Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Gameplay is awesome.
Contoller is zeer gevoelig, maar went snel.
Meest launch games waren aanwezig om te proberen, echter Mario Galaxy was grote afwezige.
en goodie bag?
Bevatte een Wii muts, een Wii brochure met daarin maten van en accessoires voor Wii. Ook uitleg over WiiConnect24 en Virtual Console.
Verder een DSLite brochure met uitleg en beschibare games.
Dat alles in een Witte plastic Zak met Wii er op in grijs.
Geen sonder angebot voor dealers/verkopers zoals bij PSP event en veel later bij MisterX party voor Xbox 360.
Mischien komt dat nog wel.
Nothing beats a cold Coca Cola Light on a Hot Summer Day ;-)
Zou je daar misschien een scan of foto van kunnen plaatsen?sonystar schreef op woensdag 15 november 2006 @ 01:21:
... Ook uitleg over WiiConnect24 en Virtual Console. ...
voor zover ik weet staat er geen DQ9 gepland voor de Wii. Net zoals rocket slime op de DS geen "echte" opvolger is is deze dragonquest eerder een soort spinoff waarbij je met je remote zelf moet gaan vechten.
Nevertheless, was dit ook niet gepland als een launchgame? Het is plots heel stil geworden rond dit spel.
[ Voor 12% gewijzigd door boe2 op 15-11-2006 08:46 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Een filmpje van Big Brain Academy Wii --> http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=3424.I don’t have a video of the UK one to show you, but just imagine that advert, with the voice overs “what could this be?” and “this is Wii.” with the UK release date and price.
Not much to say, as it’s a teaser advert…
Super Monkey Ball - Banana Blitz krijgt een 8.4 van Matt --> http://wii.ign.com/articles/746/746040p2.html
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
http://wii.ign.com/index/reviews.html
De spellen krijgen tot nu toe dus redelijke cijfers en als de spellen wat meer uit de Wii qua graphics zouden persen dan komen er denk ik ook nog wel echt hoge cijfers tussen. Hoewel Zelda ongeacht wat ze van de graphics vinden wel een topcijfer zal krijgen denk ik.
Voor diegenen die geweest waren; ik stond bij NFS: Carbon.
Leuke besturing, graphics vielen alleen vies tegen.
Maat van mij stond bij Mario Strikers, zeer leuke game!
Jammer dat ik m'n Wii kleding niet mocht houden
Voor de rest zeer geslaagd event dacht ik, met enorm goede muziek!
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Characters beweeg je met de stick op de nunchuck.Hoedje schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:49:
Kun je wat vertellen over de besturing van Mario Strikers, daar is nog niet zoveel over bekend...
Overtreding door de wiiremote heen en weer te bewegen.
A=passen/speler selecteren
B=schieten
1=menu
c=afvuren extra's
deze link werkt wel...Oscar Mopperkont schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:24:
En Call of Duty 3 krijgt een 7,7 maar de link werkt (nog) niet:
http://wii.ign.com/index/reviews.html
De spellen krijgen tot nu toe dus redelijke cijfers en als de spellen wat meer uit de Wii qua graphics zouden persen dan komen er denk ik ook nog wel echt hoge cijfers tussen. Hoewel Zelda ongeacht wat ze van de graphics vinden wel een topcijfer zal krijgen denk ik.
Ik verwacht idd goeie singleplayer en xbox graphics voldoen denk ik wel (ik heb toch geen hdtv waarop je het verschil ziet). Waarschijnlijk ga ik deze game toch wel halen... al twijfel ik ook nog over Red Steel.If the gameplay isn’t your primary focus for FPS games though, Call of Duty 3 may be a bit of a downer, as there’s no multiplayer, and the visuals are pretty weak. If you’re expecting anything more than a solid single player adventure and GCN/Xbox graphics, you may be disappointed.
uhm...
Verwijderd
De GameCube/Wii gebruikt op een andere manier shaders, en omdat het spel waarschijnlijk een getweakede GCN versie is vallen de graphics tegen.Smoonshine schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:05:
Ze geven aan dat de graphics van COD3 tussen de GC en de XBOX in hangen. Dat vind ik eigenlijk een beetje kwalijk. Aangezien de Wii krachtiger hoort te zijn dan de XBOX ga ik toch eigenlijk op zijn minst van XBOX kwaliteit uit. En als ik ook zie wat Red Steel uit de Wii haalt, dan moet COD toch echt wel een stukje mooier kunnen. Nou ja, misschien dat COD4 met multiplayer en betere graphics hier wel in huis komt. Deze laat ik lekker links liggen.
Dan nog is de Wii een stuk krachtiger dan de Cube. Ik vind het logisch dat ze voortborduren op de Cube versie, maar om je er dan nog zo makkelijk vanaf te maken vind ik een beetje zonde. Ik neem aan dat ze kwa modellen enz zijn uitgegaan van de 360 versie. Die zou je gewoon kunnen downgraden en dan de shaders ook zo aanpassen dat het er op een Wii mooi uitziet. Ik heb niet belachelijk veel verstand van 3d ontwikkelen, maar dit lijkt me toch niet onmogelijk. Als ik bijvoorbeeld kijk naar de vooruitgang die Far Cry heeft gemaakt in korte tijd, dan zou dat voor COD toch ook moeten kunnen.Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:16:
[...]
De GameCube/Wii gebruikt op een andere manier shaders, en omdat het spel waarschijnlijk een getweakede GCN versie is vallen de graphics tegen.
Nou ja, dit scheelt me uiteindelijk weer een afweging tussen launch games. Dus dan blijven Monkey Ball, NFS:Carbon, Red Steel en Far Cry nog over als potentiële 3de titel bij de Wii. Misschien ga ik ook wel voor Wii play erbij en dan voor 20 euro nog een nunchuck en dan heb ik 3 controllers erbij.
uhm...
- MetroidPrime
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 11-09 09:54
Turn it up loud, captain!
