Klopt, 480p is 480p. Maar van iemand die soortgelijk met ei schrijft zou ik sowieso niet niet teveel van aannemenSmoonshine schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:11:
[...]
Elke component signaal is toch hetzelfde? Wii component is toch niet anders dan GC of XBOX component? Ik kan me niet voorstellen dat het niet werkt eigenlijk.
Wat houd het precies in? "Component over VGA"? Ik heb even de specs van mijn Samsung Synmaster 151S door gekeken en vondt dit misschien dat jullie me kunnen vertellen of ik er wat aan hebBoeboe schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:44:
[...]
nee, het is net zoals nintex schrijft. Je monitor moet component over vga ondersteunen, en ik vermoed dat de weinige modellen (projector) die dit ondersteunen zowiso zo'n kabel meegeven in de doos.
tv tunerkaart moet zeker werken, maar zorg dan wel dat je goede (snelle) software hebt (ik gebruikte vroeger dscaler voor ik men nieuw scherm had dat dvi/vga/s-video/component ondersteunt). USB kaarten zorgen zowiso voor teveel vertraging.
"Television Features.
Miscellaneous compliant standards;
CE, UL, CSA, PTB, TUV, DHHS, VCCI, DDC-1, DOC-B, NUTEK, DDC-2B, IEC950, TCO '99, VESA DPMS, ISO 13406-2, Plug and Play, EPA Energy Star, CISPR 22 Class B
Video Input.
Input device type None.
Analog video signal RGB."
Bij Input staat RGB betekend dit dat het beeldscherm een inkomend RGB ondersteunt? Dan zou ik dus opzich een VGA box kunnen kopen waar ik mijn TFT op aansluit en de Wii met een RGB kabel(s) aansluit... toch?
Over dat TV kaarten, mijn pc kan volgens mij makkelijk de Nintendo Wii aan. Dan moet ik dus gewoon een goede TV kaart kopen?
RayNbow schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:51:
[...]
Het is alleen een verloopstukje, geen signaal omzetter.
Edit: spuit11
//edit. Ik had deze vraag ook al in het 64e deel geplaatst.
MetroidPrime schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 12:58:
[...]
Component is zo'n verbinding met 3 tulpstekkers voor video(rood, groen en blauw los van elkaar) en twee voor audio. Composiet is een verbinding met een gele tulpstekker voor beeld en weer twee voor audio. Het enige dat in dat lijstje ontbreekt is scart.
Dus de makkelijkste manier is om een Wii te kopen en een Composiet kabel of een S-Video kabel en die aansluiten op een goede TV Kaart in me pc, met goede software. Dan start ik de software op en dan zou het Wii beeld dus in die aplicatie moeten staan?Boeboe schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 13:16:
[...]
enkel met tv-kaartje. Meeste hedendaagse videokaarten hebben een s-video aansluiting, maar dat is enkel voor uitvoer naar je tv, niet omgekeerd.
Voor xbox360 heb ik in de winkel component/vga convertors zien liggen, dus voor Wii zal ook wel iets gelijkaardig komen.
[ Voor 32% gewijzigd door MrVegeta op 09-11-2006 14:10 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 104593
Component Video=(YUV)
Daarnaast raad ik het af om een VGA box te gebruiken, je krijgt namelijk niet "betere kwaliteit", maar gewoon dezelfde of mindere resolutie op je monitor.
Duurdere monitoren hebben component , S-video of Scart aansluitingen, ik zou het gewoon bij je TV houden, of een nieuwe kopen(opsparen) die 480p ondersteunt. Er zijn breedbeeld TV's van 70cm voor rondt de 400 euro met progressive scan support. Console's aansluiten op converters, vga boxen en andere rotzooi levert meestal alleen ellende op.
Daarnaast raad ik het af om een VGA box te gebruiken, je krijgt namelijk niet "betere kwaliteit", maar gewoon dezelfde of mindere resolutie op je monitor.
Duurdere monitoren hebben component , S-video of Scart aansluitingen, ik zou het gewoon bij je TV houden, of een nieuwe kopen(opsparen) die 480p ondersteunt. Er zijn breedbeeld TV's van 70cm voor rondt de 400 euro met progressive scan support. Console's aansluiten op converters, vga boxen en andere rotzooi levert meestal alleen ellende op.
Zie ook de (eerder genoemde) Philips PW9551 TV.Anoniem: 104593 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:12:
Er zijn breedbeeld TV's van 70cm voor rondt de 400 euro met progressive scan support. Console's aansluiten op converters, vga boxen en andere rotzooi levert meestal alleen ellende op.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Hm, dat zou wel wat jammer zijn voor mijn eigengemaakt beamer.Anoniem: 104593 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:12:
Component Video=(YUV)
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
mja, in deel 64 van dit topic gingen velen (waaronder ik) ervan uit dat nintendo ook nog een dvi/vga oplossing ging voorzien zoals Microsoft dat gedaan had voor de 360. Ondertussen blijkt dat dus toch niet het geval te zijn.
Ik gebruikte vroeger een tv-kaart, en de beeldkwaliteit is best goed als je de s-video aansluiting gebruikt (beter zal je niet snel vinden op een tv-kaart), maar progressive is hierdoor dus uitgesloten.
Zowel Dell als Samsung hebben goede schermpjes om dit aan te pakken. Ikzelf heb dit scherm en heb er absoluut geen klagen van.
Ik gebruikte vroeger een tv-kaart, en de beeldkwaliteit is best goed als je de s-video aansluiting gebruikt (beter zal je niet snel vinden op een tv-kaart), maar progressive is hierdoor dus uitgesloten.
Zowel Dell als Samsung hebben goede schermpjes om dit aan te pakken. Ikzelf heb dit scherm en heb er absoluut geen klagen van.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik ga het in ieder geval nog proberen met een DVI-I/component aansluiter. Als dat niet werkt, dan moet ik maar weer voor de RGB kabel gaan. Helaas voor de 480p dan maar.
uhm...
