|
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Turn it up loud, captain!
Topicstarter
|
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Topicstarter
|
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
TopicstarterOp grafisch gebied is er een merkbaar verschil, maar Wii spellen zullen niet lelijk zijn. De intro van Zelda vind ik mooier dan veel van wat ik op de 360 heb gezien, ondanks dat de polygoncount veel lager is. Even voor de duidelijkheid: ik ben zelf ook in het bezit van een 360.LB06 schreef op maandag 06 november 2006 @ 20:00:
Ik zal mijn post uit het vorige topic ook nog maar even posten, omdat er daar nog niet op is gereageerd:
Ik zit echt nog heel erg hard te twijfelen tussen de Wii en de Xbox. De PS3 valt sowieso af, want die is te duur en te ver weg.
Wellicht is het al besproken, maar in hoeverre is de technologische superioriteit van de xbox360 daadwerkelijk zichtbaar? Is er gemiddeld genomen veel verschil tussen de graphics van een game op de xbox360 en datzelfde spel op de Wii?
Dit staat allemaal in de startpost. Kort samengevat, er zullen bij de launch nog geen online spellen zijn, maar ze komen er aan en je hoeft geen abonnement af te sluiten.En dan de online mogelijkheden. Voor de xbox kost het ong. €55 per 12 maanden voor een Gold abo. Er zijn volgens mij redelijk wat games die compatible zijn met live en er komen er steeds meer bij.
Over WiiConnect24 kan ik niet zo veel informatie vinden, maar op de website van Nintendo zelf lijkt het erop dat online gamen niet echt mogelijk gaat zijn (ik bedoel maar, ze maken reclame met een online prikbord, geez). Of zit ik nu helemaal verkeerd? Is hieromtrent meer bekend? Dan ben ik vooral geïnteresseerd in de gebruiksmogelijkheden en de prijs.
Ik geloof dat de ethernet adapter minder dan €20 gaat kosten, maar dat weet ik niet zeker.Overigens zit er standaard geen ethernetpoort op de Wii, of wel? Weet iemand hoe duur zo'n usb naar ethernet accessoire gaat zijn?
Behoorlijk, zeker als het gaat om "realistische" spellen met realistische graphics. De grafische kracht van de Xbox360 is echt vele malen groter dan van de Wii. Dat betekent niet dat spellen op de Wii ook altijd lelijker zullen zijn. Graphics is meer dan een polygoncount en als je een goede ontwikkelaar hebt dan wordt hier rekening mee gehouden en wordt de stijl er op aangepast, maar als het gaat om een realistische shooter als Crysis ofzo dan zal de Wii never nooit niet in staat zijn om ook maar te kunnen tippen aan de 360.LB06 schreef op maandag 06 november 2006 @ 20:00:
Wellicht is het al besproken, maar in hoeverre is de technologische superioriteit van de xbox360 daadwerkelijk zichtbaar?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
[q]• In het wild zal de konijnenpopulatie met 75% worden teruggebracht door middel van de zogenaamde 'opstoppermethode'RayNbow schreef op maandag 06 november 2006 @ 20:42:
Een nieuwe politieke partij: http://www.stopdekonijnen.nl/
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
grappigRayNbow schreef op maandag 06 november 2006 @ 20:42:
Een nieuwe politieke partij: http://www.stopdekonijnen.nl/
Die filmpjes kan je gewoon op YouTube vinden.Bartolomew85 schreef op maandag 06 november 2006 @ 21:26:
[...]
grappig![]()
Er zijn toch ook officiele filmpjes van RRR met "konijnen kunnen niet ... maar ze kunnen we dansen"? Of is dit een officiele RRR website?
[ Voor 8% gewijzigd door Vanitas op 06-11-2006 21:45 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
hahaha hoe vet is dat
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Thnx die filmpjes van RRR zijn schitterend!Vanitas schreef op maandag 06 november 2006 @ 21:36:
[...]
Die filmpjes kan je gewoon op YouTube vinden.
