Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 67 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 10.413 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Richard schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:01:
[...]

Da's fijn om te horen; ik heb 'm geloof ik afgelopen donderdag besteld;

code:
1
2
3
4
5
Hier ziet u een overzicht van uw openstaande bestellingen:
Artikelomschrijving:    Bestelnr:   Maat:       Verwachte Levertijd:    Aantal:     Prijs:
WII     866-24-644  000     annuleren   Levertijd 3 weken   1   € 224,99

Totaal:  € 224,99

Daar staat opeens weer 3 weken; gerekend vanaf vandaag zou dat de 11e zijn; ik denk dat dat heel redelijk is! Zeker voor E20 verschil.
Hmm, als ik nu kijk bij mijn bestelstatus dan zie ik geen verwacht levertijd meer staan. Dat is dus goed nieuws voor jou, aangezien ze dat bij jou niet hebben weggehaald, en minder goed nieuws voor mij. Maar goed, ik heb een behoorlijk engelengeduld, dus ik kan ook nog wel even wat langer wachten als dat nodig mocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:10
Johnny schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:05:
[...]
Dus het apparaat is inmiddels al te koop, maar er zijn nog steeds geen exacte specificaties bekend?
Och, Nokia wil ook nooit de gebruikte processors bekend maken. Maar waarom vind je het zo belangrijk?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Zouden de winkels hier ook keertje open gaan om 00:00 ? (met de launch van de Wii)? Ik zou het wel strak vinden :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
Aap schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:33:
Zouden de winkels hier ook keertje open gaan om 00:00 ? (met de launch van de Wii)? Ik zou het wel strak vinden :)
Nee, ik denk het niet. De console zal waarschijnlijk tegen die tijd in veel winkels alweer een dag of twee te koop zijn.

Ik zal wel weer een nieuw deel openen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 13:00

Richard

Kuru Kuru Kururin

Kijk, je kunt er zelf een Hype van maken als je wilt; Ik kan bij wijze van spreken nu naar een lokale speelgoedzaak gaan en vragen of ze i.o.m. mij om 0:00uur open willen gaan; Ik zal dan sowieso voor de deur gaan liggen; en wat vrienden meenemen (met uiteraard korting op de Wii om het spectakel te realiseren) Verder laat je om 23:00uur op 7 December een medewerker gestressed de lokale krant bellen dat de "winkel bestormt wordt door mensen die een Wii willen kopen" :)

Misschien heb ik een te grote fantasie.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:10
@MP bij het rijtje in de doos kan de startup disc eruit. Die was blijkbaar alleen bedoelt voor de demo units en niet voor de retail units.

@Richard, dat kan :D. Of je vraagt of je hem al op donderdag mee mag nemen :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Zal niet zo snel gebeuren, omdat je te maken hebt met de winkeltijdenwet. Dus voordat je dat kunt doen zul je wel ontheffing moeten vragen ofzo en denk niet dat veel winkels daar zin in hebben. Maar wellicht zit ik ernaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:56

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Hoedje schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:18:
[...]

Och, Nokia wil ook nooit de gebruikte processors bekend maken. Maar waarom vind je het zo belangrijk?
Omdat ik het gewoon wil weten, het ding ligt nu in de winkels dus Nintendo hoeft er niet meer geheimzinnig er over te doen, er is jaren over gespeculeerd, er zijn diverse nieuwsberichten geweid aan allerlei waanzinnge geruchten, het is dan toch logisch dat je wilt weten wat er nou wel, en wat niet waar is?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

De specs die in de ts staan, worden nog steeds overal aangehaald als de specs van het definitieve systeem. Dus proc op 729Mhz, videokaart/chip op 243MHz, 88MB geheugen en nog wat geheugen op de videokaart en er zijn wat instructiesetjes toegevoegd. Het komt er dus op neer dat de Wii grofweg 2 a 3 maal zo krachtig is als de GameCube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
Johnny schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:47:
[...]

Omdat ik het gewoon wil weten, het ding ligt nu in de winkels dus Nintendo hoeft er niet meer geheimzinnig er over te doen, er is jaren over gespeculeerd, er zijn diverse nieuwsberichten geweid aan allerlei waanzinnge geruchten, het is dan toch logisch dat je wilt weten wat er nou wel, en wat niet waar is?
Ga er maar van uit dat alles wat in de startpost staat klopt. Die "geruchten" zijn namelijk direct afkomstig van developers die met de hardware gewerkt hebben.

Hier verder: Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 68

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.