Volgens mij ligt daar in het midden (in groen plastic) een composite>scart blokje. Zoals verwacht, maar wel handig om zeker te weten.Icelus schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 16:13:
PAL Wii foto's + video's
[afbeelding]
Bron: Jeux-France.com
Voor de Duitsland gangers houdt rekening met het feit dat ook daar de voorraden laag zijn. De Saturn kreeg maar 15 machines, Mediamarkt een nog redelijk aantal van 57. Voor beiden was het motto: wie het eerst komt, het eerst maalt. Dit was in Oldenburg trouwens. Verder had de Mediamarkt er een Wii console staan die pas op maandag speelbaar zal zijn.
"Better ask questions before you shoot"
man, wat ben ik blij met dit forum. als ik jullie niet had was ik er pas achter gekomen als ik de wii zelf had, en mischien had ik dan nog neit eens geweten dat er zo'n apparaatje bestond.
maar nu nog 2 anderre vraagjes:
1: door me vrekkigheid, kan je ook een wat goedkoopere USB lan adapter kopen, en zal die dan op de wii werken?
2: ik heb bij een website met wii info gelezen dat er 2 USB aansluitingen zitten op de wii, zou je dan ook een gewoone usb stick kunnen aansluiten en dingen van de wii opslaan?
greetz, alex
maar nu nog 2 anderre vraagjes:
1: door me vrekkigheid, kan je ook een wat goedkoopere USB lan adapter kopen, en zal die dan op de wii werken?
2: ik heb bij een website met wii info gelezen dat er 2 USB aansluitingen zitten op de wii, zou je dan ook een gewoone usb stick kunnen aansluiten en dingen van de wii opslaan?
greetz, alex
2:Zou goed mogelijk zijn, maar de drivers moeten werken. Vergelijk het maar met windows xp en 98. XP herkent het, 98 pas nadat je drivers hebt geinstalleerd. Volgens mij werkt het nu nog niet.2: ik heb bij een website met wii info gelezen dat er 2 USB aansluitingen zitten op de wii, zou je dan ook een gewoone usb stick kunnen aansluiten en dingen van de wii opslaan?
greetz, alex
Het uitpakfilmpje is wel interessant:Icelus schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 16:13:
PAL Wii foto's + video's
[afbeelding]
Bron: Jeux-France.com
1) Er zitten VIP punten bij de console en de spellen (niet de accessoires?!?)
2) Er zit bij de console een scart converter (composiet --> scart)
3) Wii Sports zit in een normale hoesje i.p.v. een kartonnen sleeve zoals in Amerika
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Vraagje voor de mensen die al Zelda gespeeld hebben (als ze dit forum nog lezen), hoe werkt het met saven? Kan je het stoppen wanneer je wilt of zijn er save points?
Hoedje schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 17:46:
[...]
Het uitpakfilmpje is wel interessant:
1) Er zitten VIP punten bij de console en de spellen (niet de accessoires?!?)
2) Er zit bij de console een scart converter (composiet --> scart)
3) Wii Sports zit in een normale hoesje i.p.v. een kartonnen sleeve zoals in Amerika
- Is volgens mij nooit het geval (bij m'n WaveBird zaten ook geen punten).
- Verloopstukje
Is volgens mij altijd standaard (sommige TVs hebben alleen SCART en geen composiet-ingang)
- Ja, was al eerder bekend gemaakt maar het is mooi om te weten dat het inderdaad het geval is (beter dan de kartonnen hoesjes bij de US Wii)
[ Voor 13% gewijzigd door Icelus op 02-12-2006 17:55 ]
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Kan iemand mij alle aansluitingen opsommen van de wii console?
[ Voor 6% gewijzigd door Tristan op 02-12-2006 17:54 ]
http://www.cubed3.com/new...Guide_to_the_Nintendo_WiiPixxa schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 17:53:
[afbeelding]
wii aansluitingen
Pixxa schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 17:53:
[afbeelding]
- 2x USB 2.0 aansluiting
- 4x GameCube-controller aansluiting
- Voeding
- Sensorbar
- SD-card
- 2x GameCube memory card
- Video-aansluiting
Bovenaan: 4 gamecube poorten en 2 memory card slots
Vooraan: SD-Card slot
Achteraan: 2 USB poorten, Video connector, stroom connector en sensor bar connector
Zelda werkt hetzelfde als OOT. Saven wanneer je wil, maar je begint op fixed start points opnieuw.
Ik vind alles er trouwens al best goed uit zien met composiet op mijn HD tv, kan niet wachten tot ik de component kabels heb!
Vooraan: SD-Card slot
Achteraan: 2 USB poorten, Video connector, stroom connector en sensor bar connector
Zelda werkt hetzelfde als OOT. Saven wanneer je wil, maar je begint op fixed start points opnieuw.
Ik vind alles er trouwens al best goed uit zien met composiet op mijn HD tv, kan niet wachten tot ik de component kabels heb!
Life is simple, make choices, don't look back...
2x USB2Pixxa schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 17:53:
[afbeelding]
1x wiimote sensing bar (stroom)
4x gc controller
2x gc mem card
1x SD card slot
1x video output > s-video / composiet / RGB / component
Even alles in de breedste zin van het woord
damn jullie allemaal hierboven
[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 02-12-2006 18:02 ]
This space is occupied
Ok het was me dus niet helemaal duidelijk maar nu wel. Als je je wii op inet wil hebben moet je dus een usb->lan adapter kopen
Geen idee, denk het niet maar bel ze anders ff.Alien B.O.B. schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 16:39:
[...]
ja dat was ik
hopelijk is de betaling goed gegaan![]()
ik had paypal aangevraagd maar dat werkte niet echt dus heb ik het via internet bankieren gedaan
heb jij idee of ze daar moeilijk over gaan doen ?
en mijn usb lan adapter die ik erbij besteld had zal er pas later zijn want die stond in die lijst nog onder "reservering"
Ze zijn morgen nog gewoon open ik bel ze zo ie zo waarom ik geen mail gehad hebt.
Maar waarom werkt paypal niet? ik wil het dus wel via mij CC doen
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Verwijderd
Bij onze router heb ik nog een draadloos kastje wat op usb aangesloten moet worden. Kan deze dan direct op de Wii aangesloten worden of heb ik er niets aan?
Want zou wel mooi zijn als ik dat kastje gewoon in de Wii kan prikken
- MetroidPrime
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 20-09 10:11
Turn it up loud, captain!
TopicstarterWaarom zou je die op de Wii willen aansluiten? De Wii heeft standaard al WiFi.Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 18:11:
Bij onze router heb ik nog een draadloos kastje wat op usb aangesloten moet worden. Kan deze dan direct op de Wii aangesloten worden of heb ik er niets aan?
[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 02-12-2006 18:14 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Volgens mij niet, aangezien de Wii gebruikt maakt van WiFi/WLAN kun je gewoon het internet op. Mits je natuurlijk wel een draadloos netwerk tot je beschikking hebt...Pixxa schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 18:05:
Ok het was me dus niet helemaal duidelijk maar nu wel. Als je je wii op inet wil hebben moet je dus een usb->lan adapter kopen
Verwijderd
Ben niet zo'n expert in die hardware regioMetroidPrime schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 18:13:
[...]
Waarom zou je die op de Wii willen aansluiten? De Wii heeft standaard al WiFi.
klein detailFlatwhite schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 18:15:
[...]
Volgens mij niet, aangezien de Wii gebruikt maakt van WiFi/WLAN kun je gewoon het internet op. Mits je natuurlijk wel een draadloos netwerk tot je beschikking hebt...
- MetroidPrime
TopicstarterWiFi is een technologie die voor de meeste Wireless LAN's gebruikt wordt.Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 18:16:
[...]
Ben niet zo'n expert in die hardware regioWiFi is dus gewoon hetzelfde als WLAN?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Oeei, ik heb nu ik dit plaatje zie wel heel erg veel zin in vrijdag!Pixxa schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 17:53:
[afbeelding]
Eigelijk vind ik die batterijen in die Wii mote wel k*t, heeft iemand enig idee hoelang deze meegaan? Aangezien er ook nog licht, tril en geluid functie inzit. Wel leuk, maar het vreet batterijen lijkt mij.

In een link op een vorige pagina werd als één van de 10 minpunten genoemd dat de batterijen maar 20 (speel)uur meegaan. Een setje oplaadbare batterijen met oplader lijkt mij geen overbodige luxe...GekkeCoen schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 18:31:
Oeei, ik heb nu ik dit plaatje zie wel heel erg veel zin in vrijdag!
Eigelijk vind ik die batterijen in die Wii mote wel k*t, heeft iemand enig idee hoelang deze meegaan? Aangezien er ook nog licht, tril en geluid functie inzit. Wel leuk, maar het vreet batterijen lijkt mij.
Over een maand heeft first party (of een andere) hiervoor al weer een oplossing, ik zou het ook niet erg vinden als ik die nintendo GC opening moest gebruiken.
Even een kabel vraagje. Heb een Philips 32PW9527 (100Hz CRT) Pixel Plus tv. Momenteel staat mijn Gamecube met een RGB kabel aangesloten. Met deze aansluiting is het ook mogelijk progressive scan te draaien wanneer spelen 60Hz ondersteunen. Wanneer ik mijn Wii aan wil gaan sluiten heeft het dan nog zin om een component kabel te kopen en deze op scart aan te sluiten, of haalt een RGB het maximale uit mijn tv?
- MetroidPrime
TopicstarterAls je TV component en progressive scan ondersteunt, dan is component volgens mij altijd beter.tommy6 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 19:02:
Even een kabel vraagje. Heb een Philips 32PW9527 (100Hz CRT) Pixel Plus tv. Momenteel staat mijn Gamecube met een RGB kabel aangesloten. Met deze aansluiting is het ook mogelijk progressive scan te draaien wanneer spelen 60Hz ondersteunen. Wanneer ik mijn Wii aan wil gaan sluiten heeft het dan nog zin om een component kabel te kopen en deze op scart aan te sluiten, of haalt een RGB het maximale uit mijn tv?
Ik kan in de handleiding niks vinden over component, alleen RGB. Dus ik neem aan dat een RGB kabel dan toch het maximale uit de tv haalt?MetroidPrime schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 19:05:
[...]
Als je TV component en progressive scan ondersteunt, dan is component volgens mij altijd beter.
- MetroidPrime
TopicstarterVoor zover ik kan vinden heeft je TV geen progressive scan ondersteuning en ook geen component-ingang. De RGB-scartkabel is de beste oplossing voor jouw TV.tommy6 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 19:41:
[...]
Ik kan in de handleiding niks vinden over component, alleen RGB. Dus ik neem aan dat een RGB kabel dan toch het maximale uit de tv haalt?
met een RGB kabel kan je geen progressive scan gebruiken, op eender welke console (wordt trouwens in geen enkel Europees GC spel gebruikt). Enkel component biedt hier de bandbreedte voor.tommy6 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 19:02:
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Een component ingang heeft ie idd niet, maar progressive scan is wel degelijk mogelijk zodra er een 60Hz signaal beschikbaar is. Tenminste deze optie wordt beschikbaar zodra er een 60Hz signaal over RGB komt. Via een onscreen menu kan er dan gekozen worden tussen pixel plus en progressive. Of het dan ook daadwerkelijk progressive is wat er weergegeven wordt dat weet ik niet, maar kan het dus wel aanzetten. Voor als nog lijkt me de RGB kabel de beste keus.MetroidPrime schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 19:59:
[...]
Voor zover ik kan vinden heeft je TV geen progressive scan ondersteuning en ook geen component-ingang. De RGB-scartkabel is de beste oplossing voor jouw TV.
Bijvoorbeeld bij Star Fox Adventures voor de GC heb je bij het opstarten de mogelijkheid 60Hz te kiezen. Wanneer ik dit doe kan ik mijn tv ook op progressive zetten. Als het idd zo is dat een RGB kabel geen progressive ondersteunt dan zal het dus ook wel geen progressive beeld zijn, maar de tv geeft wel de optie.
[ Voor 35% gewijzigd door tommy6 op 02-12-2006 20:16 ]
nope, progressive scan is idd een 60 Hz feature, maar als je dit probeert aan te zetten zal je beeld ofwel zwart worden (dit doet de ps2) ofwel op interlaced blijven (geen idee wat de cube doet, ikzelf heb een Europese cube) indien je niet aangesloten bent met de juiste kabel.
*edit* ik denk dat ik weet wat je probeert te zeggen....het is je TV zelf die deze optie geeft? Dat is dan simpelweg upscaling, zoals de meeste flatscreens automatisch doen, I guess
*edit* ik denk dat ik weet wat je probeert te zeggen....het is je TV zelf die deze optie geeft? Dat is dan simpelweg upscaling, zoals de meeste flatscreens automatisch doen, I guess
[ Voor 25% gewijzigd door boe2 op 02-12-2006 20:17 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Volgens mij gaat hij idd op interlaced, want het beeld vind ik minder mooi dan wanneer hij op pixel plus staat. Volgens jou komt het dus doordat hij een 60Hz signaal detecteerd dat ie die optie geeft, maar het signaal geen progressive is en dus op interlaced (100Hz ipv Pixel Plus) over gaat. Betekend dit dan wel dat mijn tv met component om zou kunnen gaan, dat de optie voor progressive wel aanwezig is?Boeboe schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 20:15:
nope, progressive scan is idd een 60 Hz feature, maar als je dit probeert aan te zetten zal je beeld ofwel zwart worden (dit doet de ps2) ofwel op interlaced blijven (geen idee wat de cube doet, ikzelf heb een Europese cube) indien je niet aangesloten bent met de juiste kabel.
P.S. ik heb zelf ook gewoon een Europese Cube.
Heb net ook even met m'n PS2 gekeken. Deze zit met een standaard bijgeleverde kabel aangesloten. Wanneer ik daar bij bijvoorbeeld Pro Evolution Soccer 5 60Hz kies dan geeft m'n tv ook de progressive mogelijkheid. Wat ik echter wel met de PS2 heb, dat ik met de GC niet had met games op 50Hz, is dat soms van die trillende randjes te zien zijn. Dit had ik bij de GC alleen op 60Hz met een normale kabel, maar was met de RGB kabel verholpen.
[ Voor 20% gewijzigd door tommy6 op 02-12-2006 20:40 ]
Zelda is echt zoooo vet. Word alleen maar beter ben nu iets meer als 10 uur onderweg maar damn wat een vette game.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Hier in Aken mocht je pre-ordern bij de Mediamarkt en Saturn. Alles was dus al wegChocovla schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 17:31:
Voor de Duitsland gangers houdt rekening met het feit dat ook daar de voorraden laag zijn. De Saturn kreeg maar 15 machines, Mediamarkt een nog redelijk aantal van 57. Voor beiden was het motto: wie het eerst komt, het eerst maalt. Dit was in Oldenburg trouwens. Verder had de Mediamarkt er een Wii console staan die pas op maandag speelbaar zal zijn.
Beiden kregen trouwens 25 stuks.
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Verwijderd
Kan iemand mij zeggen of je de wii kan aansluiten op een lcd-monitor Benq FP937s+? De monitor heeft een DVI en VGA input.
http://tweakers.net/productsurvey/102532
Alleen als:Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 20:52:
Kan iemand mij zeggen of je de wii kan aansluiten op een lcd-monitor Benq FP937s+? De monitor heeft een DVI en VGA input.
1.1) je een component->DVI verloopstukje hebt
1.2) de monitor componentsignalen aan kan (check de handleiding)
Een alternatief is een (dure!!) conversiedoos (ingang: component, uitgang: VGA of DVI met RGB signalen) aanschaffen.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Als alternatief zou ik gewoon een tweedehands breedbeeld TV kopen. Is goedkoper dan een conversie doosjeRayNbow schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 21:24:
[...]
Alleen als:
Een alternatief is een (dure!!) conversiedoos (ingang: component, uitgang: VGA of DVI met RGB signalen) aanschaffen.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik heb maar es een nieuwe avatar gemaakt.
De Wii launch is nou zo dichtbij, dus dat leek me wel een goed idee.
Wel webicons tonen aanzetten in je profiel.
De Wii launch is nou zo dichtbij, dus dat leek me wel een goed idee.
Wel webicons tonen aanzetten in je profiel.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik zal het even duidelijk makenRayNbow schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 21:24:
[...]
Alleen als:
(bijna) Geen enkele standaard PC TFT heeft een component aansluiting of ondersteunt component over DVI.
Je kan dus geen Component->DVI verloop kabel gebruiken
De enigte en tevens dure oplossing is een conversie kastje waar de werking twijfel achtig is
Ik vind het daarom spijtig dat Nintendo mensen die een mooie TFT hebben in de kou laten staan door geen VGA kabel te maken

[ Voor 8% gewijzigd door Dubbel Fristie op 02-12-2006 21:48 ]
idd zal mooi zijn op me 24" samsung 244T dvi =pc , component xbox360, vga Wii!Dubbel Fristie schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 21:42:
[...]
Ik zal het even duidelijk maken
(bijna) Geen enkele standaard PC TFT heeft een component aansluiting of ondersteunt component over DVI.
Je kan dus geen Component->DVI verloop kabel gebruiken
De enigte en tevens dure oplossing is een conversie kastje waar de werking twijfel achtig is
Ik vind het daarom spijtig dat Nintendo mensen die een mooie TFT hebben in de kou laten staan door geen VGA kabel te maken
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Verwijderd
Het hoogste wat ik uit mijn setup kan pompen is RGB. Ik heb een 32", 4:3, Sony Trinitron met vlakke beeldbuis hier. Moet zeggen dat ik dat toch al heel vet vind tijdens het gamen hoor! Ben eigenlijk ook nie van plan om eerdaags zo'n gehypte HDTV te gaan kopen. Zo spannend vind ik het eerlijk gezegd allemaal niet. Moet zeker toegeven dat het in de meeste gevallen mooier beeld geeft. Maar ik heb er echt geen €1500 voor over om een nieuwe TV aan te gaan schaffen omdat ik een resolutie hoger wil gamen. TV kijk ik daarnaast haast nooit, dus daarvoor zou ik het al helemaal niet doen.
Eigenlijk vind ik dat Nintendo wel een beetje gelijk heeft qua HDTV ondersteuning. Achter een jaartje of vijf dan staat het er waarschijnlijk heel anders voor bij de gemddelde Nederlander. SED TV'tje, digitale kabel TV, enz. Voorlopig vermaak ik me nog goed genoeg met mijn 'normale' TV.
Resoluties zijn trouwens niet de sleutel tot realistische beelden vind ik. Er zijn zat andere technieken om levensechte kwaliteit op je scherm te toveren. Daarnaast is het maar de vraag of mensen ook levensechte beelden willen zien bij het spelen van een game. Soms werkt het, maar soms ook niet. Ik zie namelijk niet echt een Monkey Ball game voor me met levensechte aapjes die in doorzichtige plastic ballen door Amsterdam heen rennen, en duiven die levensechte stront dumpen om je zicht vanuit het balletje te belemmeren... Om nog maar niet te spreken over de physics die je te zien krijgt bij het raken van de lokale prostituees.
Sometimes, less is more! En zo is het!
Eigenlijk vind ik dat Nintendo wel een beetje gelijk heeft qua HDTV ondersteuning. Achter een jaartje of vijf dan staat het er waarschijnlijk heel anders voor bij de gemddelde Nederlander. SED TV'tje, digitale kabel TV, enz. Voorlopig vermaak ik me nog goed genoeg met mijn 'normale' TV.
Resoluties zijn trouwens niet de sleutel tot realistische beelden vind ik. Er zijn zat andere technieken om levensechte kwaliteit op je scherm te toveren. Daarnaast is het maar de vraag of mensen ook levensechte beelden willen zien bij het spelen van een game. Soms werkt het, maar soms ook niet. Ik zie namelijk niet echt een Monkey Ball game voor me met levensechte aapjes die in doorzichtige plastic ballen door Amsterdam heen rennen, en duiven die levensechte stront dumpen om je zicht vanuit het balletje te belemmeren... Om nog maar niet te spreken over de physics die je te zien krijgt bij het raken van de lokale prostituees.
Sometimes, less is more! En zo is het!
Een update via GoNintendo wat betreft de Wii Shoping Channel. Als je alles zo naleest, dan zie je dat de persoon via Firefox de boel als een Wii heeft ingesteld. Vervolgens bekijkt hij gewoon met die URLs de Shopping Channel in verschillende talen. Lijkt me dus een goeie mogelijkheid om straks met de Wii Opera browser handmatig andere Shopping Channels te bezoeken en hoogst waarschijnlijk EU VC games te bestellen op een import Wii
Weer een nieuw Wario Ware Smooth Moves filmpje. Sommige stukjes zijn wel al bekend.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Bekijken wel maar ik neem aan dat de daadwerkelijke transfer wel op een beveiligde manier gaat die je in je opera niet zomaar aan de praat krijgt.Cleetje schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 22:32:
Een update via GoNintendo wat betreft de Wii Shoping Channel. Als je alles zo naleest, dan zie je dat de persoon via Firefox de boel als een Wii heeft ingesteld. Vervolgens bekijkt hij gewoon met die URLs de Shopping Channel in verschillende talen. Lijkt me dus een goeie mogelijkheid om straks met de Wii Opera browser handmatig andere Shopping Channels te bezoeken en hoogst waarschijnlijk EU VC games te bestellen op een import Wii
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Verwijderd
de eerste van de vrachtwagen gevallen Wii staat ook al op ebay....
http://cgi.ebay.com/Ninte...62054QQrdZ1QQcmdZViewItem
Over de VGA monitor. Ik heb een Plasma monitor en gebruik deze als VGA-RGB converter voor o.a. digitale tv en Dreamcast SCART RGB.
http://www.js-technology....p?cPath=22&products_id=33
Het werkt perfect en wordt de hemel in geprezen op avforums.com.
http://cgi.ebay.com/Ninte...62054QQrdZ1QQcmdZViewItem
Over de VGA monitor. Ik heb een Plasma monitor en gebruik deze als VGA-RGB converter voor o.a. digitale tv en Dreamcast SCART RGB.
http://www.js-technology....p?cPath=22&products_id=33
Het werkt perfect en wordt de hemel in geprezen op avforums.com.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2006 23:48 ]
Verwijderd
Misschien dat 'ie al eens eerder is langs gekomen, maar anders komt 'ie bij deze gewoon nog een keertje voorbij:
http://nexgenwars.com/
Meer dan 1.1 miljoen Wii's!! Behoorlijk indrukwekkend als je het mij vraagt.
Meer dan 1.1 miljoen Wii's!! Behoorlijk indrukwekkend als je het mij vraagt.
Verwijderd
Woensdag m'n Wii ophalen bij de e-plaza in rotterdam centrum
Althans dat werd mij toegezegd door de medewerkers. Ze verwachten 30+ consoles:d
Verwijderd
top! dan worden de zaken al vanaf maandag bevoorraad denk ik, althans maandag wordt alles door nintendo verstuurd. Het is natuurlijk wel even een logistiek proces 10.000 wii's shippen. Ik ga woensdag even kijken of ik alvast wat extra accesoires kan halen.Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 00:08:
Woensdag m'n Wii ophalen bij de e-plaza in rotterdam centrumAlthans dat werd mij toegezegd door de medewerkers. Ze verwachten 30+ consoles:d
woensdag? geen vrijdag?
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
DS to Wii connection - Pokémon Battle Revolution
Officieel wordt Nintendo hardware op 'n vrijdag verkocht; in de praktijk hebben de winkels ze 's woensdags al (en vaak worden ze dan al verkocht).darkphoenix schreef op zondag 03 december 2006 @ 00:33:
woensdag? geen vrijdag?
[ Voor 15% gewijzigd door Icelus op 03-12-2006 00:50 ]
Verwijderd
ja en dat gaat een heerlijk gevoel zijn als dat zo is. Nooit verwacht dat ik met m'n 19e plaats op de lijst een kans maak:)
heb gelijk m'n order uitgebreid:)
1 wii
1 red steel
1 supermonkey ball
1 zelda
1 tony hawk downhill jam
1 wii play
1 wii-mote
1 nunchuck
1 component cable
enige waar ik aan twijfel is om een spel te laten vallen door het aantal uren wat nodig is om die 4 spellen helemaal te doorgronden
1 wii
1 red steel
1 supermonkey ball
1 zelda
1 tony hawk downhill jam
1 wii play
1 wii-mote
1 nunchuck
1 component cable
enige waar ik aan twijfel is om een spel te laten vallen door het aantal uren wat nodig is om die 4 spellen helemaal te doorgronden
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2006 01:04 ]
Ik vraag me af hoeveel winkel zich niet aan de release van 8 december gaan houden? Ik heb nog nooit een console/handheld gelijk met de launch gekocht dus ik heb er niet echt op gelet.Icelus schreef op zondag 03 december 2006 @ 00:43:
DS to Wii connection - Pokémon Battle Revolution
[...]
Officieel wordt Nintendo hardware op 'n vrijdag verkocht; in de praktijk hebben de winkels ze 's woensdags al (en vaak worden ze dan al verkocht).
De gamecube was er een dag of 2 / 3 eerder al en werd door veel winkels gewoon al verkocht. Ik hoop mijn Wii toch wel woensdag (*hoopt*) en anders echt donderdag te hebbenVanitas schreef op zondag 03 december 2006 @ 00:54:
[...]
Ik vraag me af hoeveel winkel zich niet aan de release van 8 december gaan houden? Ik heb nog nooit een console/handheld gelijk met de launch gekocht dus ik heb er niet echt op gelet.
This space is occupied
Verwijderd
Heb je dan niet 3 wiimotes en 2 nunchuks ? (bij wii play zit ook een wiimote) Of was dat je bedoeling ?Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 00:52:
ja en dat gaat een heerlijk gevoel zijn als dat zo is. Nooit verwacht dat ik met m'n 19e plaats op de lijst een kans maak:)
1 wii
1 red steel
1 supermonkey ball
1 zelda
1 tony hawk downhill jam
1 wii play
1 wii-mote
1 nunchuck
1 component cable
Voor de mensen die de Wii op een monitor willen aansluiten verkopen ze bijvoorbeeld bij Play-Asia dit:

http://www.play-asia.com/...49-en-15-vga-70-1d2s.html

http://www.play-asia.com/...49-en-15-vga-70-1d2s.html
- Connect any YPbPr device to your VGA monitor
- Integrated YPbPr to RGBHV converter
- Converts YPbPr signal to the monitor with low consumption
- Capable of handling SDTV, HDTV, XGA, SXGA, and UXGA video formats
- Supports PC video display resolutions up to UXGA (1600 x 1200 @ 75 Hz)
- Supports 480p, 720p, 1080i, and 1080p
- Power save mode
- Applications: TFT LCD monitor, CRT monitor, Set-top box, Display projector
Verwijderd
ja dat is de bedoeling. Wil eerst maar is weten hoeveel nunchucks ik eigenlijk nodig ga hebben, omdat bij sommige spellen alleen een wii-mote al voldoet. Maarja valt ook nog maar te bezien hoeveel accesoires er te koop zijn vanaf dag 1.Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 00:58:
[...]
Heb je dan niet 3 wiimotes en 2 nunchuks ? (bij wii play zit ook een wiimote) Of was dat je bedoeling ?
Zijn er hier trouwens nog mensen van plan zich te verkleden als een wii-controller of iets dergelijks?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2006 01:10 ]
Ik heb van Wehkamp begrepen dat ik niet in de eerste batch van 8 december zit, maar voor zover ik kan zien krijgen ze op de week daarop weer een nieuwe batch en ik ga er vanuit dat ik daar dan bij zit. Een weekje extra geduld hebben ga ik ook niet dood aan...
Verwijderd
over de PAL Wii n.a.v. de test van de Aussie Wii:
" Nintendo has bowed out from the graphics race, sure. But what does that mean in real terms? Well, if the latest graphical glitz is the only thing that counts in your books, prepare to be wildly disappointed. The hardware is very clearly based on that of the GameCube's, with minimal improvements to texture ability, and a slight boost in horsepower to compensate for widescreen as standard on many Wii titles. The resolution of the console is set at 50hz 576i (PAL) by default, using the supplied Wii AV composite cables. However, we'd wholly recommend forking out for the component cables (due several days after launch) for a much cleaner, 480p image. The console can also be run at 60hz 480i - however neither the 480p or 60hz 480i modes are compatible with the GameCube software. The system will automatically revert to 576i - which is a bit of a shame. "
" Nintendo has bowed out from the graphics race, sure. But what does that mean in real terms? Well, if the latest graphical glitz is the only thing that counts in your books, prepare to be wildly disappointed. The hardware is very clearly based on that of the GameCube's, with minimal improvements to texture ability, and a slight boost in horsepower to compensate for widescreen as standard on many Wii titles. The resolution of the console is set at 50hz 576i (PAL) by default, using the supplied Wii AV composite cables. However, we'd wholly recommend forking out for the component cables (due several days after launch) for a much cleaner, 480p image. The console can also be run at 60hz 480i - however neither the 480p or 60hz 480i modes are compatible with the GameCube software. The system will automatically revert to 576i - which is a bit of a shame. "
- MetroidPrime
TopicstarterHmm, als ik het goed begrijp, dan ondersteunt de Wii alleen 480p en geen 576p. Als dat klopt, dan heeft het voor iedereen met een progressive scan TV geen enkele nut meer om de Wii op 50Hz te laten staan. Het enige verschil tussen 50Hz en 60Hz is dan alleen nog de hogere framerate bij 60Hz, waardoor 60Hz altijd beter is als je TV het aan kan.Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 01:24:
over de PAL Wii n.a.v. de test van de Aussie Wii:
Dan toch maar vanaf woensdag elke keer ff de stad in om te kijken of ze em al hebbenCollaborator schreef op zondag 03 december 2006 @ 00:56:
[...]
De gamecube was er een dag of 2 / 3 eerder al en werd door veel winkels gewoon al verkocht. Ik hoop mijn Wii toch wel woensdag (*hoopt*) en anders echt donderdag te hebben
Verwijderd
Hallo allemaal,
Hoop dat ik vrijdag een WII kan krijgen. (heb bij Mediamarkt arena besteld sta nummer 20
en als personeel gereserveerd via me broertje @ bartsmit)
mijn broertje werkt bij de bartsmit van amsterdam.
hij hoorde vandaag van de manager? alle Wii van bartsmit word niet op 8december verkocht? maar alles gaat naar Eplaza?(wegens dat ze voorrang hebben
) en 10december gaan bartsmit pas verkopen?
wie o wie? werkt @ bartsmit of Eplaza? is dit waar???
Hoop dat ik vrijdag een WII kan krijgen. (heb bij Mediamarkt arena besteld sta nummer 20
hij hoorde vandaag van de manager? alle Wii van bartsmit word niet op 8december verkocht? maar alles gaat naar Eplaza?(wegens dat ze voorrang hebben
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2006 01:55 ]
- MetroidPrime
TopicstarterHet verhaal is waar(lees de laatste vijf pagina's maar eens). De Bart Smit filialen gaan geen consoles verkopen bij de launch omdat E-Plaza en alle internetbestellingen voorrang hebben gekregen. Die datum van 10 december is trouwens erg vreemd, dat valt op een zondag. Ik heb van het filiaal waar ik gereserveerd heb ook te horen gekregen dat Bart Smit de Wii pas op 10 december gaat verkopen, maar dat de leveringen aan de filialen op zijn vroegst pas op 14 december komen. Het is mij verder niet duidelijk waar die datum van 10 december vandaan komt.Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 01:52:
Hallo allemaal,
Hoop dat ik vrijdag een WII kan krijgen. (heb bij Mediamarkt arena besteld sta nummer 20en als personeel gereserveerd via me broertje @ bartsmit)
hij hoorde vandaag van de manager? alle Wii van bartsmit word niet op 8december verkocht? maar alles gaat naar Eplaza?(wegens dat ze voorrang hebben) en 10december gaan bartsmit pas verkopen?
Ik heb zelf maar meteen een tweede reservering bij Dynabyte geplaatst(enige plek waar nog gereserveerd kon worden). Ik ben bang dat ik de Wii volgende week niet zal kunnen krijgen, maar daar valt helaas niet veel meer aan te doen. Ik zal mij een week lang moeten zien te vermaken met alleen een controller, twee spellen en een componentkabel.
Verwijderd
Net een hele avond fifa street 2 gespeeld op de cube.
Kwam er pas later achter dat ik de graphics helemaal niet verkeerd vind voor een cubus.
Plus het spel was echt erg leuk met zen 4'en.
Cube... Helemaal zo slecht nog niet
Kwam er pas later achter dat ik de graphics helemaal niet verkeerd vind voor een cubus.
Plus het spel was echt erg leuk met zen 4'en.
Cube... Helemaal zo slecht nog niet
Hoe heb je dit vernomen? Wanneer heb je besteld?Haay schreef op zondag 03 december 2006 @ 01:21:
Ik heb van Wehkamp begrepen dat ik niet in de eerste batch van 8 december zit, maar voor zover ik kan zien krijgen ze op de week daarop weer een nieuwe batch en ik ga er vanuit dat ik daar dan bij zit. Een weekje extra geduld hebben ga ik ook niet dood aan...
Ik heb 'm 16Nov besteld om +/- 10:30 's ochtends (eerste dag dat korting mogelijk was); mijn bestelling staat nog steeds op "Levertijd 2 weken"; maar ik kijk iedere dag wel een keer op "mijn klantgegevens" en weet dat iedere maandag de levertijd met een week omlaag gaat. Dit zou betekenen dat volgens de site de Wii Ma 11 Dec toch wel bij me thuis moet staan; en die 3 dagen extra wachten voor in mijn ogen een leuke korting is het wel waard.
Edit: Wat kunnen we trouwens verwachten van de besturing van Gottlieb Pinball Classics op de Wii? Ik heb er eigenlijk helemaal geen ID van; zouden ze iets vernuftigs hebben gedaan met de Wii-Mote? Reden dat ik dit vraag is dat mijn Pa best wel graag een videogame wilt spelen; maar aangezien zijn linkerhand verlamd is (geweest); kan hij het dus niet opbrengen de preciezie van een analoge-stick te bewerkstelligen (de vierpuntsdruktoets van een NES of GameBoy lukt al niet). Destijds is hij helemaal verslaafd geraakt aan Revenge of the Gator voor de GameBoy omdat de linkerflipper met alle 4 de knopjes van de vierpuntsdruktoets werkte (dus secuur drukken was niet meer noodzakelijk
Nu moet ik natuurlijk zeggen dat de Wii uitermate geschikt is voor mijn Pa(ppie) Lekker natuurlijke bewegingen maken zoals zwaaien e.d. en geen geprul met preciezie (schrijf ik dat goed) joysticks.
Nintendo: Jullie gaan een geweldige console neerzetten
[ Voor 38% gewijzigd door Richard op 03-12-2006 09:16 ]
20*350ZO45°
Maar als je dan bedenkt dat je dan voor het kastje + kabel 38+30 euro kwijt bent is dat wel een smak geld voor iets dat (in mijn ogen) niet genoeg waar voor zijn geld biedpaulb_nl schreef op zondag 03 december 2006 @ 01:03:
Voor de mensen die de Wii op een monitor willen aansluiten verkopen ze bijvoorbeeld bij Play-Asia dit:
[afbeelding]
http://www.play-asia.com/...49-en-15-vga-70-1d2s.htmlKost 38 euro, dat is dus niet zo duur.
- Connect any YPbPr device to your VGA monitor
- Integrated YPbPr to RGBHV converter
- Converts YPbPr signal to the monitor with low consumption
- Capable of handling SDTV, HDTV, XGA, SXGA, and UXGA video formats
- Supports PC video display resolutions up to UXGA (1600 x 1200 @ 75 Hz)
- Supports 480p, 720p, 1080i, and 1080p
- Power save mode
- Applications: TFT LCD monitor, CRT monitor, Set-top box, Display projector
niet te geloven hoor, het is weer mis gegaan bij mijn reservering voor de wii
geen mail gezien van hun en ja hoor op de site staat dat alle mails verstuurd zijn
ik wordt hier echt niet vrolijk van, ze zijn op vandaag om 12.00 dus ik ga ze gelijk bellen.
als ze me het niet maar niet flikken om te zeggen van je zit niet bij de levering
geen mail gezien van hun en ja hoor op de site staat dat alle mails verstuurd zijn
ik wordt hier echt niet vrolijk van, ze zijn op vandaag om 12.00 dus ik ga ze gelijk bellen.
als ze me het niet maar niet flikken om te zeggen van je zit niet bij de levering
14 december is ook niet juist. In de mededelingen die wij te horen hebben gekregen, staat dat Bart Smit begin van week 50 ruim voldoende geleverd zou krijgen. De 2e zending zou heel groot zijn. Begin week 50, dus 11 12 of 13 december zouden we ze moeten hebben. Snap zelf trouwens ook niet waar 10 december vandaan komt. Vandaag zijn de meeste filialen open ivm sinterklaas, zijn er maar weinig die volgende week weer 7 dagen gaan draaienMetroidPrime schreef op zondag 03 december 2006 @ 02:16:
[...]
Het verhaal is waar(lees de laatste vijf pagina's maar eens). De Bart Smit filialen gaan geen consoles verkopen bij de launch omdat E-Plaza en alle internetbestellingen voorrang hebben gekregen. Die datum van 10 december is trouwens erg vreemd, dat valt op een zondag. Ik heb van het filiaal waar ik gereserveerd heb ook te horen gekregen dat Bart Smit de Wii pas op 10 december gaat verkopen, maar dat de leveringen aan de filialen op zijn vroegst pas op 14 december komen. Het is mij verder niet duidelijk waar die datum van 10 december vandaan komt.
Ik werk er dus zelf
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
dat is wel heel erg genaaid als het niet goed gegaan is bij jouNjay schreef op zondag 03 december 2006 @ 09:49:
niet te geloven hoor, het is weer mis gegaan bij mijn reservering voor de wii
edit: en ik heb ze toch maar een mailtje gestuurd i.v.m. de andere betalings methode
[ Voor 8% gewijzigd door Alien B.O.B. op 03-12-2006 10:04 ]
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
enig idee of ze wel telefonisch bereikbaar zijn op koopzondag?Alien B.O.B. schreef op zondag 03 december 2006 @ 10:00:
[...]
dat is wel heel erg genaaid als het niet goed gegaan is bij jou
zucht weet iemand een internet winkel ofzo die nog wii's hebben just in case?
Ja Sony heeft Nintendo zwakke touwtjes geleverdVerwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 10:05:
Zou Sony hierachter zitten?
http://www.youtube.com/watch?v=EJkNABalgko

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Het lijkt me inderdaad wel erg veel. Ik zou persoonlijk Tony Hawk sowieso laten zitten. Er zijn leukere racespellen en voor de truukjes moet je het al helemaal niet kopen. Dan kun je beter wachten op SSX. Alhoewel er van dat spel natuurlijk nog niets bekend is, behalve wat beelden, kan het waarschijnlijk niet slechter zijn dan Tony HawkVerwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 00:52:
1 wii
1 red steel
1 supermonkey ball
1 zelda
1 tony hawk downhill jam
1 wii play
1 wii-mote
1 nunchuck
1 component cable
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Sommige hier hebben al een USA Wii, nu heb ik een vraag.
Iemand hier al een Freeloader of Action replay geprobeerd IMPORT games te starten?
Iemand hier al een Freeloader of Action replay geprobeerd IMPORT games te starten?
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Verwijderd
Ik heb begrepen dat Freeloader werkt voor Gamecube import games. Dus dat moet in elk geval gaan lukken. Ook schijnt de Action Replay + SD-card methode te werken om emulators mee te booten, backups kunnen echter nog niet gespeeld worden.S2S schreef op zondag 03 december 2006 @ 10:18:
EDIT: Op www.maxconsole.com stonden filmpjes van een werkende Freeloader en softmod. Misschien kun je daar even zoeken.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2006 10:21 . Reden: toevoeging ]
ik heb iets van 3 weken geleden(kan meer zijn) bij de intertoys in den bosch een reservering gemaakt, hoeveelste sta ik waarschijnlijk? en hoeveel wii's krijgt die intertoys binnen?
greetz, alex
greetz, alex
Hmm, dit is wel erg leuk, de Wii reclames uit Duitsland: http://gonintendo.com/?p=9710
.
Verwijderd
weten jullie toevallig of V&D en Bijenkorf aan reservering werken?
zo niet.. dat word vroeg daar wachten
mediamarkt is me laatste kans maar sta nummer 20
50/50kans
zo niet.. dat word vroeg daar wachten
mediamarkt is me laatste kans maar sta nummer 20
Je hebt zelf ook een mond niet? Anyway 3 weken, lijtk me wat laatslayeer schreef op zondag 03 december 2006 @ 10:23:
ik heb iets van 3 weken geleden(kan meer zijn) bij de intertoys in den bosch een reservering gemaakt, hoeveelste sta ik waarschijnlijk? en hoeveel wii's krijgt die intertoys binnen?
greetz, alex
ik weet niet je kan het gewoon proberenNjay schreef op zondag 03 december 2006 @ 10:05:
[...]
enig idee of ze wel telefonisch bereikbaar zijn op koopzondag?
zucht weet iemand een internet winkel ofzo die nog wii's hebben just in case?
en andere winkels weet ik niet
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Die hebben wij in Nederland toch ookHoedje schreef op zondag 03 december 2006 @ 10:32:
Hmm, dit is wel erg leuk, de Wii reclames uit Duitsland: http://gonintendo.com/?p=9710.
- MetroidPrime
TopicstarterIk heb gelezen dat het van de versie van je Freeloader afhangt. Ik geloof dat versie 1.06b prima werkt, maar versie 1.06B niet.S2S schreef op zondag 03 december 2006 @ 10:18:
ik baal hier zo van , je wil niet weten al vrij genomen bier gehaald mensen uitgenodigd en dan ditAlien B.O.B. schreef op zondag 03 december 2006 @ 10:35:
[...]
ik weet niet je kan het gewoon proberen![]()
en andere winkels weet ik niet
mijn enige hoop is dat ze inderdaad wel gestuurd maar er iets mis gegaan is bij de versturing van de mails , mega kut allemaal dus
Uhm ja zoiets had ik ook gelezen, maar ik dacht omgekeerd dus B wel en b niet LOL. Ik heb 1.4 Freeloader en een Action Replay.MetroidPrime schreef op zondag 03 december 2006 @ 10:37:
[...]
Ik heb gelezen dat het van de versie van je Freeloader afhangt. Ik geloof dat versie 1.06b prima werkt, maar versie 1.06B niet.
ja dat is idd kutNjay schreef op zondag 03 december 2006 @ 10:39:
[...]
ik baal hier zo van , je wil niet weten al vrij genomen bier gehaald mensen uitgenodigd en dan dit
mijn enige hoop is dat ze inderdaad wel gestuurd maar er iets mis gegaan is bij de versturing van de mails , mega kut allemaal dus
hopelijk voor mij vinden ze het dan niet erg dat ik op andere manier betaal
Ik heb nog steeds een SD-card adapter liggen (nooit gebruikt) maar ik hoor nu pas over die AR+SD combi. Misschien toch alsnog een AR op de kop tikken.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
typisch amerikaans gejankVerwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 10:05:
Nu is het wachten op de eerste claims
Verwijderd
Even het eerste GameCube topic doorgenomen.
De GC is op vrijdag 3 mei 2002 in Nederland gereleased.
Maar sommige mensen konden hem al die maandag op halen bij de Gameshop in Den Haag.
Verwijderd in "=\[ Het Grote GameCube Topic ]="
en ook de Bart Smit had geen leveringsproblemen.
MaDLiVe in "=\[ Het Grote GameCube Topic ]="
de GC was 219 euro + 19 euro memcard + 59 euro spel = 297 euro.
Nu is die 249 euro met spel en memcard. Toch stukje goedkoper.
Maar sommige mensen konden hem al die maandag op halen bij de Gameshop in Den Haag.
En memory card... niet echtVerwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 11:17:
[ Voor 7% gewijzigd door S2S op 03-12-2006 11:25 ]
Ja ze zijn niet gek bij ninentendo, ze hebben 1 keer zon claim gehad van een gameverslaafde epilepsiepatient. Nu staat er gewoon bij elke console en game eerst dat je uit moet kijken voor je gezondheid en bij de Wii dus dat je dat touwtje om je pols moet doen.. zo is er Nintendo absoluut niks aan te rekenen mocht het mis gaan.NiaX schreef op zondag 03 december 2006 @ 11:10:
[...]
typisch amerikaans gejank
Nu is het wachten op de eerste claims
This space is occupied
Verwijderd
Ik zie dat op ebay USA de PS3 voor maximaal $50-$80 boven de kostprijs wordt verkocht, er is niet veel interesse meer in.
Ik vind het wel bijzonder dat de Wii vandaag exact 2 weken oud is in de USA en dat er na 1 dag al een soort van ' ingezakte prijs ' op ebay was ( Verwijderd in "Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic..." ).
Ik heb de mijne ook voor $345 ex verzend besteld op 23 november.
Maar wat schetst mijn verbazing? Momenteel gaan ze voor meer dan $450 per stuk weg op ebay! Dus de vraag is alleen maar toegenomen. Ik denk dat de mond tot mond reclame het heel goed doet en als je er eentje bij je vrienden, familie of kennissen gezien hebt dat je denkt: ' die moet ik ook '.
De Wii gaat de next gen race hierdoor winnen. Het is iets voor iedereen, niet voor de hardcore gamer. En ' iedereen ' is een veel grotere doelgroep dat de hardcores.
Ik vind het wel bijzonder dat de Wii vandaag exact 2 weken oud is in de USA en dat er na 1 dag al een soort van ' ingezakte prijs ' op ebay was ( Verwijderd in "Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic..." ).
Maar wat schetst mijn verbazing? Momenteel gaan ze voor meer dan $450 per stuk weg op ebay! Dus de vraag is alleen maar toegenomen. Ik denk dat de mond tot mond reclame het heel goed doet en als je er eentje bij je vrienden, familie of kennissen gezien hebt dat je denkt: ' die moet ik ook '.
De Wii gaat de next gen race hierdoor winnen. Het is iets voor iedereen, niet voor de hardcore gamer. En ' iedereen ' is een veel grotere doelgroep dat de hardcores.
GCN - 3.8 million (March 31, 2002)Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 11:38:
Ik zie dat op ebay USA de PS3 voor maximaal $50-$80 boven de kostprijs wordt verkocht, er is niet veel interesse meer in.
Dus dat zegt niet veel, Cube heeft niet echt gewonnen deze gen
Maar we kunnen nu nog niet zeggen Wii gaat nummer 1 worden.
[ Voor 8% gewijzigd door S2S op 03-12-2006 11:44 ]
zijn er al verkoopcijfers van wii vs ps3 vs 360? of wii vs cube......... wii LIJKT succesvoller, maar misschien is dat omdat ik deze console beter volg
Xbox 360 - wereldwijd - een jaar uit : 7,886,058
Ps3 - Amerika - Azie - 2 weken uit : 358,253
Wii - Amerika - Azie - 2 weken uit : 1,135,290
Xbox 360 - wereldwijd - een jaar uit : 7,886,058
Ps3 - Amerika - Azie - 2 weken uit : 358,253
Wii - Amerika - Azie - 2 weken uit : 1,135,290
[ Voor 9% gewijzigd door Collaborator op 03-12-2006 12:07 ]
This space is occupied
heb ze gebeld en niet alle creditcards mails zijn nog verstuurd maar ik krijg me wii
www.nextgenwars.comapNia schreef op zondag 03 december 2006 @ 12:01:
zijn er al verkoopcijfers van wii vs ps3 vs 360? of wii vs cube......... wii LIJKT succesvoller, maar misschien is dat omdat ik deze console beter volg
Stop die in je favorieten de komende jaren.
hehe als je gewoon naar de lokale MM gaat op vrijdagmorgen, denk dat je dan ook met een wii naar huis gaat hoor
gelukkig dan maar, nu maar hopen dat mijn betaling goed gaatNjay schreef op zondag 03 december 2006 @ 12:10:
heb ze gebeld en niet alle creditcards mails zijn nog verstuurd maar ik krijg me wii
Verwijderd
dat kan je nog vies tegen gaan vallen. Ten eerste steekt bij de MM het personeel zelf de helft van de Wii's in eigen zak en bij veel MM's kon je gewoon pre-orderen,Mclercx schreef op zondag 03 december 2006 @ 12:13:
hehe als je gewoon naar de lokale MM gaat op vrijdagmorgen, denk dat je dan ook met een wii naar huis gaat hoor
grappig hoe je de camera man hoort giechelen als hij op de tv hoort dat een kat een WiiMote voor zijn flikker heeft gekregen..Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 10:05:
Japanse Nintendo Virtual Console website geopend.
Hudson' Virtual Console website
Japanse Zelda verpakking
Hudson' Virtual Console website
Japanse Zelda verpakking
Hm, mijn Cube was toch echt 190 Euro in Duitsland (bij launch!). Misschien toch eerst eens effe bij onze oosterburen gaan kijken voor ik mijn reservering ophaal...Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 11:17:
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Dit topic is gesloten.