Topicstarter[ Voor 47% gewijzigd door MetroidPrime op 06-11-2006 23:07 ]
[ Voor 5% gewijzigd door HarmoniousVibe op 06-11-2006 23:15 ]
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Nintendo wilt toch de wii zo goedkoop mogelijk maken om zo niet te hoeven te concurren met sony en ms maar zodat iedereen en de ps3 en wii of de xbox en wii kan kopen...LB06 schreef op maandag 06 november 2006 @ 23:15:
Hmm. Nu raak ik toch wel héél erg aan het twijfelen. De Xbox met betere graphics, TES4: Oblivion, Kameo en Perfect Dark Zero vs de Wii met gratis multiplayer en goedkopere aanschaf, Zelda, Rayman en Smash Brothers...
Het leven is hard
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
TopicstarterIk zal je wel even helpen, Perfect Dark Zero is bagger. Kameo is wel heel erg leuk, maar haalt absoluut niet het niveau van een willekeurige Zelda. Oblivion schijnt ook heel erg goed te zijn, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.LB06 schreef op maandag 06 november 2006 @ 23:15:
Hmm. Nu raak ik toch wel héél erg aan het twijfelen. De Xbox met betere graphics, TES4: Oblivion, Kameo en Perfect Dark Zero vs de Wii met gratis multiplayer en goedkopere aanschaf, Zelda, Rayman en Smash Brothers...
Het leven is hard
[ Voor 3% gewijzigd door fuzzyeyebrows1 op 06-11-2006 23:45 ]
Oblivion vond ik niet wat. Ik heb Morrowind _heel_ veel gespeeld, maar ik ben al met oblivion gestopt voordat ik level 5 had bereikt.MetroidPrime schreef op maandag 06 november 2006 @ 23:41:
[...]
Ik zal je wel even helpen, Perfect Dark Zero is bagger. Kameo is wel heel erg leuk, maar haalt absoluut niet het niveau van een willekeurige Zelda. Oblivion schijnt ook heel erg goed te zijn, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Anoniem: 87302
Anoniem: 16195
Wat voor extra content zal dit worden of is dit nog niet bekend?Van dit spel zal ook een Collector's Edition verschijnen met extra content
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 16195 op 07-11-2006 11:29 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Volgens mij kun je in de vestigingen van de FRS gewoon reserveren hoor. Hij heeft ooit wel eens in een foldertje gestaan geloof ik. Maar een Dixons/Bart Smit of Intertoys zit toch ook wel altijd ergens in de buurt?rajackar schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 09:27:
Wel raar trouwens dat de nederlandse Free record shop nog niks over de wii heeft. Daar had ik em wel willen pre-orderen aangezien ze altijd wel in de buurt zitten.
uhm...
Ik denk dat dat pas weer minder wordt, als de console eenmaal uit is en blijkt dat sommige mensen die hem voor 500 dollar op eBay kopen, ook gewoon naar de dichtsbijzijnde Gamestop/EB/Toys 'r Us hadden kunnen rijden om hem voor 250 op te pikken. Of het blijkt dat er inderdaad schaarste is en wij onze preorders ook voor 500+ dollar via eBay kunnen verkopen.Anoniem: 87302 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 01:29:
Op ebay gaan ze nog steeds voor $500 weg, snap niet waarom. 4 miljoen stuks komen er aan, dat moet toch wel even voldoende zijn...
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Same here, ik moest alleen wel achter me mail aan , scheen wat verkeerds te zijn gegaan met versturen.Alien B.O.B. schreef op maandag 06 november 2006 @ 20:53:
haha wel grappig ik heb mn wii als eerste besteld bij dimension plus maar omdat ik die winkel niet echt ken ben ik naar de bartsmit gegaan maar ik krijg net een mailtje binnen van dimension plus dat ie leverbaar is op de eerste dag voor mij![]()
ik ga hem maar is cancelle
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
[ Voor 48% gewijzigd door Notna op 07-11-2006 11:10 ]
uhm...
Ducati: making mechanics out of riders since 1946
Nope.TheNameless schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:08:
Misschien een vraag die al vaak gesteld is, maar ik lees er niets van in de TS.
Ondersteund de WII ook DVD-playback?
