Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 67 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.582 views sinds 30-01-2008

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

disjfa schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:13:
[...]

Wat zijn graphics. Waar moeten ze naartoe gaan. Is de richting die MS en sony opgaan een goede. Moet alles alleen maar beter en beter eruit zien. Heeft fotorealisme nut in een spel of spelen we hem dan juist niet meer omdat het er te echt en dus eng uit ziet.
Je moet per spel bekijken in hoeverre graphics belangrijk zijn. Een GoW had nooit dezelfde impact gehad als het met de Doom engine was gemaakt. Realistische games hebben er nu eenmaal baat bij om er zo realistisch mogelijk uit te zien. En op dat gebied is het einde nog lang niet in zicht.

Over 5 jaar zullen we ook zeggen dat de games van 5 jaar eerder er niet zo best uitzagen. Maar voor hun tijd waren de graphics goed te noemen. En daar hikt de Wii een beetje tegenaan. De graphics die de Wii kan produceren zijn aardig naar huidige standaarden, niet meer. Het is niet slecht, maar het kan heel veel beter op het moment. En ik denk dat daar de reviewers ook tegenaan lopen, ondanks dat ze weten dat de Wii niet zo krachtig is als de PS3 en de 360.

De waarde van graphics moet iedereen voor zich bepalen. Ik heb er inmiddels wel vrede mee dat de Wii geen vetpot wordt op graphics gebied. Ik koop de Wii toch voornamelijk voor de party games. En Zelda natuurlijk. En bij Zelda knaagt het dan net een beetje, want wat zou het toch mooi zijn. wanneer Zelda naast een fantastisch spel, ook nog eens oogverblindend mooi zou zijn.

uhm...

Verwijderd

Err ... Zelda is ook mooi qua graphics hoor ;).

Maar we zullen qua reviews wel weer hetzelfde kunnen verwachten, de Wii wordt behandeld (qua graphics) als PS2 en de rest een een Xbox zal ik maar zeggen (om de vergelijking met de oude consoles maar te nemen).

Dat weet iedereen ... van te voren al ... om daar nu constant de nadruk op te leggen ... is gewoon dom ... reviewers vergelijken dus appels met peren ... dan ben je wat mij betreft geen goeie reviewer ... simpel lijkt me.

Verwijderd

Over het "graphics" debat, maak je geen zorgen:
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/102/287642433_5a1a14b446.jpg
Mooiere games zijn in aantocht

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Hmm, Nintendo heeft toch de zaakjes niet helemaal op orde :/. Een tijd terug werd bekend (en dat is nu terug te zien in de games) dat het online netwerk nog niet klaar is bij de launch. Ik hoop dat dat niet nog meer vertraging oploopt, aangezien ik online games redelijk belangrijk vind.

Anyway, nu blijkt dat ook de browser, het weer en nieuwskanaal vertraagd zijn. In Amerika komt het weerkanaal pas op 20 december beschikbaar en het nieuwskanaal pas op 27 januari. De beschikbaarheid van de browser is zelfs nog onbekend! Tot slot worden de VC games elke maandag uitgebreid in december en zijn er bij de launch dus geen 30, maar 12 VC games.

Dit gaat over amerika, maar ik denk dat de situatie in europa vergelijkbaar zal zijn.
[...]

More Virtual Console games will become available weekly every Monday following launch and by year’s end, gamers will be able to pick from a library of 30 or more classic games from the Nintendo Entertainment System(R), Super NES(R), Nintendo(R) 64, Sega Genesis(TM) and TurboGrafx16 consoles.

[...]

More information about the availability of the browser will be released in the coming weeks.

On Dec. 20, Nintendo will roll out the Forecast Channel. Users will be able to access free local weather information, which is continually updated. Users can access worldwide weather information by browsing a 3-D globe. Weather information will be supplied by Weathernews. A high-speed Internet connection is required to access the Forecast Channel.

Then on Jan. 27, the Wii Menu News Channel will make headlines with the latest news from around the world provided by the Associated Press. A high-speed Internet connection is also needed to access the News Channel.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

_the_crow_ schreef op donderdag 16 november 2006 @ 16:24:
Ik hoorde van iemand op het Wii Event dat hij 30 consoles kreeg en na 6 dagen een tweede lichting. Ik weet niet hoe die verdeling is, maar zelfs als je nummer 20 bent, denk ik dat je nog wel redelijk snel een Wii in huis hebt. :)
[...]
Ik vind het geven van een 10 altijd een beetje vreemd. Alsof er geen enkele betere game is. Zelda TP _is_ een goeie game en heeft inderdaad een grote funfactor. Maar een 8,5 of 9 was toch meer op z'n plaats geweest in mijn ogen. Immers, niks is perfect! :)
Je kan nooit een absoluut cijfer geven aan iets als een game. Daarintegen kan je wel een spel een 10 geven op de schaal van spellen die er rond deze tijd allemaal zijn, vergelijken met de vorige en huidige generatie. Dan kom je een heel eind. Bij zelda kan dat dus best 10, 10, 10 en 9 zijn (9 vanwege de graphics die uitereraard beter kunnen vanwege de kracht van de wii..)
Uiteindelijk kan er dan toch wel een 10 uitkomen.. noem jij maar een spel van dit jaar of de laatste paar jaar, dat op alle fronten beter is dan (of imo ook maar in de buurt komt van) Zelda TP!
Even objectief gezien natuurlijk ;) , rekening houdend met wat er op het moment mogelijk is, wat er op de markt is en natuurlijk de originaliteit en de funfactor!

This space is occupied

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:04
Hoedje schreef op donderdag 16 november 2006 @ 23:16:
Hmm, Nintendo heeft toch de zaakjes niet helemaal op orde :/. Een tijd terug werd bekend (en dat is nu terug te zien in de games) dat het online netwerk nog niet klaar is bij de launch. Ik hoop dat dat niet nog meer vertraging oploopt, aangezien ik online games redelijk belangrijk vind.

Anyway, nu blijkt dat ook de browser, het weer en nieuwskanaal vertraagd zijn. In Amerika komt het weerkanaal pas op 20 december beschikbaar en het nieuwskanaal pas op 27 januari. De beschikbaarheid van de browser is zelfs nog onbekend! Tot slot worden de VC games elke maandag uitgebreid in december en zijn er bij de launch dus geen 30, maar 12 VC games.

Dit gaat over amerika, maar ik denk dat de situatie in europa vergelijkbaar zal zijn.
Vind dat je een beetje overdrijft hoor :P Was jij van plan meteen op dag 1 30 VC games te gaan kopen? Ik kan me best vermaken met de launchgames voor een tijdje.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ultimate Alliance PS3/Wii versie

En omdat we het toch over graphics hebben ;)

PS3
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20061116/mua07.jpg
Wii
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20061116/mua15.jpg

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 15:28
Dit is natuurlijk een hele slechte vergelijking. Dit spel is gewoon heel lelijk in elkaar gezet. Ik vind het echter wel een kwalijke zaak dat de graphics van de wii versie van CoD3 tussen die van de gamevube en xbox1 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Hoedje schreef op donderdag 16 november 2006 @ 23:16:

Pokémon Battle Revolution is het eerste online spel en die komt al op 14 december uit in Japan. Het online netwerk heeft dus niet zo heel veel vertraging opgelopen. Het Wii Shop Channel zal ook al vanaf de launch beschikbaar moeten zijn, dus ik denk dat de contracten met de data providers voor de nieuws en weer kanalen nog niet zo heel lang zijn afgesloten. Het contract met CNN is pas een paar weken geleden aangekondigd, dus dan zou het niet zo gek zijn dat het nog zo lang gaat duren.

Zolang het Wii Shop Channel maar in de lucht is, vind ik het niet erg om op het nieuws en het weer te moeten wachten.
Ik denk/hoop dat we alleen misschien wat meer Virtual Console titels krijgen bij de launch aangezien we niet de eerste maandag in december mee kunnen pakken. Ik verwacht dat wij het weerbericht kanaal ook op 20 december zullen gaan krijgen, maar dat we langer moeten wachten op het nieuws kanaal. CNN heeft volgens mij nog geen tak voor elk Europees land, dus zou je voor ieder land in Europa weer een andere nieuws aanbieder moeten zien te strikken. De Amerikanen kunnen op 20 december al de weersberichten voor de hele wereld zien, dus dan zou het geen probleem moeten zijn om dat voor ons Europeanen op dezelfde dag open te zetten.

