Ik heb tijdelijk maar een rgb kabel gekocht; ik ga echt geen zelda spelen over een composiet kabel...
Ik zie weinig verschil tussen composiet en RGB. Misschien dat mijn TV gewoon geen RGB ondersteund, vind het er toch erg goed uitzien en kan ook alle teksten goed lezen. Dat is namelijk iets waar ik me bij het toekomstig internetten een beetje zorgen over maak.
Heb 2 seconden COD geprobeerd (moest meteen weer uit omdat er weer Wii Sports in moest) maar daar moet ik even goed naar kijken. Sowieso was het geluid klote afgesteld. Graphics vond ik wisselen tussen verbazingwekkend goed en slecht. Vanavond poging 2.
Heb 2 seconden COD geprobeerd (moest meteen weer uit omdat er weer Wii Sports in moest) maar daar moet ik even goed naar kijken. Sowieso was het geluid klote afgesteld. Graphics vond ik wisselen tussen verbazingwekkend goed en slecht. Vanavond poging 2.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Rechter muisknop op taakbalk > eigenschappen > naast 'niet actieve pictogrammen opruimen' oid klikken op aanpassen, en dan bij de WiFi USB Connector nooit laten zien selecterenglashio schreef op zondag 17 december 2006 @ 21:49:
Ik heb een Wii die met internet communiceerd met een Nintendo Wi-Fi USB connector.
Dit werkt prima. Maar zodra me Wii uitstaat en me PC aan dan krijg ik om de 10 sec deze Balloon Tip [afbeelding]
Dit is nou niet echt praktisch als je continue gestoord wordt als je in Windows zit te werken.
Uiteraard is me Wii een GRANTED user op de Connector... Iemand ook last van ? en evt. oplossing om deze Balloon te voorkomen ?
Hier ziet Zelda er overigens prima uit met composite, imo
[ Voor 3% gewijzigd door Xrenity op 18-12-2006 10:26 ]
RGB kabels zijn net zo moeilijk te krijgen atm, althans ik heb er nog nergens een zien liggen. Anders was dat voor mij een tijdelijke oplossing geweest.. Heb nu CoD3 en Zelda in de kast liggen omdat ik het verdom om deze over een composiet kabel te spelen..TdV schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:21:
Ik heb tijdelijk maar een rgb kabel gekocht; ik ga echt geen zelda spelen over een composiet kabel...
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Same here.... Ik zit er over te denken om deze te kopen:m0nk schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:26:
[...]
RGB kabels zijn net zo moeilijk te krijgen atm, althans ik heb er nog nergens een zien liggen. Anders was dat voor mij een tijdelijke oplossing geweest.. Heb nu CoD3 en Zelda in de kast liggen omdat ik het verdom om deze over een composiet kabel te spelen..
http://cgi.ebay.nl/Offici...62054QQrdZ1QQcmdZViewItem
Zucht.... alleen de pest is dat je moet betalen met PayPal
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 10:39 ]
Naja leen ff de cc van je ouders.. Het is voor een goed doel
- MetroidPrime
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 11-09 09:54
Turn it up loud, captain!
TopicstarterZelda is ook op de Gamecube uitgebracht en daar ziet het spel er exact hetzelfde uit als op de Wii. Op de Gamecube schijnt alleen de framerate lager te zijn. Zelda laat juist zien wat de Gamecube allemaal nog kan.Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 09:58:
Ik vind het jammer dat iedereen zo hard roept dat de Wii dezelfde graphics heeft als de GameCube. Dat zijn dan blijkbaar mensen die zelf geen Wii en GameCube hebben want het ziet er echt veel mooier uit.
De GameCube had al erg sterke graphics (zie bijvoorbeeld de Prince of Persia serie die er perfect uit zag) maar als ik nu kijk naar de graphics in Zelda dan is het nog veel mooier, meer lighting, meer grafische effecten, meer polygonen echt alles is gewoon meer en beter.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ze zijn meer dan 50 euro met verzendkosten erbijVerwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:38:
[...]
Same here.... Ik zit er over te denken om deze te kopen:
http://cgi.ebay.nl/Offici...62054QQrdZ1QQcmdZViewItem
Zucht.... alleen de pest is dat je moet betalen met PayPal

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Zijn de kabels niet uitwisselbaar ? Ik was toentertijd de kabel kwijt van mijn SNES zodat ik de kabel van de cube tijdelijk gebruikt heb wat zonder problemen werkte. Tenslotte hebben ze dezelfde stekker aansluiting.m0nk schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:26:
[...]
RGB kabels zijn net zo moeilijk te krijgen atm, althans ik heb er nog nergens een zien liggen. Anders was dat voor mij een tijdelijke oplossing geweest.. Heb nu CoD3 en Zelda in de kast liggen omdat ik het verdom om deze over een composiet kabel te spelen..
Ik heb (nog) geen Wii, dus ik kan dit niet controleren. Deze week maar even op jacht.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 11:18 ]
Ik volg het topic al een flinke tijd, maar er is een hoop gedoe over kabels voorbij gekomen. Nou vroeg ik me af of er een site was waar m'n opties voor de Wii worden opgenoemd.
Klopt het dat je 2 opties hebt? De composiet die er bij geleverd word (tulps+scart blokje) en deze dus. Of zit er nog iets tussen?
Klopt het dat je 2 opties hebt? De composiet die er bij geleverd word (tulps+scart blokje) en deze dus. Of zit er nog iets tussen?
Wat ik me wel afvraag. Ik zie in de netwerk manager van winXP dat er geen data verstuurd is over die connectie en mail komt ook helemaal niet aan als mijn WII uit staat. En dat terwijl er wel om de paar minuten een verbinding met gemeld wordt door de wifi manager.Xrenity schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:25:
[...]
Rechter muisknop op taakbalk > eigenschappen > naast 'niet actieve pictogrammen opruimen' oid klikken op aanpassen, en dan bij de WiFi USB Connector nooit laten zien selecteren
Hier ziet Zelda er overigens prima uit met composite, imo
Heeft iemand dit ook?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
RGB kabels zijn er ookapNia schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:45:
Ik volg het topic al een flinke tijd, maar er is een hoop gedoe over kabels voorbij gekomen. Nou vroeg ik me af of er een site was waar m'n opties voor de Wii worden opgenoemd.

[ Voor 4% gewijzigd door m0nk op 18-12-2006 10:50 ]
En de compatibiliteit daarmee is afhankelijk van...?
Want ik heb wel een vrij nieuwe TV, maar weet niet of die ondersteund word.
En wat is de winst. Je hebt wel deze vergelijking, maar welke winst boek je met de bovenstaande kabel tov composiet?
Want ik heb wel een vrij nieuwe TV, maar weet niet of die ondersteund word.
En wat is de winst. Je hebt wel deze vergelijking, maar welke winst boek je met de bovenstaande kabel tov composiet?
Verwijderd
@m0nk = ik heb zelf een cc daar ligt het niet aan
Ik heb gewwon slechte ervaringen met PayPal
@Hoedje = klopt, ik zit net ook de kosten en de tijd zitten te berekenen. Tegen de tijd dat ik hem heb ligt hij al in de winkel. De Bart Smit verwacht hem rond 29 december, dus heb hem daar maar gereserveerd. Echt balen want ik heb veel vrij van me werk en verheugde me wel erop om lekker te gaan Zelda-en met de feestdagen. Nu ligt hij me daar maar aan te staren....