Kom net trouwens nog een afwijkende mening over de besturing van Zelda tegen. Ik had een paar keer gelezen dat de besturing met de Wii geweldig was en zeer intuïtief, maar daar is niet iedereen het mee eens:
Deze gasten hebben Monkey Ball Banana Blitz trouwens ook gereviewed en kwamen tot een zeer matig cijfer:We didn't get a chance to traverse the humongous world of Hyrule by the time our issue went to press (expect a beefy review next issue), but we did get to fool around with the single-player demo. Getting used to the finicky Wii controls takes patience - simple actions like shooting arrows requires painstakingly precise movements with the Wii Remote. But fishing was quite the catch - reeling fish in with the Nunchuk was intuitive and - more importantly - fun.
Bottom line: The controls are no cakewalk, but the adventure is still supersweet (big surprise, eh?).
en ook Dragon Ball Z is geen meesterwerkje:Super Monkey Ball: Banana Blitz (Wii)
James L: 6.0
Michael: 6.5
Jeremy: 7.0
The Good: Some innovative mini-games, mostly simple controls
The Bad: Single-player difficulty, not all minigames a ball
The Story: Bizarre but amusing
bronDragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2 (Wii)
Richard: 7.0
Shane: 6.5
Michael: 7.0
The Good: New fighting-game feel, environments
The Bad: Steep learning curve
Supple Wrists: Long bouts may cause carpal tunnel syndrome
Hmm ja lekker boeiende site, ze kraken wel alles af zeg hoor.
andere sites waren een stuk positiefer over de games die besproken zijn
andere sites waren een stuk positiefer over de games die besproken zijn
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Ervaring filmpjes van The Legend of Zelda. -> http://us.wii.com/soft_loz_tp.jsp
Er zit zelfs een Nederlander tussen -> http://us.wii.com/viewer_zelda.jsp?vid=16
Er zit zelfs een Nederlander tussen -> http://us.wii.com/viewer_zelda.jsp?vid=16
[ Voor 14% gewijzigd door The_DoubleU op 09-11-2006 15:31 ]
- MetroidPrime
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 15-06 13:34
Turn it up loud, captain!
TopicstarterJe moet er dan wel even bij vermelden dat het om reviews en impressies van EGM (ook bekend van 1UP.com) zijn. Die staan er om bekend dat ze veel negatiever zijn dan andere sites en bladen, in het Xbox 360 topic liep daar gisteren namelijk ook een discussie over.Oscar Mopperkont schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:13:
Kom net trouwens nog een afwijkende mening over de besturing van Zelda tegen. Ik had een paar keer gelezen dat de besturing met de Wii geweldig was en zeer intuïtief, maar daar is niet iedereen het mee eens:
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
nuff said dusMetroidPrime schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:30:
[...]
Je moet er dan wel even bij vermelden dat het om reviews en impressies van EGM (ook bekend van 1UP.com) zijn. Die staan er om bekend dat ze veel negatiever zijn dan andere sites en bladen, in het Xbox 360 topic liep daar gisteren namelijk ook een discussie over.
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Anoniem: 196469
ik zou wel graag met de aparte controls van de wii aan de gang willen. maar tot nu toe zie ik weer allemaal van die kinderlijke games. en grafisch is het ook niet je dat.
tja...als de stijl je niet aanstaat is er nog altijd de 360 of de ps3Anoniem: 196469 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:59:
ik zou wel graag met de aparte controls van de wii aan de gang willen. maar tot nu toe zie ik weer allemaal van die kinderlijke games. en grafisch is het ook niet je dat.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
- MetroidPrime
TopicstarterDan kijk je niet helemaal goed.Anoniem: 196469 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:59:
maar tot nu toe zie ik weer allemaal van die kinderlijke games. en grafisch is het ook niet je dat.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Bedoelen ze daarmee dat het te moeilijk voor ze is, of te makkelijk. Als het eerste het geval is komt die wel weer bij mij in huis!The Bad: Single-player difficulty, not all minigames a ball
A kiddo is as a kiddo does.Anoniem: 196469 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:59:
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Red Steel, Zelda, Need for Speed, Far Cry, CoD3 zijn al flink wat launch games die toch echt niet kinderachtig zijn. Er is ook al een nieuw Resident Evil deel aangekondigd. In dat opzicht zit je dus verkeerd. Daarbij zijn de Mario/Rayman/Monkeyball games (die je waarschijnlijk bedoelt) toch ook zeker niet kinderlijk op gameplay gebied, maar verwacht ik dat ze dieper gaan dan een willekeurige shooter. Uiteindelijk gaat het erom hoeveel je plezier aan een spel beleefd. En voor mij betekent dat niet per sé zo realistisch mogelijk.Anoniem: 196469 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:59:
Dat het grafisch niet je van het is, dat is ook al heel lang bekend en daar zullen we (deze generatie) mee moeten leven. Het is aan jezelf om af te wegen wat voor jou belangrijker is. Mooie graphics en gameplay die je al gewend bent. Of compleet nieuwe gameplay, maar dan met graphics die iets minder zijn (maar nog steeds niet lelijk)
uhm...
Ik vraag me nu al een tijdje iets af. En nu ik zie dat je op de PS3 ook PSOne games kunt downen wil ik het helemaal weten: wie was er eerst?
Naar mijn mening was Nintendo de eerste die aankondigde klassiekers aan te bieden middels de Virtual Console. Deze feature is niet uniek aangezien zowel MS (XBLArcade) als Sony precies hetzelfde doen (al heeft MS geen eigen library). Dus wie was het eerste met deze feature, want het is weer ouderwets afkijken en overnemen geblazen...
