'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Ik bedoelde eigenlijk geweldadige.Boeboe schreef op zondag 12 november 2006 @ 20:42:
"gewelddadig" staat dus gelijk aan "volwassen", leuk om weten
Zie start vd topic: Op launch dag zijn Call of duty 3, Far Cry: Vengeance, Splinter Cell en Red Steel beschikbaar. Als ge een racespelleke zoekt (ik zie u gta vernoemen) kunt ge voor Excite truck of NFS: Carbon gaan
Maar nu speelde ik toen ik nog een pc had altijd Battlefield 1942 en dat was geweldig online, ik hoop dat zulk soort spellen ook op de Wii komen en niet alleen naar de PS3 en Xbox 360 gaan.
Gears of War lijkt me ook een hele toffe game, maar helaas heb ik maar geld voor 1 spelcomputer (en ik zie geen reden voor mij om er meer dan 1 te hebben) dus ik hoop dat dat soort games ook naar de Wii komen, en volgens mij ging iemand van Nintendo er ook z'n best voor doen om te regelen dat er games als GTA naar de Wii kwamen.
Ik wil toch even kijken wat de reacties zijn op de controller.
Ik vraag me toch af of het nog leuk is na 2 maanden, of dat het enorm gaat vermoeien/vervelen. Als in januari de verhalen nog goed zijn, haal ik hem
Verwijderd
xvid/divx is niks meer dan een stukje software. Divx ondersteuning is er ook al op de gamecube en kan dus ook makkelijk op de wii zonder bepaalde hardware ondersteuning. Zelfs mijn petium2 350Mhz kon zonder problemen divx afspelen.MetroidPrime schreef op zondag 12 november 2006 @ 19:03:
[...]
Ik dacht dat Photo Channel MPEG4 ondersteuning zou krijgen, met een beetje geluk ondersteunt de Wii genoeg van MPEG4 om ook gebruik van DiVX en XViD te kunnen maken.
EDIT: @Schnumi
Dat zou misschien alleen betekenen dat de Wii geen .mov of .avi containers aan kan. Waarschijnlijk kan de Wii dan wel overweg met een .mp4 container. Volgens mij is het niet zo heel veel werk om DiVX naar .mp4 om te zetten, maar dat moet ik even controleren.
- MetroidPrime
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 11-09 09:54
Turn it up loud, captain!
TopicstarterJe snapt het niet, ik heb het helemaal niet over hardwarematige ondersteuning. DiVX en XViD zijn MPEG4 gebaseerde compressiemethoden. DiVX en XViD films worden echter meestal in een AVI container gestopt en zoals het er nu naar uitziet ondersteunt de Wii geen AVI bestanden. Aangezien de Wii MPEG4 aankan, is het, als we geluk hebben, alleen een kwestie van een DiVX film in een andere container te stoppen die de Wii wel aankan, zoals bijvoorbeeld MP4. Dat heeft verder echt helemaal niets te maken met hardware ondersteuning of de minimale processor snelheid die je nodig hebt om DiVX te bekijken.Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 21:43:
[...]
xvid/divx is niks meer dan een stukje software. Divx ondersteuning is er ook al op de gamecube en kan dus ook makkelijk op de wii zonder bepaalde hardware ondersteuning. Zelfs mijn petium2 350Mhz kon zonder problemen divx afspelen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik neem aan dat ik me TV kast/kaart wel kan retouren als het niet goed werkt, dus dan kan ik het sowieso proberen, en dat ga ik ook doenVerwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:54:
[...]
Als je via een VGA box en geklooi de Wii op een Beamer of monitor aansluit krijg je echt kwaliteit van niks. Een goede TV met RGB scart poort is eerder aan te raden dan dat soort apparatuur. Ten eerste heeft de Wii uit zijn eigen geen VGA support wat je doet is je S-video, RGB Scart of Composite doorvoeren naar je monitor of beamer. Je krijgt dan waarschijnlijk geen progressive mode, en omdat het signaal wordt geconvert krijg je eerder kwaliteits verlies. Een component ingang op de beamer of monitor is de beste en wat mij betreft enige oplossing, anders sluit je signalen aan die eigenlijk niet geschikt/geoptimaliseerd zijn, het doosje vermeld wel leuk 1280x768!! maar de Wii games blijven gewoon een resolutie van 640x480 dat gestretched wordt. Als 129 euro geen probleem is kun je beter even verder sparen voor een breedbeeld van 200, aangezien de Wii toch geen echte HD opties heeft.
Maar nu zag ik wel dat het kasje geen Component in heeft, terwijl dat de beste kwaliteit heeft, misschien maar even kijken naar een andere.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Nee jij snapt het niet. Je hebt alleen maar een bepaald stukje software nodig om wat voor extentie dan ook af te spelen en helemaal geen hardwarematige ondersteuning voor wat dan ook.MetroidPrime schreef op zondag 12 november 2006 @ 22:06:
[...]
Je snapt het niet, ik heb het helemaal niet over hardwarematige ondersteuning. DiVX en XViD zijn MPEG4 gebaseerde compressiemethoden. DiVX en XViD films worden echter meestal in een AVI container gestopt en zoals het er nu naar uitziet ondersteunt de Wii geen AVI bestanden. Aangezien de Wii MPEG4 aankan, is het, als we geluk hebben, alleen een kwestie van een DiVX film in een andere container te stoppen die de Wii wel aankan, zoals bijvoorbeeld MP4. Dat heeft verder echt helemaal niets te maken met hardware ondersteuning of de minimale processor snelheid die je nodig hebt om DiVX te bekijken.
Waarom zouden ze iets als AVI ondersteunen? AVI ondersteunt officieel h264 (MPEG4-10) niet.Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 22:27:
[...]
Nee jij snapt het niet. Je hebt alleen maar een bepaald stukje software nodig om wat voor extentie dan ook af te spelen en helemaal geen hardwarematige ondersteuning voor wat dan ook.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
- MetroidPrime
TopicstarterJe snapt er echt helemaal niets van.Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 22:27:
[...]
Nee jij snapt het niet. Je hebt alleen maar een bepaald stukje software nodig om wat voor extentie dan ook af te spelen en helemaal geen hardwarematige ondersteuning voor wat dan ook.
Nogmaals zo simpel mogelijk uitgelegd, misschien dat je het dan wel snapt: Films worden gecodeerd met een compressiemethode zoals DiVX(DiVX = MPEG 4 Part 2). De gecodeerde film wordt dan in een soort doos gestopt, die ook informatie over de audiosporen en de film zelf bevat. Deze doos wordt een container genoemd. De Wii ondersteunt de container die altijd voor DiVX wordt gebruikt niet, maar de Wii ondersteunt wel MPEG4 compressie.
We weten niet hoe uitgebreid de ondersteuning is voor MPEG4. Als de Wii bijvoorbeeld MPEG4-2 ondersteunt, is de Wii al volledig compatible met DiVX zonder daar expliciete ondersteuning voor te hebben(dus zonder extra "stukje software"). Het enige probleem is dat de Wii geen ondersteuning heeft voor de doos waar DiVX in verpakt wordt. Je zou dan in theorie DiVX kunnen afspelen door deze in een doos te stoppen die de Wii wel ondersteunt, wat hooguit een paar minuten werk is, zelfs op een trage PC.
Dat jouw oude PC of de Gamecube DiVX af kunnen spelen heeft er absoluut niets mee te maken. Het gaat hier alleen om hoe uitgebreid het "stukje software" is dat de Wii gebruikt om video te decoderen.
[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 12-11-2006 22:59 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
ja, maar de vraag was of hij na 2 maanden ook niet vermoeiedn is, dat heeft nog niemand buiten N'tendo kunnen vaststellen.....Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 21:41:
Er is onderhand al 23984629748263x bevestigt dat de wiimote niet vermoeiend is
- MetroidPrime
TopicstarterDat komt omdat niemand 2 maanden onafgebroken met de Wii zal gaan spelen.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 00:03:
[...]
ja, maar de vraag was of hij na 2 maanden ook niet vermoeiedn is, dat heeft nog niemand buiten N'tendo kunnen vaststellen.....
Er zijn al zat mensen geweest die 6+ uur onafgebroken met de console hebben gespeeld zonder dat het vermoeiend werd. Dan ga je niet ineens twee maanden later wel vermoeid raken tijdens het spelen.
Als je 2 maanden achter elkaar op de Wii gaat spelen zal het vast wel vermoeiend zijn.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 00:03:
[...]
ja, maar de vraag was of hij na 2 maanden ook niet vermoeiedn is, dat heeft nog niemand buiten N'tendo kunnen vaststellen.....

Maar dat doet dus niemand. En met normale speelsessies wordt je er niet moe van.
En of het nog leuk is na een maand of 2... tja dat kan je nu nog onmogelijk zeggen.\
edit:
Damn you MetroidPrime
[ Voor 3% gewijzigd door Vanitas op 13-11-2006 00:15 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik word ook moe van buttonmashers. Heldhaftig denken dat je wiimote edele delen zijn zijn even vermoeiendOscar Mopperkont schreef op maandag 13 november 2006 @ 00:19:
Maar je kunt bij sommige spellen wel moe worden.
Ik denk trouwens dat na 2 maanden de wii wel saai word. Na 4 maanden echter hebben de developers meer ideeen voor spellen dus word het veel beter weer
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
maar even ontopic: Als je moe wordt van die wii-mote dan koop je toch gewoon een gamecube
Nu moet ik zeggen dat ik bij Golf geen enkel probleem had omdat dat een vrij natuurlijke beweging is; maar die Duck Hunt en Laser-Hockey hebben me toch wel tijdens het spelen last aan mjn arm bezorgt dat ik een andere methode moest kiezen; Ik ben later verder gegaan met mijn elleboog in mijn zij gedrukt; want met een gestrekte arm hou je (ik iig niet) het niet lang uit.
Ik vind het dus dat diegene die de discussie hierover begon wel een punt heeft; Ik snap dat Nintendo games op de markt wil gaan zetten die juist inspanning vergen, maar ik neem aan dat dat niet de intentie was bij "Duck Hunt" en "Laser-Hockey". Kijk dat boxen wat sommige mensen op de beurs deden met de Wiimote + Nunchuck vind ik weer een ander verhaal, da's vrij intensief.
Achterkant ziet er identiek uit als diegene die op de GamePower Expo stond. Zelfde aansluitingen, zelfde locatie.Captain N schreef op zondag 12 november 2006 @ 16:42:
Over die mysterieuze achterkant gesproken, ik heb even een (brakke) pic geschoten ervan vandaag. De aansluitingen van boven naar beneden: twee USB ports, ventilatiegaatjes, het rode ding links is voor de sensor bar, ernaast Multi AV-out port, en onderaan de power supply. Er stond ook bijgeschreven wat welke uitgang was, dus het is geen speculatie. Wat is hier nu zo bijzonder aan dan? Of hebben die Wii's op die beurzen andere achterkanten omdat het stiekem dev-boxen zijn of zo?
[afbeelding]
20*350ZO45°
En waarom had je een gestrekte arm? Andere filmpjes laten duidelijk zien dat dat niet nodig is. Meestal zit je gewoon en doe je het uit je pols.gespeeld met een soort Duck Hunt (Gun constant met gestrekte arm over het beeld bewegen (cursor)), Laser-Hockey (Constant paddle over beeld bewegen met gestrekte arm) en Golf.
