Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 73 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.924 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 10:38
PWM schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:50:
[...]

Ik voel me duidelijk te goed voor composiet ja, zo gek lijkt me dat niet.

Graphics zijn voor de Wii niet zo belangrijk, maar scherp beeld wel :)

Ik weet overigens niet eens of mijn tv wel Composiet heeft, maar dat terzijde, nooit naar gekeken.

Mijn opstelling wordt als volgt:

360 -> VGA/DVI
PS3 -> HDMI
Wii -> Component.

EDIT:

Ik heb wel degelijk Composiet, daar hangt op dit moment een NES aan :)
Een NES op composiet? Die sluit je toch aan op je coax dmv een modulator? Volgens mij haal jij dingen door elkaar hoor. Composiet is gewoon die gele tulpstekker, al dan niet aangesloten op een SCART adapter...

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:26:
VC Games: PC Engine / Megadrive / SNES

Vraagje over de VC Games. Ik las dat Super Mario 64 er beter uitzag dan op de gewone 64 maar hoe spelen de spellen?

Hoe zijn bijvoorbeeld de PC Engine / Megadrive / SNES spellen? Loopt de emulator 100% en zit er geen verschil tussen het origineel en de VC versie? Iemand dat ook echt getest door ze even na elkaar te spelen (origineel en VC)?
Ik denk dat niemand het geld en de tijd er voor over heeft om alle VC games met de originelen te vergelijken. Vanuit verschillende reviews heb ik echter niets anders gelezen dan dat het gewoon 100% werkt. Als het goed is kun je ook tussentijds saven en ben je dus niet meer afhankelijk van de save-functie in de games zelf.

P.S. Er kunnen nog wel verschillen zijn tussen de PAL en NTSC versies, maar voor zover ik heb gelezen was dit verschil dan ook in de originelen aanwezig. Oftwel, de emulator werkt gewoon naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-09 10:52

Hachy

Laadpas Nerd

De NES heeft ook een composiet uitgang aan de zijkant.

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

BezurK schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:40:
[...]
Een NES op composiet? Die sluit je toch aan op je coax dmv een modulator? Volgens mij haal jij dingen door elkaar hoor. Composiet is gewoon die gele tulpstekker, al dan niet aangesloten op een SCART adapter...
euh? wie sluit zijn NES vandaag de dag nog met de coax aan? Je hebt nog een televisie uit de tweede wereldoorlog ofzo? 8)7 . Iedereen die ik ken sluit de nes gewoon met een composietkabeltje aan, om maar aan te tonen hoe achterhaald composiet ondertussen wel is :)

[ Voor 7% gewijzigd door boe2 op 18-12-2006 15:45 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie Darko schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:53:
voor de mensen die een component kabel zoeken :) ik heb hem net bij dimension plus besteld (blaze versie) ;) hij was/is op voorraad
Component AV Cable (Blaze) is op voorraad, die van Nintendo staat nog steeds gewoon op december. Of vind je een thirdparty niet erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 17:23

S2S

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:46:
[...]

Component AV Cable (Blaze) is op voorraad, die van Nintendo staat nog steeds gewoon op december. Of vind je een thirdparty niet erg?
Zou niet veel uit moeten maken, 3rd party of first, aangezien de DAC chip dit maal in de console zelf zit. Dat was met de NGC nog in de kabel.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Laatst online: 29-01 10:38
Hachy schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:43:
De NES heeft ook een composiet uitgang aan de zijkant.
Ah, nooit geweten ;) Ik sloot 15 jaar geleden (of zelfs langer, prfff wat word ik oud) dat ding altijd met die modulator aan. Mijn TV kon toen ook niet anders volgens mij, was zo'n klein slaapkamermodelletje :)

Toch blijf ik het vreemd vinden dat iemand weigert met de Wii te spelen omdat het beeld over een composiet kabeltje gaat :X :?

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Cleetje schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:42:
[...]

Ik denk dat niemand het geld en de tijd er voor over heeft om alle VC games met de originelen te vergelijken.
Nou, ik ga wel een poging wagen. Ik heb bijna alle VC spellen origineel en ga vergelijken zodra ik m'n Wii online heb.
Vanuit verschillende reviews heb ik echter niets anders gelezen dan dat het gewoon 100% werkt. Als het goed is kun je ook tussentijds saven en ben je dus niet meer afhankelijk van de save-functie in de games zelf.
Dit is dus al diep triest. Tussentijds saven bij spellen die dat origineel niet hadden is gewoon valsspelen. Je maakt het daarmee zo gemakkelijk dat het spel gewoon verpest is.
Oftwel, de emulator werkt gewoon naar behoren.
Ik las overal dat met name de MegaDrive FM-syntheseizer emulatie veel de wensen overlaat, maar ik zal nog wel eens een goede vergelijking uit eigen ervaring posten.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
S2S schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:51:
[...]

Zou niet veel uit moeten maken, 3rd party of first, aangezien de DAC chip dit maal in de console zelf zit. Dat was met de NGC nog in de kabel.
Ik heb al in verschillende berichten gehoord/gelezen dat de 3rd party kabels niet echt je van het waren. Heeft niks met de DAC te maken waarschijnlijk gewoon met slecht afgeschermde kabels waardoor je last krijgt van interferentie van buitenaf en van de andere aders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen die vorige week bij www.chear.nl besteld hebben al een verzendbevestiging (voor morgen) gehad?
Want ik ben toch wel benieuwd of ze geleverd gaan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UlyssesNL schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:53:
[...]

Ik heb al in verschillende berichten gehoord/gelezen dat de 3rd party kabels niet echt je van het waren. Heeft niks met de DAC te maken waarschijnlijk gewoon met slecht afgeschermde kabels waardoor je last krijgt van interferentie van buitenaf en van de andere aders.
Ja ik ook, daarom vroeg ik mij af waarom men niet kan wachten op first party. Die paar dagen. Nog betere kwaliteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

[...]

Ja kan, of gewoon placebo effect, zo van Nintendo is altijd goed. :+ Als ik de mijne heb zal ik deze is testen met de officiele.

[ Voor 6% gewijzigd door S2S op 18-12-2006 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:52

Smoke

Maverick Reploid

ari3 schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:52:
[...]
Dit is dus al diep triest. Tussentijds saven bij spellen die dat origineel niet hadden is gewoon valsspelen. Je maakt het daarmee zo gemakkelijk dat het spel gewoon verpest is.
Valsspelen zou ik het juist niet noemen. Het enige voordeel wat je hebt is dat je niet je oude console uren aan moet laten staan omdat je even weg moet of zo. Je hebt maar 1 savestate, en deze wordt direct na het laden gewist.

