Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 73 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 17.843 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
iNSaNe-oNe schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:01:
... Als de Wii standby gaat (oranje LED), blijft de SCART-pin die aangeeft dat het systeem signaal doorgeeft 'hoog'. ..
Wat bedoel je met de pin blijft 'hoog'. Blijft hier spanning op staan, waardoor je tv denkt dat er een signaal binnen blijft komen? Vreemd dat dat dan op sommige tv's wel is en bij andere niet. Krijg als het goed is binnenkort ook een Nintendo RGB kabel, dus dan zal ik laten weten wat mijn ervaring is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

...werd tijdens mijn (wanhopige) zoektocht verrast doordat men bij BartSmit (Leiden) melde dat ze verwachten dat de Wii vanaf vermoedeljk eind maart pas weer lekker leverbaar zou zijn 8)7
Dat lijkt mij toch iets van de zotte ! :X
Wel werd mij duidelijk (het was trouwens in Leiden) dat het echt niet meer gaat lukken om dezer dagen een Wii te krijgen, als je niet op een reserveringslijst staat.

Kortom, de hoop is mij erg diep in de schoenen gezakt.

Heeft iemand trouwens al Ultimate Alliance ? En zoja... hoe speelt ie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163041

Heb een vraag ivm die WiiConnect24.
Als ik m'n Wii op die stand by modus zet, wordt hij altijd warm tot zelfs heel warm.
Vraag me af of dit bij iedereen zo is, of dat het gewoon aan m'n Wii ligt?
Vind het niet echt normaal dat hij zo warm wordt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-06 08:56

Desperado112

Mokum

he wat zie ik op nintendo.nl>>>

19 december 2006 – Nintendo’s uiterst populaire Wii biedt gebruikers niet alleen geheel nieuwe manieren om van videogames te genieten, het systeem nodigt ook nieuwkomers uit voor een bezoekje aan de wereld van de videogames. Op 22 december brengen Nintendo en Opera Software het internet naar de huiskamer met een gratis testversie van de Opera Web browser. Bezitters van een Wii met een snelle internetverbinding kunnen gratis een testversie van de Opera Browser downloaden. Vervolgens is het mogelijk om in het Wii-menu te kiezen voor het internetkanaal waarmee over het web gesurft kan worden.

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-06 14:07
Anoniem: 163041 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:14:
Als ik m'n Wii op die stand by modus zet, wordt hij altijd warm tot zelfs heel warm.
Dat heb ik ook, vroeg mij dit laatst ook al af :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 02:26
Nederlandse markt is zwaar achtergesteld. Media Markt in Duitsland (Herzogenrath) had er vandaag rond 14.00 uur nog een stuk of 80! En nog remotes en alles.

Media Markt Heerlen (NL) had niks meer, naast een paar magere games.

Dus woon je in Limburg, dan is Herzogenrath een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Hoi hoi
Gisteren belde de FRS dat ze een wiii voor me hadden...
Vandaag gehaalt en getest maar hij moet weer terug de doos in ivm kerst...

Maar nu had ik 1 probleem, hij wilde niet aan mijn netwerk gaan hangen!
Het is WEP (studentenhuis, sommige kunnen hier geen WPA aan dus ja... moest ik het toen der tijd veranderen)... Anyway:
Ik vroeg om het "PASSWORD", dus geef ik hem de Passphrase die uiteindelijk de code genereert voor mijn WEB.
Maar toen deed ie het niet...
Moet ik nu de passphrase invoeren of de code zoals: 3D9FB29D23 (voorbeeld code)
Ik kon niet zo lang testen vanmiddag ivm school

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06:49
ixl85 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:21:
Hoi hoi
Gisteren belde de FRS dat ze een wiii voor me hadden...
Vandaag gehaalt en getest maar hij moet weer terug de doos in ivm kerst...

Maar nu had ik 1 probleem, hij wilde niet aan mijn netwerk gaan hangen!
Het is WEP (studentenhuis, sommige kunnen hier geen WPA aan dus ja... moest ik het toen der tijd veranderen)... Anyway:
Ik vroeg om het "PASSWORD", dus geef ik hem de Passphrase die uiteindelijk de code genereert voor mijn WEB.
Maar toen deed ie het niet...
Moet ik nu de passphrase invoeren of de code zoals: 3D9FB29D23 (voorbeeld code)
Ik kon niet zo lang testen vanmiddag ivm school
Je moet de code invoeren en NIET de passphrase..

De passphrase is een hulpmiddel om je Key te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:59

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

tommy6 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:03:
[...]
Wat bedoel je met de pin blijft 'hoog'. Blijft hier spanning op staan, waardoor je tv denkt dat er een signaal binnen blijft komen? Vreemd dat dat dan op sommige tv's wel is en bij andere niet. Krijg als het goed is binnenkort ook een Nintendo RGB kabel, dus dan zal ik laten weten wat mijn ervaring is.
Sorry, ik bedoel inderdaad "het signaal op de pin blijft hoog" (beroepstik)... Ja, er blijft dus een signaal op staan, waardoor mijn TV van slag raakt. Kennelijk ben ik niet de enige, maar ook niet elke TV heeft er last van. Laat inderdaad even weten hoe het bij jou uitpakt, waarvoor alvast bedankt! :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06:49
Cubic X schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:15:
[...]

Dat heb ik ook, vroeg mij dit laatst ook al af :?
Mijne blijft wel gewoon koel voor zover ik weet(heb af en toe wel is gevoeld)

Het is niet gek dat ie warm word na het spelen hea? En zit er nog een disc in? misschien geeft die wel wat warmte af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-06 15:10
De fan draait niet, dus hij wordt inderdaad warm. Maar hij hoort niet heel warm te worden. Al zijn dit natuurlijk verschrikkelijk relatieve begrippen. Maar bij WiiConnect24 staat de Wii op standby en lopen bepaalde processen nog gewoon en daarom genereert die ook warmte. Het is dus bij iedereen zo.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:00

reaL_G

G

waarschijnlijk de wifi adapter die 24-7 aanstaat,
daarom heb ik hem ook uitgezet, maar dan kan je geen gebruik maken van het weather en newskanaal (je moet dan weer aanzetten).+ je krijgt geen blauw licht als je een msg of zo hebt.
psp heft het ook als je aan het inetrnetten bent.

nog een andere vraag gebruiken er mensen wiiVideo9, ervaringen?

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
stijnos1991 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:22:
[...]

Je moet de code invoeren en NIET de passphrase..

