Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 67 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 10.435 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Oscar Mopperkont schreef op zondag 19 november 2006 @ 10:09:
[...]

Goeie tip! Zijn er mensen die ervaring hebben met Wehkamp met bestellen consoles bij launch? Krijg je hem dan ook echt op 8 december?
De ervaringen met de Xbox 360 destijds waren heel slecht. Bij sommigen is hij 10 weken later pas bezorgd.

Ze gaven toen op de website overigens wel een waarschuwing, terwijl die er bij de Wii niet bij staat.

EDIT:

Ben ik overigens de enige in dit topic die Zelda ruk vind? Nooit begrepen dat mensen het speelde, terwijl ik hem op elke Nintendo console en handheld wel eens gespeeld heb.

Troep is het :+ Maar goed, de meeste mensen hebben er wel plezier mee :)

[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 19-11-2006 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

PWM schreef op zondag 19 november 2006 @ 15:13:
[...]

Ben ik overigens de enige in dit topic die Zelda ruk vind? Nooit begrepen dat mensen het speelde, terwijl ik hem op elke Nintendo console en handheld wel eens gespeeld heb.

wrm vind je zelda dan ruk ???

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-06 16:01
PWM schreef op zondag 19 november 2006 @ 15:13:

Een van de weinigen iig. Zelda roelt, beste game franchise na Castlevania wmb :)...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Alien B.O.B. schreef op zondag 19 november 2006 @ 15:24:
[...]

wrm vind je zelda dan ruk ???
Dat heb je soms met spellen. Zelda pakt me compleet niet, snap de lol van het spelletje gewoon niet zo.

Als ik een Wii neerzet is dat overigens voor de instant action, spelletjes die je snel aan kan zetten en spelen als je niet teveel tijd heb. En natuurlijk voor mijn all-time favorite: Mario-Kart _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:09

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

PWM schreef op zondag 19 november 2006 @ 15:30:
[...]

Dat heb je soms met spellen. Zelda pakt me compleet niet, snap de lol van het spelletje gewoon niet zo.

Als ik een Wii neerzet is dat overigens voor de instant action, spelletjes die je snel aan kan zetten en spelen als je niet teveel tijd heb. En natuurlijk voor mijn all-time favorite: Mario-Kart _/-\o_
Zoiets heb ik ook. Ik heb Zelda ook nooit wat aangevonden, vooral omdat het teveel neigt naar een RPG. Maar ik kan ook begrijpen waarom de meeste mensen het wel een leuk spel vinden :). Ik zeg ook niet dat het een r*kspel is (ik kan niet objectief erover oordelen). Het is alleen niet iets voor mij. Daarom koop ik Monkey Ball & Red Steel bij mijn Wii in December (gunstig voor de mensen die wel Zelda willen :P).

[ Voor 4% gewijzigd door Jerry op 19-11-2006 16:10 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Icelus schreef op zondag 19 november 2006 @ 14:30:
[...]
Inderdaad, praktisch geen 'gewone' nieuwssites...

BBC News
Reuters.com
Google news

‘Koper #1’ De rechter ;)
[afbeelding]

Verpakking lijkt nog behoorlijk groot :?
[afbeelding]
Hij is echt verbazend klein vond ik. De doos is grotendeels karton en opvulling. En daarnaast natuurlijk een remote, de sensorbar, bedrading etc. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

PWM schreef op zondag 19 november 2006 @ 15:30:
En natuurlijk voor mijn all-time favorite: Mario-Kart _/-\o_
Ik doe even met je mee: _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-06 17:11
Wii heeft al meer verkocht dan ps3:

http://nexgenwars.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Als ik dat zo zie dan is er nog wel ruimte om ergens een modchippie te plaatsen. Dacht eerst dat dat misschien lastig zou worden, maar deze plaatjes geven weer wat hoop ;)

En ja, ik weet dat modchips lame zijn etc., maar als er één is en hij is betaalbaar dan komt ie er ook bij mij wel in. Ben niet roomser dan de paus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:43

Snippertje

Light up your life

schnumi schreef op zondag 19 november 2006 @ 15:09:
WOOOOTTT

Keek zojuist op ebay en voila ik vond 1 paar Wii component kabels!!! Die heb ik dus zojuist gekocht! Damn die dingen kun je haast nergens vinden echt vet. :)
Wat zijn het als ik vragen mag?

BTW ik ga zo ook me Wii preorderen met Zelda :D Totaal 302 euro + verzendskosten, iemand een winkel waar het nog goedkoper kan? Doe het nu bij game247

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Met component kabels krijg je het best videobeeld met je Wii.

Je krijgt standaard composiet kabels dat is het minste het gaat zo:

Composiet
S-video (alleen US)
RGB scart
Component.

Met component kabels kun je ook Progressive scan krijgen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

schnumi schreef op zondag 19 november 2006 @ 16:55:

Composiet
S-video (alleen US)
RGB scart
Component.

hoezo is S-video alleen us ?? mijn tv heeft dat ook (hij ondersteunt dan ook ntsc :P )

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-06 14:09
Ik zou daar niet op afgaan, die cijfers zijn hartstikke onbetrouwbaar. Je kunt verkoopcijfers niet in realtime bijhouden.

Check bijvoorbeeld de NPD van october (zie gamefront.de), waar duidelijk staat dat de Xbox 360 in de VS 2,9 miljoen exemplaren verkocht heeft. Tel daar de 100,000 van Japan bij op, en de 100,000 van Australië, en je komt op 3,1 miljoen. Dat zou betekenen dat de Xbox 360 in Europa bijna 4 miljoen keer verkocht is, en dat is echt niet het geval.

We zullen half december de nieuwe NPD krijgen, dan zal duidelijk zijn hoeveel PS3's en Wii's er (in de VS) verkocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:43

Snippertje

Light up your life

Composiet
S-video (alleen US)
RGB scart
Component.