TopicstarterIk heb gisteren de Britse reclame 2 keer op TV gezien tijdens Lost. Het is inderdaad gewoon de eerste Japanse TV reclame, maar dan in het Engels.Hoedje schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:06:
In Europa krijgen we waarschijnlijk dezelfde adds als in Japan
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
http://www.gamepro.com/ni...s/news/images/86488-1.jpg
http://www.gamepro.com/ni...s/news/images/86488-2.jpg
http://www.gamepro.com/ni...s/news/images/86488-3.jpg
http://www.gamepro.com/ni...s/news/images/86488-4.jpg
http://www.gamepro.com/ni...s/news/images/86488-5.jpg
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Wii Sports: Simpele sportgames met intuïtieve besturing met de wii-remote. Leuk om te spelen, hoewel het honkbal weer lastig scheen te zijn. Dit is de enige game die ik niet gespeeld heb hiervan.
Wii Play: Hiervoor geldt eigenlijk hetzelfde als Wii Sports. Hoewel ik dit iets minder leuk vond om te doen.
Red Steel: Redelijke logische besturing en basic shooter gameplay. De analoge Nunchuk controller is voor het lopen (Stick), bukken (Z) en springen (C). De remote is bedoeld om te schieten (B ) en voor de zoom/aim (A). Gevoeligheid van de remote-pointer is in te stellen. Daarnaast had de demo-versie een aantal bugs. Die zullen er ongetwijfeld wel uitgehaald zijn in de definitieve versie, aangezien deze behoorlijk hinderlijk zijn en het spel hier en daar onmogelijk maken om te spelen. Het verhaal is jammergenoeg vrij basic en moet je zeker niet zien als een reden om het spel te kopen.
Zelda: The twilight princess: In het begin behoorlijk wennen door de besturing. Maar na 5 minuten begin je hier handigheid in te krijgen en speelt het behoorlijk vlot. Vijanden aanvallen doe je door eenmaal te zwaaien met de remote om je zwaard tevoorschijn te halen en daarna heen en weer te zwaaien met de remote als denkbeeldig zwaard. De Nunchuk moet je dan heen en weer schudden voor een 360-graden-zwaai met het zwaard. Ook boog en boemerang zijn eenvoudig te besturen, waarbij ik wel moet zeggen dat het selecteren van deze wapens (vierpunts-pad) niet in een eenvoudige handeling te doen. Althans, na enige oefening wellicht.
Voor deze game geldt ook dat het richten met de wii-remote enige speeltijd kost om het onder de knie te krijgen. Het demo level, waarvan ik niet weet of het in het echte spel terug komt, liet echter genoeg tijd en ruimte toe om te oefenen. Over het verhaal heb ik niet veel meegekregen, maar dat is vast wel ergens online te lezen.
De grafische pracht viel me een klein beetje tegen. Aangezien de Wii hardwarematig meer te bieden heeft dan bijvoorbeeld de GameCube, had ik mooie steen-textures verwacht. De jongen die erbij stond kon niet zeggen of de volledige game mooier was of niet. Maar al met al was dit mijn topper.
Mario Strikers Charged: Makkelijk bestuurbare game, maar ik vond het gene wat ik gezien heb niet echt baanbrekend. Het is gewoon een leuke partygame.
Tony Hawk's Downhill Jam: Qua besturing een _tergend_ spel. Je bestuurt de boarder met de remote dwars in je beide handen en naar voren kantelen is versnellen. Trucs kan je maken met de 1 en 2 knoppen. Ik tolde alle kanten op en ik had echt het idee dat deze controller echt niet lekker werkt voor dit spel. Hoewel ik het mis kan hebben en is het mijn onervarenheid ermee.
Rayman Raving Rabbids: Ik heb hiervan de minigames gespeeld, maar er schijnt ook een story-mode in te zitten. De minigames varieren van wortelsap pompen met de Nunchuk tot 'Time-crisis'-achtige taferelen, waarbij je die pluizige konijntjes af moet knallen met ontstoppers. Zeker een leuk spel en ik hoop dat de story-mode ook in die lijn doorgaat.
Warioware: Suffe partygame van minispelletjes, waarbij je zeker een krat pils moet hebben om dit leuk te vinden. Waarschijnlijk had ik dus gewoon te weinig gezopen.
Verder waren er nog een aantal andere spellen, die ik niet heb kunnen spelen. Daaronder Far Cry, wat er spuuglelijk uitzag en Sonic, wat me niet echt aantrok.
Qua besturing viel me het 100% mee, aangezien ik vooraf gedacht had dat het een drama zou worden om het onder de knie te krijgen. Maar spelenderwijs kom je een heel eind en ik denk dat niemand hier problemen mee gaat krijgen.
Sorry voor het lange verhaal.
Pers, relations en retail waren aanwezig.Sir_Hendro schreef op woensdag 15 november 2006 @ 00:04:
Ik kom zojuist van het Wii event vandaan dat speciaal voor verkopers was bedoelt.
I second that!Er stonden een hele boel Wii's, vreten en een barretje met gratis zuipwerk.
Ohw was jij die flapdrol die z'n pda pakte.Verder kregen we nog goodie bags en kwam ik nog de gasten van Gamekings tegen. Ik ben toen samen met Boris op de foto geweest en ik heb zijn handtekening digitaalwhehe
Daarnaast stond Dennis van Gamekings die vliegtuig-game te spelen.
[ Voor 9% gewijzigd door _the_crow_ op 15-11-2006 14:04 ]
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Verwijderd
Niks geen sorry, dit soort ervaringen willen we juist lezen
Dat is wel beter_the_crow_ schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:55:
maar er schijnt ook een story-mode in te zitten.
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2006 14:07 ]
STERF_the_crow_ schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:55:
Warioware: Suffe partygame van minispelletjes
Iets genuanceerder nu: heb hem al gespeeld ja, de demo is echter veel te beperkt om je de ware charme van wario ware te laten zien (de eerste level is 1 traaaage bedoening inderdaad). Wie eerdere versies van Wario Ware gespeeld heeft weet dat dit dik in orde is
Aan de persoon die de manual gepost heeft: bedankt! Alles over de Wiimote zou nu wel glashelder moeten zijn. Het syncroniseren van extra Wiimotes lijkt me wel nogal verwarrend.
Hopelijk bieden games zelf ook de mogelijkheid om snel nieuwe spelers (= nieuwe wiimotes) toe te voegen in het spel zonder dat je daarvoor terug moet gaan naar het Wii menu. Naar wat ik gezien heb van Wii sports (die livestream van vorige week met de retail versie) is dit effectief mogelijk, dus ik heb er eigenlijk wel goede hoop in
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik weet niet hoe duur die game gaat worden, maar ik heb er niet veel voor over. Althans niet de 59E die het maximaal moet gaan kosten (adviesprijs).Boeboe schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:27:
STERF. Wario Ware is een cultgame
![]()
Iets genuanceerder nu: heb hem al gespeeld ja, de demo is echter veel te beperkt om je de ware charme van wario ware te laten zien (de eerste level is 1 traaaage bedoening inderdaad). Wie eerdere versies van Wario Ware gespeeld heeft weet dat dit dik in orde is.
Hoewel een leuke anekdote van gisteren dan wel weer priceless was. Je moet in 1 minigame autorijden en er komen koeien en apen op de weg. Die vanzelf weggaan als je daar komt eenmaal. 'Big deal' zou je zeggen. Schreeuwt die Wii-promo-gast bij die spelende jongen voor me naast z'n oor "Kijk uit, een aap!!". Rijdt die jongen vol in de berm.

[ Voor 4% gewijzigd door _the_crow_ op 15-11-2006 14:54 ]
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Ik was al helemaal blij dat ik 'm digitaal kon aansluiten , wat nu dus blijkbaar niet kan.. tegenvaller?
kan iemand dit verhelderen?
[ Voor 17% gewijzigd door Visgek82 op 15-11-2006 14:48 ]
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Dan is het mijn beurt, en ik rij recht naar de eerste koe die ik kan zien. Blijkt dat je die koe niet kan raken (loopt weg voor je er effectief aankomt) en ik rij volop tegen de muur

Absoluut, Monkey Ball is voor mij het sepl waar ik na mariokart (16bit) en Gran Turismo 4 echt weer vele vele vele tientrallen uren groot speelplezier mee gehad heb.Tarin schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 23:36:
Ik heb met weinig spellen zoveel lol met vrienden gehad als het vlieg-gebeuren in Super Monkey Ball.
Vanavond gaan we weer met 4 volwassen kerels (22-27) elkaar keihard van een veld afmeppen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dolby Pro Logic II heeft geen digitale uitgang nodig:Visgek24 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:47:
ff een vraagje tussendoor, ik had ergens gelezen dat de Wii Dolby Prologic 2 ondersteund. dat is dus 5.1 geluid, maar hoe ga ik 5.1 geluid krijgen uit een AV kabel met alleen een tulp voor links en een tulp voor rechts?
Ik was al helemaal blij dat ik 'm digitaal kon aansluiten , wat nu dus blijkbaar niet kan.. tegenvaller?
Bron: WikipediaDPL II processes any high quality stereo signal source into "5.1"—five separate full frequency channels (left, center, right, left surround and right surround) plus one low-frequency-effects (deep bass) channel. Dolby Pro Logic II also decodes 5.1 channels from stereo signals encoded in traditional four-channel Dolby Surround.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Prologic is niet digitaal maar gewoon stereo over stereo bij mijn weten. Je receiver/versterker moet prologic ondersteunen, als je dan gewoon een analoge tulpingang gebruikt en aangeeft dat het een Prologic signaal is zou het kastje de rest van het werk moeten doen.Visgek24 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:47:
ff een vraagje tussendoor, ik had ergens gelezen dat de Wii Dolby Prologic 2 ondersteund. dat is dus 5.1 geluid, maar hoe ga ik 5.1 geluid krijgen uit een AV kabel met alleen een tulp voor links en een tulp voor rechts?
kan iemand dit verhelderen?
Bij de cube was het altijd hetzelfde, mijn receiver gaat tot Prologic 1 ofwel 4.0 of 4.1 ofzo en ik hoor wel degelijk verschil tussen geluid voor en achter en links en rechts
Zie ook post hierboven dus.
Prologic kan ook wel digitaal doorgegeven worden, alleen kent pro logic maar twee aparte kanalen, waar de overige kanalen uit gehaald moeten worden. Meestal wordt het analoog doorgegeven, maar ik heb wel wat brakke dvd's staan met pro-logic geluid en dat werkt goed, ook al is mijn dvd-speler digitaal aangesloten.aapelite schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:05:
Prologic is niet digitaal maar gewoon stereo over stereo bij mijn weten.
Verwijderd
In welke monkey ball zitten al die games? Ik heb deel 1 voor de gamecube, maar dit nog nooit gezien??? Zitten die in deel 2 ofzo?JvS schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:59:
Vanavond gaan we weer met 4 volwassen kerels (22-27) elkaar keihard van een veld afmeppen. Monkeyfight is overigens naar onze mening verreweg het coolste party spelletje dat erop staat. Lekker die kutblauwe/groene/rooie/gele het ravijn in meppen
.
Monkey Fight en Monkey Target zitten in beide delen.Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:15:
[...]
In welke monkey ball zitten al die games? Ik heb deel 1 voor de gamecube, maar dit nog nooit gezien??? Zitten die in deel 2 ofzo?

Wii event video
Afgelopen dindsdag was er speciaal voor verkopers een Wii evenement in studio 22, mediapark te Hilversum. Ik heb daar met mijn MDA Pro de hele mikmak gefilmt en daar een 30 minuten durende video over gemaakt.
Dus de mensen die graag willen weten wat er allemaal te beleven viel kunnen het filmpje wat hieronder staat downloaden.
Rechter muisknop -> save target as
Lenght: 30 minuten
Format: wmv - 320 x 240 - medium quality
Size: 50MB
Veel plezier!

Ik vond de Wii erg leuk. Ik heb maar 1x tennis gespeeld met 3 andere en de rest van de ijd heb ik eigenlijk alleen maar foto's gemaakt en gefilmt.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Het lijkt wel of ik net drugs genomen heb man.
Verder wel tof. Behalve die lamballen aan het einde van de film. Dat je daar 15-20 minuten aan verspild hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door _the_crow_ op 15-11-2006 16:05 ]
Ik vond die gasten wel een beetje grappig. Sommige dingen die ze zeiden vond ik wel humor._the_crow_ schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:04:
[...]
Het lijkt wel of ik net drugs genomen heb man.
Verder wel tof. Behalve die lamballen aan het einde van de film. Dat je daar 15-20 minuten aan verspild hebt.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Same here, vond ze wel grappigSir_Hendro schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:13:
[...]
Ik vond die gasten wel een beetje grappig. Sommige dingen die ze zeiden vond ik wel humor.
Zelda is dan ook gewoon een GameCube spel met Wii controls erin gepompt, afgezien van een paar kleine aanpassingen, zoals widescreen, Navi (of hoe die vliegende dwerg nu ook heet) en een rechtshandige Link is het gewoon een GC spel._the_crow_ schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:55:
Zelda: The twilight princess: De grafische pracht viel me een klein beetje tegen. Aangezien de Wii hardwarematig meer te bieden heeft dan bijvoorbeeld de GameCube, had ik mooie steen-textures verwacht. De jongen die erbij stond kon niet zeggen of de volledige game mooier was of niet. Maar al met al was dit mijn topper.
Ik blijf qua graphics nog een beetje aan het X360 scenario denken/vasthouden, die 1e generatie spellen was ook niet de grote stap die mensen hadden verwacht t.o.z. van de Xbox, daarna echter zijn de devs er meer uit gaan halen. Ik verwacht dat dat met de Wii net zo is (is toch eigenlijk ook wel altijd het geval) en dat het allemaal wel mooier worden zal worden, GoW of Crysis zit er echt niet in, maar "beter" verwacht ik wel.
You look like I need a drink.
Ik heb laatst een bedrijf een mailtje gestuurd over een converter en de Wii.
"Goedendag, zoals u misschien weet kom de Nintendo Wii op 8 december uit hier in Nederland (en europa).
Ik wil graag mijn Nintendo Wii via een Component Kabel aansluiting op de AverMedia AVerTV Box9 en daarmee het signaal omzetten naar VGA zodat ik het Wii beeld op mijn TFT scherm kan bekijken. Voor zover ik weet is dat mogelijk met het apparaat, maar toch wil ik nog graag weten hoe jullie daar over denken.
Ook wou ik graag info over het retouren van een product. Want misschien dat het niet werkt, dan heb ik een apparaat van 120 euro waarmee ik niets doe, is het mogelijk om deze te retouren?
Met vriendelijke groeten, ******.
Daarop kreeg ik dit antwoord.
"Geachte heer/mevrouw,
Onlangs kwam inderdaad het nieuws naar boven dat de Nintendo Wii wellicht een hogere resolutie dan 480p zou ondersteunen, namelijk 720i en 720p (het op één na laagste HDTV formaat). Dit berrichte Nintendo Official Magazine.
Het blijkt dat dit een fout is geweest van het magazine. Nintendo heeft namelijk opnieuw aangegeven dat het maximale signaal wat de Wii uitgeeft op 480p staat.
Met vriendelijke groeten, *****"
Ben ik nou gek of snapt meneer mijn vraag niet? Ik neem aan dat hij praat over die component kabels maar daar vraag ik toch niets over
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
mijn reciever ondersteund geen component ingang maar me tv wel , maar ik wil de audio tulpjes wel in de reciever doen die boven me tv staat
sommige kabels kan je namelijk voorzichtig uitelkaar trekken
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Jep, dat wist ik. Maar ik had gedacht dat ze het geheel een beetje zouden 'oppoetsen'. In de demo kwam dat echter niet naar voren.Crital schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:25:
Zelda is dan ook gewoon een GameCube spel met Wii controls erin gepompt, afgezien van een paar kleine aanpassingen, zoals widescreen, Navi (of hoe die vliegende dwerg nu ook heet) en een rechtshandige Link is het gewoon een GC spel.
Waarom haal je niet gewoon een verlengkabeltje van een meter? Lijkt me veiliger dan een kabel van 30 euro mogelijk slopen..Njay schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:40:
weet iemand of je de component kabels makkelijk los van elkaar kan halen
mijn reciever ondersteund geen component ingang maar me tv wel , maar ik wil de audio tulpjes wel in de reciever doen die boven me tv staat
sommige kabels kan je namelijk voorzichtig uitelkaar trekken
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Man, dan heb je nog een hele 2e fase van dat spel te gaan zou ik zeggen! Monkey fight zit volgens mij onder party games. Er zit ook een golf modus op die ook geinig is kan ik zeggenVerwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:15:
[...]
In welke monkey ball zitten al die games? Ik heb deel 1 voor de gamecube, maar dit nog nooit gezien??? Zitten die in deel 2 ofzo?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Meer info op GoNintendo: http://gonintendo.com/?p=8606 & stemmen kan bij Joystiq: http://www.joystiq.com/20...l-console-purchase-plans/.
[ Voor 17% gewijzigd door Hoedje op 15-11-2006 19:21 ]
ja is misschien ook beterTarin schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:52:
[...]
Waarom haal je niet gewoon een verlengkabeltje van een meter? Lijkt me veiliger dan een kabel van 30 euro mogelijk slopen..
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
http://video.google.nl/videoplay?docid=3094099115897654260
geen idee of deze dus al voorbij gekomen is in de afgelopen 66 topics
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Het is al voorbijgekomen denk ik, maar het is je vergeven.answer_man schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:27:
Net eff heerlijk zitten lachen hier
geen idee of deze dus al voorbij gekomen is in de afgelopen 66 topicsen nee, ik ga ze ook daar niet 'even' voor doorlezen
IGN vermeldt trouwens dat COD3 de beste fps bij de launch wordt. Slecht nieuws voor red steel?
- MetroidPrime
TopicstarterVorige week hadden Matt en Mark al in één van de filmpjes gezegd dat het jammer was dat Red Steel niet dezelfde controls als COD3 en MP3 gebruikt. Ik denk dat dat ook het grootste minpunt van Red Steel zal zijn, om je 180 graden te draaien ben je in Red Steel wel een tijdje bezig, terwijl dat in MP3 en COD3 net zo snel gaat als normaal gesproken in een FPS.zezke schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:33:
[...]
Het is al voorbijgekomen denk ik, maar het is je vergeven.
IGN vermeldt trouwens dat COD3 de beste fps bij de launch wordt. Slecht nieuws voor red steel?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
in de openingspost staat een lijnk waarmee je alle 66 topics in 1 keer kan doorzoekenanswer_man schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:27:
Net eff heerlijk zitten lachen hier
geen idee of deze dus al voorbij gekomen is in de afgelopen 66 topicsen nee, ik ga ze ook daar niet 'even' voor doorlezen
Enkele foto's/scans van discs, doosjes en handleidingen:
http://www.wiigamer.nl/article/5297p1.html
http://www.wiigamer.nl/article/5299p1.html
Ignorance Is Bliss
Ik weet niet of er zoveel rek in de graphics zit bij de Wii. Het zou goed kunnen dat het uiteindelijk nooit hoger komt dan RE4. Wat ik niet zo heel erg vind, maar toch..
Een scan dus, van een brochure die groter is als A4, daarom zijn niet alle pagina's even recht.-Sander schreef op woensdag 15 november 2006 @ 08:15:
[...]
Zou je daar misschien een scan of foto van kunnen plaatsen?
Klik: http://www.van-baaren.com/Wii/Wii-brochure.pdf

Nothing beats a cold Coca Cola Light on a Hot Summer Day ;-)
- MetroidPrime
TopicstarterJe maakt nu een grote denkfout. Je verwart de API die Nintendo beschikbaar stelt voor developers met de specs van de console. De Wii API is een superset van de Gamecube API, dus zal het ontwikkelen voor beide consoles heel veel in gemeen hebben. Dat heeft echter helemaal niets met de specs te maken.Jerox schreef op donderdag 16 november 2006 @ 00:59:
ik zat te denken. Nintendo roept vaak hard dat de Wii op de GC lijkt ook qua ontwikkeling. Ik heb nog nooit iemand met harde cijfers zien komen hoe veel sterker de Wii is over de GC.
Er zijn nu al beelden van spellen die effecten gebruiken die op de Gamecube niet mogelijk waren, zoals bijvoorbeeld HDR en andere lichteffecten. De Wii zal dus op grafisch gebied wel degelijk de Gamecube voorbij gaan.Ik weet niet of er zoveel rek in de graphics zit bij de Wii. Het zou goed kunnen dat het uiteindelijk nooit hoger komt dan RE4. Wat ik niet zo heel erg vind, maar toch..
ExciteTrucks 8.0
Tony Hawk's Downhill Jam 7.0
ExciteTrucks schijnt erg mooi te zijn en ook erg leuk. Alleen de multiplayer is heel kaal, waardoor je dat niet veel gaat doen.
Tony Hawk viel een beetje tegen. Het was wel leuk, maar de controls waren niet helemaal goed uitgebalanceerd en ook de graphics vielen aardig tegen.
Wat me trouwens opvalt bij het lezen van de reviews van de multi-console games, is dat de Wii versie er uiteindelijk altijd afkomt als het kleine broertje van. Ook doen de Wii games nog niets, wat ook niet met de analoge sticks zou kunnen op de andere systemen. Ik krijg het idee dat de wii-mote op dit moment nog niet heel veel toevoegt aan spellen. Alleen bij Monkey Ball werd het als een groot pluspunt gezien. Bij de anderen was het leuk, maar niet leuker dan wanneer je het met de sticks zou spelen.
De launchgames krijgen trouwens tot nu toe wel aardig hoge cijfers moet ik zeggen. 6 reviews inmiddels en er zit er nog niet 1 onder de 7. Dat is best wel netjes voor een launch lineup.
uhm...
Ik wacht overigens nog wel op de Red Steel review. Ben erg benieuwd wat voor cijfer die krijgt.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik vraag me af waarom hij hier niet bij launch beschikbaar is. Volgens mij hoeven ze er niets meer aan te doen lijkt me. Een 6,8 valt me trouwens wel tegen. Mijn verwachtingen waren erg hoog van dit spel na het lezen van de impressies.Willybubba schreef op donderdag 16 november 2006 @ 08:50:
Mwah, Gamespot geeft Excite Truck een 6,8... Waarom komt die trouwens in de VS WEL bij launch, en hier NIET? Zou het kunnen dat ze voor Europa er online multiplayer in gaan proppen ofzo?
Ik wacht overigens nog wel op de Red Steel review. Ben erg benieuwd wat voor cijfer die krijgt.
uhm...
Denk dat dat ook komt doordat het allemaal nog nieuw is. Voor FPS games is het voordeel snel duidelijk maar ook daar kunnen de controls wisselen (COD3 vs Red Steel). Ik denk dat de niet de volgende lading, maar die daarna echt nieuwe dingen gaan brengen (volgende lading is betere implementatie van bestaande aanpak denk ik).Smoonshine schreef op donderdag 16 november 2006 @ 08:31:
Wat me trouwens opvalt bij het lezen van de reviews van de multi-console games, is dat de Wii versie er uiteindelijk altijd afkomt als het kleine broertje van. Ook doen de Wii games nog niets, wat ook niet met de analoge sticks zou kunnen op de andere systemen. Ik krijg het idee dat de wii-mote op dit moment nog niet heel veel toevoegt aan spellen. Alleen bij Monkey Ball werd het als een groot pluspunt gezien. Bij de anderen was het leuk, maar niet leuker dan wanneer je het met de sticks zou spelen.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Een Final Fantasy 7 remake (dat hoop ik zowiezo dat die er OOIT komt)
Lekker met Cloud's zwaard zwaaien
[/droom modus]
Nintendo StoreDue to high demand, our initial allotment of the Wii Component Video Cables has been depleted. We expect to begin shipping again the week of November 28, 2006.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
uhm...
