Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 69 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.192 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Dit is overigens ook een oplossing voor het splitten zonder kwaliteitsverlies. Je hebt er wel 5 nodig voor 1 aansluiting en nog eens 5 als je er 2 wil etc. Ik zou er dus 20 van nodig hebben, dan wordt het een soort toren van Pisa :)

Afbeeldingslocatie: http://img.inkfrog.com/pix/blisstrade/IMGP1186.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 03-12-2006 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:42
fZeroNewbie schreef op zondag 03 december 2006 @ 16:30:
[...]

We hebben het dan over de lukas klamer op de energieweg neem ik aan. Die hebben geen Wii's op 8 dec voor de launch? kan ik daar in iedergeval mooi heen mocht het de 8e niet lukken.
jup ik heb het over de lukas aan de energieweg.

nope niet op de 8e, wij zijn namelijk bezig met de verbouwing en hebben alleen folder artiekelen.

enige wat ik weet is dat we in totaal 8 Wii's krijgen (maak daar maar 7 van ;)) die maandag (3) en dinsdag (5) binnen komen. Wij (nijmegen dus) verkopen ze pas op de 12e dacht ik omdat hij dan in de folder komt, het kan zijn dat we ze ook al de 11e verkopen alleen heb je dan iig de folder aanbieding (wat dat dan ook moge zijn ;P) niet.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zelf gebruik ik de XSelect D4 als component switch box. Deze accepteert ook D-video kabels. Dit is handig want die zijn tenminste wel nú leverbaar en geven ook een component signaal. Tevens kan dit kastje RGB<->YPbPr transcoderen. Erg handig als de Wii op een arcade (of PC) monitor wilt aansluiten. 8)
Afbeeldingslocatie: http://www.micomsoft.co.jp/img/xselect-d4_02.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.micomsoft.co.jp/img/xselect-d4_10.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.micomsoft.co.jp/img/xselect-d4_11.gif

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Tennisracket? Lijkt meer op een dildo met groot handvat?

[ Voor 19% gewijzigd door woekele op 03-12-2006 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Iemand heeft een Wii versie van de PS3 commercial gemaakt.
Echt wel vet gedaan, kijk zelf maar

PS3 commercial!
Homemade Wii commercial

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Kan je net zo goed een wimote aan een echt racket bevestigen :/

Of gewoon irl tennis...

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-06 20:10
Bij een wii bij de neckermann staat er: levertijd binnen 14 dagen. Vooral gericht aan mensen die bij neckermann winkelen. Heb ik hem dan ook over 14 dagen?

[ Voor 21% gewijzigd door danielkraak op 03-12-2006 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

op ebay worden weer topprijzen betaald nadat iedereen in het weekend bij vrienden heeft gespeeld....

http://cgi.ebay.com/NIB-N...62054QQrdZ1QQcmdZViewItem

$530

http://cgi.ebay.com/Ninte...62054QQrdZ1QQcmdZViewItem

$540 !

voor een kaal system ex verzendkosten.

Wow!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 03-12-2006 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
GekkeCoen schreef op zondag 03 december 2006 @ 22:24:
Deze foto kwam ik nog tegen op het internet:

[afbeelding]

Lijkt me wel grappig, vooral die tennisraket. Bij de Bart Smit kan je al dat stuur kopen int zwart.

Eigelijk ook best wel kansloos. :p
Dat is ook pas iets van 5x gepost... :/
psychoclown schreef op zondag 03 december 2006 @ 22:38:
Iemand heeft een Wii versie van de PS3 commercial gemaakt.
Echt wel vet gedaan, kijk zelf maar

PS3 commercial!
Homemade Wii commercial
Wel leuk gemaakt, enkel is ie net zo dom als die van de PS3 :P

Of mis ik iets :P
Anoniem: 87302 schreef op zondag 03 december 2006 @ 22:45:
op ebay worden weer topprijzen betaald nadat iedereen in het weekend bij vrienden heeft gespeeld....
http://cgi.ebay.com/NIB-N...62054QQrdZ1QQcmdZViewItem
$530

http://cgi.ebay.com/Ninte...62054QQrdZ1QQcmdZViewItem
$540 !

voor een kaal system ex verzendkosten.

Wow!
Ok, en wat moeten wij hier nou mee... :?
Het is niks nieuws dat mensen teveel geld willen uitgeven aan nieuwe console op eBay.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198606

Ik weet het niet hoor. Zal ik nu wel of niet COD3 kopen. Demopods zouden zo handig zijn. Ik twijfel namelijk, omdat ik ook weer geen zin heb om tegen een pixelversie van COD aan te kijken. Niet dat ik nou een graphicshoer ben, maar anders koop ik hem liever op de 360 of pc. Of ik test hem gewoon ff en breng 'm terug als ie niet goed genoeg is wat de besturing betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Anoniem: 198606 schreef op zondag 03 december 2006 @ 23:15:
Ik weet het niet hoor. Zal ik nu wel of niet COD3 kopen. Demopods zouden zo handig zijn. Ik twijfel namelijk, omdat ik ook weer geen zin heb om tegen een pixelversie van COD aan te kijken. Niet dat ik nou een graphicshoer ben, maar anders koop ik hem liever op de 360 of pc. Of ik test hem gewoon ff en breng 'm terug als ie niet goed genoeg is wat de besturing betreft.
hij komt niet voor de pc uit ;)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Anoniem: 198606 schreef op zondag 03 december 2006 @ 23:15:
Mijn mening althans is dat als een spel als bv CoD3 of NFS:Carbon uit komt op alle platformen en ik heb bv een 360 en een Wii dan koop ik m natuurlijk voor de 360. Althans zo deed ik t met Xbox1/Ps2/Cube. Maar nu met de nieuwe besturing van de Wii ligt het wat anders, maar over het algemeen zijn die spellen wel gewoon super onder andere vanwege hun graphics en geluid en niet zozeer hun unieke besturing en is de Wii versie niets anders als een port met wat besturingsveranderingen. Wii-exclusives daarentegen, met unieke gameplay ja die komen hoe-kan-het-ook-anders gewoon op de Wii..

Maar uit eigen ervaring als je een 360 heb, haal CoD3 daarvoor. Wii reviews zijn wat matig hoor ik en graphics boer of niet, het is wel een factor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199539

Ja, ik ga ook alleen Wii-exclusives halen. Precies om die reden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja zo dacht ik ook en het is ook wel waar ja. Als ik een FPS haal voor de Wii blijf ik wel gewoon bij Red Steel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dubbel Fristie schreef op zondag 03 december 2006 @ 21:06:
[...]