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
Omdat je met een pistool ook met gestrekte arm speelt schiet?Max|Burn schreef op maandag 13 november 2006 @ 08:21:
[...]
En waarom had je een gestrekte arm? Andere filmpjes laten duidelijk zien dat dat niet nodig is. Meestal zit je gewoon en doe je het uit je pols.
20*350ZO45°
en ja...hangt ervan af welke speelstijl je wil aannemen he. Uiteraard is het ruiger om duckhunt met gestrekte arm te gaan spelen ipv de controller bij je te houden en "passief" te richten. Niemand die passief speelt bij partygames uiteraard
[ Voor 56% gewijzigd door boe2 op 13-11-2006 08:37 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Het enige waar ik wel een beetje angst voor heb, is het moment dat de nieuwigheid eraf is. In het begin is het natuurlijk allemaal tof en vernieuwend en zijn eigenlijk alle spellen wel leuk. Maar na 5 racegames of shooters is de nieuwigheid van de controller en zijn mogelijkheden er wel af. Ik ben benieuwd of de 6e racegame of shooter dan nog wel net zo leuk is. Of dat je dan toch niet zoiets hebt van, nou met een gewone controller was dit net zo leuk geweest.
uhm...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Oneens! Neem een Nintendo Zapper als voorbeeld (doe nu eens vanachter je PC voor hoe je die vasthoud) Precies, met je wijsvinger naar voren.Deddiekoel schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:12:
Ik zie niet waarom de die duckhunt achtige (schiet)games vermoeidender worden door de Wiimote. Met een lightgun (a la Zapper) doe je precies hetzelfde. Dus als je van de Wiimote moe wordt is dat ook zo bij niet Wii games waar je een lightgun gebruikt. En ja imo moet je een lightgun hebben anders zijn die games gewoon niet leuk...
Wanneer je dat met een Wiimote doet; moet ie in je hand liggen, en is de duim de vinger die naar voren wijst; Je moet alsware je pols een beetje naar voren draaien.
Verder wil ik jullie er even op wijzen dat ik een Nintendo-Fanboy ben, en echt niet met mijn commentaar de controller af wil kraken; Ik wil gewoon een eerlijke mening geven. Nu moet ik daar wel bijzeggen dat mijn beide armen niet helemaal lekker recht zijn; dus het misschien een probleem is voor mij persoonlijk waar andere mensen niet mee te kampen hebben.
20*350ZO45°
De Wiimote gebruiken is een ander soort type beweging dan dat je normaliter doet tjidens het gamen. Normaal gebruik je je vingers en schouders (let maar eens op, zelfs op een originele GameBoy met Tetris heb je de neiging om naar een kant te hellen tijdens het spelen), bij de wiimote en nunchuck je duim, polsen, armen, etc. Daar kun je even last van hebben als je daar aan moet wennen, maar ik moet zeggen dat ik daar zelf weinig last van heb ondervonden.
Wat wél zo is, is dat er bepaalde games zijn die vermoeiend kunnen zijn. Neem Wii Sports Boxing. Ik werd daar echt moe en kreeg last van mijn armen omdat je continu met je armen staat te zwaaien en te springen. Ik werd hier echt moe van en ging waarempel zweten.

Bij andere games (Zelda, WiiPlay, Elebits en WarioWare) had ik hier overigens geen last van.
Oei, bij WarioWare niet? Het lijkt me juist dat hoelahoepenBlackbird-ce schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:19:
Bij andere games (Zelda, WiiPlay, Elebits en WarioWare) had ik hier overigens geen last van.
20*350ZO45°
... om de hele discussie maar te ridiculiseren ....
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Tja, eigenlijk is dat het beste antwoordPhusebox schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:28:
en stel je voor dat je moe wordt zeg...
... om de hele discussie maar te ridiculiseren ....
Maar verveelt een gewone controller dan na 5 racegames of shooters? Ik denk juist dat de mogelijkheden met de WiiMote veel groter zijn, dus ook de kans dat je verrast wordt is veel groter. Daarnaast zul je zeker bij de volgende generatie spellen, nog grote voorruitgang zien in de controls. Nogmaals, wat je ziet in de 1e generatie spellen is leuk en aardig, maar het is nog niet echt origineel.Smoonshine schreef op maandag 13 november 2006 @ 08:36:
Het enige waar ik wel een beetje angst voor heb, is het moment dat de nieuwigheid eraf is. In het begin is het natuurlijk allemaal tof en vernieuwend en zijn eigenlijk alle spellen wel leuk. Maar na 5 racegames of shooters is de nieuwigheid van de controller en zijn mogelijkheden er wel af. Ik ben benieuwd of de 6e racegame of shooter dan nog wel net zo leuk is. Of dat je dan toch niet zoiets hebt van, nou met een gewone controller was dit net zo leuk geweest.