Verwijderd
gelukkig zit die bij mn pre-order kitIcelus schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:06:
Wii Component-kabel uitverkocht
[...]
Nintendo Store
Overall Comment
The Legend of Zelda: Twilight Princess is a very rare experience. It’s a game where all of the pieces seem to fall into place in just the way necessary to create so seamless, so addictive, so unique an experience that it just feels right from start to finish. Apart from the classic Zelda action, of which there is plenty—more than ever before—in the game, Twilight Princess introduces some truly innovative gameplay elements and improves upon existing ones with an uncommon level of polish and attention. The game is simply overflowing with creativity; with its brilliantly-designed dungeons, legendary boss battles, engaging storyline, and rich cast of characters, it easily surpasses nearly every other game in its genre.
That said, some people are concerned primarily about its contentious graphical presentation; the sometimes-blurry textures. Do they hurt the overall appearance of the game? Yes. Perhaps the most important question, however, is whether they hurt the game enough to place it below the status of other “ten out of ten” legendary games. Here, the answer is a resounding “no.” The Legend of Zelda: Twilight Princess is one of the greatest videogames ever created. It isn’t perfect—no game can make that claim—however, Twilight Princess is head and shoulders above nearly every other game I have ever played. It’s indubitably better than Ocarina of Time. It blows away The Wind Waker. And it has a sense of personality and careful balance that instill the player with a serious drive to complete it—something that many other very long adventure games, such as Oblivion, lack.
This is the first game that I have ever awarded a 10 in my six years as a reviewer, and for good reason. The Legend of Zelda: Twilight Princess is one of the defining videogames of our time. It is unquestionably one of the finest games ever released, and it is one that any gamer should experience regardless of the circumstances.
Gameplay: | 10.0/10.0 |
Presentation: | 9.5/10.0 |
Value: | 10.0/10.0 |
Fun Factor: | 10.0/10.0 |
Final Score: | 10.0 |
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Staan wel interessante stukken in:
Was making a console that would cost $250 or less the goal from the start?
Miyamoto: Originally, I wanted a machine that would cost $100. My idea was to spend nothing on the console technology so all the money could be spent on improving the interface and software. If we hadn't used NAND flash memory [to store data such as games and photos] and other pricey parts, we might have succeeded.
Foto's van de handleiding zitten er ook bij, Klik hier!
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Meest gewaagde quote die ik tot nu toe ben tegengekomen, wetende dat Ocarina of Time nog altijd aanzien wordt als Best Game Ever. Ik ben benieuwd om zelf de full versie te kunnen spelenTwilight Princess is head and shoulders above nearly every other game I have ever played. It’s indubitably better than Ocarina of Time
Je zou toch verwachten dat er ook veel mensen bij die gamespeciaalzaak zouden preorderen.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik vind het geven van een 10 altijd een beetje vreemd. Alsof er geen enkele betere game is. Zelda TP _is_ een goeie game en heeft inderdaad een grote funfactor. Maar een 8,5 of 9 was toch meer op z'n plaats geweest in mijn ogen. Immers, niks is perfect!Vanitas schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:36:*Zelda-verhaal knip*
Gameplay: 10.0/10.0 Presentation: 9.5/10.0 Value: 10.0/10.0 Fun Factor: 10.0/10.0 Final Score: 10.0
Verwijderd

Weet niet hoe het bij de MM is maar denk dat het daar ook wel zal mee vallen uiteindelijk.
Ik sta gelukkig bij de BS op plekje 3.
Ik kijk echt uit naar de launch ben heel erg benieuwd.
Met betrekking tot het Zelda vehaal, nu wil het spel alleenmaar meer hebben en spelen.
Kan niet wachten tot het zover is.
Dat zou beteken dat je _nooit_ een 10 zou kunnen geven, immers niets is perfect_the_crow_ schreef op donderdag 16 november 2006 @ 16:24:
Ik vind het geven van een 10 altijd een beetje vreemd. Alsof er geen enkele betere game is. Zelda TP _is_ een goeie game en heeft inderdaad een grote funfactor. Maar een 8,5 of 9 was toch meer op z'n plaats geweest in mijn ogen. Immers, niks is perfect!
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Dat snap ik. Maar ik vind dat er vaak schromelijk overdreven wordt met beoordelingen. Is een 9 dan te min of iets dergelijks? Mensen kijken imho gewoon teveel met een gekleurde bril naar een spel.Hankey schreef op donderdag 16 november 2006 @ 16:30:
Dat zou beteken dat je _nooit_ een 10 zou kunnen geven, immers niets is perfect. Een 10 als score voor een spel wil gewoon zeggen dat het een geweldig spel is. Zo kreeg bijvoorbeeld Ocarina Of Time van IGN een 10, maar dat spel is verre van perfect. Toch is het een geweldig spel (zeker in die tijd) en daarom is het wmb. een 10 waardig...
Dat wil echter niet zeggen dat ik de game niet geweldig leuk vond en zelfs de beste game (van wat ik gespeeld heb) op de Wii.
Overigens ik had het met een vriend over Mario Kart (omdat Mario Kart 64 binnenkort naar de Wii komt). Maar eigenlijk vonden we die battlemode veel leuker, en hebben we ook veel meer gespeeld dan die van de Gamecube versie.
