Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 69 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.190 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

offtopic:
Volgens mij zijn het niet andermans kosten. Maar als Captain N dat wel heeft geregeld dan heeft ie dat goed gedaan :)

[ Voor 66% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 04-12-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188559

in dat geval rajackar, vertel eens wat meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06 22:00

rajackar

Blood Minister

Anoniem: 188559 schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:57:
in dat geval rajackar, vertel eens wat meer....
Wat wil je weten? Het is nu al geweldig! Ik kon het niet weerstaan om alvast wat te spelen. Heb alleen het begin gedaan met een stukje walkthrough. Maar te ver spelen zal de pret vergallen als ik straks een wii heb. De mensen met een wii kunnen je waarschijnlijk meer over het spel vertellen ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Deddiekoel schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:23:
Hehehe grappig dat er een mede informatiekundige hier in het topic zit. Aan welke uni in NL doe je dit?
offtopic:
Utrecht, jij? :)
Anoniem: 93354 schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:51:
Argh houd op met het vertellen van al die leuke dingen die jij mag doen :P het is niet eerlijk, jij mag lekker op andermans kosten ''educative'' reisjes maken en ik kijk letterlijk uit op een begraafplaats :') al geeft dat dan wel weer precies weer hoe ik nu over sommige dingen denk, zo dood als wat.
Toevallig, ik kijk ook uit op een begraafplaats, maar dan een Japanse. :P En @Oscar: het is idd allemaal op de kosten van de uni. Het tripje naar Tokyo dus, niet m'n gehele verblijf in Japan. Vliegtickets naar Tokyo (anderhalf uur vliegen vanaf hier) en een paar overnachtigen in het luxe Okura hotel zijn allemaal inbegrepen en worden door de uni hier betaald, in het kader van educatie. Ze hebben hier echt geld teveel. Hoorde vandaag dat m'n begeleider ook een Wii heeft gekocht voor op de uni (van research funds, ook ten behoeve van "research"), naast de PS3 die hier al een tijdje staat (en PS2, PSP en DS). 8)

Ga in Tokyo overigens dus naar KOEI, J-Crest (Japan only devver), Gunho (beheert hier de servers van onder andere Ragnarok Online), Akihabara (:P), en nog naar lab van een uni in Tsukuba, die research doen naar games. En wellicht dus nog naar Square Enix, mocht het lukken. Maar hoe dan ook is het een leuk tripje :D

[ Voor 77% gewijzigd door Captain N op 04-12-2006 14:21 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

zo mijn betaling bij dimension plus is bevestigd :)
8 december heb ik mn wii + Zelda + Red steel + wii play + nunchuck
en later nog een usb lan adapter :)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Captain N schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:12:
En @Oscar: het is idd allemaal op de kosten van de uni. Het tripje naar Tokyo dus, niet m'n gehele verblijf in Japan.
offtopic:
Ik dacht dat het alleen over verblijf ging, dus wat dat betref zat ik goed. Maar rlx dat dat tripje voor je betaald wordt. Wordt tijd dat Nederlandse universiteiten zo in het geld zwemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skabouter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-06 13:41

skabouter

Skabouter

offtopic:
:w Olivier alles goed?

Willen jullie allemaal wat minder / efficiënter posten?
Ik kan het dus echt niet bijhouden als arme dislect he :P

[ Voor 57% gewijzigd door skabouter op 04-12-2006 14:25 ]

[ Dislect ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

offtopic:
Ja, prima!
Met jou ook wouter?

[ Voor 3% gewijzigd door rajackar op 04-12-2006 14:25 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skabouter

skabouter

Skabouter

offtopic:
ja zeker, ga in Feb. ook aan de studie Informatiekunde beginnen aan de Uni in Nijmegen (hopelijk mag ik dan ook naar Japan ;)

Heb zojuist ook nog even contact gehad met iemand van de FRS in Arnhem, ze verwachten morgen 3 Wii's binnen te krijgen :'(

[ Dislect ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-05 22:41
Ervaringen van het laten spelen van non-gamers met de Wii: http://www.joystiq.com/20...iving-test-on-the-family/

Jullie nog van plan om ouders/zusjes etc te laten spelen?

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nou eindelijk antwoord op m'n vraag wanneer Wehkamp de WII gaat verschepen (7 dec of 8 dec)
Wij weten niet precies wanneer de leverancier de nintendo bij ons komt afleveren.
Daarvoor moeten wij betreft het antwoord ook in gebreke blijven.
Lekker dan, toch maar eens zo'n chatsessie proberen....

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 07:59
Kan het gepraat over, hoewel erg interessante, Japan nu ophouden en weer ontopic over de Wii of GameCube?
Ikzelf heb zojuist een Wii gepre-ordered bij de Mediamarkt in Hengelo. Ik sta 10e van de 25 die ze binnenkrijgen. Dus als iemand er nog eentje zoeken, ga naar Hengelo.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Captain N schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:12:
[...]

offtopic:
Utrecht, jij? :)

[...]

Toevallig, ik kijk ook uit op een begraafplaats, maar dan een Japanse. :P En @Oscar: het is idd allemaal op de kosten van de uni. Het tripje naar Tokyo dus, niet m'n gehele verblijf in Japan. Vliegtickets naar Tokyo (anderhalf uur vliegen vanaf hier) en een paar overnachtigen in het luxe Okura hotel zijn allemaal inbegrepen en worden door de uni hier betaald, in het kader van educatie. Ze hebben hier echt geld teveel. Hoorde vandaag dat m'n begeleider ook een Wii heeft gekocht voor op de uni (van research funds, ook ten behoeve van "research"), naast de PS3 die hier al een tijdje staat (en PS2, PSP en DS). 8)

Ga in Tokyo overigens dus naar KOEI, J-Crest (Japan only devver), Gunho (beheert hier de servers van onder andere Ragnarok Online), Akihabara (:P), en nog naar lab van een uni in Tsukuba, die research doen naar games. En wellicht dus nog naar Square Enix, mocht het lukken. Maar hoe dan ook is het een leuk tripje :D
Als ik vragen mag, hoeveel kost het je wel niet en hoe kom je aan dat geld? je zat daar toch 6 maanden? en dan ben je wel bijna 10k kwijt als ik de prijzen van huur ed moet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 93354 schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:03:
Als ik vragen mag, hoeveel kost het je wel niet en hoe kom je aan dat geld? je zat daar toch 6 maanden? en dan ben je wel bijna 10k kwijt als ik de prijzen van huur ed moet geloven.
offtopic:
Om even voor mijn beurt te praten, lijkt me dat hij dat net als veel andere studenten doet die naar het buitenland gaan. Dus gewoon sparen en eventueel wat lenen bij IBG. Ik heb zelf een half jaar in de VS gezeten en dat heb ik gewoon betaald van mijn bijbaantje bij de AH en een miniscule beurs van de uni

En nu maar weer ontopic :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 04-12-2006 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Oscar Mopperkont schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:07:
[...]

Om even voor mijn beurt te praten, lijkt me dat hij dat net als veel andere studenten doet die naar het buitenland gaan. Dus gewoon sparen en eventueel wat lenen bij IBG. Ik heb zelf een half jaar in de VS gezeten en dat heb ik gewoon betaald van mijn bijbaantje bij de AH.
Zijn jullie nu klaar hiermee? Het klinkt erg interessant, maar jullie vervuilen het topic. Ga elkaar anders lekker mailen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-06 19:03
Hmm, wij hebben allemaal beurzen die je kunt aanvragen. Zeker als je naar Japan gaat krijg je enorm veel geld. Je krijgt compensatie voor het dure levensonderhoud daar, je krijgt een gedeelte van je ticket en natuurlijk geld voor onderdak. Daarnaast krijg je ook nog geld voor de behaalde studiepunten. Tot slot krijg je van IBG beurs en extra geld omdat je je OV opzegd. Je hoeft ook geen collegegeld te betalen omdat er voor jou een Japanner in NL komt studeren.

Kortom in het buitenland studeren is voor Nederlandse studenten heel goedkoop, mits je meedoet aan een uitwisselingsprogramma en de juiste beurzen aanvraagt...

* Hoedje wilde ook naar Japan, maar er waren maar twee plaatsen. Ik was wel geselecteerd, maar niet geloot :/

[ Voor 8% gewijzigd door Hoedje op 04-12-2006 15:14 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Zijn jullie nu klaar hiermee? Het klinkt erg interessant, maar jullie vervuilen het topic. Ga elkaar anders lekker mailen ofzo.
Agree;

Probeer eens: http://studereninhetbuitenland.nl/

(en weer een vervuilend postje erbij :( )

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

moderators? het ging van sporadische off-topic naar het er echt om doen imo :?

*edit* bedankt blaasvis. Zit hier al zo lang, en dat van dat handje wist ik nog niet 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door boe2 op 04-12-2006 15:23 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-06 20:10
Richard schreef op maandag 04 december 2006 @ 06:56:
[...]

Ik neem aan dat je bedoeld dat er staat "2 weken" en geen "14 dagen". Die 2 weken levertijd status staat er namelijk al sinds 27 november; en is vandaag (4 december) verlaagd naar "levertijd 1 week".

Het zou dus best goed kunnen wanneer je nu besteld je de Wii gewoon tegelijk uitgeleverd gaat krijgen als de mensen die met korting @ Wehkamp hebben besteld tijdens die actieperiode.

Wees reeel; wie gaat er nu normaliter een console bij Wehkamp bestellen; alleen mensen die het geval in huis moeten hebben (voor de kids) voor kerst; en er een dikke afbetaling op af willen sluiten. Er lijkt me dus alleen een kleine batch verkocht te zijn tijdens die kortingsactie; en ik denk dat ze er verder dus nog over hebben van de eerste lading; dus sla je slag; je kunt netjes per acceptgiro na ontvangst betalen; en de retourvoorwaarden zijn al helemaal niet slecht (mocht je het toch de lang vinden duren).
Bij mij staat bij de neckermann 2 weken hoor. Bij de wehkamp staat 1 week. Wat bedoel je nou, want in je quote bedoel je neckermann.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-06 11:24

Blaasvis

Cidora \o/

Boeboe schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:18:
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif als je het handje gebruikt dan kun je een opmerking bij een topic plaatsen zodat niet de modjes niet alle topics moeten lezen ;)

Om even on topic te komen, ik kan bijna niet meer wachten. Het is maar goed dat ik ook nog moet werken overdag :o

[ Voor 22% gewijzigd door Blaasvis op 04-12-2006 15:22 ]

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 27-06 11:20

SD5k

>4&X

Dit topic is sowieso al vervuild met allerlei nutteloze pre-order informatie, daar kan nog wel wat (interessant) gedoe over in Japan studeren bij hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
prijsvraag

voor mensen die nog kans willen maken op een wii muts ;)
het antwoord is vrij simpel :*)

skabouter verkoopt die frs die wii's ook morgen

* 4ourty2 hoopt dat de frs hiero ze morgen ook binnen krijgt :9~

offtopic:
effe over de japan kwestie ik vind ook dat het wel een beetje topic vervuiling is.
[tipmode]
misschien effe een chatsessie opzetten op msn ofzo ;)

[ Voor 25% gewijzigd door 4ourty2 op 04-12-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
dizzytal schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:14:
[...]

Agree;

Probeer eens: http://studereninhetbuitenland.nl/

(en weer een vervuilend postje erbij :( )
Boeboe schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:18:
Jullie voegen natuurlijk ook niets toe ;). Als je een modje wil wijzen op misstanden in een topic dan kun je het handje gebruiken (linksbovenin) Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif. Overigens we houden erover op. Misschien kan er nog één reactie van Captain N vanaf en dan is het weer mooi geweest.

Excuus!

Overigens ontopic, de launch in Japan ging toch niet zo soepel, want in Japan is Luigi afgevoerd :+

Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/ba217f52.jpg
Apparently the employees at Akiba Yodobashi mistook this Luigi cosplayer as being an official rep from Nintendo. They had him do the opening ceremonies and present the Wii to the first customer. Shortly thereafter they realized that he was just a regular dude in a Luigi suit and they whisked him away.
Ook was er bij een andere winkel een gast in een Sonic (!) pak die de launchceremonie mocht voltooien...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Blaasvis schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:21:
[...]
Om even on topic te komen, ik kan bijna niet meer wachten. Het is maar goed dat ik ook nog moet werken overdag :o
On topic, zeg je? Je hebt het toch wel over je studiereis naar Japan? Want als je het over je Wii hebt dan ben je off-topic en moet je ergens anders chatten. Dit is het Grote Japan Studiereis Topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-06 13:03
Murcielago schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:00:
Kan het gepraat over, hoewel erg interessante, Japan nu ophouden en weer ontopic over de Wii of GameCube?
Ikzelf heb zojuist een Wii gepre-ordered bij de Mediamarkt in Hengelo. Ik sta 10e van de 25 die ze binnenkrijgen. Dus als iemand er nog eentje zoeken, ga naar Hengelo.
en ik sta nr 11 van 25 ;) bedankt voor deze tip!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Donnie Darko schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:30:
[...]

en ik sta nr 11 van 25 ;) bedankt voor deze tip!!
no problem ;)
ik wordt zelf gebeld, mogelijk al donderdagavond kan ik em ophalen werd verteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Hoe sluit je je wii-mote op de pc aan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

bluetooth uiteraard :)

Bedankt voor de link naar die wedstrijd. Ik ben wel Belg, maar het kan nooit kwaad om te proberen :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Boeboe schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:40:
bluetooth uiteraard :)

Bedankt voor de link naar die wedstrijd. Ik ben wel Belg, maar het kan nooit kwaad om te proberen :p
Maakt het uit wat voor een bluetooth ontvanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 18:49
zojuist ook nog maar es bevestigd, Mediamarkt hier krijgt er 20 binnen voor vrijdag, en de week erna nog es 35... de eerste 20 zijn overigens al verkocht (pre-orders)

verder verwachten zij geen echte voorraadproblemen en gaan ze de Wii niet eerder verkopen tenzij een andere winkel dat doet

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Boeboe schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:40:
wist je het antwoord wel dan O-) ik bedoel ik vond het best nog wel een lastige vraag 8)

wii draait homebrew software

was te verwachten natuurlijk wel klote voor de vc want als die emulators goed werken wordt er natuurlijk geen spel verkocht via de vc
maar ik vond op de gc die emulators nog wel brak (ja ik heb mijn cube gemod en ja ik heb alle games gewoon legaal heb het alleen om de emulatie gedaan :9 snes _/-\o_ )het zou leuker zijn als je gewoon die spellen met nintendos eigen vc kon spelen maar er komen vast nog wel meer hacks

[ Voor 30% gewijzigd door 4ourty2 op 04-12-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 26-06 14:09

Richard

Kuru Kuru Kururin

Kreeg net een mailtje van MediaMarkt:
De Wii (spreek uit wie) is de zevende generatie-spelcomputer van Nintendo, en de opvolger van de Gamecube
We beginnen:

NES
SNES
N64
NGC
Wii

Of moeten we de arcadeversies en Atari2600 games van Ninty ook meerekenen?

* Richard dacht veel van Nintendo af te weten, maar aan zeven generaties kom ik toch niet (Virtual Boy misschien?)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-06 20:14
UlyssesNL schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:44:
[...]

wist je het antwoord wel dan O-) ik bedoel ik vond het best nog wel een lastige vraag 8)

wii draait homebrew software

was te verwachten natuurlijk wel klote voor de vc want als die emulators goed werken wordt er natuurlijk geen spel verkocht via de vc
maar ik vond op de gc die emulators nog wel brak (ja ik heb mijn cube gemod en ja ik heb alle games gewoon legaal heb het alleen om de emulatie gedaan :9 snes _/-\o_ )het zou leuker zijn als je gewoon die spellen met nintendos eigen vc kon spelen maar er komen vast nog wel meer hacks
Als je de Gamecube emulators brak vond dan zul je erg teleurgesteld worden met de "Wii-homebrew". Het is in feite niets meer dan Gamecube homebrew die op de Wii draait. Er is momenteel geen enkele manier om Wii-homebrew op de Wii te draaien.
Richard schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:52:
[me=10720] dacht veel van Nintendo af te weten, maar aan zeven generaties kom ik toch niet (Virtual Boy misschien?)
De Wii is, net zoals de PS3 en Xbox 360, een console uit de zevende console generatie. De NES was eigenlijk al een derde generatie console.

[ Voor 15% gewijzigd door MetroidPrime op 04-12-2006 15:55 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 27-06 18:49
Richard schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:52:
Kreeg net een mailtje van MediaMarkt:

[...]

We beginnen:

NES
SNES
N64
NGC
Wii

Of moeten we de arcadeversies en Atari2600 games van Ninty ook meerekenen?

[me=10720] dacht veel van Nintendo af te weten, maar aan zeven generaties kom ik toch niet (Virtual Boy misschien?)
of handhelds meetellen?

gameboy (en zijn evoluties)
DS

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:44:
zojuist ook nog maar es bevestigd, Mediamarkt hier krijgt er 20 binnen voor vrijdag...
Mediamarkt waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153243

nou ben benieuwd heb mijn wii met zelda ook besteld.
ik ben 14e ben benieuwd hoeveel bartmm beverwijk er krijgt.
kan echt niet meer w88.

Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/raymondrijs/photo/wii.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
MetroidPrime schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:53:
[...]
Als je de Gamecube emulators brak vond dan zul je erg teleurgesteld worden met de "Wii-homebrew". Het is in feite niets meer dan Gamecube homebrew die op de Wii draait. Er is momenteel geen enkele manier om Wii-homebrew op de Wii te draaien.
ja dat wist ik eigenlijk ook wel :X vindt het trouwens toch een omslachtig systeem
als ik hem uberhaupt al ga modden gewoon met een modchip zodat ik de software gelijk van mijn sd kaart kan laden en niet met een action replay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Anoniem: 153243 schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:57:
nou ben benieuwd heb mijn wii met zelda ook besteld.
ik ben 14e ben benieuwd hoeveel bartmm beverwijk er krijgt.
kan echt niet meer w88.

[afbeelding]
sodekolere dat is toch ff lelijk hey..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 19:44
wat een kutdag :(
eerst ging ik naar de top1toys hier om de hoek om te vragen hoe het daar met de reserveringen zat, en toen pakte ze een lijst van 2 A4tjes!!!! je moet daar 20,- aanbetalen, dus ik ging maar weer weg. daarna heb ik naar de intertoys in den bosch gebeld, om te vragen of ze wisten hoeveelste ik op de reserveeringslijst stond, maar dat konden ze mij niet vertellen.
ze zeiden dat ze er rond 8-10 binnen krijgen, maar dat wisten ze niet zeker, en dat ze er een week erna weer 8-10 kregen, maar dat was ook weer niet zeker. :'(

ik ben nu zwaar depri dat er bijna onmogelijk is om aan een wii te komen, so it seems. ik vind dat nintendo hier niet echt vrienden mee maakt |:(

greetz, alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
MM wacht gewoon even, ik denk dat dat veel kan oplossen. Ik hoef hem niet perse op de launch te hebben (heb eerst toch nog tentames :p). En daarna ff rustig inkopen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Ik sta ook bij top1toys op de lijst als 8e.
Hoefte echter geen 20,- euro neer te leggen voor de reservering :)
We zullen het zien vrijdag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Heeft iemand ervaring met neckermann en weet die of neckermann zich aan de leveringstijd op de site houdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161123

danielkraak schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:15:
Heeft iemand ervaring met neckermann en weet die of neckermann zich aan de leveringstijd op de site houdt?
Lees is ff lekker terug ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-06 12:14

--MeAngry--

aka Qonstrukt

slayeer schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:00:
wat een kutdag :(
eerst ging ik naar de top1toys hier om de hoek om te vragen hoe het daar met de reserveringen zat, en toen pakte ze een lijst van 2 A4tjes!!!! je moet daar 20,- aanbetalen, dus ik ging maar weer weg. daarna heb ik naar de intertoys in den bosch gebeld, om te vragen of ze wisten hoeveelste ik op de reserveeringslijst stond, maar dat konden ze mij niet vertellen.
ze zeiden dat ze er rond 8-10 binnen krijgen, maar dat wisten ze niet zeker, en dat ze er een week erna weer 8-10 kregen, maar dat was ook weer niet zeker. :'(

ik ben nu zwaar depri dat er bijna onmogelijk is om aan een wii te komen, so it seems. ik vind dat nintendo hier niet echt vrienden mee maakt |:(

greetz, alex
Mja, sorry hoor, maar vind je het heel gek als je gaat proberen te pre-orderen, 4 dagen voor de launch hier in Nederland? 8)7

Ik heb overigens ook maar geluk gehad dat ik er afgelopen vrijdag nog 1 heb kunnen bestellen bij Bart Smit. O-) Maar als ik er geen meer had kunnen krijgen was dat toch echt m'n eigen fout geweest door niet op tijd te reserveren.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
Hoedje schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:24:
Misschien kan er nog één reactie van Captain N vanaf en dan is het weer mooi geweest.
Nog een laatste reactie dan om het weer af te sluiten. :) Ik doe hier mijn afstudeerstage, en dat heb ik verder allemaal zelf geregeld. Het is niet via een of ander bestaand uitwisselingsprogramma, maar een mailtje gestuurd naar een professor hier waar een docent van mij wel eens een naamkaartje van had gehad tijdens een conferentie. Zo is het balletje (na eindeloos mailen en dingen regelen) gaan rollen. Wel kan je van Universiteit Utrecht een beurs krijgen als je in het buitenland gaat studeren, van welgeteld 260 euro (eenmalig). Kan je net je luchthavenbelasting van betalen. Van de gemeente hier in Japan krijg ik nog 70 euro per maand (meer dan van de uni in Utrecht :P). Zoals Oscar dus zegt, even flink sparen en eventueel lenen bij de IBG. Japan is geen goedkoop land. Natuurlijk duur om er te komen, en vooral ook de huur is hoog. Ik zit hier in een kleine stad, waar mijn huur 500 euro per maand is. Zit je in Tokyo, dan kan je daar nog heel wat meer voor neerleggen. Als lange tijd vantevoren je buitenlandse studie al vast staat (meer dan een jaar vantevoren) heb je meestal wel meer mogelijkheden qua beurzen, maar bij mij was het pas 100% zeker dat het door zou gaan een maand voor ik daadwerkelijk ging. :P Anyways... laten we het maar weer over de Wii (en eventueel de Gamecube :+) hebben. Als iemand hier nog wat over wil weten of wat dan ook... m'n mail adres staat in m'n profiel. :)

Over de Wii gesproken... waar is in godesnaam de vader van Korin (Colin?) in Zelda? Die moet iets hebben wat z'n zoontje wil weten, maar ik kan hem nergens vinden. Lekker is dat... vast zitten in Zelda al voordat je je zwaard hebt. Ik zal het maar op de taalbarriere gooien. :+

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net gebeld met Bart Smit, Donderdag worden hun INTERNET bestellingen verzonden. Orders naar de winkel voorlopig uitgesteld.
Ik kreeg ook te horen dat ik hem gegarandeerd vrijdag heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Ik denk dat het voor mij gewoon volgend jaar wordt of zo ... heeft ook geen haast ... moet nog genoeg Cube games uitspelen ;). Game-verslaving is er bij mij af, dus Wii komt wel ... zowieso alleen voor Zelda ... en ik hou het daarbuiten zowieso rustig ... beperkte titels dus, maar wil wel de nieuwe Nintendo console iig ... de rest niet (meer). Zelda DS komt ook uit een dezer dagen dacht ik, dus dat komt wel goed ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 86074 schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:48:
Ik denk dat het voor mij gewoon volgend jaar wordt of zo ... heeft ook geen haast ... moet nog genoeg Cube games uitspelen ;). Game-verslaving is er bij mij af, dus Wii komt wel ... zowieso alleen voor Zelda ... en ik hou het daarbuiten zowieso rustig ... beperkte titels dus, maar wil wel de nieuwe Nintendo console iig ... de rest niet (meer). Zelda DS komt ook uit een dezer dagen dacht ik, dus dat komt wel goed ;).
Zelda: Phantom Hourglass is voorlopig uitgesteld. Het spel zal pas ergens in 2007 uitkomen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Anoniem: 86074 schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:48:
Release Date:
US: Q1 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skabouter

skabouter

Skabouter

UlyssesNL schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:22:
[...]

skabouter verkoopt die frs die wii's ook morgen

[...]
Nope, zoals al eerder gemeld mag dat niet van Nintendo, ze doen ook geen speciale actie door 's nachts los te gaan (waren ze wel van plan, maar toen ze hoorde dat ze er maar zo weinig kregen hebben ze dat maar afgeblazen)

[ Dislect ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat42
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

pat42

» lurkt

Ondertussen al een paar pagina's terug, stond dit:
paulb_nl schreef op zondag 03 december 2006 @ 01:03:
Voor de mensen die de Wii op een monitor willen aansluiten verkopen ze bijvoorbeeld bij Play-Asia dit:

[afbeelding]
http://www.play-asia.com/...49-en-15-vga-70-1d2s.html
Kost 38 euro, dat is dus niet zo duur.
Nadat ik daar even heb gekeken, zag ik bij de reacties staan dat hij niet voor de PS2 werkte bij iemand, dus heb even nagevraagd of hij ook voor de wii gaat werken, dit was het antwoord:
Thank you for contacting Play-Asia.com.
This device is only compatible with Xbox and Xbox360. We regret we do not provide any compatible vga box for Wii at the moment. In case of any further question please do not hesitate to contact us again.
Is dit een doe-het-maar-niet-want-we-kunnen-niets-garanderen-antwoord, of werkt hij gewoon echt niet en zat paulb_nl ernaast?
Wil hem namelijk snel bestellen als hij het doet, dan heb ik hem hopelijk vrijdag ergens binnen, en vind 38 euro plus nog wat verzendkosten toch wat veel als het niet werkt...
Dus is het waarschijnlijk dat hij het gewoon doet, of (zo goed als) zeker dat hij niet doet?
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Laatst online: 18-06 19:44
ik heb de wii al iets van 3+ weken bij de intertoys besteld hoor. ik was gwn aan het kijken of ik meer kans zou maken bij die winkel hier in de buurt, maar schijnbaar niet(sinds waneer heeft vlijmen zoveel mensen die van de wii weten :? )

greetz, (bored)alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

slayeer schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:13:
ik heb de wii al iets van 3+ weken bij de intertoys besteld hoor. ik was gwn aan het kijken of ik meer kans zou maken bij die winkel hier in de buurt, maar schijnbaar niet(sinds waneer heeft vlijmen zoveel mensen die van de wii weten :? )

greetz, (bored)alex
Ja inderdaad, ik vond het een stuk beter toen elke Nintendo game gewoon voor het oprapen lag omdat er maar een klein groepje geinteresseerd was. Het probleem is nu dat veel mensen een Wii willen, maar nintendo Nederland simpelweg niet genoeg Wii's heeft. Eigenlijk moet men alles op alles zetten om de 20.000 Wii zoekenden op 8 december eentje te verkopen, dan kan het systeem echt groot worden hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Zijn er eigenlijk nog meer mensen die bij de Digifan (Haarlem) hebben gepreorderd? Wanneer hebben jullie dat gedaan?

* Hoedje weet namelijk nog steeds niet zeker of die nou een Wii krijgt op vrijdag. Digifan maakt maar niet bekend hoeveel ze er binnen krijgen, kortom welke preorders ze kunnen vervullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Ik belde paniekerig naar de Bart Smit vandaag, maar die vertelden mij dat ze toch echt een stuk of 6 Wii's in hun filiaal kregen vrijdag voor reserveringen. Nou hopen dat dat kereltje wist waar hij het over had, want ik weet inmiddels niet meer voor welke winkel ik moet gaan campen vrijdag :P

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188559

Volgens mij was het de video review van IGN die duidelijk maakte dat terwijl je op epona rijdt zeer effectief kan richten en schieten met je pijl en boog, hoe was dit op jou GC versie??
En als je die beelden die je gezien hebt op je cube vergelijkt met de wii wat voor verschil zie je dan, aangezien zelda een gc port is... (maak er maar wat van, begrijp best dat het moeilijk vergelijken is, live cube zelda beelden vs zelda videoopnames wii)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ecco schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:28:
Ik belde paniekerig naar de Bart Smit vandaag, maar die vertelden mij dat ze toch echt een stuk of 6 Wii's in hun filiaal kregen vrijdag voor reserveringen. Nou hopen dat dat kereltje wist waar hij het over had, want ik weet inmiddels niet meer voor welke winkel ik moet gaan campen vrijdag :P
En dit werd mij net verteld, en ook net weer een vriend van mij kreeg precies hetzelfde te horen
Anoniem: 161123 schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:31:
Net gebeld met Bart Smit, Donderdag worden hun INTERNET bestellingen verzonden. Orders naar de winkel voorlopig uitgesteld.
Ik kreeg ook te horen dat ik hem gegarandeerd vrijdag heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
die zak over het hoofd _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_. Dit is dus echt zo nutteloos (zo''n manual)

[ Voor 26% gewijzigd door danielkraak op 04-12-2006 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198606

Kan haast niet meer wachten, Ben zo benieuwd of het nog 2,3,4 dagen zijn:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Anoniem: 198606 schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:55:
Kan haast niet meer wachten, Ben zo benieuwd of het nog 2,3,4 dagen zijn:)
Ik ben benieuwd of er inderdaad zo weinig aantallen te koop zijn.
De intertoys hier maar weer eventjes gebeld en ondanks dat een vriend van me zei dat ze er maar 5 binnen kregen, hield men vol dat er 16 Wii's binnen komen deze week. Vanaf woensdag kan ik een telefoontje verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Hoezo maken sommige mensen zich zo druk en kwaad over Nintendo? Dat er niet genoeg zijn is onzin. Er zijn er genoeg. Mischien niet voor iedereen op 8 december maar het leven gaat door na 8 december en erkomen er echt wle meer :p. Al zie ik wel de lol in van zo'n ding op de launch hebben, om nou bij 4 bedrijven te pre-orderen zoals een normale zaakt lijkt te zijn vindt ik ook weer ver gaan.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Anoniem: 161123 schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:32:
[...]

En dit werd mij net verteld, en ook net weer een vriend van mij kreeg precies hetzelfde te horen

[...]
Ha, nou werd ik net een paar minuten geleden opgebeld door de BS. Ze krijgen hem inderdaad niet.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Laatst online: 05-07-2018
"GTA op de Wii hangt van Take Two af"...lijkt me wel een leuke toevoeging aan het assortiment. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 13:08
Anoniem: 136075 schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:09:
Nog een vraag :p Heeft er iemand hier ook een idee of MM Groningen pre-orders gehanteerd heeft? Heb ze erover gemaild, maar krijg geen reactie.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.

Collega bij mij op het werk had het over 150 preorders, maar dat MM besloten had wie het eerst komt wie het eerst maalt. Ik weet dus niet zeker of dit waar is :/

Ik was ieg van plan om er gewoon in de morgen met openingstijd heen te gaan. Wil em namelijk bij de mediamarkt halen omdat ik daar nog een te goed bon van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik dacht dat Rayman tot volgend jaar Wii-exclusief zou zijn? Ik kom net uit de stad terug en daar lag de PC versie van Rayman al in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Damn, wat gaat dit topic hard.. Paar dagen geleden gestart, nu al bijna vol :O

Maar ik ben gebeld door de Bartsmit (had bij 2 filialen reservering staan sinds een week of 3) en ze vertelde mij dat de levering landelijk een week is opgeschoven en ik hem dus ook pas een week later kon krijgen.. Ronduit bullshit natuurlijk, maar ze zullen wss bedoelen dat ze er niet genoeg gaan krijgen (heb het zelf niet kunnen vragen, ik was zelf niet thuis).

Wat is nu mijn beste kans om alsnog een Wii te krijgen op komende vrijdag? Dixons en V&D nemen geen reserveringen meer aan en veel meer is er - naast de BS niet in Gorinchem te vinden :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-02 22:53
Als ik mijn Nintendo Wii vrijdag op marktplaats zet, hoeveel zou ik er dan voor kunnen krijgen? Aangezien ze waarschijnlijk al snel uitverkocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
wdekreij schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:32:
Damn, wat gaat dit topic hard.. Paar dagen geleden gestart, nu al bijna vol :O

Maar ik ben gebeld door de Bartsmit (had bij 2 filialen reservering staan sinds een week of 3) en ze vertelde mij dat de levering landelijk een week is opgeschoven en ik hem dus ook pas een week later kon krijgen.. Ronduit bullshit natuurlijk, maar ze zullen wss bedoelen dat ze er niet genoeg gaan krijgen (heb het zelf niet kunnen vragen, ik was zelf niet thuis).

Wat is nu mijn beste kans om alsnog een Wii te krijgen op komende vrijdag? Dixons en V&D nemen geen reserveringen meer aan en veel meer is er - naast de BS niet in Gorinchem te vinden :( :(
Beste kans is om op de vrijdag zo snel mogelijk naar de MM te gaan :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Chester schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:35:
[...]

Beste kans is om op de vrijdag zo snel mogelijk naar de MM te gaan :P
MM?

Edit: Ah, MultimediaMarkt... Zucht.. Die hebben we hier dus niet.. maar daar nemen ze dus geen reserveringen aan en is het gewoon recht van de eerste?

[ Voor 28% gewijzigd door wdekreij op 04-12-2006 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Laatst online: 20-02 22:53
wdekreij schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:36:
[...]

MM?

Edit: Ah, MultimediaMarkt... Zucht.. Die hebben we hier dus niet.. maar daar nemen ze dus geen reserveringen aan en is het gewoon recht van de eerste?
Media Markt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
wdekreij schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:32:
Maar ik ben gebeld door de Bartsmit (had bij 2 filialen reservering staan sinds een week of 3) en ze vertelde mij dat de levering landelijk een week is opgeschoven en ik hem dus ook pas een week later kon krijgen.
Bart Smit heeft besloten dat internetbestellingen belangrijker zijn dan de reserveringen in de filialen. Daarom krijgen de filialen van Bart Smit in ieder geval deze week niets. Alle andere winkels hebben deze week gewoon de Wii te koop.

De beste kans heb je als je een winkel kunt vinden die niet met reserveringen werkt en daar vrijdag heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Laatst online: 15:59
GekkeCoen schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:34:
Als ik mijn Nintendo Wii vrijdag op marktplaats zet, hoeveel zou ik er dan voor kunnen krijgen? Aangezien ze waarschijnlijk al snel uitverkocht zijn.
Beetje flauwe vraag om het hier aan al deze fanboys te vragen ;)
Maar ik zou gokken op een 400+ euro :) Kijk alleen al naar de bedragen die op ebay staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-06 11:00
Nouja, ik ga woensdag fluitend naar de Intertoys. Kijken of die verkoper hem wil verkopen, daar heb ik inmiddels wel een goede band mee ;). Anders ga ik er donderdag weer heen. Vrijdag kan ik weer net niet met twee repetitie's. Ach, mijn pa had toch die dag vrij genomen, mag ik ook het eerst met WiiSports.

Ben ik eigenlijk wel benieuwd na, hoe mijn ouders erop reageren. Mijn ma die deed altijd spastisch met Gran Turismo 4 door met de controller helemaal naar links of rechts te zwaaien. Jammer dat ik niet van plan ben om Monster 4X4 of GT Pro te halen, lijkt me wel lachen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draztic
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
GekkeCoen schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:34:
euh.. 249,95? Aangezien ze een week later alweer leverbaar zijn? Ach ja misschien zijn er echt wel mensen die er een paar tientjes meer voor willen geven om hem een paar dagen eerder te hebben, maar 400 euro??

[ Voor 76% gewijzigd door draztic op 04-12-2006 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Enig idee hoeveel stuks ze er ongeveer binnen gaan krijgen bij MM?

Ofwel: Is het de moeite om er 8.30-8.45 aan te komen, of zul je er enkel 1 krijgen als je er vanaf 6.00 bivakeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

draztic schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:40:
[...]

euh.. 249,95? Aangezien ze een week later alweer leverbaar zijn? Ach ja misschien zijn er echt wel mensen die er een paar tientjes meer voor willen geven om hem een paar dagen eerder te hebben, maar 400 euro??
Idd. Het is natuurlijk wat de gek ervoor geeft. Ben wel benieuwt overigens, laat maar eens weten als je hem direct verkoopt wat je winst is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds
  • Laatst online: 26-06 16:55

sds

Bij sommige shops is de verwachte leverdatum wel heeeel erg laat :p
http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=327670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
wdekreij schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:45:
[...]

Ofwel: Is het de moeite om er 8.30-8.45 aan te komen, of zul je er enkel 1 krijgen als je er vanaf 6.00 bivakeert?
Ga dr gewoon om 06:00 bivakkeren :P Geheid dat je niet de enigste fanboy bent :) DS mee en gaan met die banaan....
Mischien hebben de andere wachtende ook een DS en kan je lekker multi-playeren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Dubbel Fristie schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:56:
[...]

Ga dr gewoon om 06:00 bivakkeren :P Geheid dat je niet de enigste fanboy bent :) DS mee en gaan met die banaan....
Mischien hebben de andere wachtende ook een DS en kan je lekker multi-playeren _/-\o_
Ivm OV vanaf hier kan ik er op zn vroegst rond 7en zijn.. en dan moet ik nog bizar vroeg uit bed :P Woon zeg maar "in the middle of nowhere"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Dubbel Fristie schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:56:
[...]

De echte fanboys hebben uiteraard al een reservering ergens of hebben de console bij Bart Smit op internet besteld. De meeste fanboys moeten ook naar werk/school op een vrijdag. Ik denk dat als je er even na openingstijd bent, je er gewoon één kunt meenemen.

[ Voor 16% gewijzigd door MetroidPrime op 04-12-2006 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Anoniem: 188559 schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:31:
[...]

Volgens mij was het de video review van IGN die duidelijk maakte dat terwijl je op epona rijdt zeer effectief kan richten en schieten met je pijl en boog, hoe was dit op jou GC versie??
En als je die beelden die je gezien hebt op je cube vergelijkt met de wii wat voor verschil zie je dan, aangezien zelda een gc port is... (maak er maar wat van, begrijp best dat het moeilijk vergelijken is, live cube zelda beelden vs zelda videoopnames wii)
Nou het ziet er gewoon ERG goed uit ;) Wat mij betreft vergelijkbaar met wat ik van de wii versie gezien heb. Ik merk wel dat ik er naar uitkijk om met de wiimote te spelen. Omdat dingen als mikken en vissen volgens mij veel soepeler gaan. Zo duurde het een behoorlijke tijd voor ik het vissen onder de knie had.
Schieten op Epona heb ik nog niet gedaan aangezien ik niet te ver wil spelen. Dan heb ik al vanalles gezien. Ook al snap ik van het japans helemaal niets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 15:22

Smoonshine

Feyenoord!!

wdekreij schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:45:
[...]

Ik heb net gereserveerd bij de Media Markt in Hengelo. Ze kregen er daar 25 binnen vrijdag, waarvan ze er 15 als preorder weg deden. (Ik ben nr 14 O+ ). Ik verwacht dus dat dat meer gebeurt. Hengelo heeft er vrijdagochtend dus 10 in het schap liggen, grote kans dat dat bij andere MM's ook zo is.

offtopic:
Grmbl, kan ik al die andere winkels weer gaan afbellen. Nou ja, eigen schuld, dikke bult

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162649

Hoeveel Wii's de MediaMarkt zal krijgen zal ook wel per filiaal verschillen. Den haag krijgt er in ieder geval 20. Niet iedere MM zal waarschijnlijk achterste puntje van de tong laten zien of misschien hebben ze niet zoveel zin om al dat gezeik aan te moeten horen.
Vandaag zag ik wel in de V&D de Wii CoD liggen, maar nog steeds geen accesoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Laatst online: 14:55

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik heb het in dit en de afgelopen 5 topics niet kunnen vinden, maar ik heb twee vragen:
1) Werkt de GC Wavebird controller in de Wii? Volgens de plaatjes die ik heb gezien van de GC controllerpoorten op de Wii moet dat wel lukken, maar heeft iemand hier ervaring mee?
2) Als je GC games wilt opslaan op de Wii, kan dat op een SD kaart, of moet je daar de GC memory card voor blijven gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 15:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Glaanieboy schreef op maandag 04 december 2006 @ 19:42:
Ik heb het in dit en de afgelopen 5 topics niet kunnen vinden, maar ik heb twee vragen:
1) Werkt de GC Wavebird controller in de Wii? Volgens de plaatjes die ik heb gezien van de GC controllerpoorten op de Wii moet dat wel lukken, maar heeft iemand hier ervaring mee?
2) Als je GC games wilt opslaan op de Wii, kan dat op een SD kaart, of moet je daar de GC memory card voor blijven gebruiken?
Voor Cube games heb je voor zover ik weet ook een Cube memory card nodig. En de wavebird werkt ook op de Wii.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Laatst online: 14:55

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floort
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-06 12:33
De lokale Intertoys hier in Krommenie schijnt er 4 te krijgen.
Ik ben helaas wel vergeten op welke positie ik sta in de reserveringslijst :(
Volgens mij stond ik nog net op 4, maar dat zie ik vrijdag wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-06 22:57
Potjandriedubbeltjes.
Ik moet zo'n gaar bedrijf gaan bezoeken voor school op 8 december van 9 tot half 4.
Na half 4 is alles dus al uitverkocht lijkt me.
Opties: geen?? :/

Ik heb niet gepreordered; ik weet, stom stom stom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 16-06 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Floort schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:08:
De lokale Intertoys hier in Krommenie schijnt er 4 te krijgen.
Ik ben helaas wel vergeten op welke positie ik sta in de reserveringslijst :(
Volgens mij stond ik nog net op 4, maar dat zie ik vrijdag wel.
Hiero in Spijkenisse sta ik 4e op de lijst als het goed is, maar ze kon me vandeweek niet vertellen hoeveel er geleverd gaan worden.
Bovendien vrees ik dat er toch echt wel werknemers zijn die als eerste er eentje meepakken (can't blame them :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:10
probeer gewoon bij een winkel waar je normaal niet aan zou denken: bijenkorf/v&d bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Op usenet is een F-zero (SNES) voor de wii verschenen die je kan spelen zonder hem aan te schaffen. Je hebt alleen een SD card nodig.

Bij het spel zit een saved channel (geen idee wat dit is, ik heb nog geen wii) en hiermee kan je via het channels menu 2 tabs vinden (1 voor de wii en 1 voor de sd kaart). Je kan dat kanaal kennelijk kopieren naar je wii en het spel spelen.

Ik ben hier persoonlijk blij mee, niet voor de SNES games (die heb ik toch wel legaal in de kast), maar omdat dit de weg openzet naar het spelen van MSX games in Europa (Nintendo wil die hier niet gaan verkopen ivm rechten voor zover ik het begrijp). Voor mij persoonlijk dus heel goed nieuws. En dit is waarschijnlijk ook een manier om homebrew te gaan spelen, al is het natuurlijk wachten op een patch van de kant van Nintendo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 16:15
Dat verhaal hierboven over F-Zero gaat niet op. Je kan hem alleen draaien op de Wii waarop het spel is gedownload, is namelijk gekoppeld aan je Wii Code. Helaas pindakaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-06 14:43
Moet de Wii verticaal staan, of kan je m ook horizontaal leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Koffiezuiper schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:11:
Dat verhaal hierboven over F-Zero gaat niet op. Je kan hem alleen draaien op de Wii waarop het spel is gedownload, is namelijk gekoppeld aan je Wii Code. Helaas pindakaas :)
Over een poosje komt daar geheid een oplossing voor desnoods een patcher in dos:

tooltje.exe input.bin [WiiVC#] output.bin

Wel zorgen dat ie dan niet gaat connecten met Internet want dan ken ie "checken" of die game in het verleden ooit wel aangescaft is geweest.

Misschien lijdt ik wel aan grootheidswaanzin :)

Edit: ^^^Beiden (zowel staand als liggend)

[ Voor 3% gewijzigd door Richard op 04-12-2006 21:16 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJonk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-06 14:49
jaguarxj16 schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:32:
probeer gewoon bij een winkel waar je normaal niet aan zou denken: bijenkorf/v&d bijvoorbeeld
Ik heb een preoder lopen bij de BS, maar ga vanaf een uur 7 voor de Free Record shop staan.. Dit lijkt me het beste. De BS belt me als er eentje voor me klaar staat, mocht ik er eentje te pakken krijgen bij de FRS, neem ik die mee.

You can't be happy all the time, they will come and break your legs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Richard schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:15:
Over een poosje komt daar geheid een oplossing voor desnoods een patcher in dos:

tooltje.exe input.bin [WiiVC#] output.bin

Wel zorgen dat ie dan niet gaat connecten met Internet want dan ken ie "checken" of die game in het verleden ooit wel aangescaft is geweest.
Misschien zit dat al in deze versie? Maarja, geen wii om hier te testen... ach, we zien wel.

Vraagje 1: wat raden jullie aan voor flash kaartje? De orginele wii flash kaart ergens scoren of een alternatieve halen bij een webshopje?

Vraagje 2: voor de te downloaden games heb je een classic controller nodig. Maar kan je hiervoor niet gewoon de gamecube controller gebruiken? Iemand die dat weet?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 04-12-2006 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Anoniem: 32279 schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:21:
[...]

Misschien zit dat al in deze versie? Maarja, geen wii om hier te testen... ach, we zien wel.

Vraagje: wat raden jullie aan voor flash kaartje? De orginele wii flash kaart ergens scoren of een alternatieve halen bij een webshopje?
Gewoon een goede (bijv. Kingston) halen bij de lokale boer of webshop (1GB voor E19,95 ofzo); Die Wii kaartjes zijn leuk voor de Nintendo-fanboy (waar ik er zelf ook één van ben); maar ze zijn per GB gewoon te duur.

Edit: Antwoord op vraag 2: Ik heb in dit topic een plaatje gepost (ook al 2x in het andere topic) en ik heb aangegeven dat het de laatste keer zou zijn.

Edit2: Richard in "Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic..."

[ Voor 17% gewijzigd door Richard op 04-12-2006 21:25 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
Anoniem: 32279 schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:21:
[...]

Vraagje 1: wat raden jullie aan voor flash kaartje? De orginele wii flash kaart ergens scoren of een alternatieve halen bij een webshopje?

Vraagje 2: voor de te downloaden games heb je een classic controller nodig. Maar kan je hiervoor niet gewoon de gamecube controller gebruiken? Iemand die dat weet?
Altijd gewoon de goedkoopste kopen, speciale witte van kingston of een 'High-speed' kaartje maakt geen zak uit ;)

EDIT: moet toch wat sneller posten :+

[ Voor 3% gewijzigd door Dubbel Fristie op 04-12-2006 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

HALLO

Normaal speel je games en kijk je films vanaf de bank. Nou zie ik op de promo filmpjes van Wii best vaak mensen STAAN om bv bowlen of golf goed te kunnen spelen met de Wii.

Dit betekent dat je TV niet langer op oog hoogte staat (vooral bij lange hollanders) en dus steeds naar beneden moet kijken (wat minder erg is voor kleine japanners). Is dat niet vet irritant?

Eigenlijk wil je gewoon die games (ook staand) toch gewoon op ooghoogte spelen en niet naar beneden moet kijken?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 04-12-2006 21:27 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.