Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 67 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.580 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

fZeroNewbie schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 01:49:
Rgb vs composite maakt zeker wel verschil uit, ook zonder progressive scan. Bij RGB heb je een betere scheiding van de kleuren waardoor het er (meestal) beter uitziet. Bij composite heb je vaak een blur over het beeld heen omdat de kleuren in elkaar overlopen. De tuner van de tv is daarnaast natuurlijk van grote invloed op het beeld. RGB kan soms wel karteliger overkomen dan composite.

Het beste blijft natuurlijk zonder twijfel component! Maar ik beschik helaas niet over een tv die dat ondersteund.
MP heeft het over component video. Niet over composite. Progressive scan wordt volgens mij altijd alleen maar over component beschikbaar gemaakt. Progressive scan over composite bestaat dus uberhaupt niet voor de Wii.

Ik denk trouwens dat ik gewoon voor een RGB kabel ga. Wordt me iets teveel gehannes om dat over DVI binnen te krijgen. Plus dat ik daarbij dan mijn DVD-speler, PC en Wii dan over 1 dvi poort moet laten gaan. Heb geen zin in dat eeuwige wisselen. Als ik over een paar jaar een TV koop met wel component ingangen, dan haal ik er dan wel een component kabel bij.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

IGN heeft wiisports en Trauna center gereviewed. Wiisports een 7,5 (:D) en Trauma center een 8,0. Klinkt zeer goed, alleen jammer dat trauma center niet in widescreen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 18:58:
Onze gebeden zijn verhoord:
Component
http://www.computerandvid...ens/screenshot_164340.jpg

Scart RGB kabel maar ZONDER!! aansluiting voor externe speakers/versterker, dat moet dus via de TV..
http://www.computerandvid...ens/screenshot_164343.jpg

Daarnaast de VC, Wiimote en Nunchuck verpakkingen die in europa wat mooier zijn als in de US!
http://www.computerandvid...le.php?id=149070&skip=yes
dat is nog eens een mooie verpakking. Mij hoor je niet klagen :). Nu maar hopen dat alle kabels ook effectief te koop zijn in men favo winkel.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier 4 verschillende kabels van de xbox 360 (mag je dat woord hier wel gebruiken?)
Radio Frequency (nes days..):
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knorrry/data/kabels/01_RadioFrequency.jpg
Composite (huidige days):
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knorrry/data/kabels/02_Composite.jpg
S-Video (nooit days?):
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knorrry/data/kabels/03_SVideo.jpg
Component 480p (wat huidige days zou moeten zijn.., en kan als je genoeg geld/geluk hebt):
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knorrry/data/kabels/04_Component480p.jpg
En Component 720p wat sommige al hebben (maar de wii niet, morgen days voor de Wii'ers):
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knorrry/data/kabels/05_Component720p.jpg

Edit: Wat ik persoonlijk nog kan toevoegen aan de voordelen van RGB-Scart tov. Composite is dat de kleuren véél mooier zijn, je hebt écht zwart écht wit écht rood etc. En omdat de kleuren minder "bloeden" hou je er ook nog een scherper beeld aan over.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2006 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Captain N schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 05:07:
Voor als je de officiële Nunchuck te mooi vindt, brengt Intect je deze:

[afbeelding]

:r
Ook heel professioneel dat ze die SD-card sleuvel showen met Sony Memory Sticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max|Burn schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 03:28:
[...]
Dat is dan ook waarschijnlijk een goedkopere beamer die meer voor presentaties bedoeld is. (Want veel mensen kopen de goedkopere instapbeamers als film beamers)
Ja, ik heb inderdaad een goedkope beamer. Maar op mijn werk hebben we rijsimulatoren met de best mogelijke beeldkwaliteit en die zitten ook nog eens 240 graden om je heengevouwen en daar word ik ook misselijk van. Het zal wel niet aan mij besteed zijn.
fuzzyeyebrows1 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 08:23:
IGN heeft wiisports en Trauna center gereviewed. Wiisports een 7,5 (:D) en Trauma center een 8,0. Klinkt zeer goed, alleen jammer dat trauma center niet in widescreen is.
Alles zou toch breedbeeld worden? Werkt het spel dan wel goed als je het op een breedbeeldtv uitrekt naar 16:9 formaat of kan je dan niet meer goed sturen omdat het beeld dan uitgerekter is dan bedoeld is?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2006 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

CNet heeft de Wii als apparaat trouwens gerievew en ze geven hem een 8. Ter vergelijk, de Xbox360 krijgt een 8,4 en de PS3 een 8,8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Dat zal wel komen, omdat het enigszins gepoort is van de DS versie. Die is ook niet in breedbeeld en anders moesten ze er scherminformatie bij verzinnen. Wel waardeloos, je mag toch eigenlijk wel verwachten dat een spel tegenwoordig breedbeeld ondersteund.

Uit de CNet review
Controller eats batteries
Dit is de eerste keer dat ik dit hoor. Bedoelen ze hier dat het ding batterijen gebruikt in plaats van een accu, of dat de batterijen toch sneller leeg zijn dan verwacht?

Nou ja, ik haal gewoon een paar stevige oplaadbare batterijen. Moet voldoende zijn dacht ik toch.

[ Voor 40% gewijzigd door Smoonshine op 14-11-2006 09:46 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:23:
Zo, 2 wii's gepre ordered en 50 euro aanbetaald per console. Enige nadeel is dat ik pas de 15e december het restant van het geld heb, maar dat leen ik wel even van mijn broer O-)

Ik krijg ze gegarandeerd, die gameshop had er 20 zeker en ze waren nog niet allemaal gepre-ordered. Zijn er mensen die interesse hebben in de naam van de shop (midden van het land)? Dan post ik hem hier zodat jullie ook nog een pre order kunnen plaatsen.

Is het ook verstandig pre orders voor games te maken of niet?
Snoekie,

Kun je me nog even die naam van die winkel doorgeven. Wil er toch wel erg graag één op launch day ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

Smoonshine schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:40:
Dat zal wel komen, omdat het enigszins gepoort is van de DS versie. Die is ook niet in breedbeeld en anders moesten ze er scherminformatie bij verzinnen. Wel waardeloos, je mag toch eigenlijk wel verwachten dat een spel tegenwoordig breedbeeld ondersteund.