Anyway, wat nou het doel was van deze post weet ik niet

* Hoedje kan echt niet meer wachten
That said, some people are concerned primarily about its contentious graphical presentation; the sometimes-blurry textures. Do they hurt the overall appearance of the game? Yes. Perhaps the most important question, however, is whether they hurt the game enough to place it below the status of other “ten out of ten” legendary games. Here, the answer is a resounding “no.” The Legend of Zelda: Twilight Princess is one of the greatest videogames ever created. It isn’t perfect—no game can make that claim—however, Twilight Princess is head and shoulders above nearly every other game I have ever played.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Verwijderd
edit: ok, ik heb maar even opgebeld, en ze vertelde dat ze daar net pas voor het eerst van had gehoord. Ik sta dus waarschijnlijk 1e bij de BS in Driebergen.
Ja, die Zelda review heeft mij overtuigd. Ik kan niet wachten tot volgend jaar, ik móet hem hebben voor de kerstvakantie
Weet iemand of winkels zoals de Bartsmit wel component kabels krijgen?
edit2: nu ik het zeg, is er ubehaupt bekend waar/hoe je in Nederland aan Wii Component kabels komt?
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2006 17:29 ]
Volgens mij krijg je dan van te voren een mailtje dat je kan bestellen. Er word niks achtergehouden ofzoiets.Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 17:06:
Heeft iemand enig idee wat er gebeurd als je een Wii reserveert op de Bartsmit site?
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Dan krijg je een mailtje als je echt kan bestellen, je hebt dus geen "echte" preorder.Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 17:06:
Heeft iemand enig idee wat er gebeurd als je een Wii reserveert op de Bartsmit site?
Verwijderd
bron"Aonuma: I was getting messages sent to my mobile phone with instructions as to what should be changed! I'd be on the train to work in the morning, when my mobile would beep and there'd be a message from Miyamoto-san: "About that feature we were discussing..."! (laughs)"
"Aonuma: And it wouldn't just be one; I was getting four, one right after the other! I kept willing the train to get there faster, thinking: "I've got work to do!" What I heard later was that somehow when Miyamoto-san had been sending those messages, he'd actually been in an important meeting!"
Vanitas schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:36:
Er zijn weer een paar Zelda:TP reviews bijgekomen, waaronder deze.
[...]
Gameplay: 10.0/10.0 Presentation: 9.5/10.0 Value: 10.0/10.0 Fun Factor: 10.0/10.0 Final Score: 10.0
The Wind Waker was initially criticized for its cartoony graphical style, but even most critics agreed upon one point: the characters in the game were much more expressive than those in Ocarina. Of course, this is merely a result of better technology, but some people were worried that Twilight Princess’ return to a darker, more realistic style would hamper emotional expression and parasocial connection with the game’s NPCs.
Fortunately, this is not at all the case; in fact, Twilight Princess’ characters are more colorful than even those in The Wind Waker. Link is highly emotive in his facial expressions, and the non-player characters even share their feelings through regular gestures. All told, the characters in Twilight Princess are more human and believable than any thus far in the series. In this way, Twilight is head and shoulders above Ocarina.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
De bedrijfsleider melde mij dat elke Intertoys maximaal 5 consoles krijgt. Dat kan ik dus wel schudden.
Toch baal ik wel van de reviews:
The overall visual and aural quality of Excite Truck comes in somewhere on the low end of my expectations. Sure, the game runs in widescreen at 480p and has a solid frame rate, but aside from the ok-looking car models, everything about the game is pretty ugly at best.
Gamespot
De 360 launch games waren ook niet allemaal best, maar lelijk was het allemaal niet. Elke launchgame was al iets verder dan de vorige generatie. De Wii lijkt nog een extra stap terug te doen.Unfortunately, the disappointment continues with Excite Truck's graphics. The tropical Fiji paradise and lush Canadian wilderness would have looked outstanding had the game been released several years ago. Nintendo should have beefed things up by dropping some more attractive scenery into the mix, but most of the courses are about as plain looking as an undressed turkey sandwich.
Gamedaily
Nouja, we zien het wel. Ik heb beneden een grote HD-TV, en boven een kleine 4:3 beeldbuis. Denk dat dat de beste locatie voor de Wii wordt.
[ Voor 89% gewijzigd door PWM op 16-11-2006 20:02 ]
- MetroidPrime
TopicstarterDat is wel weinig aangezien een filiaal van Bart Smit bij mij in de buurt er minstens 45 krijgt. Aangezien Bart Smit en Intertoys allebei onderdeel van Blokker zijn, vind ik het vreemd als Intertoys filialen er zo weinig zouden krijgen.PWM schreef op donderdag 16 november 2006 @ 19:52:
Ik was bij de Intertoys om te kijken of er nog wat te regelen viel.
De bedrijfsleider melde mij dat elke Intertoys maximaal 5 consoles krijgt. Dat kan ik dus wel schudden.
Laten we het hopenMetroidPrime schreef op donderdag 16 november 2006 @ 19:58:
[...]
Dat is wel weinig aangezien een filiaal van Bart Smit bij mij in de buurt er minstens 45 krijgt. Aangezien Bart Smit en Intertoys allebei onderdeel van Blokker zijn, vind ik het vreemd als Intertoys filialen er zo weinig zouden krijgen.
Huh en je had je preorder opgezegd: PWM in "Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic..."PWM schreef op donderdag 16 november 2006 @ 19:52:
Ik was bij de Intertoys om te kijken of er nog wat te regelen viel.
* Hoedje vindt dat niet zo slim
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Klopt. Stom inderdaad. Was even het vertrouwen kwijt in de nieuwe controller. Nu de eerste reviews binnen druppelen heb ik daar weer vertrouwen inHoedje schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:00:
[...]
Huh en je had je preorder opgezegd: PWM in "Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic..."
* Hoedje vindt dat niet zo slim
Maar zoals gezegd, ik heb geduld. Ik heb ook nog een 360 en Gamecube om me te vermaken.
/EDIT
Overigens had ik de pre-order al een paar dagen daarvoor opgezegd.
[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 16-11-2006 20:07 ]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
zou het voornamelijk voor zelda doen...