Naar mijn mening was Nintendo de eerste die aankondigde klassiekers aan te bieden middels de Virtual Console. Deze feature is niet uniek aangezien zowel MS (XBLArcade) als Sony precies hetzelfde doen (al heeft MS geen eigen library). Dus wie was het eerste met deze feature, want het is weer ouderwets afkijken en overnemen geblazen...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Nouja, in hetzelfde lijstje zie ik ook een 9 staan voor een DS game. Ik vind het wel goed dat niet elk spel een 8 of hoger krijgt als het spel niet zwaar zuigt. Een beetje kritiek moet kunnen, maar ik vond het wel opvallend dat ze bij Zelda toch wel kritiek hebben op de besturing, terwijl de rest van de reviewers juist lyrisch is over de besturing.MetroidPrime schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:30:
Je moet er dan wel even bij vermelden dat het om reviews en impressies van EGM (ook bekend van 1UP.com) zijn. Die staan er om bekend dat ze veel negatiever zijn dan andere sites en bladen, in het Xbox 360 topic liep daar gisteren namelijk ook een discussie over.
Anoniem: 86475
Vindt het toch wel een beetje flauw dat er standaard geen component kablejte wordt meegeleverd. Nu maar hopen dat de kabel niet zo duur wordt als die voor de Gamecube want die is echt schandalig duur.
Aangezien vrijwel niemand een tv heeft met een component aansluiting en van de mensen die wel zo'n tv heeft, bijna niemand ook maar de ballen verstand heeft van de verschillende soorten aansluitingen, vind ik het niet zo heel vreemd. Reken er dan ook maar op dat je net als bij de GC flink in de buidel zult moeten tasten. Jammer, maar helaas.Anoniem: 86475 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 16:40:
Vindt het toch wel een beetje flauw dat er standaard geen component kablejte wordt meegeleverd. Nu maar hopen dat de kabel niet zo duur wordt als die voor de Gamecube want die is echt schandalig duur.
Anoniem: 86475
Daar was ik al bang voor ja. Maar ik zou hem graag willen aansluiten op mijn beamer echter die geeft slecht beeld met 480i(de Sanyo Z4). Heb nu hetzelfde met de Gamecube, rauwig beeld met beeldfouten en het beeld flikkert op sommige plekken.
Nintendo met de SNESDeddiekoel schreef op donderdag 09 november 2006 @ 16:37:
Ik vraag me nu al een tijdje iets af. En nu ik zie dat je op de PS3 ook PSOne games kunt downen wil ik het helemaal weten: wie was er eerst?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Reken maar op ±€30.Anoniem: 86475 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 16:40:
Kon je daarmee games downloaden dan?
Ik heb nog een vraag waar ik het antwoord niet op heb kunnen vinden: Is het mogelijk om de Wii op een tft monitor (dvi of d-sub) aan te sluiten?
Er is geen rechtstreekse DVI of VGA kabel voor de Wii beschikbaar.hilgo schreef op donderdag 09 november 2006 @ 17:25:
Ik heb nog een vraag waar ik het antwoord niet op heb kunnen vinden: Is het mogelijk om de Wii op een tft monitor (dvi of d-sub) aan te sluiten?
Nieuw Red Steel filmpje. Je ziet nu ook hoe je met je zwaard kan aanvallen als je een pistool vast hebt.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Heb je de 2 á 3 vorige paginas wel gelezen?hilgo schreef op donderdag 09 november 2006 @ 17:25:
Wat voor aansluiting heeft je beamer dan? VGA/Compenent etc...Anoniem: 86475 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 16:46:
Daar was ik al bang voor ja. Maar ik zou hem graag willen aansluiten op mijn beamer echter die geeft slecht beeld met 480i(de Sanyo Z4). Heb nu hetzelfde met de Gamecube, rauwig beeld met beeldfouten en het beeld flikkert op sommige plekken.
Het vreemde is dat dan dus EGM negatief is over Zelda en 1up (online gedeelte van EGM) positief is. Dat terwijl 1up normaal gesproken enorm kritisch is over Gamecube/Wii spellen.
* Hoedje snapt het niet meer
Om Oscar's vraag te beantwoorden:
* Hoedje snapt het niet meer
Om Oscar's vraag te beantwoorden:
Kortom Matt van IGN krijgt vandaag z'n (retail) Wii. Dat lijkt me de meest logische uitleg. De spellen druppelen binnen, zo hadden ze gister foto's van de retailbox van Monkeyball.It Begins
Hell Month. It starts in about two days.
It's going to be both awesome and horrible at the same time.
I'll keep you posted.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Densha de Go! Shinkansen '06 is aangekondigd voor de Wii. Ook dit keer weer met een speciale controller.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Dat is toch een treinsimulatorspel?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Anoniem: 87302
neem de gok, laat er een meenemen en als die het niet doet krijg jij van mij een gloednieuwe PAL versie in ruil voor de NTSC versie!Anoniem: 146182 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 10:57:
Weet iemand of de amerikaanse wii alleen NTSC doet? Wil er misschien een laten meenemen vanuit de US, maar m'n tv herkent geen NTSC signaal..
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 09-11-2006 20:15 ]
Sinds vandaag weet ik echt zeker dat ik een Wii ga kopen! Denk alleen niet dat ik het meteen na de launch ga doen.. ik wil namelijk Super Mario Galaxy erbij... en die is waarschijnlijk nog niet uit tijdens de launch... Exite Truck en Red Steel lijken me ook erg cool.
Weet iemand of er een MarioKart komt voor de Wii? Ik speelde altijd MarioKart op de N64, die was echt geweldig. Ik kan er op google vrij weinig over vinden... Geen officiele sites in ieder geval..
Weet iemand of er een MarioKart komt voor de Wii? Ik speelde altijd MarioKart op de N64, die was echt geweldig. Ik kan er op google vrij weinig over vinden... Geen officiele sites in ieder geval..
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Over Mario Kart Wii is nog niks bekend. Maar tot die tijd kan je je misschien vermaken met mario kart double dash voor de cube. Natuurlijk ook gewoon te spelen op de Wii.
Tja... maar ik heb geen gamecube, dus ook geen gamecube spellen....
Ach ik zie wel... Zijn genoeg andere leuke spellen heb ik al gezien...
Ach ik zie wel... Zijn genoeg andere leuke spellen heb ik al gezien...
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Ja, die had ik gelezen... En compleet vergeten daarna.. Ik ga me even in een hoekje zitten schamenMrVegeta schreef op donderdag 09 november 2006 @ 18:51:
[...]
Heb je de 2 á 3 vorige paginas wel gelezen?

ThxAnoniem: 104593 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 17:46:
[...]
Er is geen rechtstreekse DVI of VGA kabel voor de Wii beschikbaar.
[ Voor 26% gewijzigd door hilgo op 09-11-2006 20:49 ]
- MetroidPrime
TopicstarterHet zal waarschijnlijk nog wel even duren voordat er een Mario Kart is, het spel is nog niet voor de Wii aangekondigd. Mario Kart Double Dash!! voor de Gamecube kun je echter wel meteen vanaf de launch spelen. Die zal ondertussen wel in de budget bakken verkrijgbaar zijn, maar dan heb je nog wel minstens 1 Gamecube controller nodig. Mario Kart 64 zal mogelijk ergens begin 2007 op de Virtual Console verschijnen en het zou mij verbazen als er geen plannen zijn om Super Mario Kart op de Virtual Console uit te brengen.OzzieBoy schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:04:
Anoniem: 16963
Ik zat eerst nog te twijfelen tussen red steel en zelda om als lauch game te kopen, maar ik weet nu zeker dat ik voor zelda ga. Ben echt totaal niet meer onder de indruk van red steel vanwege dit filmpje.Vanitas schreef op donderdag 09 november 2006 @ 18:17:
Nieuw Red Steel filmpje. Je ziet nu ook hoe je met je zwaard kan aanvallen als je een pistool vast hebt.
Ik was juist echt onwijs onder de indruk van dat filmpje... maar ik vind de zelda spellen ook niet leuk dus dat scheelt.. Ik denk dat ik als ik een Wii koop iig Red Steel en Mario erbij neem... die lijken me erg leuk.Anoniem: 16963 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 21:22:
[...]
Ik zat eerst nog te twijfelen tussen red steel en zelda om als lauch game te kopen, maar ik weet nu zeker dat ik voor zelda ga. Ben echt totaal niet meer onder de indruk van red steel vanwege dit filmpje.
Zijn er toch nog geheimen over?
Falafel kid en GamePro denken dat er nog een geheim is en Reggie ontwijkt de vragen erover. http://gonintendo.com/?p=8227.
Nog meer: Wave Race en Zelda?

Tot slot MP je bent niet de enige die wacht op de launchguide, zie de reacties op de nieuwste blog post van Matt (http://blogs.ign.com/matt-ign). Ongeveer 80% van de reacties gaat erover. Mijn favoriet:
Falafel kid en GamePro denken dat er nog een geheim is en Reggie ontwijkt de vragen erover. http://gonintendo.com/?p=8227.
Nog meer: Wave Race en Zelda?

Tot slot MP je bent niet de enige die wacht op de launchguide, zie de reacties op de nieuwste blog post van Matt (http://blogs.ign.com/matt-ign). Ongeveer 80% van de reacties gaat erover. Mijn favoriet:
En helemaal vergeten, statement van NoE over evt. tekorten:It's nice that everyone agrees with my first post. Unfortunately this looks like this is another night where I have to stay up until 4 o'clock in the morning just to realise that the Launch Guide won't get updated today either (I'm from Denmark. That's in Europe. That's the reason why I have to wait until early morning). And on top of that I have to wait another 4 weeks (!!!!!!!!!!) before I can play my Wii. And I properly won't even get it there because I preordered too late. Life sucks. I think I will go to bed and cry a litle bit now.
“In Europe Nintendo is maximising all its resources to ensure that there is a good quantity of stock available in Europe at launch and a regular supply of Wii consoles coming into the market from launch through 2007. However due to the phenomenal pace of pre-orders over recent weeks, it is likely that demand will outstrip supply at launch.”
[ Voor 22% gewijzigd door Hoedje op 09-11-2006 22:35 ]
als je je anwb card showt bij de FRS krijg je 10% korting op spellen. Ook op Wii hardware?
BronNo rumble for N64 VC games
The Rumble Pak was one of the N64's many great innovations, accentuating in-game crashes, bumps and explosions by shaking the controller.
But when N64 games arrive on the Virtual Console retro downloads system on Wii, they'll lack forcefeedback support, Nintendo has confirmed to CVG in a Q&A regarding the Virtual Console.
This might be due to the lack of a rumble feature in the Classic Controller, which will be the primary controller for playing Virtual Console games on Wii. But with the option to play VC games with a GameCube controller, which does feature a rumble motor, we had hoped that games would retain their pad-shaking features.
To put rest to the mysteries regarding the Virtual Console, CVG has put questions asked by it's readers to Nintendo, so check back soon to see the full Q&A, with some interesting results...
Geld alleen op softwareAnoniem: 87302 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 22:47:
als je je anwb card showt bij de FRS krijg je 10% korting op spellen. Ook op Wii hardware?
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Datzelfde heb ik iets van een maand geleden ook al gelezen.Hoedje schreef op donderdag 09 november 2006 @ 22:29:
Zijn er toch nog geheimen over?
Ik geloof er niks van...
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
- MetroidPrime
TopicstarterIk denk morgen pas:Hoedje schreef op donderdag 09 november 2006 @ 19:01:
Kortom Matt van IGN krijgt vandaag z'n (retail) Wii. Dat lijkt me de meest logische uitleg. De spellen druppelen binnen, zo hadden ze gister foto's van de retailbox van Monkeyball.
Bron
Zo te zien vermaakt ie zich nog wel even met z'n kabeltjes
- MetroidPrime
Topicstarter
Ik kwam nog een filmpje tegen van het Amerikaanse distributiecentrum van Nintendo. Toch wel grappig om te zien hoe het inpakken van de Wiimote en de spellen in zijn werk gaat.
[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 10-11-2006 01:17 ]
Je kon daar inderdaad games mee downloaden, echter niet echt oude games. Meer nieuwe exclusieve games, games die later vanwege het succes ook op de SFC zijn uitgebracht en dingen als music libraries en magazines. Heb overigens net sutte hakkun (すってはっくん) aangeschaft voor de Satellaview. Moet hem nog binnen krijgen, maar het lijkt me een erg leuke puzzler!