Uit de CNet review

[...]

Dit is de eerste keer dat ik dit hoor. Bedoelen ze hier dat het ding batterijen gebruikt in plaats van een accu, of dat de batterijen toch sneller leeg zijn dan verwacht?

Nou ja, ik haal gewoon een paar stevige oplaadbare batterijen. Moet voldoende zijn dacht ik toch.
Ze bedoelen dat de batterijen sneller leeg zijn dan verwacht. Heb gelukkig al plenty goede oplaadbare batterijen dankzij de digitale camera :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Whoops, bij mij laadt 'ie die pic van die lelijke 3rd party Nunchuck uit m'n cache, vandaar dat ik niet in de gaten had dat je niet direct kunt linken. Hier is 'ie nog een keer, vanaf een wel direct linkbare bron (Walmart.com).

Afbeeldingslocatie: http://i.walmart.com/i/p/00/80/49/26/05/0080492605615_500X500.jpg

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 18:58:
Daarnaast de VC, Wiimote en Nunchuck verpakkingen die in europa wat mooier zijn als in de US!
http://www.computerandvid...le.php?id=149070&skip=yes
ligt het nou aan mij dat ik hem niet kan zien :?

iemand misschien een andere link :?

zal wel aan het filter liggen op het werk |:(

edit:
dankjewel boeboe maar die wordt helemaal geblokkeerd hiero :( zal wel wachten tot ik thuis ben

[ Voor 11% gewijzigd door 4ourty2 op 14-11-2006 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2006/20061113.jpg

Penny-Arcade heeft trouwens een interessante rant betreffende de Zelda graphics. Goed leesmateriaal.
Op gamespy heeft ook al een zelda review klaar

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Waarom kan ik Wii - Play niet vinden op de bartsmit.nl website? Wii-Play is toch ook een game met allemaal geinige spelletjes + een Controller?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 11:36:
Waarom kan ik Wii - Play niet vinden op de bartsmit.nl website? Wii-Play is toch ook een game met allemaal geinige spelletjes + een Controller?
Ik denk dat ze een tik fout hebben gemaakt, en dat dit is wat je zoekt:
http://www.bartsmit.com/s...nuID=274&productID=141874
Wii Sports wordt namelijk helemaal niet los verkocht in Europa/US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Uh.. hu?

Er is een game genaamd Wii Play daarbij krijg je ook een Controller.
Er is ook een game, Wii Sports, daar krijg je ook een Controller bij, maar Wii Sports zit al bij de Wii in. Dus daarom mijn vraag, waar is Wii Play.

Leek me leuk om te doen, krijg je meteen een 2e controller erbij.

http://www.gamevillage.nl/showthread.php?t=159245

Dit ga ik waarschijnlijk kopen,

Nintendo Wii & Wii Sports + Controller. €249,95.
Wii Component Cable. €29,95
Wii Zelda Twilight Princess. €59,95
Wii Play €49,95

Zo'n 390 euro, 40 euro korting, 350 euro dus, das best veel. Nou ja. Misschien dat die component kabel later weer terug gaat.

[ Voor 37% gewijzigd door MrVegeta op 14-11-2006 12:02 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:39:
CNet heeft de Wii als apparaat trouwens gerievew en ze geven hem een 8. Ter vergelijk, de Xbox360 krijgt een 8,4 en de PS3 een 8,8.
Ik vind die vergelijkingen altijd zo lomp. We hebben het over game consoles en dan gaan ze over dingen als hdd's en br praten dat dat een voordeel is, dat heeft niks met het apparaat als game console te maken. Ja logisch dat de Wii minder goed scoort als je geen hdd, HD of br/hddvd hebt maar maakt dat de wii minder als game console?

Zelfde voor de controller. Zeggen ze het kost even tijd om te wennen. Ja duh? als ik met een normale controller speel moet ik zelfs ff wennen aan de controlls nogal fucking logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bij de PU was het helemaal erg. Ging over de "war" tussen de Xbox en de PS3. De punten die het gelijk trok waren dat de PS3 stiller is en dat de voeding kleiner is (oid). Gaat ook nergens over.

Consols kan je maar op 1 ding meten, "Plezier" en dat is voor iedereen anders. Iemand kickt er op om zo'n hoog mogelijke realistische beelden te krijgen tijdens een race spel en de ander vindt het heel erg leuk om in de game te duiken dmv een speciale controler die (misschien) net wat meer gameplay geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Sterrencatalogus update!!!
  • 4500 - Pac Pix
  • 4000 - Animal Crossing
  • 4000 - Viewtiful JoeViewtiful Joe: Red Hot Rumble
  • 3700 - Tales of Phantasia
EDIT: Ik heb zelf Viewtiful Joe besteld(uiteraard pas nadat ik het hier gepost had), maar ik vraag me af of dat wel zo verstandig is geweest. De omschrijving is van Viewtiful Joe, maar het plaatje is van Viewtiful Joe Red Hot Rumble. Hopelijk hebben ze alleen het verkeerde plaatje gebruikt en is het inderdaad Viewtiful Joe.

[ Voor 56% gewijzigd door MetroidPrime op 14-11-2006 12:40 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MrVegeta schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 11:52:
Ik waarschijnlijk kopen,

Nintendo Wii & Wii Sports + Controller. €249,95.
Wii Component Cable. €29,95
Wii Zelda Twilight Princess. €59,95
Wii Play €49,95

Zo'n 390 euro, 40 euro korting, 350 euro dus, das best veel. Nou ja. Misschien dat die component kabel later weer terug gaat.
40 euro korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

The_DoubleU schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:07:
JvS, die screenshots van jou brengen me in verwarring.
Composite video = Scart aansluiting? En dat geeft zo'n slecht beeld?
Nee, scart is een soort universele plug waar wel drie (soms 4) soorten videodoorheen kunnen:

Oplopend in kwaliteit:
- Composite (een kanaal voor alles),
- S-video (Kleur en lichtsterkte gescheiden, ook wel Y/C genoemd)
- RGB (De drie kleuren gescheiden)

Daarnaast kan er ook nog audio door heen, en alles ook nog eens twee kanten op :). Component hoort officieel niet door een scartkabel te gaan, (maar het kan technisch wel, maar kan je vergeten). Je moet dus onderscheid maken tussen die manieren van videosignaal versturen en de plug die je gebruikt (scart is gewoon geen standaard).

