F-zero is voor mij veel dingen.......traag/slak hoort daar
niet bij

Ik heb het 3x geprobeerd, de snelste tijd die ik ermee kon halen was 2'17"187. Daarna was ik het helemaal zat en heb ik snel een andere wagen gekozen.
Waarschuwing: Onderstaande lange tekst gaat uitsluitend over F-zero gespeeld door een n00b
Hmmm toch geinspireerd door zowel deze tekst, al het verdere f-zero geouw...gelu errr de f-zero discussie

gaat ik vrijdag avond/zat ochtend iets na 24.00 aan de slag.
* Sagat stoft f-zero af, en krijgt bij het opstarten te horen dat er geen f-zero data op de mem kaart staat 
Goed ik was nog niet erg ver gekomen maar das irri. Memkaart omgewisseld voor 251 blocks, probleem opgelost, doh.
Ok op naar time trial, zoek baan lateral shifts......hmmmm. Right....blijkt dat het probleem niet is dat ik alleen nog maar de 'slakkenbakken' heb, maar dus dat ik deze hele baan niet heb.
Goed wellicht moet die unlocked worden......Even de eerste cup op novice uitgespeeld, met slechts 2 tweede plaatsen en de rest eerste voel ik me wel de man
* Sagat gaat fijn slapen
En de zaterdag ochtend breekt aan:
Toch is ff kijken of de 2e cup ook zo makkelijk gaat, eerst ff de baantjes time trialen....oeps hmmm een paar van de baan geknalt en retired. F-zero neemt geen gevangenen......en dan, serial gaps.
Het is een tijdje geleden dat ik gespeeld hebt, maar deze baan roept nogal nare herinneringen op. Al snel stappelen de uitgebrande wrakken naast de baan zich op diverse locaties op en ook de paal in de buurt vand de finish heeft al meerdere deuken opgelopen van mijn herhaaldelijk mislukkende pogingen om er doorheen te vliegen, maar (tegen alle natuurwetten in

) ik blijf kalm en na een poging of 16 rijd ik de baan uit. Wahey.
Met enige angst start ik de cup op omdat ik de andere banen waarbij ik crashte niet zo uitgebreid geoefent heb. (vertaling: *curse!* Dan maar de volgende baan!)
race 1.......16de! geez, ik begrijp wederom waar het spel zijn rep vandaag heeft, aan de andere kant weet ik dat, hoewel ik niet eens byzonder slecht reed, ik het spel gewoon amper gedaan heb en het wel beter zal gaan.
race2. 1ste.........wow eigenlijk geld hetzelfde als boven. Misschien komt het omdat ik de shift op topspeed heb staan en de cpu niet, en dat het op de 1ste baan toch meer op acceleratie aankomt?
ik stijg wel gelijk naar plek 7 overall
race 3 en 4.......beide races eindig ik in de top 5. En omdat ik net iets boven mijn concurrenten in de lijst eindig klim ik langzaam omhoog tot de 2e plek overal, sweet!
Maar dan......serial gaps. Omdat ik bij het time trialen veel sprongen niet haalde door gebrek aan snelheid probeer ik mijn accelartie iets te verhogen.
5 minuten laten ben ik door al mijn continues heen
Wederom ben ik niet echt (heel erg

) gefrustreerd. Ik heb zeker zin om het nogmaals te proberen. Ik hou jullie op de hoogte.