|
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Turn it up loud, captain!
Topicstarter
|
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Topicstarter
|
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
TopicstarterAangezien er nog niemand de classic controller heeft uitgeprobeerd met Gamecube spellen kan er vrij weinig over gezegd worden. Ik laat je na de launch wel weten welke controller er beter is voor Gamecube spellen.afterparty05 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 22:15:
Hier staan veel filmpjes, vooral van de channels enzo.
Wat ik me nog afvroeg (terwijl ik me voorbereidde op het preorderen van de Wii): wat zou nou beter werken: een Wavebird of een Wii Retro/Classic (of hoe dat ding heet) controller? Vind de classic controller namelijk erg lijken op een veredelde SNES controller, en ik zie die twee analoge stick dan niet echt fantastisch werken. Heb alleen nul ervaring met de GC (schaam schaam, maar ben de schade nu aan het inhalen door een hoop GC games alvast te kopen om op de Wii te spelen), dus: wie heeft er een paar voors en tegens voor me?
Anoniem: 87302
Nee niet allemaal 60 hz. Ik ben wel nog nooit balken tegen gekomen.Anoniem: 87302 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 01:35:
weet iemand of alle spellen op de gamecube ook echt op 60 herz lopen en volledig scherm hebben (zonder automatisch uitgerekt te worden) op een pal tv ?
This space is occupied
Er zijn maar een paar spellen die de PAL60 mogelijkheid niet ondersteunen, zoals Doshin the Giant, Pikmin, Ikaruga, Sonic Gems Collection, Beyond Good and Evil en nog een paar andere. De rest zal het netjes bij opstarten vragen als je die optie geactiveerd hebt(Op de GC: Houd de B-knop ingedrukt bij het starten van een spel en geef Yes bij de vraag. Mocht je een keer No geven, dan moet je bij de volgende start de B ingedrukt houden. Heb je al Yes gegeven, zul je de B niet ingedrukt hoeven te houden maar krijg je gelijk de vraag) ITT tot wat op de doos van de GC zelf staat heb je de RGB-kabel niet nodig(Is wel aan te raden vanwege het veel betere beeld), maar kun je ook de bijgeleverde kabeltjes met scartblokje gebruiken. Bij gebruik van de RF-tuner zal de functie niet werken.Anoniem: 87302 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 01:35:
weet iemand of alle spellen op de gamecube ook echt op 60 herz lopen en volledig scherm hebben (zonder automatisch uitgerekt te worden) op een pal tv ?
Uitgerekt te worden?Anoniem: 87302 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 01:35:
Van mijn verzameling spellen(Die toch redelijk groot is) zijn dit de enige die niet PAL60 doen, en ik vind het verder ook niet hinderlijk ofzo. Vind het zelf alleen wat wazig dat Sonic Mega Collection wel PAL60 doet en Sonic Gems Collection niet.Schweino schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 11:14:
*Een paar spellen niet in PAL60*
Ik vindt het toch nog schrikbarend veel eerlijkgezegd, naast de door -Smoke- genoemde titels zijn er nog veel meer. Ik durf bijna te zeggen dat er meer spellen sijn die geen PAL60 ondersteunen dan die dat wel doen. Voor mij was dat dan ook de reden om een NTSC gamecube aan te schaffen, ga iik met de Wii ook doen.
GTA VI - All aboard the hype train!!
TopicstarterGebruik je een RGB-scartkabel of de meegeleverde composiet-kabel? Tussen die twee zit een wereld van verschil namelijk.Sir_Hendro schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 11:38:
Ik heb een 32' HDTV op me kamer en jammer genoeg was het beeld van de cube niet echt om aan te zien op zo een HDTVDe cube levert me een 480i signaal wat ik erg jammer vind. Als het nou 480p was (wat jammer genoeg alleen kan met een component kabel die je alleen op de eerste generatie cubes kan aansluiten) dan was ik wel tevreden. Nu moet ik jammer genoeg met 480i gamen wat naar mijn mening niet zo mooi is.
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Ik zou dat eerder doen als je een geile HDTV heb. Voor een CRT tv zou ik gewoon een EU Wii nemen.Alien B.O.B. schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 12:42:
maar als je dan dus een amerikaanse of japanse wii hebt hoe kan je dat dan laten werken op een gewone crt tv uit europa? moet je dan een converter ofzo iets hebben?
Als je TV NTSC-signalen ondersteunt werkt ie gewoon zonder problemen. De meeste nieuwe TVs ondersteunen dit, en ik heb zelf een TV uit 1996 van een onbekend merk die zo'n beetje alles vreet wat je erop smijt. Kan alleen zo zijn dat je een specifieke aansluiting moet gebruiken, maar dat verschilt per TV. Wij hebben ook een Sony-TV gehad die alleen via een van de SCART-aansluitingen NTSC wilde, met de andere gaf hij wel beeld maar in zwart-wit.Alien B.O.B. schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 12:42:
maar als je dan dus een amerikaanse of japanse wii hebt hoe kan je dat dan laten werken op een gewone crt tv uit europa? moet je dan een converter ofzo iets hebben?
Dat ligt aan de developer. Bij Ikaruga bijvoorbeeld wordt gewoon een deel van de frames geskipt om op 50Hz toch dezelfde snelheid te houden, en het zou mij niet verbazen als dit bij andere spellen ook gedaan wordt.Anoniem: 87302 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 12:30:
kijk, als een spel FULL SPEED draait op 50 Hz is er ook niet veel aan de hand, maar dat zal niet altijd gebeuren denk ik. Dan draait het spel dus toch 16,67% trager dan hoe de ontwikkelaars het bedoeld hebben. Je merkt het pas als je ook de ntsc versie speelt. Ik heb er weinig vertrouwen in als er in 2006 nog spellen op de markt zijn gekomen die dus niet op 60 hz draaien. Sinds 1986 flikt nintendo dit trucje, al 20 jaar!
Ik weet voldoende en ga dus een JAP/USA model kopen.
[ Voor 7% gewijzigd door Smoke op 01-10-2006 13:00 ]
99,9% van de crt tv's > 50 cm die na 1990 gebouwd zijn kunnen ook ntsc aan....Alien B.O.B. schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 12:42:
Dat zou opzich gewoon moeten werken, vergeet niet dat ie ook stroom moet hebben(Dus zo'n adapter voor US apparaten op EU stopcontact die voldoende vermogen geeft)Alien B.O.B. schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 13:03:
ok dus ik zou gewoon een wii uit amerika kunnen halen en op me tv aan sluiten ?
maakt het dan ook nog uit dat het een breedbeeld is of niet ?
Het is idd geen grote kostenpost, maar in het geval van de Wii zou je 2 keuzes hebben.rstyled schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 12:28:
Toch vind ik het wel jammer dat de wii geen high defenition ondersteund. Het bied namelijk meer mogelijkheden en is toekomstgerichter. De xbox1 ondersteund het, en daarnaast is de wii waarschijnlijk 2 keer zo snel als xbox1. Dit moet technisch gezien mogelijk zijn, en niet zo'n grote kostenpost zijn.
uhm...
ja, je kunt 'em importeren maar er zijn enkele belangrijke zaken.Alien B.O.B. schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 13:03:
ok dus ik zou gewoon een wii uit amerika kunnen halen en op me tv aan sluiten ?
maakt het dan ook nog uit dat het een breedbeeld is of niet ?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 01-10-2006 13:30 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
ja, maar hoe zit het dan met 50 en 60 hz? lopen alle spellen dan automatisch op 60 hz?Hoedje schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 13:30:
Maar als je de Wii aansluit op je brute LCD (of zelfs Plasma) dan gebruik je component. Dat is gewoon 480P. Dus dan schiet je niets op met een Amerikaanse Wii, aangezien de Europese Wii precies dezelfde output levert.
TopicstarterDat weet je (nog) niet. Voor hetzelfde geld levert de Wii 576p in PAL-50 en pas in PAL-60 480p.Hoedje schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 13:30:
Maar als je de Wii aansluit op je brute LCD (of zelfs Plasma) dan gebruik je component. Dat is gewoon 480P. Dus dan schiet je niets op met een Amerikaanse Wii, aangezien de Europese Wii precies dezelfde output levert.
Maar IGN lijkt wel steeds op 480P en niet hoger uit te komen, bijv. uit de Wii FAQ:Component video is capable of producing signals such as 480p, 576p, 720p, 1080i, and 1080p
Q: Can Wii do 480 progressive scan and 16:9 widescreen output?
A: Yes. GameCube could output to 480p and 16:9 widescreen, as many games proved. Wii can do the same. In fact, while only a handful of GCN titles supported both visual options, the majority if Wii games - but not all - will run in 480p and 16:9 widescreen modes.
Wat ik ervan begrijp is dat 480P altijd 60 hz is en 576P altijd 50 hz is. Overigens hangt de precieze grote van 480P en 567P ook weer af van breedbeeld of niet...Anoniem: 87302 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 13:31:
[...]
ja, maar hoe zit het dan met 50 en 60 hz? lopen alle spellen dan automatisch op 60 hz?
[ Voor 26% gewijzigd door Hoedje op 01-10-2006 13:48 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
[ Voor 26% gewijzigd door Alien B.O.B. op 01-10-2006 13:58 ]
Sir_Hendro schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 13:56:
Ik heb ff een vraag. Straks komt de Wii uit en dan wil ik die uiteraard op component aansluiten. Momenteel bezit ik een 360 en die staat al op de component ingang aangesloten. Zijn er toevallig speciale kastjes ofzo waar je lekker veel apparaten op kunt aansluiten en dan met 1 aansluiting van dat kastje gewoon op de tv kunt aansluiten?
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 01-10-2006 14:06 ]
TopicstarterJe vergeet even dat IGN een Amerikaanse website is voor een Amerikaanse markt. Amerika kent alleen 480p, 576p hebben ze daar niet.Hoedje schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 13:42:
Maar IGN lijkt wel steeds op 480P en niet hoger uit te komen, bijv. uit de Wii FAQ:
Wat bedoel je met precieze grootte?Wat ik ervan begrijp is dat 480P altijd 60 hz is en 576P altijd 50 hz is. Overigens hangt de precieze grote van 480P en 567P ook weer af van breedbeeld of niet...
Mistery Media in Nijmegen heeft er nog zat op voorraad voor 10 euro (de originele Nintendo RGB kabel wel te verstaan).Sir_Hendro schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 12:20:
De standaard kabel. Ik hoop de RGB kabel nog te kunnen bemachtigen. Ik was laatst hier alle shops afgegaan en geen had de kabel nogDixons wilde nog alle filialen afgaan en mij een belletje geven. Ik zou dan de kabel voor 1,90 krijgen
Anders maar even marktplaats afgaan.
[ Voor 5% gewijzigd door Schweino op 01-10-2006 15:02 ]
TopicstarterAangezien dit nog een vroege versie is van het kanaal, ga ik er wel van uit dat dit bij de release is opgelost. Nintendo hoeft alleen een deal te sluiten met Weather.com ofzo en dan kunnen ze beschikken over gedetailleerde weerbericthen.Haay schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 15:12:
Hm, als je op http://www.wii.com/nl/movies/forecastchannel/ kijkt zie je op een gegeven moment een kaart van Europa met weer-icoontjes. Maar Nederland schittert weer door afwezigheid (wel op de kaart, geen weer-icoontje)...
je ziet ook maar 1 icoontje bij engeland dusHaay schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 15:12:
Hm, als je op http://www.wii.com/nl/movies/forecastchannel/ kijkt zie je op een gegeven moment een kaart van Europa met weer-icoontjes. Maar Nederland schittert weer door afwezigheid (wel op de kaart, geen weer-icoontje)...
Tja, wat moeten ze dan, bij elk land altijd een icoontje neerzetten.. als je dan uitzoomt zie je nog maar weinig van de kaart. Als je verder op Nederland gaat inzoomen zullen de icoontjes heus wel verschijnen hoor.Haay schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 15:12:
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
De resolutie (dus breedte en hoogte). Bijv. bij 480P is het op 4:3, 640 breed. Maar breedbeeld 16:9 wordt 854 breed. --> http://en.wikipedia.org/wiki/480PMetroidPrime schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 14:09:
Wat bedoel je met precieze grootte?
Inderdaad, je kunt maar zoveel icoontjes kwijt. Maar Nintendo heeft er aan gedacht. Je kunt immers, zoals jij al zegt, gewoon inzoomen.Vanitas schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 15:58:
[...]
Tja, wat moeten ze dan, bij elk land altijd een icoontje neerzetten.. als je dan uitzoomt zie je nog maar weinig van de kaart. Als je verder op Nederland gaat inzoomen zullen de icoontjes heus wel verschijnen hoor.
Dat lijkt me wel zeer omslachtig en niet iedereen heeft een DS. Waarom zou je niet gewoon een onscreen tobo kunnen gebruiken met de WiiMoteTwee Dee schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 16:33:
Nu zijn er meer mensen geweest die net als ik nog wat vraagtekens hadden bij het surfen met de Wii, met name wanneer je url's wilt intikken.
Nu bedenk ik me ineens dat dit misschien via een DS-Wii link zou kunnen werken, dat je dus ook met je DS (zelfstandig of ism de Wii-mote) over de Wii kanalen kan navigeren - of puur je DS als invoerapparaat. Wie weet?!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Is wel zo gemakkelijk qua garantie, al zijn de meeste (alle?) Nintendo producten onverwoestbaar.Alien B.O.B. schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 20:13:
ik neem dan aan dat iedereen de wii gewoon in nederland haald? (en dus niet uit amerika of japan)
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
super famicom/usa n64/usa gc/gba 2x/gba mini/gba color/gba sp/gba pocket/ndsRayNbow schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 20:37:
[...]
Is wel zo gemakkelijk qua garantie, al zijn de meeste (alle?) Nintendo producten onverwoestbaar.
en daar zijn we natuurlijk blij omAnoniem: 87302 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 21:03:
[...]
super famicom/usa n64/usa gc/gba 2x/gba mini/gba color/gba sp/gba pocket/nds
nooit stuk gegaag, nintendo maakt inderdaad kwaliteitspul!
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
je ziet daar trouwens ook dat red steel : multiplayer kanVanitas schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 21:24:
Nieuwe Red Steel ads:
*pagina 1* *pagina 2*
"The story of your fighting is a poem of two words: YOU SUCK."
Life is simple, make choices, don't look back...
TopicstarterDat klopt niet. Zowel PAL als NTSC hebben geen ondersteuning voor breedbeeld. Om toch een breedbeeld signaal te kunnen te kunnen versturen naar je TV wordt het beeld eerst in de breedte ingedrukt tot een normaal 4:3 PAL of NTSC formaat en dit wordt door je TV weer uitgerekt tot 16:9. Het maakt dus niets uit of je breedbeeld gebruikt of niet, de resolutie blijft exact hetzelfde, tenzij je HDTV resoluties gebruikt.Hoedje schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 16:53:
De resolutie (dus breedte en hoogte). Bijv. bij 480P is het op 4:3, 640 breed. Maar breedbeeld 16:9 wordt 854 breed. --> http://en.wikipedia.org/wiki/480P
GBA mini, GBA color, GBA pocket... dAnoniem: 87302 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 21:03:
[...]
super famicom/usa n64/usa gc/gba 2x/gba mini/gba color/gba sp/gba pocket/nds
nooit stuk gegaag, nintendo maakt inderdaad kwaliteitspul!
voor games zijn ze ideaal, maar wat consoles betreft heb ik hier ook slechte ervaringen wat importtaxen betreft. Douane onderschept blijkbaar pakjes van hen zodra ze een bepaalde grootte hebben.Little Bear schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 01:05:
Mijn favoriete online stores (VGP, Importmadness en Lik Sang) hebben nog niets concreets staan.
Voorlopig gaat het dus een europese wii worden.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
[ Voor 10% gewijzigd door rajackar op 02-10-2006 09:14 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Anoniem: 104593
Jammer dat PALplus niet ondersteund wordt...MetroidPrime schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 02:26:
[...]
Dat klopt niet. Zowel PAL als NTSC hebben geen ondersteuning voor breedbeeld. Om toch een breedbeeld signaal te kunnen te kunnen versturen naar je TV wordt het beeld eerst in de breedte ingedrukt tot een normaal 4:3 PAL of NTSC formaat en dit wordt door je TV weer uitgerekt tot 16:9.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
TopicstarterHet resultaat is wel exact hetzelfde als wanneer er PAL+ gebruikt wordt.Icelus schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 13:59:
[...]
Jammer dat PALplus niet ondersteund wordt...
Volgens mij niet, want Pal+ heeft toch een hogere verticale resolutie bij breedbeelduitzendingen?MetroidPrime schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:13:
Het resultaat is wel exact hetzelfde als wanneer er PAL+ gebruikt wordt.
bronWithout PALplus, a 16:9 presentation has only 432 lines of vertical resolution. This reproduces noticeably less detail than the 576 lines used for 4:3 broadcasts. A fully decoded PALplus broadcast restores the 576 line vertical resolution. For compatibility reasons, the horizontal bandwidth remains at 5.0 MHz. This means a PALplus signal provides no extra horizontal resolution to compensate for the image being stretched across a wider screen. The result is a horizontal resolution that is 73% of the vertical resolution, or 51% when the Kell factor is ignored.
[ Voor 54% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 02-10-2006 14:22 ]
TopicstarterPAL+ heeft een hogere verticale resolutie dan letterboxed breedbeeld. De verticale resolutie van PAL+ is echter exact hetzelfde als die van anamorphisch breedbeeld(wat bij DVD-spelers en de meeste console spellen gebruikt wordt).Oscar Mopperkont schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:19:
[...]
Volgens mij niet, want Pal+ heeft toch een hogere verticale resolutie bij breedbeelduitzendingen?
Zie wikipedia:
[...]
bron
[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 02-10-2006 14:28 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
[ Voor 53% gewijzigd door Alien B.O.B. op 03-10-2006 22:47 ]
Niet als standaard lijkt me inderdaad, maar als een optie voor de mensen die DS hebben.Twee Dee schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 16:33:
Nu zijn er meer mensen geweest die net als ik nog wat vraagtekens hadden bij het surfen met de Wii, met name wanneer je url's wilt intikken.
Nu bedenk ik me ineens dat dit misschien via een DS-Wii link zou kunnen werken, dat je dus ook met je DS (zelfstandig of ism de Wii-mote) over de Wii kanalen kan navigeren - of puur je DS als invoerapparaat. Wie weet?!
Zodra Nintendo mijn verzoek heeft gehonoreerd om Baten Kaitos Origins in Europa uit te brengen verstuur ik ze dit voorstel.KeN. schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:07:
[...]
Niet als standaard lijkt me inderdaad, maar als een optie voor de mensen die DS hebben.
Dat zou echt een geniale zet zijn. Niks omslachtig, gewoon innovatief / logisch gebruik maken van de middelen die er zijn.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
FF verkeerd gelezen.Anoniem: 104593 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 13:54:
Kan ik met een verloop stukje of kabeltje de boxen alsnog aansluiten op mijn cube?
[ Voor 45% gewijzigd door fZeroNewbie op 04-10-2006 00:03 ]
Topicstarter[ Voor 14% gewijzigd door MetroidPrime op 04-10-2006 00:37 ]
uhm...
Ik weet vrijwel zeker dat Baten Kaitos Origins wel in Europa uit zal komen. In de laatste [N]Gamer is een heel artikel gewijd aan dit spel. [N]Gamer mag dan wel zichzelf "onafhankelijk" noemen, maar daar ben ik het dus echt niet mee eens, Nintendo heeft een dikke vinger in de pap of andersom; hoe kun je jezelf nu onafhankelijk noemen als:Twee Dee schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:19:
[...]
Zodra Nintendo mijn verzoek heeft gehonoreerd om Baten Kaitos Origins in Europa uit te brengen verstuur ik ze dit voorstel
Inmiddels maar Baten Kaitos Origins besteld bij DVDBoxOffice en een Freeloader bij DVDCrave. Voor ongeveer 54 euro totaal kan ik dan alsnog vanaf volgende week nog mijn laatste spel op de GC spelen...
20*350ZO45°
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
TopicstarterDe Wavebird gaat erg lang mee, 100 uur is makkelijk haalbaar. Het is te lang geleden dat ik voor het laatst batterijen moest vervangen, dus ik weet niet zeker wat er gebeurd.Tarin schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 18:53:
Maar goed, nu vroeg ik me eigenlijk af.. hoe lang doet zo'n Wavebird eigenlijk met een setje batterijen? En gaat er een rood lampje branden als je een reservesetje in de buurt moet hebben? Gaat een spel automagisch op pauze als je zonder batterijen zit of het contact (kanaal) verliest? Lijkt me vrij frustrerend om halverwege een boss-fight of een rottig stukje Super Mario Sunshine (ronddraaiende balkjes of wegstromend zand ofzo) plotseling geen werkende knopjes meer te hebben..