Het verschil tussen composite en component is inderdaad groot. Nou is dat wel sterk uitvergroot omdat dit kleine lettertjes zijn, ingame is het veschil zeker zichtbaar, maar het beeld is niet "slecht". Waarschijnlijk heb je met al je consoles naar composite beeld gekeken zonder dat het echt storend was. het kan alleen nog heel veel beter dus :).

[ Voor 6% gewijzigd door JvS op 14-11-2006 12:32 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Vriendin werkt bij de Blokker. En krijgt 10% korting bij al die dochter filialen (oid), daar valt bv Mars Kramer, Bart Smit, E-Plaze etc onder :).

Ik ga trouwens proberen om een goed Component In signaal om te zetten naar goed VGA Out signaal. Kheb atm wat geld over dus kan ik de verschillende dingen proberen. Zoals eerder gezegt koop ik een Component Kabel (weet iemand met wat voor kabel de Wii wordt geleverd?).

Ik koop (waarschijnlijk) deze apparaten.

http://www.mcsnet.nl/
PC(VGA) naar component video (Y.Pb.Yr) (109 euro).
VGA naar Y Pb.Pr. component video( Progressive Scan Mode) converter. (of andersom).
Ondersteunt hardware mode for 640x480/60Hz.
Bij gebruik van software zoals PowerStrip(niet bijgesloten) kan een multi VGA mode ondersteunt worden van: 960x540/60Hz, 1280x720/60Hz of 1440x540/60Hz resoluties.

http://www.mcsnet.nl/
VGA naar RGB/S-video/composiet/component video converter (119 euro).
Uitgang voor RGB, S-video, composiet video, en component video(Y,Cb,Cr. (of andersom).
Plaats en afmeting, kwaliteit van het beeld op diverse wijzen instelbaar.
Geschikt voor de PC.

http://www.alternate.nl/
AVerMedia AVerTV Box 9 (129 euro).
Support all LCD/CRT/Plasma monitors
Y-Pb-Pr Input (via S-video/Component 2-in-1 Cable)
Progressive Scan
Provide user-friendly OSD (on screen display) to control functions
Fully functional infra-red remote control.

Deze 3 apparaten wil ik dus kopen en uit proberen of het werkt om goed Wii beeld op een TFT scherm te krijgen, degene die het het beste doet hou ik en de andere 2 gaan retour :).

[ Voor 73% gewijzigd door MrVegeta op 14-11-2006 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Argh, de fout in de Sterrencatalogus is gecorrigeerd en het bleek niet om Viewtiful Joe 1, maar om Viewtiful Joe: Red Hot Rumble te gaan. Ik vraag me af wat Nintendo gaat doen voor iedereen die besteld had toen de verkeerde naam en omschrijving in de catalogus stonden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan betaal je 400 euro!
Waarom koop je niet een Philips/Sony/Panansonic breedbeeld TV van 70cm met 480p voor hetzelfde geld?

De Wii wordt standaard geleverd met composite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 11:52:
Uh.. hu?

Er is een game genaamd Wii Play daarbij krijg je ook een Controller.
Er is ook een game, Wii Sports, daar krijg je ook een Controller bij, maar Wii Sports zit al bij de Wii in. Dus daarom mijn vraag, waar is Wii Play.

Leek me leuk om te doen, krijg je meteen een 2e controller erbij.
[...]
Heb je wel gelezen wat ik zeg?
Wii Sports wordt NIET los verkocht, en ook niet met/zonder controller erbij. Ze bedoelen waarschijnlijk dus Wii Play.

edit: lol, ok :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Oooh zo!

Ja ik weet dat Wii Sports niet los wordt verkocht :). Daarom staat ie samen met de Wii voor 249,95 :).

//edit. Aha, dus met de game Wii Sports bedoelen ze Wii Play, aangezien Wii Sports niet los wordt verkocht maar Wii Play wel.

Ik snap um :).

//edit2.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:00:
Dan betaal je 400 euro!
Waarom koop je niet een Philips/Sony/Panansonic breedbeeld TV van 70cm met 480p voor hetzelfde geld?

De Wii wordt standaard geleverd met composite.
Tja kost eerst even wat geld om te testen enzo, maar uiteindelijk kost het niet meer dan 130 euro. Heb ik er wel voor over om te Wii'en op mijn beamer. Anders moet ik nog een TV kopen. En dat wordt best wel klote om zo'n dikke/grote tv op me zolder te krijgen hoor.

//edit3. Over de AVerTV Box 9 wordt dit gezegt in een review,

"Connect your DVD player, VCR, game console (like Nintendo, Dreamcast, PlayStation 2, XBOX) or other devices with ease."
"An additional component input provides superior video quality from your game console."

Ik denk dat ik deze binnenkort ga bestellen bij Alternate.nl en dan maar een PS2/Xbox op me VGA Beamer aansluit om te kijken of het bevalt :).

[ Voor 111% gewijzigd door MrVegeta op 14-11-2006 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

MetroidPrime schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 12:14:
Sterrencatalogus update!!!
  • 4500 - Pac Pix
  • 4000 - Animal Crossing
  • 4000 - Viewtiful JoeViewtiful Joe: Red Hot Rumble
  • 3700 - Tales of Phantasia
misschien offtopic, maar Tales of Phantasia kan ik zeer sterk aanraden. Ik heb het een aantal maanden geleden gekocht en in 1 ruk uitgespeeld. Een stuk beter dan Tales of Symphonia op de cube, wat toch ook niet slecht was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Boeboe schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:09:
[...]

misschien offtopic, maar Tales of Phantasia kan ik zeer sterk aanraden. Ik heb het een aantal maanden geleden gekocht en in 1 ruk uitgespeeld. Een stuk beter dan Tales of Symphonia op de cube, wat toch ook niet slecht was :)
Het beste is nog dat er meer dan 400 in de catalogus staan. Als ik had geweten dat Viewtiful Joe een foutje was geweest, was ik waarschijnlijk ook voor Tales of Phantasia gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=26846144,noline]MrVegeta schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:05