Waarom dan op E-bay? Bartsmit heeft die ook gewoon 8)7

http://www.bartsmit.com/s...menuID=1&productID=141894

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
Bart Smit heeft ze pas in de week van 8 december en schnumi heeft waarschijnlijk deze week al een Wii.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Klein verschilletje inderdaad ja. ;)

Anders had ik het ook niet vermeld. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Alien B.O.B. schreef op zondag 19 november 2006 @ 17:03:
[...]

hoezo is S-video alleen us ?? mijn tv heeft dat ook (hij ondersteunt dan ook ntsc :P )
Ja komt uit de VS meen ik. Ondersteund een PAL console ook s-video eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-06 17:11
schnumi schreef op zondag 19 november 2006 @ 17:24:
[...]
Ja komt uit de VS meen ik. Ondersteund een PAL console ook s-video eigenlijk?
jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-06 06:35

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Hmmm, ik zit erg te twijfelen of ik nou wel of niet Red Steel zal kopen bij de launch. Ik keek net de videoreview op gametrailers, en ze zijn daar niet erg positief over de controls. Daar was ik dus al bang voor. Red Steel krijgt desondanks toch een 7,8. Erg moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06 06:09

CerandoX.nl

Vides

De bewegingen van de tegenstanders bij RedSteel zijn best wel lomp, ik zou CoD erbij nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

fuzzyeyebrows1 schreef op zondag 19 november 2006 @ 18:25:
Hmmm, ik zit erg te twijfelen of ik nou wel of niet Red Steel zal kopen bij de launch. Ik keek net de videoreview op gametrailers, en ze zijn daar niet erg positief over de controls. Daar was ik dus al bang voor. Red Steel krijgt desondanks toch een 7,8. Erg moeilijk...
Red Steel is lastig. De ene site geeft hem een 8, de andere een 5. Degene die de onvoldoendes geven zijn ook niet de minste sites.

Ik zou het inderdaad niet weten. Meestal kan je een console game wel ruilen. Ik heb het ook wel eens gedaan bij de Intertoys (Perfect Dark Zero teruggebracht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

ik ga iedergeval gewoon red steel kopen :)

alleen nu is het probleem dat ik wrschijnlijk niet op de wii mag spelen -.- omdat ik slechte cijfers heb ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-06 14:09
Mij lijkt Call of Duty Wii leuker dan Red Steel, maar ik ga persoonlijk geen van beide games kopen.

Ik zal mijn handen vol hebben aan Zelda. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:38

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

De Wii ook? Want de europese GC heeft geen S-Video output helaas.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Goed nieuws:
Freeloader works on Wii

By now everyone knows that the Wii is not region free, but fret not. I imported all of the Naruto games on gamecube and had to order a boot disk (Freeloader) to get them to with my gamecube. Got my Wii tonight (I am loving this system so far) and decided to test out my import games. The didnt work using them alone, but I used freeloader and now my import games work on my Wii as if they were on my Gamecube.

Word of caution: I inserted the freeloader disk, and selected it from the disc channel, the system read it and restarted. Went back to the disc channel again, selected the freeloader and the system took me to the normal freeloader screen and asked me to swap the disk like normal. I am assuming that the freeloader disc needs to be in the system from the start, or it may restart after the first read. Either way it works, and I will be trading in my gamecube tomorrow.

Check out the thread here
_O_

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Mooi... ik heb namelijk een Freeloader en 2 Japanse games. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:39
Reviews zijn toch wel vaag hoor. Rayman krijg op Gamespot een 8, maar op 1UP maar een 7. Dat zijn toch wel behoorlijke verschillen. Zeker als je mee neemt dat 1UP over het algemeen juist hogere cijfers geeft als Gamespot :?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 10:54

Composiet
S-video (alleen US)
RGB scart
Component.

Is een RGB SCART-kabel op elke moderne maar reguliere TV met een SCART aansluiting aan te sluiten? Ik dacht altijd dat scart gewoon een soort universele all-in-one aansluiting was voor stereo audio + composiet + s-video. Maar zo'n RGB kabel geeft dus betere kwaliteit dan S-Video?

Ik ben namelijk niet van plan om op composite te blijven hangen. Ik dacht dat de enige optie boven composite een s-video kabel was, maar dat is dus niet zo zeg je? Mijn TV ondersteunt S-video, zowel los als via SCART.

En waar hoort de RF switch in het rijtje thuis? Onder composiet zeker? Vroeger, toen ik nog een N64 had, was zo'n RF switch nodig, omdat er op onze TV nog geen scart zat ofzo. Later, toen we een nieuwe TV kregen, sloot ik hem over op SCART middels composite. Het viel me op dat de kwaliteit (de kleuren) er enorm op vooruit ging, maar dat de laad/wachttijden ook langer werden. Dat vind ik nog steeds erg vreemd.

Maar goed, iemand die er verstand van heeft? Bvd :)

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Het lijstje gaat zo van slecht naar goed:

RF
Composiet
S-video
RGB scart
Component

Als je tv niet ouder als 15 jaar is ofzo dan ondersteund deze vast wel RGB op 1 van de scart aansluitingen. :)

[ Voor 41% gewijzigd door schnumi op 19-11-2006 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hoedje schreef op zondag 19 november 2006 @ 19:43:
Reviews zijn toch wel vaag hoor. Rayman krijg op Gamespot een 8, maar op 1UP maar een 7. Dat zijn toch wel behoorlijke verschillen. Zeker als je mee neemt dat 1UP over het algemeen juist hogere cijfers geeft als Gamespot :?
De reviews van Red Steel verschillen nog meer. Het gaat van 5 naar 9...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
gamespot heeft blijkbaar de laat wat hoger gelegd de laatste tijd.

Ze geven Zelda ook verreweg het laagste cijfer van alle reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
schnumi schreef op zondag 19 november 2006 @ 20:03:
Het lijstje gaat zo van slecht naar goed:

RF
Composiet
S-video
RGB scart
Component

Als je tv niet ouder als 15 jaar is ofzo dan ondersteund deze vast wel RGB op 1 van de scart aansluitingen. :)
Ok, er is dus feitelijk een verschil tussen een RGB scart aansluiting aan de ene kant en een S-Video kabel direct in de TV of via een scartblokje aan de andere kant? Zit zo'n RGB scart kabel er standaard bij? Of moet je die net als s-video los kopen?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het zijn idd allemaal andere kabels. Bij de Wii zit een composiet kabel die je via scart verloopje aan kunt sluiten. De component en RGB scart kun je in Europa kopen. In Amerika kun je component en s-video kopen. Het maakt verder niet echt uit, maar zoals gezegd is RGB beter dan s-video.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Had er al eens eerder een deel van m'n post aan gewijd, maar toen waren we meer over spellen aan het discussieren, nu zie ik kabels voorbij komen, dus... Wat gaan de mensen doen die een component-kabel willen gebruiken, maar al een ander apparaat met component-kabel aangesloten hebben? :P Volgens mij hebben de meeste TVs niet meerdere sets van deze ingangen, maar erg makkelijk verwisselbaar zijn ze ook niet, zeker als de TV dicht tegen de muur staat.

Ik heb gekeken naar boxjes waar je meerdere sets aan component kabels in kan steken, met een enkele set output-kabels. Ik vraag me echter af hoe het hierbij met kwaliteit gesteld staat. Misschien ietsjes minder belangrijk bij een 480p signaal, maar bij een 1080i signaal zie je bijv goed het verschil tussen kabels, vandaar ;)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
Afbeeldingslocatie: http://www.ngcfrance.com/images/news/wii/lauch_in_usa/scr_020.jpg

Zelda ligt nu al in de budgetbak... Crap game... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:00
LB06 schreef op zondag 19 november 2006 @ 20:31:
Ok, er is dus feitelijk een verschil tussen een RGB scart aansluiting aan de ene kant en een S-Video kabel direct in de TV of via een scartblokje aan de andere kant? Zit zo'n RGB scart kabel er standaard bij? Of moet je die net als s-video los kopen?
Je moet toch ook wel ff in de handleiding van je TV kijken. Zo heeft bv. mijn 7 ? / 8 ? jaar oude 50Hz CRT breedbeeld TV twee SCART aansluitingen achterop, maar alleen de eerste ondersteunt RGB over SCART. De tweede SCART aansluiting ondersteunt alleen s-video (of composiet) over SCART.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hidde schreef op zondag 19 november 2006 @ 21:43:
[afbeelding]

Ik hoop dat je dit sarcastisch bedoelt he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hidde schreef op zondag 19 november 2006 @ 21:43:
[afbeelding]

En Red Steel en de Wiimote + Nunchuk ook al. :P

Rest van de pics hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Oscar Mopperkont schreef op zondag 19 november 2006 @ 11:16:
[...]

Vooralsnog ziet het er naar uit dat de spellen vrijwel allemaal <50,- gaan kosten, met als enige uitzondering Zelda. Dus het valt allemaal wel mee met die prijzen.
Kijk eens op Dixons.nl of Bol.com allemaal 60 euro. De Wii moest een groot en nieuw publiek aantrekken: Gaming voor iedereen. Daarom probeerde Nintendo de prijs van de Wii ook zo laag mogelijk te houden. Dan past het niet om vervolgens wel de volle mep voor games te vragen.

De Wii is een stuk minder complex om voor te ontwikkelen dan geheel nieuwe architecturen als de Xbox en PS3 (Cell). De Wii is een 'Gamecube on steroïds', alleen een vernieuwende controlinterface dat wat extra aandacht vraagt. De investeringen liggen voor developers dus stukken lager (de bekendheid met het systeem + geen nieuwe investeringen voor HD graphics etc).
We wanted to bring gaming back to the masses. We want everybody be able to play and you can't do that with a very expensive machine
Dus nee. De console goedkoop houden zodat iedereen games kan spelen en dan niet de games laag geprijsd houden strookt natuurlijk niet.
“We have a lot more work to do to really achieve our goal, and that’s to have Wii being the dominant console on the market place.”
Met lagere prijzen voor de games -zoals ik al stelde- had het juist de nummer 1 kunnen zijn (en de diehard gamers die een PS3/Xbox erbij kopen ipv andersom). Nu zal het wel weer hetzelfde gaan als met de Gamecube. Echt een gemiste kans van Nintendo IMHO om ook nog eens te kunnen stellen: 'meer plezier voor minder geld'.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 19-11-2006 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Als je hier kijkt dan kosten ze bijna allemaal minder dan 50,- en in de VS is de adviesprijs voor de meeste spellen dacht ik ook $50,- dus zal wel zelfde verhaal als bij de DS zijn dat de retailers er gewoon 10,- extra winst op willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Haay schreef op zondag 19 november 2006 @ 21:45:
[...]

Je moet toch ook wel ff in de handleiding van je TV kijken. Zo heeft bv. mijn 7 ? / 8 ? jaar oude 50Hz CRT breedbeeld TV twee SCART aansluitingen achterop, maar alleen de eerste ondersteunt RGB over SCART. De tweede SCART aansluiting ondersteunt alleen s-video (of composiet) over SCART.
Bedankt voor de tip. Mijn TV is een Gründig Elegance 55 Flat Top (gloednieuw :)). In de specs op de website kan ik daarover niks vinden, helaas. De handleiding ligt op mijn kamer in Tilburg, en ik zit nu bij mijn ouders. Ik kan me niet herinneren dat er überhaupt iets over in stond.

Ik zal ze wel eens proberen te mailen. Maar goed, een nieuwe TV zal toch wel RGB via scart ondersteunen? Toch? Toch!!!? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Oscar Mopperkont schreef op zondag 19 november 2006 @ 21:58:
Als je hier kijkt dan kosten ze bijna allemaal minder dan 50,- en in de VS is de adviesprijs voor de meeste spellen dacht ik ook $50,- dus zal wel zelfde verhaal als bij de DS zijn dat de retailers er gewoon 10,- extra winst op willen maken.
Helaas koopt het gemiddelde gezin hun games bij BartSmit/Dixons and the works. Die zien (en betalen) dus niet de lagere prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Nintendo bepaalt de prijzen niet. Er zijn genoeg (web)winkels die de games voor tussen de 40 en 50 euro aanbieden dus het kan gewoon. Dan kun je zeggen dat het niet strookt, maar de winkels zijn gewoon weer de lachende derde, net als bij de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

De freeloader werkt trouwens ook met de Wii. Zou trouwens wel mooi zijn als je met die freeloader ook US wii games op je EU wii kan spelen maar dat zal helaas wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-03-2024
* precious1 knikt bemoedigend _/-\o_(handjes wegdenken aub,,,, wie past die smiley even aan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Anoniem: 93354 schreef op zondag 19 november 2006 @ 22:05:
De freeloader werkt trouwens ook met de Wii.
Vanitas in "Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic..."
precious1 schreef op zondag 19 november 2006 @ 22:06:
* precious1 knikt bemoedigend _/-\o_(handjes wegdenken aub,,,, wie past die smiley even aan?)
:Y staat gewoon tussen de smilies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
precious1 schreef op zondag 19 november 2006 @ 22:06:
:Y <-- zoals die ? :P
code:
1
:Y

edit:
Damn you RayNbow :P

[ Voor 6% gewijzigd door Vanitas op 19-11-2006 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Ah sorry :>

Ben wel benieuwd of het ook met games werkt. Ik weet niet hoe erg het gc van het wii gedeelte gescheiden is maar anders zou de hele wii misschien wel naar us mode worden gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

GCshop.nl heeft na aanvraag nu ook Super Monkey Ball: Banana Blitz, en Wii Play in haar assortiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:44
Okyah schreef op zondag 19 november 2006 @ 20:58:
Had er al eens eerder een deel van m'n post aan gewijd, maar toen waren we meer over spellen aan het discussieren, nu zie ik kabels voorbij komen, dus... Wat gaan de mensen doen die een component-kabel willen gebruiken, maar al een ander apparaat met component-kabel aangesloten hebben? :P Volgens mij hebben de meeste TVs niet meerdere sets van deze ingangen, maar erg makkelijk verwisselbaar zijn ze ook niet, zeker als de TV dicht tegen de muur staat.

Ik heb gekeken naar boxjes waar je meerdere sets aan component kabels in kan steken, met een enkele set output-kabels. Ik vraag me echter af hoe het hierbij met kwaliteit gesteld staat. Misschien ietsjes minder belangrijk bij een 480p signaal, maar bij een 1080i signaal zie je bijv goed het verschil tussen kabels, vandaar ;)
Als ie in Nederland uit is ga ik er zo een scoren: http://www.joytech.net/8/...V-Control-Center-245C.htm :)

Heb toch al wel een Gamecube, PS2, Wii dadelijk, PC (tv-out), DVD-Recorder en DVD-A Wisselaar die ik er op aan sluit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:44
Shadow_Zero schreef op maandag 20 november 2006 @ 00:49:
[...]

Als ie in Nederland uit is ga ik er zo een scoren: http://www.joytech.net/8/...V-Control-Center-245C.htm :)

Heb toch al wel een Gamecube, PS2, Wii dadelijk, PC (tv-out), DVD-Recorder en DVD-A Wisselaar die ik er op aan sluit ;)
Je link is bout ;)

Ik zit zelf er te twijfelen om een Wii te kopen :X Alles van het ding staat me aan, behalve de aansluiting :/ de aansluiting jah :?

Met een Xbox 360 heb je een VGA kabel waarmee je een TFT kan aansturen om op 720P (of hoger te gamen) bij Nintendo heb je Alleen een component kabel waarmee je progresive scan kan ontvangen.
Dus je zit bij Nintendo vast aan een TFT/LCD die een component ingang nodig heeft, en dat heeft mijn 205BW (en het merendeel van de TFT schermen) niet :(

Dus het word of op een 37CM tv'tje gamen of een converter kastjes waarvan werking twijfelachtig en duur is 8)7

Kunnen ze bij Nintendo niet gewoon een VGA kabel maken :/ ?

Ja je kan wel het beeld met een tv kaart (composite of s-video) capturen, maar dat is al helemaal brak :|

[ Voor 9% gewijzigd door Dubbel Fristie op 20-11-2006 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 10-06 16:01
Dubbel Fristie schreef op maandag 20 november 2006 @ 00:56:
Kunnen ze bij Nintendo niet gewoon een VGA kabel maken :/ ?
Als je heel even geduld hebt is er zeer waarschijnlijk wel een third party bedrijf die Wii VGA kabels verkoopt. De stroom van Wii accessoires zal snel genoeg op gang komen denk ik...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
Hankey schreef op maandag 20 november 2006 @ 01:02:
[...]

Als je heel even geduld hebt is er zeer waarschijnlijk wel een third party bedrijf die Wii VGA kabels verkoopt. De stroom van Wii accessoires zal snel genoeg op gang komen denk ik...
Het ziet er wel somber uit :( overal word er ontkent dat er een VGA kabel komt :'(
Maar als ik deze link dan weer zie krijg ik weer hoop (3e plaatje van onderen)

het ziet er verdacht veel uit als een VGA kabel + stereo geluid _/-\o_

EDIT: @ hieronder, wat een nintendo fans :/ ... allemaal juigen bij de genade slag _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Dubbel Fristie op 20-11-2006 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

En natuurlijk zijn ze er weer bij: http://www.planetboredom.net/video.php?id=2951 :P

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 18:17
Ik zit momenteel in de US maar kom pas half december terug naar NL. Dan is ie ook al in NL gereleased toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Dubbel Fristie schreef op maandag 20 november 2006 @ 01:16:
Maar als ik deze link dan weer zie krijg ik weer hoop (3e plaatje van onderen)
Dat is een D-Terminal kabel, die alleen in Japan gebruikt wordt. Ik neem echter aan dat je TV wel een SCART aansluiting met RGB ondersteuning heeft though?
Kan me exact dezelfde grap herinneren bij de PS2 launch. Het blijft leuk voor sommigen kennelijk... :Z

[ Voor 24% gewijzigd door Captain N op 20-11-2006 02:28 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
PhoneTech schreef op maandag 20 november 2006 @ 02:23:
Ik zit momenteel in de US maar kom pas half december terug naar NL. Dan is ie ook al in NL gereleased toch?
Zeker weten ;) al vanaf 8december ;)
had je ook makkelijk kunnen searchen :)
Captain N schreef op maandag 20 november 2006 @ 02:23:
[...]

Dat is een D-Terminal kabel, die alleen in Japan gebruikt wordt. Ik neem echter aan dat je TV wel een SCART aansluiting met RGB ondersteuning heeft though?
Mijn tv ondersteunt idd gewoon RGB over SCART, alleen wat heb je liever... gamen op een mini 37CM tv'tje of op een 20'' widescreen TFT ;)
Dus ik vrees helaas :9 dat er een Xbox 360 komt.....

Een gemiste kans voor Nintendo die VGA kabel :'(

[ Voor 50% gewijzigd door Dubbel Fristie op 20-11-2006 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ah, op die fiets. Je kunt natuurlijk ook gewoon even een verloopje van component naar VGA kopen oid. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
Captain N schreef op maandag 20 november 2006 @ 02:29:
Ah, op die fiets. Je kunt natuurlijk ook gewoon even een verloopje van component naar VGA kopen oid. ;)
Show me 1 voor een normale prijs ;)
Om zulke wonderen te verichten kan je niet zonder stukken electronica, wat dus erg duur is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Nintendo maakt weer goed spul, want hij moet flink wat meppen om het kapot te krijgen. mietje :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

Captain N schreef op maandag 20 november 2006 @ 02:23:

[...]

Kan me exact dezelfde grap herinneren bij de PS2 launch. Het blijft leuk voor sommigen kennelijk... :Z
PS2?
Ipod was het eerste product, de PS2 is nooit geweest. Misschien bedoel je de PS3?
Aap schreef op maandag 20 november 2006 @ 02:50:
[...]
Nintendo maakt weer goed spul, want hij moet flink wat meppen om het kapot te krijgen. mietje :p
Ja, viel me ook op :D.
Zeker als je het vergelijkt met de PS3 :+

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Ik heb de Wii gepreordered hier in m'n plaatselijke Intertoys, maar ik denk niet dat ik het ga redden om genoeg geld ervoor bijelkaar te krijgen. Sinterklaas, Kerstmis én m'n tripje naar Zweden volgende week gaan jammer genoeg toch voor, hoe groot mijn liefde voor the big N ook is.

Toch ben ik aardig benieuwd hoe de controls zullen zijn dus ik kan niet wachten tot ik m eindelijk in mijn bezit heb ^^

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Woksie schreef op maandag 20 november 2006 @ 02:57:
PS2?
Ipod was het eerste product, de PS2 is nooit geweest. Misschien bedoel je de PS3?
Nee, de PS2. Tijdens de launch was er ook iemand die eindeloos had gewacht en hem vervolgens voor de ogen van iederen kapot maakte, alleen had 'ie daar geen website van gemaakt om een grote som geld mee te verdienen. Toen was het nog enigzins grappig, nu is de lol er wel af wat mij betreft. Been there, done that. :) Heb er ooit pics van in een tijdschrift gezien volgens mij. Iig ergens.
Dubbel Fristie schreef op maandag 20 november 2006 @ 02:31:
Show me 1 voor een normale prijs ;)
Om zulke wonderen te verichten kan je niet zonder stukken electronica, wat dus erg duur is :'(
Geen idee hoe het met de kwaliteit zit (waarschijnlijk brak), maar je kan hem met deze iig op je monitor aansluiten en kost ook geen drol.

[ Voor 43% gewijzigd door Captain N op 20-11-2006 06:43 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-06 11:15

Chakotay

Lick here to continue

Captain N schreef op maandag 20 november 2006 @ 06:23:

Geen idee hoe het met de kwaliteit zit (waarschijnlijk brak), maar je kan hem met deze iig op je monitor aansluiten en kost ook geen drol.
Dat ding lust aan de ingang-kant alleen S-Video en Composite, dat is zonder conversie al brak :p

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Captain N schreef op maandag 20 november 2006 @ 02:29:
Alleen een verloopstukje converteert het signaal niet. Je monitor moet dan nog steeds het signaal (YPbPr) ondersteunen. Meeste monitors ondersteunen alleen een analoog RGB signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Dubbel Fristie schreef op maandag 20 november 2006 @ 00:56:
Met een Xbox 360 heb je een VGA kabel waarmee je een TFT kan aansturen om op 720P (of hoger te gamen) bij Nintendo heb je Alleen een component kabel waarmee je progresive scan kan ontvangen.
Dus je zit bij Nintendo vast aan een TFT/LCD die een component ingang nodig heeft, en dat heeft mijn 205BW (en het merendeel van de TFT schermen) niet :(
Alle HD-Ready TV's moeten component ondersteunen. Als de TV zelf geen component-aansluiting heeft, dan moet het via een verloopstukje gaan. Aangezien het grootste deel van de LCD TV's tegenwoordig juist HD-Ready zijn ondersteunen het merendeel van de LCD TV's juist wel component.

Als jouw TV HD-Ready is, dan kun je gewoon component gebruiken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:48

Tarin

Just plain weird.

Captain N schreef op maandag 20 november 2006 @ 06:23:

[...]

Ik heb iets vergelijkbaars met als extra een tuner (waarvan je de kanalen niet handmatig kan instellen :P), en die is voor (S)NES leuk, maar met m'n N64 merk je toch wel duidelijk dat het stukken mooier zou moeten kunnen. Met een eenvoudig TV-kaartje kom je verder.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MetroidPrime schreef op maandag 20 november 2006 @ 09:07:
[...]
Als jouw TV HD-Ready is, dan kun je gewoon component gebruiken.
Dat is het punt ;). Hij schrijft het erg onduidelijk, maar hij heeft helemaal geen TV, maar een computer monitor.

[ Voor 33% gewijzigd door Hoedje op 20-11-2006 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:44
@MetroidPrime:
Volgens mij heeft DubbelFristie een LCD-monitor, niet een LCD-tv. Die hebben vaak geen component ingang.
Ik denk dat als je ff wacht er vast wel wat (Hong Kong) internetzaakjes zijn die VGA kabels zullen gaan maken/verkopen (zie http://www.rg-collectibles.nl/forum/viewtopic.php?t=198 voor wat HK zaakjes).
Of vraag anders op het GamesX forum (http://nfggames.com/forum/) of iemand het wilt maken ;)

Dat Joytech linkje werkt gewoon bij me, dus ik vraag me af waarom die bij jou brak is :?

EDIT:
En als je niet snel genoeg op het knopje drukt is iemand je al weer voor :P

[ Voor 7% gewijzigd door Shadow_Zero op 20-11-2006 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 16:48

Tarin

Just plain weird.

Shadow_Zero schreef op maandag 20 november 2006 @ 09:21:
[...]
Dat Joytech linkje werkt gewoon bij me, dus ik vraag me af waarom die bij jou brak is :?
[...]
Joytech heeft z'n site gelokaliseerd. De eerste keer dat je op het linkje klikt, moet je aangeven waar je ongeveer woont (zodat ze je de teleurstelling van eventuele producten die wel in $buitenland verkrijgbaar zijn, maar niet in $eigen_land), dat stoppen ze in een koekje. De tweede keer dat je klikt word je wel netjes naar het product gestuurd (mooi ding trouwens, alleen jammer dat er geen RGB-input op (lijkt?) te zitten? En het ziet er redelijk prijzig uit :P).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Oscar Mopperkont schreef op zondag 19 november 2006 @ 21:58:
Mwa, de adviesprijs werd gesteld tussen 49E en 59E. De retailers doen daarmee wat ze willen, zolang er mensen zijn die het kopen. Wel vervelend als je een week later het spel voor 10E goedkoper ziet liggen, maar eigen schuld. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-06 22:40

The_DoubleU

Tweaker in München

Misschien heb je ze al zien rond rijden op verschillende filmpjes over de lange wacht rijden.
As part of the entertainment, Nintendo hired a company which has two people riding around on Segways, each of which is decked out with a flat-screen TV and a Wii. The two will roll--literally--up to a group in line, stop, and while hovering there, allow those in line to play games wireless on the Wii.
Bron

Toch netjes van Nintendo dat ze voor de mensen die daar wachten een beetje entertainment zorgde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
_the_crow_ schreef op maandag 20 november 2006 @ 09:42:
[...]
Mwa, de adviesprijs werd gesteld tussen 49E en 59E. De retailers doen daarmee wat ze willen, zolang er mensen zijn die het kopen. Wel vervelend als je een week later het spel voor 10E goedkoper ziet liggen, maar eigen schuld. :)
Dat is niet helemaal waar. Nintendo heeft gezegd dat developers/publishers dat bepalen, niet de winkels. Maar goed dit is een nogal loze discussie. Het gaat immers om de uiteindelijke prijs en die weten we pas als de games ook daadwerkelijk in de winkels liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Hoedje schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:12:
Dat is niet helemaal waar. Nintendo heeft gezegd dat developers/publishers dat bepalen, niet de winkels. Maar goed dit is een nogal loze discussie. Het gaat immers om de uiteindelijke prijs en die weten we pas als de games ook daadwerkelijk in de winkels liggen.
O ja? Dat inpreteerde ik toch anders. Maar ik geloof je direct. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
@ De reacties op mijn vorige post: Ik zeg voortaan maar niks meer over kabels, ghehe. Ik zie ook kastjes van 200 euro, die volgens mij wel de boel echt omzetten, maar dat is bijna net zoveel als de Wii zelf. Gekkenhuis. Kan je net zo goed een nieuwe TV kopen :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
_the_crow_ schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:14:
[...]
O ja? Dat inpreteerde ik toch anders. Maar ik geloof je direct. :)
Hmm, ik begin nu zelfs te twijfelen of Nintendo ooit wel het verschil heeft genoemd. In bijv. dit perbericht zeggen ze dat de software ongeveer 50 euro gaat kosten:
Daarnaast zal de Wii-software in Europa te koop zijn voor ongeveer € 50.
We merken het snel genoeg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Hmmm, heb van het weekend een review van Rayman Raving Rabbits gelezen, en pics en filmpjes gezien. Lijkt me toch wel een ERG leuke game voor de Wii, en tenminste een game die geen port van andere consoles is met wat toegevoegde Wii besturing, maar 100% van de grond af voor de Wii gemaakt is. DAT zijn de games die ik graag zie!

Heb me al voorgenomen om voor m'n Wii geen ports van games te kopen, maar ALLEEN games die van de grond af voor de Wii gemaakt zijn. Misschien dat ik voor Zelda een uitzondering maak, hoewel die feitelijk voor de GC ontworpen is, en voor de Wii aangepast is. Maar het is in ieder geval geen multiplatform game.

Vraag me af hoe lang NA de offciële release van de Wii in Nederland ik m'n bij Wehkamp bestelde Wii ga ontvangen, ha ha ha. Maar ik heb geen haast, en de lagere prijs maakt het helemaal goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Haay schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:15:
Vraag me af hoe lang NA de offciële release van de Wii in Nederland ik m'n bij Wehkamp bestelde Wii ga ontvangen, ha ha ha. Maar ik heb geen haast, en de lagere prijs maakt het helemaal goed! :)
Ik ben ook benieuwd. De verzendkosten waren maar 4,95 stond er, dus dan heb ik hem voor €230,- thuisbezorgd. Vind het nog steeds een hoop geld, gezien wat voor hardware je er voor krijgt, maar het is al een betere prijs dan €249,- :)

Zijn er eigenlijk veel mensen die van de Wehkamp aanbieding gebruik hebben gemaakt? Er werd namelijk erg veel geklaagd over de prijs van de Wii, dus dan kun je zo'n "koopje' toch haast niet aan je voorbij laten gaan lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 10-06 22:15
Wat is verstandiger? Pre-orderen bij bv. wehkamp? en hopen dat hij op tijd geleverd is (ik moet een wii voor de 15e hebben voor mn vriendin dr verjaardag) of wachten en kopen in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ljikt me dat je in de winkel meer kans zult hebben. Of anders moet je de Wehkamp even bellen hoeveel ze er binnen denken te krijgen en hoeveel bestellingen er al zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16963

Kwam nog een leuk stukje tegen op een blog:
So today is Sunday and the Wii was released today. I remember when the N64 came out and when the GameCube came out. I had no problem walking into Toy'R'Us and buying one. Well, I thought today would be the same as the times before. So I woke up at eight took my time getting dressed and eating breakfast. Then I get a call from my sister. She woke up early and headed out to Target to get herself a Wii. She told me that they were handing out tickets and and that she had number 131. Problem is, Target only got in 120 units. I thought to myself, "Aw crap..." So my brother and I rush out the door. We hit a hidden Target, sold out, Circuit City, sold out, Toys'R'Us, sold out, Best buy, there's a line but it's short. We ask, "are they giving out tickets?" the lady in line tells us she doesn't know but she doesn't have one. So we're all there talking and some lady pulls up in a SUV, rolls down here window and yells out, "I'll sell my brand new Wii for four hundered dollars!" Everyone urns to her with a disgusted look on their faces. Then a Best Buy employee comes out and says, "if you don't have a ticket you won't be getting a Wii" Dammit. We hit every place that would have it... I gave up... Then I get a call from my cousin who's in front of a EB Games and there's no line, so we rush over and wouldn't you know, there's no line! So we're waiting and I get another call from my sister, "We're at Toys'R'Us and we have two tickets, get your ass over here." So I left EB which would be opening in two hours and I rushed to the TRU that my sister was at which was only about five minutes away. We run in and find her and her friend. SUCCESS! We're now in line to buy a Wii and it's guaranteed. So after two hours of waiting in line I buy a Wii and Legend of Zelda. I get home, hook it up, and put in Wii Sports. We start with Tennis. I thought I new what to expect after reading about the system and seeing video after video of how it works. But I have to say, this is probably the best/most innovative system ever. You play tennis like if you're playing tennis! I was playing against my brother and after a few minutes we were standing up, taking full swings and almost diving for the ball. We played Wii sports for about six hours before popping in Zelda. Nintendo said they wanted to attract non-gamers. I think they hit a homerun with this system. My dad was playing the tennis. He's over sixty years old and, as long as I can remember, hates every video game. Exept for this one. Anyways, if you're thinking of getting the Wii, get it. Wii sports alone is worth it.
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Om de populariteit van de Wii aan te geven. Het ding is 1 dag oud in de USA en er zijn meer dan 10.000 wii's verkocht op ebay schat ik zo in.
Gisteravond gingen ze gemiddeld voor $500 weg, de 10 systemen die ik zo volgde en vanochtend was de verkoopprijs al gedaald naar $330. Ik zag er een weggaan voor $312.

Een Wii kost in Amerika $270 in de winkel incl. belastingen.

Er zit dus nog maar $60 winst op de wii voor de verkopers op ebay. Het ding is dus gelukkig niet zo schaars als en PS3, ik denk dat hij niet overal uitverkocht is met zulke lage marges maar dat ebay meer als distributiecentrum werkt in de markt.

Met de huidige wisselkoers kost een Wii dus op ebay nu 257 euro ex verzendkosten ex invoerrechten. Reken op 360 euro als je er binnen een week een wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Oscar Mopperkont schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:22:
[...]
Zijn er eigenlijk veel mensen die van de Wehkamp aanbieding gebruik hebben gemaakt? Er werd namelijk erg veel geklaagd over de prijs van de Wii, dus dan kun je zo'n "koopje' toch haast niet aan je voorbij laten gaan lijkt mij.
De meeste mensen zijn volgens mij inmiddels wel gewend aan de prijs. Daarnaast zijn de eerste reacties enorm positief, dus het is het waard.

De Wii werkt daarnaast ook gewoon prima. Zo kun je op Engadget lezen dat callibratie niet nodig is en dat de sensorbar zelfs prima werkt als je hem helemaal aan de zijkant op je TV zet. Kortom, een pluim voor Nintendo dat ze nieuwe technologie goed hebben geimplementeerd!

Overigens staat er in Haarlem, Cronjé, in de Digifan de enige (?) demopod van de Wii in NL.
Anoniem: 87302 schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:43:
Om de populariteit van de Wii aan te geven. Het ding is 1 dag oud in de USA en er zijn meer dan 10.000 wii's verkocht op ebay schat ik zo in.
Gisteravond gingen ze gemiddeld voor $500 weg, de 10 systemen die ik zo volgde en vanochtend was de verkoopprijs al gedaald naar $330. Ik zag er een weggaan voor $312.

Een Wii kost in Amerika $270 in de winkel incl. belastingen.

Er zit dus nog maar $60 winst op de wii voor de verkopers op ebay. Het ding is dus gelukkig niet zo schaars als en PS3, ik denk dat hij niet overal uitverkocht is met zulke lage marges maar dat ebay meer als distributiecentrum werkt in de markt.

Met de huidige wisselkoers kost een Wii dus op ebay nu 257 euro ex verzendkosten ex invoerrechten. Reken op 360 euro als je er binnen een week een wil hebben.
davidgilmour reporting LIVE from eBay :+

De meeste berichten geven aan dat die vrijwel overal is uitverkocht. Dat terwijl de meeste shops tussen de 100 en 200 units hadden gekregen! Het is denk ik eigenlijk een beetje hetzelfde als met de Xbox 360, die kon je ook nog wel krijgen als je maar goed ging zoeken.

[ Voor 41% gewijzigd door Hoedje op 20-11-2006 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Pixxa schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:25:
Wat is verstandiger? Pre-orderen bij bv. wehkamp? en hopen dat hij op tijd geleverd is (ik moet een wii voor de 15e hebben voor mn vriendin dr verjaardag) of wachten en kopen in de winkel?
Ik zou gewoon even wat Intertoys'/Bart Smits in je omgeving opbellen met de vraag hoeveel Wii's ze binnen krijgen en hoeveel pre-orders er al zijn. You do the math ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Mjah tis dat ik zelf net een xbox 360 heb gekocht. Anders had ik er msshn voor mezelf ook 1 gekocht :) Ik hop nu wel langs bij mn vriendin om te wii-en :) Is er al bekend hoeveel er in NL gereleashed worden?
Captain N schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:56:
[...]

Ik zou gewoon even wat Intertoys'/Bart Smits in je omgeving opbellen met de vraag hoeveel Wii's ze binnen krijgen en hoeveel pre-orders er al zijn. You do the math ;)
Hmmm yes can do!

[ Voor 43% gewijzigd door Tristan op 20-11-2006 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 10-06 00:04

Convoy

g44p

schnumi schreef op zondag 19 november 2006 @ 15:09:
WOOOOTTT

Keek zojuist op ebay en voila ik vond 1 paar Wii component kabels!!! Die heb ik dus zojuist gekocht! Damn die dingen kun je haast nergens vinden echt vet. :)
gelukkig zit er 1 bij mijn pre-order kit en kreeg te horen dat er genoeg te leveren zijn @ release dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Pixxa schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:25:
Pre-orderen bij de Wehkamp heeft geen zin meer. Ze hadden t/m 19 november een aanbieding van ALLES met 10% korting. Maar die actie is dus inmiddels afgelopen... Gelukkig zag ik die actie nog net op tijd, heh heh. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Percival
  • Laatst online: 26-11-2021

Percival

What you say !!

Ik had me ooit afgevraagd of iemand de wiimmote uit zijn handen zou kunnen laten vliegen, blijkt dat het echt is gebeurd ook nog :P

Afbeeldingslocatie: http://rook88.com/wiibreak/wiibreak1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://rook88.com/wiibreak/wiibreak3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://rook88.com/wiibreak/wiibreak4.jpg

Bron: http://forums.somethingaw...d.php?s=&threadid=2183346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:06

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Zijn er nu trouwens all officiele specificaties van het apparaat vrijgegeven, want de laatste berichten die ik me hier over kan herrinneren waren niets meer dan geruchten?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Johnny schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:11:
Zijn er nu trouwens all officiele specificaties van het apparaat vrijgegeven, want de laatste berichten die ik me hier over kan herrinneren waren niets meer dan geruchten?
Alle informatie daarover staat in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-06 13:01

hilgo

Clear your mind of can't.

Haay schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:09:
[...]

Pre-orderen bij de Wehkamp heeft geen zin meer. Ze hadden t/m 19 november een aanbieding van ALLES met 10% korting. Maar die actie is dus inmiddels afgelopen... Gelukkig zag ik die actie nog net op tijd, heh heh. :P
"Wegens succes verlengd"

Ik wacht zelf met beslissen tot na de release, wil graag eerst voelen hoe het speelt.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-06 14:01

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik zou zelf nu zeker niet meer bij Wehkamp bestellen als je 'm op de release wilt. Ik heb veel chatsessies gehad met Wehkamp medewerkers; Ze geven aan dat uitlevering plaats zal vinden op 8 December (voor de mensen die 'm als eerste hebben besteld) Alle mensen die NU bestellen moeten gewoon de levertijd op de site aanhouden (nu dus 5 weken). En het is de vraag of dat E20 korting waard is.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Richard schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:29:
Ik zou zelf nu zeker niet meer bij Wehkamp bestellen als je 'm op de release wilt. Ik heb veel chatsessies gehad met Wehkamp medewerkers; Ze geven aan dat uitlevering plaats zal vinden op 8 December (voor de mensen die 'm als eerste hebben besteld) Alle mensen die NU bestellen moeten gewoon de levertijd op de site aanhouden (nu dus 5 weken). En het is de vraag of dat E20 korting waard is.
Ok ik ga wel de stad afstruimen en kijken of ik hem ergens kan krijgen, ik heb er immers een week de tijd voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Richard schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:29:
Gisteren was dat nog gewoon 3 weken, dus wellicht zit ik nog bij de eerste batch :)

Aangezien Nintendo voornemens is om snel de volgende ladingen uit te leveren, vind ik het niet erg om misschien ietsjes langer te wachten, maar hem 20,- goedkoper te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-06 14:01

Richard

Kuru Kuru Kururin

Oscar Mopperkont schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:50:
[...]

Gisteren was dat nog gewoon 3 weken, dus wellicht zit ik nog bij de eerste batch :)

Aangezien Nintendo voornemens is om snel de volgende ladingen uit te leveren, vind ik het niet erg om misschien ietsjes langer te wachten, maar hem 20,- goedkoper te krijgen.
Da's fijn om te horen; ik heb 'm geloof ik afgelopen donderdag besteld;

code:
1
2
3
4
5
Hier ziet u een overzicht van uw openstaande bestellingen:
Artikelomschrijving:    Bestelnr:   Maat:       Verwachte Levertijd:    Aantal:     Prijs:
WII     866-24-644  000     annuleren   Levertijd 3 weken   1   € 224,99

Totaal:  € 224,99

Daar staat opeens weer 3 weken; gerekend vanaf vandaag zou dat de 11e zijn; ik denk dat dat heel redelijk is! Zeker voor E20 verschil.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:55
Percival schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:10:
Ik had me ooit afgevraagd of iemand de wiimmote uit zijn handen zou kunnen laten vliegen, blijkt dat het echt is gebeurd ook nog :P

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Bron: http://forums.somethingaw...d.php?s=&threadid=2183346
komt echt fake op mij over... hun tv was gewoon stuk en proberen het nu te verhalen op nintendo, door een lul-verhaal te verzinnen

kijk naar die strap, kan echt niet zo geknapt zijn, tenzij een wii-mote 10 kilo weegt en hij er zo hard als hij kon mee gooide

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:06

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

MetroidPrime schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:12:
[...]

Alle informatie daarover staat in de startpost.
Daar staan weer diezelfde geruchten, die ook niet erg gedetaileerd zijn:
Nintendo is van mening dat de specs van een console niet belangrijk zijn, maar wel wat je er mee kunt. Daarom zijn er nog geen officiële specs beschikbaar.
Dus het apparaat is inmiddels al te koop, maar er zijn nog steeds geen exacte specificaties bekend?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Phusebox schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:03:
[...]

komt echt fake op mij over... hun tv was gewoon stuk en proberen het nu te verhalen op nintendo, door een lul-verhaal te verzinnen

kijk naar die strap, kan echt niet zo geknapt zijn, tenzij een wii-mote 10 kilo weegt en hij er zo hard als hij kon mee gooide
Ik heb er hard om gelachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:05
krijg nou toch een beetje de zenuwen, mn gameshop melde dat ze niet genoeg Wii's binnenkrijgen en het nu dus maar de vraag is of ik wel of niet een Wii in bezit ga krijgen moet nog ff navragen waar ik ergens op de pre-order lijst zweef, en dat terwijl de release notabene op mn verjaardag is! (en dus ook het perfecte verjaardagskado ;) )
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.