Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 67 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.575 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

hoooo, comme c'est beau :o. Stel je voor dat je zoiets onverwachts aan je deur geleverd krijgt, je zou voor minder je camera erbij halen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

hehe inderdaad
Het lijkt net een kerstpakket :P

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Hoedje schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:45:
[...]

Inderdaad, en daarnaast lijkt het me dat Nintendo uiterlijk op 7 december de consoles zal uitleveren en niet op 8 december, want dan zouden ze op de launchdag nog niet in de winkel liggen.
Ik zou er zelf maar vanuit gaan dat de grotere webwinkels ze op de dinsdag voor de launch hebben en de filialen van de Bart Smit, Free Record Shop enzovoort op de woensdag voor de launch. In het verleden zijn de nieuwe Nintendo consoles ook altijd op de woensdag voor de launch bij mijn plaatselijke Bart Smit geleverd en meteen in de verkoop gegaan en hetzelfde geld voor de lokale Free Record Shop en Dixons filialen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Rawmeatcowboy van Gonintendo heeft de Wii ook binnen: http://gonintendo.com/?p=8310. Als ik het iemand gun is hij het wel...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Laatst online: 22:46
waarom is die standaard van de Wii niet gewoon in dezelfde kleur als de console zelf? Het doet me nu denken aan die lelijke, standaard grijze bumpers op auto's in de jaren 90...

Afbeeldingslocatie: http://www.gamepro.com/nintendo/wii/games/news/images/85908-7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:08
Als ik de winkelier weer spreek, zal ik hem vragen of hij echt niet eerder de Wii krijgt.

Wat ik trouwens benieuwd ben, het Wii24connect.
In mijn kamer heb ik dus een PC staan, welke via een ethernetkabel is verbonden met de ADSL 2+ modem.
Deze modem heeft ook een Wi-Fi verbinding, maar zelfs op 1 a 2 meter afstand is die verbinding zo slecht dat ik waarschijnlijk in mijn kamer die Wi-Fi verbinding dus niet kan gebruiken.
Verder heeft deze modem dus totaal 4 ethernet poorten, waarvan 2 niet te gebruiken zijn (leve Tele2 met hun Voetbalabbo) en blijven er dus 2 poorten over, welke in gebruik zijn door 2 pc's.
Ik ben niet van plan om mijn pc 24/7 aan te laten staan.
Nou ben ik dus benieuwd, hoe ga ik mijn Wii dus aansluiten op internet?

Hopelijk geeft het geen problemen om telkens mijn pc los te koppelen en dan de Wii tijdelijk aan te sluiten.
Enige probleem wat ik kan bedenken op dit moment: berichtjes die vrienden zouden versturen komen niet aan. De content die wordt gepushed zal toch wel altijd worden gepushed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Inderdaad jammer van die grijze kleur... Is dat bij alle versies zo, of misschien alleen bij deze? Is trouwens ook zo op alle officiële pics volgens mij dat de onderkant grijs is, alleen is het dan een andere kleur grijs. Veel witter en met het licht zo dat het verschil minimaal is.

[ Voor 48% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 10-11-2006 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:07

Smoonshine

Feyenoord!!

MetroidPrime schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 18:22:
[...]

In één van die filmpjes leggen ze uit dat ze een geleende debug unit en dat ze de volgende dag pas(vandaag dus) een retail unit zouden krijgen plus de final versies van Zelda en Excite Truck.
Wat ik raar vind. Aangezien Excite Truck dus blijkbaar al vertaald is en ook aanwezig is bij de USA launch. Waarom hebben we dat spel hier dan niet bij launch? Dat is nou echt zo'n titel waar ik naar uitkijk en dan krijgen we hem pas in februari, terwijl het spel al lang klaar en vertaald is :(

@foto hierboven: Wat is die PS3 foeilelijk trouwens. Echt geen gezicht dat ding. Daar valt die Wii standaard bij in het niet.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Voor de geïnteresseerden, Gamespot heeft een live stream lopen van hun marathon gaming-sessie ter gelegenheid van het arriveren van hun final Wii unit. Ze zijn nu Monkey Ball aan het spelen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:49
MetroidPrime schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:32:
Voor de geïnteresseerden, Gamespot heeft een live stream lopen van hun marathon gaming-sessie ter gelegenheid van het arriveren van hun final Wii unit. Ze zijn nu Monkey Ball aan het spelen.
Ik ben 't ook al een tijdje aan 't kijken, en 't is wel leuk om naar te kijken. Persoonlijk spreekt Monkey Ball me niet zo aan, maar je ziet goed hoe de wiimote gebruikt wordt in de verschillende mini-games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

stijnos1991 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 14:57:
[...]

Whaha pas maar op, ik ben er toch eerder :/
BartSmit, Intertoys, Dixons..
Weet je nog meer winkels in Hoorn die 'm kunnen hebben bij de release?
Misschien die mediatoko, op de Veemarkt, ff de naam kwijt...

Maar desnoods wijk ik uit naar Alkmaar, ook winkels zat. 7 december 's avonds eerst eens de Mediamarkt in Amsterdam proberen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

MetroidPrime schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:32:
bedankt voor de tip! Vlotte stream :D. Wel de link rechtsreeks in WMP geopend, in dat kleine browservenster komt het niet echt tot zijn recht :)

[ Voor 11% gewijzigd door boe2 op 10-11-2006 21:45 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
RollieBollie schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:03:
Als ik de winkelier weer spreek, zal ik hem vragen of hij echt niet eerder de Wii krijgt.

Wat ik trouwens benieuwd ben, het Wii24connect.
In mijn kamer heb ik dus een PC staan, welke via een ethernetkabel is verbonden met de ADSL 2+ modem.
Deze modem heeft ook een Wi-Fi verbinding, maar zelfs op 1 a 2 meter afstand is die verbinding zo slecht dat ik waarschijnlijk in mijn kamer die Wi-Fi verbinding dus niet kan gebruiken.
Verder heeft deze modem dus totaal 4 ethernet poorten, waarvan 2 niet te gebruiken zijn (leve Tele2 met hun Voetbalabbo) en blijven er dus 2 poorten over, welke in gebruik zijn door 2 pc's.
Ik ben niet van plan om mijn pc 24/7 aan te laten staan.
Nou ben ik dus benieuwd, hoe ga ik mijn Wii dus aansluiten op internet?