Dan tot slot nog even over de filmpjes discussie, MP heeft helemaal gelijk:
Het probleem is namelijk dat MP4, net als AVI en MOV een container is voor verschillende encoders. Dit kan allemaal in MP4 zitten:
Je ziet hier al onderscheid tussen SP en ASP. De meeste apparaten: iPod/PSP/PS3 etc. ondersteunen alleen de SP variant. Dat is heel beperkt en daar horen DivX en Xvid dus niet bij! Ik denk dan ook dat we kunnen aannemen dat de Wii alleen de SP variant zal eten...To create MP4 files you should preferably use audio/video formats covered by the MPEG-4 Standard:
- MP4 video formats: MPEG-4 SP/ASP: XviD, DivX5, 3ivx, ffmpeg/ffdshow, NeroDigital ASP... and MPEG-4 AVC/H.264: x264, NeroDigital AVC, Apple... and MPEG-2, MPEG-1 (not DivX3/MS Mpeg-4, WM9, RV9 or VP6) - doom9's quality comparisons: 1 2
- MP4 audio formats: Advanced Audio Coding (AAC FAQ): Quicktime/iTunes, Nero, Psytel, FAAC (binary)... (rjamorim's quality comparisons: 1 2) and MP3, MP2, MP1, CELP (speech), TwinVQ (very low bitrates), SAOL (midi), ALS (lossless)
- MP4 subtitle/text format: MPEG-4 Timed Text (see question 7)
- MP4 picture formats: JPEG, PNG
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dan komen we weer op het graphics verhaal uit. De controller is het grote unieke aan de Wii en zogauw de leukigheid daar af is, speel je denk ik liever een NFS in HD op je 360. Ik verwacht (wat jij ook al aangeeft) dat straks de echte Wii games voor veel verassingen gaan zorgen. Bijzondere controller schema's en echt nieuwe games. Ik kan eigenlijk al niet wachten op Mario Party Wii. Daar hebben ze echt de kans om te laten zien wat er allemaal wel niet kan.Hoedje schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:59:
[...]
Maar verveelt een gewone controller dan na 5 racegames of shooters? Ik denk juist dat de mogelijkheden met de WiiMote veel groter zijn, dus ook de kans dat je verrast wordt is veel groter. Daarnaast zul je zeker bij de volgende generatie spellen, nog grote voorruitgang zien in de controls. Nogmaals, wat je ziet in de 1e generatie spellen is leuk en aardig, maar het is nog niet echt origineel.
uhm...
Het is geen reservering, maar een veredeld meldings systeem. Zodra de Wii's op voorraad zijn krijgt met een mail waarin gemeld wordt dat alles op voorraad is en dat er besteld kan worden. Er wordt dus niet fysiek een console voor je achter gehouden!
Stelletje oplichters, eerst een verkeerde release datum voorschotelen van o.a een PS 2 limited edition en dan dit

Verwijderd
En uiteindelijk komt het er dus op neer of de wii wel/niet avi software heeft. Zoals ik dus vanaf het begin al zijzei.
Maargoed of de wii nou wel of niet video ondersteunt is imo alleen belangrijk als je ook vanaf je windows pc video kan streamen want dat gemier met sd kaartjes of eventueel al je video omzetten dat schiet niet op. Zelfs de psp kan tegenwoordig alles afspelen zonder omzetten dus dan moet de wii dat ook kunnen.
Zij? Wie? Princess Peach? Lara Croft? Sorry hoor, maar dit is echt te erg.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:43:
En uiteindelijk komt het er dus op neer of de wii wel/niet avi software heeft. Zoals ik dus vanaf het begin al zij.
@ Richard: Je kunt ook gewoon je arm een kwartslag draaien. Dan kun je EN met een gestrekt arm schieten EN kun je het in dezelfde stand doen als met een normale lightgun. Doe je het gelijk nog gangsta-style ook!
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
En als je hem bij de winkel hebt gereserveerd?Notna schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:40:
Ik heb net even een medewerker van BS aan de telefoon gehad. Voor degene die een Wii 'gereserveerd' hebben online geld:
Het is geen reservering, maar een veredeld meldings systeem. Zodra de Wii's op voorraad zijn krijgt met een mail waarin gemeld wordt dat alles op voorraad is en dat er besteld kan worden. Er wordt dus niet fysiek een console voor je achter gehouden!
Stelletje oplichters, eerst een verkeerde release datum voorschotelen van o.a een PS 2 limited edition en dan dit. Naja gelukkig een reservering bij de Dynabyte geplaatst \o/
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Als je in de winkel reserveert, dan houden ze hem gewoon voor je achter.Willybubba schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:07:
[...]
En als je hem bij de winkel hebt gereserveerd?
uhm...
Welk gemier is dat precies? 4GB SD kaartjes kosten op dit moment een euro of 80-85. Enige maanden geleden heb ik mijn 4GB SD kaart nog voor rond de €65 gekocht. Kan je toch wel een paar divx-films op kwijt zonder te hoeven mieren. En 700MB overzetten via een usb2.0 kaartreader duurt ook maar enkele seconden...Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:43:
[...]
Maargoed of de wii nou wel of niet video ondersteunt is imo alleen belangrijk als je ook vanaf je windows pc video kan streamen want dat gemier met sd kaartjes of eventueel al je video omzetten dat schiet niet op. Zelfs de psp kan tegenwoordig alles afspelen zonder omzetten dus dan moet de wii dat ook kunnen.
Daarnaast heb ik er niet zo een behoefte aan om mijn toekomstige Wii als media center te gebruiken. Dan zet ik liever een oude pc neer met Windows XP-MCedition erop.
[ Voor 4% gewijzigd door Johny58 op 13-11-2006 11:14 ]
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
Hehe, vooruit. Het zij (!!) je vergeven.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:07:
Zei ik ;)mwah ben al vanaf half 5 op dus mijn brein werkt niet helemaal zoals het hoort.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Het gemier van het ongemak dat je steeds dingen moet verplaatsen en niet alles meteen bij de hand heeft. En ik heb idd ook geen behoefte om de wii als mediacenter te gebruiken, tenzij ik vanaf mijn netwerk kan streamen zoals ik nu met mijn mediacenter doe (de wii is mooier/kleiner).Johny58 schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:13:
[...]
Welk gemier is dat precies? 4GB SD kaartjes kosten op dit moment een euro of 80-85. Enige maanden geleden heb ik mijn 4GB SD kaart nog voor rond de €65 gekocht. Kan je toch wel een paar divx-films op kwijt zonder te hoeven mieren. En 700MB overzetten via een usb2.0 kaartreader duurt ook maar enkele seconden...
