Intertoys blijft bij 6 december als datum waarop ze em gaan verkopen. Daarnaast is ook het aantal van 16 meerdere malen bevestigd, verbaasd me eigenlijk aangezien de intertoys in Leiden pas een week later de Wii verkoopt(net als de Bartsmit) Zal wel te maken hebben met het feit dat Intertoys Noordwijk de grootste is in de omgeving.Cleetje schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:52:
[...]
Zolang ze het maar of woensdag of vrijdag doen. Woensdagmiddag vrij, vrijdag de gehele dag, dus dan ren ik wel langs de winkels voor wat games en de Wii
Voorzover ik weet worden VC games uitgebracht zoals ze voor hun originele console zijn uitgebracht. Dus: geen multiplayer en geen vertalingen, helaas.Cleetje schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:47:
Dit bericht prikkelt mijn fantasie: wat gaat komen dat zo'n impact heeft voor retro game(r)s?
[...]
Als ik zo kijk als casual retro gamer, dan denk eigenlijk direct aan on-line multiplayer support. Dat zou echt flink veel toevoegen aan de VC, maar het nut blijft wel beperkt. Ik kan me toch niet echt voorstellen dat ze de Final Fantasy's overhoop gaan gooien voor multiplayer support. Mario Kart misschien, maar ik ben bang dat on-line support voor retro games te veel werk is voor weinig payback.
Eigenlijk blijven dan alleen games over. Vele goeie ouwe Japanse RPGs hebben nooit de oversteek gemaakt en zijn soms als ROM te vinden (al dan niet met brakke vertaling). Wat dat betreft verwacht ik, vanuit een realistisch oogpunt, dat het toch zal gaan om vertalingen van zeldzame SNES klassiekers.
Blijft de vraag over wat het wel kan zijn. Mijn eerste ingeving was: Chrono Trigger, op de voet gevolgd door: Final Fantasy III/VI
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Ik hoop op Goldeneye (zie post over reggie die deze game ook graag zou willen via VC) of perfect dark. Banjo kazooie zou ook leuk zijn. Wie weet heeft nintendo een leuke deal met microsoft gemaakt om deze games toch nog te mogen uitbrengen?
Is het trouwens de moeite waard om woensdag middag alvast op "Wii-hunt" te gaan in de stad? Of is het aantal winkels dat de Wii eerder verkoopt maar klein? Mijn broer zit dan namelijk de hele dag in Haarlem dus die wil wel even wat winkels voor mij afgaan op zoek naar de Wii
Is het trouwens de moeite waard om woensdag middag alvast op "Wii-hunt" te gaan in de stad? Of is het aantal winkels dat de Wii eerder verkoopt maar klein? Mijn broer zit dan namelijk de hele dag in Haarlem dus die wil wel even wat winkels voor mij afgaan op zoek naar de Wii
[ Voor 6% gewijzigd door fuzzyeyebrows1 op 04-12-2006 23:32 ]
De launchdates zijn niet gelijk in Europa, dat heeft te maken met de feestdagen en andere factoren. Daarom is het ook heel stom, dan Nintendo Benelux door localisatiehandelingen het niet voor elkaar kreeg om 5 december te launchen. Er zijn landen in Europa waar de Wii op 6 december en op 7 december launched.Anoniem: 104593 schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:50:
Diverse Spaanse Retailers hebben vandaag al Wii's verkocht, en morgen is er een midnight launch in de UK. Hopelijk blijft men in Nederland niet stokstijf de 8e aanhouden....
Helaas is de site van Gonintendo gaar, maar daar stond een lijstje met de landen en data op.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Die mysterieuze game MOET echt Chrono Trigger zijn, als die erop uitkomt haal ik meteen een Classic Controller en Wii Points.
Star Fox 2-Sander schreef op maandag 04 december 2006 @ 23:38:
Die mysterieuze game MOET echt Chrono Trigger zijn, als die erop uitkomt haal ik meteen een Classic Controller en Wii Points.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Anoniem: 192470
ik had mijn ps2 wel 1 dag voor de launch,
had gereserveerd...
was toen iets van nummer 24 bij bartsmit, en de 23 voor mij hebben hem uiteindelijk toch niet gekocht.... al zou dat ook aan de prijs hebben kunnen liggen
maar er zijn altijd van die mensen/kinderen die hem maa reserveren en hem uiteindelijk toch niet willen/kunnen/mogen kopen... Hoop ik
had gereserveerd...
was toen iets van nummer 24 bij bartsmit, en de 23 voor mij hebben hem uiteindelijk toch niet gekocht.... al zou dat ook aan de prijs hebben kunnen liggen
maar er zijn altijd van die mensen/kinderen die hem maa reserveren en hem uiteindelijk toch niet willen/kunnen/mogen kopen... Hoop ik
Ah nieuws van de digifan:
Morgen de definitieve wii-nieuwsbrief !
Alles is bekend !
De orders zijn onderweg !
De software druppelt al binnen !
en ....
zeer goed nieuws
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Laten we het hopen, dan krijgen we voor het eerst in 10 jaar tijd eindelijk weer een fatsoenlijke Star Fox.
Een andere mogelijkheid is Mother/Earthbound Zero, die wel naar het Engels vertaald is, maar nooit buiten Japan is uitgebracht.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Is er al iets bekend over de ‘mysterieuze’ knop op de classic controller?!
http://youtube.com/watch?v=ihtCHW84AQ8
In spanje zou hij juist op 9 dec uitkomen omdat 8 dec een of andere feestdag daar is.Hoedje schreef op maandag 04 december 2006 @ 23:32:
[...]
