Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 67 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.535 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
S2S schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 09:48:
Red Steel een 5.5 van Gamespot, vind de Wii reviews over het algemeen erg mager, toch een beetje dat gimmick gevoel imo.

En de enige goede game op dit moment is een NGC port.. jammer.
Ligt eraan waar je kijkt. Op IGN is het laagste cijfer van de negen games die ze hebben gereviewed een 7 voor Tony Hawk. Op Gamespot is het allemaal flink lager. Zelda krijgt er ook "maar" een 8.8, tot heden verreweg het laagste cijfer dat ik heb gezien voor deze game.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Ik vind het jammer dat bij Red Steel de indruk wordt gewekt alsof het alleen zwaardvechten is. Volgens mij overheersen de vuurwapens het spel toch meer. Daarnaast, iedereen zweert bij Red Steel, maar ik vond het nogal een basic shooter. :)

[ Voor 5% gewijzigd door _the_crow_ op 18-11-2006 10:42 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:40

S2S

Captain N schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 10:36:
[...]

Ligt eraan waar je kijkt. Op IGN is het laagste cijfer van de negen games die ze hebben gereviewed een 7 voor Tony Hawk. Op Gamespot is het allemaal flink lager. Zelda krijgt er ook "maar" een 8.8, tot heden verreweg het laagste cijfer dat ik heb gezien voor deze game.
Ga me niet vertellen dat een 8.8 slecht is ;)

De Wii games zijn gewoon mager op het moment imo kan nou niet zeggen dat van al de reviews die ik lees de Wii een uber indruk maakt, zal wel met launch te maken hebben. PS3 launch games zijn ook niet om over naar huis te schrijven.

En neem nou COD3, die heb ik op X360 MP is echt modder vet, maar ontbreekt compleet in de Wii versie, erg jammer want ik had hem mss wel gehaald, al was het alleen maar om te kijken of de wiimote met fps games mn kill count kan verbeteren. En het gemis van online games is sowieso een hard gelach.

Desalniettemin, kijk ik erg uit naar mijn Wii met Zelda.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Speakertje in de Wiimote lijkt niet zo goed te werken volgens Gamespot. Was dit nog niet eerder tegengekomen, maar het is natuurlijk wel gierig als het waar is:
It generally sounds fine, but the game also makes frequent use of the speaker on the Wii Remote, piping a lot of combat noises through it. Unfortunately, this speaker is cheap and tinny, making everything that comes out of it sound distorted and poor. The audio coming through this speaker also chops up fairly frequently, as if it can't maintain a decent connection with the console. Hey, no big deal, right? Just turn the speaker down in the settings menu. That's an option, but some sounds are either only played through the Wii Remote speaker or they're played so quietly on the TV that they lose impact. Having some of the sounds play through this speaker seems like a neat idea, but it doesn't work all that well in practice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:34

Smoonshine

Feyenoord!!

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 10:54:
Speakertje in de Wiimote lijkt niet zo goed te werken volgens Gamespot. Was dit nog niet eerder tegengekomen, maar het is natuurlijk wel gierig als het waar is:

[...]
Ik had het ook nog niet eerder gehoord, maar was er wel een beetje bang voor. Volgens mij moet je de kwaliteit vergelijken met die speakertjes in goedkope wekkerradio's of van die radiootjes die je altijd gratis op beurzen krijgt.

Ik denk dat die speakertjes wel goed kunnen werken, maar dan moet je ze niet als volwaardig geluidselement gebruiken. Wel om bijvoorbeeld krakerige commando's over de radio te ontvangen, maar niet als onderdeel van je dolby surround geluid.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Gerstman :')

Die dude vond Golf niet op echt Golf lijken, terwijl die op z'n luie reet zit.
Gamespot neem ik sowieso qua Wii niet meer serieus sinds die video coverage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

in de USA op ebay gaat de Wii voor belachelijke prijzen weg, kaal vanaf $500. Hoe dom kunnen mensen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:33
Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 11:34:
in de USA op ebay gaat de Wii voor belachelijke prijzen weg, kaal vanaf $500. Hoe dom kunnen mensen zijn?
Tja als je toch genoeg geld heb... Ik vind het ook een beetje dom...

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Smoonshine schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 11:21:
[...]

Ik had het ook nog niet eerder gehoord, maar was er wel een beetje bang voor.
Wat me eigenlijk meer tegenvalt is dat het geluid soms hapert, alsof de verbinding wegvalt. Dat het geluid niet zo goed klinkt had ik op zich ook wel verwacht, maar op IGN waren ze best wel positief dus ik dacht dat het beter zou zijn dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-07 11:09
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 10:54:

[...]
Het heeft niet eens zozeer met gierig te maken. Ik denk dat het ligt aan bluetooth. Je hebt namelijk één verbinding en daar moeten gegevens over verstuurd worden voor de pointer en de gyro's. Van zowel de Nunchuk als de WiiMote. Verder heb je dan ook nog is een keer het geluid. In multiplayer is dat alles zelfs vier keer. Het lijkt me dat er dan inderdaad weinig bandbreedte overblijft voor geluid.

Toch lijkt het me een leuke extra, waar je inderdaad geen top geluidskwaliteit van moet verwachten. Maar echt slecht kan het niet zijn, want dan was één van de vele andere sites er wel mee gekomen. Er is overigens maar één site zo "kritisch" als Gamespot.

En natuurlijk de Xbox fanboy van Joystiq
Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 11:34:
Tja, vraag is groter dan het aanbod, dus de prijs gaat omhoog.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Als je zo'n fan van de Wii bent dat je $500 voor een kale versie over hebt dan had je dat net zo goed een maand geleden kunnen beseffen en moeten pre-orderen. Of het moet gaan om iemand uit een land waar de Wii niet wordt uitgebracht (ik ving iets op van een Macedonische vriend van me dat-ie daar (voorlopig) nog niet komt).