De passphrase is een hulpmiddel om je Key te maken.
Mhh ja dacht ik al, maar hij zit al weer in de doos... Wilde dit even weten zodat ik meteen aan de slag kan... anders zit ik nu de hele tijd te denken: "owww als ie het maar doet met mn wifi..."
Moet nog een half weekje wachten... :)
Dan kunnen we Rayman eens gaan testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163041

Ja ik gebruik Wii Video9 maar de kwaliteit van je video is echt niet goed,
het wordt allemaal wat blokkerig, wat zeker niet mooi is om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-06 14:15
reaL_G schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:25:
nog een andere vraag gebruiken er mensen wiiVideo9, ervaringen?
Al 2 filmpjes omgezet, merkte wel dat het geluid niet meer synchroon liep met het beeld, tweede filmpje dan weer wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-06 12:58
8332 0059 8173 6459 mijn Wii nummer

S2S die van jou kon ik niet vinden (ik weet dat je die heb gepost maar wii topic gaat nu zoo snel) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Anoniem: 163041 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:30:
Ja ik gebruik Wii Video9 maar de kwaliteit van je video is echt niet goed,
het wordt allemaal wat blokkerig, wat zeker niet mooi is om naar te kijken.
klopt maar als je kijk wat de bitrate is van het origineel en je past het daarop aan maakt het niet veel uit,

had een qtime van zelda van 100megs, (10 min)
op 1024-- na conversie 300 (slecht beeld)
op 2048-- na 300 (oke te doen)
op 50..-- 500 megs, (perfect als orig)

ligt dus aan het origeel denk, en ook bij bestanden groter dan 500 megs doet ie bij mij moeilijk met de herkenning.
+ converten van een qcktime pakt ie beter dan een mpg/avi

had het ook geprobeerd met quictime pro, maar werd gelijk 800 megs.

maar video 9 is wel te doen voorlopig

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

zezke schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:32:
[...]

Al 2 filmpjes omgezet, merkte wel dat het geluid niet meer synchroon liep met het beeld, tweede filmpje dan weer wel
miischein helpt het om de framerate niet aan te passen, of gelijk houden met origineel

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:41
wat die video9 betreft, kan je alleen maar voor WAV als geluidsbestand kiezen? Zo wordt het wel erg groot, van een standaard 350 MB naar 1,5 gig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oathie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 22:42
Ik heb dit niet echt. Hij wordt een klein beetje warm maar dat is meestal als ik een tijdje heb zitten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 30-06 07:57

Willybubba

Nut up or shut up.

tommy6 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:03:
[...]

Ik heb vandaag mijn RGB kabel binnegekregen, en ik heb er GEEN last van.

Wel veel betere kwaliteit trouwens, met RGB, ook al vond ik de composiet van de Wii al aardig goed.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-04-2024
Anoniem: 26457 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:14:
Wel werd mij duidelijk (het was trouwens in Leiden) dat het echt niet meer gaat lukken om dezer dagen een Wii te krijgen, als je niet op een reserveringslijst staat.

Kortom, de hoop is mij erg diep in de schoenen gezakt.
Door al dit soort berichten dacht ik ook geen Wii meer te krijgen dit jaar, maar ik denk, toch maar eens proberen, dus ik bellen naar de Bart smit (in emmen). Die hadden gewoon nog 2 op voorraad! En blijkbaar lagen er bij de play-it gamesshop hiero ook nog 5.. Misschien was ik net op het goede moment ofzo :D

* Labman is erg blij iig! :D

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119750

Willybubba schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 21:05:
[...]

Ik heb vandaag mijn RGB kabel binnegekregen, en ik heb er GEEN last van.

Wel veel betere kwaliteit trouwens, met RGB, ook al vond ik de composiet van de Wii al aardig goed.
Geen last van strepen in je beeld?
Daar heb ik namelijk last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Anoniem: 119750 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 21:09:
[...]

Geen last van strepen in je beeld?
Daar heb ik namelijk last van.
wat voor TV heb je? ingesteld op 480p of 576?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14
Sinds vandaag RGB kabel binnen. Tis toch wel een stuk scherper dan eerst. :>
Voor degene die een beetje een idee willen hebben over het verschil tussen composite en RGB heb ik de volgende foto gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/cVSrgb1.jpg

Al moet ik zeggen dat RGB nog iets scherper is dan op de foto zichtbaar is ;)

Nu verder met zelda :P

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119750

jaapstobbe schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 21:16:
[...]

wat voor TV heb je? ingesteld op 480p of 576?
Een panasonic breedbeeld van 7 jaar oud. (TX-W28D4F)
Maakt niet uit of ik hem op de 50Hz of 60Hz zet. Strepen blijven erin zitten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465

Een Kennis van mij heeft net zo als ik een Wii gekocht, maar de Wii heeft haar Schijfje ingeslikt en maakte toen rare geluiden en nu zit de schijf vast en werkt niks meer, iemand een oplossing over bijvoorbeeld eject knop ,release button of whatever??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Elroy schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 21:18:
Voor degene die een beetje een idee willen hebben over het verschil tussen composite en RGB heb ik de volgende foto gemaakt:

[afbeelding]

Wow, bedankt voor de pics! Eindelijk vergelijkingsmateriaal, zo te zien is het verschil weer vrij groot en zoals iemand anders al opmerkte zal je dat bij bijv. het internetkanaal helemaal goed merken.

* Hoedje rent morgen naar de winkel :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90152

Anoniem: 103465 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 21:20:
Een Kennis van mij heeft net zo als ik een Wii gekocht, maar de Wii heeft haar Schijfje ingeslikt en maakte toen rare geluiden en nu zit de schijf vast en werkt niks meer, iemand een oplossing over bijvoorbeeld eject knop ,release button of whatever??
De oplossing is...........................

terug naar Nintendo, beetje flauw 8)7 maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-06 10:08
Afgelopen vrijdag is me vriendin zo lief geweest om even voor me de stad in te lopen om een extra nunchuck en een spel te halen. Ik heb mijn hebberigheid op Monster 4x4: WC laten vallen :)

Nou is het geen ubergame maar ik krijg de 2de controller niet aan de praat. Onder Wii sports werkt hij zonder een probleem door 1 en 2 tegelijk in te drukken. Onder 4x4 : WC werkt dit helaas niet, het 'syncen' van de 2de wiimote geeft helaas ook geen oplossing.

Heeft iemand hier toevallig al ervaring mee gehad?

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Anoniem: 26457 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:14:
Heeft iemand trouwens al Ultimate Alliance ? En zoja... hoe speelt ie ?
Ik heb hem vorige week zaterdag gehaald voor de Wii. Wat betreft de indrukken het volgende:

Graphics:
Lijkt op het eerste gezicht meer op een PS2 game; nogal veel last van flets gekleurde characters en gebrek aan AA. De lightning en de framerate zijn echter weer goed gedaan, vooral de licht effecten verbaasden mij op veel punten. Alleen toch jammer dat met name de textures van de characters een beetje flets overkomen. Het ziet er echter wel beter uit dan op de screenshots die ik heb gezien.

Gameplay:
Het draait hoofdzakelijk om veel henchmen in elkaar te beuken, met in elk level een boss of 3 (2 mini, 1 grote). In het begin zeker uitdagend, maar zodra je het blocken eenmaal doorhebt zijn de henchmen moeilijker dan de bazen. Het blocken is gewoon te sterk en dat is best jammer, dat neemt nogal de tactiek weg. Een kleine persoonlijke afknapper is dat een aantal leuke heroes gewoon te slap zijn of te saaie attacks hebben. Persoonlijk vond ik Blade, Iron Man en Spider-man nogal tegenvallen (hoewel Spider-man wel leuke special attacks heeft). Wordt echter ruim goed gemaakt door overige stoere helden (henchmen oppakken en gebruiken als wapen met Colossus is een persoonlijke topper).

Besturing:
Om eerlijk te zijn voelt de besturing nogal stroef aan. Een aantal bewegingen worden gewoon niet goed gelezen door MUA; soms nogal irritant als daardoor een showoff move niet werkt. Het is een port, dus de motion detection voelt hier aan als een gimmick. Echter, het zorgt er wel voor dat je lekker snel veel verschillende moves kan uitvoeren. Ik zou dan ook voor geen goud MUA op een normale controller willen spelen, daar heb je te veel knoppen voor nodig wat je nu met simpele bewegingen voor elkaar krijgt.

Kortom: ondanks de negatieve punten een behoorlijk goeie game, met name voor co-op, dan heb je wat meer samenwerking (AI van medeheroes is dikke ruk btw). Als je gewoon wilt beuken met een paar flashy moves, dan is dit een prima game. Ik heb me zeer vermaakt en zal me zeker blijven vermaken, vooral met co-op. Het is dan ook een enorm verslavende game als je een leuk groepje hebt samengesteld (Colossus/The Thing die Wolverine door het scherm gooien heeft ook een leuke charme).

P.S. Ik wil NightCrawler en The Hulk als playable characters :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90152

Cleetje schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 21:36:
[...]

Ik heb hem vorige week zaterdag gehaald voor de Wii. Wat betreft de indrukken het volgende:

heel verhaal

P.S. Ik wil NightCrawler en The Hulk als playable characters :(
wauw, wannabee reviewer? Serieus, goede omschrijving _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Laatst online: 02:57

Hironshy

Orooo!!!

Comic van VG Cats. Nintendo sluit de Gamecube tijdperk af met " The Legend of Zelda: Twilight Princess" ;(
VG Cats

[ Voor 5% gewijzigd door Hironshy op 19-12-2006 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024

[afbeelding]

Dank je wel. Wellicht is het voor anderen (voor mij zeker) interessant wat voor tv je hebt:

CRT/LCD?
50Hz/100Hz?
Hoe oud is deze?
Evt. merk en type

De kabel is de Nintendo kabel neem ik aan?

Ikzelf heb een Samsung 50 Hz breedbeeld CRT van 4 jaar oud. Ik ben benieuwd of anderen ook een RGB kabel op een 50Hz CRT tv hebben en of zij dezelfde verschillen constateren.

In ieder geval bedankt voor de verhelderende foto's _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 27-06 13:03
vandaag de blaze component kabel binnen gekregen :) wat een wereld van verschil met composiet zeg... lekker met 480P aan mn beamer gehangen kan ik eindelijk zelda gaan spelen zoals het bedoeld is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Anoniem: 90152 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 21:42:
[...]

wauw, wannabee reviewer? Serieus, goede omschrijving _/-\o_
Hmm, je bent een van de weinigen die het op prijs stellen dat ik lang van stof ben :P

Ik zie trouwens net op GoNintendo een interessant interview staan over de Opera browser. Blijkt dat het gaat om een beta versie (dus geen trial), waarbij de definitieve versie rond eind maart klaar zou zijn. Vervolgens heb je dan tot eind juni om hem gratis te downloaden, daarna moeten nieuwe downloaders betalen (500 punten). Niet eens duur ook, dat zou ik er zo voor neerleggen als het moest :)
The final version of the Opera browser will be available at the end of March 2007, and will be free for all Wii owners to download through the end of June 2007. After June, users who haven’t already downloaded the Opera browser can go to the Wii Shop Channel to download it for 500 Wii Points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06 16:55

sds

Ik heb mijn wii nu 2,5 uur. Wifi instellen was zo gepiept, wep key invullen en gaan. Daarna heeft hij 50 minuten (!) staan updaten (2 updates, 1ste 10 minuten, 2de 40 minuten) en hij is 1 keer compleet vastgelopen in het shoppingchannel waarbij alleen de ejectknop nog een teken van leven vertoonde, alleen de stekker eruit halen hielp. Dat belooft wat ;)
Tijd om te sporten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-06 13:54
Hmm da vind ik opzich wel vreemd, eerst een versie gratis maken, dus sommige mensen kunnen dan gratis internetten, en mensen die later een wii kopen, moeten betalen voor de browser...

Of moet je om op internet te mogen ook nog betalen met Wiipoints ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14
gr1542 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 21:54:
[...]

Dank je wel. Wellicht is het voor anderen (voor mij zeker) interessant wat voor tv je hebt:

CRT/LCD?
50Hz/100Hz?
Hoe oud is deze?
Evt. merk en type

De kabel is de Nintendo kabel neem ik aan?

Ikzelf heb een Samsung 50 Hz breedbeeld CRT van 4 jaar oud. Ik ben benieuwd of anderen ook een RGB kabel op een 50Hz CRT tv hebben en of zij dezelfde verschillen constateren.

In ieder geval bedankt voor de verhelderende foto's _/-\o_
Ik heb deze tv: Linkje
Samenvattend: CRT, 28", Philips, 4 a 5 jaar oud
Instellingen wii zelda: 50hz, 19:6

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
HELP

wiiremote werkt ineens niet meer, hij wil niet meer synchen met Wii.
De blauwe lampjes knipperen steeds een paar keer en dan houdt het op? Iemand dit probleem ook gehad?

HELP :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

zwAf schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:10:
Hmm da vind ik opzich wel vreemd, eerst een versie gratis maken, dus sommige mensen kunnen dan gratis internetten, en mensen die later een wii kopen, moeten betalen voor de browser...

Of moet je om op internet te mogen ook nog betalen met Wiipoints ofzo?
Wat is daar vreemd aan? Dat is juist een veel gebruikte taktiek op het internet (en daarbuiten): bij een nieuw produkt geef je dan gratis exemplaren weg voor een bepaalde tijd ter kennismaking. Vervolgens doet mond-op-mond reclame de rest. "Als er 1 schaap over de dam is..."

Het is trouwens gewoon een eenmalige aanschaf. En geloof mij maar dat met name Nintendo er voor gepleit heeft om de Opera browser juist tijdelijk gratis aan te bieden. Het is immers snel na de launch van de Wii, een belangrijk moment voor Nintendo om het succes van de Wii echt goed te bepalen.

@Jaap: heb ik ook een keer gehad: probeer de wii even helemaal uit te zetten (powerknop inhouden tot die rood wordt, of de stekker eruit). Daarna de Wii weer aanslingeren en eventueel opnieuw proberen te syncen van de Wiimote.

[ Voor 10% gewijzigd door Cleetje op 19-12-2006 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194622

Anoniem: 105012 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:41:
[...]

offtopic:
En jullie allemaal zijn toegevoegd door mij. FC, staat in Signature :)

Btw apNia, XiN-eViL, Smoonshine, ik heb jullie ook toegevoegd
Als ik het goed zie staan er niet genoeg cijfers in je sig.
Moet ik er 3 nullen voor of achter zetten?

Laat maar ik heb het al gevonden door wat posts terug te lezen.
Maar je mist dus wel 3 cijfers.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 194622 op 19-12-2006 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Mijn wiimote werkt niet meer, mario en metroid komen pas december volgend jaar...ik zet mn Wii op marktplaats..

is er hier nog iemand die m wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Damn vandaag 2 keer het gevoel gehad dat mijn wii was overleden :/ kom ik uit mijn werk staat mijn wii aan maar hij geeft geen beeld. Mijn broertje had er met zijn takke aangezeten. Na een reset werkte het weer. Net doet mijn andere broertje een poging om een cd te wisselen begint mijn wii opeens een enorm ratel geluid te maken. Gelukkig lijkt het erop dat dat kwam door het trillen van de wii door de drive en niet door een brakke drive zelf (beetje verplaatsen hielp). Geen prettige momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jaapstobbe schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:34:
Mijn wiimote werkt niet meer, mario en metroid komen pas december volgend jaar...ik zet mn Wii op marktplaats..

Waarom koop je dan uberhaubt een wii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:17
Eventjes voor de mensen die niet langer zonder Wii kunnen leven: In de FreeRecordShop in Leeuwarden hadden ze er nog 3 op voorraad geloof ik, rennen maar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:36:
[...]

Waarom koop je dan uberhaubt een wii?
Ben gewoon boos over het feit dat we weer compleet verneukt worden door nintendo, en het heel 2007 met 1(!) echt goed nintendo spel moeten doen (zelda), ze houden ons weer lekker aan het lijntje, lijkt erg op het gamecube fiasco zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87204

sPENKMAN schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 21:32:
Afgelopen vrijdag is me vriendin zo lief geweest om even voor me de stad in te lopen om een extra nunchuck en een spel te halen. Ik heb mijn hebberigheid op Monster 4x4: WC laten vallen :)

Nou is het geen ubergame maar ik krijg de 2de controller niet aan de praat. Onder Wii sports werkt hij zonder een probleem door 1 en 2 tegelijk in te drukken. Onder 4x4 : WC werkt dit helaas niet, het 'syncen' van de 2de wiimote geeft helaas ook geen oplossing.

Heeft iemand hier toevallig al ervaring mee gehad?
Jep. Ik heb dit excuus voor een game ook in huis. De enige manier om met meerdere spelers te spelen is de game te starten, en in het menu de home knop in te drukken en de wiimote opnieuw te laten syncen. Als de eerste klaar is, druk je de 2e aan om te syncen. en de 3e en de 4e. Vervolgens ga je uit dit home menu en naar multiplayer. Nu kunnen de spelers op de 1 of plus knop drukken om mee te spelen (1 van de 2).

Duurde voor mij ongeveer 10 minuten om uit te vinden toen we et spel net hadden, en dat beschouw ik als lang zoeken :P. Eerst alle menu's doorspitten om te kijken waar de 'add more players' optie zit. Vooral ook omdat we eigenlijk alleen sports deden de hele tijd. De optie om wiimotes te connecten aan het spel moet in elk multiplayer spel worden gebouwt, niet via een home menu vind ik.

Hoop dat het je lukt. En anders, toch kut spel. Hehe.

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 87204 op 19-12-2006 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Laatst online: 00:27
jaapstobbe schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:21:
HELP

De blauwe lampjes knipperen steeds een paar keer en dan houdt het op? Iemand dit probleem ook gehad?

Probeer eens de powercable eruit te halen en dan weer terug te doen. Dat heeft bij mij geholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 18:31
jaapstobbe schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:39:
[...]

Ben gewoon boos over het feit dat we weer compleet verneukt worden door nintendo, en het heel 2007 met 1(!) echt goed nintendo spel moeten doen (zelda), ze houden ons weer lekker aan het lijntje, lijkt erg op het gamecube fiasco zo :(
Heel 2007? Zoals je zelf al aangeeft komen Mario & Metroid volgend jaar uit. Daarnaast zijn er ook nog zat andere developers dan Nintendo en komen er genoeg third party titels aan die de moeite waard zijn. De Wii heeft nu al veel meer support van third party developers dan de Gamecube ooit heeft gehad...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

[...]

GC is geen fiasco. De GC heeft meer goeie games dan PS2 en XBOX tezamen...

[/fanboy mode off]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
[...]

Vlam vlam!

Nouja, gelukkig zijn er geen andere spelontwikkelaars... En waarom nu verkopen en straks weer kopen als je er __misschien__ nog het hele jaar plezier van kan hebben :/

En je wiimote: doe zelf eens de stekker er uit en er weer in... Tadaaa probleem opgelost.

Over die TV
ik heb ook een Philips die hier op lijkt:
http://www.kieskeurig.nl/...A8203C125697C00535D70.htm
Weet zo 123 het nummer niet, weet iemand waar ik dat kan zien? heb het boekje niet in een straal van 80km liggen :+
Maar ik heb soms (bij bepaalde ingangen) vreemde strepen

(heb hem wle al iets van 5 a 6 jaar als het niet alnger is)

[ Voor 3% gewijzigd door ixl85 op 19-12-2006 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87204

Problemen met Rayman?
Het spelletje waar je de radio's moet slaan, zodat de konijntjes gaan dansen en jij vervolgens de konijntjes moet rammen?

Bij een maat van mij ramde ie op een gegeven moment als er nog 3 of zelfs 1 over was niet meer. Hoe ie ook zwaaide met die wiimote, het werkte gewoon niet. En das best lullig. Ik heb op een ubisoft forum opgezocht hoe dit zit en wat de fix is. Ubisoft schrijft ongeveer (even uit het engels mogen vertalen) dit:

"Zet de Wii op 60Hz en speel de minigame dan weer"

Dat is alles. Ik gaf dit antwoord aan mn maat, hij probeerde het, en toen haalde ie em in 30 sec. Ik weet niet of het bij alle 50hz settings zo is dat ie op een gegeven moment niet slaat (aan het begin is ie gewoon zo gevoelig als maar kan), of dat sommige 50hz-mensen geluk hadden bij het spelen van deze minigame - maar als het niet voor je werkt, zegt ubisoft dat dit de fix is, gewoon je wii op 60hz zetten. Succes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Laatst online: 26-06 10:08
Anoniem: 87204 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:45:
Jep. Ik heb dit excuus voor een game ook in huis. De enige manier om met meerdere spelers te spelen is de game te starten, en in het menu de home knop in te drukken en de wiimote opnieuw te laten syncen. Als de eerste klaar is, druk je de 2e aan om te syncen. en de 3e en de 4e. Vervolgens ga je uit dit home menu en naar multiplayer. Nu kunnen de spelers op de 1 of plus knop drukken om mee te spelen (1 van de 2).

Duurde voor mij ongeveer 10 minuten om uit te vinden toen we et spel net hadden, en dat beschouw ik als lang zoeken :P. Eerst alle menu's doorspitten om te kijken waar de 'add more players' optie zit. Vooral ook omdat we eigenlijk alleen sports deden de hele tijd. De optie om wiimotes te connecten aan het spel moet in elk multiplayer spel worden gebouwt, niet via een home menu vind ik.

Hoop dat het je lukt. En anders, toch kut spel. Hehe.
Dat ga ik proberen, ty! :D

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Vraagje:

Mijn Wii werkt fantastisch, alles gaat perfect, vraag me alleen 1 ding af.
Het is toch gewoon normaal dat je even een soort van intern tikje hoort als je hem aanzet (vergezeld van het blauwe lichtflitsje) of als hij reset? Het is niet echt storend of zo, maar vroeg me gewoon af of iedereen dat heeft...

PS: Mijn Wii friendcode voor de mensen die erom vroegen staat in mijn signature

[ Voor 3% gewijzigd door xsive op 19-12-2006 22:57 ]

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc_wracker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-06 10:45
Ik heb vanavond, rond 6 uur, mezelf aangemeld bij de nintendo club. Ik wil mijn punten eens gebruiken die ik bij de wii en spellen kreeg. Nu heb ik alleen het probleem dat ik geen bevestigings mailtje krijg.

Meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Even buiten het feit om dat er in 2007 wel meer dan 1 goede titel uitkomt, wou je nou werkelijk beweren dat het met de x360, ps3, ps2 etc een ander verhaal is/was? Als je een nieuwe console koopt weet je gewoon dat je het eerste jaar geen lading toppers moet verwachten en dat je het met max 2 a 3 echte goede titels moet doen en met wat mazzel nog wat normaal goede titels en voor de rest een hoop crap.

Zijn er trouwens meer mensen die last hebben van een wii die gaat resoneren? net begon mijn wii weer zo'n vaag tril geluid te maken maar als ik heb verschuif is het weg dus het zit niet in het apparaat neem ik aan. Het is ook pas begonnen toen mijn broertje eraan kwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

pc_wracker schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:57:
Ik heb vanavond, rond 6 uur, mezelf aangemeld bij de nintendo club. Ik wil mijn punten eens gebruiken die ik bij de wii en spellen kreeg. Nu heb ik alleen het probleem dat ik geen bevestigings mailtje krijg.

Meer mensen die hier last van hebben?
Ik krijg nooit een bevestigingsmailtje, je ziet toch meteen op de nintendo site of je sterren zijn bijgeschreven?
Je kunt zelfs een heel overzicht zien, van je hele verleden van alle producten die je geregistreerd hebt!

[ Voor 9% gewijzigd door xsive op 19-12-2006 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Ik had geluk vandaag... al een tijdje op zoek naar een 2e nunchuk, gewoon niet te krijgen in de buurt. Totdat ik in dit topic las dat ze bij een of andere FRS nog controllers hadden... daar was ik dus nog niet geweest. Dus ik vlug vlug naar de lokale FRS en jawel hoor, daar lag nog 1 nunchuk in de vitrine.... :D kan ik dus ook lekker met z'n tweeen boxen en tankje spelen.

BTW mijn Wii code is 4186-9148-2438-4118... wie wil me toevoegen... anders blijft mijn pleintje zo leeg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 16:15
[...]

Oh dus je hebt liever een product eerder met de kans dat de kwaliteit minder is dan een product later met een betere kwaliteit. Ja, heel logisch natuurlijk :) Ik zou dan ook boos zijn hoor, rot nintendo... doerakjes zijn het gewoon! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178962

Ik heb vandaag RGB kabel getest maar dat gaf op mijn TV nog niet echt het gewenste beeld. Nu dus op zoek naar de component kabel.

Ben wel via testen erachter gekomen dat mijn TV inderdaad wel Progressive Scan aankan (en ook echt beter beeld geeft) en dat terwijl het een CRT TV is, een Philips 100hz Matchline ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

TlighT schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:59:
Ik had geluk vandaag... al een tijdje op zoek naar een 2e nunchuk, gewoon niet te krijgen in de buurt. Totdat ik in dit topic las dat ze bij een of andere FRS nog controllers hadden... daar was ik dus nog niet geweest. Dus ik vlug vlug naar de lokale FRS en jawel hoor, daar lag nog 1 nunchuk in de vitrine.... :D kan ik dus ook lekker met z'n tweeen boxen en tankje spelen.

BTW mijn Wii code is 4186-9148-2438-4118... wie wil me toevoegen... anders blijft mijn pleintje zo leeg :'(
Moet inderdaad ook snel een tweede controllerset regelen. Wii-Play + Nunchuck is toch niet zo gemakkelijk uit te halen dan gedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Anoniem: 178962 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 23:01:
Ik heb vandaag RGB kabel getest maar dat gaf op mijn TV nog niet echt het gewenste beeld. Nu dus op zoek naar de component kabel.

Ben wel via testen erachter gekomen dat mijn TV inderdaad wel Progressive Scan aankan (en ook echt beter beeld geeft) en dat terwijl het een CRT TV is, een Philips 100hz Matchline ;)
Ja hallo Matchline is toch de toplijn van Philips, dan mag ik hopen dat ie progressive scan aankan! :P

PS: Kan iemand even mijn vraagje beantwoorden in de post op deze pagina?

[ Voor 6% gewijzigd door xsive op 19-12-2006 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xsive schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 23:03:
[...]

Ja hallo Matchline is toch de toplijn van Philips, dan mag ik hopen dat ie progressive scan aankan! :P
Ja het was ook ene f*king dure TV toendertijd, maar hij is toch al iets ouder (geloof 2003 of 2004) en volgens de startpost zijn er maar weinig CRT TV's met progessive scan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

xsive schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:56:
Vraagje:

Mijn Wii werkt fantastisch, alles gaat perfect, vraag me alleen 1 ding af.
Het is toch gewoon normaal dat je even een soort van intern tikje hoort als je hem aanzet (vergezeld van het blauwe lichtflitsje) of als hij reset? Het is niet echt storend of zo, maar vroeg me gewoon af of iedereen dat heeft...
Kan iemand hier even antwoord op geven, gezien jullie toch actief aan het posten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
xsive schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 23:06:
[...]

Kan iemand hier even antwoord op geven, gezien jullie toch actief aan het posten zijn?
ja dat is zo beginnend draaien van cd denk ik ofzo en blauwe lampje ook maar wel jammer dat die niet blijft branden hehe

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

fingerhead schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 23:09:
ja dat is zo beginnend draaien van cd denk ik ofzo en blauwe lampje ook maar wel jammer dat die niet blijft branden hehe
Thanks! Je moet anders jezelf gewoon een mailtje sturen en die dan niet openen, dan blijft ie blauw branden totdat je dat mailtje opent! Dus als je constant blauw licht mocht willen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

xsive schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 23:06:
[...]

Dat is heel normaal, dat doet die van mij al sinds dag 1 ;) Geldt dus voor zowel de discdrive als het tik-geluidje bij het booten van de Wii.

@B3n666: Je hebt vast je Wii op het voetje staan. Probeer hem even van het voetje af te halen er weer opnieuw op te zetten. Bij mij zat hij de eerste keer ook een beetje losjes, kan geen kwaad, maar inderdaad irritant als hij gaat resoneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
xsive schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 23:01:
Moet inderdaad ook snel een tweede controllerset regelen. Wii-Play + Nunchuk is toch niet zo gemakkelijk uit te halen dan gedacht!
Ik had alleen Wii Play besteld en daar zit natuurlijk alleen de remote bij... een beetje raar want je hebt niet zoveel aan een 2e remote als je geen extra nunchuk hebt, aangezien het gros van de spelletjes ook de nunchuk zal gebruiken.

Bij de Foregames hadden ze nauwelijks nunchuks binnen gekregen... ze zouden deze week nog een 3e lading Wii's en toebehoren krijgen maar ik hoorde vandaag dat dat uitgesteld is tot na de kerst... pech dus voor de laatste mensen op de preorder lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-05 12:53
[...]

Ik heb het prima naar mijn zin met de Wii, dus ik weet niet waar je het over hebt :?
Rayman is cool, zelda ook, dus ik heb al twee goede spellen :P
Sports en Play zijn leuk om te demoén, meer niet. Ik hoop dat dat andere golf spel zo komt, dat lijkt me ook leuk :)

Nee, jammer dat je teleurgesteld bent, maar dat ligt echt aan jouw verwachtingen, niet aan de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 30-06 11:13

SD5k

>4&X

jaapstobbe schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:34:

Hoe kom je daar bij? Metroid Prime 3 komt naar mijn weten begin lente uit. En Mario Galaxy zal ook echt niet tot december volgend jaar op zich laten wachten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Laatst online: 00:22
Ik heb hem vandaag ook weten te bemachtigen, belde vanmiddag de Free Record Shop op, en die hadden er nog 1 op voorraad, die kon k dus meteen gaan halen ;) Heb er nog niet mee gespeeld, dat ga ik zometeen doen, rest van de dag was een beetje hectisch.

Bij de Makro hadden ze nog 1 Wii Play op voorraad. Morgen ga ik maar eens zoeken naar Zelda en een Nunchuck, en dan is mijn start pakket compleet ;)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-06 22:22
TlighT schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 23:32:
[...]

Ik had alleen Wii Play besteld en daar zit natuurlijk alleen de remote bij... een beetje raar want je hebt niet zoveel aan een 2e remote als je geen extra nunchuk hebt, aangezien het gros van de spelletjes ook de nunchuk zal gebruiken.
Bij Wii sports kan je de nunchuck alleen maar te gebruiken voor het Boxen en bij Wii Play is het geloof ik ook maar 1 spelletje (tank spelletje) ;)
Dus hoe jij het formuleert is het zwaar overdreven :P

[ Voor 23% gewijzigd door Dubbel Fristie op 20-12-2006 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Heb zelda sinds maandag, heb er nu 18 uur en 29 minuten opzitten >:)
damn wat een goede game O+

Trouwens wel een vaag probleem met mijn 2e wii, als ik hem namelijk uitzet met de power knop gaat het ledje ook gewoon helemaal uit dit in tegenstelling tot mijn andere wii, daar blijft het ledje wel branden (Standby mode toch?). Ook gaat mijn wii pas weer aan als ik de stroom er helemaal af haal en dan de stekker er weer in doe, en op de power knop druk. :? 8)7 :/

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

DoubleD1980 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:45:
[...]

Probeer eens de powercable eruit te halen en dan weer terug te doen. Dat heeft bij mij geholpen :)
heb het ook gehad power eraf gehaald en toen werkte hij weer maar als je het batterijklepje weghaalt zie je een sync knopje dat zal ook werken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

[afbeelding]

i envy you... ik wil ook met zelda aan de gang maar bol.com heeft anders bepaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 12:49

Ace

Happy Happy Joy Joy

-Sander schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 23:58:
[...]

Hoe kom je daar bij? Metroid Prime 3 komt naar mijn weten begin lente uit. En Mario Galaxy zal ook echt niet tot december volgend jaar op zich laten wachten hoor.
De kans is aanwezig dat ze geen van allen uitkomen voor Q3 of zelfs Q4 volgend jaar. Ik hoop niet dat het waar is, maar als het wel zo is ben ik blij dat ik geen launch Wii heb. Mijn eerste reden was gewoon praktisch, vanwege het niet kunnen aansluiten op een projector (sensor bar kabel etc). Een tweede reden die ook meespeelde was het feit dat nadat ik Zelda uitgespeeld zou hebben er echt helemaal niks leuks uitkwam tot aan Mario Galaxy in maart/april.

Dat vond ik al achterlijk lang, maar stel je voor dat je nu een heel jaar op deze drie top titles moet wachten.

Big Wii Titles Held Til Xmas 07?
Nintendo fans looking forward to their next big Wii game or their next Zelda fix are just going to have to hold tight a little longer than they may have anticipated. According to CVG and their "sources close to Nintendo" we shouldn't expect to see either Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3: Corruption or The Legend of Zelda: Phantom Hourglass until at the earliest third quarter of 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Laatst online: 24-02-2018
Vandaag 2x een hanger bij Wii Play. Als ik Wii Play wilde gaan spelen bleef hij hangen nadat ik had gekozen voor het spelen met 2 spelers. Nadat ik mijn 2e wiimote opnieuw had gesynced was het euvel weg. 1 Speler deed het wel gewoon.

Ik vermoed dat het te maken heeft met het wissen van mii's vanaf de console die ook in wii play gebruikt werden en vervolgens na de eerste keer spelen met wii play niet meer gebruik maken van de 2e wiimote voor je weer wii play voor 2 spelers start. Of zoiets...

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ace schreef op woensdag 20 december 2006 @ 01:45:
[...]

De kans is aanwezig dat ze geen van allen uitkomen voor Q3 of zelfs Q4 volgend jaar. Ik hoop niet dat het waar is, maar als het wel zo is ben ik blij dat ik geen launch Wii heb. Mijn eerste reden was gewoon praktisch, vanwege het niet kunnen aansluiten op een projector (sensor bar kabel etc). Een tweede reden die ook meespeelde was het feit dat nadat ik Zelda uitgespeeld zou hebben er echt helemaal niks leuks uitkwam tot aan Mario Galaxy in maart/april.

Dat vond ik al achterlijk lang, maar stel je voor dat je nu een heel jaar op deze drie top titles moet wachten.

[...]
Lijkt me nogal overdreven, de Wii is een groot succes, maar het aanbod aan games is nogal beperkt. Waarom zou Nintendo zich nu in de vingers gaan snijden door games niet uit te brengen?

Zelfs al was de orginele planning Q3 2007, dan zullen ze toch wel even extra haast maken gezien het succes van de Wii. Het is nu gewoon kwestie van zoveel games eruit pompen als mogelijk om maar zoveel mogelijk te kunnen verkopen. Ik hoop alleen dat de kwaliteit wel goed blijft, niet zoals bij de EA games die steeds slechter en slechter worden.

Daarnaast komen er ook nog genoeg andere leuke spellen ook 3rd party, dus er is genoeg.

Wat betreft niet aan kunnen sluiten op een projector snap ik niet? Ik heb em hier ook ff aan een beamer gehangen, de sensor bar kabel is echt enorm lang dat is geen enkel probleem.

Je kunt je natuurlijk ook altijd vermaken met Wii Play en Wii Sports (het is echt leuker als je zou denken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Hoe kan ik een 2 player game opstarten in de Main Game van Super Monkey Ball?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Anoniem: 87302 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 06:48:
Hoe kan ik een 2 player game opstarten in de Main Game van Super Monkey Ball?
Is er niet zoiets als een handleiding? Zoiets triviaals verwacht je daar wel in te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Ace schreef op woensdag 20 december 2006 @ 01:45:
[...]

[...]
Het is ook echt blijven zoeken naar redenen om geen Wii te nemen he? Welke console heeft in de geschiedenis 1 toplaunchtitel gehad en daarna niets meer voor een jaar lang? Ik kan me er geen herinneren eigenlijk, waarom zou dat nu wel gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-06 19:26
Weet iemand of een Wii game die is gehaald bij Mediamarkt in Hengelo ook geruild mag worden bij het een ander filiaal zoals die in Enschede? Of zouden ze daar moeilijk over doen omdat de filialen halve zelfstandige vestigingen zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 30-06 11:13

SD5k

>4&X

Ik zie niet in waarom Metroid Prime 3 tot eind 2007 op zich zou laten wachten, het zou notabene eerste een launch game worden. En van Super Mario Galaxy zei Nintendo eerst ook dat die niet lang na de launch uit zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Laatst online: 07-06 02:26
Redenen zoeken om een console niet te kopen is altijd super gemakkelijk als je negatief bent ingesteld. Daarom kijk ik bij een eventuele aanschaf van console nooit erg zwaar naar de min punten, meer naar de plus punten, en dat t.o.v. de andere consoles.

Maar het lijkt dat meneer ons meer probeert te overtuigen dan zichzelf. Hij heeft zijn beslissing al gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Laatst online: 30-06 12:56

Flappiewappie

Hier nog meer

-Sander schreef op woensdag 20 december 2006 @ 07:39:
Ik zie niet in waarom Metroid Prime 3 tot eind 2007 op zich zou laten wachten, het zou notabene eerste een launch game worden. En van Super Mario Galaxy zei Nintendo eerst ook dat die niet lang na de launch uit zou komen.
wacht je toch even met een wii aanschaffen, hij zal in de loop van 2007 vast in prijs dalen, scheeld ook weer

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117064

Het lijkt wel of iedereen zich fixeerd op Metroid en Mario. Damn mensen, ik ben zo blij met de Wii. Ik wacht nog op Elebits, Wario, Monkey Ball en Mario Party. Tevens heb ik het nu te druk met de VC games, het lijkt wel of sommige mensen hier dat vergeten. Ik heb Sonic en Zelda nu, maar wat dacht je van Ecco, Gunstar Heroes, F-Zero en binnenkort Super Probotector, Super Castelvania enz. Misschien dat ik een oude lul ben met jeugdsentiment, maar ik heb tijd tekort voor al dat lekkers. Me werk neemt al tijd zat op, ben blij als ik kan gamen. En natuurlijk is er een reden dat de hardware tekort is. Ik ben nog steeds op zoek naar Wii Play, Classic Controller en de Component cable (Zelda heaven O+ ) I rest my case _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

En daarnaast, het is een console die nog geen maand gelanceerd is.. Wat wil je? Meteen een gigantisch arsenaal aan games? Vergeet niet de 3rd party developer. Zij kondigen ook steeds meer games aan.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 87302 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:48:
[...]
GC is geen fiasco. De GC heeft meer goeie games dan PS2 en XBOX tezamen...
[/fanboy mode off]
wel...nintendo fanboy of niet, ik heb wel een stuk meer ps2 toptitels in mijn collectie dan GC toptitels eigenlijk (heb maar een tiental GC games en zo'n 30-tal ps2 games) waarbij bijna alle goede rpg's op de ps2 zijn (en nee, final fantasy was GEEN goede rpg deze generatie, noch op de GC, noch op de ps2), waarbij ik toch maar even wil vermelden dat Nintendo niet goed bezig was met de gamecube. Voor mij hebben ze echter heel veel goedgemaakt met de DS, die de ene steengoede titel na de andere produceert.

Ik kijk enorm uit naar wat de toekomst zal brengen voor de Wii, maar de gamecube was imo niet het succes dat sommigen hier beweren dat het was.

(disclaimer: ik hoef géén ps3. Nu niet, nooit niet)

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 20-12-2006 09:02 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
jaapstobbe schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:21:
HELP

Vreemd, dit had ik gister ook tijdens het starten van Wii sports, misschien iets te maken met die update?

Overigens werkte t weer nadat ik de stroom er even af haalde.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
FoggyFreek schreef op woensdag 20 december 2006 @ 08:36:
En daarnaast, het is een console die nog geen maand gelanceerd is.. Wat wil je? Meteen een gigantisch arsenaal aan games? Vergeet niet de 3rd party developer. Zij kondigen ook steeds meer games aan.
* itsme is de nodige gamecube games van ebay aan t halen :P

hmm had wel verwacht dat er iemand sneller was, nu post ik dubbel :(

[ Voor 9% gewijzigd door itsme op 20-12-2006 09:00 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179896

Flappiewappie schreef op woensdag 20 december 2006 @ 07:54:
[...]

wacht je toch even met een wii aanschaffen, hij zal in de loop van 2007 vast in prijs dalen, scheeld ook weer
Of je wacht tot voorjaar 2009 en dan krijg je m geleverd bij Wii Play 3.
(flauw natuurlijk. Maar als je zo redeneerd, moet je eigenlijk altijd wachten!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Anoniem: 117064 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 08:10:
Het lijkt wel of iedereen zich fixeerd op Metroid en Mario. Damn mensen, ik ben zo blij met de Wii. Ik wacht nog op Elebits, Wario, Monkey Ball en Mario Party. Tevens heb ik het nu te druk met de VC games, het lijkt wel of sommige mensen hier dat vergeten. Ik heb Sonic en Zelda nu, maar wat dacht je van Ecco, Gunstar Heroes, F-Zero en binnenkort Super Probotector, Super Castelvania enz. Misschien dat ik een oude lul ben met jeugdsentiment, maar ik heb tijd tekort voor al dat lekkers. Me werk neemt al tijd zat op, ben blij als ik kan gamen. En natuurlijk is er een reden dat de hardware tekort is. Ik ben nog steeds op zoek naar Wii Play, Classic Controller en de Component cable (Zelda heaven O+ ) I rest my case _/-\o_
Ja vind die andere games misschien prachtig maar ik zit echt met smart te wachten op metroid, en dat is 1 van DE redenen waarom ik een wii aanschaf, en als je dan te horen krijgt dat je waarschijnlijk een jaar moet wachten (nadat ik net de Wii in huis heb gehaald) is dat ene klap in je gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
jaapstobbe schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:03:
[...]

Ja vind die andere games misschien prachtig maar ik zit echt met smart te wachten op metroid, en dat is 1 van DE redenen waarom ik een wii aanschaf, en als je dan te horen krijgt dat je waarschijnlijk een jaar moet wachten (nadat ik net de Wii in huis heb gehaald) is dat ene klap in je gezicht.
Je hoort het van een gerucht.
[gerucht in de wereld helpen] Tja, ik heb gehoord (van iemand met een mario t-shirt dus ik denk dat hij bij Nintendo werkt) dat er een nieuwe versie van de Wii komt met een 3x snellere videokaart. [/gerucht in de wereld helpen]

Voel je je nu ook genaaid? Of bedenk je je dat de bron niet Nintendo is ;)

Geniet van de rest van het aanbod en luister niet naar geruchten die sites alleen maar opgooien om hits te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
jaapstobbe schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:03:
[...]

Maar is verkopen op de basis van geruchten dan niet wat erg radicaal, het is niet zo dat MP3 gecancelled is oid :P

En je kunt het ook van de andere kant bekijken. Nintendo had ook net als Sony kunnen wachten tot maart met de launch. Dan heb je wel meteen een spelbibliotheek van meer dan 60 games, maar of je daar nou blij van wordt. Dan heb ik em toch liever eerder. Overigens word ik ook niet echt gelukkig van de Q1 line-up...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-03 06:28

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Anoniem: 33272 schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:18:
[...]

echt niet ? wat raar... ik zou eventjes met nintendo bellen morgen.
Ik heb alles geprobeerd maar ik kan in de webwinkel in de Wii de Opera browser niet downloaden. Er staat een bericht dat nog niet beschikbaar is. Hoe zou dat kunnen komen? Zijn er speciale instructies om de browser te krijgen?

Ik zou namelijk wel graag kunnen internetten... Het weerkanaal doet het inmiddels wel, dus de verbinding is verder goed.

Ik hoop dat jullie een suggestie voor mij hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 20 december 2006 @ 01:06:
Trouwens wel een vaag probleem met mijn 2e wii, als ik hem namelijk uitzet met de power knop gaat het ledje ook gewoon helemaal uit dit in tegenstelling tot mijn andere wii, daar blijft het ledje wel branden (Standby mode toch?). Ook gaat mijn wii pas weer aan als ik de stroom er helemaal af haal en dan de stekker er weer in doe, en op de power knop druk. :? 8)7 :/
Je moet even een update draaien vanuit het wii optie menu. Ik had dat eerst ook, dat is gewoon nog de eerste firmware die dat probleem heeft. Na de update werkt het perfecto! Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Mystic Spirit schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:22:
Ik heb alles geprobeerd maar ik kan in de webwinkel in de Wii de Opera browser niet downloaden. Er staat een bericht dat nog niet beschikbaar is. Hoe zou dat kunnen komen? Zijn er speciale instructies om de browser te krijgen?

Ik zou namelijk wel graag kunnen internetten... Het weerkanaal doet het inmiddels wel, dus de verbinding is verder goed.

Hij komt pas 22 december (vrijdag a.s.) uit, dan kun je hem zo binnenhalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 30-06 07:57

Willybubba

Nut up or shut up.

Medal of Honor: Vanguard aangekondigd voor Wii en PS2 :)

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/751/751607/medal-of-honor-vanguard-20061219104039256-000.jpg

Misschien wel leuk... Ik heb overigens ook nog steeds wel interesse in CoD3.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Mystic Spirit schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:22:
[...]

Ik zou het 22 december weer proberen, Nintendo heeft al gezegd dat het dan pas gedownload kan worden.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!