Of vind je de save-functie in de GBA NES Classics Castlevania ook valsspelen? Het voegt helemaal niets toe aan het bestaande spel, als je Game Over gaat moet je gewoon weer op hetzelfde punt beginnen als bij de originele versie, maar daarbij mag je van het begin af aan gaan beginnen als je hem uitzet terwijl de GBA versie dat niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
Cleetje schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:42:
[...]
Als het goed is kun je ook tussentijds saven en ben je dus niet meer afhankelijk van de save-functie in de games zelf.
Dat is op zich niet helemaal correct, er is alleen een soort pauze continue functie. Je kunt op elk moment terug gaan naar het Wii menu (zelfs de Wii uitzetten) en dan later verder spelen. Als je echter een nieuwe game begint, dus bij het begin begint, ben je dat kwijt. Je kunt het dus ook niet gebruiken of misbruiken om één stuk meerdere keren te spelen :)

-smoke- legt het een stuk duidelijker uit :P

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 18-12-2006 16:01 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik heb het idee dat de "state" van de VC games bewaard blijft. Ik heb laatst nl. Bomberman 93 geprobeerd en toen direct terug naar het Wii menu gegaan. Toen ik later met een tweede persoon wilde multiplayeren en de game startte werd mijn eerdere game "resumed"...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Ah ok, je kunt dus niet een save hergebruiken om hetzelfde stuk steeds opnieuw te spelen. Dan is het wel een aardige feature. Niet bedoeld om te cheaten dus.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Laatst online: 21:46
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:54:
mensen die vorige week bij www.chear.nl besteld hebben al een verzendbevestiging (voor morgen) gehad?
Want ik ben toch wel benieuwd of ze geleverd gaan worden :)
Helaas nog geen verzendbevestiging gehad nee.

Ik heb gehoord dat de website gekoppeld is aan een voorraaddatabase.
Laten we het hopen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:27

aapelite

Do the kirby!

S2S schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:57:
[...]

Ja kan, of gewoon placebo effect, zo van Nintendo is altijd goed. :+ Als ik de mijne heb zal ik deze is testen met de officiele.
Zou mooi zijn maar helaas, op de cube had ik eens een RGB 3rd party scart kabel gehaald en die produceerde nog baggerder beeld dan de composite die standaard bij de cube kwam. Daarna een van nintendo zelf gekocht en het beeld was een heel stuk scherper en kleurrijker zoals een RGB scart kabel zou moeten weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

klopt, ik las het van diverse mensen op avforums.com die toch echt een verschil zien. Maar het zijn wel AV freaks dus elk verschil valt ze op. Ik denk dat de meeste mensen zonder vergelijingsmateriaal weinig verschil zullen zien. Maar ik hebs niks negatiefs over de officiele component kabel gelezen dus als je de keuze/geduld hebt: ga voor die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Deddiekoel schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:01:
Ik heb het idee dat de "state" van de VC games bewaard blijft. Ik heb laatst nl. Bomberman 93 geprobeerd en toen direct terug naar het Wii menu gegaan. Toen ik later met een tweede persoon wilde multiplayeren en de game startte werd mijn eerdere game "resumed"...
Dat klopt, dat staat ook in de handleiding van de VC spellen. Als je vanuit een VC spel terug gaat naar het Wii hoofdmenu, wordt er een savestate van een spel aangemaakt. Als je de volgende keer weer verder gaat, dan wordt de savestate geladen en gewist zodat je niet kunt valsspelen.

Als je de volgende keer in het VC spel verder wilt gaan zonder gebruik te maken van een savestate, dan moet je de Wii uitzetten in plaats van terug te gaan naar het Wii Menu. Er wordt dan geen savestate aangemaakt en het spel start weer gewoon bij het begin.

Ik heb alleen begrepen dat de N64 spellen op de VC dit niet zullen ondersteunen.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 18-12-2006 16:07 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:55
Ik heb om exact 12 uur (toen ging de zaak open) bij de FRS in Delft een Wii gescoord. Ik was de enige dus blijkbaar wist niemand ervan. Ze hadden er maar 4...ik was iig de gelukkige.

Berkel en Roderijs FRS schijnt ook nog wii's te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
jaapstobbe schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:09:
Ik heb om exact 12 uur (toen ging de zaak open) bij de FRS in Delft een Wii gescoord. Ik was de enige dus blijkbaar wist niemand ervan. Ze hadden er maar 4...ik was iig de gelukkige.

Niet zeggen, ik ben op mijn werk. Las overigens op Wiionly dat de Wii op voorraad begint te komen, wat me heel sterk lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Als we het toch over voorraad hebben.

Ik zag afgelopen zaterdag bij Castlegames Deventer echt een hele lading binnen komen, veel boxes met alleen maar Wii's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Heb net ook een rondje gebeld hier in Utrecht en in Gouda... maar nergens meer... jammer genoeg!!

Mocht iemand iets weten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
jaapstobbe schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:09:

Allebei uitverkocht helaas.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Laatst online: 06-09 10:52

Hachy

Laadpas Nerd

S2S schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:17:
Als we het toch over voorraad hebben.

Ik zag afgelopen zaterdag bij Castlegames Deventer echt een hele lading binnen komen, veel boxes met alleen maar Wii's.
Helaas, die zijn allang weg. (voor de mensen die nu ineens gaan bellen) Ze zitten te wachten op de 3e levering aldaar.

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Hachy schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:25:
[...]

Helaas, die zijn allang weg. (voor de mensen die nu ineens gaan bellen) Ze zitten te wachten op de 3e levering aldaar.
warme broodjes dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
S2S schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:45:
[...]

Yeah ik heb een nieuwe, alleen geen DKC man, Wii bij Nintendo heeft het bedacht om de VC games aan de Wii te linken LOL gewoon 8 euro weg. Wat nou als je er over 2 jaar 30 hebt gekocht en je Wii gaat kapot LOL
Als hij kapot gaat en je hebt er VC games op staan dan moet je em opsturen naar nintendo en die zorgen ervoor dat het geregeld word. Ik weet niet hoe je je games terug krijgt (via punten of ze staan weer op je nieuwe console).
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:06:
[...]

Bestwel ja, hotmail adres gaat redelijk snel, naar mijn gewone adres wacht ik nog steeds ( 6 dagen) 8)7
Dan zal die vast wel niet meer aankomen.

Is het trouwens bij meer mensen zo dat als je met hotmail een plaatje meestuurt naar je wii dat het plaatje niet aankomt op mn Wii (het bericht komt wel aan)? Maar als ik het via gmail, of via het mail adres van mn pa, doe, dan komt hij wel aan.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:40
Hoe is de backwards-compatabiliteit ten opzichte van de GameCube?
Kan de Wii gewoon echt alle Cube games aan? In zelfde kwaliteit en snelheid.

Heb zelf geen Cube gehad, ook nóg geen Wii.

Er wordt namelijk gezegd dat je je Cube controllers niet weg moet doen (ivm de Wii).
Maar misschien dat er een hoop GameCubes nu 2ehands "voor weinig" gaan worden aangeboden. :)
Is misschien ook wel leuk om dan aan te schaffen...

Maar (en aan de andere kant) is het nog wel interessant een GameCube te halen?
Want als je alles daarvan gewoon op de Wii kan draaien, dan wordt het een beetje een overbodige zaak.

Voor de GBA adapter zou ik het niet doen, die heb ik toch ook niet.
GC controllers zouden ook niet direct nodig zijn aan te schaffen, werkt prima met GC=>PS2 converter.
Dan hooguit omdat ombouwen van een GC mogelijk is, maar die illegaliteit volgt bij de Wii hoogstwaarschijnlijk ook nog wel een keer ooit, en de meest interessante GC-games (oa MarioKart DoubleDash) zou ik toch gewoon netjes kopen).

Overigens:
Heeft iemand al ervaring met deze dingetjes op de Wii:

Afbeeldingslocatie: http://www.knightdiscounts.com/ps2togamecubecable_small.jpg
GC=>PS2 controller converter

Werken ze normaal? (dus met een PS2-controller een GC-controller faken)
Of worden ze door de Wii als niet-originele-GC-controllers herkend?

