|
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
|
[ Voor 69% gewijzigd door Hoedje op 29-11-2006 19:34 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
quote:
9. Sometime during the next month, I will be playing a Wii game from a major publisher that none of you have any idea exists.
Dit misschien:D3ft0n3 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:32:
[...]
Daar maakt Matt me toch wel nieuwsgierig mee
Anoniem: 91628
Zou op zich ook wel mogelijk moeten zijn. Misschien met een soort touchpad dat je als accesoire er bij kunt kopen. Of gewoon door middel van de wiimote. Bijvoorbeeld een knopje in houden, en dan raak je zogenaamd het scherm aan.Razor.Timo schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:38:
Komt er eigelijk ook weer iets om bijv. DS games op de wii af te spelen?
Nintendo heeft gezegd dat sommige toekomstige DS spellen via WiFi gebruik kunnen maken van de Wii om iets op een TV weer te geven. Je hebt hier alleen wel een DS voor nodig.Razor.Timo schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:38:
Komt er eigelijk ook weer iets om bijv. DS games op de wii af te spelen?
Ik denk het niet, Bob Ross is van een kleine publisher en we weten al van het bestaan van het spel af.JelleMan schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:41:
[...]
[...]
Dit misschien:
http://www.gamespot.com/w...ing/news.html?sid=6147030
http://wii.ign.com/articles/699/699647p1.html
Lijkt me geniaal
[ Voor 36% gewijzigd door MetroidPrime op 29-11-2006 19:45 ]
Zo'n twee jaar geleden heb ik een 100W 230V naar 115V converter bij ze gekocht (€20 IIRC).Little Bear schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:16:
Ziet er erg interessant uit, maar ik vind geen productcataloog op hun site. Ben je zeker dat zij deze converters verkopen?
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Kan er niet iemand voor je gaan?zezke schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:51:
Kut ik lees net dat gamemania een nachtevent heeft en ik zit midden in de examenperiode waardoor ik waarschijnlijk niet kan (lees: mag) gaan.
Er is ook nog een scan te vinden uit Famitsu hierover: http://gonintendo.com/?p=9435. En nogmaals het spel komt dus in de zomer van 2007 uit. En ja, * Hoedje is enthousiastThe version of the game running right now is about 35% of the final build
Weapon and vehicle design is being handled by Shigeto Koyama
Character design by Yusuke Kozaki
Wiimote control is important. You keep the Wiimote either high, low, or centered to put the main character into certain fighting stances. Standard attacks are performed with the A button.
The Wiimote vibrates in conjuction with the Beam Katana
Finishing moves are performed by matching on screen gestures
The main city in the game is called Santa Destroy
You move about the game either by foot, or on your “motorcycle”, all of your own accord
You take mission objectives (murder targets) in order to collect money, or gain new weapons
You begin each day in a motel where you can change clothing and equipment. There are said to be over 100 t-shirts to collect.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ook een mogelijke optie idd, had er zelfs nog niet aangedacht.
ja heb de trailer hiervan gezien op IGN (of gamespot?)Hoedje schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:59:
Meer No More Heroes (heette Heroes):
[afbeelding]
[...]
Er is ook nog een scan te vinden uit Famitsu hierover: http://gonintendo.com/?p=9435. En nogmaals het spel komt dus in de zomer van 2007 uit. En ja, * Hoedje is enthousiast
[ Voor 34% gewijzigd door Cleetje op 29-11-2006 20:20 ]
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Anoniem: 16963
Deze is al eerder voorbij gekomen, maar wel heel cool
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Dat denken hun vast ook over onze Wii Play bundel die hun weer niet hebbenCleetje schreef op woensdag 29 november 2006 @ 20:12:
EDIT: Wat een vage actie met DBZ btw. In Amerika is het een launchtitel, maar hier in Europa moeten we een eeuwigheid wachten? Bah, zal wel weer door die Duiters en Fransosen komen die persé alles in hun eigen taal willen hebben. Kunnen we niet gewoon een deal sluiten en direct bij Atari een engelstalige (met europese regio) versie halen?
[ Voor 23% gewijzigd door Dubbel Fristie op 29-11-2006 20:35 ]
nou ik heb liever DBZ dan wii playDubbel Fristie schreef op woensdag 29 november 2006 @ 20:35:
[...]
Dat denken hun vast ook over onze Wii Play bundel die hun weer niet hebben
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
[ Voor 12% gewijzigd door schnumi op 29-11-2006 21:01 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik zou oppassen met updatenschnumi schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:00:
Misschien was het al opgevallen dat ik hier sinds gisteren niet meer gepost heb maar rara hoe komt dat.![]()
Juist de Wii kwam gisteren binnen, gezamelijk met Zelda + de component kabels. Dus ik ben sinds gisteren een trotse Wii eigenaar. Alles werkt perfect, moet hem alleen nog aan het internet hangen maar ik speelde liever eerst een game.![]()
Met component kabels ziet alles er top uit hoor! De launchgames zijn inderdaad grafisch een beetje Cube + maar dat maakt me niks uit, ik zie nu al verbeteringen en die worden alleen maar groter. Zelda is echt een parel wat een game, ben nu ongeveer 2,5 uur onderweg (ga in het weekend pas echt gamen) maar ik ben echt pas net begonnen, en het ziet er heerlijk uit, dat dit allemaal uit die kleine Cube is geperst zeg, vooral het water is weer top.
Ik zal in het weekend wel een paar foto's maken kan nu de digicam even niet vinden. En o ja de Wii zelf: DAMN WAT KLEIN.
Echt niet normaal zeg alles zo compact.Mijn zusje vermaakt zich overigens ook best met Wii sports vind ze erg leuk.
Als ik zie dat ik al bijna nergens meer een pre-order neer kan zetten hier, verwacht ik niet dat je vrijdag middag er nog een kunt ophalenNap schreef op woensdag 29 november 2006 @ 20:51:
Ben dus ook van plan om eentje te kopen maar heb totaal geen indicatie of dat gaat lukken. Het idee was zeg maar om op de launchdag langs een paar zaakjes te gaan en te kijken of ze 'm hebben.
Zijn er zeg maar aanwijzingen dat dat ding in no-time verkoopt?
(of dat er op vrijdagmiddag om half vier er nauwelijks nog te vinden zijn?)
Het zou iig geen probleem zijn als 'ie uitverkocht is, heb daarna toetsweek
[ Voor 8% gewijzigd door Dubbel Fristie op 29-11-2006 21:09 ]
Anoniem: 87302
Congrats shumi, vooral met je component kabel (envy mode off).schnumi schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:00:
Misschien was het al opgevallen dat ik hier sinds gisteren niet meer gepost heb maar rara hoe komt dat.![]()
Juist de Wii kwam gisteren binnen, gezamelijk met Zelda + de component kabels. Dus ik ben sinds gisteren een trotse Wii eigenaar. Alles werkt perfect, moet hem alleen nog aan het internet hangen maar ik speelde liever eerst een game.![]()
Met component kabels ziet alles er top uit hoor! De launchgames zijn inderdaad grafisch een beetje Cube + maar dat maakt me niks uit, ik zie nu al verbeteringen en die worden alleen maar groter. Zelda is echt een parel wat een game, ben nu ongeveer 2,5 uur onderweg (ga in het weekend pas echt gamen) maar ik ben echt pas net begonnen, en het ziet er heerlijk uit, dat dit allemaal uit die kleine Cube is geperst zeg, vooral het water is weer top.
Ik zal in het weekend wel een paar foto's maken kan nu de digicam even niet vinden. En o ja de Wii zelf: DAMN WAT KLEIN.
Echt niet normaal zeg alles zo compact.Mijn zusje vermaakt zich overigens ook best met Wii sports vind ze erg leuk.
Veel bestellen preorderen bij meerdere winkels, dus grote kans dat veel mensen niet komen opdagen.Dubbel Fristie schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:05:
[...]
Als ik zie dat ik al bijna nergens meer een pre-order neer kan zetten hier, verwacht ik niet dat je vrijdag middag er nog een kunt ophalen
De enigste kans voor de mensen die geen pre-order hebben uitstaan is om voor de FRS te gaan campen
Ik vraag me trouwens af hoe groot die games zijn die je kan downloadenIk gok een paar MB voor de SNES games en tientallen MB's voor de N64
Juist daarom heb ik hem nog maar niet aan het internet gekoppeld, heb er liever eerst even plezier van.
Heb jij hem al geupdate eigenlijk?Anoniem: 87302 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:13:
[...]
Congrats shumi, vooral met je component kabel (envy mode off).
Ik heb alleen Wii sports, Zelda komt deze week nog binnen en begin volgende week Red Steel. Het is echt een te gek apparaat, als je hem horizontaal legt is het gewoon een Mac mini, zelfs kleiner.
[ Voor 38% gewijzigd door schnumi op 29-11-2006 21:15 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Grootste SNES rom die ik ken is 48 Meg*. (Tales of Phantasia, maar dat spel had ook voice acting.)Jerox schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:40:
snes roms zijn meestal 2 tot 4 mb.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik ga hem voorlopig niet updaten, daar moet ik me even in verdiepen. Als dat mis gaat zitten we in de shit, terugsturen naar de ebay verkoper die dan weer dingen moet regelen. Nee, dan ruil ik em wel om voor een Nederlandse en mag Nintendo hem terug naar Japan sturenschnumi schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:15:
[...]
Heb jij hem al geupdate eigenlijk?En inderdaad hij is echt megaklein.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 29-11-2006 21:49 ]
Die SD kaarten zitten toch achter een klepjeAnoniem: 87302 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:48:
[...]
Ik ga hem voorlopig niet updaten, daar moet ik me even in verdiepen. Als dat mis gaat zitten we in de shit, terugsturen naar de ebay verkoper die dan weer dingen moet regelen. Nee, dan ruil ik em wel om voor een Nederlandse en mag Nintendo hem terug naar Japan sturen
Dat ding is wel geyl wit zeg, ik wil meteen een witte SD kaart hebben, even zoeken op ebay.
Dat klopt volgens mij aardig ja.Jerox schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:40:
Die van de n64 lopen van 10 tot 32 mb. en als uitschieter zelda met 64 mb. Dacht ik.....
20*350ZO45°
Over zonde gesproken:Dubbel Fristie schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:54:
[...]
Die SD kaarten zitten toch achter een klepjeBeetje zonde om een 3x zo duur kaartje te kopen alleen omdat hij dat wit is
Hoe nutteloosWii Analoog Controller
Dit is een controller die zowel op de Gamecube als op de nieuwe Wii kan aangesloten worden.
20*350ZO45°
toch hebben ze gelijk, want hij doet het op de wii natuurlijk ook.Richard schreef op woensdag 29 november 2006 @ 22:25:
[...]
Over zonde gesproken:
[afbeelding]
[...]
Hoe nutteloosHet is gewoon een standaard (slechte) GC BigBen controller maar dan in een wit jasje; en je kunt het opeens verkopen als Wii Controller.
hij is iets van 22 centimeter lang, bijna twee centimeter breed en iets van 8 milimeter dik. Ik heb het niet over mijn joystickRichard schreef op woensdag 29 november 2006 @ 22:08:
Wie kan mij nu exact meer gegevens geven over sensorbar zoals:
Lengte diepte hoogte
Of je het ding kan plakken of op statief zetten (wat wordt er meegeleverd door Nintendo)
Reden dat ik de lengte + breedte + hoogte wil weten is dat ik een mooi "gat" onderaan mijn CRT flatscreen (geen LCD of plasma dus) heb waar hij misschien tussenpast:
KV-21FQ10
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 29-11-2006 23:32 ]
snes: 2 Mbit tot 48 mbit (512 Kbyte tot 6 Mbyte)Jerox schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:40:
Die van de n64 lopen van 10 tot 32 mb. en als uitschieter zelda met 64 mb. Dacht ik.....
Dan mag een link naar de VG Cats strip van een paar weken terug niet ontbreken.Cleetje schreef op woensdag 29 november 2006 @ 22:57:
Haha, dit is een leuke:
[afbeelding]
Het is een spotprent in een Amerikaanse (universiteits) krant "Minnesota Daily".
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, hopelijk weet ik meer volgende week vrijdag.Anoniem: 87302 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 23:30:
hey, een foutmelding terwijl ik met het menu aan het spelen ben.
[afbeelding]
Alleen de voedingskabel eruit trekken hielp. Daarna even opstarten en een Warning screen, maar gelukkig was het de algemende warnings opening screen. Ik ga voorlopig niet updaten, ha ha ha.
[ Voor 13% gewijzigd door Hidde op 29-11-2006 23:34 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
wow dat vind ik toch wel even jammer maar zal vast wel niet erg wezenAnoniem: 87302 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 23:30:
hey, een foutmelding terwijl ik met het menu aan het spelen ben.
[afbeelding]
Alleen de voedingskabel eruit trekken hielp. Daarna even opstarten en een Warning screen, maar gelukkig was het de algemende warnings opening screen. Ik ga voorlopig niet updaten, ha ha ha.
Ignorance Is Bliss
Als we die lijn mogen volgen zal het zo'n beetje de release zijn eer dit topic afgelopen isHoedje schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:31:
Wow, dat gaat echt wel heel erg hard!
Deel 68 - 20 nov - 29 nov
Deel 67 - 6 nov - 20 nov
Deel 66 - 30 sep - 6 nov
Deel 65 - 14 sep - 30 sep
Deel 64 - 15 aug - 14 sep
Deel 63 - 5 juni - 15 aug
Hmm.. mijn vriendin werkt bij de v&d..OzzieBoy schreef op woensdag 29 november 2006 @ 20:34:
Zo.. topic gaat wel redelijk hard
Ik denk dat ik een Wii bij de V&D ga halen.. mijn zus werkt daar dus ik krijg korting
Tis maar 5% volgens mij maar in totaal scheelt dat dan zo'n 20 euro, als ik een wii, wii play, nunchuck en raving rabbids neem.
Als het een troost is, ook in Japan is het geen launch titel. Hij komt hier de 14e uit, 12 dagen na de launch.Cleetje schreef op woensdag 29 november 2006 @ 20:12:
EDIT: Wat een vage actie met DBZ btw. In Amerika is het een launchtitel, maar hier in Europa moeten we een eeuwigheid wachten? Bah, zal wel weer door die Duiters en Fransosen komen die persé alles in hun eigen taal willen hebben. Kunnen we niet gewoon een deal sluiten en direct bij Atari een engelstalige (met europese regio) versie halen?
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
allebei van Vendex dus zal wel niet zo'n probleem zijn.job schreef op donderdag 30 november 2006 @ 02:33:
[...]
Hmm.. mijn vriendin werkt bij de v&d..
Vraag me alleen af of ik in de de v&d in groningen de wii wel met korting kan krijgen.
De electric city is daar namelijk vervangen voor de dixons... (oftewel.. daar krijg ik geen korting).
Zal de v&d de wii ook verkopen op de speelgoed afdeling?
Als we dan heel snel posten, misschien krijgen we hem dan wel eerderapNia schreef op donderdag 30 november 2006 @ 01:36:
[...]
Als we die lijn mogen volgen zal het zo'n beetje de release zijn eer dit topic afgelopen is
Schpannend!
uhm...
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
BS Website?Notna schreef op donderdag 30 november 2006 @ 09:35:
Voor degene die nog willen bestellen: Plaats een order @ BS website. Daar staat dat je nu kan BESTELLEN (niet reserveren) en hem op de dag van de launch in huis hebt. Is het proberen waard uiteraard
Zonde dit!Volgende week vrijdag, 8 december, lanceert Nintendo hun nieuwste console, de Nintendo Wii. Op deze dag kun je de Wii console kopen en daarbij zit een audio/videokabel die werkt via composiete stekkers, de welbekende rood/wit/gele tulpjes.
Wil je een RGB scartkabel of een componentkabel (voor HDTV) dan zul je een weekje moeten wachten. Deze kabels verschijnen namelijk pas op 15 december in de winkels. De prijs van beide kabels is gelijk en zal zo'n 30 euro bedragen.
uhm...
Anoniem: 197939
Hahahha good thinking Velma!Smoonshine schreef op donderdag 30 november 2006 @ 08:47:
[...]
Als we dan heel snel posten, misschien krijgen we hem dan wel eerder
Ben benieuwd. Ben over het algemeen zeer tevreden over bol.com. Enige tijd geleden heb ik battlefield 2 besteld. Dit spel kwam 2 dager later binnen dan afgesproken. Die zelfde dag nog kreeg ik een mailtje waar ze hun excuus in aanboden, en beloofde mij de volgende uitbreiding van het spel gratis toe te sturen. Dat hebben ze toen ook gedaan, hulde!Is er al enige duidelijkheid over het aantal Wii-consoles jullie geleverd krijgen? Een aantal weken geleden heb ik dit product namelijk gereserveerd, maar het is mij nog niet duidelijk of ik 8 december wel voorzien zal zijn van dit apparaat.
Ik zie geen enkele reden waarom dat niet zou werken. De Wii is regionlocked, maar dat geldt voor games/software, niet voor de hardware. Verder is het enige hardwarematige verschil tussen de EU en US versie, de voeding, maar dat ligt zuiver aan het electriciteitsnet in beide regio's. Lijkt me dus geen probleem om een buitelandse Wii-mote te gebruiken.Jerox schreef op donderdag 30 november 2006 @ 00:26:
ik heb een vraagje. Is het bekend of amerikaanse wii-motes ook wel of niet werken op een europese wii?
Uit http://www.short-media.com/review.php?r=345
My friend Jeff was "bowling" but stepped back too far to run up to the TV and he tripped over my dog and fell on his ass. We had to move the coffee table to make more room for playing!
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dit illustreert toch wel een probleem met staand gamen. De meeste televisies in huiskamers staan op een kast of AV-meubel. De kijkhoogte is meestal afgestemd op zittend-op-de-bank-kijken. Op beurzen waar de Wii gedemonstreerd wordt zie je de schermen aanzienlijk hoger gemonteerd dan in de gemiddelde huiskamer.My friend Jeff was "bowling" but stepped back too far to run up to the TV and he tripped over my dog and fell on his ass. We had to move the coffee table to make more room for playing!
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
In Japan kwam hij toch pas de 31e uit of hebben ze dat al vervroegd?Captain N schreef op donderdag 30 november 2006 @ 06:23:
[...]
Als het een troost is, ook in Japan is het geen launch titel. Hij komt hier de 14e uit, 12 dagen na de launch.Wel liggen Wii Play (Hajimete no Wii) en Wario Ware (o.a.) gewoon de 2e al in de winkel.
Geen idee, in de winkel stond iig 14 December, dus daar ga ik dan maar vanuit. Sowieso zijn release dates het meest verwarrende stukje gamesinformatie dat er is volgens mij. Altijd meldt iedere site weer een andere datum, verschillende data in de verschillende delen van de wereld, de globale data als "Q4 2007", en de eeuwige verschuivingen. Gewoon even geduld hebben, dan komt 'ie vanzelf wel.Vincentio schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:22:
In Japan kwam hij toch pas de 31e uit of hebben ze dat al vervroegd?
Ik vind het gewoon asociaal dat als je een datum vraagt, atari volgend jaar zegt... Ja 31 december 2007 of 1 januari 2007?
[ Voor 73% gewijzigd door Captain N op 30-11-2006 11:32 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Geweldig stukje inderdaad
See how Jeff is in a stance like he thinks he's actually bowling?
You don't even realize you're doing it; it's that immersive.
Mijn foto's op Flickr.
Dat weet ik.. Daarom ook mijn vraag of de wii ook verkrijgbaar zal zijn bij de speelgoed afdeling van de V&D. 15% korting zou toch mooi zijnRollieBollie schreef op donderdag 30 november 2006 @ 08:50:
Dus ik denk dat je geen korting zal krijgen bij de Dixons als je een V&D personeelspas hebt.
Het zou ook wel mooi zijn als ze dat voor de N64 deden. NES en SNES spellen zouden al prima moeten werken met zowel de Gamecube als de Classic controller.Captain N schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:28:
Dit is op zich best cool. Kun je je oude NES en SNES controllers gewoon gebruiken.
Je wilt 3 nunchuks aan één wiimote hangen? Hoeveel handen zou je dan nodig hebben?Resistance_NL schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:57:
Wat ik me net afvroeg... is het mogelijk om meerder nunchuck's tegelijk te gebruiken? Bijvoorbeeld een tennisspel wordt wel een stuk leuker als je zo tegen elkaar kan tennissen....
Wel oppassen met zwaaien. Ogen zijn taai, maar je wilt ze er niet uit hebben
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Het idee van de Wii is samen spelen... dus dan neem ik aan dat meerdere mensen tegelijk een verschillende nunchuk kunnen gebruiken?Je wilt 3 nunchuks aan één wiimote hangen? Hoeveel handen zou je dan nodig hebben?
[ Voor 13% gewijzigd door Resistance_NL op 30-11-2006 12:09 ]
Je bedoelt denk ik Wii-motes? Ja dat kan (4 remotes) en dus ook vier nun chuck extentions daar weer aan.Resistance_NL schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:06:
Misschien mis ik iets...
[...]
Het idee van de Wii is samen spelen... dus dan neem ik aan dat meerdere mensen tegelijk een nunchuk kunnen gebruiken?
edit: misschien had ik niet moeten zeggen tegelijk gebruiken?
This space is occupied
Misschien had je niet moeten zeggen "nunchuk"Resistance_NL schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:06:
Misschien mis ik iets...
[...]
Het idee van de Wii is samen spelen... dus dan neem ik aan dat meerdere mensen tegelijk een verschillende nunchuk kunnen gebruiken?
edit: misschien had ik niet moeten zeggen 'tegelijk gebruiken'?
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
die nunchuk wordt zeker gebruikt om in bijvoorbeeld red steel te kunnen lopen?Twee Dee schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:13:
[...]
Misschien had je niet moeten zeggen "nunchuk"
Ziehier:
[afbeelding]
Het linkergedeelte is beter bekend als de nunchuk, het rechter gedeelte als de "Wiimote". Voor Tennis (en de meeste multiplayer games) gebruik je enkel de Wiimote.
De nunchuk is verder nooit zonder de Wiimote te gebruiken.
Ja, en om je secondary wapen (zwaard voor blocks e.d) te controleren.Anoniem: 197939 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:19:
[...]
die nunchuk wordt zeker gebruikt om in bijvoorbeeld red steel te kunnen lopen?
[ Voor 14% gewijzigd door curry684 op 30-11-2006 12:24 ]
Misschien was je niet op een Wii; maar op een opgevoerde GameCube (lees: Devbox) aan het spelen. Op de GamePower Expo in Gent ging namelijk alles OK op "echte" Wii's, maar die devboxes waren echt ver van stabiel en een stuk trager.curry684 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:21:
Ik ben gisteren op de Red Steel launch party geweest, en alhoewel de game erg innovatief is moet ik zeggen dat ik betwijfel of het echt een spel is dat je lang kan bezig houden. In plaats van een klassieke first person action adventure had ik meer het gevoel dat het zo'n oude coin-op was waarbij je continu vijandjes ziet oppoppen die je dan met je light gun moet neermaaien.
Het was tevens mijn eerste eigen live ervaring met de Wii zelf, en de graphics lopen wel echt shockerend ver achter bij wat de andere platforms neerzetten: ik zag zelfs dikke framedrops op Gamecube-level graphics. Ik hoop voor Nintendo dat ie het op enkel gameplay kan redden, want dat zal het moeten doen als je ziet wat een wereld van verschil er grafisch zit tussen een Wii en een core Xbox 360 van slechts 50 euro duurder.
20*350ZO45°
dat is crappy, want heb begrepen dat die dongel maar tot iets van 10m werkt.... hmm misschien een extra wifi router (goedkope) neerzetten met wep encryptie dan..... nintendo maakt het me niet gemakkelijkfZeroNewbie schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:17:
Nee, volgens mij kan de Wii niet als internet router voor de DS gebruikt worden. Als je dus met je DS en je Wii tegelijk online wil zul je of WEP of de Nintendo Dongle moeten gebruiken.
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
nou nou beetje rustig over mn geliefde gameshop he!!Captain N schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:39:
http://gonintendo.com/?p=9503
Lol!Die domme rukkers van de Gameshop in Den Haag hebben GoNintendo bereikt. Echt hoor, hoe stom kan je zijn? Ze zeiden overigens ook dat ze er eerst 40 verwachtten, en nu maar 10 kregen, en daarom zoveel mensen teleur moesten stellen. Nu stellen ze iedereen teleur, dus ik vind het maar een vreemd verhaal. En ben ook heel benieuwd hoeveel pre-orders voor de PS3 ze hebben liggen.
Dat kan dan onmogelijk aan de hardware liggen, dat ligt dan aan het spel zelf. De Wii is sneller dan de Gamecube en kan alle Gamecube spellen probleemloos afspelen, dus framedrops op Gamecube level graphics zijn volledig de schuld van de ontwikkelaar van het spel.curry684 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:21:
Het was tevens mijn eerste eigen live ervaring met de Wii zelf, en de graphics lopen wel echt shockerend ver achter bij wat de andere platforms neerzetten: ik zag zelfs dikke framedrops op Gamecube-level graphics.
Play-Asia bevestigt hier dat Japanse Wii controllers werken op de Amerikaanse Wii en vice versa. Ze bevestigen tevens dat Japanse pre-pay codes niet werken op een Amerikaanse Wii. Het is dus niet mogelijk Japanse VC spellen te kopen met een Amerikaanse Wii.Cleetje schreef op donderdag 30 november 2006 @ 10:40:Ik zie geen enkele reden waarom dat niet zou werken. De Wii is regionlocked, maar dat geldt voor games/software, niet voor de hardware. Verder is het enige hardwarematige verschil tussen de EU en US versie, de voeding, maar dat ligt zuiver aan het electriciteitsnet in beide regio's. Lijkt me dus geen probleem om een buitelandse Wii-mote te gebruiken.
[ Voor 13% gewijzigd door ari3 op 30-11-2006 13:06 ]
Ignorance Is Bliss
[ Dislect ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq