Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 66 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.196 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik vroeg aan een paar studenten hier in Japan waarom ze FPS's niet zo leuk vonden. De reden was dat Japanners van schattig houden (idd, je ziet hier echt OVERAL blije schattige beestjes, op alles!), en dat FPS's te gewelddadig vinden. Waarom ze dan wel weer films als Ichi the Killer en Battle Royale leuk vinden is me dan nog een raadsel, maar ok.

Ik vroeg hen ook waarom de X360 hier niet aanslaat. De reden is vrij simpel: er zijn geen toffe games op de Xbox. De gemiddelde Japanners houdt van Mario, Final Fantasy, Zelda... dat soort dingen. En die zijn er gewoon niet voor de Xbox. Dus GTA, Halo en nog een zooi FPS's veranderen daar weinig aan. :P

Wel waren ze behoorlijk enthousiast over de Wii, en/maar ook over de PS3. Volgens mij bestaan er geen Japanners die niet klaarkomen bij de gedachte aan Final Fantasy, dus zolang die serie alleen op de PS3 komt voorzie ik weinig problemen voor Sony in Japan. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:20
Over gimmicky, dat hoor je wel vaker. Laat ik daar een paar dingen over zeggen.

A) De controller is niet de enige manier om een spel te besturen. Er zijn heel veel PC gamers die een muis en toetsenbord gebruiken. Ook heb je de oude vertrouwde joystick, het stuurtje of het pistool. Het zijn allemaal geaccepteerde game input methodes. Maar stel dat je alleen maar de controller hebt en iemand komt met een muis en een toetsenbord aan, dan is het ook lastig om mensen van het nut te overtuigen. Terwijl voor RTS en FPS het naar mijn mening één van beste besturingsmethodes zijn.

B ) Matt van IGN en een heleboel andere mensen ( tijdens Nintendo Fusion tour, E3 en in de worldstore) hebben ermee gespeeld. Ja, een aantal spellen maken er gimmicky gebruik van. Maar een groot aantal niet, lees bijv. de (p)review van Madden eens door.

C ) Probeer grote bewegingen te nuanceren. Ja, bij sommige spellen zal het zo werken. Neem bijv. Wii Sports en Wario Ware. Maar bij de meeste spellen speel je eigenlijk net als met een gewone controller en maak je dus kleine bewegingen. Een paar voorbeelden, waarvan ook al filmpjes zijn gemaakt zijn CoD3, Madden en Mario Galaxy. Sterker nog op de Fusion tour lees je juist dat Excite Truck (wat bijna iedereen heel leuk vindt) te gevoelig staat afgesteld, dus dat mensen liever iets grotere bewegingen willen maken zodat ze het precieser kunnen besturen.

Tot slot, ik ben het met je eens dat het jammer is dat Nintendo niet iets meer zich ook heeft gericht op power. Maar, en dat is toch heel belangrijk, een Xbox 360 en een Playstation 3 zien er op een normale TV ook helemaal niet zoveel beter uit. Pas op een HD TV wordt het verschil t.o.v. de vorige generatie groot.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hoedje schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 17:19:
Tot slot, ik ben het met je eens dat het jammer is dat Nintendo niet iets meer zich ook heeft gericht op power. Maar, en dat is toch heel belangrijk, een Xbox 360 en een Playstation 3 zien er op een normale TV ook helemaal niet zoveel beter uit. Pas op een HD TV wordt het verschil t.o.v. de vorige generatie groot.
Dat laatste is niet helemaal waar. De resolutie is zeker niet het belangrijkste onderdeel dat bijdraagt aan het realisme gevoel. Kijk bijvoorbeeld naar de eerste trailer van Motorstorm, hoewel de resolutie extreem laag was, was iedereen overdonderd door het grafische geweld dat tentoongespreid werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:55

On_E

Housemusic

Ligt er maar net aan wat voor SDTV je hebt, bij mij is het zeker wel een wereld van verschil met last-gen. (100hz SDTV)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-02 05:33
Nou, hoedje ik ben het helemaal niet met je eens over dat laatste. Ik heb namelijk men x360 aan een 32' lcd van samsung gehangen, tft monitor, crt monitor en verschillende gewone tv's. Ik moet zeggen dat de gewone tv helemaal niet eens zoveel onderdoet voor een hd-ready lcd. Ik bedoel het verschilt idd wel van gewone tv tot tv maar ik speel ook gewoon op een normale tv. Met de juiste hoeveelheid AA zien de games er namelijk gewoon goed uit. De detail is goed zat, bijna geen tot geen kartel randjes, view distance is ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ok, goed dat is mijn mening. Blijkbaar is de consensus anders.

Als we het dan toch over graphics hebben, nieuwe screens van Dragon Ball Z zien er erg strak uit: http://media.wii.ign.com/media/824/824078/imgs_1.html. Screens van GT Pro voor de Wii kun je hier vinden: http://media.wii.ign.com/media/846/846379/imgs_1.html :+

Ja, dit is een mislukte post :P

[ Voor 67% gewijzigd door Hoedje op 05-10-2006 18:04 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:23

SD5k

>4&X

GT Pro bedoel je. Je liet me al schrikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

[...]

Pas op een HD TV wordt het verschil t.o.v. de vorige generatie groot.
Klopt als een bus.
Hoewel ik dit soort discussies onderhand meer dan zat ben kan ik niet anders dan mij hierbij aansluiten. Als ik mijn x360 op mijn gewone TV speel, zou het net zo goed een gewone xbox kunnen zijn. Echter, als ik 'm aansluit op mijn flatscreen TV @ HD... we_reld van verschil. Scherp als de pest en super helder / levendig. Makkelijk argument zou dan zijn dat mijn normale TV kut zou moeten zijn, maar dat is niet het geval. (Sony bakbeest van een meter breed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Het mooiste xbox spel (Black) is evenmooi als Perfect Dark Zero op een gewone 100hz breedbeeld TV. Natuurlijk is er meer mogelijk met wat extra mhzjes en een betere videokaart maar op dit moment word er al een redelijk groot deel van de 'extra' kracht al weg naar het verhogen van de resolutie (4x zoveel pixels) waardoor het verschil op een gewone Tv (waar je weer niks hebt aan die resolutie) weer niet schokkend groot is.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Captain N schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:51:
Ik vroeg aan een paar studenten hier in Japan waarom ze FPS's niet zo leuk vonden. De reden was dat Japanners van schattig houden (idd, je ziet hier echt OVERAL blije schattige beestjes, op alles!), en dat FPS's te gewelddadig vinden. Waarom ze dan wel weer films als Ichi the Killer en Battle Royale leuk vinden is me dan nog een raadsel, maar ok.
Dus als je een schattige fps game maakt dan heb je een gat in de markt gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-06 20:14
Anoniem: 93354 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 19:54:
[...]

Dus als je een schattige fps game maakt dan heb je een gat in de markt gevonden?
Pokémon Snap? ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Anoniem: 93354 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 19:54:
[...]

en wat heb jij dan in gedachten voor een schattige fps ?? :P

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Hoedje schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 17:47:
Ok, goed dat is mijn mening. Blijkbaar is de consensus anders.

Als we het dan toch over graphics hebben, nieuwe screens van Dragon Ball Z zien er erg strak uit: http://media.wii.ign.com/media/824/824078/imgs_1.html. Screens van GT Pro voor de Wii kun je hier vinden: http://media.wii.ign.com/media/846/846379/imgs_1.html :+

Ja, dit is een mislukte post :P
die Dragon Ball Z plaatjes zijn echt mooi :D

heb zin om die game te spelen :9~

edit: oeps sorry for the double post :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Alien B.O.B. op 05-10-2006 23:12 ]

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Weet je zeker dat Gt pro neit voor de ps1 is? Wat ziet dat er slecht uit zeg!

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 16195 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:05:

Ik blijf er gewoon bij dat ze gewoon een snellere console hadden moeten maken die HD ondersteund ondersteunt
Dan had nintendo hard op zijn bek gegaan deze generatie. Ze hebben simpelweg niets boeiends te bieden als ze op deze manier met de rest moeten concurreren.

HD betekent niet noodzakelijk betere graphics. Dit slaat enkel op de resolutie, en hierbij ben ik al tevreden als ze standaard progressive scan willen ondersteunen. Is toch al direct een stuk beter op je lcd :)

[ Voor 21% gewijzigd door boe2 op 06-10-2006 08:30 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:27
hmm ik ga er steeds harder aan denken om mijn Wii te cancellen, natuurlijk 'gameplay over graphics'

maar de wii is duurder dan de gamecube bij introductie terwijl het technologie is van 3 jaar geleden? afgezien van de controllers

en als ik dan de line-up zie ben ik bang dat dit een sega dreamcast verhaal gaat worden

enige wat mij nog overhaalt is de backwards compatibility omdat mijn cubes allebei gaar zijn

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

tja, best dat je hem cancelled dan. Zoals eerder al gezegd: als je grafische horsepower wil ga je beter ergens anders ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
phusebox is weer in da house :)
in de tijd dat de gc net uit ging komen was het ook praktisch altijd iedereen tegen phusebox in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-06 20:01
Heb net een wavebird gekocht, aangezien deze goedkoop zijn en je ze toch weer kan gebruiken met de wii :p Toch heb ik het gevoel dat ik de rumble functie erg ga missen. Ben bijvoorbeeld bezig met MGS, en daarbij wordt wel grappig gebruik gemaakt van de rumble functie.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:04

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja, klopt :D

spoiler:
Best lullig als Psycho Mantis zegt: leg je controller neer en ik laat hem bewegen met de karcht van mijn geest!!!1!

En dan gebeurt er niks :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Willybubba schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 11:13:
Ja, klopt :D

spoiler:
Best lullig als Psycho Mantis zegt: leg je controller neer en ik laat hem bewegen met de karcht van mijn geest!!!1!

En dan gebeurt er niks :D
Verschilde de PlayStation versie daar niet in?!

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

haha het was wachten op de eerste phusebox post over de wii uiteraard.. Ik kan in ieder geval niet wachten, heb erg veel zin in zelda en monkey ball in ieder geval, en ondertussen nog de hele DS bups die binnenkort uit gaat komen. Teveel spellen, te weinig tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Phusebox schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 09:45:
maar de wii is duurder dan de gamecube bij introductie terwijl het technologie is van 3 jaar geleden? afgezien van de controllers
Hij is even duur als de Gamecube, want je krijgt hier een spel bij. Maar je hebt toch al een 360, dus de graphics heb je al :P.

Ook het Dreamcast verhaal geloof ik niet zo in. The DS Lite verkoopt inmiddels 11 keer zoveel als de PSP in Japan. Daarnaast zijn ook de developers in Japan enthousiaster over de Wii dan de PS3 en al helemaal als de Xbox 360.

[ Voor 23% gewijzigd door Hoedje op 06-10-2006 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Icelus schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 11:40:
[...]
Verschilde de PlayStation versie daar niet in?!
Dat was hetzelfde, dan trilde hij natuurlijk :)

[ Voor 5% gewijzigd door Collaborator op 06-10-2006 12:17 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 25-06 11:07
D3ft0n3 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 11:01:
Heb net een wavebird gekocht, aangezien deze goedkoop zijn en je ze toch weer kan gebruiken met de wii :p
Vraag me af of dat wel zo is, ik denk dat het klepje namelijk in de weg zit voor de RF receiver.

Afbeeldingslocatie: http://www.puissance-zelda.com/special/e3/images/08/zelda-wii/01.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Schweino op 06-10-2006 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:11

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Schweino schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 12:24:
[...]

Vraag me af of dat wel zo is, ik denk dat het klepje namelijk in de weg zit voor de RF receiver.

[afbeelding]
Het klepje gaat naar beneden de receiver gaat omhoog (als je de Wii plat legt), en Nintendo heeft al bevestigd dat de Wavebird gewoon werkt.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
De Wii verpakking:
Afbeeldingslocatie: http://blogger.xs4all.nl//images/blogger_xs4all_nl/beernink/11961/o_wiibox.jpg

Op de zijkant staan zo te zien de Opera, Dolby Pro Logic II en RSA logo's.

Nintendo schijnt ook inmiddels al 2 miljoen consoles klaar te hebben staan voor de launch en ze kunnen er nog ergens tussen de 7 tot 9 miljoen produceren voor het einde van het jaar. Dat zou betekenen dat Nintendo flink voor ligt op schema.
Schweino schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 12:24:
[...]

[afbeelding]
IGN heeft de Wii inmiddels op kantoor staan, maar Matt zegt dat de Wavebird receiver gewoon past.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

MetroidPrime schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 12:49:
Nintendo schijnt ook inmiddels al 2 miljoen consoles klaar te hebben staan voor de launch en ze kunnen er nog ergens tussen de 7 tot 9 miljoen produceren voor het einde van het jaar. Dat zou betekenen dat Nintendo flink voor ligt op schema.
zo dat is lekker veel :) dan is er zeker genoeg voor bij de launch neem ik aan :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Er was laatst een stukje in de PU van Jan over de Wii en waaruit bleek dat er waarschijnlijk een groot verschil ga zitten in de kwaliteit van de games. Niet zo zeer de graphics(das ander verhaal ;)), maar de controlle.

En hij heeft wel een punt. Wanneer de controller niet prefect getweakt is voor een game zal het belabberd spelen... of kun je over cheaten. Goede besturing is hardstikke belangrijk.

Eerst dacht ik zelf van, dat komt wel goed, er word wel goed genoeg getweakt eraan... maar nu ik er paar keer overnagedacht te hebben... klopt het wel degelijk.

Veel bedrijven zullen het niet optimaal kunnen tweaken vanwege een releasedate, geld of wat dan ook (op de Nintendogames na waarschijnlijk. Dit gaat dus bergen sh*t opleveren straks... word dit een werkelijkheid ? dat we straks veel revieuwskrijgen met slechte cijfers vanwege de controller die niet goed geimplementeerd is in de games?

Ik hoop van niet....

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 16:39

Smoonshine

Feyenoord!!

Aap schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:21:
Er was laatst een stukje in de PU van Jan over de Wii en waaruit bleek dat er waarschijnlijk een groot verschil ga zitten in de kwaliteit van de games. Niet zo zeer de graphics(das ander verhaal ;)), maar de controlle.

En hij heeft wel een punt. Wanneer de controller niet prefect getweakt is voor een game zal het belabberd spelen... of kun je over cheaten. Goede besturing is hardstikke belangrijk.

Eerst dacht ik zelf van, dat komt wel goed, er word wel goed genoeg getweakt eraan... maar nu ik er paar keer overnagedacht te hebben... klopt het wel degelijk.

Veel bedrijven zullen het niet optimaal kunnen tweaken vanwege een releasedate, geld of wat dan ook (op de Nintendogames na waarschijnlijk. Dit gaat dus bergen sh*t opleveren straks... word dit een werkelijkheid ? dat we straks veel revieuwskrijgen met slechte cijfers vanwege de controller die niet goed geimplementeerd is in de games?

Ik hoop van niet....
Grote bedrijven als Ubi en EA zullen er echt wel voor zorgen dat de controls van hun toptitels goed uitgebalanceerd zijn. Zeker wanneer de Wii goed verkoopt. Een paar slechte games van een uitgever kan er zo maar voor zorgen dat je het kunt schudden op een bepaalde console. Tuurlijk zullen er een hoop baggergames komen, maar die krijgen die andere 2 consoles ook wel. Met een beetje recensies lezen kun je al een hoop leed voorkomen en er zullen ook genoeg topgames komen voor de Wii.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Geen dvd's!
Nintendo heeft ook laten weten dat er niet meer gewerkt wordt aan een DVD playback functie voor de Wii. "Aangezien de prijs van dvd-spelers tegenwoordig zo laag zijn, ziet Nintendo geen reden meer om met extra hardware opties te komen voor de Wii. Dit zou alleen maar de prijs opvoeren voor de consumenten", laat Nintendo weten. Eerder zei Nintendo dat er een attachment voor de Wii zou komen die dvd playback mogelijk zou maken.
Te verwachten, en ik vind dat ze groot gelijk hebben.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 15:06
Collaborator schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:32:
[...]

Te verwachten, en ik vind dat ze groot gelijk hebben.
Niet iedereen heeft bergen vrije scart aansluitingen op de tv dus handig zou het wel zijn. Vooral als je meerdere consoles hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:38
m3gA schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:29:
[...]

Niet iedereen heeft bergen vrije scart aansluitingen op de tv dus handig zou het wel zijn. Vooral als je meerdere consoles hebt.
Voor een paar tientjes heb je een mooi schakelkastje, toch wel een must als je meerdere consoles & DVD spelers ed. aan je tv hebt hangen...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

..pas wel op voor lekkende kastjes
Mijn vorige lekte als een gek waardoor je TV-beeld door je game heen zag spoken.
Niet echt lekker gamen kan ik je vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
m3gA schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:29:
[...]

Nintendo zou deze functionaliteit altijd nog op een later tijdstip softwarematig kunnen toevoegen.

[ Voor 199% gewijzigd door MetroidPrime op 06-10-2006 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Hankey schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:32:
[...]

Voor een paar tientjes heb je een mooi schakelkastje, toch wel een must als je meerdere consoles & DVD spelers ed. aan je tv hebt hangen...
de types die rgb scart doorvoeren zijn meestal al wat duurder en ik zie zoiets liever niet in het zicht liggen dus moet je weer overal achterin kruipen om een ander aparaat te selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Is dit niet een goede oplossing dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ah de Wii, ik haal er toch wel een, voor Zelda Twilight Princess, SSB, MarioKart en de nieuwe Mario Party reeks...

hehe SuperSmashBros met real life force feedback *KNAL* "Zo die was raak!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Phusebox schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:26:
hehe SuperSmashBros met real life force feedback *KNAL* "Zo die was raak!"
Haha, dan zijn ze wel meteen van het kiddy imago af :D

[ Voor 19% gewijzigd door Hoedje op 06-10-2006 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
link doet het jammer genoeg niet. heb je een artikelnummer oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
m3gA schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 21:18:
[...]

link doet het jammer genoeg niet. heb je een artikelnummer oid?
Hmmm, net deed-ie het nog wel.. Het artikelnr is 356666. Zoeken via conrad.nl op bestelnr, en dan vind je 'm.

[ Voor 15% gewijzigd door mrwolf op 06-10-2006 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-06 11:50
Afbeeldingslocatie: http://www1.nl2.conrad.com/m/3000_3999/3500/3560/3566/356666_LB_00_FB.EPS.jpg

dees is ut

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Er zijn veel mooiere te koop, ik heb een kastje dat evenbreed is als een dvd speler en alle kabels zitten aan de achterkant erin, staat veel beter in je kast. Helaas ook duurder..

Ik heb meer iets wat hierop lijkt qua model, maar ik heb een nog veel uitgebreidere voor 6 apparaten (opnemen en bekijken over gescheiden kanalen): (Bestnr.: 045197 - 89):

Afbeeldingslocatie: http://www1.nl2.conrad.com/xl/NL/0000_0999/0400/0450/0451/045197_BB_00.EPS.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www1.nl2.conrad.com/xl/NL/0000_0999/0400/0450/0451/045197_LB_00.EPS.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 07-10-2006 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

* Willybubba Wii preorder GET!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

offtopic:
dafubar, fjoesbox.. vliegtuig.. allemaal van die ouwe rotkoppen! alles goed jongens?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

GZ schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 13:20:
offtopic:
dafubar, fjoesbox.. vliegtuig.. allemaal van die ouwe rotkoppen! alles goed jongens?
Inderdaad die hebben we een tijd niet gezien hier! :p

Phusebox zag ik af en toe wel in het 360 topic posten meen ik. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

he jammer, Mario Paper RPG voor de Gamecube is uitgesteld. Gelukkig komt ie wel voor 2 januarui 2025 uit!

(van dvdboxoffice.com)

? 1 of: Super Paper Mario @ $63.95ea. $63.95
Product Number: 90199017 Product Type: Nintendo GameCube Arrival Date: Wednesday, January 1 2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Super Paper Mario is toch geen RPG ? Het is toch een hele vreemde platformer (2 x 2D). Anyway, dat spel is verplaatst naar de Wii en zal dus niet meer uitkomen voor de Gamecube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Laatst online: 21:37

Smoke

Maverick Reploid

Anoniem: 87302 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 10:15:
he jammer, Mario Paper RPG voor de Gamecube is uitgesteld. Gelukkig komt ie wel voor 2 januarui 2025 uit!

(van dvdboxoffice.com)

? 1 of: Super Paper Mario @ $63.95ea. $63.95
Product Number: 90199017 Product Type: Nintendo GameCube Arrival Date: Wednesday, January 1 2025
Super Paper Mario? Die was toch naar de Wii overgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Damn, dat is jammer... Dat was wel een game die ik voor de NGC graag wilde hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smoke schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 10:27:
[...]

Super Paper Mario? Die was toch naar de Wii overgezet?
ok, en wanneer komt ie voor de Wii?
op woensdag 1 januari 2025? 's ochtends om 9 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-06 12:17
Haai ,

Ik heb een paar dagen terug mijn Nintendo Wii gepre-ordered, en ik heb er al heel veel zin in :)
Heb wel een vraagje wat betreft de wireless controllers bij de Wii, ik heb gelezen dat de cube ook wireless controllers kan hebben. gaan deze dan op batterijen of zo? en heb je met zo'n draadloze controller niet last van 'lag' of vertraging?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192160

Check dit voor wat spy-foto's van de Wii opslagruimtes.

Ook leuk om te weten: de marges voor de diverse onderdelen in de US:

(Naam/verkoop/inkoop in USD)
WII CONSOLE - 249.99 / 237.50
WII REMOTE CONTROLL - 39.99 / 32.00
WII POINTS CARD - 24.99 / 17.00
WII CLASSIC CONTROLLER - 19.99 / 14.50
WII NUNCHUK CONTROLLER - 19.99 / 14.50
WII GPAK ORGANIZER&TRAVEL - 29.99 / 18.95
WII RAYMAN RAVING RABIDS - 49.99 / 41.2
WII THE LEGEND OF ZELDA:TW - 49.99 / 40.00
WII RED STEEL REVOLUTION - 49.99 / 41.22

Met name de Controller gloves ben ik nog niet eerder tegengekomen in de discussies. Altijd handig om je controllers (incl. je Mii) uit elkaar te houden!

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2006/10/wii_store_01.jpg

Iets minder nuttig, maar misschien voor de echte fanboys: Wii dogtags:
Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2006/10/wii_store_12.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 26-06 13:42
Klopt, de Wii heeft standaard draadloze controllers.
De GameCube heeft standaard bedrade controllers, maar je kan een draadloze controller ervoor kopen (de WaveBird).
Deze Wavebird kan je op 16 verschillende kanalen zetten, en de ontvanger op dus op precies dezelfde kanalen.
Je kan dus ook met 16 verschillende mensen spelen met alleen draadloze controllers.
En de draadloze controllers van de Wii en de GameCube werken met normale penlite batterijen.
De mogelijke lag problemen heb ik nooit gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Leuke link & leuke reacties :D :
Obviously Nintendo has recognized the dangers presented by rooms full of arm waving children. This shows they care enough to make sure that the parents can identify the bodies.
Maar eh...

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2006/10/wii_store_07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2006/10/wii_store_05.jpg

Wat zijn dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192160

Het lijken een soort van beschermhoezen voor de Wii en de spellen.

Waarom zijn spy-pics altijd van bagger-kwaliteit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

tasje voor je wii :D
Anoniem: 192160 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 12:55:
Het lijken een soort van beschermhoezen voor de Wii en de spellen.

Waarom zijn spy-pics altijd van bagger-kwaliteit? :)
Omdat het mobiel pics zijn ;)

[ Voor 86% gewijzigd door Collaborator op 08-10-2006 12:57 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

wel vet omdat dan te zien (afgezien van de kwaliteit van de foto's dat maakt voor mij niet uit :P )

lijkt me wel lollig zo'n hoesje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192160 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 12:49:
Check dit voor wat spy-foto's van de Wii opslagruimtes.

Ook leuk om te weten: de marges voor de diverse onderdelen in de US:

(Naam/verkoop/inkoop in USD)
WII CONSOLE - 249.99 / 237.50
WII REMOTE CONTROLL - 39.99 / 32.00
WII POINTS CARD - 24.99 / 17.00
WII CLASSIC CONTROLLER - 19.99 / 14.50
WII NUNCHUK CONTROLLER - 19.99 / 14.50
WII GPAK ORGANIZER&TRAVEL - 29.99 / 18.95
WII RAYMAN RAVING RABIDS - 49.99 / 41.2
WII THE LEGEND OF ZELDA:TW - 49.99 / 40.00
WII RED STEEL REVOLUTION - 49.99 / 41.22

Met name de Controller gloves ben ik nog niet eerder tegengekomen in de discussies. Altijd handig om je controllers (incl. je Mii) uit elkaar te houden!

[afbeelding]

Iets minder nuttig, maar misschien voor de echte fanboys: Wii dogtags:
[afbeelding]
wow, wat een lage marges voor de winkeliers. in nederland is dit veel hoger, daar kopen ze voor max 30 euro in als de verkoopprijs 50 is. Overigens zijn die U$A prijzen ex btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 16:23

SD5k

>4&X

Anoniem: 87302 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 13:51:
[...]

wow, wat een lage marges voor de winkeliers. in nederland is dit veel hoger, daar kopen ze voor max 30 euro in als de verkoopprijs 50 is. Overigens zijn die U$A prijzen ex btw.
Lijkt me niet, alles heeft nu een nette prijs, als er nog BTW bovenop komt krijgt alles een hele vreemde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:12

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Wow, het is nog maar 2 maanden vanaf vandaag :)

Ik heb nog geen preorder gedaan, misschien is dat niet eens nodig gezien de goede berichten rondom de productie van de Wiis.

Ik hoop dat er hier en daar nog wel leuke acties komen, zoals met T-shirts, accesoires of een bundelaanbieding. MM en Saturn gaan misschien ook net nog 10 á 15 euro onder de prijs van andere winkels zitten (met de DS waren ze geloof ik ook als eerste met een verlaagde prijs). Alle acties zullen wel marginaal zijn want met de launch zullen ze toch wel vliegen...

Voor Nintendo is het trouwens zakelijk gezien belangrijk dat ze met voldoende aanbod launchen - als er geen Wii schaarste is dan worden de ondernemers namelijk geprikkeld om met leuke en scherpe aanbiedingen te komen...

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Sander schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 14:08:
[...]

Lijkt me niet, alles heeft nu een nette prijs, als er nog BTW bovenop komt krijgt alles een hele vreemde prijs.
alle consumentenprijzen in de U$A zijn ex btw. in NY komt er nog 8,75% sales tax bij, in andere staten is dat iets van 4-8%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Twee Dee schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 14:15:
Ik hoop dat er hier en daar nog wel leuke acties komen, zoals met T-shirts, accesoires of een bundelaanbieding. MM en Saturn gaan misschien ook net nog 10 á 15 euro onder de prijs van andere winkels zitten (met de DS waren ze geloof ik ook als eerste met een verlaagde prijs). Alle acties zullen wel marginaal zijn want met de launch zullen ze toch wel vliegen...
Ik hoop dat er een bundelactie komt met een extra Wiimote+Nunchuck voor €299,- ofzo. Het scheelt dan maar een paar euro, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:12

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

In de laatste IGN Weekly was ook nog een leuk weetje uit een interview met Perrin Kaplan en Matt Casssamamaassmaa (misschien was het al eens genoemd):

Als je een game via de Virtual Console hebt aangeschaft en je verwijdert het spel van je SD kaart, dan kun je op een later moment gewoon nog het spel downloaden en spelen - je bent immers gewoon eigenaar van het spel, dit wordt bijgehouden op de Nintendo server.

Verder nog een grappig stukje uit dat interview aan het eind (verkorte dialoog ;) ):
Matt: Are you sending out developer or debug Wii's to the press - I mean, we have a lot of games to review before November. Sorry if I`m bothering you too much with my personal problems.
Perrin: I think your personal problem is that you ran out of hairspray today!
:D

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wanneer zou je de eerste reviews kunnen verwachten? Krijg je die info al voordat de Wii is gelanceerd? Of hoe gaat dat bij een lancering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Laatst online: 21:37

Smoke

Maverick Reploid

Anoniem: 87302 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 12:30:
[...]

ok, en wanneer komt ie voor de Wii?
op woensdag 1 januari 2025? 's ochtends om 9 uur?
Volgens de Wikipedia komt ie in Q1 2007, maar dat is waarschijnlijk alleen voor de VS, en de Europese versie kan later komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004

S2S

Twee Dee schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 15:24:
In de laatste IGN Weekly was ook nog een leuk weetje uit een interview met Perrin Kaplan en Matt Casssamamaassmaa (misschien was het al eens genoemd):

Als je een game via de Virtual Console hebt aangeschaft en je verwijdert het spel van je SD kaart, dan kun je op een later moment gewoon nog het spel downloaden en spelen - je bent immers gewoon eigenaar van het spel, dit wordt bijgehouden op de Nintendo server.

Verder nog een grappig stukje uit dat interview aan het eind (verkorte dialoog ;) ):

[...]

Mja is net zo als met Xbox live die onthoudt ook wat je hebt gekocht.

En wanneer krijgen we nou is die component kabels te zien! Ik wil bevestiging.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Nog wat Wii-foto's.