@Hoedje = klopt, ik zit net ook de kosten en de tijd zitten te berekenen. Tegen de tijd dat ik hem heb ligt hij al in de winkel. De Bart Smit verwacht hem rond 29 december, dus heb hem daar maar gereserveerd. Echt balen want ik heb veel vrij van me werk en verheugde me wel erop om lekker te gaan Zelda-en met de feestdagen. Nu ligt hij me daar maar aan te staren....
Gamemania zegt dat ze een lading componentkabels begin deze week verwachten...
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Ik moest afgelopen vrijdag wel eventjes in m'n vuistje lachen 
Ik had donderdagmiddag ineens besloten om toch maar een Wii te gaan kopen. Ik kreeg wat geld toe van m'n ouders om hem als kerstkadootje te beschouwen dus ik ben donderdag aan het bellen gegaan. De moed zakte mij in m'n schoenen toen ik in dit topic alle verhalen las van gasten die hem eind november besteld hadden en pas NA de kerst geleverd zouden krijgen, etc... Maargoed, ik liet me niet uit het veld slaan en ging bellen, bellen en nog eens bellen. Wel 20 winkels in de omgeving gebeld, door sommigen werd ik vierkant uitgelachen en werd me gezegd dat ik in Januari maar eens terug moest bellen. Door anderen werd ik echter op de reserveringslijst gezet, maar wel met de woorden "reken er maar niet op dat het nog voor de kerst wordt, mischien zelfs niet eens voor oud en nieuw"...
Echter, vrijdagmiddag (1 dag later dus
) word ik al gebeld door Intertoys Breda
"meneer, uw Wii is binnen, u kunt hem direct ophalen"
Geweldig
Wat een mazzel had ik dus, heb ik nog nooit gehad met zulke dingen trouwens, meestal heb ik dikke pech met dit soort leveringen. Altijd pas weken zoniet zelfs maanden later 
Heb er meteen Wii Play en Zelda bij gekocht btw
Ik had donderdagmiddag ineens besloten om toch maar een Wii te gaan kopen. Ik kreeg wat geld toe van m'n ouders om hem als kerstkadootje te beschouwen dus ik ben donderdag aan het bellen gegaan. De moed zakte mij in m'n schoenen toen ik in dit topic alle verhalen las van gasten die hem eind november besteld hadden en pas NA de kerst geleverd zouden krijgen, etc... Maargoed, ik liet me niet uit het veld slaan en ging bellen, bellen en nog eens bellen. Wel 20 winkels in de omgeving gebeld, door sommigen werd ik vierkant uitgelachen en werd me gezegd dat ik in Januari maar eens terug moest bellen. Door anderen werd ik echter op de reserveringslijst gezet, maar wel met de woorden "reken er maar niet op dat het nog voor de kerst wordt, mischien zelfs niet eens voor oud en nieuw"...
Echter, vrijdagmiddag (1 dag later dus
Heb er meteen Wii Play en Zelda bij gekocht btw
Rookworst zonder R is ook worst.
Verwijderd
Voor de startpost, Zelda is 2 memory blocks\
Hier nog meer mensen onder de indruk van de Virtual console?
Mario 64 heeft geen fog/blur niet en is super scherp lijkt haast wel een emulator.
Mario 64 heeft geen fog/blur niet en is super scherp lijkt haast wel een emulator.
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 11:18 ]
Verwijderd
Die van Hot Item Shop, is dat deze?m0nk schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:16:
EbayHot Item Shop oid..
Vorige week besteld en de dag erna is hij verstuurd. Hopelijk krijg ik hem deze week binnen..
edit: Component Cable that is..

dit is eerder gepost:
Die van Hot Item Shop is wel geen Madcatz component wii kabel, maar hij is niet first party.. I wonder. Ik wacht iig wel op de first party.Just got my official Wii component cable from ebay and was going to sel it as i managed to get a madcatz one on launch but thought i would give it a try and its noticabley better than the madcatz one even my wife said so. for example the intro screen to zelda..the big red zelda writing stands out with crisp edges compared to the madcatz one so even though it cost me 37 pounds im keeping this one and selling the madkatz one to a mate.....i didnt think there owuld be any difference but its very noticable...
edit:
deze dus:

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 11:26 ]
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:14:
Overigens is het helaas alleen met N64 games zo, andere games zien er niet echt veel beter uit, hooguit wat kwaliteitsverschil door de betere aansluiting RF vs composiet/component/RGB. Ik hoop alleen dat ze snel nog wat meer games uitbrengen, want op zich zijn N64 games daarnaast relatief ook helemaal niet zo duur......maar Mario 64 ziet er echt heel erg strak uit! Ik weet niet wat ze hebben uitgespookt bij Nintendo maar ik hoop dat ze dat ook gaan doen bij de andere N64 games, want dan zijn er nog wel een paar die ik graag wil hebben
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Heren,
Sinds afgelopen vrijdag ben ik ook weer terug bij nintendo sinds de NES.
En wat een wereldconsole, zelfs ouders raken verslaafd aan de Wii.
Nu heb ik nog een enkel vraagteken over het geluid van de Wii.
In elk spel word er geadverteerd met Dolby Prologic surround sound e.d. maar ik heb geen SPdif connector kunnen vinden op de Wii. Weten jullie of dit nog met een losse kabel komt of is er alleen geluid mogelijk met de Composiet kabels?
In elk spel word er geadverteerd met Dolby Prologic surround sound e.d. maar ik heb geen SPdif connector kunnen vinden op de Wii. Weten jullie of dit nog met een losse kabel komt of is er alleen geluid mogelijk met de Composiet kabels?
Sinds een weekje bij aantal vrienden voor het eerst met de wii gespeeld. Geweldig! Helaas zelf nog steeds geen wii kunnen bemachtigen. Heeft z'n voordeel, tegen de tijd dat er weer een lading wii's komt en ik op tijd ben om hem te halen ligt zelda voor 10 euro als budgetgame in de winkel
Voor de volledigheid:TiMMieJ schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:27:
Heren,
Dolby Pro Logic II werkt via een stereo setup en emuleerd alleen de surround. Alle kabels waar je dus stereo geluid van binnen krijgt zullen Dolby Pro Logic II meesturen. Zowel de composiet als component kabels hebben 2 aparte connectors voor het stereo geluid en bij de scart zitten er speciale pins in de plug voor geluid (dus gewoon via de scart aansluiting).
Met al deze kabels zul je dus gewoon Dolby Pro Logic II moeten krijgen op je TV.
Let wel dat dat alleen voor de PAL versie voor de GC geldt, de NTSC versies van Zelda voor GC ondersteunen wel 480p.UlyssesNL schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:07:
[...]
Mensen die zeggen dat de cube en de wii graphics gelijk zijn hebben het over Zelda.
De graphics van Zelda zijn op de wii en de cube helemaal gelijk tenzij je op de wii component kabels gebruikt dan heb 480p ondersteuning wat de cube versie niet heeft.
Ik heb geen Classic Controller maar wel Gamecube controllers. Nou download ik Mario 64 en daar staat zowel een classic als een gamecube controller bij. Ik prik mijn gamecube controller in, maar het spel wilt niet doorstarten, want hij wilt persé dat ik een classic controller aansluit! Iemand hier die het toch is gelukt met een gamecube controller? Thanks.
Vraag 2:
Is het verstandiger om voor 60hz (480i) te kiezen of voor 50hz (576i), TV ondersteunt het allebei, mis alleen wat scherpte, vooral bij het wii besturingssysteem als ik op 60hz ga.
BTW: Iemand in Breda met een Wii waar ik friend code mee kan uitwisselen?
Vraag 2:
Is het verstandiger om voor 60hz (480i) te kiezen of voor 50hz (576i), TV ondersteunt het allebei, mis alleen wat scherpte, vooral bij het wii besturingssysteem als ik op 60hz ga.
[ Voor 18% gewijzigd door xsive op 18-12-2006 11:54 ]
Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11
50 hz 576i is op de meeste TV's gewoon een stuk mooier, vanwege het hogere aantal beeldlijnen.xsive schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:53:
Vraag 2:
Aaargh door dit klere topic ben ik nu ook ineens obsessed en wil zon ding gaan halen, maar dan in janarie (wanneer ik weer een beetje geld heb
))
Ik zit de eerste week van 2007 in Duitsland, dus misschien dat ik hem daar kan halen. Is de console daar ook voordeliger en meer op voorraad? Hierboven lees ik iets over Saturn waar ze nog in stapels liggen?
Ik zit de eerste week van 2007 in Duitsland, dus misschien dat ik hem daar kan halen. Is de console daar ook voordeliger en meer op voorraad? Hierboven lees ik iets over Saturn waar ze nog in stapels liggen?
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Geen ervaring mee, maar (heel) misschien geeft het problemen met 3rd party controllers? Over het algemeen lees ik wel dat de meesten de voorkeur geven aan de classis controller i.v.m. de indeling van knoppen. Bovendien gebruikt Super Smash Bros. Brawl alleen de classis controller, dus als je die wilt halen, dan heb je die controller toch al nodig.xsive schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:53:
Ik heb geen Classic Controller maar wel Gamecube controllers. Nou download ik Mario 64 en daar staat zowel een classic als een gamecube controller bij. Ik prik mijn gamecube controller in, maar het spel wilt niet doorstarten, want hij wilt persé dat ik een classic controller aansluit! Iemand hier die het toch is gelukt met een gamecube controller? Thanks.
Als je tv beide aankan (zoals je aangeeft) dan zou ik hem op 576i houden, die heeft namelijk meer beeldlijnen dus zal er over het algemeen wat beter uit zien. Alleen met oude games kan het iets trager zijn als 480i. Vroeger werden games namelijk hoofdzakelijk ontwikkeld op 480i en op een nogal knullige manier omgezet naar 576i, waardoor je of in snelheid of schermoppervlak (zwarte balken om het beeld) inleverde. Ik heb echter geen idee of de VC games nu wel of niet fatsoenlijk op 576i draaien, daar hoor je toch gemengde berichten over.Vraag 2:
Waarom alleen Breda? De verzendkosten van Mii's zijn niet hoger buiten de stadsgrensen hoorBTW: Iemand in Breda met een Wii waar ik friend code mee kan uitwisselen?
Verwijderd
Ben afgelopen zaterdag in een saturn geweest in Duitsland maar lag niets meer.
En wat denk je zelf dat ze de console nu al af gaan prijzen ??
En wat denk je zelf dat ze de console nu al af gaan prijzen ??

Ondersteunt SSBB niet ook gewoon de Gcube controller?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Hehe gelijk heb je, maar misschien dat ik dan eerder iemand tegenkom die ik kenCleetje schreef op maandag 18 december 2006 @ 12:17:
Waarom alleen Breda? De verzendkosten van Mii's zijn niet hoger buiten de stadsgrensen hoor
Saturn Oberhausen; genoeg voorraad afgelopen zaterdag!
Verwijderd
Saturn Kleve, zaterdag zeker zoeen 25 stuks. Ik heb er meteen een meegenomen, de prijs was natuurlijk 250 euro....Hollander!!!!BaRF schreef op maandag 18 december 2006 @ 12:00:
Aaargh door dit klere topic ben ik nu ook ineens obsessed en wil zon ding gaan halen, maar dan in janarie (wanneer ik weer een beetje geld heb))
Volgens de maker is het verstandig om je "GC controllers nog niet weg te gooien". Dus ik denk van wel.Razor.Timo schreef op maandag 18 december 2006 @ 12:25:
Ondersteunt SSBB niet ook gewoon de Gcube controller?
Verder is er nog niet wat over bekend afaik.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
haha lol kón natuurlijk zijn ivm btw ofzo heVerwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 12:50:
[...]
Saturn Kleve, zaterdag zeker zoeen 25 stuks. Ik heb er meteen een meegenomen, de prijs was natuurlijk 250 euro....Hollander!!!!
maar in elk geval bedankt
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Kan iemand mij vertelen hoe je met de rgb kabel het geluid op een versterker aansluit.
Heb 7.1 geluid op mijn kamer en wil de wii daar graag op aansluiten maar bij de rgb zit het geluid in de scart aansluiting zelf.
Voor de mensen uit Amsterdam die nog geen Wii hebben; De FRS op Osdorpplein heeft atm nog 3 Wii's staan.
Heb 7.1 geluid op mijn kamer en wil de wii daar graag op aansluiten maar bij de rgb zit het geluid in de scart aansluiting zelf.
Voor de mensen uit Amsterdam die nog geen Wii hebben; De FRS op Osdorpplein heeft atm nog 3 Wii's staan.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 13:05 ]
Via de tv er weer uit, door bijvoorbeeld een scart die ook out kan, een koptelefoon aansluiting of gewone outs op de tv. En die in een versterker pluggen.Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:04:
Kan iemand mij vertelen hoe je met de rgb kabel het geluid op een versterker aansluit.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
dat is toch iets wat je soieso niet moet doen...?Vanitas schreef op maandag 18 december 2006 @ 12:53:
Volgens de maker is het verstandig om je "GC controllers nog niet weg te gooien". Dus ik denk van wel.
Als ik wel een ding geleerd heb, is dat het zonde is om oude consoles of spellen/ randapparatuur ervan weg te doen... Krijg je later spijt van.
(ben toch rustig aan ook bezig om oude console spullen voor schappelijke prijsjes weer terug in m'n bezig te krijgen)
Leeg - Sinds 20180907
Euh tja, ik zou het ook nooit doen. Maar dat was zijn uitspraakChillz schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:12:
[...]
dat is toch iets wat je soieso niet moet doen...?
Als ik wel een ding geleerd heb, is dat het zonde is om oude consoles of spellen/ randapparatuur ervan weg te doen... Krijg je later spijt van.
(ben toch rustig aan ook bezig om oude console spullen voor schappelijke prijsjes weer terug in m'n bezig te krijgen)
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Vandaag mijn tweede pre-order laten schieten 
Had FRS dat ze mijn Launch Wii aan iemand anders te geven, omdat ze geen goede kabels hadden.
Werd net weer gebeld, er is wederom een nieuwe voor u binnen.
Helaas, weer geen goede (= Component) kabel er bij
Nu ga ik wachten op lichting 4. Ik ga niet tegen een werkloze Wii doos aankijken, en raak zonder handschoenen geen Composiet kabel aan.
Had FRS dat ze mijn Launch Wii aan iemand anders te geven, omdat ze geen goede kabels hadden.
Helaas, weer geen goede (= Component) kabel er bij

Nu ga ik wachten op lichting 4. Ik ga niet tegen een werkloze Wii doos aankijken, en raak zonder handschoenen geen Composiet kabel aan.
Verwijderd
Je moet de 2 toch apart kopen? Dan kun je toch wel alvast je Wii halen?PWM schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:19:
Helaas, weer geen goede (= Component) kabel er bij![]()
Kleine tip: Druk eens op R op je GC-controller als je die melding krijgt. Kan zijn dat je hem even moet inhouden. Net getest met een officiele GC-controller en Mario 64, kan wel zijn dat third party controllers problemen kunnen geven.xsive schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:53:
Er zit niet zo gek veel verschil tussen wii composite en component. Ik heb gister bjij een vriend zelf het resultaat gezien. Hij wilde ook wachten tot de component cable en dat heeft hij ook gedaan LOL. 1 week lang geen Zelda spelen. Maar de verbetering is minimaal.PWM schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:19:
Het vershil was groter op de NGC, mss zitten er betere composite cables bij de Wii of is de ATI kaart wat beter, ik weet het niet.
Maar ik enjoy Zelda nu ook op composite en als mijn component deze week of volgende week komt, nog meer.
Meen je dit nou? Je kan niet alvast gewoon die wii aannemen en ermee gaan spelen en later aansluiten op component, alleen omdat je het beeld niet goed genoeg vind? Jij voelt je als het ware te goed voor composiet? Bij een console die je duidelijk niet voor de graphics koopt maar voor het speel plezier?PWM schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:19:
Rare gedachten gang heb jij...
Grappige is dat er zo meer zijn. Die vriend van me ook, ze roepen het is gameplay! gameplay man.. en wachten dan op een component cable voordat ze gaan spelen LOLManie Riets schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:37:
[...]
Meen je dit nou? Je kan niet alvast gewoon die wii aannemen en ermee gaan spelen en later aansluiten op component, alleen omdat je het beeld niet goed genoeg vind? Jij voelt je als het ware te goed voor composiet? Bij een console die je duidelijk niet voor de graphics koopt maar voor het speel plezier?
Tja die gok zou ik dus ook echt niet nemen. Dan later maar een composite kabel bijkopen, los. Kan je wel alvast spelen. Zo groot is dat verschil nu ook weer niet.
Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com
Manie Riets schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:37:
[...]
Meen je dit nou? Je kan niet alvast gewoon die wii aannemen en ermee gaan spelen en later aansluiten op component, alleen omdat je het beeld niet goed genoeg vind? Jij voelt je als het ware te goed voor composiet? Bij een console die je duidelijk niet voor de graphics koopt maar voor het speel plezier?
Hahaha my thoughts exactly.S2S schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:38:
[...]
Grappige is dat er zo meer zijn. Die vriend van me ook, ze roepen het is gameplay! gameplay man.. en wachten dan op een comonent cable voordat ze gaan spelen LOL
S2S heb je nou al een nieuwe Wii? If so, doe ff mijne toevoegen op nummer van http://wii.xin-evil.com/ccdb/wccdb.php en geef jouwe gelijk ff
Aan de andere kant heb ik wel respect voor die mensen, dat ze de zelfbeheersing kunnen opbrengen om te wachten op een niet-essentieel ding totdat ze kunnen gaan spelenManie Riets schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:37:
[...]
* Hoedje heeft een gewone CRT TV, dus geen problemen
Yeah ik heb een nieuwe, alleen geen DKC man, Wii bij Nintendo heeft het bedacht om de VC games aan de Wii te linken LOL gewoon 8 euro weg. Wat nou als je er over 2 jaar 30 hebt gekocht en je Wii gaat kapot LOLapNia schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:43:
[...]
Hahaha my thoughts exactly.
S2S heb je nou al een nieuwe Wii? If so, doe ff mijne toevoegen op nummer van http://wii.xin-evil.com/ccdb/wccdb.php en geef jouwe gelijk ff
offtopic:
zal het vanaaf ff invullen, ben nu op werk
Dus de surround op de Wii is geen echte surround maar een opschaling. Ok bedankt voor de info dan weet ik dat het geen zin heeft om de Wii op mijn logitech Z-680 te hangen voor surround alleen voor extra volume.Cleetje schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:42:
[...]
Voor de volledigheid:
Dolby Pro Logic II werkt via een stereo setup en emuleerd alleen de surround. Alle kabels waar je dus stereo geluid van binnen krijgt zullen Dolby Pro Logic II meesturen. Zowel de composiet als component kabels hebben 2 aparte connectors voor het stereo geluid en bij de scart zitten er speciale pins in de plug voor geluid (dus gewoon via de scart aansluiting).
Met al deze kabels zul je dus gewoon Dolby Pro Logic II moeten krijgen op je TV.
Verwijderd
Dat is IDD best wel knapHoedje schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:43:
[...]
Aan de andere kant heb ik wel respect voor die mensen, dat ze de zelfbeheersing kunnen opbrengen om te wachten op een niet-essentieel ding totdat ze kunnen gaan spelen.
Dan zeg je dat tegen Nintendo voordat je je spul opstuurt en zij regelen het voor je. Als je niks zegt heb je inderdaad gewoon vette pech gehad.S2S schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:45:
[...]
Yeah ik heb een nieuwe, alleen geen DKC man, Wii bij Nintendo heeft het bedacht om de VC games aan de Wii te linken LOL gewoon 8 euro weg. Wat nou als je er over 2 jaar 30 hebt gekocht en je Wii gaat kapot LOL
offtopic:
Trouwens, je LOLknop hangt vast.
Ik voel me duidelijk te goed voor composiet ja, zo gek lijkt me dat niet.Manie Riets schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:37:
[...]
Graphics zijn voor de Wii niet zo belangrijk, maar scherp beeld wel
Ik weet overigens niet eens of mijn tv wel Composiet heeft, maar dat terzijde, nooit naar gekeken.
Mijn opstelling wordt als volgt:
360 -> VGA/DVI
PS3 -> HDMI
Wii -> Component.
EDIT:
Ik heb wel degelijk Composiet, daar hangt op dit moment een NES aan
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 18-12-2006 13:52 ]
Als die Logitech DPLII ondersteunt dan zou ik het wel doen. Hij filtert de aparte kanalen uit het geluid. Het klinkt niet zo goed als DD of DTS, maar het is wel degelijk surround geluid met gescheiden kanalen voor,achter,links, rechts en midden.TiMMieJ schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:47:
Dus de surround op de Wii is geen echte surround maar een opschaling. Ok bedankt voor de info dan weet ik dat het geen zin heeft om de Wii op mijn logitech Z-680 te hangen voor surround alleen voor extra volume.
Ik volg dit topic al sinds deel 60 o.i.d. maar ik heb nog een vraagje:
Als ik met 2 mensen wil spelen (dus bijvoorbeeld wii sport tennis met z'n tweeen). Wat heb ik dan nodig?
Is een extra wii controller (dus die je krijgt bij wii play) voldoende? Of moet ik dan echt een extra 'nunchuck' (welke moeilijk te krijgen zijn atm?) hebben?
Als ik met 2 mensen wil spelen (dus bijvoorbeeld wii sport tennis met z'n tweeen). Wat heb ik dan nodig?
Is een extra wii controller (dus die je krijgt bij wii play) voldoende? Of moet ik dan echt een extra 'nunchuck' (welke moeilijk te krijgen zijn atm?) hebben?
Slave of Thieves
Voor Tennis heb je alleen een Wiimote nodig.IDtenT schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:55:
Ik volg dit topic al sinds deel 60 o.i.d. maar ik heb nog een vraagje:
Ok bedankt voor de info dan ga ik hier toch nog even naar kijkenOscar Mopperkont schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:51:
[...]
Als die Logitech DPLII ondersteunt dan zou ik het wel doen. Hij filtert de aparte kanalen uit het geluid. Het klinkt niet zo goed als DD of DTS, maar het is wel degelijk surround geluid met gescheiden kanalen voor,achter,links, rechts en midden.
Verwijderd
Laat even weten of het gelukt is en hoe je het dan hebt aangeslotenTiMMieJ schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:55:
[...]
Ok bedankt voor de info dan ga ik hier toch nog even naar kijken
Lachen is gezondSmoke schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:50:
[...]
Dan zeg je dat tegen Nintendo voordat je je spul opstuurt en zij regelen het voor je. Als je niks zegt heb je inderdaad gewoon vette pech gehad.
Trouwens, je LOLknop hangt vast.
Anyway, ik laat toch geen Wii maken als ik een nieuwe kan krijgen. Nee Nintendo moet gewoon dat systeem aanpassen want het werkt niet. En lekker een link maken tussen je Wii en je Nintendo.nl account. En ik heb zeker wel Nintendo gesproken die zeggen gewoon "pech gehad" , als je hem laat maken dan kan je DKC houden, ja en dan zeker 1 maand wachten. Slechte service imo.
Nintendo is goed bezig
Pfff.... loop heel eindhoven al anderhalve week af voor een Wii... Maar overal uitverkocht en lange wachtlijsten. Is dit apparaat in Eindhoven nou zoveel populairder, of lijkt dat maar zo?
Nouja, als iemand er eentje in de buurt van Eindhoven ziet liggen, ik hoor het graag
Ik sta nu 26e (!) op de wachtlijst bij E-Plaza...
Nouja, als iemand er eentje in de buurt van Eindhoven ziet liggen, ik hoor het graag
Verwijderd
Overal in het land hetzelfde liedje, er zijn simpelweg te weinig uitgeleverd op de release datum en ondertussen is de vraag verdubbeld. Ik begreep echter dat deze week 1 of meerdere tussentijdse leveringen plaatsvinden.rst77 schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:59:
Pfff.... loop heel eindhoven al anderhalve week af voor een Wii... Maar overal uitverkocht en lange wachtlijsten. Is dit apparaat in Eindhoven nou zoveel populairder, of lijkt dat maar zo?
Nouja, als iemand er eentje in de buurt van Eindhoven ziet liggen, ik hoor het graag![]()
Dus in principe zit je met Wii Play wel goed?Hoedje schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:55:
[...]
Voor Tennis heb je alleen een Wiimote nodig.
(dit is voor een cadeau'tje, dus ik wil het even zeker weten)
Slave of Thieves
Bron: Games.blog.nlOok sterren voor Virtual Console aankopen
Het koppelen van m'n Wii aan mijn Nintendo.nl VIP-account vóórdat ik begon met het downloaden van Virtual Console games gaat zich misschien toch nog sneller terugbetalen dan ik dacht. Tot mijn verrassing zag ik vandaag dat de Nintendo-site heeft gemerkt dat ik vorige week Bonk's Adventure downloadde. "Bedankt voor het downloaden van Bonk's Adventure. Je zult je sterren hier binnenkort kunnen claimen." Sterren voor én door VC-games? Dat gaat straks een hele interessante vicieuze cirkel opleveren. Afhankelijk van hoeveel sterren er overal aan gekoppeld worden ontstaan er onvermijdelijk 'Download 5 games en krijg de 6e gratis'-achtige taferelen. Een aardige troost voor de toch best wel hoge prijzen.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Ja, probleem is dat de mensen die al WEL een Wii hebben inmiddels door te showcasen weer vrienden en familie enthousiast gemaakt hebben die nu OOK massaal op jacht gaan naar een Wii. Dus blijft de vraag stijgen, en blijft het tekort nog wel even bestaan.Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:02:
Overal in het land hetzelfde liedje, er zijn simpelweg te weinig uitgeleverd op de release datum en ondertussen is de vraag verdubbeld. Ik begreep echter dat deze week 1 of meerdere tussentijdse leveringen plaatsvinden.
Denk dat de oorspronkelijke hoeveelheid Wii's die in NL tot eind 2006 geleverd zullen worden gebaseerd is op de mensen die vóór 8 december al enthousiast waren en een Wii wilden hebben. Maar die groep is inmiddels wel flink gegroeid sinds 8 december...
* Haay wacht overigens ook nog steeds met smart op z'n bij Wehkamp bestelde Wii....
[ Voor 4% gewijzigd door Haay op 18-12-2006 14:09 ]
Vind het ook wel jammer dat de VC games aan je Wii zijn gekoppeld. Ik zou eerder zeggen dat je je shopping account aan je VC koppelt en dat jeje shopping kanaal aan je Wii moet koppelen.
Mocht je Wii kappo gaan of je koopt een nieuwe kleur dan kun jeje VC games gewoon blijven spelen doordat jeje shopping account aan je nieuwe Wii hangt. Hopelijk ziet Nintendo ook in dat dit systeem alles behalve zaligmakend is.
Mocht je Wii kappo gaan of je koopt een nieuwe kleur dan kun jeje VC games gewoon blijven spelen doordat jeje shopping account aan je nieuwe Wii hangt. Hopelijk ziet Nintendo ook in dat dit systeem alles behalve zaligmakend is.
Respect voor kinderachtige/puberale koppigheid over met welke kabel te spelen? Als je nou geen mogelijkheid had om een anders aan te sluiten ok maar je pre orders laten schieten omdat je dan een week met composiet zou moeten spelen is gewoon gestoord, dan hecht je bepaalde manier waarde aan iets die gewoon niet klopt, komt haast autistisch overHoedje schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:43:
[...]
Aan de andere kant heb ik wel respect voor die mensen, dat ze de zelfbeheersing kunnen opbrengen om te wachten op een niet-essentieel ding totdat ze kunnen gaan spelen.
[ Voor 7% gewijzigd door Manie Riets op 18-12-2006 14:13 ]
Aan de hand van je verhaal even de wiki er op nageslagen (helaas geen toegang tot de engelse):Oscar Mopperkont schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:51:
[...]
Als die Logitech DPLII ondersteunt dan zou ik het wel doen. Hij filtert de aparte kanalen uit het geluid. Het klinkt niet zo goed als DD of DTS, maar het is wel degelijk surround geluid met gescheiden kanalen voor,achter,links, rechts en midden.
Blijkbaar wordt het geluid dus inderdaad onderverdeelt aangeleverd en zou het prima in combinatie met een surround setje te gebruiken moeten zijn. Ik zelf dacht juist dat het meer een softwarematige emulatie was die ook door de tv moest worden ondersteund, maar gelukkig wordt het dus al keurig aangeleverd.Sinds kort heeft Dolby ook Dolby Pro Logic II ontwikkelt. Hiermee wordt een analoog 2 kanaals signaal omgezet in volledig 5.1. Hiermee kun je standaard stereo geluid beter laten klinken en je kunt geluid dat gemaakt is voor Pro Logic II omzetten in perfect surround. Dit wordt gebruikt bij o.a. veel gameconsoles zoals de Nintendo Gamecube en de Wii
Ik hou het wel bij mijn Virtual Dolby Surround tv, die levert prima werk met de Wii als aanhangsel.
ik wil toch even zeggen dat de composiet niet zo scherp is als sommigen durven beweren. Kijk maar even naar het zelda previewschermpje wanneer je je in het Wii hoofdmenu bevindt (waar alle kanalen te zien zijn), de kleine tekst is gewoon onleesbaar door de wazigheid (ja, dat is tekst) In zelda zelf merk ik ook dat de gezichten van personages die te ver weg staan geen detail vertonen: Als je goed kijkt zie je enkel wat storing over het gezicht lopen. Component (en gewoon al RGB/scart) is voor mensen met degelijk scherm echt wel een mijlpaal!
[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 18-12-2006 14:17 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik zal is kijken of ik dat ook met DKC had. Kan ik mooi als bewijs gebruiken, wanneer ik Nintendo weer bel.
Wii heeft die Wii code database gemaakt? Heb het even niet terug kunnen vinden nl.
Wat ik wilde vragen is of het ook mogelijk is om de codes weer te geven in tekst vorm en niet in een plaatje. Ik snap dat het plaatje bedoelt was voor de TS maar in tekstvorm kan ik ze makkelijk kopieren en naar mijn Wii mailen ;-)
Wat ik wilde vragen is of het ook mogelijk is om de codes weer te geven in tekst vorm en niet in een plaatje. Ik snap dat het plaatje bedoelt was voor de TS maar in tekstvorm kan ik ze makkelijk kopieren en naar mijn Wii mailen ;-)
Dat vind ik inderdaad geen stijl, vooral omdat het blijkbaar in Amerika wel anders kan. Daar kunnen ze namelijk, als ik het goed heb begrepen, het nummer van je console aanpassen waardoor je alsnog je VC games kunt downloaden.S2S schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:59:
[...]
Lachen is gezondLOL
Anyway, ik laat toch geen Wii maken als ik een nieuwe kan krijgen. Nee Nintendo moet gewoon dat systeem aanpassen want het werkt niet. En lekker een link maken tussen je Wii en je Nintendo.nl account. En ik heb zeker wel Nintendo gesproken die zeggen gewoon "pech gehad" , als je hem laat maken dan kan je DKC houden, ja en dan zeker 1 maand wachten. Slechte service imo.
Nintendo is goed bezig
Dat zou sowieso een betere oplossing zijn, al hangen daar ook wel weer nadelen aan. Ik vraag me af of ze dat nog kunnen en willen aanpassen.Deddiekoel schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:11:
Vind het ook wel jammer dat de VC games aan je Wii zijn gekoppeld. Ik zou eerder zeggen dat je je shopping account aan je VC koppelt en dat jeje shopping kanaal aan je Wii moet koppelen.
http://wii.xin-evil.com/ccdb/?p=searchDeddiekoel schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:18:
Wii heeft die Wii code database gemaakt? Heb het even niet terug kunnen vinden nl.
Gewoon zoeken op een spel oid, dan kan je alles selecteren en copy/pasten
Dat er ook nog een apart baskanaal was, wist ik niet. Weer wat nieuws geleerdCleetje schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:13:
Blijkbaar wordt het geluid dus inderdaad onderverdeelt aangeleverd en zou het prima in combinatie met een surround setje te gebruiken moeten zijn. Ik zelf dacht juist dat het meer een softwarematige emulatie was die ook door de tv moest worden ondersteund, maar gelukkig wordt het dus al keurig aangeleverd.
Ik hou het wel bij mijn Virtual Dolby Surround tv, die levert prima werk met de Wii als aanhangsel.
Maar die aparte kanalen zitten in het stereosignaal, dus vandaar het uitfilteren. Bij DD of DTS heb je echt gescheiden kanalen, vandaar dat die nog wat beter zijn.
Verwijderd
wii got 'em!!
In Groningen was de wii nergens te krijgen. Stond bij de MM 43e op de lijst, bij de Dixons 14e (hmm..valt mee). zaterdag toevallig in Emmen geweest (wonen minder jongeren dan in Groningen, dacht ik nog) en daar stonden er nog twee bij de Music Store! Één was gereserveerd, de ander niet (dáchten ze daar). Ik heb 'em meteen meegenomen natuurlijk. Even een korte woordenwisseling met de vrouw, maar nadat ze zelf had gespeeld heb ik geen weerwoord meer gehad. ;-)
Ik vraag me alleen af: Werkt het weer en nieuws kanaal al? Ik krijg ze namelijk niet aan de praat...
In Groningen was de wii nergens te krijgen. Stond bij de MM 43e op de lijst, bij de Dixons 14e (hmm..valt mee). zaterdag toevallig in Emmen geweest (wonen minder jongeren dan in Groningen, dacht ik nog) en daar stonden er nog twee bij de Music Store! Één was gereserveerd, de ander niet (dáchten ze daar). Ik heb 'em meteen meegenomen natuurlijk. Even een korte woordenwisseling met de vrouw, maar nadat ze zelf had gespeeld heb ik geen weerwoord meer gehad. ;-)
Ik vraag me alleen af: Werkt het weer en nieuws kanaal al? Ik krijg ze namelijk niet aan de praat...
Of je doet http://wii.xin-evil.com/ccdb/?p=listm0nk schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:20:
[...]
http://wii.xin-evil.com/ccdb/?p=search
Gewoon zoeken op een spel oid, dan kan je alles selecteren en copy/pasten
Weerkanaal komt 20 december.Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:35:
Nieuwskanaal komt 27 januari.
De browser komt waarschijnlijk voor 20 december (deductie uit NoE persbericht), maar de geruchten zijn dat die sowieso rond eind december komt.
Dat staat overigens ook in de geweldige TS:
Het nieuws/weer kanaal werkt niet!
Dat klopt, deze kanalen zullen pas op een later tijdstip in gebruik worden genomen.
is het zo dat je de afstandbediening naar de wii moet wijzen om hem te kunnen besturen of zou je hem theoretisch ook achter je neer kunnen zetten?
Ik heb namelijk een beamer en ik wil dat kastje niet in mijn beeld (3 x 2) zetten (is fysiek ook niet mogelijk)
Ik heb namelijk een beamer en ik wil dat kastje niet in mijn beeld (3 x 2) zetten (is fysiek ook niet mogelijk)
Werkt niet. Maar rond de 23ste wel dacht ik, maar dat weet vast iemand hier specifieker.Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:35:
*edit te laat, zie ik al.
[ Voor 5% gewijzigd door S2S op 18-12-2006 14:43 ]
Als de sensorbar (los bedraad dingetje) maar vóór je staat... dat was best terug te vinden in de topics. Je kunt ook zelf een soort sensorbar maken, ff googlen...andreict schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:41:
is het zo dat je de afstandbediening naar de wii moet wijzen om hem te kunnen besturen of zou je hem theoretisch ook achter je neer kunnen zetten?
[ Voor 11% gewijzigd door Heras op 18-12-2006 14:48 ]
Heb sinds een paar dagen zo'n WII. Zelfs mijn ouders vinden het prachtig. Nintendo kan goud hebben als ze dit goed uitmelken.
Ik zit alleen met wat problemen m.b.t. die sterren. Ik heb een nintendo account met 800+ sterren omdat ik 2 vip games heb .. deze koppel ik aan de WII maar het aantal sterrren op de WII blijft 0. Wat doe ik verkeerd?
Ik zit alleen met wat problemen m.b.t. die sterren. Ik heb een nintendo account met 800+ sterren omdat ik 2 vip games heb .. deze koppel ik aan de WII maar het aantal sterrren op de WII blijft 0. Wat doe ik verkeerd?
De LED_bar moet bij je scherm staan, er boven of er onder, anders kan hij de infrarood ledjes niet zien tenzij je heel de tijd tussen je benen door naar achteren wilt mikken natuurlijk.andreict schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:41:
Besturen van de Wii zelf zoals uitzetten hoef je niet voor te richten, dat is via bluetooth als het goed is.
Dat op de WII zijn geen sterren, maar WII points. Sterren kun je in een later stadium wel inwisselen voor points, maar dat is tot op heden nog niet mogelijk.Wimo. schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:47:
Heb sinds een paar dagen zo'n WII. Zelfs mijn ouders vinden het prachtig. Nintendo kan goud hebben als ze dit goed uitmelken.
[ Dislect ]
Ik had alleen de meest achterste controller aansluiting geprobeerd met mijn beperkte breinSmoke schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:28:
[...]
Kleine tip: Druk eens op R op je GC-controller als je die melding krijgt. Kan zijn dat je hem even moet inhouden. Net getest met een officiele GC-controller en Mario 64, kan wel zijn dat third party controllers problemen kunnen geven.
De gamecube controller moet juist op de voorste! Toen werkte het ook meteen! Toch bedankt voor je tip!
voor de mensen die een component kabel zoeken
ik heb hem net bij dimension plus besteld (blaze versie)
hij was/is op voorraad
Is ook al vaker gezegd. Maar hierbij nog maar een keer: sterren is niet gelijk aan points.Wimo. schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:47:
Is het al iemand gelukt te mailen naar bijvoorbeeld een hotmail account?
Ik voeg iemand toe met zijn email adres, maar vervolgens geeft hij dan de melding dat beide partijen het één en ander moeten instellen? Iemand een idee?
Ik voeg iemand toe met zijn email adres, maar vervolgens geeft hij dan de melding dat beide partijen het één en ander moeten instellen? Iemand een idee?
Grappig trouwens, ik was nog even aan het kijken naar wat informatie over de Opera browser, toen kwam ik dit interview tegen uit juni. Daar staat in dat de browser eigenlijk al bij de release beschikbaar had moet zijn in november (volgens de planning): http://www.cubed3.com/news/5329. Daarmee zeggen ze dus ook dat de Wii in november zou launchen, het grappige is dat Nintendo dat pas 3 maanden later, in september officieel bekend maakte
.
Anyway, je kon natuurlijk ook al browsen via het winkelkanaal. Dus mijn verwachting is dan toch dat het te downloaden gedeelte niet veel meer is dan een shell, die wellicht nog wat ondersteuning toevoegd voor flash, widgets e.d.
Anyway, je kon natuurlijk ook al browsen via het winkelkanaal. Dus mijn verwachting is dan toch dat het te downloaden gedeelte niet veel meer is dan een shell, die wellicht nog wat ondersteuning toevoegd voor flash, widgets e.d.
Stom vraagje over de levertijden.
Afaik was het zo dat er een grote levering was op voor de launch, en een grote levering een week daarna. Dat zou nu dus al geweest zijn. Is het dan ook zo dat hij zeer binnenkort normaal te leveren is?
Of moet ik gewoon wachten tot februari ofzo (ik heb niets ge preordered)?
Afaik was het zo dat er een grote levering was op voor de launch, en een grote levering een week daarna. Dat zou nu dus al geweest zijn. Is het dan ook zo dat hij zeer binnenkort normaal te leveren is?
Verwijderd
FRS Zuidplein Rotterdam heeft nog Wii's staan. Ik had 'm net gehaald. Verder lagen nog bij Saturn een paar Wiimotes, 1 Nunchuk en Wii-punten.Nielsz schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:59:
Stom vraagje over de levertijden.
Ja hoor: de Wii-bezitter moet het adres toevoegen in het adresboek. Dat e-mail adres krijgt vervolgens keurig een standaard mailtje, waar hij/zij een reply op moet doen. Zodra hij/zij dit doet, zal je zien dat die naam in je adresboek zwart is i.p.v. grijs. Vanaf dat moment kun je zonder problemen heen en weer mailen.xsive schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:56:
Is het al iemand gelukt te mailen naar bijvoorbeeld een hotmail account?
Thanks, maar zit daar dan een enorme delay in of zo? Heb nog steeds dat mailtje niet gezien!Cleetje schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:01:
[...]
Ja hoor: de Wii-bezitter moet het adres toevoegen in het adresboek. Dat e-mail adres krijgt vervolgens keurig een standaard mailtje, waar hij/zij een reply op moet doen. Zodra hij/zij dit doet, zal je zien dat die naam in je adresboek zwart is i.p.v. grijs. Vanaf dat moment kun je zonder problemen heen en weer mailen.
Verwijderd
Bestwel ja, hotmail adres gaat redelijk snel, naar mijn gewone adres wacht ik nog steeds ( 6 dagen)xsive schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:02:
[...]
Thanks, maar zit daar dan een enorme delay in of zo? Heb nog steeds dat mailtje niet gezien!

Was ff op de aangekondigde games voor de Wii op Dimension Plus aan het kijken en vond de volgende beschrijvingen, die toch wel goed klinken! Vooral de online multiplayer mogelijkheden (ff vetgedrukt gemaakt) klinken goed!
Blazing Angels: Squadrons of WWII
- WW2 meest epische en beroemde luchtgevechten - beleef de meest fantastische luchtgevechten van WW2 op beroemde locaties rondom de wereld
- de speler krijgt de taak om de geschiedenis van de oorlog om te draaien
- een grote variatie aan realistisch lijkende WW2 vliegtuigen - vlieg met 52 authentieke WW2 vliegtuigen inclusief de beroemde P-51 mustang, de B-17 flying fortress en de britse Spitfire, tevens zullen vliegtuigen zoals de Luftwaffe Messerschmitt, en de japanse Zero in multiplayer te bespelen zijn
- innovatief gebruik van de unieke Wii controller - complete bewegingsvrijheid dankzij de intuïtieve Wiimote.
- intensieve squadron-based spelervaring - geef je AI wingman commando's en maak gebruik van ieders speciale vaardigheden.
- ga de luchtslag aan in legendarische gevechten en leid je "squadron" van blazing angels naar de overwinning
- twintig adembenemende missies met een uitdagende verhaallijn - piloten beginnen als beginner en zullen gaandeweg promoveren naar "ace combat" piloot door middel van oorlog experience punten
- multiplayer optie tot en met 16 spelers online - ga direct de strijd aan in 1 op 1 gevechten of in coöperatieve teamspel tussen "squadrons" op grote mappen met grote formaties
- verscheidene nieuwe features voor de Wii - nieuwe missies, nieuwe vliegtuigen, nieuwe multiplayer ervaring en nog veel meer
Medal of Honor: Airborne
- Missions in a free-roaming FPS Experience the intensity of a cinematic, story-driven game with the freedom of NON-LINEAR missions in a free roaming FPS environment.
- Start each mission with a fully interactive airdrop into enemy territory. Your landing spot can dramatically change the way each mission is played out.
- A wide variety of historically accurate CUSTOMIZABLE WEAPONS are at your disposal.
- Develop skills on your personalized weapon with field modifications that remain persistent throughout the entire game.
- Medal of Honor Airborne will present the MOST BELIEVABLE HUMANS in a game.
- Utilizing the very latest technology to deliver truly believable humans within the gaming environment.
- Dynamic Online play
Blazing Angels: Squadrons of WWII
- WW2 meest epische en beroemde luchtgevechten - beleef de meest fantastische luchtgevechten van WW2 op beroemde locaties rondom de wereld
- de speler krijgt de taak om de geschiedenis van de oorlog om te draaien
- een grote variatie aan realistisch lijkende WW2 vliegtuigen - vlieg met 52 authentieke WW2 vliegtuigen inclusief de beroemde P-51 mustang, de B-17 flying fortress en de britse Spitfire, tevens zullen vliegtuigen zoals de Luftwaffe Messerschmitt, en de japanse Zero in multiplayer te bespelen zijn
- innovatief gebruik van de unieke Wii controller - complete bewegingsvrijheid dankzij de intuïtieve Wiimote.
- intensieve squadron-based spelervaring - geef je AI wingman commando's en maak gebruik van ieders speciale vaardigheden.
- ga de luchtslag aan in legendarische gevechten en leid je "squadron" van blazing angels naar de overwinning
- twintig adembenemende missies met een uitdagende verhaallijn - piloten beginnen als beginner en zullen gaandeweg promoveren naar "ace combat" piloot door middel van oorlog experience punten
- multiplayer optie tot en met 16 spelers online - ga direct de strijd aan in 1 op 1 gevechten of in coöperatieve teamspel tussen "squadrons" op grote mappen met grote formaties
- verscheidene nieuwe features voor de Wii - nieuwe missies, nieuwe vliegtuigen, nieuwe multiplayer ervaring en nog veel meer
Medal of Honor: Airborne
- Missions in a free-roaming FPS Experience the intensity of a cinematic, story-driven game with the freedom of NON-LINEAR missions in a free roaming FPS environment.
- Start each mission with a fully interactive airdrop into enemy territory. Your landing spot can dramatically change the way each mission is played out.
- A wide variety of historically accurate CUSTOMIZABLE WEAPONS are at your disposal.
- Develop skills on your personalized weapon with field modifications that remain persistent throughout the entire game.
- Medal of Honor Airborne will present the MOST BELIEVABLE HUMANS in a game.
- Utilizing the very latest technology to deliver truly believable humans within the gaming environment.
- Dynamic Online play
Probeer anders voor de zekerheid even je Wii op standby te zetten (oranje zodat WiiConnect24 nog aan staat). Ik heb nl. het vermoeden dat je adresboek alleen wordt ge-update zodra de Wii in stand-by staat. Zo duurde bij mij 1 bepaalde contact (andere Wii) enorm lang voordat die ge-activeerd werd, terwijl een ander zo klaar was.xsive schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:02:
[...]
Thanks, maar zit daar dan een enorme delay in of zo? Heb nog steeds dat mailtje niet gezien!
Ok het winkelkanaal lijkt er uit te liggen. Ik was bezig met het koppelen van mijn vip account aan het winkelen en toen kreeg ik een melding dat hij geen verbinding met de server kon maken.
Een verbindingstest gedaan en die werkte prima, maar toen ik daarna weer het winkelkanaal opende kreeg ik gelijk de foutmelding.
Naja zal wel aan de tijd van de dag liggen (alle scholieren die nu thuis kome ed)
Een verbindingstest gedaan en die werkte prima, maar toen ik daarna weer het winkelkanaal opende kreeg ik gelijk de foutmelding.
Naja zal wel aan de tijd van de dag liggen (alle scholieren die nu thuis kome ed)
Je maakt de meeste kans bij zaken die niet aan reserveringen doen. De FRS in Haarlem Centrum bijv. Daar heb ik de WII vandaag vandaan. Gewoon elke dag bellen of er wat binnen is gekomen.Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:00:
[...]
FRS Zuidplein Rotterdam heeft nog Wii's staan. Ik had 'm net gehaald. Verder lagen nog bij Saturn een paar Wiimotes, 1 Nunchuk en Wii-punten.
Bij zaken zoals Dixons werken in mij inziens onkundige mensen die altijd van die vreemde dingen zeggen. Zoals: "Nou als u nu niet op onze reserveringslijst staat, kunt u het wel schudden om deze maand er 1 aan te schaffen. Alle WII's zijn gereserveerd tot eind januari/ begin februari..."

Verwijderd
VC Games: PC Engine / Megadrive / SNES
Vraagje over de VC Games. Ik las dat Super Mario 64 er beter uitzag dan op de gewone 64 maar hoe spelen de spellen?
Hoe zijn bijvoorbeeld de PC Engine / Megadrive / SNES spellen? Loopt de emulator 100% en zit er geen verschil tussen het origineel en de VC versie? Iemand dat ook echt getest door ze even na elkaar te spelen (origineel en VC)?
Vraagje over de VC Games. Ik las dat Super Mario 64 er beter uitzag dan op de gewone 64 maar hoe spelen de spellen?
Hoe zijn bijvoorbeeld de PC Engine / Megadrive / SNES spellen? Loopt de emulator 100% en zit er geen verschil tussen het origineel en de VC versie? Iemand dat ook echt getest door ze even na elkaar te spelen (origineel en VC)?
Anders ff winkelchannel op gaan, zo forceer je internet verbinding op je Wii mocht wiiconnect24 niet aan staan.xsive schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:02:
[...]
Zo'n idee had ik ook al ja. Je kan toch gewoon beginnen met gamen en later zo'n kabeltje kopenManie Riets schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:12:
[...]
Respect voor kinderachtige/puberale koppigheid over met welke kabel te spelen? Als je nou geen mogelijkheid had om een anders aan te sluiten ok maar je pre orders laten schieten omdat je dan een week met composiet zou moeten spelen is gewoon gestoord, dan hecht je bepaalde manier waarde aan iets die gewoon niet klopt, komt haast autistisch over
Mario 64 speelt perfect met een gamecube controller en loopt 100% (op 60hz, 50hz nog niet getest).Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:26:
VC Games: PC Engine / Megadrive / SNES
Ik heb gelezen dat sommige spellen niet 100% zijn als je op 50hz speelt, omdat de meeste spellen voor 60hz zijn gemaakt. Zodra je je Wii op 60hz zet, loopt alles perfect!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!
Lees dit heel goed door voordat je hier post!
Lees dit heel goed door voordat je hier post!