Het zou best kunnen dat het niet kan :) De VC games kan je immers ook niet op een SD kaart zetten ;)
De demo's zullen (als het komt) van de dezelfde bron komen als de VC games :>
VC spellen zijn wel te kopiëren naar een SD-card, je kunt er alleen niets mee op een andere Wii.
SD-card demonstratie

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 28-06 08:19

The_DoubleU

Tweaker in München

Je kan deze vergelijking even bekijken.
Persoonlijk vindt ik de 360 versie beter dan de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
NiaX schreef op zondag 03 december 2006 @ 22:18:
hoe vinden de mensen die al een Wii hebben de controls trouwens?
Want in de reviews vind ik dat de controls wel erg vaak negatief naar voren komen.
Van gamespot:

[...]

Overigens zijn er ook wel reviews waar ze wel positief zijn over de controls.
En ook de gequote zaken hier zijn niet allemaal echt negatief, maar toch zie ik bijna elke review wel een opmerking over de controls... Zou dit betekenen dat de controls toch niet zo heel erg handig zijn, of is het gewoon een kwestie van gewenning?
Gamespot doet sowiesoe erg negatief over de controls (en de graphics) dus daar zou ik me vooral niet teveel van aantrekken, zeker omdat andere media berichten dat het wel goed werkt.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Ik zou CoD3 niet kopen voor de Wii als ik jouw was. De besturing is om te huilen t.b.h. en de graphics zijn ook om te huilen, deze console is niet voor dit soort spellen...

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat de Wii niet is voor geweldig realistische graphics klopt zeker, maar ik vind niet dat we de besturing al kunnen afschrijven voordat de Wii ook maar is gelanceerd in ons land en we kunnen spreken uit ervaring (h) lijkt me echt geweldig om dat ding te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

De controlls van CoD3 Wii zijn juist het sterke punt! Veel beter dan Red Steel volgends IGN.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161123

Datum: 29-11-2006
Status: Uw bestelling is klaar voor verzending
Betaalmethode: Acceptgiro

Hier nog iemand antw op ? Zou het egt zo zijn dat hij morgen al verstuurd word ?!
En hebben nog meer mensen deze orderstatus bij Bart Smit ?

BTW deze is bij Bart Smit besteld

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 161123 op 04-12-2006 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Collaborator schreef op maandag 04 december 2006 @ 00:05:
De controlls van CoD3 Wii zijn juist het sterke punt! Veel beter dan Red Steel volgends IGN.
tja.. men hoort, men zegt. Over een paar daagjes weten we het zelf lekker :) IGN staat bij mij ook wel hoger in het vaandel dan het vaak amateuristisch ogende Gamespot.

hehe, gamer.nl lijdt ook al aan de Wii-hype :d

http://www.gamer.nl/doc/36152

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 198606 op 04-12-2006 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-06 20:14
Anoniem: 161123 schreef op maandag 04 december 2006 @ 00:08:

Hier nog iemand antw op ? Zou het egt zo zijn dat hij morgen al verstuurd word ?!

Hij zal waarschijnlijk minstens tot dinsdag daarop staan. Ik heb een paar dagen terug wat Wii accessoires besteld en die hebben sinds ik de bestelling geplaatst heb al die status.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Dit heeft iedereen die het bij BS hebben besteld. De Wii wordt pas de 7e verzonden.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op zondag 03 december 2006 @ 22:55:
[...]

Ok, en wat moeten wij hier nou mee... :?
Het is niks nieuws dat mensen teveel geld willen uitgeven aan nieuwe console op eBay.
Ik denk dat het handig is om te weten voor de mensen die nog geen pre order hebben staan. Als er in Amerika 2x zoveel dan de ratail voor wordt betaald en in Japan ook, dan is de vraag enorm naar de Wii. Dat weten ook de handelaren. Die er dus vrijdagmorgen als de kippen bij zijn om die spullen op te kopen. Als je er vrijdag niet een voor 250 euro kunt krijgen in de winkel, zoek niet langer. Voor 500 euro kun je er vrijdagmiddag een op marktplaats aanschaffen. Dat is het voordeel en nadeel van vrije informatievoorziening op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Chester schreef op maandag 04 december 2006 @ 00:19:
[...]

Dit heeft iedereen die het bij BS hebben besteld. De Wii wordt pas de 7e verzonden.
Ik heb in het verleden de GBASP en de DS Lite bij Bart Smit online gereserveerd en die werden allebei de dinsdag voor de launch gereserveerd. Ik heb er ook een aantal keren een spel gereserveerd en hier weer hetzelfde verhaal, de dinsdag voor de officiële releasedatum was alles al verzonden. Het is dus niet ondenkbaar dat alles eerder verzonden wordt dan donderdag.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
NiaX schreef op zondag 03 december 2006 @ 22:18:
hoe vinden de mensen die al een Wii hebben de controls trouwens?
Want in de reviews vind ik dat de controls wel erg vaak negatief naar voren komen.

Overigens zijn er ook wel reviews waar ze wel positief zijn over de controls.
En ook de gequote zaken hier zijn niet allemaal echt negatief, maar toch zie ik bijna elke review wel een opmerking over de controls... Zou dit betekenen dat de controls toch niet zo heel erg handig zijn, of is het gewoon een kwestie van gewenning?
Ik denk dat dat EN heel erg verschilt per game EN heel erg verschilt per persoon. Natuurlijk komt er ook nog bij dat iedereen nu natuurlijk zich helemaal suf focust op de controls in de reviews, want dat is immers HET speciale nieuwe ding aan de Wii.

Vanuit mijn eigen ervaring: Wii Sports werkt prima. Het enige is dat je even door moet hebben dat je als je een beweging doet als het slaan van je racket oid je wel even een klein vaartje moet geven, anders denkt ie dat je je racket gewoon verplaats (zoals je hem bijvoorbeeld naar achteren beweegt na een slag) ipv dat je slaat. Maar dit heb je zo door, en dan werkt alles als een trein.

