Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 69 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.283 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Ik heb op drie plaatsen gereserveerd (ja ik weet het, maar ik cancel de andere twee meteen als ik er zelf één heb gekocht) heb heb die winkels even afgebeld. De Intertoys krijgt er 6 tot 8 binnen (ik sta eerste), de BS heeft geen idee maar verwacht er een stuk of 20 en weet niks af van voorrang op internetbestellingen (hebben dus niet geïnformeerd en krijgen niks denk ik) en de FRS weet nog niet hoeveel ze er binnen krijgen. Ze krijgen ze wel allemaal een dezer dagen binnen zeggen ze.

Wel wisten ze me allemaal te vertellen dat ze pas 8dec uitgeleverd mogen worden. Jammer.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 13:13
Ik denk dat je, als je nu nog ergens wilt pre-orderen, je mooi te laat bent en dus moet wachten op de volgende lichting. Ik denk dat ik 'm pas in januari heb, ik heb een shitload aan feestjes / verjaardagen / gala's aankomende maand dus ik ga het anders echt niet met m'n geld redden. Baal hier wel enorm van maarja, het is nou eenmaal even niet anders. Geeft me aan de andere kant wel de gelegenheid om de kat uit de boom te kijken en na te gaan wat iedereen er goed aan vind of slecht.

Ik vermaak me nog wel even met Jungle Beat :)

[EDIT] ik bedenk me net... Ik weet niet hoe Intertoys bezig is met de Wii levering maar ik heb zo het flauwe vermoeden dat ook die niet al te veel Wii's binnen gaat krijgen. Hetzelfde geldt voor de speelgoed afdeling van Blokker (Blokker + Intertoys + Bart Smit = allemaal hetzelfde), alhoewel ik totnogtoe alleen maar gameboys bij de Blokker voorbij heb zien komen zou het kunnen dat ze van de poplawiiteit gebruik maken...

[ Voor 28% gewijzigd door BorgMan op 01-12-2006 11:17 ]

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie een mail adress van BS. Dit omdat de site is geblocked hier en toch wel een mailtje wil sturen.
Ik heb hem denk ik een maand of 3/4 terug gereserveerd en sta als 3e op de lijst. Ik vind dit echt geen stijl en als het waar is dat koop ik echt nooit meer wat bij BS.

Dank voor de hulp aan dat e-mail adress.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:14:
Hebben jullie een mail adress van BS. Dit omdat de site is geblocked hier en toch wel een mailtje wil sturen.
Ik heb hem denk ik een maand of 3/4 terug gereserveerd en sta als 3e op de lijst. Ik vind dit echt geen stijl en als het waar is dat koop ik echt nooit meer wat bij BS.

Zou je niet eerst even je locale BS bellen voordat je gaat klagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:48

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:14:

info@bartsmit.com ? Komt vast wel ergens aan.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

wat Smoonshine zegt is idd het juiste adres...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch voor de zekerheid even gebeld met de BS.
Ze vond het erg raar allemaal maar denk dat er toch nog wel consoles naar de winkels komen.
Het zullen er niet veel zijn, en ze bevestigd ook niet dat ik er zeker een krijg.

Alvast op voorhand toch maar een e-mail schrijven dat ik het belachelijk vindt.
Zit je zo lang te wachten heb je nog niks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 19:15

Glorificationer426

come we hero rush yes?

wat een drukte om niets zeg, als je op 8 december naar de lokale mediamarkt gaat heb je gewoon een wii hoor :')

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 12:12
Bartsmit heeft mij nog nooit wat op tijd kunnen leveren, het beste is gewoon om in meerdere winkels je bestelling te doen, en diegene die jouw product het snelst kan leveren verdient, als je het mij vraagt, mijn geld =) heb zelf de wii in een aantal winkels besteld, maar ga op de vrijdag zelf ook naar de MM om te zien of ik er daar eentje mee kan nemen. voor het geval de winkels er geen / niet genoeg krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:23
Glorificationer426 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:39:
wat een drukte om niets zeg, als je op 8 december naar de lokale mediamarkt gaat heb je gewoon een wii hoor :')
dat dacht ik ook (daarom heb ik de wii ook nergens gereserveerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook even contact opgenomen met BS in Breda en helaas werd het bericht bevestigd dat alleen de mensen die online hebben besteld een Wii krijgen en de BS winkels daarna.
Gelijk mijn order geannuleerd en eentje besteld bij Van Leest ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Geldt dat voor alle Media Markten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
4 No More Heroes screens:
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/maaaedia.jpgAfbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/meddsia.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/medsia_01.jpgAfbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/meskkdia_01.jpg

En een preview van 1Up.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 20:54
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:48:
Net ook even contact opgenomen met BS in Breda en helaas werd het bericht bevestigd dat alleen de mensen die online hebben besteld een Wii krijgen en de BS winkels daarna.
Gelijk mijn order geannuleerd en eentje besteld bij Van Leest ...
Ik ben een van de gelukkigen die online heeft besteld....

in zekere een naaiactie voor de klanten, anderszijds begrijpelijk dat Bart Smit zoveel mogelijk wil cashen (dit helaas ten koste van de klanten, maar geloof me die tweakertjes en gamers zoals wij die perse een wii op 8 dec willen hebben vertegenwoordigen maar een klein deel van de klanten, en alle internet klanten zijn wel weer superblij).

Hangt er ook vanaf natuurlijk wat je in de winkel beloofd is...pre-order op zich is alleen het binden van consoles aan klanten, daarentegen als ook de datum 8 december erbij beloofd is is dat wel een erg slechte zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Ik heb hem toch maar gereserveerd (4 weken geleden al) bij de MM Maastricht (via de vriendin van mijn broertje die daar werkt :P)

Anyway zij vertelde me dat ze er 15-20 verwachten, dat de oplage eerder naar beneden zal uitvallen dan naar boven, en dat ik nr. 18 op de lijst ben (en enkele voor mij hebben er 2 besteld).

Dus ik denk niet dat het je overal gaat lukken om eer eentje te pakken te krijgen.

edit:
Ik zal overigens ook even informeren of de MM de Wii's al binnen heeft gekregen

[ Voor 8% gewijzigd door RealCato op 01-12-2006 11:57 ]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:46

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Exact, ik vind dit persoonlijk een hoop paniek om niks, aangezien iedereen hier vrijwel 4 reserveringen heeft lopen. Vind je het gek dat er krapte ontstaat als er 3x meer verwachte verkopen zijn dan er daadwerkelijk zijn, jullie creeren het zelf met dit gedrag. Ik heb zelf nog nooit meegemaakt (zelfs niet met de xbox360) dat deze op de eerste dag niet meer te koop was bij de mediamarkt.

Ik kan me voorstellen indenken dat je zoveel preorders doet (hoewel ik het zelf nooit zou doen, vind het nogal egoïstisch), maar vind het wel een beetje vreemd als je dan later gaat klagen dat er nergens meer een te krijgen is vanwege de vele preorders.