Wii Sports - PAL verpakking
Afbeeldingslocatie: http://i5.photobucket.com/albums/y200/aussie-nintendo/Wiisportsboxart.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i5.photobucket.com/albums/y200/aussie-nintendo/WiiSports.jpg

[ Voor 54% gewijzigd door Icelus op 08-10-2006 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Geen LAN verbinding?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Wifi is the way to go dezer dagen (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-01 07:51

mokumouse

LOLstoel User

0X55AA schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 23:18:
[...]

Wifi is the way to go dezer dagen (helaas).
Nee maar nintendo komt wel met een LAN kit voor de Wii heb ik gelezen deze week (bron weet ik niet meer :( ). Om dus wired je Wii aan te sluiten, stond om meerdere websites

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-06 10:20
Toch een beetje jammer dat de DVD playback uit het voorlopige plan is, had de hoop mijn DVD-speler SNES en GC te kunnen verruilen voor één mooie kleine Wii. Zou de nodige aansluitingen(stekkers) en snoeren hebben gescheeld. Ach ja, 2 out of 3 is ook niet slecht :] Gaat er nog iemand op een zwarte (of andere kleur) Wii wachten, of gaan we allemaal maar gewoon voor wit?

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Dat is niet zo'n mooie boxart imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 26-06 13:42
Volgens mij is er vorige week nog gezegd en confirmed dat er een Ethernet kit komt voor de Wii.
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=147074

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

RollieBollie schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 08:55:
Volgens mij is er vorige week nog gezegd en confirmed dat er een Ethernet kit komt voor de Wii.
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=147074

[...]
Dat was al zo'n beetje vanaf dag 1 op de Wii site te lezen, dus ik vind het een beetje vreemd dat veel sites dat als "nieuws" brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GZ schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 13:20:
offtopic:
jaja na de stille dood van de cube eind vorig jaar (voor mij dan althans) heb ik me weten te vermaken met de xbox 360 (vloeken in de kerk ik weet 't, maar online gamen is toch best leuk stiekem :X)

nu de Wii weer komt hoop ik weer terug te kunnen vallen op ouderwetse goede gameplay... laten we het hopen in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Nou de component cable kost 29 euro's als je dit bericht moet geloven. Ik had toch meer op 25 euro gehoopt, ook de games zinn wat aan de hoge kant.

http://www.insidegamer.nl/hardware/wii/nieuws/12328

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Dat is nog tot daar aan toe, maar een RGB kabel voor 29 euro :(

Maar goed, er staat gerucht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Hoedje schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:39:

De Gamecube RGB-kabel had in het begin dezelfde prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik hoop dat dit niet waar is. Je krijgt bij de Wii er geen eens een optical out bij (Wii heeft dit niet) een RGB voor x360 heb ik des tijds voor 24,99 gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Het laatste nieuwtje gaat over de Virtual Console functie van de Wii. Een werknemer van Nintendo UK heeft laten weten dat het mogelijk is om als Japanner Europese Virtual Console games te downloaden en vice versa. Ook zal je natuurlijk de Amerikaanse releases kunnen downloaden. Dit wil dus zeggen dat Virtual Console in tegenstelling tot Xbox Live Arcade niet regio gebonden is. Goed nieuws voor iedereen!
bron: ownage
Goed nieuws :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Grappig, want Nintendo of Europe heeft vorige exact het tegenovergestelde gezegd. Ik hoop in ieder geval dat Ownage gelijk heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Heb ik voor mijne destijds ook betaald.

Heeft iemand zijn bestelling uit de Sterrencatalogus van de eerste ronde (12 sept) al binnen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

MetroidPrime schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 13:01:
[...]

Grappig, want Nintendo of Europe heeft vorige exact het tegenovergestelde gezegd. Ik hoop in ieder geval dat Ownage gelijk heeft.
Nintendo heeft gezegd dat er andere content komt verschillend per regio. Hier zeggen ze alleen dat je ook van andere regio's kan downloaden. toch?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Weet iemand of de sterren die je gratis krijgt bij spellen ook ingeleverd kunnen worden voor Wii punten? Dat lijkt me wel handig, nu doe ik er toch niets mee en als het omgewisseld kan worden kan ik er leuke klasiekers van kopen op de VC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
S2S schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:35:
Nou de component cable kost 29 euro's als je dit bericht moet geloven. Ik had toch meer op 25 euro gehoopt, ook de games zinn wat aan de hoge kant.

http://www.insidegamer.nl/hardware/wii/nieuws/12328
Hoezo zijn de prijzen van de games aan de hoge kant.

Ookal kan je Wii qua graphics niet meekomen met de 360 en de PS3 dan hoeft tocht niet niet te beteken dat games 30 of 40 euro gaan moeten kosten...

Ik had ook nooit verwacht dat de Wii games goedkoper zouden worden dan cube games. Ik ben al lang blij dat ze niet duurder worden.

Ik heb de Cube RGB kabel zelfs wel es voor 39 euro in de winkel zien liggen...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Vanitas schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:10:
[...]

Hoezo zijn de prijzen van de games aan de hoge kant.

Ookal kan je Wii qua graphics niet meekomen met de 360 en de PS3 dan hoeft tocht niet niet te beteken dat games 30 of 40 euro gaan moeten kosten...

Ik had ook nooit verwacht dat de Wii games goedkoper zouden worden dan cube games. Ik ben al lang blij dat ze niet duurder worden.

[...]

Ik heb de Cube RGB kabel zelfs wel es voor 39 euro in de winkel zien liggen...
Nou omdat ons toch wel een beetje voor gehouden is, dat Wii goedkoop zou zijn om voor te devven en dat de game prijzen laag zouden blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar we kunnen onderhand wel zeggen dat alles wat kwa kosten bespaard word rechtstreeks in de zakken van nintendo verdwijnt :) en niet naar ons gaat zoals min of meer was gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
S2S schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:11:
[...]

Nou omdat ons toch wel een beetje voor gehouden is, dat Wii goedkoop zou zijn om voor te devven en dat de game prijzen laag zouden blijven.
Tja, het is maar net hoe je het bekijkt he.

De prijzen van games gaan elke generatie omhoog, de prijzen van de Wii games blijven gelijk aan die van de Cube generatie. Maar je kan het ook zo zien dat de prijzen van de Wii games lager worden dan dat van de Cube generatie.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 16:39

Smoonshine

Feyenoord!!

Vanitas schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:19:
[...]

Tja, het is maar net hoe je het bekijkt he.

De prijzen van games gaan elke generatie omhoog, de prijzen van de Wii games blijven gelijk aan die van de Cube generatie. Maar je kan het ook zo zien dat de prijzen van de Wii games lager worden dan dat van de Cube generatie.
Dat vind ik een beetje raar zeggen, want in feite zijn het gewoon technisch cube games. Misschien iets meer texture detail en iets complexere modellen, maar niet iets wat een groot verschil in ontwikkelkosten gaat zijn lijkt mij. Misschien in het begin het wennen en uittesten van nieuwe controls, maar wanneer ze daar aan gewend zijn, dan hoeft het ontwikkelen niets meer te kosten dan voor de cube. Bij de andere machines gaan er veel meer kosten zitten in het ontwikkelen van modellen en textures, omdat je veel meer kracht tot je beschikking hebt. Ook hebben die 2 een heel andere structuur gekregen, terwijl de Wii technisch gezien een letterlijke opvolger van de Cube is.

Met een prijs tussen de 49 en 59 euro ben ik wel tevreden. Dat vind ik ook een goede verhouding ten opzichte van de PS3 en X360 prijzen. Duurder had ik gewoon afzetterij gevonden. Makkelijk cashen onder het mom van next-gen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Omygod daar gaan we weer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

zijn jullie die discussie over de prijs nu nog niet beugevoerd? Iedere 3 dagen begint dat spelletje hier opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is de schuld van nintendo, hadden ze de wii maar eerder uit moeten brengen dan hadden we het over games kunnen hebben (en hoe duur ze zijn :')).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
En ik dacht dat mijn MP3 collectie van 40 GB taggen al saai was. (Is het ook, maar de 3 miljoenste prijsdiscussie is niet bepaald beter).

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Tja als je het niet leuk vindt dan reageer je er toch gewoon niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Vanitas schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:18:
Tja als je het niet leuk vindt dan reageer je er toch gewoon niet op...
Het begint anders behoorlijk irritant te worden dat exact dezelfde mensen steeds maar weer opnieuw exact hetzelfde verhaal hier moeten posten.

[ Voor 16% gewijzigd door MetroidPrime op 09-10-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MetroidPrime schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:24:
[...]

Het begint anders behoorlijk irritant te worden dat exact dezelfde mensen steeds maar weer opnieuw exact hetzelfde verhaal hier moeten posten.
Exact dezelfde personen? Post hier bijna nooit meer, man ;) Nou ik vind het niet normaal dat ze 30 euro (als de rumor waar is) durven te vragen voor een RGB of een component cable (er zit niet eens optical op) en aangezien dit een forum is met betrekking tot de Wii, heb ik het Wii prijs nieuws/rumor gepost.

Mocht dit waar zijn dan ben ik van mening dat Nintendo toch wel een beetje ons geld uit de zak probeerd te kloppen.

[ Voor 15% gewijzigd door S2S op 09-10-2006 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-06 14:38

disjfa

be

S2S schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 18:19:
[...]
Exact dezelfde personen? Post hier bijna nooit meer, man ;)
En toch zien we elke keer s2s. Kan je nagaan wat een indruk je hebt gemaakt op ons O+

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

disjfa schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 18:21:
[...]

En toch zien we elke keer s2s. Kan je nagaan wat een indruk je hebt gemaakt op ons O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-06 13:32
Icelus schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:58:
[...]
De Gamecube RGB-kabel had in het begin dezelfde prijs...
wow ben even niet mee, dus heb je die kabel nodig om enen wii aan te sluiten op een gewone, ouderwetse tv??? Ben niet zo thuis in het hele homecinema idee, valt wat op dat ik overschakel van pc naar wii...
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.