Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 69 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.244 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Overigens weet ik waarom dat Tennis zo geweldig is. Als je slaat hoor je de bal ook in de wii-mote speaker, dat maakt het net even wat realistischer. Zelda is binnen. Even checken.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-07 08:04

Richard

Kuru Kuru Kururin

Hey da's mijn tekst! :P Maaruh N64 controllers zijn dus snel lurp (analoge stick uiteraard). Gelukkig ken ik nog een electronica-zaak die ze aan mij verkoopt; niet goedkoop (dacht iets van E12,95). Is misschien vrijwel net zo duur als een 2e hands; maar nu heb je 100% zeker een splinternieuwe goedwerkende analog-stick.

Ik heb overigens ook weleens een rotte Analog-stick van de cube gehad, maar gelukkig was dat een garantiegevalletje.

20*350ZO45°

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
4 nieuwe Wario Ware Smooth Moves filmpjes:

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
je kon die n6 controller naar nintendo sturen, die vervingen dan het pookje voor je. Voor 20,00 gulden geloof ik. Dan kon je weer een tijdje mee.

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-07 09:40

Smoonshine

Feyenoord!!

Cleetje schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:07:

Overigens ook net bericht dat mijn DVI/Component kabel verzonden is (redelijk snel, na 2 dagen). Ligt momenteel bij een Duits postorder bedrijf, dus er is een kans dat ik hem vandaag al thuis aantref. Zo niet, dan morgen wel, dus ook dat is geen ramp. Het is beiden voor de Wii launch en het duurt nog langer voordat ik daadwerkelijk het ding kan gebruiken met Wii component kabels :P
Toppertje! Je moest eens weten hoe lang ik hier al wel niet naar op zoek ben zeg :D Meteen maar besteld en nu hopen dat het ook nog gaat werken :)

uhm...

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-07 23:38
Vanitas schreef op donderdag 30 november 2006 @ 19:52:
4 nieuwe Wario Ware Smooth Moves filmpjes:

Ik heb tot nu toe alleen het eerste filmpje gekeken, maar dat filmpje is genoeg om Wario Ware tot must-have te verklaren! De eindbaas in dat filmpje is geniaal!

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Verwijderd

MetroidPrime schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:02:
[...]

Ik heb tot nu toe alleen het eerste filmpje gekeken, maar dat filmpje is genoeg om Wario Ware tot must-have te verklaren! De eindbaas in dat filmpje is geniaal!
Must-Have? Mij lijkt er eerlijk gezegd niks aan...

Ja wat nostalgie, maar ik heb me nes/snes ook nog staan.

Kijk meer uit naar Zelda en dergelijke, Wii play lijkt me erg leuk (poolen etc) trouwens.

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:11:
[...]

Heb je wel eens één van de vorige Wario Ware spellen gespeeld?

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 30-11-2006 20:20 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Smoonshine schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:01:
[...]

Toppertje! Je moest eens weten hoe lang ik hier al wel niet naar op zoek ben zeg :D Meteen maar besteld en nu hopen dat het ook nog gaat werken :)
Ik heb ook een hoop online lopen zoeken naar dit ding. Toen ik de moed bijna had opgegeven zag ik deze toevallig voorbij komen (en gelukkig goed geprijsd). Was trouwens niet helemaal zeker of het component was, maar na een beetje googlen en hulp van Wikipedia (ondanks het tech geleuter daar) 99% zeker dat YUV gewoon component is :)

Wat betreft de component kabel, die ga ik niet online bestellen denk ik. Ik zoek wel in de winkel of ze hem hebben, anders bestel ik hem alsnog wel online. Ook de games laat ik aan het lot over, grote kans dat ik er wel 1 kan scoren hier in het rustige oosten :o

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

MetroidPrime schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:02:
[...]

zeer vette filmpjes :)
deze game ga ik zeker komen als die hier in europa uit is >:)

alleen duurt dat weer zolang :(

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 19:40:
Overigens weet ik waarom dat Tennis zo geweldig is. Als je slaat hoor je de bal ook in de wii-mote speaker, dat maakt het net even wat realistischer. Zelda is binnen. Even checken.
Die zien we voorlopig niet meer terug :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-07 13:37
God damn it nog 7 dagen en morgen schoolresultaten als dat maar goed afloopt.

Wat ik me trouwens afvroeg, met zo'n wii glove, kan je dan nog deftig batterijen vervangen?

• Vanitas
zezke schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:29:

Wat ik me trouwens afvroeg, met zo'n wii glove, kan je dan nog deftig batterijen vervangen?
Ik denk dat je em er dan gewoon af moet halen.
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:11:
[...]

Ja wat nostalgie, maar ik heb me nes/snes ook nog staan.

Kijk meer uit naar Zelda en dergelijke, Wii play lijkt me erg leuk (poolen etc) trouwens.
Ga eerst es een wario ware game spelen, en kijk dan of je het nog steeds niet leuk vind :P

[ Voor 38% gewijzigd door Vanitas op 30-11-2006 20:38 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

zezke schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:29:

euh...batterijen vervangen zonder je handschoenen aan te doen? of mis ik hier iets?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Verwijderd

MetroidPrime schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:14:
[...]

Heb je wel eens één van de vorige Wario Ware spellen gespeeld?
Nope heb geen gamecube.

Was ff op verkeerde route gekomen met playstation ;)

Maar mini games zoals dat zijn denk ik niet echt mijn ding, speel ik liever iets als wii sports of wii play met wat vrienden. Of een FPS natuurlijk met de wiimote.

En single player heb ik liever iets van een verhaal, een doorlopend gebeuren in ieder geval.

En om nou 50 euro ofzo uit te geven voor iets wat me niet echt leuk lijkt vind ik ook niet bepaald een slim idee :9

• Vanitas
Boeboe schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:35:
[...]

euh...batterijen vervangen zonder je handschoenen aan te doen? of mis ik hier iets?
Zoiets bedoelt ie. (btw, plaatje is huge)
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:40:
[...]

Nope heb geen gamecube.

Was ff op verkeerde route gekomen met playstation ;)

Maar mini games zoals dat zijn denk ik niet echt mijn ding, speel ik liever iets als wii sports of wii play met wat vrienden. Of een FPS natuurlijk met de wiimote.

En single player heb ik liever iets van een verhaal, een doorlopend gebeuren in ieder geval.

En om nou 50 euro ofzo uit te geven voor iets wat me niet echt leuk lijkt vind ik ook niet bepaald een slim idee :9
Dan moet je toch echt een keer een van de Wario Ware games proberen, ze zijn echt heel leuk. En het wordt enkel maar leuker als je samen met vrienden gaat spelen. (Vooral Wario Ware voor de DS is leuk, maar die kan je niet tegen iemand anders spelen)

[ Voor 56% gewijzigd door Vanitas op 30-11-2006 20:47 ]

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-07 08:27
schnumi schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:00:
Misschien was het al opgevallen dat ik hier sinds gisteren niet meer gepost heb maar rara hoe komt dat. :P

Juist de Wii kwam gisteren binnen, gezamelijk met Zelda + de component kabels. Dus ik ben sinds gisteren een trotse Wii eigenaar. Alles werkt perfect, moet hem alleen nog aan het internet hangen maar ik speelde liever eerst een game. :P

Met component kabels.........................................
Damn, you lucky bastard..
Kom maar heel snel met die foto's :P

Verwijderd

Vanitas schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:42:
[...]

Zoiets bedoelt ie. (btw, plaatje is huge)
Volgens mij kan je die er redelijk makkelijk weer afschuiven gewoon, dus zou geen probleem moeten zijn.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:40:
[...]
Ons wel _O_ .Wij hebben allemaal wario ware in de hand gehad. Wij hadden allemaal zoiets van dit is loos en stom. Wij kochten hem toch maar. Wij waren allemaal verkocht en verslaafd.

Desnoods wacht je ff tot hij in de buget bakken ligt. Maar het is bij voorbaad al een flinke aanrader :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Michael Knight schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:41:
Hmmm, ben benieuwd of de Wii ook weer de nintendo-degelijkheid heeft dan.

De NES/SNES/N64/Cube en bijbehorende controllers waren moeilijk te slopen. Hopelijk is alleen dat Wii-speakertje van el-cheapo kwaliteit.. :)
Wii-speriments:
http://www.gamevideos.com/video/id/7637

- Gooien met controller.
- Staan op controller.
etc.

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 30-11-2006 20:51 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Vandaag even langs Dynabyte gegaan in Rotterdam Centrum (kortingskaart 5% op consoles, 10% op games :) ). Ook daar weinig hoop op levering op 8/12 voor mij. Wordt echter volgens de verkoper wel vóór de kerst :'( . Hopelijk kan ik hem nog ergens op 8/12 (of stiekum eerder) ergens kopen.

Even doorgelopen naar de Media Markt en wat schets mijn verbazing: Er liggen zo'n 20 stuks van COD3 voor de Wii op de onderste plank voor EUR 58,= of EUR 59,=. Voor de liefhebbers alvast zullen we maar zeggen.

Kortom, komende dagen gewoon in mijn pauze even wat winkels af in Rdam Centrum, om te kijken of er al iets in de rekken ligt wat voor mij persoonlijk wel interessant is. Ik hou jullie wel op de hoogte als er ergens iets te halen valt.

Verwijderd

Weet er iemand hier of er in Groningen ook midnight launchparty's zijn ofzoiets? Of dat er in Groningen nog ergens gepreordered kan worden?

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Smoonshine schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:01:
[...]

Let op: Het is een passive adapter. Het zal alleen werken als je beeldscherm component over DVI ondersteund. De meeste schermen kunnen dit niet. Het is niet zo dat het component signaal naar DVI-A of DVI-D geconverteerd wordt.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-07 11:35
Weet iemand of er in Breda nog plekken zijn waar ik hem op 8 december of iets later kan krijgen? :9~ :9~

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

danielkraak schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:07:
Weet iemand of er in Breda nog plekken zijn waar ik hem op 8 december of iets later kan krijgen? :9~ :9~
Do is koopavond in Breda; ga gewoon dan de stad in; er is echt wel een winkel die 'm aan je verkoopt!

20*350ZO45°

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Boeboe schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:40:
[...]

Over de VC localisatie...het gaat interessant worden om te experimenteren zodra de Japanse Wii uitgebracht is: hoeveel moeite zal er nodig zijn om op een andere VC shop te geraken? DNS herrouteren voldoende? Via een proxy moeten werken omdat het indeelt op IP adres? Of zal het zodanig dichtgeschroeft zijn dat de shop via je Wii firmware je regio verifieert? (dat laatste is onwaarschijnlijk aangezien het gewoon om http pagina's gaat, maar wie weet..misschien via de agent browserstring)
Zou wel gaaf zijn als iemand dat kon uitzoeken. Mocht het echt zo simpel zijn dan zou dat een hele uitkomst zijn voor importers inderdaad. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Woksie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

gr1542 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:54:
...Rotterdam Centrum... Ik hou jullie wel op de hoogte als er ergens iets te halen valt.
Please do! :D

Ik had trouwens verwacht dat Mediamarkt wel wat lagere prijzen zou hanteren ipv de standaardprijzen.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• ari3
  • Niet online
Captain N schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:33:Dat die Japanse codes niet werken op een Amerikaanse Wii betekent toch nog niet dat je geen Japanse games kunt downloaden? Maar wel waarschijnlijk idd. Wat voor mij (en jou) boeiender is, of je buiten Japan met je Japanse Wii wel Japanse VC games kunt downen. :)
Hangt er vanaf of je van VC channel kunt wisselen denk ik. Vermoedelijk zit de netwerklokatie van de shop gewoon in de firmware gebakken. Verder zag ik hier dat de Japanse VC shop wel Visa en MasterCard accepteert. Het is nog even afwachten of ze moeilijk doen als de creditcard niet gekoppeld is aan een Japans factuuradres.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hoho de Us Wii accepteerd ook gewoon een mastercard of Visa. Het gaat erom dat je ook je plaatsgegevens moet invullen.

En omdat je je Wii moet instellen op een noord amerikaans of zuid amerikaans land kun je dus nooit je eigen postcode etc invoeren omdat die dan een foutmelding geeft.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• ari3
  • Niet online
schnumi schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:37:En omdat je je Wii moet instellen op een noord amerikaans of zuid amerikaans land kun je dus nooit je eigen postcode etc invoeren omdat die dan een foutmelding geeft.
Precies. En dan is het leveradres en factuuradres dus ongelijk en kunnen ze de betaling niet verifiëren. Veelal moet het leveradres en factuuradres gelijk zijn want anders is de kans op fraude gewoon te groot.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dus is het onmogelijk om een EU CC te gebruiken.

