Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 66 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.271 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

Tsja, met nog 2 maand te wachten en gebrek aan nieuws op het moment, komen er weer oude onderwerpen terug. De prijs is blijkbaar toch wel iets dat meerdere mensen bezig houdt, anders was het niet zo vaak (en door verschillende mensen) aangehaald. Dat er dan dezelfde mensen (waaronder ik dus) op antwoorden is ook logisch, want wij vinden het wél een interessant onderwerp. Alles is er inderdaad wel een keer over gezegd, maar dat is over zoveel onderwerpen wel.

[ Voor 12% gewijzigd door Smoonshine op 09-10-2006 18:34 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

zezke schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 18:24:
[...]

wow ben even niet mee, dus heb je die kabel nodig om enen wii aan te sluiten op een gewone, ouderwetse tv??? Ben niet zo thuis in het hele homecinema idee, valt wat op dat ik overschakel van pc naar wii...
Er zit gewoon een 3x tulp (audio l / r /video) kabel met een scart verloop blokje standaard bij de Wii. Je kan er eventueel een RGB kabel bij kopen. Deze geeft op veel tv's een scherper beeld en mooiere kleuren. Het is dus een extra.

Waarom zou je een optical uitgang willen voor de Wii? Er komt niet meer uit dan DPL2 en dat gaat gewoon via tulp.

[ Voor 12% gewijzigd door Collaborator op 09-10-2006 18:39 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

dus een rgb kabel is een betere kabel, omdat dat allemaal in 1 zit en niet via zo'n verloop stukje gaat?

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In België heeft de Free Record Shop een mooie actie!!! Pre-order de Wii en krijg er een waardebon van 60 euro voor Wii-games bij.

Gratis Zelda anyone?

Helaas is op frs.nl nog geen spoor van de Wii te bekennen... Maar wie weet!!

Afbeeldingslocatie: http://www.freerecordshop.be/shop/content/NL/akties/Wii/wii.gif

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2006 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
(Dubbelpost)
(Aaargh, nog niet in NL deze actie)

[ Voor 236% gewijzigd door RayNbow op 09-10-2006 19:09 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Dat is balen, ik heb em al gepreordered bij de lokale gameshop. Nouja hopen dat die ook met een leuke actie komen.

* Hoedje crosses fingers :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 11-09 09:33
Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 18:58:
In België heeft de Free Record Shop een mooie actie!!! Pre-order de Wii en krijg er een waardebon van 60 euro voor Wii-games bij.

Gratis Zelda anyone?

[afbeelding]
waarschijnlijk 10 kortingsbonnen van 6 euro, op een prijs van 60 euro, is 10%... een korting die veel mensen toch al standaard hebben bij FRS

ow ja; en uiteraard niet combineerbaar met andere acties en/of kortingen :+

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

Nou ja, je hebt de bonnen of je hebt ze niet. Sowieso heb ik eigenlijk wat meer vertrouwen in pre-orders waar je vooraf wat betaald. Op een of andere manier heb ik dan het idee dat ze er wat beter mee om gaan. Ik verwacht eigenlijk hier in NL ook nog wel zo'n soort aktie. Misschien dat ik mijn andere pre-order dan wel afzeg en voor die actie ga, aangezien ik toch al regelmatig wat bij de FRS koop.

Hoe zit dat trouwens met pre-orders? Zit je dan al aan de koop vast, of kun je hem ook gewoon niet ophalen?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 11-09 09:33
Smoonshine schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 19:23:
Nou ja, je hebt de bonnen of je hebt ze niet. Sowieso heb ik eigenlijk wat meer vertrouwen in pre-orders waar je vooraf wat betaald. Op een of andere manier heb ik dan het idee dat ze er wat beter mee om gaan. Ik verwacht eigenlijk hier in NL ook nog wel zo'n soort aktie. Misschien dat ik mijn andere pre-order dan wel afzeg en voor die actie ga, aangezien ik toch al regelmatig wat bij de FRS koop.

Hoe zit dat trouwens met pre-orders? Zit je dan al aan de koop vast, of kun je hem ook gewoon niet ophalen?
bijna overal is het vrijblijvend, je kunt er dus nog onderuit

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Alien B.O.B. schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 18:48:
dus een rgb kabel is een betere kabel, omdat dat allemaal in 1 zit en niet via zo'n verloop stukje gaat?
Bij de normale kabel gaat al het beeld dus door 1 kabeltje (de gele) het geluid door de andere 2. Bij de RGB stekker word er vanalles los doorgestuurd door een van de vele pinnetjes in de stekker in plaats.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

oh ok bedankt voor het antwoord :)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:32
Collaborator schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 18:38:
[...]

Er zit gewoon een 3x tulp (audio l / r /video) kabel met een scart verloop blokje standaard bij de Wii. Je kan er eventueel een RGB kabel bij kopen. Deze geeft op veel tv's een scherper beeld en mooiere kleuren. Het is dus een extra.
Maar mensen zoals ik met enkel scart doen er dus in feite geen voordeel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

RGB gaat ook via scart (ja ok, een tulp naar scart blokje). Het verschil zit hem vooral in het feit dat de normale kabel composiet is en geen gescheide videokabels. Elke kleur krijgt bij RGB zijn eigen doorgang (vandaar ook de naam: Red Green Blue).

RGB werkt op vrijwel elke moderne TV en ziet er echt een stuk beter uit. Kleuren zijn helderder en het beed oogt gewoon scherper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

zezke schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 19:55:
[...]

Maar mensen zoals ik met enkel scart doen er dus in feite geen voordeel aan?
Dat ligt eraan of je scart RGB signalen ondersteund. Volgens mij hebben de meeste tv's van minder dan 10 jaar oud wel een scart aansluiting met RGB. Ondanks de kosten van zo'n kabel is het zonde om er niet één te halen. De kwaliteit van je beelden gaat er echt gigantisch op vooruit.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44

Gratis Zelda anyone?