EDIT: CNN is kennelijk alleen verantwoordelijk voor het Japanse nieuws, want volgens IGN gaat Associated Press het Amerikaanse nieuws verzorgen. Dan lijkt het er op dat er inderdaad een andere nieuwsaanbieder voor elk land in Europa gaat komen.

[ Voor 17% gewijzigd door MetroidPrime op 17-11-2006 00:34 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:01
Op GoNintendo staat in een impressie van Red Steel. Ik vond het wel een leuk stuk om te lezen. Ze halen de controls ook nog aan. En blijkbaar speelt Red Steel wel goed i.t.t. wat er de laatste tijd veel te horen was.
Wiimote aiming felt very nice. It took me all of about 5 minutes to start getting headshots…and trust me, I am not FPS expert. The mixture of lock on, zoom, and free hand shooting gives you plenty of options to see what works best for you. [...]

The controls work a million times better than I expected. We have all heard horror stories of Red Steel controls, but the truth is that they have tightened things up a great deal. The reports from journalists such as Chris Kohler are the ones you should listen to. He had never played the game before two weeks ago, and found no issue with the setup at all. They really have tweaked things, and what they have now works almost perfectly. The Wiimote is going to make for one hell of an awesome FPS experience, and you can already feel that coming through in Red Steel.
Maar ze geven ook aan dat er nog wel wat kleine foutjes in het spel zitten.

In ieder geval heb ik na het lezen van het artikel een stuk beter gevoel over Red Steel. :)

En blijkbaar heeft gonintendo wat server probleempjes vanavond. Dus misschien moet je het later nog es proberen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 22:27:
Err ... Zelda is ook mooi qua graphics hoor ;).

Maar we zullen qua reviews wel weer hetzelfde kunnen verwachten, de Wii wordt behandeld (qua graphics) als PS2 en de rest een een Xbox zal ik maar zeggen (om de vergelijking met de oude consoles maar te nemen).

Dat weet iedereen ... van te voren al ... om daar nu constant de nadruk op te leggen ... is gewoon dom ... reviewers vergelijken dus appels met peren ... dan ben je wat mij betreft geen goeie reviewer ... simpel lijkt me.
Je koopt een Wii voor het Nintendo gevoel, boeiend als een spel er mooier of strakker uitziet op een XBOX360 of een PS3. Voorlopig verslijt mijn XBOX alleen omdat ik er een mediacenter van heb gemaakt en een enkele keer voor net dat ene spel. Reden genoeg om geen 360 te kopen.
Ook dat hebben de heren ontwerpers, reviewers nog steeds niet in de gaten.

Afgezien daarvan denk ik dat Nintendo een groot succes krijgt met deze controllers. Mede de mogelijkheid NGC games te kunnen spelen zodat de Cube naar de slaapkamer kan of in de vitrine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:06
Ik vind het een beetje raar om de graphics van de PS3 te vergelijken met die van de Wii...
Verder maken voor mij graphics echt niks uit. Ik speel op de pc ook vaak spellen van een jaar of 5 terug en die graphics zijn ook slecht. Als de spellen maar leuk zijn. Als ik super mooi beeld wilden zou ik wel voor een Xbox360 of PS3 gaan.... Alleen mij lijkt de Wii-mote nou juist zo leuk. En natuurlijk Mario Galaxy, Dat is het enige spel wat ik echt graag wil hebben.. En MarioKart zodra die uitkomt, ooit.
De eeuwige graphics discussie word ik een beetje moe van. Ja, de wii heeft slechtere graphics. Nee dat is niet erg. Vind je dat wel erg? Koop hem dan niet.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Al hoewel ik enorm benieuwd ben naar de nieuwe besturing en games voor de Wii, baal ik toch best hard om de graphics. Iedereen kan wel leuk zeggen, graphics niet belangrijk maar het is het wel. Wie speelt er nu dan nog FULL-TIME op een N64? niemand meer. Hooguit wat partygames toch? dat gevoel ga ik krijgen met de Wii... Nu zijn de graphics al aan de mate kant, laat staan wat het zal zijn over 5jaar!? De nieuwe besturing word wel geweldig :D daar zit mijn twijfel niet in... maar wel aan de kant van de Graphics. Nog meer mensen die er zo overdenken? is juist niet :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Rayman heeft inmiddels een 8.3 gekregen van IGN.
Aap schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 02:46:
Al hoewel ik enorm benieuwd ben naar de nieuwe besturing en games voor de Wii, baal ik toch best hard om de graphics. Iedereen kan wel leuk zeggen, graphics niet belangrijk maar het is het wel. Wie speelt er nu dan nog FULL-TIME op een N64? niemand meer. Hooguit wat partygames toch? dat gevoel ga ik krijgen met de Wii... Nu zijn de graphics al aan de mate kant, laat staan wat het zal zijn over 5jaar!? De nieuwe besturing word wel geweldig :D daar zit mijn twijfel niet in... maar wel aan de kant van de Graphics. Nog meer mensen die er zo overdenken? is juist niet :)
Er zijn zat mensen die thuis de hele tijd op hun GBA of DS spelen terwijl ze een veel krachtigere console of PC hebben. Dus zo belangrijk zijn graphics nou ook weer niet.

Als ik eerlijk mag zijn, dan vind ik wat ik tot nu toe gezien heb van Zelda mooier dan bijvoorbeeld Kameo. Kameo maakt goed gebruik van de hardware van de 360, maar de visuele stijl van Zelda vind ik mooier. Een krachtigere machine betekent dus niet automatisch mooiere graphics.

[ Voor 84% gewijzigd door MetroidPrime op 17-11-2006 02:51 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

ik had verwacht dat die PS3 er wel beter uit zou zien, ziet er precies hetzelfde uit als op mijn computer :P

mr ja dat boeit me niet zo veel want ik ga toch voor de wii :D

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

MetroidPrime schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 02:47:
Rayman heeft inmiddels een 8.3 gekregen van IGN.

[...]

Er zijn zat mensen die thuis de hele tijd op hun GBA of DS spelen terwijl ze een veel krachtigere console of PC hebben. Dus zo belangrijk zijn graphics nou ook weer niet.

Als ik eerlijk mag zijn, dan vind ik wat ik tot nu toe gezien heb van Zelda mooier dan bijvoorbeeld Kameo. Kameo maakt goed gebruik van de hardware van de 360, maar de visuele stijl van Zelda vind ik mooier. Een krachtigere machine betekent dus niet automatisch mooiere graphics.
Een krachtigere machine geeft wel de mogelijkheid om meer met de graphics te doen. Dat dat dan niet gebeurd is niet de schuld van de machine, maar van de developer. Ik ben het er mee eens dat Zelda er ontzettend sfeervol uitziet en in dat opzicht dus goed. Maar je bent het denk ik wel met me eens dat als de mogelijkheid er was geweest, je Zelda graag in HD met high-res textures had gezien. Dat geeft meer mogelijkheden om de sfeer er nog beter uit te laten springen.

Van de Rayman Raving Rabbids review op IGN wordt ik trouwens wel erg blij. Dat spel schijnt er ook erg leuk uit te zien. Over de minigames zijn ze ook erg enthousiast. Alleen de multiplayer is iets aan de mindere kant, maar toch ook wel erg leuk. Het spel krijgt een 8,3. Blij dat ik hem erbij gepre-orderd heb. Nu nog even wachten wat Red Steel en NFS gaan doen. Een van die twee zal mijn extra launch game denk ik worden.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Echter, wat over 5 jaar?
Zoals door Sony gemeld moet de PS3 zeker tien jaar mee gaan willen ze niet financieel op hun bek gaan. Nintendo heeft al aangegeven na een jaar of 5 met een Wii2 achtige te willen komen waarbij ze vervolgens weer meer focussen op de grafische pracht. Over 5-6 jaar heb ik dus een wii-2 :P

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
1Up geeft Zelda TP ook al een 10! http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3155329

En op Gamespot krijgt Trauma Center een 8 en Monkey Ball een 8.3.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Aap schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 02:46:
Hoe lang je fulltime op een bepaalde console speelt, heeft veel meer te maken met de games, dan de kwaliteit van de console zelf. Er worden al een hele tijd geen sterke titels meer voor de N64 gemaakt, waardoor je juist aangewezen bent op de games die al vaak hebt gespeeld. Partygames vervelen echter veel minder vanwege het sociale en onvoorspelbare aspect dat mensen meebrengen.