Alleen kon je daar alleen maar Game Boy games mee spelen door ze er direct in te stoppen. Games downloaden is daar niet aan de orde geweest. In deze categorie denk ik dat de Sega Nomad ook wel een noemenswaardig plekje verdiend overigens, hoewel deze er later kwam dan de Super Game Boy (maar weer gebaseerd op de Mega Jet, die er eerder was
Ugh. Beter dat de Wii remote ook gewoon in doosje te koop is. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het die plastic verpakkingen.MetroidPrime schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 01:16:
Ik kwam nog een filmpje tegen van het Amerikaanse distributiecentrum van Nintendo. Toch wel grappig om te zien hoe het inpakken van de Wiimote en de spellen in zijn werk gaat.

[ Voor 58% gewijzigd door Captain N op 10-11-2006 02:25 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
in het filmpje zijn toch alleen plastic verpakkingen te zien waar de wii remote in gepakt word of bedoel je iets anders?
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Call of Duty 3 filmpjes, controls zijn volgens IGN 'geweldig'.
http://media.wii.ign.com/media/815/815492/vids_1.html
http://media.wii.ign.com/media/815/815492/vids_1.html
-- Altijd blijven prutsen --
Ja, daar doel ik idd op. En dat is juist het probleem. Ik wil geen plastic verpakking, ik wil gewoon een kartonnen doosje!Alien B.O.B. schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 07:36:
in het filmpje zijn toch alleen plastic verpakkingen te zien waar de wii remote in gepakt word of bedoel je iets anders?
Mijn foto's op Flickr.
Die plastic verpakkingen zijn ook vaak zo lastig open te krijgenCaptain N schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 08:08:
[...]
Ja, daar doel ik idd op. En dat is juist het probleem. Ik wil geen plastic verpakking, ik wil gewoon een kartonnen doosje!
Idd. Ik zit altijd te klooien met een schaar, met als resultaat een verknipt stuk plastic, een los kartonnetje en het product dat erin verpakt is. Geef mij maar een normaal doosje dat je gewoon normaal open kunt krijgen, en ook weer kunt gebruiken als je hetgene dat erin zat weer wilt opbergen. Ziet er bovendien ook een stuk mooier uit.
Mijn foto's op Flickr.
Die plastic verpakkingen zijn expres zo gemaakt dat ze moeilijk open gaan. Dit is om het winkel dieven moeilijker te maken
Ik heb er overigens ook een hekel aan maar ja, zoals zo vaak lijden de goeden onder de kwaden.
Ik heb er overigens ook een hekel aan maar ja, zoals zo vaak lijden de goeden onder de kwaden.
Dat filmpje stond deze week ook al GoNintendo idd.
Wel grappig om te zien dat ze met liefde de deur uitgaan
Maar wat me wel opviel aan de comments op GoNintendo was dat Amerikanen blijkbaar vaker controllers in plastic verpakkingen krijgen. Ze waren nogal verbaast dat een UK'er zei dat ze in plastic verpakkingen werden verpakt, ze dachten dat dat overal zo was
.
Dus wie weet he misschien krijgen we toch nog wel kartonnen doosjes, ik hoop het wel want dat is een stuk mooier
Wel grappig om te zien dat ze met liefde de deur uitgaan
Maar wat me wel opviel aan de comments op GoNintendo was dat Amerikanen blijkbaar vaker controllers in plastic verpakkingen krijgen. Ze waren nogal verbaast dat een UK'er zei dat ze in plastic verpakkingen werden verpakt, ze dachten dat dat overal zo was
Dus wie weet he misschien krijgen we toch nog wel kartonnen doosjes, ik hoop het wel want dat is een stuk mooier
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Amerikanen en milieuvriendelijk gaat nu eenmaal niet samen in 1 zinpsychoclown schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:15:Maar wat me wel opviel aan de comments op GoNintendo was dat Amerikanen blijkbaar vaker controllers in plastic verpakkingen krijgen. Ze waren nogal verbaast dat een UK'er zei dat ze in plastic verpakkingen werden verpakt, ze dachten dat dat overal zo was.
Overigens heb ik ook een bloedhekel aan dit soort verpakkingen. Als jonge snaak heb ik ooit men hand opengehaald toen ik de verpakking met een breekmes wou opensnijden. Tegenwoordig gebruik ik een schaar, maar die schaar vind dat ook niet altijd even leuk.
*edit* de kerel die die dozen sorteert heeft blijkbaar ook wel de job van zijn leven gevonden
[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 10-11-2006 09:59 ]
- MetroidPrime
TopicstarterAls je als eerlijk betalend persoon ook een uur nodig hebt om de verpakking open te krijgen dan streef je toch je doel een beetje voorbij. Bovendien steelt een winkeldief gewoon de controller inclusief verpakking en zorg je dus met deze maatregel er alleen voor dat je eerlijk betalende klanten gefrustreerd raken.hilgo schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 08:54:
Die plastic verpakkingen zijn expres zo gemaakt dat ze moeilijk open gaan. Dit is om het winkel dieven moeilijker te maken![]()
- MetroidPrime
Topicstarter
Sterrencatalogus update!!!
- 5000 - Age of Empires: The Age of Kings
Helemaal met je eens, ik heb zelf ook een grondige hekel aan die verpakkingen. Alleen blijken winkeldieven de spullen dus uit de verpakking te slopen in de winkel omdat daar vaak de stripjes op zitten die de beveiligings hekjes laten afgaan. Kreeg dit van de week te horen van een klant van ons waar we software aan leveren (en die ik vroeg waarom ze die #!%^*$&!^ verpakkingen gebruiken).MetroidPrime schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:43:
[...]
Als je als eerlijk betalend persoon ook een uur nodig hebt om de verpakking open te krijgen dan streef je toch je doel een beetje voorbij. Bovendien steelt een winkeldief gewoon de controller inclusief verpakking en zorg je dus met deze maatregel er alleen voor dat je eerlijk betalende klanten gefrustreerd raken.
Eindelijk iets dat ik wil hebben! Maar zo vlak voor de launch van de Wii ga ik toch even wachten om te kijken of ze daar geen sterrenactie mee gaan doen.MetroidPrime schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:24:
Sterrencatalogus update!!!
Ignorance Is Bliss
Voor de duidelijkheid, deze verpakkingen zijn niet zozeer anti diefstal. Uit onderzoek door een of ander bedrijf bleek dat wij in Europa dingen graag op die manier verpakt zien omdat het netter is en meer status uitstraalt. Dit is de reden dat steeds meer van dat kleine grut in plastic terecht komt. Voorheen waren de meeste dingen ook in karton in de USA zoals geheugen modules ed en werden ze alleen in plastic verpakt voor de Europese markt. Blijkbaar is dat aan het overslaan.hilgo schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:30:
[...]
Helemaal met je eens, ik heb zelf ook een grondige hekel aan die verpakkingen. Alleen blijken winkeldieven de spullen dus uit de verpakking te slopen in de winkel omdat daar vaak de stripjes op zitten die de beveiligings hekjes laten afgaan. Kreeg dit van de week te horen van een klant van ons waar we software aan leveren (en die ik vroeg waarom ze die #!%^*$&!^ verpakkingen gebruiken).
ben wel benieuwd wat wij hierk rijgen, ik geef ook de voorkeur aan karton
Nou, de Bart Smit bij mij in de buurt gaf aan dat ze er hoogstwaarschijnlijk 2 of 3 krijgen. Ik sta als 11e op de lijst.
K*t.
Dan maar donderdagavond wat mediamarkten enzo afstruinen. Naja.
K*t.
Dan maar donderdagavond wat mediamarkten enzo afstruinen. Naja.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
3 is echt wel extreem weinig. Is dat een BS in een klein gehucht dan ofzo? Kan me niet voorstellen dat BSen in de grotere plaatsen er maar 3 krijgen. Ook MM's zullen er neem ik aan wel meer dan 3 krijgen.
uhm...
Ik sta in ieder geval bovenaan op de lijst bij de plaatselijke Intertoys en bij Bart Smit tweede, dus ik hoef me er geen zorgen over te maken lijkt me.
3 per winkel !?!?
Dat is wel erg weinig:S
k sta 12e bij de intertoys en 7e bij de Free record shop...
Dat is wel erg weinig:S
k sta 12e bij de intertoys en 7e bij de Free record shop...
BS in Hoorn. Niet zo heel groot maar ook niet echt klein. Maar goed, ik ga 7 en 8 december gewoon op strooptochtSmoonshine schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:21:
3 is echt wel extreem weinig. Is dat een BS in een klein gehucht dan ofzo? Kan me niet voorstellen dat BSen in de grotere plaatsen er maar 3 krijgen. Ook MM's zullen er neem ik aan wel meer dan 3 krijgen.
Bij Mediamarkt kun je niet pre-orderen zeker?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
- MetroidPrime
Topicstarter
IGN heeft dus eindelijk een Wii binnen gekregen. Matt en Mark hebben een aantal filmpjes online gezet waarin ze de console uittesten.
EDIT: Ze krijgen vandaag pas de retail units binnen en waarschijnlijk zullen er vannacht Zelda filmpjes online gezet worden.
EDIT: Ze krijgen vandaag pas de retail units binnen en waarschijnlijk zullen er vannacht Zelda filmpjes online gezet worden.
[ Voor 23% gewijzigd door MetroidPrime op 10-11-2006 12:44 ]
Totdat je hem open geragd hebt.aapelite schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:00:
ben wel benieuwd wat wij hierk rijgen, ik geef ook de voorkeur aan kartonat is een stuk praktischer, wel is dat in plastic ergens mooier/netter.
Mijn foto's op Flickr.
- MetroidPrime
Topicstarter
Is dit een foutje van bol.com of hebben ze per ongeluk Prince of Persia: The Two Thrones aangekondigd voor de Wii?
Ubisoft had al gezegd dat er een nog niet aangekondigde titel beschikbaar zou zijn bij de launch.
EDIT: Het EAN nummer lijkt niet overeen te komen met één van de andere versies van het spel. Bol.com heeft PoP voor de Wii dus niet met een andere versie van het spel verward. Dat zou betekenen dat ze de verkeerde titel hebben ingevuld bij dit spel(onwaarschijnlijk) of dat er echt een poort van Prince of Persia komt voor de launch. Ik hoop in ieder geval op het laatste.
Ubisoft had al gezegd dat er een nog niet aangekondigde titel beschikbaar zou zijn bij de launch.
EDIT: Het EAN nummer lijkt niet overeen te komen met één van de andere versies van het spel. Bol.com heeft PoP voor de Wii dus niet met een andere versie van het spel verward. Dat zou betekenen dat ze de verkeerde titel hebben ingevuld bij dit spel(onwaarschijnlijk) of dat er echt een poort van Prince of Persia komt voor de launch. Ik hoop in ieder geval op het laatste.
[ Voor 48% gewijzigd door MetroidPrime op 10-11-2006 13:35 ]
hoe werkt dat met die sterrenkatalogus? ik krijg altijd gratis punten bij een ds spel/console. wat kan ik ermee?MetroidPrime schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:24:
Sterrencatalogus update!!!Er zijn momenteel nog 53 exemplaren van dit spel over en Geist, Mega Man Battle Network DS en Polarium Advance zijn ook nog ruimschoots vooradig in de Sterrencatalogus. Nintendo is wel flink bezig met de sterrencatalogus de laatste tijd, ik zou bijna denken dat ze iedereen van hun punten af willen helpen.