Daarnaast heb ik er niet zo een behoefte aan om mijn toekomstige Wii als media center te gebruiken. Dan zet ik liever een oude pc neer met Windows XP-MCedition erop.
Je hebt een hart van goud Captain NCaptain N schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:37:
[...]
Hehe, vooruit. Het zij (!!) je vergeven.
http://youtube.com/watch?v=H5tjWcE9sEg.
* Hoedje kan niet meer wachten
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
- MetroidPrime
TopicstarterDan heb je het hele verhaal duidelijk niet begrepen. Het heeft helemaal niets met ondersteuning voor het AVI formaat te maken, want dat heeft de Wii niet!(zie post van schnumi)Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:43:
[...]
En uiteindelijk komt het er dus op neer of de wii wel/niet avi software heeft. Zoals ik dus vanaf het begin al zijzei.
[ Voor 16% gewijzigd door MetroidPrime op 13-11-2006 12:39 ]
Mijn foto's op Flickr.
Het punt is alleen dat MP nooit heeft gezegd dat het om hardwarematige ondersteuning gaat, b3n666 verzint dat er een pagina terug ineens bijCaptain N schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:41:
Volgens mij praten jullie flink langs elkaar heen. b3n666 zegt toch hetzelfde als jij nu, of ben ik nu gek? De Wii ondersteunt geen AVI formaat. Dit is echter een softwarematig iets en geen beperking van de hardware. Oftewel, het zou wel mogelijk moeten zijn, en misschien dat een slimmerik erachter komt hoe je deze softwarematige functionaliteit kunt "toevoegen" aan de Wii. Althans, dat is wat ik van zijn verhaal begrijp. Dat met die containers is dan een leuk verhaal, maar dat was zijn punt volgens mij helemaal niet. Dat AVI niet ondersteund wordt was 'ie volgens mij al wel achter.
Daarnaast heb je het probleem en daar had MP het over, dat er een verschil tussen de codec en de container is. Bij een verschil van codec is het veel werk om het te recoden, bij een container probleem kost dat nauwelijks tijd/moeite. Een generieke uitspraak over het afspelen van AVI of MP4 zegt daarom weinig, het gaat namelijk om de codecs die de Wii ondersteunt. Maar goed, ik hou erover op...
Verwijderd
MP en ik praatte inderdaad een beetje langs elkaar
Inderdaad, je hoort nu al vrij veel stemmen opgaan over een MP3 kanaal. Ik zie niet in waarom Nintendo niet ook over een tijdje via het shoppingchannel het mogelijk maakt om ook andere channels te downloaden. Een video en MP3 channel lijken mij erg geschikt, evt. met een video/musicstore erachter... Maar de mogelijkheden zijn er iig en ze staan er voor open, dat zie je ook bij die interviewsVerwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 13:20:
Oke om het even af te maken, dat de wii geen avi ondersteund wist ik al. Zoals ik al zei is het dus alleen een kwestie van nintendo, of iemand anders die software moet schrijven om welk formaat dan ook te kunnen afspelen.
MP en ik praatte inderdaad een beetje langs elkaar
Ik zit er in ieder geval niet echt op te wachten ofzo.
Dan moet je het verhaaltje er ook bij posten. Dat is een stuk leuker.Hoedje schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:12:
Dit is een filmpje van RMC (Gonintendo) die aan 't boxen is:
http://youtube.com/watch?v=H5tjWcE9sEg.
* Hoedje kan niet meer wachten
Overgins staat hier een filmpje van een jongentje dat voor het eerst op de Wii speelt. Hij had ook al op de PS3 gespeeld.
En nog even een mooie quote uit het wii filmpje:
'Why do you like it?'
"'cause it's fun"
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
want in alle filmpjes die ik gezien heb tot nu toe (alle ign filmpjes plus nog wat anderen) heb ik niet kunnen waarnemen hoe het zwaardvechten nu precies gaat
moet je nu slaan met je remote of moet je gewoon op de a drukken
bvd
ps staat lekker derde op de lijst bij de frs hier
- MetroidPrime
Topicstarter[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 13-11-2006 15:12 ]
gewoon zwaaien met je remote en link zwaait mee. Als je wil zien hoe het werkt: bekijk de filmpjes op wii.nintendo.comUlyssesNL schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:08:
Even een vraagje is hier iemand die zelda al gespeeld heeft
want in alle filmpjes die ik gezien heb tot nu toe (alle ign filmpjes plus nog wat anderen) heb ik niet kunnen waarnemen hoe het zwaardvechten nu precies gaat
moet je nu slaan met je remote of moet je gewoon op de a drukken
bvd
ps staat lekker derde op de lijst bij de frs hier
Het maakt wel niet uit HOE je juist zwaait. Ze hebben gewoon de A knop hermapped naar de zwaaibeweging. Special moves doe je met behulp van je nunchuck
en vallen die zelda graphics nou echt zo tegen als ze zeggen want in mijn ogen was het toch nog wel aardig mooi
het ziet er heel mooi uit, enorm sfeervol en bepaalde scenes zijn gewoon adembenemend. Je kan zien dat er zeer veel werk in gestoken is en dat de gamecube tot zijn limiet gepushed werd. Alleen....de zaagtanden vallen soms pijnlijk hard op op de HD demoschermen, terwijl andere games hier geen last van hebben en dat is inderdaad wel spijtig.UlyssesNL schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:22:vallen die zelda graphics nou echt zo tegen als ze zeggen want in mijn ogen was het toch nog wel aardig mooi
[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 13-11-2006 15:41 ]
heb je op gewone schermen (crt televisie) daar geen last van danBoeboe schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:39:
[...]
Alleen....de zaagtanden vallen soms pijnlijk hard op op de HD demoschermen, terwijl andere games hier geen last van hebben en dat is inderdaad wel spijtig.
Verwijderd
Totaka's song
en deeltje 2 er gelijk maar achteraan
De iBood van de dag is een Kingston 2 Gb SD kaartje voor 25 euro. Leek mij een mooie deal en met 2 Gb kan ik weer even vooruit.
Verwijderd
Nu heb ik al 2 reklame blaadjes gekregen van speelgoed winkels maar geen WII erin,
alleen NDS ,Xbox360 ,PCP en PC games, maar GEEN WII.
Ik denk dat Nintendo een fout maakt

alsnog iets anders krijgen en dat is na mij idee toch een kleine blunder.
Ik zelf wil de WII ook wel ,beslis ik na gameplay 2006 maar ik weet uit mijn
omgeving dat men iets wil voor de jongelui op sintdag
Ik denk dat men beter had kunnen kiezen voor 1 december of 4 december als
uitzondering voor Nederland belgie.

wat jullie ?
Om dan maar meteen een oud Apple & Nintendo gerucht bij te pakken. Zou erg (ERG) mooi zijn als er een iPod channel komt wat in feite een WiiTunes winkel is. Ik ben geen iPod fan maar de iPod is zo populair dat het een link ermee erg goed zou zijn voor Nintendo (en de styling matched ook nog eens).Oscar Mopperkont schreef op maandag 13 november 2006 @ 13:36:
Misschien is dat dan ook wel de reden dat Nintendo gezegd heeft dat je er alle opslagapparaten op zou moeten kunnen aansluiten via USB. Knal een gelikt uitziende HD op de markt met veel opslag en zet een video.musicstore achter een Mii channel en je hebt een ingang om mp3 en video te verkopen. Zie het alleen niet gebeuren
waarschijnlijk zijn alle wii's hier in nederland toch wel binnen een week uitverkocht meer kan nintendo niet leveren. dus in mijn ogen heeft het financieel technisch gezien geen zin voor nintendo om dat te doen aangezien die wii's toch wel verkocht worden
Dat gaat toch niet gebeurenDeddiekoel schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:22:
[...]
Om dan maar meteen een oud Apple & Nintendo gerucht bij te pakken. Zou erg (ERG) mooi zijn als er een iPod channel komt wat in feite een WiiTunes winkel is. Ik ben geen iPod fan maar de iPod is zo populair dat het een link ermee erg goed zou zijn voor Nintendo (en de styling matched ook nog eens).
* Hoedje zou het wel erg mooi vinden als dat ging gebeuren.
- MetroidPrime
TopicstarterIs er al bekend hoe groot een SD kaart voor de Wii maximaal kan zijn?Deddiekoel schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:12:
Interessant voor de potentiele Wii eigenaren:
De iBood van de dag is een Kingston 2 Gb SD kaartje voor 25 euro. Leek mij een mooie deal en met 2 Gb kan ik weer even vooruit.
Een vriend van me is nu in de VS en hij vliegt de 18e terug. Als het daar net zo gaat als hier in NL zou hij best er een mee kunnen nemen. Maar dat is een stevige als... Wat mij ook opvalt is dat de 19e op een zondag valt...
[ Voor 9% gewijzigd door Deddiekoel op 13-11-2006 16:35 ]
Verwijderd
- MetroidPrime
TopicstarterIn de VS worden consoles altijd op een zondag gelanceerd, de winkels zijn dan ook gewoon open. Volgens mij levert Nintendo de consoles daar ook pas op de dag van de launch bij de winkels af, terwijl dat hier in Europa altijd een paar dagen eerder gebeurt.Deddiekoel schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:32:
Hoe groot achten jullie de kans dat de Wii eerder dan 19 November beschikbaar zal zijn in de VS?
Een vriend van me is nu in de VS en hij vliegt de 18e terug. Als het daar net zo gaat als hier in NL zou hij best er een mee kunnen nemen. Maar dat is een stevige als... Wat mij ook opvalt is dat de 19e op een zondag valt...
@ds: tof, dat wist ik niet!
[ Voor 33% gewijzigd door Captain N op 13-11-2006 17:25 ]
Mijn foto's op Flickr.
Dat betwijfel ik zeer sterk, aangezien er meerdere winkels launchparties organiseren, bestaande uit festiviteiten rond een middernacht launch.MetroidPrime schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:44:
[...]
In de VS worden consoles altijd op een zondag gelanceerd, de winkels zijn dan ook gewoon open. Volgens mij levert Nintendo de consoles daar ook pas op de dag van de launch bij de winkels af, terwijl dat hier in Europa altijd een paar dagen eerder gebeurt.
Captain N schreef op maandag 13 november 2006 @ 17:13:
Ik wens hem ook succes er eentje te bemachtigen. Volgens mij doen de meeste grote ketens in de US aan pre-orders, waar de mensen een paar weken geleden al voor in de rij hebben gelegen.
@ds: tof, dat wist ik niet!Eindelijk eens een goede reden om uit te vogelen hoe je Youtube filmpjes kunt rippen naar je eigen computer. Zou zonde zijn als 'ie ineens foetsie is.
offtopic: misschien handig om super screen recorder te gebruike
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Welke reclameblaadjes bekijk jij dan? Of woon je in België?
Ik heb trouwens nog een leuk filmpje..
dikke wii flash
Wat de codecgerelateerde discussie betreft,
joystiq zegt anders dat de wii wel AVIs kan afspelen.
Ben nu wel benieuwd wat de wii nou kan afspelen en niet.