Hopelijk geeft het geen problemen om telkens mijn pc los te koppelen en dan de Wii tijdelijk aan te sluiten.
Enige probleem wat ik kan bedenken op dit moment: berichtjes die vrienden zouden versturen komen niet aan. De content die wordt gepushed zal toch wel altijd worden gepushed?
Switch plaatsen? Versterker voor WiFi richting je kamer hangen of een draadloze usb adapter in je pc, maar met die laatste optie is je Wii niet 24/7 online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik ben ook die Gamespot stream aant kijken, ik ben wel echt enthousiast over Wii Sports! Golf & Boxing zagen er superleuk uit. Goeie zaak dat deze game gebundeld is...
Blijft mooi werk wat die lui doen...

[ Voor 10% gewijzigd door Deddiekoel op 10-11-2006 22:50 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ze lieten net per ongeluk zien hoe groot de kaart was van Zelda bij Gamespot. Het zag er ongeveer net zo groot uit als die van OoT, dus ik vond de grootte wel meevallen. Totdat ze uitzoomden en bleek dat het stuk dat ongeveer even groot was als OoT maar een fractie van de kaart was. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

ze zijn nu zelda aan het spele :D

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Volgens Kotaku heeft Excite Truck achievements, net zoals bij Xbox 360 spellen. Ik vermoed dat je die op de berichten op je kalender zal terugvinden en hopelijk krijgt iedereen op je friends list daar ook berichten over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Ik zit nou net een tijdje die feed van gamespot te kijken. En ik word echt steeds enthousiaster :D

Tot zover heb ik Wii Boxing, Excite Truck en Zelda gezien. Excite Truck lijkt me steeds leuker als ik er meer van zie. En het ziet er echt goed uit. En dan draait het ook nog es heel soepel (ook met 2 spelers). Het zelda stukje heb ik na een tijdje afgezet want dat ontdek ik toch liever zelf.

Maar als dat voorbij is ga ik zeker verder kijken :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Zelda is helaas het laatste spel die te zien zal zijn op de stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MetroidPrime schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:30:
Zelda is helaas het laatste spel die te zien zal zijn op de stream.
Ow ok. Nou dan morgen maar het begin es kijken ofzo :P
Ik ga er tenminste vanuit dat het wel online komt te staan.

Hoelang is het hele filmpje eigenlijk ?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Voor wie interesse heeft:
GCShop.nl Wii-preorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

de boxpusher wordt nog een legende, het gezicht toont pure ellende :o

IGN heeft ondertussen ook hun exemplaar gekregen. Blijkbaar kunnen (en zullen) er via het internet toch firmware updates gedownload worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Over de naam Wii... het viel me trouwens op dat ik 'm de "nieuwe Nintendo" noem als ik 't met m'n moeder over heb... :+

(In andere gesprekken noem ik 't ding gewoon de Wii :P)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ik moet zeggen dat Nintendo niet gelogen heeft toen ze zijden dat de naam Wii wel zou wennen. Want ik ken eigenlijk niemand die er nog een probleem van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

480p filmpjes van zelda in originele resolutie. Goed om een idee te krijgen hoe het er nu exact ongeveer zal uitzien op je eigen scherm :)

ok, er zitten aardig wat artefacten in de video :)

[ Voor 15% gewijzigd door boe2 op 11-11-2006 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Niet geheel exact he. ;)

Op je eigen tv scherm zal het nog iets beter zijn. Maar zal er inderdaad niet ver vanaf zitten. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:07

Smoonshine

Feyenoord!!

Stukje uit een artikel van insidegamer.
Vandaag hebben wij van een anonieme insider van een (grote) retailer nadere informatie gekregen. Deze gaf aan dat zij bij de lancering rond de 1.000 Wii's beschikbaar zullen hebben, wat neerkomt op ongeveer 20 Wii's per filiaal. Met de tweede lichting (één week later) zullen dit ongeveer 30 tot 40 per filiaal zijn.
Het lijkt dus nog wel mee te vallen met de tekorten. Het zal hier over een Bart Smit/Intertoys of Media Markt gaan denk ik. Ik denk dat iedereen die graag een Wii wil er binnen 2 weken na launch ook wel 1tje heeft. Dan valt de schade dus uiteindelijk wel mee.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

nou ik heb er iedergeval 1 :)

ik ga me wii toch via dimension plus halen en niet via bart smit :)
al aardige bestelling daar staan vind ik zelf :)

Legend of Zelda: The Twilight Princess Wii 54,99
Red Steel Wii 54,99
Wii Play Wii 49,99
Nunchuk Controller (Nintendo) Wii 19,99
LAN Adapter (Nintendo) Wii 29,99

en natuurlijk de nintedo wii zelf 249,95 ofzo
komt ongeveer op 460 euro uit :)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Nou ik heb mijn bestelling ook maar even geplaatst. Ik hoor namelijk alleen nog maar dat je blij moet zijn als je de wii hebt op de launchdag. Ik belde eerst de bart smit op, die kon geen lijst van pre-orders vinden :O. dus toen heb ik maar de intertoys gebeld. Aardige meneer aan de telefoon die er tenminste nog een beetje verstand van had. Hij zei dat ik ongeveer 20ste sta op de lijst, maar dat hij niet wist hoeveel ze er binnenkrijgen, maar wel dat dat er zeker niet veel zijn. Zou 20ste op de lijst goed genoeg zijn? Ik hoop het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 11:17:
480p filmpjes van zelda in originele resolutie. Goed om een idee te krijgen hoe het er nu exact ongeveer zal uitzien op je eigen scherm :)

ok, er zitten aardig wat artefacten in de video :)
480p.... is dat nou alleen voor tv's met een component ingang (alleen lcd,plasma hebben dat toch??), of heb je dat ook op de normale beeldbuis tv met het rood,wit,geel tulpjes aansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Nee, dat is alleen voor bepaalde TV's met een component ingang, die p, dus progressive ondersteunen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus ik heb nog wel een beetje profijt van m'n dure tv :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij dat eerste filmpje werkt de controller niet en bij die stream van gamespot gister hadden ze ook al een rotte controller..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 14:02:
bij dat eerste filmpje werkt de controller niet en bij die stream van gamespot gister hadden ze ook al een rotte controller..
Dat is wel pijnlijk en erg slecht van Nintendo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 14:12:
[...]

