Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 66 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.213 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Conroe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-06 12:39
Dat is tegen elke europese regelgeving :?

Niet dat ik zo erg op de hoogte ben van de Europese regelgeving, maar misschien kun je dan zeggen waar dat staat. Ben wel benieuwd :)
In het kort komt het er op neer dat je de vrije marktwerking niet mag belemmeren. Als producent mag je dus niet tegen de winkelier zeggen dat hij jouw produkt tegen een bepaalde prijs moet verkopen. Vraag me niet welke wet en welk artikel, maar het komt neer op wat ik net schreef.

Als je gaat graven zul je zien dat Nintendo in het verleden een boete heeft gekregen van 150 miljoen euro van de Europese Commissie voor een dergelijk akkefietje.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

maar je hebt toch wel iets van een minimale verkoopprijs
( zodat andere erniet onder gaan en zo sneller iets verkopen)
iedergeval dat heb ik net bij economie gehad :P

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sf1nX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:31

Sf1nX

Tuinder

Ik wil een gamecube gaan kopen. Btje laat maar beter laat dan nooit ;) en een Wii ligt nu ff boven budget.
Is het verstandig om hem nu te kopen of kan ik beter wachten tot de Wii uitkomt?
Zou de prijs nog verder zakken dan hij nu is? of zit de prijs al aan de bodem?

Verder zou ik willen weten hoe ik hem het best kan kopen? Welk pak bedoel ik dan. Met dat Mario voetbalspel erbij? want dat spel zie ik eigenlijk niet zo zitten?
Zijn er nog andere pakken nu verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:11
Ahhh ok dan worden we dik gematst door Ninty en Wii Play word dan wel heel aantrekkelijk!

@ Alien B.O.B.: Ja je mag filmen maar niet direkt op 't scherm dus wel met enige afstand.

@ Sf1nx: lol hoe laag wil je 'm wel niet hebben? :D Ik denk dat er ook nog wel een Mario Kart- en Resident Evil 4 pack is. Check www.budgetgaming.nl

[ Voor 29% gewijzigd door Tha-PC-Legend op 06-11-2006 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:23
Sf1nX schreef op maandag 06 november 2006 @ 17:48:
Ik wil een gamecube gaan kopen. Btje laat maar beter laat dan nooit ;) en een Wii ligt nu ff boven budget.
Is het verstandig om hem nu te kopen of kan ik beter wachten tot de Wii uitkomt?
Zou de prijs nog verder zakken dan hij nu is? of zit de prijs al aan de bodem?

Verder zou ik willen weten hoe ik hem het best kan kopen? Welk pak bedoel ik dan. Met dat Mario voetbalspel erbij? want dat spel zie ik eigenlijk niet zo zitten?
Zijn er nog andere pakken nu verkrijgbaar?
Als je slim bent dan koop je hem tweedehands. Je kunt nu echt machtig mooie deals maken. Een cube + veel controllers + veel spellen + veel accessoires voor rond de 150 euro moet te doen zijn. Het voordeel is dat je dan ook geen verdere kosten hebt :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Tha-PC-Legend schreef op maandag 06 november 2006 @ 17:57:

@ Alien B.O.B.: Ja je mag filmen maar niet direkt op 't scherm dus wel met enige afstand.
ok thnx voor het antwoord

alleen ik kan dan niet ( al zou ik het wel willen ) de opnames die ik heb gemaakt laten zien of uploaden want ik heb daar de kabels niet voor en me videocamera werkt nog met die bandjes :P

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-06 15:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Hoedje schreef op maandag 06 november 2006 @ 18:03:
[...]

Als je slim bent dan koop je hem tweedehands. Je kunt nu echt machtig mooie deals maken. Een cube + veel controllers + veel spellen + veel accessoires voor rond de 150 euro moet te doen zijn. Het voordeel is dat je dan ook geen verdere kosten hebt :)
Sowieso, als je nog een maandje wacht, dan hebben veel Cube bezitters de Wii, waardoor de Cube overbodig wordt. Dan kun je er vast wel één goedkoop op de kop tikken lijkt me.

Met spellen zal het nog wel tegenvallen verwacht ik. Iedereen met een Wii kan gewoon zijn Cube games blijven spelen. De controllers zullen ze dan ook nog wel binnen de deur willen houden.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Mr.Conroe schreef op maandag 06 november 2006 @ 17:21:
In het kort komt het er op neer dat je de vrije marktwerking niet mag belemmeren. Als producent mag je dus niet tegen de winkelier zeggen dat hij jouw produkt tegen een bepaalde prijs moet verkopen. Vraag me niet welke wet en welk artikel, maar het komt neer op wat ik net schreef.
Maar wijs eens een bepaling in het Europees Verdrag aan, want in Europa is de vrije marktwerking inderdaad belangrijk, maar dat betekent niet automatisch dat er helemaal geen afspraken gemaakt mogen worden over prijzen.
Als je gaat graven zul je zien dat Nintendo in het verleden een boete heeft gekregen van 150 miljoen euro van de Europese Commissie voor een dergelijk akkefietje.
Volgens mij had dat te maken met parallelhandel en niet met prijsafspraken.

[ Voor 9% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 06-11-2006 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik heb zelf alles gedumped. Als je kijkt op Marktplaats en Speurders dan zul je zien dat ik niet de enige ben, want er worden er echt ongelofelijk veel aangeboden! Dus ik denk dat wachten op de feestdagen niet eens nodig is, de vraag is dan immers ook hoger i.v.m. kerst en sinterklaas.

Ik heb de Cube en vooral bepaalde spellen grijs gespeeld en ik heb het er nu wel mee gehad. Het geld investeer ik wel weer in de Wii. Van de meeste spellen die ik leuk vond/vind op de Gamecube komen toch weer sequels met nieuwe controls, verbeterde graphics en gameplay elementen. Dus ik heb het wel gehad met de ouwe meuk. Ik vind 't leuk dat het kan, maar ik zou toch geen Gamecube games meer gaan spelen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-06 12:02
Ik zit echt nog heel erg hard te twijfelen tussen de Wii en de Xbox. De PS3 valt sowieso af, want die is te duur en te ver weg.

Wellicht is het al besproken, maar in hoeverre is de technologische superioriteit van de xbox360 daadwerkelijk zichtbaar? Is er gemiddeld genomen veel verschil tussen de graphics van een game op de xbox360 en datzelfde spel op de Wii?

En dan de online mogelijkheden. Voor de xbox kost het ong. €55 per 12 maanden voor een Gold abo. Er zijn volgens mij redelijk wat games die compatible zijn met live en er komen er steeds meer bij.

Over WiiConnect24 kan ik niet zo veel informatie vinden, maar op de website van Nintendo zelf lijkt het erop dat online gamen niet echt mogelijk gaat zijn (ik bedoel maar, ze maken reclame met een online prikbord, geez). Of zit ik nu helemaal verkeerd? Is hieromtrent meer bekend? Dan ben ik vooral geïnteresseerd in de gebruiksmogelijkheden en de prijs.

Overigens zit er standaard geen ethernetpoort op de Wii, of wel? Weet iemand hoe duur zo'n usb naar ethernet accessoire gaat zijn?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:56
Mopper de mopper. Had mijn Wii op 26 augustus besteld bij Dimension Plus. Maar helaas pindakaas geen Wii voor Chocovla op release date. :(

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:15
stijnos1991 schreef op maandag 06 november 2006 @ 17:10:
Nog even een klein vraagje over Wii Sports.
Gaat deze ook online?
Ik hoop écht van wel, dan hoef ik niet meteen een 2de game erbij te kopen om volledig gebruik te kunnen maken van alle functies van de Wii :S scheeld me weer wat centjes..
Nee, Pokémon Battle Revolution zal het eerste Wii spel zijn met online multiplayer en dit spel komt in Japan ergens in december. Daarna zal Super Smash Bros. Brawl het eerste spel zijn met online multiplayer en mogelijk krijgt Metroid Prime 3 dat ook. Er zullen echter wel een aantal launchtitels zijn die downloadable content zullen ondersteunen(o.a. Zelda en Splinter Cell), dus het kan zijn dat er op een later tijdstip online multiplayer aan sommige spellen wordt toegevoegd.

Als de WiFi functionaliteit in Pokémon op de DS een voorbode is van wat we mogen verwachten, dan zal Pokémon Battle Revolution zeker de moeite waard zijn.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Chocovla schreef op maandag 06 november 2006 @ 19:00:
Mopper de mopper. Had mijn Wii op 26 augustus besteld bij Dimension Plus. Maar helaas pindakaas geen Wii voor Chocovla op release date. :(
Misschien ergens anders bestellen?

@MP: Brawl zal zeker niet het eerste spel zijn. Het spel komt immers na de lente pas uit. Sowieso zal Strikers ook online multiplayer bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:15

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-06 15:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Hoedje schreef op maandag 06 november 2006 @ 19:34:
[...]

Misschien ergens anders bestellen?
Dat zou ik ook proberen. Volgens mij verschillen de inschrijflijsten echt enorm per zaak. Toen ik reserveerde bij de Bart Smit in Almelo, was ik eerste op de lijst, terwijl er ook al verhalen rondgingen van 20+ op de lijst in die tijd. Ik denk dat de Wii in de ene winkel wel uitverkocht zal zijn, terwijl er bij anderen nog genoeg staan.

uhm...

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.