[afbeelding]
Das zeker een mooie actie :) Als je er zoiets voor terugkrijgt dan wil ik em ook wel preorderen. Hopelijk komt het ook een beetje snel naar nederland. Ik verwacht het eigenlijk wel.

edit:

Red Steel EU boxart

[ Voor 7% gewijzigd door Vanitas op 09-10-2006 21:56 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik hoop voor de Wii-liefhebbers dat het probleem overdreven wordt:

http://www.engadget.com/2...-disables-wii-sensor-bar/
It's hard to think of that cute little Wii box harboring vampiric tendencies, but beyond its Nintendo-confirmed aversion to halogen lights, the Wii sensor bar apparently can't handle your garden variety sunlight either. This little "quirk" was discovered by OMBRENOIR17, an official Warpstar Knight over at the Nintendo NSider Forums, who experienced an hour of downtime at a recent Wii demonstration at Nintendo World when the Sun hit the showroom and shrouded the display units in light. According to trusty ol' Wikipedia, "sunlight" is apparently quite commonly encountered by the Earth's surface dwellers, and might even pose a problem to the console's casual target market.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Om even olie op de prijsdiscussie te gooien. Sony gaat gewoon 3 first party games voor de PS3 in Japan voor maar €40 verkopen, waaronder Motorstorm. De toon wordt dus gezet door Sony, ze gaan flink tekeer in Japan (gezien ook de prijsverlaging) en lijkt er wel op dat ze bang zijn voor de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Ik moet toch wel even lachen om dit nieuwsbericht van Ars Technica. Ars Technica gaat serieus op de blogpost van een "insider" in, die beweerd dat de Wii Linux als OS zal gebruiken. Zodra je de blog van die gast gaat lezen, wordt het al snel duidelijk dat die "insider" het verschil niet weet tussen flash-geheugen en een USB-geheugenstick. Ze zouden juist bij een site als Ars Technica wel beter moeten weten. |:(

Wedden dat andere sites deze onzin binnenkort gaan overnemen?
Shiver23 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 22:06:

[...]
Ik heb meerdere verslagen van dat evenement gelezen en nergens wordt er met ook maar één woord hierover gerept. Bovendien kan iedereen een Warpstar Knight worden, door genoeg op de Nintendo forums te posten, dat maakt iemand niet betrouwbaarder.

EDIT: Joystiq heeft bijvoorbeeld beelden en een verslag van het evenement. Het lijk mij dat als er echt grote problemen waren, je dat toch wel ergens in het verslag zou moeten terug lezen.

[ Voor 11% gewijzigd door MetroidPrime op 09-10-2006 22:22 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De toon wordt helemaal niet gezet aangezien games in Japan altijd veel goedkoper zijn. Wij kunnen beter naar de VS kijken als we dan toch prijzen willen vergelijken. ($=€)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 22:13:
De toon wordt helemaal niet gezet aangezien games in Japan altijd veel goedkoper zijn. Wij kunnen beter naar de VS kijken als we dan toch prijzen willen vergelijken. ($=€)
Volgens mij zijn de prijzen in Japan normaalgesproken geen €40,- voor een spel en de toon wordt in Japan gezet. Daar is Sony meer op gefocussed, gezien ook de prijsdaling van de console zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik vraag me af waarom USA/Japan vaak veel toffere box arts hebben dan wij in Europa. De USA Red Steel vind ik echt super, die heeft iets filmisch. De EU versie vind ik een beetje goedkoop aandoen met die gerenderde 3d poppetjes erop.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Smoonshine schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 22:45:
[...]

Ik vraag me af waarom USA/Japan vaak veel toffere box arts hebben dan wij in Europa. De USA Red Steel vind ik echt super, die heeft iets filmisch. De EU versie vind ik een beetje goedkoop aandoen met die gerenderde 3d poppetjes erop.
Zo dacht ik er ook over. Maar als je dan kijkt bij de comments op GoNintendo, dan zijn daar ook mensen die die EU versie veel mooier vinden.

Dus tja, eigenlijk kan je het nooit goed doen met een boxart, want er zijn altijd wel mensen die em niet mooi vinden. En das maar goed ook, want als iedereen hetzelfde over alles dacht, dan werd het ook maar saai. :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Vanitas schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 23:28:
[...]

Zo dacht ik er ook over. Maar als je dan kijkt bij de comments op GoNintendo, dan zijn daar ook mensen die die EU versie veel mooier vinden.
"Het gras is altijd groener..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

63 gulden en 80 cent voor een RGB kabel?
Hier bij euroland verkopen ze scart kabels voor 1 euro! Kostprijs voor Nintendo is nog geen eens 50 eurocent.....

tssk tssk tssk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:25:
63 gulden en 80 cent voor een RGB kabel?
Hier bij euroland verkopen ze scart kabels voor 1 euro! Kostprijs voor Nintendo is nog geen eens 50 eurocent.....

tssk tssk tssk 8)7
Gulden, wasda?
We betalen al flink wat jaren met de Euro. 30 euro inderdaad voor 3x zo scherp beeld :)

Een Scart kabel is GEEN RGB kabel.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
In 9 van de 10 gevallen wel, het zijn namelijk meestal gewoon 21 polige scart-kabels. Het prijsverschil zit 'em in de afscherming van de aders in de kabel. Vergelijk maar eens een originele Nintendo RGB kabel met een cheape imitatie en vaak zie je dat bij een imitatie kabel er veel meer interferentie optreed zoals kleuren die wat uitlopen (vooral rood) of "ghosting" van de antennekabel bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Nogmaals, voor een first party is 30 euro echt niet vreemd.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Smoonshine schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 22:45:
[...]
heus? de red steel boxart heb ik nog niet kunnen vergelijken, maar over het algemeen (als ik kijk naar ps2 en gc games) vind ik de EU boxart altijd veel mooier dan de US boxarts.
De Japanse boxarts kunnen soms adembenemend mooi zijn, dus die laat ik hier even buiten :p

De actie van de Free Record Shop kan ik als Belg alleen maar toejuichen. Ik zal er niet op ingaan vrees ik: Ik heb reeds een preorder bij game mania en bij hen heb je een grotere kans om hem een dagje vroeger te krijgen indien Nintendo dit zou toelaten (free record shop is nogal strikt op dit vlak)

Over die kabels: er zit een GROOT verschil tussen de standaard SCART kabels die je voor 1 euro kan kopen en kwalitatief 1st party materiaal. Je betaalt inderdaard "te veel", maar die meerprijs valt nog goed mee, dit zijn normale prijzen in consoleland en je krijgt top quality materiaal :)

[ Voor 13% gewijzigd door boe2 op 10-10-2006 09:18 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeb0e schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:00:
Ik zal er niet op ingaan vrees ik: Ik heb reeds een preorder bij game mania en bij hen heb je een grotere kans om hem een dagje vroeger te krijgen indien Nintendo dit zou toelaten (free record shop is nogal strikt op dit vlak)
Right. Er bestaat meer in het leven dan het spelen van computerspellen. Als je echter 60 euro laat liggen omdat je mogelijk een dag eerder op de wii kan spelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Gratis Zelda anyone?