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 14:02:
[...]

Hmm, inderdaad erg slecht dat de batterijen opgaan :P.

Ik weet niet zeker hoe het nou zit, dat flikkeren ziet er iig wel vreemd uit, maar ze zeiden in het filmpje van IGN iig dat de batterijen opwaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Vandaag met mijn meisje om 08:30 voor de deur bij GamePower Expo in Gent; daar zou de Wii speelbaar moeten zijn.

Om 08:40 stond ik al een soort van Duck Hunt te spelen tegen een ventje die ik niet kende, later mijn vriendin ook.

Later nog ge-golft (zeer gave ervaring en ging me zeer goed af)

Verder nog tegen mijn vriendin een potje Air-Hockey (zal wel in Wii-Sports zitten) gedaan, 06-08 was de eindstand (Vriendin gewonnen :( ) (Uiteindelijk winst voor mij; want na die game gaf ze aan dat de Wii eigenlijk toch wel het huis in moet komen. :) )

Ik was op pad gegaan met een digicam en videocamera. Ik zal vanavond een ongeedit filmpje online zetten zodat ik jullie mee kan laten genieten van mijn ervaringen. Ik hoop dat ik dan ook wat meer tijd heb om info er voor jullie bij te typen.

Iig toen ik een Macro-shot van de achterzijde van een Wii wilde maken werd ik gelijk aan mijn schouder getrokken door een Wii-medewerker:
Geen foto's van de achterzijde!
Het viel op dat die Wii's (waar ik de achterkant van wilde fotograferen) niet zoals de andere op een demostand stonden, maar aan een kast waar een grote kast achter zat (waar op dat moment een vent in stond) Toen ik aan de andere kant liep (zaten 4 Wii's in) stond er één in een Linux Kernel Scherm; Eerste wat ik op kon vangen was DEVKIT. Toen ik videocam erbij haalde kwam die boze kerel weer op me af dus ik moest van een grote afstand filmen; ik weet nog niet wat voor kwaliteit dat geworden is; vanavond dus meer. Ik zag op dat moment VEEL mensen foto's maken van dat DEVKIT scherm dus het zal 100% zeker zijn dat die vandaag of morgen wel op internet zwerven.

Ik hoop dat jullie mijn verhaaltje een beetje met genoegen hebben gelezen.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Richard schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 16:27:

Ik hoop dat jullie mijn verhaaltje een beetje met genoegen hebben gelezen.
ja dat heb ik wel :P

had daar ook wel willen zijn ><

en dat air-hockey zit bij wii play (daar zit ook meteen wii remote bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Smoonshine schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 11:35:

[...]

Het lijkt dus nog wel mee te vallen met de tekorten. Het zal hier over een Bart Smit/Intertoys of Media Markt gaan denk ik. Ik denk dat iedereen die graag een Wii wil er binnen 2 weken na launch ook wel 1tje heeft. Dan valt de schade dus uiteindelijk wel mee.
Ik heb vandaag contact opgenomen met de Bart Smit waar ik mijn Wii gereserveerd heb. Ik ben één van de eersten en ze hebben tot nu toe 45 reserveringen. Ze hebben te horen gekregen dat ze in ieder geval meer dan 45 units binnenkrijgen in de week van 8 december. Dus met de tekorten zal het volgens mij inderdaad wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Was ook op de gamepower expo in Gent. Toen wel al waanzinnig druk, maar Nintendo had gelukking zeer veel demostands (ik schat een 20-tal) voorzien waardoor ik gemiddeld maar 5 minuten moest wachten om te spelen. Speelbare games waren Wii sports, Wii play, Zelda, Wario Ware en Excite Truck. We hebben ons vooral geamuseerd mat Wario Ware en hebben hier verschillende hilarische foto's van genomen. Foto's worden later nog gepost :). Alles zag er zeer scherp uit op de grote breedbeeldschermen btw. De mensen die zagen over "jaggies" zijn er gewoon op uit om reacties uit te lokken.

Geen enkele ps3 te zien gekregen btw: Sony had enkele ps3's in een afgesloten ruimte voorzien waar je dan kon aanschuiven om te spelen. We hebben aan een willekeurig iemand in de rij gevraagd hoe lang hij er al stond en die arme jongen stond al anderhalf uur aan te schuiven. Tja....dan heeft Nintendo wel ZEER goed werk geleverd op deze beurs :)

Geen devkit perikelen gezien, maar Microsoft heeft wel enkele pijnlijke momenten gehad: op een rij van 8 consoles vertoonden in de namiddag er 4 het gevreesde rode licht.

[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 11-11-2006 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Alien B.O.B. schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 16:33:
[...]

ja dat heb ik wel :P

had daar ook wel willen zijn ><

en dat air-hockey zit bij wii play (daar zit ook meteen wii remote bij)
Alvast wat fotootjes:

Bijna 8:30:
Afbeeldingslocatie: http://www.dekeijzer.eu/wii/menigte.jpg

Ikzelf even poseren naast de Wii:
Afbeeldingslocatie: http://www.dekeijzer.eu/wii/iknaastwii.jpg
Dit is dus niet zo'n demopod maar zo'n kast waar 4 Wii's aangesloten zitten. Je ziet de deur op een kiertje staan.

Wii Sports:
Afbeeldingslocatie: http://www.dekeijzer.eu/wii/golf.jpg

Golf, wat een serieuze/geconcentreerde blik :P :
Afbeeldingslocatie: http://www.dekeijzer.eu/wii/serieus.jpg

Een Bogey! Wat een ontlading :P :
Afbeeldingslocatie: http://www.dekeijzer.eu/wii/ontlading.jpg

Edit: Airhockey vergeten :) :

Afbeeldingslocatie: http://www.dekeijzer.eu/wii/airhockey.jpg

Filmpje volgt nog, Oh ja, helemaal eens met hierboven, echt zonde dat Sony alles afgesloten deed; ik heb wel een stukje film als de deur van de uitgang opengaat. En ook stukjes film van de Meters lange rijen. Ik vond dat zeer jammer.

[ Voor 15% gewijzigd door Richard op 11-11-2006 18:01 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Heb je nog met Zelda gespeeld? :)

Dat vond ik de tofste game toen ik hands-on mocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Zelda stond veel te vol (ik ben vrij ongeduldig) zelfs al om 08:40uur. Wel gekeken, maar dus niet hands-on mogen gebruiken zegmaar.