Anders zou een combinatie van de Wii + usb HDD wel lekker worden.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
wrm zou je dat willen aangezien wii sports al bij de wii zit
dus volgens mij moet dat gewoon wii play zijn
linkje : http://www.bartsmit.com/s...enuID=89&productID=141874
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Verwijderd
Component
http://www.computerandvid...ens/screenshot_164340.jpg
Scart RGB kabel maar ZONDER!! aansluiting voor externe speakers/versterker, dat moet dus via de TV..
http://www.computerandvid...ens/screenshot_164343.jpg
Daarnaast de VC, Wiimote en Nunchuck verpakkingen die in europa wat mooier zijn als in de US!
http://www.computerandvid...le.php?id=149070&skip=yes
zorgt zo'n ding ook op oude tv's voor beter beeld? Ik bedoel dan monogeluid enkele scart...Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 18:58:
Scart RGB kabel maar ZONDER!! aansluiting voor externe speakers/versterker, dat moet dus via de TV..
Verwijderd

Ik krijg ze gegarandeerd, die gameshop had er 20 zeker en ze waren nog niet allemaal gepre-ordered. Zijn er mensen die interesse hebben in de naam van de shop (midden van het land)? Dan post ik hem hier zodat jullie ook nog een pre order kunnen plaatsen.
Is het ook verstandig pre orders voor games te maken of niet?
- MetroidPrime
TopicstarterZolang die TV RGB over scart ondersteunt wel.zezke schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:14:
[...]
zorgt zo'n ding ook op oude tv's voor beter beeld? Ik bedoel dan monogeluid enkele scart...
Dat ziet er al een stuk beter uit dan die plastic US gevallen.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 18:58:
Onze gebeden zijn verhoord:
Component
http://www.computerandvid...ens/screenshot_164340.jpg
Daarnaast de VC, Wiimote en Nunchuck verpakkingen die in europa wat mooier zijn als in de US!
http://www.computerandvid...le.php?id=149070&skip=yes
Dus als je s-video aansluit met een converter op scart en je krijgt nogal grijze kleuren , dan heb je geen rgb support zekers?MetroidPrime schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:27:
[...]
Zolang die TV RGB over scart ondersteunt wel.
Trouwens de vergelijking is reeds gemaakt tussen composite en component:

Weet iemand of er ergens net zo'n vergelijking is tussen composiet/component/RGB voor de Wii?zezke schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:48:
[...]
Dus als je s-video aansluit met een converter op scart en je krijgt nogal grijze kleuren , dan heb je geen rgb support zekers?
[afbeelding]
Verwijderd
Yep dat verschil is echt behoorlijk, zeker als je het op een HD scherm aansluit. Ik had het ook met een PS2 op een projector, man wat scheelde dat veel! Op een kleinere CRT vind ik het minder erg, maar met LCD is die scherpte wel relaxed:zezke schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:48:
[...]
Dus als je s-video aansluit met een converter op scart en je krijgt nogal grijze kleuren , dan heb je geen rgb support zekers?
[afbeelding]
Component video

Composite video

Dit is overigens op een 720p projector op ongeveer 2m breedte geprojecteerd (erg relaxed gamen
[ Voor 19% gewijzigd door JvS op 13-11-2006 21:36 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Het is in het midden van het land. Ik kom daar gelukkig veel voor mijn werk (woon net als jij in het noorden). Je hebt in iedergeval geluk dat je een Bart Smits en Mediamarkt naast elkaar hebt daar in Groningen, dus ik geef je wel een goede kans.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:04:
Snoekie, ik ben best geinteresseerd in de naam van die winkel, als het tenminste in de buurt van groningen is (zegmaar 50 km rijden max). Anders ga ik wel voor de mediamarkt staan op de openingstijd.
Vind je dat echt relaxed? Ik heb ook een beamer en kan er absoluut niet op gamen. Ik speel veel autorace, maar ik word me toch een partij misselijk daarvan?!JvS schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:28:
[...]
Yep dat verschil is echt behoorlijk, zeker als je het op een HD scherm aansluit. Ik had het ook met een PS2 op een projector, man wat scheelde dat veel! Op een kleinere CRT vind ik het minder erg, maar met LCD is die scherpte wel relaxed:
Dit is overigens op een 720p projector op ongeveer 2m breedte geprojecteerd (erg relaxed gamen).
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 21:38 ]
Om even voor mezelf te spreken (NL): in het blaadje van de intertoys die ik vandaag binnen kreeg stond nog steeds geen Wii. Nog geeneens een kleine mededeling/advertentie.psychoclown schreef op maandag 13 november 2006 @ 18:25:
Welke reclameblaadjes bekijk jij dan? Of woon je in België?
...
Verwijderd
Mijn ervaring is dat de Intertoys toch flink achterloopt met dit soort ontwikkelingen, bart smit heeft hem wel al in de folder staan (van tijden terug al) en je kan hem daar ook al pre orderen op de website. Intertoys stoot steeds meer het gamessegment af lijkt het wel (al hebben ze wel leuke aanbiedingen soms, maar voor nintendo games moet je toch echt niet daar zijn, in iedergeval niet bij onze intertoys).Bartolomew85 schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:41:
[...]
Om even voor mezelf te spreken (NL): in het blaadje van de intertoys die ik vandaag binnen kreeg stond nog steeds geen Wii. Nog geeneens een kleine mededeling/advertentie.
- MetroidPrime
TopicstarterDat komt dan omdat de Wii nog niet te koop is en die folders eens in de zoveel weken worden uitgebracht. Het heeft niet veel zin om in zo'n foldertje een produkt te adverteren dat pas zal lanceren nadat het volgende foldertje al door de brievenbus is gekomen. Als we dichter bij de launch komen, dan zal de Wii volgens mij wel ineens in die folders opduiken.Bartolomew85 schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:41:
[...]
Om even voor mezelf te spreken (NL): in het blaadje van de intertoys die ik vandaag binnen kreeg stond nog steeds geen Wii. Nog geeneens een kleine mededeling/advertentie.
