Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 69 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.000 views sinds 30-01-2008

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-05 20:53
skabouter schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:19:
Bij FRS geïnformeerd gisteren (In Arnhem) daar zijn ze gestopt me pre-orderen, ze verwachten namelijk wel het grandioze aantal van 2 (heel misschien 3) consoles binnen te krijgen |:(
Je kunt altijd nog bij BartSmit.com bestellen. Bart Smit schijnt te garanderen dat iedereen die nu online een Wii besteld er één krijgt voor de launch.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

D3ft0n3 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:13:
2 dingen:

- Je kan je V&D personeelspas wel in de Dixons gebruiken, heb ik ook gedaan met m'n iPod destijds (Dixons gaf een gratis dock erbij).

- Sterrencatalogus is geupdate, N-gamer abo is weer beschikbaar. Eerste keer ooit dat ik wat besteld heb :D
Thnx :) maar (opnieuw) een N-gamer abbo genomen.... :p leesvoer is nooit verkeerd.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Oei, dat abbo is wel weer verleidelijk, maar ik hou mijn sterren nog even in mijn zak. Er zijn de laatste tijd zoveel uptdates dat ik denk dat ze sterren opgemaakt willen zien voor toekomstige updates.
Ik heb laatst Ag of Empires DS besteld en daar hou ik het even bij. Ik sta nu weer op 8500+ sterren dus met de Wii zou ik weer op 10000 moeten komen (Wii=1000, Zelda+WiiPlay beide 250).

Hoe lang duurt zo'n sterrencatalogus levering trouwens? Ik had gehoopt mijn Wii wachttijd mooi door te kunn brengen met AoE...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Anoniem: 85482

Nedgame Enschede is per direct gesloten! Daar gaat mijn pre-order ... :(

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/diepeveen/wii/nedgame.jpg

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

MetroidPrime schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:28:
[...]
Je kunt altijd nog bij BartSmit.com bestellen. Bart Smit schijnt te garanderen dat iedereen die nu online een Wii besteld er één krijgt voor de launch.
Bestel nu en de Wii wordt op de dag van release (8 dec) bij u thuis geleverd. Let op: de voorraad is beperkt!
Ik denk als iedereen bij bart smit besteld dat ze een mega aantal moeten krijgen. Er staat ook nergens dat het zeker is dat je een wii krijgt @ 8 december.

Have fun bij BS kopen. Reken er op dat je maanden kan wachten voor je een console hebt.

Op de BS site:
Ook biedt de Wii downloadtoegang tot nastalgische Nintendo 64, Super Nintendo, en Nintendo games.
Ik wil ook nastalgische games spelen :D

[ Voor 11% gewijzigd door disjfa op 30-11-2006 13:34 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 18:57
disjfa schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:32:
[...]

[...]

Ik denk als iedereen bij bart smit besteld dat ze een mega aantal moeten krijgen. Er staat ook nergens dat het zeker is dat je een wii krijgt @ 8 december.

Have fun bij BS kopen. Reken er op dat je maanden kan wachten voor je een console hebt.
Er staat wel degelijk dat je hem krijgt op 8 December. De let op duidt er volgens mij alleen op dat je snel moet zijn met bestellen.

Ik heb Bart Smit gebeld, en zij zeggen een erg groot aantal consoles al binnen te hebben (!). De persoon durfde mij 100% te garanderen dat hij op 7 December wordt opgestuurd, en ik heb zijn naam gelukkig ook >:) Maanden wachten lijkt me sowieso niet, als ie de 7e niet is verstuurd sta ik de 8e 's morgens vroeg gewoon bij de MM hoor.

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Deddiekoel schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:29:
Oei, dat abbo is wel weer verleidelijk, maar ik hou mijn sterren nog even in mijn zak. Er zijn de laatste tijd zoveel uptdates dat ik denk dat ze sterren opgemaakt willen zien voor toekomstige updates.
i.d.d. ik zit ook te twijfelen, ze kunnen natuurlijk binnen kort ook iets leuks voor de Wii in de catalogus gooien...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• skabouter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

skabouter

Skabouter

[...]

[...]
Ik heb ze gisteren nadat ik een melding van mijn reservering (ergens in de eerste helft van dit jaar geplaatst) kreeg dat deze omgezet kon worden in een order met de BS gebeld, ze verzekerde mij dat ik er een krijg op 8 December!

[ Dislect ]

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:29:
Hoe lang duurt zo'n sterrencatalogus levering trouwens? Ik had gehoopt mijn Wii wachttijd mooi door te kunn brengen met AoE...
Officieel uiterlijk 28 dagen. Van alles wat ik ooit in de catalogus besteld heb is er nog maar 2 keer iets op tijd gekomen(Mario Controller en VIP DS). Alle overige keren heb ik na 28 dagen een mailtje gestuurd om te vragen waar alles blijft. Ik heb tot nu toe daarop altijd een mailtje teruggekregen waarin beloofd wordt om de produkten vandaag/morgen te verzenden. Kennelijk vergeten ze steeds om de produkten te verzenden.
[...]

[...]

In het verleden is het altijd zo geweest dat Bart Smit alleen zoveel orders laat plaatsen als de online winkels consoles krijgt. Zodra alle consoles besteld zijn wordt de knop om te bestellen weer veranderd in een knop om te reserveren.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• disjfa

disjfa

be

skabouter schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:40:
[...]
Ik heb ze gisteren nadat ik een melding van mijn reservering (ergens in de eerste helft van dit jaar geplaatst) kreeg dat deze omgezet kon worden in een order met de BS gebeld, ze verzekerde mij dat ik er een krijg op 8 December!
Ik heb het ook niet over mensen die maanden geleden hebben geordered. Ik heb het over mensen die nu nog ff snel bestellen.

Ik hoop dat ze er zat krijgen. Maar die site ziet er meer uit als een goede reclame met slechte afloop dan hoop voor gamers.

edit:
Okee okee. We wachten gewoon af tot volgende week :)

[ Voor 5% gewijzigd door disjfa op 30-11-2006 13:44 ]

disjfa.nl

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-02 20:11

Not Pingu

Dumbass ex machina

Huh, zou Bart Smit een zo-goed-als exclusieve deal met Nintendo hebben gesloten? Ze lijken als enige genoeg Wii's te krijgen.