@Boeboe Zou je dit even uit kunnen leggen?:
De mensen die zagen over "jaggies" zijn er gewoon op uit om reacties uit te lokken.

[ Voor 36% gewijzigd door Richard op 11-11-2006 18:36 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuzzyeyebrows1 schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:42:
Nou ik heb mijn bestelling ook maar even geplaatst. Ik hoor namelijk alleen nog maar dat je blij moet zijn als je de wii hebt op de launchdag. Ik belde eerst de bart smit op, die kon geen lijst van pre-orders vinden :O. dus toen heb ik maar de intertoys gebeld. Aardige meneer aan de telefoon die er tenminste nog een beetje verstand van had. Hij zei dat ik ongeveer 20ste sta op de lijst, maar dat hij niet wist hoeveel ze er binnenkrijgen, maar wel dat dat er zeker niet veel zijn. Zou 20ste op de lijst goed genoeg zijn? Ik hoop het.
Als je mazzel hebt. Waarschijnlijk komen er max 20 consoles per winkel binnen. Ik sta zelf boven de 20 dus ik rush vrijdag morgen de winkel in en ruk ergens een Wii box mee en eis dat ze die aan mij verkopen.

Kan het trouwens niet dat de Wii donderdag al verkocht gaat worden? de DS en DSL werden volgens mij ookal 1 dag van te voren verkocht (DSL weet ik zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik hoop erop. Iig donderdagavond.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 19:39:
[...]

Als je mazzel hebt. Waarschijnlijk komen er max 20 consoles per winkel binnen. Ik sta zelf boven de 20 dus ik rush vrijdag morgen de winkel in en ruk ergens een Wii box mee en eis dat ze die aan mij verkopen.
Ik denk dat alleen de winkels ergens midden in de rimboe maximaal 20 consoles krijgen. Ik woon in de Randstad en de plaatselijke Bart Smit krijgt er al minstens 45.
Kan het trouwens niet dat de Wii donderdag al verkocht gaat worden? de DS en DSL werden volgens mij ookal 1 dag van te voren verkocht (DSL weet ik zeker).
Ik heb alle Nintendo handhelds en console die ik ooit bij Bart Smit gereserveerd heb, altijd de woensdag voor de officiële launch kunnen ophalen. Ik hoop zelf dat WiiConnect24 alvast een paar dagen voor de launch online gaat, zodat ik er meteen gebruik van kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

MetroidPrime schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 20:01:
Ik heb alle Nintendo handhelds en console die ik ooit bij Bart Smit gereserveerd heb, altijd de woensdag voor de officiële launch kunnen ophalen. Ik hoop zelf dat WiiConnect24 alvast een paar dagen voor de launch online gaat, zodat ik er meteen gebruik van kan maken.
Waarom zou je dat willen? Ik ben dan veel te druk bezig met gamen (lees: zwaaien met controller) :+.

Ik heb hem zelf ook nog niet ge-preordered, maar ik ga gewoon vanaf donderdag (7dec) elke zaak af ;).
Hmmm, nu ik erover denk. Laat ik die zaterdag erna maar alvast vrij nemen van werk :P.

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 11-11-2006 20:06 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

MetroidPrime schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 20:01:

Ik denk dat alleen de winkels ergens midden in de rimboe maximaal 20 consoles krijgen. Ik woon in de Randstad en de plaatselijke Bart Smit krijgt er al minstens 45.
Ik woon in Hoofddorp (vlakbij haarlem en amsterdam) en heb dan ook bij de intertoys in het centrum hier besteld. Dan zit het denk ik wel goed :D ik ga gewoon vanaf 6 decmber elke middag na school even het centrum af om te kijken of de Wii er al ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Richard schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 18:15:
Zelda stond veel te vol (ik ben vrij ongeduldig) zelfs al om 08:40uur. Wel gekeken, maar dus niet hands-on mogen gebruiken zegmaar.

@Boeboe Zou je dit even uit kunnen leggen?:

[...]
wel, een aantal weken geleden stond er hier een link gepost naar een review over de Wii waarbij de persoon de opmerking maakte "welcome to the world of jaggies" wanneer hij over de beeldkwaliteit bezigwas en praatte alsof je volop zaagtanden in de games zag. Wie daadwerkelijk op de Wii gespeeld heeft kan wel bevestigen dat er zelfs op een HD display geen sprake is van storende zaagtanden (Enkel in Zelda waren deze bij momenten opvallend aanwezig, maar dat is dan ook een GC titel). Zelfs al ben je HD kwaliteit gewoon vind ik dit niet echt iets waarover je kan klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Filmpje is inmiddels een heel klein beetje ge-edit, en hopelijk vinden jullie het toch de moeite waard:

http download: hier

Youtube: hier

Youtube-versie zou kunnen dat die nog niet helemaal goed werkt (geduld).

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Jerry schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 20:04:
[...]

Waarom zou je dat willen? Ik ben dan veel te druk bezig met gamen (lees: zwaaien met controller) :+
Omdat ik zo snel mogelijk gebruik wil kunnen maken van de Virtual Console.

EDIT: Bovendien probeert de console iedere keer dat je je online instellingen probeert een firmware update binnen te halen. Zolang WiiConnect24 nog niet in de lucht is zul je dan eerst 5 minuten lang naar een firmware update scherm zitten kijken voordat je een foutmelding krijgt.

[ Voor 32% gewijzigd door MetroidPrime op 11-11-2006 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Richard schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 21:04:
Filmpje is inmiddels een heel klein beetje ge-edit, en hopelijk vinden jullie het toch de moeite waard:

nee idd de youtube versie werkt nog niet (er staat : The video you requested is not available ofzo iets :P )

lekker snel linkje trouwens ik download op volle snelheid hier : 2500kbit dus

wel vet filmpje alleen het was wii play, niet wii sport dat air hockey :P (of laser-hockey) en ik had dat stukje wel willen zien dat die gast zei niet filmen ofzo :P

