Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 73 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.926 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Manie Riets schreef op zondag 17 december 2006 @ 14:17:
Ik heb hier thuis adsl van xs4all, op het modem zitten 4 aansluitingen voor internet en daarvan wordenc benut voor 2 pc;s, kan ik de wii als de adapter er is dan aansluiten op de 3e ingang op het modem? Dus een kabel erbij voor de wii?
Als je een usb naar utp adapter voor de wii koopt wel.
Zie ook de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
job schreef op zondag 17 december 2006 @ 14:19:
[...]

Als je een usb naar utp adapter voor de wii koopt wel.
Zie ook de startpost.
Mooi, dan kan ik dus gewoon internetten en wiien tegelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoke schreef op zondag 17 december 2006 @ 13:13:
[...]

Als het goed is kun je de wired verbinding helemaal naar eigen wens aanpassen(Gaat ook met wireless namelijk), maar ik zou aanraden om via een router te werken als je een kabel/ADSL-modem met maar 1 ethernetpoort hebt, omdat je anders continu kabels aan het wisselen bent tussen PC en Wii afhankelijk van welke je gebruikt.

Als je via de USB-connector werkt zal je PC aan moeten staan om online te kunnen, weet niet hoe handig dat is. De installatie is wel vrij eenvoudig en werkt direct.

In beide gevallen zal het hetzelfde effect op je verbinding hebben, en als je niet online aan het gamen bent is dit onmerkbaar. Bij gaming kan het zijn dat de snelheid lager wordt.
Dank voor je antwoord en M1lamb3r ook.

Het is idd niet handig om constant kabels te lopen wisselen, maar de laatste keer dat ik een router had (een wireless Linksys WRT54GC) ging mijn 100Mbit verbinding niet sneller meet dan 500Kb/s en dat wil dus echt niet meer. Ben niet zo happig meer op routers dus....

Maar als het goed is moet die WiFi USB adapter van Nintendo dus niet voor eenzelfde effect zorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn gisteren in totaal 10½ uur gespeeld op de Wii samen met een vriend, CoD3 over de helft uitgespeeld(gaat eigenlijk te snel), beginnetje gemaakt aan Red Steel en héél veel geWiiSport. Vooral die variaties op alle sporten bij Training zijn echt heel vet.

Nog even mijn bescheiden mening over CoD3 en Red Steel:

CoD3: Besturing is de eerste missie heel erg wennen maar na een half uurtje is het echt een piece of cake, het richten gaat dan heel makkelijk en imo beter dan op de Xbox/X360 waar ik het ook op heb gespeeld. Graphics zijn verder niet echt super maar goed genoeg om je er niet aan te storen. Missies zijn ook lekker afwisselend en de maps zijn beter dan bij CoD2; veel meer uitgewerkt en plekjes om te schuilen. Enige échte nadeel vind ik dat het spel veel te snel gaat, na 3 uur zit ik al over de helft dus nog iets van 2-3 uur tot ik het uitgespeeld heb.

Red Steel: Besturing is net als CoD3 wennen maar het verschilt niet zoveel van elkaar. Het is echt leuk om met de Wiimote + Nuncuck zo alles te kunnen doen en dat ook nog eens heel nauwkeurig. Zwaardvechten is ook leuk maar wel wat te simpel. Graphics vind ik goed en de settings zijn ook leuk. Ik heb het nog niet zo lang gespeeld maar het spel ziet er veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 14:38:
[...]

Het is idd niet handig om constant kabels te lopen wisselen, maar de laatste keer dat ik een router had (een wireless Linksys WRT54GC) ging mijn 100Mbit verbinding niet sneller meet dan 500Kb/s en dat wil dus echt niet meer. Ben niet zo happig meer op routers dus....

Maar als het goed is moet die WiFi USB adapter van Nintendo dus niet voor eenzelfde effect zorgen?
Wat voor een modem heb je eigenlijk? Aangezien je 100 Mbit internet hebt (via glasvezel?) neem ik aan dat je een vrij moderne modem hebt (tenzij je fiber to the home hebt). De meeste moderne modems hebben ook een DHCP server aan boord, ook al hebben ze maar 1 ethernet poort. Je kan dan vervolgens een switch achter je modem gooien en dus met meerdere apparaten tegelijkertijd (wired) op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 14:15
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 14:38:
[...]

de normale huis/tuin/keuken routers kunnen geen 100mbit aan.
ik heb ook 100mbit(surfnet, dus geen modem ofzo) in mn studenten kamer, en daar deel ik alles via een switch. heb wel het geluk dat elk apparaat een eigen wan ip krijgt ;)

verder steek ik mn accespoint gewoon in de switch, dus geen last van snelheids verschillen. wat jij zou kunnen doen als je niet in deze situatie zit, is op een ouwe kleine pc linux draaien met een router pakket. dan haal je wel je 100mbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de eindfilmpjes van DOA 4 al leuk op de XBOX 360. Dit zou ook een leuk eindfilmpje kunnen zijn voor Zelda The Twilight Princess....

http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=27498

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Wii sport gaat me nu wel aardig af. Het bowlen echter nog niet echt.
Heeft er iemand wat tips voor goede effectballen. De handleiding is daar nogal beperkt in.
M'n pols draaien tijdens het werpen heeft weinig effect. M'n pols schuin houdens tijdens het werpen werkt eigenlijk net zo slecht. Iemand die het wel door heeft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Ik heb net RE4 gespeeld op de Wii en ik kom ook tot de conclusie dat de composietkabel van de Wii een scherper beeld lijkt te geven dan de RGB-kabel van de Gamecube. RE4 zag er op mijn TV een beetje onscherp uit op de Gamecube, maar op de Wii is het spel veel scherper.

Ik denk dat ik maar een third-party componentkabel ga halen terwijl ik op de officiële kabel wacht. Heeft iemand er toevallig al ergens één gezien?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteravond eindelijk even tijd gehad om COD3 uit te proberen :P. Mijn ouders zijn echt verslaafd aan het bowlen en dan vooral het "zoveel mogelijk pins omgooien"-trainingsspelletje :).

COD3:
In het begin is het wel even wennen met de besturing. Maar ik ben even naar het optie-menu gegaan en heb de sensitivity een stukkie naar beneden gezet (dat mis ik wel in red steel dat je de sensitivity niet direct aan kan passen, het moet perse met 3 instellingen).
De graphics vallen me zeker niet tegen. Ik had verwacht dat het call of duty 1 graphics zouden zijn, maar het ziet er erg goed uit (op composite dus kan nog beter).
De gameplay is zoals vanouds erg goed en je zit gelijk in de oorlog. Zelfs mijn ouders die erbij zaten te kijken :P. Erg leuk ook dat je echt een granaat kan gooien met je nunchuk, dat maakt het toch een stuk leuker. En het wisselen van wapens is ook heel simpel met de nunchuk: gewoon even naar rechts halen.
Het enige nadeel is dat het een tijdje duurt (1-2 sec) voordat de remote goed reageert wanneer je uit een scripted sequence komt. Maar daarna werkt het gewoon goed :).

Zelf had ik deze game waarschijnlijk niet gekocht, maar hij is wel leuk :).
job schreef op zondag 17 december 2006 @ 15:40:
Wii sport gaat me nu wel aardig af. Het bowlen echter nog niet echt.
Heeft er iemand wat tips voor goede effectballen. De handleiding is daar nogal beperkt in.
M'n pols draaien tijdens het werpen heeft weinig effect. M'n pols schuin houdens tijdens het werpen werkt eigenlijk net zo slecht. Iemand die het wel door heeft? :)
Niet te hard gooien, want als je de bal ver op de baan laat stuiteren krijgt hij te laat effect.
Als je veel effect wil geven dan kan je het beste bij het loslaten je hand voor je lichaam langshalen. Dat werkt het beste bij mij. Veel succes :).

[ Voor 22% gewijzigd door Jerry op 17-12-2006 15:50 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
Effect hangt voglens mij af van wanneer je B loslaat. Als je dit op het allerlaatste moment doet zit er geen effect aan de bal, doe je dit vroeg zit er meer effect aan. Elk spel in Wii sports wordt bepaald door timing.

IMO tenminste, geen idee of dit echt zo is :p

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

D3ft0n3 schreef op zondag 17 december 2006 @ 15:49:
Effect hangt voglens mij af van wanneer je B loslaat. Als je dit op het allerlaatste moment doet zit er geen effect aan de bal, doe je dit vroeg zit er meer effect aan. Elk spel in Wii sports wordt bepaald door timing.

IMO tenminste, geen idee of dit echt zo is :p
Bij tennis maakt het weldegelijk uit welke kant je op slaat! Je kan prachtige dingen doen naarmate je het meer onder de knie krijgt.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sharkzor schreef op zondag 17 december 2006 @ 15:08:
[...]

de normale huis/tuin/keuken routers kunnen geen 100mbit aan.
ik heb ook 100mbit(surfnet, dus geen modem ofzo) in mn studenten kamer, en daar deel ik alles via een switch. heb wel het geluk dat elk apparaat een eigen wan ip krijgt ;)

verder steek ik mn accespoint gewoon in de switch, dus geen last van snelheids verschillen. wat jij zou kunnen doen als je niet in deze situatie zit, is op een ouwe kleine pc linux draaien met een router pakket. dan haal je wel je 100mbit
Zit idd ook op surfnet, in een studentenflat. Alle kamers hebben gewoon een ethernetcontactdoos in de muur en daar plug ik de verbinding direct in.
Heb ip-adres, Gateway, DNS e.d allemaal gekregen toen ik deze kamer introk en als ik die gegevens niet goed invul ben ik de sjaak :)

En van dat linux gedoetje....dan koop ik toch liever zo'n WiFi dinges van Nintendo hoor. Veel minder gedoe en zal dus echt niet zo veel van de snelheid afsnoepen.

Nog een vraag trouwens: Werkt die software van nintendo wel op Windows Vista?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:33
Dephaezer schreef op zondag 17 december 2006 @ 11:19:
waar is de WII online te bestellen?Op de sites die in deze topic staan zijn alleen games te vinden....?
Als je even je DM aanzet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
Collaborator schreef op zondag 17 december 2006 @ 15:52:
[...]

Bij tennis maakt het weldegelijk uit welke kant je op slaat! Je kan prachtige dingen doen naarmate je het meer onder de knie krijgt.
Mwah ook bepaalt timing daar je slag. Als je met een forehand vroeg slaat gaat hij naar links, sla je laat dan zal hij naar rechts slaan. Daarom heet die training mode ook iets van 'timing your strike'. De manier waarop je slaat bepaalt hier wel het effect dat je geeft. maar de richting is timing afhankelijk.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Nou mensen hou maar op met zorgen maken, ik heb ook eindelijk mijn Wii en ben daarom zo lang weg geweest :+)

Heb nu:

- Wii
- Wii Sports
- Wii Play + Nunchuck
- Zelda
- COD3 (consoleshop bedankt)
- Classic controller
- RGB kabel (werd ik vandaag over gebeld)

Het verschil tussen composiet en RGB is bij mij moeilijk waarneembaar maar doordat bij de RGB mijn TV direct op het "Wii-kanaal" springt ben ik al blij.

Verder mijn impressie van de Wii. Ding rokt simpelweg. Ik vinde Wiimote erg relaxed werken zeker in combie met de nunchuck tijdens Zelda.
Zelda is trouwens ook fantastisch. Heb met net door de (gebruikelijk) saaie intro heen gespeeld en ik moet zeggen dat de sfeer werkelijk subliem is. Moet ook echt wel even kwijt dat ik de graphics gewoon goed vind. Waar ik wel benieuwd naar ben is of het er op de Cube net zo uit ziet, want volgens mij zit er duidelijk HDR lighting in de Wii versie en het lijkt me sterk dat de Cube dat ook kan.

Maarrrr....ik ga weer verder!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een goede week Wii+Red Steel+Wii Play;

Red Steel
; in het begin even wennen aan de besturing, als je daar aan gewend bent speelt het heerlijk. Richten gaat heel soepeltjes ook al merk ik dat ik meer de cursor over het scherm beweeg dan dat ik echt op het scherm richt. Vind alleen het zwaardvechten eigenlijk een onnodige toevoeging, vooral omdat het niet optimaal is uitgewerkt (niet real-time). Graphics lijken naarmate je verder komt in het spel steeds beter te worden, echter blijft er een rare witte gloed om de poppetjes heen te zitten, net alsof ze zijn "gesmooth" met photoshop om "mooier" in de omgeving te passen ofzo :? Zal wel voor een deel te maken hebben met het feit dat het een launchtitel is en men dus nog verre van het optimale uit de Wii weet te halen denk ik... Al met al dus een leuk spel als je een FPS wilt hebben op je Wii, ook door de leuke setting (maar dat is natuurlijk persoonlijk).

Wii Sports; precies wat ik er van verwachtte eigenlijk. Werkt heel leuk, eigenlijk geen één sport die ik er negatief tussenuit vind springen, ze hebben allemaal zo hun charme. Wat mij meevalt is dat ook leuk is om dit single player te spelen. Vooral de trainingen zijn leuk en de fitness-age test. Maar met z'n tweeën een 9-hole baan "lopen" en echt moeten swingen is natuurlijk ook een ervaring. Dit spreekt, zoals verwacht, ook "non-gamers" aan. De graphics zijn lekker eenvoudig gebleven, wat niet wil zeggen dat ze slecht zijn, en de toevoeging van de Mii's zorgt voor hilarische momenten (ouders in je team wanneer je honkbalt tegen een ander etc.). Fantastisch spel in multi-player, leuk spel in single-player. Doet z'n werk goed om mensen enthousiast te krijgen voor een Wii, al meerdere malen gehoord na/tijdens het spelen van Sports dat mensen ook een Wii wilde. Het beste "gratis" spel bij de launch van een console lijkt mij zo.

Wii Play; Sommige hele leuke spellen (o.a.duck hunt, pool) maar ook wat mindere (zonde van de slechte besturing bij airhockey). Ook dit spel schittert vooral in de multi-player mode en komt ook goed zijn doel na, het bekend maken met de Wii-mote. Zonder Wii-mote was dit spel zijn geld niet waard, maar voor dat tientje extra bij de losse Wii-mote zal ik 'm niet laten liggen als je een Wii aanschaft.

Wii; prachtig design, klein en stil. Wat kun je je nog meer wensen van de uiterlijke verschijningsvormen van een console?! Natuurlijk is het niet het grafische monster dat de 360 is en straks de PS3 zal worden, maar de innovatieve besturing neemt dit meer dan weg (o wat een cliche). Ik vind de graphics overigens helemaal niet slecht op mijn CRT-WS met de standaard kabel die wordt bijgeleverd (composiet?). Denk dat de 2e & 3e generatie spellen nog een tikkie mooier zullen zijn en dan zal dit m.i. wel degelijk mooier zijn dan de graphics van de sterkste "prev-gen" consoles (xbox). Mii's zijn echt een hele leuke toevoeging en iedereen heeft dan ook veel lol erin wanneer zij hun digitale "evenbeeld" maken wanneer ze op mijn Wii gaan. Na wat googlen had ik mijn Wii ook zo online (trafficport(??) 1 of 11 instellen op het accesspoint) en waren de updates snel gedownload & geinstalleerd. Helaas doen het weer- & nieuwskanaal het nog niet maar dit lijkt mij zeer leuk om te gebruiken. Het winkelkanaal was ik zo binnen, maar heb daar (nog) niets aangeschaft.

Na een goede week Wii is mijn conclusie dat Nintendo een superproduct in handen heeft dat inderdaad ook nog niet betreden doelgroepen zal kunnen overhalen tot gamen en wat de geroutineerde gamer ook kan aanspreken al was het alleen maar voor de multi-player fun naast je 360/PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Voor de liefhebbers : heb net in de stad nog een VC controller/nuncuck & wiimote zien liggen bij Toy Champ in Hilversum.

Zit zelf nog steeds te dubben of ik een Wii gaan aanschaffen... gelukkig zijn ze nu toch uitverkocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

want volgens mij zit er duidelijk HDR lighting in de Wii versie en het lijkt me sterk dat de Cube dat ook kan.
Alleen een soort van bloom, geen HDR. Zelda wii is in princiepe de GC versie op een wii disk + andere controlls dus lijkt mij dat de GC precies hetzelfde eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oathie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 22:42
MetroidPrime schreef op zondag 17 december 2006 @ 15:48:
Ik heb net RE4 gespeeld op de Wii en ik kom ook tot de conclusie dat de composietkabel van de Wii een scherper beeld lijkt te geven dan de RGB-kabel van de Gamecube. RE4 zag er op mijn TV een beetje onscherp uit op de Gamecube, maar op de Wii is het spel veel scherper.

Ik denk dat ik maar een third-party componentkabel ga halen terwijl ik op de officiële kabel wacht. Heeft iemand er toevallig al ergens één gezien?
Ik heb er een gezien in Almere maar ik kan me de prijs niet herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:12
Hier is me wii eindelijk ook binnen.

Mijn pakketje:
1x Wii
2x Wii-mote
2x nunchuk
1x Sports
1x Play
1x Zelda
1x Rayman Ravin Rabbids
1x Call Of Duty3
composiet kabel is nog niet verzonden bij play asia

De Wii zelf is een mooi apparaatje staat goed in contrast naast me zwarte 32"lcdtv :P Beeldkwaliteit verschilt best wel per spel. Zelda heb ik er nog niet in gehad wegens koopavond, personeelsfeest en koopzondag dat gaat vanavond eindelijk gebeuren (was bang dat ik anders helemaal geen slaap meer zou hebben :P)
Wii sports is wel leuk maar je moet wel ff oefenen om er de handiheid in te krijgen.
Wii play is minder leuk, sports is langer houdbaar. Maarja die extra wiimote was het wel waard.
call of duty niet gespeeld alleen gezien (broertje speelde) en vond de beeldkwaliteit idd niet echt overdonderdend eerder tegenvallen. heb geen xbox360 of ps3 maar de wii schiet hier, nu, nog echt tekort. Ik hoop dat dit dan ook te wijten is aan te makkelijke ports en omdat er niet echt de extra power van de wii tegenover de gamecube wordt gebruikt.
Rayman graphics zijn beter maar wel kartelig, verder Erug leuk spel waarin het alleen jammer is dat je eerst moet vrijspelen voordat je de minigames tegen elkaar kunt doen.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

harley schreef op zondag 17 december 2006 @ 18:06:
composiet kabel is nog niet verzonden bij play asia
nog een geluk dat er standaard een composietkabel zit bij de Wii dan :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 13:55
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 17:30:
[...]

Alleen een soort van bloom, geen HDR. Zelda wii is in princiepe de GC versie op een wii disk + andere controlls dus lijkt mij dat de GC precies hetzelfde eruit ziet.
Ik heb alleen de wii versie gezien dus kan geen ervaringen geven, maar het lijkt me dat als je een spel overzet naar een volledig compatiebel apparaat dat 3x(?)* zo snel is het nog al makkelijk is om wat truukjes zoals bloom, aa, af, spiegelingen toe te voegen. Zeker giezien het feit dat ze het spel een jaar uitgesteld hebben om het voor de wii te releasen en het dus eigenlijk al af was.

* ik weet het precieze getal niet, ik meen dat ik laats ergens iets in de richting van 3x gelezen heb.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:55

S2S

martijnve schreef op zondag 17 december 2006 @ 18:20:
[...]

Ik heb alleen de wii versie gezien dus kan geen ervaringen geven, maar het lijkt me dat als je een spel overzet naar een volledig compatiebel apparaat dat 3x(?)* zo snel is het nog al makkelijk is om wat truukjes zoals bloom, aa, af, spiegelingen toe te voegen. Zeker giezien het feit dat ze het spel een jaar uitgesteld hebben om het voor de wii te releasen en het dus eigenlijk al af was.

* ik weet het precieze getal niet, ik meen dat ik laats ergens iets in de richting van 3x gelezen heb.
Zelda NGC == Zelda Wii

Enige vershil dat ik kon vonden, Wii versie heeft bijna geen slowdown. Verder is er niets anders geen AA, HDR of wat dan ook.

Maar de game is prachtig.

[ Voor 5% gewijzigd door S2S op 17-12-2006 18:48 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Composiet VS Component screenshots

[ Voor 142% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2006 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 23:44:
Heeft iemand al virtual console controller in het wild gespot?
Wil morgen even wat points halen en zo een controller maar in tegenstelling tot de points heb ik nog nergens de controller gezien.
ik heb ze bij intertoys delfzijl zien liggen afgelopen vrijdag... niet gekocht, ik speel de VCgames wel met de cube controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii sports golf is trouwens om te :r

Die hele game is compleet randomheid. Die balletjes die zouden moeten aangeven hoesnel je moet slaan, klopt geen aars van. Wat nog erger is dat zelfs als je niet op die balletjes let er nogsteeds totaal geen logica achter zit. De eene keer heb je dik wind tegen en staan er 3 balletjes. Sla je 3 balletjes hard, ga je er alsnog dik overheen terwijl je vol wind tegen hebt. Heb je wind mee, sla je extra hard, kom je alsnog eerder neer dan de balletjes aangeven. Staat er geen wind en sla je wat word aangegeven kom je nooit neer waar word aangegeven maar altijd ervoor of erna.

Putten is ook zoiets waarvan ik 100% zeker ben dat het expres zo is geprogrammeerd dat het niet goed werkt. Zo gebeurt het bv enorm vaak dat je balletje net langs het randje rolt of er net voor stil komt te liggen. Het gebeurt zo vaak dat het geen toeval kan zijn. Wat het nog leuker maakt is dat de wiimote een gevoeligheid van 0,0 heeft bij het putten op 0,5 meter (wat dus vaak gebeurt). Het is echt maar mazzel hebben dat je langzaam slaat want ook hiet veranderd het steeds compleet hoe je moet slaan.

Als ik die makers nog eens tegen kom knuppel ik ze neer met een wiimote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Red SteelValt me niet heel erg tegen, graphics zijn matig, is leuk om te spelen. Alleen af en toe ben ik heel mijn mikpuntje kwijt, en blijft het beeld als een gek ronddraaien :(

Had vandaag naar verjaardag van een vriend mijn Wii meegenomen, echt iedereen vond hem heel erg leuk. Vooral Tennis gespeelt, boksen en honkbal lagen ook in de smaak :). Leukste was dat mijn vriend nu ook een Wii wilt hebben en ook nog andere mensen die er waren _/-\o_
Leukste quote was van een meisje die zei dat ze computerspelletjes normaal nooit leuk vind, maar de Wii wel wilt hebben :)

Good job Nintendo

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Vandaag een rondje Breda gemaakt uit verveling. Bij Mediamarkt en Toys 'r Us gekeken naar die demo-bak van de Wii en de presentatie is ronduit waardeloos. Er wordt een onscherpe video afgespeeld... Games wel volop verkrijgbaar, veel Zelda in de schappen iig.

Ook bij de Makro gekeken in het games-vak en daar hadden ze niet zo gek veel, wel bij de klantenservice een A4 met daarop excuses en een verhaaltje over een tekort bij de leverancier.

Kan trouwens niet wachten op een Wii-versie van Resident Evil... die game lijkt me helemaal geweldig met de besturing, helemaal na RE4.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 18:58:

Die hele game is compleet randomheid. Die balletjes die zouden moeten aangeven hoesnel je moet slaan, klopt geen aars van. Wat nog erger is dat zelfs als je niet op die balletjes let er nogsteeds totaal geen logica achter zit. De eene keer heb je dik wind tegen en staan er 3 balletjes. Sla je 3 balletjes hard, ga je er alsnog dik overheen terwijl je vol wind tegen hebt. Heb je wind mee, sla je extra hard, kom je alsnog eerder neer dan de balletjes aangeven. Staat er geen wind en sla je wat word aangegeven kom je nooit neer waar word aangegeven maar altijd ervoor of erna.

Putten is ook zoiets waarvan ik 100% zeker ben dat het expres zo is geprogrammeerd dat het niet goed werkt. Zo gebeurt het bv enorm vaak dat je balletje net langs het randje rolt of er net voor stil komt te liggen. Het gebeurt zo vaak dat het geen toeval kan zijn. Wat het nog leuker maakt is dat de wiimote een gevoeligheid van 0,0 heeft bij het putten op 0,5 meter (wat dus vaak gebeurt). Het is echt maar mazzel hebben dat je langzaam slaat want ook hiet veranderd het steeds compleet hoe je moet slaan.

Naja, Golf is nu helemaal makkelijk bij mij. Heb 1 keer op de Driving Range gestaan en dat viel echt tegen. Maar met de Wii is het in een poep en een scheet gedaan. Even testen met kracht, dan echt schieten en even putten. Heb met het putten nog maar één maal gemist.

Btw, weet iemand al waarom de disksleuf niet meer verlicht wordt nadat je de Wii aanzet en daarna een game gaat spelen?

[ Voor 3% gewijzigd door me_mrtn op 17-12-2006 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021

Ikzelf en een aantal anderen die ik heb laten spelen zeggen standaard 'ah golf, lijkt me niks' en vinden het uiteindelijk geweldig :D

Ik vind het juist een erg leuk spelletje om lekker relaxed te doen :)
Maar uiteraard wel multiplayer, want in je eentje zijn al die sports crap ;)

Wii's blauwe LED gaat aan als je een bericht hebt op je message board (via WiiConnect24)

[ Voor 4% gewijzigd door Xrenity op 17-12-2006 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

In de BN/de Stem (krant/dagblad) zit op Zaterdag soms (weet niet of het structureel is) een extra krantje "XS ifestyle". Staat dit weekend een 2!!!! pagina's groot stuk in over de Wii; een klein stukje:
De Wii is een allemansvriend, een Volvo-familiewagen, waar de Xbox 360 en de in maart verkrijgbare Playstation 3 veel meer in de categorie opgevoerde brommer vallen.
Commentaar mag je sturen naar Herman Stil van BN/De Stem :+

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Die hele game is compleet randomheid.
[knip]
ZZZZZZZZZZZZZZZZZoemer.
Wrong

niet waar.
Heb het toevallig vanmiddag een aantal uren zitten spelen met een vriend en het is zeker geen randomheid :p
Het is echt een kwestie van goed op de kaart kijken, goed op de wind letten en goed letten op hoe hard je slaat. En wat erg belangrijk is bij putten: Letten op hoogteverschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:29
Weet iemand waar zelda het goedkoopst is?
Media Markt?

Ik heb nog niet goedkoper dan 55 euro gezien!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb bij Wii Sports ook wel vaak gedacht dat er geen reet van klopt maar dat doet het juist wel.
Heb toevallig Golf nog niet gespeeld maar ik denk dat de speler degene is die niet goed 'functioneert' en niet de Wii ;).
Heb net weer een vriend over de vloer en die is ook helemaal enthousiast. Lijkt erop dat we Wii'ent het nieuwe jaar in zullen gaan.
Heb CoD3 nog steeds niet gespeeld. Moet ook mijn Wii code nog steeds opzoeken. Hoop wel dat de browser snel komt want ik denk dat browsen met de Wiimote op de bank erg chill gaat zijn. Maak me els EDTV owner wel zorgen om de leesbaarheid. Misschien toch maar een HDTV kopen voor de component ondersteuning ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
henkyyyyyyy schreef op zondag 17 december 2006 @ 19:16:
Media Markt?

www.chear.nl volgens mij een nieuwe site. Beperkt assormtiment maar strakke prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-02 22:53
Weet iemand misschien waarneer de 3e lading Wii's komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:38
De diskgleuf kan op dit moment officieel op 2 manieren aangaan.
De ene is via een e-mail die aankomt op de Wii als de Wii standby staat en gaat dan uit als je de Wii aanzet.
De andere manier is door een disk in de diskgleuf te stoppen, dan zal het licht even aangaan.
Hopelijk komt er een firmware update uit dat het wel kan, of anders dat je via een stukje software dat je kan kopen het aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackman
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Volgens mij worden er gewoon vanaf nu 2x per week Wii's geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Media Markt?

49.50 gcshop.nl + verzendkosten = 51.50 :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

RollieBollie schreef op zondag 17 december 2006 @ 19:20:
De diskgleuf kan op dit moment officieel op 2 manieren aangaan.
De ene is via een e-mail die aankomt op de Wii als de Wii standby staat en gaat dan uit als je de Wii aanzet.
De andere manier is door een disk in de diskgleuf te stoppen, dan zal het licht even aangaan.
Hopelijk komt er een firmware update uit dat het wel kan, of anders dat je via een stukje software dat je kan kopen het aanzet.
Hij ging bij mij ook aan op het moment dat dde Wii een Gamecube spel laadt (niet in de gleuf laden; maar in zijn geheugen gaat laden zegmaar); ik ga het voor de zekerheid nog even testen.

Edit: Getest; klopt hij gaat zelfs iets langer aan dan het uit standby halen van de Wii; dan is het zegmaar een flitsje; en bij het laden ven een GameCube-spel is het echt 1 of 2 seconde(n)

[ Voor 12% gewijzigd door Richard op 17-12-2006 19:29 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 23:20
Ik heb, ondanks alle posts hierboven, toch nog een paar vraagjes:
  • Ik kan met mijn Nintendo DS op internet door direct met mijn router te connecten. Als dat werkt, kan ik er dan vanuit gaan dat een Wii het hier ook zo moet doen?
  • Ik las iets over mp3's afspelen en foto's bekijken op de Wii. Is het mogelijk om deze data direct van een harde schijf (geshared) van een pc in het netwerk af te halen, of alleen van een schijf die aan de Wii hangt?
  • Ik las iets over naar de Wii mailen. Wat houdt dat in? Wat kun je daar mee?
  • Is er op dit moment een werkende browser voor de Wii? En is deze gratis? Of moet die gekocht worden? heb hier nogal wat tegenstrijdige berichten over gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:39
JozyDaPozy schreef op zondag 17 december 2006 @ 19:34:
Ik heb, ondanks alle posts hierboven, toch nog een paar vraagjes:
  • Ik kan met mijn Nintendo DS op internet door direct met mijn router te connecten. Als dat werkt, kan ik er dan vanuit gaan dat een Wii het hier ook zo moet doen?
  • Ik las iets over mp3's afspelen en foto's bekijken op de Wii. Is het mogelijk om deze data direct van een harde schijf (geshared) van een pc in het netwerk af te halen, of alleen van een schijf die aan de Wii hangt?
  • Ik las iets over naar de Wii mailen. Wat houdt dat in? Wat kun je daar mee?
  • Is er op dit moment een werkende browser voor de Wii? En is deze gratis? Of moet die gekocht worden? heb hier nogal wat tegenstrijdige berichten over gelezen.
1. volgens mij moet dat wel werken ja, hij ondersteunt gewoon standaard WLAN gedoe.
2. kan (voorlopig) alleen vanaf een SD kaart.
3. Gewoon? mailen? :P
4. Die browser die komt nog en die is in het begin gratis.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Heeft iemand al getest wat het voordeel is van snellere SD kaartjes?
Ik heb nl. een Hi-speed SD unit in mijn camera zitten en dat werkte met het fotokanaal lekker snel. Ik heb daarna Bomberman 93 naar een (non hispeed) SD kaart gekopieerd en dat werkte imo traag.
Voor de mensen met een 4 Gb SD, mijn (lege) 2 Gb SD had 12916 (oid) blokken vrij. 4 Gb zou dus het dubbele moeten hebben.

Ook zit ik te wachten op Super Probotector. Voor dat spel ben ik vroeger naar huis gereden in tussenuren. Man wat rokte die game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:49
Media Markt?

MM Maastricht 44 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op zondag 17 december 2006 @ 19:40:
Ook zit ik te wachten op Super Probotector. Voor dat spel ben ik vroeger naar huis gereden in tussenuren. Man wat rokte die game!
Was 'Super Contra' niet te geweldadig voor Europa en hebben ze er toen robotjes van gemaakt? Net zoals Teenage Mutant Ninja Turtles, heette hier ook toch anders?

Te triest voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Oke thnx allen!

44 euro is wel te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Die hele game is compleet randomheid.
fout, fout, fout. Ik haal zeer vaak het minimum aantal slagen probleemloos.
De "bolletjes" waarover jij spreekt geven inderdaad aan waar de bal zal landen. Hoeveel keer hij daarna nog stuitert en hoe ver hij stuitert moet je ook in achting nemen natuurlijk.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog enig idee of ik ergens een Wii kan bestellen of kopen die ik nog voor eind van de volgende week binnen heb, vandaag namelijk in de MM geweest maar daar kregen ze de 3e lading nog niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op zondag 17 december 2006 @ 19:53:
[...]

fout, fout, fout. Ik haal zeer vaak het minimum aantal slagen probleemloos.
De "bolletjes" waarover jij spreekt geven inderdaad aan waar de bal zal landen. Hoeveel keer hij daarna nog stuitert en hoe ver hij stuitert moet je ook in achting nemen natuurlijk.
nou, hij heeft wel een punt wat betreft de windrichting, dit lijkt geen enkel effect te hebben, tenzij het 20 m/s is, althans dat vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
Ik kwam dit filmpje net tegen.. http://www.kotaku.com/gam...ging-drum-demo-174868.php.
Volgens mij is dit een techdemo, maar is er iets bekend of zoiets ook als game uitgebracht wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
henkyyyyyyy schreef op zondag 17 december 2006 @ 19:48:
[...]

Oke thnx allen!

44 euro is wel te doen!
Zelda is het volle pond echt wel waar hoor. Die game gaat me nog beroven van mijn sociaalheid. :+
Bartolomew85 schreef op zondag 17 december 2006 @ 20:13:
Ik kwam dit filmpje net tegen.. http://www.kotaku.com/gam...ging-drum-demo-174868.php.
Volgens mij is dit een techdemo, maar is er iets bekend of zoiets ook als game uitgebracht wordt?
Dat is WiiMusic, maar sinds de E3 is het daarom heen nogal stil.

[ Voor 41% gewijzigd door me_mrtn op 17-12-2006 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, ik heb inmiddels ook een WII !, na eerst even gespeeld te hebben heb ik geprobeerd mijn WLAN in te stellen. Dit werkt echter niet. Ik krijg een Errorcode 52130. Als ik daarop google kom ik veelal dezelfde tips tegen. Mijn WII vind wel netjes de SSID. Ik heb een WEP64 key ingesteld op de router en de WII, maar dan krijg ik de befaamde 52130 code :'(

Ik heb de volgende dingen al geprobeerd:

- Accesspoint dichter bij de WII gezet(staat er naast nu)
- Channel op 1
- Channel op 11
- IP adres en DNS server statisch instellen op de WII

Wat kan ik verder nog proberen?

Edit: Mn router is een (ouwe) Benq AWL500, ondersteund alleen 11MBIT, is dat misschien het probleem?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2006 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
me_mrtn schreef op zondag 17 december 2006 @ 20:14:

[...]

die lijkt me nog wel cool. Hopelijk komt die nog wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
Als ik zoek op WiiMusic kom ik inderdaad alleen berichten tegen van de afgelopen E3. De wikipagina meldt dat EBGames WiiMusic heeft staan voor oktober 2007.

Jammer, ik hoop dat hier snel meer informatie van komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 19:53:
Heeft iemand nog enig idee of ik ergens een Wii kan bestellen of kopen die ik nog voor eind van de volgende week binnen heb, vandaag namelijk in de MM geweest maar daar kregen ze de 3e lading nog niet..
Saturn in Kleve. Dat is net over de grens in Duitsland. Ik alle winkels in Lelystad langs en ze hadden en hebben hier echt niks, alleen wat WII Points en wat games. Kom ik van het weekend in Kleve en ga ik naar de Saturn (de duitse MM), struikel ik bijna over een hele pallet van die dingen. Meteen maar een meegenomen, het is gewoon de EU versie, alleen 1 duitse sticker en WII Sports boekje is in het duits, maar dat kan de pret niet drukken. Wat een machine!! Ik ben er blij mee :9 :*) _/-\o_ :P :9~ O+ :)

Nu nog zoeen component kabel, die krengen zie ik alleen op ebay |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2006 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:32
Heeft er iemand al ervaring met de multiplayer van red steel? Twijfel tussen deze game en rayman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:27

Vern

technoob

Mmmmm ..... heb totaal nog maar 5 uurtjes met de Wii gespeeld en het is over.

Remote werkt niet meer, geen cursor te zien. Als ik een knop indruk gaan alle vier de blauwe ledjes knipperen. Opnieuw synchroniseren (vast en tijdelijk) helpt nix, nieuwe batterijen ook niet. Stroom van de console gehaald, geen resultaat. Morgen maar een nieuwe remote halen (er moet toch nog een tweede komen) en hopen dat het daar aan ligt.

Iemand hetzelfde meegemaakt ?

:( :X

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:53
Aaargh, hoe frustrerend. Heb ik eindelijk mijn ouders zover gekregen dat ik er uberhaupt een mag kopen, zijn mijn reserveringen niet meer geldig. Ik zou hem eigenlijk het liefst eind deze week, of begin volgende week willen hebben. Hoe maak ik er grootste kans om aan een Wii te komen? (geen marktplaats o.i.d.) Hoe is het gesteld met de voorraden en nieuwe leveringen in Duitsland, iemand die dat weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:25
Vern schreef op zondag 17 december 2006 @ 21:25:
Mmmmm ..... heb totaal nog maar 5 uurtjes met de Wii gespeeld en het is over.

Remote werkt niet meer, geen cursor te zien. Als ik een knop indruk gaan alle vier de blauwe ledjes knipperen. Opnieuw synchroniseren (vast en tijdelijk) helpt nix, nieuwe batterijen ook niet. Stroom van de console gehaald, geen resultaat. Morgen maar een nieuwe remote halen (er moet toch nog een tweede komen) en hopen dat het daar aan ligt.

Iemand hetzelfde meegemaakt ?

:( :X
Ik heb ook zoiets gehad ja.. Heb stroom van console gehaald en opnieuw aangezet. Paar keer gesync'd.. en hij deed t weer. Blijven proberen zou ik zeggen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:32
Geen nieuwe remote gebeurt gewoon eens blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:39
Gabliboeba schreef op zondag 17 december 2006 @ 21:27:
Aaargh, hoe frustrerend. Heb ik eindelijk mijn ouders zover gekregen dat ik er uberhaupt een mag kopen, zijn mijn reserveringen niet meer geldig. Ik zou hem eigenlijk het liefst eind deze week, of begin volgende week willen hebben. Hoe maak ik er grootste kans om aan een Wii te komen? (geen marktplaats o.i.d.) Hoe is het gesteld met de voorraden en nieuwe leveringen in Duitsland, iemand die dat weet?
hoezo zijn je reserveringen niet meer geldig dan? Wat is dan het nut van reserveren als ze geldigheidsdatum hebben? Of hadden ze je eerder al opgebeld en heb je toen nee gezegd?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

Ik heb een Wii die met internet communiceerd met een Nintendo Wi-Fi USB connector.
Dit werkt prima. Maar zodra me Wii uitstaat en me PC aan dan krijg ik om de 10 sec deze Balloon Tip Afbeeldingslocatie: http://img237.imageshack.us/img237/3585/nintendousbwifisg8.jpg
Dit is nou niet echt praktisch als je continue gestoord wordt als je in Windows zit te werken.
Uiteraard is me Wii een GRANTED user op de Connector... Iemand ook last van ? en evt. oplossing om deze Balloon te voorkomen ?

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 11:02

Desperado112

Mokum

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 19:47:
[...]

Was 'Super Contra' niet te geweldadig voor Europa en hebben ze er toen robotjes van gemaakt? Net zoals Teenage Mutant Ninja Turtles, heette hier ook toch anders?

Te triest voor woorden.
volgens mij is er niks aan veranderd hoor!

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiaX schreef op zondag 17 december 2006 @ 19:15:
[...]

ZZZZZZZZZZZZZZZZZoemer.
Wrong

niet waar.
Heb het toevallig vanmiddag een aantal uren zitten spelen met een vriend en het is zeker geen randomheid :p
Het is echt een kwestie van goed op de kaart kijken, goed op de wind letten en goed letten op hoe hard je slaat. En wat erg belangrijk is bij putten: Letten op hoogteverschillen.
Doe ik, oefen al 3 dagen maar achter de kracht en wind zit bij mij echt geen logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glashio schreef op zondag 17 december 2006 @ 21:49:
Ik heb een Wii die met internet communiceerd met een Nintendo Wi-Fi USB connector.
Dit werkt prima. Maar zodra me Wii uitstaat en me PC aan dan krijg ik om de 10 sec deze Balloon Tip [afbeelding]
Dit is nou niet echt praktisch als je continue gestoord wordt als je in Windows zit te werken.
Uiteraard is me Wii een GRANTED user op de Connector... Iemand ook last van ? en evt. oplossing om deze Balloon te voorkomen ?
misschien beetje simpel gedacht maar uh...usb wifi stick eruit halen? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 11:45:
wie voor de kerst nog een witte Wii wil... ben net gebeld door BS en kan em ophalen.. ik heb er echter al 1.. dus wie em op mijn naam op wil halen, het is in Emmen.

laat maar horen als je interese hebt.
Toch nogmaals even een bedankje voor jouw DM. Ben diezelfde dag nog naar Emmen geweest. Heb een Wii gekocht bij Musicshop en paar meter om de hoek Zelda, Wii Play, Red Steel, Monkey Ball
gekocht bij Play it.

We hebben ons erg vermaakt met de minigames van monkey ball, vooral Spaceshuttle landing. Bij Wii Play is Loser hockey en Tank battle echt het vetst. Target practise ook erg leuk. Red Steel moet ik nog wat meer tijd in steken en tjah Zelda ... _/-\o_ :9~

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 21:50:
[...]

Doe ik, oefen al 3 dagen maar achter de kracht en wind zit bij mij echt geen logica.
Dan doe je het toch echt fout ;). Als je goed let op alle factoren die de bal kunnen beinvloeden kun je een eind komen. Het hangt af van de ondergrond, wind, hoogteverschil, club etc. Daarnaast is de beweging heel belangrijk, vooral bij het putten moet je een lange langzame beweging maken, net alsof je echt aan het putten of bijv. aan het minigolven bent. Dan lukt het prima om de bal, ook als die dichtbij ligt, te putten.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seamus21 schreef op zondag 17 december 2006 @ 22:08:
[...]

We hebben ons erg vermaakt met de minigames van monkey ball, vooral Spaceshuttle landing. Bij Wii Play is Loser hockey en Tank battle echt het vetst. Target practise ook erg leuk. Red Steel moet ik nog wat meer tijd in steken en tjah Zelda ... _/-\o_ :9~
is dat een typo of zo bedoeld? ik vind em zo wel passend namelijk haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 20:29:

Edit: Mn router is een (ouwe) Benq AWL500, ondersteund alleen 11MBIT, is dat misschien het probleem?
Die 11mbit is het probleem niet.
Probeer eerst eens een factory default van je router. router op kanaal 11.
Dan probeer je online te komen zonder beveiliging (wep/wpa dus uit). Zo snel mogelijk je wii updaten.
(geloof dat je dat tweemaal moet doen). En dan kan je pas aan de slag met wep en wpa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 22:26:
[...]

is dat een typo of zo bedoeld? ik vind em zo wel passend namelijk haha :D
ja ik lag dus ook helemaal dubbel toen ik dat las :P :+

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 20:27

Zym0tiC

^_^

henkyyyyyyy schreef op zondag 17 december 2006 @ 19:48:
[...]

Oke thnx allen!

44 euro is wel te doen!
52 euro kost ie bij de Dynabite met kortingspas, die je gratis kunt laten aanmaken. Ook handig voor andere games dus :)
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 20:29:
Woei, ik heb inmiddels ook een WII !, na eerst even gespeeld te hebben heb ik geprobeerd mijn WLAN in te stellen. Dit werkt echter niet. Ik krijg een Errorcode 52130. Als ik daarop google kom ik veelal dezelfde tips tegen. Mijn WII vind wel netjes de SSID. Ik heb een WEP64 key ingesteld op de router en de WII, maar dan krijg ik de befaamde 52130 code :'(

Ik heb de volgende dingen al geprobeerd:

- Accesspoint dichter bij de WII gezet(staat er naast nu)
- Channel op 1
- Channel op 11
- IP adres en DNS server statisch instellen op de WII

Toevallig niet aanstaan dat alleen bepaalde mac adressen mogen connecten?

[ Voor 59% gewijzigd door Zym0tiC op 17-12-2006 23:52 ]

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
[img]grr d6et t niet[/img]
:+

Mijne is nog heel hoor ;)

[ Voor 36% gewijzigd door itsme op 18-12-2006 09:34 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

^^ Plaatje doet het niet ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb heel even die wii aan gehad want het is een kerst kado maar ik wou ff testen

zelda is super wii sport ook

maar over rayman heb ik een vraag
hoe speel je dit spel multiplayer want ik kon nergens die optie vinden toen ik het snel teste
leuker als ik het nu weet dan dat ik met kerst alles uitzoeken moet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb Wii sports nog niet single player gedaan. Maar is het mogelijk om dingen vrij te spelen? Wat ik namelijk erg jammer vind is dat je niet langere partijen kunt tennissen of zo. Ben verder alleen maar beter aan het worden bij bowlen, bij tennis staat mijn skill nog stijf op 0...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op maandag 18 december 2006 @ 00:17:
Ik heb Wii sports nog niet single player gedaan. Maar is het mogelijk om dingen vrij te spelen? Wat ik namelijk erg jammer vind is dat je niet langere partijen kunt tennissen of zo. Ben verder alleen maar beter aan het worden bij bowlen, bij tennis staat mijn skill nog stijf op 0...
tennis kan zeer goed alleen
dan ben je bijde speler bij het net en bij de baselijn
potjes zijn best of 1 3 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:25
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 00:21:
[...]

tennis kan zeer goed alleen
dan ben je bijde speler bij het net en bij de baselijn
potjes zijn best of 1 3 5
Je kan kiezen welke van die twee spelers je dan bent.. Als je wilt, kan je ze ook alle vier zijn.. Of helemaal geen.. dan gaat de computer tennissen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 23:24
ik wil graag op internet met me WII maar utp kabel kan er niet zo maar in, en wifi heb ik het niet zo mee. Wat zal ik nu als beste doen?

[ Voor 12% gewijzigd door NightForce op 18-12-2006 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

NightForce schreef op maandag 18 december 2006 @ 01:31:
ik wil graag op internet met me WII maar utp kabel kan er niet zo maar in, en wifi heb ik het niet zo mee. Wat zal ik nu als beste doen?
USB-Lan adapter voor op je Wii kopen :/

Dat type schijnt het te doen volgens velen, of je moet wachten tot eind januari volgend jaar op de officiele Nintendo adapter.

[ Voor 14% gewijzigd door C0nscious op 18-12-2006 01:34 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Laatst online: 09:53
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 17:30:
[...]

ik heb zelda bij een vriend op de wii gespeeld en mijn broer heeft hem op de cube(heb hem hier ook voor de wii liggen, ben alleen nog wii loos). De grafics zijn gewoon precies hetzelfde. De wii kan dus nog wat beters uitpoepen dan zelda, maar laat wel weer zien dat sfeer, style en goede animatie belangrijker zijn dan detail bij grafics.

Is trouwens wel grappig dat de map gespiegeld is bij zelda op de gamecube tenopzichte van de wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah staat er in het menu dat je met gamecube controllers VC games kan spelen is dat dankzij de button mapping zo goed als onmogelijk (het kan makkelijk maar dan moeten ze niet de vervelendste combinatie eruit pakken) :(. Voor mij is het bijna onmogelijk om donkey kong country te spelen omdat je met de cube controller de bovenste zwarte en de b knop de 2 belangrijkste knoppen zijn, b is attack en als je hem inhoud snel rennen, en b is springen. Wat dus betekend dat je je duim vertikaal ondersteboven op de cube controller moet houden als je snel wilt rennen en springen. En zover ik kan zien kan je niks aan de button mapping veranderen. beetje jammer dat als er staat dat het kan, dat het eigenlijk onmogelijk is om er fijn mee te spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
Chocovla schreef op zondag 17 december 2006 @ 13:17:
[...]

Ook hier geen connectie. Ook met een Experiabox trouwens >:) . The plot thickens.Net nu ik mijn plaza een beetje voller probeer te krijgen.

Daar gaat mijn theorie. Snel gefixt trouwens kan ik beginnen met het kloppen van codes sjeez wat een lijst.
pagina werkt hier gewoon hoor... (ism experia box)

die prijs van 44 euri voor Zelda is dat bij alle MM'en? in Heerlen was de game uitverkocht trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb nu al 2 Wii codes geprobeerd (Boely & Hoedje) en beide werken niet. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
En Captain N, wat is jouw code want ik wil wel een JPN Wii in mijn lijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Deddiekoel schreef op maandag 18 december 2006 @ 08:16:
Ik heb nu al 2 Wii codes geprobeerd (Boely & Hoedje) en beide werken niet. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Dat die van Boely niet werkt, komt omdat er ooit een bug inzat, waardoor je code fout werd overgenomen, en Boely heeft daarna z'n code niet meer gewijzigd (evenals Chester ) :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Is er eigenlijk iets bekend over een RTS op de Wii? Komen die zo ja, welke en wanneer. Lijkt mij namelijk ideaal met de Wiimote. Maarja, dat leek mij ook het geval voor de DS en daar is tot op heden ook geen RTS voor uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
fuzzyeyebrows1 schreef op maandag 18 december 2006 @ 08:44:
Is er eigenlijk iets bekend over een RTS op de Wii? Komen die zo ja, welke en wanneer. Lijkt mij namelijk ideaal met de Wiimote. Maarja, dat leek mij ook het geval voor de DS en daar is tot op heden ook geen RTS voor uitgebracht.
ja zat ik laatst ook al aan te denken dat de Wii daar volgens mij best geschikt voor is. Iig het meest geschikt van alle consoles.
Maar volgens mij is er nog niks over bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
patrieckske schreef op maandag 18 december 2006 @ 07:18:
[...]
die prijs van 44 euri voor Zelda is dat bij alle MM'en? in Heerlen was de game uitverkocht trouwens...
Niet perse, elke MM mag zn eigen prijzen bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:31
glashio schreef op zondag 17 december 2006 @ 21:49:
Dit werkt prima. Maar zodra me Wii uitstaat en me PC aan dan krijg ik om de 10 sec deze Balloon Tip [afbeelding]
Het punt is hier dat je Wii NIET (helemaal) uitstaat, maar in standby mode nog verbonden is met het Internet en pollt voor mogelijke updates. Nou heb ik zelf helaas nog steeds geen Wii (snik :'( ) maar wat ik begrepen heb is dat je Wii in standby mode een orandje lampje heeft, en als je hem echt uitzet hij een rood lampje heeft (?). En dat hij in die laatste mode dus NIET gebruik maakt van Connect24. Dan zou je die ballonnetjes dus ook niet moeten hebben in je Windows PC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 00:15:
maar over rayman heb ik een vraag
hoe speel je dit spel multiplayer want ik kon nergens die optie vinden toen ik het snel teste
leuker als ik het nu weet dan dat ik met kerst alles uitzoeken moet :P
Je moet de games eerst unlocken, door de singleplayer te spelen.
Deddiekoel schreef op maandag 18 december 2006 @ 08:16:
Bedoel je dat ze het helemaal niet doen, of dat ze grijs blijven. Ik moet namelijk jou ook nog toevoegen, anders gaat het niet werken. Maar zet anders even je DM functie (onder myreact/voorkeuren/privacy) aan, dan kunnen we het ff bespreken.
fuzzyeyebrows1 schreef op maandag 18 december 2006 @ 08:44:
Battalion Wars 2 is een soort van RTS. Het heeft verschillende online mogelijkheden, en gezien de voorganger op de cube moet dit wel een topper gaan worden! Meer info: http://wiiportal.nintendo-europe.com/2094.html.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 03:04:
bah staat er in het menu dat je met gamecube controllers VC games kan spelen is dat dankzij de button mapping zo goed als onmogelijk (het kan makkelijk maar dan moeten ze niet de vervelendste combinatie eruit pakken) :(. Voor mij is het bijna onmogelijk om donkey kong country te spelen omdat je met de cube controller de bovenste zwarte en de b knop de 2 belangrijkste knoppen zijn, b is attack en als je hem inhoud snel rennen, en b is springen. Wat dus betekend dat je je duim vertikaal ondersteboven op de cube controller moet houden als je snel wilt rennen en springen. En zover ik kan zien kan je niks aan de button mapping veranderen. beetje jammer dat als er staat dat het kan, dat het eigenlijk onmogelijk is om er fijn mee te spelen :/
Dit is dan ook de reden dat Nintendo de Classic Controller heeft uitgebracht. De Gamecube controller voldoet gewoon niet voor de meeste SNES spellen vanwege de afwijkende button-layout.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
je kan nu nieuwe polsbandjes bestellen bij nintendo

Misschien een ideetje voor de TS??????????

[ Voor 19% gewijzigd door 4ourty2 op 18-12-2006 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
[...]

Zelda is het volle pond echt wel waar hoor. Die game gaat me nog beroven van mijn sociaalheid. :+
Ja dat zal best. :+

Maar na 800 euro te hebben uitgegeven in 2 maanden aan games en bijbehorende consoles, zijn alle kortingen meegenomen :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het jammer dat iedereen zo hard roept dat de Wii dezelfde graphics heeft als de GameCube. Dat zijn dan blijkbaar mensen die zelf geen Wii en GameCube hebben want het ziet er echt veel mooier uit.

De GameCube had al erg sterke graphics (zie bijvoorbeeld de Prince of Persia serie die er perfect uit zag) maar als ik nu kijk naar de graphics in Zelda dan is het nog veel mooier, meer lighting, meer grafische effecten, meer polygonen echt alles is gewoon meer en beter.

Ja als je je oude 15" CRT TV pakt en daar via een composite kabel naar kijkt dan is het inderdaad niet veel beter, maar dat heeft niets met de Wii te maken natuurlijk.
Mensen zeggen ook dat Wii sports grafisch niet sterk is, alleen omdat het er redelijk simpel uit ziet.

Je moet eens de Wii aansluiten op een HDTV via component kabels, je kan bij Wii sports de grassprietjes in de verte tellen.

Natuurlijk is het allemaal niet zo over-the-top als de XBox360 en de PS3, maar om nou te roepen dat het gelijk is aan de GameCube is ook weer zoiets...

Ohwjah en mensen die denken dat je de wii-mote makkelijk door het scherm gooit zijn ook raar. Als je aan het mikken bent op het scherm ben je er niet mee aan het zwaaien en als je aan het zwaaien bent mik je em niet op het scherm natuurlijk. |:(

Hoe mensen dat voor elkaar krijgen om het door het scherm heen te gooien weet ik ook niet...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
Ik heb afgelopen vrijdag ook eens de Wii kunnen testen.
Een vriend had hem gekocht.

De console ziet van dichtbij een beetje cheap plastic uit, en de silveren voet is lelijk.
Waarom hebben ze dat ding ook niet gewoon wit gemaakt.

Als je de Wii vasthebt dan merk je dat hij een stuk degelijker is als dat hij er uit ziet.
Het ding heeft overal klepjes en openingen, dus op zich een hele ondekkingsreis.

De controllers werken bovenverwachting goed, en Wii Sports is dan zeer leuk om te spelen.
Zelda is zoals altijd leuk, maar we konden geen verschil vinden met de Gamecube versie.

Maar onze conclusie is toch wel dat de Wii een leuke console is om in gezelschap te spelen, maar dat het voor singleplayer zich nog niet loont om een Wii te kopen. Zeker als je al een GC hebt.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:50
tnks, gelijk maar ff 2 besteld voor mij wii-motes :)
hebben jullie ook het gevoel alsof je in een spoiler zit te typen bij dat formulier :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Mensen die zeggen dat de cube en de wii graphics gelijk zijn hebben het over Zelda.
De graphics van Zelda zijn op de wii en de cube helemaal gelijk tenzij je op de wii component kabels gebruikt dan heb 480p ondersteuning wat de cube versie niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:27

aapelite

Do the kirby!

Ik heb sinds afgelopen weekend ook een Wii, bevalt prima zoals bij vrijwel iedereen geloof ik :) Ik vind het ook ideaal dat klepjes bovenop weg kunnen. Ik heb mijn wavebird ontvangers (2x) erin gestopt + 1 memcard en die klepjes hingen er dan toch maar bij. Welvind ik het jammer dat de ongebruikte connectoren nu vatbaar zijn voor stof. Het is jammer dat ze niet een soort dummy opvulling hebben of die klepjes opgesplitst hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Potdomme die component kabels komen maar niet :<
Iemand al een oplossing gevonden om m toch nog snel in huis te krijgen? (Snelle levering vanuit US/Japan site ofzo) ik wil die kabel, zelda is nu gewoon zo om te huilen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Ebay :) Hot Item Shop oid..
Vorige week besteld en de dag erna is hij verstuurd. Hopelijk krijg ik hem deze week binnen..
edit: Component Cable that is..

[ Voor 11% gewijzigd door m0nk op 18-12-2006 10:17 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!