Zou kunnen omdat ik ook iets las over dat de Wii onderscheid herkent tussen een GC-controller en een Classic-controller.
Op de GameCube is mijn ervaring dat hiermee zonder problemen een PS2-controller te gebruiken is. (okay, de positie van de knoppen is net anders, maar dit heeft voor mij en vrienden nog geen problemen opgeleverd)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

@Chillz: ja, de Wii is volledig 100% backwards compatible met alle GC games (uitgezonderd de GBA add-on). Je zult dus gewoon alle GameCube games zonder problemen kunnen draaien en spelen op de Wii. Volgens heb je dan echter wel een GameCube memorycard nodig voor de savegames. Classic Controllers vallen niet te gebruiken voor GameCube games, daarvoor heb je echter GameCube controllers nodig (waarschijnlijk zal de GC->PS2 converter wel werken omdat die gebruik maakt van de GC controller poorten).

P.S. Dat de Wii de Classis Controller als zodanig herkend is makkelijk te verklaren: die sluit je aan op de Wiimote (àla Nunchuck). Vandaar ook dat die niet werkt met GC games, want de Classis Controller gebruikt geen GC controller poorten.

[ Voor 19% gewijzigd door Cleetje op 18-12-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 17:37

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Cleetje schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:53:
@Chillz: ja, de Wii is volledig 100% backwards compatible met alle GC games (uitgezonderd de GBA add-on). Je zult dus gewoon alle GameCube games zonder problemen kunnen draaien en spelen op de Wii. Volgens heb je dan echter wel een GameCube memorycard nodig voor de savegames. Classic Controllers vallen niet te gebruiken voor GameCube games, daarvoor heb je echter GameCube controllers nodig (waarschijnlijk zal de GC->PS2 converter wel werken omdat die gebruik maakt van de GC controller poorten).
Niet waar, een aantal gamecube spellen vertonen compatibiliteitsproblemen met de Wii. Maar in de regel doen de mainstream spellen het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chillz schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:39:

Zou kunnen omdat ik ook iets las over dat de Wii onderscheid herkent tussen een GC-controller en een Classic-controller.
Op de GameCube is mijn ervaring dat hiermee zonder problemen een PS2-controller te gebruiken is. (okay, de positie van de knoppen is net anders, maar dit heeft voor mij en vrienden nog geen problemen opgeleverd)
Dit verschil is makkelijk te herkennen voor een Wii, omdat een classiccontroller in de Wii-Mote wordt gestoken, en een Gamecube controller in de Gamecube poort van de Wii :D

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v73/AJMouse/IMG_1279.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

apNia schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:54:
[...]

Niet waar, een aantal gamecube spellen vertonen compatibiliteitsproblemen met de Wii. Maar in de regel doen de mainstream spellen het wel goed.
Oh? Dat is de eerste keer dat ik dat hoor. Heb je een linkje en/of voorbeelden van problematische games? Ben ik zelf ook wel erg benieuwd na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Cleetje schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:55:
[...]

Oh? Dat is de eerste keer dat ik dat hoor. Heb je een linkje en/of voorbeelden van problematische games? Ben ik zelf ook wel erg benieuwd na.
Hmmm kan er niks meer over vinden.. ik zou toch zweren dat ik had gelezen over complicaties met enkele gamecube titles.............. :|

[ Voor 10% gewijzigd door apNia op 18-12-2006 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
De Wii kan alle Gamecube spellen afspelen. Je zult geen verschil merken tussen het afspelen van Gamecube spellen op de Wii en op de Gamecube, behalve dat het beeld misschien iets beter is op de Wii.
Want als je alles daarvan gewoon op de Wii kan draaien, dan wordt het een beetje een overbodige zaak.
Als je van plan bent een Wii te halen niet.
apNia schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:54:
[...]

Ik heb daar tot nu toe nog niets over gehoord. Ik heb wel een filmpje gezien waarin een "compatibiliteitsprobleem" gedemonstreerd werd, maar dat probleem was volledig de schuld van de gebruiker(hij had het pookje van de Gamecube controller bewogen toen deze aangesloten werd op de Wii en hij vond het vervolgens vreemd dat de cursor vanzelf bewoog).

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

MetroidPrime schreef op maandag 18 december 2006 @ 17:01:

Ik heb daar tot nu toe nog niets over gehoord. Ik heb wel een filmpje gezien waarin een "compatibiliteitsprobleem" gedemonstreerd werd, maar dat probleem was volledig de schuld van de gebruiker(hij had het pookje van de Gamecube controller bewogen toen deze aangesloten werd op de Wii en het vervolgens vreemd vinden dat de cursor vanzelf bewoog).
dan zal dat 't zijn geweest :)
stond me iets van bij iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:00

Heb zelf geen Cube gehad, ook nóg geen Wii.

Er wordt namelijk gezegd dat je je Cube controllers niet weg moet doen (ivm de Wii).
Maar misschien dat er een hoop GameCubes nu 2ehands "voor weinig" gaan worden aangeboden. :)
Is misschien ook wel leuk om dan aan te schaffen...

Voor de GBA adapter zou ik het niet doen, die heb ik toch ook niet.
GC controllers zouden ook niet direct nodig zijn aan te schaffen, werkt prima met GC=>PS2 converter.
Dan hooguit omdat ombouwen van een GC mogelijk is, maar die illegaliteit volgt bij de Wii hoogstwaarschijnlijk ook nog wel een keer ooit, en de meest interessante GC-games (oa MarioKart DoubleDash) zou ik toch gewoon netjes kopen).

Overigens:
Heeft iemand al ervaring met deze dingetjes op de Wii:

[afbeelding]
GC=>PS2 controller converter

Werken ze normaal? (dus met een PS2-controller een GC-controller faken)
Of worden ze door de Wii als niet-originele-GC-controllers herkend?

Ik weet niet hoeveel de prijzen verschillen, maar kan je niet beter gewoon een gamecube controller kopen. Ten eerste is de indeling van de knoppen anders en de vormvan de knoppen(L & R knop bv). Daarnaast speel je met de wii veel met het pookje wat voor mij(en andere mensen met redelijk grote handen) iig bijna onmogelijk is omdat ze zo laag zitten en de handvaten zo kort zijn bij de playstation controller(als ik bijvoorbeeld langer dan een half uurtje met de sony controller killzone speel dan gaan mijn duimen knakken). Daarom vind ik het ook minder dat sony weer dezelfde controller bij de ps3 neemt(ik had liever de boomerang gehad met de wat grotere hand vaten). Dat is voor mij ook de rede dat ik waarschijnlijk voor de wii+xbox360 ga ipv de nintendo+sony combo zoals ik bij de oude generatie heb gedaan.