Wii Play werkt allemaal prima. Tanks blijkt trouwens echt verslavend, en werkt ook heel goed. Je bestuurt een tankje met je nun-chuck analogue stick, en met je Wiimote richt je op het scherm om te schieten (met B). Met A kun je nog mijntje leggen. De bedoeling is om alle andere tankjes in de levels dood te maken. Klinkt misschien niet heel boeiend, maar het is reteverslavend. Als je namelijk dood gaat door een stomme fout geeft dat echt zo'n "AAAARGH, wat stom, nog een keer!"-gevoel dat je niet uit kunt staan. :P

De besturing in Zelda is tot heden perfect. Rondlopen doe je met de nun-chuck analogue stick. Met de Z-trigger kun je targeten en de camera achter je zetten, net als in OoT. Verder kun je met Navi (tenminste, die fee iig, geen idee of het nog steeds Navi is eigenlijk) pointen op je scherm. Hiermee kun je bijvoorbeeld items selecteren in menu's, die je aan de pijltjes van de Wiimote's D-pad en de B-trigger kunt hangen. Aangezien ik de Japanse versie heb en ik dus met een woordenboekje naast me aan het gamen ben, duurt het bij mij allemaal nog wat langer dan die 70 uur die je overal hoort. :+ Ben nu al 5 uur op weg, en heb m'n zwaard nog niet. Wel een hengel en een katapult though, en het besturen daarvan werkt perfect. De hengel werp je en trek je in zoals je het zou verwachten: Wiimote omlaag gooien of over je schouder houden. Voor de katapult kun je mikken met de pointer op je scherm mbv de Wiimote. Tot dusver alles toppie dus. Nog een klein dingetje wat me trouwens opviel: in OoT kon je Epona wortels geven om harder te laten rijden. Dat is nu vervangen door van die spurten. :P

Wat betreft Red Steel, dat is even wennen. Maar dat komt denk ik vooral omdat ik zo gewend ben aan muis-besturing bij FPS games, dat ik teveel de Wiimote als een muis probeer te gebruiken. Maar heb het ook alleen maar ff geprobeerd, om daarna me eerst flink te gaan vermaken met Zelda, en Wii Sports en Play.

@ Hoedje: Wii Sports is hier 4520 yen. Dat is ongeveer 30 euro.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-06 14:09

Richard

Kuru Kuru Kururin

danielkraak schreef op zondag 03 december 2006 @ 22:41:
Bij een wii bij de neckermann staat er: levertijd binnen 14 dagen. Vooral gericht aan mensen die bij neckermann winkelen. Heb ik hem dan ook over 14 dagen?
Ik neem aan dat je bedoeld dat er staat "2 weken" en geen "14 dagen". Die 2 weken levertijd status staat er namelijk al sinds 27 november; en is vandaag (4 december) verlaagd naar "levertijd 1 week".

Het zou dus best goed kunnen wanneer je nu besteld je de Wii gewoon tegelijk uitgeleverd gaat krijgen als de mensen die met korting @ Wehkamp hebben besteld tijdens die actieperiode.

Wees reeel; wie gaat er nu normaliter een console bij Wehkamp bestellen; alleen mensen die het geval in huis moeten hebben (voor de kids) voor kerst; en er een dikke afbetaling op af willen sluiten. Er lijkt me dus alleen een kleine batch verkocht te zijn tijdens die kortingsactie; en ik denk dat ze er verder dus nog over hebben van de eerste lading; dus sla je slag; je kunt netjes per acceptgiro na ontvangst betalen; en de retourvoorwaarden zijn al helemaal niet slecht (mocht je het toch de lang vinden duren).

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

Captain N schreef op maandag 04 december 2006 @ 05:34:
[...]

Ik denk dat dat EN heel erg verschilt per game EN heel erg verschilt per persoon. Natuurlijk komt er ook nog bij dat iedereen nu natuurlijk zich helemaal suf focust op de controls in de reviews, want dat is immers HET speciale nieuwe ding aan de Wii.

kan je een beetje japans dan? ik neem aan dat je wel de hiragana en katakana en minstens een paar kanji's kan, ik weet nu ongeveer 300 kanji's maar dat is nog niks.

verder ben ik jaloers op je dat je hem al hebt maar ik weet ook dat je vaak ook niet al te veel moet hypen want dat gaat vaak zo tegen vallen.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ja, ik kan kana lezen en ken een Kanji of 1000 schat ik. Maar natuurlijk zijn er nog meer Kanji, en combinaties van Kanji die ik niet ken. Mijn grammatica is wel aardig, maar het grootste probleem met Zelda is dat er aardig wat spreektaal in zit. Samentrekkingen, weg laten van worden, dialecten, woorden die typisch voor oude mannetjes/vrouwtjes zijn, dat soort dingen. Dat bijvoorbeeld "~te shimau" in spreektaal "~chau" wordt is iets dat je niet kunt opzoeken in een woordenboek, maar gewoon moet weten. Of dat "yattoru" een dialectvorm is van "yatte iru" is ook iets dat je niet zult vinden. Vaak worden partikels ook weggelaten en zo, wat het grammaticaal wat lastiger maakt. Heb gelukkig wat Japanners in m'n MSN lijstje staan die ik af en toe kan bestoken met dit soort vragen. En het is zeker een hele goede oefening voor m'n Japans (vooral spreektaal-technisch gezien), dus ik vermaak me wel! :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-06 12:41

job

Waar spelletjes al niet goed voor zijn :P
Achja... heb op de basisschool en begin middelbareschool m'n grootste deel van de engelse taal ook opgedaan met games spelen :D

[ Voor 8% gewijzigd door job op 04-12-2006 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

*zwaar offtopic* captain N, in april zit ik zelf ook in Japan (vooral Tokyo, met een weekend Takayama voor de takayama matsuri, en dan door naar Kyoto), misschien kunnen we dan samen iets gaan drinken ofzo :)*/offtopic*

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-02 22:53

Bij mij staat de status ook op Klaar voor verzending. Als het goed is wordt hij donderdag verzonden en heb je hem op 8 december in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

Nog even wat COD3 betreft voor de PC... helemaal zonder te zitten komen de we niet (als het bericht klopt natuurlijk):
Voor PC-gamers is er echter geen man over boord: in 2007 komt Infinity Ward met een nieuwe Call of Duty voor de PC. Tot op heden waren de Call of Duty’s van Infinity Ward echter van een hoger niveau en dus is het afwachten hoe Call of Duty 3 het er vanaf brengt. In onze uitgebreide impressie die morgen verschijnt, nemen we hierop alvast een voorschot.Bron: http://www.insidegamer.nl...llofduty3/rubrieken/11209

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hmm, bij mij staat de status nog op levertijd 1 week. Hopelijk verandert dat nog snel in "klaar voor verzending", maar anders is er ook nog geen man overboord. Al lang genoeg gewacht, dus dat weekje extra is ook niet zo erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-06 19:03
Captain N schreef op maandag 04 december 2006 @ 05:34:
[...]
Merci!

Elebits of the incredible machine :P

http://gonintendo.com/?p=9750

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-02 22:53
Oscar Mopperkont schreef op maandag 04 december 2006 @ 09:31:
Hmm, bij mij staat de status nog op levertijd 1 week. Hopelijk verandert dat nog snel in "klaar voor verzending", maar anders is er ook nog geen man overboord. Al lang genoeg gewacht, dus dat weekje extra is ook niet zo erg.
Bij de Bart Smit of Wehkamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:44
Boeboe schreef op maandag 04 december 2006 @ 08:52:
*zwaar offtopic* captain N, in april zit ik zelf ook in Japan (vooral Tokyo, met een weekend Takayama voor de takayama matsuri, en dan door naar Kyoto), misschien kunnen we dan samen iets gaan drinken ofzo :)*/offtopic*
Nog even kort offtopic, wanneer in april? Zit zelf van 24-3 t/m 2-4 in Tokyo nl. ;)

Heb besloten mijn "jacht" op de Wii te staken. Als ik het zo bekijke volgen de week er op al de leveringen aan de winkels. Haal ik er dan wel eentje. Heb ik nog mooi de tijd om de Minish Cap uit te spelen.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

bij Wehkamp, zie nu pas dat dat klaar voor verzending ging over BS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
ik lees hier nu verscheidene berichten van mensen die zeggen dat de winkels de wii al voor 8 december gaan verkopen.
Heeft iemand van die mensen ook al daadwerkelijk toezegging van een winkel gekregen.
Want naar mijn weten moeten de winkeliers aan nintendo kunnen bewijzen dat ze de wii pas vanaf 8 december hebben verkocht

*ps ja ik heb zelf ook gezegd dat ik hem misschien eerder kreeg maar die uitspraak is dus door de winkel teruggenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
UlyssesNL schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:25:
ik lees hier nu verscheidene berichten van mensen die zeggen dat de winkels de wii al voor 8 december gaan verkopen.
Heeft iemand van die mensen ook al daadwerkelijk toezegging van een winkel gekregen.
Want naar mijn weten moeten de winkeliers aan nintendo kunnen bewijzen dat ze de wii pas vanaf 8 december hebben verkocht

*ps ja ik heb zelf ook gezegd dat ik hem misschien eerder kreeg maar die uitspraak is dus door de winkel teruggenomen.
Winkels hebben in het verleden o.a. de GameCube, NDS, GBμ e.d. 1 à 2 dagen voor de officiële datum verkocht. Of ze dat nu ook doen is uiteraard de vraag. Er is denk ik een grote kans dat ze dat nu echter weer doen...

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Icelus schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:38:
[...]
Winkels hebben in het verleden o.a. de GameCube, NDS, GBμ e.d. 1 à 2 dagen voor de officiële datum verkocht. Of ze dat nu ook doen is uiteraard de vraag. Er is denk ik een grote kans dat ze dat nu echter weer doen...
je hebt in principe gelijk alleen als nintendo er druk achter zet MOGEN de winkeliers dat niet doen
als voorbeeld kan ik world of warcraft noemen
als winkeliers die eerder verkochten als de release datum zouden ze een boete krijgen
dat spel was dus voor de release nergens te krijgen
Als winkeliers iets niet te vroeg mogen verkopen krijgen ze een brief of zoiets van nintendo erbij dat dat niet mag
en aangezien het grote aantal pre-orders hoop ik dat ze dat wel doen want ik heb op woensdag en donderdag geen tijd om hem op te halen en aangezien ik niet aanbetaald heb zie ik de frs er wel voor aan om mijn pre-order aan een ander te verkopen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Over de maximale SD card grootte. Hierover is naar mijn weten niets bekend. Maar Sandisk brengt een "Wii-SD-Card" uit van 2 Gb. Daarmee zou iig 2 Gb moeten kunnen. Persoonlijk denk ik dat 4 Gb ook zal werken.

Verder zou ik juist wel FPS games voor de Wii kopen omdat ik verwacht dat de controls lekker zullen werken. Van wat ik begrepen heb is Red Steel niet vergelijkbaar met de PC besturing en CoD3 weer wel. Playing = Believing zal ook hier wel gelden. Ik denk dat we later zoals bij de huidige console FPS games meerdere besturing opties zullen krijgen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 23-06 12:40

William/Ax3

We are Starstuff

Ach slimme winkels doen gewoon het volgende:

Verkoop het al eerder slaan het in de kassa aan al diversen. En dan terugboeken en afslaan als nintendo wii op 8-12. Ik heb idd vernomen dat er een aantal zaken hier in de buurt de wii's al hebben uitgeleverd in verband met sinterklaas.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-06 19:03
Deddiekoel schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:50:
Over de maximale SD card grootte. Hierover is naar mijn weten niets bekend. Maar Sandisk brengt een "Wii-SD-Card" uit van 2 Gb. Daarmee zou iig 2 Gb moeten kunnen. Persoonlijk denk ik dat 4 Gb ook zal werken.
Het staat geloof ik in de handleiding, maar dat kan één van de bezitters vast verduidelijken. Kortom RTFM :P
Verder zou ik juist wel FPS games voor de Wii kopen omdat ik verwacht dat de controls lekker zullen werken. Van wat ik begrepen heb is Red Steel niet vergelijkbaar met de PC besturing en CoD3 weer wel. Playing = Believing zal ook hier wel gelden. Ik denk dat we later zoals bij de huidige console FPS games meerdere besturing opties zullen krijgen.
Metroid Prime 3 is een goed voorbeeld, die krijgt drie verschillende control schemes. De expert modus is zeer vergelijkbaar met een muis-setup.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:50:
Op de support-website van Nintendo staat dat de Wii alle SD kaarten aankan die niet groter dan 2 Gb zijn. Volgens Nintendo werken kaarten die groter zijn dan 2 Gb waarschijnlijk niet.
The Wii console is only compatible with SD Cards that are 2 GB (Gigabyte) or less. Cards with a capacity higher than 2 GB will likely not work with the Wii console.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:56

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Wat slim dat nintendo zelf zoiets het grijsgebied in duwt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

MetroidPrime schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:55:
[...]

Op de support-website van Nintendo staat dat de Wii alle SD kaarten aankan die niet groter dan 2 Gb zijn. Volgens Nintendo werken kaarten die groter zijn dan 2 Gb waarschijnlijk niet.

[...]

Bron
Zo'n beperking tot 2Gb moet toch met een firmware update makkelijk te doorbreken zijn. Eigenlijk idioot dat er nieuw apparaat uitkomt dat de huidige SD-;kaartjes niet tot volle capaciteit kan benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Dat is bij telefoons ook meestal het geval, maar er past vrijwel altijd minimaal het dubbele in van wat opgegeven wordt. Zal me dus niks verbazen als de Wii ook 4Gb of zelfs 8Gb zal slikken. Volgens mij had ik dat ook ergens gelezen, maar weet niet meer waar en kan het ook niet vinden. Nintendo sluit het in ieder geval niet helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Ik snap niet waarom meer dan 2 GB niet zou kunnen werken :S Het lijkt me toch niet zo een probleem om dat te kunnen ondersteunen? Het is precies hetzelfde als 2 GB maar dan wat meer. Maarja als dat op de nintendo site staat zal het wel zo zijn.

Zometeen maar even langs de gameshop om te vragen wanneer ze de Wii in de verkoop gooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trouwens. Vroeg me af of er ook mensen hebben besteld bij online toko's als Neckermann of zelfs Otto, bij de Otto staat bijvoorbeeld helemaal niets vermeldt over levertijden ofzo, alleen reserveren, leverbaar vanaf 8 december, misschien dat daar nog besteld kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Richard schreef op maandag 04 december 2006 @ 06:56:
Wees reeel; wie gaat er nu normaliter een console bij Wehkamp bestellen;
Ik, juist om de redenen die jij opgeeft. Toegegeven de XBOX360 ook besteld tijdens de kortingsdagen destijds, die was helaas te laat (uitverkocht), dus die heb ik de dag na de launch bij MM opgehaald (vervolgens nadat mn 'wehkamp' exemplaar er was die van MM weer verkocht)

Kreeg vanochtend een mailtje van Wehkamp dat ze het zo druk hadden met vragen dat mijn vraag (wanneer wordt de WII verscheept 7dec of 8dec) nog niet beantwoord is, die wordt, nu ik hem nogmaals gesteld heb, met voorrang behandeld.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een vraag :p Heeft er iemand hier ook een idee of MM Groningen pre-orders gehanteerd heeft? Heb ze erover gemaild, maar krijg geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Misschien dat Ninty toch bang is dat men games weet op te slaan daarop en op die manier het om weten te loodsen. In feite zoals dat is geflikt bij de DS. DS slot zelf was tijden lang (tot ie gekraakt werd) no access. Dus gebruikten ze het GBA slot om games op te zetten met GBA flashcards en luste wat adressen om en klaar. Voor hetzelfde geld krijg je zoiets bij de Wii ook, of zijn ze daar bang voor in ieder geval. In dat geval zou ik hun keuze voor max 2GB niet gek vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

apNia schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:13:
Misschien dat Ninty toch bang is dat men games weet op te slaan daarop en op die manier het om weten te loodsen. In feite zoals dat is geflikt bij de DS. DS slot zelf was tijden lang (tot ie gekraakt werd) no access. Dus gebruikten ze het GBA slot om games op te zetten met GBA flashcards en luste wat adressen om en klaar. Voor hetzelfde geld krijg je zoiets bij de Wii ook, of zijn ze daar bang voor in ieder geval. In dat geval zou ik hun keuze voor max 2GB niet gek vinden.
Ik denk dat WiiConnect24 ook bijdraagt aan die angst. Op die manier kunnen ze, net als Sony, het kopieren van games sneller tegengaan door een collectieve firmware update. Misschien in de toekomst net zo'n modchip als de PSP, waardoor je dubbele firmware kunt draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 26-06 14:09

Richard

Kuru Kuru Kururin

Vraag me af of ik illegaal bezig ben wanneer ik VC-Games illegaal vanaf SD ga starten wanneer dat mogelijk is. Ik denk dat ik de meeste interessante stuff van de VC origineel heb liggen.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
apNia schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:13:
Ik denk niet dat dat de reden is geweest. Want het lijkt mij dat mensen die het voor elkaar krijgen om de wii te kraken en games van de sd kaart te laden, het ook wel voor elkaar krijgen om die limiet te verhogen.
Wat wel de reden is weet ik niet. Maar zoals eerder al gezegd het is goed mogelijk dat hij gewoon 4 gig kaarten kan ondersteunen alleen niet alle. Maar zodra de wii er is zullen er waarschijnlijk wel lijsten op internet komen te staan van 4 gig en groter kaartjes die goed werken met de wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Richard schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:17:
Vraag me af of ik illegaal bezig ben wanneer ik VC-Games illegaal vanaf SD ga starten wanneer dat mogelijk is. Ik denk dat ik de meeste interessante stuff van de VC origineel heb liggen.
Volgens de Nederlandse wet ben je volgens mij niet illegaal bezig als je de originele versies hebt liggen. Zolang je het maar voor eigen gebruik houdt en niet verspreid mag het volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Denken jullie dat de winkels wel de Wii spellen voor 8dec gaat verkopen? Anders ga ik daar alvast inslaan met Wii play en Zelda om teleurstellingen te voorkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
offtopic:
@ de Tokyo-gangers: Ik ga zelf hoogstwaarschijnlijk richting Tokyo en Kyoto (van Hakodate in Hokkaido naar Fukuoka in Kyushu, dus beiden liggen op de route), dus wie weet! Zou wel grappig zijn om met mede-Tweakers aan de andere kant van de wereld een drankje te doen. :P Ik ga overigens 18 December ook een paar dagen naar Tokyo (op kosten van de uni, zelfs de overnachtingen 8) ), waar ook een bezoekje achter de schermen bij KOEI! Heel misschien gaat Square Enix ook nog lukken. Ik ben iig benieuwd! :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ja ach. Ik weet niet hoe graag ik dat wil voor m'n Wii. Voor de Cube was het er ook niet echt... maar misschien wel voor homedev.. maar waarschijnlijk dat er wel veel mensen gaan komen die er interesse in gaan hebben :)
Bij Microsoft met de 1e Xbox werden modchips ook al online onderschept. Ik weet er het fijne niet van, maar ik zou altijd bang blijven online te gaan met een gemodde console. Alhoewel m'n DS een PassMe heeft en ik daarmee wel online duik. Maar dat is omdat ik nergens boze berichten hoorde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162649

Ik heb mijn WII al een paar maanden geleden bij een paar zaken gereserveerd, dacht er toen ook aan om bij de GameShop in Den Haag een bestelling te plaatsen maar daar heb ik maar van afgezien. Dacht dat mijn beste kans wel de MediaMarkt zou kunnen zijn, en aangezien ik daar als 3e op de lijst stond was ik natuurlijk wel heel erg happy :9.
Anderhalve week geleden belden ze me op om door te geven dat ze iets van 20 WII's binnen zouden krijgen in MM Den Haag, kleine kanttekening ernaast was dat ze nu wel zeker wilden weten of je um daar nu zou gaan ophalen dus ze gaven aan dat het hele bedrag betaald moest worden.
Dat was wel iets minder maar als dat helpt dat ik mijn WII op donderdag/vrijdag krijg boeit het me totaal niet. Ik ga deze week nog even langs verschillende zaken om wat accesoires te kopen, zoals mijn component kabel, extra WII-motes en natuurlijk kijk ik uit naar Zelda (maar die zullen ze waarschijnlijk niet eerder verkopen dan vrijdag de 8e).
Op de Gameplay heb ik trouwens niet al teveel gespeeld, wilde namelijk nog een beetje magie overhouden voor thuis :P!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

UlyssesNL schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:17:
[...]

Ik denk niet dat dat de reden is geweest. Want het lijkt mij dat mensen die het voor elkaar krijgen om de wii te kraken en games van de sd kaart te laden, het ook wel voor elkaar krijgen om die limiet te verhogen.
Wat wel de reden is weet ik niet. Maar zoals eerder al gezegd het is goed mogelijk dat hij gewoon 4 gig kaarten kan ondersteunen alleen niet alle. Maar zodra de wii er is zullen er waarschijnlijk wel lijsten op internet komen te staan van 4 gig en groter kaartjes die goed werken met de wii.
Nouja, stel dat er een hardwarematig limiet aan zit? Stel (uberhypotetisch) t/m 2GB wordt er met 16bits gelezen en daarboven met 32bits... dan kan je je er moeilijk omheen hacken. Daarbij komt, als dat een kwestie is van een cap die nintendo heeft ingesteld en dus wel KAN maar niet MAG, dan zal de reden toch 'angst' oid zijn. Want als 't wel zou kunnen (hardwarematig), waarom zouden ze het dan niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Richard schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:17:
Dan zal ik het antwoord maar geven ;)

Ja, dan ben je illegaal bezig. In de eerste plaats is het maken van een kopie van software verboden (ook voor eigen gebruik, deze exceptie die wel opgaat voor muziek en video is expliciet uitgesloten voor software). Bovendien geldt voor software ook nog eens dat het maken van een backup alleen onder zeer bijzondere omstandigheden mag, namelijk als het noodzakelijk is voor het gebruik van de software. Nu zal dat bij oude spellen niet snel het geval zijn, aangezien je het ook kunt draaien op je oude spelcomputer. Het enige wat je zou kunnen aanvoeren is dat je oude console kapot is en dat je eigenhandig een kopie hebt gemaakt van je cartridge en dat je die nu speelt via de Wii. Maar dat zal niet het geval zijn, aangezien je ze ergens anders vandaan haalt. Dan kun je moeilijk over een backup spreken. Daarnaast zal het bij VC spellen gaan om nieuwe code. De spellen zullen omgezet zijn en op die omgezette spellen rust een nieuw auteursrecht, waar jij op geen enkele wijze een licentie op hebt.

Hoe je het dus went of keert, het mag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

apNia schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:22:
[...]
Nouja, stel dat er een hardwarematig limiet aan zit? Stel (uberhypotetisch) t/m 2GB wordt er met 16bits gelezen en daarboven met 32bits... dan kan je je er moeilijk omheen hacken. Daarbij komt, als dat een kwestie is van een cap die nintendo heeft ingesteld en dus wel KAN maar niet MAG, dan zal de reden toch 'angst' oid zijn. Want als 't wel zou kunnen, waarom zouden ze het dan niet doen?
Idd, vrijwel iedere SDlezer kan op dit moment alle capaciteit gebruiken toch? Vraag me alleen wel af of ze die begrenzing hebben gemaakt omdat ze bang zijn voor kopieen vanaf de SD kaart. Maar hoe groot is zo'n Wii disc? Zou er niet net 1 game passen op een 2gig kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 25-06 22:00

rajackar

Blood Minister

Wiiiii!

Goede kans dat ik hem toch ga krijgen op launch day!
Gisteren een stukje van de nieuwe zelda op de cube gespeeld en nu kan ik helemaal niet meer wachten. Wat geweldig is dat zeg. Ik werd ook spontaan trots op mijn kubus omdat ie in staat was zulke mooie beelden te produceren.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Ik heb hem bij Game Mania in Haarlem gereserveerd sta op iets van 15e op de lijst. Is een enorm concern in Belgie maar met maar 1 winkel in Nederland. Ik ging zaterdag nog even langs om te vragen hoeveel ze er binnen kregen, hij wou niet ingaan op concrete getallen (manager) maar hij zei dat als je nu nog zou reserveren (waren dr iets van 50 toen) dan zou je hem alsnog krijgen op 8dec. Ik geloofde die pannekoek niet en zei van nou dat lijkt me sterk maar hij bleef volhouden. In ieder geval, ik bel gewoon donderdag op, als ik hem niet gegarandeerd krijg dan sta ik om een uurtje of 8 bij een willekeurige MediaMarkt :)
Althans dat is mijn tactiek. En hopelijk daarvoor wat games en accesoires inslaan.

P.S Ik hoorde dat de offic Component kabel van Nintendo pas een week later komt, daarnaast is hij rete duur. Weet iemand een goede online webshop waar ik een 3rd party comp kabel kan bestellen die voor vrijdag in huis is vanuit ASIA/US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Anoniem: 136075 schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:25:
[...]

Idd, vrijwel iedere SDlezer kan op dit moment alle capaciteit gebruiken toch? Vraag me alleen wel af of ze die begrenzing hebben gemaakt omdat ze bang zijn voor kopieen vanaf de SD kaart. Maar hoe groot is zo'n Wii disc? Zou er niet net 1 game passen op een 2gig kaartje?
de wii discs zijn gewoon dvd's 4,7 gig dus
maar een spel zoals wii sports is vast niet groter als 2 gig denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Het zal me al verbazen als het spel groter is dan een paar honderd MB.

[ Voor 62% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 04-12-2006 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UlyssesNL schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:28:
[...]

de wii discs zijn gewoon dvd's 4,7 gig dus
maar een spel zoals wii sports is vast niet groter als 2 gig denk ik
Denk het ook niet, dus er zal vast wel een mogelijkheid komen denk ik. Iets in de trant van SD-load op de Cube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Captain N schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:19:
offtopic:
@ de Tokyo-gangers: Ik ga zelf hoogstwaarschijnlijk richting Tokyo en Kyoto (van Hakodate in Hokkaido naar Fukuoka in Kyushu, dus beiden liggen op de route), dus wie weet! Zou wel grappig zijn om met mede-Tweakers aan de andere kant van de wereld een drankje te doen. :P Ik ga overigens 18 December ook een paar dagen naar Tokyo (op kosten van de uni, zelfs de overnachtingen 8) ), waar ook een bezoekje achter de schermen bij KOEI! Heel misschien gaat Square Enix ook nog lukken. Ik ben iig benieuwd! :)
wow das wel vet. Jij deed toch een IT opleiding? maar bij jouw is dat meer de programmeer kant dan de beheer kant zeg maar? je bent iig wel een lucky basterd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb 2 Gb al liggen dus ik ben sowieso al klaar. Wellicht komt er een 4 Gb bij. Als die niet werkt wordt dat mijn nieuwe USB stick. Goed om te weten iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
nudie schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:27:P.S Ik hoorde dat de offic Component kabel van Nintendo pas een week later komt, daarnaast is hij rete duur. Weet iemand een goede online webshop waar ik een 3rd party comp kabel kan bestellen die voor vrijdag in huis is vanuit ASIA/US.
De Aziatische component kabel is verlaat naar 21 december... De D-video kabel is wel per direct verkrijgbaar. Als je echt niet kunt wachten zou kunnen overwegen een D-video kabel te kopen en er drie tulpjes aan solderen.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
fuzzyeyebrows1 schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:07:
Ik snap niet waarom meer dan 2 GB niet zou kunnen werken :S Het lijkt me toch niet zo een probleem om dat te kunnen ondersteunen? Het is precies hetzelfde als 2 GB maar dan wat meer. Maarja als dat op de nintendo site staat zal het wel zo zijn.
De SD standaard gaat niet verder dan 2 gigabyte. Als je een SD kaart ziet die groter dan 2 Gb is, dan is het meestal geen SD kaart, maar een SDHC kaart. Er zijn wel SD kaarten van 2 gigabyte, maar die schijnen enorme compatabiliteitsproblemen te hebben met de meeste SD en SDHC apparaten te hebben. Het is dus niet zo heel vreemd dat de Wii alleen SD kaarten tot 2 Gb aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Informatiekunde, da's meer beetje slap lullen over IT. Meer ontwerpen dan programmeren, en beetje onderzoek doen naar de relatie tussen mens en computers. Het is vrij breed, dus bijvoorbeeld interface design (hoe maak ik een goeie gebruiksvriendelijke interface?), business informatics (hoe kan ik kennis en informatie binnen een bedrijf optimaliseren, zodat het bedrijf er zo optimaal mogelijk gebruik van kan maken?), human-computer interaction (hoe reageren mensen op computers?), etc. Allemaal goed te doen iig. Het tripje naar Tokyo wordt officieel een educatieve trip, maar is stiekem gewoon een goed excuus om ons even Tokyo te laten zien en leuke dingen te doen. :P Helaas zit Nintendo in Kyoto, anders waren we daar wellicht ook even langs geweest. Een aantal oud-studenten van de uni waar ik hier nu zit zijn daar gaan werken na hun afstuderen! :9~

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Vandaag mijn USA Wii gekregen :)
Zelda had ik vorige week al binnen. Kon er helaas niet veel mee ;)

Vandaag wordt ook mijn PS3 verstuurd vanuit JP samen met RR7.

Mijn week kan niet meer stuk :P

Helaas vandaag werken tot 10.00 uur

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196469

ik baal ervan dat die extra wiimotes zo duur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:19
Stel een winkel heeft vandaag 4 december al de Wii in zijn magazijn liggen, dan ligt dat in principe in de weg totdat de Wii verkocht mag worden.
Ik geef ze dus geen ongelijk dat ze nu al de Wii verkopen, ondanks dat er oneerlijke concurentie hierdoor ontstaat, wat in principe eigenlijk al niet meer zou kunnen aangezien de winkeliers toch bijna allemaal aan pre-orders doen.
De gameshop waar ik altijd kom die heeft een formaat van ongeveer 5 bij 3 meter en heeft zijn voorraad in de winkel staan.
Dus overal waar je kijkt staan dozen op of achter de kasten, op het plafond (yep, op het plafond, boven op de brandwerende tegels).
De doosjes van de games liggen gewoon in de winkel op de schappen en de games zijn eruit gehaald en liggen dus achter de kassa in kastjes.
Dus ja, als hij dus 20 Wii's zou hebben liggen, dan verkoopt hij ze gewoon en regelt dan later wel de omwisseltruc.
Zo had hij mij de GameCube verkocht 1 dag voor de launch en ik kwam het geld brengen op de launchdatum (ja, ik ben ook te vertrouwen en kwam daar toen dagelijks en wegens werkzaamheden nu niet meer dagelijks maar wekelijks).
William/Ax3 schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:53:
Ach slimme winkels doen gewoon het volgende:

Verkoop het al eerder slaan het in de kassa aan al diversen. En dan terugboeken en afslaan als nintendo wii op 8-12. Ik heb idd vernomen dat er een aantal zaken hier in de buurt de wii's al hebben uitgeleverd in verband met sinterklaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Dus er zijn al Wii's verkocht in Nederland? Damn, dan gaan ze wel erg vroeg de deur uit. Ik was vanplan om het op zijn vroegst vanaf woensdag een beetje in de gaten te gaan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:19
Ik baal er meer van dat je met alleen een wiimote op zich niet alles kan spelen.
Kosten van:
-wiimote € 39,95
-nunchuk € 19,95
-classic controller € 19,95

Dus om bijv. een Counterstrike achtig spel te spelen met 2 man:
-2 wiimotes
-2 nunchuk's
1 Set heb je al, dus kosten worden € 59,90
Met 3 man,
Kosten zijn al € 119,80
EN met 4 man € 179,70 aan controllers. :(
Het is dus echt te hopen dat je vrienden ook de Wii kopen, op die manier worden de kosten tenmiste verdeeld.
Mijn vrienden hebben bijv. geen van allen een GameCube, ze spelen hooguit een enkele keer een game als ze bij mij zijn.
Dus ik heb zelf 4 geamecube controllers liggen, maar echt niet dat ik 4 keer zo een setje wil hebben.
Anoniem: 196469 schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:22:
ik baal ervan dat die extra wiimotes zo duur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-06 16:18
zo me betaling eindelijk gedaan nu kan het aftellen beginnen :D _/-\o_

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

RollieBollie schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:36:
Ik baal er meer van dat je met alleen een wiimote op zich niet alles kan spelen.
Kosten van:
-wiimote € 39,95
Bij Nedgame was de Wiimote tot nu toe 34,95. Scheelt toch weer €5,- :)

Dan betaal je voor een "complete" controller dus 54,90. Ter vergelijking een Xbox controller kost 49,95. Dus gigantisch duur is het ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

een counterstrike....achtig...spel...? :S Ik weet niet wat voor games jij zoal op de Wii verwacht, maar ik vermoed dat jij nogal teleurgesteld zal zijn.
Ik weet niet hoor...voor 4 gamecube controllers was je tot een tijd geleden ook gemakkelijk 120 euro kwijt. Toch niets mis met je vrienden een controller te laten kopen?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand al wii spullen in de winkels zien liggen? MM heeft COD3. Al ergens wiimotes / kabels / memcards etc. gezien of andere spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skabouter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-06 13:41

skabouter

Skabouter

Boeboe schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:44:
een counterstrike....achtig...spel...? :S Ik weet niet wat voor games jij zoal op de Wii verwacht, maar ik vermoed dat jij nogal teleurgesteld zal zijn.
Nee hij gaat gewoon Counter-Strik spelen op zijn pc :)

http://uneasysilence.com/archive/2006/12/8630/

[ Dislect ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ken schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:22:
Vandaag mijn USA Wii gekregen :)
Zelda had ik vorige week al binnen. Kon er helaas niet veel mee ;)

Vandaag wordt ook mijn PS3 verstuurd vanuit JP samen met RR7.

Mijn week kan niet meer stuk :P

Helaas vandaag werken tot 10.00 uur
Ken ik haaaaaaat je.. woonde je nu nog maar in Diemen :('

edit:
Shit dit is een andere ken, niet KeN :D

[ Voor 6% gewijzigd door apNia op 04-12-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:28
Anoniem: 87302 schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:44:
Heeft iemand al wii spullen in de winkels zien liggen? MM heeft COD3. Al ergens wiimotes / kabels / memcards etc. gezien of andere spellen?
Ben net terug van m'n lunchpauze, en in HoogCatherijne maar ff langs de E-Plaza en de MediaMarkt gelopen (zitten vrijwel naast elkaar).
Bij de E-Plaza hebben ze alleen COD3 voor de Wii binnen (maar nog niet in het schap liggen). Vroeg wanneer ze de Wii games in het schap gaan leggen, waarop ik als antwoord kreeg dat dat op z'n vroegst woensdag maar waarschijnlijk donderdag zal zijn.
Bij de MediaMarkt was nog helemaal NIETS van de Wii te zien. Vroeg aan een medewerker daar wanneer ze schappen voor de Wii gaan inrichten. Volgens hem gaat dat pas op vrijdag gebeuren (neem aan na sluitingstijd donderdagavond ofzo).

Overigens heb ik gisteravond geld overgemaakt voor m'n online bestelling van Wii-Play + Zelda TP. Die zal ik eerder in huis hebben dan m'n bij Wehkamp bestelde Wii.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Captain N schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:07:
Informatiekunde, da's meer beetje slap lullen over IT. Meer ontwerpen dan programmeren, en beetje onderzoek doen naar de relatie tussen mens en computers. Het is vrij breed, dus bijvoorbeeld interface design (hoe maak ik een goeie gebruiksvriendelijke interface?), business informatics (hoe kan ik kennis en informatie binnen een bedrijf optimaliseren, zodat het bedrijf er zo optimaal mogelijk gebruik van kan maken?), human-computer interaction (hoe reageren mensen op computers?), etc. Allemaal goed te doen iig. Het tripje naar Tokyo wordt officieel een educatieve trip, maar is stiekem gewoon een goed excuus om ons even Tokyo te laten zien en leuke dingen te doen. :P Helaas zit Nintendo in Kyoto, anders waren we daar wellicht ook even langs geweest. Een aantal oud-studenten van de uni waar ik hier nu zit zijn daar gaan werken na hun afstuderen! :9~
Hehehe grappig dat er een mede informatiekundige hier in het topic zit. Aan welke uni in NL doe je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Haay schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:17:
[...]

Overigens heb ik gisteravond geld overgemaakt voor m'n online bestelling van Wii-Play + Zelda TP. Die zal ik eerder in huis hebben dan m'n bij Wehkamp bestelde Wii.... :|
Waar heb je hem online besteld? Ik ga hem anders ook online bestellen zodat ik hem gegarandeerd vrijdag heb. Ik verwacht een storm op beide (zelda/wii play) omdat dat de meest logische/gekozen combo zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 28-06 08:19

The_DoubleU

Tweaker in München

Gisteren in Dublin een paar Game shops bezocht. Heel veel hebben al een Wii afdeling met doosjes liggen, zoals Zelda, CoD3, Rayman, Redsteel, Wii Play.
Helaas staan op alle doosjes een sticker "Coming Soon". Jammer anders had ik alvast Zelda gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:28
nudie schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:26:
Waar heb je hem online besteld? Ik ga hem anders ook online bestellen zodat ik hem gegarandeerd vrijdag heb. Ik verwacht een storm op beide (zelda/wii play) omdat dat de meest logische/gekozen combo zal zijn.
Moet je maar ff hier kijken: Budgetgaming overzicht. Heb ze zelf bij Zuiderpark Computers & Games besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188559

rajackar schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:26:
Wiiiii!

Goede kans dat ik hem toch ga krijgen op launch day!
Gisteren een stukje van de nieuwe zelda op de cube gespeeld en nu kan ik helemaal niet meer wachten. Wat geweldig is dat zeg. Ik werd ook spontaan trots op mijn kubus omdat ie in staat was zulke mooie beelden te produceren.
is dit een geintje????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

De Japanse versie van Zelda voor de Cube is al te downloaden, lijkt me dus geen geintje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 11:20

SD5k

>4&X

Gamecube ISO gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54100

Ohja! De cube versie! Door al dat Wii geblaat helemaal vergeten dat er ook gewoon een versie komt voor de Cube.

Dat er dan geen breedbeeld en Wii-mote bij zit is wel jammer, maar Link is tenminste wel gewoon links _/-\o_

Scheelt weer 250 euro! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188559

ik snap dr geen flikker van, die komt eind december toch pas uit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Neeeee :| Ik ging net voor de zekerheid even langs de gameswinkel hier om te vragen hoeveel ze er binnen krijgen. Blijkt dat ze er deze week maar 2 (!!!) krijgen, ik sta derde op de lijst. Op 12 december komt er een nieuwe lading van 3 stuks. Weet iemand een winkel in haarlem die geen preorders aanneemt (FRS ofzo)? Of waar ik de meeste kans heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 188559 schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:44:
ik snap dr geen flikker van, die komt eind december toch pas uit??
Zoals ik dus al zei, de Japanse versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
fuzzyeyebrows1 schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:46:
Neeeee :| Ik ging net voor de zekerheid even langs de gameswinkel hier om te vragen hoeveel ze er binnen krijgen. Blijkt dat ze er deze week maar 2 (!!!) krijgen, ik sta derde op de lijst. Op 12 december komt er een nieuwe lading van 3 stuks. Weet iemand een winkel in haarlem die geen preorders aanneemt (FRS ofzo)? Of waar ik de meeste kans heb.
Waar heb je geprobeerd?
Ik heb geen idee welke winkels er geen pre-orders aannemen, maar als je even omhoog scrollt zie je een half verhaaltje van mij over Game Mania in de Cronjé, misschien dat dat nog te proberen valt al betwijfel ik t.
Anders ff met de trein naar MediaMarkt bij de Arena ofzo en voor de deur hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Captain N schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:07:
Argh houd op met het vertellen van al die leuke dingen die jij mag doen :P het is niet eerlijk, jij mag lekker op andermans kosten ''educative'' reisjes maken en ik kijk letterlijk uit op een begraafplaats :') al geeft dat dan wel weer precies weer hoe ik nu over sommige dingen denk, zo dood als wat.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.