Ik denk dat ik toch nog even wacht en eerst hands-on kennismaak. Ik wil toch even zien of de graphics ermee doorkunnen en de controller de mindere graphics kan compenseren.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Not Pingu schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:46:
Huh, zou Bart Smit een zo-goed-als exclusieve deal met Nintendo hebben gesloten? Ze lijken als enige genoeg Wii's te krijgen.

Ik denk dat ik toch nog even wacht en eerst hands-on kennismaak. Ik wil toch even zien of de graphics ermee doorkunnen en de controller de mindere graphics kan compenseren.
Jij speelt spellen om de graphics? Dan is de Wii niks voor jou, dat ding is bedoeld voor nieuwe gameplay mogelijkheden, niet om next-gen graphics.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-05 21:04
Not Pingu schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:46:
Precies.
Eerst hands-on spelen lijkt me wel zo fijn,

Ik ga zoiezo eerst lekker de kat uit de boom kijken :)
Ben er niet zoeen die gelijk de allernieuwste console moet hebben, dat komt op z'n tijd wel.
(In december heb ik toch zeker geen extra geld over voor mezelf, en het heeft geen haast, en misschien kan ik dan nog wel een prijsdalinkje meepakken :P )

eerst nog maar eens zorgen dat ik een (over-)complete N64 te pakken krijg...

Leeg - Sinds 20180907

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-05 15:47

Smoonshine

Feyenoord!!

D3ft0n3 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:13:

- Sterrencatalogus is geupdate, N-gamer abo is weer beschikbaar. Eerste keer ooit dat ik wat besteld heb :D
Ook maar even een N-gamer abbonement genomen. Krijg het idee dat je straks niet zoveel meer kunt met die sterren, dit was voor mij de kans om er voor een groot gedeelte af te komen.

uhm...

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-05 20:17

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ja maar wat Chester zegt klopt 100%. Nintendo stelt graphics niet langer meer hoog in het vaandel maar heeft een gat in de markt gezien met betere gameplay (iets wat ik al jaaaaaaren roep). Daarom kan je er van uitgaan dat je qua graphics misschien zo nu en dan teleurgesteld gaat worden. Tot dusver was mijn DS (vergelijkbaar in de DS vs PSP battle) ook grafisch niet top notch. En toch teleurstelde weinig spellen me. Ik begrijp natuurlijk dat dat niet bij iedereen zo _moet_ zijn. Maar in dat geval ben je beter af met de 360 (fuck PS3 :) )

Anoniem: 197939

Ik heb nu een Wii besteld bij BS en bij Bol.com. Ik wacht nog op het mailtje van bol, wellicht kunnen ze me verzekeren van een exemplaar op 8 december. Zoniet dan annuleer ik die bestelling bij bol.com.

(Hopelijk vergeet ik niet 1 van de 2 te annuleren, anders heb ik 2 consoles vrijdag ;))

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:36
disjfa schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:42:
[...]

Ik heb het ook niet over mensen die maanden geleden hebben geordered. Ik heb het over mensen die nu nog ff snel bestellen.

Ik hoop dat ze er zat krijgen. Maar die site ziet er meer uit als een goede reclame met slechte afloop dan hoop voor gamers.

edit:
Okee okee. We wachten gewoon af tot volgende week :)
Ga er vanuit dat dit gewoon klopt. Als ik me het nog goed herinner heeft Bart Smit deze tactiek ook gehanteerd bij de uitlevering van de Xbox 360 vorig jaar. Ook toen was een ieder sceptisch maar werden de consoles keurig uitgeleverd. Ik wacht ondertussen nog steeds op een berichtje van mijn lokale Bart Smit vestiging. Wel een beetje spannend houden zo :+

"Better ask questions before you shoot"

• draztic
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Bij het afstruinen van marktplaats op zoek naar 2e hands gamecubespellen en controllers voor bij de Wii kwam ik de volgende controller tegen:

hxxp://www.newdigitalworld.nl/product_info.php?cPath=77&products_id=234

Een b-merk gamecube controller dus, heeft iemand hier ervaring mee? Als het goed genoeg is voor af en toe wat super smash brothers en mario kart zou dat wel mooi zijn.

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Chester schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:51:
[...]

Jij speelt spellen om de graphics? Dan is de Wii niks voor jou, dat ding is bedoeld voor nieuwe gameplay mogelijkheden, niet om next-gen graphics.
Hij wil afwegen of de controller het verlies in grafische kwaliteit waard is. Als je de gameplay niet zo bijzonder vindt, dan kan ik me best voorstellen dat je voor een andere machine gaat.

uhm...

• Chester
  • Niet online
Smoonshine schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:10:
[...]

Hij wil afwegen of de controller het verlies in grafische kwaliteit waard is. Als je de gameplay niet zo bijzonder vindt, dan kan ik me best voorstellen dat je voor een andere machine gaat.
Dat zeg ik toch ook?

Hebben jullie deze al gezien? klik
Het is helaas geen bestaand item. Zou wel erg vet zijn though :D

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Anoniem: 16963

Mijn pre-order gaat helaas ook niet door :(

Had de wii via een klant van mijn werk besteld, maar helaas was er een mis communicatie.

Ga volgende week wel gewoon de winkels af met goede hoop er eentje te vinden.

• Cartman!
  • Niet online
Zou je die SNES/NES converter ook op de cube kunnen aansluiten en werkend kunnen krijgen dat iemand weet ??? Zou wel vet zijn :D

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik probeerde te zeggen dat hij niet direct zei dat hij spellen speelde voor de graphics. Terwijl hij bedoelde dat hij alleen maar wilde afwegen of de controller genoeg compenseerde tegenover het verlies in grafische kwaliteit.

uhm...

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Cartman! schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:28:
Zou je die SNES/NES converter ook op de cube kunnen aansluiten en werkend kunnen krijgen dat iemand weet ??? Zou wel vet zijn :D
Lijkt me wel aangezien het op de Cube ports aangesloten wordt.
ari3 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:02:
Play-Asia bevestigt hier dat Japanse Wii controllers werken op de Amerikaanse Wii en vice versa. Ze bevestigen tevens dat Japanse pre-pay codes niet werken op een Amerikaanse Wii. Het is dus niet mogelijk Japanse VC spellen te kopen met een Amerikaanse Wii.
Dat die Japanse codes niet werken op een Amerikaanse Wii betekent toch nog niet dat je geen Japanse games kunt downloaden? Maar wel waarschijnlijk idd. Wat voor mij (en jou) boeiender is, of je buiten Japan met je Japanse Wii wel Japanse VC games kunt downen. :)

[ Voor 53% gewijzigd door Captain N op 30-11-2006 14:34 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• disjfa

disjfa

be

Jullie zouden best wel eens gelijk kunnen krijgen. BS.nl is op voor 8 dec:

http://www.bartsmit.com/s...archResult.php?menuID=273

disjfa.nl

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Captain N schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:33:
[...]