- 5000 - Age of Empires: The Age of Kings
Registreren op de site (nintendo.nl bijv) en dan kun je de codes invoeren en daarvoor krijg je de sterren (die aangegeven zijn). Wanneer je voldoende sterren heb, kun je dus de game/iets anders kopen wat in de catalogus staat. En je krijgt, per dag, 5sterren als je hun site bezoektAnoniem: 87302 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:31:
[...]
hoe werkt dat met die sterrenkatalogus? ik krijg altijd gratis punten bij een ds spel/console. wat kan ik ermee?
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
leuk, dit is een van de momenten waarop ik trots ben op men insider accountje. Heb ik weer wat om naar uit te kijken wanneer ik thuiskomMetroidPrime schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:22:
IGN heeft dus eindelijk een Wii binnen gekregen. Matt en Mark hebben een aantal filmpjes online gezet waarin ze de console uittesten.
<flauwe_modus>MetroidPrime schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:30:
Is dit een foutje van bol.com of hebben ze per ongeluk Prince of Persia: The Two Thrones aangekondigd voor de Wii?
Pop:TTT bestaat al voor de Wii, staat op een 8 cm schijfje...
</flauwe_modus>
Het zou wellicht kunnen dat de POP trilogy naar de Wii komt. Zou ik nog best kunnen doen als de controls beter zijn (wat me overigens sterk lijkt).
Waar woon jij? Jij hebt nl. een goede op 2 stuks en ik wil dan best een van die pre-orders verzilveren...-Sander schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:28:
Ik sta in ieder geval bovenaan op de lijst bij de plaatselijke Intertoys en bij Bart Smit tweede, dus ik hoef me er geen zorgen over te maken lijkt me.
Anoniem: 90152
Als je zijn website bekijkt (geluid ff wat zachter zetten) zie je dat ie uit Vlissingen komt!Deddiekoel schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:57:
[...]
Waar woon jij? Jij hebt nl. een goede op 2 stuks en ik wil dan best een van die pre-orders verzilveren...
Whaha pas maar op, ik ben er toch eerderWillybubba schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:02:
[...]
BS in Hoorn. Niet zo heel groot maar ook niet echt klein. Maar goed, ik ga 7 en 8 december gewoon op strooptocht
Bij Mediamarkt kun je niet pre-orderen zeker?

BartSmit, Intertoys, Dixons..
Weet je nog meer winkels in Hoorn die 'm kunnen hebben bij de release?
Ik ben uitgenodigd om de WII aanstaande dinsdag te komen testen 
From: Policy < PrivacyPolicy@nintendo.nl>
Date: Nov 9, 2006 10:30 AM
Subject: VIP uitnodiging - Wii Move You evenement Nederland
To: Policy <PrivacyPolicy@nintendo.nl>
Gefeliciteerd!
Je bent een van de gelukkige Nintendo VIP's die is uitgekozen om als
één van de eersten de Wii te ervaren!
Je bent uitgenodigd om op 14 november 2006 ons speciale Wii-evenement
"Wii Move You" in Hilversum bij te wonen, waar je de kans krijgt om de
Wii uit te proberen voordat het in de winkels zal liggen op 8 december.
Laat ons weten of je in de gelegenheid bent om te komen, door op deze
e-mail te reageren. We zullen je vervolgens voorzien van alle details
die je nodig hebt om deel uit te maken van deze Wii-belevenis.
Met vriendelijke groeten,
Het Nintendo-team
From: Policy < PrivacyPolicy@nintendo.nl>
Date: Nov 9, 2006 10:30 AM
Subject: VIP uitnodiging - Wii Move You evenement Nederland
To: Policy <PrivacyPolicy@nintendo.nl>
Gefeliciteerd!
Je bent een van de gelukkige Nintendo VIP's die is uitgekozen om als
één van de eersten de Wii te ervaren!
Je bent uitgenodigd om op 14 november 2006 ons speciale Wii-evenement
"Wii Move You" in Hilversum bij te wonen, waar je de kans krijgt om de
Wii uit te proberen voordat het in de winkels zal liggen op 8 december.
Laat ons weten of je in de gelegenheid bent om te komen, door op deze
e-mail te reageren. We zullen je vervolgens voorzien van alle details
die je nodig hebt om deel uit te maken van deze Wii-belevenis.
Met vriendelijke groeten,
Het Nintendo-team
[ Voor 84% gewijzigd door CLB op 10-11-2006 14:58 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Lachen man, had ik ook wel gewild. En daarbij ook nog eens de AOE3 game gemist omdat nintendo hier geblokkeerd wordt
[ Voor 10% gewijzigd door Pewwy op 10-11-2006 14:59 ]
Anoniem: 194622
Hier ook. Alles wat te maken heeft met games komt er niet door.
Ik kan wel zien dat er plaatjes zijn maar ze niet bekijken.
Moet elke keer wachten tot ik thuis ben om iets te kunnen zien.
Veel plezier op die dag!!!!
Ga je voor ons een mooi verslag maken van die dag.
Misschien wel met foto's oid....?
Ik kan wel zien dat er plaatjes zijn maar ze niet bekijken.

Moet elke keer wachten tot ik thuis ben om iets te kunnen zien.
Veel plezier op die dag!!!!
Ga je voor ons een mooi verslag maken van die dag.
Misschien wel met foto's oid....?
Een vriend van mij heeft ook 'n invitation maar helaas kan hij niet...
Ik kan wel contact met 'm opnemen of hij 'm wil 'verkopen' ofzo..?
Ik kan wel contact met 'm opnemen of hij 'm wil 'verkopen' ofzo..?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Anoniem: 93354
Wou vanmiddag pre-orderen bij intertoys, zijn er al 20 voor me en die gozer van de intertoys zij al dat ie bij zou zijn als die er 20 kreeg
nieuwe units zouden dan pas weer in 2007 komen maar daar geloof ik dan weer minder van.
Maandag maar eens naar Bartsmit en de dixons al verwacht ik er niet veel van. Hoop maar als ik op 8december de winkel in loop dat ik dan een Wii mee kan namen.
Maandag maar eens naar Bartsmit en de dixons al verwacht ik er niet veel van. Hoop maar als ik op 8december de winkel in loop dat ik dan een Wii mee kan namen.