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Nope, er komt in Japan later wel een Wii uit met DVD playback. Over Europa is niets gezegd. De eerste Wii's ondersteunen in ieder geval geen DVD playback.TheNameless schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:08:
Misschien een vraag die al vaak gesteld is, maar ik lees er niets van in de TS.
Ondersteund de WII ook DVD-playback?
uhm...
Anoniem: 15895
Ik heb nog steeds geen mail van hun ontvangen, maar er staat nu op de site dat ze de mail deze week rond gaan sturen (6-10 nov)Njay schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 09:59:
[...]
Same here, ik moest alleen wel achter me mail aan , scheen wat verkeerds te zijn gegaan met versturen.
wat denken jullie versturen ze hem dan de 7de??? zodat je hem op launch thuis hebt liggen?
We hebben sinds vorige week vernomen dat het aantal Wii’s dat voor Nederland beschikbaar zal zijn dramatisch is… We kunnen hierdoor niet garanderen dat je een Wii hebt met de launch… Precieze aantallen wat we gaan krijgen hebben we nog niet, maar het zal i.i.g. zwaar onder de maat zijn. Als er meer bekend is zullen we proberen om iedereen op de hoogte te brengen. De accessoires zullen we allemaal gaan krijgen, maar we hebben hiervan nog geen officiele bestelgegevens gekregen. Hou de nieuwsupdates in de gaten voor info betreft de Wii.
Met vriendelijke groet,
xxxxx
website www.foregames.nl
Ik verwacht dat de grotere ketens als Media Markt/FRS/Intertoys/Bart Smit grotere aantallen gaan krijgen dan lokale gameshops. Misschien zou je voor de zekerheid daar ook nog kunnen reserveren.XiN-eViL schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:30:
Ik had naar de lokale gamesboer (Foregames in Tilburg centrum) een mail gestuurd of zij konden zeggen of ik mijn Wii zeker met Launch heb (en of ze extra accessoires gaan verkopen bij de launch) en ik kreeg dit terug:
[...]
![]()
Ik had besteld op de dag na de bekendmaking van de prijs btw....
Wordt nog leuk dus...
uhm...
Anoniem: 194622
Anoniem: 93354
Weet ik wel zeker. Gameshops zijn voor nintendo niet zo boeiend. Was met de DSL launch ook zo, echt geen game winkel te vinden die het ding had liggen, alleen maar pre-orders en dan waren er zelf nog niet genoeg voor iedereen. Maar in de bartsmit lagen er stapels van die dingen (ze waren wel meteen uitverkocht door de enorme vraag maargoed dat is weer iets anders). Denk dat dat met de Wii net zo zal gaan, de grote ketens zullen echt wel een behoorlijk aantal units krijgen. Nintendo zegt 4miljoen units te hebben, dan is het onmgelijk dat er geen redelijk aantal naar NL kan komen.Smoonshine schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:32:
[...]
Ik verwacht dat de grotere ketens als Media Markt/FRS/Intertoys/Bart Smit grotere aantallen gaan krijgen dan lokale gameshops. Misschien zou je voor de zekerheid daar ook nog kunnen reserveren.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
vermoedelijk hetzelfde verhaal als die panasonic cube: zeer beperkte oplage en aan een extra dure prijs.Smoonshine schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:13:
[...]
Nope, er komt in Japan later wel een Wii uit met DVD playback. Over Europa is niets gezegd. De eerste Wii's ondersteunen in ieder geval geen DVD playback.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Topicstarter"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ben benieuwd wat in die mails gaan staan?Anoniem: 15895 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:23:
[...]
Ik heb nog steeds geen mail van hun ontvangen, maar er staat nu op de site dat ze de mail deze week rond gaan sturen (6-10 nov)
Bron.Disney has announced that they will be opening a studio (Fall Line) that will develop titles exclusively for Nintendo platforms. We are talking Wii, DS, and GBA here.
Mijn foto's op Flickr.
En niet alleen in Nederland... Net een mailtje gekregen van play.com (UK):XiN-eViL schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:30:
Ik had naar de lokale gamesboer (Foregames in Tilburg centrum) een mail gestuurd of zij konden zeggen of ik mijn Wii zeker met Launch heb (en of ze extra accessoires gaan verkopen bij de launch) en ik kreeg dit terug:
[...]