[ Voor 17% gewijzigd door Alien B.O.B. op 11-11-2006 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Alien B.O.B. schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 21:07:
[...]
wel vet filmpje alleen het was wii play, niet wii sport dat air hockey :P (of laser-hockey) en ik had dat stukje wel willen zien dat die gast zei niet filmen ofzo :P
Misschien heb ik het een beetje verkeerd verwoord. Die vent zat dus in zo'n kast(deurtje). Hij had doorvoor een Wii opzij geschoven. Ik kon dus recht op zijn achterste (van die Wii) een Macro schieten. Ik kreeg toen een standje. Toen ik dus een kwart om die cabinet heen liep zag ik dat die andere in DevKit-modus stond. (Daarom zat die vent dus in die kast) Dus ik pakte driftig mijn Videocamera uit de Tas. Toen ik 'm aan mijn hand schoof kwam die vent heel driftig op me aflopen, dus ben ik zelf op veilige afstand vanaf de Activision-stand gaan filmen. Maar wat ik al eerder heb gezegt; Gewoon even geduld hebben, binnen no_time staat er een scherpe foto op het net want iedereen trok gelijk zijn mobieltje ;)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:32
Vandaag iets raar voorgehad op de gamepowerexpo. Een maat van me was excite truck aan het spelen en opeens zegt er iemand dat z'n draadloze verbinding van z'n ds slecht is. "Tja met al die wifi spullen hier" Anderen: "en bluetooth" "Hey ja, zou ik een verbinding kunnen leggen tss een wii en een gms?"
Niet dus, want de wii crashte. Vervolgens werd me vriendelijk verzocht het te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Richard schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 21:04:

Hehe, al die belgen met hun handen in hun zakken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

zezke schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 21:28:
Vandaag iets raar voorgehad op de gamepowerexpo. Een maat van me was excite truck aan het spelen en opeens zegt er iemand dat z'n draadloze verbinding van z'n ds slecht is. "Tja met al die wifi spullen hier" Anderen: "en bluetooth" "Hey ja, zou ik een verbinding kunnen leggen tss een wii en een gms?"
Niet dus, want de wii crashte. Vervolgens werd me vriendelijk verzocht het te laten.
Ik weet al meteen welke meneer dat is geweest.

Toevallig die ene met dat rode shirt? Of die met die bril op de voorgrond? Die in het rood liet me dus weten dat ik de achterkant niet mocht fotograferen. Op het moment van filmen was hij Wario Ware: Smooth Moves aan het showen.

Sorry voor de gare foto; maar die heb ik rechtstreeks van videocam getrokken:

Afbeeldingslocatie: http://www.dekeijzer.eu/wii/bozemeneer.jpg

Edit: Om verder op je post terug te komen; Ik kon nergens met mijn DS een download-game vinden; hebben ze die tegenwoordig niet meer op beurzen staan van die download-"palen"?

[ Voor 8% gewijzigd door Richard op 11-11-2006 21:54 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ik heb veel mensen met een DS zien zitten (ironisch genoeg in de chillcorner van Sony, waar geen psp's te bespeuren waren :p, maar ik heb niet veel activiteit gezien. Zelfs geen enkele pictochat room :(

Mijn foto's zullen voor morgen zijn vrees ik (dan kan ik bewijzen dat NIET alle Belgen met hun handen in hun zakken spelen :P), maar uw filmpje is leuk om te zien! In de namiddag was die ps3 rij zelfs een stuk langer. Dat debugscherm was idd even genant :P

lol @ bluetooth tussen gsm en Wii. Slechts een kwestie van tijd alvorens ze die remote op een pc aan de praat krijgen :)

[ Voor 21% gewijzigd door boe2 op 11-11-2006 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 14:12:
[...]

Ach.. het kan altijd gebeuren dat er iets stuk gaat of DOA is, dat is met alles zo. en van wat Nintendo nu ff laat zien kan je eigenlijk alleen maar concluderen dat ze ontzettend goed bezig zijn.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

MetroidPrime schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 21:06:
[...]

Omdat ik zo snel mogelijk gebruik wil kunnen maken van de Virtual Console.

EDIT: Bovendien probeert de console iedere keer dat je je online instellingen probeert een firmware update binnen te halen. Zolang WiiConnect24 nog niet in de lucht is zul je dan eerst 5 minuten lang naar een firmware update scherm zitten kijken voordat je een foutmelding krijgt.
Ah, de virtual console die was ik even vergeten :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

OK, heb nu foto's van onze Wii trip in bezit gekregen, en narcistisch als ik ben krijg je nu de fotos van mezelf tijdens Wario Ware :)

Afbeeldingslocatie: http://www.boe2.be/pictures/wii01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.boe2.be/pictures/wii02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.boe2.be/pictures/wii03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.boe2.be/pictures/wii04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.boe2.be/pictures/wii05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.boe2.be/pictures/wii06.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Boeboe schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 22:41:
OK, heb nu foto's van onze Wii trip in bezit gekregen, en narcistisch als ik ben krijg je nu de fotos van mezelf tijdens Wario Ware :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Heb je geen problemen gehad met die Wii ? Dat was namelijk dezelfde die dat DevKit scherm had (ik zie het aan de achtergrond (Tony Hawk vlag))

Edit: Mmmm, ik vind net op een site met foto's meerdere foto's van diezelfde machine die bij mij in Devkit modus stond:

http://www.wdvangucht.be/GPexpo/pages/DSCN2331_jpg.htm
http://www.wdvangucht.be/GPexpo/pages/DSCN2329_jpg.htm
http://www.wdvangucht.be/GPexpo/pages/DSCN2327_jpg.htm

Hij heeft ze gecensureerd omdat hij die "geheimen" voor zichzelf wilt houden en Nintendo.

Waar het volgens mij op neer komt is dat die machines van de DemoPods daadwerkelijk "echte" machines waren, echter die in de grote houden kasten (met o.a. Wario Ware & Excite Truck) gewoon lege kastjes waren, met in het midden van die houden kast dikke devboxen o.i.d. Waarom werd er anders zo geheimzinnig gedaan.

[ Voor 31% gewijzigd door Richard op 11-11-2006 23:08 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

des te meer mensen aangeven dat ze gaan pre orderen des te meer mensen dat gaan doen. self fulfilling prophecy. Precies wat Niintendo wiil om de hype te vergroten. Zou me niks verbazen als ze er zelf aan meewerken, dus dat ze nu in .nl 5.000 preorders hebben en dan maar 4.500 leveren in week 1. Om de hype ' HIJ IS HELEMAAL UITVERKOCHT !' uit te kunnen melken...