[afbeelding]
Ook Gamemania heeft iets gelijkaardigs in de aanbieding. Geen waardebon, maar wel een duoticket waarmee je met je vriendin van alle center parcs faciliteiten gebruik mag maken!

Ik sta zelf nog een beetje in dubio waar ik nu moet bestellen...

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

centerparks? heh...misschien men preorder toch maar naar FRS verplaatsen dan. Dichtsbijzijnde center parks ligt hier 120 km vandaan, en ik ga zowiso bijna nooit gaan zwemmen. Onze game mania nog eens binnenspringen en vragen wat die kerel me anders nog kan bieden :7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
Ik wil na lange tijd geen Metroid Prime gespeeld te hebben nu eindelijk eens verder gaan spelen. Alleen wil ik dit doen door met zo'n smartjoy Frag look-a-like of PS2 versie met converter van PS2 naar GC/Xbox een muis en toetsenbord aan te sluiten. Heeft iemand van jullie zo'n constructie en werkt dit goed? Zo ja, welke hebben jullie? Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar de 2e optie zodat ik namelijk ook op de PS2 en Xbox met muis en toetsenbord kan gamen.
Het is namelijk zo dat het me absoluut niet lukt om lekker te FPSen te spelen dmv een controller. Ik ben meer bezig met me rot te ergeren dan dat ik uberhaupt door het spel heen kom. Dit is voor mij ook een reden dat ik Metroid Prime 1 en 2 nog niet ver heb gespeeld, en dat ik deze lange tijd niet meer aangeraakt heb. De spellen zijn super, daar ligt het dan ook absoluut niet aan. Anders had ik de moeite ook absoluut niet willen doen.

Ikzelf heb overigens de Wii nog niet gepreorderred, maar bijvoorbeeld LoZ -TP wel, maar dan voor de GameCube. Waarschijnlijk schaf ik zowel de Wii als Zelda ergens in 2007 aan. Op het moment zit het er qua geld niet in om deze tijdens de launch aan te schaffen. Alhoewel ik misschien wel het geld bij elkaar kan krijgen om het toch te doen. Wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Collaborator schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:44:
[...]

Gulden, wasda?
We betalen al flink wat jaren met de Euro. 30 euro inderdaad voor 3x zo scherp beeld :)

Een Scart kabel is GEEN RGB kabel.
Tja, maar zoveel zal het toch niet verschillen qua inhoud van een SCART kabel. Bovendien zitten er ergens een paar honderd Chinezen die dingen voor en grijpstuiver per uur die dingen in elkaar te lijmen. Dus de kostprijs voor N is drie keer de helft.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:05:
Ik wil na lange tijd geen Metroid Prime gespeeld te hebben nu eindelijk eens verder gaan spelen. Alleen wil ik dit doen door met zo'n smartjoy Frag look-a-like of PS2 versie met converter van PS2 naar GC/Xbox een muis en toetsenbord aan te sluiten. Heeft iemand van jullie zo'n constructie en werkt dit goed? Zo ja, welke hebben jullie? Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar de 2e optie zodat ik namelijk ook op de PS2 en Xbox met muis en toetsenbord kan gamen.
Het is namelijk zo dat het me absoluut niet lukt om lekker te FPSen te spelen dmv een controller. Ik ben meer bezig met me rot te ergeren dan dat ik uberhaupt door het spel heen kom. Dit is voor mij ook een reden dat ik Metroid Prime 1 en 2 nog niet ver heb gespeeld, en dat ik deze lange tijd niet meer aangeraakt heb. De spellen zijn super, daar ligt het dan ook absoluut niet aan. Anders had ik de moeite ook absoluut niet willen doen.

Ikzelf heb overigens de Wii nog niet gepreorderred, maar bijvoorbeeld LoZ -TP wel, maar dan voor de GameCube. Waarschijnlijk schaf ik zowel de Wii als Zelda ergens in 2007 aan. Op het moment zit het er qua geld niet in om deze tijdens de launch aan te schaffen. Alhoewel ik misschien wel het geld bij elkaar kan krijgen om het toch te doen. Wie weet.
Metroid Prime kun je het beste met een controller spelen denk, je gebruikt namelijk de L knop om te locken en de R knop in combinatie met de analog stick om rond te kijken. De c-stick wordt gebruikt om wapens te wisselen. Het is dus niet de standaard FPS besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Shiver23 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 22:06:

[...]
Iwata: This so-called “beam” connecting the user and the television was something that had never been attempted before. Didn’t you run into any difficulties during development?

Ikeda: In the early stages of development we ran into a number of problems that we hadn’t anticipated, like the fact that the controller would react to fluorescent light, for example. Creating a mechanism that prevents the controller from responding to fluorescent light and sunlight may sound like low-profile activities, but it still gave us a lot to work on.

As I stated above, this is from a past entry in the “Iwata Interviews”. Sounds like Nintendo has indeed fixed, or minimalized the sun/fluorescent light issue. The sunlight issue may depend on what demo units/sensor bars are being used. If the issue did indeed exist at the Nintendo World Store, it seems the case could have been older demo units/sensor bars.
Ik maak me er eigenlijk geen zorgen om. Nintendo levert altijd kwaliteits producten en ik heb nooit problemen met hun producten gehad. Dan lijkt het me wel heel sterk dat ze nu met zoiets komen te zitten.

