Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 69 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.286 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Zijn er misschien mensen die iets zinnigs kunnen zeggen over eventuele leveringen aan de makro/lucas klamer? Ik meen mij in ieder geval te herinneren dat die bij de gamecube/xbox/360 launch in iedergeval ruim voldoende stuff op vooraad hadden. En volgens mij houden zij zich ook wat beter aan de launch date waardoor niet alles al dagen voor de launch is uitverkocht.

Want dan ga ik daar lekker heen, hoef ik niet in de stad te gaan rennen, duwen, campen etc. (wat ik overigens natuurlijk wel ga doen als het nodig is LOL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
Wordt er nou wel of niet aan pre-orders gedaan bij de MM? Zo wel of niet, heb ik dan kans er nog een te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Alien B.O.B. schreef op zondag 03 december 2006 @ 12:15:
[...]

gelukkig dan maar, nu maar hopen dat mijn betaling goed gaat :)
Geef ze dan anders even een belletje weet je et gelijk zeker

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:01

Smoonshine

Feyenoord!!

S2S schreef op zondag 03 december 2006 @ 11:42:
[...]

GCN - 3.8 million (March 31, 2002)

Dus dat zegt niet veel, Cube heeft niet echt gewonnen deze gen ;) Wat je ziet met de laatste consoles van Nintendo, ze verkopen de eerste paar maanden als een gek, maar daarna...veel minder, mss dat het nu anders gaat.

Maar we kunnen nu nog niet zeggen Wii gaat nummer 1 worden.
Ik moet wel zeggen dat ik me niet kan herinneren dat er ooit zo veel en zulke lange preorder lijsten zijn geweest. Op de Wii is echt een run aan het ontstaan heb ik het idee. Met de X360 was dat toch een stuk minder eigenlijk. Ik hoor ook van ontzettend veel mensen dat ze een Wii gaan kopen.

Het komt natuurlijk ook wel, doordat de Wii de enige nieuwe console is die richting een beetje betaalbaar gaat voor de doorsnee consument. Ik zou zelf niet snel 400+ uitgeven aan een console nog zonder spellen. Voor ongeveer 450 euro heb ik nu een Wii inclusief 2 controllers en 4 spellen (Wii sports, Wii play, Rayman & Zelda). Dat is toch best schappelijk voor een nieuwe console eigenlijk.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Njay schreef op zondag 03 december 2006 @ 12:40:
[...]

Geef ze dan anders even een belletje weet je et gelijk zeker
nou ik heb ze toch maar even gebeld ;) en het is geen enkel probleem gelukkig :*)
en ik krijg dan dinsdag of maandag een mailtje als de betaling goed gegaan is :D

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Laatst online: 05-09 14:27
Alien B.O.B. schreef op zondag 03 december 2006 @ 12:48:
[...]

nou ik heb ze toch maar even gebeld ;) en het is geen enkel probleem gelukkig :*)
en ik krijg dan dinsdag of maandag een mailtje als de betaling goed gegaan is :D
wat is er eigenlijk mis gegaan met je creditcard dan?
ik ga die betaling wel zo doen en neem aan dat het wel moet werken :D

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Smoonshine schreef op zondag 03 december 2006 @ 12:40:
[...]

Ik moet wel zeggen dat ik me niet kan herinneren dat er ooit zo veel en zulke lange preorder lijsten zijn geweest. Op de Wii is echt een run aan het ontstaan heb ik het idee. Met de X360 was dat toch een stuk minder eigenlijk. Ik hoor ook van ontzettend veel mensen dat ze een Wii gaan kopen.
Da's natuurlijk niet te vergelijken, en volgens mij klopt het ook van geen kant. De 360 was pas na 2 maanden normaal leverbaar, maar was in een kleinere oplage gelanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 22:01

Smoonshine

Feyenoord!!

Pewwy schreef op zondag 03 december 2006 @ 12:56:
[...]

Da's natuurlijk niet te vergelijken, en volgens mij klopt het ook van geen kant. De 360 was pas na 2 maanden normaal leverbaar, maar was in een kleinere oplage gelanceerd.
Bij de X360 moest je van tevoren zo'n preorder kit halen. Maar om de 360 heeft nooit zo'n buzz gehangen als nu om de Wii.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien dat dat komt door zo'n perorder kit ;) nu is iedereen in rep en roer, omdat zo veel mensen niet weten of ze met hun pre-order een wii weten te bemachtigen dat ze maar op 6 plaatsen reserveren. Met zo'n kit reserveer je 1 keer en weet je dat je hem krijgt en hoef je ook niet hopeloos te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 21:13

S2S

Smoonshine schreef op zondag 03 december 2006 @ 13:01:
[...]