Anyways, ik sta 18e op een lijst v.d. MediaMarkt (20% korting via een medewerker) en ze verwachten er 15 tot 20. Spannend dus!

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Komt wel goed, denk dat er genoeg Wii's zullen zijn en anders is het binnen een week weer aangevult.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Welke ONLINE multiplayer games zijn er bij de release beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Anoniem: 69767 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 14:13:
Welke ONLINE multiplayer games zijn er bij de release beschikbaar?
GEEN!!!

Pokemon komt in december uit in Japan en verder komen er 1st party tot maart nog Mario Smash Football en Batillion Wars. Later komen er natuurlijk nog meer.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RealCato schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 13:27:
Als je zo'n fan van de Wii bent dat je $500 voor een kale versie over hebt dan had je dat net zo goed een maand geleden kunnen beseffen en moeten pre-orderen. Of het moet gaan om iemand uit een land waar de Wii niet wordt uitgebracht (ik ving iets op van een Macedonische vriend van me dat-ie daar (voorlopig) nog niet komt).

Anyways, ik sta 18e op een lijst v.d. MediaMarkt (20% korting via een medewerker) en ze verwachten er 15 tot 20. Spannend dus!
WAT? werkt de mediamarkt ook al met pre orders? Ik dacht dat ze dat nooit deden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

van welk youtube filmpje is je avator ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-06 10:08
Ik heb toch ook maar een pre-order geplaatst. Ik sta als 4de op de lijst dus ik kan hem tussen 8 en 12 december op komen halen >:)

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
De Toys 'R Us hier heeft een pamfletje hangen dat ze de pre-orders komende woensdag open gooien. Ik heb alleen geen flauw idee wat ik moet verwachten van die Japanners hier. Paar weken terug hadden zich 30 man verzameld voor sluitingstijd voor een nieuwe lading DS Lites. Denk dat ik de avond ervoor er maar heen ga, en me de nacht ga vermaken met m'n nieuwe DS Lite van de vorige (veel kortere :P) wachtpartij. :P Hopelijk is dat genoeg, en zijn ze niet zo gek als die lui in de US bij de PS3, waar sommigen dagenlang hebben zitten wachten...

Zal een verslagje uitbrengen van de aanloop van mensen tijdens het wachten dan, ghehe. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Captain N op 18-11-2006 15:11 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Als je op Gamerankings.com kijkt naar de reviews van de Wii zijn die alles behalve mager. Ik vind het nogal kortzichtig als je 1 a 2 matige reviews meteen als 'alles' gaat bestempelen. Beetje jammer mijns inziens.

PS3 titels doen het gemiddeld gezien een stuk minder trouwens. Wii titels scoren prima.

Ik laat mijn uieindelijke oordeel aan mezelf over, lijkt me wel zo verstandig ;)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Nu online

Zym0tiC

^_^

Zojuist een Wii gepre-orderd bij de Intertoys in Roermond. De verwachting is dat ze er 10-20 binnen krijgen. Als alles goed gaat zit ik dus vanaf 8 december opgesloten op mijn kamer :D

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 21:10
FoggyFreek schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 15:37:
Als je op Gamerankings.com kijkt naar de reviews van de Wii zijn die alles behalve mager. Ik vind het nogal kortzichtig als je 1 a 2 matige reviews meteen als 'alles' gaat bestempelen. Beetje jammer mijns inziens.

PS3 titels doen het gemiddeld gezien een stuk minder trouwens. Wii titels scoren prima.

Ik laat mijn uieindelijke oordeel aan mezelf over, lijkt me wel zo verstandig ;)
Ach, het is een bekend gegeven dat launch titels nooit echt geweldig zijn (enkele uitzonderingen zoals Zelda daargelaten) en nooit volledig gebruik maken van de hardware. De _echt_ goede games zullen waarschijnlijk pas rond een jaar na de launch komen. Hetzelfde zie je nu bv. bij de X360, waarbij de games nu pas goed de capaciteiten (vooral op grafisch gebied, qua gameplay lijkt er daar weinig te veranderen) van het systeem laten zien. Bij de DS was dat precies hetzelfde. De eerste reeks games waren vooral veredelde tech demo's, terwijl er nu zat geweldige games voor zijn die optimaal gebruik maken van de hardware...

De reviews op IGN vallen me nog best mee eigenlijk, ze zijn over het algemeen redelijk positief over de titels die ze tot nu toe getest hebben...

[ Voor 34% gewijzigd door equationunequal op 18-11-2006 15:45 ]

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Gamespot doet echt verdacht!
Wat voor games zijn ze daar nou helemaal aan het reviewen?

Willen ze de Wii doemen ofzo? Ze reviewen Rampage? Ik zeg... wat?

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Dit is best een leuk idee. Misschien een leuk projectje voor iemand met teveel tijd om de oude LucasArts adventures allemaal in Flash te zetten. Iemand enig idee of er nieuws is omtrend Sam & Max na het bericht dat er contact is met Nintendo over het spel?

Bij sommige mensen slaat de release-gekte overigens een beetje naar het hoofd:

Afbeeldingslocatie: http://content.imagesocket.com/images/11430010ba5.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Captain N op 18-11-2006 16:38 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117064

Misschien komt deze vraag als iemand die te lang in een grot heeft gezeten ;) Maar ik kon me herinneren dat toen ik voor het eerst plaatjes van de Wii zag dat er meerdere kleuren waren. Ik wil de Wii wel maar dan in zwart, iemand enig idee hoe het hiermee zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
FoggyFreek schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 15:46:
Gamespot doet echt verdacht!
Wat voor games zijn ze daar nou helemaal aan het reviewen?