En dan nog, als de zon vol op je TV schijnt, dan kan je er niks van zien, dan zou ik de gordijnen dicht doen, of wat er dan ook voor de ramen hangt.
Willybubba schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:59:
Nogmaals, voor een first party is 30 euro echt niet vreemd.
Inderdaad. En je krijgt er ook veel voor terug imo.

Ik heb eigenlijk spijt dat ik niet eerder een RGB kabel voor mn Cube heb gekocht.

edit:
Ik zit net dit filmpje van Monster 4x4 World Circuit te kijken. En het ziet er nog best wel funny uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Vanitas op 10-10-2006 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:31:
[...]

Metroid Prime kun je het beste met een controller spelen denk, je gebruikt namelijk de L knop om te locken en de R knop in combinatie met de analog stick om rond te kijken. De c-stick wordt gebruikt om wapens te wisselen. Het is dus niet de standaard FPS besturing.
Kun je na gaan hoelang ik al niet meer heb gespeeld.
Denk dat ik het gewoon binnenkort maar weer eens ga proberen.
Anders is het altijd mogelijk om met of zonder lock te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Arunia schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:05:
[...]

Kun je na gaan hoelang ik al niet meer heb gespeeld.
Denk dat ik het gewoon binnenkort maar weer eens ga proberen.
Anders is het altijd mogelijk om met of zonder lock te spelen.
Niet echt geloof ik, het richten is echt op de lock gebouwd. Je kan wel manual richten maar dan kan je niet lopen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

MP zonder lock is zo goed als onspeelbaar.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er in Nederland ook pre order acties voor de wii zoals de free record shop in Belgie?

Ik zie op de Nederlandse sites niet veel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Willybubba schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:56:
MP zonder lock is zo goed als onspeelbaar.
Kleine correctie. Als je wilt richten zonder lock, moet je de R-trigger ingedrukt houden en dan kun je niet meer rondlopen en strafen onder het schieten. Er zijn meerdere eindbazen en vijanden die je alleen kunt verslaan door er omheen te strafen, als je dan stil blijft staan om te richten ben je al zo goed als dood.

Ik denk dat Metroid Prime 3 het enige deel in de serie zal zijn waarbij de target-lock niet noodzakelijk is.

EDIT: De Wii blijkt MP3-bestanden vanaf een SD-kaart te kunnen afspelen.

[ Voor 10% gewijzigd door MetroidPrime op 10-10-2006 12:34 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ok, thanks. Dat betekent dus gewoon dat ik maar wat meer moet gaan oefenen om dat onder de knie te krijgen. Opzich het richten op vijanden e.d. is niet zo heel moeilijk, maar het lopen e.d.. Maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Gonintendo heeft een korte samenvatting geplaatst van een artikel uit de nintendo official magazine over Red Steel, zij hebben de laatste build van Red Steel mogen spelen en zijn razend enthousiast over de gfx en de controls.
One portion of the game has you escaping a burning dojo that features ” the best fire effects we’ve ever seen”.
http://gonintendo.com/?p=6559

Klinkt erg goed, deze game ligt bij mij zeker weten in huis op de launchdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
blijkbaar wel enkel als je een slide show bekijkt, maar misschien wordt dit later nog een apart channel via een update???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Graphics are simply amazing. Forget everything you have seen from all the Red Steel videos up until now. Unbelievably smooth character animations, night time dojo level is gorgeous, rain and lighting storm is very well done, compared to RE4’s village area, but more impressive.

Version of the game played was 16:9 widescreen 480p at 60 frames per second.
red steel heeft me nooit aangesproken, maar nu krijg ik er wel zin in :). Component voor men breedbeeld wordt echt wel een must

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
zezke schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:31:
[...]

blijkbaar wel enkel als je een slide show bekijkt, maar misschien wordt dit later nog een apart channel via een update???
Ik denk zelf dat het niet als losse channel zal worden aangeboden. Custom-soundtracks lijken me echter wel weer een mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Net dus bij de FRS in Hasselt (toch een vrij groot belgisch dorp) de Wii gaan preorderen. Toen ik zei "Ik zou graag een Nintendo Wii reserveren", keek ze me nogal schaapachtig aan. Ik heb haar dan maar een print van de website laten zien, en ze besloot dan maar om een collega te gaan halen.

Ook die keek nogal zoals de gemiddelde koe terwijl ze aan het grazen is, maar ergens onder een berg discs lag dan toch een map met Wii pre-order formulieren. Ik bleek dus de eerste te zijn. Ze wist er dus absoluut niets meer over te vertellen. Ik moet 8 december maar terugkomen, en als er geen problemen zijn zou hij er dan zijn.

De hoop en de vraag of ze me konden bellen als hij eerder zou binnenkomen werd al snel de grond in gedrukt met een kort "ik zou er niet op hopen". Het is dus de algemene ervaring die ik tot nu toe van de FRS had, ook al was ik in dit filiaal nog niet eerder geweest.

Edit: ik moet ook dringend metroid terug gaan spelen, heb er al 2 maanden zin in maar vind er geen tijd voor...

[ Voor 6% gewijzigd door Little Bear op 10-10-2006 13:48 ]

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Little Bear schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:47:
Net dus bij de FRS in Hasselt (toch een vrij groot belgisch dorp) de Wii gaan preorderen. Toen ik zei "Ik zou graag een Nintendo Wii reserveren", keek ze me nogal schaapachtig aan. Ik heb haar dan maar een print van de website laten zien, en ze besloot dan maar om een collega te gaan halen.
tja..in de limburg zijn ze altijd wat trager :p *loopt snel weg*

daarom dat ik ook mijn twijfels heb om bij de FRS te preorderen: de mensen die hier werken hebben gewoonlijk geen enkele affiniteit met games, iets wat je in speciaalzaken zoals game mania toch wel op mag rekenen (als ik vraag in GM of ze mij iets willen laten weten bevestigen ze mij dat ik via sms verwittigd zal worden zodra hij geleverd is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii-games die het nooit zullen halen tot in de winkel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:25:
Hier bij euroland verkopen ze scart kabels voor 1 euro!
Da's toch ook het idee van euroland :S

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw RS filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=XGZDTdxtWwU

Dat ziet er imo gewoon goed uit, zoals het hoort :) als ik dat filmpje zo zie zou ik zelfs nog wel durven beweren dat het niet heel erg ver afzit van de shooters van dit moment als is het natuurlijk nooit echt duidelijk met zo'n cam filmpje. Wel vaag trouwens dat de Wii geen HD heeft maar je overal HD tv's ziet waar de Wii word geshowed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Het ziet er zeker goed uit :) Vooral die lichteffecten op het einde vond ik er erg mooi uitzien.