![]()
Ik had besteld op de dag na de bekendmaking van de prijs btw....
Wordt nog leuk dus...
Ik ben benieuwd of het echt zo "erg" is, of dat we de WII gewoon in de winkel kunnen oppikken uiteindelijk, zoals b3n666 hoopt...Due to a European shortage of the Nintendo Wii Consoles, we regret to inform you that Play.com will be unable to supply your pre-ordered Nintendo Wii at launch. As an Official distributor of Nintendo products we are guaranteed more stock before Christmas, but Nintendo have informed us, along with all other official Nintendo retailers, that the console will not be freely available until next year.
BronIt’s A Wild World, Download Alert
Posted By: Joe on Nov/5/2006
While skimming through Volume 210 of Nintendo Power, I came across a few lines I would have missed otherwise. I havn’t seen this anywhere on the web, and would have missed out otherwise. For all Animal Crossing: Wild World owners, that are able to go on Wi-Fi this is a heads up to be sure to go online durring the days of Pre-Wii November 17th through Wii Phase Nov 24th. Do reconfirm that is Nov 17th-24th 2006. The item is relating and in honor of the Twilight Princess launch and comes with a letter and a very rare gift.
"SHHH . IT’S A SECRET"
Nov 17-24th 2006
Listen carefully NP faithful. To commeroate the launch of The Legend Of Zelda: Twilight Princess for Wii on Nov 19th, Nintendo will be giving away a very speical, very rare gift in Animal Crossing: Wild World. Be sure to connect to Nintendo Wi-Fi Connection during the week of Nov 17th-24th to recive a letter from Nintendo (which will show up in your mailbox near your home) and collect the attached item-you don’t want to miss this one."-Nintendo Power
Well I broke the secret...sorry Nintendo Power. Mark the day on your calender as will I, and I will be sure to remind you on Nov 16th to log in for the following day.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Als ik dat bericht van jouw lees word ik wel een beetje bang dat ook nintendo europa als het afvoerputje van de wereld beschouwt en lekker het grootste gedeelte van de consoles in jap/usa dumpt onder het mom van die debiele europeanen kopen toch wel ipv dat ze de consoles eerlijk verdelen.coensel schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 12:48:
[...]
En niet alleen in Nederland... Net een mailtje gekregen van play.com (UK):
[...]
Ik ben benieuwd of het echt zo "erg" is, of dat we de WII gewoon in de winkel kunnen oppikken uiteindelijk, zoals b3n666 hoopt...
Hoeveel consoles komen naar Europa?Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:24:
[...]
Als ik dat bericht van jouw lees word ik wel een beetje bang dat ook nintendo europa als het afvoerputje van de wereld beschouwt en lekker het grootste gedeelte van de consoles in jap/usa dumpt onder het mom van die debiele europeanen kopen toch wel ipv dat ze de consoles eerlijk verdelen.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Anoniem: 15895
ik heb gelijk op de eerste dag dat je kon reserveren bij hun gereserveerd. Dat was op 23-08-2006.Njay schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 12:18:
[...]
Ben benieuwd wat in die mails gaan staan?
niet ten nadele van jou maar wanneer heb je besteld?
Hmm wazig. Alweer mail? Heb toch echt vrijdag al mail gehad dat ik geen Wii kan kopen op de release date. Op 26-8 besteld overigens.Anoniem: 15895 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:23:
[...]
Ik heb nog steeds geen mail van hun ontvangen, maar er staat nu op de site dat ze de mail deze week rond gaan sturen (6-10 nov)
"Better ask questions before you shoot"
wtf?? echt waar?Chocovla schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 15:15:
[...]
Hmm wazig. Alweer mail? Heb toch echt vrijdag al mail gehad dat ik geen Wii kan kopen op de release date. Op 26-8 besteld overigens.