Willen ze de Wii doemen ofzo? Ze reviewen Rampage? Ik zeg... wat?
Volgens mij maken ze eerder zichzelf belachelijk. Ze geven Red Steel een 5,5 en Rampage eerst ook een 5,5 (wat nu is aangepast naar een 5,1). Hmm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Brrrr, dat zijn de betere verkooppraktijken!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Anoniem: 117064 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 16:49:
Misschien komt deze vraag als iemand die te lang in een grot heeft gezeten ;) Maar ik kon me herinneren dat toen ik voor het eerst plaatjes van de Wii zag dat er meerdere kleuren waren. Ik wil de Wii wel maar dan in zwart, iemand enig idee hoe het hiermee zit?
Eerst komt hij alleen uit in het wit, dit omdat ze anders vreesden dat men per se een bepaalde versie zou willen, welke dan misschien niet beschikbaar zou zijn, wat er voor zou zorgen dat mensen niet direct een Wii zouden kopen. Lekkere zin 8)7

Btw, correct me if I'm wrong bitte :)

Zijn er hier nog mensen die wel geinteresseerd zijn in Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2? :) Jaja, hele mond vol ;) En ik weet dat het gros van de mensen DBZ als heel fout beschouwt, maar ik dus niet, ook al kan ik me niet echt vinden in de geestestoestand van de meeste fans van de serie :+ Waarom dit spel me leuk lijkt > Zo'n beetje alle chars uit DBZ zitten er in, verder zitten er nog een sloot chars uit zowel DB als DBGT als de films er in! :)

En... belangrijker nog... je kan door de sagas heen spelen, vanaf de Saiyan saga tot de Buu saga ieg. Precies weet ik het niet, maar ik zag een filmpje dat meerdere sagas toonde :) Verder kan je zelf een beetje de wereld overvliegen om naar die quests toe te gaan. Al met al lijkt het me erg leuk, zeker als je verhaallijnen kan volgen.

Voor de cube waren er ook al enkele DB spellen uitgekomen (PS2 ports), maar deze leken me steeds niet echt ideaal. Dit deel lijkt me nu echt wel de moeite waard en het komt voor de Wii, welke ik toch al 100% zeker in huis haal :P Nu nog even wat online Wii-versie reviews afwachten!

Ohhhh & extreem belangrijk!
Heb een Wii muts bemachtigd! :D Althans, gekregen van een vriend die bij het Wii-promoteam werkt. Ik heb de komende week lekker warme oren op de fiets ;) :D En ik steel natuurlijk de show :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Okyah op 18-11-2006 17:07 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik kijk ook uit naar Budokai! Dragonball blijft altijd cool. Maar ik ga eerst voor Zelda en iets later voor Rayman :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Okyah schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 17:03:
[...]
Eerst komt hij alleen uit in het wit, dit omdat ze anders vreesden dat men per se een bepaalde versie zou willen, welke dan misschien niet beschikbaar zou zijn, wat er voor zou zorgen dat mensen niet direct een Wii zouden kopen. Lekkere zin 8)7

Btw, correct me if I'm wrong bitte :)
Wrong :P De reden is volgens mij dat ze zo veel mogelijk consoles willen maken. De beste manier is om het dan simpel te houden. Er is dus maar één kleur, geen packs en geen andere gekke dingen. Later als er meer productiecapaciteit is (en de piekvraag voorbij is) zullen er andere kleuren volgen. Dat is dus waarschijnlijk in het voorjaar.
Zijn er hier nog mensen die wel geinteresseerd zijn in Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2? :) Jaja, hele mond vol ;) En ik weet dat het gros van de mensen DBZ als heel fout beschouwt, maar ik dus niet, ook al kan ik me niet echt vinden in de geestestoestand van de meeste fans van de serie :+ Waarom dit spel me leuk lijkt > Zo'n beetje alle chars uit DBZ zitten er in, verder zitten er nog een sloot chars uit zowel DB als DBGT als de films er in! :)

En... belangrijker nog... je kan door de sagas heen spelen, vanaf de Saiyan saga tot de Buu saga ieg. Precies weet ik het niet, maar ik zag een filmpje dat meerdere sagas toonde :) Verder kan je zelf een beetje de wereld overvliegen om naar die quests toe te gaan. Al met al lijkt het me erg leuk, zeker als je verhaallijnen kan volgen.
Het staat me een beetje tegen dat het spel identiek is aan de PS2 versie, behalve de controls. Verder komen er al zoveel leuke spellen uit, met nog veel onderweg. Ik moet ook een beetje op de portomonnee letten.

Ik bedoel, ik wil nu de Wii + Zelda + Wii Play + Raving Rabbits + Nunchuck kopen. Dat is dus 250 + 50 + 50 + 50 + 20 = 420 euro. Dat vind ik aardig veel geld :P , en dan ga ik er vanuit dat de games 50 gaan kosten, wat nog niet eens zeker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Okyah schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 17:03:
Ohhhh & extreem belangrijk!
Heb een Wii muts bemachtigd! :D Althans, gekregen van een vriend die bij het Wii-promoteam werkt. Ik heb de komende week lekker warme oren op de fiets ;) :D En ik steel natuurlijk de show :*)
offtopic:
Ik vind die muts maar krap zitten. Of ik heb een te groot hoofd, kan ook. :+

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-07 11:17
Heb zojuist een Wii Sports Pack gereserveerd! Ze wisten me te vertellen dat ik hem 8 december zou krijgen. Heb er wel €25 voor moeten aanbetalen, maar who the fuck cares? :)

Bij de intertoys O-)

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-07 23:11
Hier nog een DBZ 'fan'. Ik ben ook zeker wel benieuwd naar de wii uitvoering. Iets dat me iig gerust stelt is het feit dat, mocht de wii besturing je niet bevallen, je altijd nog een cube/classic controller kan aansluiten en de standaard besturing kan gebruiken. De Wii besturing voor DBZ leek me, net als bij bleach, niet echt een ideale manier om een fighter te spelen. Ik wacht ook echter eerst nog de reviews af, en een vriendin van me gaat m halen dus daar ga ik m eerst even checken :D