De launchdates zijn niet gelijk in Europa, dat heeft te maken met de feestdagen en andere factoren. Daarom is het ook heel stom, dan Nintendo Benelux door localisatiehandelingen het niet voor elkaar kreeg om 5 december te launchen. Er zijn landen in Europa waar de Wii op 6 december en op 7 december launched.
Helaas is de site van Gonintendo gaar, maar daar stond een lijstje met de landen en data op.
Afaik niet. Ik gok dat er iets voor gaat uitkomen zodat je je Wiimote eraan kan klikken.Icelus schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 00:03:
[ Voor 21% gewijzigd door Vanitas op 05-12-2006 00:38 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Simpelweg om je classic controller te koppelen aan de Wiimote?Icelus schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 00:03:
This space is occupied
Anoniem: 155599
e-plaza in oss krijgen er 35 (is dat niet veel?) 50 op de lijst (hoeveel van de reserveringen gaat men daadwerkelijk ook verzilveren?)
Lijkt me onlgisch veel als een grote als de media markt er maar 20 krijgt en een at random Bart Smit rond de 4 ?Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 01:15:
e-plaza in oss krijgen er 35 (is dat niet veel?) 50 op de lijst (hoeveel van de reserveringen gaat men daadwerkelijk ook verzilveren?)
Goed nieuws voor degenen met een Japanse (of US) Wii in Nederland: downloaden van VC schijnt gewoon te werken.
Trouwens heeft deze kerel het niet zo begrepen.
Wat wel suf is trouwens, is het volgende:
Overigens ook flink genaaid als de PS4 in 2010 zou komen. Dat is al over een ruime 3 jaar!
Trouwens heeft deze kerel het niet zo begrepen.
Als er IETS is dat de PS3 NIET heeft, is het wel een mooi design.It also reaffirms that Sony is still at the top of its game when it comes to designing advanced technology in stylish packages. Sleek and gleaming black, it blends in with the most sophisticated of living-room home-theater systems, which sets it apart from the alien designs of its two main competitors, the Microsoft Xbox 360 and the new Nintendo Wii.

Wat wel suf is trouwens, is het volgende:
Iemand enig idee in hoeverre dit uberhaupt mogelijk is te voorkomen met patenten e.d.? Lijkt me vrij suf als Sony gewoon even een Wiimote in elkaar flanst.What will happen between then and now is that Sony will introduce a series of firmware upgrades that will give the PS3 more media centre capability while allowing for the introduction of third party applications and hardware "Such as interactive controllers" similar to the Nintendo Wii he said.
Overigens ook flink genaaid als de PS4 in 2010 zou komen. Dat is al over een ruime 3 jaar!
[ Voor 3% gewijzigd door Captain N op 05-12-2006 02:41 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Laten we eerst eve kijken hoe deze PS gaat ?
Niet al te best tot dusver.
Beetje onzinnig om daar nu al over te beginnen, maar ja, ze moeten ergens aandacht vandaan halen he.
Niet al te best tot dusver.
Beetje onzinnig om daar nu al over te beginnen, maar ja, ze moeten ergens aandacht vandaan halen he.
Anoniem: 192470
best veel ja..Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 01:15:
had wel ergens gelezen dat alle bartsmit wiiis naar eplaza gingen...
denk dat je best kans hebt...
Kijk elke console heeft blinde fanboys die alles wat met hun merk te maken heeft als grandioos beschouwen maar hier moet ik toch even op reageren..
Ik hoor dus veel sony-fans roepen dat het ding bloedmooi is..nou jongens..sorry maar liefde maakt blind..het ding zit er uit als een dikke vette betamax videorecorder met een glimmend laagje.It also reaffirms that Sony is still at the top of its game when it comes to designing advanced technology in stylish packages.
Nou eerlijk gezegd vind in de PS3 er best goed uitzien eigenlijk, beter dan de originele PS2 bijvoorbeeld. Het enige minpunt lijkt me de kollosale omvang en het gewicht.
Het zal inderdaad iets zijn als een beroemde game waar een heleboel mensen om hebben gevraagd. Of zelfs dat niet, maar gewoon holle marketing hype.Dit bericht prikkelt mijn fantasie: wat gaat komen dat zo'n impact heeft voor retro game(r)s?
[...]
Als ik zo kijk als casual retro gamer, dan denk eigenlijk direct aan on-line multiplayer support. Dat zou echt flink veel toevoegen aan de VC, maar het nut blijft wel beperkt
* Liegebeest denkt in het rijtje: Chrono Trigger, Gunstar Heroes, dat soort dingen. Games die in het verleden beroemd zijn geworden om hun fantastische gameplay, maar die tegenwoordig lastig te krijgen zijn.
Liege, liege, liegebeest!
Wat maakt 't uit of Sony een Wiimote in elkaar flanst? De main controller bij de PS3 blijft die Sixaxis. Het lijkt me dat game developers minder geneigd zijn om voor zo'n extra controller te ontwikkelen omdat een grote kans is dat minder mensen zo'n controller hebben = kleinere doelgroep.Captain N schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 02:39:
[...]