Hoe dan ook, ik ben zeker van mening dat een console mee moet ontwikkelen op graphics gebied. Het hoeft echter zeker geen speerpunt te zijn, zoals een PS3. Daarnaast hangt het ook sterk af van de games zelf: een Mario game werkt voor mijn gevoel toch echt niet met graphics alá Gear of War bv, dat gaat ten koste van de sfeer. Ik heb dan ook echt veel liever een game die qua sfeer en gameplay gewoon helemaal klopt, terwijl er geen next-gen foefjes worden gebruikt. Sfeer, gameplay en graphics kosten allen enorm veel tijd in het ontwikkelproces en dus moeten er vaak keuzes worden gemaakt. Persoonlijk vindt ik graphics dan ook de minst belangrijke van de drie.

Overigens moet er ook direct bij gezegd worden, dat de kracht van een console een sterke invloed heeft op de verwachtingen van de grafische pracht van de games. Ik verwacht bijvoorbeeld van een 360 en PS3 gewoon betere graphics dan van een Wii. Als ik dan hetzelfde spel (met dezelfde sfeer, gameplay en graphics) zou spelen op al die consoles, dan zou ik zonder twijfel de Wii-versie beter beoordelen. Uiteraard kies je in de praktijk echter meer voor de exclusives, games die specifiek voor een bepaalde console zijn gemaakt en die de kracht ten volle benutten, maar dan zit je vaak verschillende genres met elkaar te vergelijken.

Al met al kies ik echter voor de games die een bepaalde console mij gaat bieden. PS3 en 360 vallen bij mij dan af vanwege het type games dat ze bieden: het zijn gewoon niet mijn soort games. Nintendo daarentegen biedt vaak hele verassende games die meer bij mij in de smaak vallen, vooral vanwege de sfeer en gameplay. Vandaar dat ik ook (hopelijk) op 8 december trotste bezitter ben van een Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Collaborator schreef op donderdag 16 november 2006 @ 23:24:
Je kan nooit een absoluut cijfer geven aan iets als een game. Daarintegen kan je wel een spel een 10 geven op de schaal van spellen die er rond deze tijd allemaal zijn, vergelijken met de vorige en huidige generatie. Dan kom je een heel eind. Bij zelda kan dat dus best 10, 10, 10 en 9 zijn (9 vanwege de graphics die uitereraard beter kunnen vanwege de kracht van de wii..)
Uiteindelijk kan er dan toch wel een 10 uitkomen.. noem jij maar een spel van dit jaar of de laatste paar jaar, dat op alle fronten beter is dan (of imo ook maar in de buurt komt van) Zelda TP!
Even objectief gezien natuurlijk ;) , rekening houdend met wat er op het moment mogelijk is, wat er op de markt is en natuurlijk de originaliteit en de funfactor!
Ik vind Rayman wel orgineler moet ik zeggen. Maar Zelda vind ik op alle andere punten beter scoren. Dat wil niet zeggen dat je niet kritisch moet zijn, maar dit heeft een beetje hoog 'Dancing with the stars'-jurerings-gehalte. Mensen praten alleen in superlatieven en het is 'te gek!'. Zelda TP is geen revolutie op Zelda-gebied. Een vernieuwing wellicht, maar dat zit hem merendeels in de besturing van de console, dan in het spel.

Ik moet hierbij wel eerlijk bekennen dat ik voor de Nintendo-consoles geen leuker spel kan noemen dan Zelda. ;)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel je nou voor dat ik met de Wii op mijn Apple Cinema 23" met DVI aansluiting wil spelen (eigenlijk wil ik dat niet, maar als de TV door andere medebewoners bezet is zou het leuk zijn). Kan dat op een of andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:23:
Stel je nou voor dat ik met de Wii op mijn Apple Cinema 23" met DVI aansluiting wil spelen (eigenlijk wil ik dat niet, maar als de TV door andere medebewoners bezet is zou het leuk zijn). Kan dat op een of andere manier?
wii heeft niks met je tv te maken , de sensor bar registreert je wiimote bewegingen

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Njay schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:29:
[...]

wii heeft niks met je tv te maken , de sensor bar registreert je wiimote bewegingen
en je moet natuurlijk een verloop van dvi naar component denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op usenet is een promo DVD verschenen van de WII, geen idee of het wat is (ik moet hem nog binnenhalen). Voor degene die werken met usenet, hier kan je een NZB'tje downloaden: http://www.binsearch.info...max=25&adv_age=50&server=

Wat info van FTD over deze spot:
Een Promo DVD van Nintendo.
Nintendo Wii Interactive DVD!!!!!!!
Op dit filmpje zie je wat de nintendo allemaal kan en hoe ze het systeem uit gaan brengen.

Een must voor de fanatiekelingen. Voor iedereen die maar niet kan wachten, geen geduld
heeft en alles MOET weten over het nieuwe Systeem van Nintendo:

De NINTENDO WII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Wellicht wat off-topic, maar wel gerelateerd, dus ik post het toch maar even.

Ik kwam vanochtend op de uni hier en wat stond er klaar? Een splinternieuwe PS3, met twee games: Gundam en Ridge Racer 7. Aangesloten op de reusachtig(e) (mooie) TV die hier staat, en spelen maar. Tenminste, dat dacht ik. Eerst moesten een aantal dingen ingesteld worden, zoals datum, naam van de gebruiker, etc. Daarna zijn we een half uur bezig geweest om te proberen de internetverbinding werkend te krijgen, wat ongetwijfeld makkelijk is thuis waar je niet achter een beveiligde uni-proxy zit. We dachten dat we dit moesten instellen omdat Gundam niet wilde werken en de melding gaf dat de game eerste geupdate moest worden. Achteraf bleek dat deze update op de disc stond (:?).

Het updaten van de game ging in twee stappen. Als ik het goed begreep eerst de update naar de HD, en daarna van de HD naar het geheugen. Of zo. Duurde iig flink lang (minuten) en erg frustrerend als je al een hele tijd aan het wachten bent om te kunnen gaan spelen vanuit een luie stoel met mooie TV ipv een demopod in de winkel. Gelukkig startte het spel eindelijk op na deze updates en nog een paar additionele laadschermen met bijbehorende wachttijd.

Ridge Racer 7 was wel okay, maar ik lag er niet echt ondersteboven van. Qua graphics was ik blij verrast door de achterlichten van auto's voor je in donkere tunnels, die uhm... hoe zeg je dat... zo'n wazig spoor in de lucht achterlaten. Soms zie je vanaf een bepaald viewpoint ook een groot gebied met bergen in de verte. Maar afgezien van dat viel ook dit me weer aardig tegen. De auto's, de wegen, de huizen en bermen naast de wegen... het kwam op mij over alsof het op de Xbox ook wel of bijna mogelijk is. Wat betreft de gameplay: de gebruikelijke racegame. Fancy auto's, drie rondjes racen, en proberen eerste te worden. Niks nieuws opgemerkt tov andere race games.

Gundam is hier heel populair, en voor als je het niet kent: het lijkt op de Transformers. Nu zijn de Transformers cool, dus Gundam had voor mij potentie om tof te zijn. Je robot ziet er mooi uit, de rest van de omgeving vond ik ook hier weer flink tegen vallen. Verder staat de camera redelijk dicht achter je gigantische robot wat je zicht erg belemmerd, en viel er vrij weinig te doen. Af en toe een andere robot in de verte neer schieten. Dat hield in: je lock erop zetten en op het schietknopje blijven drukken. Drie keer niks dus, deze game. Ik geloof dat ik tot MGS4 moet wachten om een leuke PS3 game te spelen, want wat ik er tot heden van heb gedaan is flink naatje.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Captain N schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:40:
Wellicht wat off-topic, maar wel gerelateerd, dus ik post het toch maar even.
wel.."wat" offtopic...zeker dat je dit niet gewoon in het ps3 topic had willen posten? :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Maar afgezien van dat viel ook dit me weer aardig tegen. De auto's, de wegen, de huizen en bermen naast de wegen... het kwam op mij over alsof het op de Xbox ook wel of bijna mogelijk is.
Als dat waar zou zijn, dan zou de Wii als console die krachtiger is dan de Xbox (hoewel dat nog uit vrijwel niks ook daadwerklijk blijkt), toch behoorlijk dicht in de buurt van de launchgames moeten kunnen komen van de PS3. Maar anderzijds zal het verschil wel alleen maar groter worden. Op de Wii wordt gewerkt met een programmeeromgeving waar men al aan gewend is, op de PS3 is dat nog lang niet het geval. Op de Wii zul je dus niet zo heel lang nog echte vooruitgang zien qua graphics. De eerste lichting games zal niet representatoef zijn, maar het zal niet lang duren voordat men dicht tegen de max aan zit, terwijl dat bij de PS3 echt nog heel wat langer zal gaan duren. Die verschillen komen later dus nog echt wel beter naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Max|Burn schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 08:54:
[...]
Zoals door Sony gemeld moet de PS3 zeker tien jaar mee gaan willen ze niet financieel op hun bek gaan. Nintendo heeft al aangegeven na een jaar of 5 met een Wii2 achtige te willen komen waarbij ze vervolgens weer meer focussen op de grafische pracht. Over 5-6 jaar heb ik dus een wii-2 :P
Dat Sony de PS3 10jr wil laten meegaan wil niet zeggen dat ze intussen al met een opvolger gaan komen, de PS2 kwam bijvoorbeeld ook uit terwijl de PSone nog van (welliswaar weinig) support werd voorzien, er komen zelfs zo nu en dan nog games voor uit terwijl het apparaat al 11jr oud is. Het wordt dan echt een goedkope machine voor bijvoorbeeld kinderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
-Sander schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:27:
[...]
Het wordt dan echt een goedkope machine voor bijvoorbeeld kinderen.
Vergis je niet in kinderen, zodra ze een nieuwere console bij vriendjes zien is het hek van de dam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:20
Mijn vriendin kwam er gisteren mee dat we waarschijnlijk de Wii niet op de launch gaan halen (of eerder gezegd dat we het geld waarschijnlijk hier dan niet voor hebben), maar dit had ik zelf eigenlijk ook al besloten.
Dat de Wii in ons bezit zal komen is een zekerheid, maar dit zal nog enige tijd duren. Overigens ben ik wel van plan om spellen als Zelda en Metroid Prime 3 ook te gaan kopen. Zelda ga ik toch eerst voor de GameCube spelen, daarna kijk ik naar de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Vrouwen moeten zich gewoon niet teveel met games bemoeien. :(

Mijnes speelt graag RTS games op de PC, die is dus maar al te blij dat mn consoles mij bij onze PC vandaan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 17:32
Wat ik me nog afvraag:
1. Is het mogelijk om een Wii met een Gamecube te verbinden om Gamecube LAN games te spelen?

2. Is het mogelijk om Wii's met elkaar te verbinden (be it ethernet of wifi) om Gamecube LAN games te spelen?

3. Hebben PAL games progressive scan, of is dit weer voorbehouden voor de NTSC games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

1up Zelda review - wederom enorm positief, terwijl 1up de laatste tijd toch niet mals is geweest voor Wii games :)
1. Is het mogelijk om een Wii met een Gamecube te verbinden om Gamecube LAN games te spelen?
Neen
2. Is het mogelijk om Wii's met elkaar te verbinden (be it ethernet of wifi) om Gamecube LAN games te spelen?
Geen idee :p
3. Hebben PAL games progressive scan, of is dit weer voorbehouden voor de NTSC games?
Iedere regio ondersteunt ondersteunt progressive scan :)

[ Voor 55% gewijzigd door boe2 op 17-11-2006 12:10 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
[b][message=26867823,noline]Boeboe schreef op vrijdag 17 november 2006 @

[1. Is het mogelijk om een Wii met een Gamecube te verbinden om Gamecube LAN games te spelen?]
Neen
En waar haal je deze info vandaan? :)

[ Voor 24% gewijzigd door Shadow_Zero op 17-11-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:15

Tarin

Just plain weird.

Njay schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:30:
[...]

en je moet natuurlijk een verloop van dvi naar component denk ik
Andersom, component naar dvi (richting van het signaal) ;).

Ik denk, ik roep het maar even, want ik heb hier wat kastjes/kabels langs zien komen om je computer vanuit de DVI-uitgang naar de component-ingang van een HD-tv te hangen, en dat gaat andersom dus niet werken :P.

Ik heb hier iets vergelijkbaars staan (antenne/kabel, S-video of composiet naar VGA); dat soort oplossingen zijn meestal iets duurder/ingewikkelder, maar ik weet de technische achtergrond van component/DVI niet exact.

[ Voor 19% gewijzigd door Tarin op 17-11-2006 12:26 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik denk dat de hele graphics discussie moelijk nu al te voeren is. Ja de 1st gen games zien er niet beter uit dan de GC. Maar dat komt imo doordat devs met een GC devkit moesten beginnen. Om de launch te kunne halen hebben ze niet de tijd gehad of genomen om de Wii "power" te benutten.
Zoals al werd gemeld zijn de aankomende Nintendo titels (zoals Mario Galaxy) grafisch al een stuk beter.

En als "bewijs" dat grfx echt niet uitmaken wil ik als voorbeeld aandragen dat ik laatst Zelda:OoT heb uitgespeeld (voor het eerst) en ik vond het nog steeds een fantastische game. Qua gameplay en qua sfeer.
En de reden dat de nieuwe Zelda wel een 10 zou kunnen verdienen ondanks dat het niet vernieuwend zou zijn is (neem ik aan) omdat het gewoon zo goed is uitgewerkt allemaal. Er zijn een paar games die vergelijkbaar spelen als Zelda maar geen van die games komt in de buurt van de kwaliteit van Zelda!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:23:
http://www.empc.nl/index.php?page=56&Id=12118

Ik ga dit apparaatje kopen om te zien of in de Wii component IN signaal kan omzetten naar een VGA out signaal voor op mijn TFT beeldscherm (in me beamer). Misschien is het wat voor jou, dan moet je wel een VGA --> DVI Converter hebben.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:20
-Sander schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:57:
Vrouwen moeten zich gewoon niet teveel met games bemoeien. :(

Mijnes speelt graag RTS games op de PC, die is dus maar al te blij dat mn consoles mij bij onze PC vandaan houden.
Ik neem aan dat je op mijn post doelde?
Ik ben blij dat mijn vrouwtje zich bemoeid met games. Ze verplicht me nog regelmatig om games aan te schaffen terwijl ik dan zoiets heb van: "komt wel een keer".
Daarnaast heeft ze haar eigen games die ze graag speelt en ik de mijne. Plus dat we samen regelmatig spellen multiplayen. Dat van de Wii niet op launch komen kwam eerder van het feit dat we net een jaar ons huis hebben en we de laatste tijd iets teveel dingen hebben gekocht (games vooral), dus dat we nu geen geld voor de Wii hebben. Overigens had ik (zoals ik al eerder typte) al besloten om de Wii niet meteen te kopen. Eerst maar eens kijken hoe en wat. Overigens komt hij er wel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 14:04
wordt helemaal gek in december geloof ik... heb nu al Gears of War, Call of Duty 3, binnenkort Rainbow 6: LV (allemaal xbox360) en dan komt daar over 3 weken de Wii bij...

swiit!

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik las net op webwereld dat de wikipagina van de wii, ps3 en 360 gelockt zijn omdat er op gescholden werd enzo. Dat vind ik niet zo boeiend. Wat ik wel grappig vind is dat de pagina van de Wii vaker aangepast is dan die van Britney Spears maar ook vaker dan die over God gaat :D.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Boeboe schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:49:
wel.."wat" offtopic...zeker dat je dit niet gewoon in het ps3 topic had willen posten? :)
Nou, nee. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. :) Ik ben meer geïnteresseerd in de mening van mensen die de GC/Wii/Nintendo graag mogen over mijn ervaring, dan dat ik deze kritiek in het PS3 topic post en alleen erg defensieve reacties terug krijg die enkel de kritiek in de grond stampen. Zie sommige kritiek die in dit topic wel eens voorbij is gekomen. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

ik was al zeker dat ik geen PS3 zou kopen, maar een Wii
en nu ben ik er 300% zeker van ook al kan dat niet

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Captain N schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:21:
[...]

Nou, nee. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. :) Ik ben meer geïnteresseerd in de mening van mensen die de GC/Wii/Nintendo graag mogen over mijn ervaring, dan dat ik deze kritiek in het PS3 topic post en alleen erg defensieve reacties terug krijg die enkel de kritiek in de grond stampen. Zie sommige kritiek die in dit topic wel eens voorbij is gekomen. ;)
mja, ik vind fanboy wars altijd iets hebben (ik geef ook wel graag eens een duwtje :p), maar de huidige generatie ps3 fanboys is wel extreem defensief. Zelfs nieuwsposts over hd-dvd of bluray worden volledig verknoeid door die mannen (BLUERAY IS TEH WINNAR !!!11). Nevertheless, ergens vind ik het spijtig dat de Wii nu ook aan het hele updateverhaaltje gaat beginnen. Hopelijk wordt dit zo transparant mogelijk gedaan (s'nachts nieuwe update? Snel even downloaden en toepassen zonder dat de gebruiker zelfs hoeft te weten dat er iets aangepast is, op een boodschap op het prikbord na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Deddiekoel schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 12:27:
En als "bewijs" dat grfx echt niet uitmaken wil ik als voorbeeld aandragen dat ik laatst Zelda:OoT heb uitgespeeld (voor het eerst) en ik vond het nog steeds een fantastische game. Qua gameplay en qua sfeer.
Eigenlijk moet je je nu wel gaan schamen hoor :P

Ik ben laatst maar weer es opnieuw begonnen met OoT. Voor de 5e keer ofzo, maar het blijft gewoon zo leuk om te spelen. Master Quest was opzich ook wel leuk, maar de orginele dungeons voelen toch wat beter aan imo.

Anyway, OoT ziet er op sommige stukken echt niet mooi uit. Met texture die veel te veel zijn uitgerekt, dat je er gewoon van een afstand naar moet kijken als je wilt zien wat het nou moet voorstellen. Maar dat maakt niet uit. De sfeer in OoT is perfect, de gameplay is perfect, de muziek is geweldig, de dungeons zijn uitdagend, enz... En dat maakt OoT zo goed. Nou ze dat op de N64 al zo goed hadden kunnen maken, dan moet dat op de Wii toch ook lukken.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
Boeboe schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:38:
[...]

mja, ik vind fanboy wars altijd iets hebben (ik geef ook wel graag eens een duwtje :p), maar de huidige generatie ps3 fanboys is wel extreem defensief. Zelfs nieuwsposts over hd-dvd of bluray worden volledig verknoeid door die mannen (BLUERAY IS TEH WINNAR !!!11). Nevertheless, ergens vind ik het spijtig dat de Wii nu ook aan het hele updateverhaaltje gaat beginnen. Hopelijk wordt dit zo transparant mogelijk gedaan (s'nachts nieuwe update? Snel even downloaden en toepassen zonder dat de gebruiker zelfs hoeft te weten dat er iets aangepast is, op een boodschap op het prikbord na)
Wat mij opvalt is dat de PS / MS "fanboys" vooral over de techniek van de consoles praten en wij Nintendo "fanboys" ons vooral met de games (toch het belangrijkste van een game console lijkt me) bezig houden. Vergelijk het DS topic maar eens met het PSP topic. De DS bezitters houden zich vooral bezig met het aftellen van de dagen to Castlevania POR of Phoenix Wright eindelijk in de winkels verschijnen en het behalen van de sterren in NSMB, om maar wat voorbeelden te geven, terwijl de PSP bezitters zich alleen bezig lijken te houden met de vraag hoe ze firmware 2.8 kunnen downgraden naar 1.5 en devhook kunnen draaien.

Opvallend :P...
Vanitas schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:40:
[...]

Eigenlijk moet je je nu wel gaan schamen hoor :P
Ik ben nu pas OoT voor het eerst aan het spelen en ik ben nog niet eens op de helft :P. Ik hoop dat ik em uitgespeeld krijg voordat ik de Wii met TP binnen heb, want dan denk ik dat ik er voorlopig niet meer aan toe komt.

OoT is gewoon een erg goed spel. Niet perfect, want de besturing is vrij brak (Z tagetten werkt bv. maar 50% van de tijd bij close range en vaak zat lazer ik een ravijn in omdat Link weer eens wijgert te springen) en het is grafisch erg outdated, maar de muziek, de ontwikkeling van het verhaal en de puzzels in de dungeons maken het weer helemaal goed...

[ Voor 21% gewijzigd door equationunequal op 17-11-2006 13:50 ]

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000

JvS

Ik heb hem zelf ook

ach, ik vind het vergelijken op techniek leuk, maar het gaat uiteindelijk om de spellen. Party games vind ik geweldig en het zal me niet verbazen als ik uiteindelijk een keertje met een Wii thuiskom. Ik heb nu ook een GC en daarop doen marioparty en monkeyfight het ook prima (met vier man, veel bier, projector, lachen, afelopen woensdag nog gedaan :)).

Maar een PS3 vind ik ook erg erg interessant, dat alleen vanwege 1 spel: Gran Turismo. Die serie vind ik zo overweldigend goed, dat ik daar speciaal een PS2 voor heb en de PS3 zou ook best weleens om die reden in huis gehaald kunnen worden (ik ben ook Media/film/AV liefhebber, dus Blu-ray / HD DVD zou er ook ooit wel komen, al speel ik veel vanaf mijn PC, dus dan is een PS3 ook handig :))

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik wil als ik een spel koop hem gewoon in de console kunnen doen en dan gelijk spelen. Of iig de single player. Voor het multiplayer via internet gedeelte vind ik het niet zo'n probleem, maar updates voor de single player trek ik niet, dus beter dat ze gewoon games uit blijven brengen die vanaf de disc al bugvrij en speelbaar zijn. :) Ik vind die menu's al irritant genoeg trouwens. Op de PS3 moet je in het menu de game selecteren om te kunnen spelen. Van wat ik van interface filmpjes op de Wii heb gezien is dit daar ook zo? Ik zou liever zien dat als je er een spel in doet 'ie gewoon standaard dat spel opstart en als je naar het menu wilt daarvoor op een knopje moet drukken. Het spelen van games staat bij mij namelijk nog op de eerste plaats met een console, niet al die andere functies die je via het menu kunt bereiken. Hopelijk kan je dat zo instellen, hoewel het anders ook nog wel overleefbaar is, hoor... maar het zou wel makkelijk zijn. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Hankey schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:46:
[...]

Wat mij opvalt is dat de PS / MS "fanboys" vooral over de techniek van de consoles praten en wij Nintendo "fanboys" ons vooral met de games (toch het belangrijkste van een game console lijkt me) bezig houden. Vergelijk het DS topic maar eens met het PSP topic.
In het 360 topic, gaat 95% van alle vragen/opmerkinge/lof uitingen over Online Play :)

Wat mij betreft is Online het belangrijkste onderdeel van een console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

PWM schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:00:
[...]

In het 360 topic, gaat 95% van alle vragen/opmerkinge/lof uitingen over Online Play :)

Dan zit je bij nintendo helemaal verkeerd, tuurlijk komen er op ten duur toffe online games (net als nu op de DS _/-\o_ ) maar je moet er echt niet 90% van je spelgenot gaan zoeken. Ik zou het ook niet willen, 4 player splitscreen blijft imo toch altijd veel leuker (zelfs na een tijd een xbox 360 gehad te hebben)

[ Voor 12% gewijzigd door Collaborator op 17-11-2006 14:15 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Laatst online: 05:50
Mario Kart en Animal Crossing op de DS zijn anders spellen die VEEL via Nintendo Wifi worden gespeelt. Metroid en Tony Hawk btw ook wel.
Wat echt wel meer waarde geeft aan je spellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Shockers schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:17:
Mario Kart en Animal Crossing op de DS zijn anders spellen die VEEL via Nintendo Wifi worden gespeelt. Metroid en Tony Hawk btw ook wel.
Wat echt wel meer waarde geeft aan je spellen!
Ik weet het, ik heb ze zelf namelijk :) Toch is het meerwaarde. Iets extra's. Niet de hoofdmoot van het spel. Voor sommige spellen zou het zeker jammer zijn als er geen online multiplayer in komt op ten duur (metroid prime 3 bijvoorbeeld) Bij Smash Brothers zou ik het persoonlijk niet echt missen (alhoewel het daar natuurlijk wel in komt :P)

[ Voor 8% gewijzigd door Collaborator op 17-11-2006 14:22 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:29
Gundam is hier heel populair, en voor als je het niet kent: het lijkt op de Transformers.
Gundam is eigenlijk wel over de hele aardkloot populair... maar dat het lijkt op Transformers, nou nee...
-_-;;
Gundam had voor mij potentie om tof te zijn. Je robot ziet er mooi uit, de rest van de omgeving vond ik ook hier weer flink tegen vallen. Verder staat de camera redelijk dicht achter je gigantische robot wat je zicht erg belemmerd, en viel er vrij weinig te doen. Af en toe een andere robot in de verte neer schieten. Dat hield in: je lock erop zetten en op het schietknopje blijven drukken. Drie keer niks dus, deze game.
Hmm, jammer om te horen. De trailer van de game zag er namelijk wel aardig uit.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
[...]