Weet iemand trouwens of square enix ook spellen op de vc gaat uitbrengen? Ik heb van alle oude consoles de toppers al. Alleen mis ik wat spellen die nooit zijn uitgebracht in europa zoals chrono trigger van square.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 15:54
Nou, mijn Wii heb ik verkocht voor €285,-, zonder de bedoeling om er een gigantisch voordeel uit te slaan. Dat komt doordat ik enige tijd geleden al een Wii heb gereserveerd bij de Intertoys, maar die had er geen bij launch. De eigenaar zei toen dat ik twee weken minstens moest wachten. Voor alle zekerheid heb ik toen maar besteld bij Consoleshop.nl, die eigenlijk vrijdag moest geleverd worden. Maar niemand was aanwezig op dat moment (thanks ma!), waardoor die werd verschoven naar vandaag. Maar vrijdag bleek ook de Intertoys gebeld te hebben (wederom, thanks ma!), waardoor ik'm pas vrijdag avond op kon halen. Gedaan, en gisterenavond mijn Wii² op marktplaats gezet voor €285,-. Direct een paar belletjes, maar ide wilden niet verder gaan dan €260,-. Nu belde er een gozer uit Rotterdam, die wilde hem halen. Het rijden kost hem alleen al 3 1/2 uur. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleMan
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:57
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:04:
Voor de mensen uit Amsterdam die nog geen Wii hebben; De FRS op Osdorpplein heeft atm nog 3 Wii's staan. :)
THANKS Unkn0wn!!
Ze hebben er nu nog 2!!! :) :) Ik wilde hem eigenlijk later pas halen, maar ja als het zo makkelijk is... :P

[ Voor 25% gewijzigd door JelleMan op 18-12-2006 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me_mrtn schreef op maandag 18 december 2006 @ 17:25:
Nou, mijn Wii heb ik verkocht voor €285,-, zonder de bedoeling om er een gigantisch voordeel uit te slaan. Dat komt doordat ik enige tijd geleden al een Wii heb gereserveerd bij de Intertoys, maar die had er geen bij launch. De eigenaar zei toen dat ik twee weken minstens moest wachten. Voor alle zekerheid heb ik toen maar besteld bij Consoleshop.nl, die eigenlijk vrijdag moest geleverd worden. Maar niemand was aanwezig op dat moment (thanks ma!), waardoor die werd verschoven naar vandaag. Maar vrijdag bleek ook de Intertoys gebeld te hebben (wederom, thanks ma!), waardoor ik'm pas vrijdag avond op kon halen. Gedaan, en gisterenavond mijn Wii² op marktplaats gezet voor €285,-. Direct een paar belletjes, maar ide wilden niet verder gaan dan €260,-. Nu belde er een gozer uit Rotterdam, die wilde hem halen. Het rijden kost hem alleen al 3 1/2 uur. :o
Die van Intertoys kon je niet afbellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
Ff een vraagje tussendoor. Je kunt allerlei dingen opnieuw indelen door ze met a+b op te pakken en ze dan ergens anders neer te zetten. Hoe werkt dit met het adresboek? Ik had volgens mij gelezen dat je dat ook naar wens kunt indelen, maar het lukt mij niet om dat naar wens aan te passen. Iemand tips?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 15:54
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 17:37:
[...]

Die van Intertoys kon je niet afbellen?
Nee, mijn ma dacht dat zij nog wel wat met de post kon regelen, maar die kon ik dus niet afzeggen. Nogmaals, geen hoge prijs dacht ik zo. Als dat voor jullie zo overkomt, dan spijt mij dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

aapelite schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:04:
[...]

Zou mooi zijn maar helaas, op de cube had ik eens een RGB 3rd party scart kabel gehaald en die produceerde nog baggerder beeld dan de composite die standaard bij de cube kwam. Daarna een van nintendo zelf gekocht en het beeld was een heel stuk scherper en kleurrijker zoals een RGB scart kabel zou moeten weergeven.
Oo dus Cube kabels zijn hetzelfde als Wii kabels? Dus omdat die 3rd party Cube kabel van jouw niet naar wens was zijn ze allemaal maar slecht?

Nou dan heb ik er nog 1 voor je.. ik heb een 3rd party Cube RGB en die werkt perfect geen vershil met de Nintendo Kabel (die heb ik ook) en die 3rd party heeft ook nog is losse tulps eraan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

http://www.nu.nl/news/919...n_de_Wii_in_de_lente.html
Toys-R-Us verwacht een geupdate versie van de Wii in de lente

Uitgegeven: 18 december 2006 11:12
Laatst gewijzigd: 18 december 2006 16:16
Volgens een spraakzame manager van Toys-R-Us moeten de mensen die op dit moment geen Wii meer kunnen krijgen niet klagen. Ze zullen namelijk, volgens hem, voor de leuke verassing komen te staan doordat Nintendo in de lente van 2007 een geupdate Wii op de markt zal brengen die bovendien in verschillende kleuren beschikbaar zal zijn.

De geudate versie van de Wii zal waarschijnlijk een standaard DVD-speler bevatten en bovendien voor een prijs van 200€ over de toonbank gaan. Of Toys-R-Us deze informatie zelf aan het verzinnen is of niet valt nog af te wachten, Nintendo heeft op dit moment zelf nog altijd geen verdere commentaar gegeven. Hopelijk krijgen we snel meer te horen, maar hoogstwaarschijnlijk zal Nintendo zowiezo wachten met de mogelijke aankondiging omtrent een Wii-update tot na de kerstperiode.
Zo man dat is wel heel snel :O Of iig sneller dan gedacht.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik denk dat die manager niet weet waar hij het over heeft. De Wii met DVD speler zou in ieder geval een duurder model worden die naast de normale Wii verkocht zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Th3_BuuRMaN heeft gelukkig ook al een Wii binnen sinds afgelopen donderdag (consoleshop).
Ik moet zeggen toch wel een goede service dat ze hem zo snel mogelijk aan je leveren met een gratis spel (COD3) voor het ongemak.

Ook ik had hem net als vele andere mensen bij de BS gepreorderd in de winkel maar wij zijn helaas genaaid.

Ik heb het volgende gehaald:

Wii console en toebehoren.
Wii play (met extra conroler).
Wii Nunchuck (of hoe schrijf je dat)
Wii Zelda TWP (Natuurlijk)
Wii Cod3 (Gratis)

Dezelfde dag geinstaleerd en dat ging super gemakkelijk. Kind kan de was doen.
En zo hoort het ook te zijn.

Nu even wat over het geheel.

Wii sports:
Een goede verzameling van kleine doch simpel uitziende spelletjes die erg leuk zijn om te doen.
Dit laat je ook alvast wat wennen aan de controls.
Zit erg goed in elkaar en er zit zeker een vorm van uitdaging in om alles voluit (lees -> GOLD) te halen natuurlijk.

Wii play:
Zie commentaar Wii Sports.

Wii Zelda TWP:
In 1 woord: PRACHTIG, GEWELDIG, GAAF. Sorry toch 3 woorden.

Wii Cod 3:
Nog niet gespeeld eerst Zelda spelen.

Conclusie:
SUPER apparaat en zeker het geld waard. Ik hoop dat ze op deze manier verder gaan en het nog wat meer gaan uitwerken zie hier en daar gelukkig nog wel wat mogelijkheden.

BTW: Mij Mii is erg alleen en wil graag wat vrienden hebben om mee te lopen en te ouwehoeren dus als je me wil toevoegen dan is dit mijn Wii code: 6685-0084-3028-4666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Heeft de Wii nu geen DVD speler dan? Volgens mij is het puur een software kwestie... (ik zou er iig niet verbaasd van staan als er dalijk op de marketplace een "DVD" speler te downloaden is :P)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Inderdaad de DVD functie zou gewoon moeten kunnen via een firmware update. Het heeft opzich niets te maken met het feit dat ik nog een dvdspeler nodig zou hebben, maar meer dat ik me genaaid zou voelen als er na 4 tot 5 maanden alweer een nieuwe versie is met MEER functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Baardmeester schreef op maandag 18 december 2006 @ 17:18:
Ik weet niet hoeveel de prijzen verschillen, maar kan je niet beter gewoon een gamecube controller kopen.
Degene op het plaatje, is op die site $5,89. Maar ze zijn in verschillende typen te krijgen én verschillende prijzen. Goedkoper is dus mogelijk.