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Collaborator schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 17:14:
Ik kijk ook uit naar Budokai! Dragonball blijft altijd cool. Maar ik ga eerst voor Zelda en iets later voor Rayman :)
Hehe, Zelda wordt hier ook een van de spellen die meteen meegaan :P Rayman weet ik nog niet, dat wil ik eerst zelf eens proberen eer ik het aanschaf. Jammer dat er nog geen Mario of Mario Kart is, die waren anders ook zonder enige twijfel meegegaan. Ik denk trouwens dat het "spellen" in m'n eerste zin nog wat voorbarig is, aangezien er nog niet iets is dat ik heel graag hebben wil, naast Zelda dan :P

Wat gaan de mensen doen die al een 360 (of ander apparaat) hebben & deze via component aangesloten hebben op hun HDTV? Volgens mij lopen er hier wel een paar rond... Je wil je Wii natuurlijk ook graag via component aansluiten ivm 480p enzo :) Ik zit te denken over zo'n boxje waarmee je meerdere inputs kan aansluiten, maar ik vrees toch ook een terugval van beeldkwaliteit...
Hoedje schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 17:18:
Wrong :P De reden is volgens mij dat ze zo veel mogelijk consoles willen maken. De beste manier is om het dan simpel te houden. Er is dus maar één kleur, geen packs en geen andere gekke dingen. Later als er meer productiecapaciteit is (en de piekvraag voorbij is) zullen er andere kleuren volgen. Dat is dus waarschijnlijk in het voorjaar.
De reden dat ik dat zeg is omdat ik gelezen had dat een Nintendo-official dit zei.. Maar misschien was dat slechts een gerucht, kan ;)
_the_crow_ schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 17:20:
[...]
offtopic:
Ik vind die muts maar krap zitten. Of ik heb een te groot hoofd, kan ook. :+
Waarschijnlijk laten voor-passen door japanse meisjes :+ Maar idd, het kon iets groter, maar het komt over m'n oren, dus dat is goed genoeg :D En waarschijnlijk heb je idd een groot hoofd :D ;)
D3ft0n3 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 17:22:
Hier nog een DBZ 'fan'. Ik ben ook zeker wel benieuwd naar de wii uitvoering. Iets dat me iig gerust stelt is het feit dat, mocht de wii besturing je niet bevallen, je altijd nog een cube/classic controller kan aansluiten en de standaard besturing kan gebruiken. De Wii besturing voor DBZ leek me, net als bij bleach, niet echt een ideale manier om een fighter te spelen. Ik wacht ook echter eerst nog de reviews af, en een vriendin van me gaat m halen dus daar ga ik m eerst even checken :D
Idd prettig dat je bij DBZBT2 ook met "normale" controls kan spelen, ik denk dat ik dat toch echt verkiezen zal :) Wavebird kan je ook mee in de rondte zwaaien mocht je de behoefte voelen ;) Btw, handig zo'n vriendin :P

[ Voor 48% gewijzigd door Okyah op 18-11-2006 17:28 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 08:48
Hoedje schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 17:18:
Ik bedoel, ik wil nu de Wii + Zelda + Wii Play + Raving Rabbits + Nunchuck kopen. Dat is dus 250 + 50 + 50 + 50 + 20 = 420 euro. Dat vind ik aardig veel geld :P , en dan ga ik er vanuit dat de games 50 gaan kosten, wat nog niet eens zeker is.
Je gaat bijna hetzelfde kopen als ik. ;) De Rayman review van IGN heeft mij in ieder geval overtuigd. Ik wil er alleen verder nog een component-kabel, 2000 Wii points en een Classic controller bij. Ik kom dan op €510 uit(ik ga uit van €60 per spel en €50 voor Wii Play). Ik heb Rayman daarom ook maar alvast online besteld, dan lijkt het bedrag dat ik tussen 6 en 8 december uitgeef wat lager. :S

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MetroidPrime schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 17:29:
[...]

Je gaat bijna hetzelfde kopen als ik. ;) De Rayman review van IGN heeft mij in ieder geval overtuigd. Ik wil er alleen verder nog een component-kabel, 2000 Wii points en een Classic controller bij. Ik kom dan op €510 uit(ik ga uit van €60 per spel en €50 voor Wii Play). Ik heb Rayman daarom ook maar alvast online besteld, dan lijkt het bedrag dat ik tussen 6 en 8 december uitgeef wat lager. :S
Die Rayman review en dan vooral de video review, heeft mij idd ook overtuigt. De classic controller en Wii punten komen hier op termijn ook wel. Maar voorlopig nog niet omdat de hoeveelheid ff-tussendoor-games wel groot genoeg is met Wii Sports, Wii Play en Rayman. Daarnaast spreekt de huidige VC line-up me nog niet zo aan. Welke games zou je kopen/downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hoedje schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 17:36:
[...]

Die Rayman review en dan vooral de video review, heeft mij idd ook overtuigt.
De video review was voor mij ook het meest overtuigende. Ik was bang dat het simpele mini-games zouden zijn, maar gelukkig lijkt er behoorlijk wat diepgang in te zitten.
De classic controller en Wii punten komen hier op termijn ook wel. Maar voorlopig nog niet omdat de hoeveelheid ff-tussendoor-games wel groot genoeg is met Wii Sports, Wii Play en Rayman. Daarnaast spreekt de huidige VC line-up me nog niet zo aan. Welke games zou je kopen/downloaden?
Op dit moment alleen F-Zero en eventueel Sim City en Ecco The Dolphin. Bij de launch haal ik alleen F-Zero en ik kijk wel op een later tijdstip verder. Wii Sports lijkt mij wel grappig als kort tussendoortje, maar ik verwacht dat Wii Play veel minder lang leuk blijft. Wii Play koop ik eigenlijk alleen maar omdat het maar €10,- meer is dan een losse controller. Verder hoop ik dat Pilotwings, Pilotwings 64 en Super Metroid snel naar de Virtual Console komen.

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 18-11-2006 18:23 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ik kan geen verlof nemen op de releasedag en door de plotse zelda gekte heb ik besloten om Zelda ook meteen maar te preorderen, samen met men componentkabel (de Wii zelf had ik een hele tijd geleden al gepreordered). Natuurlijk hoop ik nog altijd van er toch nog een dagje vroeger aan te geraken. Een groot risico, maar ik heb dan maar voor de donderdag ervoor verlof aangevraagd :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:10
Boeboe schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 18:25:
ik kan geen verlof nemen op de releasedag en door de plotse zelda gekte heb ik besloten om Zelda ook meteen maar te preorderen, samen met men componentkabel (de Wii zelf had ik een hele tijd geleden al gepreordered). Natuurlijk hoop ik nog altijd van er toch nog een dagje vroeger aan te geraken. Een groot risico, maar ik heb dan maar voor de donderdag ervoor verlof aangevraagd :)
Dan zal ik je helaas telleur moeten stellen ;) een console zal echt geen dag eerder uitkomen omdat jij dat toevalig een vrije dag heb genomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Dat zou ik niet te snel zeggen. De DSL lag ook een dag eerder dan de launch in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Dubbel Fristie schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 20:30:
[...]

Dan zal ik je helaas telleur moeten stellen ;) een console zal echt geen dag eerder uitkomen omdat jij dat toevalig een vrije dag heb genomen :)
Nintendo consoles worden een paar dagen voor de launch aan de winkels geleverd en zijn daardoor tot nu toe altijd de dinsdag of woensdag voor de launch al te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

2 dagen voor hij officieel uit komt heb ik mijn Nintendo Wii. Anders uiterlijk de dag ervoor :p

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:56

Tarin

Just plain weird.

Ik hoop idd ook woensdag al mazzel te hebben, was met de DS ook. Maar goed, dan zal je zien dat ik toch echt had moeten preorderen :P.

Ik zie het allemaal wel, als hij maar met de kerstvakantie in huis staat; voor die tijd kan ik me toch niet echt in Zelda storten. Tot die tijd vermaak ik me wel met Golden Sun (heb deel 2 nog niet uitgespeeld) op m'n GBM.

[ Voor 16% gewijzigd door Tarin op 18-11-2006 20:48 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Boeboe schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 18:25:
Meer mensen die er zo naar uitkijken? Ik persoonlijk kan best wat langer wachten, heb ook bijv. pas onlangs een DS gekocht (had eerst een Gameboy advance sp en die voldeed prima). Helaas wordt het voor mij alleen een Wii en Zelda, geld voor andere (launch)games heb ik niet meer, vanochtend is mijn monitor ontploft en ik zit nu op een 15" scherm te werken dat ik nog had liggen en een nieuw scherm heeft even voorrang op de Wii ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 18-11-2006 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 21:10
Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 22:33:
Helaas wordt het voor mij alleen een Wii en Zelda
Ik denk dat het voor mij in eerste instantie ook alleen een Wii met Zelda wordt, simpelweg omdat Zelda zoveel van mijn tijd gaat innemen dat ik gewoon geen tijd heb voor andere spellen. Daarnaast komen er binnenkort drie DS games uit die ik heel graag wil spelen (Castlevania PoR, Phoenix Wright 2 & Zelda TPH), dus die andere Wii games komen later nog wel. Wel denk ik dat ik alvast een classic controller meeneem en daarnaast koop ik waarschijnlijk nog een USB ethernet connector en een RGB kabel erbij...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Tarin schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 22:49:
Da's toch gewoon Wii Play? Die is hier €49 ;).
Jawel, maar bij de Japanse versie krijg je dus een "gratis" wiimote erbij.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ari3 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 23:48:
[...]

Jawel, maar bij de Japanse versie krijg je dus een "gratis" wiimote erbij.
En hier dus ook 8)7 Of mis ik nu iets

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Collaborator schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 23:56:
[...]

En hier dus ook 8)7 Of mis ik nu iets
ja hier dus ook :)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Offiicieel mogen ze de Wii niet eerder verkopen dan de launch date. In Amerika houden ze zich daar ook echt aan, op een enkele uitzondering na. :+

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:31
Dit is niet verkeerd, of wel ? Nintendo Wii Sports pack (oftewel de standaard doos) voor 224,99 euro (plus bezorgkosten), bij de Wehkamp.

Toch wel wat goedkoper dan in een Bart Smit of Intertoys of Dynabyte....

Oh, het heeft te maken met hun 10% korting op alles actie, die nog t/m vandaag (19 november dus) loopt. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen. Heb hem toch maar ff besteld hier. 8)

[ Voor 19% gewijzigd door Haay op 19-11-2006 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-07 20:26
Wii launcht over 36 minuten (officieel) in de VS...
laat de reacties van Amerikanen ma binnen stromen!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Cubic X schreef op zondag 19 november 2006 @ 08:23:
En die zijn niet al te.. w00t woot, firmware update schijnt erg lang te duren :(

Anyway ik kijk er erg naar uit, ik weet niet of ik heb 2 - 3 dagen eerder heb. Lijkt wel of ze dat niet meer willen hebben, met Gears of War was het ook al een ramp, ik probeer 7 en 8 December vrij te krijgen van mijn werk, anders alleen 8 Dec.

[ Voor 28% gewijzigd door S2S op 19-11-2006 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Haay schreef op zondag 19 november 2006 @ 07:45:
Dit is niet verkeerd, of wel ? Nintendo Wii Sports pack (oftewel de standaard doos) voor 224,99 euro (plus bezorgkosten), bij de Wehkamp.
Goeie tip! Zijn er mensen die ervaring hebben met Wehkamp met bestellen consoles bij launch? Krijg je hem dan ook echt op 8 december?

Hoe gaat het trouwens met de verkopen in de VS? Ik had wel verwacht dat daar inmiddels berichten over zouden zijn. Hij is aan de oostkust immers al zo'n 4 uur te koop.

[ Voor 13% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 19-11-2006 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Cubic X schreef op zondag 19 november 2006 @ 08:23:
Het hangt ervanaf waar je in Amerika woont aan de oostkust hebben de mensen hem al.

Shopping channel is online en je kunt nu de SD kaart beheren, allebei met dank aan de updates. Shopping channel is best interessant. Ik vind het er niet echt mooi uit zien, maar het is wel functioneel (grote knoppen zijn gewoon zodat het zo gemakkelijk mogelijk is te bedienen met de pointer). Op alle sites werkt het zo te zien vrij snel (behalve Kotaku).

Verder is het interessant dat je op het shopping channel al kunt zien met welke controller je de VC games kunt spelen. Voor NES games kun je bijv. ook gewoon de WiiMote gebruiken en heb je dus niet perse de classic controller nodig. Tot slot is de handleiding mooi geintegreerd, als je home button indrukt krijg je de keuze om die in te zien.

Toch heb ik nog wel wat vragen, hoe werken de VC games op breedbeeld? Blijft het blauwe lichtje van de Wii aan? En tot slot wat zit er bij de consoles/games, VIP punten of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Blauwe lichtje blijft niet aan. Alleen in het begin maar die gaat later uit.

Overigens kreeg ik zojuist bericht dat mijn US Wii is opgehaald vannacht en hij word maandag opgestuurd. _/-\o_ _/-\o_

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Hoedje schreef op zondag 19 november 2006 @ 10:16:
[...]

Toch heb ik nog wel wat vragen, hoe werken de VC games op breedbeeld? Blijft het blauwe lichtje van de Wii aan? En tot slot wat zit er bij de consoles/games, VIP punten of iets anders?
Schijnt dat als je in de main settings je Wii op breedbeeld hebt staan, de VC games automatisch op breedbeeld worden gestretched, en je dus dat handmatig op 4:3 moet zetten voor correcte weergave, en omgekeerd ook etc..

Over vip weet ik niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:19
schnumi schreef op zondag 19 november 2006 @ 10:21:
Blauwe lichtje blijft niet aan. Alleen in het begin maar die gaat later uit.

Overigens kreeg ik zojuist bericht dat mijn US Wii is opgehaald vannacht en hij word maandag opgestuurd. _/-\o_ _/-\o_
OMG ik ben echt heeeel erg jaloers! Waarom moeten we nog zo lang wachten hier in europa :|
Het is gewoon niet eerlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hoedje schreef op zondag 19 november 2006 @ 10:16:
Verder is het interessant dat je op het shopping channel al kunt zien met welke controller je de VC games kunt spelen. Voor NES games kun je bijv. ook gewoon de WiiMote gebruiken en heb je dus niet perse de classic controller nodig.
Hetgeen overigens al lang bekend was ;)

Er heeft laatst nog zo'n tabelletje gestaan in dit topic waar precies instond met welke controller de verschillende spellen gespeeld konden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Oscar Mopperkont schreef op zondag 19 november 2006 @ 10:30:
[...]

Hetgeen overigens al lang bekend was ;)
Het gaat ook zo hard :o

Wel, een nieuw weetje :P is dat de VC games een soort instant save ondersteunen. Als je terug gaat naar het Wii menu en later weer verder speelt, kun je gewoon verder spelen waar je gebleven was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Iemand enig idee waar je deze trui kunt kopen? (Die rode Nintendo trui die RMC aan heeft dus.)

Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/IMG_1645.JPG

[ Voor 22% gewijzigd door Captain N op 19-11-2006 10:41 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 07-07 11:17
S2S schreef op zondag 19 november 2006 @ 09:57:
[...]

En die zijn niet al te..
Hoezo?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146921

hier in het midden van het lan bij een lokale gameshop :9
Captain N schreef op zondag 19 november 2006 @ 10:40:
Iemand enig idee waar je deze trui kunt kopen? (Die rode Nintendo trui die RMC aan heeft dus.)

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Geen idee wel grappig inderdaad.

Nu moet ik even gaan investeren in een draadloos netwerkje hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Wii had nummer 1 kunnen zijn als de games niet zo duur waren geweest (e 60!). Dan had iedereen een Wii gekocht naast een PS3/Xbox360. Voor veel mensen wordt nu de Wii er voor erbij.

Voor racegames, sportspellen, 3d shooters (cs,quake) etc. wil je toch vooral mooie graphics hebben en nee een pc volstaat niet omdat je niet gezellig met wat vrienden op de bank kunt spelen.

Als de Wii games nou stukken goedkoper waren geweest dan die van de PS3/Xbox360 had iedereen wel een Wii erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Anoniem: 146921 schreef op zondag 19 november 2006 @ 10:45:
hier in het midden van het lan bij een lokale gameshop :9
Naam? Adres? URL? :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Laatst online: 00:05
Captain N schreef op zondag 19 november 2006 @ 10:40:

[afbeelding]
Santa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:34

Smoonshine

Feyenoord!!

Anoniem: 69767 schreef op zondag 19 november 2006 @ 10:50:
De Wii had nummer 1 kunnen zijn als de games niet zo duur waren geweest (e 60!). Dan had iedereen een Wii gekocht naast een PS3/Xbox360. Voor veel mensen wordt nu de Wii er voor erbij.

Voor racegames, sportspellen, 3d shooters (cs,quake) etc. wil je toch vooral mooie graphics hebben en nee een pc volstaat niet omdat je niet gezellig met wat vrienden op de bank kunt spelen.

Als de Wii games nou stukken goedkoper waren geweest dan die van de PS3/Xbox360 had iedereen wel een Wii erbij.
De games voor de Cube waren altijd al 60 euro. Had je nu echt gedacht dat ze met de Wii goedkoper zouden worden? Bij GCshop zijn overigens zo'n beetje alle Wii games te bestellen voor minder dan 50 euro. Dat vind ik heel erg meevallen kwa prijs. En je zit in ieder geval 10 euro onder de prijzen van PS3/Xbox 360 games.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 69767 schreef op zondag 19 november 2006 @ 10:50:
Vooralsnog ziet het er naar uit dat de spellen vrijwel allemaal <50,- gaan kosten, met als enige uitzondering Zelda. Dus het valt allemaal wel mee met die prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Schijnt dat sommige Wiis wél een start-up disc nodig hebben terwijl die er niet altijd bij zit...
Bron: GameFaqs.com

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Die zijn dus genaait. Waarschijnlijk demo Wii's want normale Wii's hebben dat niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was de South Park Nintendo Wii episode al gepost?

http://www.youtube.com/watch?v=3zgtT6v5zNo

(iets minder grappig dan de WoW episode, maar toch leuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 69767 schreef op zondag 19 november 2006 @ 11:48:
Was de South Park Nintendo Wii episode al gepost?

[*knip]

(iets minder grappig dan de WoW episode, maar toch leuk)
Hij is al vermeld, maar aangezien het hier gaat om een auteursrechtelijn beschermd werk, ben je nu warez aan het posten ;) Dus zou de link maar weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, het idee dat gamers contactgestoorde in grotten wonende morons zijn is hiermee ook weer weggenomen...

Overigens staan er zo'n 7.000 Wii's op ebay. Enkele gelukzoekers vragen er $1.500 voor maar ze gaan kaal weg voor $400-$450. Als je bedenkt dat een Wii $270 kost ( de prijs is ex btw, boven de $250 komt gemiddeld nog 5 tot 8 % btw,,, ) en je er uren voor in de rij heb moeten staan dan valt het allemaal wel mee. Ik denk dat ze over een week voor $300 weggaan op ebay. Dit is dus wel wat beter dan de $2.500 die momenteel voor een PS3 betaald wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oscar Mopperkont schreef op zondag 19 november 2006 @ 11:55:
[...]

Hij is al vermeld, maar aangezien het hier gaat om een auteursrechtelijn beschermd werk, ben je nu warez aan het posten ;) Dus zou de link maar weghalen.
Ik post helemaal geen warez. het is een linkje naar de video. en downloaden mag voor thuiskopie (vgl. videorecorder). zolang je het zelf maar niet verspreid/openbaart aan anderen maar alleen voor eigen gebruik.

het moraal van het verhaal is -afgezien van de grappen- natuurlijk wel dat: je moet genieten van wat je nu hebt i.p.v. alleen maar te denken aan wat straks gaat komen (invriezen). Geniet nu van al het moois om je heen.

Dus stop hier met je tijd te verdoen over posten van de Wii thread en ga lekker buitenspelen ofzoiets :+

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 19-11-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Wachtende mensen (deel 1):
http://www.youtube.com/watch?v=jXilwqb2y8Y

Wachtende mensen (deel 2):
http://www.youtube.com/watch?v=1YWCE3tdlfo

Omg :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is alleen in New York City waar 10 miljoen mensen wonen en de Toys R Us op Time Square open gaat om 0.00 uur en waar Reggie de eerste Wii verkoopt. Allemaal erg overdreven:

Op kotaku.com staan diverse commentaren van mensen die in hun stad een half uur voor opening aan komen wandelen en er gewoon een mee konden nemen. Ook zelfs van mensen die NA opening een konden kopen, dus niet eens hoefden te wachten. Betekent dat er dus zat zijn en dat al die gasten die ze voor de verkoop hebben er zo snel mogelijk vanaf moeten, vandaar dat het allemaal BUY IT NOW en 1 dags veilingen zijn. Dus ook in Nederland zul je gewoon op donderdag 8 december de Mediamarkt in kunnen lopen en een Wii kopen, al dat gepre-order is nergens voor nodig en is alleen maar marketing tactiek.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 19-11-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
S2S schreef op zondag 19 november 2006 @ 09:57:
[...]

En die zijn niet al te.. w00t woot, firmware update schijnt erg lang te duren :(
Gelukkig hoef je dat dan niet elke keer te doen :P
stijnos1991 schreef op zondag 19 november 2006 @ 10:29:
[...]

OMG ik ben echt heeeel erg jaloers! Waarom moeten we nog zo lang wachten hier in europa :|
Het is gewoon niet eerlijk..
Ah, dat valt toch wel mee. Nog iets minder dan 3 weken en hij is ook hier verkrijgbaar.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Vanitas schreef op zondag 19 november 2006 @ 12:10:
[...]

Gelukkig hoef je dat dan niet elke keer te doen :P

[...]

Ah, dat valt toch wel mee. Nog iets minder dan 3 weken en hij is ook hier verkrijgbaar.
Ligt eraan, zullen toch wel nieuwe versies verschijnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
S2S schreef op zondag 19 november 2006 @ 12:14:
[...]

Ligt eraan, zullen toch wel nieuwe versies verschijnen ;)
Hopelijk wel ja :P
Nieuwe/betere software is altijd welkom :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dit komt gewoon doordat iedereen tegelijk wil downloaden etc etc.

Was met de DS ook toen die voor het eerst online ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik vind dat er maar weinig praat is over PS3 en Wii opverschillende fora niets van WOW etc... of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 69767 schreef op zondag 19 november 2006 @ 11:58:
Ik post helemaal geen warez. het is een linkje naar de video. en downloaden mag voor thuiskopie (vgl. videorecorder). zolang je het zelf maar niet verspreid/openbaart aan anderen maar alleen voor eigen gebruik.
Je mag het inderdaad downloaden, maar Youtube mag het niet aanbieden. In een topic zeggen waar je de nieuwste Robbie Williams kan downloaden wordt ook niet toegestaan. En aangezien de modjes op GoT vaak überstreng zijn, dacht ik, ik wijs je er even op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor $400 kun je al dmv Buy It Now op ebay een Wii kopen. Dat is 312 euro. ex. verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302 schreef op zondag 19 november 2006 @ 12:36:
voor $400 kun je al dmv Buy It Now op ebay een Wii kopen. Dat is 312 euro. ex. verzendkosten.
en excl. douane/importbelasting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 87302 schreef op zondag 19 november 2006 @ 12:36:
En wat moeten wij nou met deze informatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Vanitas schreef op zondag 19 november 2006 @ 12:41:
[...]

En wat moeten wij nou met deze informatie...
Plus dat over 3 weken die Wii ook hier is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

S2S schreef op zondag 19 november 2006 @ 12:34:
Ik vind dat er maar weinig praat is over PS3 en Wii opverschillende fora niets van WOW etc... of ligt dat aan mij?
Tja PS3 is niet goed verkrijgbaar en de wii is pas sinds vandaag uit. Plus dat beide nou niet bepaald s'werelds meest interresante launchgames hebben en ik vind het niet zo vreemd.

Of iedereen met die consoles is de hele tijd aan het gamen en heeft geen tijd om online te gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
S2S schreef op zondag 19 november 2006 @ 12:34:
Nee dat ligt niet aan jou. Maar het is wel volkomen verklaarbaar:

-PS3 enorm lage oplage en ook nog eens verdeelt over Japan en Amerika. Ik leest geen Japanse forums :P. Daarnaast is het grootste gedeelte van die lage oplage ook nog een in de handen van handelaars :/ Triest maar waar.

-De Wii is een ander verhaal, die is echt net gelaunched. Volgens m'n iPod is het nu bijna 4 uur in Californië en 8 uur in New York. De midnight launches zijn nu dus voorbij, maar de "gewone" verkopen moeten nog beginnen. Het duurt echt nog wel even voordat de info stroom op gang komt. Ik denk dat morgen pas echt een overdosis aan filmpjes, foto's en reacties zal volgen.

Tot slot, wat ga jij doen als je je nieuwe console hebt, gamen of een forum posten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Mja, verwacht over een aantal uur meer Wii nieuws. Na die midnight launches gaan de meeste Amerikanen toch eerst slapen, waarna de vroege vogels weer vroeg bij de winkel staan en vervolgens impressies geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Hoedje schreef op zondag 19 november 2006 @ 12:53:
[...]

gamen of een forum posten O-)
Met de rest ben ik het eens. Zit je veel op het internet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
De Wii Shop Channel is geniaal met die muzak op de achtergrond. _/-\o_

Op Joystiq staat een filmpje waarin ze Zelda kopen voor de Virtual Console. Ze bekijken ook even de handleiding en daarin staat dat de Virtual Console save-states ondersteunt. Je kunt een Virtual Console spel dus pauzeren en vervolgens Twilight Princess gaan spelen of de Wii uitzetten en op een later tijdstip verder te kunnen gaan waar je gebleven was. _/-\o_

EDIT: Het download progress scherm van de Shop Channel is ook geweldig.

[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 19-11-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Had trouwens wel verwacht dat er ergens in de media melding van de lancering gemaakt zou worden, maar zelfs op de frontpage wordt er met geen woord over gerept. Ik kom nergens berichten tegen over de lancering, terwijl dat bij de PS3 toch wel anders was. De lancering gaat kennelijk stilletjes aan de media voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 16:15
MetroidPrime schreef op zondag 19 november 2006 @ 13:44:
De Wii Shop Channel is geniaal met die muzak op de achtergrond. _/-\o_

Op Joystiq staat een filmpje waarin ze Zelda kopen voor de Virtual Console. Ze bekijken ook even de handleiding en daarin staat dat de Virtual Console save-states ondersteunt. Je kunt een Virtual Console spel dus pauzeren en vervolgens Twilight Princess gaan spelen of de Wii uitzetten en op een later tijdstip verder te kunnen gaan waar je gebleven was. _/-\o_

EDIT: Het download progress scherm van de Shop Channel is ook geweldig.
Heb je daar dan ook een linkje van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op zondag 19 november 2006 @ 14:25:
Had trouwens wel verwacht dat er ergens in de media melding van de lancering gemaakt zou worden, maar zelfs op de frontpage wordt er met geen woord over gerept. Ik kom nergens berichten tegen over de lancering, terwijl dat bij de PS3 toch wel anders was. De lancering gaat kennelijk stilletjes aan de media voorbij.
Inderdaad, praktisch geen 'gewone' nieuwssites...

BBC News
Reuters.com
Google news

‘Koper #1’ De rechter ;)
Afbeeldingslocatie: http://i.today.reuters.com/misc/genImage.aspx?uri=2006-11-19T131024Z_01_NBH147007_RTRUKOP_2_PICTURE1.jpg&resize=full

Verpakking lijkt nog behoorlijk groot :?
Afbeeldingslocatie: http://i.today.reuters.com/misc/genImage.aspx?uri=2006-11-19T131024Z_01_NBH147007_RTRUKOP_2_PICTURE0.jpg&resize=full

[ Voor 34% gewijzigd door Icelus op 19-11-2006 14:38 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Hier een linkje naar de zelda shop video. video is niet echt goede kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Oscar Mopperkont schreef op zondag 19 november 2006 @ 14:25:
Misschien wachten ze tot het wat later is.

In Amerika is het nu... een uurtje of half 9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

BBC had ik nog niet gekeken en bij Google is het vrij logisch dat je wat vind, wat dat is geen eigen nieuws. Maar op veel games-sites is nog niks te vinden en ook dus niet op Tweakers, op CNN zag ik niets staan (inmiddels overigens wel) en ook niet op de sites van kranten. Maar goed, zal nog wel komen. Het is ten slotte zondag en we lopen in Europa behoorlijk voor qua tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Koffiezuiper schreef op zondag 19 november 2006 @ 14:29:
[...]

Heb je daar dan ook een linkje van?
Het filmpje van Joystiq kun je hier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:24
Die's al een keer eerder gepost, alleen toen stond ie op video.google.com :P

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

WOOOOTTT

Keek zojuist op ebay en voila ik vond 1 paar Wii component kabels!!! Die heb ik dus zojuist gekocht! Damn die dingen kun je haast nergens vinden echt vet. :)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.