; wat spelen jullie het meest? Ik voornamelijk mario party (deeltje 6 momenteel) maar ook Pacman VS (gba aankoppelen om pacman te spelen en de 3 andere zijn spookjes op de TV; meesterlijk spel) en soms zelda 4swords (alleen mijn vrienden bakken daar niks van; ze spelen bijna nooit zelf, en zeker geen zelda, ook al hebben ze allen een cube) O ja, F-zero en Mario Kart vergeten nog.

[ Voor 4% gewijzigd door TdV op 11-08-2005 09:47 ]

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Pac man VS is idd een heerlijke party game.
Ook MK:DD, Wario ware en MP4 doen het bij ons erg goed.
En uiteraard Donkey konga 1/2 met z'n drieën. Dat is echt super hilarisch.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Verwijderd

wel een nieuw record gehaald. 2'09"777, speed 2343
Grrr... ik ben nu echt heel dichtbij gekomen. ;)
2 '09 '946, met de fat shark uiteraard.

Het is dat ik nu weg moet... anders... :p

Ik moet die tijd nog makkelijk kunnen verbeteren. Aan het eind van de 2e lap had ik de laatste oplaadstrook gemist, waardoor ik het laatste gedeelte van het 2e, en het eerste gedeelte van het 3e lap zonder energie moest rijden. Ook zonder te boosten dus. Als dat niet was gebeurd was m'n tijd zeker nog wel 2 of 3 seconden sneller geweest.

Vanavond verder.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Post dat es in het F-Zero Time Trial topic :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik heb sinds kort ook F-zero en Timesplitters aangeschaft, eni k moet zeggen dat timesplitters echt cool is. F-Zero nog niet veel gespeeld, maar ben ik zeker nog van plan. iemand tips om de bochten goed te nemen? Wat is beter, een schuivende of een glijdende bocht?

Ps4/switch gamer

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

hangt af van de bocht :) Losse regel: Als het kan zonder L/R ..als het een scherpere bocht is L of R en als het een 180 graden bocht is L+R :)

edit: godverdegodver... net een run met
lap 1: 46"348
lap 2: 38"777 (ik heb iets met geluksgetal 7 lol)
lap 3: 41"806 (ging gewoon vet slecht maar misschien wel omdat ik voorzichtig aan deed..)
Total: 2'06"931

2'03"00 zit er dus zeker in :D

eerste track miste ik ook nog de laatste booster 8)7

[ Voor 64% gewijzigd door Max|Burn op 11-08-2005 21:56 ]

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Ik vind het zeker spannend om de f-zero stories te lezen, maar Willy heb gelijk.....dit is echt iets voor het F-zero topic. (maareuh hoesnel rijden jullie deze baan met de standaard captain falco bak? Ken ik ook is kijken of ik kans maak :P )

ontopic:
Het is echt komkommertijd he? Geen revo en cube roddels meer, helemaal niks! Mijn mega man is trouwens ook nog niet binnen :/

10 second ninja DONE

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:30
Ik speel meestal Mario Party 5, Mario Kart, Smash Brothers Melee in de 4 player mode.

Verder heb ik Time Splitters 2 gekocht, en dat hebben we ook een paar potjes gedaan.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmm. Geist he... dat komt er ook binnenkort aan, en ik twijfel :)

Het ziet er best... erhm... intrigerend uit, maar ik vraag me af of het echt zo cool is.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Verwijderd

Willybubba schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:51:
Post dat es in het F-Zero Time Trial topic :P
Zo'n topic bestaat volgens mij niet. Alleen voor MK:DD.
En ja ik weet dat er wel die GoT f-zero competitie pagina is (het record voor lateral shift staat daar op 2 '16 '569 haha!), maar ik heb geen digitale camera om te bewijzen dat ik het echt sneller kan. Dus ik zeg het hier gewoon voor de lol eigenlijk. ;)

Maar vandaag kwam de postbode een ander spel brengen dat ik had gewonnen op ebay, dus ik ben verder niet echt meer aan F-Zero toegekomen. :p
hangt af van de bocht Losse regel: Als het kan zonder L/R ..als het een scherpere bocht is L of R en als het een 180 graden bocht is L+R
Wat ik zelf altijd fijn vind voor scherpe bochten is eerst even een klein stukje de tegengestelde richting op glijden. Dus als je een scherpe bocht naar rechts moet maken (vooral op de 1e aeropolis baan handig met al die bochten van 90 graden) eerst L indrukken, en dan een fractie van een seconde later ook R terwijl je L nog ingedrukt houdt (en uiteraard ook gewoon naar rechts sturen met de controlstick). Dan maak je echt een hele mooie scherpe bocht. :9
Total: 2'06"931
Dat kan ik natuurlijk niet op me laten zitten. Terug naar de cube! ;)
lap 3: 41"806 (ging gewoon vet slecht maar misschien wel omdat ik voorzichtig aan deed..)
Ja dat heb ik ook altijd. Als je je ervan bewust wordt dat je je record misschien wel gaat breken word ik zo gespannen dat ik juist foutjes ga maken. Of inderdaad te voorzichtig rijden.
(maareuh hoesnel rijden jullie deze baan met de standaard captain falco bak? Ken ik ook is kijken of ik kans maak )
Lol, zal ik straks eens proberen voor de grap. Maar erg snel zal het wel niet gaan. Na wekenlang bezig te zijn geweest met de storymode, was ik de blue falcon ook wel spuugzat eigenlijk. ;)

edit:
Het ziet er best... erhm... intrigerend uit, maar ik vraag me af of het echt zo cool is.
Ik haak bij voorbaat al af omdat het een FPS is. Moet je zeker gaan richten met dat kleine C-pookje op de cube-controller? 8)7 Dat lukt me echt never nooit niet. Om die reden ben ik ook al vrij snel afgehaakt in Metal Arms.
Het idee opzich spreekt me wel erg aan, hoewel ik me voor kan stellen dat het snel saai wordt. Ik bedoel de eerste paar keer is natuurlijk geweldig, maar als je voor 573ste keer borden moet laten rammelen om mensen bang te maken zal het misschien wel een beetje saai worden. En uit de IGN preview begreep ik dat het inderdaad telkens op ongeveer dezelfde manier gaat, dat bang maken.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2005 22:55 ]

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Eindelijk Killer 7 in een winkel gevonden. _/-\o_ Ik ga zo maar proberen te spelen, ik ben benieuwd.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
TdV schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 09:46:
[...]

Haha, ik elke maandagavond; cube bezitters zijn erg party-minded denk ik; wat spelen jullie het meest? Ik voornamelijk mario party (deeltje 6 momenteel) maar ook Pacman VS (gba aankoppelen om pacman te spelen en de 3 andere zijn spookjes op de TV; meesterlijk spel) en soms zelda 4swords (alleen mijn vrienden bakken daar niks van; ze spelen bijna nooit zelf, en zeker geen zelda, ook al hebben ze allen een cube) O ja, F-zero en Mario Kart vergeten nog.
rajackar schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 09:48:
Pac man VS is idd een heerlijke party game.
Ook MK:DD, Wario ware en MP4 doen het bij ons erg goed.
En uiteraard Donkey konga 1/2 met z'n drieën. Dat is echt super hilarisch.
Mario party 4/5
Mario tennis
timesplitters 2
XIII (nummer 13 :p )
Smugglers run
Super monkey ball 1 & 2

dit is wel het meest wat we spelen :) verder nog een zooi games, maar die we vaak veel minder spelen :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 22:34:
(maareuh hoesnel rijden jullie deze baan met de standaard captain falco bak? Ken ik ook is kijken of ik kans maak :P )
Wat een rotwagen zeg. Zo traag als een slak. :p
Ik heb het 3x geprobeerd, de snelste tijd die ik ermee kon halen was 2'17"187. Daarna was ik het helemaal zat en heb ik snel een andere wagen gekozen.

Toen met de fat shark nog 2'07"408 gehaald. Het gaat steeds beter, maar het lijkt wel alsof maxburn me telkens een stap voor is. ;)

Ik zit nu te twijfelen of ik Killer 7 ook zal halen. Ik heb hem hier al wel een paar keer in de winkel zien staan, maar ik wilde eigenlijk wachten totdat hij afgeprijsd zou worden. Maar ja, als hij nou echt zo zeldzaam is... dan is hij over een tijdje wellicht helemaal nergens meer te vinden. Dan toch maar 60 euro er voor uittrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Hey mensen ik ben weer terug van holiday :).

Ik heb eens een paar uur op internet (marktplaats, kelkoo, frs etc...) lopen snuffelen en ik zag in de TS een linkje naar een topic [http://www.gameqube.nl/topic.php?topicID=4223] waar de goedkoopste games werden bijgehouden, daaruit kwam ik weer op de volgende site uit; http://www.budgetgaming.nl

Voor zover ik nu zie een aanrader, alhoewel ik niet weet hoe actueel die is mja... Ik ga iig van de week eens bij intertoys kijken voor tony hawk underground 2. Ik zie nu ook dat F-Zero GX voor 20 euro bij bart ligt, maar komt dat filmpje binnenkort nog online of niet? Anders ga ik zelf wel ff opzoek, is het spel een beetje leuk in je 1'tje? Ik vind mario kart bijvoorbeeld echt geen 30 euro waard als je het in je 1'tje speelt. (misschien beetje een kromme vergelijking maarja 8)7 )

Heeft iemand Luigi's Mansion al ergens voor een zacht prijsje gezien? Ik zie hem alleen maar voor 30 euro liggen?

Heb trouwens al een hele lijst van 6 of 7 games die allemaal maar 15 euro kosten, dus ik moet mij echt gaan beheersen!! :X

Enter the Matrix, heeft iemand die? Ik ben wel een erg grote matrix fan en heb al wat erover gelezen, maar ik kan in de PU de review niet terug vinden :P . Animal crossing was maar 15 euro bij MM in duitsland en hier zie ik hem overal voor 50/60? Leek mij een vaag spel,net als harvester moon. Ik hoop dat ik het goed heb ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Waypoint op 12-08-2005 03:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Een kort f0 filmpje moet nog ge encode worden :( Of je het in je eentje leuk vind hangt af van de persoon. Ik ga al uit me dak van in me eentje timetriallen omdat je op het laatst vrij goed wordt en er een dikke rush aan overhoud :D Ik vindt het zelf gewoon erg leuk, ook alleen. Het is een racer en in racers zit de fun hem toch vooral in jezelf verbeteren.

[ Voor 77% gewijzigd door Max|Burn op 12-08-2005 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 08:12:
Ik ga al uit me dak van in me eentje timetriallen omdat je op het laatst vrij goed wordt en er een dikke rush aan overhoud :D Ik vindt het zelf gewoon erg leuk, ook alleen. Het is een racer en in racers zit de fun hem toch vooral in jezelf verbeteren.
De F-Zero games zijn altijd al heel erg op 1 speler gericht. Het origineel had geeneens een 2speler stand!
F-Zero GX wel, maar het voelt meer als iets extra's. De nadruk ligt duidelijk op 1player.

Een uitgebreide en zeer uitdagende storymode zal je wel een tijdje zoet houden.
En de Grand Prix stand is ook erg pittig. Zeker niet iets dat je even in een middagje uitspeelt. Afhankelijk van hoe goed je bent kun je er maanden over doen voordat je alles gezien hebt.

Het spel werkt ook met een leuk systeem van tickets. Per gewonnen race verdien je er een paar, en daarmee kun je dan weer vanalles kopen in de shop. Allemaal dingen die er duidelijk op gericht zijn om het spel zo lang mogelijk interessant te houden voor 1 speler. Ik heb eigenlijk nog nooit eerder een racespel gezien dat daar zo ver in ging. :)

En als je op een dag wel alles unlockt hebt, dan is er inderdaad ook nog de time trial stand. Goed voor eindeloos veel fun. 26 banen, een stuk of 40 wagens. (En al die wagens hebben een eigen eindfilmpje voor als je er een cup mee wint op de hoogste moeilijkheidsgraad!)
Het is misschien wel mijn favoriete spel op de cube.
Enige probleem zou kunnen zijn dat het spel zo moeilijk is. In het begin een beetje frustrerend, en je moet er echt wel wat tijd in steken voordat het leuk begint te worden. Het is al die moeite daarna wel heel erg waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 08:44:
Een uitgebreide en zeer uitdagende storymode zal je wel een tijdje zoet houden.
En de Grand Prix stand is ook erg pittig. Zeker niet iets dat je even in een middagje uitspeelt. Afhankelijk van hoe goed je bent kun je er maanden over doen voordat je alles gezien hebt.

Het spel werkt ook met een leuk systeem van tickets. Per gewonnen race verdien je er een paar, en daarmee kun je dan weer vanalles kopen in de shop. Allemaal dingen die er duidelijk op gericht zijn om het spel zo lang mogelijk interessant te houden voor 1 speler. Ik heb eigenlijk nog nooit eerder een racespel gezien dat daar zo ver in ging. :)

En als je op een dag wel alles unlockt hebt, dan is er inderdaad ook nog de time trial stand. Goed voor eindeloos veel fun. 26 banen, een stuk of 40 wagens. (En al die wagens hebben een eigen eindfilmpje voor als je er een cup mee wint op de hoogste moeilijkheidsgraad!)
Het is misschien wel mijn favoriete spel op de cube.
Enige probleem zou kunnen zijn dat het spel zo moeilijk is. In het begin een beetje frustrerend, en je moet er echt wel wat tijd in steken voordat het leuk begint te worden. Het is al die moeite daarna wel heel erg waard. :)
met dat laatste ben ik het wel eens... die story mode dacht ik ff te doen toen ik hem net had gekocht. Maar dat valt vies tegen 8)7 , want de eerste missie ging wel totdat ie op hard moest en t steeds frustrerender werd omdat ik of niet op tijd binnen kwam of al die bolletjes had :X dik irri maar wel erg leuk om gewoon met vrienden te spelen vind ik het, maar voor vrienden speel ik toch liever XIII of Def Jam Fight For NY

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stelletje topickapers ;( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Er is hier anders bijna 2 weken niets gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 12:25:
sterrencatalogus update!

10000 9 over!
Game Boy Advance SP
Zilverkleurige versie

10000 9 over!
Mario Kart: Double Dash!! Platinum Pak
Een Nintendo GameCube plus controller en het geweldige Mario Kart: Double Dash!!

4500 25 over!
Metroid Prime
Ontdek Tallon IV door de ogen van Samus Aran in deze klassieker voor de Nintendo GameCube.

4200 25 over!
Kingdom Hearts: Chain of Memories
Deze Game Boy Advance titel combineert gelikte filmpjes met een vernuftig vechtsysteem op basis van speelkaarten. Vele geliefde personages uit het universum van Walt Disney maken hun opwachting, zoals Goofy, Donald Duck, Pinocchio - maar ook de griezelige Jack Skellington!
Ik heb in het topic gezocht, maar ik snap er geen drol van, wtf gaat dit over :?. Een puntensysteem, van welke site dan? :)

Enne super monkeyball voor 8 euro en super mario sunshine voor 15 euro 2e hands kopen is geen slechte deal toch? Bieden jullie meestal de helft van de huidige nieuwe prijs oid? Ik heb ook voor 15 euro F-Zero Gx gekocht, athans dat ga ik denk ik doen (2e hands). N.a.v van de reacties op mijn vraag daarover :Y). Eigelijk is het een soort wipe out idee toch? Volgens mij is het ook een opvolger ervan toch :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:39

RayNbow

Kirika <3

Waypoint schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:31:
[...]

Ik heb in het topic gezocht, maar ik snap er geen drol van, wtf gaat dit over :?. Een puntensysteem, van welke site dan? :)
Site van Nintendo.

[ Voor 11% gewijzigd door RayNbow op 12-08-2005 17:34 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-07 22:21

b0p

Misschien wel interessant voor Waypoint en andere geinteresseerden:

Ik heb F-Zero GX enkele weken geleden voor 14,99 bij Dixons gekocht. Hoewel er een sticker van 30 euro op zat gaf het kassasysteem 14,99 aan 8)

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waypoint schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:31:
Ik heb ook voor 15 euro F-Zero Gx gekocht, athans dat ga ik denk ik doen (2e hands). N.a.v van de reacties op mijn vraag daarover :Y).
Goed idee! :D
Eigelijk is het een soort wipe out idee toch? Volgens mij is het ook een opvolger ervan toch :P ?
Lol, het is precies andersom. Wipeout is een F-Zero rip-off. ;) (Het eerste F-Zero spel stamt al uit '91)
Maar ze lijken dus inderdaad wel erg op elkaar. Allebei futuristische racers.

Wipeout voelt wat "zweveriger" is mijn ervaring. De voertuigen lijken wat hoger boven het wegoppervlak te hangen en er is ook veel minder wrijving. In F-Zero voel je meer contact met het wegdek, wat ik zelf veel prettiger vind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dat is erg toevallig en gebeurt niet zomaar weer hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:05:
[...]

Goed idee! :D

[...]

Lol, het is precies andersom. Wipeout is een F-Zero rip-off. ;) (Het eerste F-Zero spel stamt al uit '91)
Maar ze lijken dus inderdaad wel erg op elkaar. Allebei futuristische racers.

Wipeout voelt wat "zweveriger" is mijn ervaring. De voertuigen lijken wat hoger boven het wegoppervlak te hangen en er is ook veel minder wrijving. In F-Zero voel je meer contact met het wegdek, wat ik zelf veel prettiger vind. :)
Whehe okee dan :> .

Maarre dat van de Dixons zal wel toevallig zijn. Morgen ga ik eens de stad in shoppen, Super mario sunshine en super monkeybal haal ik morgen op en ik krijg dan maandag F zero GX. Ben benieuwt of FRS nog veel 2e hands spellen heeft liggen, ze adverteren daar telkens mee. Misschien willen ze wel harvester moon tegen 10 euro korting voor mij innemen :). Kan ik mooi tony hawk undergound 2 ofzo halen 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Waypoint op 12-08-2005 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 10-09 11:14
Het allerbeste van F-Zero vind ik toch wel de schouderduw, super manier van "vechten" in race-games als je het mij vraagt, het maakte voor mij (en vele vrienden) het gebruik van normale wapens in futuristische race-games aardig afgezaagd en lang niet zo leuk als de F-Zero methode.

Ik had er wel wat moete mee om het te gebruiken in GX vanwege de sholder-buttons van de controller, maar zeker in X toch met recht geweldig te noemen.

Verder heb ik GX wel een tijdje geleend, maar kwam ik er niet echt in, bleef veel liggen en vergaarde een indrukwekkend laagje stof. F-Zero Max Velocity voor de GBA is mijn favoriet =)

Maak je eigen Revo controller.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 12-09 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:44:
[...]

Wat een rotwagen zeg. Zo traag als een slak. :p
F-zero is voor mij veel dingen.......traag/slak hoort daar niet bij :)
Ik heb het 3x geprobeerd, de snelste tijd die ik ermee kon halen was 2'17"187. Daarna was ik het helemaal zat en heb ik snel een andere wagen gekozen.
Waarschuwing: Onderstaande lange tekst gaat uitsluitend over F-zero gespeeld door een n00b :)
Hmmm toch geinspireerd door zowel deze tekst, al het verdere f-zero geouw...gelu errr de f-zero discussie :) gaat ik vrijdag avond/zat ochtend iets na 24.00 aan de slag.

* Sagat stoft f-zero af, en krijgt bij het opstarten te horen dat er geen f-zero data op de mem kaart staat :?
Goed ik was nog niet erg ver gekomen maar das irri. Memkaart omgewisseld voor 251 blocks, probleem opgelost, doh.
Ok op naar time trial, zoek baan lateral shifts......hmmmm. Right....blijkt dat het probleem niet is dat ik alleen nog maar de 'slakkenbakken' heb, maar dus dat ik deze hele baan niet heb.

Goed wellicht moet die unlocked worden......Even de eerste cup op novice uitgespeeld, met slechts 2 tweede plaatsen en de rest eerste voel ik me wel de man 8)
* Sagat gaat fijn slapen

En de zaterdag ochtend breekt aan:
Toch is ff kijken of de 2e cup ook zo makkelijk gaat, eerst ff de baantjes time trialen....oeps hmmm een paar van de baan geknalt en retired. F-zero neemt geen gevangenen......en dan, serial gaps.
Het is een tijdje geleden dat ik gespeeld hebt, maar deze baan roept nogal nare herinneringen op. Al snel stappelen de uitgebrande wrakken naast de baan zich op diverse locaties op en ook de paal in de buurt vand de finish heeft al meerdere deuken opgelopen van mijn herhaaldelijk mislukkende pogingen om er doorheen te vliegen, maar (tegen alle natuurwetten in :P ) ik blijf kalm en na een poging of 16 rijd ik de baan uit. Wahey.
Met enige angst start ik de cup op omdat ik de andere banen waarbij ik crashte niet zo uitgebreid geoefent heb. (vertaling: *curse!* Dan maar de volgende baan!)
race 1.......16de! geez, ik begrijp wederom waar het spel zijn rep vandaag heeft, aan de andere kant weet ik dat, hoewel ik niet eens byzonder slecht reed, ik het spel gewoon amper gedaan heb en het wel beter zal gaan.
race2. 1ste.........wow eigenlijk geld hetzelfde als boven. Misschien komt het omdat ik de shift op topspeed heb staan en de cpu niet, en dat het op de 1ste baan toch meer op acceleratie aankomt?
ik stijg wel gelijk naar plek 7 overall
race 3 en 4.......beide races eindig ik in de top 5. En omdat ik net iets boven mijn concurrenten in de lijst eindig klim ik langzaam omhoog tot de 2e plek overal, sweet!

Maar dan......serial gaps. Omdat ik bij het time trialen veel sprongen niet haalde door gebrek aan snelheid probeer ik mijn accelartie iets te verhogen.
5 minuten laten ben ik door al mijn continues heen :'(

Wederom ben ik niet echt (heel erg :P ) gefrustreerd. Ik heb zeker zin om het nogmaals te proberen. Ik hou jullie op de hoogte.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmm. Damn you.

Nou wil ik mijn F-Zero ook weer uit de kast trekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Whoei ik heb een goede tip denk ik. Voor 10 euro bij Intertoys (zwolle iig) Tony Hawk's - Underground 2! Ik zat echt 3x te kijken of het wel klopte, bij frs nog 40 en volgens budget gaming is die het goedkoopst bij bart smith voor 20, maar daar zag ik hem niet liggen.

Ik kan harvester moon voor een 10'tje aan frs verkopen, dat kost ie ook bij intertoys nieuw :P.Nouja ik krijg 10 euro korting en ik zag 3 leuke games; Prince of persia - Warrior whitin, beyond good and evil en Timesplitters 2 allemaal voor 15 euro (sommige 2e hands). Nu moet ik alleen nog een keuze maken en straks 5 euro bij betalen :).

Super mario sunshine en super monkey bal ook binnen, dus dan kan ik voorlopig weer ff vooruit. Alleen wel jammer dat die kaartjes met zo'n pin code voor die sterren niet bij die 2e hands spellen zitten, tenminste bij die van mij niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 12-09 14:15
Waypoint schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:50:
....

Ik kan harvester moon voor een 10'tje aan frs verkopen, dat kost ie ook bij intertoys nieuw :P.Nouja ik krijg 10 euro korting en ik zag 3 leuke games; Prince of persia - Warrior whitin, beyond good and evil en Timesplitters 2 allemaal voor 15 euro (sommige 2e hands). Nu moet ik alleen nog een keuze maken en straks 5 euro bij betalen :).

...
Zooo, koopjes :). Ik zou voor Beyond Good and Evil gaan, topgame! De PC versie heb ik hier en daar zelfs al zien liggen voor 7 euro B).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Alleen wel jammer dat die kaartjes met zo'n pin code voor die sterren niet bij die 2e hands spellen zitten, tenminste bij die van mij niet :/
Vreemd he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Met al die F-Zero verhalen begint het bij mij ook weer te kriebelen. Game is jammer genoeg best pittig waardoor je hem niet zomaar weer even oppakt...Te weinig tijd dus.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Ik denk dat die meeste mensen ze gewoon weggeflikkerd hebben, aangezien sommige mensen ook hun gamecube verkopen + de spellen los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

:D

Ik denk dat de meeste mensen die code ZELF ingevoerd hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Willybubba schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:13:
:D

Ik denk dat de meeste mensen die code ZELF ingevoerd hebben ;)
Als je je cube verkoopt en je bent een vrouw, hebt het ding 2 weken gehad... dat type vrouw waar ik het vanmiddag ophaalde doet dat niet :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Wat zijn de records eigenlijk op MarioKart: DoubleDash!! Babypark? :P
Of was hier niet een topic voor :? Ff zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ligt er aan wat je zoekt..me eigen record is 1'06"655. Ik speel het echter niet meer, anders had het wel sneller gekund :) Het wereldrecord is ergens rond de 1'04 of 1'05 In de topicstart vind je o.a de mkdd compo en het mkdd topic. (het topic is wel dood...)

[ Voor 32% gewijzigd door Max|Burn op 13-08-2005 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dat zijn niet de wereldrecords trouwens MystikalXL :)..ja sommigen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 09:48:
F-zero is voor mij veel dingen.......traag/slak hoort daar niet bij :)
Als je net een paar dagen met de Fat Shark hebt gereden, en je schakelt daarna ineens over op de Blue Falcon... geloof me maar gerust: dat voelt dan erg traag aan. ;)
...(hilarisch verhaaltje)...
...
5 minuten laten ben ik door al mijn continues heen :'(
Haha, en dit was allemaal nog steeds op novice niveau?
Ik wil je niet ontmoedigen, maar je hebt echt nog een lange weg te gaan voordat je Lateral Shift unlockt. ;)

Maar goed, wanhoop niet. Toen ik het spel net had ging het bij mij precies zo. Ik heb het toen ook een tijdje weggelegd in de overtuiging dat ik een miskoop had gedaan. Maar na een paar weken kwam het toch weer allemaal goed.
Wederom ben ik niet echt (heel erg :P ) gefrustreerd. Ik heb zeker zin om het nogmaals te proberen. Ik hou jullie op de hoogte.
Misschien een tip: ik vind het spel zelf iets makkelijker spelen op 50Hz. Ik heb geen idee waar het precies aan ligt. Ik kan niet duiden wat er precies anders is, maar de hele beleving voelt beslist "anders". Misschien komt het ook wel omdat ik in het begin (op mijn oude televisie die geen 60Hz aankon) steeds op 50Hz speelde, dat ik gewoon niet gewend ben aan 60Hz... maar toch heb ik er dan meer moeite mee. Het proberen waard zou ik zeggen.

Nu speel ik trouwens wel telkens op 60Hz, het spel loopt dan toch wel wat soepeler en sneller. :)

Als deze discussie mensen zin laat krijgen om F-Zero ook weer te gaan spelen is dat alleen maar goed natuurlijk. :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nou..de filmpies zouden morgen online moeten staan. Uiteraard 60hz..50hz is wat makkelijker omdat het spel feitelijk ook echt slomer draait. (Same in MKDD...) 60hz is de oorspronkelijke native setting dus ik houd het daar op :)

Ik had Gran Prix Master enkele dagen (een week?) na aankoop helemaal unlocked :| Na het werk wel redelijk wat avonduurtjes gemaakt :) De story mode is wel $$%$^% moeilijk :)

[ Voor 29% gewijzigd door Max|Burn op 13-08-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu Killer 7 te spelen. Wat een krankzinnig spel is dit zeg. Je wordt er ook meteen middenin gegooid, zonder uitleg of iets (wat doe ik in godsnaam in dat gebouw? wat is de missie nu precies?).

Maar het speelt verder wel lekker. Ik had verwacht dat het hele spel echt in een soort van tunnel zou spelen... alleen maar aldoor recht vooruit lopen en dan gaat de rest vanzelf. Maar je kan echt vaak kiezen welke kant je op wilt, op die manier kun je eigenlijk net als in een gewoon spel (:p) het gebouw doorlopen en onderzoeken. Het bevalt me opzich wel, ik hoop alleen dat het verhaal straks nog ietsje duidelijker wordt. Dat het niet 100% duidelijk zal worden snap ik, maar iets meer uitleg zou toch wel fijn zijn. ;)

En klopt het dat het geluid ook zo bizar is? Het lijkt wel alsof alle geluidseffecten onder water zijn opgenomen. :p En als mensen tegen je praten hoor ik ook alleen maar een vreemd gebrabbel met af en toe een verstaanbaar woordje.

Maxburn, ik ben benieuwd naar je filmpje. :) Al verwacht ik dat het ongeveer hetzelfde zal zijn wat ik de afgelopen dagen ook telkens heb gedaan. Af en toe echt krankzinnige stunts, zeker als je later in de replay terugkijkt met een course camera. Ik had één keer dat ik van de baan af viel, maar door snel terug te sturen (of ik weet eigenlijk niet wat ik precies deed ;)), kwam ik een stukje verderop toch weer op de baan terecht. Was toen al behoorlijk cool, maar in de replay zag het er echt heel stoer uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Het geluid blijft bij sommige mensen zo... namelijk de geesten of hersenspinsels of wat dan ook. Normale mensen klinken gewoon. En ik heb het idee dat het verhaal gewoon niet duidelijk wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Maxburn, ik ben benieuwd naar je filmpje. :) Al verwacht ik dat het ongeveer hetzelfde zal zijn wat ik de afgelopen dagen ook telkens heb gedaan.
Klopt. Tis meer om F-zero te showen. Ben van plan dit met meer games te doen. Leuke in-game footage is er vaak niet...

Trouwens..ik moet van de week toch even echt voor het record gaan. Een tijd van 2"03 of lager zit er namelijk wel in met me huidige laptimes. Openingsronde +/- 45 seconden, fast-laps van 37-39 sec.

Edit:
http://home.quicknet.nl/m...hark%20-%20Demo4HGGCT.avi
- DiVX

Me lateral shift demonstratie :) (is al niet meer me snelste ronde..ik bots zelf ergens tegenaan :() Het is een kort filmpie en gaat best snel dus zo goed te volgen is het niet :) Sommige stukjes zijn ruk omdat je tijdens het wisselen van camera soms slechte camerastandpunten krijgt.

Ik plak er zometeen een snaking demonstratie bij :)
Het spel kent veel mooiere banen maar die zijn vaak lang (dus is het een groot filmpje :D)

edit2: bah..heb niet genoeg ruimte voor me tweede filmpje. (ook 14.? mB)

edit3:
Ok net aan erop gekregen :D

http://home.quicknet.nl/m...king%20-%20Demo4HGGCT.avi
- DiVX
Snaking demonstratie :) Bij de allerlaatste camera angle moet je echt goed kijken anders zie je me geeneens voorbij komen :D Snaking is een techniek waardoor je nog eens 400+ km/u harder gaat dan normaal door Zigzag te bewegen.

edit4:
oh my god.. ls: 2'04"906 (laatste ronde 5 botsingen gehad ..wtf) max speed: 2647 O+

[ Voor 86% gewijzigd door Max|Burn op 14-08-2005 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Willybubba schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:59:
Het geluid blijft bij sommige mensen zo... namelijk de geesten of hersenspinsels of wat dan ook. Normale mensen klinken gewoon. En ik heb het idee dat het verhaal gewoon niet duidelijk wordt :P
Aan het einde wordt er best een hoop duidelijk gemaakt. Als je het (net als ik) dan nog niet 100% begrijpt staat er op IGN een uitleg van het plot die het geheel wat duidelijker maakt.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu het eerste level achter de rug. Al die filmpjes en cutscenes aan het begin van level 2 zijn wel heel erg cool! :)

Ik begrijp er nog steeds weinig van, maar het is nu in ieder geval intrigerend genoeg om er meer van te willen weten. Het eerste level vond ik alleen maar verwarrend, nu heb ik in ieder geval de spelmechanieken een klein beetje door.

Fantastische muziek ook trouwens af en toe! Bijvoorbeeld...
spoiler:
...aan het eind van level 1, als die man je kogel vastgrijpt en ermee naar een ander gebouw vliegt. Dan begint er ineens een fantastisch stukje muziek te spelen. Echt heel mooi gedaan. :)

Wat houdt het precies in als je 'speed' upgrade met thick blood? Er staat iets van dat je aanvallen sneller worden ofzo? :? Kogels kunnen toch niet sneller door de lucht vliegen? Totnutoe zit ik vooral de power op te voeren.
rajackar schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 11:28:
[...]

Aan het einde wordt er best een hoop duidelijk gemaakt. Als je het (net als ik) dan nog niet 100% begrijpt staat er op IGN een uitleg van het plot die het geheel wat duidelijker maakt.
Bedankt, dat zal ik in gedachten houden. Ik heb zo'n vermoeden dat ik het straks op het einde ook wel niet 100% zal begrijpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Heeft iemand deze link al gezien _/-\o_
In dat artikel hebben ze de develop versie van super smash bros. melee, en laten zien wat er allemaal niet in spel is gekomen :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Elroy schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 13:03:
In dat artikel hebben ze de develop versie van super smash bros. melee, en laten zien wat er allemaal niet in spel is gekomen :)
Net even helemaal gelezen :)
Je kan dit zelf ook doen met een action replay, alles zit er gewoon nog in.
Ik heb even gekeken en ik heb ook nog de v 00 (eerste lading dus) daar zitten meer glitches nog in dan in de nieuwe :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Gaaf om te zien :) Ik ga zo Melee maar eens opduiken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Sommige mensen vragen trouwens echt achterlijke prijzen op marktplaats voor games :X 8)7 .

Enne, al die gc games bij de frs site die niet bestelbaar zijn hè.. is dat een bekend iets van hun en komen die er eigelijk ook nooit meer in hun magazijn of wel?
Enne waar ik vind ik die GC spellen in die sterren catalogus, kan op dit (http://www.nintendo-europ...=&sort=9&order=true&col=0) na niks vinden. Als ze nog spellen hebben dan zie je geen cadeautje maar sterren ofzo?

Oh en ik heb bij TH - Underground 2 geen kaartje met VIP code voor die sterren. Dat hoort toch bij elk spel te zitten (heb hem nieuw gekocht bij Intertoys) ?

[ Voor 51% gewijzigd door Waypoint op 15-08-2005 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waaaah! Ik kreeg net echt de schrik van m'n leven in Killer 7...
(ongeveer aan het eind van level 2 als je wilt weten of je dit veilig kunt lezen)
spoiler:
Ik kwam iets tegen dat zichzelf een Phantom Smile noemde. Hij stond veilig heel ver weg aan de andere kant van een grasveld, dus ik maakte me nog niet direct zorgen. Rustig een beetje richten en een paar keer mis schieten enzo. En toen BAM, stond hij ineens recht voor m'n neus en maakte me gelijk dood. Soort teleportatie ofzo? Ik ben in ieder geval nog nooit eerder zo erg geschrokken van een spel. :p Echt in een flits... klein poppetje aan de horizon >>> lelijke rotkop recht voor de camera. M'n adem stokte letterlijk.

Vet spel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Waypoint schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 01:01:

Enne waar ik vind ik die GC spellen in die sterren catalogus, kan op dit (http://www.nintendo-europ...=&sort=9&order=true&col=0) na niks vinden. Als ze nog spellen hebben dan zie je geen cadeautje maar sterren ofzo?
Je moet ook hier kijken. Er staan meestal geen spellen tussen. Af en toe(één keer per maand ofzo) zet Nintendo er spellen/consoles er tussen en die zijn dan meestal vrij snel weg, meestal binnen een uur, als je geluk hebt pas na één dag.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

MetroidPrime schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 01:41:
[...]

Je moet ook hier kijken. Er staan meestal geen spellen tussen. Af en toe(één keer per maand ofzo) zet Nintendo er spellen/consoles er tussen en die zijn dan meestal vrij snel weg, meestal binnen een uur, als je geluk hebt pas na één dag.
Hmm maar als ik zoek via dat menu rechts op gamcube en daaronder dan games invul en het aller bovenste zoekvenster leeg laat (bij "zoek op woorden") , vindt hij niks. Maar zowiezo vind ik het onoverzichtelijke site zeg! :/ Er staan dus pas games in als die beschikbaar zijn en da's alleen als ze het updaten :?

[ Voor 8% gewijzigd door Waypoint op 15-08-2005 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Waypoint schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 01:50:
[...]

Hmm maar als ik zoek via dat menu rechts op gamcube en daaronder dan games invul en het aller bovenste zoekvenster leeg laat (bij "zoek op woorden") , vindt hij niks. Maar zowiezo vind ik het onoverzichtelijke site zeg! :/ Er staan dus pas games in als die beschikbaar zijn en da's alleen als ze het updaten :?
Als er iets is staat het er in. Als het op is word het weer weggehaald (show from STERREN where avalable =! 0 ofzo :p)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Ik lees net ook al ineens dat je alleen een vip code hebt bij nintendo spellen. Heb net het mailtje de deur uit naar nintendo over tony hawk :X . Die's dus niet door nintendo gemaakt en daarom geen sterren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Er zitten alleen VIP spellen bij games gedistribueerd door Nintendo. Er zijn dus games met VIP punten die niet gemaakt zijn door Nintendo. (Maar idd geen Tony Hawk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit4:
oh my god.. ls: 2'04"906 (laatste ronde 5 botsingen gehad ..wtf) max speed: 2647 O+
8)7
Jij bent echt goed. Het lukt mij maar niet om onder de 2 minuut 7 seconden te duiken. Er gaan altijd wel een paar dingetjes mis. En hoe lang kort heb je dan in hemelsnaam over lap2 gedaan, als je tijdens het 3e lap zoveel botsingen had?!? Echt niet te geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

2de lap 38 sec ofzo, of minder (37.x?). Derde was alsnog 40.x maar dus echt met veel botsingen. Gelukkig remt de Fat Shark niet zoveel af met botsingen. Ik heb uitgerekend dat ik 2'02"00 nog zeker moet redden.

[ Voor 40% gewijzigd door Max|Burn op 15-08-2005 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 01:32:
Waaaah! Ik kreeg net echt de schrik van m'n leven in Killer 7...
(ongeveer aan het eind van level 2 als je wilt weten of je dit veilig kunt lezen)
spoiler:
Ik kwam iets tegen dat zichzelf een Phantom Smile noemde. Hij stond veilig heel ver weg aan de andere kant van een grasveld, dus ik maakte me nog niet direct zorgen. Rustig een beetje richten en een paar keer mis schieten enzo. En toen BAM, stond hij ineens recht voor m'n neus en maakte me gelijk dood. Soort teleportatie ofzo? Ik ben in ieder geval nog nooit eerder zo erg geschrokken van een spel. :p Echt in een flits... klein poppetje aan de horizon >>> lelijke rotkop recht voor de camera. M'n adem stokte letterlijk.

Vet spel! :D
Wel he :D

Je moet ff door het begin heen maar als je het eenmaal een beetje doorhebt... O+

spoiler:
Die Phantom Smiles moet je trouwens raken in het gedeelte wat groot is,. hebben ze een groot hoofd --> headshot. hebben ze een grote hand --> in hun hand schieten. Anders teleporten ze zich idd naar je toe en dan ontploffen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Ik vond het een beetje een misleidend artikel. Ze hinten eerst naar allerlei content die op het laatste moment er niet in kwam ofzo, maar het gaat alleen maar over dingen die gewoon in het spel zitten maar niet zelf te selecteren zijn. Zoals de stages van de event matches enzo. En eindbazen die toevallig ook (beperkt) bestuurbaar zijn. Vanuit debug oogpunt is het helemaal niet raar dat al dat spul er in zit.

Blijft wel dat het inderdaad leuk was geweest een hoop van die event match stages ook normaal beschikbaar te maken; meer bizarre lol _/-\o_

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 10:20:
2de lap 38 sec ofzo, of minder (37.x?). Derde was alsnog 40.x maar dus echt met veel botsingen. Gelukkig remt de Fat Shark niet zoveel af met botsingen. Ik heb uitgerekend dat ik 2'02"00 nog zeker moet redden.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D
Ik heb eindelijk maxburn een keer verslagen!!! :p Okee, voor zolang het duurt totdat hij inderaad 2'02 haalt. ;)

00'47"410 (een slecht begin dus...)
00'40"122 (ook niet al te best...)
00'36"748 (geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen... 8)7 )
____________+
00'04"280 :)

Als ik nu die 2e lap net zo snel kon doen als de 3e... mmm....

(dit alles met de fat shark uiteraard, maar dat hoef ik eigenlijk al niet meer te vermelden).
Willybubba schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 10:41:
[...]
Wel he :D

Je moet ff door het begin heen maar als je het eenmaal een beetje doorhebt... O+
Nou inderdaad. :)
Toch wel één van de spellen van het jaar voor mij.
Dat automatische lopen ben ik echt al helemaal aan gewend, ik sta er niet eens meer bij stil en ik mis handmatige controle ook niet. Het is eigenlijk juist wel makkelijk zo. :p Niet voor elk type spel, maar hier past het zeker. Het gaat toch voornamelijk om het schieten. Als je zelf door die levels had moeten lopen was dat alleen maar een saaie onderbreking geweest. Nu kun je gewoon relaxed de A-knop ingedrukt houden. 8) Nooit geen cameraproblemen ook.

Wat me nog wel een beetje irriteert is dat de vijanden onzichtbaar zijn. Ik snap niet echt waarom capcom dat gedaan heeft. Het voegt in mijn ogen niks toe. Het is alleen maar lastig dat je telkens de L-knop ingedrukt moet houden om te scannen.

Bedankt voor je tip trouwens... dat had ik zelf nog niet in de gaten. :)
Nu ik het zo lees snap ik pas de hint die iemand in het spel me vlak voor dat moment gaf. Alleen hij zei juist precies het tegenovergestelde. 8)7 En dan erachteraan 'just kidding', lol. Lekker verwarrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Net gelezen. Echt leuk dat ze al die dingen er nog in hebben laten zitten. Vooral dat truckje met Link wil ik wel es proberen. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik heb eindelijk maxburn een keer verslagen!!!
Overdag ? moet je niet werken ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:48:
Overdag ? moet je niet werken ofzo :D
Ik heb vaak ochtenden vrij omdat ik 's middags en 's avonds werk. (Ja ik zit nu ook op m'n werk en ik verveel me te pletter. ;))
Maar goed, dat is wel heel erg offtopic allemaal.

Ik snap nog steeds niet hoe ik dat lap van 36 seconden heb gemaakt. Als ik nu probeer mezelf te verbeteren gaat het in het begin heel goed, maar op het laatste stuk van de race wordt ik altijd ingehaald door m'n eigen ghost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Wat ik ook wel eens had is dat het feitelijk erg slecht ging maar ik met onwijze mazzel steeds op de baan kwam (achter mekaar dan he)..ineens een speedboost van hier tot de Tokyo gameshow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over Fzero
Heb het Lateral shift truukje geporbeerd en het werkt nog ook.
Verlies alleen vaak de controle over mijn wagen, vooral op de stukken waar de baan echt heel dun word.

Wie weet er een goede custom machine of tips voor de 2 laatste cups op Master?
Ben namelijk al een hele tijd bezig om dat te halen.
Story mode heb ik wel alles op very hard maar deze 2 cups win ik steeds niet.

Verwacht er trouwens nog iemand iets van de Games convention?
Ben benieuwd of ze laten weten wat er in de collectors edition van zelda komt
Het valt me op dat elke grote Nintendo site er aanwezig is en het voor het eerst in jaren iedereen intereseerd, komt dat gewoon door de next gen hype(als die er al is...) of gaat er echt iets gebeuren op Revolution gebied?

(btw: ben redelijk nieuw hier:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dat verbaasd me wel HEEL erg aangezien de story mode 10x moeilijker is dan de master cups.
Verlies alleen vaak de controle over mijn wagen, vooral op de stukken waar de baan echt heel dun word.
Zo dun is lateral toch niet (?)

[ Voor 30% gewijzigd door Max|Burn op 15-08-2005 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 19:29:
Verwacht er trouwens nog iemand iets van de Games convention?
Ben benieuwd of ze laten weten wat er in de collectors edition van zelda komt
Het valt me op dat elke grote Nintendo site er aanwezig is en het voor het eerst in jaren iedereen intereseerd, komt dat gewoon door de next gen hype(als die er al is...) of gaat er echt iets gebeuren op Revolution gebied?

(btw: ben redelijk nieuw hier:P)
Niemand verwacht er wat van. Waarschijnlijk worden Nintendogs en Elektroplankton getoond en aangekondigd voor de Europese markt. Misschien laten ze het E3-prototype van de Revolution zien en als we geluk hebben krijgen we wat meer info over Nintendo WiFi Connection.

Als er op korte termijn info vrij komt dan is het volgende maand op de Tokyo Game Show. Nintendo komt traditioneel nooit op de Tokyo Game Show. Dit jaar is echter de tweede keer dat het hoofd van Nintendo een toespraak gaat houden op de TGS. De vorige keer was vanwege het 20-jarig bestaan van de Famicom(NES). Het is niet duidelijk waar het dit keer over zal gaan, dus dat er meer info over de Revolution komt is mogelijk. Het zou echter net zo goed over de twintigste verjaardag van Mario kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
FF een vraagje van een vriend van me:

Hij zoekt een beeldje van Link en het liefste Young Link van OOT/MM. Ik heb wat gezocht, maar niet echt iets gevonden, behalve dit dan. Zoiets bedoeld hij dus, maar dan betere kwaliteit en het liefste van young link.

Kan iemand me hier iets verder mee helpen?

[ Voor 11% gewijzigd door Vanitas op 15-08-2005 22:27 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 22:24:
FF een vraagje van een vriend van me:

Hij zoekt een beeldje van Link en het liefste Young Link van OOT/MM. Ik heb wat gezocht, maar niet echt iets gevonden, behalve dit dan. Zoiets bedoeld hij dus, maar dan betere kwaliteit en het liefste van young link.

Kan iemand me hier iets verder mee helpen?
Krijg ik provisie? :)

http://www.toysrjoy.com/i...ion=VIEWPROD&ProdID=17143

Afbeeldingslocatie: http://www.toysrjoy.com/ProductImages/photo1/zd031231a.jpg

Ze hebben daar nog meer pakketten, alhoewel hier ook wind waker bijstaat, komen die figures volgens mij ook allemaal voor in OOT/MM.

Ik heb daar tijdje geleden ook een setje van 4 links besteld (http://www.toysrjoy.com/i...ion=VIEWPROD&ProdID=17078), waren er binnen 1,5 week.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 22:53:
[...]

Krijg ik provisie? :)

http://www.toysrjoy.com/i...ion=VIEWPROD&ProdID=17143

[afbeelding]

Ze hebben daar nog meer pakketten, alhoewel hier ook wind waker bijstaat, komen die figures volgens mij ook allemaal voor in OOT/MM.

Ik heb daar tijdje geleden ook een setje van 4 links besteld (http://www.toysrjoy.com/i...ion=VIEWPROD&ProdID=17078), waren er binnen 1,5 week.
:o :o :o :o

hebben, hebben, hebben, Hebbbeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnn :P . Damn jammer dat ze dan verscheept moeten worden enzo, zal wel weer duur zijn :/ Deze zijn ook tof trouwens; http://www.toysrjoy.com/i...IEWPROD&ProdID=16928&HS=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 18:55:
Wat ik ook wel eens had is dat het feitelijk erg slecht ging maar ik met onwijze mazzel steeds op de baan kwam (achter mekaar dan he)..ineens een speedboost van hier tot de Tokyo gameshow.
Ja er kunnen af en toe maffe dingen gebeuren. Er is bocht waar ik (relatief) vrij vaak van de baan afvlieg en er dan ook weer op weet te landen. Misschien dat het met heel veel oefening zelfs een handige shortcut zou kunnen zijn. ;) Stukje door de lucht vliegen om de bocht af te snijden. Maar ik vermoed dat de fat shark niet echt ideaal is voor dat soort stunts.

Er is ook een moment... volgens mij de eerste speedbooster (op de baan) als je uit de tunnel komt. Vlak voor die booster zit een serie van die verspringingen. Als je die allemaal goed pakt, ook degene precies voor de booster, en dan ook nog de booster zelf... dan wordt je gegarandeerd van de baan af gelanceerd. :p Je hoeft geeneens van de rand af te vallen, ook als je midden op de weg rijdt schiet je gewoon de lucht in en valt verderop in het zand.

Maar als je op het juist moment heel even op de rem drukt, lukt het soms wel om op de baan te blijven, en dan kun je echt héél snel door de bocht heen scheuren. :D Ik vind het nog wel erg lastig, meestal word ik van de baan af geschoten. Maar als het lukt dan zet je vaak wel hele strakke rondetijden neer.
Zo dun is lateral toch niet (?)
Ik weet wel waar hij bedoelt. Er zijn ergens 2 versmallingen achter elkaar, zonder vangrails. In het begin ging het bij mij daar ook heel vaak mis als ik het trucje gebruikte. Je kunt beter eerst oefenen bij de makkelijke stukken. Na een tijdje denk je er niet meer over na en doe je het gewoon overal. :)
Wie weet er een goede custom machine of tips voor de 2 laatste cups op Master?
Ben namelijk al een hele tijd bezig om dat te halen.
Alvast gefeliciteerd met die story mode. :D Zowaar geen geringe prestatie (ik spreek uit ervaring).
Maar wel apart dat je juist bij de Master Cups blijft hangen. In mijn beleving waren de cups op Master niet heel erg veel moeilijker dan op Very Hard niveau...

Maar goed, de beste tip die ik je kan geven is om gewoon de concurrentie te vermoorden. ;) Tussen de races door goed de tussenstanden in de gaten houden. En als je ziet dat iemand gevaarlijk veel punten begint te krijgen geef je hem in de volgende race een paar tikjes tot ie ontploft. >:)

Vaak was ik tijdens de 1e lap alleen maar bezig met m'n gevaarlijkste concurrenten uitschakelen. Dan tijdens de 2e en de 3e laps ga je je pas druk maken om weer op kop te komen. Ik heb af en toe cups gewonnen zonder dat ik ook maar 1x eerste ben geworden tijdens een race. ;)

Verder heb ik de eerste keer alles gehaald met de Mighty Hurricane. Maar dat is natuurlijk heel erg een kwestie van persoonlijke voorkeur, je hebt zelf vast ook al wel een favoriete wagen waar je vertrouwd mee bent. Custom machines heb ik me nog nooit echt in verdiept. Een paar keer geëxperimenteerd maar daar kwamen vreselijke voertuigen uit voort die ik amper op de weg kon houden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waypoint schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 23:17:
[...]

:o :o :o :o

hebben, hebben, hebben, Hebbbeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnn :P . Damn jammer dat ze dan verscheept moeten worden enzo, zal wel weer duur zijn :/ Deze zijn ook tof trouwens; http://www.toysrjoy.com/i...IEWPROD&ProdID=16928&HS=1
Ja verzenden is iets van $9.99 (althans, bij 1 setje), misschien leuk om met wat mensen samen te doen, misschien bestel ik dan ook wel weer wat mee, laat maar weten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 10-09 11:14
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 22:53:
[...]
Ha geinig, ik heb een ander pakketje besteld met Zelda/Tetra, Aryll en 2/3 Links daarin, ook bij toysrjoy (via ebay). Zijn bij jouw setje ook de armpjes "lam" en de handjes nogal los, want dat was eigenlijk een beetje zonde van een, voor de rest, leuk kadootje =)

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 20:13:
[...]
Als er op korte termijn info vrij komt dan is het volgende maand op de Tokyo Game Show. Nintendo komt traditioneel nooit op de Tokyo Game Show. Dit jaar is echter de tweede keer dat het hoofd van Nintendo een toespraak gaat houden op de TGS. De vorige keer was vanwege het 20-jarig bestaan van de Famicom(NES). Het is niet duidelijk waar het dit keer over zal gaan, dus dat er meer info over de Revolution komt is mogelijk. Het zou echter net zo goed over de twintigste verjaardag van Mario kunnen gaan.
Over de vorige keer:
The last time Iwata gave a keynote at TGS, they unveiled iQue and the wireless GBA adapter. These were actually pretty big announcements as it signaled a surprisingly bold move into China and a glimpse at what would become a major selling point of next gen handhelds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Alvast gefeliciteerd met die story mode. :D Zowaar geen geringe prestatie (ik spreek uit ervaring).
Save Jody lukt me nog steeds niet op VH. Zelfs als ik niks raak en continue boost + alle energy pilletjes pak. Ben al +/- 50x tegen een dichte deur ontploft. Behalve save jody moet ik zeggen dat ik niet zo heel veel tijd in de story mode heb zitten. Heb gister wel even 50hz geprobeerd, en net als met MKDD ben ik weer van mening dat je niet mag zeggen dat je goed bent in een game tenzij je 60hz speelt :D Wat loopt 50hz ongelofelijk traag. Je hebt per bocht 10 uur om de beste lijn te kiezen, zo langzaam gaat het.

[ Voor 28% gewijzigd door Max|Burn op 16-08-2005 06:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 06:19:
[...]
Save Jody lukt me nog steeds niet op VH. Zelfs als ik niks raak en continue boost + alle energy pilletjes pak. Ben al +/- 50x tegen een dichte deur ontploft.
Je mag de schouderknoppen absoluut niet gebruiken tijdens die missie. Dat is wat ik een hele tijd fout deed. Je remt daar toch een heel klein beetje van af, en op very hard is de tijdslimiet zo belachelijk krap ingesteld dat elke fractie van een seconde al zorgt dat je het niet haalt. :p De tijdslimiet is zelfs nog iets krapper dan het lijkt, want hij bereikt 0 precies op het moment dat de schuifdeuren zich sluiten. Dat vond ik altijd zo gemeen. "Wat?! Ik had nog een halve seconde over en de deur zit al dicht?!?"
Maar goed, met alleen de controlstick is het opzich wel te doen. Ik vond het wel een fijne missie omdat je geen last hebt van een cheatende CPU... het is echt een test van je eigen vaardigheden.
Heb gister wel even 50hz geprobeerd, en net als met MKDD ben ik weer van mening dat je niet mag zeggen dat je goed bent in een game tenzij je 60hz speelt :D Wat loopt 50hz ongelofelijk traag. Je hebt per bocht 10 uur om de beste lijn te kiezen, zo langzaam gaat het.
Lol, overdrijven is ook een vak. ;)
Er is wel een snelheidsverschil, maar het is voor mijn gevoel niet zo heel groot. Als ik als toeschouwer zat te kijken zou ik niet kunnen zeggen of het spel op 50 of 60Hz draaide.
Het is meer een verschil dat je voelt omdat de hele timing van de controls net iets veranderd is. Ik rij constant overal tegenop als de eerste de beste beginneling. :( Het gaat opzich wel steeds beter... maar elke keer als dat scherm opkomt is het toch wel heel verleidelijk om voor die 50Hz stand te kiezen waar ik al lekker vertrouwd mee ben. ;)

edit:
Nog een minescule verbetering van m'n record: 02'04''179

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Je rijdt op 50Hz een rondje toch nagenoeg evensnel? Het scheelt misschien een paar tiende per rondje, dat scheelt in een bocht nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aristagon schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 01:55:
[...]