Het is allemaal een spel. In november in amerika releasen, weekje later in japan, in december in europa. Ik weet nu al dat de Revolution 2 in november 2011 wordt gereleased en dat er tekorten zullen zijn!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2006 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 22:04:
...NIET alle Belgen...

...uw filmpje...
Dat verklaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol wat is dat met dat blurren/wit maken van informatie terwijl matt van IGN en talloze andere al de retail versie hebben staan en filmpjes reviews aan het schrijven zijn:P
Net zoals dat Wii play event in Nederland in november de pers moest 2 weken wachten met publiceren van de E3 demo beelden terwijl er in Amerika een bijna final build gespeeld werd:p

Over de tekorten een gameshop uit leiden krijgt 16 Wii's op dag 1 en de week erna 14 Wii's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Wel grappig dat er op de beurs enorme rijen staan voor de PS3, terwijl hier bij de demopods in de winkel niemand te vinden is. Bij de DS demo pods staan altijd kinderen te spelen en te download playen, en zelfs bij de X360 demo pods staat wel eens iemand. Bij de PS3 heb ik tot heden nog niemand gezien. En zag ook een keer een mooie error op het scherm.

@Oscar: Dit al minder gierig? Helaas nog niet speelbaar, maar damn... I want that television! En die Wii eronder ook natuurlijk. :P

Afbeeldingslocatie: http://img294.imageshack.us/img294/1448/pict1695thumbgx6.jpg

Wat is er trouwens nu zo mysterieus aan die achterkant? Ik kan er hier gewoon naar kijken, en zo boeiend zag het er nou niet uit.

Dit filmpje is overigens wel grappig. Laat goed zien dat Nintendo niet alleen met deze obvious innovatieve controller innovatief is geweest. Nu we allemaal de analogue sticks, memory packs, rumble, shoulder buttons en D-pads gewend zijn willen mensen nog wel eens vergeten dat Nintendo daar ooit mee aangekomen is. In dit filmpje hebben ze het over wat misschien het interessantste is aan de N64: juist, de controller. Aangezien ze daar nog gewend zijn aan SNES/MD controller kun je goed zien hoe revolutionair ze destijds de N64 controller vonden, een controller die toch wel de basis is van alle controllers zoals we die nu kennen (behalve die van de Wii dan :P). Iemand enig idee of dat Creator ooit een echt spel is geworden (onder een andere naam)?

[ Voor 47% gewijzigd door Captain N op 12-11-2006 04:51 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Captain N schreef op zondag 12 november 2006 @ 03:58:
@Oscar: Dit al minder gierig? Helaas nog niet speelbaar, maar damn... I want that television! En die Wii eronder ook natuurlijk. :P
Jeetje wat gierig zeg! :X

Maar ff serieus, dit ziet er goed uit! Zeker omdat ze diezelfde tv gebruiken als dat ze op de beurs gebruiken. Eerder waren er plaatjes "uitgelekt" van een demopod waar een 4:3 zwarte lcd tv gebruikt werd. Hopelijk gaan ze in Nederland ook deze opstelling gebruiken die op dat plaatje staat, want dat ziet er in mijn ogen echt uit zoals het moet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Inderdaad. Netjes en stijlvol. Ik vind het sowieso een gemis dat er geen witte tv's verkrijgbaar zijn (ik zie ze iig nooit). De lelijke zilverkleurige dingen, ugh. Zou best 100 euro of zo meer willen betalen voor zo'n tv als deze puur vanwege de vormgeving. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 11:35:
Bedankt voor dit heerlijke nieuws. Ik wil hem van mijn 13e maand betalen en krijg dat pas de 15e gestort op de rekening. Ik neem dus wel een wii uit de 2e lading en kan dan gelijk ook games erbij kopen. Een wii met alleen dat sport spel is natuurlijk niks, er moet gelijk Zelda bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Captain N schreef op zondag 12 november 2006 @ 10:13:
Inderdaad. Netjes en stijlvol. Ik vind het sowieso een gemis dat er geen witte tv's verkrijgbaar zijn (ik zie ze iig nooit). De lelijke zilverkleurige dingen, ugh. Zou best 100 euro of zo meer willen betalen voor zo'n tv als deze puur vanwege de vormgeving. :)
Volgens mij heeft Samsung wel een witte LCD tv in hun assortiment. :) Maar inderdaad wit kom je niet vaak tegen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 17:18

Sagat

Is pappa x2!

Richard, bedankt voor het filmpje, erg leuk om te zien.

Ik vond het N64 filmpje trouwens ook erg goed gespot, duidelijk bewijs dat Nintendo wel meer doet dan Mario uitmelken, wat ik nog wel is lees hier en daar.

Hoewel ik voor mezelf besloten heb geen wii bij de launch te halen (wsl kan het nu al niet eens meer al zou ik nog van gedachten veranderen :P ) heb ik er wel zin in. Een console launch, een helemaal een nieuwe ninty O+ , is altijd speciaal.

Even wat anders.....het is definitief dat de classic controller aangesloten moet worden op de wiimote toch? Ik was namelijk gisteren bezig met LoZ1 via de collectors edition, en vond het vervelend spelen met de wavebird (analoog is niet direct genoeg, en de kleine 'vierpuntdruktoets' is natuurlijk niet comfy). Maar nadat ik mij hori pad had aangesloten viel het me op dat ik me redelijk stoorde aan de korte kabel. Uiteindelijk wel lekker gespeeld, maar het valt op nadat je de vrijheid van de wavebird hebt gehad.
Ben benieuwd wat jullie van het concept van classic op wiimote vinden. m.a.w. beperkte bewegins vrijheid.
Er zal uiteindelijk wel weer een mooi 3rd party (of mss wel een officiele) oplossing komen, maar tot die tijd lijkt het me best vervelend.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Richard schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 21:48:
[...]

Ik weet al meteen welke meneer dat is geweest.

Toevallig die ene met dat rode shirt? Of die met die bril op de voorgrond? Die in het rood liet me dus weten dat ik de achterkant niet mocht fotograferen. Op het moment van filmen was hij Wario Ware: Smooth Moves aan het showen.