In het Intertoys Speelboek stond de Wii echter wel op de achterkant samen met de PS3 en in het dikkere boekje van Bart Smit van twee maanden terug volgens mij ook.
Ja, echt megarelaxed. We gingen het laatst weer eens bij mij thuis op de 32" breedbeeld spelen (wat ik voor films echt wel prima vind) en dat vonden we gewoonweg onspeelbaarVerwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:35:
[...]
Vind je dat echt relaxed? Ik heb ook een beamer en kan er absoluut niet op gamen. Ik speel veel autorace, maar ik word me toch een partij misselijk daarvan?!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Replay(leiden) weet al wel excacte aantallen. 16 Wii's op 8 december en 14 een aantal dagen erna.
Ik ben wel geinteresseerdVerwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:23:
Zo, 2 wii's gepre ordered en 50 euro aanbetaald per console. Enige nadeel is dat ik pas de 15e december het restant van het geld heb, maar dat leen ik wel even van mijn broer![]()
Ik krijg ze gegarandeerd, die gameshop had er 20 zeker en ze waren nog niet allemaal gepre-ordered. Zijn er mensen die interesse hebben in de naam van de shop (midden van het land)? Dan post ik hem hier zodat jullie ook nog een pre order kunnen plaatsen.
Is het ook verstandig pre orders voor games te maken of niet?
Woon in Woerden dus meer midden in het land kan je haast niet wonen
Niet opgevallen. Daar maak je niet voortdurend dezelfde bewegingen en duurt alles slechts een paar seconden.Richard schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:28:
Oei, bij WarioWare niet? Het lijkt me juist dat hoelahoepenen fietspompen toch wel aardig intensief is; of is het juist zo bij WarioWare dat de duur van de spelletjes (luttele secondes) en de pauzes ertussen voorkomen dat je moe wordt?
[ Voor 65% gewijzigd door Blackbird-ce op 13-11-2006 23:03 ]
Composite video = Scart aansluiting? En dat geeft zo'n slecht beeld?
Zelda bestellen, daar had ik niet eens aan gedacht. Maar is dat eigenlijk wel nodig? De games kunnen waarschijnlijk veel sneller in in grotere getalen worden geproduceerd dan de hardware. Ik zie nogwel.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 22:31:
Was vandaag bij de intertoys om Zelda bij mn Wii te bestellen. De plaatselijke (noordwijk) heeft 30 pre-orders ik ben nummer 12, ze hebben geen idee hoeveel Wii's ze binnen krijgen.
Replay(leiden) weet al wel excacte aantallen. 16 Wii's op 8 december en 14 een aantal dagen erna.
Ben in ieder geval zeker van een Wii (bij 2 winkels op de eerste plek, bij een andere tweede). Ik ga even afwachten bij welke winkel ik hem het eerste op kan halen, dan cancel ik uiteraard die andere twee pre-orders meteen zodat anderen ook meteen een kans krijgen.
[ Voor 18% gewijzigd door SD5k op 13-11-2006 23:11 ]
Composite is zo'n standaard (vaak geel) tulp stekkertje. Eventueel zo'n tulp stekkertje in een scart blok gestopt en dat weer in je TV. Echte scart RGB geeft een stuk scherper beeld dan composite.The_DoubleU schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:07:
JvS, die screenshots van jou brengen me in verwarring.
Composite video = Scart aansluiting? En dat geeft zo'n slecht beeld?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Serieus zoveel preorders al in noordwijk? Ik wilde ook bij de intertoys daar gaan preorderen... Had niet verwacht dat er zoveel preoders zouden zijn...Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 22:31:
Was vandaag bij de intertoys om Zelda bij mn Wii te bestellen. De plaatselijke (noordwijk) heeft 30 pre-orders ik ben nummer 12, ze hebben geen idee hoeveel Wii's ze binnen krijgen.
Zal morgen ff de Bart Smit in lisse bellen....
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Hoe zit het nou met de RGB en component kabels voor de Wii. Welke van die twee is beter / geeft een scherper beeld?Creepy schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 00:02:
[...]
Composite is zo'n standaard (vaak geel) tulp stekkertje. Eventueel zo'n tulp stekkertje in een scart blok gestopt en dat weer in je TV. Echte scart RGB geeft een stuk scherper beeld dan composite.
* Vanitas komt er niet echt meer uit...
- MetroidPrime
TopicstarterDat hangt er maar vanaf of je TV progressive scan ondersteunt of niet. Zo ja, dan is component beter, anders maakt het volgens mij niet zo heel veel uit.Vanitas schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 00:30:
[...]
Hoe zit het nou met de RGB en component kabels voor de Wii. Welke van die twee is beter / geeft een scherper beeld?
* Vanitas komt er niet echt meer uit...
Het beste blijft natuurlijk zonder twijfel component! Maar ik beschik helaas niet over een tv die dat ondersteund.
Dat is dan ook waarschijnlijk een goedkopere beamer die meer voor presentaties bedoeld is. (Want veel mensen kopen de goedkopere instapbeamers als film beamers)Vind je dat echt relaxed? Ik heb ook een beamer en kan er absoluut niet op gamen. Ik speel veel autorace, maar ik word me toch een partij misselijk daarvan?!

Mijn foto's op Flickr.
Lol, laten we het sexy design van de Wii verkrachten door de nunchuk vies leer te geven en van de standaard een potloodbakje te makenCaptain N schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 05:07:
Voor als je de officiële Nunchuck te mooi vindt, brengt Intect je deze:
[afbeelding]
Overigens werkt deeplinken naar het plaatje niet direct
[ Voor 7% gewijzigd door Twee Dee op 14-11-2006 08:12 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Dit topic is gesloten.