Ha geinig, ik heb een ander pakketje besteld met Zelda/Tetra, Aryll en 2/3 Links daarin, ook bij toysrjoy (via ebay). Zijn bij jouw setje ook de armpjes "lam" en de handjes nogal los, want dat was eigenlijk een beetje zonde van een, voor de rest, leuk kadootje =)
Ja klopt ja, armpjes hangen gauw naar beneden en handjes kan je er makkelijk uittrekken, maar het blijft met veel moeite wel allemaal zitten en staan zoals ik het wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

"[...]
After much discussion, the Zelda development team has requested extra time to add new levels, more depth and even higher quality to Zelda: Twilight Princess. Consequently, we're announcing a new global launch in 2006, after the conclusion of this fiscal year (March 31). We'll provide a specific date at a later point in time. While this may come as a disappointment to many eager fans, it will absolutely enrich the game and make it a multi-million seller.
[...]"
Aldus Perrin Kaplan...

gemengde gevoelens hierover. Meer dungeons en puzzels, cool! Langer wachten... Nooooooooo!!

[ Voor 3% gewijzigd door Willybubba op 16-08-2005 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Het is goed als ze een spel beter maken, maar het geeft ook te denken. Waarschijnlijk is de game niet goed genoeg om nog voor de kerst gereleased te worden, anders hadden ze dat denk ik zeker weten gedaan. Dan hadden ze nog een kleine boost geven aan de verkopen van de GC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Willybubba schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:52:
[...]

Aldus Perrin Kaplan...

gemengde gevoelens hierover. Meer dungeons en puzzels, cool! Langer wachten... Nooooooooo!!
Mooi zo. Zeker na TWW ben ik blij dat ze dit keer duidelijk voor kwaliteit en content gaan ipv een release datum halen.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aldus Perrin Kaplan...

Mijn gevoelens zijn helemaal niet gemengd. :p Ik vind het alleen maar goed nieuws. Laat ze maar zoveel tijd nemen als ze willen. :D Misschien wordt het dan inderdaad nog wel beter dan OoT...

Maar zoals in het artikel ook staat, vanuit commercieel oogpunt is dit natuurlijk wel dramatisch... geen grote titels voor "the holiday season". Ik gok erop dat Nintendo nu Mario soccer of baseball wel uit zal brengen rond de kerst. Maar dat is natuurlijk niet hetzelfde.

[wishful thinking]Misschien is de kerstperiode dan nu wel een geschikt moment om Mario Kart Arcade op de cube uit te brengen. ;) [/wishful thinking]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
[...]

Aldus Perrin Kaplan...

Ik vind het een vreemde move van Nintendo. Begin dit jaar zeiden Miyamoto en Aonuma dat Twilight Princess toen al een groter spel was dan OoT en dat het spel al bijna helemaal af was. Nu wordt er gezegd dat het spel voor een onbekende hoeveelheid tijd uitgesteld wordt en dat de nieuwe release date voor het spel pas over zeven maanden wordt aangekondigd. De vroegst mogelijke releasedatum van het spel zou dan ergens in april kunnen zijn, maar ligt waarschijnlijk nog verder in de toekomst. Het spel komt dan uit redelijk dicht bij de vermoedelijke lanceerdatum van de Revolution.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmzja. Hoe dan ook, ik koop 'em toch wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Misschien hebben ze inside info dat de xbox 360 uitegesteld wordt en willen ze zelda tegelijk launchen ;)

Of ze willen de launch samen laten vallen met die van de ps3 :?

[ Voor 25% gewijzigd door rajackar op 16-08-2005 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Wel een beetje jammer dat het uitgesteld is, ik zat namelijk op te wachten wanneer hij een keer uit ging komen :)
Maarja laten ze nou maar het spel goed afronden dan zijn we allemaal blij :)

Er zijn tenminste wel nieuwe pics :9~

Afbeeldingslocatie: http://media.ign.com/thumb/120/1203504/legend-of-zelda-twlight-princess-20050816014851921_thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://media.ign.com/thumb/120/1203503/legend-of-zelda-twlight-princess-20050816014844500_thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.ign.com/thumb/120/1203505/legend-of-zelda-twlight-princess-20050816014853906_thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://media.ign.com/thumb/120/1203506/legend-of-zelda-twlight-princess-20050816014855796_thumb.jpg

Meer

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:27

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ook zijn op IGN (en elders ook vast wel) nieuwe screens te zien. zie boven ;)

Jammer dat we zo lang moeten wachten inderdaad... ERG lang nog helaas, maar ze zullen er echt wel hun redenen voor hebben om het niet af te raffelen.

Dan maar in de tussentijd extra lang vermaak zoeken in DDR:Mario Mix?? :+

Of Spartan:Total warrior, dat lijkt ook een goede game te gaan worden!

[ Voor 16% gewijzigd door Twee Dee op 16-08-2005 12:36 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wat zijn de resoluties hoog van die screens. Is dus niet met een GC gerendered of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Vergeet Batallion Wars niet, volgens mij wordt die wel cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Heel erg jammer, maar aan de andere kant ook weer goed. Alleen niet voor de verkopen vrees ik :{
Merendeel zit al next-gen tegen die tijd natuurlijk... Wordt ie straks natuurlijk vrolijk naar de Revolution geport (ook niet erg imo, ERG sterke launch titel).

Mensen zullen het uiteindelijk wel vergeven dat de game is uitgesteld, maar het maken van een crappy game zou ze nooit worden vergeven. Goede keus qua spel-kwaliteit, minder qua verkopen denk ik (al kan de Revo de game natuurlijk ook afspelen, misschien een bundeltje?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Als ie naar de Rev zou komen, dan mogen ze de graphics nog wel een heleboel bijschaven, anders neemt niemand de Rev meer serieus. Het spel ziet er goed uit hoor, heel erg goed voor huidige generatie begrippen, maar voor een next-gen console is het allemaal te magertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Xrenity schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:15:
Heel erg jammer, maar aan de andere kant ook weer goed. Alleen niet voor de verkopen vrees ik :{
Merendeel zit al next-gen tegen die tijd natuurlijk... Wordt ie straks natuurlijk vrolijk naar de Revolution geport (ook niet erg imo, ERG sterke launch titel).

Mensen zullen het uiteindelijk wel vergeven dat de game is uitgesteld, maar het maken van een crappy game zou ze nooit worden vergeven. Goede keus qua spel-kwaliteit, minder qua verkopen denk ik (al kan de Revo de game natuurlijk ook afspelen, misschien een bundeltje?)
Ik denk dat het spel niet meer op de GameCube uit zal komen. Matt van IGN, die overigens wist te melden dat er binnen een paar weken meer Revolution nieuws zou komen, heeft in het Revolution forum van IGN een topic gepost over het uitstel van Zelda. Matt kennende kan dat weleens een hint geweest zijn. Iwata had het een paar weken terug nog over de "next-generation" graphics van Twilight Princess. Bovendien is er een paar dagen geleden bericht geweest dat Nintendo al is begonnen aan de ontwikkeling van een Zelda spel voor de Revolution, terwijl Twilight Princess nog lang niet af is(volgens Nintendo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:32:
Als ie naar de Rev zou komen, dan mogen ze de graphics nog wel een heleboel bijschaven, anders neemt niemand de Rev meer serieus. Het spel ziet er goed uit hoor, heel erg goed voor huidige generatie begrippen, maar voor een next-gen console is het allemaal te magertjes.
met een beetje SDK is dat wel te overzien denk ik. Vooral als ze bijvoorbeeld nu al zouden weten dat het een Rev titel wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Lol, overdrijven is ook een vak. ;)
Vind ik dus niet..me stiefbroertje en een vriend van hem vinden het ook. Het gaat echt aanzienlijk langzamer. Zo kan F0 gewoon niet bedoeld zijn (in 50hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 09:27

S2S

Allemaal leuk en aardig feit is geen Zelda dit jaar. Geen slag tegen X360. En hij komt zeker niet op de Revolutie, ik ken deze grappen nu wel een keer.

Nintendo waar bent U mee bezig?

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MaxBurn schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:18:
[...]
Vind ik dus niet..me stiefbroertje en een vriend van hem vinden het ook. Het gaat echt aanzienlijk langzamer. Zo kan F0 gewoon niet bedoeld zijn (in 50hz)
Maar MKDD gaat toch niet aanzienlijk langzamer? Anders zou de klok ook langzamer moeten lopen, want rondetijden komen nagenoeg overeen (niet helemaal, maar wel nagenoeg).
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.