Ik ga zelf donderdag laat in de middag even bij een shop langs die me ook met de DS gematst hebben, had ik ook 2 dagen voor de launch al. Mijn ervaring is dat de winkels het niet zo heel nauw nemen met die data, het was dat de ds toen nog niet altijd binnen was anders had ik hem bij 3 shops zonder problemen mee kunnen nemen. Mocht ik hem donderdag niet hebben sta ik vroeg in Duitsland (Nordhorn) bij de mediamarkt om er daar een mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
SandaX schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:55:
Exact, ik vind dit persoonlijk een hoop paniek om niks, aangezien iedereen hier vrijwel 4 reserveringen heeft lopen. Vind je het gek dat er krapte ontstaat als er 3x meer verwachte verkopen zijn dan er daadwerkelijk zijn, jullie creeren het zelf met dit gedrag. Ik heb zelf nog nooit meegemaakt (zelfs niet met de xbox360) dat deze op de eerste dag niet meer te koop was bij de mediamarkt.

Ik kan me voorstellen indenken dat je zoveel preorders doet (hoewel ik het zelf nooit zou doen, vind het nogal egoïstisch), maar vind het wel een beetje vreemd als je dan later gaat klagen dat er nergens meer een te krijgen is vanwege de vele preorders.
Waarom zou je hem niet pre-orderen? Kleine moeite, en als 'ie dan wel gewoon bij bosjes in de winkels ligt is er nog niets aan de hand, toch? Liever dat, dan geen pre-order doen omdat je verwacht dat ze wel in de winkel zullen liggen als je er langs gaat, en het stiekem toch wat tegenvalt. Ook als je bijvoorbeeld kijkt hoe snel de voorraad van de Bart Smit website (met daadwerkelijke bestellingen) er doorheen gaat, of hoe snel de voorraad er in Amerikaanse, Japanse en Britse shops doorheen gaat, zou ik niet heel rustig zitten zonder pre-order. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
RealCato schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:55:
[...]

edit:
Ik zal overigens ook even informeren of de MM de Wii's al binnen heeft gekregen
Denk dat ze die nog niet binnen hebben gekregen hoor :) Zal vast woensdag worden waarschijnlijk. Sta zelf op nummer 1 hier bij de MM en zou direct telefoontje krijgen als iets binnen kwam.

Is er nu eigenlijk ook concrete informatie bekend over de component kabels of die nu wel bij de launch beschikbaar zijn of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Vanwege de hele Bart Smit fiasco heb ik maar meteen een component-kabel en een Classic controller bij ze online besteld. Tegen de tijd dat Bart Smit de Wii aan de filialen levert zullen de component-kabels waarschijnlijk allang al overal uitverkocht zijn, dus op deze manier ben ik er in ieder geval zeker van dat ik die meteen heb. Helaas is dat de enige plek waar je kunt bestellen en je er zeker van bent dat je ze snel krijgt.
eendje schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:07:
[...]

nee met een preorder reserveer je een console bij de winkel, zodat jij, op het moment dat de winkel z'n lading consoles binnenkrijgt, jij als 1 van de eerste er 1tje krijgt. Dat betekend dus helemaal niet zo dat dat op de launchdate is.
Mij is een paar dagen geleden toegezegd dat ik, omdat ik vijfde ben op de lijst, 100% zeker een Wii zou hebben volgende week. Ik twijfelde er aan om online te bestellen, maar dat heb ik niet gedaan vanwege die toezegging. Ze hebben overigens 45 reserveringen, dus ze hebben er een hoop teleurgestelde klanten bij.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-09 11:37
Smoonshine schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:56:
[...]

Als ik hoor dat veel winkels bestellijsten hebben van 20 tot 30 preorders, dan lijkt me dat er behoorlijk wat mensen last van hebben. Precieze aantallen weet je natuurlijk nooit. Zit erover te denken om eens een telefoontje naar het hoofdkantoor te plegen. Als dit werkelijk waar is, dan zet ik de komende 10 jaar geen stap meer in een BS.
Ik ben blij dat ik hem krijg op 8 december, maar ik vind het inderdaag lullig dat nu ineens Internet voor zou gaan. Gelukkig is hij nog wel te bestellen, www.consoleshop.nl zou hem ook nog moeten krijgen denk ik. En anders mag iemand mijne wel overnemen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij dat ik hem krijg op 8 december, maar ik vind het inderdaag lullig dat nu ineens Internet voor zou gaan. Gelukkig is hij nog wel te bestellen, www.consoleshop.nl zou hem ook nog moeten krijgen denk ik. En anders mag iemand mijne wel overnemen hoor :P
op hun site:
Vaak gestelde vragen: Kan ik de Nintendo Wii + Wii Play & Nunchuk Pack bij jullie pre-orderen?
Het is niet mogelijk te pre-orderen bij Consoleshop. Wel kunt u zich inschrijven voor een e-mailnotificatie bij binnenkomst. U ontvangt dan van ons eenmalig een bericht per e-mail wanneer de Nintendo Wii bij ons op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik heb dus mijn vrij zekere pre-order bij Dynabyte, maar mocht dat niet doorgaan dan ga ik in Oostenrijk/Duitsland direct zoeken. Denk wel dat onze oosterburen een stuk meer krijgen dan ons kikkerlandje.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 17:49
Hm, het nadeel van de Wii SCART kabel is dat je dan het geluid ook via de TV-speakers moet beluisteren. Maar, heb net ff gekeken en denk dat dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.onderdelen-online.nl/images/SCART29.jpg

wel een oplossing is. Staat alleen niet bij of alle pins aangesloten zijn en het dus RGB over SCART ondersteunt...

Iemand anders een betere oplossing?

Edit: de bedoeling is natuurlijk het Dolby Pro-Logic II Surround geluid naar de Dolby Surround versterker te sturen...

[ Voor 15% gewijzigd door Haay op 01-12-2006 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Shh dat was mijn idee, straks zitten alle tweakers daar! ;)
Bij mijn PSP was dat ook zo, in NL niet meer te krijgen, vlak over de grens zat op voorraad.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Haay schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:37:
Hm, het nadeel van de Wii SCART kabel is dat je dan het geluid ook via de TV-speakers moet beluisteren. Maar, heb net ff gekeken en denk dat dit:

[afbeelding]

wel een oplossing is. Staat alleen niet bij of alle pins aangesloten zijn en het dus RGB over SCART ondersteunt...

Iemand anders een betere oplossing?
Beetje omslachtig om dat daar te splitsen. Je kan ook gewoon de RGB scart naar je tv aansluiten en dan audio out van tv naar versterker. Dat is in principe precies hetzelfde. Vind de kabel zoals je dat hier laat zien totaal nutteloos.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow het klinkt allemaal zo dramatisch joh, maar goed in Rotterdam zitten in het centrum alleen al een hoop winkels die conoles verkopen en er zijn nog 2/3 andere grote winkelcentra dus dat wordt een eitje voor de echte bikkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:42:
wow het klinkt allemaal zo dramatisch joh, maar goed in Rotterdam zitten in het centrum alleen al een hoop winkels die conoles verkopen en er zijn nog 2/3 andere grote winkelcentra dus dat wordt een eitje voor de echte bikkel.
conoles, da's toch een soort pasta? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Mijn eerste Cube en mijn GBA komen ook uit Duitsland. Hier allebei nergens te krijgen, even over de grens (5 minuten fietsen voor mij) hadden ze er nog meer dan genoeg. Dan ben ik wel niet bij de grotere winkels geweest, maar ze hadden er wel gewoon.

Overigens ben ik blij dat ik al 3 maanden een pre-order bij de Intertoys heb staan en niet bij de Bart Smit. Nou heb ik het geluk dat de eigenaar van de Intertoys hier ook een gamer is en dat de gamesafdeling de concurrentie van gamesshops aankan (ik liep laatst toevallig de Intertoys in Nijmegen binnen, daar was de gamesafdeling echt 10 keer kleiner) en dat ik denk dat ie wel redelijk wat geleverd krijg.

Nadeel is dan weer dat hij niet met lijstjes werkt maar alles gewoon in een grote klapper opschrijft (waar dus ook gewoon PS3 en game pre-orders tussen staan), en dat ik dus geen idee heb hoeveelste ik sta. Ik heb Zelda ook niet ge pre-ordered, ik neem aan dat ik donderdag een telefoontje krijg, dan ren ik meteen naar de winkel en dan zullen ze de spellen iig wel nog hebben. Met mijn DS was het zelfs zo dat ze er nog flink wat hadden liggen die niet gepre-ordered waren, dus ik maak me niet zo'n zorgen...

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 06:42

Richard

Kuru Kuru Kururin

ElBarto schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:59:
Overigens ben ik blij dat ik al 3 maanden een pre-order bij de Intertoys heb staan en niet bij de Bart Smit. Nou heb ik het geluk dat de eigenaar van de Intertoys hier ook een gamer is en dat de gamesafdeling de concurrentie van gamesshops aankan (ik liep laatst toevallig de Intertoys in Nijmegen binnen, daar was de gamesafdeling echt 10 keer kleiner) en dat ik denk dat ie wel redelijk wat geleverd krijg.
Venlo zeker, echt niet normaal daar; voordat ik naar Wuppertal op vakantie ging daar even wezen winkelen; was nog toevallig braderie ook. Ze hadden daar gewoon nog PS1 en SNES games te koop liggen. Verder de op dat moment zeldzame "Skies of Arcadia" op de kop getikt, helaas werd die later weer een stuk meer common dan eerst.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:42:
Ok, here we go:
Intertoys, Bart Smit, E-Plaza, Mediamarkt, Dixons, V&D, Bijenkorf, Dynabyte, Futurezone en Free Record Shop.
Laten we uit gaan van (zeer optimistisch) 300 consoles bij elkaar, denk jij dat dat genoeg is?

Toegegeven, ze zijn allemaal op loopafstand van elkaar, maar als je ze allemaal langs wilt gaan ben je minstens een uur kwijt.

Nee, wat dat betreft kan je beter bij de winkelcentra aan de rand van Rotterdam langsgaan(Vlaardingen, Barendrecht, Capelle, Ridderkerk en Nieuwekerk).

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hmmm... Die Nintendo SD card is wel erg prijzig gezien het maar 512MB is. Paradigit heeft een Kingston 512MB kaartje voor 9,95.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 06:42

Richard

Kuru Kuru Kururin

De echte Nintendo Fanboys onder ons zullen het best aanschaffen (ik misschien ook nog wel een keer); maar ik ben van mening dat mijn Kingston kaartje van E19,95 voor 1GB echt geen haar slechter presteerd.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Richard schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:04:
[...]

Venlo zeker, echt niet normaal daar; voordat ik naar Wuppertal op vakantie ging daar even wezen winkelen; was nog toevallig braderie ook. Ze hadden daar gewoon nog PS1 en SNES games te koop liggen. Verder de op dat moment zeldzame "Skies of Arcadia" op de kop getikt, helaas werd die later weer een stuk meer common dan eerst.
Inderdaad in Venlo ja. Skies of Arcadia had ik inderdaad ook zien liggen, maar dat was volgens mij een reprint, want die had hij een hele tijd niet gehad. Overigens kosten de SNES games nog steeds 20 Euro en worden ze die echt nooit kwijt. Maar bijvoorbeeld het GBA assortiment is uitgebreider dan menig gameshop (hoewel er ook heel veel rotzooi tussen zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Richard schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:18:
De echte Nintendo Fanboys onder ons zullen het best aanschaffen (ik misschien ook nog wel een keer); maar ik ben van mening dat mijn Kingston kaartje van E19,95 voor 1GB echt geen haar slechter presteerd.
Fanboy of niet, zo'n speciaal Wii SD kaartje kopen is echt bebachelijk dom. Allereerst zit dat ding verstopt in je Wii dus het is niet alsof je logo-geil kan zijn. Daarnaast scheelt het gewoon minstens 200%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Laatst online: 20-02 22:53
Ik had op de BS website ook een Wii gereserveerd, het stelt eigelijk niet veel voor: je krijgt alleen een mailtje zodra die bestelbaar is op de website. Dit heb ik ook gekregen en heb er meteen één besteld. Nu staat tie klaar voor verzending. :) Ben erg blij, alleen wel een beetje lullig voor de mensen die hem in de winkel gereserveerd hadden.

Weet er iemand trouwens nog leuke spellen die binnekort uitkomen of er al zijn. Wii Sports en Wii play lijkt me erg leuk en ga Mario Kart, Mario Party en Wario ook aanschaffen. Iemand nog tips voor leuke multiplayer spellen. Danku :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GekkeCoen schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:37:
Ik had op de BS website ook een Wii gereserveerd, het stelt eigelijk niet veel voor: je krijgt alleen een mailtje zodra die bestelbaar is op de website. Dit heb ik ook gekregen en heb er meteen één besteld. Nu staat tie klaar voor verzending. :) Ben erg blij, alleen wel een beetje lullig voor de mensen die hem in de winkel gereserveerd hadden.

Weet er iemand trouwens nog leuke spellen die binnekort uitkomen of er al zijn. Wii Sports en Wii play lijkt me erg leuk en ga Mario Kart, Mario Party en Wario ook aanschaffen. Iemand nog tips voor leuke multiplayer spellen. Danku :)
Monkey ball barst van de Minigames, en Rayman lijkt me ook wel geschikt voor meerdere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:23
GekkeCoen schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:37:

Geen Zelda? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Laatst online: 20-02 22:53
Nee, op het eerste moment nog niet besteld. Ga ik waarschijnlijk nog wel doen, maar aangezien ik veel broertjes/zusjes hebt vind ik multiplayer spellen wel leuker. Ik wil ook niet verslaaf worden, gaat dan waarschijnlijk ten koste van me studie. :9~

Monkey ball ga ik even wat over opzoeken op internet. Klikt leuk!

[ Voor 8% gewijzigd door GekkeCoen op 01-12-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08-2024

Platel

Trogdor the Burninator!

Ik kreeg net dit mailtje van de bartsmit.com site:

Geachte internetklant,

Volgende week is het zover, de Nintendo Wii wordt gelanceerd.

U heeft bij ons een Wii spelcomputer gereserveerd, echter krijgen wij helaas niet het aantal consoles uitgeleverd dat wij zouden moeten krijgen, rekening houdende met het overweldigende aantal reserveringen dat wij hebben binnengekregen.

Op volgorde van reserveringsdatum hebben de eerste klanten inmiddels de mogelijkheid gekregen om te bestellen. De geringe voorraad is alweer uitverkocht?.

Er volgen natuurlijke verdere leveringen, echter weten wij niet hoeveel stuks dit zullen zijn.

U blijft in onze reserveringslijst staan, en wij zullen wederom op volgorde van reserveringsdatum een e-mail en/of SMS sturen zodra u de Wii spelcomputer kunt bestellen.

Onze excuses voor het ongemak en check uw mailbox regelmatig!

Met vriendelijke groeten,

De Shopmanager

--------
Geen Wii voor mij dus 8 december ben ik bang...

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ach maar zo'n drama als iedereen het ervan maakt is het ook niet. EN zoals gezegd met iedereen die 3 of 4 pre orders heeft dwing je winkels ook dat soort maatregelen te nemen en naai je ook een hoop mensen. Maar goed paar dagen wachten ga je niet dood aan!

Btw ik volg al een paar topics alles, maar wat zijn die component kabels precies. Ik weet dat ze de kwaliteit van de grafics verhogen maar gaat dit op iedere tv of alleen op bepaalde tv's (HD tv idee maar dan nintendo's cheap version? :P) en wat is die SD kaart? GEwoon een geheugen kaart voor de Wii?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Platel schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:52:
Heb je alleen gereserveerd of ook al besteld?

Als ik het zo lees kan het nog wel wat langer duren voordat de filialen hun consoles binnenkrijgen. Ik heb al een klacht opgestuurd naar Bart Smit dat het mogelijk was om zonder reservering te bestellen op de website en dat mensen die niet gereserveerd hebben nu voorrang krijgen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Op volgorde van reserveringsdatum"? Ik had niet gereserveerd, maar wel besteld. Hij staat nu in ieder geval klaar voor verzending, en da's maar goed ook want ik stond als 19e op de lijst bij een E-Plaza 8)

MetroidPrime: ach, er staat toch vrij duidelijk aangegeven dat reserveringen vrijblijvend zijn, dus zo gek vind ik het niet.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Platel schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:52:

Geachte internetklant,

Volgende week is het zover, de Nintendo Wii wordt gelanceerd.

U heeft bij ons een Wii spelcomputer gereserveerd, echter krijgen wij helaas niet het aantal consoles uitgeleverd dat wij zouden moeten krijgen, rekening houdende met het overweldigende aantal reserveringen dat wij hebben binnengekregen.

Op volgorde van reserveringsdatum hebben de eerste klanten inmiddels de mogelijkheid gekregen om te bestellen. De geringe voorraad is alweer uitverkocht?.

Er volgen natuurlijke verdere leveringen, echter weten wij niet hoeveel stuks dit zullen zijn.

U blijft in onze reserveringslijst staan, en wij zullen wederom op volgorde van reserveringsdatum een e-mail en/of SMS sturen zodra u de Wii spelcomputer kunt bestellen.

Onze excuses voor het ongemak en check uw mailbox regelmatig!

Met vriendelijke groeten,

De Shopmanager

--------
Geen Wii voor mij dus 8 december ben ik bang...
Lekker amateuristisch mailtje trouwens.. Kan wel merken dat die 'shopmanager' na de middelbare school direcht achter de balie is gaan staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb (of moeten we daar nou had van maken) ook een preorder staan bij de Bart Smit en ook gereserveerd op de site.
Nu was ik gelukkig op tijd met bestellen (betaald met iDeal en alles, klaar voor verzending), maar ik kreeg net ook nog een mailtje van BS zoals die van Platel.

Ze zijn niet erg consequent daar... Eerst preorders verwaarlozen, dan bestel ik gelukkig op tijd, krijg ik nu een mailtje (hopelijk automatisch gegenereerd, omdat ik gereserveerd had) :/
Zal mijn bestelling nou dan wel of niet geleverd worden op 8 december? Het mailtje praat alleen over mijn reservering, de status van de bestelling geeft (hopelijk) aan dat ik op tijd was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08-2024

Platel

Trogdor the Burninator!

MetroidPrime schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:10:
[...]

Heb je alleen gereserveerd of ook al besteld?

Als ik het zo lees kan het nog wel wat langer duren voordat de filialen hun consoles binnenkrijgen. Ik heb al een klacht opgestuurd naar Bart Smit dat het mogelijk was om zonder reservering te bestellen op de website en dat mensen die niet gereserveerd hebben nu voorrang krijgen.
Alleen gereserveerd. Een week of wat langer zonder Wii houd ik ook nog wel uit. Ik ga nog net geen Eric Cartman grappen uithalen (laatste episode over de Wii).

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Laatst online: 09:24

aapelite

Do the kirby!

Postius schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:09:
Ach maar zo'n drama als iedereen het ervan maakt is het ook niet. EN zoals gezegd met iedereen die 3 of 4 pre orders heeft dwing je winkels ook dat soort maatregelen te nemen en naai je ook een hoop mensen. Maar goed paar dagen wachten ga je niet dood aan!

Btw ik volg al een paar topics alles, maar wat zijn die component kabels precies. Ik weet dat ze de kwaliteit van de grafics verhogen maar gaat dit op iedere tv of alleen op bepaalde tv's (HD tv idee maar dan nintendo's cheap version? :P) en wat is die SD kaart? GEwoon een geheugen kaart voor de Wii?
Blijkbaar ben je erg slecht in het volgen van dit topic dan.

Anway, component kabel is een andere manier van output van het beeldsignaal met een wat hogere bandbreedte. Door de hogere bandbreedta kan je als je de Wii instelt op progressive beter beeld laten weergeven. Tevens is het ook al een verbetering op de beeldkwaliteit doordat de kleuren gescheiden verzonden worden ipv standaard composiet waar alles door 1 kabel gaat.

Ieder SD kaartje zou moeten werken in de Wii verder. Dit is gedaan zodat mensen ook hun foto`s ed erop kunnen gaan weergeven.

[ Voor 3% gewijzigd door aapelite op 01-12-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Mja vind dat reserveerings systeem zoweiso beetje vaag. Je reserveerd-> denk je mooi zodra ze bestelbaar zijn krijg je mailtje aangezien ze gereserveerd staan. -> Product staat al als bestelbaar en mensen die niet gereserveerd hebben kunnen dus ook gewoon bestellen -> zo uitverkocht -> wat de piep had je dan aan de status gereserveerd?

Doe het dan als volgt -> reserveerde producten krijgen eerst de status gereserveerd mail naar personen die gereserveerd hebben -> geef ze 1/2 werkdagen de tijd om product via een link in mail daadwerkelijk te bestellen. -> 1/2 werkdagen voorbij geef resterende producten vrij voor iedereen. Reserveerders die niet gereageerd hebben hebben hun kans gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:18:
Doe het dan als volgt -> reserveerde producten krijgen eerst de status gereserveerd mail naar personen die gereserveerd hebben -> geef ze 1/2 werkdagen de tijd om product via een link in mail daadwerkelijk te bestellen. -> 1/2 werkdagen voorbij geef resterende producten vrij voor iedereen. Reserveerders die niet gereageerd hebben hebben hun kans gehad.
Zo zou het eigenlijk ook moeten zijn, maar dan eerst nog de internetreserveringen mergen met die van de preorders en op volgorde zetten, zodat het helemaal eerlijk verloopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk reactie van bol.com.
Onderwerp Antwoord op uw vraag aan bol.com Klantenservice [CASE:661518]

Geachte heer Van Duijn,

Hartelijk dank voor uw vraag van 30 november 2006.

Het is voor mij niet mogelijk uw vraag direct te beantwoorden, allereerst is het momenteel nog niet 100% zeker in welke aantallen wij op 8 december de Nintendo Wii daadwerkelijk kunnen versturen aan onze klanten en als tweede is dit bedrijfsgevoelige informatie welke ik niet direct wil communiceren.

In het algemeen verwacht ik echter wel dat wij een aantal van onze klanten zullen moeten teleurstellen, van de Nintendo Wii wordt tot op heden iedere seconde een exemplaar verkocht in Amerika en het heeft alle verwachting dat ook in Europa er zeer veel vraag naar zal zijn.

Zelf ben ik ook een gamer en heb ik besloten er vanuit te gaan dat ik in ieder geval geen Nintendo Wii voor het nieuwe jaar zal bezitten.

Mijn excuses voor dit weinig bevredigende antwoord en mocht u uw Nintendo Wii wel ontvangen op 8 december, dan wil ik u er alvast veel plezier mee wensen.

Met vriendelijke groet,

xxxxxxxxx
Dan zit er niets anders op dan mijn bestelling daar maar te annuleren, aangezien ik bij BS wel verzekerd ben van een exemplaar. :)

edit:
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

U kunt uw bestelling annuleren zolang de annuleerbutton in uw bestelstatus zichtbaar is. Zodra deze is verdwenen, kunt u de bestelling eventueel nog retour sturen.
:'(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er trouwens al winkels met een Wii demo pod? Dus gewoon een Wii in de winkel zodat je hem uit kunt proberen? Hier in Groningen is er volgens mij nog geen 1, al ben ik niet bij Dimension Plus geweest. Zijn er in Nederland uberhaupt al demo pods? Beetje raar dat je 1 week voor de release nog niet eens even kunt proberen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Nope, heb ook al lopen zoeken. Is inderdaad een beetje jammer dat die er niet zijn, maar misschien vanaf januari ofzo wel. Denk trouwens dat ze dat ook niet gaan doen bij de PS3.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op dit moment een demopod neerzet, dan denk ik dat je er twee bewakers bij mag zetten, mensen klinken steeds wanhopiger over de launch :X

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2006 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Ik heb een US Wii gekocht. Ik verwacht deze volgende week binnen te hebben.

Nu heb ik nog een vraagje over de Wii points card:
Als ik het goed begrijp kan ik met een US Wii alleen op het US WiiConnect24 netwerk. Met een JP versie alleen op het JP netwerk etc...

Hoe zit het nu met de Wii points card?
Hiermee kan je dus extra Wii poinst kopen in de vorm van een opwaardeerkaart.
Is dit ook regio verbonden?

- Kan ik met een US Wii icm een US Wii points card gebruik maken van WiiConnect24 hier in NL om NES, SNES etc..spellen te kopen? (Deze service loopt dan toch via het US netwerk?)
- Kan ik ook de EU of JP Wii points card gebruiken voor mijn US Wii system?

Hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik ben bij de Bart Smit geweest vanmiddag. Ze kwamen bij mij aan met een verhaal dat de E-plaza eerst bevoorraad werd en pas daarna de BS. En dat ze er ook maar weinig kregen, omdat Nintendo Bart Smit niet belangrijk genoeg vond.

Daar ging ik natuurlijk niet mee akkoord en heb dus verteld dat ik wist hoe de vork in de steel zat. Ze konden mijn klacht begrijpen en adviseerden mij de klantenservice te bellen. Ik heb een papiertje gekregen met het telefoonnummer van de klantenservice en de naam van de filiaalmanager. Dus die ga ik nu bellen. Ik ving nog op dat ze zei iet in de richting van: "Zie je nou wel, dit is wat ze er van krijgen. Nu belt deze jongen ook al. Als er maar genoeg klagen, dan krijgen we er misschien toch nog wat."

Dus bij deze, voor de BS filiaal bestellers: 0900-0599

Ik ben nog even doorgelopen naar de Dixons en sta daar nu ook 2de op de lijst. Maar zij wisten dus niet of ze er genoeg binnenkregen om mij 8 december ook te voorzien.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Smoonshine schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:05:
Dus bij deze, voor de BS filiaal bestellers: 0900-0599
BS.com
De kanalen waarmee Bart Smit zijn klanten momenteel bereikt zijn de Bart Smit winkels, de internetsite www.bartsmit.com en onze bel&bestellijn 0900-0599
:) Handig zo`n bel en bestel lijn :o :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

disjfa schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:08:
[...]

BS.com

[...]

:) Handig zo`n bel en bestel lijn :o :)
Staat het ook op idd. Als je nog even doorluister, dan hoor je dat optie 3 voorziet in de mogelijkheid om een medewerker te spreken.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 17:49
Ben erg benieuwd hoeveel exemplaren Wehkamp krijgt en dus hoeveel mensen die hem bij de Wehkamp met die 10% korting besteld hebben ook daadwerkelijk op de 8ste krijgen. Omdat ik hem pas op zondag 19 november (wel 's ochtends vroeg) daar besteld heb ga ik er gemakshalve maar van uit dat ik hem eind volgende week nog niet zal hebben.

Heb wel ergens anders Wii Play en Zelda besteld, dus die zal ik dan al een tijdje ongebruikt in de kast hebben staan voordat m'n Wii zelf aankomt. Nou ja, geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
iemand al een betalings mail van dimplus.nl gehad?

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat Nintendo Bart Smit niet belangrijk genoeg vond.
Als BS niet belangrijk genoeg is welke winkel dan wel? volgens mij word verruit het grootste gedeelte van de consoles/games bij intertoys of bartsmit verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
Bel nou maar niet teveel naar Bart Smit, want dan krijg ik straks mn Wii niet :P Dat is denk ik trouwens nog een ergere situatie voor BS, want dan hebben ze mensen gegarandeerd dat ze op 8 Dec een Wii krijgen en die mensen hebben ook al betaald (dat is een gesloten koopovereenkomst die voor hun verplichtingen schept, in tegenstelling tot de pre-orders >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze nu de internetorders weer zouden cancellen, dan hebben ze evenveel mensen die daar dan weer over gaan klagen, dus het lijkt me niet dat ze dat zo gauw zullen doen. Bovendien hebben die inderdaad al betaald of iig een koopovereenkomst gesloten.

Neemt niet weg dat het een erg lage streek is van Bart Smit, dus ik kan mensen geen ongelijk geven als ze als toezegging hadden gekregen dat ze hem op 8 dec. binnen zouden krijgen, dat ze dan een klacht indienen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2006 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:20:
[...]

Als BS niet belangrijk genoeg is welke winkel dan wel? volgens mij word verruit het grootste gedeelte van de consoles/games bij intertoys of bartsmit verkocht.
Dat was dus ook gewoon cover up praat. Ze weten echt wel dat ze als filiaal gewoon genaaid zijn, maar door zo'n verhaal kweek je een beetje begrip.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Dit gaat de Bart Smit inderdaad een hele hoop klanten kosten. Nadeel voor de BS is verder dat dit allemaal hardcore gamers zijn die vaker spellen kopen dan de gemiddelde console eigenaar. En aangezien ze de winst op de spellen zit (en 90% van de mensen deze dus niet meer bij de BS gaat halen) gaat deze actie BS veel meer kosten dan ze denken volgens mij...

Maargoed, dat hebben ze ook gewoon verdiend. Als de Intertoys zoiets zou gaan doen zou ik ook enorm pissig worden. Wat een lage streek zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Smoonshine schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:28:
[...]

Dat was dus ook gewoon cover up praat. Ze weten echt wel dat ze als filiaal gewoon genaaid zijn, maar door zo'n verhaal kweek je een beetje begrip.
Eerlijkheid duurt het langst. Waarom niet gewoon eerlijk vertellen? In feite hebben ze gewoon gelogen met dat verhaal wat ze aan hem voorschottelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Smoonshine schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:28:
[...]

Laat je ons nog weten wat je per telefoon te horen hebt gekregen? Ik heb ook al via het email formulier op de website geklaagd.

Ik heb ook maar meteen even bij Dynabyte gereserveerd. Daar heb ik tenminste nog een kans dat ik hem volgende week kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Haay schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:15:
Ben erg benieuwd hoeveel exemplaren Wehkamp krijgt en dus hoeveel mensen die hem bij de Wehkamp met die 10% korting besteld hebben ook daadwerkelijk op de 8ste krijgen.
Heb de Wii daar al eerder tijds die kortingsweken besteld, tevens bij de lokale BS gepre-orderd (dus waarsch. ook genaaid) tot 2x toe mn BS online bestelling maar niet door gezet :(

Heb Wehkamp vanmiddag een mailtje gestuurd wanneer hun Wii orders worden uitgeleverd. Of dat vrijdag 8 dec is, of dat die dingen de dinsdag daarop pas uitgeleverd worden. Dit i.v.m. het niet leveren op zaterdag :(

Nog geen reply, afwachten dus maar...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
[b]GekkeCoen schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:37:[/b Iemand nog tips voor leuke multiplayer spellen. Danku :)
Wii Sports, Hajimete no Wii, Odoru Made in Wario, Rabbit Party, Super Monkey Ball, Kororinpa en Mario Party 8 (maart 2007),

[ Voor 3% gewijzigd door ari3 op 01-12-2006 15:49 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

ElBarto schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:29:
en 90% van de mensen deze dus niet meer bij de BS gaat halen
En 80% van die mensen weten niet beter dat je een BS en ene intertoys hebt. Dus rennen ze naar de intertoys. Boeiend, zelfde eigenaar :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, ik woon in drachten hier waren bij de Xbox 360 release gewoon Premiums over. Dus ik maak me niet zoveel zorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

MetroidPrime schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:43:
[...]

Laat je ons nog weten wat je per telefoon te horen hebt gekregen? Ik heb ook al via het email formulier op de website geklaagd.
Ik laat het zeker weten, maar ik verwacht niet een al te hoge kans van slagen. Ze zullen wel vertellen dat ze nu niet meer onder de internetbestellingen uit kunnen en een lulverhaal ophangen over hoe erg het ze wel niet spijt en dat hun er ook niets aan kunnen doen dat Nintendo zo weinig levert.

Helaas krijg ik ze nog niet te pakken. Ze zijn continu in gesprek...

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Smoonshine schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:53:
Helaas krijg ik ze nog niet te pakken. Ze zijn continu in gesprek...
Hoe zou dat nou komen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
annoying om te weten dat ze gweoon al ergens in een loods in nederland liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fubaruba schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:54:
annoying om te weten dat ze gweoon al ergens in een loods in nederland liggen :)
Waar O-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Fubaruba schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:54:
Ja, mijn Japanse Wii ligt bij de douane en wordt daarom vandaag niet uitgeleverd. Ik had hem gewonnen in de zomerloterij bij Play-Asia. De douane doet moeilijk over de aangegeven waarde. Ik heb niets betaald voor het ding dus waarom toch btw betalen....

<Zucht>Geneuzel... Ik had hem graag voor het weekend gekregen maar het wordt nu maandag omdat de koerierdienst niet op zaterdag bezorgt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net met 'mijn' Bartsmit in Driebergen gebeld en die vertelde mij het volgende:

- Ze hebben gister pas bericht gekregen van het hoofdkantoor dat er op 8 december geen consoles naar de BS filialen gaan.

- Ik weet niet of dit voor elk filiaal geld, maar hij was van plan om "zo snel mogelijk" alle klanten die gereserveerd hadden te bellen, en dit dus te duidelijk te maken. (wow)

- Tussen 12 en 15 december komt er een nieuwe, grotere lading, die wel de moeite waard is om naar de filialen te sturen (aldus het hoofdkantoor).

- Dit is niet de eerste keer dat BS (het hoofdkantoor) dit flikt, namelijk bij de Xbox360, werd dit ook gedaan. (andere mensen die dit misschien kunnen bevestigen, of heeft _niemand_ in dit topic een xbox :P)

...ik had meteen al weer medelijden met die meneer die me dit vertelde (aardige vent), dus ik kon niet echt boos worden, maar heb hem wel duidelijk gemaakt dat ik dit niet echt fris vond.

edit: en de Dixons in Zeist beweerd dat er genoeg pre-orders zijn, om de rest van het jaar mee te vullen. Volgens hem komen er ca. 10.000 Wii's in Nederland....

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Nou, ik heb iemand aan de telefoon gehad.

Hij beweerde dat het verhaal over de internetters voor laten gaan ten koste van de filiaalreserveerders pertinente onzin was. De Bart Smit had dusdanig weinig aantallen gekregen dat levering aan alle vestigingen onmogelijk was. Elke vestiging zou dus 0,5 apparaat krijgen als ze alles netjes gingen verdelen. Daarom hebben ze er voor gekozen om eerst de E-plaza's te voorzien en een beperkt groepje internet bestellers. Ik zou mijn klacht beter tot Nintendo kunnen richting hoe die het in hun hoofd halen om maar zo weinig apparaten ter beschikking te stellen.

De 2e lichting die ging komen, die zou alleen voor de BS beschikbaar komen. Dus niet het internet, maar alleen de filialen. Die lichting zou een week, tot 1,5 week later komen.

Beetje een vreemde uitleg als je het mij vraagt. Als een Intertoys er per filiaal 6 kan krijgen, dan moet de BS daar toch ook geen probleem mee hebben. Maar wat ik er van gehoord heb, zijn er genoeg klachten al geweest vandaag. Voor mij voorlopig iig geen Bart Smit meer.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gezien dat mn preorder te laat was gedaan, ga ik de console maar niet kopen. Zelda dus op de GC en dan lekker wachten totdat er echt leuke games uitkomen, of dat de eersten de console alweer gaan verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:22:

Hij beweerde dat het verhaal over de internetters voor laten gaan ten koste van de filiaalreserveerders pertinente onzin was. De Bart Smit had dusdanig weinig aantallen gekregen dat levering aan alle vestigingen onmogelijk was. Elke vestiging zou dus 0,5 apparaat krijgen als ze alles netjes gingen verdelen. Daarom hebben ze er voor gekozen om eerst de E-plaza's te voorzien en een beperkt groepje internet bestellers. Ik zou mijn klacht beter tot Nintendo kunnen richting hoe die het in hun hoofd halen om maar zo weinig apparaten ter beschikking te stellen.

De 2e lichting die ging komen, die zou alleen voor de BS beschikbaar komen. Dus niet het internet, maar alleen de filialen. Die lichting zou een week, tot 1,5 week later komen.

Beetje een vreemde uitleg als je het mij vraagt. Als een Intertoys er per filiaal 6 kan krijgen, dan moet de BS daar toch ook geen probleem mee hebben. Maar wat ik er van gehoord heb, zijn er genoeg klachten al geweest vandaag. Voor mij voorlopig iig geen Bart Smit meer.
Misschien moeten we ook maar gaan klagen bij Nintendo, we kunnen op zijn minst vragen wat zij hier over te zeggen hebben. Ik heb tot nu toe altijd het idee gehad dat Nederland ergens op de laatste plek komt. Duitsland en Engeland hebben het volgens mij veel beter voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 10:42

Hmm, dat is wel vreemd idd. Zowel het aantal als de verdeling.

Ik Sta 6e bij de intertoys... zou het O+

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:20:

edit: en de Dixons in Zeist beweerd dat er genoeg pre-orders zijn, om de rest van het jaar mee te vullen. Volgens hem komen er ca. 10.000 Wii's in Nederland....
Ik heb dat nummer ook al meerdere keren gehoord...
De intertoys waar ik besteld heb krijgt er 16 en heeft 30 pre-orders, een tekort van 14. Dus Nintendo's reactie dat er geen tekorten zijn, stinkt net zo erg als de bartsmit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe

Het is natuurlijk nog steeds oneerlijk, omdat bij dit beperkte groepje internet-bestellers mensen zitten die hem nergens gepreorderd hadden. Gezien het feit dat de internet bestel-pagina 2 dagen open was vraag ik me ook af hoe "beperkt" dit groepje is...het zou makkelijk om 1000 consoles kunnen gaan...then again, er zouden ook best 1000 BS'en kunnen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:25
Volgens mij heeft Nintendo nooit gezegd dat er geen tekorten zijn. Sterker nog ze zeggen nu constant dat de enige beperking aan de verkopen de productiecapaciteit is.

Overigens begin ik nu ook wel een beetje te zweten, ik heb een preorder gedaan in september met de aanbetaling van 50 euro. Maar de gameshop wil nog steeds nix naar buiten brengen over hoe de beschikbare consoles over de preorders verdeelt worden. Het enige wat ze tot nu toe hebben gezegd, is dat de beschikbare consoles niet voldoende zijn om de preorders te vervullen... Ze moeten nu toch inmiddels wel weten hoeveel er binnen gaan komen :/

[ Voor 57% gewijzigd door Hoedje op 01-12-2006 16:36 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Alsof Nintendo niet op haar maximale productiecapaciteit zit? Denk dat er gewoon niks aan te doen is, Nintendofabrieken draaien echt wel overtoeren. Wees blij dat er elke week nieuwe voorraad binnenkomt, aan het einde van het jaar hebben de echte fans echt wel een Wii... Daarnaast is het natuurlijk zo dat Europa, laat staan Nederland, minder belangrijk is en de meeste Wii's naar USA en Japan gaan.
Denk erbij na dat Nintendo de ENIGE is die de console zó kort achter elkaar wereldwijd released en dus redelijk aan zijn woord heeft gehouden.

[ Voor 33% gewijzigd door Hidde op 01-12-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde dat Wii sports alleen multiplay is, is dit correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:37:
Ik hoorde dat Wii sports alleen multiplay is, is dit correct?
Je kan ook tegen comp. spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Nee klopt niet, heb het zat mensen alleen zien spelen tegen de computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:20:
- Dit is niet de eerste keer dat BS (het hoofdkantoor) dit flikt, namelijk bij de Xbox360, werd dit ook gedaan. (andere mensen die dit misschien kunnen bevestigen, of heeft _niemand_ in dit topic een xbox :P)
Bij de Xbox 360 lancering werden er van tevoren pre-order kits verkocht en Microsoft garandeerde dan dat je een console zou krijgen. Als ik het me goed herinner was Bart Smit de enige winkelketen die daar niet aan mee wilde werken en daardoor minder Xbox 360 consoles kreeg.

Ik had mijn pre-order kit toen 4 weken van tevoren gehaald bij Dynabyte en kon gewoon op 2 december mijn 360 ophalen. Ik had toen expres niet bij Bart Smit gereserveerd omdat die niet aan de pre-orderkits deden.

Ik zal het voorlopig nog even Dead Rising een paar keer moeten uitspelen totdat ik een Wii heb.

[ Voor 20% gewijzigd door MetroidPrime op 01-12-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hidde schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:36:
Alsof Nintendo niet op haar maximale productiecapaciteit zit? Denk dat er gewoon niks aan te doen is, Nintendofabrieken draaien echt wel overtoeren. Wees blij dat er elke week nieuwe voorraad binnenkomt, aan het einde van het jaar hebben de echte fans echt wel een Wii... Daarnaast is het natuurlijk zo dat Europa, laat staan Nederland, minder belangrijk is en de meeste Wii's naar USA en Japan gaan.
Denk erbij na dat Nintendo de ENIGE is die de console zó kort achter elkaar wereldwijd released en dus redelijk aan zijn woord heeft gehouden.
True true, en ik ben Nintendo dan ook heel dankbaar voor de zo goed als wereldwijde launch. Maar als ze in Amerika meer dan honderd consoles per filiaal kunnen leveren, en hier nog niet eens 10. Dan vind ik dat een zeer kwalijke zaak.
MetroidPrime schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:45:
[...]

Bij de Xbox 360 lancering werden er van tevoren pre-order kits verkocht en Microsoft garandeerde dan dat je een console zou krijgen. Als ik het me goed herinner was Bart Smit de enige winkelketen die daar niet aan mee wilde werken en daardoor minder Xbox 360 consoles kreeg.

Ik had mijn pre-order kit toen 4 weken van tevoren gehaald bij Dynabyte en kon gewoon op 2 december mijn 360 ophalen. Ik had toen expres niet bij Bart Smit gereserveerd omdat die niet aan de pre-orderkits deden.
Ok, dus dat is niet met elkaar te vergelijken, maar het komt er wel op neer dat BartSmit het leuk vindt om mensen te naaien die bij filialen willen kopen.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 19:44
ik heb een gewoone preorder bij de intertoys een paar weken geleden in den bosch. ik heb nu een beetje het gevoel dat ik en me broertje nog een tijd motten wachten voordat we er een hebben. mischien nog snel in de winkel in ons dorp kijken dan, maar ik verspel niks goed.

jullie zitten nu wel te zeuren dat nederland er zo weinig krijgt, maar europa totaal krijgt er miljoen... nou dan is 10000 van de 1000000 wel een beetje weinig ja... nederland heeft 16 mill mensen... anderre landen hebben er meer, maar nederland moet eigenlijk wel meer krijgen!~!!!! nu ben ik pist off :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:49:
[...]

True true, en ik ben Nintendo dan ook heel dankbaar voor de zo goed als wereldwijde launch. Maar als ze in Amerika meer dan honderd consoles per filiaal kunnen leveren, en hier nog niet eens 10. Dan vind ik dat een zeer kwalijke zaak.
Ja idd daar ben ik het ook mee eens.
Wat betreft die aantallen per filiaal, ik denk dat je het zo moet zien:
Stel europa krijgt ook 600000 consoles op launch, dan krijgen Duitsland, Frankrijk, UK en de andere grote landen een grote partij. Die zal Nintendo meer consoles geven dan de NL want je moet het wel een beetje in verhouding zien. Amerika/Canada zijn 2 grote landen en Europa uit meerdere wat kleinere landen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 11:11

The_DoubleU

Tweaker in München

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:49:
Verschillende zaken in Amerika kregen er ook maar 20. Het hangt natuurlijk ook van de grote van de stad af. New York heeft 8 miljoen inwoners, bijna de helft van NL nog al logisch dat die meer consoles krijgen.
Ik ben benieuwd hoe het hier in Ierland er aan toe gaat. Heb een pre-order staan bij HMV waar ik 15e ben. GAME, deed niet meer aan pre-orders waren allemaal al weg. (Dit was 4 weken terug).
Trouwens de console kost hier 269,- :( Rip Off Ireland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Ach, we zijn het toch wel gewend om achtergesteld te worden?

En sowieso, laten we het aantal consoles eens door het aantal inwoners delen.

Amerika: 600.000 consoles, 300.000.000 inwoners = 0,002
Nederland: 10.000 consoles, 16.000.000 inwoners = 0,000625

Dan vind ik dat nog best netjes, dat wij 'maar' 3 keer zo weinig consoles krijgen als de Amerikanen. Europa is echt niet de belangrijkste markt voor Nintendo, ik vind 3 keer zo weinig echt een fatsoenlijk getal. En sowieso...ze hadden de Wii ook kunnen uitstellen zoals Sony...dat willen we toch ook niet, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:23
Kurios schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:24:
Gezien dat mn preorder te laat was gedaan, ga ik de console maar niet kopen. Zelda dus op de GC en dan lekker wachten totdat er echt leuke games uitkomen, of dat de eersten de console alweer gaan verkopen :)
Zo doe ik het ook. Is er kans dat Zelda GC voor de 15e al in de winkels ligt of staat die releasedatum vast? Lang geleden dat ik me zo heb verheugd op een game :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hoeveel nullen heeft een miljoen volgens jou ElBarto? :p

Ik heb em iig toen bij Wehkamp besteld, ik zie wel wanneer die binnenkomt. Iig 10% korting :)

Kga wel gelijk de 8e voor de zekerheid Zelda kopen, maar neem aan dat die wel in voldoende aantallen beschikbaar zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, erg leuk die Classci Controller. Maar er zit geen c-stick op ... waar kun je gamecube spellen mee gaan spelen??? Of zijn cube controllers daluk ook gewoon nog te krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 17:04:
Vraagje, erg leuk die Classci Controller. Maar er zit geen c-stick op ... waar kun je gamecube spellen mee gaan spelen??? Of zijn cube controllers daluk ook gewoon nog te krijgen??
gamecube spellen blijf je met je cube controller spelen (volgens mij).

Is er al wat bekend over een headset (zoals bij de xbox360) het lijkt me namelijk wel gaaf om in de toekomst shooters online te spelen en dan te kunnen communiceren met je team genoten via een headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dizzytal schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:43:
[...]
Heb Wehkamp vanmiddag een mailtje gestuurd wanneer hun Wii orders worden uitgeleverd. Of dat vrijdag 8 dec is, of dat die dingen de dinsdag daarop pas uitgeleverd worden. Dit i.v.m. het niet leveren op zaterdag :(

Nog geen reply, afwachten dus maar...
Volgens een chatsessie op Wehkamp-site brengt selektvracht wel op zaterdag echter NIET op maandag. Dus wanneer je ze vrijdag of zaterdag overslaan, dan op zijn vroegste een dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 17:04:
Gamecube spellen kun je alleen met een Gamecube controller spelen. De Classic Controller heeft overigens wel degelijk een C-Stick, kijk maar naar het plaatje in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 17:07:
[...]

Is er al wat bekend over een headset (zoals bij de xbox360) het lijkt me namelijk wel gaaf om in de toekomst shooters online te spelen en dan te kunnen communiceren met je team genoten via een headset.
Nu nog niet, dat zal nog wel komen als er games komen die je ook online kan spelen. Dus misschien in begin 2007.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Hm, schijnbaar heb ik de inwonersaantallen lichtelijk overschat ja :P

Hoe dan ook, de uitkomsten blijven hetzelfde, in ieder geval in relatie tot elkaar, dus dat boeit verder niet. Zal het toch even aanpassen ;)

Zelda werd 1:1 gemaakt met de Wii dacht ik ergens gelezen te hebben, dus dat zal qua tekorten wel meevallen. Tenminste dan hoop ik, want ik heb geen spellen gereserveerd.

[ Voor 29% gewijzigd door ElBarto op 01-12-2006 17:30 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.