Ik had dit ook niet verwacht eerlijk gezegd; ik denk dat nintendo goede zaken gaat doen met de wii, de vraag overtreft het aanbod enorm. Zelf heb ik een reservering op de 7e plaats bij bartsmit naast mijn 40+ positie bij foregames die zeker niet ingevuld kan worden op 8dec. Al vrees ik dat die bartsmit ook niet al te veel consoles krijgen gaat; hopelijk meer dan 7...Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 16:08:
Wou vanmiddag pre-orderen bij intertoys, zijn er al 20 voor me en die gozer van de intertoys zij al dat ie bij zou zijn als die er 20 kreegnieuwe units zouden dan pas weer in 2007 komen maar daar geloof ik dan weer minder van.
Momenteel ben ik lekker OOT:masterquest en MM aan het spelen om in de stemming te komen voor zelda TP. MM ga ik een dezer dagen voor de 1e keer uitspelen met alle masks, hoewel deze zelda moeilijk was om aan te wennen (door time/events en het save systeem) vind ik het nu wel een briljant spel met enorm veel diepgang. WW speel ik ook nog wel maar deze gaat sneller vervelen tov. MM; de graphics van WW vind ik briljant; ik hoop nog steeds op een WW2 in dezelfde stijl (al zal ik daarin een minderheid zijn gezien de kritiek op WW's grafische stijl).
@TdV: Ik denk dat je wel een wii krijgt. Ik heb de x360 toen der tijd een week voor launch besteld bij bartsmit (rembours) en ik kreeg het pakketje netjes binnen op launchdag.
totaal offtopic maar de southpark aflevering met nintendo wii is wel erg leuk !
Ik ben al een tijdje geleden naar de BS geweest om me daar in te schrijven voor de Wii, ben benieuwd of dat nog wat gaat lukken.
- MetroidPrime
TopicstarterJe kunt bij Bart Smit alleen online bestellen als ze een produkt op voorraad hebben. Als je een week van te voren kan bestellen(dus niet reserveren) dan heb je gegarandeerd een console bij de launch.rstyled schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 16:50:
@TdV: Ik denk dat je wel een wii krijgt. Ik heb de x360 toen der tijd een week voor launch besteld bij bartsmit (rembours) en ik kreeg het pakketje netjes binnen op launchdag.
Als je iets bij Bart Smit iets online reserveert, dan heb je nog niet iets besteld. Vandaar dat je een week van tevoren pas een console kan bestellen en hem nog steeds bij de launch hebben.
Volgens mij hebben ze echt donderdag, dus gisteren al hun, console binnen gekregen. Alleen de batterij was leeg toen ze CoD wilden gaan spelenMetroidPrime schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:22:
weet iemand hoe dat zit met de verzending van dimension plus? of ik dus op de dag zelf me wii al heb of dat ik hem pas een dag erna heb ?
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
- MetroidPrime
TopicstarterIn één van die filmpjes leggen ze uit dat ze een geleende debug unit en dat ze de volgende dag pas(vandaag dus) een retail unit zouden krijgen plus de final versies van Zelda en Excite Truck.Hoedje schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:55:
[...]
Volgens mij hebben ze echt donderdag, dus gisteren al hun, console binnen gekregen. Alleen de batterij was leeg toen ze CoD wilden gaan spelen
Wat ik heb begrepen van een winkelier hier in de buurt is dat Nintendo de consoles pas op 8 december laat bezorgen bij de winkeliers.
Dus grote kans dat je via web-shops pas zaterdag kan gamen.
Alien B.O.B. schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 18:11:
weet iemand hoe dat zit met de verzending van dimension plus? of ik dus op de dag zelf me wii al heb of dat ik hem pas een dag erna heb ?
ahhhhRollieBollie schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:20:
Wat ik heb begrepen van een winkelier hier in de buurt is dat Nintendo de consoles pas op 8 december laat bezorgen bij de winkeliers.
[...]
nou als ie dan wel te krijgen is bij de bartsmit toch ff kijken op die dag
- MetroidPrime
TopicstarterVan wat voor een winkelier heb je dat gehoord? Het maakt nogal wat uit als je het over een onafhankelijke winkel hebt of over een groot winkelketen.RollieBollie schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:20:
[...]
Inderdaad, en daarnaast lijkt het me dat Nintendo uiterlijk op 7 december de consoles zal uitleveren en niet op 8 december, want dan zouden ze op de launchdag nog niet in de winkel liggen.MetroidPrime schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:25:
[...]
Van wat voor een winkelier heb je dat gehoord? Het maakt nogal wat uit als je het over een onafhankelijke winkel hebt of over een groot winkelketen.
en dus ook bij de winkel van dimension plus? want dat is toch webwinkel en een gewone ?Hoedje schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:45:
[...]
Inderdaad, en daarnaast lijkt het me dat Nintendo uiterlijk op 7 december de consoles zal uitleveren en niet op 8 december, want dan zouden ze op de launchdag nog niet in de winkel liggen.
Nieuwe Zelda pics, van de 2e dungeon.
Ik heb geen idee, ik speculeer alleen. Maar er is eigenlijk nog niets over bekend en ik denk dat de consoles echt wel eerder uitgeleverd worden. Al is het maar omdat 8 december op een vrijdag valt en dat dus veel moeilijkheden zou opleveren.
Overigens overal beginnen unpack pics op te duiken:
http://kotaku.com/gaming/top/wii-in-the-house-213946.php
http://www.gamepro.com/news.cfm?article_id=85908
Daarnaast blijkt de mysterieuze start-up disc helemaal niet in de US verpakking te zitten: http://planetgamecube.com/newsArt.cfm?artid=12349.
Overigens overal beginnen unpack pics op te duiken:
http://kotaku.com/gaming/top/wii-in-the-house-213946.php
http://www.gamepro.com/news.cfm?article_id=85908
Daarnaast blijkt de mysterieuze start-up disc helemaal niet in de US verpakking te zitten: http://planetgamecube.com/newsArt.cfm?artid=12349.
Dit topic is gesloten.