Iemand enig idee in hoeverre dit uberhaupt mogelijk is te voorkomen met patenten e.d.? Lijkt me vrij suf als Sony gewoon even een Wiimote in elkaar flanst.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
ik verwacht natuurlijk wel berichten hier als iemand de Wii heeft kunnen lospeuteren bij een winkel
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Anoniem: 104593
Iemand die in verband met 5 december vandaag al een telefoontje verwacht?Phusebox schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 08:29:
ik verwacht natuurlijk wel berichten hier als iemand de Wii heeft kunnen lospeuteren bij een winkel
Ik heb gister te horen gekregen dat de winkel waar ik mijn Wii ge-preorderd had ze vandaag de Wii's binnen krijgen ( hij kon met zekerheid zeggen dat ik er een had
). Maar omdat ie het netjes wil houden hij ze toch echt pas vrijdag 8 december ging verkopen.
ach...................
ik kan nu ook nog wel tot vrijdag wachten
ach...................

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini
nou ik niet meer.... die klote sint heeft niet eens een Wii in mn schoen gedaan..... en vanavond hoef ik hem ook al niet meer te verwachtenAnoniem: 104593 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 08:40:
[...]
Iemand die in verband met 5 december vandaag al een telefoontje verwacht?
Misschien mis ik iets, maar wat is een VC?
Erg leuk die afkortingen, maar soms schieten ze hun doel voorbij.
PSN: djmurcielago
Anoniem: 104593
Ha ha, ik bedoelde meer van, besteld bij speelgoed winkel dus een grote kans dat ze hem vandaag al verkopen. Je kunt moeilijk tegen een kind zeggen, Sinterklaas komt de Wii op vrijdag brengen!Donnie Darko schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 08:51:
[...]
nou ik niet meer.... die klote sint heeft niet eens een Wii in mn schoen gedaan..... en vanavond hoef ik hem ook al niet meer te verwachten
VC= Virtual console, download service waarmee je tegen betaling van Wii points, retro games kunt downloaden zoals F-zero voor de SNES en Mario 64 voor de N64.Murcielago schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 08:51:
Misschien mis ik iets, maar wat is een VC?
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 05-12-2006 08:54 ]
Hoe zo jongen ben je dit jaar niet braaf geweest?Donnie Darko schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 08:51:
[...]
nou ik niet meer.... die klote sint heeft niet eens een Wii in mn schoen gedaan..... en vanavond hoef ik hem ook al niet meer te verwachten
Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini
Een willekeurige Bart Smit krijgt geen enkele console. Bart Smit heeft er "te weinig" gekregen en daardoor gaan alle Wii consoles die oorspronkelijk voor Bart Smit bedoelt zijn naar de internetbestellingen en de E-Plaza filialen. Het is dus niet zo vreemd dat E-Plaza zoveel consoles krijgt.gabiballetje schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 01:39:
[...]
Lijkt me onlgisch veel als een grote als de media markt er maar 20 krijgt en een at random Bart Smit rond de 4 ?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ben benieuwd hoeveel Dynabyte er gaat krijgen en hoeveel hun filialen gaat krijgen. Net even maar gebeld, en sta 9e op de lijst. Hoop echt dat ik er vrijdag een kan bemachtigen, heb er echt zin in!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
ik denk hetDesperado112 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 08:56:
[...]
Hoe zo jongen ben je dit jaar niet braaf geweest?

eigenlijk heb ik ook wel weer pech ook met die Wii, eerst bestel ik hem bij de gameshop (die hem niet gaat verkopen) daarna dynabyte (nr1 notabene) waar ze hem zeer waarschijnlijk niet krijgen omdat de MM een deal met Nintendo schijnt te hebben. Dus nu ben ik aangewezen op de MM in Hengelo.. (en ik woon in fucking den haag) maar ja ben in ieder geval zeker van een Wii op mn verjaardag (8 december
Ben jij een of andere xbox/ps3 fanboy om zo negatief te zijn over de Wii?ari3 schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:13:
Eindelijk m'n Japanse Wii binnen. Even kort mijn eerste indrukken:
Wii : glimmend plastic = vingerafdrukken erg zichbaar. Het gleufloopwerp is acceptabel queageluidproductie. De tijd zal leren hoe duurzaam dit mechaniek is. Gleufloopwerken zijn al langer gangbaar in laptops e.d. en hebben niet bepaald een goede reputatie. Verder is de ingebouwde software simpel maar intuïtief. Alles is rechttoe en rechtaan.
Red Steel : Tja, moet zeggen dat ik niet overdonderd ben door dit spel. Als je de nieuwigheid van de Wiimote controller wegdenkt heb je een zeer matige fps. Zowel qua spel als grafisch is het niets bijzonders.
Zelda : Ondanks dit ik voorbereid was op matige grafische prestaties moet ik toch zeggen dat het wel heel erg Game Cube niveau is. Wel hulde voor breedbeeld. Besturing is irritant te noemen met de nunchuk. Als je erg tegenaan loopt blijft Link (of Epona) een halve seconden steken in het object. Verder nog niet veel gespeeld.
Mischien moet ik de party games Kororinpa, Odoru Made in Wario en Ennichi no Tatsujin afwachten. Ik heb zo het gevoel dat het met name de party games zullen zijn die de Wii de moeite waarde maken. Zelda en Red Steel hadden net zo goed Game Cube spellen kunnen zijn.
Verder
En dan vooral je mening over zelda valt me op. IGN en andere gametesters zijn lyrisch over Zelda en de besturing. Ik ken ook een zeer sceptisch persoon wat de Wii betreft, die Zelda heeft mogen spelen en was zeer tevreden. Iedereen zn mening hoor, maar het valt me erg op hoe negatief je bent waar zeer veel anderen dat niet zijn.
Dat jouw Link/epona steeds tegen een boom aanloopt, misschien ben je gewoon niet zo handig

Klopt was met de Xbox 360 launch ook zo.MetroidPrime schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:07:
[...]
Een willekeurige Bart Smit krijgt geen enkele console. Bart Smit heeft er "te weinig" gekregen en daardoor gaan alle Wii consoles die oorspronkelijk voor Bart Smit bedoelt zijn naar de internetbestellingen en de E-Plaza filialen. Het is dus niet zo vreemd dat E-Plaza zoveel consoles krijgt.
Misschien dat ik er 1tje ga halen, werk bij de MM dus dat is verder geen probleem
[ Voor 13% gewijzigd door The Otherside op 05-12-2006 09:14 ]
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
7 filialen? 28 filialen bedoel je zeker? Dat is al een stuk meer, wetende dat ze allemaal in Vlaanderen liggen. Sommigen daarvan zijn echt wel zeer groot, met aparte projectiezaal die je kan huren om te gamen.Little Bear schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:43:
[...]
Ik kan je wel zeggen dat ze niet zo heel erg groot zijn hoor. Ze hebben doorheen Vlaanderen pakweg 7 filialen, maar geen enkel dat groter is dan een kleine videotheek. Nee dan is bijvoorbeeld FRS een stuk groter.
http://www.gamemania.be/g...ad&name=Topics&file=index
Game mania is al jarenlang dé grootste gameketen van Belgie, zeggen dat FRS een stuk groter op het vlak van games is een waanzinnig voorbeeld van hoe hard iemand uit zijn nek kan kletsen. De GM in sint-niklaas krijgt naar mijn weten ook een 30-tal consoles (afgaande op hoeveel volk op de nachtlaunch is uitgenodigd, met drank en versnaperingen
[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 05-12-2006 09:34 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Anoniem: 93354
De dynabyte waar ik ben geweest dacht daar anders over, die zei dat ie er minimaal 20 verwachtte.Donnie Darko schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:11:
[...]
ik denk hetben blij als die pieten rond 8 december weer het land uitgezet zijn
kan ik veilig een Wii gaan kopen
al hoop ik dat het een dag of 2 eerder is
eigenlijk heb ik ook wel weer pech ook met die Wii, eerst bestel ik hem bij de gameshop (die hem niet gaat verkopen) daarna dynabyte (nr1 notabene) waar ze hem zeer waarschijnlijk niet krijgen omdat de MM een deal met Nintendo schijnt te hebben. Dus nu ben ik aangewezen op de MM in Hengelo.. (en ik woon in fucking den haag) maar ja ben in ieder geval zeker van een Wii op mn verjaardag (8 december)
Dynabyte waar ik was, (korte poten) vertelde dat hij nog niet wist hoeveel ze er zouden krijgen, maar dat hij wel verwachte om er genoeg te krijgen om de nr9 op de lijst ook van een wii te voorzien..Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:31:
[...]
De dynabyte waar ik ben geweest dacht daar anders over, die zei dat ie er minimaal 20 verwachtte.
Naja ik wacht wel lekker af en anders wordt het hopelijk volgende week.
Leuke tijden, morgen WoW patch, en volgende week krijg ik mijn nieuwe uber laptop met een T7200 cpu erin..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Heb je da game gespeeld? Ik heb de Cube versie gespeeld en er is iets met de besturing wat erg irritant is, als dat ook zo is in de Wii versie dan begrijp ik zijn commentaar.jaapstobbe schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:13:
[...]
Ben jij een of andere xbox/ps3 fanboy om zo negatief te zijn over de Wii?
En dan vooral je mening over zelda valt me op. IGN en andere gametesters zijn lyrisch over Zelda en de besturing. Ik ken ook een zeer sceptisch persoon wat de Wii betreft, die Zelda heeft mogen spelen en was zeer tevreden. Iedereen zn mening hoor, maar het valt me erg op hoe negatief je bent waar zeer veel anderen dat niet zijn.
Dat jouw Link/epona steeds tegen een boom aanloopt, misschien ben je gewoon niet zo handig
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Hmm, we hadden het er een tijdje terug al over met de column van Matt, maar ik vind dit toch wel opzienbarend:
Nintendo sold out of its new Wii console in North America the day it launched, so it’s no surprise that it sold out in Japan upon launching too. What you might find interesting, though (at least I did) is that the Wii might be more popular than the PlayStation 3.
I know, I know: “hardcore” gamers will call me a fanboy. I’m not. I’m simply basing that statement on one observation this weekend. I strolled over to the Lloyd Center EB Games to browse the shelves, and in the 10 minutes I was there, the clerk received no less than three phone calls asking whether they had any Wiis in stock. Like a broken record, he said they received a small second shipment earlier in the week, but that they were gone faster than pizza at a Super Bowl party.
Then he said something that surprised me: “I can sell you a PlayStation 3 right now, if you want. I’ve got two in back.”
Stop the presses. He has two PlayStation 3 systems, but not a single Wii? And he works at a “hardcore gamers’” haven? I honestly couldn’t believe what I was hearing.
iets?S2S schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:39:
[...]
Heb je da game gespeeld? Ik heb de Cube versie gespeeld en er is iets met de besturing wat erg irritant is, als dat ook zo is in de Wii versie dan begrijp ik zijn commentaar.
Specifieker graag...?
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
Ik heb de cube versie ook gespeeld en me echt nergens aan geërgerd qua controls.S2S schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:39:
[...]
Heb je da game gespeeld? Ik heb de Cube versie gespeeld en er is iets met de besturing wat erg irritant is, als dat ook zo is in de Wii versie dan begrijp ik zijn commentaar.
Niets aan dit spel dat heel apart werkt imo.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Hmm, dit is ook wel interessant uit de 1UP preview van Wing Island:
Verder is er bij IGN UK de Pal Wii Week, geen nieuwe dingen, maar toch: http://wii.ign.com/articles/748/748629p1.html.But even if the game does lack substance, what's there (the Wii flight mechanic) is intelligently designed and instantly playable. If sequels (or even a Star Fox game?) borrow these ideas and put them in a more dynamic universe, the Wii could be in for some great flight sims and shooters.
Iemand die een Wii uit Japan laat overkomen, lijkt mij niet snel een Xbox/PS3 fanboyjaapstobbe schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:13:
Maar het commentaar dat de Zelda graphics wel heel erg op GameCube niveau zijn, vind ik wel weer vreemd, aangezien Ari3 dan ook moet weten dat het ook om GameCube graphics gaat.
ach, er is wel interessants op te zien: wii sports in een ECHTE verpakking, zodat we ze gewoon mee in de collectie kunnen zettenHoedje schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 10:03:
Verder is er bij IGN UK de Pal Wii Week, geen nieuwe dingen, maar toch: http://wii.ign.com/articles/748/748629p1.html.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Volgens mij had hij hem gewonnen bij Play-AsiaOscar Mopperkont schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 10:20:
[...]
Iemand die een Wii uit Japan laat overkomen, lijkt mij niet snel een Xbox/PS3 fanboy
Maar het commentaar dat de Zelda graphics wel heel erg op GameCube niveau zijn, vind ik wel weer vreemd, aangezien Ari3 dan ook moet weten dat het ook om GameCube graphics gaat.
Ik hoop nu wel dat ik morgen al een Wii bij Dynabyte kan ophalen. Anders moet ik tot zaterdag wachten omdat do & vr aan het skieen ben.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ik heb weer eens een geluk
Ik heb pas vorige week vrijdag gereseerveerd bij de FRS (Rotterdam, groene hilledijk) en net even gebeld voor de status en om Wii Play + Zelda even toe te voegen
Ik sta gewoon 2e op de lijst
Dus voor de gene die nog een kansje willen wagen om hem te pre-orderen zou ik het daar even proberen (tel nr mag ik hier geloof ik niet neerkwakken dus dat doe ik ook maar niet
)
even een vraagje aan de mensen die alleen een component kabel gaan gebruiken: zou ik de standaard composite kabel kunnen overnemen uiteraard voor wat centen
, zo kan ik altijd 1 kabel achter de tv in de huiskamer(gekloot om het daar achter krijgen) laten en 1 op me kamer
Ik heb pas vorige week vrijdag gereseerveerd bij de FRS (Rotterdam, groene hilledijk) en net even gebeld voor de status en om Wii Play + Zelda even toe te voegen
Ik sta gewoon 2e op de lijst
Dus voor de gene die nog een kansje willen wagen om hem te pre-orderen zou ik het daar even proberen (tel nr mag ik hier geloof ik niet neerkwakken dus dat doe ik ook maar niet
even een vraagje aan de mensen die alleen een component kabel gaan gebruiken: zou ik de standaard composite kabel kunnen overnemen uiteraard voor wat centen
[ Voor 4% gewijzigd door Dubbel Fristie op 05-12-2006 10:43 ]
Anoniem: 87204
Aangezien een aantal van u bij game(//electronica) shops werken vroeg ik mij af hoe dat bij jullie gaat.. krijg je ze 6 december binnen? Gooien jullie de pre-orders er dan al uit?
Ik zou die van mij in principe vrijdag kunnen ophalen, en verder (daarvoor) niet. Morgen heb ik ook een mogelijkheid, maar dan zou ik et vandaag moeten weten
vandaar dat ik even rondvraag. Any help is much appreciated.
Ik zou die van mij in principe vrijdag kunnen ophalen, en verder (daarvoor) niet. Morgen heb ik ook een mogelijkheid, maar dan zou ik et vandaag moeten weten
ha je bent een heldBoeboe schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:25:
[...]
7 filialen? 28 filialen bedoel je zeker? Dat is al een stuk meer, wetende dat ze allemaal in Vlaanderen liggen. Sommigen daarvan zijn echt wel zeer groot, met aparte projectiezaal die je kan huren om te gamen.
http://www.gamemania.be/g...ad&name=Topics&file=index
Game mania is al jarenlang dé grootste gameketen van Belgie, zeggen dat FRS een stuk groter op het vlak van games is een waanzinnig voorbeeld van hoe hard iemand uit zijn nek kan kletsen. De GM in sint-niklaas krijgt naar mijn weten ook een 30-tal consoles (afgaande op hoeveel volk op de nachtlaunch is uitgenodigd, met drank en versnaperingen)
Die manager bij de Game Mania in Nederland was bloed serieus toen hij zei dat hij er minstens 30 binnnenkreeg en dat ik als 21ste om 9 uur voor de deur kan staan zonder teleurgesteld te worden. Maar toen hij zei dat hij ook componenten kabels kreeg op 8dec daalde zn geloofwaardigheid een beetje want die komen toch pas een week later? Naja ik heb alles daar besteld en afbetaald en ga dr lekker vrijdag heen.
Ja dat moet geen probleem zijn voor een eurotje of 5/10 ofzo.even een vraagje aan de mensen die alleen een component kabel gaan gebruiken: zou ik de standaard composite kabel kunnen overnemen uiteraard voor wat centen, zo kan ik altijd 1 kabel achter de tv in de huiskamer(gekloot om het daar achter krijgen) laten en 1 op me kamer
![]()
[ Voor 13% gewijzigd door nudie op 05-12-2006 11:04 ]
Anoniem: 93354
Denk dat dat heel erg van de winkel afligt of ze 1. de wii al binnen hebben en 2. als ze hem hebben al willen verkopen.
zou ik ook wel willen wetenAnoniem: 87204 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 10:54:
Aangezien een aantal van u bij game(//electronica) shops werken vroeg ik mij af hoe dat bij jullie gaat.. krijg je ze 6 december binnen? Gooien jullie de pre-orders er dan al uit?
Ik zou die van mij in principe vrijdag kunnen ophalen, en verder (daarvoor) niet. Morgen heb ik ook een mogelijkheid, maar dan zou ik et vandaag moeten wetenvandaar dat ik even rondvraag. Any help is much appreciated.
Als iemand vandaag weet dat ze in zwolle of meppel ze al verkopen haal ik vanmiddag eentje op
Anders moet ik tot vrijdag wachten niet dat dat echt een probleem is maar vandaag zou leuker zijn.
Xbox/ps3 fanboy lijkt me overdreven, maar ik vind het inderdaad maf... ik lees alleen maar supergoede reacties op de Wii controls, en zelfs (aldus IGN) dat de Cube controls als een belemmering voelen als je de Wii eenmaal gewend bent. Ze geven ook toe dat er een leercurve is, dus misschien dat dat 't is hoor...jaapstobbe schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:13:
[...]
Verder die playstation 3, ik vind 't net een broodrooster. En ik ben al gevoelig voor design en dergelijken. Met de PSX en PS2 hadden ze voor die tijd hele trendy consoles. Maar ik vind juist de 360 en de Wii heel erg mooi (afgezien van die bar op je TV). Als je vindt dat je console niet moet opvallen tussen je DVDspeler en je UPC digital decoder dan zal je de PS3 natuurlijk wel een stuk trendier vinden. Maar ik vind absoluut niet dat een console als de Xbox of Wii misstaat...

Hahahahahaha, al eerder zoiets gezien. Maar nu een domeinnaam. En die blije Japanner just cracks me up: http://www.ps3grill.com/
Er is alleen een gerucht geweest dat de componentkabels een week later zouden komen. Op de Bart Smit website worden ze nu al verkocht, dus ik denk dat ze gewoon deze week nog komen.nudie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:02:
Die manager bij de Game Mania in Nederland was bloed serieus toen hij zei dat hij er minstens 30 binnnenkreeg en dat ik als 21ste om 9 uur voor de deur kan staan zonder teleurgesteld te worden. Maar toen hij zei dat hij ook componenten kabels kreeg op 8dec daalde zn geloofwaardigheid een beetje want die komen toch pas een week later?
verkocht als in kopen, betalen, krijgen? of kopen, betalen, wachten?MetroidPrime schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:13:
[...]
Er is alleen een gerucht geweest dat de componentkabels een week later zouden komen. Op de Bart Smit website worden ze nu al verkocht, dus ik denk dat ze gewoon deze week nog komen.
Het verhaal van de component kabels en de vertraging ervan blijkt niet te kloppen, althans niet voor Nederland. Gister nog contact opgenomen met Nintendo en die wisten van niets, goed nieuws dus. We kunnen dus gewoon verwachten dat ze deze week wel in de winkels liggen
Moeten wel genieten van Zelda in volle glorie natuurlijk
Moeten wel genieten van Zelda in volle glorie natuurlijk
ugh ik kan nu echt niet meer wachten.
Come onnnnnnnnnn.... come onnnnnnnnnnn kga gewoon voor de deur ijsberen, khoud wel mn eigen midnight launch... met mn psp
Come onnnnnnnnnn.... come onnnnnnnnnnn kga gewoon voor de deur ijsberen, khoud wel mn eigen midnight launch... met mn psp

dan wordt je weggepest door fanboys met mariosnorren en gootsteenontstoppers in hun binnenzak!nudie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:27:
Anoniem: 155599
Die ps3 is idd lelijk, maar bij gamekings zag ik ze een paar weken dat ding de hemel in prijzen vanwege zijn uiterlijk. Kennelijk vinden veel mensen het er wel tof uitzien.
Helemaal wanneer het een chromen!!! randje heeft
En je wii bestellen bij e-plaza dus. Wel apart, maar ik gok dat die blokker holding die winkel wat meer in het zonnetje wil zetten
Helemaal wanneer het een chromen!!! randje heeft
En je wii bestellen bij e-plaza dus. Wel apart, maar ik gok dat die blokker holding die winkel wat meer in het zonnetje wil zetten
Mensen, ik denk dat het vrij duidelijk is en dat de discussie over design puur een mening is. En dat we daar wel uren over kunnen praten
Neemt natuurlijk niet weg dat dat ding groot, lelijk en zwaar is.
Neemt natuurlijk niet weg dat dat ding groot, lelijk en zwaar is.
[ Voor 6% gewijzigd door nudie op 05-12-2006 11:32 ]
Ben ik enige die gelijk hieraan dachtnudie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:27:
Nee.Dubbel Fristie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:32:
[...]
Ben ik enige die gelijk hieraan dacht
Zal Nintendo dik geld betaald hebben om het middelpunt te zijn van die South Park aflevering? Vraag me zelfde af voor Blizzard in die WoW aflevering.. of ze meer hebben gedaan dan alleen gewillig meewerken
Je moet het stemmetje er natuurlijk bijdenken maar ik dacht er zelf ook aan natuhrlich
Anoniem: 33272
Denk het niet eigenlijk, aangezien ze (Matt Stone en Trey Parker that is) zich nooit ergens iets van lijken aan te trekken, en het liefst overal tegen aan schoppen, en dan met name actuele onderwerpenapNia schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:41:
Zal Nintendo dik geld betaald hebben om het middelpunt te zijn van die South Park aflevering? Vraag me zelfde af voor Blizzard in die WoW aflevering.. of ze meer hebben gedaan dan alleen gewillig meewerken
edit: Ze hebben ook een PSP aflevering gehad, en die WoW aflevering was ook niet helemaal positief over WoW hoewel natuurlijk wel hilarisch.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 05-12-2006 11:46 ]
Blizzard heeft hun wel actief geholpen en dingen voor hun gemaakt zelfs wat wel onwijze lache was vooral omdat ze eigenlijk een beetje voor lul gezet worden, humor desalnietemin 
Ok back ontopic
Ok back ontopic
De Wii afleveringen van Southpark waren in iedergeval wel een stuk positiever dan de PSP aflevering destijds. BATTERY LOW!!
Neehoor, dat doen ze helemaal zelf. Cartman had ook al een tijdje een Xbox 360 (bijv. in de opvoed aflevering, met 100% supernanny en die hondentrainer) en nu dus binnenkort een Wii.apNia schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:41:
Ik moet wel zeggen dat ik dit seizoen weer één van de betere vind worden. Vooral Satan's Sweet Sixteen party was geniaal

[ Voor 11% gewijzigd door Hoedje op 05-12-2006 11:48 ]
"Kyle thought he had it all.... untill..." - ook die ep was geweldig!
Ohja dit topic gaat over de Wii. Heeft iemand em al uit de winkel kunnen halen?
Overigens voor de mensen die hopen dat ze de Wii eerder krijgen. De MM waar ik gisteren was, verwachtte dat ze hem vrijdagmorgen ook pas daadwerkelijk geleverd kregen. Ook de intertoys verwachtte de levering pas vrijdagmorgen. Ik denk dus niet dat het er echt in zit dat je je Wii voor 8 december kunt ophalen.
uhm...
geduld, nog 3 dagenAnoniem: 87204 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:52:
Mijn Intertoys (Enkhuizen) verwacht hem op zn laatst donderdag ergens rond twaalven. Maar donderdag kan ik hem niet halen, dus het zal dan echt vrijdagochtend worden. Of woensdagSmoonshine schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:52:
Overigens voor de mensen die hopen dat ze de Wii eerder krijgen. De MM waar ik gisteren was, verwachtte dat ze hem vrijdagmorgen ook pas daadwerkelijk geleverd kregen. Ook de intertoys verwachtte de levering pas vrijdagmorgen. Ik denk dus niet dat het er echt in zit dat je je Wii voor 8 december kunt ophalen.
Weet iemand hoe het zit met de kleuren van de Wii?
Een van de eerste foto's die ter wereld kwamen was de volgende

Nu is er enkel de witte? En weet iemand of de andere kleurtjes spoedig nog komen?

Nu is er enkel de witte? En weet iemand of de andere kleurtjes spoedig nog komen?
Ze willen eerst gewoon alles en iedereen voorzien van een Wii. Gezien ze in de fabrieken al op volle toeren draaien houden ze het eerst gewoon op 1 kleurJohnvh schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:01:
Weet iemand hoe het zit met de kleuren van de Wii?
[afbeelding]
Pas over een tijdje (1+ jaar
[ Voor 11% gewijzigd door Dubbel Fristie op 05-12-2006 12:04 ]
Anoniem: 136075
Was net toevallig even bij de FRS in Groningen op het Centraal Station. En daar liggen Rayman Raving Rabbits, Red Steel, Monster Truck 4X4 en nog een titel al in de schappen. Geen accesoires of consoles however
Nog even een laatste check, is het nodig om een 2e Nunchuck te halen als ik Wii Sports en Wii play haal (Zelda telt even niet mee). Ik kan niet helemaal achterhalen welke spellen de nunchuck nodig hebben. Volgens mij alleen boxen bij Wii sports maar wel een paar meer bij Wii Play.
Zou het altijd doen
Zoveel kost het ook weer niet (19,-) en dan kan je toch wel 2/3 mini games meer spelen 
EDIT: 1000ste post, tijd voor een nieuw deeltje
[ Voor 87% gewijzigd door Dubbel Fristie op 05-12-2006 12:06 ]
Wii play heeft ook een aantal spellen waarbij de Nunchuk nodig is.nudie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:04:
Nog even een laatste check, is het nodig om een 2e Nunchuck te halen als ik Wii Sports en Wii play haal (Zelda telt even niet mee). Ik kan niet helemaal achterhalen welke spellen de nunchuck nodig hebben. Volgens mij alleen boxen bij Wii sports maar wel een paar meer bij Wii Play.
Dubbel Fristie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:05:
offtopic:
Hoe weet je dat het de 1000 ste is? ik kan het zo snel namelijk niet vinden
Naturlijk in de topic lijst 
Hoe weet je dat het de 1000 ste is? ik kan het zo snel namelijk niet vinden

[ Voor 25% gewijzigd door skabouter op 05-12-2006 12:09 ]
[ Dislect ]
Denk dat dat in hetzelfde tempo gaat als bij de DS. Wellicht komen ze in de zomer met een zwarte om de verkopen wat extra te stimuleren en daarna weer rond de kerst ofzo met een rode om Mario Kart Wii te promotenJohnvh schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:01:
Maar dit is natuurlijk koffiedik kijken. Als de verkopen hard gaan is er geen reden voor Nintendo om snel met een nieuwe kleur te komen. Aangezien je dan ook hogere voorraden zult moeten aanhouden om aan de vraag te kunnen voldoen. Elke winkel zal en een witte en een zwarte in huis willen hebben.
True, maar als totaal plaatje vind ik het nu toch wel een behoorlijk prijsje worden
Heb al een 360 op mn 32V2000 Sony Schermpje, dus ik moest:
- Wii 250
- Zelda 55
- Wii Play 55
- Comp Kabel 30
- Comp Power Box (verdeel doosje) 25
- Nunchuck 20
... de blik op het gezicht van een vriend die waarschijnlijk een week moet wachten, priceless!
435. Maargoed dan heb ik wel 3 spellen, mooi beeld en 2 controllers

Heb al een 360 op mn 32V2000 Sony Schermpje, dus ik moest:
- Wii 250
- Zelda 55
- Wii Play 55
- Comp Kabel 30
- Comp Power Box (verdeel doosje) 25
- Nunchuck 20
... de blik op het gezicht van een vriend die waarschijnlijk een week moet wachten, priceless!
435. Maargoed dan heb ik wel 3 spellen, mooi beeld en 2 controllers
Dat wil ik ook wel weten hoe je weet dat het de 1000e is... afgezien van dat dat altijd rond de 40 pagina's ligt en je het aantal replies kan zien op de voorpagina...
anyways.. mijn voorspelling dat tegen het eind van dit topic hij uit was gaat dus mooi niet door
anyways.. mijn voorspelling dat tegen het eind van dit topic hij uit was gaat dus mooi niet door
Wii Sports zit bij de Wii, niet Wii Play.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Nee los spel, maar je krijgt er wel een Wii-mote bij.
Persoonlijk verwacht ik morgen het telefoontje dat de Wii binnen is bij mijn Media Markt. Nintendo levert daar ALTIJD op woensdag. En dat verwachten ze nu weer. Als dat zo is, mag ik hem woensdag komen ophalen. En reken maar, dat als ik aan het werken ben, ik wat vrije uren ga opnemen. Nog een dagje in dat geval....Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 08:40:
[...]
Iemand die in verband met 5 december vandaag al een telefoontje verwacht?
Natuurlijk ben ik ook realist en weet niet iedereen is idealist, de meesten zijn zelfs egoist, maar stel je eens op als altruist, je hebt geen idee wat je mist..
Ik lees hier meerdere keren dat de spellen voor de Wii al in de winkel liggen. Ligt Wii Play dan misschien ook al in de winkel?
Precies, dat wil ik ook weten want dan sprint ik vanmiddag iig al even om een Wii-moteOscar Mopperkont schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:18:
Ik lees hier meerdere keren dat de spellen voor de Wii al in de winkel liggen. Ligt Wii Play dan misschien ook al in de winkel?
20*350ZO45°
woord op de straat dat je er ook een nunchuk bij krijgt neger!nudie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:12:
Nee los spel, maar je krijgt er wel een Wii-mote bij.
Volgens mij ligt alleen COD 3 al in de winkel. voor de rest nog niks gespot.
Ik zou zo een paar wii games meenemen, toch leuk om al te hebben. Ofzo
[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 87204 op 05-12-2006 12:24 ]
Ja woord op straat is ook dat je zus lekker isapNia schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:22:
[...]
woord op de straat dat je er ook een nunchuk bij krijgt neger!
Harde bewijzen willen we hier, overal waar ik kijk zie ik alleen maar WII Mote erbij staan!
[ Dislect ]
apNia schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:22:
[...]
woord op de straat dat je er ook een nunchuk bij krijgt neger!
vb: Wii play + Wiimote + nunchuck = 50,- <------ jou gedachte
Wiimote + Nuncuck = 39 + 19,- = 58,-
Lijkt me duidelijk zaak dat het er niet bij zit
[ Voor 22% gewijzigd door Dubbel Fristie op 05-12-2006 12:40 ]
Anoniem: 136075
Zoals ik net al postte, bij de FRS op Centraal Station in Groningen liggen naast COD3 ook Red Steel, Rayman Raving Rabbits en Monster Truck 4x4fZeroNewbie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:23:
Volgens mij ligt alleen COD 3 al in de winkel. voor de rest nog niks gespot.
Weet er trouwens al iemand hoe het zit met de conectie DS > WII ? ik heb er nog niets over vernomen.
En zou het bijv nu ook mogelijk zijn om je Cube-games ( mario-kart bijv) op de WII via de WiFi te kunnen spelen?
En zou het bijv nu ook mogelijk zijn om je Cube-games ( mario-kart bijv) op de WII via de WiFi te kunnen spelen?
Ik geloof dat de eerste DS + Wii combo Pokemon Battle Revolution isDesperado112 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:27:
Weet er trouwens al iemand hoe het zit met de conectie DS > WII ? ik heb er nog niets over vernomen.
Maar die komt geloof ik eerst uit in Japan
[ Voor 3% gewijzigd door Dubbel Fristie op 05-12-2006 12:42 ]
Pokémon DS/Wii filmDesperado112 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:27:
Welke basisschool heb jij gezeten?Dubbel Fristie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:24:
Wiimote + Nuncuck = 39 + 19,- = 59,-
Lijkt me zeer vet.. maar ook zeer sterk.Desperado112 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:27:
Ik zal even een nieuw deeltje maken.
Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 70
Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 70
[ Voor 51% gewijzigd door MetroidPrime op 05-12-2006 12:47 ]
Dit topic is gesloten.