Lijkt me wel aangezien het op de Cube ports aangesloten wordt.

[...]

Dat die Japanse codes niet werken op een Amerikaanse Wii betekent toch nog niet dat je geen Japanse games kunt downloaden? Maar wel waarschijnlijk idd. Wat voor mij (en jou) boeiender is, of je buiten Japan met je Japanse Wii wel Japanse VC games kunt downen. :)
Ik verwacht natuurlijk 't weekend een uitgebreide test ;)
Makkelijkst voor Nintendo is om het MAC-adres van de Wii of het IP-adres van je verbinding te controleren maar dit is ook relatief makkelijk te omzeilen... Hoop dat het in de toekomst mogelijk is o.a. MSX-spellen te downloaden...

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-04 08:59
op de ign podcast kon je horen dat Target (echt heeel grote winkels zijn dat) de grootste aantallen Wii's binnen hadden gekregen. Dat ging dan om gemiddeld iets van 100 a 150 stuks.

Dan begrijp je toch niet hoe een gameshoppie gewoon honderden pre-orders noteerd???

disjfa schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:04:

Ik zweer het dat het knopje waar nu reserveren staat dat daar bestellen stond. Ik heb ze voor de zekerheid maar even een mailtje gestuurd. Bij die menu optie waar je je bestellingen kunt bekijken staat bij mij ook niets bij reserveringen verder.

• MetroidPrime
Anoniem: 197939 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:20:
[...]

Ik zweer het dat het knopje waar nu reserveren staat dat daar bestellen stond. Ik heb ze voor de zekerheid maar even een mailtje gestuurd. Bij die menu optie waar je je bestellingen kunt bekijken staat bij mij ook niets bij reserveringen verder.
Dat komt omdat de Wii bij BartSmit.com uitverkocht is. Je kunt nu alleen maar een console van de tweede lichting reserveren. Als je besteld hebt, dan heb je volgende week gewoon een Wii.

Mja dat zou ik graag bevestigd willen hebben door iemand bij bart smit zelf zegmaar ;) ik wacht even mn mailtje af, ik begin em echt te trippen hier. Heb een paar uur geleden ook al een mailtje naar bol.com gestuurd om te achterhalen of ze daar op tijd kunnen leveren maar ik heb nog geen reactie. STRESS! ik moet dat ding hebben vrijdag :)

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-04 12:17
Jezus wat gaat dit topic hard. Ik ga gewoon een rode peper sticker op mn Wii plakken :+

Het lijkt me eigenlijk wel wat, die retro controllers, aangezien ze op de GC ingangen geplugged worden ga ik er binnenkort echt eens mee aan de slag, lijkt me leuk om weer eens op de ouderwetse manier te Sonic'en :)

Megadrive! _O_

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

teringzooi, ik kom er net achter dat ik mijn bestellingen bij bol.com niet meer kan annuleren :( :(

Dan stuur ik het wel gewoon terug mocht ik em dubbel ontvangen.

• Captain N
Icelus schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:09:
Ik verwacht natuurlijk 't weekend een uitgebreide test ;)
Makkelijkst voor Nintendo is om het MAC-adres van de Wii of het IP-adres van je verbinding te controleren maar dit is ook relatief makkelijk te omzeilen... Hoop dat het in de toekomst mogelijk is o.a. MSX-spellen te downloaden...
Het downloaden van Japanse games zal hier sowieso wel werken lijkt mij. :P Zit hier achter een zwaar ge-firewallde (en brakke) verbinding met alleen m'n Nintendo USB Wi-Fi stickje, dus hoop dat het uberhaupt werkt. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-05 12:10

William/Ax3

We are Starstuff

disjfa schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:04:

Dam wou vanaaf net met iDeal bestellen omg. :X

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Captain N schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:37:
[...]

Het downloaden van Japanse games zal hier sowieso wel werken lijkt mij. :P Zit hier achter een zwaar ge-firewallde (en brakke) verbinding met alleen m'n Nintendo USB Wi-Fi stickje, dus hoop dat het uberhaupt werkt. :P
Ja, dat snap ik ;) Ik hoop meer op ervaring van bezitters van NA/JPN modellen of ze ook van andere regio's kunnen downloaden. Hebben de bezitters van een VS model hier al iets kunnen downloaden :?

Ben benieuwd of Europa de échte oude spellen inclusief slowdown/borders krijgt of de versie zoals ze oorspronkelijk bedoeld waren...

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

• apNia

apNia

Anoniem: 197939 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:30:
teringzooi, ik kom er net achter dat ik mijn bestellingen bij bol.com niet meer kan annuleren :( :(

Dan stuur ik het wel gewoon terug mocht ik em dubbel ontvangen.
als je 'm dubbel ontvangt en als je in dit topic post dat je er 2 hebt en iemand er een op kan komen halen dat er binnen een uur een tweaker met een stijve voor je deur staat om 'm over te nemen (I know I would O+ )

Als ik er echt 2 op mn deurmat heb liggen doe ik dat zeker, geen zin om weer extra verzend kosten te moeten lappen om het hele zooitje terug te sturen :)

edit:

@disfja
zo'n reactie wilde ik eerst ook plaatsen maar dan zit ik straks met 2 console's opgescheept ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 197939 op 30-11-2006 15:49 ]

• disjfa

disjfa

be

apNia schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:45:
[...]

als je 'm dubbel ontvangt en als je in dit topic post dat je er 2 hebt en iemand er een op kan komen halen dat er binnen een uur een tweaker met een stijve voor je deur staat om 'm over te nemen (I know I would O+ )
Bij het idee dat er iemand met een stijve het halve land gaat doorreizen om daarmee aan te bellen bij mij om mijn tweede wii op te halen zou ik ze gewoon beide houden.

disjfa.nl

• TdV
  • Laatst online: 16:16

TdV

Net even geinformeerd bij mijn 2 reserveringen; beide verwachten de 1e levering in week 50 (rond 12 dec) en niet op 8 dec. Bij de BS sta ik op 7 en zou ik vrijwel zeker bij de 1e lichting aan bod komen; bij foregames sta ik geloof ik boven de 40 en zou het een week of 2 later waarschijnlijk lukken. Niets gegarandeerd overigens. Accesoires en spellen zouden ook schaars zijn volgens de BS.