Bij de X360 moest je van tevoren zo'n preorder kit halen. Maar om de 360 heeft nooit zo'n buzz gehangen als nu om de Wii.
Hij is idd betaalbaar, maar kwa next-gen grfx/audio etc.. je snapt waar ik naar toe wil ;) Ik heb een X360 en ben er zeer tevreden mee, speel er bijna iedere dag op, iets wat ik sinds de snes niet meer heb gedaan.

Ik ga zelf ook een Wii halen vrijdag, maar 250 voor dat ding is nog steeds veel imo. Bij de X360 had ik meer het gevoel van: ik krijg waar voor mij geld, heb ik met de Wii minder.

[ Voor 30% gewijzigd door S2S op 03-12-2006 13:12 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 21:02
zijn er nog shops ergens waar ik een component kabel kan bestellen?

Deze enige link die ik terug heb kunnen vinden in deze topics is deze:
http://www.superufo.com/p..._Wii_Component_Cable.html

alleen daar zijn de ook niet op voorraad op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ralpy schreef op zondag 03 december 2006 @ 13:14:

Kep heb daar ook besteld, ik heb er als het goed is 1 met mijn wii uit de winkel en anders heb ik dubbel LOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:35
Ralpy schreef op zondag 03 december 2006 @ 13:14:

offtopic:
Ik weet wel wat jij van plan bent ;)

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Smoonshine schreef op zondag 03 december 2006 @ 13:01:
[...]

Nope, maar die was dus gewoon niet te halen zonder preorder kit. Daarbij denk ik dat 250 euro voor veel mensen een schappelijker prijs is. Jammer dat ik niet gepreordered heb, dat wordt veel kilometers maken vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mijn vriendin heeft er twee weken terug eentje besteld op Bol.com, maar ik denk dat dat veel te laat is om er eentje te bemachtigen op die mooie vrijdag...

Ik heb tot nog toe alle consoles zowat die er bestaan, en kan ik me niet heugen dat ik zo heb uitgekeken naar een console. Dat zegt wat mij betreft wel wat, al is het natuurlijk persoonlijk.

Heb maar 1 "probleem", en dat is dat mn Xbox 360 al Component is aangesloten, en ik dat met de Wii ook wil doen..maar heb maar 1 ingang op mn TV.
Ach ja, ik wacht in spanning af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Exorcist schreef op zondag 03 december 2006 @ 13:35:
Heb maar 1 "probleem", en dat is dat mn Xbox 360 al Component is aangesloten, en ik dat met de Wii ook wil doen..maar heb maar 1 ingang op mn TV.
Ach ja, ik wacht in spanning af :)
Haha, dat probleem heb ik ook. Ik heb één enkele DVI aansluiting die compatible is met HDMI, VGA en component. Ik heb nu via VGA een Xbox 360 aangesloten, maar die zal losgekoppeld worden zodra de Wii er is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MetroidPrime schreef op zondag 03 december 2006 @ 13:39:
[...]

Haha, dat probleem heb ik ook. Ik heb één enkele DVI aansluiting die compatible is met HDMI, VGA en component. Ik heb nu via VGA een Xbox 360 aangesloten, maar die zal losgekoppeld worden zodra de Wii er is.
Ik las dat er Component-verdelers zijn, net als dat er SCART-verdelers zijn. Wellicht voor mij een optie :)

Ik heb mn MCE systeem op mn VGA aansluiting, mn Xbox360 via Component, en wil de PS3 op mn HDMI gaan aansluiten. Lastig allemaal, maar als de Wii er is ga ik eindelijk dat ding is aan de muur hangen, het leek me nogal onhandig om steeds met die kabels te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://games.fok.nl/news.php?newsid=15222

SSX blur voor de Wii ziet er leuk uit, mooie stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een mooie component verdeler waar 3 spelcomputers in kunnen.
Ik heb er eigenlijk een nodig met 4 aansluitingen want ik heb een dvd speler met component, een ps2, een wii en een 360. Lik sang verkocht de mijne voor 15 euro:
Afbeeldingslocatie: http://i2.ebayimg.com/04/i/05/5a/88/2e_1.JPG
maar ik ben nog op zoek naar een eenvoudige maar mooie verdeler.

Zoiets als dit
Afbeeldingslocatie: http://www.js-technology.com/images/mcc/mcc-full.jpg
maar dan met meer aansluitingen. Iemand enig idee?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 14:15:
Ik heb er eigenlijk een nodig met 4 aansluitingen want ik heb een dvd speler met component, een ps2, een wii en een 360. Lik sang verkocht de mijne voor 15 euro maar ik ben nog op zoek naar een eenvoudige maar mooie verdeler.

Zoiets als dit
[afbeelding]
maar dan met meer aansluitingen. Iemand enig idee?
Machtig, zoiets zoek ik..

