Degene op het plaatje, is op die site $5,89. Maar ze zijn in verschillende typen te krijgen én verschillende prijzen. Goedkoper is dus mogelijk.
'T is goedkoper dan een GC controller.
Nou is het natuurlijk ook wel tof om gewoon originele GC controllers te hebben.
Maar dan zou ik er maximaal 2 nemen, om dan voor 4-player partygames 2 Playstation controllers in te schakelen. 'T zou ook zonde zijn om er te veel geld aan uit te geven als je de controllers toch al in huis hebt...
daarbij wordt het anders nóg meer een warboel, er liggen al controllers (en reserves) voor 6 consoles 
Ten eerste is de indeling van de knoppen anders en de vormvan de knoppen(L & R knop bv). Daarnaast speel je met de wii veel met het pookje ...
Heb er zelf nog weinig last van gehad. Heb op deze manier ook tijden gespeeld op de GC van een maat. MarioKart, lekker sturen met de richting-toetsen ipv pookje

doe ik toch liever.
Maar ook 't pookje van de playstation bedienen vind ik weinig probleem.
Toch een kwestie van eigen voorkeur natuurlijk

Daarom vind ik het ook minder dat sony weer dezelfde controller bij de ps3 neemt(ik had liever de boomerang gehad met de wat grotere hand vaten). ...
Ben het er toch wel mee eens dat de PS-controller wat groter had mogen zijn...
Ook zonde dat ze die voor de PS3 niet geupgrade hebben...
Maar ik kan ermee leven.
Iedereen iig bedankt voor de reacties hierboven.
Ik had niet door de de Classic Controller op de WiiMote aangesloten moest, dacht dat deze ook in de console zelf geprikt moest (en dan was de GC-controller aansluiting de meest voor de hand liggende).
Voor mij is het ondertussen dan wel duidelijk.
Wél een Wii scoren, maar geen Cube.
En dan voor de Cube games eerst met een PS2-converter spelen en eventueel nog 2 originele GC-controllers...