Jammer; ik was op 8 dec. vrij... :(
Voordeel is wel dat mijn salaris rond de 15e gestort word dus ik kan wat meer kopen met dat in het achterhoofd :*)

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:56

Ankh

|true

als het goed is komt mij wii, maandag of dinsdag binnen even wachten wanneer de levering naar de groot handels binnen komt.

Voor de rest de intertoys / bs / e-plaza horen bij 1 vendor en die heeft nou eenmaal erg veel opgekocht, vriendin van me regelt iig al dat werk voor dat bedrijf. Aantallen weet ik niet, maar je kan het dus altijd nog bij de e-plaza of intertoys in je favo stad proberen.. :)

Jammer dat de component kabel nog niet leverbaar zal zijn bij de launch.. alhoewel ze het bij me leverancier nog niet geupdate hebben en nog niets wisten van die datum.. :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 11:13

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Hmm, ben benieuwd, ik heb er 1 om 2 minuten voor 2 besteld en toen stond er nog echt bestellen op die knop. :) Die reserveringen die ik bij diverse winkels heb gedaan zijn ook geen *** waard merkte ik al wel, dus vandaar dat ik het ook nog zo heb geprobeerd. :)

Toch stiekem een dure bestelling. Een Wii + Wii Play + Nun chuck + Zelda = 380 euro :X

[edit]
Status: Uw bestelling is klaar voor verwerking
Staat er, ben benieuwd. O-)

[ Voor 26% gewijzigd door --MeAngry-- op 30-11-2006 15:52 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nintendo geeft tips voor veilig Wii-gebruik

Uitgegeven: 30 november 2006 15:27
AMSTERDAM - Nintendo heeft op zijn website instructies geplaatst voor het veilige gebruik van de nieuwe gameconsole Wii. De Wii heeft een bijzondere controller, die de lichaamsbewegingen van de speler volgt.

Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om in het standaard met de console meegeleverde spel Wii Sports golf of tennis te spelen door de controller als golfclub of racket te gebruiken.

Wie de controller daarbij in het heetst van de strijd uit zijn handen laat vliegen, kan flinke brokken maken. Dat heeft in de Verenigde Staten, waar de Wii deze week op de markt kwam, inmiddels tot schade en zelfs verwondingen geleid.

Polsband

Nintendo raadt spelers daarom aan altijd de bijbehorende polsband te gebruiken. Ook moeten fanatieke gamers zorgen dat ze genoeg ruimte hebben om vrij te bewegen, en om het kwartier even pauzeren.

De Wii ligt in Europa vanaf 8 december in de winkel.

bron Nu.nl

[ Voor 7% gewijzigd door Kurios op 30-11-2006 15:54 ]

• apNia

apNia

disjfa schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:47:
[...]

Bij het idee dat er iemand met een stijve het halve land gaat doorreizen om daarmee aan te bellen bij mij om mijn tweede wii op te halen zou ik ze gewoon beide houden.
Ah joh da's toch twee vliegen in 1 klap? Geld voor je Wii EN lepeltje-lepeltje met een gamer die je niet kent maar wel dezelfde interesses mee deelt O+
Kurios schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:52:
knip nu.nl bericht

De Wii ligt in Europa vanaf 8 december in de winkel.

bron Nu.nl
Afbeeldingslocatie: http://rook88.com/wiibreak/wiibreak7.jpg
hahahaha wat een scherm ook...

[ Voor 33% gewijzigd door apNia op 30-11-2006 15:56 ]

--MeAngry-- schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:50:
Hmm, ben benieuwd, ik heb er 1 om 2 minuten voor 2 besteld en toen stond er nog echt bestellen op die knop. :) Die reserveringen die ik bij diverse winkels heb gedaan zijn ook geen *** waard merkte ik al wel, dus vandaar dat ik het ook nog zo heb geprobeerd. :)

Toch stiekem een dure bestelling. Een Wii + Wii Play + Nun chuck + Zelda = 380 euro :X

[edit]
Status: Uw bestelling is klaar voor verwerking
Staat er, ben benieuwd. O-)
Ik precies om 2 OVER 2, en bij mij staat er ook klaar voor verwerking :)

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

wat een gezicht ook. echt een "help me, i'm American!" uitdrukking :p

dat er ongelukken mee gebeuren wil ik best geloven, maar het hele draad-knapt-af gedoe vind ik complete onzin. Als het dezelfde strap is die bij de DS zit moet je je eens inbeelden: wat voor een G-krachten moet je niet op dat ding zetten om het te doen breken?
Het dient om ongelukken te vermijden voor die enkele keren dat je de grip op je controller verliest. Om de draad te breken moet je hem al bij de strap vastnemen en hééééél hard beginnen rondslingeren 8)7

[ Voor 77% gewijzigd door boe2 op 30-11-2006 16:07 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Kurios schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:52:
Was ik de enige die bij dat bericht dacht aan iets als het volgende? :P
Nintendo geeft waarschuwing aan anaalproppers

Uitgegeven: 12 december 2006 12:35
AMSTERDAM - Nintendo heeft op zijn website instructies geplaatst voor het veilige gebruik van de nieuwe gameconsole Wii. De Wii heeft een bijzondere controller, die de lichaamsbewegingen van de speler volgt. Nintendo waarschuwt echter dat de zogenaamde Wiimote niet geschikt is voor het populaire fenomeen "anaalproppen".

Al enkele jaren zorgt dit fenomeen voor een relatief groot aantal mensen dat op de eerste hulp afdeling verschijnt, meestal met de een of andere smoes over hoe het gepropte object in de anus terecht gekomen is.