Ik speel tegenwoordig liever singleplayer, of af en toe met wat vrienden offline multi-player, dus dat hele live gebeuren boeit mij niet veel. Ik kan me voorstellen dat mensen die online multi-player belangrijk vinden sneller naar een X360 zullen kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
JvS schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:50:
(ik ben ook Media/film/AV liefhebber, dus Blu-ray / HD DVD zou er ook ooit wel komen, al speel ik veel vanaf mijn PC, dus dan is een PS3 ook handig :))
Blu-Ray is technisch superieur aan HD-DVD, maar er komt bij mij toch echt geen Blu-Ray speler in huis tenzij hij ook HD-DVD kan afspelen. De next-gen DVD format war is extreem nadelig voor consumenten, je moet nu 2 spelers kopen om alle films te kunnen kijken. Dat is gewoon belachelijk en ik ben daarom ook blij dat Nintendo zich niet in die format war mengt, in tegenstelling tot Microsoft en Sony.
Captain N schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:53:
Van wat ik van interface filmpjes op de Wii heb gezien is dit daar ook zo?
Je moet bij de Wii inderdaad twee keer op een knopje klikken voordat het spel start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
En weer een review van Zelda erbij. Ditmaal van GoNintendo.

Eerst wilde ik wat leuke stukjes eruit quoten, maar het volgende zegt genoeg imo:
Twilight Princess is the entry in the Zelda series that we will be talking about for years to come. You will no longer be using Ocarina as your comparison for future Zelda games…TP takes that honor.

Cijfer: 9.9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Captain N schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:53:
[...]

Ik wil als ik een spel koop hem gewoon in de console kunnen doen en dan gelijk spelen. Of iig de single player. Voor het multiplayer via internet gedeelte vind ik het niet zo'n probleem, maar updates voor de single player trek ik niet, dus beter dat ze gewoon games uit blijven brengen die vanaf de disc al bugvrij en speelbaar zijn. :) Ik vind die menu's al irritant genoeg trouwens. Op de PS3 moet je in het menu de game selecteren om te kunnen spelen. Van wat ik van interface filmpjes op de Wii heb gezien is dit daar ook zo? Ik zou liever zien dat als je er een spel in doet 'ie gewoon standaard dat spel opstart en als je naar het menu wilt daarvoor op een knopje moet drukken. Het spelen van games staat bij mij namelijk nog op de eerste plaats met een console, niet al die andere functies die je via het menu kunt bereiken. Hopelijk kan je dat zo instellen, hoewel het anders ook nog wel overleefbaar is, hoor... maar het zou wel makkelijk zijn. :)
Ik denk wel dat dit iets is wat op de Wii zal kunnen. Ze hebben hem immers ook op de Cube en DS zo ingesteld. Ook heb je de "home" knop waarmee je altijd terug kunt naar het menu (meen ik). Ik denk wel dat er een "autoplay" mogelijkheid zal zijn.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
RayNbow schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:21:
Gundam is eigenlijk wel over de hele aardkloot populair... maar dat het lijkt op Transformers, nou nee...
-_-;;
Met populair bedoel ik dat je hier geen speelgoedwinkel in kan lopen zonder honderden verschillende modeldozen, action figures, DVDs, tientalen games per systeem, etc etc te zien. Volgens mij heb ik in Nederland nog nooit iets van Gundam gezien, en zijn er ook geen Gundam PAL games verschenen. Het enige waarvan ik het ken zijn Japanse games :P Daarnaast zien die robots er toch (voor een leek als ik) best wel vergelijkbaar uit:

Afbeeldingslocatie: http://cache.kotaku.com/gaming/gundam.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.idwpublishing.com/titles/transformers/images/hos/decepticon_planes.jpg

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
Was zelf helemaal vergeten mijn pre-order om te zetten naar een andere shop aangezien mijn "vaste" gameshop er mee stopt :( Ik had daar de afspraak dat alle nieuwe nintendo console's altijd de 1e van naar mij ging (en dat was ook zo met de n64 GC gba & Ds)

Was er gewoon vanuit gegaan dat dat met de wii ook zo was maar zij krijgen hem niet meer binnen aangezien ze alles in de uitverkoop hebben gegooid :(

Vandaag dus ff rondje pre-orderen gedaan resultaat
Interoys 1 23e plaats met waarschuwing dat ze er niet zoveel krijgen
intertoys 2 30e plaats zelfde waarschuweing
intertoys 3 5e plaats
Bart smit 6e plaats
Dixons neemt geen pre-orders meer aan zij krijgen er al te weinig.
Dynabyte 5e plaats

En dan natuurlijk de WII zelda en play incl controller (voor dat tientje vermaak ik me wel met die extra games :))

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 13:13
Captain N, ik geloof dat ie standaard op het menu staat vanwege WiiConnect24. En tjah, zo zien transformers er inderdaad er een beetje hetzelfde uit als Gundam. Boeiend. Het loopt, het vliegt, het schiet, iets in die trend doen ze bijna allemaal dus ik vind dat je ze best met elkaar kan vergelijken ;)

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
Captain N schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 15:04:
[...]

Met populair bedoel ik dat je hier geen speelgoedwinkel in kan lopen zonder honderden verschillende modeldozen, action figures, DVDs, tientalen games per systeem, etc etc te zien. Volgens mij heb ik in Nederland nog nooit iets van Gundam gezien, en zijn er ook geen Gundam PAL games verschenen. Het enige waarvan ik het ken zijn Japanse games :P Daarnaast zien die robots er toch (voor een leek als ik) best wel vergelijkbaar uit:
Ik heb wel eens Gundam model kits bij de Intertoys zien liggen :) (en ook enkele andere winkels volgens mij).
En uiteraard heb je nog de speciaalzaken ;)
Maar nee, het is niet zo als de schappen met games hier in Nederland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:29
Captain N schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 15:04:
[...]

Met populair bedoel ik dat je hier geen speelgoedwinkel in kan lopen zonder honderden verschillende modeldozen, action figures, DVDs, tientalen games per systeem, etc etc te zien. Volgens mij heb ik in Nederland nog nooit iets van Gundam gezien.
Gundam Wing is op de Nederlandse TV geweest (goed, dat is dan slechts 1 van de vele Gundam series). Over gunpla*, lang leve de import:

Afbeeldingslocatie: http://atlas.et.tudelft.nl/1174827/MGFreedom19.JPG

:P

* gunpla: samentrekking van Gundam plamo. Plamo is weer een samentrekking van plastic model.
NB: ingevoegde pic zal aankomend weekend niet beschikbaar zijn wegens werkzaamheden op de TUDelft campus.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 16:51

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

WOEI,

Net ff Dynabye Purmerend aan de lijn gehad, ik sta bij de eerste (en enige) 11 reserveringen bij dat pand. Hij wist me te vertellen dat Dynabyte er 1000 krijg oid totaal (alle fillialen) ?

Lijkt me wat overdreven, maja gelukkig zijn er geen 100 (ik meen niet meer dan 50) winkels :D :9 Dus ongeveer 20 per winkel = gfg voor Notna :P

Verder kan ik niet veel langer meer w88, spanning wordt om te snijden :P (mede omdat de Wii mijn eerste console wordt die ik ZELF bezit :P :$ )

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
RayNbow schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 16:06:
[...]

Gundam Wing is op de Nederlandse TV geweest (goed, dat is dan slechts 1 van de vele Gundam series). Over gunpla*, lang leve de import:

[afbeelding]

:P

* gunpla: samentrekking van Gundam plamo. Plamo is weer een samentrekking van plastic model.
NB: ingevoegde pic zal aankomend weekend niet beschikbaar zijn wegens werkzaamheden op de TUDelft campus.
Hier struikel je echt over die dingen. Zijn er echt honderden van heb ik het idee. Er is ook een Limited Edition Gundam Gamecube trouwens, mocht je echt een diehard fan zijn ;) Brakke pic van Ebay:

Afbeeldingslocatie: http://i9.ebayimg.com/02/i/07/3d/2b/49_1_b.JPG

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens mensen is zojuist mijn eerste Wii game opgestuurd!! 8) _/-\o_

Red steel om percies te zijn is zojuist door videogamesplus.ca verstuurd. Nu alleen de Wii nog. :P Ik hoop dat ze de andere launchgames ook snel sturen (COD3, Zelda, Rayman etc). :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
[...]

...
Nevertheless, ergens vind ik het spijtig dat de Wii nu ook aan het hele updateverhaaltje gaat beginnen. Hopelijk wordt dit zo transparant mogelijk gedaan (s'nachts nieuwe update? Snel even downloaden en toepassen zonder dat de gebruiker zelfs hoeft te weten dat er iets aangepast is, op een boodschap op het prikbord na)
Connect24 zou dat moeten opvangen idd. Voor zover mijn info strekt is dat nml precies de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
De 1up review is al velen malen aangehaald. Het is zo uniek, omdat zij verder vrij kritisch zijn en altijd al zijn geweest over de Wii. Maar alle reviews zijn zo ongelofelijk positief. Ze geven een 10 (!) voor Zelda.
Truly fantastic. It’s not a reinvention of the genre like Ocarina was — but it’s much better, because it takes all its predecessors’ raw ideas, perfects them, and creates an experience that’s at once new and familiar. It’s rare to find a launch game that truly justifies the purchase of a new console, but this is precisely that. If Wii Sports is a game for everyone, Twilight Princess is for everyone who loves games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Rigi schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 17:35:
[...]

Connect24 zou dat moeten opvangen idd. Voor zover mijn info strekt is dat nml precies de bedoeling.
Alleen is WiiConnect24 nog niet actief in de firmware die standaard met de (Amerikaanse) Wii geleverd wordt. De eerste keer zul je helaas nog zo'n firmware update scherm krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

[...]

Ieder zijn eigen mening natuurlijk ;). Maar mij haalt het niet uit of er een online gedeelte bij zit. Ik speel veel liever met 2/3/4 vrienden splitscreen :). Dan kan je tenminste de reacties zien (en af en toe voelen :P).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

Voor de mensen in de omgeving van Capelle (Rotterdam/Nieuwekerk enzo) bij de Intertoys in de Koperwiek staat een reserveerlijstje van iets van 3 personen ;). Ze wisten alleen niet hoeveel ze er binnen zouden krijgen, maar niet geschoten is altijd mis :P.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik zit nu een beetje de reviews te kijken van IGN. Wat overigens heel irritant is als je geen insider bent. Downloaden kan niet en het streamen gaat te traag voor realtime. Dus op pauze zetten en wachten is de enige optie.

Anyway, het valt me op dat de games er eigenlijk best wel goed uit zien. Veel mensen hebben het over nauwelijks beter dan Gamecube. Nou, ik vind eigenlijk alle spellen er een stuk beter uit zien. Monkeyball kun je direct vergelijken en ziet er veel beter uit dan Monkeyball 2. Rayman ziet er ook verassend goed uit, net zoals CoD3.

Edit: Rayman maakt grote kans om ook bij de launch hier in huis te komen (naast Zelda en Wii Play).

[ Voor 8% gewijzigd door Hoedje op 17-11-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

En ja hoor zojuist is mijn 2de Wii game verstuurd!

Nu Rayman. Dus ik heb bij het binnenkomen van mijn console sowieso al Red steel en Rayman. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
schnumi schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 20:16:
En ja hoor zojuist is mijn 2de Wii game verstuurd!

Nu Rayman. Dus ik heb bij het binnenkomen van mijn console sowieso al Red steel en Rayman. :)
wil jij ff stil zijn tot 8 dec plz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Joytech Wii accessories

Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/Power_Station_Large.jpg
JOYTECH Wii™ Power Station:
The Wii™ Power Station features not one, but two high quality rechargeable Battery-Packs, designed for use in up to two Wii™ Remotes, removing the need for replacement batteries. When finished gaming, the Docking Station charges, stores and protects up to two Wii™ Remotes and provides a retractable cradle to store the Wii™ Nunchuk controller.
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/Controller_Grip_Large.jpg
JOYTECH Wii™ Racing Grip:
Grab pole position with the Wii™ Racing Grip! Attaching quickly and safely to the Wii™ Remote, the Racing Grip is ideal for any and all Wii™ racing games, quickly transforming your Wii™ Remote into an ‘arcade style’ racing wheel!
Die charge kit zie ik wel zitten :D
Wel vreemd dat nintendo niet zelf zoiets uitbrengt eigenlijk...

Voor de rest zie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Laatst online: 12-09 08:32
Lol de tennisracket en dat plastiek dat een golfclub moet voorstellen. Zo'n controller glove daarentegen lijkt me nog wel iets. Ik ben namelijk gesteld op m'n persoonlijk materiaal, kwestie dat een familielid geen chips over en in m'n controller doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ook in de categorie third-party accesoires:
Afbeeldingslocatie: http://www.sandisk.com/Assets/Products/130/gaming-sd-2gbs.gif

SanDisk komt met een aantal (dure) SD-kaarten in het wit, speciaal voor de Wii. Zo te zien betekent dit dat de Wii in ieder geval SD kaarten van 2 gigabyte aan kan, wat erg goed nieuws is.

[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 17-11-2006 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Wow, dat had ik niet verwacht. Op zich heeft Sandisk natuurlijk al heel veel verschillende soorten geheugenkaarten. Maar dit zijn volgens mij de eerste die specifiek voor één product zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Kewl :). Hoef ik tenminste niet dat brakke GT Pro series (waar je zo'n trustmaster attachment bij krijgt) te kopen om lekker te kunnen racen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
Hoedje schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 20:07:
Ik zit nu een beetje de reviews te kijken van IGN. Wat overigens heel irritant is als je geen insider bent. Downloaden kan niet en het streamen gaat te traag voor realtime. Dus op pauze zetten en wachten is de enige optie.

Anyway, het valt me op dat de games er eigenlijk best wel goed uit zien. Veel mensen hebben het over nauwelijks beter dan Gamecube. Nou, ik vind eigenlijk alle spellen er een stuk beter uit zien. Monkeyball kun je direct vergelijken en ziet er veel beter uit dan Monkeyball 2. Rayman ziet er ook verassend goed uit, net zoals CoD3.

Edit: Rayman maakt grote kans om ook bij de launch hier in huis te komen (naast Zelda en Wii Play).
Ik heb vanmiddag ook eens wat video-reviews gekeken, en mij viel op dat Wii Sports er echt brak uit ziet. Als ie er niet standaard bij zat had ik m denk ik niet gehaald. In het begin was ik nog wel enthousiast over het tennis deel, maar bij nader inzien stelt dat ook niet zoveel voor (bij het tennissen met de wiimote is denk ik snel de leukigheid (is dat een woord?) eraf) . Nu maar hopen dat de minigames van Wiiplay (extra wiimote :Y) ) leuker zijn. Rayman ga ik nu na die IGN video review zeker halen. Dat is echt een vet spel :).

Misschien dat ik na een eigen hands-on ervaring met Wii Sports een beter oordeel kan geven, maar van die review word ik in ieder geval niet enthousiast.

Over Call of Duty 3... jammer dat ie niet op de pc uitkomt. Ik ben echt een fan van de Call of Duty reeks, maar om nou te zeggen dat deel 3 er verrassend goed uit ziet...mja dat vind ik niet...
Ik ga CoD3 waarschijnlijk toch wel halen, al is het maar voor de verhaallijn in de WWII-setting in Normandie en de gameplay met de Wii-mote.

Zijn er trouwens meer mensen die Wii Sports tegen vinden vallen? Ik had liever geen bundel gehad en dan de Wii wat goedkoper :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Zelda TP: Handleiding gescand:

http://rapidshare.com/fil..._Princess_Manual.pdf.html

:)

[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 17-11-2006 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Bartolomew85 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 21:21:
Misschien dat ik na een eigen hands-on ervaring met Wii Sports een beter oordeel kan geven, maar van die review word ik in ieder geval niet enthousiast.

Zijn er trouwens meer mensen die Wii Sports tegen vinden vallen? Ik had liever geen bundel gehad en dan de Wii wat goedkoper :9
Ik ben het ergens met je eens w.b.t. Wii Sports. Maar ik denk dat het een slimme move is. Het zijn op zich natuurlijk simpele spellen, maar het schijnt dat vooral bowlen en tennis gewoon verslavend leuk zijn. Het is het ultieme voorbeeld en dus de beste demonstratie van de controller. Het is daarnaast ideaal voor niet gamende mensen. Ik denk dat dat toch nog een verassing wordt.

Vooral boxen lijkt me grappig :D

[ Voor 18% gewijzigd door Hoedje op 17-11-2006 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 20:35:
Joytech Wii accessories

[afbeelding]

[...]

Die charge kit zie ik wel zitten :D
Wel vreemd dat nintendo niet zelf zoiets uitbrengt eigenlijk...

Voor de rest zie hier.
Ik heb er even over gedaan om nou te begrijpen waar die USB-poort voor is, maar die kan je natuurlijk op je Wii aansluiten voor stroom!!, goed bedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Laatst online: 12-09 08:32
[...]

In het begin denk je dat wel inderdaad even, maar na een minuutje bv te tenissen ga je zo op in het spel dat je er geen aandacht meer aan besteedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
;)
Miyamoto: Our goal was to come up with a machine that moms would want—easy to use, quick to start up, not a huge energy drain, and quiet while it was running.
Bron: Businessweek.com

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
@Hoedje en zezke: Ik wacht zeker mijn eigen hands-on af voor een definitief oordeel, maar ik krijg het idee dat Wii Sports puur voor demonstratie is en daarom maar voor even leuk is. Time will tell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:04
Het is ook niet de bedoeling dat je wii sports 24/7 blijft spelen toch :P Daarnaast denk ik dat de Console misschien maar 5 euro goedkoper was gemaakt als wii sports er bij niet bij zou zitten :P

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:02:
Play-Asia heeft nu haar prijzen bekend gemaakt voor de Japanse Wii, accessoires and spellen. De console is duurder dan in Europa, maar vooral kabels en controllers zijn veel goedkoper. Deze is met name interessant: Hajimete no Wii (Duck Hunt!) + Wiimote voor € 47. De component kabel kost € 20.
wat kost de kabel in nederland? 30 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

ari3 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:02:
Play-Asia heeft nu haar prijzen bekend gemaakt voor de Japanse Wii, accessoires and spellen. De console is duurder dan in Europa, maar vooral kabels en controllers zijn veel goedkoper. Deze is met name interessant: Hajimete no Wii (Duck Hunt!) + Wiimote voor € 47.
Da's toch gewoon Wii Play? Die is hier €49 ;).
De component kabel kost € 20.
Dat scheelt inderdaad behoorlijk..

edit:
heh.. spuit 11. Krijg je als je berichtjes van gisteren quoted :P.
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 22:44:
[...]

wat kost de kabel in nederland? 30 euro?
35. Bij nl.bol.com tenminste, maar ik denk niet dat je hem snel veel goedkoper zal vinden.

[ Voor 17% gewijzigd door Tarin op 17-11-2006 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Tarin schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 22:49:
35. Bij bol.nl tenminste, maar ik denk niet dat je hem snel veel goedkoper zal vinden.
Bij Bart Smit.com is hij al €29,99. Dat scheelt toch al €5,-.

Bol.com(Bol.nl is heel iets anders?) is over het algemeen een beetje te duur op het gebied van accessoires.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 17-11-2006 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Hm, dat scheelt inderdaad.. toch nog even zoeken dan.

Had idd bol.com moeten zijn (of nl.bol.com), het is al laat ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

weet iemand nog een andere bron hiervoor? Die rapidshare werkt langs geen kanten hier :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Boeboe schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:32:
[...]

weet iemand nog een andere bron hiervoor? Die rapidshare werkt langs geen kanten hier :|
http://www.feegle.tweakds...light_Princess_Manual.pdf

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:32:
[...]

Werkt prima alhier...nu het apparaat en de game nog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 13:13
_O_ Ik ga zó die craddle halen. Hij ziet er goed uit, past bij het design en het is nog eens handig ook. Ik heb wel iets met batterypacks, maar ik hoop dan wel dat ik meerdere 'packs ook los kan halen (wat bijvoorbeeld voor een Logitech G7 niet het geval is... (>_<))

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iznogood
  • Niet online
Ik heb vannochtend een mail binnen van Nintendo dat de Wii op 19 nov launched? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Is dat de launchdate in Amerika?

Edit: Heb mijn antwoord al in de openingspost gevonden :P

[ Voor 18% gewijzigd door iznogood op 18-11-2006 08:11 ]

Just as Good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
November 17, 2006 - Today Ubisoft announced that several of its key Wii launch games would be in stores on November 19, just in time for the release of the Wii console. GT Pro Series, Monster 4x4: World Circuit, Rayman Raving Rabbids, and Red Steel will all be available in retailers across North America on Sunday November 19. Tom clancy's Splinter Cell Double Agent will ship November 28, followed by Open Season on November 30 and Far Cry Vengeance in December.
[..]
Monster 4X4: World Circuit and GT Pro Series come with a free steering wheel to use in conjunction with the Wii Remote. All four of these games will retail for a suggested price of $49.99.
De prijs is mooi en de kans is dus vrij groot dat alle games klaar zijn bij de Europese launch. Ik ben zelf vooral nog nieuwsgierig naar Far Cry.

IGN (Matt) geeft Zelda TP een 9,5:
The Legend of Zelda: Twilight Princess is, in my opinion, the greatest Zelda game ever created and one of the best launch titles in the history of launch titles – second only, perhaps, to the at-the-time ground-breaking Super Mario 64. It is also one of the finest games I have ever played. The experience is made better and not worse on Wii. The Wii remote and nunchuk add accuracy and speed to exploration and combat for a heightened sense of immersion. While the game has just about everything going for it, including improved controls, a long and engrossing quest, brain-teasing dungeons and some beautiful graphics, it's not perfect. The difficulty has been upped over Wind Waker, but I wish it were harder still – the boss fights are oftentimes too easy, for example. Additionally, while the visuals are generally impressive, some textures remain blurry to the point they are noticeable. And finally, I still question why Nintendo refuses to add either voice work to the side characters (especially since Twilight Princess features such an improved, dark storyline) or orchestrated music to the soundtrack.

Nintendo's new console ships with Wii Sports, which effectively demonstrates a new breed of games only possible on Wii. The Zelda franchise is equally exclusive to the machine and Twilight Princess is must-see, must-play and must-own entry into the series that proves over and over again why Nintendo is the best developer in the world.
Madden krijgt een 8,5 van IGN (Bozon).

Cubetoons is erg leuk: http://fredthemonkey.com/cubetoon_wii.html (geluid aan zetten :D).

Tot slot de Amerikaanse Wii site is helemaal vernieuwd, dus kijk even rond op http://wii.nintendo.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 14:15

S2S

Red Steel een 5.5 van Gamespot, vind de Wii reviews over het algemeen erg mager, toch een beetje dat gimmick gevoel imo.

En de enige goede game op dit moment is een NGC port.. jammer.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Even over de topicstart (ik heb niet het hele topic gelezen); ik zie daar staan:
code:
1
2
1 titel met online mogelijkheden
2 titel met Nintendo DS-connectivity

Maar ik kan nergens iets daarvan terugvinden in de launchgameslijst... Klopt dat?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft er hier ervaring met call of duty 2 voor gamecube en pc..?
ik heb de pc versie gespeeld en die vond ik echt zwaar bruut, maar weet niet hoe dit zit bij gamecube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:06
Hmm... Het word echt een dillema om te kiezen welke launch games ik wil...
Red Steel lijk me erg leuk,
Excite Truck leek me erg leuk maar na het lezen van de Review op IG twijfel ik daar over... Maar die komt toch niet met de launch uit dus kan ik wel later kopen.
En nu na het lezen van de review van Rayman Raving Rabbids lijkt die me ook onwijs gaaf....

Denk dat het een Wii + Extra wii-mote + Red Steel + Rayman word ofzo... En wil ook nog lan adapter hebben eigenlijk.. pff... wat moet ik weer veel geld uitgeven... :)

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.