'T is goedkoper dan een GC controller.
Nou is het natuurlijk ook wel tof om gewoon originele GC controllers te hebben.
Maar dan zou ik er maximaal 2 nemen, om dan voor 4-player partygames 2 Playstation controllers in te schakelen. 'T zou ook zonde zijn om er te veel geld aan uit te geven als je de controllers toch al in huis hebt...
daarbij wordt het anders nóg meer een warboel, er liggen al controllers (en reserves) voor 6 consoles :P
Ten eerste is de indeling van de knoppen anders en de vormvan de knoppen(L & R knop bv). Daarnaast speel je met de wii veel met het pookje ...
Heb er zelf nog weinig last van gehad. Heb op deze manier ook tijden gespeeld op de GC van een maat. MarioKart, lekker sturen met de richting-toetsen ipv pookje :) doe ik toch liever.
Maar ook 't pookje van de playstation bedienen vind ik weinig probleem.
Toch een kwestie van eigen voorkeur natuurlijk ;)
Daarom vind ik het ook minder dat sony weer dezelfde controller bij de ps3 neemt(ik had liever de boomerang gehad met de wat grotere hand vaten). ...
Ben het er toch wel mee eens dat de PS-controller wat groter had mogen zijn...
Ook zonde dat ze die voor de PS3 niet geupgrade hebben...
Maar ik kan ermee leven.

Iedereen iig bedankt voor de reacties hierboven.
Ik had niet door de de Classic Controller op de WiiMote aangesloten moest, dacht dat deze ook in de console zelf geprikt moest (en dan was de GC-controller aansluiting de meest voor de hand liggende).

Voor mij is het ondertussen dan wel duidelijk.
Wél een Wii scoren, maar geen Cube.
En dan voor de Cube games eerst met een PS2-converter spelen en eventueel nog 2 originele GC-controllers...

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:52

Smoke

Maverick Reploid

Baardmeester schreef op maandag 18 december 2006 @ 17:18:Weet iemand trouwens of square enix ook spellen op de vc gaat uitbrengen? Ik heb van alle oude consoles de toppers al. Alleen mis ik wat spellen die nooit zijn uitgebracht in europa zoals chrono trigger van square.
Voor de VS is heeft Super Mario RPG niet al te lang geleden een ESRB-keuring gekregen. Het spel is dan wel door Square en Nintendo samen gemaakt, maar het is een stap in de goede richting. Ik heb alleen zo'n gevoel dat ze nog eerst even willen profiteren van de GBA Final Fantasy ports.

Nu maar hopen dat ze Chrono Trigger en Terranigma op de Wii zetten, en deze eindelijk eens in alle regios uitbrengen(CT is alleen in Japan en de VS uitgebracht, Terranigma alleen in Japan en Europa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Hmm, vandaag gebeld dat mijn Wii klaar staat :) Net voor de kerstvakantie :P Hopen dat de Dixons hem nog niet heeft doorverkocht omdat ik niet heb gereageerd vandaag...

Nu eigenlijk nog Zelda zien te scoren en wachten op de eerste footie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:35
Kwam een site tegen die allerlei flash spelletjes heeft. Voor als de webbrowser straks uit is :)

http://www.wiicade.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Last van brekende polsbandjes of wil je dat voorkomen?
nintendo heeft nu een aanvraag formulier online gezet waar je GRATIS (geen kosten!) nieuwe polsbandjes kan aanvragen.

http://wii.nintendo.nl/6329.html

Ik heb er gelijk maar 4 besteld:):P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubic X schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:04:
nintendo heeft nu een aanvraag formulier online gezet waar je GRATIS (geen kosten!) nieuwe polsbandjes kan aanvragen.

Ik vind dat zo een onzin met die bandjes, hier nog niks kapot heb zelfs buiten Amerika niemand horen klagen erover. Laatst zag ik een testje op internet gingen ze kijken hoe sterk het bandje was, hingen ze er een gamecube aan en dergelijke ik dacht dat het Nintendojo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Zou het waar zijn?

Video van hack van de Wii via een SD-card

Op zich waren de eerste hacks voor de GC ook softmods via de geheugenkaarten. Zou Nintendo weer zo dom zijn geweest om het weer via een dergelijke truc te laten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:12:
[...]

Ik vind dat zo een onzin met die bandjes, hier nog niks kapot heb zelfs buiten Amerika niemand horen klagen erover. Laatst zag ik een testje op internet gingen ze kijken hoe sterk het bandje was, hingen ze er een gamecube aan en dergelijke ik dacht dat het Nintendojo was.
Er zijn weldegelijk mensen buiten de VS die hebben geklaagd. En volgens mij komt er veel meer kracht op het bandje als je het ding als het ware wegsmijt terwijl je het polsbandje omhebt.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Laatst online: 01:06

Wimo.

Shake and Bake!

Oscar Mopperkont schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:14:
Zou het waar zijn?

Op zich waren de eerste hacks voor de GC ook softmods via de geheugenkaarten. Zou Nintendo weer zo dom zijn geweest om het weer via een dergelijke truc te laten werken?
Lijkt me sterk ... het is nog niet bekend. Mocht dit echt zijn dan haal ik morgen nog zo'n ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-03 13:33
Oscar Mopperkont schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:14:
Zou het waar zijn?

Ik vraag het me ook af.
Moet wel zeggen dat het er betrouwbaar uitzag.
Of het lang blijft werken is een tweede natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 13:57
Cubic X schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:04:

Ik kan je niet genoeg bedanken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wimo. schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:17:
Lijkt me sterk ... het is nog niet bekend. Mocht dit echt zijn dan haal ik morgen nog zo'n ding.
Moet ie wel leverbaar zijn natuurlijk ;)

* Oscar Mopperkont

Lijkt me trouwens wel dat deze hack eenvoudig via een firmware-update ongedaan gemaakt moet kunnen worden. Anderzijds zou dat ook bij de 360 gebeuren en dat is volgens mij ook nog niet gebeurd.

[ Voor 23% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 18-12-2006 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterstof
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 18:16
Ik heb 2 vraagjes.

1.) Als je een gamecube spel start op de Wii, hoe kan je hier dan weer uit???

2.) Zijn er meer mensen bij wie de Wii-drive niet blauw oplicht als er een Wii game in wordt gestopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Laatst online: 07:43
Weet iemand mischien waar ik een mp3 of wavje kan downloaden met het bekende WRHAAAAAAA van de rabbids uit rayman ?

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Oscar Mopperkont schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:37:
[...]

Moet ie wel leverbaar zijn natuurlijk ;)

* Wimo.

Lijkt me trouwens wel dat deze hack eenvoudig via een firmware-update ongedaan gemaakt moet kunnen worden. Anderzijds zou dat ook bij de 360 gebeuren en dat is volgens mij ook nog niet gebeurd.
Geen probleem. Heb er van de week ook al gewoon 2 gekocht. Firmware update omzeilen kan gewoon door geen link te maken.. zeg nou zelf, waarom zou je MOETEN updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-03 13:33
En als hij gewoon update?
Of je moet je em niet aansluiten op het internet.
Het idee van nintendo was toch dat je 24 uur verbonden bent? Voor updates etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:29

Vuvuzela

My spire is forming

Ik heb de Wii :D!! Heel de stad afgelopen (Breda) uiteindelijk met een klasgenoot toch nog ff langs de FRS en verkoper zei vrolijk dat ze er nog 2 hadden. Dus gerend naar de pinautomaat en terug en snel gekocht. (ze mochten niets achterhouden). 8) De andere winkels zeiden volgend jaar, of namen geen reserveringen meer op.

Nu wil ik hem connecten. Heb alleen geen Wlan thuis. Maar heb wel een Sitecom Wlan USB adapter Ik vraag me af of zo'n usb adapter ook als AP kan werken? En of het lukt om met de Wii te connecten. :)

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 15:31
Wimo. schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:48:
[...]
zeg nou zelf, waarom zou je MOETEN updaten?
voor als je online wil gamen?
omdat bugs in spellen te verhelpen?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:39
Boeboe schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:17:
ik wil toch even zeggen dat de composiet niet zo scherp is als sommigen durven beweren. Kijk maar even naar het zelda previewschermpje wanneer je je in het Wii hoofdmenu bevindt (waar alle kanalen te zien zijn), de kleine tekst is gewoon onleesbaar door de wazigheid (ja, dat is tekst) In zelda zelf merk ik ook dat de gezichten van personages die te ver weg staan geen detail vertonen: Als je goed kijkt zie je enkel wat storing over het gezicht lopen. Component (en gewoon al RGB/scart) is voor mensen met degelijk scherm echt wel een mijlpaal!
Hmm. ik heb gewoon een Panasonic CRT 72cm buis staan via composiet, maar ik kan die tekst prima lezen hoor :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waterstof schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:45:
Ik heb 2 vraagjes.

1.) Als je een gamecube spel start op de Wii, hoe kan je hier dan weer uit???

2.) Zijn er meer mensen bij wie de Wii-drive niet blauw oplicht als er een Wii game in wordt gestopt?
1.) D.m.v. de 'home'-knop op je Wiimote ;) (tussen + en -)
2.) Bij mij licht ie op, maar dat is maar heel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterstof
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 18:16
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 20:16:
[...]

1.) D.m.v. de 'home'-knop op je Wiimote ;) (tussen + en -)
2.) Bij mij licht ie op, maar dat is maar heel even.
1.) Bij nfs most wanted werkte dat bij mij niet.... ga straks ff een andere game proberen. (Bij wii games werkt dit overigens wel!)
2.) Bij mij doet ie het bij een cube game wel heel kort, wii game niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:27

Vern

technoob

Vern schreef op zondag 17 december 2006 @ 21:25:
Mmmmm ..... heb totaal nog maar 5 uurtjes met de Wii gespeeld en het is over.

Remote werkt niet meer, geen cursor te zien. Als ik een knop indruk gaan alle vier de blauwe ledjes knipperen. Opnieuw synchroniseren (vast en tijdelijk) helpt nix, nieuwe batterijen ook niet. Stroom van de console gehaald, geen resultaat. Morgen maar een nieuwe remote halen (er moet toch nog een tweede komen) en hopen dat het daar aan ligt.

Iemand hetzelfde meegemaakt ?

:( :X
Pffffff ...... een dag verder. Console een nacht zonder stroom, remote een dag zonder batterijen en een dag balen op het werk zonder Wii ;) . Nu ultieme poging, hij doet het weer. Maar hopen dat zulke storingen er niet bij horen. Zijn er nog meer van zulk soort akkefietjes te bedenken ?

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

In principe zou de 'Wii SD-hack' gebruik maken van eenzelfde xploit als de 'PSP Tiff Exploit', waarmee door middel van een overflow eigen code (homebrew) gedraaid kon worden (de downgrader).

Nintendo heeft btw al aangegeven ook updates via de DVD`s te gaan leveren (zelfde als bij de UMD dus). Ook al kunnen we binnenkort homebrew draaien, dan nog krijgen we dezelfde praktijken als bij de PSP; Homebrew op eerste firmware -> Nintendo update via WiiConnect/WiiDVD -> Nieuwe patch/geripte WiiDVD -> Nintendo update via WiiConnect/WiiDVD...

Dit 'gevoel' bij Nintendo....nee liever niet. :X

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Michael Knight schreef op maandag 18 december 2006 @ 20:44:
In principe zou de 'Wii SD-hack' gebruik maken van eenzelfde xploit als de 'PSP Tiff Exploit', waarmee door middel van een overflow eigen code (homebrew) gedraaid kon worden (de downgrader).

Nintendo heeft btw al aangegeven ook updates via de DVD`s te gaan leveren (zelfde als bij de UMD dus). Ook al kunnen we binnenkort homebrew draaien, dan nog krijgen we dezelfde praktijken als bij de PSP; Homebrew op eerste firmware -> Nintendo update via WiiConnect/WiiDVD -> Nieuwe patch/geripte WiiDVD -> Nintendo update via WiiConnect/WiiDVD...

Inderdaad. opzich vind ik het wel fijn het te kunnen kopieren, ben 14 en heb nog een pc te onderhouden. Maar bij nintendo ;) . Ik koop dan denk ik alleen nog goeie games.

Uiteraard wordt het een strijd tussen verkoper en homebrewgasten.

[ Voor 3% gewijzigd door danielkraak op 18-12-2006 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik begrijp eigenlijk niet meer dat sommigen een Wii willen maar dat ze nog steeds zitten te wachten op hun levering. Vandaag heb ik een rondritje gedaan met de auto (kerstinkopen :p) en in verschillende winkels heb ik voldoende voorraad van Wii's gezien. Deze stonden gewoon in de rekken klaar om mee te nemen. Ook allerlei spelletjes waren aanwezig. Enkel de WiiPlay kon ik niet zo snel vinden.
Blijkbaar zit Nintendo dan toch wel goed op schema om verschillende winkels te voorzien van een voldoende voorraad en dit een week na de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Michael Knight schreef op maandag 18 december 2006 @ 20:44:

Nee nintendo is gek. Als ze een kans zien om de mogelijkheid om gekopieerde games te spelen te stoppen, dan maken ze daar natuurlijk gebruik van.

Maar dan nog, alles wordt wel gekraakt. Er wordt wel een manier gevonden om gekopieerde games te spelen op de Wii. Dat is met alle consoles zo geweest en zal ook zo blijven.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 13:55
Ik vindt dit nogal kort door de bocht.
Op de psp wil sony niet dat je homebrew draait omdat ze als je geen games koopt verlies maken op de console. En ze willen om voor de hand liggenede redene niet dat je copietjes speelt.

Bij de Wii licht de situatie iets anders:
Kopietjes draaien is nogsteeds ongewenst.
Maar homebrew is in princiepe geen probleem omdat ze toch winst maken op de verkoop van de console!

Dus als ze de games zo beveiligd hebben dat je ze alleen kan spelen vanuit het officiele wii menu en niet vanuit een of andere "passthrough" emulatortje (hardwarematige beveliging) dan is het inprinciepe alleen maar goed als jij er homebrew op draait. Je hoor alienware ook niet klagen als je 1000 van hun pc's koopt om als webserver te gebruiken.

[ Voor 22% gewijzigd door martijnve op 18-12-2006 21:01 ]

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

martijnve schreef op maandag 18 december 2006 @ 21:01:
Bij de Wii licht de situatie iets anders:
Kopietjes draaien is nogsteeds ongewenst.
Maar homebrew is in princiepe geen probleem omdat ze toch winst maken op de verkoop van de console!
Het punt is dat 99% van de mensen die homebrew gillen bedoelen dat ze gewoon nintendo hun aarsch willen schoppen en alles zelf downloaden. Homebrew is tof. Maar dat kan al op de pc. Verneuk daar geen toffe console voor.

[ Voor 40% gewijzigd door disjfa op 18-12-2006 21:06 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slazh
  • Laatst online: 11-09 08:59

slazh

Here To Stay

Pwain schreef op maandag 18 december 2006 @ 20:52:
Ik begrijp eigenlijk niet meer dat sommigen een Wii willen maar dat ze nog steeds zitten te wachten op hun levering. Vandaag heb ik een rondritje gedaan met de auto (kerstinkopen :p) en in verschillende winkels heb ik voldoende voorraad van Wii's gezien. Deze stonden gewoon in de rekken klaar om mee te nemen. Ook allerlei spelletjes waren aanwezig. Enkel de WiiPlay kon ik niet zo snel vinden.
Blijkbaar zit Nintendo dan toch wel goed op schema om verschillende winkels te voorzien van een voldoende voorraad en dit een week na de release.
Zou wel fijn zijn als je ook een plaats noemt :P

Hier in de buurt van Enkhuizen / Hoorn is in iedergeval niks te vinden zover ik weet :'(
En game247.nl schiet ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Maciek schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:55:
Ik heb de Wii :D!! Heel de stad afgelopen (Breda) uiteindelijk met een klasgenoot toch nog ff langs de FRS en verkoper zei vrolijk dat ze er nog 2 hadden. Dus gerend naar de pinautomaat en terug en snel gekocht. (ze mochten niets achterhouden).
:?

Heb jij de laatste winkel in het land gevonden die zelf geen PIN heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Niet online
slazh schreef op maandag 18 december 2006 @ 21:06:
[...]

Zou wel fijn zijn als je ook een plaats noemt :P

Hier in de buurt van Enkhuizen / Hoorn is in iedergeval niks te vinden zover ik weet :'(
En game247.nl schiet ook niet op.
Moet je teleurstellen...het is in België te doen. De makro in Wijnegem had nog zeker zo'n 7 Wii dozen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
disjfa schreef op maandag 18 december 2006 @ 21:06:
[...]

Het punt is dat 99% van de mensen die homebrew gillen bedoelen dat ze gewoon nintendo hun aarsch willen schoppen en alles zelf downloaden. Homebrew is tof. Maar dat kan al op de pc. Verneuk daar geen toffe console voor.
Hoeveel mensen denk je dat dit doen en kunnen doen en voor hoeveel publieken is het ding bestemd? Zal denk ik niet veel uitmaken of een paar de spellen kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Niet online
Wat betreft die SD hack...

Er zijn meerdere die twijfelen aan de waarheid van dit. Ook als je verder kijkt op dezelfde pagina vind je de volgende link.

http://www.youtube.com/watch?v=ynQ2quK29nU

Het bewijs van iemand dat de Wii niet zo snel een CD'tje kan lezen dan weliswaar wordt beweerd bij de SD hack. Ook voor al degene waarbij de Wii gekoppeld is aan het internet zou er slechte hoop kunnen zijn. Updates komen gewoon op die manier binnen. Nintendo zou dus elke hack in een vernieuwde firmware kunnen omzeilen. Waarbij de weer de hacker aan zet is. Kortom voor dit kat en muisspelletjes hebben de meeste geen zin in. Ook niet om je eigen gemaakte copy'tje te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Pwain schreef op maandag 18 december 2006 @ 21:11:

Moet je teleurstellen...het is in België te doen. De makro in Wijnegem had nog zeker zo'n 7 Wii dozen liggen.
De Makro in Belgie (in Wijnegem) he...
Is dat hetzelfde concern als in Nederland?

Oftewel: Daar moet je dan een pasje voor hebben om binnen te mogen?

anders zou ik naar Wijnegem kunnen om er een te scoren >:)
da's zo ver niet, kom vaker in 't ShoppingCentre daar...

maar ja... het zijn er 7
en ik heb pas na de kerst weer tijd en geld over

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Is een Wii eigenlijk de moeite op een "gewone" 70cm 100hz breedbeeld TV? Of heb je echt een dikke plasma / tft nodig om echt scherp beeld te hebben.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 21:29

Vuvuzela

My spire is forming

PWM schreef op maandag 18 december 2006 @ 21:06:
[...]
Heb jij de laatste winkel in het land gevonden die zelf geen PIN heeft :+
Ik weet niet of ik in de winkel kan pinnen als ik niet genoeg op m'n rekening heb. Bij de bank krijg je er altijd geld uit :>

Weet iemand overigens of ik een USB Wlan Adapter kan gebruiken om m'n Wii van Internet te voorzien? hoop gezocht al. Maar kan niets relevants vinden helaas.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Dennahz schreef op maandag 18 december 2006 @ 21:22:
Is een Wii eigenlijk de moeite op een "gewone" 70cm 100hz breedbeeld TV? Of heb je echt een dikke plasma / tft nodig om echt scherp beeld te hebben.
Beetje vreemde vraag...

Maar ja, de Wii is ook daar zeer goed speelbaar op. En is zeker de "moeite" waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:29
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 12:50:
[...]
Saturn Kleve, zaterdag zeker zoeen 25 stuks. Ik heb er meteen een meegenomen, de prijs was natuurlijk 250 euro....Hollander!!!! ;)
Deze voorraad is na vanavond ook weer op :) Samen met een gozer uit Utrecht hebben wij de laatste 2 wii's opgehaald. Waren beide eigenlijk gereserveerd, maar omdat ze om 18.00 u. afliepen, mochten wij ze meenemen. Wat een geluk, liepen meer mensen te zoeken daar.

Morgen even lokaal de rest van de accessoires/games erbij halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand die zijn Wii bij Wehkamp heeft besteld al gekregen? Ik heb het daar ook besteld en vraag me af of Wehkamp al Wii's heeft geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 21:32:
Heeft er iemand die zijn Wii bij Wehkamp heeft besteld al gekregen? Ik heb het daar ook besteld en vraag me af of Wehkamp al Wii's heeft geleverd.
Vraag ik me eerlijk gezegd ook af, heb nog helemaal niemand gehoord over het ontvangen van een Wii via Wehkamp...

Bol lijkt weer een levering binnen gehad te hebben want die van mij is zojuist verstuurd, waar ze het vorige week nog over 'eind januari' hadden. Samen met de berichten die Toys 'r Us verspreid lijkt het er mijn inziens op dat men de hype probeert te sussen. Minder vraag maakt het makkelijker om de reserveringen weg te werken en minder gezeur over lege schappen te hebben.
Dennahz schreef op maandag 18 december 2006 @ 21:22:
Tuurlijk is dat de moeite. Ik heb zelf een 'simpele' 55cm, 50hz, philips bak waar ik op speel. RE:4 ziet er daarop ook prima uit dus waarom zou een wii game niet mooi zijn?

Ga overigens nog wel op zoek naar een kastje om de Wii op m'n 24" iMac aan te sluiten :9

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 19:05

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Ik weet niet of dit tegen de regels is hoor, maar heeft iemand in de buurt van almere nog een reservering staan die hij niet gebruikt of heeft zelfs gewoon wii's gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
K heb nu
- 2 Wii's
Echt mooi apparaatje :) super klein en mooi

- 4 wiimotes
Liggen veel beter in de hand dan ik had verwacht, je kunt overal goed bij.