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
[ Voor 13% gewijzigd door Tarin op 04-10-2006 19:07 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Echt perfect! Ik verwacht dan dat wij PES 2007 krijgen, tegelijk met de PS3 release.Pro Evo reeds speelbaar
Dat Pro Evolution Soccer naar de Wii ging komen, konden we je een tijd terug al vertellen. Nu is ook bekend gemaakt dat de game al speelbaar is...
Konami blijkt Pro Evolution Soccer voor de Wii al een flinke tijd in ontwikkeling te hebben, en heeft aan gegeven dat de game al speelbaar is. Momenteel wordt uitgezocht hoe de Wii-mote het best in het spel geïntegreerd kan worden.
Verder is bekend gemaakt dat je met de Wii-mote zult kunnen passen en schieten.
via: GameQube.nl
uhm...
Ik denk overigens dat het nog wel even duurt voordat één van beide uitkomt aangezien ze allebei nog aan 't uitproberen zijn, hoe ze de controller het beste kunnen gaan gebruiken... veel goede berichten overigens over Madden, dus ik zie voetbal ook wel goedkomen op de Wii: Fifa, PES en MSFPES running on Wii
Wednesday 4-Oct-2006 3:10 PM Exclusive: CVG can reveal that Konami has PES playable on Wii and the developer is working on how to implement the Wii controller
There's been no official announcement regarding Pro Evolution Soccer coming to Wii from Konami, but PES producer Shingo 'Seabass' Takatsuka has confirmed to CVG it's in development and testing right now.
According to Seabass, the game is playable on Nintendo's next-gen system and they're experimenting with various controller options.
The team is said to be looking at using the Wii remote and Nunchuk for throw-ins, passing and even shooting.
Seabass also revealed that he's heard whispers of EA getting busy in R&D, by looking at strapping a remote device to a player's foot for shooting. Quite what that turns out to be we don't know, but you can bet that it'll have FIFA in the title.
Ik denk dat dat nog wel mee kan vallen. PES 6 is zo goed als klaar, dus ze hebben verder het hele spel al op orde. In feite moeten ze alleen de gameplay nog uitbalanceren voor de Wii versie. Iets waar ze dan nog zeker tot februari voor hebben.Hoedje schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 20:22:
Het originele bericht is nog veel sappiger:
[...]
Ik denk overigens dat het nog wel even duurt voordat één van beide uitkomt aangezien ze allebei nog aan 't uitproberen zijn, hoe ze de controller het beste kunnen gaan gebruiken... veel goede berichten overigens over Madden, dus ik zie voetbal ook wel goedkomen op de Wii: Fifa, PES en MSF.
uhm...
Anoniem: 32279
Voor rond de 60 tot 80 euro heb je een professioneel uitziend kastje bij conrad, ik heb hem uit het boek, maar op die rotwebsite kan ik het niet echt vinden. Het heet iets van av-verdeler en ziet er ongeveer zo uit aan de achterkant:Sir_Hendro schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 13:56:
Ik heb ff een vraag. Straks komt de Wii uit en dan wil ik die uiteraard op component aansluiten. Momenteel bezit ik een 360 en die staat al op de component ingang aangesloten. Zijn er toevallig speciale kastjes ofzo waar je lekker veel apparaten op kunt aansluiten en dan met 1 aansluiting van dat kastje gewoon op de tv kunt aansluiten?
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 04-10-2006 22:46 ]
Geen MSX spellen? Maar waarom niet? Ik heb hier in Nederland al mijn MSX games gekocht?MetroidPrime schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 00:22:
Dus geen waarschijnlijk geen MSX spellen(het MSX logo is van de Virtual Console pagina op wii.nintendo.nl verwijderd), Earthbound en Sin & Punishment voor ons.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 04-10-2006 22:59 ]
TopicstarterDit is wat er op de Japanse versie van de Wii site staat:Anoniem: 32279 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:48:
[...]
Geen MSX spellen? Maar waarom niet? Ik heb hier in Nederland al mijn MSX games gekocht?
Als dit waar is, dan hoop ik echt snel op een modchip (hoe krijg ik het uit mijn mond) en ga ik ze zelf wel downloaden. Ik voel me nu echt heel erg genaaid, ik was zo blij dat er MSX spellen op gedownload konden worden en had al een lijst gemaakt van games die ik wilde kopen. Echt, dit doet pijn
Dat ziet er uit als een schakelkastje voor composite video en audio, niet component toch?Anoniem: 32279 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:43:
[...]
Voor rond de 60 tot 80 euro heb je een professioneel uitziend kastje bij conrad, ik heb hem uit het boek, maar op die rotwebsite kan ik het niet echt vinden. Het heet iets van av-verdeler en ziet er ongeveer zo uit aan de achterkant:
[afbeelding]
Ze hebben echter mooiere, maar die kan ik niet vinden vreemd genoeg. Zelfs met afstandsbediening.
Er is ook een component variant, maar die kan ik niet vinden op die website... maar die van link sang is zoveel goedkoper, dat scheelt wel 60 euro en conrad is dus niet een aanrader bij nader inzien.Nergunsman schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 08:26:
[...]
Dat ziet er uit als een schakelkastje voor composite video en audio, niet component toch?
Bij lik-sang hebben ze voor component-schakelen een goedkope oplossing :
http://www.lik-sang.com/i...gory=23&products_id=4088&
Ik kan me geen games bedenken die op beide consoles zijn uitgekomen. Maar ik wil king's valley, metal gear solid, sd snatcher etc. spelen en die heb ik op sd snatcher na allemaal in Nederland gekocht gewoon in een Dixons en speelgoedwinkel.-Sander schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 08:15:
Niet? Nou eigenlijk lijkt me dat juist logisch. Nintendo is uiteindelijke degene die beslist wat er via de Virtual Console te downloaden is, en als ze dan zouden moeten kiezen tussen een NES en een MSX versie is die keuze voor hun natuurlijk heel snel gemaakt.
Component is niet standaard 480p, mijn amerikaanse gamecube start met component eerst op 480i en vraagt dan of je progressive beeld wilt hebben.Hoedje schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 13:30:
10 second ninja DONE
Gradius, Twinbee, Quarth(?) en ietwat gewijzigde versies van Metal Gear en Castlevania.Anoniem: 32279 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:29:
[...]
Ik kan me geen games bedenken die op beide consoles zijn uitgekomen. Maar ik wil king's valley, metal gear solid, sd snatcher etc. spelen en die heb ik op sd snatcher na allemaal in Nederland gekocht gewoon in een Dixons en speelgoedwinkel.
Bij mij nog steeds top, nooit problemen met DVDboxoffice gehad.Sagat schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 10:36:
Regiolock...het is vervelend voor gewone games, en zeker voor virtual console slaat het nergens op. Howel het rechten verhaal wel de meest waarschijnlijke reden is. Maar goed, misschien piepen we te vroeg, en luisterd nintendo naar ons en zorgt ervoor dat we ook goede japanse en us games toch hier beschikbaar krijgen. (/me hoopt tegen beter weten in)
Wat ik me ook nog steeds afvraag is of de freeloader zal werken in de wii. Ik vind het op zich zelf niet zo heel spannend omdat ik mijn cube toch hou. Maar het is natuurlijk makkelijker als het wel kan.
Hoe zijn trouwens de recente ervaringen met dvdboxoffice? Ik zit er over te denken om daar de megaman x collection aan te schaffen. Maar mijn vorige koop bij hun ging nou niet echt vlot. (duurde ruim 2 maanden).
Binnen hoeveel tijd leveren die dan naar Nederland (bijvoorbeeld 1 DVD)?Pewwy schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:07:
[...]
Bij mij nog steeds top, nooit problemen met DVDboxoffice gehad.
20*350ZO45°
DVDBOXOffice heeft relatief kleine voorraden (dacht dat ze tegenwoordig ook een indicatie van de levertijd geven). Als je een nieuw product preorderd heb 'm binnen 7 dagen in huis; oudere titels kunnen inderdaad langer duren.Richard schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:21:
[...]
Binnen hoeveel tijd leveren die dan naar Nederland (bijvoorbeeld 1 DVD)?
Laatst een game bij www.videogamesplus.com besteld, woensdagmiddag om 16:30, zaterdag in huis.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Maar het zijn wel screenshots en geen renders en ze komen ook echt van de Wii? Tot nu toe vallen de graphics van de Wii me namelijk erg tegen. Ik weet dat het geen Xbox360 of PS3 is, maar ik zie ook nog niet terug dat het gaat om een spelcomputer die een stuk krachtiger is dan de GC.Captain N schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 14:37:
't Is een tijdje geleden dat ik gepost heb, omdat ik nu sinds een paar dagen in Japan zit. Druk druk druk en zo.Het is hier allemaal flink bizar, en ook qua games is hier echt niks te klagen!
Zelfs in een "kleine" stad als Hakodate.
Ik weet verder niet of het inmiddels oud nieuws is, maar ik heb hier een exemplaar van Nintendo Dream gekocht (Nintendo magazine) en er staan veel mooie screenshots in. NFS viel me erg op, want de screenshots zien er een stuk mooier uit dan die van een tijdje terug (volgens mij). Ik heb hier geen scanner, maar ik kan indien er interesse is wel een paar foto's maken
Ik heb hem ook gereserveerd bij de Bart Smit alleen dan telefonisch gedaan. Dat was zo vlak nadat de prijs bekend was en er waren nog geen reserveerlijsten in hun winkel. Vorige week heb ik opnieuw even gebelt of ik nu wel op de lijst genoteerd was en het was in orde. Op 8december krijg ik een telefoontje dat ik hem kan ophalenAnoniem: 32279 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:43:
[...]Vraagje van mijn kant: ik heb de wii gereserveerd bij bartsmit via de website. Is dat verstandig of kan ik beter naar een winkel gaan ofzo? Ik wil hem wel graag op 8 december hebben eigenlijk en heb geen zin om maanden te wachten. Bij bartsmit hoefde je geen geld vooraf te betalen ofzo, maar dat is op zich geen probleem. Wat zeggen jullie?
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
TopicstarterIk heb op de Gamecube nog geen spellen gezien van het niveau van Super Mario Galaxy, Red Steel of zelfs de nieuwe Pokémon. De polygoncount ligt iets hoger, maar belangrijker is dat de Wii belichtingseffecten aan kan die de Gamecube niet aan kon.Oscar Mopperkont schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 14:40:
[...]
Maar het zijn wel screenshots en geen renders en ze komen ook echt van de Wii? Tot nu toe vallen de graphics van de Wii me namelijk erg tegen. Ik weet dat het geen Xbox360 of PS3 is, maar ik zie ook nog niet terug dat het gaat om een spelcomputer die een stuk krachtiger is dan de GC.
Anoniem: 16195
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 16195 op 05-10-2006 16:13 ]
Ik heb de originele cartridges nog, maar sd snatcher was op diskette en op cartridge bijvoorbeeld en dat wordt dan wat lastiger. Maar ik heb ook veel games origineel op tape en diskette... maar interessante site, die ga ik straks thuis eens even goed bekijken.Icelus schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 10:55:
[...]
Gradius, Twinbee, Quarth(?) en ietwat gewijzigde versies van Metal Gear en Castlevania.
Toch maar een One Chip MSX kopen als je de originele cartridges nog hebt(aankondiging).
In mijn vriendenkring (30'ers) is dit niet het geval, ik merk het wel bij de studenten waar ik mee werk (20'ers). Ik denk dat het wel meevalt, een groep zal voor graphics gaan, maar het is vast net zoals bij de NDS, die hebben verschillende vrienden gekocht nadat ze de reclames zagen op tv en het apparaat bij mij gezien hadden. Die spelen vooral brain games e.d. en zitten niet op first person shooters e.d. te wachten. Voor de wii zal het ook wel zo zijn dat het echt een family console gaat worden.Anoniem: 16195 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:05:
De massa is verwend en wil altijd meer en beter, we kijken ook geen tv meer in zwart-wit en mono geluid
Ik blijf er gewoon bij dat ze gewoon een snellere console hadden moeten maken die HD ondersteund, de fans kochten het toch wel als hij 100 euro duurder was geworden, maar ik heb het idee dat veel mensen zich blindstaren op UBERGEILDEgraphics en de Wii gewoon alleen daarom al in het rek laten staan, helemaal als ze toch al niet zeker zijn over hoe de nieuwe controller speelt.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq