"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik gebruik dus ook oplaadbare batterijen (Nimh) en die werken idd perfect. Let ook op het Mah van de oplaadbare batterij. Hoe hoger hoe langer ze meegaan. Heb er nu 2 inzitten van 2700 mah was ook één van de hoogste die ik kon vinden.Captain N schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 16:28:
Over dat je geen oplaadbare batterijen zou mogen gebruiken in de Wiimotes: Ik wist van niks, aangezien ik mijn Japanse handleiding linea recta terug in de doos heb gestopt en ben gaan spelen. Heb er dus gewoon oplaadbare batterijen in zitten. Na aanleiding van de melding dat in de handleiding staat dat je geen oplaadbare moet gebruiken heb ik hier nog even naar gezocht, en ik vond dit op de Nintendo website:
[...]
Oplaadbare Ni-MH batterijen zijn dus prima, en die had ik ook gekocht toevallig, dus dat is mooi meegenomen. Geen idee dus of andere types ook niet stiekem werken.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Je kunt ergens (weet niet meer precies waar) instellen hoe groot de sensorbar t.o.v. van je TV is.Fraggler schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 17:37:
Net Red Steel gekocht en ben hem nu een paar uurtjes aan het spelen. In het begin was het idd even wennen maar nu gaat het wel.
Wat wel een enorm nadeel is is dat de richter zo nu en dan begint te flippen. Kan ik hier iets aan doen?
Dit heeft bij mij goed geholpen. Het flippen gebeurt ook als je je handen te laag laat zakken, btw
Zijn er trouwens al mensen uit Nederland die hun pols strap hebben gebroken? En de mensen die hun Wii van de tweede levering hadden, zat daar een nieuwe Strap bij of nog de oude?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Verwijderd
greets marco
HeldVerwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 18:01:
Vandaag ook een mede rijswijker blij gemaakt zelf vorige week een wii voor 300 euro gekocht via marktplaats maar zag een adver staan op marktplaats staan dat iemand uit rijswijk een wii zocht . Deze persoon gebeld en had in zijn bericht staan dat hij er 325 voor over had . Heb m gebeld en gezegt dat een ware liefhebber niet meer hoeft neer te leggen dan de kostprijs, vanmorgen afgesproken naar de winkel gegaan voor mijn preorder die was weg gezet en hem helemaal blij gemaakt met de wii , mee naar binnen gelopen hij afgerekend en voor de moeite dus niet om geld gevraagd kreeg ik 30 euro ... hij blij met de wii en ik lekker naar huis om vanavond verder te gamen.
greets marco
Trouwens, welke vinden jullie beter? Rayman Raving Rabbids of Super Monkey Ball: Banana Blitz?
[ Voor 9% gewijzigd door Zinu op 16-12-2006 18:08 ]
Je kunt ook je eigen sensorbar bouwen voor een paar euro. Deze kan je dichterbij zetten, of verder uit elkaar zetten, waardoor je de gevoeligheid kunt beinvloeden. Hier dus geen last meer van afstandsproblemen, of gevoeligheids problemen. Verder kan je ze ook op een andere plek zetten dan op de tv, waardoor je met je wiimote ergens anders op kan richten om de pointer te bewegen. (handig als je bank dwars op de tv staat en je toch op de bank wilt liggen)Fraggler schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 17:37:
Net Red Steel gekocht en ben hem nu een paar uurtjes aan het spelen. In het begin was het idd even wennen maar nu gaat het wel.
Wat wel een enorm nadeel is is dat de richter zo nu en dan begint te flippen. Kan ik hier iets aan doen?
Ik had het in het vorige topic gepost link: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/27118429#27118429
Verwijderd
Ja, je zou kunnen denken aan een inschrijfsysteem op het internet door Nintendo met max 1 console per adres/creditcard etc. in de eerste maand van release. Of gewoon helemaal geen pre orders en echt om 9 uur op de stoep bij de winkel staan, net zoals in Japan waarbij geen consoles aan eigen personeel mag worden verkocht.DoubleD1980 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 16:15:
[...]
Misschien kunnen ze bij de volgende console die er uitgebracht wordt iedereen die wil pre-orderen een test laten doen of ze wel echt liefhebber zijn of niet. En als je dan faalt voor de test mag je hem niet kopen!
hoe kan ik dat volume instellen?schnumi schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 17:46:
[...]
Heb gehoort dat het helpt als je het volume van de remote speaker omlaag zet.
Dus even het volume naar 3 a 4 blokjes (hard zat vind ik) en het is een stuk minder. Schijnt een foutje te zijn.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2006 18:17 ]
Verwijderd
gewoon 1 console per persoon verkopen lijkt me de beste oplossing. Is nooit waterdicht maar zal al een hele hoop schelen.Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 18:11:
[...]
Ja, je zou kunnen denken aan een inschrijfsysteem op het internet door Nintendo met max 1 console per adres/creditcard etc. in de eerste maand van release. Of gewoon helemaal geen pre orders en echt om 9 uur op de stoep bij de winkel staan, net zoals in Japan waarbij geen consoles aan eigen personeel mag worden verkocht.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Mijn nederlands is inderdaad soms :x
Maar ik heb vrijdagochtend vanaf vroeg als voor de media markt rijswijk gestaan wat achteraf zeer kansloos was http://www.youtube.com/watch?v=WLMY-OlVvnE
Daarna een Wii voor 350.- euro van markplaats gekocht en die gozer had op zijn beurt die wie met korting voor 220.- gekocht dus die had het goed gedaan, maar ik ga niet tegen hem zeggen vuile afzetter wat voor een eikel ben jij.
Ik wou een Wii en ik betaalde daar naar.
Ik hoop Wii play en zelda erbij en ik denk laat ik het zooitje voor de gein eens op marktplaats zetten na een paar dagen. en vraag een rare prijs van 520.- euro.
En 2 dagen later zie ik iemand die reageerd en we kwamen op een prijs van 510.-
Ben ik nou gemeen of dom? dat ik teveel betaal voor me Wii maar ineens de kans krijg me verlies weg te schelden en zelfs een beetje winst te maken?
Ik heb deze nieuwe Wii echt niet gekocht voor de winst, want ik wil een Wii zelf hebben maar als ik nu op deze 70.- winst zou maken dan kost me volgende Wii 120.- omgerekend.
Je maak zelf de keuze! me playstation 1 kocht ik uit japan voor 1400.- gulden en me Nintendo 64 voor 1000.- gulden maar ga ik zeuren tegen iemand die het aan mij verkoopt? ik niet ben er zelf toch bij.
Verder wil ik geen flame war beginnen alleen mijn personlijke situatie toelichten.
Doet me namelijk een beetje denken aan die ochtend met de launch van de wii bij de MM Rijswijk.
Net bij de voordeur aangekomen is het nog van ja iedereen in een rij staan op nummer van wie het eerste er was en elke minuuut later was het meer iedervoor zich.
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Zo zit het systeem nou eenmaal in elkaar, als elke Nederlander nou gewoon nuchter nadenkt, dan haalt hij hem een maandje later zonder problemen in de winkel voor de normale prijs én heb je er gelijk de mensen mee die hem voor 250 hebben gekocht, want die kunnen hem alleen nog maar met verlies kwijt
Jullie zijn degene die het in stand houden!
[ Voor 76% gewijzigd door Crash op 16-12-2006 19:40 ]
Eind volgende week (lees: donderdag) komt de nieuwe levering volgens mij.Razor.Timo schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 18:00:
Offtopic: Weet iemand misschien of de derde levering deze week nog is? En welke dag dan?
Zijn er trouwens al mensen uit Nederland die hun pols strap hebben gebroken? En de mensen die hun Wii van de tweede levering hadden, zat daar een nieuwe Strap bij of nog de oude?
En als het goed is zijn die allemaal voorzien van strakkere bandjes
Kijk, als iemand voor mij een nacht lang buiten in een rij heeft gestaan om één wii te scoren, vind ik 100 euro extra rekenen nog niet eens zo gek. Dat is gewoon betalen voor de moeite. Maar gewoon overal zoveel mogelijk pre-orderen en lui ophalen puur om te verkopen met winst en liefhebbers een poot uit te draaien, is gewoon een lage streek.Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 18:11:
Of gewoon helemaal geen pre orders en echt om 9 uur op de stoep bij de winkel staan, net zoals in Japan waarbij geen consoles aan eigen personeel mag worden verkocht.
Inderdaad...ik ben in feite een non-gamer maar door de Wii heb ik opnieuw een gameconsole. Vroerger had ik ook de NES. Met de S-NES periode had ik afgehaakt. Er komen andere factoren naar boven waarbij ik geen tijd meer had voor games en de interesse in de nieuwe veranderingen was er ook niet meer.Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 13:24:
[...]
Wat een onzin. Met de Wii zullen niet-gamers voor het eerst pas met Zelda in aanraking komen. Die weten niet anders. Bovendien - en dat zie je heel vaak - hadden ze gewoon de optie kunnen geven om de spraak uit te zetten en alleen de ondertitels weer te geven voor de echte diehard Zelda fans. En daarmee ook de firsttime spelers en minder core Zelda fans tevreden gesteld die niet de voice-overs (wat toch vrij modern is) willen missen.
...
Met de Wii leer ik dus al die nieuwe games kennen. En toen ik voor het eerst in contact kwam met Zelda TP was het een behoorlijke tegenvaller dat er niet wordt gesproken!! Een ander punt is misschien niet zo van belang voor sommigen maar toch. Bij mij weten staat Nintendo nog altijd hoog aangeschreven als kind-vriendelijk. Althans in mijn NES periode vond ik dit toch. Een game zoals Zelda dat blijkbaar goed verkoopt in Europa en niet in Japan mag dan ook wel een Nederlandse vertaling krijgen. Dat de stemmen in het Engels blijven kan ik mee leven maar er had wel een NL ondertiteling mogen zijn. Dit is absoluut niet de grote kost het is gewoon kwestie van luiheid. Voor degene die NL niet zien zitten had er eventueel een keuzemogelijkheid mogen zijn. Een paar text bestandjes extra op het spel zou het nu ook niet maken.
Goed...Nintendo verkoopt Zelda wel met een leeftijdscategorie 12+ en de jeugd van tegenwoordig is snel weg met het Engels. Bovendien kan het voor hen een goede oefening zijn. Maar andersom kan het ook. Het kan ook voor 12-jarige een goede leerstof zijn om NL teksten te krijgen en het Engels te horen. Nintendo Benelux mag hier wel nog wat werk insteken. Een vertaler zou nu de zaak niet maken.
Even de home knop indrukken en dan de onderste balk indrukken (waar je wiimote uitsteekt op het scherm) en dan kun je het volume instellen, de rumble aan of uit zetten of de controller opnieuw laten reconnecten.
Mij persoonlijk gaat het niet om het feit dat er mensen veel geld bieden/vragen op marktplaatsen dat is gewoon een kwestie van vraag en aanbod, maar ik vind het wel jammer dat sommige mensen meerdere wii's kunnen kopen op de launchdag en er dan eentje kopen speciaal om door te verkopen terwijl er dus veel mensen zo'n ding willen hebben. Dat is gewoon misbruik maken van de situatie; daarom zou mijn voorstel zijn om gewoon niet meer dan 1 wii te verkopen per persoon, al kan die persoon natuurlijk gewoon naar een andere winkel toe dus zoal ik al zei het is te omzeilen maar het is een begin.darkphoenix schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 18:16:
Oke even een toelichting.
Mijn nederlands is inderdaad soms :x
Maar ik heb vrijdagochtend vanaf vroeg als voor de media markt rijswijk gestaan wat achteraf zeer kansloos was http://www.youtube.com/watch?v=WLMY-OlVvnE
Daarna een Wii voor 350.- euro van markplaats gekocht en die gozer had op zijn beurt die wie met korting voor 220.- gekocht dus die had het goed gedaan, maar ik ga niet tegen hem zeggen vuile afzetter wat voor een eikel ben jij.
Ik wou een Wii en ik betaalde daar naar.
Ik hoop Wii play en zelda erbij en ik denk laat ik het zooitje voor de gein eens op marktplaats zetten na een paar dagen. en vraag een rare prijs van 520.- euro.
En 2 dagen later zie ik iemand die reageerd en we kwamen op een prijs van 510.-
Ben ik nou gemeen of dom? dat ik teveel betaal voor me Wii maar ineens de kans krijg me verlies weg te schelden en zelfs een beetje winst te maken?
Ik heb deze nieuwe Wii echt niet gekocht voor de winst, want ik wil een Wii zelf hebben maar als ik nu op deze 70.- winst zou maken dan kost me volgende Wii 120.- omgerekend.
Je maak zelf de keuze! me playstation 1 kocht ik uit japan voor 1400.- gulden en me Nintendo 64 voor 1000.- gulden maar ga ik zeuren tegen iemand die het aan mij verkoopt? ik niet ben er zelf toch bij.
Verder wil ik geen flame war beginnen alleen mijn personlijke situatie toelichten.
Doet me namelijk een beetje denken aan die ochtend met de launch van de wii bij de MM Rijswijk.
Net bij de voordeur aangekomen is het nog van ja iedereen in een rij staan op nummer van wie het eerste er was en elke minuuut later was het meer iedervoor zich.
Idd, als mensen niet zo ongeduldig waren en zichzelf niet het idee dat ze iets gigantisch mis aan het lopen zijn aan zouden praten was van heel dit gedoe geen sprake, wil je een wii voor de normale prijs dan wacht je gewoon nog even af, kwestie van vraag en aanbodBartjuh schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 18:17:
Wat zit iedereen toch te zeuren over de kosten van de wii bij veilingsites ed.
Zo zit het systeem nou eenmaal in elkaar, als elke Nederlander nou gewoon nuchter nadenkt, dan haalt hij hem een maandje later zonder problemen in de winkel voor de normale prijs én heb je er gelijk de mensen mee die hem voor 250 hebben gekocht, want die kunnen hem alleen nog maar met verlies kwijt
Jullie zijn degene die het in stand houden!
Heb beiden geprobeerd...de NIMH en de oudere generatie NI-CD. Beiden werken probleemloos.Captain N schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 16:28:
Oplaadbare Ni-MH batterijen zijn dus prima, en die had ik ook gekocht toevallig, dus dat is mooi meegenomen. Geen idee dus of andere types ook niet stiekem werken.
Het is je recht, maar vergeet niet dat hier veel mensen zitten die de Wii graag hadden willen hebben. En daarom spuigen er een aantal mensen van het doorverkopen van het ding, en niet onterecht denk ik zo. Als er dan ook nog eens bijna alleen maar over de winst gepraat wordt dan frustreert dat waarschijnlijk enorm.
Subtiele hint: niet meer over praten dus, we willen niet weten dat mensen er winst op maken en we willen niet weten dat mensen er 4 kopen alleen om ze te verkopen.
Verwijderd
Het is dat ik vrijwel nooit .nl consoles koop, maar als ik de Wii 2 in Nederland zou willen kopen in 2011 dan zorg ik ervoor dat ik bij 12 winkels een pre-order open heb staan, zodat ik er eentje op dag 1 zal krijgen. Denk dat vele anders mensen dat ook zullen doen vanaf nu gezien alle shit bij deze release. Maar het apparaat is maar 9 dagen verkrijgbaar en ik denk dat nu 95% van de mensen die er echt al maanden een wou hebben er ook daadwerkelijk een heeft.Manie Riets schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 18:31:
[...]
Idd, als mensen niet zo ongeduldig waren en zichzelf niet het idee dat ze iets gigantisch mis aan het lopen zijn aan zouden praten was van heel dit gedoe geen sprake, wil je een wii voor de normale prijs dan wacht je gewoon nog even af, kwestie van vraag en aanbod
Over de component kabel: hier nog een andere 3d party review. Het lijkt dat de Nintendo kabel zelf de enige echte goeie is...
My nephew brought his gameplay component cable around this morning to try, the picture through that on my panasonic plasma was a lot worse than the Nintendo one. All the colour looked dull and washed out, imagine the effect of turning your tv brightness up too much and you get the idea. We plugged the Nintendo one back in and it looked 10x better thank god.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2006 18:46 ]
De Wii
klein, zwaar, mooi :-)
gemakkelijk te installeren, alles spreekt voor zich eigenlijk. Binnen 2 minuten gedaan.
Wii Sports
de eerste minuten in Wii Sports vielen me erg tegen. Nu ik het wat langer heb gespeeld en ook met anderen enzo is het toch nog wel leuk, maar toch snap ik niet helemaal waarom dat spel best goed uit de reviews komt. Want eigenlijk is het een heel oppervlakkig spel, je hebt maar heel weinig gamemodussen en het is erg repetetief. Maar goed, misschien veranderd mijn mening nog, heb Wii Sports nog niet heel veel gespeeld.
Wii Play
Gezien het feit dat hier een controller bij zit is het dus een heel goedkoop spel. En dat blijkt ook wel, want het is eigenlijk alleen maar een soort showcase/training voor de controller. Toch zitten hier wel een aantal leuke spelletjes in(biljarten
Zelda
Meesterlijk. De graphics zijn niet goed, maar toch ziet alles er heel sfeervol uit. En daardoor is het toch weer mooi. Hieruit blijkt maar weer dat graphics ook niet alles zeggen.
In het begin komt het allemaal wat moeizaam op gang en even was ik bang dat ik een miskoop had gedaan. Maar kort daarna wordt het veel beter. Fantastische omgevingen en ook het verhaal is tot nu toe wel cool(ben overigens nog niet erg ver). Dit is een must-have voor de Wii imho, zelfs als je nooit eerder Zelda games hebt gespeeld(zoals ik).
コロリンパ (Kororinpa) (site)
Voor wie bekend is met de Super Monkey Ball spellen zal dit bekend zijn: Je stuurt een knikker rond een parcours waarbij het doel is met knikker de finish te bereiken. Alvorens je mag finishen moet je een aantal oranje kristallen in het parcours ophalen. Het leuke is dat je alleen indirect controle hebt over de knikker. Je stuurt de knikker door het speelveld in de gewenste richting te laten hellen. De mate van helling wordt gedaan met de wiimote. Hoe meer je de wiimote kantelt hoe meer het speelveld zal hellen. Het speelt prima en wordt al snel lastiger. Herspeelbaarheid is ook dik in orde door het vrijkomen van extra's door bepaalde doelen te realiseren.
In 2-speler modus gaat het er om wie het eerste de oranje kristallen verzameld heeft. Grappig is ook dat voor speler twee geen tweede wiimote nodig is. Speler 2 kan ook de nunchuk gebruiken.
Qua beeld en geluid is het prima in orde. Niet bijzonder, maar ook zeker niet slecht te noemen. Het spel ondersteund Dolby Pro Logic II en breedbeeld. Breedbeeld is helaas wel letterbox, niet anamorfisch. TV moet dus op zoom modus om de juiste beeldverhouding te krijgen.
Ik moet Super Monkey Ball nog binnen krijgen dus ik kan hem nog niet daarmee vergelijken, maar kreeg de indruk dat Super Monkey Ball op de Wii meer een party game is. Dit spel was een launch titel in Japan en heeft relatief weinig aandacht gekregen, maar ik kan hem zeker aanraden.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Als je zo'n instelling hebt kan je beter een PS3 kopenVerwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 18:43:
[...]
Het is dat ik vrijwel nooit .nl consoles koop, maar als ik de Wii 2 in Nederland zou willen kopen in 2011 dan zorg ik ervoor dat ik bij 12 winkels een pre-order open heb staan, zodat ik er eentje op dag 1 zal krijgen. Denk dat vele anders mensen dat ook zullen doen vanaf nu gezien alle shit bij deze release. Maar het apparaat is maar 9 dagen verkrijgbaar en ik denk dat nu 95% van de mensen die er echt al maanden een wou hebben er ook daadwerkelijk een heeft.
Over de component kabel: hier nog een andere 3d party review. Het lijkt dat de Nintendo kabel zelf de enige echte goeie is...
[...]

Damn zeg, hoe lastig kan het zijn om zelf es eerst te zoeken voordat je het hier gaat vragenVerwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 19:07:
bij het Wii-pakket zit geen nunchuck toch?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
voor de standaard attack moet je met de wimote heen en weer zwaaiendanielkraak schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 19:50:
Moet je nou bij zelda met de wii mote slaan om te slaan met de wii-mote, of moet je op een knop drukken? Ik had iets gehoord over dat je het kon instellen, maar bij een E3 demonstratie zou je op een knop moeten drukken en soms met de wii mote slaan voor een special attack? Hoe zit het nou?
voor een andere attack moet je met de nunchuk zwaaien
en een 3e attack moet je een knop op je nunchuk en en knop op je wiimote indrukken.
Verwijderd
dit was in drachten
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2006 20:49 ]
Verwijderd
Fijn om te lezenVerwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 20:53:
Volgens mij zijn er vandaag vrij veel nieuwe wii's geleverd. Ben vandaag 3x gebeld door winkels waar ik rond de 10 a 20 stond. Nou had ik 7 december al een Wii dus mijn pre-orders zijn doorgeschoven naar anderen.
Ik sta no. 8 bij Dixons in Rotterdam Keizerswaard. Krijg ik gisteren een telefoontje dat ik hem vandaag na 12:00 uur op kan halen. Ik gisteren gelijk Wii Play gehaald bij FRS en mijn andere 3 preorders ook maar meteen afgezegd.
Ik er vandaag blij heen, hebben ze vanmorgen niets binnen gekregen, en ze weten nog niet wanneer de zending wel komt (Nou vandaag dus in ieder geval niet).
Ik heb nu dus vreselijke spijt dat ik mijn andere preorders al afgezegd heb.
Zo zie je maar weer; soms kan je je ook te sociaal opstellen

Maar weer afwachten dus.
Is er iemand die al ergens RGB kabels in het Rijnmond gebied gespot heeft?
Ik ga maar wat met mijn Wiimote gooien vanavond; zit toch een dun touwtje om.
[ Voor 3% gewijzigd door gr1542 op 16-12-2006 21:21 ]
Echter ik ben niet zo bekend met de Virtual console games.
Wat vinden jullie de leukste 2d platformer die nu beschikbaar is? Of moet ik wachten op castlevania?
EDIT: Sonic ken ik dat vond ik veel te snel, dus die niet
[ Voor 10% gewijzigd door Laryx op 16-12-2006 21:26 ]
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Doet mij denken aan marble madness voor de nes jaren geledenari3 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 18:59:
Okee, even een indruk van een spel wat de US/Europa (nog) niet heeft:
コロリンパ (Kororinpa) (site)
Voor wie bekend is met de Super Monkey Ball spellen zal dit bekend zijn: Je stuurt een knikker rond een parcours waarbij het doel is met knikker de finish te bereiken. Alvorens je mag finishen moet je een aantal oranje kristallen in het parcours ophalen. Het leuke is dat je alleen indirect controle hebt over de knikker. Je stuurt de knikker door het speelveld in de gewenste richting te laten hellen. De mate van helling wordt gedaan met de wiimote. Hoe meer je de wiimote kantelt hoe meer het speelveld zal hellen. Het speelt prima en wordt al snel lastiger. Herspeelbaarheid is ook dik in orde door het vrijkomen van extra's door bepaalde doelen te realiseren.
In 2-speler modus gaat het er om wie het eerste de oranje kristallen verzameld heeft. Grappig is ook dat voor speler twee geen tweede wiimote nodig is. Speler 2 kan ook de nunchuk gebruiken.
Qua beeld en geluid is het prima in orde. Niet bijzonder, maar ook zeker niet slecht te noemen. Het spel ondersteund Dolby Pro Logic II en breedbeeld. Breedbeeld is helaas wel letterbox, niet anamorfisch. TV moet dus op zoom modus om de juiste beeldverhouding te krijgen.
Ik moet Super Monkey Ball nog binnen krijgen dus ik kan hem nog niet daarmee vergelijken, maar kreeg de indruk dat Super Monkey Ball op de Wii meer een party game is. Dit spel was een launch titel in Japan en heeft relatief weinig aandacht gekregen, maar ik kan hem zeker aanraden.
Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini
Voor de rest
Je kan de sensor gevoeligheid instellen in het instellingen menu. Waarschijnlijk moet jij je dit verhogen.shifty schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 22:24:
heeft een van jullie wel eens last (gehad) van flikkerende cursors? het lijkt erop dat ik niet meer dan 2 meter van mijn beeldscherm af mag staan, anders haalt ie het niet met het bereik van mijn remotes.
Kleve is trouwens maar 2 uurtjes rijden vanuit Rotterdam,
mario bros. vind ik erg leuk en verslavend!Laryx schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 21:23:
Ik heb zin om een ouderwetse 2d platformer te spelen. Ik mis de dagen van zool en turrican.
Echter ik ben niet zo bekend met de Virtual console games.
Wat vinden jullie de leukste 2d platformer die nu beschikbaar is? Of moet ik wachten op castlevania?
EDIT: Sonic ken ik dat vond ik veel te snel, dus die niet
Verwijderd
Volgens mij hoort toch bij elk aangekocht spel zo`n puntenkaart te zitten
greets marco
Neen...jouw vraag is al verschillende keren voorgekomen in deze posts. Je krijgt enkel punten van spellen die van Nintendo zelf zijn. Dus Red Steel hoort hier niet in thuis.Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 23:11:
Hallo mensen hoort er in de doos van red steel ook een vip punten kaart te zitten , alleen bij zelda zat er eentje in bij de dixons gekocht en red steel bij media markt. Ik krijg zelf de indruk dat die gasten bij media markt de vip kaarten uit de doosjes halen ( schande!!)....
Volgens mij hoort toch bij elk aangekocht spel zo`n puntenkaart te zitten
greets marco
Is Red Steel een Nintendo Game? Volgens mij niet.
Verwijderd
Hey bedankt voor je snelle antwoord we gaan zo maar weer eff knalle...Pwain schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 23:15:
[...]
Neen...jouw vraag is al verschillende keren voorgekomen in deze posts. Je krijgt enkel punten van spellen die van Nintendo zelf zijn. Dus Red Steel hoort hier niet in thuis.

Doet me denken aan dat instructiefilmpje voor japanners wat je moest doen als je beroofd wordt in het buitenland wat op de wereld draait door was.
Thx voor de tip manPwain schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 22:39:
[...]
Je kan de sensor gevoeligheid instellen in het instellingen menu. Waarschijnlijk moet jij je dit verhogen.

Verwijderd
Wil morgen even wat points halen en zo een controller maar in tegenstelling tot de points heb ik nog nergens de controller gezien.
Verwijderd
Dus weet iemand wat ik moet instellen in de wii, in de pc etc? graag, want alleen kom ik d'r niet uit
edit:
het is me ondertussen gelukt om verbinding te maken met de wii, via de pc. Heb in windows zitten kloten met bridge connections, ad hoc dit, ad hoc dat etc, en toen opeens vond m'n wii de verbinding. Dus ik ontzettend blij, ik updaten, ging prima. En vervolgens zegt ie steeds weer dat ie de accesspoint niet ziet -.- juist... de aanhouder wint !

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2006 03:03 ]
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2006 23:51 ]
haha, dat wario ware filmpje, GENIAAL! Shake that ass!Ramon de Jesus schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 23:25:
http://www.youtube.com/watch?v=UVsfc3JXzt0&NR dit is echt raar! bijna eng
Doet me denken aan dat instructiefilmpje voor japanners wat je moest doen als je beroofd wordt in het buitenland wat op de wereld draait door was.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Take everything you want.Ramon de Jesus schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 23:25:
http://www.youtube.com/watch?v=UVsfc3JXzt0&NR dit is echt raar! bijna eng
Please spare me my life.
I was robbed by 2 men.
En dan op het eind steeds inzoomen op die borsten van een van die vrouwen
Echt te ziek dat filmpje, dat geloof je toch niet als je dat ziet? heeft iemand daar misschien een youtube linkje van? Zag er trouwens wel al vrij oud uit, beetje jaren 90 stijl.
Alweer 2 uur zelda gespeeld, moet toch maar even gaan slapen. laters, mijn wii nummer ook al opgevoerd in de lijst: 4991 7309 9562 9823
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 01:02:
[...]
Take everything you want.
Please spare me my life.
I was robbed by 2 men.
Echt te ziek dat filmpje, dat geloof je toch niet als je dat ziet? heeft iemand daar misschien een youtube linkje van? Zag er trouwens wel al vrij oud uit, beetje jaren 90 stijl.
om weer een beetje ontopic te geraken hier een plaatje van een wii bij nacht

[ Voor 12% gewijzigd door Ramon op 17-12-2006 01:34 ]
Heel erg offtopic, US parodieVerwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 01:02:
[...]
Take everything you want.
Please spare me my life.
I was robbed by 2 men.
http://www.youtube.com/watch?v=ewGANMxDrvE
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Verwijderd
Ssparc schreef op zondag 17 december 2006 @ 01:15:Zelda gespeeld, moet toch maar even gaan slapen. laters, mijn wii nummer ook al opgevoerd in de lijst: 4991 7309 9562 9823
Net je even toegevoegd, mijn nummer is 4916928268193412
Potverdeurie, je krijgt echt verschrikkelijke spierpijn van dat wii sports zeg. Vooral Baseball, dat doet na een tijdje werpen echt zeer, als je het zo realistisch mogelijk wil doen met een vriend
Wii Play valt een beetje tegen, alleen Tanks, en Koeienrennen vind ik echt leuk
WiiSports: 9,5
WiiPlay: 7
hmm jou lichtje doet het wel..Ramon de Jesus schreef op zondag 17 december 2006 @ 01:28:
[...]
om weer een beetje ontopic te geraken hier een plaatje van een wii bij nacht
[afbeelding]
ik kon nergens vinden, maar bij mij brandt hij even als hij opstart daarna niet meer. heb al bij de instellingen gekeken. die staat op altijd aan.
Maar hij doet het dus niet.. Wanneer gaat die slede-licht aan?
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik heb de mijne samen met het systeem op 7 december gekocht bij de lokale Intertoys. Volgens mij hebben ze er daar ook nog, weet het niet zeker.Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 23:44:
Heeft iemand al virtual console controller in het wild gespot?
Wil morgen even wat points halen en zo een controller maar in tegenstelling tot de points heb ik nog nergens de controller gezien.
Ik heb ondertussen ook een RGB-kabel besteld en ontvangen en het is een wereld van verschil. Alles ziet er ineens een stuk scherper en helderder uit, zelfs de VC games. Kabel is ook best mooi verpakt vind ik.
Er wordt veel gevraagd naar composite vergelijkingen met rgb, kun je alsjeblieft een foto maken van beide in actie?Smoke schreef op zondag 17 december 2006 @ 10:22:
[...]
Ik heb ondertussen ook een RGB-kabel besteld en ontvangen en het is een wereld van verschil. Alles ziet er ineens een stuk scherper en helderder uit, zelfs de VC games. Kabel is ook best mooi verpakt vind ik.
Zodra ik thuis ben zal ik even wat foto's proberen te maken, en eventueel ook van de GC met composite en RGB.danielkraak schreef op zondag 17 december 2006 @ 10:25:
[...]
Er wordt veel gevraagd naar composite vergelijkingen met rgb, kun je alsjeblieft een foto maken van beide in actie?
Denk alleen dat foto's het verschil geen recht doen en je het echt in beweging moet zien.
Bedankt.Smoke schreef op zondag 17 december 2006 @ 10:30:
[...]
Zodra ik thuis ben zal ik even wat foto's proberen te maken, en eventueel ook van de GC met composite en RGB.
Denk alleen dat foto's het verschil geen recht doen en je het echt in beweging moet zien.
Verwijderd
( deze zou ook wel leuk zijn voor MS --> custom made controller )
Zoals verwacht slaat het ook aan bij mijn ouders, gisteren lekker chinees gegeten en vervolgens 4,5 uur zitten spelen.
Tennis:
Kortom geweldig maar bloedlink met mijn ouders, de armen swiepen in het rond wanneer de rally serieus begint te worden. Me ma dit had inene 3 services achter elkaar op volle snelheid waarmee ze mij te pakken kreeg. Na 5x het niet kunnen stoppen van de bal was ik er eindelijk achter hoe ik hem kon stoppen en retourneren.
De compititie ging er flink hard op maar was geweldig
Bowling
Ideaal dat dit met 4 spelers en 2 controllers kan. Ook hier erg veel plezier in gehad met zijn allen. Helaas ben ik hier tot 2x afgetroeft door mijn vader (pijnlijk moment dus
Hierbij bleek dat de polsbandjes toch wel handig zijn, me ma slingerde de wiimote als een echter bowlingball door de huiskamer. Me vriendin is toch het handigste met effect, langs de rand en dan met effect een strike gooien onder luid gejuich
Boxing
man... dat is vermoeiend... me ma vroeg of ik echt buiten adem was, oftewel ze moest het zelf maar proberen
Na 2 van de 3 rondes had ze het wel gehad (asmatisch aangelegt) en is ze maar op de bank gaan zitten om verder te boxen, mijn punt was in ieder geval wel duidelijk.
Kortom
Een geweldig aparaat waar hier nog erg veel plezier aan beleeft gaat worden!
Eve char: Warock <TEST>
weet je waarom? omdat ze tot eind januari allemaal uitverkocht zijn.Dephaezer schreef op zondag 17 december 2006 @ 11:19:
waar is de WII online te bestellen?Op de sites die in deze topic staan zijn alleen games te vinden....?
je kan er wel een scoren op marktplaats voor 800 euro...
Mij meer aan Cameltry van Taito voor de Snes (On the Ball in de USA). Was ook super verslavend.Desperado112 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 21:30:
[...]
Doet mij denken aan marble madness voor de nes jaren geledenziet er leuk uit!!!!
Ziet er wel vet uit, maar wanneer komen er nou eens spellen die ook echt goed gebruik maken van de wii, dan bedoel ik ook de graphics die het ding aankan.
zoals alles op de kop zetten, haar onderaan het hoofd bijvoorbeeld?
of Terrence&Phillip: een mond over de hele breedte van het gezicht, lukt niet, ook niet icm de wenkbrauwen
sommigen hebben één oog dicht, ???
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
geef is een linkje van die mii'sPhusebox schreef op zondag 17 december 2006 @ 11:51:
ik zie allemaal van die Mii's op sites staan, en dan probeer ik eens wat na te maken, maar ze doen allemaal dingen die bij mij niet kunnen:
zoals alles op de kop zetten, haar onderaan het hoofd bijvoorbeeld?
of Terrence&Phillip: een mond over de hele breedte van het gezicht, lukt niet, ook niet icm de wenkbrauwen
sommigen hebben één oog dicht, ???
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
[ Voor 82% gewijzigd door boe2 op 17-12-2006 12:06 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Zeer vet filmpje! Ik denk dat het voor mij een goed alternatief zal zijn voor Kuru Kuru Kururin, Kururin Paradise of Kurururin Squash. Ik hoop eigenlijk dat daar een vervolg van komt op de Wii; maar wanneer ze mij daarin teleurstellen ga ik maar voor deze; echter wel €29,99 of <.
20*350ZO45°
Ik heb een vraagje. Ik probeer het weer en nieuws kanaal te gebruiken maar het werkt niet, hoe kan dit?
Ook kan ik niet internetten met mijn Wii. Wii is draadloos verbonden met router en kan wel updaten dus daar ligt het niet aan.
Alvast dank!
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
deze functies zijn nog niet beschikbaarmartijnd schreef op zondag 17 december 2006 @ 12:23:
Hallo,
Ik heb een vraagje. Ik probeer het weer en nieuws kanaal te gebruiken maar het werkt niet, hoe kan dit?
Ook kan ik niet internetten met mijn Wii. Wii is draadloos verbonden met router en kan wel updaten dus daar ligt het niet aan.
Alvast dank!
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
- of je stopt de stekker er in -
deze? http://wii.xin-evil.com/ccdb/Vern schreef op zondag 17 december 2006 @ 12:33:
Is er nog ergens een werkende console code database ? De link in de topic start is nl. dood.
Die doet het prima.
Even nuanceren: bij de Japanse versie van Red Steel krijg je wel gewoon punten. Bij de meeste Japanse spellen krijg je trouwens gewoon punten en dan vooral als het de grote uitgevers zijn zoals Namco, Sega en Konami.Pwain schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 23:15:Je krijgt enkel punten van spellen die van Nintendo zelf zijn. Dus Red Steel hoort hier niet in thuis.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Verwijderd
Als ik de Wii ethernet adapter koop, kan ik de ethernet aansluiting dan rechtstreeks aansluiten op internet of moet dat via een router. Om geen router te hoeven gebruiken is het wel nodig dat ik ip-adres e.d. moet kunnen aanpassen, aangezien ik een vast ip-adres heb. Is dat een optie?
Ten tweede:
Als ik toch voor de WiFi USB Connector ga: werkt dit een beetje naar behoren? Blijft de internetverbinding voor mijn computer nog zo snel als voorheen of tapt de USB connector veel snelheid ervan af? En is het verder echt zo simpel als het klinkt? Gewoon inpluggen, software installeren en done?
Laatste vraagje:
Welke van de twee zouden jullie aanraden?
Dank!
Mmmm .... bij mij niet ('kan de pagina niet weergeven'). Misschien weer één of andere rariteit in die Experia Box.job schreef op zondag 17 december 2006 @ 12:35:
[...]
deze? http://wii.xin-evil.com/ccdb/
Die doet het prima.
- of je stopt de stekker er in -
Als het goed is kun je de wired verbinding helemaal naar eigen wens aanpassen(Gaat ook met wireless namelijk), maar ik zou aanraden om via een router te werken als je een kabel/ADSL-modem met maar 1 ethernetpoort hebt, omdat je anders continu kabels aan het wisselen bent tussen PC en Wii afhankelijk van welke je gebruikt.Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 12:43:
Even een vraagje over de verbindingsmogelijkheden zonder WiFi.
Als ik de Wii ethernet adapter koop, kan ik de ethernet aansluiting dan rechtstreeks aansluiten op internet of moet dat via een router. Om geen router te hoeven gebruiken is het wel nodig dat ik ip-adres e.d. moet kunnen aanpassen, aangezien ik een vast ip-adres heb. Is dat een optie?
Ten tweede:
Als ik toch voor de WiFi USB Connector ga: werkt dit een beetje naar behoren? Blijft de internetverbinding voor mijn computer nog zo snel als voorheen of tapt de USB connector veel snelheid ervan af? En is het verder echt zo simpel als het klinkt? Gewoon inpluggen, software installeren en done?
Laatste vraagje:
Dank!
Als je via de USB-connector werkt zal je PC aan moeten staan om online te kunnen, weet niet hoe handig dat is. De installatie is wel vrij eenvoudig en werkt direct.
In beide gevallen zal het hetzelfde effect op je verbinding hebben, en als je niet online aan het gamen bent is dit onmerkbaar. Bij gaming kan het zijn dat de snelheid lager wordt.
als ik het goed begrijp is de situatie als volgt:Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 12:43:
Even een vraagje over de verbindingsmogelijkheden zonder WiFi.
Ten tweede:
Laatste vraagje:
Dank!
1) je haalt de kabel uit je PC (die direct op het internet zit) en plugt die kabel in de WII (zodra die adapter er is).
2) je koopt een WIFI USB Connector voor je PC en sluit je WII aan via je pc.
qua snelheid zal het niet zo heel veel schelen met elkaar, natuurlijk is wel zo dat de internet verbinding trager word bij optie 2, maar dat is redelijk normaal (2 apparaten ipv 1 op een internet verbinding) tevens moet je PC aanstaan wil je WII verbinding kunnen krijgen.
bij optie 1 zit je (naast dat je de gegevens in moet vullen wat ik niet zeker weet of kan) er ook mee dat de PC niet op internet kan terwijl je wii op internet zit.
Kies wat je zelf het makkelijkst vind zou ik zeggen.
Ook hier geen connectie. Ook met een Experiabox trouwensVern schreef op zondag 17 december 2006 @ 13:07:
[...]
Mmmm .... bij mij niet ('kan de pagina niet weergeven'). Misschien weer één of andere rariteit in die Experia Box.
Daar gaat mijn theorie. Snel gefixt trouwens kan ik beginnen met het kloppen van codes sjeez wat een lijst.
[ Voor 12% gewijzigd door Chocovla op 17-12-2006 13:43 ]
"Better ask questions before you shoot"
Het is toch nog niet zo dat je spellen samen kunt doen ofzo?
ef vijfChocovla schreef op zondag 17 december 2006 @ 13:17:
[...]
Ook hier geen connectie. Ook met een Experiabox trouwens. The plot thickens.Net nu ik mijn plaza een beetje voller probeer te krijgen.
Je kunt echter wel al berichten en Miis uitwisselen, wat ook best geinig is.NiaX schreef op zondag 17 december 2006 @ 13:35:
wat is op dit moment het nut van die Wii code database?
Het is toch nog niet zo dat je spellen samen kunt doen ofzo?
Ik heb in alle enthousiasme een classic controller en RE:0 en RE4 gekocht in de verwachting dat dit samen zou werken. Helaas...
Denk het niet.Nacho_Man schreef op zondag 17 december 2006 @ 14:06:
Weet toevallig iemand of de classic controller ook voor de GC spellen bruikbaar zal worden in de toekomst?
Ik heb in alle enthousiasme een classic controller en RE:0 en RE4 gekocht in de verwachting dat dit samen zou werken. Helaas...

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
[ Voor 7% gewijzigd door danielkraak op 17-12-2006 14:16 ]
[ Voor 81% gewijzigd door Puc van S. op 17-12-2006 14:19 ]
Dit topic is gesloten.
Lees dit heel goed door voordat je hier post!