Wie de controller in het heetst van de strijd uit zijn handen laat vliegen, kan flinke brokken maken. Dat heeft in de Verenigde Staten, waar de Wii deze week op de markt kwam, inmiddels zelfs tot verwondingen geleid. Een anonieme anaalpropper zegt het volgende: "Ik was op een gegeven moment ZO kwaad geworden tijdens het spelen van Red Steel dat ik de controller woest richting de TV gooide. Hier liet ik hem liggen. Toen ik 's nachts uit bed kwam om iets uit de ijskast te halen - wie heeft er niet 's nachts wel eens wat trek? - was ik vergeten dat de Wiimote nog op de vloer lag. Ik gleed uit over de controller en hij eindigde ergens waar hij nooit had moeten komen!" Artsen konden gelukkig doormiddel van de nog bevestigde Nunchuk de controller veilig verwijderen.

Polsband

Nintendo raadt spelers daarom aan altijd de bijbehorende polsband te gebruiken. Ook moeten fanatieke gamers zorgen dat ze genoeg ruimte hebben om vrij te bewegen, en om het kwartier even pauzeren.

De Wii ligt in Europa sinds 8 december in de winkel en nog steeds worden elke week alle binnengekomen exemplaren verkocht.

bron Fok.nl
Ja, ik ben in een melige bui :')

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• apNia

apNia

Hahaha precies, zo'n yank met z'n Ford pet terwijl het vlieglokpapier voor 't raam dwarrelt. Met z'n veels te dure spullen! Die vroeg er gewoon om :)

• Chester
  • Niet online
apNia schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:07:
Hahaha precies, zo'n yank met z'n Ford pet terwijl het vlieglokpapier voor 't raam dwarrelt. Met z'n veels te dure spullen! Die vroeg er gewoon om :)
Waarom vraag je er gewoon om als je een yank met dure spullen bent? :/

Anoniem: 127386

Anoniem: 197939 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:00:
[...]

Ik precies om 2 OVER 2, en bij mij staat er ook klaar voor verwerking :)
Hmm, bij mij staat er klaar voor verzenden. Klinkt iig positief

• skabouter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

skabouter

Skabouter

Okyah schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:06:
[...]

Was ik de enige die bij dat bericht dacht aan iets als het volgende? :P

[...]

Ja, ik ben in een melige bui :')
_/-\o_ d:)b _O- :Y)

[ Dislect ]

Chester schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:14:
[...]

Waarom vraag je er gewoon om als je een yank met dure spullen bent? :/
aandachts-yank noemen ze dat ook wel ;)
zal me niets verbazen als die gast em moedwillig kapotgemaakt heeft

misschien is ie wel een xbox-extremist? ;)

• Kurios
  • Niet online
Anoniem: 197939 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:18:
[...]

aandachts-yank noemen ze dat ook wel ;)
zal me niets verbazen als die gast em moedwillig kapotgemaakt heeft

en ook zn dik grote TV?
lijkt me niet.

Dat hij misschien tikkie te enthousiast was, lijkt me duidelijk.

Anoniem: 33272

Anoniem: 197939 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:18:
[...]

_/-\o_

Trouwens, welke cube games MOET ik hebben ? (heb geen cube, maar ga wel een wii halen)

de voglende heb ik al:
- Mario Sunshine
- Z:WW
- ToS

(ik hou zowiezo veel van rpg achtige games)

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 30-11-2006 16:52 ]

Anoniem: 190079

Als het goed is krijgen wij europeanen Wii Sports in een 'gewoon' dvd doosje, in tegenstelling tot de US. bron: www.insidegamer.nl

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik ben wel blij dat de berichten over de Wii-tekorten zijn omgeslagen naar positievere berichten.
Blijkbaar krijgen de grote ketens het overgrote deel van orders. Komt er waarschijnlijk op neer dat ze hetzelfde per winkel krijgen maar meestal zijn er meerdere winkels per stad.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Captain N
Anoniem: 33272 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:41:
[...]

_/-\o_

Trouwens, welke cube games MOET ik hebben ? (heb geen cube, maar ga wel een wii halen)

de voglende heb ik al:
- Mario Sunshine
- Z:WW
- ToS

(ik hou zowiezo veel van rpg achtige games)
Captain N in "Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic..." ;)

Mijn foto's op Flickr.

Anoniem: 104593

K hoorde net van iemand dat zijn bartsmit order is verzet naar 15 december, volgens de winkelier is de Wii overal uitgesteld tot die datum.

Nintendo: Wir haben nicht gewusst.
http://www.ndomain.nl/text.php?id=7224

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Hoi,

Even een vraagje:

Kan ik met een USA versie van de Wii ook gebruik maken van de WiiConnect24 service in NL??
(NES, SNES en N64 spellen te downloaden en op je Wii te spelen dankzij de Wii Virtual Console)

Iemand die het weet?

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

draztic schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:09:
Bij het afstruinen van marktplaats op zoek naar 2e hands gamecubespellen en controllers voor bij de Wii kwam ik de volgende controller tegen:

hxxp://www.newdigitalworld.nl/product_info.php?cPath=77&products_id=234

Een b-merk gamecube controller dus, heeft iemand hier ervaring mee? Als het goed genoeg is voor af en toe wat super smash brothers en mario kart zou dat wel mooi zijn.
Heb ook een b-merk controller, hij werkt prima. Weet niet of het exact dezelfde is though.

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Op FoK posten ze toch elk gerucht wat ze horen... :/

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Anoniem: 88245

Boeboe schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:05:
wat een gezicht ook. echt een "help me, i'm American!" uitdrukking :p

dat er ongelukken mee gebeuren wil ik best geloven, maar het hele draad-knapt-af gedoe vind ik complete onzin. Als het dezelfde strap is die bij de DS zit moet je je eens inbeelden: wat voor een G-krachten moet je niet op dat ding zetten om het te doen breken?
Het dient om ongelukken te vermijden voor die enkele keren dat je de grip op je controller verliest. Om de draad te breken moet je hem al bij de strap vastnemen en hééééél hard beginnen rondslingeren 8)7
Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2006/20061129.jpg

:D

Anoniem: 155599

is er al meer nieuws over dat goldeneye64 ea microsoft rechten gebeuren?

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-05 14:59
Ik ben in dixons wezen vragen of ik een wii kon reserveren. Toen zeiden ze dat ze niet aan reserveringen deden en dat je het beste op 8 december zo vroeg mogelijk naar de winkel kon gaan. Vandaag heb ik nog een keer gebeld en nu zeggen ze dat alles al gereserveerd is. :'( Overigens was het gesprek ook niet al te leuk maar dat verdienden ze ook niet. Maar daarvoor had ik ook al gebeld en toen zeiden ze nog dat ze niet aan pre-orders deden omdat ze niet wisten wanneer het binnen zou komen. Is de online shop van bart smit nog een optie.