Replay is dan ook een kutwinkel van de eerste orde. Voorbeeld: De launch van Mariokart. Er liggen stapels bij de FRS, ga je naar replay, hebben ze wel 10 hele exemplaren die allemaal gereserveerd waren. Gameshops hebben gewoon standaard veel te weinig van zo'n beetje alles. Als je iets wil hebben wat overal uitkomt ben je veel beter af met een grote winkelketen, die kijken niet op een unit meer of minder zoals gameshops dat wel doen. Gameshops zijn alleen handig voor games die niet in de grotere winkels komen (zodra het op prijs aankomt is online ookal beter).Deddiekoel schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:45:
Ik begin hem nu ook wel te knijpen. Heb net even gebeld met de lokale Replay maar daar sta ik nu als nummer 106 op de lijst terwijl ze er 20 verwachten... En als zelfs Play.com aan de rem trekt...
Ik ga dus bij wat meer winkels een pre-order plaatsen want dit vind ik niet echt ontspannen.
[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 07-11-2006 16:50 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Gast ga es ff je eigen avatar maken ofzoAnoniem: 194622 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 17:18:
Heeft iemand dit artikel al gelezen...?
http://www.nu.nl/news/875...3A_Twilight_Princess.html
Daar staat dat het spel al minstens 70 uur duurt.![]()
![]()
![]()
Wat vinden jullie hier van??
Had vrijdag dit mailtje dus zoals het nu er naar uitziet nada via Dimension Plus. Ga toch eens even kijken of ik ergens anders nog wat kan ritselen. Wil ook niet direct te hard gillen aangezien ik mijn Xbox 360 uiteindelijk ook al een weekje na de release kon ophalen.Njay schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 15:45:
[...]
wtf?? echt waar?
je had toch een pre-order gedaan??? dus in de mail stond echt van helaas niet op de eerste dag een wii voor jou??
apart in mijn mail stond precies het andere
"Better ask questions before you shoot"
[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 07-11-2006 18:21 ]
Dit stond in het mailtje van dim plus?Chocovla schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 17:40:
[...]
Helaas heeft Nintendo aangegeven uiterst beperkte aantallen Wii uit te leveren in de eerste periode na lancering. Gezien uw plaats in de reserveringslijst, valt u volgens de ons beschikbare informatie zoals het nu lijkt niet in de eerste levering
Sorry dude..Vanitas schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 17:25:
[...]
Gast ga es ff je eigen avatar maken ofzo
En als je het topic had doorgelezen dan wist je dat het wel heel oud nieuws was...
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 194622 op 07-11-2006 18:27 ]
TopicstarterWaarschijnlijk krijgen ze er veel meer dan Foregames. Bart Smit is nu eenmaal een veel groter winkelketen dan Foregames en dus zullen ze ook veel meer consoles krijgen.TlighT schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 18:22:
En dat is dan een echte games winkel, kun je nagaan hoeveel een gemiddeld filiaal van de BS er krijgt.
[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 07-11-2006 18:27 ]
Als je gewoon online bestelt hebt wel ja. Daarom zei ik ook filiaalMetroidPrime schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 18:25:
Waarschijnlijk krijgen ze er veel meer dan Foregames. Bart Smit is nu eenmaal een veel groter winkelketen dan Foregames en dus zullen ze ook veel meer consoles krijgen.
Ik wens je er veel geluk mee, als ik de mijne heb dan kan ik Zelda onderhand wel 2ehands van je overnemen.Ik was bij mijn Bart Smit één van de eersten die gereserveerd heeft, dus als het goed is heb ik er gewoon één bij de launch.
heheAnoniem: 194622 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 18:32:
Misschien nog wel een leuke add on voor zelda...![]()
http://i1.tinypic.com/mkaetw.jpg
Die pic is wel heel erg oud.Anoniem: 194622 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 18:32:
Misschien nog wel een leuke add on voor zelda...![]()
http://i1.tinypic.com/mkaetw.jpg
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Klinkt erg bekend; ik heb hem daar ook gereserveerd maar ik sta rond de 40 geloof ik. Misschien moet ik ook maar een uitwijk mogelijkheid zoeken. Overigens moeten de meeste game winkels bestellen via tussenhandel; nintendo doet schijnbaar alleen zaken met de grote clubs als bartsmit en dixons. Dat zorgt ook voor krapte omdat de grote kanalen alles opeisen.TlighT schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 18:22:
Ik was dus ook net bij de Foregames. Toen ik hem reserveerde waren ze nog erg positief: "we hebben van Nintendo nooit te weinig gehad". Maar nu dus niet meer: ze hadden 80+ reserveringen maar rekenen nog niet eens 20 exemplaren binnen te krijgen op 8 dec. Misschien zouden ze in de weken na de launch nog wat krijgen, maar waarschijnlijker zouden ze er maart/april 2007 pas weer genoeg hebben, als ik het allemaal goed begrepen heb.