Vraag : schakelt het kastje zelf over naar het apparaat dat op dat moment aangaat? Heb je ruis/kwaliteitsverlies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Collaborator schreef op zondag 03 december 2006 @ 12:04:
http://nexgenwars.com/

Xbox 360 - wereldwijd - een jaar uit : 7,886,058
Ps3 - Amerika - Azie - 2 weken uit : 358,253
Wii - Amerika - Azie - 2 weken uit : 1,135,290
En nog een andere bron
http://consolewars.free.fr/

XBOX 360 7 481 700
Wii 1 351 100
PlayStation 3 454 000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Exorcist schreef op zondag 03 december 2006 @ 14:17:
Machtig, zoiets zoek ik..
Vraag : schakelt het kastje zelf over naar het apparaat dat op dat moment aangaat? Heb je ruis/kwaliteitsverlies?
Hier nog eentje > Click
Weet niet hoe de kwaliteit is (ivm met een 360@1080i die er ook aan zou moeten), maar zoiets lijkt me ook wel interessant (of een component naar DVI blokje).

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://image1.play-asia.com/350/PA.70339.002.jpg

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 14:15:
mooi. Ik heb ook al scart verdelers gezien, maar die geven enorm veel ruis (vooral andere kanalen die lijken door te lekken). Is dit ook aanwezig bij deze splitters?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals gezegd heb ik momenteel deze

Afbeeldingslocatie: http://i2.ebayimg.com/04/i/05/5a/88/2e_1.JPG

en die is 100% perfect! Geen enkele ruis. Er zit een switch op waarbij je moet aangeven welke bron je gebruikt maar ik zoek er dus een met 4 aansluitingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb de bovenstaande component verdeler en zie geen kwaliteitsverlies. Heb er een Xbox360 en een PS2 op aangesloten en het werkt zoals het hoort. Straks ook maar een Wii er bij en hij is vol.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op zondag 03 december 2006 @ 14:29:
Ik heb de bovenstaande component verdeler en zie geen kwaliteitsverlies. Heb er een Xbox360 en een PS2 op aangesloten en het werkt zoals het hoort. Straks ook maar een Wii er bij en hij is vol.
dag kiddyl : hoe heb je je dvd speler aangesloten? heb je je Wii al besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik heb die swith ook, en sluit me aan bij de meningen hier boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 14:32:
[...]

dag kiddyl : hoe heb je je dvd speler aangesloten? heb je je Wii al besteld?
Wii is al besteld en een PS3 ook, maar die laatste laat maar op zich wachten. Ik heb geen DVD speler, daar ik ook mijn PC op mijn scherm heb aangesloten.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 17:49
Kreeg net de reclamefolders voor komende week, en in die van de MediaMarkt stond de Wii aangeprezen voor 239 euro (vanaf 8/12 uiteraard). Dus de gelukkigen die hem komende vrijdag bij de MM weten te scoren krijgen hem ook nog eens voor 11 euro minder mee dan in de andere winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Btw, eerste oplages van een nieuw Zelda spel hebben toch altijd iets gouds? (OoT en MM de cartridge, WW de verpakking en disc) Zie nu eigenlijk alleen maar 'standaard' Wii doosjes op de foto's geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb bij Bart Smit online besteld, nu kijk ik net naar mijn bestelling en zie dit staan:

Datum: 29-11-2006
Status: Uw bestelling is klaar voor verzending
Betaalmethode: Acceptgiro

:o

Dit kan toch niet waar zijn ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 15:12:
Hey,

Ik heb bij Bart Smit online besteld, nu kijk ik net naar mijn bestelling en zie dit staan:

Datum: 29-11-2006
Status: Uw bestelling is klaar voor verzending
Betaalmethode: Acceptgiro

:o

Dit kan toch niet waar zijn ?!
En wanneer had je de bestelling geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op zondag 03 december 2006 @ 15:02:
Kreeg net de reclamefolders voor komende week, en in die van de MediaMarkt stond de Wii aangeprezen voor 239 euro (vanaf 8/12 uiteraard). Dus de gelukkigen die hem komende vrijdag bij de MM weten te scoren krijgen hem ook nog eens voor 11 euro minder mee dan in de andere winkels.
Van welke Media Markt was die folder? In principe werken Media Markten onafhankelijk van elkaar, slechts zelden hebben ze een gezamenlijke aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Glitch schreef op zondag 03 december 2006 @ 15:02:
Btw, eerste oplages van een nieuw Zelda spel hebben toch altijd iets gouds? (OoT en MM de cartridge, WW de verpakking en disc) Zie nu eigenlijk alleen maar 'standaard' Wii doosjes op de foto's geloof ik.
De disc heeft goude tinten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op zondag 03 december 2006 @ 15:14:
[...]

En wanneer had je de bestelling geplaatst?
29 - 11 he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 21-09 03:36

job

In de mediamarkt groningen folder (online) staat de Wii wel aangeprezen als per 8 dec te koop.
Maar er staat geen prijs bij vermeldt.

Voor de mensen met een maxeda pas.. Ik ben vanmiddag nog even de dixons binnen gelopen en daar vertelde ze mij dat je met je maxeda pas 5% korting kreeg (hoewel de dixons dus niet meer van maxeda is krijg je wel korting). Dus dat is in elkgeval mooi om te horen.

[ Voor 3% gewijzigd door job op 03-12-2006 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Ik heb hem zojuist bij de neckermann besteld, en er staat dat ik hem binnen 2 weken ontvang. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Neen Harry, das de datum van Bart Smit waarop de bestelling gereed is verklaard voor verzending ;)

/Ben je wel dankbaar dat deze onnodige post mijn 3000ste is :+

[ Voor 12% gewijzigd door Exorcist op 03-12-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op zondag 03 december 2006 @ 15:25:
[...]

Neen Harry, das de datum van Bart Smit waarop de bestelling gereed is verklaard voor verzending ;)
Op die dag heb ik hem ook besteld Sjaak ;)

Haha grats O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2006 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Gaat de gamecube nou weg ? Ik wil het liefst nog zelda the windwaker kopen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:57

Snippertje

Light up your life

Ik wil nog 2 controllers kopen en supersmash bros melee en Memory card voor de cube... Hoop dat die niet te snel weg is.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 20-09 19:00
fZeroNewbie schreef op zondag 03 december 2006 @ 12:34:
Zijn er misschien mensen die iets zinnigs kunnen zeggen over eventuele leveringen aan de makro/lucas klamer? Ik meen mij in ieder geval te herinneren dat die bij de gamecube/xbox/360 launch in iedergeval ruim voldoende stuff op vooraad hadden. En volgens mij houden zij zich ook wat beter aan de launch date waardoor niet alles al dagen voor de launch is uitverkocht.
nijmegen krijgt 12/12 8 stuks binnen. Hij komt dan ook in de folder. Vooralsnog is de prijs 260€ maar ik zou zo niet weten wat de folderaanbieding word.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 09:19
danielkraak schreef op zondag 03 december 2006 @ 15:23:
Ik heb hem zojuist bij de neckermann besteld, en er staat dat ik hem binnen 2 weken ontvang. _/-\o_
Wauw:P
Als je vrijdag ochtend naar de stad gaat, heb je 'm veel sneller in huis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danielkraak schreef op zondag 03 december 2006 @ 15:36:
Gaat de gamecube nou weg ? Ik wil het liefst nog zelda the windwaker kopen. ;(
De spellen zullen nog wel even blijven. Er zijn nu al GameCube eigenaren en dat aantal zal voorlopig nog groter zijn dat het aantal Wii eigenaren. Maar daar komt bij dat GameCube spellen ook speelbaar zijn op de Wii, dus dat is een extra reden om ze in de winkel te laten hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 08:11

C0nscious

Mysteryman.

Ik hoop op woensdag ochtend.. Kijkshop/V&D/van Leest/E-Plaza/FRS/Mediamarkt zonder pre-order proberen.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
stijnos1991 schreef op zondag 03 december 2006 @ 15:47:
[...]

Wauw:P
Als je vrijdag ochtend naar de stad gaat, heb je 'm veel sneller in huis ;)
School :( , maar boeiend heb geen zin naar de stad te gaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 15:31:
[...]

Op die dag heb ik hem ook besteld Sjaak ;)

Haha grats O-)
Haha, ik zie ook net pas dat JIJ degene was die die post had geplaatst :P

Ach, tis zondag joh ;), en bedankt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

M1lamb3r schreef op zondag 03 december 2006 @ 15:42:

nijmegen krijgt 12/12 8 stuks binnen. Hij komt dan ook in de folder. Vooralsnog is de prijs 260€ maar ik zou zo niet weten wat de folderaanbieding word.
We hebben het dan over de lukas klamer op de energieweg neem ik aan. Die hebben geen Wii's op 8 dec voor de launch? kan ik daar in iedergeval mooi heen mocht het de 8e niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit zou een leuk spel zijn voor de Wii....
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/7348/6ce31a0a/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat42
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

pat42

» lurkt

Ik wil mijn wii aansluiten op mijn monitor, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Is het signaal uit een wii nou YPbPr, en wat is dan het verschil met Component video, of is het niet te vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

ja die is dacht ik al een keer langs gekomen >:)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pat42 schreef op zondag 03 december 2006 @ 16:47:
Ik wil mijn wii aansluiten op mijn monitor, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Is het signaal uit een wii nou YPbPr, en wat is dan het verschil met Component video, of is het niet te vergelijken?
Heb je de artikels wel gelezen?
The most common variant, the Component Video port found on many consumer DVD players, plasma displays, video projectors and the like, uses the YPbPr format of color coding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