Sorry voor de gare foto; maar die heb ik rechtstreeks van videocam getrokken:
Op die foto stond ik eigenlijk niet, maar rode shirt klopt wel. En de downloadposten heb ik ook niet gevonden jammer genoeg. En DS spelen in de sonystand: het zat daar gemakkelijk, goede muziek en gewoon om es lastig te doen zekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
@Richard leuk filmpje! Het valt me op dat Wii Sports golf er goed uit ziet. De lensflare en bijv. het water zien er erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:08
Ik heb nog een vraagje over de Wii eigenlijk aan jullie:

Inleidend verhaaltje: een huisgenoot van mij heeft een gamecube maar die is verhuist. Hij had de spellen mario kart double dash en super mario strikers.

Vraag: Je kan deze spellen op de Wii spelen (toch?). Kan dat met de wiimote? zoja worden de spellen dan geupdate met wiiconnect zodat ze de motiondinges ondersteunen of kan je ze gewoon spelen met de wiimote zonder de motion sensing? Of moet je een gamecube controller gaan kopen en bovenin erin steken?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Je zult een GameCube controller moeten kopen. Ik zou gewoon even mijn ogen openhouden, want wellicht komen ze nu goedkoop op de markt omdat ze uit de winkel weg moeten. Je kunt overigens ook de draadloze GameCube controller kopen, de wavebird, de ontvanger past namelijk ook in de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ze waren een tijdje terug heel goedkoop bij de Dixons, ik weet niet of dat nog steeds zo is...

Overigens nog twee leuke linkjes:

Als je goed bent in een sport merk je dat dan ook in Wii Sports: http://www.nintendowiifan...e-into-wii-sports-talent/

En component vs. composiet kabel vergelijking:
http://blog.wired.com/games/2006/11/wii_component_c.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 10-09 21:40
Hoedje schreef op zondag 12 november 2006 @ 12:15:
Ze waren een tijdje terug heel goedkoop bij de Dixons, ik weet niet of dat nog steeds zo is...
19,95, als ze em nog hebben...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:08
Bedankt voor het snelle antwoord :P Ik persoonlijk vind wireless wel een eis dus dan wordt het weer duurder dan. :( Zie over een maand wel wat ik doe :P

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ja ja jongens, hier is die weer, de vraag "kan ik dit gebruiken ..."

Ik zoek dus een apparaat dat Component in (dat heeft het scherpste beeld) heeft en een VGA out. Ik ben bij dit apparaatje gekomen, AVerMedia AVerTV Box 9

http://www.alternate.nl/h...tails.html?artno=JK%23J25

Wat denken jullie er van? Kheb alternate ook een mailtje gestuurd, maar die zijn vast niet zo snel als jullie.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-11-2024
Hee gasten,

Is er ook al bekend of er een pakket komt samen met Zelda erin? En dan doel ik eigenlijk op de pakketten die in de startpost staan, want voor de gamecube zat er toen een limited edition van Zelda in, lijkt me wel tof als dat voor de Wii ook zo is.

Ik heb al wel een aanbieding gezien op http://www.consoleshop.nl/area/2481/nintendo-wii.html maar dit is een zelf samengesteld pakketje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Ik dacht dat er een tijdje geleden ook zoiets is geweest van hercules?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Stormer schreef op zondag 12 november 2006 @ 12:47:
Hee gasten,

Is er ook al bekend of er een pakket komt samen met Zelda erin? En dan doel ik eigenlijk op de pakketten die in de startpost staan, want voor de gamecube zat er toen een limited edition van Zelda in, lijkt me wel tof als dat voor de Wii ook zo is.

Ik heb al wel een aanbieding gezien op http://www.consoleshop.nl/area/2481/nintendo-wii.html maar dit is een zelf samengesteld pakketje.
Zoals eerder in het topic gezegt komt er waarschijnlijk eerst nog geen Zelda pack, aangezien toch iedereen wel Zelda koopt en Nintendo wil daarop geen verlies maken.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MrVegeta schreef op zondag 12 november 2006 @ 12:41:

Ik zoek dus een apparaat dat Component in (dat heeft het scherpste beeld) heeft en een VGA out. Ik ben bij dit apparaatje gekomen, AVerMedia AVerTV Box 9

Wat denken jullie er van? Kheb alternate ook een mailtje gestuurd, maar die zijn vast niet zo snel als jullie.
Het zal vast goed werken maar het kost meer dan de helft van de Wii :X Veel te duur imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Betekend dat dat jij een goedkopere manier weet? ;). Tja zelf een beamer maken om op te Wii'en dan moet er nog maar een investering bij. Wel jammer maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MrVegeta schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:27:
Betekend dat dat jij een goedkopere manier weet? ;). Tja zelf een beamer maken om op te Wii'en dan moet er nog maar een investering bij. Wel jammer maar ja.
Nou nee dat niet :P

Ik koop er wel gewoon een RGB kabeltje erbij, net zoals ik bij mn cube heb. Dat werkt heel goed, en is een stuk betaalbaarder. Maar ja, ik heb dan ook geen beamer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje

Jij had toch een kleine TV en een Samsung 17" monitor (waar je de Wii op wilt aansluiten). Mijn tip geen geld aan kastje uitgeven. Spaar even door, verkoop je tv voor 2 tientjes en koop tweedehands een breedbeeld TV. Iedereen koopt een LCD/Plasma scherm, dus je kunt tweedehands voor een appel en een ei een mooie CRT breedbeeld televisie kopen. Voor 200 euro is er al best veel te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog wat leesvoer (voor de mensen die het gemist hebben) over: Wii, controller, Sports, Zelda etc.
http://ms.nintendo-europe...i/?site=v1_01.html&l=enGB

En achtergrond informatie over Zelda:
http://www.zelda.com/univ...ilightprincess/inside.jsp

Bij elkaar zo'n 36 volle pagina's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik zou niet weten waarom dat niet zou werken. Dat ding is gewoon een TV tuner met component ingang. Als je daar een component aansluiting inprikt, werkt dat gewoon. Lijkt me alleen inderdaad een wat prijzige oplossing.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hoedje schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:31:
[...]

Jij had toch een kleine TV en een Samsung 17" monitor (waar je de Wii op wilt aansluiten). Mijn tip geen geld aan kastje uitgeven. Spaar even door, verkoop je tv voor 2 tientjes en koop tweedehands een breedbeeld TV. Iedereen koopt een LCD/Plasma scherm, dus je kunt tweedehands voor een appel en een ei een mooie CRT breedbeeld televisie kopen. Voor 200 euro is er al best veel te vinden :)
Nee ik heb een kleine 15" Samsung TFT scherm ;). Maar dat scherm zit in een beamer :D. En het beeld is 245x185 cm :D. Dus dat het klein is klopt niet helemaal. Daarom lijkt het me tof om de Wii daarop aaan te sluiten.
JvS schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:58:
[...]