Wat me wel opviel is dat na het herladen hij het geweer soms miste. En dat het wapen dan ineens weer naar z'n hand sprong.

Hier staat overigens nog pics.

edit:
En hier staan nog meer filmpjes.

[ Voor 13% gewijzigd door Vanitas op 10-10-2006 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

ik krijg steeds meer zin om red steel, LoZ : TP, SSBB en nog meer spellen op de wii te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 09:16

CerandoX.nl

Vides

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:28:
Nieuw RS filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=XGZDTdxtWwU

Dat ziet er imo gewoon goed uit, zoals het hoort :) als ik dat filmpje zo zie zou ik zelfs nog wel durven beweren dat het niet heel erg ver afzit van de shooters van dit moment als is het natuurlijk nooit echt duidelijk met zo'n cam filmpje. Wel vaag trouwens dat de Wii geen HD heeft maar je overal HD tv's ziet waar de Wii word geshowed :P
Het is lelijk, niet zozeer de graphics maar heb je de bewegingen van die mannetjes gezien, dit lijkt gewoon meer op een arcade hall shooter dan op een echte shooter zoals we die tegenwoordig gewend zijn.

Moet je eens op 1:48 kijken hoe dat mannetje achter die container te voorschijn komt, het lijkt wel zo een pop op een schietbaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn het tegenwoordig niet bijna allemaal arcade shooters? Op enkele uitzonderingen na natuurlijk waar je wel met 1 kogel gewoon dood bent.
Ik vond het er wel leuk uitzag allemaal. Ben wel benieuwd maar voordat ik het ga kopen wacht ik toch even de reviews af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is lelijk, niet zozeer de graphics maar heb je de bewegingen van die mannetjes gezien, dit lijkt gewoon meer op een arcade hall shooter dan op een echte shooter zoals we die tegenwoordig gewend zijn.
Tja jij vind niks goed op de wii :) zien de gfx er goed uit dan gaan we toch gewoon lekker zeiken op de bewegingen van mannetjes. Zo vind je altijd wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 09:16

CerandoX.nl

Vides

Nee, dat van die mannetjes zou Ubi nog verbeteren, je ziet toch duidelijk dat ze raar "omhoog" springen achter een container vandaan, ze maken geen "opstaan animatie" .De beweging dat ze op staan is er gewoon niet, ze lijken wel ineens omhoog te schieten. Bij deze game vind ik de graphics nog wel mee vallen, maar zijn de bewegingen van de mannetjes weer akelig lelijk, evenals het geluid...Mario Galaxy is nog het beste wat ik tot nu toe heb gezien en op nr.2 staat Zelda TTP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Laatst online: 11-09 19:32

Apoca

Array Technology Industry

Weet niet of dit leuke filmpje voorbij is gekomen maar anders:

http://www.collegehumor.com/video:1712492/

The upcoming Nintendo Wii will use a revolutionary new controller which won't be used for any of the following.

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg het wii nieuws al een tijdje niet meer zo op de voet. (interesse een beetje kwijt, voorlopig lijkt het me wel een leuke gimmick op een demo pod.)

Maar wat betreft de graphics (los van animaties) ziet RS er erg goed uit vind ik. Kijk naar de lichtinval in die vliegtuighangar. Zowieso, de scenes zien er allemaal heel redelijk uit.

En zeker als je dat in perspectief zet naast die uitermate belachelijke screens van far cry. Als je dat bekijkt, en dit daarnaast zet mag je gewoon concluderen dat RS er goed uitziet (als far cry de norm zou zijn, want zo leek het soms wel)

Het blijft vreemd, want far cry wordt ook onder de vleugels van ubisoft gemaakt. Geen communicatie, samenwerking?...

Ze zouden ook wel eens mogen ophouden met het concept far cry. Het was iets speciaals toen het pas uit was, maar nu, twee jaar later en weet ik veel hoeveel releases verder op alle consoles, wordt het vrij boring. Been that, seen that. Dit is de laatste druppel die ze er nog kunnen uitmelken. En ik denk dat de echte Wii adepten best zonder deze titel kunnen. Dit is niet het soort titels die je verwacht te spelen op de Wii, en zeker in het geval van far cry speel je dat gewoon met betere graphics op een ander platform wat je al hebt. Zelfde verhaal met de nfs enz... De wii zal het vooral moeten hebben van platform specifieke aanlokkelijke games. RS is er daar één van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:28:
Wel vaag trouwens dat de Wii geen HD heeft maar je overal HD tv's ziet waar de Wii word geshowed :P
component + progressive scan ziet er zelfs met niet-HD signalen heel lekker uit op een HD tv :). Ik ben blij dat ze laten tonen dat HD graphics niet nodig zijn om mooie beelden te tonen op je hagelnieuwe televisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:25:
Wii-games die het nooit zullen halen tot in de winkel..
Apoca schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 01:55:
Weet niet of dit leuke filmpje voorbij is gekomen maar anders:

http://www.collegehumor.com/video:1712492/

The upcoming Nintendo Wii will use a revolutionary new controller which won't be used for any of the following.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Laatst online: 11-09 19:32

Apoca

Array Technology Industry

Ahh kijk die video werkte bij mij dus niet :P

Och ja beter 2 keer een link, dan geen link zeg maar ;)

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 11-09 17:18

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 03:35:
En zeker als je dat in perspectief zet naast die uitermate belachelijke screens van far cry. Als je dat bekijkt, en dit daarnaast zet mag je gewoon concluderen dat RS er goed uitziet (als far cry de norm zou zijn, want zo leek het soms wel)

Het blijft vreemd, want far cry wordt ook onder de vleugels van ubisoft gemaakt. Geen communicatie, samenwerking?...

Ze zouden ook wel eens mogen ophouden met het concept far cry.
Tsja, mixed emotions....

Een technisch slechte versie van far cy hoeft van mij niet. Maar voor de rest, far cry met wii controls lijkt me best leuk.
Daarnaast heb je als nintendo speler natuurlijk niet zo heel veel te kiezen gehad qua FPS, ik snap de marketing gedachte om FC uit te brengen dan ook
Ik denk dat het verschil tussen RS en FC vooral zit in het feit dat FC een conversie is. En RS voor de Wii ontwikkeld is.

En qua communicatie, ik heb het idee dat er binnen de diverse afdelingen van softwarehouses/publishers best wel een sterke competitiedrang is. Helemaal als we praten over een groot iets als ubisoft, die natuurlijk ook nog wel is wat overkoopt.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je weten hoe first-time-wii-ers de Wiimote ervaren? Zie deze link.

Ik vind het persoonlijk erg tegenvallen. Het lijkt wel alsof je met het tennissen weinig fout kan doen. Je hoeft niet heen en weer te lopen, het enige dat telt is de timing van je slag. Op zich is het effect wel leuk om te zien, maar echt opzienbarend is het niet. Jammer dat er alleen filmpjes van Wii Sports getoond worden...

Zie trouwens hier een overzicht van nieuwe foto's, (Japanse) prijzen en details van accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tennis scheen ook het minste te zijn van de Wii sports serie, de andere spellen waren inderdaad uitdagender. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 03:35:
Ik volg het wii nieuws al een tijdje niet meer zo op de voet. (interesse een beetje kwijt, voorlopig lijkt het me wel een leuke gimmick op een demo pod.)

Maar wat betreft de graphics (los van animaties) ziet RS er erg goed uit vind ik. Kijk naar de lichtinval in die vliegtuighangar. Zowieso, de scenes zien er allemaal heel redelijk uit.

Ze zouden ook wel eens mogen ophouden met het concept far cry. Het was iets speciaals toen het pas uit was, maar nu, twee jaar later en weet ik veel hoeveel releases verder op alle consoles, wordt het vrij boring. Been that, seen that. Dit is de laatste druppel die ze er nog kunnen uitmelken. En ik denk dat de echte Wii adepten best zonder deze titel kunnen. Dit is niet het soort titels die je verwacht te spelen op de Wii, en zeker in het geval van far cry speel je dat gewoon met betere graphics op een ander platform wat je al hebt. Zelfde verhaal met de nfs enz... De wii zal het vooral moeten hebben van platform specifieke aanlokkelijke games. RS is er daar één van.
Far cry maakte gebruik van directx shaders. De Wii gebruikt een soort van OpenGL. Dus totaal niet lekker voor Farcry.

RS is vanaf de basis opgebouwt voor de Wii, Farcry niet dus daar moeten ze veel veranderen. Overigens waren de laatste screenshots al een heel stukkie beter hoor. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:11:
Wil je weten hoe first-time-wii-ers de Wiimote ervaren? Zie deze link.

Ik vind het persoonlijk erg tegenvallen. Het lijkt wel alsof je met het tennissen weinig fout kan doen. Je hoeft niet heen en weer te lopen, het enige dat telt is de timing van je slag. Op zich is het effect wel leuk om te zien, maar echt opzienbarend is het niet. Jammer dat er alleen filmpjes van Wii Sports getoond worden...
Ik vind het er juist wel leuk uitzien. Het lijkt me best wel leuk om te spelen. Ok het is misschien niet super uitgebreid of lastig, maar dat maakt niet uit. Dat maakt het er niet minder leuk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
De (japanse) prijzen van de accesoires zijn bekend, maar de ethernet adapter komt daar slechts op 18€. Hopelijk wordt het hier ook niet de volle 30€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

En een component/rgb kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:11:
Zie trouwens hier een overzicht van nieuwe foto's, (Japanse) prijzen en details van accessoires.
Paar posts boven je staat alles :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Ah daar moet ik overheen hebben gelezen... my bad. Ik vind trouwens die muziek van redsteel wel goed voor die game, dan bedoel ik dat liedje choir. Even gedownload xD Ik ben niet zo thuis op het gebied van kabels enzo, maar ik zie in die lijst geen rgb staan? RGB is toch even goed als component? en kan je RGB en/of Component via een scart blok op je tv aansluiten? want ik heb achter mijn huge breedbeeld tv een ingang voor scart waar RGB bij staat dus zou mooi zijn als ik die ook is optimaal kan benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
schnumi schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:15:
[...]
Far cry maakte gebruik van directx shaders. De Wii gebruikt een soort van OpenGL. Dus totaal niet lekker voor Farcry.
Zowel OpenGL als DirectX ondersteunen exact hetzelfde op het gebied van shaders, dus dat maakt niet uit. De Wii heeft echter, als we IGN mogen geloven, helemaal geen ondersteuning voor shaders. Dat zal het grootste probleem zijn.

Het gebrek aan shaders maakt de graphics echter niet zo brak als we in sommige screenshots gezien hebben. Resident Evil 4 ziet er toch ook niet slecht uit zonder shaders?
RS is vanaf de basis opgebouwt voor de Wii, Farcry niet dus daar moeten ze veel veranderen. Overigens waren de laatste screenshots al een heel stukkie beter hoor. :)
Far Cry is een compleet nieuwe sequel op de PC en Xbox (360) spellen en een prequel op Far Cry 2. In principe wordt het spel ook vanaf de basis opgebouwd voor de Wii.

Wat volgens mij een probleem is, is dat het spel gerushed is voor de launch. Far Cry is nog niet eens zo heel lang geleden aangekondigd (en meteen als launchtitel) en we hebben pas onlangs de eerste screenshots er van te zien gekregen. Ik denk dat Ubisoft alles enorm heeft proberen te haasten om in veel minder tijd dan er normaal gesproken in gestoken wordt, een volledige nieuw spel af te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ah ik dacht dat het juist een probleem was met Directx shaders. Mede doordat het spel een poort is van de Xbox versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
schnumi schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:28:
Ah ik dacht dat het juist een probleem was met Directx shaders. Mede doordat het spel een poort is van de Xbox versie.
Neem bijvoorbeeld de Wii versie van Splinter Cell Double Agent, dat ziet er minstens net zo goed uit als de Xbox versie van Chaos Theory. Splinter Cell maakte op de Xbox ook al gebruik van shaders.

Het verschil tussen Far Cry en Splinter Cell is dat Splinter Cell gebaseerd is op de Gamecube versie. Gamecube code kan direct op de Wii draaien zonder dat er iets aangepast hoeft te worden. Het ontwikkelteam van de Wii versie hoeft dus alleen de nieuwe controls toe te voegen aan het spel en de graphics op te poetsen.

Ik vind het eerlijk gezegd jammer wat Ubisoft doet. Ik heb liever dat ze de tijd nemen om spellen de moeite waard te maken. Ubisoft staat over het algemeen bekend om de goede spellen die er vandaan komen, maar ik denk dat ze bij de Wii launch teveel proberen, drie van Ubisofts launchtitels zijn poorts van spellen die op andere consoles alleen maar negatieve reviews kregen. Ik had liever gezien dat Ubisoft deze titels en Far Cry een jaartje zou uitstellen om ze te verbeteren en zich meer ging richten op de overige titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

S2S

MetroidPrime schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 20:14:
[...]

Neem bijvoorbeeld de Wii versie van Splinter Cell Double Agent, dat ziet er minstens net zo goed uit als de Xbox versie van Chaos Theory. Splinter Cell maakte op de Xbox ook al gebruik van shaders.
Ben ik het niet mee eens, ik denk dat je bent vergeten hoe goed SC:CT er op de Xbox uit zag. Niet dat de Wii slechte grfx heeft, zeker Red Steel niet, maar niet beter dan SC:CT.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Dat wordt straks nog lastig kiezen tussen alle launchgames, en alle games die er daarna nog eens komen. Rayman, moet toch ook wel harstikke leuk worden. Het is iig mooi, met leuke stijl:
http://www.jeux-france.co...sente-rayman-sur-wii.html & check vooral het filmpje: http://www.jeux-france.com/jfplayer1_video6706.html.

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/50521520061011_184937_0_big.jpg

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

thnx Hoedje voor dat rayman filmpje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nintendo heeft de Japanse 1st party accessoires aangekondigd:
  • AC Adapter RVL-A-AD - 3000 yen
  • AV Cable RVL-A-KT - 1000 yen
  • S-Terminal Cable RVL-A-KS - 2500 yen
  • D-Terminal Cable RVL-A-KD - 2500 yen
  • Component AV Cable RVL-A-KC - 2500 yen
  • SD Memory Card 512MB RVL-A-SD1 - 3800 yen
  • LAN Adapter RVL-A-UE - 2800 yen
Gelukkig staat de LAN Adapter erbij. Redelijk geprijst ook. De SD card daarintegen niet echt...
2500 yen (20 euro) voor een kwaliteit component kabel is ook best ok. Best plezierig dat het voor een redelijke prijs kan.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Er zijn weer 4 nieuwe Red Steel filmpjes:
Filmpje 1
Filmpje 2
Filmpje 3
Filmpje 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ari3 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 22:24:
Gelukkig staat de LAN Adapter erbij. Redelijk geprijst ook. De SD card daarintegen niet echt...
2500 yen (20 euro) voor een kwaliteit component kabel is ook best ok. Best plezierig dat het voor een redelijke prijs kan.
Even de prijzen in euro's erbij graag. Dit zegt de meeste hier helemaal niks natuurlijk

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Collaborator schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 23:00:
[...]

Even de prijzen in euro's erbij graag. Dit zegt de meeste hier helemaal niks natuurlijk
1000 yen is ongeveer 8 euro...

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
De GameCube versie van Twilight Princess zal niet meer zijn weg naar de Japanse schappen vinden. De Japanners kunnen de game namelijk alleen maar via internet aanschaffen. Zo concentreert bijna alle aandacht zich op de Wii-versie, en daarmee dus ook op de Wii zelf. Hoe we in Europa Twilight Princess voor de GameCube kunnen verkrijgen is nog niet bekend.
Bron: Fok!

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 06:53

Tarin

Just plain weird.

Lekker nuttig is dat, heb je alsnog een Wii nodig om de GC-versie te kunnen spellen..

Ik ga sowieso de Wii-versie halen, maar wat voor verschil zit er dan in? Ik dacht begrepen te hebben dat er alleen op het gebied van controls het een en ander aangepast was..

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Tarin schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 23:55:
Lekker nuttig is dat, heb je alsnog een Wii nodig om de GC-versie te kunnen spellen..
:?
Ik ga sowieso de Wii-versie halen, maar wat voor verschil zit er dan in? Ik dacht begrepen te hebben dat er alleen op het gebied van controls het een en ander aangepast was..
De Wii versie heeft zowel breedbeeld als progressive scan ondersteuning, het hele spel zal gespiegeld zijn ten opzichte van de Gamecube versie en Navi zal in het spel zitten. Ook schijnt er op een gegeven moment sprake te zijn geweest van een multiplayer mode, maar Nintendo heeft daar zelf nog niets over losgelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
Vanitas schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 22:54:
Er zijn weer 4 nieuwe Red Steel filmpjes:
Damn, het is erg echt super uit gaan zien. Ik wacht nog even de reviews af, maar hij staat toch hoog op m'n wanted lijstje bij de launch.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

fuzzyeyebrows1 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:22:
RGB is toch even goed als component?.
zeker niet. Component gebruikt een ander kleurschema dan rgb (gebruikt door scart, s-video en composiet) en laat veel meer detail toe. Ook wordt progressive scan enkel ondersteund door component. Als je dus de best mogelijke kwaliteit wil kan je best een componentkabel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

ari3 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 22:24:
Ik snap de AC Adapter niet, das toch stroom?

Krijg je die er niet gratis bij dan :?

Overigens, nog STEEDS mijn Sterrencatalogus produkt niet ontvangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

Willybubba schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 08:33:
[...]

Ik snap de AC Adapter niet, das toch stroom?

Krijg je die er niet gratis bij dan :?

Overigens, nog STEEDS mijn Sterrencatalogus produkt niet ontvangen :(
Daar heeft bij mij ook wel 2 maanden tussen gezeten, dus erg snel gaat het niet.

De AC-adapter zul je wel kunnen kopen als de oude stuk is. Het zou toch ook niet erg best zijn, wanneer je geen nieuwe kunt kopen wanneer de oude buiten de garantie om stuk gaat.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedracht me net (dat krijg je als je geen zin hebt om te werken en maar aan andere dingen gaat denken :P ); Zou het niet gaaf zijn als er ook sommige Arcade games te downloaden komen per VC?
Dan bedoel ik games in de trant van

De Terminator 2 Arcade Kast
Virtua Cop
Time Crisis
Sniper

en dat soort games, daar leent de controller zich ook perfect voor imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Of gewoon house of the dead 5. Of 4 als ze hem nog willen uitbrengen op een console :9

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 06:53

Tarin

Just plain weird.

Oh wacht, via internet = online kopen, niet downloaden naar Wii (zoals de emu-zooi). Ik dacht al..
[...]
De Wii versie heeft zowel breedbeeld als progressive scan ondersteuning, het hele spel zal gespiegeld zijn ten opzichte van de Gamecube versie en Navi zal in het spel zitten. Ook schijnt er op een gegeven moment sprake te zijn geweest van een multiplayer mode, maar Nintendo heeft daar zelf nog niets over losgelaten.
Hm.. wel grappig dus, maar niet direct een reden om ze meteen allebei te kopen.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Boeb0e schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 08:19:
[...]

zeker niet. Component gebruikt een ander kleurschema dan rgb (gebruikt door scart, s-video en composiet) en laat veel meer detail toe. Ook wordt progressive scan enkel ondersteund door component. Als je dus de best mogelijke kwaliteit wil kan je best een componentkabel halen.
en kan een CRT tv ook component of alleen RGB of scart ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

rgb is geen soort van aansluiting he. rgb slaat op de kleursamenstelling die gebruikt wordt in verschillende gekende connectors, waaronder de bekende composiet en s-video (en scart). Component onderscheid zich juist door een andere samenstelling te gebruiken (YPbPr). Wat jij kan aansluiten op je crt hang volledig af van wat voor soort connectoren je achteraan je televisie hebt zitten, meer niet.

*edit* een GOEDE scartkabel (dus niet zo'n blokje) kan rgb wel lossless doorsturen.

goed artikel trouwens: http://www.ruwebit.net/article/66/chapter/1

[ Voor 31% gewijzigd door boe2 op 12-10-2006 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Boeb0e schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 09:47:
rgb is geen soort van aansluiting he. rgb slaat op de kleursamenstelling die gebruikt wordt in verschillende gekende connectors, waaronder de bekende composiet en s-video (en scart). Component onderscheid zich juist door een andere samenstelling te gebruiken (YPbPr). Wat jij kan aansluiten op je crt hang volledig af van wat voor soort connectoren je achteraan je televisie hebt zitten, meer niet.
ok bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Die gozer van jeuxfrance filmt echt ontiegelijk irritant :O telkens weer naar die man richten, alsof ons dat wat boeit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Boeb0e schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 08:19:
[...]

Allemaal onjuist:
(1) Composiet video en S-video zijn niet gebaseerd op RGB maar op YUV.

(2) Progressive scan is niet exclusief voorbehouden aan component. RGB gaat ook prima samen met progressive scan. Zie Xbox360, Dreamcast, PS2, PS3 en zo'n beetje iedere PC van de laatste 20 jaar.

(3) Verder is RGB superieur aan component. Component (YPbPr) video is eigenlijk een transformatie van RGB volgens deze formule:

Y = 0.299R + 0.587G + 0.114B
Pb = - 0.147R - 0.289G + 0.436B
Pr = 0.615R - 0.515G - 0.100B

Uit deze formule blijkt dat er weinig bandbreedte is gereserveerd voor blauw. Component komt hier mee weg omdat het menselijk oog minder gevoelig is voor blauw. Uiteindelijk betekent dit dat component minder bandbreedte heeft voor iedere kleur die ook een blauwcomponent heeft. Kortom, RGB is technisch superieur aan component.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Alleen kunnen tv's vrijwel nooit progressive over RGB aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, even een concrete vraag... Ik heb een Sony 100Hz 4:3 tv (met 2 SCART-aansluitingen). Is de meegeleverde aansluiting goed genoeg om fatsoenlijk te gamen met de Wii, of raden jullie een upgrade naar component aan?

Is het überhaupt mogelijk om de officiële Componentkabel met die 5 stekkertjes aan te sluiten? Ik zie daar op mijn tv geen aansluitingen voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 11:20:
OK, even een concrete vraag... Ik heb een Sony 100Hz 4:3 tv (met 2 SCART-aansluitingen). Is de meegeleverde aansluiting goed genoeg om fatsoenlijk te gamen met de Wii, of raden jullie een upgrade naar component aan?
Ik denk dat nintendo idd een console aflevert met een kabel waarmee je niet normaal kan gamen :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik denk dat je gewoon voor een RGB kabel moet gaan.
Component kom je vaker tegen bij LCD/Plasma schermen tegen afaik.

@hierboven, das waar. 7(8)7
Maar om nog net iets meer eruit te halen is RGB een oplossing of een tv met component aansluitingen. Mijn keuze valt voorlopig op RGB.

[ Voor 41% gewijzigd door Arunia op 12-10-2006 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 11:22:
[...]

Ik denk dat nintendo idd een console aflevert met een kabel waarmee je niet normaal kan gamen :P
Ja, duh ;)

Maar als ik de hele discussie hierboven lees, dan lijkt het net alsof de meegeleverde kabel per definitie inferieure beelden oplevert, en dat als je niet voor component gaat je jezelf eigenlijk te kort doet...
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.