Ik denk dat ik deze binnenkort ga bestellen bij Alternate.nl en dan maar een PS2/Xbox op me VGA Beamer aansluit om te kijken of het bevalt :).
Succes ermee, hoewel ik bang bent dat het resultaat je erg gaat tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:22
Ik snap het Composite/Component gedoe nog niet helemaal kan iemand me dat nog ff uitleggen? :P

Ik heb net ff handleiding van me tv erbij gepakt (een Panasonic TX-28PM11F) en daar staat in dat mijn tv 3 AV aansluitingen heeft. Daar staan dan dingen tussen als Audio/video-in/uit, RGB in, Q-link, S-video enzo. Geen composite en ook geen component. Of is component RGB-in ofzo? :P :S

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Gelukkig ben ik niet veel gewend, ik vindt Zelda OoT heeeel mooi op mijn tv, dus zolang het fatsoenlijk werkt is het voor missie geslaagt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ramon de Jesus schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:16:
Ik snap het Composite/Component gedoe nog niet helemaal kan iemand me dat nog ff uitleggen? :P

Ik heb net ff handleiding van me tv erbij gepakt (een Panasonic TX-28PM11F) en daar staat in dat mijn tv 3 AV aansluitingen heeft. Daar staan dan dingen tussen als Audio/video-in/uit, RGB in, Q-link, S-video enzo. Geen composite en ook geen component. Of is component RGB-in ofzo? :P :S
Composiet zijn die drie tulpstekkers, waarschijnlijk wordt met Audio/video-in composiet bedoelt. Je bent waarschijnlijk een stuk beter af met RGB-scart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel mensen die het verschil niet weten en niet kennen zullen simpelweg de composiet kabel+scart verloopje aansluiten en daar de komende 3-4 jaar mee gaan gamen.

Als je echter iets betere beeldkwaliteit wilt hebben koop je een RGB-scart kabel, de kleuren worden gescheiden doorgegeven dus krijg je geen uitloop/bleeding zoals dat heet. Hierdoor wordt het beeld ook scherper. bijna alle TV's die na 2000 gebouwd zijn hebben RGB ondersteuning.

Als laatste heb je component voor als je een HDTV/EDTV in bezit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

MetroidPrime schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:14:
[...]

Het beste is nog dat er meer dan 400 in de catalogus staan. Als ik had geweten dat Viewtiful Joe een foutje was geweest, was ik waarschijnlijk ook voor Tales of Phantasia gegaan.
Heb je VJ al besteld dan? Ben je niet tevreden met die andere VJ dan omdat je nu liever voor ToP gaat?

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:32:
Veel mensen die het verschil niet weten en niet kennen zullen simpelweg de composiet kabel+scart verloopje aansluiten en daar de komende 3-4 jaar mee gaan gamen.

Als je echter iets betere beeldkwaliteit wilt hebben koop je een RGB-scart kabel, de kleuren worden gescheiden doorgegeven dus krijg je geen uitloop/bleeding zoals dat heet. Hierdoor wordt het beeld ook scherper. bijna alle TV's die na 2000 gebouwd zijn hebben RGB ondersteuning.

Als laatste heb je component voor als je een HDTV/EDTV in bezit hebt.
Kan je het voor de leek zoals ik nog duidelijker uitleggen.
Ik koop dus straks die computer. Dan zit er een kabel bij, maar die is dus niet goed genoeg? Ik moet dus een scart kabel kopen?

Ik weet wat een scart kabel is, maar wat is dan een rgb-scart kabel? Is dat iets anders dan een normale scart kabel? Ik heb net zoals user MetroidPrime de Panasonic TX-28PM11F tv, dus je kan ons allebei in 1 keer helpen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Net even Gameplaza opgebeld (gamespeciaalzaak in Arnhem)
om te vragen hoeveelste ik eigenlijk op de preorder lijst sta.
Ik sta 25e op de lijst en heb toch redelijk vroeg een preorder gedaan (op de dag van de bekendmaking van de europese prijs etc.).
Maar gelukkig heb ik er 1 op de launchdag want ze krijgen er 50 op de launch :D
Begon al een beetje benauwd te krijgen toen ik hoorde dat ik 25e was hehe :P maar dit zijn er aardig wat want als ik zo hier lees dat sommige BS filialen soms zelfs minder wii's krijgen..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:50:
[...]

Kan je het voor de leek zoals ik nog duidelijker uitleggen.
Ik koop dus straks die computer. Dan zit er een kabel bij, maar die is dus niet goed genoeg? Ik moet dus een scart kabel kopen?

Ik weet wat een scart kabel is, maar wat is dan een rgb-scart kabel? Is dat iets anders dan een normale scart kabel? Ik heb net zoals user MetroidPrime de Panasonic TX-28PM11F tv, dus je kan ons allebei in 1 keer helpen :)
Deze RGB-SCART kabel heb je nodig.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit krijg je bij je Wii console:
Afbeeldingslocatie: http://www.coolsmartphone.com/images/stories/neuros/output-scart.jpg

om beter beeld te krijgen kun je dit kopen:
Afbeeldingslocatie: http://ec2.images-amazon.com/images/P/B000JJRV8Q.01._SS500_SCLZZZZZZZ_V36437228_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MetroidPrime schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:19:
Composiet zijn die drie tulpstekkers
Composiet is één tulpstekker, component maakt gebruik van 3 tulpstekkers. Maar misschien was je in de war omdat een composietkabel ook meestal een kabel eraan heeft hangen voor geluid en dan heb je 3 stekkers, namelijk nog twee voor het geluid. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:50:
Over een scartkabel kun je verschillende signalen versturen (geluid, composiet, RGB, s-video etc..), daarom heeft een scartkabel ook maarliefst 21 pinnetjes. Bij niet alle scartkabels zijn ook daadwerkelijk alle pinnen verbonden met elkaar. Veel goedkopere kabels hebben bv de RGB pinnetjes niet aangesloten (dat scheelt dus weer een paar adertjes door de kabel en dus kosten). Dat is dus het verschil tussen een RGB scartkabel en een niet RGB scartkabel.

[ Voor 49% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 14-11-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens of de intertoys dingen echt vasthoud?
Ik ben namelijk bang dat ze het ook gewoon verkopen aan nummer 30 op de lijst als die al om 9 uur voor de deur staat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

MetroidPrime schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:14:
[...]

Zal ik dan voor jou ToP bestellen? Aangezien ik 3905 sterren heb en er dus 95 tekortkom voor Red Hot Rumble....

Dus ik jouw VJ, jij mij ToP.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Richard schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:35:
[...]

Heb je VJ al besteld dan? Ben je niet tevreden met die andere VJ dan omdat je nu liever voor ToP gaat?
Ja, ik heb al Viewtiful Joe besteld. Er stond in de catalogus Viewtiful Joe en de omschrijving paste bij Viewtiful Joe 1, dus ik ben er van uitgegaan dat het ook over VJ1 ging. Het gaat echter om VJ: Red Hot Rumble, een spel dat, in tegenstelling tot VJ 1 en 2, erg slechte recensies krijgt.
GZ schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:04:
[...]

Zal ik dan voor jou ToP bestellen? Aangezien ik 3905 sterren heb en er dus 95 tekortkom voor Red Hot Rumble....

Dus ik jouw VJ, jij mij ToP.
Nee dat hoeft niet, maar toch bedankt voor het aanbod. Ik ga kijken of ik Nintendo kan overhalen om mij Viewtiful Joe 1 (of 2) te sturen aangezien het om een fout van hun kant gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 14-11-2006 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik ben momenteel toch wat huiverig om m'n sterren uit te geven. Ik zie het al gebeuren dat ze opeens een leuke bonus voor de Wii erin stoppen en ik net m'n sterren heb uitgegeven aan een spel om ze maar kwijt te zijn.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Sterrencatalogus wordt wel goed geupdate de laatste tijd. Dit is al de 2e keer dat ik dingen kan bestellen... Hoop wel dat mijn AoE:AoK snel binnen is. Voor de Wii iig.
Captain N schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:13:
Ik ben momenteel toch wat huiverig om m'n sterren uit te geven. Ik zie het al gebeuren dat ze opeens een leuke bonus voor de Wii erin stoppen en ik net m'n sterren heb uitgegeven aan een spel om ze maar kwijt te zijn.
Die angst heb ik ook. Heb echter nog ruim 8000 sterren dus het moet wel een HELE dikke deal wil ik niet mee kunnen doen. Verwacht wel vrij snel weer op de 10000 te staan met mijn aankomende Wii aankopen.

[ Voor 61% gewijzigd door Deddiekoel op 14-11-2006 14:19 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Ik heb juist precies het tegenovergestelde :P

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:55:
dit krijg je bij je Wii console:
[afbeelding]

om beter beeld te krijgen kun je dit kopen:
[afbeelding]
En als je die aansluiting niet hebt op je tv? ik heb alleen scart dan past zo'n tulp ding toch niet? dus dan moet ik verplicht die extra kabel kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze moeten gewoon een soort airmiles ervan maken, dat je kan bijbetalen.

Iedereen bedankt voor de uitleg van de scart, ik snap het nu helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:15:
[...]

En als je die aansluiting niet hebt op je tv? ik heb alleen scart dan past zo'n tulp ding toch niet? dus dan moet ik verplicht die extra kabel kopen?
Bij die tulp zit een scartblokje, net zoals bji de SNES denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Jammer dat ze niet net als bij de DS een "VIP box" doen voor de Wii. Daarmee zou je verzekerd zijn van een Wii rond de launch... (Hier zou je wel bij moeten betalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:17:
[...]

Bij die tulp zit een scartblokje, net zoals bji de SNES denk ik?
Bij de SNES zat normaal gezien een RF-module, en geen scart aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Bij de release van de DS hadden ze een limited VIP edition die je voor een x-aantal sterren plus geld kon bestellen uit de catalogus. Zou toch jammer zijn als ik zo'n actie zou mislopen met de Wii. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:20:
Jammer dat ze niet net als bij de DS een "VIP box" doen voor de Wii. Daarmee zou je verzekerd zijn van een Wii rond de launch... (Hier zou je wel bij moeten betalen)
Ik denk dat dat nogal lastig gaat omdat de launches dit keer zo dicht bij elkaar liggen. Alle journalisten die nu een Wii van Nintendo hebben gekregen, mogen dankzij een NDA over sommige dingen nog helemaal niets zeggen.

De hele bedoeling van de VIP DS was om mond-tot-mond reclame op gang te krijgen voor de console. Daarom had je de DS al ruim voor de Europese launch binnen. Aangezien er maar enkele weken tussen de Amerikaanse en Europese launch zit, lijkt het mij dat zoiets dit keer een stuk moeilijker is om te organiseren.
-Sander schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:22:
[...]

Ik had mijn Super Mario World bundel al vrij snel na de launch van de SNES, maar er zat echt geen RF-adapter bij. Ik moest juist die van mijn NES gebruiken omdat er alleen een composiet-kabel met een scart-adapter in de doos zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:03

Tarin

Just plain weird.

-Sander schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:22:
[...]

Maar er zit wel een aansluiting voor dezelfde composiet kabel als bij de N64 en de Gamecube zit. Misschien zat de kabel er ook wel bij, in ieder geval wel bij mijn 2dehandse SNES :P.

En de NES heeft gewoon twee tulpjes aan de zijkant zitten om het ding direct composiet (plus 1 kanaal mono-geluid) aan te sluiten :).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
ik had bij mijn snes ook geen rf kabel.

ik dus toen al als echte tweaker een composietplug afknippen die paste op de rf uitgang van de snes die vastgemaakt aan een antenne kabel had ik een rf kabel wooot 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Captain N schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:23:
Bij de release van de DS hadden ze een limited VIP edition die je voor een x-aantal sterren plus geld kon bestellen uit de catalogus. Zou toch jammer zijn als ik zo'n actie zou mislopen met de Wii. :)
Huh? en welke editie was dat dan? Ik heb 'm nooit gezien. Ik heb zojuist mijn 10.000+ vipsaldo met 3700 verminderd voor ToP. Ik ben toch een beetje huiverig dat Nintendo misschien met de Wii een andere weg inslaat bijvoorbeeld gratis downloads e.d. ipv VIP-punten en dat zou zonde zijn. Ik hoop die 3700 punten snel genoeg weer bij te hebben gespaard.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Richard schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:44:
[...]