En dat is dan een echte games winkel, kun je nagaan hoeveel een gemiddeld filiaal van de BS er krijgt.
Veel mensen nog die bij de Foregames kopen zegTdV schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 20:06:
[...]
Klinkt erg bekend; ik heb hem daar ook gereserveerd maar ik sta rond de 40 geloof ik. Misschien moet ik ook maar een uitwijk mogelijkheid zoeken. Overigens moeten de meeste game winkels bestellen via tussenhandel; nintendo doet schijnbaar alleen zaken met de grote clubs als bartsmit en dixons. Dat zorgt ook voor krapte omdat de grote kanalen alles opeisen.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Alle VC spellen zijn dus te spelen met GC controllers
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
En dus ook met de Gamecube hori pads!Ecco schreef op woensdag 08 november 2006 @ 00:10:
[...]
Alle VC spellen zijn dus te spelen met GC controllers
[ Voor 21% gewijzigd door Collaborator op 08-11-2006 00:17 ]
This space is occupied
[ Voor 4% gewijzigd door Captain N op 08-11-2006 05:11 ]
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 15% gewijzigd door gratis_vodka op 08-11-2006 08:49 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Deddiekoel op 08-11-2006 10:11 ]
Ha ha, precies dezelfde redenering hier. Voor de über graphics koop ik volgend jaar wel een nieuwe dual-core PC met Windows Vista en DX-10, om lekker Suppreme Commander en Crysis op te spelen. Maar voor in de huiskamer gaat de Nintendo Wii m'n allereerste console ooit worden! Vooral de Wii Sports en Wii Play spelletjes zijn denk ik leuk om samen met vrouw en over een paar jaar met m'n zoontje (die is nu 7 maanden oud, dus nog te klein daarvoor) te spelen.gratis_vodka schreef op woensdag 08 november 2006 @ 08:47:
Heb er 1 bij een filiaal van dynabyte gereserveerd, na enthousiaste previews te hebben gelezen van Wii sports, Zelda en Monkey Ball. Voor uber-graphics gebruik ik de pc wel (zeker met Vista en DX10 om de hoek); de Wii is daarop een perfecte aanvulling vanwege het feit dat 't allemaal toch ff wat 'anders' is. Niet alleen de motion besturing, maar ook het type spellen. Halo 3 hoef ik niet zo nodig te zien; ik wacht wel op Crysis. En PES6 speel ik ook gewoon lekker op m'n PC'tje met een gamepad.
En wie weet krijg ik de vrouw des huizes wel aan het spelen! Kortom, ik ben echt zo iemand die eigenlijk dacht nooit meer een console te kopen maar het plaatje rondom de Wii klopt gewoon als een bus.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Topicstarter"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Volgens mij is het meer de morele verplichting om te kopen. Ik zie het meer als reserveren in de bioscoop. Je reserveert een plekje, maar kom je niet/te laat, dan gaan je kaartjes gewoon weer terug in de verkoop.RollieBollie schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:36:
Op het moment dat je een pre-order besteld, heb je al besteld en in principe de verplichting om dan het product te kopen.
uhm...
De lijst van VC games voor Europa is er. Maar ik kan em zo snel nergens vindenIt Begins
Hell Month. It starts in about two days.
It's going to be both awesome and horrible at the same time.
I'll keep you posted.
Mijn foto's op Flickr.
TopicstarterDe lijst staat al een tijdje in de startpost.Hoedje schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:55:
De lijst van VC games voor Europa is er. Maar ik kan em zo snel nergens vinden
Mijn foto's op Flickr.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq