Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 56 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.964 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
S2S schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:23:
Allemaal leuk en aardig feit is geen Zelda dit jaar. Geen slag tegen X360. En hij komt zeker niet op de Revolutie, ik ken deze grappen nu wel een keer.

Nintendo waar bent U mee bezig?
Miyamoto: "A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever"

Dusja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Kijk, op de rev speelt ie zeker, want die is downward compatible. Ik denk dat ie nog op de Cube uitkomt.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Willybubba schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:42:
Kijk, op de rev speelt ie zeker, want die is downward compatible. Ik denk dat ie nog op de Cube uitkomt.
Eensch.

Misschien een leuke pack om last minute nog een boel cube's te verkopen: GC met Realistische zelda! voor 99 euro :)
Er zijn genoeg Zelda fans die de cube nog niet hebben gekocht omdat TWW Cell shaded was.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

LLijkt me niet dat Nintendo dat doet, dan verdienen ze er nauwelijk of niks aan. En die fans waar jij het over hebt zullen vervolgens denk ik niet veel andere spellen kopen, waardoor ze er ook niks mee opschieten. Als het een pack wordt dan zal die denk ik eerder 129,- kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:52:
LLijkt me niet dat Nintendo dat doet, dan verdienen ze er nauwelijk of niks aan. En die fans waar jij het over hebt zullen vervolgens denk ik niet veel andere spellen kopen, waardoor ze er ook niks mee opschieten. Als het een pack wordt dan zal die denk ik eerder 129,- kosten.
Vlak voordat de volgende console komt gaan ze meestal flink stunten hoor, dat zorgt voor grotere naamsbekendheid, groter marktaandeel, alleen wat minder winst. Maar dat kunnen we weer afschuiven op de kosten van de Launch van de nieuwe console.

Dus alleen maar voordelen eigenlijk.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Stel Zelda wordt een van de beste games ooit.
-Dan heeft de Revolution gelijk een ENORM sterke game
-Dan kopen meer mensen een Revo + Zelda (want een Cube in de laatste dagen van het apparaat... Nee.)
-Dan valt hier nog wel wat meer van te maken
-Sowieso übergraphics+übergameplay met eventueel de nieuwe controller...

Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen. Als de game dan toch in de zomer ofzo komt, schuif hem dan maar door naar de Revolution, aangezien Zelda anders een beetje wordt ingesneeuwd door bijvoorbeeld de PS3 launch, dan Zelda tussendoor en vervolgens Rev. launch...

Al kan ik me hier ook aardig in vinden:
Midden in de extreme zomerdroogte een enorme oase aan gamers aanbieden in de vorm van Twilight Princess. Klinkt zeer goed in mijn oren. De enige markt die ze missen zijn de verwende rotkinders die met de Kerst mogen kiezen wat ze willen van paps en mams. Ik denk dat zelfs PS3 en X360 fanboys in de zomerdroogte even naar een Zelda pack voor 119 euro om zullen kijken.

[ Voor 25% gewijzigd door Xrenity op 16-08-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Alles loopt wel in verhouding maar het spel loopt inderdaad slomer :) De klok dus ook ja... :)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Xrenity schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:47:
[...]

met een beetje SDK is dat wel te overzien denk ik. Vooral als ze bijvoorbeeld nu al zouden weten dat het een Rev titel wordt.
De SDK voor de Revolution is volledig compatible met die van de GameCube volgens Nintendo. Rond de E3 werd er ook al gezegd dat de nieuwe Zelda al helemaal af was en de E3 demo zou gebaseerd zijn op de final build van het spel.

We hebben het hier niet over een uitstel zoals dat bij Resident Evil 4 en Killer 7 het geval was, waar het spel maar ongeveer een maand is uitgesteld om wat verbeteringen door te voeren. We hebben het hier over een vertraging van meer dan 6 maanden voor een spel dat volgens Nintendo allang af was! Zes maanden na de oorspronkelijke releasedatum wordt dan ook nog eens pas de nieuwe releasedatum aangekondigd. Dat zou genoeg tijd moeten zijn om het spel grafisch verder te ontwikkelen. Resident Evil 0 is een jaar uitgesteld en vervolgens op de GameCube uitgebracht in plaats van op de N64 en het verschil in graphics is enorm.

Een tweede mogelijkheid is dat het spel voor de GameCube blijft, maar dat het spel rond dezelfde tijd als de Revolution wordt uitgebracht. Nintendo kan dan adverteren dat de nieuwe Zelda ook op de Revolution speelbaar is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MaxBurn schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:12:
Alles loopt wel in verhouding maar het spel loopt inderdaad slomer :) De klok dus ook ja... :)
Heb je dat wel eens gemeten? Ik niet namelijk, maar moet dat denk ik maar eens doen! Kan me haast niet voorstellen dat ze de klok op 50Hz niet "realtime" laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:14:
[...]
De SDK voor de Revolution is volledig compatible met die van de GameCube volgens Nintendo. Rond de E3 werd er ook al gezegd dat de nieuwe Zelda al helemaal af was en de E3 demo zou gebaseerd zijn op de final build van het spel.
Oh? Ik las in een interview ergens dat Miyamoto het grappig vond dat iedereen deed alsof het spel al bijna af was want er was 'nog veel werk te doen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm eerste reactie
NOOOOOOOOOOOO niet zelda uitstellen ik wil hem spelen deze winter.

tweede reactie
Maarja er is nog al wat werk te doen het stadje ziet er lang niet zo goed uit als de E3 demo.
Wel een aardig drukke stad :)
Toch is er 1 probleem wat te kopen deze kerstvakantie zelda was eigelijk de enige game die me echt intereseerde aangezien Battalion wars en Kirby volgend jaar pas komen....
Zou Nintendo dan toch nu problemen hebben omdat ze 4 systemen van games moeten voorzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik denk toch echt dat Nintendo gewoon alles uit Zelda wil halen. Of het word een gigantische game voor de Gamecube of ze gaan hem upgraden en brengen het als Launchgame tegelijkertijd met de Revolution. Stel je voor wat voor een consoles dat zal verkopen. 8)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze gebruiken terug N64-fogging zo te zien, das lang gelden maar meestal niet zo denderend onthaald qua kritiek...

Nu het ziet er naar uit dat de revolution dan ook terug uitgesteld zal worden tot volgend jaar, en dan te zeggen dat ze absoluut alles zouden doen om als eerste een necxt-gen console uit te brengen... Nu nintendo richt zich op een voornamelijk ouder publiek, hopelijk ook een geduldig publiek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:07

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Trouwens, heeft niemand aandacht geschonken aan de screenshot met de wolf?

In plaats van dat dat figuur op zijn rug zit, is aan zijn linkervoorpoot een grijze "glove" o.i.d. te zien wat erg lijkt op de structuur die dat "mannetje" ook heeft.

zucht wat komt zo'n verhaal slecht over als je niet de juiste naam gebruikt :+

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
schnumi schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:34:
Ik denk toch echt dat Nintendo gewoon alles uit Zelda wil halen. Of het word een gigantische game voor de Gamecube of ze gaan hem upgraden en brengen het als Launchgame tegelijkertijd met de Revolution. Stel je voor wat voor een consoles dat zal verkopen. 8)
Ik hoop eigenlijk op een Revolution launch-game :)
Twee Dee schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:37:
Trouwens, heeft niemand aandacht geschonken aan de screenshot met de wolf?

In plaats van dat dat figuur op zijn rug zit, is aan zijn linkervoorpoot een grijze "glove" o.i.d. te zien wat erg lijkt op de structuur die dat "mannetje" ook heeft.

zucht wat komt zo'n verhaal slecht over als je niet de juiste naam gebruikt :+
Midna ;)

Inderdaad vreemd. Ook lijkt het of hij niet in de twilight zone zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:19

S2S

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:48:
Ze gebruiken terug N64-fogging zo te zien, das lang gelden maar meestal niet zo denderend onthaald qua kritiek...
Ik denk dat deze fog meer voor de sfeer is...ik zie het namelijk overal. N64 fog was er omdat er opbouw in de diepte zat, lijkt me met Zelda niet het geval.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 12:51
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:27:
[...]

Heb je dat wel eens gemeten? Ik niet namelijk, maar moet dat denk ik maar eens doen! Kan me haast niet voorstellen dat ze de klok op 50Hz niet "realtime" laten lopen.
Ik heb het even uitgetest:
Zodra de ingame mkdd tijd starte drukte ik de stopwatch in, na 1 minuut ingame tijd bij 50hz stond er 1.12 op de stopwatch. Deze test heb ik herhaald in 60hz en er stond gewoon 1 minuut op de stopwatch.

Dit klopt ook als je het uitrekent:
60 / 50 = 1,2 * 60 = 72 sec = 1.12

Per minuut heb je in 50hz dus 12 sec meer reactie/bedenk tijd.
Op een korte baan zoals Baby Park is dit dus het verschil met de 6 mini turbo en 8 mini turbu per strategie.

En Maxburn en ik kunnen dus het verschil merken als je 50hz of 60hz speelt, 50hz voelt gewoon heel sloom aan.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ok thnx :)

Had ik niet verwacht dat ze dat zo hadden "opgelost" bij MKDD. Beetje jammer eigenlijk dat het echt zoveel scheelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Als Zelda echt pas na Maart gaat komen dan zie ik de Revo ook verder vertraagd worden. Ze gaan geen AAA titel uitbrengen als in dezelfde maand de nieuwe console uitkomt. Ok, de Revo zou backwards compatible moeten zijn maar het lijkt me niet slim. Als je een Revo hebt koop je liever Revo games.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Daarentegen zie ik geen Nintendo fans Zelda NIET kopen, no matter what platform. Maar ik kan me wel vinden in wat je zegt hoor ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 20:01:
Als Zelda echt pas na Maart gaat komen dan zie ik de Revo ook verder vertraagd worden. Ze gaan geen AAA titel uitbrengen als in dezelfde maand de nieuwe console uitkomt. Ok, de Revo zou backwards compatible moeten zijn maar het lijkt me niet slim. Als je een Revo hebt koop je liever Revo games.
Of zelda komt naar de revo en niet naar de cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Nintendo echt deze Zelda voor de Revo uitbrengt. En dan echt als Revo-only dan ben ik daar niet zo blij mee, om het maar eventjes zwak uit te drukken ;) Ik kan daar niet tegen . Eerst ons lekker maken met de game voor de GC, en dan hem zomaar voor de Revo uitbrengen ;). Laat ik het zo zeggen. Daar beloon je niet je Nintendo fans mee, die niet zo veel geld hebben(zoals ik :+). Ik zou het in in ieder geval niet zo leuk vinden ;) :P

Overigens zien die nieuwe screens er erg goed uit _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

victenn schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:56:
[...]
Ik heb het even uitgetest:
Zodra de ingame mkdd tijd starte drukte ik de stopwatch in, na 1 minuut ingame tijd bij 50hz stond er 1.12 op de stopwatch. Deze test heb ik herhaald in 60hz en er stond gewoon 1 minuut op de stopwatch.

Dit klopt ook als je het uitrekent:
60 / 50 = 1,2 * 60 = 72 sec = 1.12
Dank voor deze theoretische onderbouwing :)

[ Voor 36% gewijzigd door Max|Burn op 16-08-2005 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje... 12 seconden meer per minuut is inderdaad wel een behoorlijk verschil. :X Ik merk het toch echt niet zo heel erg. Okee, als ik speel op 60Hz zie ik wel dat het sneller gaat, maar ruim 15% had ik niet verwacht.

Wat me wel goed opvalt bij 60Hz is dat het beeld inderdaad rustiger oogt, zoals de handleiding ook altijd vermeld. Dat vind ik wel plezieriger kijken. Bij sommige patronen op het wegdek krijg je in 50Hz een beetje dat effect waarin het lijkt alsof het achteruit ipv vooruit schuift... daar heb ik op 60Hz nooit last van.

En nu ik weet dat het snelheidsverschil zo groot is ga ik toch maar wat beter m'n best doen om aan 60hz te wennen. :p Anders heb ik wel een erg groot voordeel.
Misschien was het "af" zoals the wind waker "af" was. Dus merkbaar ingekort, dungeons eruit geknipt en dat soort ongein. En hebben de programmeurs nu zo iets van: "dit wordt de laatste grote knaller op de gamecube, laten we echt het onderste uit de kan halen." Ze zeggen ook nadrukkelijk dat de extra tijd gebruikt zal worden voor meer puzzels en meer kerkers!

Behoorlijk druk is het in de screenshots van het dorpje trouwens. Zoveel mensen zie je in andere Zelda's nooit bij elkaar. Zelda goes GTA ofzo? :p Niet elk personage speelt persé een rol in het verhaal, maar je hebt ook gewoon willekeurige voorbijgangers. Zou ik persoonlijk wel een vooruitgang vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 20:50:
Misschien was het "af" zoals the wind waker "af" was. Dus merkbaar ingekort, dungeons eruit geknipt en dat soort ongein. En hebben de programmeurs nu zo iets van: "dit wordt de laatste grote knaller op de gamecube, laten we echt het onderste uit de kan halen." Ze zeggen ook nadrukkelijk dat de extra tijd gebruikt zal worden voor meer puzzels en meer kerkers!
Voor de E3 had het spel al meer dungeons dan Ocarina of Time en was de verwachte speelduur 70 uur volgens Iwata. Vervolgens stellen ze het spel nog een half jaar uit om dingen toe te voegen. Aan The Wind Waker heeft Nintendo twee jaar gewerkt. Nintendo is met een (groter?) team al sinds voor de Japanse release van The Wind Waker bezig met Twilight Princess. Tegen de tijd dat het spel nu uitkomt zijn ze er al bijna twee keer zo lang mee bezig dan met The Wind Waker.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 20:23:
Als Nintendo echt deze Zelda voor de Revo uitbrengt. En dan echt als Revo-only dan ben ik daar niet zo blij mee, om het maar eventjes zwak uit te drukken ;) Ik kan daar niet tegen . Eerst ons lekker maken met de game voor de GC, en dan hem zomaar voor de Revo uitbrengen ;). Laat ik het zo zeggen. Daar beloon je niet je Nintendo fans mee, die niet zo veel geld hebben(zoals ik :+). Ik zou het in in ieder geval niet zo leuk vinden ;) :P

Overigens zien die nieuwe screens er erg goed uit _o_
Denk als nintendo moet kiezen tussen een zelda op de GC uitbrengen die lang niet zoveel aandacht (en verkopen) zal krijgen door het next gen geweld of met een hele sterke launch titel voor de revo komen, dat nintendo mooi voor de revo kiest. Lullig voor voor de GC fans misschien maar uiteindelijk zullen ze er op de revo meer aan hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou F-Zero op 60Hz lukt me al steeds beter. Ik heb zelfs weer een strakkere tijd neergezet terwijl ik 60Hz speelde. 8)

02'03''942

En dat was ook weer een race vol schoonheidsfoutjes en botsingen en gemiste boosters. Als je echt vlekkeloos drie rondjes kunt rijden moeten er nog vele seconden van die tijd af kunnen.

En Killer 7 ook weer een stukje verder gekomen. Dat spel wordt ook steeds vreemder hoe verder je komt. Ongetwijfeld is dit al eerder geschreven onder één van de spoilerbalkjes eerder in het topic, maar ik moet het toch even kwijt...
spoiler:
Oh mijn god wat is die Samantha een gestoord wijf. :p Het ene moment loopt ze te schelden en te vloeken of krijgt Harman een klap in z'n gezicht. En ik zag nu net een filmpje waarin ze hem gewoon op hem zat en... tsja... 8)7 "Don't worry about him, he likes to play rough." Lol.
En zodra het licht uitgaat is ze opeens weer een keurig dienstmeisje dat precies doet wat hij zegt. Wat voor een bizarre relatie hebben die twee? En sowieso, als Harman inderdaad schizofreen is (zoals ik in de handleiding las), en die zes andere personages zijn alleen maar delen van zijn gespleten persoonlijkheid... hoe kunnen er dan 2 van hen tegelijkertijd in dezelfde kamer zijn?! Je moet je er maar gewoon aan overgeven denk ik. :)

Nu dus net aan level 3 begonnen. Ik moet het opnemen tegen ene Cloudman. In zijn introductiefilmpje kreeg hij wat ik alleen maar kan omschrijven als een spontaan orgasme, waarna (of waardoor?) er een gebouw op de achtergrond ontplofte. 8)7 Dat belooft wat voor de rest van het level.