• Cartman!
  • Niet online
Balen... ik heb 1960 punten dus over 8 dagen zal dat NGamer abo wel al weg zijn :(

• Kurios
  • Niet online
danielkraak schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:20:
Is de online shop van bart smit nog een optie.
nope, hij is niet meer te verkrijgen (voor launchdate weliswaar)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens mensen ik heb mijn Wii gisteren toch aan het internet gehangen en ik moest gelijk een update doen. :P

Dus maar gedaan, hij ging 2x iets downloaden en voila alles werkt nog steeds perfect en ik kan online! Kan al door de VC games heen scrollen etc alleen iets kopen is er nog niet bij, heb wel geprobeerd mijn CC gegevens in te voeren maar ik moet een amerikaans (of canadees of surinaams ligt eraan hoe je de Wii instelt) adres hebben.

Zou dat kunnen? Gewoon een ander adres invullen maar wel jouw CC gegevens? Denk het niet of wel? Dan maar een Wii point card zien te scoren. :)

Mijn Wii heeft nu firmware versie: 2.0U

:)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Anoniem: 26457

..en weer verder...

• MetroidPrime
Verder waarmee?
Anoniem: 155599 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:19:
is er al meer nieuws over dat goldeneye64 ea microsoft rechten gebeuren?
Reggie zegt dat ze er momenteel alles aan doen om GoldenEye snel op de Virtual Console te krijgen:
Would I love to see [GoldenEye] on virtual console? Absolutely. But there are a lot of issues there. Suffice it to say we would love to see it, so we're exploring all the rights issues

[ Voor 65% gewijzigd door MetroidPrime op 30-11-2006 17:33 ]

Anoniem: 26457

...verder (overstappen) naar dit verse topic, omdat de vorige dicht zit ;)

Anoniem: 104593

Druk maken over de verkrijgbare aantallen. :/

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

schnumi schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:30:
Kan al door de VC games heen scrollen etc alleen iets kopen is er nog niet bij, heb wel geprobeerd mijn CC gegevens in te voeren maar ik moet een amerikaans (of canadees of surinaams ligt eraan hoe je de Wii instelt) adres hebben.

Zou dat kunnen? Gewoon een ander adres invullen maar wel jouw CC gegevens? Denk het niet of wel? Dan maar een Wii point card zien te scoren. :)
Zou een beetje vreemd zijn als je niet met een buitelandse CC zou kunnen betalen. Hoewel dat niet wil zeggen dat ze die beperking niet hebben gehanteerd, zou het wel erg stom zijn (en wat zou Nintendo het uit moeten maken?).

Wat betreft het adres, kun je niet ergens een proxy o.i.d. instellen?

• MetroidPrime
Anoniem: 26457 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:34:
[...]
...verder (overstappen) naar dit verse topic, omdat de vorige dicht zit ;)
Rechtsboven heb je tussen de logout knop en de active topics knop, nog een bookmarks knop. Als je daar gebruik van maakt, hoef je geen terugvindposts te maken.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 30-11-2006 17:44 ]

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Cleetje schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:38:
[...]

Zou een beetje vreemd zijn als je niet met een buitelandse CC zou kunnen betalen. Hoewel dat niet wil zeggen dat ze die beperking niet hebben gehanteerd, zou het wel erg stom zijn (en wat zou Nintendo het uit moeten maken?).

Wat betreft het adres, kun je niet ergens een proxy o.i.d. instellen?
Hoho ik heb het over een adres uit de states ofzo.

Je kan namelijk omdat het een US Wii is geen nederland kiezen. Je kan alleen landen uit zuid amerika en de US/Canada kiezen.

Dus als je een nederlandse CC wilt gebruiken werkt dat niet omdat je zeg maar een canadees postcode in moet vullen bijv. Daarom vroeg ik me af als je nu een adres invult uit canada maar wel je eigen nederlandse CC kaartnummer etc of het dan wel werkt. Lijkt me niet maargoed. :P

Overigens kun je ook emailen!!! :P Heb net een mail met een foto verstuurd naar het adres hier beneden en dat werkt perfect. :)

[ Voor 6% gewijzigd door schnumi op 30-11-2006 17:43 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• MetroidPrime
schnumi schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:43:
Overigens kun je ook emailen!!! :P Heb net een mail met een foto verstuurd naar het adres hier beneden en dat werkt perfect. :)
Ik dacht dat het niet mogelijk was om foto's van de Wii naar een PC te sturen, of bedoel je soms het omgekeerde?

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

schnumi schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:43:
[...]

Hoho ik heb het over een adres uit de states ofzo.

Je kan namelijk omdat het een US Wii is geen nederland kiezen. Je kan alleen landen uit zuid amerika en de US/Canada kiezen.

Dus als je een nederlandse CC wilt gebruiken werkt dat niet omdat je zeg maar een canadees postcode in moet vullen bijv. Daarom vroeg ik me af als je nu een adres invult uit canada maar wel je eigen nederlandse CC kaartnummer etc of het dan wel werkt. Lijkt me niet maargoed. :P

Oftwel, je moet een volledig adres invullen zodra je wilt betalen?
Of moet je een land kiezen zodra je een online gaat (om min of meer Nintendo te vertellen waar je "zit", ongetwijfeld voor statistieken)? In het eerste geval krijg je vast problemen als ze de boel gaan afschrijven, CCs worden namelijk gecontroleerd op naam, adres en nummer. Als dat achteraf niet blijkt te kloppen, kan dat als fraude worden bestempeld en dat is zeker minder.

EDIT: eerst goed lezen, dan posten |:(

Overigens schiet me iets te binnen: zou de Wii dan soms ergens een instelling hebben met welke IP hij moet verbinden? Ik dacht namelijk gezien te hebben dat je ook via de PC de Wii-sites kan zien, mits je de boel goed instelt. Als je die instelling in de Wii kan vinden, zou je waarschijnlijk de Europese VC site kunnen instellen ipv de Amerikaanse en zo deels het probleem oplossen. Je zit dan nog wel steeds met de USA regiocodering qua games, maar goed :P

[ Voor 18% gewijzigd door Cleetje op 30-11-2006 17:52 ]

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Juist je moet eerst het land invullen en dan je gegevens van je CC.

En inderdaad kan je dus niet je eigen gegevens invullen omdat de Wii dan zegt dat de postcode niet klopt met het land. :P Dus dat laat ik dan maar. Probeer wel op ebay ofzo een Wii point card te scoren. :)

• darkphoenix
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

ik heb net een aantal winkels gebelt en dacht dat ik daar wel kon halen. maar nee :'( ik moet heel hard me best doen ! heerlijk man des te beter voel je je als je hebt gevonden wat je wou! maar dat geld ook anders om zo

[ Voor 7% gewijzigd door darkphoenix op 30-11-2006 17:53 ]

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Trouwens wel jammer dat de component kabels voor de Wii later komen. Ik had toch graag genoten van volwaardig beeld, maar goed, dan maar een weekje wachten. Misschien dat je dan des te meer de upgrade leert waarderen :P

Overigens ook net bericht dat mijn DVI/Component kabel verzonden is (redelijk snel, na 2 dagen). Ligt momenteel bij een Duits postorder bedrijf, dus er is een kans dat ik hem vandaag al thuis aantref. Zo niet, dan morgen wel, dus ook dat is geen ramp. Het is beiden voor de Wii launch en het duurt nog langer voordat ik daadwerkelijk het ding kan gebruiken met Wii component kabels :P

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Cleetje schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:48:
[...]

Oftwel, je moet een volledig adres invullen zodra je wilt betalen?
Of moet je een land kiezen zodra je een online gaat (om min of meer Nintendo te vertellen waar je "zit", ongetwijfeld voor statistieken)? In het eerste geval krijg je vast problemen als ze de boel gaan afschrijven, CCs worden namelijk gecontroleerd op naam, adres en nummer. Als dat achteraf niet blijkt te kloppen, kan dat als fraude worden bestempeld en dat is zeker minder.

EDIT: eerst goed lezen, dan posten |:(

Overigens schiet me iets te binnen: zou de Wii dan soms ergens een instelling hebben met welke IP hij moet verbinden? Ik dacht namelijk gezien te hebben dat je ook via de PC de Wii-sites kan zien, mits je de boel goed instelt. Als je die instelling in de Wii kan vinden, zou je waarschijnlijk de Europese VC site kunnen instellen ipv de Amerikaanse en zo deels het probleem oplossen. Je zit dan nog wel steeds met de USA regiocodering qua games, maar goed :P
Als jij dat nou even uitvogelt ja! :P ;)

• Michael Knight
  • Laatst online: 03-05 10:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Waarom gooien bijna alle winkels nu de GameCube games eruit? Bij Bart Smit is zelfs het GC-rek totaal verdwenen...dat flikten ze destijds ook al met de N64 :( Het apparaat is verdomme nog niet dood zeg... :?

Bij FRS hadden ze nog wel cubegames...voor de volle prijs van 5 jaar terug..ja daaag.

[ Voor 9% gewijzigd door Michael Knight op 30-11-2006 18:18 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Anoniem: 198606

Michael Knight schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:17:
Waarom gooien bijna alle winkels nu de GameCube games eruit? Bij Bart Smit is zelfs het GC-rek totaal verdwenen...dat flikten ze destijds ook al met de N64 :( Het apparaat is verdomme nog niet dood zeg... :?

Bij FRS hadden ze nog wel cubegames...voor de volle prijs van 5 jaar terug..ja daaag.
dat is zeker triets, maar het was helaas al heel erg lang zo dat je van de gc maar een paar games had per winkel:S

Wordt volgende week echt lachen achter die wii, haal naast supermonkey ball denk ik toch maar Red Steel en Tony Hawk:)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 198606 op 30-11-2006 18:24 ]

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:08

Willybubba

Nut up or shut up.

Woah, klaar voor verzending inderdaad..! Had ik eerlijk gezegd niet verwacht, dat BS ook *echt* op 8 december leveren zou :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• GekkeCoen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-02 22:53
Willybubba schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:26:
Woah, klaar voor verzending inderdaad..! Had ik eerlijk gezegd niet verwacht, dat BS ook *echt* op 8 december leveren zou :D
Bij mij stond dat er een paar uur geleden ook.. Nu staat er: Wacht om geprint te worden.. Iemand enig idee wat dit betekent? (A)

• Kurios
  • Niet online
Michael Knight schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:17:
tja, de gamecube is eigenlijk al tijden dood. Kijk maar eens wat er afgelopen jaar/half jaar voor games zijn uitgekomen. Alleen Zelda komt volgende week er nog voor uit, thats it.

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

zo net ff op ign gekeken (weet niet of dit al gepost is maar ik post het lekker toch :P )

We’ve also been somewhat annoyed with the quality of the Wiimote’s built in speaker. It sounds terrible and tends to pop, hiss, distort, and sometimes not work at all. We took a closer look at the speaker we removed last week.

Afbeeldingslocatie: http://gearmedia.ign.com/gear/image/article/748/748146/IMG_8146_1164848202-000.jpg

As you can see, the diaphragm is a very cheap piece of thin plastic. No wonder it sounds so bad.

dus hier is het bewijs dat het echt slechte speakers zijn.
dit boeit mij zelf helemaal niks want ik ben bagger speakers gewend >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Alien B.O.B. op 30-11-2006 18:39 ]

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Cleetje schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:07:
Overigens ook net bericht dat mijn DVI/Component kabel verzonden is (redelijk snel, na 2 dagen).
Zo, handig linkje! :) Heb op m'n component ingang al een 360 hangen, maar wil wel graag 480p gebruiken voor de Wii. Ik moet dus wel een component kabel gebruiken, heb geen ruimte, maar wel een lege DVI-input :) En die adapters zijn niet echt overal te krijgen lijkt het.

