Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 69 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.284 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
Richard schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:17:
[...]

Do is koopavond in Breda; ga gewoon dan de stad in; er is echt wel een winkel die 'm aan je verkoopt!
Hoe zit het dan met de tekorten? Is media markt een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:59

Smoonshine

Feyenoord!!

Inmiddels het volgende naar Kassa gestuurd en op het forum van de consumentenbond geplaatst:
Middels dit bericht wil ik onder de aandacht brengen hoe Bart Smit denkt te kunnen omgaan met hun trouwe klanten.

Ik heb op 19 september 2006 een Nintendo Wii besteld bij Bart Smit. Daar deze op 8 december pas uit zou komen, werd ik op de preorder lijst gezet. Tot zover geen probleem. Ik stond 2e op de lijst en was verzekerd van een Nintendo Wii.

In die veronderstelling verkeerde ik tot aan vandaag. Via via via heb ik te horen gekregen dat Bart Smit heeft besloten om de mensen die gisteren (30 november) toevallig in staat waren om online te bestellen te verzekeren van een Wii op 8 december. Ik en velen met mij die al maanden op de preorderlijst in een filiaal staan, worden op deze manier in de kou gezet, aangezien de filialen niets geleverd krijgen.

Ik vind dit een zeer kwalijke zaak voor mijzelf en de vele vroege bestellers met mij. Ik vind dat dit naar buiten gebracht moet worden, omdat maar eens aan het licht moet komen hoe Bart Smit denkt te kunnen omgaan met klanten. Misschien dat ze er iets van leren!

Met vriendelijke groet,

Smoonshine
Inmiddels ook maar reserveringen gedaan bij de plaatselijke Intertoys, Dixons en FRS in de hoop er toch nog één te bemachtigen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElBarto schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 17:28:
Zelda werd 1:1 gemaakt met de Wii dacht ik ergens gelezen te hebben, dus dat zal qua tekorten wel meevallen. Tenminste dan hoop ik, want ik heb geen spellen gereserveerd.
Zoiets heb ik ook ergens gelezen idd, maar van mij heb je geen last; ik haal zelda pas als een nieuwe tv heb :9
Zal me eerst wel even zoet houden met Wii Play en Wii Sports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Smoonshine schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 18:08:
Inmiddels het volgende naar Kassa gestuurd en op het forum van de consumentenbond geplaatst:

[...]

Inmiddels ook maar reserveringen gedaan bij de plaatselijke Intertoys, Dixons en FRS in de hoop er toch nog één te bemachtigen.
Sinds wanneer neemt FRS preorders aan?

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Dat zal per FRS verschillen. Bij de mijne in Nijverdal deden ze het iig wel. Maar veel hoop heb ik niet. Ik sta daar 7de op de lijst ofzo. Had ik nu maar tegelijk bij de Bart Shit en 10 andere winkels besteld. Bah, ik ben er echt schijtziek van.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg no offense richting mensen in dit topic, maar het gaat nu al 8 pagina's over hoe de bartsmit iedereen naait en weet ik wat niet...kan het misschien ook over wat anders gaan? Want ja zo kom je wel aan deel 70 voor vrijdag ja... maar veel nuttigs word er niet gezegd (en als er wel iets nuttigs word gezegd, dan word dat overspoeld door 20 nutteloze berichten...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:24
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 18:09:
[...]

Zoiets heb ik ook ergens gelezen idd, maar van mij heb je geen last; ik haal zelda pas als een nieuwe tv heb :9
Zal me eerst wel even zoet houden met Wii Play en Wii Sports.
Heb straks nog wel een losse Zelda en component kabel over. ;) Een Wii komt er toch niet meer met dank aan Bart S***. :( Zal volgende week vrijdag mooi Oldenburg maar eens bezoeken. Kan me herinneren dat de lokale Mediamarkt daar pallets vol aan PSP's had liggen op de release dag.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 21:02
Hoe zit het precies met de mediamarkts? Nemen die reserveringen aan?

Want ik lees al een paar keer dat "je gewoon sochtends naaar de media markt moet gaan"
Of is de kans dan groot dat ze dan alleen reserveringen verkopen? (want dan kan ik net zo goed uitslapen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd een risico... Hier nam de MM geen preorders aan en de krantjes zeggen allemaal op = op, zal dus wel een aardige kans zijn dat je er een kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 18:36:
Zeg no offense richting mensen in dit topic, maar het gaat nu al 8 pagina's over hoe de bartsmit iedereen naait en weet ik wat niet...kan het misschien ook over wat anders gaan? Want ja zo kom je wel aan deel 70 voor vrijdag ja... maar veel nuttigs word er niet gezegd (en als er wel iets nuttigs word gezegd, dan word dat overspoeld door 20 nutteloze berichten...)
Precies. Ik ga het topic de eerst komende tijd ook niet meer volgen. Het gaat eigenlijk toch alleen maar over reserveringen en zo sinds het vorige topic...

Heb toch eens een beetje geduld man. Wat maakt het toch uit als je een weekje of twee langer moet wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:34

Zym0tiC

^_^

Na voor de afwisseling maar even iets over de cube :p
Kwam er vandaag achter dat het nogal verschil uitmaakt in kwaliteit op welke scart aansluiting je je rgb kabel aansluit. Echt te spreken was ik er nooit over maar toen ik hem vandaag per ongeluk op de 1ste ivp 2de scart aansloot ging er een wereld voor me open..... :9~ damned!

Alleen heb ik bij sommige spellen: Need for speed: Most Wanted dat boven in beeld het beeld ietsjes hol naar binnen loopt, iemand enig idee?

Dan toch nog even iets over de Wii :p
Vandaag even mijn pre-order gaan checken bij de intertoys in Roermond, krijgen ze er maar 6 binnen en ik sta 9de. Snel de hele stad afgerend en heb nog een pre-order kunnen plaatsen bij de Dynabite, plaats 18 en ze verwachten er 27 en heb daar ook gelijk met 10% korting Zelda:TP besteld :*)
En voor de zekerheid nog naar de dixons gegaan en daar konden ze me niets zeggen hoeveelste ik stond maar ze hebben me er gewoon opgezet op de lijst. Moest het maar laten weten als ik hem niet hoefde.

Komende week wordt het dus spannend :o

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:51

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Zym0tiC schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 18:57:
Na voor de afwisseling maar even iets over de cube :p
Kwam er vandaag achter dat het nogal verschil uitmaakt in kwaliteit op welke scart aansluiting je je rgb kabel aansluit. Echt te spreken was ik er nooit over maar toen ik hem vandaag per ongeluk op de 1ste ivp 2de scart aansloot ging er een wereld voor me open..... :9~ damned!
Dat is nu het verschil tussen composite over scart en RGB over scart (aka Scart-RGB).

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Creepy schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 19:02:
[...]

Dat is nu het verschil tussen composite over scart en RGB over scart (aka Scart-RGB).
Ik zie het idd, beetje raar waarom alleen scart1 hierop werkt. Ik moet trouwens nog een scart verloop blok halen. Natuurlijk wil ik de wii ook via rgb aansluiten. Kan ik hiervoor iedere verloop doos gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 12:12
ElBarto schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:55:
Ach, we zijn het toch wel gewend om achtergesteld te worden?

En sowieso, laten we het aantal consoles eens door het aantal inwoners delen.

Amerika: 600.000 consoles, 300.000.000 inwoners = 0,002
Nederland: 10.000 consoles, 16.000.000 inwoners = 0,000625

Dan vind ik dat nog best netjes, dat wij 'maar' 3 keer zo weinig consoles krijgen als de Amerikanen. Europa is echt niet de belangrijkste markt voor Nintendo, ik vind 3 keer zo weinig echt een fatsoenlijk getal. En sowieso...ze hadden de Wii ook kunnen uitstellen zoals Sony...dat willen we toch ook niet, of wel?
in verhouding zijn een groter aantal nederlanders geinteresseerd in een wii dan amerikanen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Zym0tiC schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 19:07:
[...]

Ik zie het idd, beetje raar waarom alleen scart1 hierop werkt. Ik moet trouwens nog een scart verloop blok halen. Natuurlijk wil ik de wii ook via rgb aansluiten. Kan ik hiervoor iedere verloop doos gebruiken?
Je weet dat de Wii in Europa geleverd wordt met een scart verloopstukje? Wil je echter RGB scart, dan zul je toch die aparte AV->Scart kabel moeten kopen voor de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 17:09:
[...]Gamecube spellen kun je alleen met een Gamecube controller spelen. De Classic Controller heeft overigens wel degelijk een C-Stick, kijk maar naar het plaatje in de startpost.
Ik zie 't al, zal wel komen doordat de Cube de losse sticks anders kleurt ;). Maar wel gewoon 2 stickjes, ik zat ff te maffen of zo ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens klaagden velen hiervoor nog dat Farcry Vengeance voor de Wii er erg slecht uitzag, slechter dan de Xbox versie, blijkbaar was dat een oude build op Gamespot zijn ze vrij positief over de game na een hands-on met de preview build

Hier bijv over de graphics:
Before being allowed to get our hands on the Wii Remote and Nunchuk controller for ourselves, we were given a brief demonstration of the game's controls by a representative from Ubisoft Montreal. The first thing we noticed about the Wii version of the game was that its graphics are comparable to those in the aforementioned Xbox game, with beach environments and thick vegetation that will be instantly recognizable to anyone who has played the Xbox version.
Dus valt nog mee. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 17:07:
Volgens een chatsessie op Wehkamp-site brengt selektvracht wel op zaterdag echter NIET op maandag. Dus wanneer je ze vrijdag of zaterdag overslaan, dan op zijn vroegste een dinsdag.
Daar had je die chatsessie niet voor nodig, dat staat namelijk gewoon op de site.. Veel gestelde vragen - Bezorging...

Selectvracht brengt alleen kleine paketten en kleding. Natuurlijk de Wii is klein, maar valt ie ook onder kleine paketten volgens Wehkamp.

Daarnaast mag je de Wii vrijdag afleveren bij de klant. Er is dus de mogelijkheid om die dingen donderdag al te verschepen, dan is ie er dus gewoon hoe dan ook vrijdag (zoals onze 'vrienden' van BS doen.)
Ik zie het idd, beetje raar waarom alleen scart1 hierop werkt.
Dat is redelijk normaal, hebben veel meer (alle?) conventionele TV's last van. Gewoon even in 't boekje of bij spec's kijken dan zul je het wel zien dat vaak alleen bij SCART1 RGB ondersteund wordt.

[ Voor 15% gewijzigd door dizzytal op 01-12-2006 19:39 ]

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Cleetje schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 19:16:
[...]

Je weet dat de Wii in Europa geleverd wordt met een scart verloopstukje? Wil je echter RGB scart, dan zul je toch die aparte AV->Scart kabel moeten kopen voor de Wii.
dat was al duidelijk, heb ik ook voor de cube moeten kopen. Moet alleen nog even weten of zo'n verdeeldoos problemen gaat opleveren met rgb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 18:44
ElBarto schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:55:
Ach, we zijn het toch wel gewend om achtergesteld te worden?

En sowieso, laten we het aantal consoles eens door het aantal inwoners delen.

Amerika: 600.000 consoles, 300.000.000 inwoners = 0,002
Nederland: 10.000 consoles, 16.000.000 inwoners = 0,000625

Dan vind ik dat nog best netjes, dat wij 'maar' 3 keer zo weinig consoles krijgen als de Amerikanen. Europa is echt niet de belangrijkste markt voor Nintendo, ik vind 3 keer zo weinig echt een fatsoenlijk getal. En sowieso...ze hadden de Wii ook kunnen uitstellen zoals Sony...dat willen we toch ook niet, of wel?
In europa wonen ongeveer evenveel mensen als in america en ik meen ergens gelezen te hebben dat nintendo belooft heeft dat er meer dan de gamecube lauch (500.000) geleverd zouden worden voor heel europa. Dus ga maar uit van de zelfde berekening als jij voor america heb gedaan.
Maar in bepaalde landen in oost europa zal de vraag een stuk lager liggen omdat een groot deel van de bevolking daar het geld er niet voor heeft. Als het dus waar is dat Nederland (één van de rijkste landen in europa) er maar 10.000 krijgt zou dat echt absurd zijn !
Dan zou ik mij echt gaan afvragen wat voor prutsers er bij nintendo de leiding hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Ik heb net bericht ontvangen van mijn leverancier. Wij krijgen de helft van de bestelling, dus twee Wii's en twee keer de games die we besteld hadden. De rest wordt de week daarop uitgeleverd. Wij (twee vrienden en ik) hebben dus in elk geval alvast een deel volgende week vrijdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 18:25:
Dat zal per FRS verschillen. Bij de mijne in Nijverdal deden ze het iig wel. Maar veel hoop heb ik niet. Ik sta daar 7de op de lijst ofzo. Had ik nu maar tegelijk bij de Bart Shit en 10 andere winkels besteld. Bah, ik ben er echt schijtziek van.
Oh ja dat helpt, preorderen bij 30 winkels waar je der maar 1 van haalt.

Kom zeg ...

Als ik bart smit was had ik hetzelfde gedaan omdat veel van de preorders toch niet worden opgehaald en nu hebben ze het geld al binnen.

Bart Smit verkoopt toch wel en een preorder is vrijblijvend, voor zowel jou als de winkel. Bart Smit is je weetelijk gezien niks schuldig.

Nou ik het toch heb over mensen die veel preorderen maar toch maar 1 halen. Hierdoor kunnen velen mensen die gewoon 1 preorder willen ergens dat niet eens meer doen omdat alles vol staat.

Dan zou je dus de wii kunnen kopen in de winkel van de mensen die hem niet kunnen ophalen ja, maarja, ik en velen met mij moeten gewoon werken dus dan is het weer te laat.

Mensen die bij meerdere preorderen maken het onnodig moeilijk voor anderen, als je bij 1 besteld gewoon en je staat hoog op de lijst is het toch genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passie-m
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:24
Weet iemand toevallig als de component kabels al tekoop zijn bij de release vrijdag?
want heb geen zin om zelda met me brakker scart te spelen.. me nieuwe lcd vindt dit niet zo fijne aansluiting.. lijkt wel een psx me GC nu :S

en ja heb een rgb kabel...maar geeft net zo'n brak beeld als zonder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 09:19
Oke, het spijt me ZEER voor de N00Bish vraag!
Ehm.. ik heb 'n TV en PC op m'n kamer.
Mijn 19" LCD scherm is groter dan mijn TV :P
Eh.. welke kabel heb ik nou nodig om m'n Wii op m'n LCD aan te sluiten?
(ehh.. hij hangt aan m'n pc via zo'n blauw aansluiting zeg maar:P was dat niet DVI ofzo ? xD )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
stijnos daar kun je geen kabel voor kopen (niet op het eerste moment misschien dat er later 3rd party vga kabels op de markt komen)
je kunt zoiets Afbeeldingslocatie: http://www.alternate.nl/pix/prodpic/450x450/j/jk-j44.jpg
http://www.alternate.nl/h...K%23J44&showTechData=true gebruiken maar de kwaliteit is niet je van het

-topic gaat trouwens wel hard maar zoals al eerder gemeld gaat het meeste alleen over de bs pre-orders
srry hoor maar iedereen weet het nu wel en het is lullig maar probeer gewoon ergens anders een pre-order te plaatsen ofzo maar ik vind deel 69 tot nu toe eigenlijk maar een slappe thread om eerlijk te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de release.

Ik vind het logisch dat een land als Amerika naar verhouding veel meer Wii's krijgt dan Nederland. In Nederland hebben we allemaal Nintendo verlaten en gekozen voor Microsoft en Sony. Als Nintendo Nederland dan op priotiteitenlijstje #50 plaatst dan is dat logisch.

Dat er een schaarste komt heeft te maken met de hype op het internet. Iedereen die elkaar gek loopt te maken en bij 5 zaken pre orders heeft, ja, dan krijg je schaarste. Ik heb zelf hierdoor 4(!) component kabels moeten bestellen omdat geen enkele zaak de garantie gaf. Ik raak ze wel kwijt als ik ze alle 4 geleverd krijg terwijl ik helemaal geen handelaar ben of zo, wil gewoon een kabel hebben.

Nintendo valt wel aan te rekenen dat ze eerst hard hebben geroepen dat er geen schaarste zou zijn en dat die wel ontstaan is. Ze hadden na de flop N64 en het matige succes van de Gamecube (onterecht, de GC heeft veel betere spellen dan PS1,PS2 en XBOX1 en 2 bij elkaar!) niet verwacht dat er zo een hype zou ontstaan. Dat zien we ook terug in de prijs: 250 euro is 550 gulden, echt niet weinig geld. En je koopt er een extra spel en controller en RGB kabel bij en ben je 390 euro kwijt: 850 gulden!

Nintendo zou ook met $199 en 199 euro nog winst maken op de console. Maar waarom dat vragen als de halve wereld er een wil hebben en de concurrentie 399 respectievelijk 599 euro vraagt.

Dat van Bart Smit is natuurlijk een snelle jongen op het Hoofdkantoor die met een probleem zit. 5 keer zoveel 'reserveringen' als bestellingen. Dan maar hap snap: alles op internet, dan hebben we dat geld alvast binnen.
Bart Smit had iedereen centraal moeten registreren met een uniek oplopend nummer en de preorders een paar dagen alleen beschikbaar moeten stellen voor mensen met dit hun pre order en dan uitleveren op basis van laagste nummer.

Maar ja, dat krijg je als je niet nadenkt over de mogelijkheden. Ze hebben wel veel badwill gekweekt maar het interesseert ze geen reet want nu lopen mensen naar de Intertoys en E-Plaza. Zelfde eigenaar.

Je moet dus naar de V&D, Free Record Shop en Toys R Us voor al je toekomstige spelaankopen. Of beter, de lokale gameszaak. Die hebben hart voor de gamers.

Just my 2 lousy cents. Now I am off to play Zelda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Om er maar even op in te gaan. Ik heb bewust maar bij 1 winkel en flink op tijd gepreorderd. Ik ben bewust naar de Bart Smit gegaan in een redelijk grote plaats, omdat die er vaak genoeg krijgen. Puur om zeker te zijn dat ik er 1 zou hebben op dag 1. Bij meer winkels preorderen vond ik niet nodig, ik stond hoog op de lijst bij een grote keten, dus waarom zou ik?

Zelfs heb ik gisteren van online bestellen bij BS afgezien, want ik was toch wel verzekerd. Nu denk ik, was ik diezelfde dag ook nog maar even naar de buurman (Intertoys) gelopen en had daar ook besteld, dan was er nu niets aan de hand geweest. Nu is het maar afwachten of ik er 8 december nog 1 heb en mag ik hopen dat die mensen die er 3 besteld hebben er maar 1tje ophalen.

Tuurlijk is Bart Smit mij niets verplicht, er is verder niets getekend. Maar ik en veel anderen zijn er natuurlijk niet voor niets zo vroeg bij. 4 dagen langer wachten is ook geen wereldramp, maar dankzij deze actie kan Bart Smit die Wii wat mij betreft in zijn reet steken. Ik denk dat zij de enige toko zijn die het presteren mensen die langer op de lijst staan dan 3 maanden geen Wii leveren. Ook al moet ik 10 dagen langer wachten bij een andere toko, die van BS haal ik niet meer op.

Maar laten we er maar over ophouden, beter wordt het er toch niet van. Ik lees op 8 december wel jalours de persoonlijke ervaringen van iedereen die wel zo slim is geweest niet bij een BS filiaal te preorderen :'(

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Zoals beloofd een update van de spullen in de winkels in Rotterdam Centrum:

MM heeft nog steeds een stapel COD3 ad EUR 58,99 (stuk of 25)
Future Zone heeft COD3 ook op voorraad (EUR 59,99)
Dixons: niets (verkoper meldde mij dat preorder voor 8/12 geen zin meer had)
FRS / E-Plaza / V&D niets

Nergens accessoires (behalve die spuuglelijke wit/grijze gamecube controller met een Wii vermelding erop van Piranha geloof ik ad EUR 9,99) nergens andere games of Wii pods; ook de reclame valt tegen. Hier en daar een vierkante witte doos met Wii komt 8/12 erop.

Heb maar een half uur pauze, dus de rest kon ik niet bezoeken, maar ik verwacht dat BS / Dynabyyte / Bijenkorf / Music Store / Intertoys ook niets hadden (daar gaan we maandag weer eens langs).

Ik meld me wel weer als ik echt iets nieuws zie, want op deze manier is het niet zinvol.

Op 8/12 kan ik in ieder geval wel in een uurtje alle winkels af hoop ik :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 08:54
Ik heb er juist zin aan om op 'jacht' te gaan op 8 december, dat is een reden waarom ik nooit iets pre-order (tenzij het import betreft). De jacht en de spanning vooraf vind ik heerlijk :p.
Destijd met OoT ging ik een week lang elke winkel af om te kijken of hij al ergens lag, ik was ook altijd op de hoogte van elk spel dat in de winkels kwam te liggen door engelse bladen te lezen enzo.

I'm a freak B)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reactie bart smit op mijn email;
Geachte <naam>

Wij hebben uw e-mail ontvangen en danken u hiervoor.

Volgende week is het zover, de Nintendo Wii wordt gelanceerd.

U hebt bij ons een Wii spelcomputer gereserveerd, echter krijgen wij helaas
niet het aantal consoles uitgeleverd dat wij zouden moeten krijgen, rekening
houdende met het overweldigende aantal reserveringen dat wij hebben binnen
gekregen.

Degen die het eerst bij ons heeft gereserveerd heeft inmiddels de mogelijkheid
gekregen om te bestellen. De geringe voorraad is alweer uitverkocht….

Er volgen natuurlijke verdere leveringen, echter weten wij niet hoeveel stuks
dit zullen zijn.

U blijft in onze reserveringslijst staan, en wij zullen wederom op volgorde van
reservering een bericht sturen dat u de Wii spelcomputer kunt bestellen.

De online klanten hebben geen voorrang op de reserveringen in de winkel,
sommige online reserveringen staan ook al ruim 06 maanden.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Geesh wat zielig, nou doen ze ook nog eens of het helemaal niet waar is! En dan ook nog eens Nintendo de schuld geven net zoals die gameshop die de Wii helemaal niet in zijn assortiment opnam!

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

jongens laat het los!
Bart Shit is het niet waard!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Ach, ik heb daar toch niet gepre-ordered, maar als ik dat zo hoor is het enige dat goed is aan Bart Smit zijn voornaam :P

Maar om nou Kassa in te schakelen en het bij de consumentenbond te melden vind ik echt te ver gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, Bart Smit heeft iets gedaan wat misschien dom is, maar er valt niet veel meer aan te veranderen.
Het enige wat de gedupeerden kunnen doen is niet meer met BS in zee gaan of hopen dat ze het een eventuele volgende keer beter aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart smit heeft 2 keuzes:
1: Beide ladingen verdelen over de winkels en internet bestellingen, wat waarschijnlijk voor ruzie zorgt in winkels.
2: Eerste lichting opsturen naar internet klanten en een week wachten totdat er "voldoende" Wii's zijn voor de winkels, en wellicht kan Nintendo de aantallen voor de 2e levering nog wat opschroeven.

Daarnaast zijn winkels niet stom, als iedereen dubbel besteld...
Het is wel heel lullig voor de mensen die eerste of tweede op zo'n lijst staan en dan alsnog een week moeten wachten. Terwijl ik met nummertje 12 gewoon een wii kan ophalen volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap die hele heisa niet. Je hebt al 15+ jaar gedaan zonder Wii. Een paar maanden meer overleef je ook wel. Ik wil ook wel een Wii maar het kan me echt niet boeien of ik die nu op de launchdate koop of iets later. Ik snap niet waarom je zo'n ding precies op de launchdate moet hebben. Get a life zou ik zeggen O-) Er zijn wel leukere dingen nog hoor :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2006 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 22:16:
Ik snap die hele heisa niet. Je hebt al 15+ jaar gedaan zonder Wii. Een paar maanden meer overleef je ook wel. Ik wil ook wel een Wii maar het kan me echt niet boeien of ik die nu op de launchdate koop of iets later. Ik snap niet waarom je zo'n ding precies op de launchdate moet hebben. Get a life zou ik zeggen O-) Er zijn wel leukere dingen nog hoor :P
Tja ach... ik had ook gek geworden als de intertoys me dit had geflikt... het gaat mij niet zozeer om de Wii maar meer om Zelda. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Passie-m schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 20:31:
Weet iemand toevallig als de component kabels al tekoop zijn bij de release vrijdag?
want heb geen zin om zelda met me brakker scart te spelen.. me nieuwe lcd vindt dit niet zo fijne aansluiting.. lijkt wel een psx me GC nu :S

en ja heb een rgb kabel...maar geeft net zo'n brak beeld als zonder :(
Dat had ik dus ook, wat bij mij hielp was de kabel aan te sluiten op een andere scart ingang van de tv, bij mij de 1ste. Ik neem aan dat je wel een originele Nintendo kabel hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 16:57

Snippertje

Light up your life

Welke gamecube controllers zijn goed? Ik was vandaag in de stad en ze hadden Piranha en Big Ben en de normale... De normale was met draad en 35 euro :O Welke moet ik kiezen? Die andere 2 waren draadloos en goedkoper, maar ik weet niet hoe de kwaliteit is...

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Bij de Dixons zijn de normale 1st party controllers 15 euro en de draadloze Wavebirds 20. Of 20/25. In ieder geval waren ze niet duur en raad ik je - in ieder geval bij Nintendo- altijd 1st party spul aan aangezien dat niet kapot te krijgen lijkt te zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door ElBarto op 02-12-2006 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet dat de Wii 100% compatible is met de Gamecube. Net even de GC versie van Super Monkey Ball gespeeld en het is 100% hetzelfde. Geen glitches, errors of vertragingen.
Werkt perfect! Ook het ' inslikken ' van de kleine GC disk gaat prima.
In combinatie met de WaveBird is het toch wireless spelen. Kan me niet voorstellen dat SMB Wii versie beter is. Ik weet niet of het de moeite waard is om die te kopen, verschillende recensies over gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo ben ik ff in stad geweest vandaag:)
bij e-plaza heb ik in september gereserveerd en sta ik 19e. Ze hebben 60 besteld en verwachten niet minder dan 30 stuks op 6 december al te kunenn verkopen. De reserveringen die niet zijn opgehaaldf komen dan de 9e gewoon vrij:) dat is nog is goede hoop:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 21:02:
Je moet dus naar de V&D, Free Record Shop en Toys R Us voor al je toekomstige spelaankopen. Of beter, de lokale gameszaak. Die hebben hart voor de gamers.
Toys 'R' Us krijgt hun spulletjes uit het zelfde magazijn als Bart Smit, Intertoys, enz. Heb er zelf gewerkt, dus kan het weten.

Volgende week ga ik ook op missie. Een hoop winkels hier in de stad en buursteden, dus ik moet wel met iets thuis kunnen komen lijkt me. Als dat zo is dan is het volgende week donderdag of vrijdag party-time hier! :Y) En wanneer mijn missie faalt, dan moet ik nog maar een weekje of wat wachten helaas... Maar ik schat mijn kansen toch wel vrij hoog in eerlijk gezegd.

Time Crisis 2 & 3 voor de PlayStation 2 bemachtigen was op zich wel mijn zwaarste missie tot nu toe. Eens kijken of de Wii nog wat meer uitdaging met zich mee brengt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 16:57

Snippertje

Light up your life

ElBarto schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 00:09:
Bij de Dixons zijn de normale 1st party controllers 15 euro en de draadloze Wavebirds 20. Of 20/25. In ieder geval waren ze niet duur en raad ik je - in ieder geval bij Nintendo- altijd 1st party spul aan aangezien dat niet kapot te krijgen lijkt te zijn.
Bij de dixons in alphen was de wavebird 40 euro en de normale 35... Overigens stond er ook een gamecube (met beschadigde doos) voor 50 euro incl. Mario kart. Kan je nog beter dat kopen dan een controller 8)7

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Ik heb gehoord dat je een smalle strip op de tv moet leggen voor het detecteren van je bewegingen. Hoe groot is die strip, omdat mijn center speaker dus ook op de tv ligt. Ik ben benieuwd of er dan wel genoeg plaats is.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKillingBean schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 00:40:
Ik heb gehoord dat je een smalle strip op de tv moet leggen voor het detecteren van je bewegingen. Hoe groot is die strip, omdat mijn center speaker dus ook op de tv ligt. Ik ben benieuwd of er dan wel genoeg plaats is.
ongeveer 20cm lang.

Afbeeldingslocatie: http://www.gameguru.in/images/wiipen.jpg

Google: Wii sensor bar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 21:02:
[ grote knip ]
Now I am off to play Zelda.
... ik haat je :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 22:22:
[...]

Tja ach... ik had ook gek geworden als de intertoys me dit had geflikt... het gaat mij niet zozeer om de Wii maar meer om Zelda. :P
Amen @Zelda!!!! Koop de afgelopen 3 generaties Nintendo bijna alleen hiervoor....Hebben ze Zelda afkickcursussen???

Ik snap de redenaties trouwens niet van de mensen die 'BS verdedigen' (let wel tussen aanhalingstekens, wil niemand op zn tenen trappen). BS gaat de consoles die ge-preordered zijn en niet afgehaald worden echt wel verkopen. Het is gewoon een kwestie van makkelijk snel geld verdienen. Beetje jammer als je mij vraagt, je klanten blij maken met een dooie mus. Ook al hebben ze niks aan betaald. Vind het echt sneu, hoeveel gasten lopen daar niet tussen die het echt serieus besteld hebben. Als je tekorten en valse preoders aan ziet komen, vraag dan om een aanbetaling, dan komen ze echt wel.

[ Voor 5% gewijzigd door T4F.nl_Muad op 02-12-2006 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Razor.Timo schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 00:05:
Welke gamecube controllers zijn goed?
Al gemeld maar benadruk het nog even: Nintendo produkten zijn altijd beter. Goedkoop is duurkoop.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Sorry voor de vervelende vraag maar die component kabels geven bij normale tv's dus ook beter beeld? En hoezo gooien ze die dan niet standaard erbij?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Postius schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 03:29:
Sorry voor de vervelende vraag maar die component kabels geven bij normale tv's dus ook beter beeld? En hoezo gooien ze die dan niet standaard erbij?
Er zijn maar weinig non-HD CRT TV's met component ingang te koop hier in europa, dus om daarop beter beeld te krijgen heb je een RGB kabel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
Wii GET! Met Zelda, Red Steel, Hajimete no Wii (Wii Play), Wii Sports en een extra nun-chuck. Gekkenhuis trouwens, alle games zijn nu al overal uitverkocht hier. Was net op tijd (de games kon je niet reserveren, alleen de Wii zelf). Stonden 200 mensen of zo te wachten voor de winkel! Maar goed, heb net mijn en mijn vriendin d'r Mii gemaakt. Nu tijd voor een potje tennis! :D

edit: Inmiddels alle games uit Wii Sports gedaan, en zoals op in de reviews ook al viel te lezen zijn Tennis en Bowling het leukst. Honkbal vond ik zelf ook wel grappig. Golf snapte m'n vriendin echter niet (het lukte 'r niet goed om te slaan) en ik had wat moeite met boxen :'(

Hajimete no Wii (Wii Play) bevat ook wel grappige spelletjes. Ik vind tot heden Hockey het leukst. :)

Verder Red Steel een half uurtje geprobeerd, en ik kan me voorstellen dat veel mensen afknappen op de consoles. Ik weet echter nog niet of het ligt aan mijn gebrek aan ervaring met de Wiimote en het spel, of dat het gewoon nooit zal wennen. Heb goede hoop echter, aangezien het na een half uurtje al wat beter gaat dan in het begin. Ik betrap mezelf er soms nog steeds op m'n Wiimote te willen verzetten, zoals bij een muis. Hopelijk lukt het wat beter na wat meer spelen. :)

Nu dat allemaal even getest is, is het eindelijk de beurt aan Zelda! :D

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 20-09 19:30
hmm als ik toch geen Wii heb vrijdag (speciaal vrij genomen hiervoor) dan ga ik echt flippen.... heb al gereserveerd in februari ofzo

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
http://wii.ign.com/articles/748/748727p1.html

Blij dat ik in Hakodate zit, en niet in Tokyo. 1500 man voor een winkel om half 6 's ochtends, lekker lekker.

edit: Op pagina 2 wordt het nog gekker:
Famitsu reports that the main Yodobashi Camera shop in Osaka continued to accept people until it reached the 3,000 mark at a bit past 6 am.
De Toys 'R Us waar ik m'n Wii heb gehaald had overigens uiteindelijk 223 Wii's binnen gekregen. 115 gingen naar de pre-orders van vorige week (waaronder eentje voor mij). En 108 voor mensen die nu voor de winkel stonden te wachten. Om half 10 werd er aan het einde van de rij al een bordje opgehangen dat ze helemaal uitverkocht waren. Ik dacht dat de rij vandaag wel mee zou vallen, omdat ik dacht dat alleen die 115 gepre-orderde Wii's opgehaald konden worden, dus was er "pas" om half 9 oid. Ik dacht laat ik wat vroeger gaan, zodat ik iig Zelda niet mis loop (games kon je niet pre-orderen bij TRU). Maar dat viel dus tegen. Was nummer 150 oid in de rij. Onder de TRU zit een electronicazaak, waar de Wii en ook de software al lang en breed gereserveerd was. M'n vriendin liep er echter even binnen toen deze zaak om half 10 open ging, en ondanks dat er op stond dat de games uitverkocht waren kreeg ze ze gewoon mee. Dus of ze hebben er onverwacht meer binnen gekregen, of de verkoper heeft ze per ongeluk verkocht ondanks de pre-orders. Hoe dan ook, ik heb de Wii en wat games, dus ik ben blij. :D

[ Voor 99% gewijzigd door Captain N op 02-12-2006 09:04 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passie-m
  • Laatst online: 21:24
Zym0tiC schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 22:30:
[...]

Dat had ik dus ook, wat bij mij hielp was de kabel aan te sluiten op een andere scart ingang van de tv, bij mij de 1ste. Ik neem aan dat je wel een originele Nintendo kabel hebt?
Ja ik heb ook nog eens een rgb kable van nintendo zelf gekocht toen.. maar beeld bleeft brak..
heb zo het idee dat dit gewoon aan me scart ingang ligt.

daarom wil ik vanaf dag 1 een composiet kabel.. alleen weet dus niet als die al tekoop zijn volgende week..

heb dit model tv : http://www.samsung.com/nl...b.asp?page=Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

ElBarto schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 00:09:
Dat laatste klopt niet echt hoor, ik heb een Wavebird met stick die niet meer ok is ;( Maar idd, even een nieuwe ophalen. Nu nog kijken of ik een WB of normale controller neem. Heb momenteel 1 pad met draad (zat tenslotte bij de cube :P) en 3 zonder. Maar goed, het scheelt zo weinig geld. En WBs zijn behoorlijk zuinig met batterijen! :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-02 22:53
Weet iemand of je voor Wii play en Wii sports een Nunchuk nodig hebt? Ben deze namelijk vergeten te bestellen. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:25
Passie-m schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 09:21:
[...]
daarom wil ik vanaf dag 1 een composiet kabel.. alleen weet dus niet als die al tekoop zijn volgende week..

heb dit model tv : http://www.samsung.com/nl...b.asp?page=Specifications
Je wil een component kabel ;)
Captain N schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 08:55:
Hoe dan ook, ik heb de Wii en wat games, dus ik ben blij. :D
Feli! Overigens zijn de eerste 400.000 overal in Japan uitverkocht, dus dat gaat lekker snel zo :P
GekkeCoen schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 10:09:
Weet iemand of je voor Wii play en Wii sports een Nunchuk nodig hebt? Ben deze namelijk vergeten te bestellen. :s
Nee, niet voor alle games. Voor Wii Play heb je die sowieso niet nodig. Voor Wii sports heb je die alleen nodig bij boxen.

Een trailer met het eerste beelmateriaal van SSX: Blur. De SSX voor de Wii, die in het voorjaar gaat uitkomen. Het ziet er goed uit, met een leuke stijl :). http://gonintendo.com/?p=9670.

Verder zijn op Gamevideos intro's te vinden van Wing Island en Micro Nesia en nog veel meer, zoals beeldmateriaal van de rijen in Japan, de Japanse Virtual Console etc.

Op Gamespot zijn drie nieuwe (gameplay) video's te vinden van NFS:Carbon.

Tot slot een commercial van Pokemon Colloseum (let op directe link): http://www.pokemon.co.jp/.../cf1201_01-mov02_300k.wmv . Grappig trouwens, het is best wel een revolutionaire titel, want het maakt als eerste gebruik van de online multiplayer mogelijkheden en als eerste van de DS connectivity :*) .

[ Voor 10% gewijzigd door Hoedje op 02-12-2006 10:12 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@GekkeCoen: Ik denk dat de nunchuk redelijk goed te krijgen is na de launch, dus ik zou me er niet al te veel zorgen om maken. Volgens mij las ik ergens ook (dit topic, of op insidegamer) dat de Bart Smit geen consoles heeft bij launch, maar wel accesoires. En als je bijvoorbeeld kijkt op hun website zie je dat de console zelf natuurlijk allang is uitverkocht, de games en controllers nog wel beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over accesoires zou ik me idd geen zorgen maken.
Alleen de console en misschien Zelda zullen moeilijk worden te verkrijgen als je nergens preorders hebt staan.
Een trailer met het eerste beelmateriaal van SSX: Blur. De SSX voor de Wii, die in het voorjaar gaat uitkomen. Het ziet er goed uit, met een leuke stijl :). http://gonintendo.com/?p=9670.
Ziet er goed uit, denk dat ik voor de Wii wel weer een SSX ga halen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 13:58

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Voor de liefhebber een Youtube filmpje van de eerste pogingen om de WiiMote aan een PC te knopen:

http://www.youtube.com/watch?v=9iBaKsh5z_o&eurl=

En deze site voor meer info http://www.wiili.org/Wiimote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hoedje schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 10:11:
Feli! Overigens zijn de eerste 400.000 overal in Japan uitverkocht, dus dat gaat lekker snel zo :P
Thanks. :)
Nee, niet voor alle games. Voor Wii Play heb je die sowieso niet nodig. Voor Wii sports heb je die alleen nodig bij boxen.
Ook in Wii Play heb je de nun-chuck nodig, in het spelletje met die tankjes (overigens best lachen dat). In Amerika zijn die nun-chucks trouwens behoorlijk lastig te krijgen als ik dat zo lees op GoNintendo... Hier kon je (als je lang genoeg in de rij had gestaan) aangeven voor de ingang van de winkel welke software en accessoires je wilde hebben, want er lag nog niks in de winkel zelf (alles werd toch gelijk verkocht). In die winkel eronder lagen ook geen nun-chucks (meer?).

Voor degenen die de Wii al hebben: wat is jullie record tot heden met de Bowling training waar je steeds meer pins krijgt? Ik gooide net 75 pins in 1x om: sutoraiku!! :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

ik heb eindelijk me dimension plus betalings mailtje :D

weet iemand hoe je precies met paypal betaalt ? (heb altijd via ebay paypal gewerkt maar nu moet je dus een email adres of telefoonnummer invoeren... (van dim plus dus ... maar welk telefoon nummer of email adres :S ?)

[ Voor 52% gewijzigd door Alien B.O.B. op 02-12-2006 11:36 ]

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Hoedje schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 10:11:
[...]
AAAHH. Er komt een nieuwe SSX _/-\o_

Ik wist dit helemaal niet. Wel Wii exclusive zo te zien. Ik had mijn pre-order gecancelled, maar er komt 100% zeker een Wii op de dag dat SSX uit komt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-09 14:22

S1W

Net ff een rondje winkelcentrum Haarlem Schalkwijk gedaan:
  • Dixons --> allemaal uitverkocht voor de 8e, wilde geen aantallen noemen
  • Intertoys --> Krijgt er 8 binnen, allemaal verkocht, maar krijgt een week later weer 8 stuks die nog niet gereserveerd waren.
  • Gameshop Digifan --> allemaal uitverkocht voor de 8e, de sjagerijnige verkoper beweerde dat de vrije verkoop pas half januari / februari zin zou hebben. Lijkt mij een BS verhaal.
  • Free --> Dat is het mooiste verhaal, hij had pas 1 (!!) reservering, maar wist niet hoeveel hij binnen zou krijgen de 8e. Ik heb me maar meteen als nummer 2 op de lijst laten zetten, word keurig gebeld als het ding binnen is :D
  • E-plaza --> niet geweest, maar ook daar waren de reserverings formulieren al weggehaald vorige week.
Al met al denk ik dat je vrijdag best wel een Wii kan scoren als je een rondje winkels doet, en anders een weekje wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
PWM schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 11:28:
[...]

AAAHH. Er komt een nieuwe SSX _/-\o_

Ik wist dit helemaal niet. Wel Wii exclusive zo te zien. Ik had mijn pre-order gecancelled, maar er komt 100% zeker een Wii op de dag dat SSX uit komt d:)b
Zonde, hij staat al een tijdje op de officiele lijst: http://ms.nintendo-europe..._launchtitles.html&l=nlNL. Hij komt dus voor 31 maart 2007 uit :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

http://wii.ign.com/articles/748/748727p1.html

Blij dat ik in Hakodate zit, en niet in Tokyo. 1500 man voor een winkel om half 6 's ochtends, lekker lekker.

edit: Op pagina 2 wordt het nog gekker:

[...]

De Toys 'R Us waar ik m'n Wii heb gehaald had overigens uiteindelijk 223 Wii's binnen gekregen. 115 gingen naar de pre-orders van vorige week (waaronder eentje voor mij). En 108 voor mensen die nu voor de winkel stonden te wachten. Om half 10 werd er aan het einde van de rij al een bordje opgehangen dat ze helemaal uitverkocht waren. Ik dacht dat de rij vandaag wel mee zou vallen, omdat ik dacht dat alleen die 115 gepre-orderde Wii's opgehaald konden worden, dus was er "pas" om half 9 oid. Ik dacht laat ik wat vroeger gaan, zodat ik iig Zelda niet mis loop (games kon je niet pre-orderen bij TRU). Maar dat viel dus tegen. Was nummer 150 oid in de rij. Onder de TRU zit een electronicazaak, waar de Wii en ook de software al lang en breed gereserveerd was. M'n vriendin liep er echter even binnen toen deze zaak om half 10 open ging, en ondanks dat er op stond dat de games uitverkocht waren kreeg ze ze gewoon mee. Dus of ze hebben er onverwacht meer binnen gekregen, of de verkoper heeft ze per ongeluk verkocht ondanks de pre-orders. Hoe dan ook, ik heb de Wii en wat games, dus ik ben blij. :D
sugoi! wii ga suki desu. shitai!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe dan ook, ik heb de Wii en wat games, dus ik ben blij. :D
^_^ tot over 2 weken :P (als je zelda uitgespeeld hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam op 1up.com de top 10 'complaints about the wii' tegen.

http://www.1up.com/do/feature?cId=3155556

Zitten er wel een paar bij die echt heel jammer zijn, zoals het niet mee kunnen nemen van je vitrual console games naar vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Dat vind ik niet meer dan logisch. Anders koopt een van je vrienden het en gaat het 20x door. Nintendo blijft een bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
me_mrtn schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 13:25:
Dat vind ik niet meer dan logisch. Anders koopt een van je vrienden het en gaat het 20x door. Nintendo blijft een bedrijf.
Precies, anders wordt het 1 keer gekocht en door 10 mensen gespeeld en verdient Nintendo er nog nauwelijks iets aan. Waar ik veel meer problemen mee heb is het feit dat de Wii niet regiovrij is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
FreeLoader werkt in ieder geval voor GameCube-games, maar voor Wii-games ben ik niet helemaal zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

ElBarto schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 13:26:
[...]

Precies, anders wordt het 1 keer gekocht en door 10 mensen gespeeld en verdient Nintendo er nog nauwelijks iets aan. Waar ik veel meer problemen mee heb is het feit dat de Wii niet regiovrij is...
welke console heeft dat ooit wel gehad in de nieuwe generatie? Het is redelijk jammer ja, maar alle thuis consoles (dus niet de handhelds) hebben dat al sinds de NES ofzo :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
vind ik nogal logisch idd. Anders kan je floppy style je games met al je vrienden delen. Als je per se VC games wilt spelen bij vrienden, dan kan je toch gewoon je wii meenemen? Hij is niet bepaald groot.

Misschien kan je zelfs onder jou naam inloggen op je vriends Wii en dan gratis ff die game downloaden, maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Hoe lang zal het duren om oude games vanaf een sd kaartje te spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:42

Richard

Kuru Kuru Kururin

Zoals eerder vemeldt, de Games @ MediaMarkt:

Afbeeldingslocatie: http://www.dekeijzer.eu/wii/cod1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dekeijzer.eu/wii/cod2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dekeijzer.eu/wii/cod3.jpg

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:56

SilencerNL

No remorse

Net nog even bij de Intertoys langsgeweest hier in het dorp. Het hoofdkantoor heeft ze toegezegd dat ze 14 Wii's binnenkrijgen, genoeg om alle pre-orders te voorzien! *O* Donderdagavond dus maar even bellen of het klopt, hoef ik ook niet op klopjacht :-)

Ik zag trouwens ook dat ze al één Wii game in de winkel hadden liggen: Call of Duty 3.

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Heeft nintendo nou wel of niet een tekort, of ontkennen ze het gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Laatst online: 09:33
danielkraak schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 14:25:
Heeft nintendo nou wel of niet een tekort, of ontkennen ze het gewoon?
Tuurlijk hebben ze een tekort ;) Maar dat is denk ik altijd zo geweest bij (bijna) alle console launches :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
S1W schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 11:56:
Net ff een rondje winkelcentrum Haarlem Schalkwijk gedaan:
  • Dixons --> allemaal uitverkocht voor de 8e, wilde geen aantallen noemen
  • Intertoys --> Krijgt er 8 binnen, allemaal verkocht, maar krijgt een week later weer 8 stuks die nog niet gereserveerd waren.
  • Gameshop Digifan --> allemaal uitverkocht voor de 8e, de sjagerijnige verkoper beweerde dat de vrije verkoop pas half januari / februari zin zou hebben. Lijkt mij een BS verhaal.
  • Free --> Dat is het mooiste verhaal, hij had pas 1 (!!) reservering, maar wist niet hoeveel hij binnen zou krijgen de 8e. Ik heb me maar meteen als nummer 2 op de lijst laten zetten, word keurig gebeld als het ding binnen is :D
  • E-plaza --> niet geweest, maar ook daar waren de reserverings formulieren al weggehaald vorige week.
Al met al denk ik dat je vrijdag best wel een Wii kan scoren als je een rondje winkels doet, en anders een weekje wachten...
Heb een maand geleden in Schalkwijk gereserveerd. Dixons nam toen al geen preorders aan; GameShop niet geweest aangezien ze altijd kleine aantallen hebben (vrije verkoop verhaal lijkt me niet helemaal uit de lucht gegrepen) en E-Plaza had op dat moment 9 preorders. Ik heb het idee dat Nintendo zich flink verkeken heeft op Nederland...

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Icelus schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 14:52:
[...]
Heb een maand geleden in Schalkwijk gereserveerd. Dixons nam toen al geen preorders aan; GameShop niet geweest aangezien ze altijd kleine aantallen hebben (vrije verkoop verhaal lijkt me niet helemaal uit de lucht gegrepen) en E-Plaza had op dat moment 9 preorders. Ik heb het idee dat Nintendo zich flink verkeken heeft op Nederland...
Als je ziet dat Japan ook is uitverkocht denk ik niet dat dat met Nederland te maken heeft, maar met het aantal verkrijgbare Wii's. Ik ben benieuwd of ik er nog 1 kan bemachtigen vrijdag. Ben in ieder geval de hele dag vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik snap de drukte om de pre-orders ook niet helemaal. Volgens mij levert Nintendo gewoon door en dan wacht je toch gewoon een weekje? Ik heb hem zelf liever ook op dag 1, maar een weekje wachten is geen rampofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Richard schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 13:52:
Zoals eerder vemeldt, de Games @ MediaMarkt:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Geestig CoD2 was ook de eerste 360 game die overal in de winkels lag :)

Kost ie?
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 15:11:
Ik snap de drukte om de pre-orders ook niet helemaal. Volgens mij levert Nintendo gewoon door en dan wacht je toch gewoon een weekje? Ik heb hem zelf liever ook op dag 1, maar een weekje wachten is geen rampofzo.
Nintendo heeft aangeven genoeg consoles te hebben met launch. Dat blijkt dus niet zo te zijn. Waarom er wel vanuit gaan dat ze die week erna wel doorleveren?

[ Voor 36% gewijzigd door PWM op 02-12-2006 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
PWM schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 15:18:
[...]
Nintendo heeft aangeven genoeg consoles te hebben met launch. Dat blijkt dus niet zo te zijn. Waarom er wel vanuit gaan dat ze die week erna wel doorleveren?
Tja, wat is dat toch voor onzin. Nintendo heeft dat nooit gezegd. Kortom show me the quote ;) . Ze hebben steeds alleen aantallen genoemd. Ze kunnen dat toch ook helemaal niet zeggen, hoe kunnen ze de vraag precies voorspellen, ze hebben geen glazen bol o.i.d.

Het enige is dat er nog iets bij komt. In Nederland zijn er extra problemen met de distributie, dus de partij die eigenlijk op de launch in de winkels had moeten liggen is in tweeen gedeeld. De ene helft (kleinere helft) wordt rond 6 december uitgedeeld, de partij daarna rond 13 december. En ja, dat is de schuld van Nintendo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Heb net even m'n Wii geupdate en de Virtual Console channel gecheckt. Nog niks gekocht though, moet nog even zo'n point card halen. Kreeg nog error codes, schrok me rot. Eerst blijkbaar omdat er iets vlak voor m'n USB stickje stond of zo, en later nog toen ik een loginnaam en paswoord moest invullen. Moest blijkbaar hetzelfde zijn als je Club Nintendo logingegevens. :)

Iemand enig idee of je ook je eigen gemaakte Mii's in Tennis kan laten spelen als computer character? Dat wil namelijk niet helemaal lukken.

Inmiddels al een klein stukje Zelda gedaan ook, en damn... ik ben nog maar in het begin, maar ik voel me nu al thuis. Dit voelt echt als OoT. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

PWM schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 15:18:
[...]

Geestig CoD2 was ook de eerste 360 game die overal in de winkels lag :)

Kost ie?
Als ik het goed heb €55,--

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 20:49

nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Laatst online: 20-02 22:53
Welk spel raden julie mij aan? Rayman Raving Rabids of Super Monkey Ball- Banana Blitz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wanneer de spullen daardwerkelijk verstuurd worden naar de winkels door Nintendo? is dat pas op woensdag zodat zel alles donderdag binnen hebben en vrijdag uit kunnen leveren of gebeurt dat eerder?

En klopt het dat SB wel accesoires en spellen krijgt?

Ik moet nog een nunchychunkychunk controller hebben en als ze de component kabel al eerder hebben zou leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Zonet bij de intertoys geweest omdat ik wel al een wii had gereserveerd, maar was vergeten er een game bij te doen :P
Nu staat dus ook Zelda op het lijstje voor me. Als het goed is ben ik nr4 trouwens, maar ze zei me dat ze nog niet wisten hoeveel ze er kregen en of ik er eentje had.

CoD3 kon ze me trouwens al laten zien ook, was net binnen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
damn, ik lees al dat 1 iemand een betalings mail gehad heeft van dimplus.nl
ik heb nog niks gezien ik heb ze al eens gemaild maar zonder antwoord, they better not forget me

:(

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
PAL Wii foto's + video's
Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/129720061130_190840_22_big.jpg

Bron: Jeux-France.com

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Laatst online: 09:33
Captain N schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 15:34:
Iemand enig idee of je ook je eigen gemaakte Mii's in Tennis kan laten spelen als computer character? Dat wil namelijk niet helemaal lukken.
Hoe moeten wij dat nou weten :P Ik wou dat ik je kon helpen maar jij bent denk ik 1 van de 3 (ofzoiets) mensen hier op GoT met een Wii :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 19:44
nu, ik ga een wii kopen, en ik daar dus ook mee op het internet. de 'rumors' dat er achter de wii een vaste internet kabel in dus neit waar, en nu moet ik er een draadloose router voor kopen. ik wil graag jullie mening over een goede router die met de wii werkt, en het lieft zo goedkoop mogelijk(ben een bietje een vrek, maar die wii kost me al veel geld voor me leeftijd dan)

alvast bedankt, Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Je kunt een LAN adapter kopen. Is een klein apparaatje dat op de USB poorten van de Wii aangesloten kan worden en waar je een normale LAN kabel in kunt steken. Gewoon een officieel Nintendo product. Andere oplossing is de USB Wi-Fi adapter, die je in de USB poort van je PC kunt stoppen. Zo kan de Wii wireless via die USB stick het Internet op. Daarvoor moet je PC alleen dus wel aanstaan.

En mijn vraag over Wii Tennis was idd gericht aan de twee andere gelukkigen. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

slayeer schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 16:22:
nu, ik ga een wii kopen, en ik daar dus ook mee op het internet. de 'rumors' dat er achter de wii een vaste internet kabel in dus neit waar, en nu moet ik er een draadloose router voor kopen. ik wil graag jullie mening over een goede router die met de wii werkt, en het lieft zo goedkoop mogelijk(ben een bietje een vrek, maar die wii kost me al veel geld voor me leeftijd dan)

alvast bedankt, Alex
Draadloze router is 1 optie

Optie 2:
Afbeeldingslocatie: http://www.bartsmit.com/data/products/300x300/0167978.jpg

Optie3:
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/06/Nintendo_Wi-Fi_USB_Connector.jpg/800px-Nintendo_Wi-Fi_USB_Connector.jpg

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:36

job

Je kan ook adapter aanschaffen die een utp aansluiting aan je wii toevoegd. Stukje goedkoper dan een router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Je kan gewoon een USB Lan adapter van Nintendo kopen hoor.
En zoals de naam al suggereert, je steek hem in de USB poort en sluit op die adapter een ethernetkabel aan.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Njay schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 16:05:
damn, ik lees al dat 1 iemand een betalings mail gehad heeft van dimplus.nl
ik heb nog niks gezien ik heb ze al eens gemaild maar zonder antwoord, they better not forget me

:(
ja dat was ik :)

hopelijk is de betaling goed gegaan }:O

ik had paypal aangevraagd maar dat werkte niet echt dus heb ik het via internet bankieren gedaan

heb jij idee of ze daar moeilijk over gaan doen ?

en mijn usb lan adapter die ik erbij besteld had zal er pas later zijn want die stond in die lijst nog onder "reservering"

[ Voor 10% gewijzigd door Alien B.O.B. op 02-12-2006 16:40 ]

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 10-09 10:37
Sorry, even terug komen op de bartsmit naai streek..
van de site:

Ordernummer: 2115022
Datum: 29-11-2006
Status: Uw bestelling is klaar voor verzending
Betaalmethode: iDEAL

Product Uw keuze Prijs
in Euro's Aantal Totaal
in Euro's
Nintendo Wii Sports + Controller - 249,95 1 249,95
Verzendkosten: 1,50
Totaal: € 251,45
Ik heb niet ge-preorderd en gewoon 'besteld'. Voor mij heeft dit dus wel goed uitgepakt.. Vind het wel sneu voor de gamers die al een half jaar lang een pre-order hebben staan en uiteindelijk geen wii op launch date krijgen :( Maar aan de andere kant snap ik BS.com wel.. er worden orders geplaats door mensen bij 30 verschillende winkels. Zo verkoop je niets.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.