Hajimete no Wii is gewoon Wii Play (met het Duck Hunt achtige Wii Shoot als onderdeel ja), en daarnaast regiogebonden dus zul je een Japanse Wii daarvoor moeten hebben.ari3 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:02:
Play-Asia heeft nu haar prijzen bekend gemaakt voor de Japanse Wii, accessoires and spellen. De console is duurder dan in Europa, maar vooral kabels en controllers zijn veel goedkoper. Deze is met name interessant: Hajimete no Wii (Duck Hunt!) + Wiimote voor € 47. De component kabel kost € 20.
Als je alleen Zelda gaat spellen moet je lekker voor 50,- een Gamecube op de kop tikken.Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:11:
Wii pre-orderen of een 2e hands gamecube kopen???...
zou het voornamelijk voor zelda doen...
Verwijderd
bedankt, zal er veel merkbaar verschil zijn op de besturing na dan...
het formaat van hyrule zal op zo'n klein schijfje toch wel een heel verschil zijn...
Dat ben ik niet met je eensPWM schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:21:
[...]
Als je alleen Zelda gaat spellen moet je lekker voor 50,- een Gamecube op de kop tikken.
And you know what? It's all crap. If you have the means to buy Twilight Princess for Wii and you still get it for GameCube, you are a fool. And I state that without meaning to suggest that the GCN iteration is flawed - it isn't. It's an amazing swan song for Nintendo's older system, so if you've got no other option you're still golden. But that said, it's not as good as the Wii incarnation. In fact, were it up to me and not Nintendo (and in my dreams, it is), I'd have scrapped the GCN build altogether, forcing everyone to exclusively buy the Wii version. Honestly, Nintendo gave you five good years with GameCube; it's time to move on.
Kan zijn, maar dan betaald je dus ruim 200,- extra voor 1 game, beetje zonde nietHoedje schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:28:
[...]
Dat ben ik niet met je eens. Neem bijv. Matt van IGN:
[...]
- MetroidPrime
TopicstarterHij zegt nergens dat als hij een Wii zou kopen hij alleen Zelda koopt.PWM schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:45:
[...]
Kan zijn, maar dan betaald je dus ruim 200,- extra voor 1 game, beetje zonde niet
Eens.MetroidPrime schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:52:
[...]
Hij zegt nergens dat als hij een Wii zou kopen hij alleen Zelda koopt.
Je moet een afweging maken. Haal ik 1 keer in het jaar een game, of verwacht ik meer te doen? Wil je het nieuwste van het nieuwste, of maakt dat niks uit.
Als het niks uitmaakt kan je een Gamecube kopen met 30 spellen op marktplaats. Wil je wel bij blijven met nieuwe releases, dan de Wii.
Maar tegenwoordig zijn die reviewers wel gewend aan 2e generatie 360 graphics. En ondanks dat je je nog zo voorhoudt om niet te vergelijken op graphics, doe je dat (onbewust) toch wel. Wat ik tot nu toe op graphics gebied van de Wii heb gezien, valt mij op een enkele uitzondering na, ook aardig tegen. Het is niet beter en in sommige gevallen zelfs slechter dan de Cube. Op een sterker systeem hoor je mooiere plaatjes te zien. En als dat niet zo is, dan valt dat tegen.PWM schreef op donderdag 16 november 2006 @ 19:52:
Toch baal ik wel van de reviews:
[...]
De 360 launch games waren ook niet allemaal best, maar lelijk was het allemaal niet. Elke launchgame was al iets verder dan de vorige generatie. De Wii lijkt nog een extra stap terug te doen.
Nouja, we zien het wel. Ik heb beneden een grote HD-TV, en boven een kleine 4:3 beeldbuis. Denk dat dat de beste locatie voor de Wii wordt.
Niet dat de spellen dan niet leuk zijn, maar ik denk dat het voor sommige reviewers gewoon meer tegenvalt dan ze eigenlijk voor zichzelf hadden bedacht. Ik kan me van mezelf ook wel voorstellen dat wanneer ik eerst GoW op de X360 speel en daarna overga op COD3 op de Wii, dat dat even slikken is.
uhm...
Graphics zijn en blijven ondergeschikt aan de gameplay. Echter, wat over 5 jaar? Accepteer je het dan nog? Als je mobiele telefoon betere beelden uitpoept, denk je dat nog Gameplay FTW, of begin je dan een beetje te twijfelen? Wat als het effect van de Wii-Mote is uitgewerkt, dat elk genre wel een origineel Wii-Mote game heeft gehad, zou je dan ook niet betere gfx willen?Smoonshine schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:59:
[...]
Maar tegenwoordig zijn die reviewers wel gewend aan 2e generatie 360 graphics. En ondanks dat je je nog zo voorhoudt om niet te vergelijken op graphics, doe je dat (onbewust) toch wel. Wat ik tot nu toe op graphics gebied van de Wii heb gezien, valt mij op een enkele uitzondering na, ook aardig tegen. Het is niet beter en in sommige gevallen zelfs slechter dan de Cube. Op een sterker systeem hoor je mooiere plaatjes te zien. En als dat niet zo is, dan valt dat tegen.
Niet dat de spellen dan niet leuk zijn, maar ik denk dat het voor sommige reviewers gewoon meer tegenvalt dan ze eigenlijk voor zichzelf hadden bedacht. Ik kan me van mezelf ook wel voorstellen dat wanneer ik eerst GoW op de X360 speel en daarna overga op COD3 op de Wii, dat dat even slikken is.
We zien het wel. 249,- is niet teveel geld om het te proberen.
Wat zijn graphics. Waar moeten ze naartoe gaan. Is de richting die MS en sony opgaan een goede. Moet alles alleen maar beter en beter eruit zien. Heeft fotorealisme nut in een spel of spelen we hem dan juist niet meer omdat het er te echt en dus eng uit ziet.PWM schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:09:
[...]
Graphics zijn en blijven ondergeschikt aan de gameplay. Echter, wat over 5 jaar?
Over 5 jaar zit je nog altijd met hetzelfde. Snes games zijn en blijven mooi (vooral de laatste generatie). Dus waar ligt het probleem. Is dat graphics. Is dat gameplay. Of is dat de console in zijn compleetheid.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Dit topic is gesloten.