Huh? en welke editie was dat dan? Ik heb 'm nooit gezien. Ik heb zojuist mijn 10.000+ vipsaldo met 3700 verminderd voor ToP. Ik ben toch een beetje huiverig dat Nintendo misschien met de Wii een andere weg inslaat bijvoorbeeld gratis downloads e.d. ipv VIP-punten en dat zou zonde zijn. Ik hoop die 3700 punten snel genoeg weer bij te hebben gespaard.
Het was een standaard Europese DS gebundeld met Super Mario 64 DS, een Wario Ware Touched demo, een Metroid Prime Hunters demo en een limited-edition "Touch Me!" t-shirt. Het meest bijzondere was dat je de DS bijna twee maanden voor de Europese launch al van Nintendo kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

offtopic:
kleine opmerking: Het is mond-tot-mond reclame niet 'op'

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:39:
Maar als je dan kijk naar de scores die de consoles krijgen van de gebruikers:
Wii: 8.1
360: 7.5
PS3: 7.3

:)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is net zo lomp. Cijfers geven aan consoles die nog geeneens te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degenen die nog de zekerheid willen hebben om een Wii te bemachtigen met de launch; bij de Bijenkorf in Utrecht hebben ze nog weinig reserveringen. Ik ben net een uurtje geleden geweest en was de eerste. De verkoper wist niet hoeveel ze er binnen zouden krijgen, maar hij verwacht niet veel. Als je dus z.s.m. reserveert heb je een goede kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu ook besteld. Ik wilde in eerste instantie een dag vrij nemen en hem dan gewoon in de winkel gaan halen.

Maar vandaag kon ik via een klant van ons er eentje reserveren, niet op de lauch, maar wel voor de prijs van 218 euro. Voor 30 euro korting wacht ik nog wel even een paar dagen langer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 16:14:
Dat is net zo lomp. Cijfers geven aan consoles die nog geeneens te koop zijn.
Tja, de PS3 en de Wii zijn beide nog niet uit (behalve de PS3 in japan dan, maar ik denk niet dat de japanners op cnet gaan posten, iig niet veel). Dus dan kan je het alsnog met elkaar vergelijken (Wii <-> PS3 dan).

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja wat mensen denken dat ze van een console gaan vinden maar niet wat ze er werkelijk van vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gepre-ordered bij Bart Smit in Emmen.. 9e op de lijst, ze verwachten er in elk geval genoeg om mij 'm op release day te laten hebben.. zelda erbij, klaar!

Trouwens, paar posts naar boven stond dvd-functionaliteit in versie halverwege 2007... maar wat ik er zo van begrijp gaat het puur om een softwarematige toepassing.. dan zouden wii's die nu gekocht worden toch ook geupdate moeten kunnen worden tegen die tijd?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2006 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:01:

Trouwens, paar posts naar boven stond dvd-functionaliteit in versie halverwege 2007... maar wat ik er zo van begrijp gaat het puur om een softwarematige toepassing.. dan zouden wii's die nu gekocht worden toch ook geupdate moeten kunnen worden tegen die tijd?
Nee er zal geen mogelijkheid zijn om de huidige consoles te upgraden :'( Als je er dvd op wilt kijken moet je wachten of eind 2007 een nieuwe kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:30:
[...]
Nee er zal geen mogelijkheid zijn om de huidige consoles te upgraden :'(
Sinds wanneer niet? Jawel hoor :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerry schreef op maandag 13 november 2006 @ 22:39:
Ik ben wel geinteresseerd :).
Woon in Woerden dus meer midden in het land kan je haast niet wonen ;).
Het is een winkel in Amersfoort (maar ze hebben ook vestigingen in Hilversum en Amersfoort). De winkel heet next-level (zie www.next-level.nl). Je kan hem niet online bestellen, even langs gaan en 50 euro aanbetalen.

In Amersfoort hebben ze zeker nog consoles die je kan pre orderen, andere vestigingen weet ik niet. Misschien is bellen zoiezo wel even handig:

Next Level Amersfoort
Zuidsingel 59
3811 HD AMERSFOORT
Tel: 033-4700427

Next Level Arnhem
Marienburgstraat 8
6811 CS Arnhem
Tel: 026-4459400

Next Level Hilversum
Leeuwenstraat 76
1211 EW Hilversum
035-6232800
Richard schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:44:
[...]

Nou, ik vind dat echt een briljant idee! Laat ze maar gratis games aanbieden voor vip punten. Dan hoef ik niet 2 jaar te wachten voordat ik wat kan aanschaffen en heb je ook meer keuze.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2006 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:37:
Nou, ik vind dat echt een briljant idee! Laat ze maar gratis games aanbieden voor vip punten. Dan hoef ik niet 2 jaar te wachten voordat ik wat kan aanschaffen en heb je ook meer keuze.
Ze bieden nu al een tijdje games aan voor sterren?
In dat artikel staat letterlijk dat het nog niet bekend is of de huidige consoles te upgraden zullen zijn:
It is unknown if there is an add-on DVD player is also planned.

[ Voor 35% gewijzigd door MetroidPrime op 14-11-2006 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop nog steeds dat ik straks mijn sterrenpunten kan inleveren voor die Wiipunten (waarmee je VC games kunt kopen).
Ik doe nu echt niets met mijn punten omdat ik er te weinig heb en omdat er vrijwel nooit wat is wat mij aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:42:
[...]

[...]

In dat artikel staat letterlijk dat het nog niet bekend is of de huidige consoles te upgraden zullen zijn:

[...]
Ik lees een add-on dvd player toch echt als iets hardware matigs (een extra toevoeging) ?? Misschien kan je het op meerdere manieren lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik hoop eigenlijk dat er eens exclusief spul in die sterrencatalogus. Het gaat mijn niet zo zeer om geld te besparen, maar meer om leuke unieke dingen te kunnen bemachtigen (zoals de Zelda collector's disc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:49:
[...]

Ik lees een add-on dvd player toch echt als iets hardware matigs (een extra toevoeging) ?? Misschien kan je het op meerdere manieren lezen?
Een add-on kan net zo goed softwarematig zijn. Aangezien de DVD Player die Nintendo net aangekocht heeft softwarematig is, lijkt het me zeer duidelijk dat dat is wat er in het artikel van IGN bedoeld wordt.

[ Voor 20% gewijzigd door MetroidPrime op 14-11-2006 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Kijken jullie nou vaak in die sterrencatalogus? Ik eigenlijk nooit, maar als ik hier zo lees heb je af en toe dus een lading games die je gratis (in de zin van, ruilen tegen die sterren) kan krijgen? :o .

Dat heb ik namelijk nog nooit gezien. Gaan zeker snel weg? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Waypoint schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 20:38:
Kijken jullie nou vaak in die sterrencatalogus? Ik eigenlijk nooit, maar als ik hier zo lees heb je af en toe dus een lading games die je gratis (in de zin van, ruilen tegen die sterren) kan krijgen? :o .

Dat heb ik namelijk nog nooit gezien. Gaan zeker snel weg? :P
Nee, ik kijk er nooit in. Ik ben echter bezig een programma te schrijven die eens in de zoveel tijd kijkt wat er in de catalogus zit en een alert weergeeft als er iets nieuws is bijgekomen. Ik heb het echter behoorlijk druk, dus het zal nog wel een tijdje duren voordat hier een publieke release van komt, maar ik post wel steeds in dit topic als er weer eens wat nieuws in staat.

Die spellen gingen tot voor kort vrij snel weg, maar dat kwam omdat er een klein aantal van in de catalogus kwam. Tegenwoordig worden er honderden exemplaren tegelijk van elk spel in de catalogus gezet, dus als je nu een blik werpt zul je 7 verschillende spellen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:37:
[...]

Het is een winkel in Amersfoort (maar ze hebben ook vestigingen in Hilversum en Amersfoort). De winkel heet next-level (zie www.next-level.nl). Je kan hem niet online bestellen, even langs gaan en 50 euro aanbetalen.

In Amersfoort hebben ze zeker nog consoles die je kan pre orderen, andere vestigingen weet ik niet. Misschien is bellen zoiezo wel even handig:

* Adressen *
Tnx :). Ik zit voor een minor in Amersfoort dus dat komt goed uit. Dan ga ik morgen even langs :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

MetroidPrime schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 20:47:
[...]

Nee, ik kijk er nooit in. Ik ben echter bezig een programma te schrijven die eens in de zoveel tijd kijkt wat er in de catalogus zit en een alert weergeeft als er iets nieuws is bijgekomen. Ik heb het echter behoorlijk druk, dus het zal nog wel een tijdje duren voordat hier een publieke release van komt, maar ik post wel steeds in dit topic als er weer eens wat nieuws in staat.

Die spellen gingen tot voor kort vrij snel weg, maar dat kwam omdat er een klein aantal van in de catalogus kwam. Tegenwoordig worden er honderden exemplaren tegelijk van elk spel in de catalogus gezet, dus als je nu een blik werpt zul je 7 verschillende spellen zien.
Hmm nou dan thuis eens snel mijn inlog codes opzoeken (als ik die nog heb). Hoop dat er wat leuks tussen zit, maar nieuwsgierig ben ik wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:57:
[...]

Een add-on kan net zo goed softwarematig zijn. Aangezien de DVD Player die Nintendo net aangekocht heeft softwarematig is, lijkt het me zeer duidelijk dat dat is wat er in het artikel van IGN bedoeld wordt.
Oke in dit artikel staat inderdaad dat het een softwarematige toevoeging is:
http://biz.gamedaily.com/industry/feature/?id=14430

Maar er staat ook dat de Wii's met DVD playback duurder zullen zijn zonder en dat het niet zomaar om een simpele software upgrade gaat. Dus misschien kan je tegen betaling dan wel upgraden volgend jaar. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:15:
Er zit zo een scart verloop stukje bij de Wii inbegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 20:52:
[...]

Oke in dit artikel staat inderdaad dat het een softwarematige toevoeging is:
http://biz.gamedaily.com/industry/feature/?id=14430

Maar er staat ook dat de Wii's met DVD playback duurder zullen zijn zonder en dat het niet zomaar om een simpele software upgrade gaat. Dus misschien kan je tegen betaling dan wel upgraden volgend jaar. :X
and while Atwood told us that it is a software solution, it "requires more than a firmware upgrade."
"more than a firmware upgrade" klinkt imo toch echt als iets hardware matigs. Maar wat hij daarvoor zegt: "it is a software solution" spreekt dat weer tegen. Allemaal lekker vaag zo.

Niet dat het mij wat uitmaakt, we hebben hier al genoeg DVD spelers en het boeit me dan ook totaal niks dat de Wii geen DVD's kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Om het over de bevoorrading te hebben, de consoles worden van de week naar de retailers verzonden in Amerika:
UPS Delivering First Shipment of Nintendo’s New Wii to Atlanta-Area Best Buy

ATLANTA–(BUSINESS WIRE)–One of the most anticipated video game systems of the 2006 holiday season will be delivered across the nation this week in advance of sales that begin on Sunday, Nov. 19. But the Nintendo Wii units won’t be delivered by the man in the red suit. Instead, they will be delivered this week by the men and women in UPS brown suits.

Nintendo is mobilizing the largest worldwide video game console launch in at least a decade, with approximately 4 million Wii systems available globally during the six weeks between Wii’s Nov. 19 launch in the Americas and the end of 2006.

UPS has worked long and hard with Nintendo to manage a supply chain that requires the units to be “positioned” at retailers this week in advance of the sales start date.