Ik zou niet weten waarom dat niet zou werken. Dat ding is gewoon een TV tuner met component ingang. Als je daar een component aansluiting inprikt, werkt dat gewoon. Lijkt me alleen inderdaad een wat prijzige oplossing.
Tja, prijzig, kheb het er opzich wel voor over :). Ik hoop nog wat te horen van Alternate en anders bestel ik um gewoon :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Bij IGN hebben ze die Wii in de filmpjes ook aangesloten op een beamer. Wie weet weet Matt raad? Je kan het altijd proberen. :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Captain N schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:38:
Bij IGN hebben ze die Wii in de filmpjes ook aangesloten op een beamer. Wie weet weet Matt raad? Je kan het altijd proberen. :D
Een beamer heeft toch meestal meer dan enkel een vga-aansluiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 21:49

nFo

Afbeeldingslocatie: http://img484.imageshack.us/img484/6858/55873rca6rh7.jpg

Zo iets ?
Ik zoek ook iets om de Wii op de CRT of TFT scherm aan te sluiten.
Je hebt wel TFT's met component ingang maar zijn vrij duur.
Zoals de: Samsung Syncmaster 940MW / 215TW.

[ Voor 91% gewijzigd door nFo op 12-11-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Over die mysterieuze achterkant gesproken, ik heb even een (brakke) pic geschoten ervan vandaag. De aansluitingen van boven naar beneden: twee USB ports, ventilatiegaatjes, het rode ding links is voor de sensor bar, ernaast Multi AV-out port, en onderaan de power supply. Er stond ook bijgeschreven wat welke uitgang was, dus het is geen speculatie. Wat is hier nu zo bijzonder aan dan? Of hebben die Wii's op die beurzen andere achterkanten omdat het stiekem dev-boxen zijn of zo? :?

Afbeeldingslocatie: http://img477.imageshack.us/img477/8666/pict1731thumbjx5.jpg

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Captain N schreef op zondag 12 november 2006 @ 16:42:
Over die mysterieuze achterkant gesproken, ik heb even een (brakke) pic geschoten ervan vandaag. De aansluitingen van boven naar beneden: twee USB ports, ventilatiegaatjes, het rode ding links is voor de sensor bar, ernaast Multi AV-out port, en onderaan de power supply. Er stond ook bijgeschreven wat welke uitgang was, dus het is geen speculatie. Wat is hier nu zo bijzonder aan dan? Of hebben die Wii's op die beurzen andere achterkanten omdat het stiekem dev-boxen zijn of zo? :?

[afbeelding]
Het is toch al tijden bekend wat er aan de achterkant van de Wii zit... Ik zou ook zo niet weten wat ze op een dev kit er extra bij moeten hebben.

Hier staat nog een leuk filmpje van het aansluiten en instellen van de Wii. Ook disc's loaden en en Mii creation komt er in voor. En ze laten ook de achterkant zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Ik las (dacht ik) een hele tijd geleden dat je ook video's kan bekijken op de Wii (zoiets als het photo channel). Is daar al wat meer over bekend? Het lijkt me namelijk heel handig als je er DivX videos op kan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
fuzzyeyebrows1 schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:32:
Ik las (dacht ik) een hele tijd geleden dat je ook video's kan bekijken op de Wii (zoiets als het photo channel). Is daar al wat meer over bekend? Het lijkt me namelijk heel handig als je er DivX videos op kan bekijken.
Je kan inderdaad video's bekijken vanaf SD kaarten via de Photochannel. Maar ik heb inderdaad ook nog nergens iets gelezen over de ondersteunde formaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je via een VGA box en geklooi de Wii op een Beamer of monitor aansluit krijg je echt kwaliteit van niks. Een goede TV met RGB scart poort is eerder aan te raden dan dat soort apparatuur. Ten eerste heeft de Wii uit zijn eigen geen VGA support wat je doet is je S-video, RGB Scart of Composite doorvoeren naar je monitor of beamer. Je krijgt dan waarschijnlijk geen progressive mode, en omdat het signaal wordt geconvert krijg je eerder kwaliteits verlies. Een component ingang op de beamer of monitor is de beste en wat mij betreft enige oplossing, anders sluit je signalen aan die eigenlijk niet geschikt/geoptimaliseerd zijn, het doosje vermeld wel leuk 1280x768!! maar de Wii games blijven gewoon een resolutie van 640x480 dat gestretched wordt. Als 129 euro geen probleem is kun je beter even verder sparen voor een breedbeeld van 200, aangezien de Wii toch geen echte HD opties heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hoedje schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:50:
[...]

Je kan inderdaad video's bekijken vanaf SD kaarten via de Photochannel. Maar ik heb inderdaad ook nog nergens iets gelezen over de ondersteunde formaten.
Op het IGN forum heeft iemand het al geprobeerd met zijn Wii (website gast dus heeft nu al Wii).

Mpeg gaat goed maar hij pakt geen mov of avi. Jammer maargoed wist geeneens dat dit zou werken. Misschien met toekomstige firmware upgrade's een uitbreiding hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
fuzzyeyebrows1 schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:32:
Ik dacht dat Photo Channel MPEG4 ondersteuning zou krijgen, met een beetje geluk ondersteunt de Wii genoeg van MPEG4 om ook gebruik van DiVX en XViD te kunnen maken.

EDIT: @Schnumi
Dat zou misschien alleen betekenen dat de Wii geen .mov of .avi containers aan kan. Waarschijnlijk kan de Wii dan wel overweg met een .mp4 container. Volgens mij is het niet zo heel veel werk om DiVX naar .mp4 om te zetten, maar dat moet ik even controleren.

[ Voor 21% gewijzigd door MetroidPrime op 12-11-2006 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk al wat meer bekend over de "volwassen" games. (tussen haakjes aangezien ik er geen andere term voor wist, en zoveel heeft het niet te maken met volwassenheid)
Daarmee bedoel ik titels als GTA, Battlefield enz enz. De Wii lijkt me daarvoor ideaal, eindelijk eens BF zoals het ongeveer ook op de PC is kwa gebruiksvriendelijkheid.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.