YPbPr is het signaal wat over de component kabel vervoerd wordt als ik het goed onthouden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 14:26:
Zoals gezegd heb ik momenteel deze

[afbeelding]

en die is 100% perfect! Geen enkele ruis. Er zit een switch op waarbij je moet aangeven welke bron je gebruikt maar ik zoek er dus een met 4 aansluitingen.
oh die is ideaal!
Waar heb je die gehaald en hoe duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 21-09 06:42

Richard

Kuru Kuru Kururin

danielkraak schreef op zondag 03 december 2006 @ 15:23:
Ik denk dat je een beetje verkeerd leest; ik heb 'm zoals eerder vermeldt op 16-11 besteld en mijn status is nu:

code:
1
2
3
4
Artikelomschrijving:    Bestelnr:   Maat:       Verwachte Levertijd:    Aantal:     Prijs:
WII     866-24-644  000     annuleren   Levertijd 2 weken   1   € 224,99

Totaal:  € 224,99

Let op het stukje: Verwachte Levertijd

verder heb je wel geluk, want nu staat op de site van Wehkamp de levertijd op 3 weken.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-02 22:53
Weet iemand of er ook een HDMI kabel voor de Wii komt? Omdat namelijk mijn component ingang ook al bezet is.

En wat is er eigelijk nou het best? HDMI, DVI of Component? Danku :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

De Foregames heeft nu een gaaf stukje op hun site gedumpt ( http://www.foregames.nl/nieuwsitem.php?id=774 - leuke naam :P ), en daarin staat dat ze drie leveringen krijgen in december (voor kerst), en dat ze er "best veel" krijgen op 8 december. Ik ben nummer 20-en-een-beetje, maar heb halverwege september gereserveerd, dus ik denk dat ze er 15-20 krijgen (iedereen t/m eind augustus zou er één krijgen). Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Laatst online: 21:54
GekkeCoen schreef op zondag 03 december 2006 @ 17:12:
Weet iemand of er ook een HDMI kabel voor de Wii komt? Omdat namelijk mijn component ingang ook al bezet is.

HDMI = DVI+Geluid over 1 conector ;)
En DVI is beter dan component :)
Maar search even voor kabel vragen dit deel en het einde van het vorige deel ;) Daar staat heel veel in beschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
pat42 schreef op zondag 03 december 2006 @ 16:47:
YPbPr is, zoals aangegeven op die pagina waar je naar linkt, het analoge video signaal dat over componentkabels heen gaat.
GekkeCoen schreef op zondag 03 december 2006 @ 17:12:

HDMI kun je vergeten. De enige toegevoegde waarde over component is dat zowel het videosignaal als het audiosignaal digitaal is en dat de verbinding tussen de TV en je spelcomputer/media-apparaat/digitale ontvanger gecodeerd kan worden. De kabels hiervoor zijn nog enorm duur en er zullen maar relatief weinig TV's zijn die hier gebruik van kunnen maken. Er zijn zelfs mensen die component een beter beeld vinden geven dan HDMI.

Hier kun je een vergelijking tussen de drie aansluitingen vinden.

[ Voor 44% gewijzigd door MetroidPrime op 03-12-2006 18:08 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens mensen ik vermaak me prima met Red Steel. Zou het spel nu een 7.5 a 8 geven en dan eerder een 8.

De controls vind ik totaal niet lastig ik was er vrij snel aan gewent. Hoe verder je komt in de game hoe leuker de omgevingen worden vooral grafisch. Nee ik vermaak me er prima mee. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

schnumi schreef op zondag 03 december 2006 @ 18:24:
Overigens mensen ik vermaak me prima met Red Steel. Zou het spel nu een 7.5 a 8 geven en dan eerder een 8.

De controls vind ik totaal niet lastig ik was er vrij snel aan gewent. Hoe verder je komt in de game hoe leuker de omgevingen worden vooral grafisch. Nee ik vermaak me er prima mee. :)
... en schnumi spuit zijn Nintendo liefde gal nog steeds vrolijk rond op GoT... :P

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Lucky bastard

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 16:48

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Mensen zonder pre order die in Hoofddorp wonen, in winkelcentrum het paradijs zit een games winkel die pas 4 pre orders heeft, en ze verwachten er 10 binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hehe kom op jongens nog even volhouden en jullie zijn ook toe aan de Wii ontmaagding. :P

En ik beloof je dat word dikke pret. 8)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 17:49
Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 15:15:
Van welke Media Markt was die folder? In principe werken Media Markten onafhankelijk van elkaar, slechts zelden hebben ze een gezamenlijke aanbieding.
Oh, dat was de folder van Media Markt Almere, die geldig is van 4 t/m 10 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op zondag 03 december 2006 @ 17:04:
[...]

oh die is ideaal!
Waar heb je die gehaald en hoe duur?
Bij lik-sang voor 16 euro inc verzend dacht ik. Hier staat er een op ebay

http://cgi.ebay.com/3-WAY...73390QQrdZ1QQcmdZViewItem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 18:58:
[...]

en meteen maar besteld :) Kan ik men ps2 ook met component aangesloten laten en ergens in 2007 moet er ook nog een 360 bijkomen.