Absoluut het vreemdste spel dat ik ooit gespeeld heb, maar ook heel erg goed.

Alleen was er net een puzzel waar ik echt geen bal van snapte. Iets met 3 kaarten en 3 posters met bier-reclames ofzo. Het sloeg allemaal nergens op, en de hints maakten het alleen nog maar vager. :p Ik heb maar gewoon wat combinaties geprobeerd op goed geluk tot het spel het goedkeurde, maar dat was echt wazig. Voor de rest zit het qua gameplay allemaal wel erg goed in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het wereldrecord op lateral; is trouwens 1'35 ofzo..vraag me af of er nog spaceflying bij komt kijken.
Ik ga van de week eel een 2'02 neerzetten :)

[ Voor 21% gewijzigd door Max|Burn op 17-08-2005 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 08:39:
Het wereldrecord op lateral; is trouwens 1'35 ofzo..vraag me af of er nog spaceflying bij komt kijken.
Ik ga van de week eel een 2'02 neerzetten :)
1'35! Mijn god... 8)7
Dat is dus echt onbereikbaar voor mij.
Ik ben eerder benieuwd naar het wereldrecord in een non-snaking ladder (maar dat kan ik nergens vinden).

Nou ja, ik ben sowieso niet goed genoeg voor wat voor world record dan ook. :) Misschien als ik op de huidige manier foutloos zou rijden, dat ik ergens rond de 2 minuten uitkwam. Ik zou werkelijk niet weten hoe het dan nóg sneller moet, zonder te snaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dat is non-snaking Surrounded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wa?!
Kom op, je maakt een grapje?! 8)7
Dat bestaat gewoon niet! :p
Als ze niet gesnaked hebben daarvoor dan moeten er inderdaad wel stukken afgesneden zijn met space flying dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

En Killer 7 ook weer een stukje verder gekomen. Dat spel wordt ook steeds vreemder hoe verder je komt. Ongetwijfeld is dit al eerder geschreven onder één van de spoilerbalkjes eerder in het topic, maar ik moet het toch even kwijt...
spoiler:
Oh mijn god wat is die Samantha een gestoord wijf. :p Het ene moment loopt ze te schelden en te vloeken of krijgt Harman een klap in z'n gezicht. En ik zag nu net een filmpje waarin ze hem gewoon op hem zat en... tsja... 8)7 "Don't worry about him, he likes to play rough." Lol.
En zodra het licht uitgaat is ze opeens weer een keurig dienstmeisje dat precies doet wat hij zegt. Wat voor een bizarre relatie hebben die twee? En sowieso, als Harman inderdaad schizofreen is (zoals ik in de handleiding las), en die zes andere personages zijn alleen maar delen van zijn gespleten persoonlijkheid... hoe kunnen er dan 2 van hen tegelijkertijd in dezelfde kamer zijn?! Je moet je er maar gewoon aan overgeven denk ik. :)

Nu dus net aan level 3 begonnen. Ik moet het opnemen tegen ene Cloudman. In zijn introductiefilmpje kreeg hij wat ik alleen maar kan omschrijven als een spontaan orgasme, waarna (of waardoor?) er een gebouw op de achtergrond ontplofte. 8)7 Dat belooft wat voor de rest van het level.

Absoluut het vreemdste spel dat ik ooit gespeeld heb, maar ook heel erg goed.

Alleen was er net een puzzel waar ik echt geen bal van snapte. Iets met 3 kaarten en 3 posters met bier-reclames ofzo. Het sloeg allemaal nergens op, en de hints maakten het alleen nog maar vager. :p Ik heb maar gewoon wat combinaties geprobeerd op goed geluk tot het spel het goedkeurde, maar dat was echt wazig. Voor de rest zit het qua gameplay allemaal wel erg goed in elkaar.
Cloudman is een erg goed level, vooral het einde is echt vaag!

Ik ben nu net begonnen aan disc 2, het level Alter Ego.Volgens mij moet ik niet ver meer, maar het verhaal is me nog steeds absoluut niet duidelijk :P

Vorige level, Encounter, was overigens echt super.

Ik vind het echt een vreselijk coole game, ik snap niet waar de lage reviewcijfers van sommige sites/bladen vandaan komen. Ik kan niet aan de indruk ontsnappen dat ze het spel niet langer dan level 1 gespeeld hebben.

Dat met die kaarten had ik ook ja :D Ik had het gewoon goed gegokt! verder vind ik (op normal) de puzzels niet echt lastig ofzo, het word je redelijk voorgekauwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik zit ook in Cloudman. Hoe krijg je alleen die

spoiler:
Giant smiles dood? Ik probeer op dat oog te schieten, maar dat lijkt niet te helpen. Ik ren nu steeds op het laatste nippertje weg, maar dat gaat regelmatig mis.

Verder een erg gaaf spel. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

MetroidPrime schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:07:
Ik zit ook in Cloudman. Hoe krijg je alleen die

spoiler:
Giant smiles dood? Ik probeer op dat oog te schieten, maar dat lijkt niet te helpen. Ik ren nu steeds op het laatste nippertje weg, maar dat gaat regelmatig mis.

Verder een erg gaaf spel. _/-\o_
Ik dacht dat dat met mask moest.
spoiler:
Ik heb het met wegrennen gedaan. Is goed te doen

Ik snap ook niet dat dit spel soms zo afgezeken wordt.
Een van de beste games sinds tijden volgens mij.

En het verhaal blijft voorlopig nog aardig vaag. Tegen het einde wordt er erg veel duidelijk.
Het is iig een spel waar je nog lang over kan praten, dat zie je ook wel een de plot faq's op IGN ;)

[ Voor 15% gewijzigd door rajackar op 17-08-2005 11:38 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

spoiler:
Giant Smiles gewoon met mask doen. Ik heb er ook een paar gedaan met Kaede (schiet op het oog) maar dat is gewoon klote gezien haar terugslag. Ik gebruik Kaede eigenlijk nooit... Mask sinds dat level wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Surrounded,

Het is nog erger. NON-snaking times...MFO vs. WR.

Sand Ocean - Lateral Shift

1'13"837 Chrizzle Fat Shark 27"114 - 23"202 - 23"521

1'14"670 -0'00"833 Joel Kumlin [2] Fat Shark 27"504 - 23"382 - 23"784 Lap=0'23"382 / Speed=3606

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Van de German Games Convention 2005:

Nieuwe Starcraft ghost plaatjes.

18.76 Million GC's, 67.77 Million GBA SP's sold worldwide
30% increase in GBA SP sales for Germany in 2005
160,000 DS sold in Germany since launch
Two new colors announced - pink and blue
Mario Kart DS release date: November 11th in Europe
The Wi-Fi connection will be very simple to use, without passwords or URLs.
GB Micro available November 4th price is 99.99 euros
Several GB Micro colors: gray, blue, green, pink
Ubisoft officially confirmed its support for the Revolution.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

The Wi-Fi connection will be very simple to use, without passwords or URLs.
Dat bevalt me niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Nog wat quotes van Kaplan:
"In effect, because of the backward compatibility built into Revolution, every GameCube game also will be a Revolution title," she said. "But we feel a commitment to the GameCube owners who've been patiently awaiting this new Zelda title, and don't want to force them to wait and buy a brand new system in order to play the game."

Kaplan dismissed the notion that the delay of Zelda would put Nintendo in a tricky situation as GameCube owners decide whether or not to stick with the system or purchase Microsoft's new console this November.

"I think we are talking two different things here," she said. "Those who love Zelda will be thrilled when it arrives, and we believe will still want to purchase it even though the wait might have been a disappointment."
En dit nog:
More Soon?

In your last mailbox you mentioned that there would be more information about the revolution shortly after Leipzig. How educated of a guess is this?

Matt responds: I wouldn't call it a guess.

[ Voor 17% gewijzigd door Xrenity op 17-08-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Ubisoft officially confirmed its support for the Revolution.
Dit vind ik een leuk puntje :) aangezien Ubisoft, toch een grote uitgever is.

Over het zelda gebeuren, vind het nog steeds jammer dat nu niet meer in 2005 uitkomt :( :( ookal word het misschien beter, groter en langer... op zo'n manier kun je natuurlijk een game blijven uitstellen om het groter te maken 8)7 vooral als je het doorschuift naar een next console.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Killer 7 :D

spoiler:
Het einde van Alter Ego :D Matten met HandsomeMan :D Echt ontzettend WTF :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het echt een vreselijk coole game, ik snap niet waar de lage reviewcijfers van sommige sites/bladen vandaan komen. Ik kan niet aan de indruk ontsnappen dat ze het spel niet langer dan level 1 gespeeld hebben.
Ja, ik vind het ook nogal vreemd. Zelfs in de FREE (dat gratis blaadje van de free record shop, wat eigenlijk een veredelde reclamefolder is, dus je zou verwachten dat ze alles de hemel in prijzen) werd het afgekraakt. Onbegrijpelijk. Het is gewoon echt een goed spel waar merkbaar veel tijd aan is besteed.

Okee, het verhaal is behoorlijk a-typisch... daar moet je tegen kunnen. Maar de gameplay is een stuk minder bizar dan ik van te voren had verwacht. De meeste reviews blijven een beetje steken in de "omg, je kunt niet eens zelf lopen in dit spel" fase. Maar als je daar doorheen kijkt zie je dat het eigenlijk gewoon een shooter is met wat puzzelelementen. Niet eens zo heel verschillend van bijvoorbeeld resident evil.
Dat met die kaarten had ik ook ja Ik had het gewoon goed gegokt! verder vind ik (op normal) de puzzels niet echt lastig ofzo, het word je redelijk voorgekauwd.
Ja maar dat vind ik juist altijd wel fijn in spellen die heel erg op het verhaal leunen. :) Dan wil je niet te lang vastzitten ergens, dat onderbreekt alleen de flow van het verhaal maar. Alleen die ene puzzel had wel ietsje duidelijker gemogen. :p Ik had het idee dat er iets niet helemaal goed is overgekomen bij de vertaling uit het japans ofzo. Jammer. Maar goed, na een paar pogingen had ik de oplossing ook al snel goed gegokt. :)
Het is iig een spel waar je nog lang over kan praten, dat zie je ook wel een de plot faq's op IGN
Alleen maar goed. :) Videogames kunnen wel wat meer van dit soort verhalen gebruiken als je het mij vraagt. Niet de typische situatie dat er iemand gered moet worden, of een één of andere superschurk die gestopt moet worden... maar echte intelligente verhalen, die dingen open laten voor eigen interpretatie, en commentaar geven op de echte wereld. Een hele goede zaak.
1'13"837 Chrizzle Fat Shark 27"114 - 23"202 - 23"521
Haha! O jeetje... :p Nu voel ik me ineens wel een beetje een prutser.
Hoe kan iemand in godsnaam het eerste lap al halen in 27 seconden?! Is mij echt een raadsel hoor.
Nouja, niks van aantrekken... ik ben nog steeds trots op mijn 02'03 ;)

Maar als je ook kijkt naar hun rondetijden... het 2e en 3e lap doen ze allebei bijna tot op de seconde precies even lang over. Dan ben je echt een soort robot als je het zo goed kunt. :p Milimeter voor milimeter precies op de ideale lijn rijden (wat dat ook zijn moge)... erg strakke tijden. En ook nog eens gewoon in de fat shark... net als ik... in theorie zou ik het dus ook zo snel moeten kunnen doen. Onvoorstelbaar...

edit:
Ik zit nu een video te bekijken van ene muumu die het in 01'15''926 doet...

Ik zie het gewoon niet.
Tijdens het 2e en 3e lap gebruikt hij gewoon bij elke mogelijkheid "het trucje", en ook de booster voor maximaal effect... dus logisch dat dat razendsnel gaat.

Maar dat eerste lap... ik zie gewoon niet wat hij nou verschrikkelijk anders doet als ik. :? En toch is hij er echt al in 27 seconden doorheen. Het is net alsof je naar een filmpje van mij in fast forward zit te kijken... hoe doet hij dat!? Hoe!? :p

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 22:38 ]

Verwijderd

Een lap in 27 seconden
OMG!

Dan moet je 24/7 Fzero spelen omdat te kunnen!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Er zijn meer dan 10 technieken in f-0..ik ga er een paar proberen. (deed ik vroeger al maar deze ben ik lichtelijk vergeten) O.a als je HOGE snelheid hebt geen gas geven...dan blijf je de snelheid langer houden. Dat soort dingen gebruiken ze.

[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 18-08-2005 11:06 ]

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 12:51
Ik heb f0 al een tijdje liggen thuis maar nooit echt veel gespeeld, ga maar eens proberen of ik daar ook wat leuke tijden neer kan zetten in tt.

edit: net het password gehad van de f0 compo en even een paar banen uitgeprobeerd en de tijden ingevuld. Stelt nog niet veel voor maar ik hoop dat ik nog een keer tijd kan vinden om f0 serieus te spelen. Want ik vind het wel een cool spel. Nu niet meer tijd vanwege vakantie morgen (tas inpakken ed).

[ Voor 52% gewijzigd door victenn op 18-08-2005 20:23 ]

Last FM

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 22:04:
[...]

Ja, ik vind het ook nogal vreemd. Zelfs in de FREE (dat gratis blaadje van de free record shop, wat eigenlijk een veredelde reclamefolder is, dus je zou verwachten dat ze alles de hemel in prijzen) werd het afgekraakt. Onbegrijpelijk. Het is gewoon echt een goed spel waar merkbaar veel tijd aan is besteed.
Ik vind het ook vreemd. De besturing is voor sommigen misschien wat wennen, maar dat was de besturing van de volledige Resident Evil serie op deel 4 na ook. Zodra je eraan gewend bent is de besturing eigenlijk een stuk makkelijker dan die van veel andere spellen. Het valt mij ook op dat de PS2 versie over het algemeen ook veel slechter scoort terwijl het enige verschil de framerate schijnt te zijn. Het spel is echt de moeite waard. Ik hoop echt dat hier een Revolution sequel op komt of in ieder geval een nieuwe samenwerking tussen Suda 51(die veel op Mask de Smith schijnt te lijken) en Shinji Mikami.

Het Revolution nieuws lijkt echt op korte termijn te komen. Ik verwacht zelf dat er binnen een week of vier meer duidelijkheid over de console is. Ik denk dat third-parties nu ook devkits beginnen te ontvangen vanwege de aankondiging van Ubisoft dat er belangrijke titels voor de Revolution in ontwikkeling zijn. Ubisoft maakt vrijwel geen platform-exclusieve titels en een paar weken terug werd er een next-gen spellen aangekondigd, waaronder een nieuwe Splinter Cell, voor de Xbox 360 en PS3, maar niet voor de Revolution. Dat Ubisoft nu wel ineens bezig is met de Revolution kan er op duiden dat ze ineens devkits ervoor hebben. Matt van IGN kondigde aan dat Nintendo zeer snel met meer nieuws komt en Nintendo of Europe heeft dat gisteren officieel bevestigd. Eindelijk lijkt er een einde te komen aan het mysterie rond de Revolution.

EDIT: Ubisoft schijnt Splinter Cell next-gen inmiddels ook voor de Revolution te hebben aangekondigd, wat er sterk op kan duiden dat Ubisoft in ieder geval de Revolution heeft gezien en mogelijk zelfs devkits heeft gekregen.

[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 18-08-2005 19:14 . Reden: Gedeeltelijk ontbrekende zin ]

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik vind het ook vreemd. De besturing is voor sommigen misschien wat wennen, maar dat was de besturing van de volledige Resident Evil serie op deel 4 na ook. Zodra je eraan gewend bent is de besturing eigenlijk een stuk makkelijker dan die van veel andere spellen. Het valt mij ook op dat de PS2 versie over het algemeen ook schijnt te zijn. Het spel is echt de moeite waard. Ik hoop echt dat hier een Revolution sequel op komt of in ieder geval een nieuwe samenwerking tussen Suda 51(die veel op Mask de Smith schijnt te lijken) en Shinji Mikami.
:?

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 01:07:
Nou F-Zero op 60Hz lukt me al steeds beter. Ik heb zelfs weer een strakkere tijd neergezet terwijl ik 60Hz speelde. 8)
02'03''942
Net met alsnog veel fouten het volgende gehaald...dit gaat pijn doen..

1'57"220 ...

:D

Verwijderd

MetroidPrime schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 17:06:
[...]

Ik vind het ook vreemd. De besturing is voor sommigen misschien wat wennen, maar dat was de besturing van de volledige Resident Evil serie op deel 4 na ook. Zodra je eraan gewend bent is de besturing eigenlijk een stuk makkelijker dan die van veel andere spellen. Het valt mij ook op dat de PS2 versie over het algemeen ook veel slechter scoort terwijl het enige verschil de framerate schijnt te zijn. Het spel is echt de moeite waard. Ik hoop echt dat hier een Revolution sequel op komt of in ieder geval een nieuwe samenwerking tussen Suda 51(die veel op Mask de Smith schijnt te lijken) en Shinji Mikami.

Het Revolution nieuws lijkt echt op korte termijn te komen. Ik verwacht zelf dat er binnen een week of vier meer duidelijkheid over de console is. Ik denk dat third-parties nu ook devkits beginnen te ontvangen vanwege de aankondiging van Ubisoft dat er belangrijke titels voor de Revolution in ontwikkeling zijn. Ubisoft maakt vrijwel geen platform-exclusieve titels en een paar weken terug werd er een next-gen spellen aangekondigd, waaronder een nieuwe Splinter Cell, voor de Xbox 360 en PS3, maar niet voor de Revolution. Dat Ubisoft nu wel ineens bezig is met de Revolution kan er op duiden dat ze ineens devkits ervoor hebben. Matt van IGN kondigde aan dat Nintendo zeer snel met meer nieuws komt en Nintendo of Europe heeft dat gisteren officieel bevestigd. Eindelijk lijkt er een einde te komen aan het mysterie rond de Revolution.

EDIT: Ubisoft schijnt Splinter Cell next-gen inmiddels ook voor de Revolution te hebben aangekondigd, wat er sterk op kan duiden dat Ubisoft in ieder geval de Revolution heeft gezien en mogelijk zelfs devkits heeft gekregen.
Het spel schijn t op de PS2 ook slechtere graphics te hebben en langere laadtijden. Al zijn deze van niet al te groot verschil...

Verwijderd

MaxBurn schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 21:03:
[...]
Net met alsnog veel fouten het volgende gehaald...dit gaat pijn doen..

1'57"220 ...

:D
Nou, dat waren 2 mooie dagen. ;)
Toch eventjes de snelste tijd op GoT gehad.
Ik denk niet dat ik dat ga kunnen verbeteren... maar we zullen zien. Ik ga het natuurlijk wel proberen. :p

Heb je nog van die technieken voor gevorderden gebruik gemaakt? Even het gas los laten enzo? Ik heb er ook weleens over gelezen, maar verder nooit echt geprobeerd om er gebruik van te maken.
Zodra je eraan gewend bent is de besturing eigenlijk een stuk makkelijker dan die van veel andere spellen.
Inderdaad, ik vind het zalig spelen. Alles wat overbodig is hebben ze er gewoon uit gegooid. Ik verwacht dat Killer 7 niet al te best zal verkopen, maar als dat wel het geval was geweest, dan was dit denk ik een stijl die nog veel gekopieerd zou worden. Het doet echt wonderen om het spel veel cinematischer aan te laten voelen. Allerlei maffe camerastandpunten waar je helemaal gestoord van zou worden als je Smith zelf zou moeten laten lopen.
Ik ben nu in het vierde level... vind deze totnutoe nog een beetje matig. In ieder geval qua humor en wtf-situaties nog niet veel bijzonders gezien.

Het derde level daarentegen was echt briljant. _/-\o_
spoiler:
Dat pratende hoofd waar je al die ringen van krijgt. Volgens mij is dat uiteindelijk nog de meest gestoorde van de hele cast. 8)7 "I cut off his XXX and stuffed it in his XXX! And afterwards we all ate some strawberry icecream and had a big laugh about it!" Lol, wtf? Ik had ook geen idee waar ze het over had op dat moment. Dat hoofd praat echt honderduit maar ik kan er nooit een touw aan vastknopen. Het eindgevecht van level 3 vond ik op zichzelf nogal vaag en frustrerend (ik verdwaalde telkens in al die ambulances). Maar er zaten wel weer scenes tussen die nog lang op m'n netvlies gebrand zullen staan. Als het bloed begint te regenen etc. Erg indrukwekkend allemaal.
Het spel schijn t op de PS2 ook slechtere graphics te hebben en langere laadtijden.
Nog langere laadtijden? Ik vind het op de cube af en toe al vrij frustrerend. Nog niet eens zo heel lang, het is vooral dat je zo vaak tegen dat scherm aan zit te kijken. En dat laadscherm op zich vind ik ook al vrij onplezierig. :p Hadden ze niet gewoon een zwart scherm kunnen maken? Of een deuranimatie. ;)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
hmm vreemd dat Zelda net nu uitgesteld wordt op het moment dat allerlei online shops een definitieve datum vrijgaven van 26-11-05...

maar goed, deze delay is voor mij dus definitief exit nintendo. Mijn gamecube staat al bijna 7 maanden stil, en met zelda naar 2006 wordt dat makkelijk 12 maanden, en dat is dus echt te lang.
dan staat er helaas toch een xbox 360 bij mij thuis en kan de cube bij het oud vuil (as a figure of speech)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Zo, eindelijk eens Zelda TWW uitgespeeld :P
Goed he?

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 23:08:
hmm vreemd dat Zelda net nu uitgesteld wordt op het moment dat allerlei online shops een definitieve datum vrijgaven van 26-11-05...

maar goed, deze delay is voor mij dus definitief exit nintendo. Mijn gamecube staat al bijna 7 maanden stil, en met zelda naar 2006 wordt dat makkelijk 12 maanden, en dat is dus echt te lang.
dan staat er helaas toch een xbox 360 bij mij thuis en kan de cube bij het oud vuil (as a figure of speech)
Verdomme ja.

Als ik ook op Gamerankings kijk wat er de afgelopen maanden is uitgekomen voor de cube, zijn dat 3 titels de laatste drie maanden. Drie titels in drie maanden! Eén daarvan is Killer7, de andere twee zijn matige multi-platformers, Batman Begins en Fantastic 4.
Tis dat ik Burnout 2 nog bewaard had, dus daardoor draait m'n cube nog, maar anders... Huilen met de pet op.

Aan de andere kant liever een goede zelda dan een matige. Maar pas over 7, 8 maanden, dat doet toch wel een beetje pijn.

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik moet me jammer genoeg bij de vorige 2 commentaren aan sluiten... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah! Hulp nodig! Hoe versla je de eindbaas van level 4? (in Killer 7)
spoiler:
Ik word er een beetje gestoord van. Dat mens staat nooit stil. Ik heb nog geen enkele manier gevonden om haar kogels te ontwijken en... tsja ik krijg haar gewoon niet dood. :p Net een gevecht van een half uur achter de rug. Al mijn serum opgebruikt, alle personages zo goed als dood... ik heb haar met pijn en moeite misschien 4x weten te raken. Maar ze blijf gewoon rondjes rennen. Erg frustrerend. Of je haar raakt is ook meer een kwestie van gelukt. Fatsoenlijk richten zit er niet in met zulke snelheden.
Die geest die je altijd tegenkomt vlak voor eindbazen had het over de spotlights uitzetten ofzo? :? Ik heb op een paar lantaarnpalen staan schieten... maar weinig resultaat.

Mask is nu trouwens wel mijn favoriete personage geworden na die upgrade. :D Eerst vond ik hem irritant met dat langzame herladen na elk shot, maar nu doet hij het sneller dan elk ander personage! En zijn pistool is oneindig veel krachtiger dan van alle anderen. Alleen tegen deze eindbaas heb je er weinig aan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:07

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:19:
Ah! Hulp nodig! Hoe versla je de eindbaas van level 4? (in Killer 7)
spoiler:
...
Mask is nu trouwens wel mijn favoriete personage geworden na die upgrade. :D Eerst vond ik hem irritant met dat langzame herladen na elk shot, maar nu doet hij het sneller dan elk ander personage! En zijn pistool is oneindig veel krachtiger dan van alle anderen. Alleen tegen deze eindbaas heb je er weinig aan. :(
spoiler:
Ik zou je toch aanraden om Mask niet constant te gebruiken, je krijgt over het algemeen geen bloed als hij kills maakt, dus kan je ook minder upgraden + healen...

Voor die bazin: Mik gewoon met Mask bij lantarenpalen een stukje voor haar uit, dan raak je haar vanzelf een paar keer :)

Ennuh @posts verder hierboven:
Jullie hebben ook geen doorzettingsvermogen/geduld! Ik heb wel betere dingen te doen dan mezelf "behelpen" door maar naar "mindere" games te gaan zoeken om mijn tijd te vullen.

Games als Zelda zijn gewoon 's werelds gift en komen wanneer de tijd daarvoor rijp is, voor de rest van de games wordt niet eens tijd vrijgemaakt 8) [/hallelujah] ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Twee Dee op 19-08-2005 00:33 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Gelukkig voor mij heb ik nog zat aan de cube te ontdekken. Nu wordt het eigelijk pas leuk, beyond good and evil voor 8.50, super monkey ball toen ook voor 8.50, NFS Hp 2 voor een tientje, timesplitters 2 voor 15 euro enz... dat zijn nog eens leuke prijzen, ipv die 60 of 30 euro :) . De meeste kan je wel via marktplaats krijgen,gewoon volhouden en flink laag gaan met die prijs, omhoog gaan kan altijd nog en ja mensen die gelijk al 30 voor een spel vragen die nieuw 20 of lager kost hoef je meestal niet te mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik ben nog volop bezig met games uitspelen waar ik hiervoor geen tijd had, zo heb ik eindelijk na 2 jaar (oid) Resident Evil Zero uitgespeeld (het bleek dat ik nog maar een paar uur moest spelen) en ben ik eindelijk begonnen aan Paper Mario 2. Omg wat is dat een goed spel zeg! heerlijke zelfspot en droge verwijzingen.
Ook de gameplay is een stuk dieper dan ik had verwacht.

Dan moet ik Metroid Prime 2 nog uitspelen (ben rond de 50/ 60% gok ik) en ik heb ook nog pas Animal Crossing van bart smit gekocht voor 15 euro.
Als ik geld heb komen daar nog Resident Evil 4 en Killer 7 bij (Capcom teh own! :9 )

Dit jaar kom ik wel door hoor :) laat ze van zelda maar lekker een legendarische game maken _O_

[ Voor 8% gewijzigd door Collaborator op 19-08-2005 01:50 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Sommige mensen zie ik echt elke maand weer hetzelfde doemverhaal/zeikverhaal oplepelen hier.. :)
Als je een X360 wil, koop die dan gewoon. (Persoonlijk zou ik dan voor een PS3 gaan maar ja..)

[ Voor 41% gewijzigd door Max|Burn op 19-08-2005 07:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
het is geen doem/zeikverhaal; ik zeg niet dat ik een xbox360 WIL kopen, maar dat ik er een ZAL kopen omdat Nintendo gewoon te weinig uitbrengt.

daarnaast zal ik natuurlijk de Revo in mijn achterhoofd houden maar vrees ik dat Nintendo dezelfde kant op zal gaan als Sega met de Dreamcast, tenzij ze met een GENIAAL concept komen.
Maar ik ben bang dat het zo geniaal wel niet zal worden, want ik heb ooit mensen dergelijke beweringen horen maken over Donkey Konga bv. dat het een geniaal spel zou zijn bla bla... en toen bleek het ook "wel aardig"
Heb gewoon geen vertrouwen meer in Nintendo aangezien de cube voor mij niet is geworden wat ik ervan had gehoopt

...volgens mij onthullen ze gewoon niks omdat ze ooit eens geroepen hebben iets revolutionairs te hebben, en nu moeten ze alleen nog wat verzinnen :+

ps. waarom geen PS3? omdat ie waarschijnlijk pas over een jaar uitkomt, dan kan ik net zo goed wachten op de nieuwe zelda :P , en omdat ik denk afgaande op Sony's opmerkingen dat ie voor 700 euro ofzo op de markt gezet gaat worden, bovendien heb ik een PS2, en daar heb ik maar stuk of 10 leuke spellen voor kunnen vinden, de rest is crap :D

[ Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 19-08-2005 07:45 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Donkey Konga
Is ook briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daarnaast zal ik natuurlijk de Revo in mijn achterhoofd houden maar vrees ik dat Nintendo dezelfde kant op zal gaan als Sega met de Dreamcast
Waarom blijft iedereen nintendo maar met sega vergelijken, de DC was een heeel ander verhaal. Sega was toen allang geen gezond bedrijf meer. Nintendo is WEL een gezond bedrijf en heeft genoeg francise waar ze hoe dan ook zat geld mee verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand eigenlijk opgevallen dat het bijna 24 augustus is?

24 augustus 2000 maakte Nintendo de gamecube bekend op spaceworld
vorig jaar rond die datum de DS mogelijkheden en het vernieuwde uiterlijk als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:35:
Is het iemand eigenlijk opgevallen dat het bijna 24 augustus is?

24 augustus 2000 maakte Nintendo de gamecube bekend op spaceworld
vorig jaar rond die datum de DS mogelijkheden en het vernieuwde uiterlijk als ik me niet vergis.
Ik zat net nog te denken: "Goh het is alweer bijna 24 augustus" Maar de linkk met het uibrengen van de cube had ik nog niet gelegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Is een mening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 07:03:
Sommige mensen zie ik echt elke maand weer hetzelfde doemverhaal/zeikverhaal oplepelen hier.. :)
Als je een X360 wil, koop die dan gewoon. (Persoonlijk zou ik dan voor een PS3 gaan maar ja..)
Niet dat ik één van beiden zou kopen, maar dan nog beter een X360.

Verder denk ik ook niet dat Nintendo dezelfde kant opgaat als Sega, als was het alleen maar vanwege de handheld markt. Ik heb geen cijfers, maar ik krijg niet de indruk dat de PSP zo goed verkocht heeft als Sony had gehoopt. Niet dat de DS zo'n doorslaand succes was, maar met de fundering van de GBA zit het wel snor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

..die de meeste reviewers en bijna alle mensen die openstaan voor originele spellen delen.

Bij mij is het altijd meerderheid dezelfde mening? = feit (in de game/review wereld dan he, anders zou IE een goede browser zijn :X )
Er zijn altijd rare snuiters die originele spellen niet waarderen, gelukkig is dat de minderheid :P

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
TheEvilCuber schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:23:
[...]

..die de meeste reviewers en bijna alle mensen die openstaan voor originele spellen delen.

Bij mij is het altijd meerderheid dezelfde mening? = feit (in de game/review wereld dan he, anders zou IE een goede browser zijn :X )
Er zijn altijd rare snuiters die originele spellen niet waarderen, gelukkig is dat de minderheid :P
Ik zeg niet dat Donkey Konga geen origineel spel is, maar de game spreekt mij gewoon niet aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

magnifor schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:36:
[...]

Ik zeg niet dat Donkey Konga geen origineel spel is, maar de game spreekt mij gewoon niet aan. :)
Dat sluit dus niet uit dat het een goed spel is :Y) iedereen kan een spel film goed vinden en dan kan hij als nog bout zijn. :*) soms is zoeits gewoon een feit (niks geen smaak, gewoon bout)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
TheEvilCuber schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:44:
[...]

Dat sluit dus niet uit dat het een goed spel is :Y) iedereen kan een spel film goed vinden en dan kan hij als nog bout zijn. :*) soms is zoeits gewoon een feit (niks geen smaak, gewoon bout)
Inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Bij mij viel donkey konga ook tegen :/ ik was een enorme fan van Samba di Amigo :9 masterlijk!! ik kon daar zo goed alles timen.. en met donkey konga lukt mij dat veel minder. Ik haal niet eens een perfect enzo.. de timing zit niet snor bij mij. Ondanks dat het bij mij tegen viel, is het wel een aardig spel, ik kan er alleen niet inkomen. Helaas.

Nu hoop ik daarom wel dat Nintendo echt duidelijke specs en filmpjes gaat tonen VOOR het uitbrengen van de Xbox360. Waarom? Dan weet het publiek wat het kan verwachten. Nu weet niemand echt iets van de Rev. af. De PS3 komt pas eind volgendjaar, dus halen we een Xbox360 omdat die (voorlopig) dikke graphics heeft in tegenstelling tot de huidige generatie. Zo denken veel mensen, als Nintendo nu wat dingen laat zien en ook met een streef datum heb geeft dat veel mensen weer goede hoop :D mij in iedergeval wel.

Ik ben nog wel tevreden van de huidige games, maar een paar mooie next-gen filmpjes van Nintendo zou ik graag willen zien :) Al was het alleen maar om te flippen hoe geweldig dat ding gaat worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Weet iemand btw wat de europese release date van Geist is. Ik heb gister een avond de US versie gespeeld en eigenlijk is dit best een lekker spel.
De controls vond ik in het begin echt bar, bar slecht maar daar wen je aan en dan is dat possesion systeem echt heel erg leuk. Mensen bang maken door objecten binnen te drignen is echt veel leuker dan ik gedacht had. En wie wil er nou niet de dames douche binnen sluipen om de douchende dames de stuipen op het lijf te jagen O-)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

En dus? Zei ik dat dat niet zo was dan.

edit: ik bedoelde trouwens DKJB ..DOH :)
Donkey Konga boeit me ook niet zo heel erg. DKJB vind ik wel briljant.

[ Voor 25% gewijzigd door Max|Burn op 19-08-2005 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Dag lieve mensen. Ik ben weer in het land. Heb ik wat gemist dat de moeite waard is? In een ruk van 3 weken posts teruglezen trekt me momenteel niet zo heel erg :+

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag lieve Nintendo kapitein :+

1. De Micro wordt op 4 november in Nederland uitgebracht voor 99 euro
2. Geen info over de Revo
3. Zelda is uitgesteld, en pas op 31 Maart wordt de nieuwe releasedatum bekend gemaakt
4. Killer 7 is uit :+
5. Surounded had MaxBurn even verslagen met F0, maar toen pakte MaxBurn hem keihard terug :P :+

Verder kan ik me ff niks herinneren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Aap schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:23:
Bij mij viel donkey konga ook tegen :/ ik was een enorme fan van Samba di Amigo :9 masterlijk!! ik kon daar zo goed alles timen.. en met donkey konga lukt mij dat veel minder. Ik haal niet eens een perfect enzo.. de timing zit niet snor bij mij. Ondanks dat het bij mij tegen viel, is het wel een aardig spel, ik kan er alleen niet inkomen. Helaas.
Nintendo heeft in mijn ogen teveel naar de muziekindustrie gekeken. Bij het opnemen van een nummer wordt er meestal gebruikgemaakt van een zogenaamde click track, een track waarin het tempo of tempi van het nummer wordt aangegeven waar de muzikant zijn speelsnelheid aan kan refereren. Het is dan belangrijk dat je dan het tempo pakt van de click track, maar dan net een fractie eerder speelt dan dat je de click track hoort. Er gaat namelijk ook tijd verloren in het luisteren naar de click track, het bespelen van de instrument (in het geval van de drummer de tijd die nodig is om de stok op een trommel te parkeren) en het doorgeven van het signaal van het instrument naar de opnameapparatuur. Dat is dus ook het geval bij Donkey Konga, terwijl het spel geprofileerd wordt als party game. Wil je dus echt alles uit Donkey Konga halen qua nummers, dan moet je dus een fractie eerder spelen dan dat de noot wordt aangegeven. Lastig om dat onder de knie te krijgen omdat je vanzelf al mee wilt spelen op de beat van het nummer, maar dan ben je dus al te laat met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
^^ maar dat had ik niet met Samba Di Amigo, waar het princiepe hetzelfde is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
@Captain N: Verschillende bronnen melden dat er verdere Revolution info op zeer korte termijn wordt vrijgegeven. Het zou ergens de komende dagen al kunnen gebeuren en ineens komen er positieve opmerkingen en aankondigingen van third-parties voor de Revolution. Volgens Matt van IGN komt de info zelfs op zeer korte termijn, het zou er zelfs al binnen een week kunnen zijn.

EDIT: @Mystical, het was ook alleen een aanvulling op wat je zei.

[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 19-08-2005 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Naka-San: "You will be pleasantly surprised."
News from Leipzig. This morning, I interviewed Yuji Naka, creator of Sonic. I asked him just how revolutionary the upcoming Nintendo console really was and he answered: "I am under a strict NDA, so I can´t really say much. But I have seen the Revolution and I think everyone will be very pleasantly surprised, when Nintendo reveal everything."

In a few days I will be able to view the tape and write down the entire answer he gave. But this excerpt is good news already. Sorry for the lack of posts while I´m at the Games Convention - but please hang on in there
bron: klik

Enigsins intressant :) ookal is het niet veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:02:
[...]

@Captain N: Verschillende bronnen melden dat er verdere Revolution info op zeer korte termijn wordt vrijgegeven. Het zou ergens de komende dagen al kunnen gebeuren en ineens komen er positieve opmerkingen en aankondigingen van third-parties voor de Revolution. Volgens Matt van IGN komt de info zelfs op zeer korte termijn, het zou er zelfs al binnen een week kunnen zijn.
offtopic:
Maar ik had gelijk dat er (nog) geen info was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou wel een opsteker zijn als Nintendo met info komt een dezer dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hmm ik kan me wel enigszins vinden in je verhaal, maar ik ben een drummer en speel ook weleens met clicktrack. Maar als ik Donkey Konga speel zit het er af en toe gewoon naast als ik ritmisch ga luisteren.
Sommige (langere) nummers lopen na een tijdje gewoon een fractie van een tel asynchroon met de 'noten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Thanks voor de samenvatting! :) Wel jammer van Zelda. Ik verheugde me al op het kerstreces, maar helaas. En die informatie die op zeer korte termijn zou kunnen komen... is er toch een Space World dit jaar? Die was altijd eind augustus... de Cube was er ook aangekondigd als ik mij goed herinner. Ik ben benieuwd :D

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Peter Molyneux over de Revolution :D, van dezelfde dude.
More news from Leipzig. Peter Molyneux told me this when I asked him about the Revolution: "There is a line at the end of the book ´Game Over´ and it is: ´Never underestimate Nintendo´. That is all I can say about the controller." Sounds good, eh?
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Persconferentie GC Duitsland

Samenvatting v/d video: Nintendo dogs, mario kart ds gaan ze met z'n 6e spelen, zelda filmpje (zelfde als de E³), nintendo ds dingen, heel hoop onzin gepraat, etc :P

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 07:19:
Thanks voor de samenvatting! :) Wel jammer van Zelda. Ik verheugde me al op het kerstreces, maar helaas. En die informatie die op zeer korte termijn zou kunnen komen... is er toch een Space World dit jaar? Die was altijd eind augustus... de Cube was er ook aangekondigd als ik mij goed herinner. Ik ben benieuwd :D
Volgens Matt van IGN in de mailbag:
when will more revolution news be announced?

Matt responds: Shortly after the Leipzig Games Convention. I don't have an exact time frame -- it could be a day or a week, but I don't expect it will be much longer.
En:
In your last mailbox you mentioned that there would be more information about the revolution shortly after Leipzig. How educated of a guess is this?

Matt responds: I wouldn't call it a guess.
De Leipzig Games Convention is morgen afgelopen, de informatie zou dus al op maandag kunnen worden vrijgegeven. Ik denk dat Nintendo nu beelden van de console en de controller gaat vrijgeven. Op de Tokyo Games Show verwacht ik pas de eerste ingame beelden.
Xrenity schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:32:
Peter Molyneux over de Revolution :D, van dezelfde dude.

[...]

bron
Op third-party gebied is dat goed nieuws voor de Revolution. Ubi-soft ondersteunt de Revolution al met alle grote titels zoals Splinter Cell 4 en Prince of Persia 4, EA gaat ook spellen op de console uitbrenge, Sega is aangenaam verrast over de controller en Lionhead ook. Zou dit kunnen betekenen dat Nintendo de final devkits heeft verstuurd? Als dat zo is dan loopt Nintendo voor op Microsoft die nog maar net final devkits verstuurd heeft, terwijl de console over enkele maanden al gelanceerd wordt.

Waar ik me wel over afvraag is hoe de online service voor de Revolution gaat werken. Over de online service voor de DS is inmiddels bekend hoe deze gaat werken en ik denk niet dat dat toepasbaar is voor de Revolution. Op de DS kun je onlinge gaan spelen tegen willekeurige vreemden, vreemden die op hetzelfde niveau als jezelf zitten en mensen van je buddy list. Je hebt geen paswoord of username nodig omdat iedere DS een eigen ingebouwde (encryptie?)code bezit die gebruikt wordt om aan te loggen. Tot zover het deel dat geen probleem voor de Revolution zou moeten zijn. De buddy list zal echter wel een probleem kunnen worden. Je kunt voor ieder spel een eigen nickname bedenken, waardoor er in ieder spel meerdere mensen dezelfde nickname kunnen hebben. Het bijwerken van je buddy list kan daardoor op twee manieren gebeuren. Je moet voor de eerste mogelijkheid je DS offline met die van een ander linken waardoor je codes uitwisselt die ervoor zorgen dat je elkaar online aan je buddy list kunt toevoegen. De tweede mogelijkheid is dat je je DS aan je nintendo.com of nintendo-europe.com account koppelt en daarmee op een website je lijst kunt bijhouden, het is alleen nog onduidelijk of je daar ook mensen kunt toevoegen. Aangezien je de Revolution niet overal mee naar toe kunt slepen alleen om iemand aan je buddy list toe te voegen, vraag ik me af hoe Nintendo dat wil gaan doen. Als het mogelijk wordt om iemand MSN-stijl(met bijv. email adres) aan je buddy list toe te voegen vanaf de website zal dat wel goedkomen, alleen vind ik het niet zo handig als dat niet ingame kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Je kunt toch een nickname koppelen aan een Revolution, en niet per spel? Dat je er een code bij krijgt a la zo'n VIP code, en daarmee een account kan registreren die je vervolgens kunt gebruiken op je Revolution. Dan heb je toch nergens last van? Ik volg je verhaal niet helemaal :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Je kan toch gewoon, net als bij Xbox Live, dat je een account moet aanmaken, en daar speelje mee online, elke game :) dus dan heb je voor elke game, dezelfde online naam :) en niemand anders kan die naam afpakken :) tenzij je het opzegt ofzo... dus bij Nintendo moeten ze ook zoiets invoeren :) Op Battlenet van Blizzard het ook zo ongeveer, je maakt een account aan en die gebruikje. Omdat Battlenet gratis is en je komt niet na 3maanden online, vervalt je nickname en kan die geclaimd worden door een ander. Dus misschien dat ze zoiets invoeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Of gewoon in een slaapzak wachten voor de winkel, op launch day als eerste een Revolution inslaan in Tokyo en Mario registreren.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiep hiep hoera!!!

Mario is bijna 20 :)
http://www.nintendo.co.jp/mario20th/index.html

Heeft iemand trouwens nog de nieuwe Mario Baseball filmpjes op IGN gezien?
er was een soort van Adventure mode lijkt me een heel leuk spel!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2005 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
GCOS 1.5 teaser is uit, voor de geïnteresseerden. Over Mario Baseball gesproken... eens kijken of dat wat is :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Captain N schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 18:22:
GCOS 1.5 teaser is uit, voor de geïnteresseerden. Over Mario Baseball gesproken... eens kijken of dat wat is :)
Foei! Daar mag je het hier niet over hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik zeg alleen maar dat 'ie uit is, verder niet. Of is dat tegenwoordig ook al strafbaar? :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Captain N schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:33:
Ik zeg alleen maar dat 'ie uit is, verder niet. Of is dat tegenwoordig ook al strafbaar? :)
Op GoT wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 18:50:
[...]

Foei! Daar mag je het hier niet over hebben!
Is het zo'n slecht spel dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hou het wel nuttig aub

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2005 22:28 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Captain N schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:33:
Of is dat tegenwoordig ook al strafbaar? :)
Volgens mij is dit al 100x tegen je gezegd maar lees de diverse richtlijnen en FAQ's op GoT dan nog maar een keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Naja, er was toen gedoe toen mensen er inhoudelijk over gingen praten. Hoe het werkt, wat voor DVD's te gebruiken, tweaken van lasers, etc. Maar ik lijkt me dat een simpele "het is uit" melding toch wel mag. Maar goed. Ik heb het er wel helemaal niet meer over :P

edit: Kan je me overigens uberhaupt vertellen waar staat dat het niet is toegestaan? Ik kan het namelijk nergens vinden...

[ Voor 23% gewijzigd door Captain N op 20-08-2005 22:29 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Hierzo ;) Het algemeen beleid #copyright wij verwachten op GoT wel dat je een beetje kan zoeken hoor :D :D :D sorry :p

Kan er trouwens eens iemand pics maken met zijn digi cam van een tv waar een gamecube spel op draait met de standaard kabel en daarna met de officiele kabel van Nintendo :) dan kan dat misschien erwel bij in de Startpost, als het duidelijke/goede kwaliteit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Gedownloade of gekopieerde game-console spellen.
Het modificeren / chippen van Gameconsoles (Xbox, Playstation ed.) om (oa.) gedownloade of gekopieerde spellen op te spelen zijn zaken waar je op Gathering of Tweakers niet voor terecht kunt.

Bij het installeren van linux op je console kun je wel om hulp vragen, mits je de normale procedure volgt.
Fijn dat dit niet in de verschillende Spelerij FAQs staat. Sowieso erg handig dat er zoveel verschillende FAQs zijn, maar goed. Dit is het enige wat ik erover kan vinden en verbiedt volgens mij nog steeds niet de melding die ik gaf. Ik vraag mij overigens hoe je anders over het installeren van GC Linux zou kunnen praten... :? Daarnaast vind ik het wel wat vreemd dat er niet gepraat mag worden over modchips, maar wel over emulators. Ik zie er niet zoveel verschil tussen...

En over die pics: ik denk dat het lastig is om in een foto van een tv-scherm goed het verschil in kwaliteit te kunnen zien. Of ik moet gewoon nog even wat meer oefenen op mijn foto-neem-skills :P

[ Voor 20% gewijzigd door Captain N op 20-08-2005 22:47 ]

Mijn foto's op Flickr.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.