Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 73 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 17.763 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

xsive schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 23:06:
[...]

Kan iemand hier even antwoord op geven, gezien jullie toch actief aan het posten zijn?
Dat is heel normaal, dat doet die van mij al sinds dag 1 ;) Geldt dus voor zowel de discdrive als het tik-geluidje bij het booten van de Wii.

@B3n666: Je hebt vast je Wii op het voetje staan. Probeer hem even van het voetje af te halen er weer opnieuw op te zetten. Bij mij zat hij de eerste keer ook een beetje losjes, kan geen kwaad, maar inderdaad irritant als hij gaat resoneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
xsive schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 23:01:
Moet inderdaad ook snel een tweede controllerset regelen. Wii-Play + Nunchuk is toch niet zo gemakkelijk uit te halen dan gedacht!
Ik had alleen Wii Play besteld en daar zit natuurlijk alleen de remote bij... een beetje raar want je hebt niet zoveel aan een 2e remote als je geen extra nunchuk hebt, aangezien het gros van de spelletjes ook de nunchuk zal gebruiken.

Bij de Foregames hadden ze nauwelijks nunchuks binnen gekregen... ze zouden deze week nog een 3e lading Wii's en toebehoren krijgen maar ik hoorde vandaag dat dat uitgesteld is tot na de kerst... pech dus voor de laatste mensen op de preorder lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-05 12:53
jaapstobbe schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:39:
[...]

Ben gewoon boos over het feit dat we weer compleet verneukt worden door nintendo, en het heel 2007 met 1(!) echt goed nintendo spel moeten doen (zelda), ze houden ons weer lekker aan het lijntje, lijkt erg op het gamecube fiasco zo :(
Ik heb het prima naar mijn zin met de Wii, dus ik weet niet waar je het over hebt :?
Rayman is cool, zelda ook, dus ik heb al twee goede spellen :P
Sports en Play zijn leuk om te demoén, meer niet. Ik hoop dat dat andere golf spel zo komt, dat lijkt me ook leuk :)

Nee, jammer dat je teleurgesteld bent, maar dat ligt echt aan jouw verwachtingen, niet aan de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:16

SD5k

>4&X

jaapstobbe schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:34:
Mijn wiimote werkt niet meer, mario en metroid komen pas december volgend jaar...ik zet mn Wii op marktplaats..

is er hier nog iemand die m wil?
Hoe kom je daar bij? Metroid Prime 3 komt naar mijn weten begin lente uit. En Mario Galaxy zal ook echt niet tot december volgend jaar op zich laten wachten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:07
Ik heb hem vandaag ook weten te bemachtigen, belde vanmiddag de Free Record Shop op, en die hadden er nog 1 op voorraad, die kon k dus meteen gaan halen ;) Heb er nog niet mee gespeeld, dat ga ik zometeen doen, rest van de dag was een beetje hectisch.

Bij de Makro hadden ze nog 1 Wii Play op voorraad. Morgen ga ik maar eens zoeken naar Zelda en een Nunchuck, en dan is mijn start pakket compleet ;)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-06 23:42
TlighT schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 23:32:
[...]

Ik had alleen Wii Play besteld en daar zit natuurlijk alleen de remote bij... een beetje raar want je hebt niet zoveel aan een 2e remote als je geen extra nunchuk hebt, aangezien het gros van de spelletjes ook de nunchuk zal gebruiken.
Bij Wii sports kan je de nunchuck alleen maar te gebruiken voor het Boxen en bij Wii Play is het geloof ik ook maar 1 spelletje (tank spelletje) ;)
Dus hoe jij het formuleert is het zwaar overdreven :P

[ Voor 23% gewijzigd door Dubbel Fristie op 20-12-2006 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Heb zelda sinds maandag, heb er nu 18 uur en 29 minuten opzitten >:)
damn wat een goede game O+

Trouwens wel een vaag probleem met mijn 2e wii, als ik hem namelijk uitzet met de power knop gaat het ledje ook gewoon helemaal uit dit in tegenstelling tot mijn andere wii, daar blijft het ledje wel branden (Standby mode toch?). Ook gaat mijn wii pas weer aan als ik de stroom er helemaal af haal en dan de stekker er weer in doe, en op de power knop druk. :? 8)7 :/

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

DoubleD1980 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:45:
[...]

Probeer eens de powercable eruit te halen en dan weer terug te doen. Dat heeft bij mij geholpen :)
heb het ook gehad power eraf gehaald en toen werkte hij weer maar als je het batterijklepje weghaalt zie je een sync knopje dat zal ook werken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

Elroy schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 21:18:
Sinds vandaag RGB kabel binnen. Tis toch wel een stuk scherper dan eerst. :>
Voor degene die een beetje een idee willen hebben over het verschil tussen composite en RGB heb ik de volgende foto gemaakt:

[afbeelding]

Al moet ik zeggen dat RGB nog iets scherper is dan op de foto zichtbaar is ;)

Nu verder met zelda :P
i envy you... ik wil ook met zelda aan de gang maar bol.com heeft anders bepaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:24

Ace

Happy Happy Joy Joy

-Sander schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 23:58:
[...]

Hoe kom je daar bij? Metroid Prime 3 komt naar mijn weten begin lente uit. En Mario Galaxy zal ook echt niet tot december volgend jaar op zich laten wachten hoor.
De kans is aanwezig dat ze geen van allen uitkomen voor Q3 of zelfs Q4 volgend jaar. Ik hoop niet dat het waar is, maar als het wel zo is ben ik blij dat ik geen launch Wii heb. Mijn eerste reden was gewoon praktisch, vanwege het niet kunnen aansluiten op een projector (sensor bar kabel etc). Een tweede reden die ook meespeelde was het feit dat nadat ik Zelda uitgespeeld zou hebben er echt helemaal niks leuks uitkwam tot aan Mario Galaxy in maart/april.

Dat vond ik al achterlijk lang, maar stel je voor dat je nu een heel jaar op deze drie top titles moet wachten.

Big Wii Titles Held Til Xmas 07?
Nintendo fans looking forward to their next big Wii game or their next Zelda fix are just going to have to hold tight a little longer than they may have anticipated. According to CVG and their "sources close to Nintendo" we shouldn't expect to see either Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3: Corruption or The Legend of Zelda: Phantom Hourglass until at the earliest third quarter of 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Vandaag 2x een hanger bij Wii Play. Als ik Wii Play wilde gaan spelen bleef hij hangen nadat ik had gekozen voor het spelen met 2 spelers. Nadat ik mijn 2e wiimote opnieuw had gesynced was het euvel weg. 1 Speler deed het wel gewoon.

Ik vermoed dat het te maken heeft met het wissen van mii's vanaf de console die ook in wii play gebruikt werden en vervolgens na de eerste keer spelen met wii play niet meer gebruik maken van de 2e wiimote voor je weer wii play voor 2 spelers start. Of zoiets...

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178962

Ace schreef op woensdag 20 december 2006 @ 01:45:
[...]

De kans is aanwezig dat ze geen van allen uitkomen voor Q3 of zelfs Q4 volgend jaar. Ik hoop niet dat het waar is, maar als het wel zo is ben ik blij dat ik geen launch Wii heb. Mijn eerste reden was gewoon praktisch, vanwege het niet kunnen aansluiten op een projector (sensor bar kabel etc). Een tweede reden die ook meespeelde was het feit dat nadat ik Zelda uitgespeeld zou hebben er echt helemaal niks leuks uitkwam tot aan Mario Galaxy in maart/april.

Dat vond ik al achterlijk lang, maar stel je voor dat je nu een heel jaar op deze drie top titles moet wachten.

[...]
Lijkt me nogal overdreven, de Wii is een groot succes, maar het aanbod aan games is nogal beperkt. Waarom zou Nintendo zich nu in de vingers gaan snijden door games niet uit te brengen?

Zelfs al was de orginele planning Q3 2007, dan zullen ze toch wel even extra haast maken gezien het succes van de Wii. Het is nu gewoon kwestie van zoveel games eruit pompen als mogelijk om maar zoveel mogelijk te kunnen verkopen. Ik hoop alleen dat de kwaliteit wel goed blijft, niet zoals bij de EA games die steeds slechter en slechter worden.

Daarnaast komen er ook nog genoeg andere leuke spellen ook 3rd party, dus er is genoeg.

Wat betreft niet aan kunnen sluiten op een projector snap ik niet? Ik heb em hier ook ff aan een beamer gehangen, de sensor bar kabel is echt enorm lang dat is geen enkel probleem.

Je kunt je natuurlijk ook altijd vermaken met Wii Play en Wii Sports (het is echt leuker als je zou denken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Hoe kan ik een 2 player game opstarten in de Main Game van Super Monkey Ball?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Anoniem: 87302 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 06:48:
Hoe kan ik een 2 player game opstarten in de Main Game van Super Monkey Ball?
Is er niet zoiets als een handleiding? Zoiets triviaals verwacht je daar wel in te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Ace schreef op woensdag 20 december 2006 @ 01:45:
[...]

[...]
Het is ook echt blijven zoeken naar redenen om geen Wii te nemen he? Welke console heeft in de geschiedenis 1 toplaunchtitel gehad en daarna niets meer voor een jaar lang? Ik kan me er geen herinneren eigenlijk, waarom zou dat nu wel gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-06 16:11
Weet iemand of een Wii game die is gehaald bij Mediamarkt in Hengelo ook geruild mag worden bij het een ander filiaal zoals die in Enschede? Of zouden ze daar moeilijk over doen omdat de filialen halve zelfstandige vestigingen zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:16

SD5k

>4&X

Ik zie niet in waarom Metroid Prime 3 tot eind 2007 op zich zou laten wachten, het zou notabene eerste een launch game worden. En van Super Mario Galaxy zei Nintendo eerst ook dat die niet lang na de launch uit zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Laatst online: 25-05 13:45
Redenen zoeken om een console niet te kopen is altijd super gemakkelijk als je negatief bent ingesteld. Daarom kijk ik bij een eventuele aanschaf van console nooit erg zwaar naar de min punten, meer naar de plus punten, en dat t.o.v. de andere consoles.

Maar het lijkt dat meneer ons meer probeert te overtuigen dan zichzelf. Hij heeft zijn beslissing al gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 14:59

Flappiewappie

Hier nog meer

-Sander schreef op woensdag 20 december 2006 @ 07:39:
Ik zie niet in waarom Metroid Prime 3 tot eind 2007 op zich zou laten wachten, het zou notabene eerste een launch game worden. En van Super Mario Galaxy zei Nintendo eerst ook dat die niet lang na de launch uit zou komen.
wacht je toch even met een wii aanschaffen, hij zal in de loop van 2007 vast in prijs dalen, scheeld ook weer

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117064

Het lijkt wel of iedereen zich fixeerd op Metroid en Mario. Damn mensen, ik ben zo blij met de Wii. Ik wacht nog op Elebits, Wario, Monkey Ball en Mario Party. Tevens heb ik het nu te druk met de VC games, het lijkt wel of sommige mensen hier dat vergeten. Ik heb Sonic en Zelda nu, maar wat dacht je van Ecco, Gunstar Heroes, F-Zero en binnenkort Super Probotector, Super Castelvania enz. Misschien dat ik een oude lul ben met jeugdsentiment, maar ik heb tijd tekort voor al dat lekkers. Me werk neemt al tijd zat op, ben blij als ik kan gamen. En natuurlijk is er een reden dat de hardware tekort is. Ik ben nog steeds op zoek naar Wii Play, Classic Controller en de Component cable (Zelda heaven O+ ) I rest my case _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

En daarnaast, het is een console die nog geen maand gelanceerd is.. Wat wil je? Meteen een gigantisch arsenaal aan games? Vergeet niet de 3rd party developer. Zij kondigen ook steeds meer games aan.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 87302 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:48:
[...]
GC is geen fiasco. De GC heeft meer goeie games dan PS2 en XBOX tezamen...
[/fanboy mode off]
wel...nintendo fanboy of niet, ik heb wel een stuk meer ps2 toptitels in mijn collectie dan GC toptitels eigenlijk (heb maar een tiental GC games en zo'n 30-tal ps2 games) waarbij bijna alle goede rpg's op de ps2 zijn (en nee, final fantasy was GEEN goede rpg deze generatie, noch op de GC, noch op de ps2), waarbij ik toch maar even wil vermelden dat Nintendo niet goed bezig was met de gamecube. Voor mij hebben ze echter heel veel goedgemaakt met de DS, die de ene steengoede titel na de andere produceert.

Ik kijk enorm uit naar wat de toekomst zal brengen voor de Wii, maar de gamecube was imo niet het succes dat sommigen hier beweren dat het was.

(disclaimer: ik hoef géén ps3. Nu niet, nooit niet)

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 20-12-2006 09:02 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
jaapstobbe schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:21:
HELP

wiiremote werkt ineens niet meer, hij wil niet meer synchen met Wii.
De blauwe lampjes knipperen steeds een paar keer en dan houdt het op? Iemand dit probleem ook gehad?

HELP :'(
Vreemd, dit had ik gister ook tijdens het starten van Wii sports, misschien iets te maken met die update?

Overigens werkte t weer nadat ik de stroom er even af haalde.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
FoggyFreek schreef op woensdag 20 december 2006 @ 08:36:
En daarnaast, het is een console die nog geen maand gelanceerd is.. Wat wil je? Meteen een gigantisch arsenaal aan games? Vergeet niet de 3rd party developer. Zij kondigen ook steeds meer games aan.
* itsme is de nodige gamecube games van ebay aan t halen :P

hmm had wel verwacht dat er iemand sneller was, nu post ik dubbel :(

[ Voor 9% gewijzigd door itsme op 20-12-2006 09:00 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179896

Flappiewappie schreef op woensdag 20 december 2006 @ 07:54:
[...]

wacht je toch even met een wii aanschaffen, hij zal in de loop van 2007 vast in prijs dalen, scheeld ook weer
Of je wacht tot voorjaar 2009 en dan krijg je m geleverd bij Wii Play 3.
(flauw natuurlijk. Maar als je zo redeneerd, moet je eigenlijk altijd wachten!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:45
Anoniem: 117064 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 08:10:
Het lijkt wel of iedereen zich fixeerd op Metroid en Mario. Damn mensen, ik ben zo blij met de Wii. Ik wacht nog op Elebits, Wario, Monkey Ball en Mario Party. Tevens heb ik het nu te druk met de VC games, het lijkt wel of sommige mensen hier dat vergeten. Ik heb Sonic en Zelda nu, maar wat dacht je van Ecco, Gunstar Heroes, F-Zero en binnenkort Super Probotector, Super Castelvania enz. Misschien dat ik een oude lul ben met jeugdsentiment, maar ik heb tijd tekort voor al dat lekkers. Me werk neemt al tijd zat op, ben blij als ik kan gamen. En natuurlijk is er een reden dat de hardware tekort is. Ik ben nog steeds op zoek naar Wii Play, Classic Controller en de Component cable (Zelda heaven O+ ) I rest my case _/-\o_
Ja vind die andere games misschien prachtig maar ik zit echt met smart te wachten op metroid, en dat is 1 van DE redenen waarom ik een wii aanschaf, en als je dan te horen krijgt dat je waarschijnlijk een jaar moet wachten (nadat ik net de Wii in huis heb gehaald) is dat ene klap in je gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
jaapstobbe schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:03:
[...]

Ja vind die andere games misschien prachtig maar ik zit echt met smart te wachten op metroid, en dat is 1 van DE redenen waarom ik een wii aanschaf, en als je dan te horen krijgt dat je waarschijnlijk een jaar moet wachten (nadat ik net de Wii in huis heb gehaald) is dat ene klap in je gezicht.
Je hoort het van een gerucht.
[gerucht in de wereld helpen] Tja, ik heb gehoord (van iemand met een mario t-shirt dus ik denk dat hij bij Nintendo werkt) dat er een nieuwe versie van de Wii komt met een 3x snellere videokaart. [/gerucht in de wereld helpen]

Voel je je nu ook genaaid? Of bedenk je je dat de bron niet Nintendo is ;)

Geniet van de rest van het aanbod en luister niet naar geruchten die sites alleen maar opgooien om hits te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 08:34
[...]

Maar is verkopen op de basis van geruchten dan niet wat erg radicaal, het is niet zo dat MP3 gecancelled is oid :P

En je kunt het ook van de andere kant bekijken. Nintendo had ook net als Sony kunnen wachten tot maart met de launch. Dan heb je wel meteen een spelbibliotheek van meer dan 60 games, maar of je daar nou blij van wordt. Dan heb ik em toch liever eerder. Overigens word ik ook niet echt gelukkig van de Q1 line-up...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-03 06:28

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Anoniem: 33272 schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:18:
[...]

echt niet ? wat raar... ik zou eventjes met nintendo bellen morgen.
Ik heb alles geprobeerd maar ik kan in de webwinkel in de Wii de Opera browser niet downloaden. Er staat een bericht dat nog niet beschikbaar is. Hoe zou dat kunnen komen? Zijn er speciale instructies om de browser te krijgen?

Ik zou namelijk wel graag kunnen internetten... Het weerkanaal doet het inmiddels wel, dus de verbinding is verder goed.

Ik hoop dat jullie een suggestie voor mij hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 20 december 2006 @ 01:06:
Trouwens wel een vaag probleem met mijn 2e wii, als ik hem namelijk uitzet met de power knop gaat het ledje ook gewoon helemaal uit dit in tegenstelling tot mijn andere wii, daar blijft het ledje wel branden (Standby mode toch?). Ook gaat mijn wii pas weer aan als ik de stroom er helemaal af haal en dan de stekker er weer in doe, en op de power knop druk. :? 8)7 :/
Je moet even een update draaien vanuit het wii optie menu. Ik had dat eerst ook, dat is gewoon nog de eerste firmware die dat probleem heeft. Na de update werkt het perfecto! Succes!

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Mystic Spirit schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:22:
Ik heb alles geprobeerd maar ik kan in de webwinkel in de Wii de Opera browser niet downloaden. Er staat een bericht dat nog niet beschikbaar is. Hoe zou dat kunnen komen? Zijn er speciale instructies om de browser te krijgen?

Ik zou namelijk wel graag kunnen internetten... Het weerkanaal doet het inmiddels wel, dus de verbinding is verder goed.

Hij komt pas 22 december (vrijdag a.s.) uit, dan kun je hem zo binnenhalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Medal of Honor: Vanguard aangekondigd voor Wii en PS2 :)

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/751/751607/medal-of-honor-vanguard-20061219104039256-000.jpg

Misschien wel leuk... Ik heb overigens ook nog steeds wel interesse in CoD3.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
[...]

Ik zou het 22 december weer proberen, Nintendo heeft al gezegd dat het dan pas gedownload kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

[...]

Ik dacht eerst dat je sarcastisch bezig was, maar blijkbaar toch niet. De vraag is dan al tig keer gesteld (en het antwoord gegeven), maar vooruit, ik ben in een goeie bui:

De Opera browser is momenteel niet beschikbaar. We verwachten 22 december een BETA versie te kunnen downloaden (gratis); waarschijnlijk komt de definitieve versie rond eind maart 2007. Als het goed is kan iedereen die BETA gewoon via de Wii downloaden in het daarvoor bestemde channel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-03 06:28

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Pheno79 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:25:
[...]

Ik zou het 22 december weer proberen, Nintendo heeft al gezegd dat het dan pas gedownload kan worden.
Dank Mensen.... Eerder in dit topic werd een bericht gepost dat deze persoon het bericht op got had geplaatst met de Wii dat moet dan dus onmogelijk zijn....

Ik zoek de qoute wel even!

HIer is die!
Anoniem: 87204 schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:28:
bij mij werkt ie gewoon, heck ik heb dit bericht zelfs gepost met mijn wii (duurde ook fokkin lang) O-)
Ben ik dus gewoon voor de gek gehouden.... 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Mystic Spirit op 20-12-2006 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:10
Grappig, er komen in 2007 gewoon drie Golf games uit op de Wii !
  • Super Swing Golf
  • Tiger Woods 2007 Golf
  • Leaderboard Golf
Speelde vroeger in het Commodore 64 tijdperk al Leaderboard Golf. Ben benieuwd hoe dat er op de Wii uit zal zien! :) En Super Swing Golf lijkt me ook een grappig spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Haay schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:33:
Grappig, er komen in 2007 gewoon drie Golf games uit op de Wii !
  • Super Swing Golf
  • Tiger Woods 2007 Golf
  • Leaderboard Golf
Speelde vroeger in het Commodore 64 tijdperk al Leaderboard Golf. Ben benieuwd hoe dat er op de Wii uit zal zien! :) En Super Swing Golf lijkt me ook een grappig spel!
mij spreekt dan tiger woods eigenlijk wat meer aan. Hopelijk een wat serieuzere game.
Leaderbord Golf ken ik overigens niet.

[ Voor 3% gewijzigd door NiaX op 20-12-2006 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Dit is wel heel tof. Spellen kunnen gebruik maken van het weerkanaal! Madden (ja, van EA) doet het al! Bron
NEWSWEEK: Let’s look at first-party software for a minute. As evidenced by software sales, gamers who purchase Nintendo platforms do so primarily to play Nintendo-developed games. But from the Nintendo 64-era on, Nintendo has a history of repeatedly delaying key titles, creating long droughts between the AAA games for which its fans bought the hardware. For example, The Legend of Zelda: Twilight Princess, your flagship title for the Wii, is in fact a long-delayed Gamecube game that has been moved over to the Wii, as has Super Paper Mario. So how can you assure gamers that are considering a Wii–keeping in mind that they’ve heard such promises before–that they won’t endure the same droughts between AAA first-party titles that they suffered on the Nintendo 64 or the Gamecube?

Reggie Fils-Aime: The way I answer that question is with three very real examples. First, Zelda: Twilight Princess, on Wii, is arguably the best game we’ve ever made. Period. It is fantastic. It’s been essentially made, from the core essence of that game, to be perfect for Wii. And yes, while its development started as a Gamecube title, the fact is the Wii version plays fundamentally different. A consumer can buy the Wii version and the Gamecube version and have two fundamentally different experiences. Now certainly, the Gamecube version of Zelda is fantastic. But the Wii version of Zelda is without peer.

The second example I point out is Metroid Prime 3, which is a from-the-ground-up creation of Metroid for the Wii system. That title is going to come out early in 2007. That will give us fantastic momentum coming off of the launch, and will certainly be an example of how there will be no new game drought for this system.

The third example I would give you is Mario Galaxy, another from-the-ground-up Wii game that we are strategically timing the launch to make sure that we continue driving momentum through 2007. So N’Gai, how do I answer the question, “Will there be no drought,” and “How will we make sure that there are fantastic titles for Wii?” The answer is Zelda, Metroid and Mario. Which is a pretty darn good lineup.

NEWSWEEK: So are you willing to make a “Read my lips” pledge right here?

Reggie: I thought I just did.

NEWSWEEK: All right. I’ll be checking in with you when these titles actually ship.

Reggie: [Chuckles] Exactly
Vanuit het standpunt van Nintendo om de titels goed uit te smeren over het jaar is dit eigenlijk een vreemde planning. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, ik zou al blij zijn met één van de twee... verder is het overigens ook wel interessant om te melden dat Reggie in meerdere interviews heeft gezegd, dat er nog meer nieuws volgt in januari.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
The third example I would give you is Mario Galaxy, another from-the-ground-up Wii game
Oh, en wat is er dan met Mario 128 gebeurd die werd aangekondigd bij de cube launch :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
johnnyv.nl schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:40:
[...]

Oh, en wat is er dan met Mario 128 gebeurd die werd aangekondigd bij de cube launch :z
Het was een leuke demo bij de Wii :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

The second example I point out is Metroid Prime 3, which is a from-the-ground-up creation of Metroid for the Wii system. That title is going to come out early in 2007.
Woei :) Dus toch :D

Als deze de beste uit de Prime franchise gaat worden vind ik hem nu al beter dan Twilight Princess.
[...]

Pikmin ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Willybubba op 20-12-2006 09:44 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Gisteren wat langer COD3 gespeeld. Vind het een lastige game. Het is heeeel lang geleden dat ik een WWII shooter heb gespeeld dus de ouderwetse geweren is even wennen. Daarnaast kan ik nog steeds moeilijk onderscheid maken tussen vriend & vijand. Zit er aan te denken om hem te koop/ te ruil aan te bieden op marktplaats.

Verder is het vrij normaal dat na de launch het even rustig wordt met nieuwe games. Moet zeggen dat de pijplijn voor de Wii nog aardig gevuld is. Ben op zich benieuwd naar Excite Truck die er vrij snel aan zit te komen. Daarnaast is de VC natuurlijk ook even leuk.
Maar ik denk dat halverwege in Q2 de stroom op gang komt met games als Smash Brothers, Metroid Prime 3, Mario Galaxy en voor kerst wellicht een nieuwe Mario Kart!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
[...]

wiki over mario 128

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:10
NiaX schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:35:
Leaderbord Golf ken ik overigens niet.
Ha ha, zou best kunnen, als je tot de jongere generatie gamers behoort. Heb zelf door Leaderboard Golf geleerd wat het verschil is tussen Wood en Iron, en hoe het zit met on par en below par spelen, om maar wat te noemen.

System 3 gaat oude Commodore 64 games updaten voor de Wii. Die games blonken veelal uit in gameplay! Dat is precies wat de Wii nodig heeft! Geen grafisch geweld om met de PS3 of 360 te concurreren, maar fantastische verslavende gameplay !!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

De DS WiFi USB Connector is ook met de Wii te gebruiken toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Laatst online: 03-06 23:49

Speedpete

was barman

Kwam gisteren thuis, wii uitgepakt, eerst bij m'n ouders aangesloten en wii sports gestart... En wat speelt dat eenvoudig! Enige nadeel is dat m'n pa beter is bowlen... dus dat spelen we niet meer >:)

Met m'n zusje even alle sporten afgewerkt en daarna met wii play begonnen en al die games gespeeld. Bevalt allemaal prima, is leuk maar dat laserhockey is niks, besturing is bout. Tanks zijn geweldig, vissen is grappig, schootingrange vind ik helemaal top en de overige spelletjes zijn zeer de moeite waard.

Toen ik wat rust had heb ik Red Steel gestart en ben daar even twee uurtjes mee bezig geweest. In het begin een beetje wennen maar de besturing wordt steeds eenvoudiger naarmate je meer gespeeld hebt. Game bevalt me wel, tot nu to een lekkere no-nonsens verhaallijn en prima gameplay.

Binnenkort eens kijken voor Zelda :)

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:27
Anoniem: 77857 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:52:
De DS WiFi USB Connector is ook met de Wii te gebruiken toch? :)
In hoeverre is de startpost daar niet duidelijk over?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

MetroidPrime schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:54:
[...]

In hoeverre is de startpost daar niet duidelijk over?
in de startpost wordt gesproken over de WiFi connector, niet over specifiek DS connector, dus vandaar mijn vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117064

[...]

Ik snap het, maar relax en ga lekker Super Metroid spelen ondertussen ;) Hier is trouwens een lijstje van alle komende VC games http://www.meanmachinesmag.co.uk/wii/complete_list.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103030

Anoniem: 87204 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:51:
Problemen met Rayman?
Het spelletje waar je de radio's moet slaan, zodat de konijntjes gaan dansen en jij vervolgens de konijntjes moet rammen?

Bij een maat van mij ramde ie op een gegeven moment als er nog 3 of zelfs 1 over was niet meer. Hoe ie ook zwaaide met die wiimote, het werkte gewoon niet. En das best lullig. Ik heb op een ubisoft forum opgezocht hoe dit zit en wat de fix is. Ubisoft schrijft ongeveer (even uit het engels mogen vertalen) dit:

"Zet de Wii op 60Hz en speel de minigame dan weer"

Dat is alles. Ik gaf dit antwoord aan mn maat, hij probeerde het, en toen haalde ie em in 30 sec. Ik weet niet of het bij alle 50hz settings zo is dat ie op een gegeven moment niet slaat (aan het begin is ie gewoon zo gevoelig als maar kan), of dat sommige 50hz-mensen geluk hadden bij het spelen van deze minigame - maar als het niet voor je werkt, zegt ubisoft dat dit de fix is, gewoon je wii op 60hz zetten. Succes :D
Ik had dat probleem dus gister! Wel 20 keer geprobeerd om die minigame te halen, ik moest en zou het halen! ik deed de gekste dingen, zwaaide overal maar geen resultaat en op een gegeven moment knapte het touwtje (had dus nog het dunne touwtje)! Ik had de wiimote in ieder geval altijd goed vast, dus die werd gelukkig niet de lucht ingegooid! Uiteindelijk die wel minigame gehaald! maar gewoon met de normale settings...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

het touwtje knapte terwijl je de wiimote vasthad? Het touwtje desintegreerde spontaan in het niets ofzo?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Anoniem: 178962 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 23:01:
Ik heb vandaag RGB kabel getest maar dat gaf op mijn TV nog niet echt het gewenste beeld. Nu dus op zoek naar de component kabel.

Ben wel via testen erachter gekomen dat mijn TV inderdaad wel Progressive Scan aankan (en ook echt beter beeld geeft) en dat terwijl het een CRT TV is, een Philips 100hz Matchline ;)
Maar heb je ook daadwerkelijk dan component aansluitingen op je tv? Ik heb ook een Philips CRT 100hz Matchline. Een 32PW9527, 82cm Pixel Plus widescreen dus. Wanneer er een RGB 60hz bron binnen komt is het via het menu ook zogenaamd mogelijk om progressive scan aan te zetten, maar nergens in mijn handleiding staat dat hij een aansluiting voor component heeft. Welk model heb jij precies en waarom gaf de RGB geen gewenst beeld?

[ Voor 4% gewijzigd door tommy6 op 20-12-2006 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik snap niet waarom veel mensen vinden dat laser hockey slechte besturing heeft. Ik vind die besturing juist erg erg goed. Het is allemaal wel wat gevoelig maar dat lijkt mij juist het doel. Vind het dan ook een van de beste Wii Play titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 77857 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:57:
[...]

in de startpost wordt gesproken over de WiFi connector, niet over specifiek DS connector, dus vandaar mijn vraag :)
Kijk eens wat er op die "specifieke DS connector" van jou staat?

HINT: De DS wordt nergens op de connector genoemd, er staat alleen Nintendo Wi-Fi USB Connector op.

[ Voor 14% gewijzigd door MetroidPrime op 20-12-2006 10:19 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 22:16
gister weer even ge-wii'd we waren even klaar met sports dus even het internet aansluiten.
wifi meteen gevonden(mac staat onder systeem info) wep ingegeven en hop.. klaar. super!
toen 2 x een update (10 min alles bij elkaar) en klaar was het systeem.
dus even wii weather bekeken, wel geinig net google :) wel erg lange laadtijden (+/- 2 min, en dat vind ik te lang voor een console ja)
toen even de retro shop geprobeerd, dat is echt super geregeld, je kunt je punten direct met je creditcard updaten en dan gewoon games kopen, downloaden gaat echt heel snel supermario 64 in nog geen minuut :). wel een beetje aan de dure kant 10 euro (1000 punten) voor mario 64
en toen hadden we geen gamecube controller :S zuuuur. dus vandaag even langs de winkel voor een oude gc controller en dan lekker mario spelen :D

[ Voor 4% gewijzigd door mazzl op 20-12-2006 10:19 ]

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:58

S2S

tommy6 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:14:
[...]

Maar heb je ook daadwerkelijk dan component aansluitingen op je tv? Ik heb ook een Philips CRT 100hz Matchline. Een 32PW9527, 82cm Pixel Plus widescreen dus. Wanneer er een RGB 60hz bron binnen komt is het via het menu ook zogenaamd mogelijk om progressive scan aan te zetten, maar nergens in mijn handleiding staat dat hij een aansluiting voor component heeft. Welk model heb jij precies en waarom gaf de RGB geen gewenst beeld?
Ik heb ook zo'n tv en volgens mij is dat gewoon nep progressive scan. Intern doet hij er wat mee. Ooit ben ik een keer op zoek gegaan naar een component scart verloop, dan kan je dus je wii component daar in pluggen en dan in ded scart van de tv stoppen. Deze dingen zijn te koop, even op het net zoeken ;)

Maar ik denk niet dat de tv daardwerkelijk echt progressive scan ondersteund.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:22
Ik vind het Mii plein wel een beetje daarop lijken.
Al die Mii's die over je scherm heen kunnen lopen/rennen.
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
mazzl schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:17:
dus even wii weather bekeken, wel geinig net google :) wel erg lange laadtijden (+/- 2 min, en dat vind ik te lang voor een console ja)
Woot! 2 min. Ik denk dat dan alleen de eerste keer is of je hebt WiiConnect24 uitstaan. Bij mij is het één van de snelste channels. Het duurt misschien een paar seconden, kreeg je soms een rijtje met zonnetjes te zien? (dan is die dus aan 't updaten). Overigens is het leuke van de weerfunctie dat je ook op het zonnetje/wolkje/mist/regenbui kunt klikken met A om de dagdeelvoorspellingen te zien. Daarnaast leek die vanochtend een stuk meer up-to-date te zijn dan gisteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
S2S schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:20:
[...]

Ik heb ook zo'n tv en volgens mij is dat gewoon nep progressive scan. Intern doet hij er wat mee. Ooit ben ik een keer op zoek gegaan naar een component scart verloop, dan kan je dus je wii component daar in pluggen en dan in ded scart van de tv stoppen. Deze dingen zijn te koop, even op het net zoeken ;)

Maar ik denk niet dat de tv daardwerkelijk echt progressive scan ondersteund.
Klopt, die verloop scarts ken ik, maar ik betwijfel dus ook ten zeerste of de tv echt progressive scan aan kan. Volgens mij is het meer een soort van upscalling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87204

Mystic Spirit schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:33:
[...]

Dank Mensen.... Eerder in dit topic werd een bericht gepost dat deze persoon het bericht op got had geplaatst met de Wii dat moet dan dus onmogelijk zijn....

Ik zoek de qoute wel even!

HIer is die!

[...]

Ben ik dus gewoon voor de gek gehouden.... 8)7
Dat klopt :D

sorry, ik moest gewoon even gebruik maken van de mogelijkheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103030

Boeboe schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:12:
het touwtje knapte terwijl je de wiimote vasthad? Het touwtje desintegreerde spontaan in het niets ofzo?
denk dat het touwtje strak stond en ik een snelle beweging maakte waardoor het ging knappen...
was heftig aan het slaan en kreeg helemaal geen reactie van de wiimote toen ik nog 3 konijntjes en genoeg tijd over had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Hoe denken jullie hier over Red Steel?

Ik keek echt uit naar die game, dat hele oosterse sfeertje, gewoon geweldig!
Echter toen ik de reviews las, kon ik eigenlijk niemand ontdekken die er positief over is...
Beetje jammer! Wat ik nog het meest vreemde vind, is dat de screenshots er altijd goed uitzien, maar in de reviews lees ik dat men het beeld blokkerig vind?

Wat is hier van waar?

Shooters dig ik wel, COD3 is echt top!

PS aan Deddiekoel: Je ziet toch wie er bij jou hoort, want dan komt er toch zo'n friendly tag bij dat poppetje te staan als je daar op richt? Met groene en witte letters? Of heb je dat uitstaan bij je opties?

En ik speel COD3 ook gewoon op easy hoor! Ze hebben toen veel commentaar gehad op COD2 Big Red One, dat het veel te gemakkelijk was, zelfs in normal mode, vandaar dat ze het iets hebben aangescherpt bij deel 3. Het enige wat me irriteert, is dat de framerate heel soms instabiel is en dat je bewegingen dan ook minder direct worden vertaald. Dat is echt een kwestie van leven en dood!
Verder is het één op één gevecht, als je tegenstander je wapen vastpakt een beetje vreemd uitgelegd, je moet namelijk je wiimote en nunchuck tegelijkertijd van je af bewegen, en niet om en om... Maar als je het eenmaal doorhebt, dan is het ook echt kicken!

[ Voor 33% gewijzigd door xsive op 20-12-2006 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skabouter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-06 13:41

skabouter

Skabouter

Anoniem: 87204 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:51:
Problemen met Rayman?
Het spelletje waar je de radio's moet slaan, zodat de konijntjes gaan dansen en jij vervolgens de konijntjes moet rammen?

Bij een maat van mij ramde ie op een gegeven moment als er nog 3 of zelfs 1 over was niet meer. Hoe ie ook zwaaide met die wiimote, het werkte gewoon niet. En das best lullig. Ik heb op een ubisoft forum opgezocht hoe dit zit en wat de fix is. Ubisoft schrijft ongeveer (even uit het engels mogen vertalen) dit:

"Zet de Wii op 60Hz en speel de minigame dan weer"

Dat is alles. Ik gaf dit antwoord aan mn maat, hij probeerde het, en toen haalde ie em in 30 sec. Ik weet niet of het bij alle 50hz settings zo is dat ie op een gegeven moment niet slaat (aan het begin is ie gewoon zo gevoelig als maar kan), of dat sommige 50hz-mensen geluk hadden bij het spelen van deze minigame - maar als het niet voor je werkt, zegt ubisoft dat dit de fix is, gewoon je wii op 60hz zetten. Succes :D
Thnx, dat is de enige mini game die ik nog niet gehaald had :X (dan wel de 2e versie he, dat dat grote konijn steeds de radio uitzet)

Het updaten gaat bij mij overigens niet goed; Error 320004 (d8 ik zo uit mijn hoofd)
Heb al van alles geprobeerd, internet verbinding is goed (groene verbinding) ook geprobeerd om te updaten vanuit de kanalen maar zonder succes |:( Iemand een id/tips?

[edit]
Probeer eens een connection test uit te voeren? Dan gaat de Wii ook updaten en dat was voor mij de enige manier waarop ik de nieuwste update geïnstalleerd kreeg.
Ook geprobeerd, zelfde foutmelding hoewel de connectie wel goed was

[edit2]
blijkbaar was het niet die foutmelding, hier een handige Tool om error codes op te zoeken :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door skabouter op 20-12-2006 10:44 ]

[ Dislect ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
skabouter schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:37:
[...]

Thnx, dat is de enige mini game die ik nog niet gehaald had :X (dan wel de 2e versie he, dat dat grote konijn steeds de radio uitzet)

Het updaten gaat bij mij overigens niet goed; Error 320004
Heb al van alles geprobeerd, internet verbinding is goed (groene verbinding) ook geprobeerd om te updaten vanuit de kanalen maar zonder succes |:( Iemand een id/tips?
Probeer eens een connection test uit te voeren? Dan gaat de Wii ook updaten en dat was voor mij de enige manier waarop ik de nieuwste update geïnstalleerd kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68306

Zou iemand mij kunnen vertellen of er al msx spelletjes beschikbaar zijn om te downloaden?
Ik wil namelijk eerst zeker weten of die ook in europa beschikbaar zijn voordat ik hem ga kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:58

S2S

tommy6 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:25:
[...]

Klopt, die verloop scarts ken ik, maar ik betwijfel dus ook ten zeerste of de tv echt progressive scan aan kan. Volgens mij is het meer een soort van upscalling.
Ik heb nog is even gezocht, mss is dit wat.

https://www.cardwriter.nl...7197.htm?defaultVariants={EOL}&categoryId=80

en hier staat er ook 1

Component videokabel met tulp aansluitingen en aansluitng Scart. In diverse lengtes.

Let op apparatuur dien via de scart aansluiting geschikt te zijn voor component video

http://www.mcsnet.nl/nl/dept_12.html

Moet je aleen even 3 verloop plugjes kopen, en natuurlijk een wii component kabel.

[ Voor 19% gewijzigd door S2S op 20-12-2006 10:52 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200783

Deddiekoel schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:44:
Maar ik denk dat halverwege in Q2 de stroom op gang komt met games als Smash Brothers, Metroid Prime 3, Mario Galaxy en voor kerst wellicht een nieuwe Mario Kart!
Heeft iemand al nieuwsberichten/aankondigingen/geruchten gelezen/gehoord over de nieuwe Mario Kart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179896

xsive schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:35:
Ik ben erg positief over Red Steel, maar denk dat het zeker niet voor iedereen geschikt is. Het is erg wennen, zeker als je nu COD3 op de Wii speelt. In dit spel moet je meer investeren én (belangrijk) er in geloven!
Het zwaardvechten is misschien wat nep, maar dat is alleen als je daar op let. Het gaat om het idee en het 'doen'.
De graphics vallen mij niet tegen. Het is wat flets (ligt ook aan mijn kabels), maar zeker niet lelijk. Alleen zit er een soort pixelrandje om mannetjes, wat ik wel lelijk vind.

Dit spel is voor Wii gemaakt en andersom (letterlijk!). Veel mensen kunnen het misschien niet waarderen, maar het ligt eraan hoe open je voor RS staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
Over die minigame met de radio's in Rayman... dat had ik dus ook :o . Zwaar irritant. Dadelijk maar eens proberen op 60hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 200783 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:46:
[...]

Heeft iemand al nieuwsberichten/aankondigingen/geruchten gelezen/gehoord over de nieuwe Mario Kart?
er is absoluut niets over mario kart aangekondigd. Waar mensen dit vandaan halen weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-06 13:44
Hebben jullie dat ook wel is, dat je vol aan aan het tennissen bent en dan je duim zo evenwijdig aan de wiimote hebt liggen. Dat als je dan een slag wilt geven de home knop indrukt :)

Over het weerkanaal: ik vind de update tijden van nederland een beetje onhandig. Als ik nu om 10:50 kijk dan zie ik nog situaties van 4:00 dat is behoorlijk onhandig.
Verder ook al iemand opgemerkt dat ze in japan iets van rode zonnetjes hebben en heel andere wolkjes?
Wat ik eigenlijk ook nog mis is neerslagkans.

edit: Hmm ik zie net dat een aantal andere plaatsen in NL al wel 7:00 hebben, maar sommige staan zelfs nog op 00:00 uur.

[ Voor 10% gewijzigd door jip_86 op 20-12-2006 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
xsive schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:35:

Ik keek echt uit naar die game, dat hele oosterse sfeertje, gewoon geweldig!
Echter toen ik de reviews las, kon ik eigenlijk niemand ontdekken die er positief over is...
Beetje jammer! Wat ik nog het meest vreemde vind, is dat de screenshots er altijd goed uitzien, maar in de reviews lees ik dat men het beeld blokkerig vind?

Wat is hier van waar?
Ik heb RS en ik vind het best een leuke game. Ik heb ook geen problemen met de controls (ja in het begin natuurlijk wel, maar na wat oefenen krijg je het wel onder de knie) en dan speelt het best soepel.

Wat ik wel irritant vind zijn die zwaardvecht stukjes. Die vertragen de gameplay en voelen best cheap aan. Gelukkig zijn die stukjes dan ook maar kort.

Qua graphics is het wel ok. Ik vind het enkel dat het beeld te helder is. Dus ik zet de brightness altijd een stuk lager. Je kan wel lekker veel kapot schieten (de levels staan echt vol met objecten) en de explosies zijn heel netjes gemaakt. Alles explodeert wel heel makkelijk btw, zo blaas je een auto zo op. Maar ach het is dan ook niet echt een serieuze game. Dus ik erger me er niet aan.
jip_86 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:52:
Hebben jullie dat ook wel is, dat je vol aan aan het tennissen bent en dan je duim zo evenwijdig aan de wiimote hebt liggen. Dat als je dan een slag wilt geven de home knop indrukt :)
Nee :P
Over het weerkanaal: ik vind de update tijden van nederland een beetje onhandig. Als ik nu om 10:50 kijk dan zie ik nog situaties van 4:00 dat is behoorlijk onhandig.
Verder ook al iemand opgemerkt dat ze in japan iets van rode zonnetjes hebben en heel andere wolkjes?
Wat ik eigenlijk ook nog mis is neerslagkans.
Die icoontjes in japan zullen wel gewoon betekenen dat het er helderder is dan op andere plekken

[ Voor 22% gewijzigd door Vanitas op 20-12-2006 11:01 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119750

Iemand nog een idee met die RGB kabel?
Blijf strepen houden.

Heb de kabel nu maar in een andere scart aansluiting gedaan maar nu werk het RGB dus niet en is het beeld net zoals met dat standaard scart gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de eerste titels voor een eurootje of 30 te koop zijn. Misschien dat ik Red Steel dan aanschaf. Voorlopig ben ik toch nog wel even zoet met COD3.

Hebben jullie al de rivier overgeroeid in COD3, dat is wel vet gedaan! Ook explosieven plaatsen vind ik zeker leuk bedacht!

Check dit nieuwsbericht: http://www.nintendic.com/news/211
Interessant nieuwtje! Kerstcadeautje van Nintendo?

[ Voor 40% gewijzigd door xsive op 20-12-2006 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:32

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik lees hier dat allerlei mensen Super Mario 64 niet kunnen spelen zogenaamd omdat ze een GC controller hebben. Maar ik kan het hier prima spelen met m'n Wavebird als ik op A duw wanneer daarom gevraagd wordt. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
What was displayed in the Super Mario 128 demo is the rapid generation techniques that were later incorporated into titles such as Pikmin, and "sphere walking" used in Twilight Princess and Super Mario Galaxy.
:+

Iig, ik wacht nog een jaartje met de Wii. Enige Nintendo game komende jaar die ik er op zou willen spelen is Zelda, maar die haal ik dan evt wel voor de cube. Ga geen 300 euro uitgeven voor Zelda :P

[ Voor 18% gewijzigd door pagani op 20-12-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 31-05 19:40
Btw, ik zit nu met de standaard kabel voor mn tv op de Wii... en heb voor mn GC wel die speciale (ben de naam even kwijt).
In het begin dacht ik dat mn tv scheel was ofzo!
Alles is echt wazig als de pest... ben natuurlijk vanaf de launch van de GC dat scherpe beeld gewend.. Moet echt asap zo'n wii kabel kopen :)
(jammer dat die van de GC er niet op kunnen, kon bij de N64/GC wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 22:16
@Hoedje
wii connec staat volgens mij nog uit, nog niet naar gekeken, zal ik vanavond eens doen. idd kreeg eerst zonnetjes te zien, dan zou die nu dus sneller moeten zijn :) alleen maar goed nieuws.
iemand nog gc controllers over ;)?

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

--MeAngry-- schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:14:
Ik lees hier dat allerlei mensen Super Mario 64 niet kunnen spelen zogenaamd omdat ze een GC controller hebben. Maar ik kan het hier prima spelen met m'n Wavebird als ik op A duw wanneer daarom gevraagd wordt. :)
Probleem is, dat je bij de cube je eerste controller in de eerste (meest linkse) poort stopt, bij de Wii moet de controller in de voorste (wat eigenlijk de meest rechtse poort is). Tenminste dat was mijn probleem. Toch als ik opstart, geeft hij eventjes kort de melding dat ik een classic controller nodig heb en dan start hij een seconde later automatisch door. Heb het eerste bowser gevecht al achter de rug inmiddels. Blijft een goede game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
--MeAngry-- schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:14:
Volgens mij zijn het juist de SNES spellen die problemen geven met de Gamecube controller. Overigens vind ik de classic controller erg fijn :9
xsive schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:09:
Check dit nieuwsbericht: http://www.nintendic.com/news/211
Interessant nieuwtje! Kerstcadeautje van Nintendo?
Dat zou leuk zijn, maar dit is echt alleen maar creatief bedacht en nergens op gebaseerd, omdat inderdaad de spellen pas bij het beschikbaar komen op de Virtual Console een prijs krijgen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Hoedje schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:22:
Dat zou leuk zijn, maar dit is echt alleen maar creatief bedacht en nergens op gebaseerd, omdat inderdaad de spellen pas bij het beschikbaar komen op de Virtual Console een prijs krijgen :P.
Iedereen weet toch op voorhand al dat NES games 500 punten kosten, SNES en MEGADRIVE games 800 punten en N64 games 1000 punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:18:

Iig, ik wacht nog een jaartje met de Wii. Enige Nintendo game komende jaar die ik er op zou willen spelen is Zelda, maar die haal ik dan evt wel voor de cube. Ga geen 300 euro uitgeven voor Zelda :P
*O* ik heb dus wel 300 euro uitgegeven voor zelda (eigenlijk wel meer in totaal iets van 500) *O*
En ik kan je zeggen hij is het waard >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

johnnyv.nl schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:18:
Ik heb echt bewondering voor je, ik was namelijk ook van plan te wachten, maar dan een half jaartje... Maar ik kon mezelf toch niet beheersen... En guess what, ik kan nu al niet meer zonder Wii! En dan heb ik enkel COD3, Wii Sports en Mario 64. (Verder kan ik ook mijn cube spellen erop spelen.) Wie kan er nou een jaar wachten op een motion sensored controller?

PS: Is het trouwens niet een idee om http://www.gamepartyshop.nl op te nemen bij de online winkels? Toch bijna een tientje goedkoper per game! Of gooi ik nou mijn eigen ruiten in dat daar dadelijk alles uitverkocht is :P

[ Voor 14% gewijzigd door xsive op 20-12-2006 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Herkend iemand hier de officiële component kabel in ;) (E-Bay)
Afbeeldingslocatie: http://bilder.afterbuy.de/images/43027/wiiyuvr.jpg

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Wie heeft er trouwens Tony Hawk Downhill Jam? Ben ik toch ook zeer benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Anoniem: 117064 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:59:
[...]

Ik snap het, maar relax en ga lekker Super Metroid spelen ondertussen ;) Hier is trouwens een lijstje van alle komende VC games http://www.meanmachinesmag.co.uk/wii/complete_list.php
Super Mario RPG! Oh laat het zo zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

en er verschijnt een commedore 64 virtual console? geinig!

Maar bepaalde dingen zal ik toch niet downloaden. Ik heb hier zelf nog een MegaDrive II staan met alle sonics en alle mortal kombats, moonwalker, etc. Verder heb ik de Sonic Mega Collection voor de gamecube, dus de megadrive VC sla ik toch echt over...

Ook een goedwerkende NES met de mario games en zo... Alhoewel ik de mariogames nog wel cool vind om allemaal in mijn channels te hebben staan :P en uiteraard de Zelda games! Pure Nintendo herleving!

Maar Ik ben toch het meest in voor de Nintendo 64 games. Die vind ik nog wel de moeite waard!

[ Voor 82% gewijzigd door xsive op 20-12-2006 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87204

Icelus schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:35:
[afbeelding]
Als je via E-Bay koopt, koop dan alleen de aanbiedingen met het officiele doosje erbij:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v73/AJMouse/28693598_o.jpg

--
ik zou zo'n mooi gephotoshopt plaatje van een kabel echt niet vertrouwen om de officiele nintendo one te zijn. Aan de andere kant, je kunt het em ook vragen. En evt. om garantie dat et echt de officiele Nintendo kabel is. Als je die wilt natuurlijk.

Verder ziet de officiele kabel er ook anders uit als je vergelijkt met wat je in het doosje ziet. Right?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 87204 op 20-12-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendolife.com/images/original/articles/2006/12/12/uk_wii_sells_50000_in_12_hours/attachment/0/power-punch.jpg

leuke foto

[ Voor 4% gewijzigd door xsive op 20-12-2006 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-08-2020
Icelus schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:35:
[afbeelding]
Dat zijn volgens mij van MadCatz :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skabouter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-06 13:41

skabouter

Skabouter

xsive schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:36:
Wie heeft er trouwens Tony Hawk Downhill Jam? Ben ik toch ook zeer benieuwd naar!
Hij is heel anders dan de andere TH games (maar wel heel leuk). Wat ik alleen niet begrijp is dat je een reeks personages hebt, maar ik ben nu met de eerste bezig, ging ik even met de 2e spelen, maar die heeft precies dezelfde maps :? wat is dan de toegevoegde waarde van het bijhouden van je voortgang per personage (alsof ik alle maps met alle personages ga spelen 8)7 )

Verder zijn de afwisselingen tussen de verschillende speltypes (o.a. slalom, tricks, race & specials) leuk gedaan, zo is het iig niet elke keer hetzelfde alleen dan op een andere map.

De besturing is goed gedaan, alleen wordt je soms nogal naar van het feit dat je je controller naar voren moet houden.

[ Dislect ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb Sonic ook gedownload via de VC. Maar als oude SNES veteraan heb ik de game nooit eerder gespeeld. Heb een level gespeeld maar snap nog niet echt wat het doel van het spel is en waar ik de lol moet zoeken. Iemand hier die me op weg kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Deddiekoel schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:16:
Ik heb Sonic ook gedownload via de VC. Maar als oude SNES veteraan heb ik de game nooit eerder gespeeld. Heb een level gespeeld maar snap nog niet echt wat het doel van het spel is en waar ik de lol moet zoeken. Iemand hier die me op weg kan helpen?
Ik kan je niet echt helpen, dit is meer een algemene tip ;) Het is sowieso altijd aan te raden om even de handleiding te bekijken. Dat doe je door in het spel op de home knop te drukken en de handleiding te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

skabouter schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:02:
[...]

Hij is heel anders dan de andere TH games (maar wel heel leuk). Wat ik alleen niet begrijp is dat je een reeks personages hebt, maar ik ben nu met de eerste bezig, ging ik even met de 2e spelen, maar die heeft precies dezelfde maps :? wat is dan de toegevoegde waarde van het bijhouden van je voortgang per personage (alsof ik alle maps met alle personages ga spelen 8)7 )
Dat is juist Tony Hawk! met elk mannetje alles vrijspelen.. oh, good times!
/me heeft zich voor THPS3 een week ziekgemeld om alles 100% te kunnen halen _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Collaborator op 20-12-2006 13:13 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Pheno79 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 06:59:
[...]

Is er niet zoiets als een handleiding? Zoiets triviaals verwacht je daar wel in te vinden :)
Ja en het staat er niet in!
Deddiekoel schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:44:
Gisteren wat langer COD3 gespeeld. Vind het een lastige game. Ik nog steeds moeilijk onderscheid maken tussen vriend & vijand.
Als het Duits spreekt moet je het neerschieten....

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 20-12-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:24

Ace

Happy Happy Joy Joy

AvanCade schreef op woensdag 20 december 2006 @ 07:50:
Redenen zoeken om een console niet te kopen is altijd super gemakkelijk als je negatief bent ingesteld. Daarom kijk ik bij een eventuele aanschaf van console nooit erg zwaar naar de min punten, meer naar de plus punten, en dat t.o.v. de andere consoles.

Maar het lijkt dat meneer ons meer probeert te overtuigen dan zichzelf. Hij heeft zijn beslissing al gemaakt.
Ik ben niet negatief over de Wii, ik ben een absolute console fan en heb sinds de SNES dan ook elke denkbare console gehad maar bijna hetzelfde is gebeurd met de Gamecube vlak na launch en vandaar dat ik even de kat uit de boom gekeken heb.

Waarom wordt dat meteen weer aangegrepen dat ik negatief zou zijn over de Wii? Ik vind het gewoon jammer want het liefst had ik hem al in huis gehad, maar niet om 6 maanden stof te verzamelen zoals mijn Gamecube regelmatig deed.

Dit is de verwachte release lijst voor 2007;

Nintendo Wii Software Release Date Q1 2007

Wario Ware: Smooth Moves (Nintendo) 12 Jan 2007
Excite Truck (Nintendo) 16 Feb 2007
Kororinpa (Hudson) 23 Feb 2007
Baja Racing (Conspiracy) Feb 2007
Disney’s Chicken Little: Ace in Action (Disney / Buena Vista Games) Feb 2007
Wing Island (Hudson) 23 March 2007
BIONICLE Heroes (Eidos) 23 March 2007
SSXTM Blur (EA) March 2007
Mario Party 8 (Nintendo) March 2007
Tiger Woods PGA TOUR® (EA) March 2007
Bust a Move Wii (505Games) March 2007
Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2 (Namco Bandai Games) March 2007
Disney’s Meet the Robinsons (Disney / Buena Vista Games) March 2007
SonicTM and the Secret Rings (SEGA) March 2007
Teenage Mutant Ninja Turtles (Ubisoft) March 2007
Heatseaker (Codemasters) Q1 2007
Metal Slug Anthology (Ignition) Q1 2007
Mortal Kombat: Armageddon (Midway Games) Q1 2007
Rampage Total Destruction (Midway Games) Q1 2007
The Ant Bully (Movie License) (Midway Games) Q1 2007
The Grim Adventure of Billy and Mandy (Midway Games) Q1 2007
Impossible Mission (System 3) Q1 2007
Leaderboard Golf (System 3) Q1 2007
Puzzle Balls (System 3) Q1 2007
Tennis Masters (System 3) Q1 2007
Blazing AngelsTM: Squadrons of WWII (Ubisoft) Q1 2007

Ik loop hier niet echt warm voor, en niet omdat ik een PS3 of een 360 fanboy zou zijn of negatief over de Wii. Waarom kan er in deze grote console topics op GoT nou nooit eens een beetje normaal gediscussieerd worden over dit soort dingen zonder meteen elkaar fanboy of negatief te noemen?

Ik heb het in de 360 thread ook al eens geprobeerd, beetje verkoopcijfers posten etc over hoe de 360 games het doen in de US vergeleken met Europa etc. Maar nee hoor, gewoon vrolijk doorposten over waar je een RGB kabel kan halen voor 27,- euro ipv 30 en de zeshonderdste vraag over composite versus component....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Wat is hier niet aan te begrijpen :?
Daar verder dus :P

En deze kan echt op slot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:21
Pheno79 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:34:
[...]

Wat is hier niet aan te begrijpen :?
Daar verder dus :P

En deze kan echt op slot :)
mag ik een tip geven. gebruik dat mooie topic report button met de verwijzing das echt de snelste manier :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!