Nog 4 dagen te gaan, het gaat snel :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 18:58:
[...]

Ja helaas bestaat Lik-Sang echter niet meer dankzij Sony :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 14:09
Boeboe schreef op zondag 03 december 2006 @ 19:07:
[...]

en meteen maar besteld :) Kan ik men ps2 ook met component aangesloten laten en ergens in 2007 moet er ook nog een 360 bijkomen.

Niet snel genoeg...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-07 15:48

sds

XiN-eViL schreef op zondag 03 december 2006 @ 17:19:
De Foregames heeft nu een gaaf stukje op hun site gedumpt ( http://www.foregames.nl/nieuwsitem.php?id=774 - leuke naam :P ), en daarin staat dat ze drie leveringen krijgen in december (voor kerst), en dat ze er "best veel" krijgen op 8 december. Ik ben nummer 20-en-een-beetje, maar heb halverwege september gereserveerd, dus ik denk dat ze er 15-20 krijgen (iedereen t/m eind augustus zou er één krijgen). Ik ben benieuwd :)
en hoeveel preorders hebben ze in totaal?
1e levering voor de preorders t/m augustus
2e levering is meer dan de eerste maar nog steeds niet genoeg om alle preorders af te handelen...
klinkt erg tragisch allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

sds schreef op zondag 03 december 2006 @ 19:29:
[...]
en hoeveel preorders hebben ze in totaal?
1e levering voor de preorders t/m augustus
2e levering is meer dan de eerste maar nog steeds niet genoeg om alle preorders af te handelen...
klinkt erg tragisch allemaal.
Ik meende dat ze er een week of 2 terug al 100 hadden, dus echt weinig hebben ze niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je goedkoop de Wii + Zelda kan kopen. Want wii sports hoef ik niet en een extra controller ook niet. Heb al een beetje gezocht maar heb alleen een Zelda pack ontdekt voor 360 euro waarbij je er ook nog een extra set controllers en wii sports bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 10:25
Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 19:34:
Weet iemand waar je goedkoop de Wii + Zelda kan kopen. Want wii sports hoef ik niet en een extra controller ook niet. Heb al een beetje gezocht maar heb alleen een Zelda pack ontdekt voor 360 euro waarbij je er ook nog een extra set controllers en wii sports bij krijgt.
Dat kan niet. Er zijn namelijk nog geen bundels :P.

@ Captain N, hoe duur is Wii Sports eigenlijk in Japan?

@ die twee hieronder, * Hoedje heeft tenminste 1337 typeskillz :+

[ Voor 12% gewijzigd door Hoedje op 03-12-2006 19:38 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
Krent :+
Nee, helaas het word altijd met Wii sports verkocht voor 250,-

Je zal nu nooit goedkoper uit zijn met bundels ;) Dat zal pas over een tijdje zijn als de verkopen wat dalen ;)

EDIT: moet toch ff wat sneller reageren :P

is er al iemand begonnen met een nieuwe TS, zou wel mooi zijn... een nieuw deel precies als de Wii uitkomt

[ Voor 28% gewijzigd door Dubbel Fristie op 03-12-2006 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 21-09 06:42

Richard

Kuru Kuru Kururin

Onder Wii Sports kom je echt niet uit; het is ongeveer hetzelfde als de eerste DS willen zonder Metroid Prime Hunters of een GameBoy zonder Tetris; zoals je wellicht weet bij een DS & GB komen er een poos na de release vanzelf andere packages; afwachten dus. Als je "early-adopter" wilt zijn moet je dat even voor lief nemen.

* Richard is blij dat al geruime tijd de naam BS niet meer gevallen is.

Edit: Nu ben ik een keer spuit 11

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wii sport zit er ALTIJD bij, en je krijgt er maar 1 wiimote en 1 nunchuck bij normaal gesproken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Boeboe schreef op zondag 03 december 2006 @ 19:07:
[...]
Wat weet jij dat wij niet weten?
Over 4 dagen is het hier namelijk pas donderdag.. een dag voor de release.
Of ga je er van uit dat jouw winkel op 7dec al met verkopen begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 20-09 19:30
ik weet dat Nintendo erg strikt is met hun datums, zeker van consoles, dus verwacht hem niet al eerder in de winkel...

ken een winkel die door het eerder verkopen nu alle spellen pas een week na release krijgt

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 10:25
Hmm, het is alweer een tijdje terug dat we het veel over geruchten hadden. Maar er is weer een leuke:
Gerüchte bestätigt
Enthüllt: Wii-Demos als Download

Wii-Besitzer mit Internet-Anschluss werden sich Demoversionen von Wii-Spielen herunterladen können.
Die Vermutung gab es schon länger, jetzt ist es offiziell: Neben Virtual-Console-Spielen werden Wii-Fans mit Internetzugang auch Demoversionen von Wii-Titeln herunterladen können. Die Demos kann man dann entweder im 512 MB großen Flashspeicher der Konsole oder auf einer separat erhältlichen SD-Karte speichern. Welche Demos den Anfang machen, will Nintendo in Kürze bekannt geben.
In het kort komt het er op neer dat je via de internetverbinding demo's van bepaalde spellen zal kunnen downloaden. Nintendo zal volgens hun op korte termijn bekend maken welke demo's beschikbaar komen.

Ik denk dat dit klopt. Reggie heeft het namelijk in een interview gehad over een (geheim) channel wat in december onthult zal worden. Daarnaast heeft de Nintendo site het overal over het feit dat er meer kanalen komen dan degene die er nu op staan. Een demokanaal lijkt mij logisch en handig!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Hoedje schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:47:
Hmm, het is alweer een tijdje terug dat we het veel over geruchten hadden. Maar er is weer een leuke:
[...]

In het kort komt het er op neer dat je via de internetverbinding demo's van bepaalde spellen zal kunnen downloaden. Nintendo zal volgens hun op korte termijn bekend maken welke demo's beschikbaar komen.

Ik denk dat dit klopt. Reggie heeft het namelijk in een interview gehad over een (geheim) channel wat in december onthult zal worden. Daarnaast heeft de Nintendo site het overal over het feit dat er meer kanalen komen dan degene die er nu op staan. Een demokanaal lijkt mij logisch en handig!
Ja klinkt natuurlijk heel logisch, zeker wanneer je kijkt naar de 360 die deze mogelijkheid natuurlijk ook biedt in zekere zin.
Nadeel is wel dat de Wii 'maar' 512MB aan opslagruimte heeft, en game-demo's hier een flink stuk van zullen afsnoepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:44:
ik weet dat Nintendo erg strikt is met hun datums, zeker van consoles, dus verwacht hem niet al eerder in de winkel...

ken een winkel die door het eerder verkopen nu alle spellen pas een week na release krijgt
maar hoe zijn de winkels met de accesoires? weet jij dat?

Overigens ter vergelijking: Een Wii met (ingebouwde) memcard, wifi + spel kost maar 250 euro. Een XBOX 360 met memcard + spel + wifi kost 470(!) euro.

Maar als je het XBOX 360 Pinata Core pack koopt dan ben je 350 kwijt voor de xbox + spel (pinata) + memcard zonder wifi met LAN. Als je een Wii wil + spel + memcard + LAN ben je 280 kwijt.

Dan is het verschil wat kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met Makro/Lukas Klamer, verwachten die er veel? Of is daar bij jullie niks over bekend?

Dat demo channel lijkt me wel waarheid, mooie bijkomstigheid ook!
Trouwens, als je er een SD card van bv 1gb in doet dan zou hij in feite daar demo's naartoe kunnen downloaden toch? :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2006 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
Ik word een beetje lijp van de Mb's MB's mb's :9
Het zijn toch gewoon 512 hele MB's (MegaByte) :?

[ Voor 4% gewijzigd door Dubbel Fristie op 03-12-2006 21:05 . Reden: spelvout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demo-channel klinkt goed :) Maakt het een stuk makkelijker om te beslissen of een spel goed is of niet.
Trouwens, als je er een SD card van bv 1gb in doet dan zou hij in feite daar demo's naartoe kunnen downloaden toch? :)
Lijkt me wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Dubbel Fristie schreef op zondag 03 december 2006 @ 21:00:
Ik word een beetje lijp van de Mb's MB's mb's
Het toch gewoon 512 hele MB's (MegaByte) :?
jup sorry :P zal het egen wijzigen naar capitals ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 21:02:
Demo-channel klinkt goed :) Maakt het een stuk makkelijker om te beslissen of een spel goed is of niet.

[...]

Lijkt me wel ;)
Het zou best kunnen dat het niet kan :) De VC games kan je immers ook niet op een SD kaart zetten ;)
De demo's zullen (als het komt) van de dezelfde bron komen als de VC games :>

[ Voor 30% gewijzigd door Dubbel Fristie op 03-12-2006 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik ben helemaal naar SD cards als opslag medium aan het gaan. Heb er nu 2 (1x Qgben 1x 2Gb) Wil het gebruiken voor camera, USB stick en de Wii
Had laatst een iBood genomen voor 2 Gb als voorbereiding op de Wii maar denk toch dat ik nog een hi-speed 4 gb kaartje ga kopen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot hoeveel GB sd kaartjes word eigenlijk ondersteund door de wii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbel Fristie schreef op zondag 03 december 2006 @ 21:06:
[...]

Het zou best kunnen dat het niet kan :) De VC games kan je immers ook niet op een SD kaart zetten ;)
Daar heb je wel een punt... Maar het lijkt mij dat die demo's wel een stukje groter zijn dan de VC games en bovendien kan iedereen de demo's gratis krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Toch maar wachten op een USB-harddrive dan die Nintendo hiervoor moet gaan uitbrengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Damn na een tijdje googlen heb ik nog geen Nederlandse (web)winkel gevonden waar ik zo'n goedkope componenten switch kan vinden. Alleen proffesionele van ~80eur, maar volgens mij werken de goedkopere ook prima.

Iemand nog een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
nudie schreef op zondag 03 december 2006 @ 21:32:
Damn na een tijdje googlen heb ik nog geen Nederlandse (web)winkel gevonden waar ik zo'n goedkope componenten switch kan vinden. Alleen proffesionele van ~80eur, maar volgens mij werken de goedkopere ook prima.

Iemand nog een tip?
Ebay :? Importeren :? Marktplaats :?
Er zijn dus zat creative oplossingen..... ;) succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Dubbel Fristie schreef op zondag 03 december 2006 @ 21:06:
[...]

De reden dat VC games niet op een SD kaartje te zetten zijn, is om piracy tegen te gaan. Ik ga er dus gewoon van uit dan de demo's op een SD kaartje te gooien zijn.

BTW, het was toch al ver van te voren bekend dat WiiConnect24 gebruikt zou worden om o.a. DS demo's te downloaden, of ben ik nu gek?
Tot hoeveel GB sd kaartjes word eigenlijk ondersteund door de wii?
Maximaal 2GB voor zover ik weet.

[ Voor 10% gewijzigd door Cleetje op 03-12-2006 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoelde, tot hoeveel GB word ondersteund?

edit: Ah 2gb, bedankt!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2006 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
check hier even voor een goedkope component switch van een nederlandse webwinkel die m op voorraad heeft (28eur incl 8eur verzend)

Ik heb dr maar eentje besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Lijkt me exact hetzelfde ding als op eBay rondzwerft, maar dan voor 2x de prijs.
Voordeel is wel dat hij in Nederland is natuurlijk :) goed met garantie e.d.

Als ik er een zou kopen zou ik er echter eentje willen met ook 2 uitgangen, voor mn tv en mn projector.

[ Voor 25% gewijzigd door Blamm op 03-12-2006 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
hoe vinden de mensen die al een Wii hebben de controls trouwens?
Want in de reviews vind ik dat de controls wel erg vaak negatief naar voren komen.
Van gamespot:
splinter cell
Take the complicated controls of this popular superspy series and make them even more finicky, lose the online versus mode, and you get Double Agent for the Wii.

Need for speed
Need for Speed Carbon on the Wii contains some unique driving control options, but none of them can escape the sensation that this game simply wasn't built for motion control.

Marvel: Ultimate Alliance
The tacked-on motion controls and lack of online support take some of the shine off this otherwise dependable superhero adventure.

Call of Duty 3
Call of Duty 3 for the Wii manages to overcome its lack of multiplayer and a sometimes-unwieldy control scheme with an exciting and enjoyable single-player campaign.
Overigens zijn er ook wel reviews waar ze wel positief zijn over de controls.
En ook de gequote zaken hier zijn niet allemaal echt negatief, maar toch zie ik bijna elke review wel een opmerking over de controls... Zou dit betekenen dat de controls toch niet zo heel erg handig zijn, of is het gewoon een kwestie van gewenning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog wat meer oplossingen voor het component splitten
http://cgi.ebay.com/4-2-C...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Deze heeft 4 ingangen en 2 uitgangen

Afbeeldingslocatie: http://i16.ebayimg.com/04/i/07/93/df/c9_1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://i2.ebayimg.com/01/i/07/9f/e6/fc_1.JPG

en deze hieronder kost maar een paar dollar maar geen geluid

Afbeeldingslocatie: http://images.monoprice.com/productlargeimages/28481.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2006 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
schnumi schreef op zondag 03 december 2006 @ 18:24:

Ah das goed om te horen :)

De laatste tijd begon ik eigenlijk een beetje te twijfelen tussen Red Steel een Wii Play, en om ze nou beide tekopen... Das best veel geld in een keer uitgeven. (naast Zelda en een RGB kabel that is)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Laatst online: 20-02 22:53
Deze foto kwam ik nog tegen op het internet:

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/uploaded/22956_019498ae.jpg

Lijkt me wel grappig, vooral die tennisraket. Bij de Bart Smit kan je al dat stuur kopen int zwart.

Eigelijk ook best wel kansloos. :p
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.