Media are invited to an Atlanta-area retailer on Wednesday, Nov. 15, to capture the delivery of the units. Spokespeople from UPS and Best Buy will be available for comment, and there will be great visuals as a UPS driver unloads the Wii units from the familiar brown package car.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:14:
Om het over de bevoorrading te hebben, de consoles worden van de week naar de retailers verzonden in Amerika
Op dit soort momenten wil je iemand goed kennen die bij UPS werkt O-)
MetroidPrime schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:42:
Ik bedoel van die games die je kan downloarden voor een paar euro. Koop je bijvoorbeeld de nieuwe Mario Galaxy, krijg je 4 download games waarmee je bijvoorbeeld oude mario games van de SNES e.d. kan binnenhalen. Dat zou ik echt leuk vinden.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2006 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik het goed heb moet je dus geen sd kaart kopen om je games op te slaan (512mb built in ?)

ondersteunt de wii 2gb sd kaarten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand trouwens al enig idee welk spel te halen naast zelda?
Red Steel en Rayman vallen mij erg tegen, en geen excite truck voor europese launch :'( graag andere suggesties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Laatst online: 06-05 16:26
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:58:
Red Steel en Rayman vallen mij erg tegen, en geen excite truck voor europese launch :'( graag andere suggesties :)
Zit te denken aan super monkey ball banana blitz.
verder lijken me de launch titels niks.
red steel is niet mijn ding

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is er mis met rayman ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:03

Tarin

Just plain weird.

Wii Play, vooral wegens de extra controller, en Monkey Ball. Beiden vanwege de partygame-waarde: Zelda is enorm gaaf, maar als je met een paar vrienden zit die geen zin hebben een paar uur bezig te zijn, zijn die kleine, simpele games ideaal.
Ik heb met weinig spellen zoveel lol met vrienden gehad als het vlieg-gebeuren in Super Monkey Ball :P.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:58:
Ben zelf nogal geïntresseerd in Necro-Nesia, een survival horror game zoals Bio Hazard. Als het van dezelfde kwaliteit is gaan we goede tijden tegemoet.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Smaken verschillen nou eenmaal... Ik ga Rayman ook niet kopen. Het lijkt me wel leuk om ff te spelen, maar meer ook niet.
ari3 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 23:38:
[...]
Ben zelf nogal geïntresseerd in Necro-Nesia, een survival horror game zoals Bio Hazard. Als het van dezelfde kwaliteit is gaan we goede tijden tegemoet.
Ik had er laatst een filmpje van gezien, en het zag er werkelijk niet uit. Ze mogen nog wel heel veel verbeteren willen ze die game leuk maken.

[ Voor 46% gewijzigd door Vanitas op 14-11-2006 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:29
Vanitas schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:12:
[...]

[...]

"more than a firmware upgrade" klinkt imo toch echt als iets hardware matigs. Maar wat hij daarvoor zegt: "it is a software solution" spreekt dat weer tegen. Allemaal lekker vaag zo.
Firmware upgrades zijn over het algemeen gratis. Misschien dat er voor DVD playback een stukje betaalde software moet worden geinstalleerd?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Hmm ik heb zo'n 2000 sterren en je hebt er zeker 4.000 nodig voor games als Geist e.d. Jammer! Heb teveel non-nintendo games, denk dat het daaraan ligt.

Zag wel dat als je anderen Nintendo VIP lid maakt dat je dan 250 punten krijgt. Zal wel dat deze dan eerst een nintendo game moet registreren e.d? Want anders is het natuurlijk wel erg makkelijk punten scoren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het er komt zal dat wel het geval zijn. Anders had het er nu wel al ingezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
RayNbow schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 23:41:
[...]

Firmware upgrades zijn over het algemeen gratis. Misschien dat er voor DVD playback een stukje betaalde software moet worden geinstalleerd?
Ja dat zou goed mogelijk zijn. Maar misschien verzinnen ze het bij nintendo dat er een hardware matige toevoeging moet komen... Overigens lijkt me dat wel een beetje onlogisch want de Wii gebruikt nu ook DVD's voor de games, dan moet het ook mogelijk zijn films af te spelen lijkt me.

En stel nou dat het met een fireware upgrade kan, wat moet je doen als je het upgraden fout gaat? Heb je dan gewoon pech en ben je je console kwijt...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Vanitas schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 23:53:
[...]

Ja dat zou goed mogelijk zijn. Maar misschien verzinnen ze het bij nintendo dat er een hardware matige toevoeging moet komen... Overigens lijkt me dat wel een beetje onlogisch want de Wii gebruikt nu ook DVD's voor de games, dan moet het ook mogelijk zijn films af te spelen lijkt me.
De enige hardware die de Wii niet heeft om DVD's af te spelen is een digitale audio uitgang. Volgens mij zou de Wii verder
En stel nou dat het met een fireware upgrade kan, wat moet je doen als je het upgraden fout gaat? Heb je dan gewoon pech en ben je je console kwijt...?
Als een verplichte firmware update misgaat, dan is dat volgens mij een probleem van de fabrikant. Het is trouwens voor de Wii al verplicht om een firmware update te installeren om online te kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Ik kom zojuist van het Wii event vandaan dat speciaal voor verkopers was bedoelt. Het vond plaats in studio 22 in hilversum. Er stonden een hele boel Wii's, vreten en een barretje met gratis zuipwerk. Verder kregen we nog goodie bags en kwam ik nog de gasten van Gamekings tegen. Ik ben toen samen met Boris op de foto geweest en ik heb zijn handtekening digitaal :D whehe

Verder heb ik een zooi gefilmd en foto's gemaakt waarvan ik dus 1 lang filmpje heb gemaakt die ik morgen ga uploaden op internet. De kwaliteit is niet echt super maar wel leuk voor de Wii fans. :D

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Veel belangrijker is natuurlijk: wat waren je ervaringen met de Wii zelf? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog nieuws over Dragon Quest IX?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
En: wat zat er in de goodiebag? We willen alles van je weten! :Y)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Wie want Pics, Movie & ervaringen !! :) !

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 16:00
Heeft iemand al 3rd party componentkabels gespot in online shops? Ik wil graag via component gaan gamen met mij Wii, maar de officiële kabels van Nintendo kosten 30 Euro. Dat kan toch goedkoper, lijkt me....
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.