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Jerry schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:49:
[...]

Wii-speriments:

- Gooien met controller.
- Staan op controller.
etc.
ps3 reclame ervoor :'(

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

ari3 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:07:
[...]
Let op: Het is een passive adapter. Het zal alleen werken als je beeldscherm component over DVI ondersteund. De meeste schermen kunnen dit niet. Het is niet zo dat het component signaal naar DVI-A of DVI-D geconverteerd wordt.
Dat klopt. In dat opzicht is het ook een gok. Maar voor die prijs kan ik me er niet echt een buil aan vallen. Ik probeer het ook eerst uit met mijn dvd speler, daar heb ik al component kabels bij. Mocht het niet werken, dan heb ik iig nog niet 40 euro uitgegeven aan een Wii component kabel :)

uhm...

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

ari3 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:35:
[...]
Hangt er vanaf of je van VC channel kunt wisselen denk ik. Vermoedelijk zit de netwerklokatie van de shop gewoon in de firmware gebakken. Verder zag ik hier dat de Japanse VC shop wel Visa en MasterCard accepteert. Het is nog even afwachten of ze moeilijk doen als de creditcard niet gekoppeld is aan een Japans factuuradres.
Hier is een interessant filmpje waarbij ze de Wii Shopping Channel gebruiken om gewone pagina's te bezoeken. Kwestie van DNS aanpassen om buiten de Wii Shopping site te komen.

Het blijft wel een gok voorlopig of hetzelfde principe toe te passen valt om de Europese Wii Shopping Channel te bereiken etc, maar het lijkt me best mogelijk. Misschien zelfs later zodra Opera voor de Wii uitgebracht is, mits je daar wat mee kan prutsen (wat ik overigens niet echt verwacht). Een paar dagen na 8 december zal er waarschijnlijk wel e.e.a. uitgezocht worden.

EDIT: Zo te zien worden de graphics beter voor de volgende generatie Wii games. Zo zie ik net deze Pokemon screens voorbij vliegen die er toch erg keurig uit zien vergeleken met de huidige generatie.

[ Voor 12% gewijzigd door Cleetje op 30-11-2006 22:21 ]

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-07 10:10
Freeloader werkt gewoon met de WII :P

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• Notna
  • Laatst online: 21:36

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Zoeits heet: stond-al-1-deel-terug-van-deze-serie-opmerking

:P

AKA oud nieuws, wisten we al, maar thnx all the same :)

Xbox Live ID:Notna8310

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-07 10:10
Excusi :P

damn ik kan niet wachten meer nog 1 weekje _/-\o_

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Verwijderd

Ben even het dorp in gerent en kwam wat interresante dingen tegen:

Free record shop heeft geen idee hoeveel ze er krijgen, wel hadden ze COD3 binnen, mooi prachtig wit doosje met zwarte disc erg stijlvolle layout van die wii boxarts :)

Daarnaast uiteraard langs de intertoys waar ik mijn Zelda en Wii aan toevertrouw.
Ik citeer even de medewerkster:

"We hebben 16...ehh krijgen 16 Nintendo Wii's" Lijkt me dus dat ze daar al in het magazijn klaarliggen. Ik als nummer 12 ben vrijwel verzekerd van een console, het totaal aantal reserveringen is 30, 14 klanten gaan naar huis met niks dus :P

Verwijderd

was vandaag bij bart smit, waar ik 'm heb gepre-ordered, daar vernam ik het volgende;

de wii is uitgesteld voor bart smit winkels, de internet bestellingen krijgen als eerst uitgeleverd, de winkels krijgen pas die week erop geleverd.....

dag bart smit, sta wel vrijdag de 8e om 9 uur bij de media markt op de stoep, belachelijk om zo met je klanten om te gaan!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 22:48:
was vandaag bij bart smit, waar ik 'm heb gepre-ordered, daar vernam ik het volgende;

de wii is uitgesteld voor bart smit winkels, de internet bestellingen krijgen als eerst uitgeleverd, de winkels krijgen pas die week erop geleverd.....

dag bart smit, sta wel vrijdag de 8e om 9 uur bij de media markt op de stoep, belachelijk om zo met je klanten om te gaan!
Van Wii heb je dat vernomen als ik vragen mag? Ik kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat ze de internetbestellingen voor laten gaan. Ik heb drie maanden geleden al gereserveerd en dan kan iemand die gisteren pas besteld heeft eerder een console krijgen? Dat zou Bart Smit erg veel klanten gaan kosten.

Verwijderd

Van de bedrijfsleidster van desbetreffende Bart Smit verstiging.
Ze had er vandaag een schrijven over gehad....

Is ook te lezen op insidegamer forum
http://www.insidegamer.nl...0&postorder=asc&start=100

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Dat de Wii's waarschijnlijk al bij de magazijnen (of zelfs winkels) liggen verrast me niet. Ik had nl. al gelezen dat Wii's gisteren werden uitgeleverd in Europa. Dat er echter al games te koop liggen is een ander verhaal. Misschien toevallig ook wat extra Wiimotes en Nunchucks? :P

Verwijderd

vraagje. Ik heb een Airport Express die ik op WEP heb ingesteld. Ik heb net even gechecked, de Nintendo DS kan ermee online.

Maar mijn Wii ziet mijn router niet? Hoe kan dat? Any ideas? Hij ziet wel 6 stuks van de buren maar de mijne op 10 centimeter ernaast niet.

• Christiaan
  • Laatst online: 09-08-2021
Ik heb met twee vrienden direct bij een van de twee leveranciers in Nederland besteld. Ze hebben aanzienlijk minder Wiis ontvangen dan verwacht en zijn nu een nieuwe verdeling op aan het stellen. Dit heeft invloed op vrijwel alle ketens, die bij deze leverancier inkopen. Hoeveel er komen weet ik nog niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Christiaan op 30-11-2006 23:12 ]

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-06 22:10

XiN-eViL

kzie-nie-veel

MetroidPrime: kun je even de linkjes van de counters aanpassen, ff launch.png vervangen door launch.png.php :) ?

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:58
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 23:05:
vraagje. Ik heb een Airport Express die ik op WEP heb ingesteld. Ik heb net even gechecked, de Nintendo DS kan ermee online.

Maar mijn Wii ziet mijn router niet? Hoe kan dat? Any ideas? Hij ziet wel 6 stuks van de buren maar de mijne op 10 centimeter ernaast niet.
Heb je het SSID handmatig ingevoerd (ivm verborgen SSID :) ) ? Zo ja, dan kan ik je niet verder helpen :9

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Nieuwe pokemon screens

Deze geven toch al een mooi voorproefje van waartoe de Wii in staat is :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Dubbel Fristie
  • Laatst online: 22:58
Boeboe schreef op donderdag 30 november 2006 @ 23:21:
Nieuwe pokemon screens

Deze geven toch al een mooi voorproefje van waartoe de Wii in staat is :)
Ziet er mooi uit :*) Alleen een beetje jammer dat het hele pokemon gebeuren een beetje uitgemolken is :'(

Verwijderd

Dubbel Fristie schreef op donderdag 30 november 2006 @ 23:16:
[...]

Heb je het SSID handmatig ingevoerd (ivm verborgen SSID :) ) ? Zo ja, dan kan ik je niet verder helpen :9
ik heb hem maar even van de wep afgehaald en dat gaat goed. maar nu is die aan het auto updaten :)

• Jerox
ik denk dat die 'geruchten' van Bart smit waar zijn. Waarom zouden ze niet eerst alleen online verkopen? Ze verkopen ze toch allemaal, scheelt weer transport. Die verzendkosten betaald de klant mooi, als die online besteld.

En de winst marge op een console is echt heel triest. We praten echt over enkele euro's ofzo.

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07 16:59
Eventjes een offtopic reply maar ik moet het even zeggen. Dit is het eerste topic wat zo snel groeit dat je door kan lezen gedurende de dag omdat er zoveel nieuwe posts bijkomen. Elke refresh weer nieuwe reacties, vet :+

• MetroidPrime
Jerox schreef op donderdag 30 november 2006 @ 23:48:
ik denk dat die 'geruchten' van Bart smit waar zijn. Waarom zouden ze niet eerst alleen online verkopen? Ze verkopen ze toch allemaal, scheelt weer transport. Die verzendkosten betaald de klant mooi, als die online besteld.
Omdat Bart Smit al maanden geleden geadverteerd heeft om mensen in de filialen te reserveren. Alle mensen die dat gedaan hebben worden nu flink genaaid. Ik heb al drie maanden geleden gereserveerd en iemand die pas op het allerlaatste moment online besteld heeft nu (als dit waar is) eerder een console dan mij. Ik accepteer dat niet en ik zal vast niet de enige zijn.

Het staat trouwens ook lullig voor Bart Smit als alle andere winkels wel bezig zijn om de reserveringen uit te leveren, maar dat zij de console pas een week later verkopen.

[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 30-11-2006 23:55 ]

Verwijderd

Heb maar even een mailtje gestuurd naar de Bart Smit;
Goededag,

zo'n 2.5 maand geleden heb ik bij het Bart Smit filiaal te <plaats> mijn Nintendo Wii gereserveerd, erop vertrouwend dat dit ruim op tijd zou zijn om hem op de release dag van 8-12 te kunnen bemachtigen. Dit bleek ook zo te zijn, de medewerker vertelde mij dat ik pas de tweede was.
Nu de release dag steeds dichter bij komt las ik her en der over Wii tekorten in Nederland. Alhoewel ik zeker van mijn zaak was dat ik als tweede op de lijst 8-12 as. een Wii kon aanschaffen liep ik toch even binnen bij de Bart Smit te <plaats>.
Tot mijn grote verbazing, teleurstelling en woede werd mij verteld dat middels een schrijven de vestigingen te horen hadden gekregen dat de Wii pas later aan de filialen zal worden geleverd omdat eerst de internetbestellingen worden geleverd...
Kunt u mij uitleggen waarom iemand die later een Wii reserveert via internet dan ik in de winkel zelf (bij hetzelfde bedrijf) toch eerder aan zijn Wii komt dan ikzelf. Om hem nu nog ergens anders te reserveren is onmogelijk aangezien alle winkels kampen met een grotere vraag dan aanbod...
Ik denk, en hoop, dat jullie door deze aktie veel (vaste) klanten zullen verliezen, te beginnen met mij zelf.

In afwachting van uw reactie,

<naam>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
jaja ik ben het wel met je eens dat het niet zo stylvol is van de BS, maar als ik BS was had ik het ook zeker gedaan. Het is trouwens nog niet 100% zeker waar.

En dat BS adverteerd heeft om mensen in de filialen te reserveren, heb ik eerlijk gezegd niks van meekregen, maar dat kan heel goed aan mij liggen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-07 18:49

Hironshy

Orooo!!!

MetroidPrime schreef op donderdag 30 november 2006 @ 23:54:
Het staat trouwens ook lullig voor Bart Smit als alle andere winkels wel bezig zijn om de reserveringen uit te leveren, maar dat zij de console pas een week later verkopen.
Vind het inderdaad belachelijk als het waar blijkt te zijn. Mij zien ze dan in ieder geval nooit meer terug als klant. Begin september pre-order gedaan, sta als eerste op de lijst bij E-Plaza. Zolang van tevoren gereserveerd en dan nog de launchdate missen. Wordt dus vrijdag ochtend campen voor de MM.

Ennuh Wario Ware:SM staat op mn Must-Have list, net zoals Zelda en Smash Bros.Brawl. Wario op GC was pure fun met vrienden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:42

Zym0tiC

^_^

Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 22:46:
Ben even het dorp in gerent en kwam wat interresante dingen tegen:

Free record shop heeft geen idee hoeveel ze er krijgen, wel hadden ze COD3 binnen, mooi prachtig wit doosje met zwarte disc erg stijlvolle layout van die wii boxarts :)

Daarnaast uiteraard langs de intertoys waar ik mijn Zelda en Wii aan toevertrouw.
Ik citeer even de medewerkster:

"We hebben 16...ehh krijgen 16 Nintendo Wii's" Lijkt me dus dat ze daar al in het magazijn klaarliggen. Ik als nummer 12 ben vrijwel verzekerd van een console, het totaal aantal reserveringen is 30, 14 klanten gaan naar huis met niks dus :P
Die 16 geldt dat voor alle filialen van de interntoys? Ik sta namelijk nummer 9 bij de lokale I-toko :)

Was eerst trouwens van plan om bij de Bart Smit te pre-orderen, maar heb ik toch vanaf gezien omdat ik een paar weken ervoor wat probleempjes heb gehad daar ivm ruilen. Was dat toch nog ergens goed voor geweest. :>

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-07 10:10

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Chester schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:14:
[...]

Waarom vraag je er gewoon om als je een yank met dure spullen bent? :/
wat verschrikkelijk VET van je dat jij faalt de modderdikke sarcasme te zien in die opmerkingen!

Walgelijk van die Bart Smit bullshit.. sinds wanneer krijgen ineens internet-preorders voorrang op mensen die normaliter in de winkel bestellen.. dikke bullshit. Ik sta wel bij E-plaza in de pre-order, maar waarschijnlijk niet genoeg.. Ik ga dan ook 8 dec 's morgens door Amsterdam heen banjeren en het de koopavond ervoor ook proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
Richard schreef op donderdag 30 november 2006 @ 19:44:
Hey da's mijn tekst! :P Maaruh N64 controllers zijn dus snel lurp (analoge stick uiteraard). Gelukkig ken ik nog een electronica-zaak die ze aan mij verkoopt; niet goedkoop (dacht iets van E12,95). Is misschien vrijwel net zo duur als een 2e hands; maar nu heb je 100% zeker een splinternieuwe goedwerkende analog-stick.
12.95 voor zo'n pookje of voor een nieuwe controller? In het laatste geval zou ik eerder goedkoop zeggen. :P Voor mij niks anders meer dan de Hori Mini pads voor de N64, nooit meer gezeik met kapotte joystickjes. :) Hoe bevalt 'ie trouwens, Collaborator?
ari3 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:35:
Dat doen ze bij Yahoo Japan ook, maar dan wel alleen in Japan uitgegeven kaarten. :'(
Cleetje schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:59:
Hier is een interessant filmpje waarbij ze de Wii Shopping Channel gebruiken om gewone pagina's te bezoeken. Kwestie van DNS aanpassen om buiten de Wii Shopping site te komen.
Heerlijk, dat game nieuws van Fok!, Altijd lekker betrouwbaar en up-to-date. Dit is dus inmiddels niet meer mogelijk door nieuwe firmware van Nintendo, tenzij je Wii niet connect met internet, maar dan valt er ook weinig te internetten op je Wii. :P

Lijkt me trouwens dat die mogelijkheid voor nieuwere firmware op je console te knallen voor Nintendo wel een goed middel is om piracy tegen te gaan. Lijkt me dat als iemand na lang zweten een manier heeft gevonden ala GCOS om backups te draaien dat wel weer verholpen kan worden met een firmware update.

[ Voor 55% gewijzigd door Captain N op 01-12-2006 03:17 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Michael Knight schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:41:
Hmmm, ben benieuwd of de Wii ook weer de nintendo-degelijkheid heeft dan.

De NES/SNES/N64/Cube en bijbehorende controllers waren moeilijk te slopen. Hopelijk is alleen dat Wii-speakertje van el-cheapo kwaliteit.. :)
Van IGN
We've already had a wrist-strap-snapping incident that sent a Wiimote flying into a wall. The wall was the decided loser of that battle and suffered a nasty dent, whereas the Wiimote emerged entirely unscathed.
'nuff said imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
In dat filmpje een paar posts hierboven gooien ze hem ook een paar keer tegen de muur en springen ze erop, maar niks aan het handje. :)

EA pompt de Wii support nog wat op trouwens: http://www.gamespot.com/news/6162544.html. Nu ben ik niet zo'n fan van EA games, maar het kan nooit kwaad natuurlijk. :)

In Australie komen begin 2007 overigens deze games naar de VC:
NES
Gradius, Xevious

SNES
Street Fighter 2 - The World Warrior, Super Castlevania 4, Super Probotector - Alien Rebels
Zijn toffe spellen. Beter dat die ook naar de andere regio's gaan komen. :)

En als ik toch bezig ben. Hier nog wat nieuwe No More Heroes screens. Ik hoop voor de developers dat het niet zo'n cult-hit wordt als Killer7, maar wat meer mensen het op zullen pikken.
“Thank you for your interest. Yes, we have been speaking with Nintendo regarding Shadowman for the Virtual Console. Although, they have a ton of games to review and select from, Shadowman is on their radar.”
Hoewel het destijds goede scores kreeg, is het volgens mij nooit echt een hit geworden. Zou wel leuk zijn als het een tweede kans krijgt. :)

[ Voor 66% gewijzigd door Captain N op 01-12-2006 03:46 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Laatst online: 06-05 16:26
Weet iemand hier of je cube games via de classic controllers kan spelen die je erbij kan kopen?
of moeten dat echte cube pads zijn?

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Laryx schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 07:47:
Weet iemand hier of je cube games via de classic controllers kan spelen die je erbij kan kopen?
of moeten dat echte cube pads zijn?
Voor de derde keer deze week:

Afbeeldingslocatie: http://www.kotaku.com/assets/resources/2006/11/WiiControllers.jpg

En nu het vriendelijke verzoek dit plaatje in de OP te zetten :>

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik heb net navraag gedaan bij de Bart Smit waar mijn zusje werkt, het verhaal is al volgt..

op 6 december komt de eerste lading Wii's binnen bij het distributie centrum van Bart Smit. Deze zullen worden verdeelt onder de E-plaza's en mensen die hem online hebben besteld bij BartSmit.com. Een week later (13 dec) komt er nog een zending bij het distributie centrum en deze zullen worden verdeelt onder de Bart Smit winkels... Mensen met een pre-order bij BS zijn dus gewoon genaait...

..ik ga zo denk ik even een klachten brief schrijven naar BS, niet dat het zin heeft, maar ik kan me wel ff afreageren...

voor nu, laat ik de ruimte hieronder vrij, om mij uit te lachen... aangezien ik altijd een grote bek had, dat ik er zeker 1 zou krijgen...
Dit duidt er toch wel op dat het BS verhaal waar is. Dat lijkt toch gvd nergens op. Ik heb in augustus al gepreorderd en mensen die toevallig gisteren in de gelegenheid waren om snel op internet te bestellen krijgen de Wii eerder dan ik. Lekker is dat. Ik ben gewoon naar een BS gegaan in een grote plaats om te preorderen, zodat ik zeker de garantie had, dat ik dat ding zou hebben. Ik sta gewoon eerste op de lijst :( Ik ga het straks eerst even navragen, maar mocht het zo zijn, dan ga ik morgen maar op preorder tour. Een week later heb ik niets aan, aangezien ik dan op vakantie ben :(

En een mail verstuurd:
Geachte heer/mevrouw,

Ik heb ergens begin augustus een Wii gepreorderd bij jullie Bart Smit filiaal in Almelo. Dit om er zeker
van te zijn dat ik op de launchdatum (8 december) een Wii heb. Nu heb ik vernomen dat jullie eerst de internet orders gaan uitleveren, die pas gisteren zijn aangenomen, en pas een week daarna jullie filialen! Dit zou dus betekenen dat iemand die toevallig gisteren op tijd keek of in de situatie was om te reserveren 8 december wel een Wii heeft. En ik, die al 3 maanden op een reserveringslijst sta, pas een week later. Dit slaat natuurlijk werkelijk waar helemaal nergens op. Mijn vraag aan u is, is of dit waar is? En wat u dan in hemelsnaam heeft doen besluiten om de mensen die (samen met mij) al maanden op een lijst staan in de kou te laten staan.

Met vriendelijke groet,

Smoonshine

[ Voor 24% gewijzigd door Smoonshine op 01-12-2006 08:46 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Het lijkt er op dat ik m'n Japanse Wii nog vóór de Japanse lanceerdatum ga krijgen:
Live UPS shipping data
Dec 01, 2006 07:52:00 NL APELDOORN PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE
Nov 30, 2006 19:28:00 HK CHEK LAP KOK HUB SCAN
Nov 30, 2006 19:28:00 HK CHEK LAP KOK HUB SCAN
Nov 30, 2006 18:21:00 HK KWAI CHUNG PICKUP SCAN
Nov 30, 2006 10:44:55 HK BILLING INFORMATION RECEIVED
Hoera voor Play-Asia! Niets te maken met lanceerdatums >:)

[ Voor 5% gewijzigd door ari3 op 01-12-2006 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een tipje voor de mensen die nog een component kabel nodig hebben, bij de LIDL liggen ze nu voor 4,99. Ik heb er alvast 1 gehaald voor mijn Wii die hopelijk volgende week op mij ligt te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 08:56:
Even een tipje voor de mensen die nog een component kabel nodig hebben, bij de LIDL liggen ze nu voor 4,99. Ik heb er alvast 1 gehaald voor mijn Wii die hopelijk volgende week op mij ligt te wachten.
De Lidl verkoopt Wii component kabels voor 5 eypo :?

Ten eerste: Wazig dat ze nu al Wii kabels verkopen. Ten tweede: Wazig dat ze dat bij de Lidl uberhaupt Wii stuff verkopen (zo ver van tevoren ook). Ten derde: Ik heb zo m'n twijfels over de kwaliteit van die kabel :P Maar goed, voor dat geld maakt het natuurlijk weinig uit, imo zeker het proberen waard! :)

Senks voor de tip, denk dat veel mensen het wel willen proberen :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Lijkt me niet dat dat kabels met een Wii aansluiting zijn, maar gewone component kabels. Voor de wii heb je er dus helemaal niets aan.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 09:03:
[...]
De Lidl verkoopt Wii component kabels voor 5 eypo :?

Ten eerste: Wazig dat ze nu al Wii kabels verkopen. Ten tweede: Wazig dat ze dat bij de Lidl uberhaupt Wii stuff verkopen (zo ver van tevoren ook). Ten derde: Ik heb zo m'n twijfels over de kwaliteit van die kabel :P Maar goed, voor dat geld maakt het natuurlijk weinig uit, imo zeker het proberen waard! :)

Senks voor de tip, denk dat veel mensen het wel willen proberen :D
Nou ja het zijn gewoon component kabels, het lijkt me sterk dat je speciale Wii component kabels nodig hebt. En idd of de kwaliteit echt super is weet ik ook niet, bij de IT's vroegen ze 99 euro voor zo'n ding. doei! De HDMI kabel was in elk geval gold-plated, maar of dat wat zegt? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ja, zoiets vroeg ik me dus ook af. Hoe groot zou de groep mensen zijn die naar de Lidl gaat op zoek naar Nintendo-compatible hardware? :+
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 09:11:
Nou ja het zijn gewoon component kabels, het lijkt me sterk dat je speciale Wii component kabels nodig hebt. En idd of de kwaliteit echt super is weet ik ook niet, bij de IT's vroegen ze 99 euro voor zo'n ding. doei! De HDMI kabel was in elk geval gold-plated, maar of dat wat zegt? 8)
Je hebt wel degelijk een speciale kabel nodig. De Wii heeft aan de achterkant 1 aansluiting waar je verschillende kabels in kwijt kan, maar allemaal met dezelfde aansluiting voor de output van de Wii. En dat is een Wii-only aansluiting... Jammer, zou leuk geweest zijn voor 5 eypo :D

[ Voor 71% gewijzigd door Okyah op 01-12-2006 09:13 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nintendo heeft eigen connectors, die je achter in de Wii stopt, alleen het stekkertje wat in je TV gaat is hetzelfde. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ok wel dus, sorry makkers 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Ik heb, net als vele met mij, een pre-order staan bij Bart Smit in de winkel, op nummer 3. Tot vandaag was ik ervan overtuigd dat ik dus op 8 december een Wii in huis heb :(

Bij welke winkels heb je op 8 december een goede kans om een Wii te scoren zonder een pre-order? Ik heb al FRS voorbij zien komen (maar dat is niet 100% zeker?), Mediamarkt misschien?

Ik vind het een enorme rotstreek van BS om de mensen die ver van te voren (> 3 maanden) een Wii gereserveerd hebben nu in de kou te laten staan als het verhaal waar is. De Wii's in de winkel zouden ze ook wel verkocht hebben hoor, en zo jaag je de vaste klanten en gamers weg. En dan zijn nu net de mensen die gepre-ordered hebben... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Zou het trouwens niet zo kunnen zijn dat de BS winkels wel hun preorders krijgen uitgeleverd, maar dat hij bij de volgende lading pas bij gewone kopers beschikbaar is?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03:50
Wat een kattengejank zeg :D
Je weet sowieso dat met Pre-Orders van alles mis kan gaan. Om nu zo verontwaardigd te reageren vind ik toch echt een beetje typisch. We kunnen alleen maar zeuren hier lijkt het wel.

Mss blijken er allerlei dingen mis te zijn met de eerste levering wii's. Ben je dan achteraf niet blij dat die pre-order niet is doorgegaan? Kortom, wacht het gewoon rustig af als volwassenen en je niet gaan afvragen of jezelf invriezen mss toch wel een goed idee kan zijn.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

man ik moet nog 2 weken wachten (ik heb eerst proefwerkweek!). Aan de andere kant wel fijn omdat ik die gekte vermijd én meteen een component kabel heb. Ik hoop dat nedgame apeldoorn een beetje veel wii's krijgt, ik sta 25ste, ze zouden er de eerste week 15 krijgen en de tweede week ook, maar ik weet het echt niet meer door al die geruchten. ik hop van de week nog wel ff langs

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2006 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
Ik heb er een bij Intertoys gepreordered, zit gelukkig niet met het BS probleem, maar ik zou het echt schandalig vinden! Ben benieuwd wat voor antwoorden de mensen terug krijgen die een email gestuurd hadden. Wel ff posten he!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-07 09:10
ik ga ook voor de Wii... maar eerst ff n nieuwe kamer scoren in Breda... kan ik daar lekker Wii-en!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Als ik een pre-order plaats, dan maak ik voor mijn gevoel een koopafspraak op de leverdatum. Ik plaats die pre-order om juist op die ene dag (8 december) te kunnen spelen met de Wii. Ik doe dat ruim vantevoren, en dan is het op z'n minst een vreemde situatie dat je anderhalve week voor de launch-datum andere mensen voorrang geeft bij de uitlevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ook een klachten brief gestuurd naar BS, het lijkt mij het beste dat iedereen die zich genaaid voelt, dit doet.

Als ik had geweten dat ze niks naar filialen hadden gestuurd, dan had ik makkelijk een bestelling op internet kunnen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Smoonshine schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 09:28:
Zou het trouwens niet zo kunnen zijn dat de BS winkels wel hun preorders krijgen uitgeleverd, maar dat hij bij de volgende lading pas bij gewone kopers beschikbaar is?
Ik heb net gebeld en de winkels krijgen helemaal niets. De eerste leveringen van de Wii voor Bart Smit filialen komen pas op 14 december.

Dat is wel een behoorlijke naaistreek van Bart Smit. Als je een week van tevoren even snel online besteld, dan heb je hem eerder dan wanneer je hem drie maanden van tevoren reserveert. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Mja, aan de andere kant, reservering =/= bestelling.

Daarmee probeer ik niks goed te praten, want ik vind het ook raar. Maar zo zal men wel antwoorden vermoed ik.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Your Wii Component Cable Has Been Shipped!

Play Asia is the best. Besteld op 22 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
MetroidPrime schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 09:49:
[...]

Ik heb net gebeld en de winkels krijgen helemaal niets. De eerste leveringen van de Wii voor Bart Smit filialen komen pas op 14 december.

Dat is wel een behoorlijke naaistreek van Bart Smit. Als je een week van tevoren even snel online besteld, dan heb je hem eerder dan wanneer je hem drie maanden van tevoren reserveert. 8)7
Lekker professioneel (boycot :+)
Geldt dit ook voor andere dochterbedrijven zoals E-Plaza e.d.?
Willybubba schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 09:58:

Daarmee probeer ik niks goed te praten, want ik vind het ook raar. Maar zo zal men wel antwoorden vermoed ik.
Hangt van het bedrijf af. Bij Dixons sluit je een koopovereenkomst en betaal je 10% van het totaalbedrag aan. Bij andere zaken (E-Plaza bijv.) is het vrijblijvend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HAHA!!!!!!!!!! 'Uw bestelling is klaar voor verzending'

Hulde aan BS :D

Als het mee zit heb ik vrijdag 2 Nintendo Wii's op de deurmat liggen. Beetje jammer van bol.com dat ze nogsteeds niet op mijn mailtje gereageerd hebben. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Icelus schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:11:
[...]
Lekker professioneel (boycot :+)
Geldt dit ook voor andere dochterbedrijven zoals E-Plaza e.d.?
In de brief die de Bart Smit filialen gekregen hebben staat dat de eerste levering alleen voor internetbestellingen en filialen van E-Plaza is. Als je bij E-Plaza gereserveerd hebt, dan hoef je je dus niet zo veel zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-07 17:29
Willybubba schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 09:58:

Ik denk dat je aan een reservering pas rechten kunt ontlenen als je een aanbetaling hebt gedaan. Een vrijblijvende reservering zonder aanbetaling is alleen een indicatie van interesse. Je hebt tenslotte met zo'n vrijblijvende reservering ook geen koopverplichting, en dus heeft de winkel ook geen leveringsverplichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
MetroidPrime schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:16:
[...]

In de brief die de Bart Smit filialen gekregen hebben staat dat de eerste levering alleen voor internetbestellingen en filialen van E-Plaza is. Als je bij E-Plaza gereserveerd hebt, dan hoef je je dus niet zo veel zorgen te maken.
Ben benieuwd, sta 10e bij E-Plaza. Snap BS' standpunt wel; bestellingen via internet zijn al gesloten terwijl preorders ook geannuleerd kunnen worden, maar wel een slechte actie van ze.

Zijn de geruchten over de RGB/Component-kabels — dat ze 'n week later komen — waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 09:49:
Als ik had geweten dat ze niks naar filialen hadden gestuurd, dan had ik makkelijk een bestelling op internet kunnen plaatsen.
Dat geldt dus voor mij ook. Ik heb er nog over gedacht, maar ik had toch echt het idee dat er niets mis kon gaan. Stelletje lijers daar. Nou ja, nog maar eens op zoek naar een alternatief dan.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:38:
[...]

Dat geldt dus voor mij ook. Ik heb er nog over gedacht, maar ik had toch echt het idee dat er niets mis kon gaan. Stelletje lijers daar. Nou ja, nog maar eens op zoek naar een alternatief dan.
Moet zeggen dat ik het ook een hele onbeschofte actie vind. Kan je wel zeggen dat het niet bindend is enzo, maar dat neemt niet weg dat veel mensen er van uit gingen (zoals gezegd was) dat ze hem op de 8ste zouden krijgen. En dat vervolgens online bestellers hem wel optijd krijgen is natuurlijk echt asociaal van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Goed nieuws voor Amerikaanse Wii'ers:
Wii Play contains 9 brief games such as Duck Hunt, it will come packed with an extra Wii controller (without Nunchuck). There is a contraption that turns the Wii controller into a Zapper gun
De Amerikanen krijgen het pakket (spel+controller) dus ook. Niet duidelijk is of de "contraption" ook meegeleverd wordt. Verder is Mario Party 8 aangekondigd voor maart 2007 in de VS.

[ Voor 8% gewijzigd door ari3 op 01-12-2006 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
  • Laatst online: 19:03
Ik heb een mail gehad van BS dat ik een van de eerste was die gereserveerd had, en dat ik hem kon bestellen, meteen gebeld en 8 december heb hem (status is bij mijn bestelling, klaar voor verzending)Maar mijn vraag is meer, hebben veel mensen problemen bij BS? veel mensen het mis gelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

JiBo schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:46:
Ik heb een mail gehad van BS dat ik een van de eerste was die gereserveerd had, en dat ik hem kon bestellen, meteen gebeld en 8 december heb hem (status is bij mijn bestelling, klaar voor verzending)Maar mijn vraag is meer, hebben veel mensen problemen bij BS? veel mensen het mis gelopen?
Als ik hoor dat veel winkels bestellijsten hebben van 20 tot 30 preorders, dan lijkt me dat er behoorlijk wat mensen last van hebben. Precieze aantallen weet je natuurlijk nooit. Zit erover te denken om eens een telefoontje naar het hoofdkantoor te plegen. Als dit werkelijk waar is, dan zet ik de komende 10 jaar geen stap meer in een BS.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Laatst online: 27-07 17:12

aapelite

Do the kirby!

Ik had hem online gereserveerd bij bart smit en in de winkel. In de winkel stond ik 9de. Op de dag dat je de Wii kon bestellen heb ik geen mail gehad van bart smit dat hij bestelbaar was op de site. Wel kreeg ik gisteren een mail dat de componentkabel en zelda bestelbaar waren. Aangezien mn reservering online vrij laat was hebben ze misschien mij en paar anderen reskipped van de mailing zodat de eersten eerst konden bestellen.

Een beetje dom imho, nieuws spreidt zich snel genoeg en iedereen kon gewoon ongeoorloofd bestellen. Aangezien de winkels dus blijkbaar ookal geen Wii`s meer krijgen maakt die plek 9 me ook geen zak meer uit. Als het er toch op neer komt dat ik hem daar niet kan halen op 8 december ga ik graag naar een andere tent om hem daar te halen :) Als ze mij niet als klant wensen voor de Wii dan maar niet he.
Smoonshine schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:56:
[...]

Als ik hoor dat veel winkels bestellijsten hebben van 20 tot 30 preorders, dan lijkt me dat er behoorlijk wat mensen last van hebben. Precieze aantallen weet je natuurlijk nooit. Zit erover te denken om eens een telefoontje naar het hoofdkantoor te plegen. Als dit werkelijk waar is, dan zet ik de komende 10 jaar geen stap meer in een BS.
Idem. Aan pre orders door het hele land plus de vraag op de dag zelf is ook al een garantie om uitverkocht te raken.

[ Voor 26% gewijzigd door aapelite op 01-12-2006 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop niet dat ze alles weer omdraaien door die klachtenregen. Anders zit ik straks alnog zonder wii ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Het is klote voor BS dat dit is "uitgelekt", maar ik vind het niet goed van ze, met name omdat ze geadverteerd zouden hebben om te reserveren.
Aan de andere kant zijn er genoeg mensen hier die bij de BS een 2e of zelfs 3e preorder hebben lopen. Dus door die mensen zou de BS "genaaid" worden als een andere pre-order eerder zou zijn. Door de internetbestellingen voor te laten gaan hebben ze iig hun eerste lading al direct verdeeld.

Ik wordt steeds blijer met mijn pre-order bij Dynabyte. Voor de BS gedupeerde zou ik V&D en Dynabyte eens langs lopen of bellen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-07 10:10

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik ga Bart Shit ook ff een mailtje schrijven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 15:12

Bezulba

Formerly known as Eendje

ehuurman schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 09:46:
[...]

Als ik een pre-order plaats, dan maak ik voor mijn gevoel een koopafspraak op de leverdatum. Ik plaats die pre-order om juist op die ene dag (8 december) te kunnen spelen met de Wii. Ik doe dat ruim vantevoren, en dan is het op z'n minst een vreemde situatie dat je anderhalve week voor de launch-datum andere mensen voorrang geeft bij de uitlevering.
nee met een preorder reserveer je een console bij de winkel, zodat jij, op het moment dat de winkel z'n lading consoles binnenkrijgt, jij als 1 van de eerste er 1tje krijgt. Dat betekend dus helemaal niet zo dat dat op de launchdate is.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:00
ehuurman schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 09:16:
Ik heb, net als vele met mij, een pre-order staan bij Bart Smit in de winkel, op nummer 3. Tot vandaag was ik ervan overtuigd dat ik dus op 8 december een Wii in huis heb :(

Bij welke winkels heb je op 8 december een goede kans om een Wii te scoren zonder een pre-order? Ik heb al FRS voorbij zien komen (maar dat is niet 100% zeker?), Mediamarkt misschien?

Ik vind het een enorme rotstreek van BS om de mensen die ver van te voren (> 3 maanden) een Wii gereserveerd hebben nu in de kou te laten staan als het verhaal waar is. De Wii's in de winkel zouden ze ook wel verkocht hebben hoor, en zo jaag je de vaste klanten en gamers weg. En dan zijn nu net de mensen die gepre-ordered hebben... |:(
Ik had een hele tijd terug bij bartsmit.com gereserveerd maar vertrouwde daar niet zo op dat ik hem ook echt zou krijgen. Dus vorige week ben ik de Mediamarkt hier in Eindhoven binnen gelopen om te vragen of je nog kon reserveren. Die gast daar zei dat ze geen reserveringen aannamen en dat je dus gewoon 8 december moest komen. Ze krijgen volgens hem 20 wii's binnen. Nu heb ik hem wel besteld via bartsmit en staat ie al klaar voor verzending :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.