- 3 nunchuck
Idem.
- zelda
Wow wat een spel, super mooie art stijl en speelt het lekkerst van de wii spellen die ik heb, besturing voeltsuper natuurlijk aan, ik speel nu al 6 uur non stop sinds ik hem vandaag heb.

- red steel
- Cod3

Beide spellen grafisch matig, al valt cod3 me nog ietswat positief mee, afgaande op de screens.
Cod 3 heeft een ietswat betere besturing (oa sneller draaien), wel handig om dynamic aim uit te zetten imho. Beide spellen hebben helaas geen natuurlijke controls, ik vind het mikken nog steeds niet zo makkelijk en snel gaan als bij bijv. een toetsenbord muis combi, ben dan ook benieuwd naar de nieuwe metroid prime, de mannen van retro kunnen er denk ik wel wat aan verbeteren.

Spellen die ik nog wil, zijn DBZ, Trauma Center en Monkeyball, weet nog niet of deze echter de volle 60 euro waard zijn voor mij.

Andere musthaves, maar die voorlopig nog niet uit zijn, natuurlijk super smash, mario galaxy en metroid prime. Ik hoop stiekum ook dat ze nog een mario tennis snel uitbrengen, met een wii sport tennis achtige slagen maar dat je dan zelf ook kunt lopen en wat meer opties natuurlijk.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Niet online
Chillz schreef op maandag 18 december 2006 @ 21:20:
[...]

De Makro in Belgie (in Wijnegem) he...
Is dat hetzelfde concern als in Nederland?

Oftewel: Daar moet je dan een pasje voor hebben om binnen te mogen?

anders zou ik naar Wijnegem kunnen om er een te scoren >:)
da's zo ver niet, kom vaker in 't ShoppingCentre daar...
Zelfde concern inderdaad...maak er een uitstap van :)

Het pasjes systeem in de Makro is een beetje achterhaald. Doe zoals ik nog al een aantal mensen heb zien doen:

1) Probeer ongemerkt binnen te geraken. Soms zit er iemand aan de ingang voor de controle van het pasje. In principe toon je spontaan het pasje terwijl je binnengaat. Als de medewerker argwaan verdenkt vraagt ze je pasje. Als je er geen hebt...geraak je niet binnen.
Je kan ook een pasje namaken...gewoon voor het zicht. Het heeft de grootte van een bankkaart.
http://www.makro.be/Media/teasers/1/makrokaart.jpg

2) Eens binnen....maak een sprint naar de Wii en neem de doos.

3) Ga naar de kassa's en vraag aan iemand die achter je staat of je hem/haar kaart even mag gebruiken omdat je die van jouw vergeten bent. Degene die een kaart hebben zonder krediet vinden dit compleet niet erg en geven even spontaan bij de betaling hun kaart.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Pwain schreef op maandag 18 december 2006 @ 21:16:
Wat betreft die SD hack...

Er zijn meerdere die twijfelen aan de waarheid van dit. Ook als je verder kijkt op dezelfde pagina vind je de volgende link.

http://www.youtube.com/watch?v=ynQ2quK29nU

Het bewijs van iemand dat de Wii niet zo snel een CD'tje kan lezen dan weliswaar wordt beweerd bij de SD hack. Ook voor al degene waarbij de Wii gekoppeld is aan het internet zou er slechte hoop kunnen zijn. Updates komen gewoon op die manier binnen. Nintendo zou dus elke hack in een vernieuwde firmware kunnen omzeilen. Waarbij de weer de hacker aan zet is. Kortom voor dit kat en muisspelletjes hebben de meeste geen zin in. Ook niet om je eigen gemaakte copy'tje te gebruiken.
Dat filmpje is een reactie op de 'eerste hack', waarbij de Wii schuin naar links gedraaid stond ;)

Alleen al technisch zit dit filmpje beter in elkaar dan die vorige, welke overigens duidelijk fake was :)

Wat ik wel leuk zou vinden is homebrew DivX/XviD/Mpeg4/HD-WMD decoding....dan heb je echt een kleine media-speler :*)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:40
Maar tegenwoordig, Bij Metro Cash en Carry Nederland ( Makro Nederland dus ingebegrepen ) Scannen ze iedere keer het pasje, ze controleren dus iedere keer, ze hebben je pasje nodig en iets om je te legitimeren ( bankpasje is hiervoor ook voldoende) nou maakt die legitimatie niet veel uit, want al heb je een pasje van je buurman, en je geeft jou bankpasje ( 2 verschillende namen ;) ) kom je ernog steeds in

Maar ze vragen het pasje weldegelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Niet online
zwAf schreef op maandag 18 december 2006 @ 21:50:
Maar tegenwoordig, Bij Metro Cash en Carry Nederland ( Makro Nederland dus ingebegrepen ) Scannen ze iedere keer het pasje, ze controleren dus iedere keer, ze hebben je pasje nodig en iets om je te legitimeren ( bankpasje is hiervoor ook voldoende) nou maakt die legitimatie niet veel uit, want al heb je een pasje van je buurman, en je geeft jou bankpasje ( 2 verschillende namen ;) ) kom je ernog steeds in

Maar ze vragen het pasje weldegelijk
Hmm dus in Nederland wordt je pasje al effectief nuttig gebruikt als je wilt binnenkomen? Wel in de Makro in Wijnegem is dit absoluut niet het geval. Gewoon even tonen (heel snel) en je bent binnen. 90% van de tijd zit er niemand of toont deze geen interesse in je kaartjes en ben je zo binnen.

Nu moet ik gelukkig al die stunten niet uithalen. Want ik ben een gelukkige eigenaar van zo'n kaartje. Maar het systeem is in mijn ogen echt achterhaald.
Heb er vandaag ook het spel Rayman Raving Rabbids gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 07:21

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Ik heb zojuist een Wii weten te bemachtigen en hij is vet... Maar daar wordt niet over getwijfeld in dit topic.

Wat mij direct opviel is dat de opera internetbrowser nog niet te krijgen is :( is dit normaal of is dit een probleem bij mij. Weet er iemand misschien een datum waarop deze beschikbaar komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystic Spirit schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:14:
Ik heb zojuist een Wii weten te bemachtigen en hij is vet... Maar daar wordt niet over getwijfeld in dit topic.

Wat mij direct opviel is dat de opera internetbrowser nog niet te krijgen is :( is dit normaal of is dit een probleem bij mij. Weet er iemand misschien een datum waarop deze beschikbaar komt?
echt niet ? wat raar... ik zou eventjes met nintendo bellen morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Mystic Spirit schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:14:

gaat het niet meer om de spelletjes dan? :s

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij werkt ie gewoon, heck ik heb dit bericht zelfs gepost met mijn wii (duurde ook fokkin lang) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op maandag 18 december 2006 @ 21:06:
[...]

Homebrew op de Wii is wel ineens een heel ander verhaal dan op de pc. Afstandsbedieningkje enzo. Ik vind dat nintendo gewoon de poort open moet zetten voor homebrew maar aan de andere kant illegale copiën moet tegen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

M1lamb3r schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:55:
[...]

voor als je online wil gamen?
omdat bugs in spellen te verhelpen?
Niet nodig dus ... niet verplicht. Als ik het online gamen moet opgeven om vervolgens wel kopies te kunnen draaien doe ik dat graag. En bugs in spellen achteraf aanpassen doen ze maar bij ms.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!