Jammer dat je weer een account moet aanmaken enzo, wat is er mis met gewoon iets bestellen? :P (Ja ik ben vervelend :+)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

MetroidPrime schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:45:
[...]
Ik dacht dat het niet mogelijk was om foto's van de Wii naar een PC te sturen, of bedoel je soms het omgekeerde?
eigenlijk...op een van de nieuwe screenshots van elebits op IGN was iets interessants te zien:
Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/748/748022/elebits-20061129095740500.jpg

Makers kunnen dus opteren om screenshots te maken, die je dan (hopelijk) naar je SD kaart kunt transfereren of per mail kunt verzenden. Dit is puur speculatie natuurlijk, maar het zou wel steek houden :)

Over de VC localisatie...het gaat interessant worden om te experimenteren zodra de Japanse Wii uitgebracht is: hoeveel moeite zal er nodig zijn om op een andere VC shop te geraken? DNS herrouteren voldoende? Via een proxy moeten werken omdat het indeelt op IP adres? Of zal het zodanig dichtgeschroeft zijn dat de shop via je Wii firmware je regio verifieert? (dat laatste is onwaarschijnlijk aangezien het gewoon om http pagina's gaat, maar wie weet..misschien via de agent browserstring)

Dit weekend ga ik alvast eens wat gaan shoppen: nog wat goedkope GC controllers proberen vastkrijgen (wireless zou ideaal zijn, maar die vind ik niet direct hier in België :| ) en ook eens een goedkoop SD-kaartlezertje voor usb zoeken, kan wel eens heel goed van pas komen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Michael Knight
  • Laatst online: 03-05 10:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Hmmm, ben benieuwd of de Wii ook weer de nintendo-degelijkheid heeft dan.

De NES/SNES/N64/Cube en bijbehorende controllers waren moeilijk te slopen. Hopelijk is alleen dat Wii-speakertje van el-cheapo kwaliteit.. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-05 14:52
Boeboe schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:40:
[...]

eigenlijk...op een van de nieuwe screenshots van elebits op IGN was iets interessants te zien:
[afbeelding]

Makers kunnen dus opteren om screenshots te maken, die je dan (hopelijk) naar je SD kaart kunt transfereren of per mail kunt verzenden. Dit is puur speculatie natuurlijk, maar het zou wel steek houden :)

Over de VC localisatie...het gaat interessant worden om te experimenteren zodra de Japanse Wii uitgebracht is: hoeveel moeite zal er nodig zijn om op een andere VC shop te geraken? DNS herrouteren voldoende? Via een proxy moeten werken omdat het indeelt op IP adres? Of zal het zodanig dichtgeschroeft zijn dat de shop via je Wii firmware je regio verifieert? (dat laatste is onwaarschijnlijk aangezien het gewoon om http pagina's gaat, maar wie weet..misschien via de agent browserstring)

Dit weekend ga ik alvast eens wat gaan shoppen: nog wat goedkope GC controllers proberen vastkrijgen (wireless zou ideaal zijn, maar die vind ik niet direct hier in België :| ) en ook eens een goedkoop SD-kaartlezertje voor usb zoeken, kan wel eens heel goed van pas komen :)
Elebits maakt gebruik van WiiConnect24, en daarmee kun je foto's, maps en ander ongein delen met je Friends.

• MetroidPrime
Boeboe schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:40:
[...]

[afbeelding]

Ik meen mij te herinneren dat Konami een paar dagen terug aankondigde dat je screenshots en levels kon maken die je kon uploaden naar een centrale Elebits server. Vervolgens kan iedereen in Elebits jouw screenshot downloaden.

Maar het lijkt mij inderdaad erg logisch om het PNG of JPEG formaat te gebruiken zodat je de screenshots ook meteen op je PC kunt bekijken.

EDIT: Ik heb het alweer gevonden, Konami heeft inderdaad al aangekondigd dat je screenshots kunt uploaden.

[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 30-11-2006 18:59 ]

Anoniem: 87302

Smoonshine schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:02:
[...]

Ook maar even een N-gamer abbonement genomen. Krijg het idee dat je straks niet zoveel meer kunt met die sterren, dit was voor mij de kans om er voor een groot gedeelte af te komen.
waar staat die N-gamer? Hoeveel sterren? Ik zie hem niet staan!

• mxchael
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-04 23:55
Anoniem: 87302 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:46:
[...]

hij is al weer uitverkocht :)
gaat altijd snel ,2000 sterren kost die dacht ik

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-05 14:52
Anoniem: 87302 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:46:
[...]

Hij is al op, zo te zien.

Anoniem: 109386

wie zegt dat de ps3 nergens goed voor is?! probeer dit maar eens te doen met je wii:

Klik

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Voor de Belgen hier: iemand op het telenet forum heeft iemand wat leuke info gepost ivm de middernachtactie van game mania, quote van silverhawk:
Volgende GM's doen een nachtlaunch bij mijn weten: dit zijn de filialen die bevestigd zijn na contact met de winkelier, uiteindelijk hangt het van hun goodwill af

- Kortrijk
- Antwerpen
- St. Niklaas
- Heist-o-d-Berg

Deze nachtlaunch gaat normaalgesproken zo in zijn werk:

Om 23u openen de deuren en je kan binnen kiezen wat je wil. Iedereen pakt wat hij wilt en geeft het aan de verkoper die alles bij elkaar zet op naam van de klant. Om 0u kan je dan vervolgens aanschuiven, je naam zeggen en betalen. De reden waarom dit pas om middernacht kan is omdat de Game Mania moet bewijzen aan Nintendo dat ze pas vanaf 8 december de Wii verkopen. Om 1u gaan vervolgens de deuren terug dicht en moet je wachten tot 10u 's morgens om eventueel nog een overgebleven Wii te verkrijgen. Mij werd verteld dat iedereen die een pre-order geplaatst heeft na 12 november zicht zorgen moet maken aangezien er voor die mensen niet meer genoeg Wii's gaan zijn, die zullen moeten wachten tot 15 december.

Anoniem: 87302

• Captain N
Michael Knight schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:41:
De NES/SNES/N64/Cube en bijbehorende controllers waren moeilijk te slopen.
;)

Mijn foto's op Flickr.

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Vandaag rond 18:30 bij V&D amersfoort centrum gecheckt, maar die nemen ook geen pre orders meer aan.
Dan maar FRS bellen op donderdag of ze hem al eerder weggeven, en anders vrijdag s'ochtends voor de deur campen :)

3 Inches of Bloodsport!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:46
Cleetje schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:07:
Trouwens wel jammer dat de component kabels voor de Wii later komen. Ik had toch graag genoten van volwaardig beeld, maar goed, dan maar een weekje wachten. Misschien dat je dan des te meer de upgrade leert waarderen :P
Op de site van de bartsmit staat die kabel met als releasedate 8 december. Voor 30 euro heb je em dan 8 december in huis staat er.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.