Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 73 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.921 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:50

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Damn it, ik was bijna 2 weken in het buitenland waardoor ik niet bij de Europese launch was, ik wist al dat ze overal uitverkocht waren, en ging vandaag toch maar naar de stad, en zag daar ook Zelda voor de Gamecube liggen, nu na jaren wachten kan ik het eindelijk kopen, maar nu wil ik de Wii-versie! :'(

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt ondermaats... zielig eigenlijk. Het excuus dat de Wii niet zo krachtig is, is hier niet van toepassing. Wat je daar ziet is nog slechter dan een ps2, en zeker een xbox. De Wii moet gewoon toch iets beter kunnen. (ook al is jungle misschien niet gemakkelijk te renderen, denk gewoon aan ps2/xbox)

Graphics zijn hier dus doom II niveau of zo. En het ergste van al (animaties en graphics zou ik eventueel nog door de vingers zien) is de AI. Ergens op 3/4 filmpje zie je het character gewoon naast twee foe's staan, en die draaien zich nog niet eens om, ze reageren zelfs nauwelijks als één van de twee wordt afgeknald. Dat is best triest.

De reden zal zijn dat ze gewoon op elke console een far cry kloon willen hebben. Ik hoop dat de Wii mote besturing veel goedmaakt. Hopelijk een one time misser.

Ik heb zelf nog niet op de Wii gespeeld, maar hoop dat binnenkort eens te doen op een demo pod (als ze bestaan). Kopen zal ik niet doen denk ik. (om dezelfde reden als phusebox aangeeft) Ik vrees ook dat het meer een gimmick zal zijn, goed voor een paar games die het echt goed gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Boeboe schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 01:32:
Wii kan geen films via dvd afspelen, enkel via sd kaart kan je video via het motion jpeg formaat afspelen. Geen probleem aangezien een gemiddeld gezin wel al 2 stand-alone dvd spelers staan heeft (als je er eentje moet hebben kan je er altijd voor 25 euro omgaan :p)
Dus dit werkt alleen via SD-kaart? :?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:24

Creesch

bla bla!

Boeboe schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 01:32:
Wii kan geen films via dvd afspelen, enkel via sd kaart kan je video via het motion jpeg formaat afspelen. Geen probleem aangezien een gemiddeld gezin wel al 2 stand-alone dvd spelers staan heeft (als je er eentje moet hebben kan je er altijd voor 25 euro omgaan :p)
/\ wat hij zegt.

Speel wel even met de instellingen van video 9. met de standaard instellingen word hij wel aardig klein maar is de video ook erg blokkerig geworden.
anandus schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 02:04:
[...]
Dus dit werkt alleen via SD-kaart? :?
ja het is gewoon een programma wat video's omzet naar een formaat waar de wii mee omkan gaan. Je moet die filmpjes na omzetting nog wel even op een sd kaart zetten en die in je wii proppen

Het schijnt trouwens wel dat de wii nog wel met verschillende audio formaten kan omgaan in filmpjes, maar ik ben er nog niet aan toegekomen om dat uit te testen

[ Voor 79% gewijzigd door Creesch op 16-12-2006 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 02:02:
[...]

Dit is echt ondermaats... zielig eigenlijk. Het excuus dat de Wii niet zo krachtig is, is hier niet van toepassing. Wat je daar ziet is nog slechter dan een ps2, en zeker een xbox. De Wii moet gewoon toch iets beter kunnen. (ook al is jungle misschien niet gemakkelijk te renderen, denk gewoon aan ps2/xbox)

Graphics zijn hier dus doom II niveau of zo. En het ergste van al (animaties en graphics zou ik eventueel nog door de vingers zien) is de AI. Ergens op 3/4 filmpje zie je het character gewoon naast twee foe's staan, en die draaien zich nog niet eens om, ze reageren zelfs nauwelijks als één van de twee wordt afgeknald. Dat is best triest.

De reden zal zijn dat ze gewoon op elke console een far cry kloon willen hebben. Ik hoop dat de Wii mote besturing veel goedmaakt. Hopelijk een one time misser.

Ik heb zelf nog niet op de Wii gespeeld, maar hoop dat binnenkort eens te doen op een demo pod (als ze bestaan). Kopen zal ik niet doen denk ik. (om dezelfde reden als phusebox aangeeft) Ik vrees ook dat het meer een gimmick zal zijn, goed voor een paar games die het echt goed gebruiken...
Het zijn ook eigenlijk gerushte launchgames... op de 360 heb ik ook ridge racer 6, die kwa graphics zo op de xbox 1 had gekund en ook nog eens enorme lag heeft in 2-player splitscreen af en toe.

Echter brengt Microsoft geen games uit, die lelijker zijn dan de xbox1-variant. En als een game in de buurt komt, dan maken ze de 360 niet compatible met de oude versie :P

Nintendo (of ubisoft, whatever :)) is wel ondermaats bezig zo ja. Ik denk dat we eind Q1 2007 de goede grafische games gaan zien. Volgens mij kunnen ze met wat trucjes toch aardig wat uit die Wii krijgen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Michael Knight op 16-12-2006 02:19 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

William/Ax3 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 23:23:
Wii sports
Alleen bowlen gedaan.

Bowlen ook door me ouders laten doen welke echt geen gamers zijn wat een lol. Werd ingemaakt door me pa :s. Maar echt wat een fun om non gamers het te zien doen. Toppertje om deze erbij te leveren met de console.
Is het bij jouw vader ook zo erg dat hij niet eens aan bordspellen doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
craze_ schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 02:11:
ja het is gewoon een programma wat video's omzet naar een formaat waar de wii mee omkan gaan. Je moet die filmpjes na omzetting nog wel even op een sd kaart zetten en die in je wii proppen
Ow, da's een bummer -O-

Wachten op de Wii 1.1 dus :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04:03
Gaming247 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 23:41:
[...]

Heb je gevraagd of ze er wel waren geweest? Misschien waren er al andere mensen voor jouw geweest.
Ja heb ik gevraagd maar ze zeiden "nou de wii staat zoiezo niet in de winkel, misschien achter maar dan krijg je em niet zonder reservering..."
Het is mij daarom een raadsel hoe iemand kan beweren dat ie 3 wii's heeft gezien in die MM. Of de MM medewerker lult uit z'n nek, dat kan ik niet controleren.

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Idd. Een dvd speler kost 10 euro. Een kabel van pc naar tv kost 10 euro. Beide zijn handiger dan een wii als dvd speler. Dus vooral gaan mokken dat de wii stom is. Je gaat er toch alleen op gamen.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 16:45
Ik heb mijn wii alweer op internet gezet met wat aanverwante artikelen.
Het was leuk zolang het duurde maar de lol is er wel weer af voor mij.

Was er vanaf het begin al gek van, maarja, mensen verandere snel soms. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 00:13:
[...]

Maar daar kwam toch nog $25 verzendkosten bij?
Over de Blaze kabels was een gast op avforums negatief t.o.v. de nintendo kabel, maar een mening is natuurlijk erg weinig.
De play asia 3d party is maar $16 inc verzending. Ik heb een originele component en ik zie bij een zwart scherm heel veel ruisstreepjes op mijn plasma, zal wel last hebben van een of andere kabel die er te dicht bij zit, straks maar ff kijken wat dat is.
Ligt allemaal aan de kwaliteit van je andere kabels...Zo zijn vele mensen erg negatief over de joytech control center 540C... de xbox360 uitvoering). Ook op avforum.

Ik heb die aan mijn LCD hangen met een professionele component kabel en bij mij is het beeld perfect...kleuren etc. zijn zelfs mooier als de microsoft 360 kabel rechtstreeks in je LCD.

Heb dus aan het control center mijn 360, ps2, xbox en nu de wii via component aangesloten.

En prachtig beeld.

Kortom de beeldkwaliteit die je krijgt wordt beïnvloedt door de slechtste kabel die je in je setup hebt zitten.

En inderdaad EMS shipping (binnen 3 dagen in huis vanuit HongKong) was duur, maar dan kwam de kabel nog maar op 27 euro...lekker die goedkope dollar.

Vraajge: Welke adapter kan ik aan de USB poort hangen om via een oude vertrouwde Ethernetkabel het internet op te kunnen??? Heb GEEN draadloos netwerk.

De Nintendo versie schijnt nog niet verkrijgbaar te zijn??

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2006 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 09:16
danielkraak schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:36:
Weet iemand een webshop waar je nog een hoop gamecube games kunt bestellen? en vooral the windwaker dan. :9~.

Gameplayer.nl heb ik ondertussen al doorgekregen, weten jullie nog andere?(Heb al heel de startpost doorgekeken)
Ik kan marktplaats aanbevelen, heb daar de laatste weken mijn GC collectie aardig uitgebreidt voor weinig geld.
Resident Evil 4 €10
Eternal Darkness €8
FF Crystal Chronicles €10
Prins of Persia (1t/m3) €20 (in één koop)
Paper Mario €12,50
Metroid Prime €7,50
Beyond Good & Evil €7,50
Yep, ik zit wel goed deze winter.... ;)

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Werd vanochtend wakker gebeld dat me Wii binnen is bij de bart smit :D. Zal hem maandag ophalen met zelda erbij :D.. Heeft iemand al ervaring met het aansluiten van een Wii op een TFT scherm (vga)?

//Edit. Ik ga de AVerMedia AVerTV Box 9 halen waarschijnlijk bij alternate (135 euro...) mocht het niet goed werken kan ik hem binnen 8 dagen retouren. Straks nog even met EMPC bellen zij hebben nu voor 125 euro, eens zien wat zei te zeggen hebben over de retour/levertijd. Levertijd bij Alternate is 24 uur :).

[ Voor 71% gewijzigd door MrVegeta op 16-12-2006 10:11 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
MrVegeta schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 09:53:
Werd vanochtend wakker gebeld dat me Wii binnen is bij de bart smit :D. Zal hem maandag ophalen met zelda erbij :D.. Heeft iemand al ervaring met het aansluiten van een Wii op een TFT scherm (vga)?

//Edit. Ik ga de AVerMedia AVerTV Box 9 halen waarschijnlijk bij alternate (135 euro...) mocht het niet goed werken kan ik hem binnen 8 dagen retouren. Straks nog even met EMPC bellen zij hebben nu voor 125 euro, eens zien wat zei te zeggen hebben over de retour/levertijd. Levertijd bij Alternate is 24 uur :).
voor 135 euro koop je bij de mediamarkt de allergoedkoopste 51CM CRT TV :P is dat niet een betere optie dan? :P

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 23:58
Exar schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 21:38:
[...]

Grrr dit soort berichten moet je dus niet op ingaan.... ik naar Middelburg racen, ben ik eindelijk bij de MM, blijken daar helemaal geen wii's te zijn. :|
Nahja, heb wel meteen bij de Mac een MacKroket kunnen halen zullen we maar zeggen... ;)
Dude ... ik heb ermee in mijn handen gestaan. Er lagen er drie op een stapel bij de computer/telefoon-unit waar het personeel staat. Maarja dat was om een uur of 1900, misschien waren ze al weer snel op ? Intertoys vlissingen had er ook twee staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag ergens een site waar de kostprijs van de Wii vergeleken werd met de kostprijs van de PS3. De PS3 kost $800 om te produceren en gaat voor $399 naar de groothandel, $400 verlies per machine. De Wii kost $160 om te maken en gaat voor iets minder van $200 naar de groothandel. $40 winst.

Er zit een DVD speler in de Wii die niet 'geactiveerd' is omdat er geen DVD rechten betaald zijn door Nintendo, een bewuste keuze. Ik denk dat er per DVD speler een dollar of $3 zal moeten worden afgestaan. Ontwikkelkosten voor de software zal een $2 per machine zijn. Dus voor $4 of $5 meer kosten zouden we een volwaardige regiovrije DVD speler in de Wii kunnen hebben. Ik had het er graag voor over gehad, de interface van de Wii is er helemaal geschikt voor, je hebt er geen (extra) afstandsbediening voor nodig.

Misschien ooit een hack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-08 17:44
MrVegeta schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 09:53:
Misschien is dit een tip: http://search.ebay.nl/sea...?from=R40&satitle=wii+vga :)

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:30
Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 10:44:
Ik zag ergens een site waar de kostprijs van de Wii vergeleken werd met de kostprijs van de PS3. De PS3 kost $800 om te produceren en gaat voor $399 naar de groothandel, $400 verlies per machine. De Wii kost $160 om te maken en gaat voor iets minder van $200 naar de groothandel. $40 winst.

Er zit een DVD speler in de Wii die niet 'geactiveerd' is omdat er geen DVD rechten betaald zijn door Nintendo, een bewuste keuze. Ik denk dat er per DVD speler een dollar of $3 zal moeten worden afgestaan. Ontwikkelkosten voor de software zal een $2 per machine zijn. Dus voor $4 of $5 meer kosten zouden we een volwaardige regiovrije DVD speler in de Wii kunnen hebben. Ik had het er graag voor over gehad, de interface van de Wii is er helemaal geschikt voor, je hebt er geen (extra) afstandsbediening voor nodig.

Misschien ooit een hack.
Dat verhaal staat ook op de fp. Het is alleen jammer dat ze kosten van de Nunchuk, Wiimote, 512 mb flashgeheugen, de Gamecube aansluitingen, bluetooth chip, wifi chip en Wii Sports "vergeten". Daarnaast zegt het niets over marketing, transport, onderzoek en ontwikkeling (Wiimote + nunchuk + kleinere componenten + channels + de rest van de interface), etc... Nintendo verdient genoeg op het totaalplaatje, maar * Hoedje neemt dit soort getallen met een groot korreltje zout.

Overigens is een DVD speler ervan maken een stuk duurder: http://www.licensing.philips.com/senl/news/documents51.html. Kijk Sony bezit de rechten zelf, dus dan is het ook een ander verhaal, zij hoeven alleen nog een klein bedrag aan hun partners te betalen.

[ Voor 8% gewijzigd door Hoedje op 16-12-2006 10:58 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Phusebox schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 00:14:
verhaal

ach ja, it was fun while it lasted
Gelukkig zal er nog een Mario Kart voor de Wii komen, dus dan kun je hem weer uit de kast halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
LOL! :+

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 00:05:
Ik hoor van heel veel mensen dat de internet verbinding van de Wii sloom is, bij mij was het echter accespoint zoeken, WEP code invoeren, IP toewijzen klaar. De Wii schijnt het best te werken op Wifi channel 1 en 11, weet niet waar die van mij op staat. Het winkelkanaal is iig geladen in enkele seconden. De 2 updates waren ook in een minuutje klaar.
channel 1 en 11 werkt hij nu ook mee.
Sloom is het ook niet, dat heb ik nooit gezegd. Bij mij was eerst dat hij niet eens een verbinding kon maken met de router. Nu hij het wel doet is hij razend snel. Update zijn zo binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pieler schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 07:58:
Ik heb mijn wii alweer op internet gezet met wat aanverwante artikelen.
Het was leuk zolang het duurde maar de lol is er wel weer af voor mij.

Was er vanaf het begin al gek van, maarja, mensen verandere snel soms. :/
Klopt. Ik wil(de) ook graag een Wii (zie mn eerdere posts), maar ben blij dat ik 'm voorlopig nog niet heb. Ik wacht eerst de rest van de komende games af. Tot nu toe (check www.gamerankings.com) is het naast Zelda/Trauma en Sports niet veel soeps. En race/shooters etc. speel ik toch echt liever in moderne graphics :) Vooral Ubisoft is goed bezig:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamerankings.com/screens5/934804/3.jpg
(GT)

Van Gamespot:
GT Pro Series is one racing game that simply should never have made it out of the garage.
|:(

Redsteel schijnt net een Gamecube Launch title te zijn. Op Gamespot ook slechte reviews. Voor FPS/Racing/Fighting e.d. moet je gewoon een PS3/Xbox360 er bij kopen. Daar is de Wii met z'n zeer beperkte grafische kwaliteit gewoon niet voor bedoeld. Ik hoop dus snel op meer geschikte Wii games die voor IEDEREEN leuk zijn om te spelen ook voor non-gamers. Want tot dusverre alleen Sports en Trauma.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 20:27

Zym0tiC

^_^

Gister dan eindelijk mijn wii binnen gekregen met zelda + wii play en extra nunchuck :)
Thuis aangesloten en de rest van de dag is het erg druk op mijn kamer geweest. Vooral mijn jongste zusje en broertje vinden het apparaat al helemaal te gek. Mijn iets minder jongere broertje die normaal echt geen fck om gamen geeft zei nu: ja dat ziet er wel leuk uit ja :) Verbaast me niets als die een van deze dagen een paar potjes wii sports meespeelt.

Wat ik me afvraag: Bij wii-play heb ik zo'n nintendovip card zitten, alleen het gedeelte waar ik iets moet wegkrabben voor die code valt niets weg te krabben 8)7 Bekend iets?

Maar genoeg tijd verknoeid....ik ga weer gamen :p

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eventjes een update voor mensen in regio Twente/achterhoek.
Ben zojuist in Haaksbergen geweest en jawel, bij de Intertoys waren ze op, maar de reserveringslijst stond op slechts 7. Daarna naar de Wildeborg geweest en daar stonden er gewoon nog 2 te koop.
Heb ze beide meegenomen, maar volgende week krijgen ze weer een stel nieuwen, dus de kans is groot als je daar even een belletje dat je nog voor de kerst een Wii kan hebben! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:27

Vern

technoob

Dat ging toch heel gemakkelijk. Gisteravond toch maar mijn naam op een lijst gezet (Intertoys nr. 2, Bart Smit nr. 2 en Dixons nr. 11), vandaag de Wii al binnen via Dixons. Heb ik geluk gehad, of komt er nu echt een wekelijkse lading naar de winkels ? Lijkt me allemaal marketingstrategie van Nintendo.

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:59
gaat dit ook samen met bijvoorbeeld de cube of andere oudere platforms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie voor de kerst nog een witte Wii wil... ben net gebeld door BS en kan em ophalen.. ik heb er echter al 1.. dus wie em op mijn naam op wil halen, het is in Emmen.

laat maar horen als je interese hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf717
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 16:07
Ik heb via bartsmit, consoleshop, en nog 2 andere gereserveerd, maar nog niks gehoord...

Hoe kun je eigenlijk zien op welke plaats je staat op de wachtijst? kan dat via de website, of moet je ze bellen?

edit:
wie voor de kerst nog een witte Wii wil... ben net gebeld door BS en kan em ophalen.. ik heb er echter al 1.. dus wie em op mijn naam op wil halen, het is in Emmen.

Ik woon een paar km van amsterdam af... dichtbij zaandam, emmen ligt in groningen toch? :'(

[ Voor 44% gewijzigd door Narf717 op 16-12-2006 11:55 ]

Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De component cable is staat nu op 29 december dat ie uitkomt... (BS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Vern schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 11:40:
Dat ging toch heel gemakkelijk. Gisteravond toch maar mijn naam op een lijst gezet (Intertoys nr. 2, Bart Smit nr. 2 en Dixons nr. 11), vandaag de Wii al binnen via Dixons. Heb ik geluk gehad, of komt er nu echt een wekelijkse lading naar de winkels ? Lijkt me allemaal marketingstrategie van Nintendo.
Vergeet dan niet de rest even af te zeggen, anders krijgen anderen onterecht "helaas" op hun bordje, vooral met de naderende kerst :P Overigens was al van te voren aangekondigd dat Nintendo wekelijkse leveringen wou hanteren. Het leek mij eerlijk gezegd nogal vreemd dat je dan direct de maandag na launch al de 2e levering zou zien, maar goed. Hoe dan ook, ik denk gewoon dat Nintendo wel wat kleine probleempjes heeft gehad met de eerste week van launch qua logistiek, maar ik verwacht dat ze nu weer op de rails zitten en de beloofde aantallen kunnen leveren.

Overigens voor de geïnteresseerden: ik heb even gekeken in de Wii settings voor de talen en landen die je kunt kiezen op de PAL Wii. Wat blijkt, de EU Wii ondersteund alle gangbare talen voor de EU (NL, EN, FR, etc). Qua landen heb je echt alle EU landen, groot deel van Afrika en heel Oceanië (oftewel Australië en Nieuw Zeeland :P). Helaas blijkt wel dat de EU gewoon de grootste collectie VC games heeft van de gehele bovenstaande lijst, dus het heeft geen zin om je voor te doen als inwoner van een ander land ;(

P.S. Krijg net een mailtje dat mijn bestelling van Marvel Ultimate Alliance eindelijk binnen is. Straks maar even kijken of hij al in de winkel op me ligt te wachten, anders moet ik nog tot maandag wachten ook. Wel vreemd eigenlijk dat zo veel winkels zo veel verschillende data hanteren voor dat spel, maar Music Store en DimensionPlus hebben hem nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• latka
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:39
Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 11:45:

Jazeker! Mail anders even op wii (apestaart) dyskolus.com dan ga ik hem direkt halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

kan iemand eigenlijk de startpost aanvullen? deze staat nu nog vol met "verouderde" gamecube info. misschien is het handig om bijv de info mbt de polsbandjes er ook bij te zetten?

[ Voor 15% gewijzigd door Nickbn op 16-12-2006 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n wifi eergisteren aangezet, gewoon mn router vervangen door één die ook wireless aan kan, dat leek me een stuk handiger dan een lan adapter en was nauwelijks duurder.

Zijn hier nog mensen die een aantal leuke mii's hebben voor een parade? M'n mii's zijn eenzaam ;)
Nav de Wii Consolecode Database: krijg je voor de ook bericht als iemand je toegevoegd heeft en moet je dan toestemming geven of moet het door toeval/afspreken buitenom gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Laatst online: 18-08 23:53
Gisteren mijn wii ontvangen via intertoys, zelda erbij gehaald. Nou om eerlijk te zijn kan ik er niet warm of koud van worden.

Gespeeld op een bemaer op 2 meter breed.

Graphics niet echt geweldig, maar dat was bekend. Dat wii sport gebeuren werkt wel, beweging klopt wel ongeveer maar is het niet 1 op 1 met mijn beweging (boxen bv), waardoor het toch nep voelt op de eea manier.

Zelda heeft niet eens stemmen, je krijgt net als op mijn amiga 500 ondertitels, mijn amgia had nog een goed excuus, diskettes van 880kb, maar de wii heeft een dvd.
Graphics ondermaats en lijken voor 7 jarigen gemaakt zo kinderachtig allemaal. Verder moest ik veel moeite doen niet in slaap te vallen tijdens het spelen. Snap niet wat mensen er toch leuk aan vinden, zal wel mijn type game niet zijn. Normaal race ik alleen en fps shooters.

Sport was ik in 10 minuten ook wel op uitgekeken, de graphics zijn niet alleen slecht maar ook hier weer die kinderachtige poppetjes.

Zware tegenvaller wat mij betreft, ik dacht dat de sensors veel goed zouden maken bij de slechte graphics. Maar voor mij was het eigenlijk een zware domper.
Maar goed ieder zijn meug

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 11:45:

Ik had je al een DM gestuurd.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 11:57:
Ik heb m'n wifi eergisteren aangezet, gewoon mn router vervangen door één die ook wireless aan kan, dat leek me een stuk handiger dan een lan adapter en was nauwelijks duurder.

Zijn hier nog mensen die een aantal leuke mii's hebben voor een parade? M'n mii's zijn eenzaam ;)
Nav de Wii Consolecode Database: krijg je voor de ook bericht als iemand je toegevoegd heeft en moet je dan toestemming geven of moet het door toeval/afspreken buitenom gebeuren?
Toevoegen van externe adressen (tel, e-mail) kan alleen vanuit de Wii: de ander ontvangt dan een mailtje waar hij een reply op moet sturen.

Toevoegen van andere Wii codes werkt echter zonder e-mail bevestiging, maar beide partijen moeten elkaar toevoegen. Je weet dus ook nooit wie wie toevoegd, wat wel jammer is. Ik had graag ook een bevestigingsmailtje ontvangen zodra iemand mijn Wii code invoert. Overigens kan het ook een tijd duren voordat een Wii contact actief wordt: ik vermoed persoonlijk dat ze actief worden tijdens stand-by mode van beide apparaten (give or take 15 minuten).

Ik zal je Wii code wel even opzoeken in de database en toevoegen. Mijn Mii's zijn ook een beetje eenzaam (stuk of 15), maar heb wel lopen kloten met spoof Mii's (zoals Wacko Jacko en McGyver). Of ze goed zijn is een ander verhaal, maar leuk is het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 17:49
jammer joh, misschien is een X360 of PS3 dan toch wat meer voor jou :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
We hebben gisteren met een wat grotere groep Monkey Ball en Wii Sports gespeeld. Dat is toch wel heel erg leuk! Helaas zijn niet alle minigames even leuk van Monkey Ball, maar honkbal, hordelopen, hamer werpen, catapult, race etc. zijn toch wel erg leuk. We hebben echt in een deuk gelegen :D.

Daarnaast is ook Wii Sports met z'n vieren natuurlijk geweldig, Tennis lijkt wel een heel ander spelletje te worden als je het met z'n vieren speelt _/-\o_ . Bowlen blijft leuk, maar ook baseball omstebeurten en dan de andere toe uitlachen is top.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijken of ik mijn bestelling van die component kabel nog kan annuleren bij BS nu die wederom is uitgesteld.

Heb die Blaze kabel al een week binnen en die werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Weet je wat pas belachelijk is!

Een vriend van mij werkt ergens. Ga maar geen namen noemen, wellicht komen er nog ongelukken van. Maar de baas van zijn tent is goede maatjes met de baas van een andere tent. Heeft die baas van die vriend van mij eergisteren bij die andere winkel even 2 Wii's apart laten leggen. En vandaag heeft dat jong em dus opgehaald he. Ik was daar gisteren dus ook, in Amersfoort dus, en daar namen ze geen reserveringen meer aan want ze hadden er al stuk of 20. Nou ga ik dus geloven dat er nu dus 2 mensen zijn die hem eerder hadden gereserveerd en nu dus langer moeten wachten omdat die kerel even voor kan dringen. Echt heel slecht van die zaak zeg!

Vriendjespolitiek weer. Ik dacht ik meld het even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:33

Koppensneller

winterrrrrr

orange.x schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 12:11:
Weet je wat pas belachelijk is!

Een vriend van mij werkt ergens. Ga maar geen namen noemen, wellicht komen er nog ongelukken van. Maar de baas van zijn tent is goede maatjes met de baas van een andere tent. Heeft die baas van die vriend van mij eergisteren bij die andere winkel even 2 Wii's apart laten leggen. En vandaag heeft dat jong em dus opgehaald he. Ik was daar gisteren dus ook, in Amersfoort dus, en daar namen ze geen reserveringen meer aan want ze hadden er al stuk of 20. Nou ga ik dus geloven dat er nu dus 2 mensen zijn die hem eerder hadden gereserveerd en nu dus langer moeten wachten omdat die kerel even voor kan dringen. Echt heel slecht van die zaak zeg!

Vriendjespolitiek weer. Ik dacht ik meld het even :)
Het hoort natuurlijk niet zo, maar vreemd vind ik het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Sjees wat een negativiteit zeg...

Ik heb hem nu een week en speel af en toe. Net als wat ik doe met m'n Xbox360 en ik lieg niet als ik zeg dat de Wii ontzettend veel potentie heeft. Natuurlijk wordt iets saai als je het 24/7 doet, kom op zeg. 30.000 Sex op een dag is op een gegeven moment ook niet meer lekker ;)

Geduld hebben en uitkijken naar mooie gamen. Voor nu vermaak ik me prima met CoD3 en Zelda. Tennissen doe ik gezellig met m'n vriendinnetje.

Geef het de tijd, kom op zeg!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Misschien voor de startpost: Wii's error.
Cleetje schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 11:54:
Overigens voor de geïnteresseerden: ik heb even gekeken in de Wii settings voor de talen en landen die je kunt kiezen op de PAL Wii. Wat blijkt, de EU Wii ondersteund alle gangbare talen voor de EU (NL, EN, FR, etc). Qua landen heb je echt alle EU landen, groot deel van Afrika en heel Oceanië (oftewel Australië en Nieuw Zeeland :P). Helaas blijkt wel dat de EU gewoon de grootste collectie VC games heeft van de gehele bovenstaande lijst, dus het heeft geen zin om je voor te doen als inwoner van een ander land ;(
Heb begrepen dat N64-spellen in Australië 200 punten goedkoper zijn ;)

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cleetje schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 12:05:
[...]

Toevoegen van externe adressen (tel, e-mail) kan alleen vanuit de Wii: de ander ontvangt dan een mailtje waar hij een reply op moet sturen.

Toevoegen van andere Wii codes werkt echter zonder e-mail bevestiging, maar beide partijen moeten elkaar toevoegen. Je weet dus ook nooit wie wie toevoegd, wat wel jammer is. Ik had graag ook een bevestigingsmailtje ontvangen zodra iemand mijn Wii code invoert. Overigens kan het ook een tijd duren voordat een Wii contact actief wordt: ik vermoed persoonlijk dat ze actief worden tijdens stand-by mode van beide apparaten (give or take 15 minuten).
Dat idee had ik ook al ja, heel jammer dat dit zo moeilijk gaat.

Misschien een leuke suggestie voor de consolecode db dat je kan aangeven
- wie je al hebt toegevoegd
- wie jou heeft toegevoegd (automatisch nav de waarde van de ander voor de eerste optie)
Ik zal je Wii code wel even opzoeken in de database en toevoegen. Mijn Mii's zijn ook een beetje eenzaam (stuk of 15), maar heb wel lopen kloten met spoof Mii's (zoals Wacko Jacko en McGyver). Of ze goed zijn is een ander verhaal, maar leuk is het wel :P
Toegevoegd.

Ik heb een aantal mythbusters van dit topic en verder nog wat random spul, ook een stuk of 15 in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
ErikRo schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 11:58:
Gisteren mijn wii ontvangen via intertoys, zelda erbij gehaald. Nou om eerlijk te zijn kan ik er niet warm of koud van worden.

Gespeeld op een bemaer op 2 meter breed.

Graphics niet echt geweldig, maar dat was bekend. Dat wii sport gebeuren werkt wel, beweging klopt wel ongeveer maar is het niet 1 op 1 met mijn beweging (boxen bv), waardoor het toch nep voelt op de eea manier.

Zelda heeft niet eens stemmen, je krijgt net als op mijn amiga 500 ondertitels, mijn amgia had nog een goed excuus, diskettes van 880kb, maar de wii heeft een dvd.
Natuurlijk heeft zelda geen stemmen. Een Zelda game met stemme is geen zelda game.
Graphics ondermaats en lijken voor 7 jarigen gemaakt zo kinderachtig allemaal.
Hoezo kinderachtig.. ? Als het geen pistolen oid heeft is het kinderachtig ? Of moet er gewoon bloed in zitten...
Verder moest ik veel moeite doen niet in slaap te vallen tijdens het spelen. Snap niet wat mensen er toch leuk aan vinden, zal wel mijn type game niet zijn. Normaal race ik alleen en fps shooters.
Hoever ben je uberhaupt in dat spel gekomen. Vast niet echt ver, want dan had je vast wel meer zin om verder te spelen.
Sport was ik in 10 minuten ook wel op uitgekeken, de graphics zijn niet alleen slecht maar ook hier weer die kinderachtige poppetjes.
Hoezo nou weer kinderachtig... Sorry hoor maar ik vind het echt bullshit om een spel met "slecht" te bestempelen als je er niet mensen of andere beesten in kan afslachten.
Zware tegenvaller wat mij betreft, ik dacht dat de sensors veel goed zouden maken bij de slechte graphics. Maar voor mij was het eigenlijk een zware domper.
Maar goed ieder zijn meug
Tja de graphics zijn niet echt goed als je kijkt naar aantal polygonen, high reso textures of lichteffecten. Maar kijk es naar een game als zelda, imo is het echt super mooi. De wereld en dungeons zijn zo mooi gemaakt. En ook de effecten als je in de Twilight zit. Het voelt gewoon echt als een andere wereld, met een eigen stijl.

Dus kijk eens iets verder dan graphics, en beoordeel een game op de gameplay. Want daar moet een spel het van hebben, en als een spel heel mooi is, maar gameplay is crap, dan speel je het niet. En imo is de gameplay van Zelda heel goed. Evenals Wii Sports, wat vooral leuk is om samen met iemand te spelen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 11:02

Desperado112

Mokum

Icelus schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 12:33:
Misschien voor de startpost: Wii's error.

[...]
Heb begrepen dat N64-spellen in Australië 200 punten goedkoper zijn ;)
Damn dat sommige mensen van die erors krijgen zeg.
ik heb nog helemaal geen last van dat alles gehad met mijn Wii.

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Net even MUA opgehaald, dikke mazzel dat ze hem al binnen hadden (officieel de volgende werkdag). Ik heb hem nog niet gespeeld, maar ik zal later op de dag wel even een korte impressie opschrijven hier.

Ik wou jullie echter niet onthouden van iets anders: MusicStore Hardenberg had 1 Wii op het rek liggen. Het was een klein rek die al helemaal vol stond, dus misschien hebben ze er meer. Ik zou zeggen: waag een belletje. Ik kan je niet garanderen dat er meer zijn, of dat hij beschikbaar is, maar ik kreeg niet de indruk dat hij gereserveerd was. Dat hoor je vanzelf als je belt ;)

P.S. Je zult wel 99 eurocent extra moeten betalen, MusicStore verkoopt Wii's nl voor 249,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Cleetje schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 13:13:
Net even MUA opgehaald, dikke mazzel dat ze hem al binnen hadden (officieel de volgende werkdag). Ik heb hem nog niet gespeeld, maar ik zal later op de dag wel even een korte impressie opschrijven hier.

Ik wou jullie echter niet onthouden van iets anders: MusicStore Hardenberg had 1 Wii op het rek liggen. Het was een klein rek die al helemaal vol stond, dus misschien hebben ze er meer. Ik zou zeggen: waag een belletje. Ik kan je niet garanderen dat er meer zijn, of dat hij beschikbaar is, maar ik kreeg niet de indruk dat hij gereserveerd was. Dat hoor je vanzelf als je belt ;)

P.S. Je zult wel 99 eurocent extra moeten betalen, MusicStore verkoopt Wii's nl voor 249,99.
ik heb gisteren MUA al zien liggen voor de wii in de FRS in ijmuiden :)
ik heb hem alleen niet gekocht want heb hem op de pc geprobeert maar vond hem niet zo leuk

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 15:56
CyberTijn schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 12:07:
[...]

jammer joh, misschien is een X360 of PS3 dan toch wat meer voor jou :?
Idd, lijkt me een gevalletje 'hebben hebben!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 12:56:
[...]

Natuurlijk heeft zelda geen stemmen. Een Zelda game met stemme is geen zelda game.

[...]
Wat een onzin. Met de Wii zullen niet-gamers voor het eerst pas met Zelda in aanraking komen. Die weten niet anders. Bovendien - en dat zie je heel vaak - hadden ze gewoon de optie kunnen geven om de spraak uit te zetten en alleen de ondertitels weer te geven voor de echte diehard Zelda fans. En daarmee ook de firsttime spelers en minder core Zelda fans tevreden gesteld die niet de voice-overs (wat toch vrij modern is) willen missen.

Ik koop t.z.t. ook een Wii maar dan puur als partyconsole naast een PS3, want daar is die geweldig geschikt voor (en niet al die lame ports als Farcry/Cod3 die beter geschikt zijn om op een PS3/Xbox360 te draaien in volle graphics en solide multiplay dat nog ontbreekt bij deze Wii ports). Maar het lijkt wel alsof er in deze thread geen enkele kritische blik op Nintendo bestaat en alles door de jarenlange Nintendo-fans hier niet met een 'frisse' blik (dwz: de mensen die nu voor het eerst een spelcomputer kopen) naar de console gekeken kan worden en alles goed is wat Nintendo doet.

Ik hoop dat na Wii Sports er nog genoeg andere 'killer-apps' voor de Wii komen en niet als de Gamecube een snelle dood door gebrek aan onvoldoende MAINSTREAM games (voor het hele gezin dus) zal sterven. En vooralsnog zie ik nog geen killer-games voor de Wii op schema staan, naast de nieuwe Zelda en Sports, die anders zijn dan de standaard games op de andere consoles.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2006 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Als je Find Mii te simpel vindt is het misschien idee om wat custom Mii's toe te voegen, zoals deze persoon heeft gedaan. :+

Bron.

[ Voor 15% gewijzigd door Captain N op 16-12-2006 14:06 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 13:24:
[...]

Wat een onzin. Met de Wii zullen niet-gamers voor het eerst pas met Zelda in aanraking komen. Die weten niet anders. Bovendien - en dat zie je heel vaak - hadden ze gewoon de optie kunnen geven om de spraak uit te zetten en alleen de ondertitels weer te geven voor de echte diehard Zelda fans. En daarmee ook de firsttime spelers en minder core Zelda fans tevreden gesteld die niet de voice-overs (wat toch vrij modern is) willen missen.
Valt over te discussieren natuurlijk maar feit is dat de ontwikkelaars van Zelda er weer voor hebben gekozen om geen stemmen toe te voegen. Ik moet zeggen dat is voor mij (als iemand die nog nooit zelda heeft gespeeld voor deze) 5 minuten wennen en dan is het al ok en hoef je ook geen stemmen meer. Als je per se stemmen wilt dan moet je denk ik toch een ander spel proberen :P En als je gewoon open kan staan voor een creatieve keuze van een ander dan kan je zelda gaan spelen :*)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Laatst online: 29-06-2016
Non-gamers gaan echt geen Zelda kopen. Die hebben genoeg aan Wii Sports en Wii Play en dergelijke spellen...

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Captain N schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 13:27:
Als je Find Mii te simpel vindt is het misschien idee om wat custom Mii's toe te voegen, zoals deze persoon heeft gedaan. :+

[afbeelding]

Bron.
Wat een geniaal draadje, er zitten echt hele goede tussen. Ik ga binnenkort ook maar wat Celebs maken, dat lijkt me erg vermakelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Neem Baten Kaitos voor de Cube; daar zitten netjes voice-overs in verwerkt; maar in iedere review wordt dat afgekraakt en staat in de slotwoorden: Gelukkig is het uitschakelbaar :)

Ik ben van mening dat ik de voice-overs in BK wel erg waardeer; maar in Zelda hoeven ze er voor mij echt niet bij; een pratende Link; dat kan echt niet :+

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Nou gister dus eindelijk mijn Wii opgehaald (kan ik 'm ook echt bij 3 winkels halen meteen, werd 3 keer gebeld). Zelda is geweldig, Wii sports is geweldig, en van Wiiplay zijn airhockey, tanks en target alleen leuk. Heel veel fun gehad gister. Helaas zit ik alweer vast met zelda in de eerste tempel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:54
Ah, heb eindelijk een Wii. Op dit moment zit mijn broertje ermee te golfen (heb't gevoel dat ik elk moment een Wiimote in mijn nek kan voelen, maar goed). Gisteren bleek dus dat de Intertoys gewoon had gebeld en ik dus niet hoefde te wachten op de levering van Consoleshop.nl. Mis dus nu enkel nog Call of Duty 3, maar wat ik tot nu toe heb gezien is het echt een goede console. Alleen het instellen van een internetconnectie was wat klungelig. Zo heb ik mijn router moeten resetten, van MAXg af, en op 801.11b zetten. Heb de Wii maar even naar de dichstbijzijnde PC verplaatst, en nu werkt het allemaal wel. De Shopping Channel is wel snel, ook e-mails sturen, heb in totaal 2 minuten moeten wachten op mail naar mijn normale account en de reply was er zo. Maar waar kun je de instelling veranderen voor de drive-LED's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:32
Richard schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 13:43:
maar in Zelda hoeven ze er voor mij echt niet bij; een pratende Link; dat kan echt niet :+
De reden dat Nintendo geen spraak geeft aan hun populaire characters is omdat ze de spelers zelf willen bedenken wat in de gedachte rond loopt van Link of Mario. Je bent totaal vrij om te beslissen hoe je de personage tegenover de spelwereld zet en bijvoorbeeld zelf zijn verleden verzint. Dit kan bijvoorbeeld niet met de Master Chief wat zeg maar een 'vaste' personage is. Je weet immers dat hij van kinds af aan getraind is om een super soldaat te worden om de mensheid te redden tegen de Covenant.

Stond eens een keer in de GameQuest waar Shigeru werd geinterviewd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zijn niet allemaal even fantastisch Mii-Plaza.net

Newman -- Seinfeld
Afbeeldingslocatie: http://miiplaza.net:16080/images/150/100/scalecrop/1166115745528
Ali G
Afbeeldingslocatie: http://miiplaza.net:16080/images/150/100/scalecrop/1166055730914.jpeg
Michael Jackson
Afbeeldingslocatie: http://miiplaza.net:16080/images/150/100/scalecrop/1165886997141.jpeg
Einstein
Afbeeldingslocatie: http://miiplaza.net:16080/images/150/100/scalecrop/1166104033464.jpeg
Prince
Afbeeldingslocatie: http://miiplaza.net:16080/images/150/100/scalecrop/1166114635376
Popeye
Afbeeldingslocatie: http://miiplaza.net:16080/images/150/100/scalecrop/1166136830388.jpeg
Terrance/Phillip
Afbeeldingslocatie: http://miiplaza.net:16080/images/150/100/scalecrop/1166136289591.jpeg
Dexter
Afbeeldingslocatie: http://miiplaza.net:16080/images/150/100/scalecrop/1165545029254.jpeg

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met dank aan Kadonder (nogmaals ontzettend bedankt!!!!) heb ik gister avond een wii op kunnen halen :D ... ben echt niet meer weg te slaan bij de wii. Wat geweldig zeg, boksen, bowlen en tennis blijven zo ontzettend leuk. Ik vrees een aantal nachten ernstige slaaptekorten voor mij :D

Ik ga nu even op zoek naar leuke games en kijken of ik er nog wat bij ga bestellen ... hoewel ik me eigenlijk nog wel een hele tijd kan vermaken met Wii sports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, volgens mij gaat er nogsteeds iets niet goed met mn Wii.

Ik heb geprobeerd om een bericht te sturen van mijn PC (email) naar mijn Wii om zodoende die blauwe gloed eens te zien. De stappen die ik genomen heb:

Internet enabled op de Wii
WiiConnect24 enabled op de Wii

Mijn naam + email adres toegevoegd aan het adresboek op de Wii. Daarop ontving ik op mijn e-mail adres deze mail:

Ik wil graag berichten uitwisselen via mijn Wii-systeem. Mijn adres is
w6416732424945564@wii.com <mailto:w6416732424945564@wii.com>.

Als je mijn uitnodiging accepteert, kun je op deze e-mail reageren zodat we
berichten kunnen uitwisselen.

Als je mijn uitnodiging niet wil accepteren of deze per ongeluk hebt ontvangen,
kun je deze e-mail verwijderen zonder hem te beantwoorden.

Nou, dus ik reply'en zonder iets in het bericht te zetten, daarna nog een keer met iets er in..maar er komt niets aan op mijn Wii. Moet ik nog wat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 14:08:
[...]
Nou, dus ik reply'en zonder iets in het bericht te zetten, daarna nog een keer met iets er in..maar er komt niets aan op mijn Wii. Moet ik nog wat doen?
Hoe lang heb je al gewacht? Bij mij duurt het ongeveer 10 minuten tot ik een mailtje ontvang van Wii naar PC of andersom. En werkt je internet zelf verder wel, kan je op het Wii-winkelkanaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
Ik hoor vaak de redenatie dat mensen een PS3/Xbox360 voor de graphics kopen. En dan vraag ik me serieus af: hebben jullie ook een TV die dat helemaal ondersteund (edit: HDTV dus)? Op mn pc krijg ik toch een heel wat betere resolutie dan op een normale TV, tegen een niet eens veel hogere prijs (heb voor ~800 euro een gamepc in elkaar gezet, niet de allersnelste maar moderne games draait ie soepel op 1200 keer nogwat) en daarmee kan ik downloaden, internetten, documenten tikken, emailen, chatten etc. En als topper kun je er veel makkelijker gratis games op spelen dan op een console. En betaalde games net zo makkelijk.

Het verhaal dat je een pc moet upgraden: jij koopt toch ook de PS1, PS2, PS3? DA's geen upgrade? Begrijp me niet verkeerd, het is geen aanval maar een oprechte vraag. Waarom een heavy console als je de meeste spellen ook de pc kan spelen? (En met een in het algemeen nog makkelijkere besturing ook)

Eerlijk is eerlijk, de Wii heb ik alleen maar zo snel gehaald omdat Zelda er op uit komt. Ik ben Zelda verslaafd, kan er niks aan doen. Had em anders over 6 maanden wel gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

nFo

ErikRo schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 11:58:

Graphics ondermaats en lijken voor 7 jarigen gemaakt zo kinderachtig allemaal. Verder moest ik veel moeite doen niet in slaap te vallen tijdens het spelen. Snap niet wat mensen er toch leuk aan vinden, zal wel mijn type game niet zijn. Normaal race ik alleen en fps shooters.
Dat zelda geen stemmen heeft, vind ik ook een beetje jammer.
Maar echt een ramp is dat nou ook weer niet.
Graphics...het spel was voor de gamecube bedoeld, later is het als nog voor de wii aangepast.
Vandaar dat de graphics, wat minder is.
Dat je bijna in slaap valt bij zelda..... :') , bij het vissen kan ik het mij nog voorstellen.
Het spel komt wat langzaam op gang, hoe ver ben je dan in het spel ?
Als je in de Twilight zit wordt het wel leuker, dat is echt niet voor 7 jarigen.
En op het doosje staat toch echt: 12+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol :)

Heeft iemand hier met een groot LCD/Plasma scherm al eens VC games geprobeerd? Met welke kabel erbij, scart, composiet of component? Hoe ziet dat eruit? Ik las dat het er niet echt geweldig goed uit zou zien op een groot HD scherm.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-07 15:48

sds

Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 23:51:
Heeft iemand al oplaadbare batterijen geprobeerd in de wiimote?...Volgens de handleiding mag dat niet, maar er mag zoveel niet....
Waarom mag dat niet? Een batterij is toch een batterij? (heb nog geen wii dus ook geen handleiding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja wat is "groot".

Heb hier een 32inch Sony bravia LCD met component aangesloten en de games zien er lekker uit. Werken allemaal in 480p. Het is wel zo dat 4:3 games gewoon opgerekt worden naar widescreen. Maar dat levert geen kwaliteitsverlies op voor zover ik kan zien.

je kan natuurlijk altijd nog je tv zelf instellen op 4:3 om het goede beeldformaat te krijgen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:37
Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 14:16:
[...]

lol :)

Heeft iemand hier met een groot LCD/Plasma scherm al eens VC games geprobeerd? Met welke kabel erbij, scart, composiet of component? Hoe ziet dat eruit? Ik las dat het er niet echt geweldig goed uit zou zien op een groot HD scherm.
vreemd zeg :? je zou toch vewachten dat wanneer je mario bros speelt op een HDtv dat ie automatisch ps3 graphics krijgt, jammer hoor nintendo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
jaapstobbe schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 14:35:
[...]

vreemd zeg :? je zou toch vewachten dat wanneer je mario bros speelt op een HDtv dat ie automatisch ps3 graphics krijgt, jammer hoor nintendo!
Dat is natuurlijk sarcastisch bedoelt, maar Mario 64 ziet er echt heel erg strak uit! Ik weet niet wat ze hebben uitgespookt bij Nintendo maar ik hoop dat ze dat ook gaan doen bij de andere N64 games, want dan zijn er nog wel een paar die ik graag wil hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 04:03
Mitch schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 10:23:
[...]

Dude ... ik heb ermee in mijn handen gestaan. Er lagen er drie op een stapel bij de computer/telefoon-unit waar het personeel staat. Maarja dat was om een uur of 1900, misschien waren ze al weer snel op ? Intertoys vlissingen had er ook twee staan.
Sorry, was niet m'n bedoeling jou aan te vallen... de MM medewerkers zijn gewoon nog slechter dan ik al dacht.... die gast beweerde nml dat er nooit wii's waren geweest voor mensen die geen reservering hebben.
Anyways, waarschijnlijk is half Walcheren naar de MM in Middelburg gerend na jouw post, dus ik was gewoon te laat. ;)

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 13:24:
[...verhaal...]

Ik hoop dat na Wii Sports er nog genoeg andere 'killer-apps' voor de Wii komen en niet als de Gamecube een snelle dood door gebrek aan onvoldoende MAINSTREAM games (voor het hele gezin dus) zal sterven. En vooralsnog zie ik nog geen killer-games voor de Wii op schema staan, naast de nieuwe Zelda en Sports, die anders zijn dan de standaard games op de andere consoles.
Hoezo geen goeie games op weg? Wat dacht je van Super Smash Bros. Brawl, Mario Galaxy, een nieuwe Metroid Prime, etc. etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zinu schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 15:05:
[...]

Hoezo geen goeie games op weg? Wat dacht je van Super Smash Bros. Brawl, Mario Galaxy, een nieuwe Metroid Prime, etc. etc.?
Ik bedoel spelletjes voor non-gamers die niet zo van de standaard games houden. Hoezo zijn de games die jij noemt echte killer-games zoals Wii Sports dat is geweest dat zelfs door ouders wordt gespeeld. Die zie ik echt niet Metroid Prime spelen. De Wii probeert juist uniek te zijn door nieuwe markten aan te boren. Ik hoop dat ze die ingeslagen weg ook blijven volgen.en dat ze onderscheidend blijven en dergelijke games zie ik dus nog niet binnenkort wederom verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

sds schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 14:34:
[...]
Waarom mag dat niet? Een batterij is toch een batterij? (heb nog geen wii dus ook geen handleiding)
Een oplaadbare batterij is wat anders dan een normale batterij, aangezien het voltage van een oplaadbare batterij lager is. Wellicht zijn ze bij Nintendo zo stom geweest om de Wiimote niet goed te laten werken op 1.2V ipv 1.5V. 99% van de consumentenapparatuur op batterijen heeft echter nergens last van als je oplaadbar ipv gewone batterijen gebruikt, dus lijkt me dat het bij de Wiimote niet anders is. Maar ik heb wel eens vaker dingen gedacht die logisch waren bij Nintendo en dat ze het toch anders doen... Mijn digitale camera heeft het trouwens andersom, die werkt alleen op oplaadbare en niet op gewone batterijen, omdat de laatste niet krachtig genoeg zijn.
Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 15:17:
en dat ze onderscheidend blijven en dergelijke games zie ik dus nog niet binnenkort wederom verschijnen.
Je hebt dat ene golfspel (Super swing golf ofzo) dat eraan komt en dat denk ik wel erg toegankelijk en leuk zal zijn en daarnaast is Nintendo zelf deze weg ingeslagen, dus kan me goed voorstellen dat ze nog wel met meerdere toegankelijke games komen. Ze hebben ook hints gegegeven richting fitness spellen. Dus denk dat het wel goed komt.

[ Voor 24% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 16-12-2006 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 06:26

darkphoenix

Chikara

Ook wat moois vandaag!

gisteren had ik op een forum een Wii reservatie overgenomen. want de persoon in kwestie ging over een paar dagen op reis voor een maand.
En vanochtend bel ik de winkel op om het om te zetten, lees ik 2 uur later in me mail van he sorry ik heb hem zelf opgehaalt want ze hadden je 06 nr niet goed opgescheven.

Ik bel naar de winkel en ze vertellen me dat die persoon hem al heeft opgehaalt, en ik vertel mijn verhaal dat ik hem vanochtend had omgezet.
En die jongen begreep het en zo heb ik me Wii opgehaalt.
En ik plaat die dingen altijd voor de gein op internet te koop en steeds krijg ik er zoveel voor.
ik zit nu ook te tobben weer 100 euro winst of maar houden. geld is geld

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Ik begrijp geen kont van je herhaal ;) Behalve dan dat je dat ding alleen maar koopt om duur door te kunnen verkopen, wat ik persoonlijk een ongelovelijke naaierstreek vind.

[ Voor 38% gewijzigd door woekele op 16-12-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Laatst online: 31-08 11:49
woekele schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 15:24:
[...]

Ik begrijp geen kont van je herhaal ;) Behalve dan dat je dat ding alleen maar koopt om duur door te kunnen verkopen, wat ik persoonlijk een ongelovelijke naaierstreek vind.
Is geen naaistreek, hij verkoopt het aan hopelozen. Wat een vrijgevigheid _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Ja, leuk is dat... dingen waar een tekort aan is duur door verkopen aan mensen die het graag willen. Net als in de hongerwinter voor woekerprijzen wat eten aanbieden, terwijl je zelf genoeg hebt. Applaus.

Geen fatsoen, geen moraal, geen principes, typisch gevalletjes www.watvooreikelbenjij.nl . Maarja, geld is geld he...

[ Voor 22% gewijzigd door woekele op 16-12-2006 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees89
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:41
Kom net uit Ede (gratis ov er naartoe) en ook daar viel geen Wii meer te scoren
Wel Wii Play :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
woekele schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 15:41:
Ja, leuk is dat... dingen waar een tekort aan is duur door verkopen aan mensen die het graag willen. Net als in de hongerwinter voor woekerprijzen wat eten aanbieden, terwijl je zelf genoeg hebt. Applaus.

Geen fatsoen, geen moraal, geen principes, typisch gevalletjes www.watvooreikelbenjij.nl . Maarja, geld is geld he...
Volgens mij zou jij hetzelfde doen. Als je hier komt voor ruzie, ga dan weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Nee, ik zou niet hetzelfde doen. Ik kom niet voor ruzie, ik vertel alleen hoe lam ik het vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
woekele schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 15:49:
Nee, ik zou niet hetzelfde doen. Ik kom niet voor ruzie, ik vertel alleen hoe lam ik het vind.
Gefeliciteerd , maar wat interesseert ons dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Topic gaat toch over de Wii. Dan mag toch ook besproken worden hoe men denkt over de praktijken rond de uitlevering hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
woekele schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 15:51:
Topic gaat toch over de Wii. Dan mag toch ook besproken worden hoe men denkt over de praktijken rond de uitlevering hiervan?
Oke oke, hou maar op. Dit leidt nergens naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Euh het lijkt me verstandig als jij dat ook doet.

Een console alleen maar kopen om hem dan vervolgens voor een dikke winst weer te verkopen is geen liefdadigheid maar gewoon een naaistreek naar mensen die hem graag willen hebben, daar lang voor gespaard hebben maar omdat er nu een tekort is gewoon moeten wachten.

Ik snap best dat je de Wii verkoopt voor een kleine winst (lees 20 euro ofzo) maar over de 100 euro is gewoon afzetterij. Laten we weer ontopic gaan nu.

[ Voor 3% gewijzigd door schnumi op 16-12-2006 15:56 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

woekele schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 15:41:

hear hear! _/-\o_

Het gaat er gewoon om dat er door bepaalde types misbruik gemaakt wordt van het feit dat er wel echte liefhebbers rondlopen, die er door mensen "met teveel tijd omhanden" (ik zal het voor de gelegenheid maar netjes uitdrukken) niet aan kunnen komen. Echte liefhebbers verkopen hun felbegeerde wii niet na 2 dagen op marktplaats met de opmerking "het was toch niet helemaal wat ik had verwacht", terwijl anderen thuis met lede ogen moeten aanzien hoe hun pre-order ook met deze zending helaas weer geen effect heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 15:21:
Ook wat moois vandaag!

gisteren had ik op een forum een Wii reservatie overgenomen. want de persoon in kwestie ging over een paar dagen op reis voor een maand.
En vanochtend bel ik de winkel op om het om te zetten, lees ik 2 uur later in me mail van he sorry ik heb hem zelf opgehaalt want ze hadden je 06 nr niet goed opgescheven.

Ik bel naar de winkel en ze vertellen me dat die persoon hem al heeft opgehaalt, en ik vertel mijn verhaal dat ik hem vanochtend had omgezet.
En ik plaat die dingen altijd voor de gein op internet te koop en steeds krijg ik er zoveel voor.
Ja. Goed Idee. Ik zoek nog 1.000 Wii's die ik op marktplaats kan zetten om met 200 euro winst te verkopen. Wie wil zo vriendelijk zijn om zijn dubbele preorder aan mij te geven? Je steunt er een goed doel mee, want ik ga het uitgeven aan 5 sterrenhotels in arme vakantielanden...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 15:21:
Ook wat moois vandaag!

Cursus NL zou niet verkeerd zijn.
Kan iemand het vertalen voor mij, want ik snap er niet veel van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 14:11:
[...]

Hoe lang heb je al gewacht? Bij mij duurt het ongeveer 10 minuten tot ik een mailtje ontvang van Wii naar PC of andersom. En werkt je internet zelf verder wel, kan je op het Wii-winkelkanaal?
Ik heb een dag gewacht ongeveer, was er gisteren mee aan het spelen. En internet werkt wel, kan wel winkelen en heb al andere Mii's over mn scherm wandelen. Ik gebruikte een hotmail adres, misschien werkt dat niet?

Of moet ik me nog ergens aanmelden met mn hotmail adres ofzo?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:56
XXlerator schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 15:57:
[...]

hear hear! _/-\o_

Het gaat er gewoon om dat er door bepaalde types misbruik gemaakt wordt van het feit dat er wel echte liefhebbers rondlopen, die er door mensen "met teveel tijd omhanden" (ik zal het voor de gelegenheid maar netjes uitdrukken) niet aan kunnen komen. Echte liefhebbers verkopen hun felbegeerde wii niet na 2 dagen op marktplaats met de opmerking "het was toch niet helemaal wat ik had verwacht", terwijl anderen thuis met lede ogen moeten aanzien hoe hun pre-order ook met deze zending helaas weer geen effect heeft gehad.
Misschien kunnen ze bij de volgende console die er uitgebracht wordt iedereen die wil pre-orderen een test laten doen of ze wel echt liefhebber zijn of niet. En als je dan faalt voor de test mag je hem niet kopen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ukoziak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-08-2022
Weet je wat mij net opviel toen ik naar het doosje van Wii Play zat te kijken, op zo'n stikker staat "Wii Play, inclusief spel". LOL, of je plakt die stikker er gewoon niet op -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:24
Vanochtend een belletje gekregen van een dochter van een vriendin van mijn vriendin die een dubbele order hadden gedaan. Gister hadden zij de eerste order kunnen halen, voor de 2e hadden ze aan mij gedacht omdat die vriendin van mijn vriendin had verteld dat ik zo'n Nintendo gek ben.
Die dochter kent mij zo goed als niet en toch een belletje om het te vragen...

Maar zo kan het dus ook ipv gelijk aan geld verdienen door hem op marktplaats te zetten, kan je verzekeren dat je iemand er ontzettend gelukkig mee kan maken!

Zit nu heerlijk alles in te stellen van de wii. zo eens Wii sports erin en met mijn vriendin een potje bowlen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Over dat je geen oplaadbare batterijen zou mogen gebruiken in de Wiimotes: Ik wist van niks, aangezien ik mijn Japanse handleiding linea recta terug in de doos heb gestopt en ben gaan spelen. Heb er dus gewoon oplaadbare batterijen in zitten. Na aanleiding van de melding dat in de handleiding staat dat je geen oplaadbare moet gebruiken heb ik hier nog even naar gezocht, en ik vond dit op de Nintendo website:
Important Note: If you would like to use rechargeable batteries, the only type of battery recommended are Nickel Metal Hydride batteries. When it comes to using rechargeable batteries, you must follow manufacturer guidelines for safety and proper usage. Failure to do so could cause damage to the Wii Remote and void the warranty.
Oplaadbare Ni-MH batterijen zijn dus prima, en die had ik ook gekocht toevallig, dus dat is mooi meegenomen. Geen idee dus of andere types ook niet stiekem werken.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds
  • Laatst online: 30-07 15:48

sds

Captain N schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 16:28:
Oplaadbare Ni-MH batterijen zijn dus prima, en die had ik ook gekocht toevallig, dus dat is mooi meegenomen. Geen idee dus of andere types ook niet stiekem werken.
Gelukkig, die nimh's had ik alvast speciaal gekocht ipv een stapel normale batterijen, zou zonde zijn als ik ze niet had kunnen gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De RGB is binnen, en ik moet zeggen een duidelijk verschil. Moest echt wennen aan die heldere en felle kleuren . Heb de kleur instelling van de tv zelfs wat koeler gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:30
Haai.

Ik heb nu sinds 2 dagen mijn wii en het is helemaal super. heb 'm gekocht met Wii Play en Zelda (en natuurlijk Wii Sports), nu heb ik al die zooi fijn geregistreerd op club nintendo, en via de wi mijn account gekoppeld, maar ik krijg het niet voor elkaar in Wii points te krijgen. volgens de website zou ik er zo'n 1400 moeten hebben, maar op de Wii zelf krijg ik dus niks. Enig idee hoe ik die punten over kan zetten op mijn Wii?

Of ben ik in de war? kan iemand me hier het fijne van vertellen? :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 16:12:
[...]

Ik heb een dag gewacht ongeveer, was er gisteren mee aan het spelen. En internet werkt wel, kan wel winkelen en heb al andere Mii's over mn scherm wandelen. Ik gebruikte een hotmail adres, misschien werkt dat niet?

Of moet ik me nog ergens aanmelden met mn hotmail adres ofzo?
Heb je niet ergens nog een gmail account liggen om het te proberen? Dat werkt iig bij mij
Visgek24 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 16:51:
Haai.

Ik heb nu sinds 2 dagen mijn wii en het is helemaal super. heb 'm gekocht met Wii Play en Zelda (en natuurlijk Wii Sports), nu heb ik al die zooi fijn geregistreerd op club nintendo, en via de wi mijn account gekoppeld, maar ik krijg het niet voor elkaar in Wii points te krijgen. volgens de website zou ik er zo'n 1400 moeten hebben, maar op de Wii zelf krijg ik dus niks. Enig idee hoe ik die punten over kan zetten op mijn Wii?

Of ben ik in de war? kan iemand me hier het fijne van vertellen? :)
Volgensmij zit het zo, bij Club Nintendo heb je Sterren en in later kan je met die Sterren Wii Points kopen in de Sterrencatalogus. Als je nu Wii points wilt zal je ze moeten kopen. Zie ook hier.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2006 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
Ik hoop niet dat dit al tig keer gemeld is, maar ik vond het wel de moeite waard...
Je kunt je wiimote vrij eenvoudig aansluiten op je pc (mits je een bluetooth ontvanger hebt). Ik heb vanmiddag een goedkope bluetooth usb dongle gehaald en het kostte me bijna geen moeite om het aan de gang te krijgen.
Zie http://wiihacks.blogspot....ii-remote-on-windows.html.

Voorbeelden: gebruik je wiimote om de muiscursor te bewegen. Nog beter: gebruik 2 wiimotes om 2 muiscursors te bewegen :). Of simuleer een drumstel door met de wiimote te slaan.
Ideaal voor de mensen die nog moeten wachten op de wii maar al wel wiiplay+wiimote hebben gehaald bijvoorbeeld.

Verder heb ik dus ook mijn eerste stapjes gezet met de Wii, en het is inderdaad een geweldig ding ;)
Ik heb de games Call of Duty 3, Rayman Raving Rabbids, Wii Play en Wii Sports al allemaal eventjes kunnen spelen en moet zeggen dat er geen bij is die me tegen valt. Nu maar is wat langer met 1 spel bezig zijn, zoveel keuze ... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tware
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:12
William/Ax3 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 23:23:

Cod3
Zal wel nog liggen dat ik de besturing niet goed door heb maar echt lekker spelen vind ik het niet heb echt moeite met fansoenlijk richten tegeover de oude vertrouwde muis/keybord combi van de pc. Verder idd grafish is het minder dan ik gewend ben van fps'en van de pc. Denk dat ik hier wat meer uurtjes in moet stoppen om te wennen aan de controls.

Al met al waarvoor ik hem aanschafte echt geen spijt van hulde aan de big N _/-\o_ .
Bij Cod 3 kan je de besturing ook nog in een andere modus zetten (options >..). Die speelt veel fijner vind ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:58
Net Red Steel gekocht en ben hem nu een paar uurtjes aan het spelen. In het begin was het idd even wennen maar nu gaat het wel.
Wat wel een enorm nadeel is is dat de richter zo nu en dan begint te flippen. Kan ik hier iets aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

sds schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 16:34:
[...]
Gelukkig, die nimh's had ik alvast speciaal gekocht ipv een stapel normale batterijen, zou zonde zijn als ik ze niet had kunnen gebruiken :)
Hehe ook toevallig, van de week alvast een nieuwe oplader incl. NiMH batterijen gekocht :)
Al geen oplader meer gebruikt sinds Gameboy Color en toen deden de opladers het al niet goed meer zoveel werden ze gebruikt :P (Edit: even voor de duidelijkheid, ze werden dus ongelooflijk veel gebruikt staat een beetje raar nu ik het zo lees :))

Vind het trouwens wel vreemd dat Gameplaza als enige (?) leveringsproblemen had gister mja niet dat ik er dit weekend tijd voor had want ik ga er volgens mij echt ziekelijk verslaafd aanraken al is het alleen al aan Mii's maken hehe :D

[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 16-12-2006 17:39 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!